5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

Levi990 122501 2018. szeptember 13. 07:52   Válasz erre: 122500
Biztosan velem van a baj de nem értem hogy kerül ide a keskeny felni-széles gumi dolog. Én feltennék a 180/55 helyett 190/55-öt, hogy maradjon egy kis majré, ezzel tartalék de nem fér el, torzul a gumi és beleér a lánc :(
    

kawa550 122500 2018. szeptember 13. 06:52   Válasz erre: 122496
Megint csak ismételni tudom magam hogy jaja, megesik hogy néha magukra vesznek ezt azt az emberek még ha nem is név szerint róluk van szó, megesett ez veletek is itt nem is olyan régen. Hát így megy ez, akinek nem inge vagy hogy írtad?.... :)))) A különbség csak annyi hogy én ezen viccelődök és nem rendezek becsületbeli műkirohanást. De persze akinek nem inge az ezt se vegye magára. :D Most sajnos mennem kell melózni, de majd eccer tágítok kicsit a tudástáradon, hogy változik a kopáskép ha eredetileg vékonyabb felnire szerelnek 180-as gumit. :D
    

Fido71 122499 2018. szeptember 13. 05:29   Válasz erre: 122490
Amíg béjemvéd van..... :)))
    

csanesz 122498 2018. szeptember 13. 00:25   Válasz erre: 122484
mati12!

A Pb egy dolog az száraz akksi. A töltő a sarus száraz akksihoz van.
DE
A savas akksit ugyanakkora töltő feszültséggel töltik mint a száraz ólom akksit így feltölthető, de ne csinálj belőle rendszert, mert az a töltő nem savas akksihoz van. Ugyanis a savas akksinak kisebb a belső ellenállása így feltöltve károsodhat a töltő. Félig töltsd fel azt mehet a motorba.
    

csanesz 122497 2018. szeptember 13. 00:17   Válasz erre: 122470
mati12!

Első és legfontosabb kérdés hány volt van az akksira írva?
Második kérdés: Ugye nincs rajta Ca/Ca jelölés?

Ha 12 volt van ráírva, akkor nincs gond.
Zárt akksit is úgy töltsd ahogy az az előírásnak megfelel. Normál esetben a kapacitás tizedével. De tudjuk, hogy a generátor is jóval többet tölt bele. Azért 30 amperral ne küld meg. Jó oda a hagyományos töltő is csak érdemes időnként ránézni. 35 foknál ne legyen melegebb töltés alatt. Ha később elkezd melegedni - közelít a 35 fokhoz - akkor fel van töltve. A zárt akksikon van túlnyomás szelep így nem fog kidurranni. Ha lehet pólusaival ne lefelé kerüljön a helyére, mert a szelep, akkor eldugulhat.

Amúgy meg félig, ha feltöltöd - már ha szükséges - motorba berak és a többit intézi a vas. Fél töltéssel már szépen beindul a motor.
    

Levi990 122496 2018. szeptember 12. 23:28   Válasz erre: 122495
Kedves Gyula, magyarázd el légyszíves, hogy mivel mértem magam hozzád és mi volt az a mondat amin újfent fennakadtál.

De ha már magadra vetted a 8-as utat és a 2cm majrét, mert ezt hangoztattad, elnézésedet kérem, elvonatkoztatva írtam ezt bárkitől, a 8-as út egy köztudottan motoros célpont, jó kanyarokkal, érdes aszfalttal ahol ráadásul meleg is szokott lenni. Sajnálom, hogy ezt magadra vetted. Akinek nem inge...
    

kawa550 122495 2018. szeptember 12. 23:06   Válasz erre: 122494
Jaja, így lehet! :))))))))))) Azért az kérdés hogy miért mindig hozzám méred magad, miért én vagyok neked a túlszárnyalandó mérce, ha te vagy olyan kurva jó, én meg olyan kurva szar. De hát az úr útjai kifürkészhetetlenek. :)))))
    

Levi990 122494 2018. szeptember 12. 21:31   Válasz erre: 122493
Úgy érzem valamivel beletapostam a lelkedbe :)
    

kawa550 122493 2018. szeptember 12. 21:29   Válasz erre: 122489
Ennyit a szakértelmedről kisgyerek. :)))))) Kérd meg a Tibit, hogy dobjon fel egy képet a majrécsíkjáról, ami kb a harmada se az enyémnek. Oszt kérdezd meg tőle, hányszor várt rám a nyolcason a kanyargós részeken. :))))))
    

mati12 122492 2018. szeptember 12. 21:28   Válasz erre: 122489
Én az ex rendőrmotorost nem nevezném átlagmotorosnak,a többi meg azért nekem sem szokott olyan nagy problémát okozni...
    

mati12 122490 2018. szeptember 12. 21:26   Válasz erre: 122488
Hányszor kapom még ezt meg??? (csodálkozós smyle)
    

Levi990 122489 2018. szeptember 12. 21:23   Válasz erre: 122488
A 900-as feldobozolva, utassal nem farnehéz ? :)
Ha csak én ülök rajta a 75kilómmal már akkor is farnehéz :) Nagyon hátul ül a pilóta, az utasról nem is beszélve aki jóformán a hátsó tengely mögött.

Fura ez amit Kawa ír hogy az átlag bmw-s nem tud motorozni. Bármerre járok, mindenhol találok olyan gs-t akit nehéz lerázni, pedig én nem 2cm majréval motorozok a 8-ason...
Úgy már jobban hangzana hogy a gs-sel az átlag motoros is magabiztosabban és gyorsabban tud motorozni.
    

Fido71 122488 2018. szeptember 12. 21:17   Válasz erre: 122486
Azért nem mindenben. Az súlyelosztása sokkal jobb és ezt a béjemvések is elimerik...Egyszer láttam egy Yamahát kívűlről kötbemotorozni egy béjemvét a szerpentinen felfelé, hiába volt ott az a +25 ló. A béjemvé sofőrje meg azt mondta, hogy két személlyel, feldobozolva nagyon farnehéz.
Na, ezért vettem én Yamahát, az stabil 2 személlyel és 3 dobozzal is! Szóval, van amiben a Yami jobb... :))))))
    

kawa550 122487 2018. szeptember 12. 21:06   Válasz erre: 122486
A fejlesztések motorja mindig az, hogy igény merül fel rá a vásárlók körében. Köllött már valami, ami vezetni is tud, ha már az átlag béjemvés képtelen rá......:)))))))))))))))))))
    

mati12 122486 2018. szeptember 12. 20:54   Válasz erre: 122482
Ja hát ha propelleresék nem előznék meg mindenben a Yamahát,akkor akár még azt is vehettél volna... :-)
"A Google, a Yamaha és a Honda is kísérletezett már robotizált motorokkal, ám egyelőre egyik fejlesztés sem ért el átütő sikert. Ezek után nem meglepő, hogy a BMW Motorrad is előrukkolt saját önálló boxerjével, amely immáron megtette első tesztköreit is..."
    

mati12 122484 2018. szeptember 12. 20:47  
Köszönöm mindenkinek a hasznos infókat,de szerintem hülyén raktam fel a kérdést.
Van egy szuper intelligens töltőm amivel tudok tölteni Lilon,LiPo,LiFe,,NiCd,NiMH,Pb,
akkumulátorokat.Az eddigi "felsavazós" akkumulátorokat a Pb programon töltöttem és igazából arra lettem volna kíváncsi,hogy a zselés akkumulátor is ugyanolyan Pb akkumulátor-e mint a többi. Tehát nem LiPo,NiCd stb. magyarul a Pb programon tölthetem ugyanúgy mint eddig.
    

Fido71 122482 2018. szeptember 12. 20:40  
Na, veszek a gyereknek egy kinemongggyukot. Ahhoz még motorozni sem kell tudni: https://www.youtube.com/watch?v=XExaWApSnWY&feature=youtu.be

https://www.youtube.com/watch?v=ynM5aDcAfrA
    

jobbkormanyos 122481 2018. szeptember 12. 19:18   Válasz erre: 122470
Az igazi "zselés" akku a töltőfeszültségre érzékeny . Max 14,4 V lehet.
Nekem volt traktorban, sokáig bírta, Optima gyártmány.
https://www.auto-motor-akkumulator.hu/sprialcellas_akkumulator_optima_red_top
    

Nmiki 122480 2018. szeptember 12. 19:02   Válasz erre: 122470
A legegyszerűbb töltés: beteszed a motorba, és elindulsz vmerre, kihajtasz 1 tank benzint. :)
    

pandamaci 122479 2018. szeptember 12. 15:37   Válasz erre: 122470
Akárhogy nézem ez egy leragasztott zárt akku, do not open nem kicsavarható záródugós.Ez az akkut kizárólag automata töltővel töltsd,öregapádtól örökölt ruszki töltő amiben a trafón kívül 4 dióda van ,és nyom 16voltot, valamint kis akkut is min 5-6 amperrel kezd tölteni, ehhez nem lesz jó...
*Lidl..Aldi valóban árult olcsó, működőképes automata töltöt ami alkalmas gondozásmentes, zárt , agm, gel motorkerékpár akku töltésére is. Töltés befejeztével átáll csepptöltésre, azaz napokig is rákötve hagyhatod.
*motorba beszerelve is lehet akkut tölteni, de nem mindenfajta töltővel-olvasd a kezelési utasítását
    

lendvai 122478 2018. szeptember 12. 12:15   Válasz erre: 122477
Sima gélhez sima töltő kell? Na ezt se tudtam. :-))))
    

Flenegen 122477 2018. szeptember 12. 11:11   Válasz erre: 122475
Szerintem ez sima gél a sav helyett. Sima tőltőt neki oszt kész.
    

lendvai 122476 2018. szeptember 12. 11:09   Válasz erre: 122475
Ennyiből nem derül ki egyértelműen, mert mint lentebb írtam zselésnek nevezik azt is, ami nem az. De az ára alapján sima savas üvegszövetesnek tűnik.
Minek tölteni? Ezeket általában szárazon töltve szállítják. Tedd be a BMW-be oszt menj vele, a generátor majd töltögeti. Ha nem robban fel a pöcsöd alatt, akkor jó hozzá. :-))))))))
    

mati12 122475 2018. szeptember 12. 10:10   Válasz erre: 122471
Pontosan ilyen: https://www.amazon.de/dp/B01MXL99J7/ref=cm_sw_r_cp_apa_nKmMBb8CXERCX
    

Fido71 122472 2018. szeptember 12. 10:02   Válasz erre: 122470
Lidl-is töltővel simán töltöm a motoros piktogrammal.
    

lendvai 122471 2018. szeptember 12. 09:59   Válasz erre: 122470
Hát ha ezt berakod a motorba akkor ugyanúgy lesz töltve, nem igaz? :-)
Ez most milyen zselés? Mert sok helyen zselésnek nevezik azt is, amiben ugyanaz a sav van, csak üvegszövetbe felitatva. Azt ugyanúgy kell tölteni. Meg van, ahol az elektrolit maga zselés anyag. Na azt nem tudom. :-) De a Google biztos megmondja.
    

mati12 122470 2018. szeptember 12. 09:20  
A tapasztaltabb Amper vadászoktól szeretném kérdezni,hogy a zselés akkumulátort ugyanúgy kell-e illetve lehet-e tölteni mint pl. a felsavazósat?
    

lendvai 122469 2018. szeptember 11. 22:21   Válasz erre: 122468
Úgy általában az emberek egy része nem áll készen a vezetésre. Fogalmuk sincs hogy működik az autó, hogyan kell vezetni és közben a telefonjuk is ott van. :-)
    

csanesz 122468 2018. szeptember 11. 21:44   Válasz erre: 122462
A manőverrel nem is lenne gond, de amikor nem néz oda és elindul a mellék utcából, hogy az álló kocsisorba beférkőzzön és nincs lehetőség manőverre csak egy szív megállás és fék. Aki szemből akart elkanyarodni az előttem haladó után az is olyan szorosan próbálkozott nagy gázzal, hogy ott sem tudtam hova menni. A lényeg amit korábban aszem facén írtam, hogy legyen idő. Az a legfontosabb! :)
Általában úgy vezetek, hogy több autót figyelek magam előtt. Sokat segít. És folyamatosan figyelem a környezetem. Talán ezért is van időm megállni.
De, hogy 3 szor ilyen történjen velem ez nagyon ritka. Korábban volt egy sejtésem, hogy a nyaralásból visszatért emberek zöme szerintem még nem áll készen a városi közlekedésre. Elszoktak mint egy tavaszi motoros...
    

fazakas66 122467 2018. szeptember 11. 21:25   Válasz erre: 122464
Az a tároló nagyon praktikus a spaniferek vannak benne .
A matricát az rakta fel akitől vettem mert neki olyan motorja volt és csak azért nem vettem le,hogy most legyen téma .Meg lehet veszek egyet én is és akkor már nem kell matricázzak :))))
    

lendvai 122466 2018. szeptember 11. 20:51  
Csak hogy süllyedjen a szar. :-))))
    

lendvai 122465 2018. szeptember 11. 20:00   Válasz erre: 122464
Úgy tűnik karitatív alapon lerohadt BMW-ken is szokott segíteni. :-))))))
    

cizi 122464 2018. szeptember 11. 18:10   Válasz erre: 122463
És az is látszik a képen, hogy van tároló a tartalék alkatrészeknek is!:)
    

fazakas66 122463 2018. szeptember 11. 17:54   Válasz erre: 122460
Ne búslakodj Jocó én kimondottan erre a célra vettem egy spéci futót.Ha akarom motor szállító és ha akarom 10 perc és van egy 250×150 es sík plató ami akár méh kaptárak szállítására is kiváló.
    

lendvai 122462 2018. szeptember 11. 11:48   Válasz erre: 122459
Biztos a kék-fekete színű motor teszi. Nekem soha nem volt semmi ilyen problémám, vagy van valami intuitív képességem, mert minden esetben egy elegáns ívvel, kényelmes fékezéssel ki tudtam védeni minden autós szerencsétlenkedést. Ennek mondjuk örülök, úgy tűnik én alapból óvatosabban közelítek a forgalomban a gyanús autók felé. Az nálam alap, hogy ha van hely akkor a balról tolatni készülő vagy gyanús autó előtt szépen átmegyek az út bal szélére, meg ilyenek.
Sokszor az is segít, hogy korlátozottan vagyok szabálykövető, nekem nem okoz gondot egy zűrösebbnek látszó situációban a dupla záróvonalat is átlépni, vagy út közepén lévő szigetet balról kikerülni, ha szemből nincs senki, de előttem szerencsétlenkednek és nagyot kéne fékeznem.
A lámpám meg úgy tűnik alapból kicsit magasabb, néha villognak, de nem zavar, mert azért nappal annyira nem vakít, sötétben meg igyekszem nem motorozni. :-))))
    

Flenegen 122461 2018. szeptember 11. 11:25  
A cégnél van egy 1-es és egy 2-es utánfutó. Mindkettő egy emberes, kb 5-8 perc le és 10-15 perc fel a lekötéssel együtt. Jó dolog lehet ez, az idén mi is így terveztük a Glochnert. Kocsi oda / vissza és ott 2 nap motorozás. Kocsi meg utánfutó volt, csak a motor hiányzott:)
    

vasutas 122460 2018. szeptember 11. 09:08  
A hétvégén kipróbáltuk az "utánfutós" motorozást, mondhatom nagyon jók a tapasztalataink. Csak egy napunk volt a faaker-seei találkozóra és a környékére, így mindenképp autópályás utazást terveztünk. A szlovén autópályát választottuk, Kranjska Gorában hagytuk az autót és a futót, onnantól tömény hét órát motoroztunk. Gyönyörű utak, hágók, no és a Mangart. A motorostalálkozóra már alig maradt időnk, inkább csak körbeszaladtuk a tavat. Reggel fél nyolckor indultunk, éjfélre itthon voltunk. Autóban 660 kilométer töltöttünk, közel kétszáz kilométer motoroztunk. A motor felpakolása kb húsz perc, lefele elég tíz is .
Egy kellemes útitárssal, váltott vezetéssel, szinte repült az autópályán az idő, mosolyogva szemléltük a Mariborig meg-meg eredő esőt. A főpróba sikerült, a jövő évi nagyobb túráinknál már ezzel a lehetőséggel is tervezünk. Ráadásul a vontató kisbusz ideálisan pótolja a sátrat.
Változnak az idők, így közel a hatvanhoz egy jó alternatíva az utánfutózás, pedig még nem is oly régen, magam is elszörnyedtem az utánfutóra tett motorok látványától.-:))
    

ati5995 122460 2018. szeptember 11. 09:08  
Nappal-mindig reflektorral megyek-menjünk!!! Páran villognak szemből....ebből tudjuk hogy jól látszódunk!!!
    

csanesz 122459 2018. szeptember 10. 22:24  
Én a múlthéten a mai nappal együtt 3 szor purcantam volna ki, ha 1 másodperccel hamarabb érek oda. 2 szer kikanyarodtak elém és ez péntek reggel és melóból hazamenet. Egyik sem nézett oda, hogy érkezem. Ma hazajövet főúton szemből érkező hőőőgyike bevágott elém, majd megtorpant kicsit. Úgy gondolta, hogy az előttem haladó autó után kanyarodik el. Végül is úgy lett.

Vigyázzatok magatokra és picit inkább lassabban és előzékenyen vezessetek!
És nagyon odafigyelni!!!!

Ezért buli a túramotor, mert a legtöbb autó fölött ellátni! :)
    

Flenegen 122458 2018. szeptember 10. 21:41   Válasz erre: 122456
Valamit bármikor lehet venni:) de fogok szólni ígérem
    

lendvai 122456 2018. szeptember 10. 21:32   Válasz erre: 122455
Akkor azért szólj, ha veszel is valamit. :-)))))
    

Flenegen 122455 2018. szeptember 10. 18:30  
Lassan a sok rémtörténet miatt szinte csak mx5 hirdetéseket nézek.
    

kawa550 122454 2018. szeptember 10. 14:46   Válasz erre: 122453
Hát a Zsuzsi sikítva röhögött velem együtt, vidámmá tette a csávó az egész hazautunkat. :D
Persze a napi gyilok is megvolt odamenet. Hegyről lefele éles, de belátható kanyar, vonatozik felfele szemből 3 autó egymás seggében. Jobb a békesség, korlát mellett maradtam. A kanyar közepén a középső autó minden ok nélkül szépen átjött úgy 1.5 métert az én sávomba. Ha a sáv közepén mentünk volna, nem a szélén, letarol a picsába. Még egyszer mondom, mindezt jól belátható kanyarban, látta hogy jövünk, lámpával, nagydarab csávó feltűnő fehér piros ruhában. És nem vesz észre bazmeg, nem lát. Nem is én, hanem a mögötte haladó kocsi dudálta le, hogy mit csinálsz te állat.
    

lendvai 122453 2018. szeptember 10. 13:56   Válasz erre: 122451
Ilyet már én is láttam vazze, Rita is mosolygott mögöttem :-))))
De az is lehet, hogy a száraz kuplunghoz nincs még hozzászokva és azért lógott le, hogy a blokk hangját hallgassa, honnan jön a csörömpölés. :-)))))
    

VVLaci 122452 2018. szeptember 10. 12:08   Válasz erre: 122451
Ezt Te nem értheted, a kockásra kopott gumi élét próbálta kivenni, ami éppen ezt a vezetéstechnikát kívánja meg! :D :D :D
    

kawa550 122451 2018. szeptember 10. 10:07  
A legszebbet még nem is meséltem gyermekeim!:))))))))
Tegnap estefelé leugrottunk Bozsokra sütiért, hazafelé jövet az 56-os szerpentinen egy lágy kis kanyarban jön velem szemben egy piros ducati 999. A csávó segge az oldalidom mellé lógatva, a térde a generátorfedélen, a sisakját oldalról verte a kormányvégsúly, úgy lelógott hogy majd leesett, marquez ehhez képest lófasz, miközben a tempója lehetett úgy 70, a "dőlésszögét" meg bármelyik magyar kőműves elfogadná falazásnál függőlegesnek. Még 3 kanyarral később is úgy röhögtem, hogy beszitált a kormány. :)))))))))
    

fer 122450 2018. szeptember 10. 08:40   Válasz erre: 122444
A benzintank nem kapott levegőt, és nem tudott utánafolyni a benya, kimostam a túlfolyó szűrőjét, és kivettem a dugót a cső végéből, amit nem is értek, hogy miért tettek bele egyáltalán!?
    

csanesz 122448 2018. szeptember 9. 20:55   Válasz erre: 122445
Ez egy ilyen sport! :)))
    

mati12 122447 2018. szeptember 9. 20:08   Válasz erre: 122442
Megkérdezhetem,hogy milyen színü a géped? Szoktam néha látni felénk egy fekete sárga 850-es Tdm-et.
    

lendvai 122446 2018. szeptember 9. 19:57   Válasz erre: 122445
Hát ezt a szóró funkcióját még nem ismerem a TDM-nek, de kísérletező alkat lévén lehet kipróbálom. :-))))
Kee' meg ne dicsérjen itt szembe' mert belepirulok: azt a hibát ketten derítettük ki, úgyhogy ne tessék szerénykedni! :-)))
De amúgy jólesik, köszönöm! :-)))
    

kawa550 122445 2018. szeptember 9. 18:41   Válasz erre: 122443
Egy járműiparban dolgozó Bosch szakmérnök, aki épp pénteken mutatta meg nekem a fiam haverjának a hondáján hogy hogy keresünk elektromos hibát és hogy mérjük ki az alkatrészeket hogy jók-e? Há' mi a faxomat tudna az elektromos hibákban segíteni? Hülye az az ilyesmihez, pont mint a kenéstechnikához. Trágyaszórókhoz viszont lehet hogy ért..... :))))))))))))
    

Flenegen 122444 2018. szeptember 9. 18:38   Válasz erre: 122442
De ha rájöttél akkor miért nem osztod meg?
    

csanesz 122443 2018. szeptember 9. 17:43   Válasz erre: 122442
Hááát...
Ebben az tudna segíteni igazán akit fikáztál.
    

fer 122442 2018. szeptember 9. 16:27  
Na futottam egy potya kört, mint írtam, gondom volt tegnap a motorral leállt, (csak mindenki a szadóval volt elfoglalva, jó, én lezártám nem vitatkozom) és pár perc pihenő után elindult! Ma karbipucolás, hát csilli villi minden, pár apróság amit korrigáltam többek között a pilot csavar csak 1 fordulatra volt nyitva, beállítottam gyári értékre, valamint ugyan ennél a csavarnál a jobb oldalon az o gyűrű és az alátét fel volt cserélve! Összerakom, szinkron, próbakör, kb 6 km után ismét fuldoklik, na gyorsan fordulás haza, épp haza értem és leállt és nem is indult már el! Most már biztos voltam benne, hogy elektromos probléma, 10 perc múlva kimentem, indítás, nem megy! Hát tegnap kevesebb idő után, de elindult! Most rájöttem a problémára!
    

kawa550 122441 2018. szeptember 9. 15:32   Válasz erre: 122439
Ez gyakorlatilag a technikai homeopátia. Nem tudják semmilyen tudományos vizsgálattal igazolni a szer hatékonyságát, nem tudnak semmilyen alkotóelemet megnevezni, ami miatt működik a szer, semmilyen igazolható, bármikor megismételhető dokumentált teszt vagy kísérlet nem igazolja, csak szubjektív, érzéseken alapuló vélemények, tehát semmi más nem marad, mint a hit (jelen esetben a marketing maszlagban) és ahogy a gyógyszer kísérleteknél is működik a placebó hatás, itt is mindig lesz olyan aki "érzi" hogy ez hat, és terjeszti az igét. És ahogy a gyógyszer kísérletek kontroll csoportjainál is a placebóként adott szer gyakorlatilag semmit sem tartalmaz, így ezek a szerek is lehetnek simán valami petróleum vagy olaj származékok, amik semmit sem csinálnak( jó esetben bajt se) de mégis mindig lesznek olyanok, akik érezni fogják az egyébként mérhetetlen hatást. Érezzék ha akarják, valamiből a technikai sarlatánoknak is meg kell élniük. :)))))
    

csanesz 122440 2018. szeptember 9. 14:07   Válasz erre: 122436
Ja... Hengert, dugót csapágyakat elég csak reszelni. Mint régen a gőzösnél. :)
    

csanesz 122439 2018. szeptember 9. 14:05   Válasz erre: 122435
Kawa!
A dobozán van USB -port? SIM kártya foglalat? Nincs mi? A löttyöt gondolom nem lehet programozni. Nano robotokat nem tartalmaz. Húgyos az egész.... :)))
    

csanesz 122438 2018. szeptember 9. 13:58   Válasz erre: 122432
Ezt a stílust légyszi ne erőltesd. Lendvai kollégával amúgy sem érdemes erről vitázni. Van egy kis szakmai háttere a területen.
    

csanesz 122437 2018. szeptember 9. 13:53   Válasz erre: 122434
Lendvai!
Ezt ilyen szépen nem tudtam volna megfogalmazni. :) Az anyag szerkezetről egykoron tanultam mind acélok, fémek , műanyagok és folyadékok, kenőanyagok tekintetében. Nekem megadatott, hogy sok éve kipróbálhassak egy erőkaros tesztert. Látványos volt mégha mi is adtuk hozzá az anyagot.
DE a tartós működést nem tudták bizonyítani annál az olajnál ill. másnál sem. Ezért is csak csodálom a hatását és nem alkalmazom. :)
    

lendvai 122436 2018. szeptember 9. 10:18   Válasz erre: 122435
Szerintem ez a jövő technológiája, csak mi butácskák vagyunk még hozzá. Ezentúl az autó- és motorgyártó cégek megspórolhatják a fém alkatrészek felületkialakítási és kezelési technológiáit és az ehhez tartozó szoftver és hardver igényt. Ehslyett nagyjából kialakítják a henger és csapágyfelületeket, összerakják a motort és minden tulajdonos kap egy flakonnal ebből a Xado-Mazo csodaszerből. Az majd befejezi a munkát, mert intelligens és persze sokkal olcst, mint a jelenlegi technógiai és tudásbázis, valamint a géppark, amivsl ezeket a végső műveleteket elvégzik.
Ez a gyártóknak és a kereskedőknek is kedvez, mert ha az autó- vagy motortulajdonos bárminemű, motorblokkal vagy váltóval kapcsolatos garanciális meghibásodással állít be a szervizbe azonnal el tudják hajtani, mondván rosszul öntötte be az intelligens csodalöttyöt.
Bazmeg, ez aztán a fejlődés! :-) Olyan ez nekem, mint a valláshoz tartozó vakhit. Ha már semmi nincs, amibe belekapaszkodjunk, akkor kezdjünk el hinni valamiben, a Mikulásban, vagy a Hétszűnyű Kapanyányimonyókban, vagy az intelligens nanokerámiákban. :-) És akkor az majd valóra is válik.
    

kawa550 122435 2018. szeptember 9. 10:04  
"A motorhoz való XADO Revitalizant®-tal elhagyható a motor teljes nagyjavítása utáni bejáratás és az alkatrészek tökéletesen beállíthatók a teljes élettartamra a gyártó által ajánlott olaj használatával. A motorhoz való XADO Revitalizant® lehetővé teszi a visszaszerelt alkatrészek tökéletes beállítását. Ezzel egyidejűleg a bejáratási teherbírás legalább kétszeresére növekszik és a „bejáratást” követő olajcsere is elhagyható, mivel a bejáratási időszak elejétől az olajban elkerülhetetlenül felgyülemlő fémforgács segítségével kerámiaréteg képződik a súrlódó felületeken és rövid idő alatt optimális tágulási hézagok alakulnak ki. A motor XADO Revitalizant®-tal való kezelése különösen hatékony részleges alkatrészcsere (dugattyúk, dugattyúgyűrűk és perselyek) esetén, ha nem fúrják fel a hengereket és nem köszörülik meg a forgattyúcsapokat. Ilyen esetekben a motor kezelése XADO Revitalizant®-tal lehetővé teszi a hengerek és forgattyúcsapok elkopott működő felületeinek helyreállítását és az újonnan beszerelt alkatrészek tökéletes hozzáillesztését azokhoz az alkatrészekhez, melyeket a javítás során nem cseréltek ki."
https://xado.hu/problema-megoldasok/motor-es-uezemanyag-ellatas/a-motor-teljes-nagyjavitason-esett-at
:))))))))))))
Tehát a felgyülemlő fémforgácsból csinál kerámiát. Azonnali Nobel díj, mert ez még senkinek sem sikerült, hogy fémből készüljön a kerámia, ez már tényleg az alkímia határait feszegeti.
A súrlódó felületeken meg rövid idő alatt optimális hézagokat állít be. Ez egy nagyon intelligens szer lehet, hatalmas tudásbázissal, hiszen ezek szerint pontosan tudja, hogy melyik alkatrésznél mekkora a gyári előírás a hézagokra nézve. Nem beszélve arról hogy egy gs500 léghűtéses motorjának az illesztései köszönőviszonyban sincsenek pl egy R6 illesztéseivel, de ez a szer tudja hogy melyik motorba öntötték és hogy ott a főtengely, a hajtókar, vagy a dugattyú hézagát kell pótolnia, mindig pontos melót végez, mert intelligens. A szelephézagot mennyire állítja? Vagy azt azért még nekem kell kézzel? Öhö, biztos így van..... És aki ekkorákat hazudik ezzel a termékével kapcsolatban, az a másik termékénél se mond igazat.
Persze a saját pénzét mindenki arra bassza el, amire akarja, akár raklapszámra is. :)))))))
    

lendvai 122434 2018. szeptember 9. 09:41   Válasz erre: 122431
Csanesz, a Metabondot illetően én egyedül egy nagy erőkaros, görgős súrlódásos demonstrációt láttam, de mérnökként gondolkodva az bizony kevés a hitelességhez. Igaz én is tapasztaltam előnyös változást, de csak váltóknál. A teljesítményt, fogyasztást illetően semmilyen mérhető különbség nem volt azon néhány alkalommal, amikor kipróbáltam.
Mivel kémiai szintű működést írnak és az olajok tele vannak szintén kémiai elven működő adalékokkal ezért sajnos nem tudni melyikre milyen hatással van, ez nálam a bökkenő. Ha láthatnánk valahol egy megfelelő tesztlabor által végzett hiteles méréssorozatot és a hozzá tartozó jegyzőkönyveket, ahogy ezt megfelelő szinten szokás, akkor tudnánk pontosan hogy is működik a cucc a különböző olajokkal. De sajnos nincs ilyen, ezért van erőteljes marketingszaga a dolognak, akkor is, ha egyébként tényleg működik, mert akkor minden rendelkezésre álló bizonyítékot közzé lehetne tenni, annál jobb reklám nincs.
A másik fajta, beépülő csodaszereket illetően meg aki konyít egy kicsit is az anyagszerkezettan vonatkozó részeihez az tudhatja, hogy különböző anyagokat tartósan kötésbe hozni (fémrács és kristályrács) egyrészt irgalmatlan energii igényelne, de a tartósság akkor is minimum kétséges, másrészt az ilyesmi inkább tartozik az alkímia, mint a tudomány témakörébe. Erről meg mindenki eldöntheti magának mennyire lehet hiteles. :-)
    

lendvai 122433 2018. szeptember 9. 09:16   Válasz erre: 122432
Látom elevenedre tapintottam. :-) A tapasztalataidról van valami hiteles? Mérések, értékek, jegyzőkönyv, ilyesmi? :-) Ugye nincs? :-) A Metabondot nem használom, csak kipdóbáltam kíváncsiságból, minősíteni nem tudom, mert csak szubjektív tapasztalataim vannak, ergo a mesékben nem hiszek. Ilyen stílussal meg már többször találkoztunk itt, hisztis kislányok szintje, előbb-utóbb elkullogtak mind. :-)
Merthogy köztudottan pszichopata is vagyok. :-)))))))
    

fer 122432 2018. szeptember 9. 07:03   Válasz erre: 122430
És a metabond mennyivel jobb amit a trágyaszóródba raktál?, én a Xadot az előző motoromon már próbáltam, és pozitív tapasztalataim vannak vele, ellenben te csak most próbáltad azt a másikat, akkor ki hisz kettőnk közül a mesékben? Ha már a fő kérdésemre nem tudsz érdemlegeset válaszolni (ami részedről felesleges is lett volna) akkor inkább maradj "csendben" vagy baszogasd a barátaidat ha egyáltalán vannak! Nem szoktam ilyen hangnemben írni, de most kivételt teszek!
    

csanesz 122431 2018. szeptember 9. 01:03  
Szerintem az idő előtti olajcsere többet ér.

Láttam a Metabondot, hogy mire képes. Szuper cucc!!! De komolyan.
Viszont, akkor sem raknám egyetlen járgányomba se, ha ingyen adnák.
    

lendvai 122430 2018. szeptember 9. 00:00   Válasz erre: 122429
3x9 ml Xado, még van, aki hisz a mesékben, eszem-faszom megáll. :-)
    

kawa550 122429 2018. szeptember 8. 23:13   Válasz erre: 122425
A 3x9 ml xado nem biztos hogy önmagában elég, arra is figyelni kell, hogy étkezés előtt és az asztroshow-ba telefonálás után kell bevenni. :)))))))))))
    

Fido71 122428 2018. szeptember 8. 23:05   Válasz erre: 122423
...csak semmi buzulás! ;)
    

csanesz 122428 2018. szeptember 8. 23:05  
Hát hőgyek, urak!

Felkerült hátsó guminak a Roadtec01.
Teszi a dolgát.

Kivételesen baráti áron (40 000) és 2 havi részletre meg volt oldható némi protekcióval.
    

Itil900 122427 2018. szeptember 8. 22:26   Válasz erre: 122426
Jó is , hogy hozzátetted, még belekötött volna valamelyik lurkó! :)))
    

fer 122426 2018. szeptember 8. 20:52  
Ja és volt benne benzin, majdnem tele volt!
    

fer 122425 2018. szeptember 8. 19:06  
Ma megállt alattam a vas, pár perc pihenő közben tartalékra raktam + szivató, de semmi, utána 1 perc múlva elindult! Mentem vele kb 120km, de már az eleje felé is kezdett fuldokolni főleg amikor jól meghajtottam, és azt vettem észre hogy amikor kanyarból gyorsítok ki, akkor kezdi csinálni! Én egy karbi pucolásra tippelek, meg úszószint beállítás, esetleg valakinek ötlete! Ja és ma kezdtem el a 3X9ml xado kezelést, még csak az első volt benne, de én nem gondolom, hogy az okozta volna!
    

Itil900 122424 2018. szeptember 8. 18:56   Válasz erre: 122422
"hajlott korod" ra való tekintettel ismétlem meg: Budapesten! Viszont hálás vagyok a segítségért! Persze mindig a háláson jár az eszem...mert van!
    

Itil900 122423 2018. szeptember 8. 18:50   Válasz erre: 122421
Éjszaka mobiltelefonnal...én is szeretlek:)))
    

kawa550 122422 2018. szeptember 8. 10:38   Válasz erre: 122420
Itt:
https://goo.gl/maps/9pPExTc67hB2
Műanyagos Miki a becsületes neve, olcsón és jól dolgozik.
    

Fido71 122421 2018. szeptember 8. 06:41   Válasz erre: 122420
Én sem tudok. De attól még látom, hogy valaki sz@r képeket csinál... ;)
    

Itil900 122420 2018. szeptember 8. 06:06   Válasz erre: 122417
Taníts, mester!!! :))))
Na, hol az a műanyagos?
    

Itil900 122419 2018. szeptember 8. 06:00   Válasz erre: 122418
Nyomd a ctrl- okostelefonon professzor Úr:))))
    

kawa550 122418 2018. szeptember 8. 01:23   Válasz erre: 122417
Meg képet feltölteni. :)))))))
Kiválasztásnál nyomva tartod a ctrl-t 3 képig, nem agysebészet. :D
    

Fido71 122417 2018. szeptember 7. 21:59  
Fényképezni is megtaníthatna valaki... :) ))))
    

Itil900 122416 2018. szeptember 7. 21:48  
A k ... Anyukáját a feltöltésnek! Ti hogyan tudtok több képet egyszerre feltölteni???
    

Itil900 122415 2018. szeptember 7. 21:47  

    

Itil900 122414 2018. szeptember 7. 21:46  
Skacok! Műanyag elemet szeretnék heggesztetni. Javasoljatok valakit Bp-n! Könnyed lelkem kivitt egy kis füves terepre, csakhogy a stabilitás , egyensúly az aszfalton maradt. Szóval megúsztam egy gyengéd vállrándítással, de ebcsont beforr, ami a lényeg, a jobb első idom rögrítése és felülete némi folytonossági hiánnyal küzd. Kawa! Megtanítasz borulni?
    

csanesz 122413 2018. szeptember 7. 00:59   Válasz erre: 122411
:)))))))
    

kawa550 122412 2018. szeptember 6. 23:18   Válasz erre: 122409
https://www.youtube.com/watch?v=XCdzgVDq-A4
    

kawa550 122411 2018. szeptember 6. 23:17   Válasz erre: 122410
Nem lesz az egyszerű. Lassú és fájdalmas lesz, és sokáig fog tartani. :))))))))))))))
    

csanesz 122410 2018. szeptember 6. 23:05  
Ezek után szerintem engem kawa megkeres és egyszerűen csak kivégez.... :)))
    

csanesz 122409 2018. szeptember 6. 23:02   Válasz erre: 122403
Ahol megfogod, ott megy be! :)
    

csanesz 122408 2018. szeptember 6. 23:00   Válasz erre: 122402
:))))))))

Ilyet nem illik írni. Nem született voltmérővel a kezében.

Igaz ennél kevesebb már nem lehet a hozzáértése.
De azért tiszteljük a hiányosságával együtt.


...legalábbis megpróbáljuk... :)
    

Flenegen 122407 2018. szeptember 6. 18:46  
Ha valakinek érdekes a motor eladása miatt megmaradt 2 db Givi oldaldoboz eladó. Mindkét doboz repedés és törés mentes , 2 kulcs mindegyikhez. Ár:50.000.-
    

lendvai 122406 2018. szeptember 6. 14:48   Válasz erre: 122405
Optikushoz is menj el. :-)))))
    

kawa550 122405 2018. szeptember 6. 14:03   Válasz erre: 122404
Jó, de ki az a töltényhordozó? :)))))))))))))
    

lendvai 122404 2018. szeptember 6. 13:53   Válasz erre: 122403
Hát azt ez után a könyv után se fogod látni. :-)))
Mindennek az alapja, hogy a töltéshordozó nem hülye: mindig arra megy, amerre neki könnyebb. :-)))))
    

kawa550 122403 2018. szeptember 6. 11:26   Válasz erre: 122402
Az a baj az elektronikával, hogy nem látom hogy hol megy be a mi, és hol jön ki, meg mit csinál közben odabenn. :)))))))
    

lendvai 122402 2018. szeptember 6. 10:04   Válasz erre: 122401
Akkor szerinted is hülye az elektronikához. :-))))))))
    

csanesz 122401 2018. szeptember 6. 00:04   Válasz erre: 122392
Kawa!
Naon helyes! :)
    

lendvai 122400 2018. szeptember 5. 19:24  
Én még nem olvastam át, de szükség esetén itt van a közlekedésmérnöki kar Bibliája, a tankönyv, amiért vizsga előtt sorban állnak és bár többször jelezték, hogy van igény még újabb kiadásra a tankönyvkiadó a füle botját nem mozdította eddig.
    

Flenegen 122399 2018. szeptember 5. 17:04  
Mi ebből a családból tanultunk, kiegészítve volt még pár könyv, és jegyzet, de ezt használtuk a legtöbbet:

http://marotikonyvker.hu/autos-javitasi-konyvek/altalanos-1904413657/gepjarm-szerkezetek.html
    

kawa550 122398 2018. szeptember 5. 14:17   Válasz erre: 122395
Köszönöm, de jobb szeretem a lapozható változatokat, amiket oda lehet tenni az ülésre szerelés közben hogy kéznél legyen.
    

kawa550 122397 2018. szeptember 5. 14:16   Válasz erre: 122396
Köszi, nem kell, mert ennél még mindenképpen hozzájönne a postaköltség, szóval ez is drágább 2000ft-al. A gyerek aki küldi, magára vállalta a postaköltséget is, alles zusammen 5 rugóért itt van a kezemben.
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22118