5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

Itil900 122603 2018. szeptember 24. 20:54  
https://hegylakok.hu/2018/09/budapest-szmogriado-2018/

Ezt kapjuk...
    

lendvai 122602 2018. szeptember 24. 20:25   Válasz erre: 122601
Na, hogy ez a "ha" hogy került a végére... :-)
    

lendvai 122601 2018. szeptember 24. 20:23   Válasz erre: 122600
Hehe,,,volt szerencsém Csernus dokihoz, egyszer nekem szegezte, hogy hazudok, aztán meg lebaszott, mert kezdtem eluralni a csoportot. :-) Nekem bejön a megosztó stílusa, az én személyiségemnek mindig ez a "bumm a fejbe" módszer használt. ha
    

Itil900 122600 2018. szeptember 24. 16:52  
Ebből az eszmefuttatásból még Csernus is tanulhat...;)))
    

kawa550 122599 2018. szeptember 24. 16:27   Válasz erre: 122598
Ja, ma nincs(szak)meló. Fát már vágtam reggel kezdésnek, utána ki kellett mennem kranenkasséba, a helyi közlekedési anomáliák miatt még a böszme szél, hűvös és néha szemerkélős idő ellenére is elő kellett venni a birodalmi romboló dugóhúzót, faxom áll sorba egymás után több dugóban, inkább randalíroztam egy egészségeset, ebben a hideg levegőben jó sok a zoxigén, még a szokásosnál is agresszívabban harapott a rexike.:)))))))) Mostan meg épp döglök meg észosztok, van belőle elég!:))))))))))))
    

lendvai 122598 2018. szeptember 24. 16:12   Válasz erre: 122597
Hát ezt mondtam én is, méghogy nem tudok semmiről, vazze! :-)))))))))
Te meg tán szabadnapos vagy, hogy ennyit tudsz gépelni egy szuszra? :-))))
    

kawa550 122597 2018. szeptember 24. 16:02  
Hű, micsoda pszichológiai brainstorming tombolt itt, míg én motoroztam!:))))) Szoktatok különben azt is egerek?:))))))
Namost.
Én sokkal mélyebbre ástam a gyökerek irányába mint a Tibike( az aknában is, főleg ott!), és arra jutottam hogy leszarom a gyökereket a szó valós és átvitt értelmében egyaránt! :D
Másrészt gyors önvizsgálatot tartottam az ügyben hogy vajon(nem rajta a zsiradékon, hanem a másikon!) akarok-e elfogadottabb lenni, és arra jutottam hogy nem, azt is leszarom. :))))))
Eközben még azon is filózok, hogy Cizi honnan a faxomból ismer ilyen lelki hittérítőket? Ezek okítanak hogy kell még több hitelt kihelyezni a madaraknak vagy mi faxom?:)))))
Hogy még Tibikét is meglepem néha, annak eccerű oka vagyon, én is a B oldalt pörgetem már, és egyre tisztábban látom, rövid az élet ahhoz, hogy seggfejekre pazaroljak belőle akár csak egy percet is, így viccet csinálok belőlük és röhögök egy jót, mert az egészséges. :)))
A kis szarháziakat meg semmibe veszem a sértettségükkel együtt, akik sunyin hátulról mellbe nyomják a szarkeverést, mert nincs még egy írott vitához se merszük vagy elegendő gerincük.
Hogy mi viszonylag gondolati közösséget alkotunk, annak is ide vezethető vissza a gyökere. Nem akarunk kedvencek lenni, még csak sokaknak szimpatikusak se, ezért van bátorságunk egyenesen kimondani a véleményünket, nem kell semmilyen polkorrekt álarc mögül lágyítani a sarkos véleményünkön, csak hogy kapjunk egy kis elismerést, simogatást, dicséretet végre, enélkül is megvan az önbecsülésünk és egónk, nincs szükségünk a megerősítésre másoktól. Meg mert a humortalan, véleménytelen kispolgárok nekem konkrétan az agyamra mennek, unalmas és idegesítő népeknek tartom őket, nem akarok ilyen barátokat. A jó arcok szerintem tudnak viccet csinálni bármiből, tudnak és mernek vitázni, és az érveik közt nem az viszi a prímet ha lebuziznak valakit, csak mert nem hisz abban amiben ők.
Persze ahol fát vágnak, ott hullik a forgács, mit hullik, csak úgy baxa kifele a stihl, még szemüveget is kell tenni! Így aztán néha megesik, hogy kikerül a baráti/szimpatizáns körből olyan is, akinek esetleg lett volna helye, ez az elfogadható veszteség.
Mert nem ők a lényeg, még csak nem is a haragszomrádok, hanem az a nem is olyan kevés pár ember, akiket itt ismertem meg az évek alatt, ők is engem, így ahogy vagyok pokróc modorral, és lettek a legjobb barátaim. Na, ők számítanak, a véleményük is, a többit meg leszarom. :))))))))
    

Utalatos 122596 2018. szeptember 24. 10:15   Válasz erre: 122593
Már az is nagy előrelépés, hogy tudtál indulat nélkül viccesen reagálni:-)
Megyünk gesztenyét gyűjteni a gyerekekkel, majd csinálok kis pálcikákkal Lendvait és kawa550-t, hogy woodoo babaként kiűzzem belőletek a rosszaságot:-)
De lehet, hogy inkább kiss disznókat csinálunk, meg szekeret lovacskákkal.
    

Utalatos 122595 2018. szeptember 24. 10:08   Válasz erre: 122592
Nem ismeretlen, olyannyira nem, hogy írtózom mindentől, amit ez a név szimbólizál és a magam módján harcolok is ellene, mert látom a környezetemben, hány embert tett ez a szervezet vagy inkább szekta? "akarat nélküli agyhalottá" a tréningjeivel, módszereivel, hazug személyiség képeivel. Nem akarom pozitivan látni azt, ami egyébként szemét és szar!
A Világot sem, ha nem az, csak azért, mert ez az állítólagosan trendi és sikeres gondolkodásmód.
    

lendvai 122594 2018. szeptember 24. 09:52   Válasz erre: 122591
Azt ndm tudom mi volt akkor, leginkább a hormonok túltengése lehetett, mert anyám még kiskorú volt, amikor születtem. De ez akkoriban nem volt ritka.
    

lendvai 122593 2018. szeptember 24. 09:50   Válasz erre: 122590
Hát mondtuk mi itt egy szóval is, hogy normálisak vagyunk? :-)
Én tisztában vagyok vele, hogy sokakat fel tudok bosszantani, dolgozom rajta, előnyöm, hogy már leástunk a gyökérokokhoz (nem Kawával, neki még a szervizaknája kiásásában sem segítettem :-)) De hajlott koromból adódóan egyre több energiát igényel. :-)
Elvégre te is leírtad, hogy nehéz természeted van. :-)
    

cizi 122592 2018. szeptember 24. 09:24   Válasz erre: 122590
Úgy látom Neked nem ismeretlen Franklin Covey!:)
    

Utalatos 122591 2018. szeptember 24. 09:11   Válasz erre: 122589
Isten éltessen! Édesanyámnak is ma van a születésnapja, meg két gyerekemnek is:-))
Most visszafelé számolok...mi van volt 9 hónappal korábban?:-)
Hétfői adásszünet a TV-ben ? Vagy a szilveszteri bulik utóélete a sok szeptemberi gyerek?:-)))))
    

Utalatos 122590 2018. szeptember 24. 09:06   Válasz erre: 122584
Mivel nekem nincsenek konfliktusaim Veletek( bocsánat, hogy most többesszámban beszélek én is, de nyílvánvaló, hogy kawával azért valamifajta nézet és értékegységet képviseltek) még verbálisan sem, ezért könnyen beszélek.
Saját közösségi létemből (itt is) hamar rá kellett jönnöm, hogy néha, időnként ( lehetőleg megelőzendően) szükség van némi önvizsgálatra is!
Lehet, hogy az eredmény ugyanaz lesz, mint ezt kihagyva, vagyis: "mindenki hülye, csak én vagyok helikopter", de lehet, hogy fontosabbá válik egy másik felismerés. Ahhoz, hogy a közösségben szabadon, lazán, feszültségmentesebben és főleg élvezetesebben közlekedhessünk és elfogadottabbá válhassunk, szükség van némi alkalmazkodásra, udvariasságra, elfogadást jelző gesztusokra , mert magunkban vagy egy szűk mikro baráti környezetben hamar ellaposodik és érdektelenné válik minden.
Ha a gyerekek megérzik rajtam, hogy mindig csak oktatni( kioktatni akarom őket), akkor hamar megutálnak.
Ha partnernak, de akárcsak ellenfélnek érezhetnek, akkor már közösséget alkotunk és úgy minden együtt töltött óra sokkal könnyebb, élvezetesebb.
    

lendvai 122589 2018. szeptember 24. 08:15   Válasz erre: 122587
Köszönöm! Hogy hányadik, azt nem tudom, nem foglalkozom már ilyesmikkel. :-))))
    

lendvai 122588 2018. szeptember 24. 08:14   Válasz erre: 122585
De nagyon titokzatos kee'. :-))) Talán kettős ügynökként mozgatja a szálakat kezdettől fogva a háttérben? :-))))
Mindenesetre bármikor kész vagyok tanulni. Akár egy sör mellett, de meginni nem biztos, hogy fogom, mert nem szeretem ilyen hűvös időben. :-)
    

Itil900 122587 2018. szeptember 24. 06:16   Válasz erre: 122583
Tisztelt Lendvai motorostárs!
Éljen a "B" oldal, erőt, egészséget,
A gatyába keménységet!... Ne hátulról...!;))

Hanyadikat taposod?
    

Itil900 122586 2018. szeptember 24. 06:13   Válasz erre: 122583

    

kawa550 122585 2018. szeptember 23. 23:07   Válasz erre: 122584
A jó öreg Berne bá'! Nagy arc az öreg, mindig reggel permetezik mikor még mindenki alszik, hogy aztán bio gyümölcsnek adhassa el a szarát.:)))))) Ki faxom az, és mire tanítja a kiket? :))))
Hogy az itteni folyamatok honnan indultak és ki indította közvetlenül és szó szerint a háttérből, azt szerintem te még csak nem is érted, de majd jó téma lesz ez egy sör mellett eccer, Ati már úgyis feni a fogát valami közös programra a 23.-a ünnepnapra, mikor én is szabad leszek. Mert hát aki nem vak, látja mi a lényeg, énekelé a tanksapka anno. :)))))) Robiékat se kéne kihagyni, csináljuk megint négyesben! :D
    

lendvai 122584 2018. szeptember 23. 21:26   Válasz erre: 122581
Azt kell mondjam nagyon jó terep ez itt az információgyűjtéshez. Időről-időre megjelennek itt önbizalomhiányos játszmákkal küzdő emberek, akik a legváltozatosabb módon buktatják meg magukat és újra meg újra rá tudok csodálkozni mennyire ugyanúgy működnek ezek a dolgok. Megerősítési kényszer bizonytalannak érzett döntések után, agresszív, de semmitmondó és ártalmatlan verbális próbálkozások, pozícióharc primitív szájkaratéval, van itt minden, kérem. :-))))
Te meg meg kell mondjam néha meglepsz, az antitéziseid egyre többször követik vagy közelítik a jó öreg Berne tanításait. :-))))
    

lendvai 122583 2018. szeptember 23. 21:18   Válasz erre: 122582
Holnap lesz a napja, szomorkodhatnék az évek miatt, de igazából semmi okom rá. :-)))))
    

kawa550 122582 2018. szeptember 23. 20:46   Válasz erre: 122577
Mi itten az Atival azon filózunk, hogy most akkor szülinapos vagy mostanában? Ha igen, akkor boldogot csoportosan, ha nem, akkor ugorgyunk. :))))
    

kawa550 122581 2018. szeptember 23. 20:11   Válasz erre: 122579
Vadász, vadász.....:))))))))))
    

lendvai 122580 2018. szeptember 23. 20:04   Válasz erre: 122579
Te egy kissé sértett kislányként viselkedsz már megint. :-)))
    

fer 122579 2018. szeptember 23. 19:39   Válasz erre: 122578
Inkább vazelint ajánlok, a xado-t embereknek gyártják!
    

kawa550 122578 2018. szeptember 23. 19:16   Válasz erre: 122575
Ha eccer mégis megtérnénk, vazelin helyett majd biztos xadót használunk ánuszra is. Mi a tapasztalatod, jó rá?:)))))))))))
    

lendvai 122577 2018. szeptember 23. 18:17  
Ma a szülinapos angyalka egy porbeles huzalos hegesztőt hozott, mert az ugye minden rendes férfiember garázsában alaptartozék. :-)
Volt egy törött konzolom, az egyik nyereg alatti kihajtható kampó, ami most a hátsó doboztartó konzol miatt ugyan le van szerelve, de gyakorlatnak jó volt meghegeszteni. Első huzalos varrat lévén a köszörűfej sokat segített az esztétika kialakításában, de a gép maga egész jónak tűnik, zsebméret, de a hobbi kategóriában a felsőbb szint.
A kezelési utasításából viszont hiányoltam a dob befűzés ábráját, meg egy táblázatot a huzalátmérő-áram-feszültség beállításokra, szerencsére neten elérhetők.
    

lendvai 122576 2018. szeptember 23. 18:13   Válasz erre: 122575
Ne reménykedj, ez itt 100% hetero vonal. :-))))
    

fer 122575 2018. szeptember 23. 17:51  
Valljátok már be, hogy szerelmesek vagytok egymásba, mindenkinek könnyebb lesz!
    

lendvai 122574 2018. szeptember 23. 16:12   Válasz erre: 122573
Hát hazudjon kevésbé nagy szerszámot! :-)))))
    

kawa550 122573 2018. szeptember 23. 07:51   Válasz erre: 122572
Há' igen, de micsinájjona zember, ha derékban kicsit bő is, de rá van kényszerülve a nagy szerszám miatt? :)))))))))))))
    

lendvai 122572 2018. szeptember 22. 23:08   Válasz erre: 122571
Na ja, aki egy számmal nagyobb gatyában parádézik... :-))))
    

kawa550 122571 2018. szeptember 22. 22:48   Válasz erre: 122570
Nabammeg, akkó má te is gyorsabb vagy nálam, mert ugye nekem vastag majrécsíkom van. :))))))))
    

lendvai 122570 2018. szeptember 22. 21:28  
Tegnap még búcsúzóul karcoltunk egyet a kollégámmal (4TX) a Mátrában. Sajnos nem csak mi gondoltuk így, elég nagy motoros forgalom volt, rendőri felügyelettel fűszerezve.
Összefutottam egy 1290 Suoer Adventure-el, úgy ment el mellettem az egyik visszafordító előtt, mintha álltam volna (160 vs 86LE). Az viszont meglepett, hogy a visszafordítóban nem volt számottevően gyorsabb. Pedig én csak a csizmám orrát mertem karcolni.
Mindenesetre ezt a szezont is sikerült majrécsík nélkül kivitelezni (zárni még nem szeretném) , nehogy szégyenkeznem kelljen majd Pókházán sztorizgatva. :-)
Most, a rosszabb időt kihasználva szétkaphatom az ABS hidraulikát, tisztogatás céljából.
    

Itil900 122569 2018. szeptember 22. 12:30   Válasz erre: 122566
Láttam vilamiféle kis herkentyűt, ami meg tudja mondani mi a kód, sajna 2 egymás utáni teszt 2 különböző kódot hozott ki. Még jó, hogy nem sok ugyanolyan elemmel határos!!!
    

Itil900 122568 2018. szeptember 22. 12:27   Válasz erre: 122565
Én is szeretlek!!!
    

Itil900 122567 2018. szeptember 22. 12:26   Válasz erre: 122564
Tudom... Újpesten a fickó szemre keverte az árnyalatot leadott (!) Minta alapján , közelében nem volt... Nem ehez, kocsihoz. Ráadásul néhány évig jó a gxári kód, mert támad az UV, megy elszáll felette az idő vasfoga, és máris más az árnyalat. Egyszerű tapasztalat homlokzat festékben: ugyanazon a helyen, ugyanavval a géppel, ugyanaz a színkód alapján 2 árnyalattal sötétebb lett a szín. Mit várhatunk akkor a minőségibb festékeknél...???
    

lendvai 122566 2018. szeptember 22. 09:07  
A Yamaha a TDM-hez (a többi típusról nem tudok nyilatkozni) nem adott ki a festékboltokban is elérhető színkódot. Ami a motoron található az csak az idomok rendeléséhez infó, mert az alapján lehet gyárilag festett, matrica nélküli műanyag elemeket venni.
A festékboltokban található színkódok nem igazán fedik a valóságot, hasonlóak, gondolom megpróbálták kikeverni a megfelelő árnyalatot, de például az én Silver Tech 2 színű fényezésemnél megadott néhány karakteres kódok esetében egyik sem stimmelt. A szín még rendben lett volna, igaz csak az egyiknél, de minimális eltérés a szemcseméretben már elég volt ahhoz, hogy teljesen máshogy nézzen ki ha ráfújtam. Mindemellett az egyik az két komponensű is. Így javításokra teljesen alkalmatlan, telibe fújva a teljes idomot viszont jó lehet, de tényleg oda kell vinni a cuccot és az alapján kerestetni ki velük a megfelelő színt.
    

cizi 122565 2018. szeptember 22. 08:45   Válasz erre: 122563
Ne is keresgélj tovább, mert metál feketét csak hármat gyártottak!
    

kawa550 122564 2018. szeptember 22. 07:44   Válasz erre: 122563
Tökmind1 a színkód. Sx4-hez volt kód, Micrához volt kód, a rexihez is találtam, egyikhez sem stimmelt, mindegyiket úgy kellett bemérni és az alapján lett jó a szín.
    

Itil900 122563 2018. szeptember 22. 07:19   Válasz erre: 122550
Köszi! Már nézegetem! A színkód valahova fel van tüntetve, vagy hol tudok utánanézni? Nem tudom, mennyi metál feketét csináltak, de még vagy 2-t láttam...
    

Itil900 122562 2018. szeptember 22. 07:16   Válasz erre: 122561
...aztán szépen belefeküdni... ;)))
    

csanesz 122561 2018. szeptember 22. 01:08   Válasz erre: 122559
Mer előtte be kell áztatni kompozit anyagba.
Emtudtad? :)))
    

csanesz 122560 2018. szeptember 22. 01:06   Válasz erre: 122557
Ott nincs vírus!
De, ha személyesen mész tuti nem leszel vírusos. :))))
    

lendvai 122559 2018. szeptember 21. 09:24   Válasz erre: 122556
Én olyat nem vennék, kurvára viszketnék tőle, nem bírnék aludni. :-))))))))
    

Fido71 122557 2018. szeptember 21. 08:15   Válasz erre: 122555
Nekem ezt az oldalt blokkolta a vírusirtó... :(
    

csanesz 122556 2018. szeptember 21. 01:21   Válasz erre: 122555
Én üvegpaplant vettem.
    

csanesz 122555 2018. szeptember 21. 01:16   Válasz erre: 122548
Novia Kft
1149 Budapest, Nagy Lajos kir. u. 108
Mindenben segítenek!

http://www.novia.hu/?a=ceg&menu=kapcsolat
    

fer 122554 2018. szeptember 20. 16:21   Válasz erre: 122540
Köszi ez nagy segítség.
    

.HLaci. 122552 2018. szeptember 20. 11:06   Válasz erre: 122548
Szia,

Én ilyennel csináltam meg egy lökhárítót,mondhatni tökéletes lett.

https://autofejlesztes.hu/ketkomponensu-muanyag-ragaszto-mannol-9918-af100862

Az "üvegszál szövet" amit adnak hozzá,az szúnyogháló,tehát ha az elfogy,akkor könnyen pótolható.
    

kawa550 122551 2018. szeptember 20. 09:43  
https://www.youtube.com/watch?v=xKhjTqbIqkM&feature=youtu.be
    

kawa550 122550 2018. szeptember 20. 09:35   Válasz erre: 122548
Nem jó. Sem az epoxi, sem a géz. Ha már erősíteni akarod, akkor festékboltokban kapni üvegszálas anyagokat különböző sűrűségekben. Az epoxik meg azért nem jók, mert egyrészt rideg, később könnyen megreped, másrészt nem fér össze az ABS-el amiből az idom készül, évekkel később is gáz fejlődik belőle a fényezés alatt és kis hólyagok lesznek a fényezésen. A hegesztés e megfelelő javítás, ha az valamiért nem lehetséges, akkor meg direkt ABS-hez való Hosch ipari ragasztó, kis készletben is kapni valami 8 rugóért, nem véletlenül ennyire drága, ez nem háztartási taknyoló. A gyerek motorját is ezzel raktuk össze mert a helyi műanyagos nagyságos úr nem vállalta a pepecs munkát.
    

Fido71 122549 2018. szeptember 20. 08:45  
Az apja f...t már ennek a buzigyereknek...
    

Itil900 122548 2018. szeptember 20. 06:54  
Szerintetek az Epokitt- géz kombi jó a műanyag idom ragasztására?
Hol találok színkódokat az újrafényezéshez?
Köszi előre is!
    

csanesz 122547 2018. szeptember 20. 00:28  
Jól olvastam, hogy a fórum nincs felügyelve?
Viszont valami készülődik...
    

csanesz 122546 2018. szeptember 20. 00:15   Válasz erre: 122545
:))))))
    

csanesz 122545 2018. szeptember 20. 00:14   Válasz erre: 122544
Hát gyerekek van úgy, hogy a régi már kopott....
    

lendvai 122544 2018. szeptember 19. 20:30   Válasz erre: 122543
Tényleg? Akkor nevessünk! :-))))))
    

Flenegen 122543 2018. szeptember 19. 19:18  
Vicc az egész
    

lendvai 122542 2018. szeptember 19. 12:51   Válasz erre: 122541
Kell egy ügyes hacker aki eltakarítja innen. Talán van köztünk is. :-)
    

kawa550 122541 2018. szeptember 19. 12:01  
ez a fernando gyerek fogja végleg kicsinálni ezt a szart
    

Kawakarika 122540 2018. szeptember 18. 21:08   Válasz erre: 122538
Feri!
Vess egy pillantást e fórumon a privát üzenetedre!
    

cblaci 122539 2018. szeptember 18. 19:28   Válasz erre: 122538
Akkor talán nem is indokolt a szelepszár szimeringek cseréje, egy jó beállítással és megfelelő kenőanyaggal még tovább javulhat a helyzet, feltéve ha a lerakódások okozták a problémát.
    

fer 122538 2018. szeptember 18. 19:12   Válasz erre: 122537
Az enyém nem füstöl, a füstöt az anticarbon spray használata utánra írtam, akkor okádta a füstöt, ahogy kellett is neki, és ahogy a leírásban is szerepel!
    

cblaci 122537 2018. szeptember 18. 18:59   Válasz erre: 122536
Volt egy 74-es évjáratú veterán CB 250G típusú Hondám kb.15 évvel ezelőtt. Az elején nagyon rossz vételnek tűnt, hidegen fehéren füstölt, melegen kéken, de ettől függetlenül olyan szép zörejmentes hangja volt, hogy a hasonló konstrukciójú motorok (pl.az akkor új GS 500-as Suzukik) a nyomába se értek. Egyik hengerben alig 8, a másikban "erős" 9 volt a kompresszió értéke, vagyis minden arra utalt, hogy gépműhely lesz a vége. Amikor szétszedtük legnagyobb meglepetésre nem lógtak a hajtókarok, nem volt hordós, vagy vállasra kopott a henger, a szelepek is tömítettek, a gyűrűk viszont szorultak nem is kicsit. Nyilván a 70-es 80-as években nem ott járt a kenéstechnika ahol most és nem lehet tudni mennyire voltak gondosak az előző tulajok, ráadásul állt a motor vagy 5 évig mielőtt hozzám került. A gyűrűhornyokat kitakarítottam, egy gyűrűt sikerült eltörni de szerencsére tudtam pótolni a megfelelő méretben. A 250 ccm ellenére a szelepszárak jó combosak voltak, az a régi "benne van az anyag" gyártású motor volt, így aztán szinte lehetetlennek tűnt hozzá való szelepszár szimeringet rendelni, ráadásul a 4-ből egy se jött ki egészben, úgy törtek szét mint a ropi. Végül egy japán autó szelepszár szimeringje lett jó hosszas keresgélés után.
A végeredmény minden reményen túlmutatott, a füst teljesen elmúlt, a kompresszió mindkét hengerben visszatért, pár tized különbséggel de 10 környékén volt mindkettő. Sajnos akkor még nem ismertem a Xado-t amivel ezen még egy minimálisat lehetett volna javítani, vagy legalábbis az állapotát hosszabb időn át fenntartani. Egyébként én nem vagyok a Xado elen, sőt... de mint ahogy írtam nem kell túlgondolni és teljes motorgenerált senki ne várjon tőle. Sokan használjuk és beszélgettünk róla, régebben saját fényképpel is érveltem két szelepbeállítás közötti, 15ezres futás után látható felületi változással a szelepbütykökön, de sajnos nyilvános fórumon hamar céltáblává válik az ember, ezért inkább kevésbé nyilvános felületen folytatódtak a tapasztalatok megosztása. Ma már nem új ez a dolog, én lassan 10 éve ismerem, de aki akar az is rengeteg anyagot talál róla a neten, sokan tesztelték, több mérési eredmény is fel van jegyezve. A Xado olaj tanusítványai eléggé figyelemre méltóak, nevét adta hozzá a Volvo, Merci, BMW, MAN... stb. A revitalizálót a TÜV is vizsgálta és "Tanúsított hatékonyságú termék” minősítést kapott, a mérési jegyzőkönyv is letölthető ha valaki kíváncsi rá. Állagmegóvásra szerintem nagyon jó és szerencsére az ára sincs még nagyon elszaladva.
    

fer 122536 2018. szeptember 18. 15:47   Válasz erre: 122529
Én is erre tippelek, hogy valamelyik a kettő közül, (vagy mindkettő) feloldotta a kokszot és újra mozgásba lendültek a gyűrűk, mivel a használat után nagyon nehezen indult a motor és füstölt is rendesen, először sötéten majd szép fehéren! Az olajfogyasztásról meg annyit, hogy szerintem szelepszárak mellett jöhet az olaj, mivel a kompresszióm jónak mondható, és kartergáz semmi sem jön a csövön! Úgy hogy jövőre lehet beiktatok egy szelepszár szimering cserét, remélem addig még meg lesz a moci, mert nagyon a szívemhez nőtt!
    

lendvai 122535 2018. szeptember 17. 11:22  
Akkor sem veszek hamis személyit. :-)
    

lendvai 122534 2018. szeptember 16. 22:26  
Aki meg a kilométereken pampog majd az nem érdemli meg a gépet, mehet venni visszatekert példányt, nem fogok egy könnycseppet sem hullatni miatta. :-)))) De nem fog a nyakamon maradni, abban biztos vagyok. Ahhoz túl jól néz ki. :-))))))
    

lendvai 122533 2018. szeptember 16. 22:22   Válasz erre: 122531
Igen, kibírták, most már jól megérdemelt helyükön pihennek a többiek között. :-))) Előreláthatólag nem lesznek hosszú életűek. :-)))) Köszönjük szépen!
Merthogy ma meglátogattuk Bélát is, aki mostanában már négy hölgy szorításában próbál érvényesülni. :-)))))
    

PalmBela 122532 2018. szeptember 16. 21:40   Válasz erre: 122531
És köszönöm a fáradságot!
    

PalmBela 122531 2018. szeptember 16. 21:37   Válasz erre: 122530
ST-t!
Tibi!Pedig ahogy azok a leömlők kinéznek, 33ra is tekerheted! :)
Akartam is kérdezni, hogy mi a titok!

Remélem az ikrek, kibírták hazáig!

Üdv:B
    

lendvai 122530 2018. szeptember 16. 21:10   Válasz erre: 122526
Majd eldöntöd kell-e valami. Én mindenesetre kicserélem a tárcsákat és a betéteket, mert a tárcsák elérték az alsó határt, mellette meg a TRW betét barázdásra koptatta őket, így vannak részek, amik már alatta vannak a minimum szélességnek.
A hátsó betét meg tárcsa már vadiúj gyári, jövő szezon elején új első tárcsákkal és betétekkel indulok, így azt hiszem aki a jövő szezon után (rosszabbik esetben a 2020-as szezon után, de azt nem szeretném kivárni) megveszi a motort az jól fog járni a beépített gyári alkatrészeket illetően. :-)))
De a kilométerórát senki kedvéért nem fogom visszatekerni 35 ezer km-re. :-))))))
    

cblaci 122529 2018. szeptember 16. 20:52   Válasz erre: 122528
A Vita Flush is csinál ilyet, ha a leragadt gyűrűk felszabadulnak látványos (mérhető) a változás. A Xado egyébként állagmegóvásra nagyon jó, sajnos a reklámja hibás, ez vitákat is generál, nyilván nem fogja felújítani a motort, de sajnos mindenkiben ez marad meg aki hallott már róla.
    

fer 122528 2018. szeptember 16. 20:19   Válasz erre: 122525
Nem hinném:))), lehet, hogy ez segített:
https://aruhaz.kauffer.hu/prodgfx/99/990057-SCM.jpg
vagy ez:
https://xado.co.uk/image/cache/data/!products/verylube/Products-for-engine_Oil-system/verylubeanticarboncan500x500-585a9490bdebb-400x400.jpg
bár ez az utóbbi is xado:)))))))))))))))))))))))))))))
    

Fido71 122527 2018. szeptember 16. 19:57   Válasz erre: 122525
Te milyen kis g.ci vagy.... :))))
    

kawa550 122526 2018. szeptember 16. 19:00   Válasz erre: 122523
Az utóbbitól tartok én is! Majd megkérdem itt helyben a salamonnál hogy vaszkosztet a gyári, onnyuk perpill abennlévő TRW szinterrel semmi bajom, és a tárcsán se látszik hogy gond lenne, szóval nem bax hanyatt ha nem beszélnek velem godzilláék. :))))
    

kawa550 122525 2018. szeptember 16. 18:58   Válasz erre: 122524
Szerintem az inteligencs xadomazók visszaépítették a kopott hengert, majd vigyázzál hogy nehogy megszoruljon, szóljál nekik hogy időben hagyják abba a további építkezést. :)))))))))))))
    

fer 122524 2018. szeptember 16. 18:51  
Ma kivettem a gyertyákat, hogy meglessem milyen lett a módosított karbi beállítás! Hát nem túl kecsegtető, dúsan járt a moci, ezt az is bizonyította, hogy amikor megálltam kb. 5 percre, nehezen akart indulni, rá kellett húznom a gázt, valamint a fogyasztása is megnőtt! Ha már kint voltak a gyertyák mértem egy kompressziót is, és most lestem nagyot, bal: 10,5 bar, jobb: 10,8 majdnem 11! Korábbi mérésem bal: 7 bár, jobb: 10, mindkét mérés hidegen 1 napi állás után volt! Korábban észrevettem motorfék növekedést, de nem tulajdonítottam neki nagyobb jelentőséget! Nekiláttam a karbi visszaállításának, és most jött a másik meglepetés, de ez már kellemetlenebb volt, nem zárt el a tank alatti benzincsap, és miért is ne, pont előző nap tankoltam tele, csupán háromnegyed órámba telt míg leengedtem a közel húsz liter benyát a pumpán keresztül! Csap szétszedése után láttam a is hibát, a 4 lyukú gumi tömítés sérült meg egy helyen, de sikerült úgy fordítanom, hogy jó legyen, ezzel "egyenlőre" megúsztam a felújító árát! Kinek van tippje, hogy mitől jött vissza több mint 3 bár nyomás a bal hengeremben?
    

lendvai 122523 2018. szeptember 16. 08:34   Válasz erre: 122522
Akkor lehet, hogy nincs egyik raktáron sem és attól függ az ár, hogy honnan szerzik be.
Vagy olyan kurva drága, hogy csak súgva merik megmondani az árát. :-)
    

kawa550 122522 2018. szeptember 16. 06:43   Válasz erre: 122520
A többi cuccnál ott az ár, csak pont ezek mellett van hogy kérdezz ha akarsz valamit.
    

lendvai 122521 2018. szeptember 15. 22:47   Válasz erre: 122520
Próbálkozhatsz a boats.net-en is, mert miután bejelentkeztem hirtelen lett féktárcsa meg fékbetét is, a fene se érti ezt. Mindenesetre rákérdezek majd náluk, van-e készleten, vagy csak a világhálón léteznek. :-)
    

lendvai 122520 2018. szeptember 15. 22:32   Válasz erre: 122519
Az meg hogy? Nekem a cikkszámra megvolt minden, árral együtt, lehet a kosárba tenni.
    

kawa550 122519 2018. szeptember 15. 22:12   Válasz erre: 122514
Eeeemehet ez a godzilla a pitsába, persze hogy se a fékhez se a vezlánchoz nincs ár csak kérdésre! :))))
    

lendvai 122518 2018. szeptember 15. 20:51   Válasz erre: 122517
Jaja, én ezért raktam csetreszeket is a legutóbbi rendelésbe: lábtartó gumit, váltókar gumit. Sose lehet tudni, a régi váltókar gumit már szét is szedte azóta a csizmám, ott volt a csere a garázspolcon.
Szedd össze mi kell aztán hozzácsapjuk a rendeléshez. :-)
    

kawa550 122517 2018. szeptember 15. 19:34   Válasz erre: 122516
akkó majd ránézek, egy fékbetét, esetleg vezérműlánc sose baj ha van itthon, télen úgyis szétkapom a szelephézaghoz.
    

lendvai 122516 2018. szeptember 15. 18:58   Válasz erre: 122515
Ha találsz ott magadnak miért ne? Nem Yamaha webáruház, sok minden van. :-)))
    

kawa550 122515 2018. szeptember 15. 16:27   Válasz erre: 122514
Kawa cucc nem jáccik?
    

lendvai 122514 2018. szeptember 15. 13:55  
Szezon után kicserélem a két első féktárcsámat, ehhez a partzilla.com-ról rendelem a cuccot. Ha valaki tervez alkatrészcserét és gyári Yamahával szeretné megoldani akkor jelezze pü-ben, volt már ilyen, megoszlik a szállítási díj és jóval olcsóbb a gyári cucc USA-ból. Megvan a veszélye, hogy fennakad a vámon, de ez eddig néhány százalékos valószínűséggel fordult elő.
Sajnos a boats.net nem árulja ezt a féktárcsát, ezért került most képbe a partzilla.
    

csanesz 122513 2018. szeptember 14. 11:24   Válasz erre: 122511
Köszönöm szépen! :)

Cimbora is látta.
    

csanesz 122512 2018. szeptember 14. 11:23   Válasz erre: 122510
Sebaj!
Értékelem a törődést! :)))
    

Tomchy 122511 2018. szeptember 14. 10:56   Válasz erre: 122509
JBX szerint nem egyezik a méret.

TDM900 & TDM850 (1996-2001)
Type GT12B-4
Dimensions 151 x 70 x 131 mm

TDM850 (1991-1995)
Type GTX12-BS
Dimensions 150 x 87 x 130 mm
    

lendvai 122510 2018. szeptember 14. 10:43   Válasz erre: 122509
Hááát, ha valakinek van 3VD és 4TX szerviz pdf-je is akkor az a legegyszerűbb, ha összehasonlítja a specifikációs részben az akksi típusát.Ha ugyanaz, akkor igen, a típusból meg katalógusban meglehet a méret. Nekem itt most csak 900-as pdf-em van, de odahaza is csak 4TX. Innen meg nem enged a JBX-be a céges szigor miatt. :-)))
    

csanesz 122509 2018. szeptember 14. 10:16  
Én meg belevágok ebbe a mélységes eszmecserébe két kérdéssel:
Akksi kérdés lenne.
3VD és 4TX -be azonos méretű akksi való?
Mi lenne a fizikai mérete és kapacitása?

Cimbora kérdezi.

Válaszokat előre is köszönöm!
    

lendvai 122508 2018. szeptember 14. 06:39  
Az elméleti fizikának valóban megvannak a korlátai, modellek alkotására viszont remek tudomány,
De legyünk gyakorlatiasak, ha azt mondod ahány gyártó annyi profil akkor kérünk szépen forrásokat, metszeti képekkel. :-)
Én erre most tényleg kíváncsi vagyok, mert megveszekedett mérnökként szívesen nézegetek ilyen anyagokat. :-)
    

kawa550 122507 2018. szeptember 14. 06:34   Válasz erre: 122506
Látom tényleg nem érted, nem a hátulja magassága a baj, főleg hogy nekem megvan fordítva az excenterem(mint sok zrx-nek) hogy a tengely alul legyen ne felül, így azonnal magasabb vagy 3 centivel mint eredetileg. A probléma a kép szélén van, a fekete és piros vonalak metszéspontja után.
    

Levi990 122506 2018. szeptember 14. 00:06   Válasz erre: 122504
Tehát neked 170 helyett 180 van, Franc se gondolta hogy a yamahán kívül van más gyártó is ilyen “buta” méretezéssel.

Az a baj ezekkel a rajzokkal hogy csak elméletben jók. Ahány gumi ahány típus annyi eltérő profil. Ott van pl a 180/55 dunlop sportsmart2 vagy a szintén 180/55 dunlop d212 vagy a z8 vs RR.

Az hogy magasabb lesz a motor hátulja, nem feltétlen baj az enyém eleje le is van engedve kicsit hogy mégjobban forduljon, igaz hogy 200nál már szitált be, de nem megyek ennyivel.

A gumiról a képet bármiféle arcoskodás nélkül rakom ide, ez közúti tempó, jobb lenne ha maradna benne tartalék.
    

lendvai 122505 2018. szeptember 13. 21:29   Válasz erre: 122501
A 190/55-el 1.1cm-rel megnő a hátsó kerék átmérője is. Nem sok, de okozhat eltérést a viselkedésben, én még nem kísérleteztem ilyesmivel.
    

kawa550 122504 2018. szeptember 13. 18:40   Válasz erre: 122501
Persze hogy nem érted, ezért mondtam hogy majd tágítunk kicsit azon a tudástáron. Kezdésnek itt van ez a kép, ami a nehéz felfogásúaknak is jól láthatóan mutatja, hogy amikor az eredeti 180 gumi már a pereméig van döntve, ugyan akkora dőlésszögné a 190 széle még 1 centivel a föld felett van mert torzult az eredeti tervezett forma. És mi előtt ide is eljutnánk, előre szólok hogy nem májerségből vettem rá nagyobb gumit, mert szükségem van arra a tartalékra mint a nagyvitézeknek, hanem csak mert egyik kereskedő se tudott még közelítő határidőt se adni a 170-es méret szállítási idejéről, nekem meg kellett a gumi.
    

Fido71 122503 2018. szeptember 13. 13:05  
40ezer...
    

ktomy 122502 2018. szeptember 13. 11:43  
Sziasztok!
Tdm900-ason milyen időként kell ellenörizni a szelephézagot és vezérműláncot?
Szelephézag utoljára 35e km volt ellenörizve mikor vettem a gépet. Most 64e km van benne.
Előre is köszönöm a segítséget!
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22118