Itil900 | 122603 | 2018. szeptember 24. 20:54 |
https://hegylakok.hu/2018/09/budapest-szmogriado-2018/ Ezt kapjuk... |
lendvai | 122602 | 2018. szeptember 24. 20:25 | Válasz erre: 122601 |
Na, hogy ez a "ha" hogy került a végére... :-)
|
lendvai | 122601 | 2018. szeptember 24. 20:23 | Válasz erre: 122600 |
Hehe,,,volt szerencsém Csernus dokihoz, egyszer nekem szegezte, hogy hazudok, aztán meg lebaszott, mert kezdtem eluralni a csoportot. :-) Nekem bejön a megosztó stílusa, az én személyiségemnek mindig ez a "bumm a fejbe" módszer használt. ha
|
kawa550 | 122599 | 2018. szeptember 24. 16:27 | Válasz erre: 122598 |
Ja, ma nincs(szak)meló. Fát már vágtam reggel kezdésnek, utána ki kellett mennem kranenkasséba, a helyi közlekedési anomáliák miatt még a böszme szél, hűvös és néha szemerkélős idő ellenére is elő kellett venni a birodalmi romboló dugóhúzót, faxom áll sorba egymás után több dugóban, inkább randalíroztam egy egészségeset, ebben a hideg levegőben jó sok a zoxigén, még a szokásosnál is agresszívabban harapott a rexike.:)))))))) Mostan meg épp döglök meg észosztok, van belőle elég!:))))))))))))
|
lendvai | 122598 | 2018. szeptember 24. 16:12 | Válasz erre: 122597 |
Hát ezt mondtam én is, méghogy nem tudok semmiről, vazze! :-))))))))) Te meg tán szabadnapos vagy, hogy ennyit tudsz gépelni egy szuszra? :-)))) |
kawa550 | 122597 | 2018. szeptember 24. 16:02 |
Hű, micsoda pszichológiai brainstorming tombolt itt, míg én motoroztam!:))))) Szoktatok különben azt is egerek?:)))))) Namost. Én sokkal mélyebbre ástam a gyökerek irányába mint a Tibike( az aknában is, főleg ott!), és arra jutottam hogy leszarom a gyökereket a szó valós és átvitt értelmében egyaránt! :D Másrészt gyors önvizsgálatot tartottam az ügyben hogy vajon(nem rajta a zsiradékon, hanem a másikon!) akarok-e elfogadottabb lenni, és arra jutottam hogy nem, azt is leszarom. :)))))) Eközben még azon is filózok, hogy Cizi honnan a faxomból ismer ilyen lelki hittérítőket? Ezek okítanak hogy kell még több hitelt kihelyezni a madaraknak vagy mi faxom?:))))) Hogy még Tibikét is meglepem néha, annak eccerű oka vagyon, én is a B oldalt pörgetem már, és egyre tisztábban látom, rövid az élet ahhoz, hogy seggfejekre pazaroljak belőle akár csak egy percet is, így viccet csinálok belőlük és röhögök egy jót, mert az egészséges. :))) A kis szarháziakat meg semmibe veszem a sértettségükkel együtt, akik sunyin hátulról mellbe nyomják a szarkeverést, mert nincs még egy írott vitához se merszük vagy elegendő gerincük. Hogy mi viszonylag gondolati közösséget alkotunk, annak is ide vezethető vissza a gyökere. Nem akarunk kedvencek lenni, még csak sokaknak szimpatikusak se, ezért van bátorságunk egyenesen kimondani a véleményünket, nem kell semmilyen polkorrekt álarc mögül lágyítani a sarkos véleményünkön, csak hogy kapjunk egy kis elismerést, simogatást, dicséretet végre, enélkül is megvan az önbecsülésünk és egónk, nincs szükségünk a megerősítésre másoktól. Meg mert a humortalan, véleménytelen kispolgárok nekem konkrétan az agyamra mennek, unalmas és idegesítő népeknek tartom őket, nem akarok ilyen barátokat. A jó arcok szerintem tudnak viccet csinálni bármiből, tudnak és mernek vitázni, és az érveik közt nem az viszi a prímet ha lebuziznak valakit, csak mert nem hisz abban amiben ők. Persze ahol fát vágnak, ott hullik a forgács, mit hullik, csak úgy baxa kifele a stihl, még szemüveget is kell tenni! Így aztán néha megesik, hogy kikerül a baráti/szimpatizáns körből olyan is, akinek esetleg lett volna helye, ez az elfogadható veszteség. Mert nem ők a lényeg, még csak nem is a haragszomrádok, hanem az a nem is olyan kevés pár ember, akiket itt ismertem meg az évek alatt, ők is engem, így ahogy vagyok pokróc modorral, és lettek a legjobb barátaim. Na, ők számítanak, a véleményük is, a többit meg leszarom. :)))))))) |
Utalatos | 122596 | 2018. szeptember 24. 10:15 | Válasz erre: 122593 |
Már az is nagy előrelépés, hogy tudtál indulat nélkül viccesen reagálni:-) Megyünk gesztenyét gyűjteni a gyerekekkel, majd csinálok kis pálcikákkal Lendvait és kawa550-t, hogy woodoo babaként kiűzzem belőletek a rosszaságot:-) De lehet, hogy inkább kiss disznókat csinálunk, meg szekeret lovacskákkal. |
Utalatos | 122595 | 2018. szeptember 24. 10:08 | Válasz erre: 122592 |
Nem ismeretlen, olyannyira nem, hogy írtózom mindentől, amit ez a név szimbólizál és a magam módján harcolok is ellene, mert látom a környezetemben, hány embert tett ez a szervezet vagy inkább szekta? "akarat nélküli agyhalottá" a tréningjeivel, módszereivel, hazug személyiség képeivel. Nem akarom pozitivan látni azt, ami egyébként szemét és szar! A Világot sem, ha nem az, csak azért, mert ez az állítólagosan trendi és sikeres gondolkodásmód. |
lendvai | 122594 | 2018. szeptember 24. 09:52 | Válasz erre: 122591 |
Azt ndm tudom mi volt akkor, leginkább a hormonok túltengése lehetett, mert anyám még kiskorú volt, amikor születtem. De ez akkoriban nem volt ritka.
|
lendvai | 122593 | 2018. szeptember 24. 09:50 | Válasz erre: 122590 |
Hát mondtuk mi itt egy szóval is, hogy normálisak vagyunk? :-) Én tisztában vagyok vele, hogy sokakat fel tudok bosszantani, dolgozom rajta, előnyöm, hogy már leástunk a gyökérokokhoz (nem Kawával, neki még a szervizaknája kiásásában sem segítettem :-)) De hajlott koromból adódóan egyre több energiát igényel. :-) Elvégre te is leírtad, hogy nehéz természeted van. :-) |
cizi | 122592 | 2018. szeptember 24. 09:24 | Válasz erre: 122590 |
Úgy látom Neked nem ismeretlen Franklin Covey!:)
|
Utalatos | 122591 | 2018. szeptember 24. 09:11 | Válasz erre: 122589 |
Isten éltessen! Édesanyámnak is ma van a születésnapja, meg két gyerekemnek is:-)) Most visszafelé számolok...mi van volt 9 hónappal korábban?:-) Hétfői adásszünet a TV-ben ? Vagy a szilveszteri bulik utóélete a sok szeptemberi gyerek?:-))))) |
Utalatos | 122590 | 2018. szeptember 24. 09:06 | Válasz erre: 122584 |
Mivel nekem nincsenek konfliktusaim Veletek( bocsánat, hogy most többesszámban beszélek én is, de nyílvánvaló, hogy kawával azért valamifajta nézet és értékegységet képviseltek) még verbálisan sem, ezért könnyen beszélek. Saját közösségi létemből (itt is) hamar rá kellett jönnöm, hogy néha, időnként ( lehetőleg megelőzendően) szükség van némi önvizsgálatra is! Lehet, hogy az eredmény ugyanaz lesz, mint ezt kihagyva, vagyis: "mindenki hülye, csak én vagyok helikopter", de lehet, hogy fontosabbá válik egy másik felismerés. Ahhoz, hogy a közösségben szabadon, lazán, feszültségmentesebben és főleg élvezetesebben közlekedhessünk és elfogadottabbá válhassunk, szükség van némi alkalmazkodásra, udvariasságra, elfogadást jelző gesztusokra , mert magunkban vagy egy szűk mikro baráti környezetben hamar ellaposodik és érdektelenné válik minden. Ha a gyerekek megérzik rajtam, hogy mindig csak oktatni( kioktatni akarom őket), akkor hamar megutálnak. Ha partnernak, de akárcsak ellenfélnek érezhetnek, akkor már közösséget alkotunk és úgy minden együtt töltött óra sokkal könnyebb, élvezetesebb. |
lendvai | 122589 | 2018. szeptember 24. 08:15 | Válasz erre: 122587 |
Köszönöm! Hogy hányadik, azt nem tudom, nem foglalkozom már ilyesmikkel. :-))))
|
lendvai | 122588 | 2018. szeptember 24. 08:14 | Válasz erre: 122585 |
De nagyon titokzatos kee'. :-))) Talán kettős ügynökként mozgatja a szálakat kezdettől fogva a háttérben? :-)))) Mindenesetre bármikor kész vagyok tanulni. Akár egy sör mellett, de meginni nem biztos, hogy fogom, mert nem szeretem ilyen hűvös időben. :-) |
Itil900 | 122587 | 2018. szeptember 24. 06:16 | Válasz erre: 122583 |
Tisztelt Lendvai motorostárs! Éljen a "B" oldal, erőt, egészséget, A gatyába keménységet!... Ne hátulról...!;)) Hanyadikat taposod? |
kawa550 | 122585 | 2018. szeptember 23. 23:07 | Válasz erre: 122584 |
A jó öreg Berne bá'! Nagy arc az öreg, mindig reggel permetezik mikor még mindenki alszik, hogy aztán bio gyümölcsnek adhassa el a szarát.:)))))) Ki faxom az, és mire tanítja a kiket? :)))) Hogy az itteni folyamatok honnan indultak és ki indította közvetlenül és szó szerint a háttérből, azt szerintem te még csak nem is érted, de majd jó téma lesz ez egy sör mellett eccer, Ati már úgyis feni a fogát valami közös programra a 23.-a ünnepnapra, mikor én is szabad leszek. Mert hát aki nem vak, látja mi a lényeg, énekelé a tanksapka anno. :)))))) Robiékat se kéne kihagyni, csináljuk megint négyesben! :D |
lendvai | 122584 | 2018. szeptember 23. 21:26 | Válasz erre: 122581 |
Azt kell mondjam nagyon jó terep ez itt az információgyűjtéshez. Időről-időre megjelennek itt önbizalomhiányos játszmákkal küzdő emberek, akik a legváltozatosabb módon buktatják meg magukat és újra meg újra rá tudok csodálkozni mennyire ugyanúgy működnek ezek a dolgok. Megerősítési kényszer bizonytalannak érzett döntések után, agresszív, de semmitmondó és ártalmatlan verbális próbálkozások, pozícióharc primitív szájkaratéval, van itt minden, kérem. :-)))) Te meg meg kell mondjam néha meglepsz, az antitéziseid egyre többször követik vagy közelítik a jó öreg Berne tanításait. :-)))) |
lendvai | 122583 | 2018. szeptember 23. 21:18 | Válasz erre: 122582 |
Holnap lesz a napja, szomorkodhatnék az évek miatt, de igazából semmi okom rá. :-)))))
|
kawa550 | 122582 | 2018. szeptember 23. 20:46 | Válasz erre: 122577 |
Mi itten az Atival azon filózunk, hogy most akkor szülinapos vagy mostanában? Ha igen, akkor boldogot csoportosan, ha nem, akkor ugorgyunk. :))))
|
lendvai | 122580 | 2018. szeptember 23. 20:04 | Válasz erre: 122579 |
Te egy kissé sértett kislányként viselkedsz már megint. :-)))
|
fer | 122579 | 2018. szeptember 23. 19:39 | Válasz erre: 122578 |
Inkább vazelint ajánlok, a xado-t embereknek gyártják!
|
kawa550 | 122578 | 2018. szeptember 23. 19:16 | Válasz erre: 122575 |
Ha eccer mégis megtérnénk, vazelin helyett majd biztos xadót használunk ánuszra is. Mi a tapasztalatod, jó rá?:)))))))))))
|
lendvai | 122577 | 2018. szeptember 23. 18:17 |
Ma a szülinapos angyalka egy porbeles huzalos hegesztőt hozott, mert az ugye minden rendes férfiember garázsában alaptartozék. :-) Volt egy törött konzolom, az egyik nyereg alatti kihajtható kampó, ami most a hátsó doboztartó konzol miatt ugyan le van szerelve, de gyakorlatnak jó volt meghegeszteni. Első huzalos varrat lévén a köszörűfej sokat segített az esztétika kialakításában, de a gép maga egész jónak tűnik, zsebméret, de a hobbi kategóriában a felsőbb szint. A kezelési utasításából viszont hiányoltam a dob befűzés ábráját, meg egy táblázatot a huzalátmérő-áram-feszültség beállításokra, szerencsére neten elérhetők. |
lendvai | 122576 | 2018. szeptember 23. 18:13 | Válasz erre: 122575 |
Ne reménykedj, ez itt 100% hetero vonal. :-))))
|
fer | 122575 | 2018. szeptember 23. 17:51 |
Valljátok már be, hogy szerelmesek vagytok egymásba, mindenkinek könnyebb lesz!
|
lendvai | 122574 | 2018. szeptember 23. 16:12 | Válasz erre: 122573 |
Hát hazudjon kevésbé nagy szerszámot! :-)))))
|
kawa550 | 122573 | 2018. szeptember 23. 07:51 | Válasz erre: 122572 |
Há' igen, de micsinájjona zember, ha derékban kicsit bő is, de rá van kényszerülve a nagy szerszám miatt? :)))))))))))))
|
lendvai | 122572 | 2018. szeptember 22. 23:08 | Válasz erre: 122571 |
Na ja, aki egy számmal nagyobb gatyában parádézik... :-))))
|
kawa550 | 122571 | 2018. szeptember 22. 22:48 | Válasz erre: 122570 |
Nabammeg, akkó má te is gyorsabb vagy nálam, mert ugye nekem vastag majrécsíkom van. :))))))))
|
lendvai | 122570 | 2018. szeptember 22. 21:28 |
Tegnap még búcsúzóul karcoltunk egyet a kollégámmal (4TX) a Mátrában. Sajnos nem csak mi gondoltuk így, elég nagy motoros forgalom volt, rendőri felügyelettel fűszerezve. Összefutottam egy 1290 Suoer Adventure-el, úgy ment el mellettem az egyik visszafordító előtt, mintha álltam volna (160 vs 86LE). Az viszont meglepett, hogy a visszafordítóban nem volt számottevően gyorsabb. Pedig én csak a csizmám orrát mertem karcolni. Mindenesetre ezt a szezont is sikerült majrécsík nélkül kivitelezni (zárni még nem szeretném) , nehogy szégyenkeznem kelljen majd Pókházán sztorizgatva. :-) Most, a rosszabb időt kihasználva szétkaphatom az ABS hidraulikát, tisztogatás céljából. |
Itil900 | 122569 | 2018. szeptember 22. 12:30 | Válasz erre: 122566 |
Láttam vilamiféle kis herkentyűt, ami meg tudja mondani mi a kód, sajna 2 egymás utáni teszt 2 különböző kódot hozott ki. Még jó, hogy nem sok ugyanolyan elemmel határos!!!
|
Itil900 | 122567 | 2018. szeptember 22. 12:26 | Válasz erre: 122564 |
Tudom... Újpesten a fickó szemre keverte az árnyalatot leadott (!) Minta alapján , közelében nem volt... Nem ehez, kocsihoz. Ráadásul néhány évig jó a gxári kód, mert támad az UV, megy elszáll felette az idő vasfoga, és máris más az árnyalat. Egyszerű tapasztalat homlokzat festékben: ugyanazon a helyen, ugyanavval a géppel, ugyanaz a színkód alapján 2 árnyalattal sötétebb lett a szín. Mit várhatunk akkor a minőségibb festékeknél...???
|
lendvai | 122566 | 2018. szeptember 22. 09:07 |
A Yamaha a TDM-hez (a többi típusról nem tudok nyilatkozni) nem adott ki a festékboltokban is elérhető színkódot. Ami a motoron található az csak az idomok rendeléséhez infó, mert az alapján lehet gyárilag festett, matrica nélküli műanyag elemeket venni. A festékboltokban található színkódok nem igazán fedik a valóságot, hasonlóak, gondolom megpróbálták kikeverni a megfelelő árnyalatot, de például az én Silver Tech 2 színű fényezésemnél megadott néhány karakteres kódok esetében egyik sem stimmelt. A szín még rendben lett volna, igaz csak az egyiknél, de minimális eltérés a szemcseméretben már elég volt ahhoz, hogy teljesen máshogy nézzen ki ha ráfújtam. Mindemellett az egyik az két komponensű is. Így javításokra teljesen alkalmatlan, telibe fújva a teljes idomot viszont jó lehet, de tényleg oda kell vinni a cuccot és az alapján kerestetni ki velük a megfelelő színt. |
cizi | 122565 | 2018. szeptember 22. 08:45 | Válasz erre: 122563 |
Ne is keresgélj tovább, mert metál feketét csak hármat gyártottak!
|
kawa550 | 122564 | 2018. szeptember 22. 07:44 | Válasz erre: 122563 |
Tökmind1 a színkód. Sx4-hez volt kód, Micrához volt kód, a rexihez is találtam, egyikhez sem stimmelt, mindegyiket úgy kellett bemérni és az alapján lett jó a szín.
|
Itil900 | 122563 | 2018. szeptember 22. 07:19 | Válasz erre: 122550 |
Köszi! Már nézegetem! A színkód valahova fel van tüntetve, vagy hol tudok utánanézni? Nem tudom, mennyi metál feketét csináltak, de még vagy 2-t láttam...
|
csanesz | 122561 | 2018. szeptember 22. 01:08 | Válasz erre: 122559 |
Mer előtte be kell áztatni kompozit anyagba. Emtudtad? :))) |
csanesz | 122560 | 2018. szeptember 22. 01:06 | Válasz erre: 122557 |
Ott nincs vírus! De, ha személyesen mész tuti nem leszel vírusos. :)))) |
lendvai | 122559 | 2018. szeptember 21. 09:24 | Válasz erre: 122556 |
Én olyat nem vennék, kurvára viszketnék tőle, nem bírnék aludni. :-))))))))
|
Fido71 | 122557 | 2018. szeptember 21. 08:15 | Válasz erre: 122555 |
Nekem ezt az oldalt blokkolta a vírusirtó... :(
|
csanesz | 122555 | 2018. szeptember 21. 01:16 | Válasz erre: 122548 |
Novia Kft 1149 Budapest, Nagy Lajos kir. u. 108 Mindenben segítenek! http://www.novia.hu/?a=ceg&menu=kapcsolat |
.HLaci. | 122552 | 2018. szeptember 20. 11:06 | Válasz erre: 122548 |
Szia, Én ilyennel csináltam meg egy lökhárítót,mondhatni tökéletes lett. https://autofejlesztes.hu/ketkomponensu-muanyag-ragaszto-mannol-9918-af100862 Az "üvegszál szövet" amit adnak hozzá,az szúnyogháló,tehát ha az elfogy,akkor könnyen pótolható. |
kawa550 | 122551 | 2018. szeptember 20. 09:43 |
https://www.youtube.com/watch?v=xKhjTqbIqkM&feature=youtu.be
|
kawa550 | 122550 | 2018. szeptember 20. 09:35 | Válasz erre: 122548 |
Nem jó. Sem az epoxi, sem a géz. Ha már erősíteni akarod, akkor festékboltokban kapni üvegszálas anyagokat különböző sűrűségekben. Az epoxik meg azért nem jók, mert egyrészt rideg, később könnyen megreped, másrészt nem fér össze az ABS-el amiből az idom készül, évekkel később is gáz fejlődik belőle a fényezés alatt és kis hólyagok lesznek a fényezésen. A hegesztés e megfelelő javítás, ha az valamiért nem lehetséges, akkor meg direkt ABS-hez való Hosch ipari ragasztó, kis készletben is kapni valami 8 rugóért, nem véletlenül ennyire drága, ez nem háztartási taknyoló. A gyerek motorját is ezzel raktuk össze mert a helyi műanyagos nagyságos úr nem vállalta a pepecs munkát.
|
Itil900 | 122548 | 2018. szeptember 20. 06:54 |
Szerintetek az Epokitt- géz kombi jó a műanyag idom ragasztására? Hol találok színkódokat az újrafényezéshez? Köszi előre is! |
csanesz | 122547 | 2018. szeptember 20. 00:28 |
Jól olvastam, hogy a fórum nincs felügyelve? Viszont valami készülődik... |
csanesz | 122545 | 2018. szeptember 20. 00:14 | Válasz erre: 122544 |
Hát gyerekek van úgy, hogy a régi már kopott....
|
lendvai | 122542 | 2018. szeptember 19. 12:51 | Válasz erre: 122541 |
Kell egy ügyes hacker aki eltakarítja innen. Talán van köztünk is. :-)
|
Kawakarika | 122540 | 2018. szeptember 18. 21:08 | Válasz erre: 122538 |
Feri! Vess egy pillantást e fórumon a privát üzenetedre! |
cblaci | 122539 | 2018. szeptember 18. 19:28 | Válasz erre: 122538 |
Akkor talán nem is indokolt a szelepszár szimeringek cseréje, egy jó beállítással és megfelelő kenőanyaggal még tovább javulhat a helyzet, feltéve ha a lerakódások okozták a problémát.
|
fer | 122538 | 2018. szeptember 18. 19:12 | Válasz erre: 122537 |
Az enyém nem füstöl, a füstöt az anticarbon spray használata utánra írtam, akkor okádta a füstöt, ahogy kellett is neki, és ahogy a leírásban is szerepel!
|
cblaci | 122537 | 2018. szeptember 18. 18:59 | Válasz erre: 122536 |
Volt egy 74-es évjáratú veterán CB 250G típusú Hondám kb.15 évvel ezelőtt. Az elején nagyon rossz vételnek tűnt, hidegen fehéren füstölt, melegen kéken, de ettől függetlenül olyan szép zörejmentes hangja volt, hogy a hasonló konstrukciójú motorok (pl.az akkor új GS 500-as Suzukik) a nyomába se értek. Egyik hengerben alig 8, a másikban "erős" 9 volt a kompresszió értéke, vagyis minden arra utalt, hogy gépműhely lesz a vége. Amikor szétszedtük legnagyobb meglepetésre nem lógtak a hajtókarok, nem volt hordós, vagy vállasra kopott a henger, a szelepek is tömítettek, a gyűrűk viszont szorultak nem is kicsit. Nyilván a 70-es 80-as években nem ott járt a kenéstechnika ahol most és nem lehet tudni mennyire voltak gondosak az előző tulajok, ráadásul állt a motor vagy 5 évig mielőtt hozzám került. A gyűrűhornyokat kitakarítottam, egy gyűrűt sikerült eltörni de szerencsére tudtam pótolni a megfelelő méretben. A 250 ccm ellenére a szelepszárak jó combosak voltak, az a régi "benne van az anyag" gyártású motor volt, így aztán szinte lehetetlennek tűnt hozzá való szelepszár szimeringet rendelni, ráadásul a 4-ből egy se jött ki egészben, úgy törtek szét mint a ropi. Végül egy japán autó szelepszár szimeringje lett jó hosszas keresgélés után. A végeredmény minden reményen túlmutatott, a füst teljesen elmúlt, a kompresszió mindkét hengerben visszatért, pár tized különbséggel de 10 környékén volt mindkettő. Sajnos akkor még nem ismertem a Xado-t amivel ezen még egy minimálisat lehetett volna javítani, vagy legalábbis az állapotát hosszabb időn át fenntartani. Egyébként én nem vagyok a Xado elen, sőt... de mint ahogy írtam nem kell túlgondolni és teljes motorgenerált senki ne várjon tőle. Sokan használjuk és beszélgettünk róla, régebben saját fényképpel is érveltem két szelepbeállítás közötti, 15ezres futás után látható felületi változással a szelepbütykökön, de sajnos nyilvános fórumon hamar céltáblává válik az ember, ezért inkább kevésbé nyilvános felületen folytatódtak a tapasztalatok megosztása. Ma már nem új ez a dolog, én lassan 10 éve ismerem, de aki akar az is rengeteg anyagot talál róla a neten, sokan tesztelték, több mérési eredmény is fel van jegyezve. A Xado olaj tanusítványai eléggé figyelemre méltóak, nevét adta hozzá a Volvo, Merci, BMW, MAN... stb. A revitalizálót a TÜV is vizsgálta és "Tanúsított hatékonyságú termék” minősítést kapott, a mérési jegyzőkönyv is letölthető ha valaki kíváncsi rá. Állagmegóvásra szerintem nagyon jó és szerencsére az ára sincs még nagyon elszaladva. |
fer | 122536 | 2018. szeptember 18. 15:47 | Válasz erre: 122529 |
Én is erre tippelek, hogy valamelyik a kettő közül, (vagy mindkettő) feloldotta a kokszot és újra mozgásba lendültek a gyűrűk, mivel a használat után nagyon nehezen indult a motor és füstölt is rendesen, először sötéten majd szép fehéren! Az olajfogyasztásról meg annyit, hogy szerintem szelepszárak mellett jöhet az olaj, mivel a kompresszióm jónak mondható, és kartergáz semmi sem jön a csövön! Úgy hogy jövőre lehet beiktatok egy szelepszár szimering cserét, remélem addig még meg lesz a moci, mert nagyon a szívemhez nőtt!
|
lendvai | 122534 | 2018. szeptember 16. 22:26 |
Aki meg a kilométereken pampog majd az nem érdemli meg a gépet, mehet venni visszatekert példányt, nem fogok egy könnycseppet sem hullatni miatta. :-)))) De nem fog a nyakamon maradni, abban biztos vagyok. Ahhoz túl jól néz ki. :-))))))
|
lendvai | 122533 | 2018. szeptember 16. 22:22 | Válasz erre: 122531 |
Igen, kibírták, most már jól megérdemelt helyükön pihennek a többiek között. :-))) Előreláthatólag nem lesznek hosszú életűek. :-)))) Köszönjük szépen! Merthogy ma meglátogattuk Bélát is, aki mostanában már négy hölgy szorításában próbál érvényesülni. :-))))) |
PalmBela | 122531 | 2018. szeptember 16. 21:37 | Válasz erre: 122530 |
ST-t! Tibi!Pedig ahogy azok a leömlők kinéznek, 33ra is tekerheted! :) Akartam is kérdezni, hogy mi a titok! Remélem az ikrek, kibírták hazáig! Üdv:B |
lendvai | 122530 | 2018. szeptember 16. 21:10 | Válasz erre: 122526 |
Majd eldöntöd kell-e valami. Én mindenesetre kicserélem a tárcsákat és a betéteket, mert a tárcsák elérték az alsó határt, mellette meg a TRW betét barázdásra koptatta őket, így vannak részek, amik már alatta vannak a minimum szélességnek. A hátsó betét meg tárcsa már vadiúj gyári, jövő szezon elején új első tárcsákkal és betétekkel indulok, így azt hiszem aki a jövő szezon után (rosszabbik esetben a 2020-as szezon után, de azt nem szeretném kivárni) megveszi a motort az jól fog járni a beépített gyári alkatrészeket illetően. :-))) De a kilométerórát senki kedvéért nem fogom visszatekerni 35 ezer km-re. :-)))))) |
cblaci | 122529 | 2018. szeptember 16. 20:52 | Válasz erre: 122528 |
A Vita Flush is csinál ilyet, ha a leragadt gyűrűk felszabadulnak látványos (mérhető) a változás. A Xado egyébként állagmegóvásra nagyon jó, sajnos a reklámja hibás, ez vitákat is generál, nyilván nem fogja felújítani a motort, de sajnos mindenkiben ez marad meg aki hallott már róla.
|
fer | 122528 | 2018. szeptember 16. 20:19 | Válasz erre: 122525 |
Nem hinném:))), lehet, hogy ez segített: https://aruhaz.kauffer.hu/prodgfx/99/990057-SCM.jpg vagy ez: https://xado.co.uk/image/cache/data/!products/verylube/Products-for-engine_Oil-system/verylubeanticarboncan500x500-585a9490bdebb-400x400.jpg bár ez az utóbbi is xado:))))))))))))))))))))))))))))) |
kawa550 | 122526 | 2018. szeptember 16. 19:00 | Válasz erre: 122523 |
Az utóbbitól tartok én is! Majd megkérdem itt helyben a salamonnál hogy vaszkosztet a gyári, onnyuk perpill abennlévő TRW szinterrel semmi bajom, és a tárcsán se látszik hogy gond lenne, szóval nem bax hanyatt ha nem beszélnek velem godzilláék. :))))
|
kawa550 | 122525 | 2018. szeptember 16. 18:58 | Válasz erre: 122524 |
Szerintem az inteligencs xadomazók visszaépítették a kopott hengert, majd vigyázzál hogy nehogy megszoruljon, szóljál nekik hogy időben hagyják abba a további építkezést. :)))))))))))))
|
fer | 122524 | 2018. szeptember 16. 18:51 |
Ma kivettem a gyertyákat, hogy meglessem milyen lett a módosított karbi beállítás! Hát nem túl kecsegtető, dúsan járt a moci, ezt az is bizonyította, hogy amikor megálltam kb. 5 percre, nehezen akart indulni, rá kellett húznom a gázt, valamint a fogyasztása is megnőtt! Ha már kint voltak a gyertyák mértem egy kompressziót is, és most lestem nagyot, bal: 10,5 bar, jobb: 10,8 majdnem 11! Korábbi mérésem bal: 7 bár, jobb: 10, mindkét mérés hidegen 1 napi állás után volt! Korábban észrevettem motorfék növekedést, de nem tulajdonítottam neki nagyobb jelentőséget! Nekiláttam a karbi visszaállításának, és most jött a másik meglepetés, de ez már kellemetlenebb volt, nem zárt el a tank alatti benzincsap, és miért is ne, pont előző nap tankoltam tele, csupán háromnegyed órámba telt míg leengedtem a közel húsz liter benyát a pumpán keresztül! Csap szétszedése után láttam a is hibát, a 4 lyukú gumi tömítés sérült meg egy helyen, de sikerült úgy fordítanom, hogy jó legyen, ezzel "egyenlőre" megúsztam a felújító árát! Kinek van tippje, hogy mitől jött vissza több mint 3 bár nyomás a bal hengeremben?
|
lendvai | 122523 | 2018. szeptember 16. 08:34 | Válasz erre: 122522 |
Akkor lehet, hogy nincs egyik raktáron sem és attól függ az ár, hogy honnan szerzik be. Vagy olyan kurva drága, hogy csak súgva merik megmondani az árát. :-) |
kawa550 | 122522 | 2018. szeptember 16. 06:43 | Válasz erre: 122520 |
A többi cuccnál ott az ár, csak pont ezek mellett van hogy kérdezz ha akarsz valamit.
|
lendvai | 122521 | 2018. szeptember 15. 22:47 | Válasz erre: 122520 |
Próbálkozhatsz a boats.net-en is, mert miután bejelentkeztem hirtelen lett féktárcsa meg fékbetét is, a fene se érti ezt. Mindenesetre rákérdezek majd náluk, van-e készleten, vagy csak a világhálón léteznek. :-)
|
lendvai | 122520 | 2018. szeptember 15. 22:32 | Válasz erre: 122519 |
Az meg hogy? Nekem a cikkszámra megvolt minden, árral együtt, lehet a kosárba tenni.
|
kawa550 | 122519 | 2018. szeptember 15. 22:12 | Válasz erre: 122514 |
Eeeemehet ez a godzilla a pitsába, persze hogy se a fékhez se a vezlánchoz nincs ár csak kérdésre! :))))
|
lendvai | 122518 | 2018. szeptember 15. 20:51 | Válasz erre: 122517 |
Jaja, én ezért raktam csetreszeket is a legutóbbi rendelésbe: lábtartó gumit, váltókar gumit. Sose lehet tudni, a régi váltókar gumit már szét is szedte azóta a csizmám, ott volt a csere a garázspolcon. Szedd össze mi kell aztán hozzácsapjuk a rendeléshez. :-) |
kawa550 | 122517 | 2018. szeptember 15. 19:34 | Válasz erre: 122516 |
akkó majd ránézek, egy fékbetét, esetleg vezérműlánc sose baj ha van itthon, télen úgyis szétkapom a szelephézaghoz.
|
lendvai | 122516 | 2018. szeptember 15. 18:58 | Válasz erre: 122515 |
Ha találsz ott magadnak miért ne? Nem Yamaha webáruház, sok minden van. :-)))
|
lendvai | 122514 | 2018. szeptember 15. 13:55 |
Szezon után kicserélem a két első féktárcsámat, ehhez a partzilla.com-ról rendelem a cuccot. Ha valaki tervez alkatrészcserét és gyári Yamahával szeretné megoldani akkor jelezze pü-ben, volt már ilyen, megoszlik a szállítási díj és jóval olcsóbb a gyári cucc USA-ból. Megvan a veszélye, hogy fennakad a vámon, de ez eddig néhány százalékos valószínűséggel fordult elő. Sajnos a boats.net nem árulja ezt a féktárcsát, ezért került most képbe a partzilla. |
Tomchy | 122511 | 2018. szeptember 14. 10:56 | Válasz erre: 122509 |
JBX szerint nem egyezik a méret. TDM900 & TDM850 (1996-2001) Type GT12B-4 Dimensions 151 x 70 x 131 mm TDM850 (1991-1995) Type GTX12-BS Dimensions 150 x 87 x 130 mm |
lendvai | 122510 | 2018. szeptember 14. 10:43 | Válasz erre: 122509 |
Hááát, ha valakinek van 3VD és 4TX szerviz pdf-je is akkor az a legegyszerűbb, ha összehasonlítja a specifikációs részben az akksi típusát.Ha ugyanaz, akkor igen, a típusból meg katalógusban meglehet a méret. Nekem itt most csak 900-as pdf-em van, de odahaza is csak 4TX. Innen meg nem enged a JBX-be a céges szigor miatt. :-)))
|
csanesz | 122509 | 2018. szeptember 14. 10:16 |
Én meg belevágok ebbe a mélységes eszmecserébe két kérdéssel: Akksi kérdés lenne. 3VD és 4TX -be azonos méretű akksi való? Mi lenne a fizikai mérete és kapacitása? Cimbora kérdezi. Válaszokat előre is köszönöm! |
lendvai | 122508 | 2018. szeptember 14. 06:39 |
Az elméleti fizikának valóban megvannak a korlátai, modellek alkotására viszont remek tudomány, De legyünk gyakorlatiasak, ha azt mondod ahány gyártó annyi profil akkor kérünk szépen forrásokat, metszeti képekkel. :-) Én erre most tényleg kíváncsi vagyok, mert megveszekedett mérnökként szívesen nézegetek ilyen anyagokat. :-) |
kawa550 | 122507 | 2018. szeptember 14. 06:34 | Válasz erre: 122506 |
Látom tényleg nem érted, nem a hátulja magassága a baj, főleg hogy nekem megvan fordítva az excenterem(mint sok zrx-nek) hogy a tengely alul legyen ne felül, így azonnal magasabb vagy 3 centivel mint eredetileg. A probléma a kép szélén van, a fekete és piros vonalak metszéspontja után.
|
Levi990 | 122506 | 2018. szeptember 14. 00:06 | Válasz erre: 122504 |
lendvai | 122505 | 2018. szeptember 13. 21:29 | Válasz erre: 122501 |
A 190/55-el 1.1cm-rel megnő a hátsó kerék átmérője is. Nem sok, de okozhat eltérést a viselkedésben, én még nem kísérleteztem ilyesmivel.
|
kawa550 | 122504 | 2018. szeptember 13. 18:40 | Válasz erre: 122501 |
ktomy | 122502 | 2018. szeptember 13. 11:43 |
Sziasztok! Tdm900-ason milyen időként kell ellenörizni a szelephézagot és vezérműláncot? Szelephézag utoljára 35e km volt ellenörizve mikor vettem a gépet. Most 64e km van benne. Előre is köszönöm a segítséget! |