| csokabi | 88462 | 2014. november 9. 10:07 | Válasz erre: 88457 |
|
Jó videó! A "vályúra" még pár feles után rá tudtam volna beszélni magam, de a sísáncnál tuti bef..tam volna:)
|
| kawa550 | 88460 | 2014. november 9. 09:50 | Válasz erre: 88457 |
|
Azé azon az mt-n "véletlenül" 3x akkora hátsó lánckerék van mint a gyári.....:))))
|
| gezasz | 88459 | 2014. november 9. 08:34 | Válasz erre: 88458 |
|
Jó neked erre Szeged felé csak borongós ködös idõ van. De neked jó motorozást kívánok!
|
| Schindler | 88458 | 2014. november 9. 08:12 |
|
Jó reggelit Mindenkinek! Gyönyörû idõ van, csatlakozik valaki egy guruláshoz? :) |
| mati12 | 88457 | 2014. november 9. 07:57 |
|
Természetes,hogy vannak akik sokkal jobban "tolják" én is csak az miatt éreztem itt aktualitását ennek a videónak,hogy Yamaha MT 09-el csinálja az ember. De akkor itt egy igazi õrült aki tényleg keményen tolja. http://youtu.be/lwaJwaTyOB4 |
| Karex | 88456 | 2014. november 9. 01:22 |
|
Drift témában a kedvencem: https://www.youtube.com/watch?v=VqcI2g2bbkc Ilyen gumi nem lesz a motoron, folyton csúszik.......... :D |
| dinnyemag | 88455 | 2014. november 8. 23:50 | Válasz erre: 88454 |
|
Varázslatos. Mint egy tánc fizikai törvények nélkül.
|
| kawa550 | 88454 | 2014. november 8. 23:05 | Válasz erre: 88449 |
|
Komolyan tolja? Ez https://www.youtube.com/watch?v=pmSIgVb9sM4 tolja komolyan...:))))))
|
| lendvai | 88452 | 2014. november 8. 20:18 | Válasz erre: 88450 |
|
Motorozás közben nem nézem, arra ott a GPS legtöbb esetben. De volt már, hogy a tanktáskán lévõ térkép volt az útmutató.:-)
|
| csokabi | 88451 | 2014. november 8. 20:06 | Válasz erre: 88449 |
|
Egyre biztosabban érzem, hogy ki kell látogatnom a csigaevõk földjére:) Elképesztõen szép a táj! |
| gezasz | 88450 | 2014. november 8. 19:30 | Válasz erre: 88448 |
|
Motorozás közben nézed az iránytût? Kicsit hihetetlen, de bevallom én a nap helyzetét szoktam tájékozodási pontnak használni. Valamint sok túrámon itiner alapján közlekedem, de azért jó az a GPS.
|
| mati12 | 88449 | 2014. november 8. 19:25 |
|
Elég komolyan tolja a hangvillás....-on. http://youtu.be/--kJkdy9I5E |
| lendvai | 88448 | 2014. november 8. 18:33 | Válasz erre: 88447 |
|
150 lóerõ autóban is elég. Motoron meg mindenféle menetstabilizáló elektronika nélkül oda se merik adni a vevõnek. Autóval is ez a probléma, az elektronika elhiteti a sok szerencsétlennel, hogy tudják uralni a gépet. Aztán amikor elektronika nélkül valami baj van, akkor kakukk. Eh, nem való ez nekem, én még magam szeretem intézni és uralni a dolgokat.Legyen szó bármirõl.:-) Ja, és én még tudok papírtérképpel és iránytûvel tájékozódni a GPS mellett. És ez kicsit megnyugtat. És éreztem már a sodródó kerekek élményét is.:-) Meg a taknyolást is, az mondjuk nem volt jó, de segített hogy tiszteljem a gépeket.:-) |
| sagipet | 88447 | 2014. november 8. 13:24 |
|
Nagyon kevés motor van a mostani újak között ami igazán tetszik nekem is. Az hogy 150 lóerõ felé mennek, teljesen indokolatlannak tartom. Ha meg a súlyt úgy csökkentik hogy levágják a motor hátulját, az megint nem egy szimpi húzás. Kinézetre nagyon tetszik az új Yamaha, de nem igazán túramotor.
|
| sagipet | 88446 | 2014. november 8. 13:16 |
|
A csirkeszárnyasoktól pedig erre leszek kíváncsi: http://motorinfo.hu/bemutato/2014/11/07/honda-true-adventure-2015/#.VF4JQmdBqZQ
|
| csokabi | 88445 | 2014. november 8. 13:12 | Válasz erre: 88444 |
|
Vagy csak kaptak pár keresetlen emailt az igazi KTM rajongóktól...:)
|
| sagipet | 88444 | 2014. november 8. 09:49 |
|
Na végre rájöttek minek ez a lóerõhajhászás! Szerintem ez a mostani legértelmesebb ötlet a sógoroktól.. http://totalbike.hu/hirek/2014/11/06/turaendurobol_sosem_eleg/
|
| kawa550 | 88443 | 2014. november 7. 21:06 | Válasz erre: 88442 |
|
Ja, mondta hogy a program is majd egy millába kerülne hozzá és + 200 rugó évente a frissítés, úgyhogy inkább azt használja amit a kínaiak adtak hozzá, de abban csak 2012-ig vannak benn a járgányok, de azt mondja hogy a 2 éves kocsikat amúgy se nála javíttatják még a disznóólak mellet, szóval nem nagy a gond. Meg a laptopot nem a mûhelyben tárolja hanem a házban, ha befutna valami szoftwer ellenõrzés a mûhelyben.....:) |
| lendvai | 88442 | 2014. november 7. 20:38 | Válasz erre: 88439 |
|
A kulcs nem a zsinórban van, mert a kékfog funkciója ugyanaz, ugyanoda csatlakozik. Az egy komolyabb kütyü, kifejezetten szerviz célra. Ez csak hobbi kategória, olyan árban is mérik, de valahol el kell kezdeni. :-) Hibakódot törölni viszont ezzel is lehet a leírása szerint.
|
| nferro | 88441 | 2014. november 7. 20:38 | Válasz erre: 88438 |
|
Hát Karex, azt gondolom, mi már megtárgyaltuk a csavarokhoz való hozzáállásomat...:)))) A hosszabb csavarokra én is gondoltam, most kb. 5 mm-t lóg túl a váznyúlványon. Köszi a tippeket. |
| lendvai | 88440 | 2014. november 7. 20:36 | Válasz erre: 88436 |
|
Hát ha szervizelni akarsz akkor tényleg nagyobb volumenû dolog kell. Ez kerül tizenpár dollárba, az viszont több ezer euro is lehet, kérdés, hogy megtérül-e. De majd kereslek, ha átrágtam magam a belsõégésû motorok tervezése és viszgálata címû vaskos könyvemen és bele merek nyúlni a vezérlésbe. :-) Valamelyik Arielben azt hiszem pont az én Hondám blokkja van, turbóval több, mint 300 pacit préseltek ki belõle, így módosítás nélkül szerintem 250 lazán megvan benne szoftveresen. :-)
|
| kawa550 | 88439 | 2014. november 7. 20:33 | Válasz erre: 88436 |
|
Épp most a lambda szonda csere közben dumálgattunk a szerelõvel, mert ugye a csere után törölni kellett a hibakódot, kérdeztem hogy ezekkel a kékfogas cuccokkal mi van, azt mondja hogy azok leginkább csak kiolvasásra jók és azt is csak motor ügyben, de pl légzsák, fék meg effélékhez már nem, úgyhogy neki valami külön zsinóros kis cucca van kínából. Azt mondja azzal pl már üzemanyag rendszer légtelenítésre is lehet utasítani némely arra alkalmas modelleket meg efféle varázslatokra.
|
| Karex | 88438 | 2014. november 7. 20:33 | Válasz erre: 88431 |
|
A lábtartó a két csavar körül gumibakon át van felcsavarozva, viszont 3. pontként alul egy gumi támasztja (talán egy anyát ölel körül). Ha alá teszel valamit akkor azt is kéne hézagolni, azonos vastagságú anyaggal. Világos mi? :DDD |
| VVLaci | 88437 | 2014. november 7. 20:27 | Válasz erre: 88435 |
|
A lábtartó gumibakokon van, mozognia kell. Valószínû, hogy 5-10mm-rel hosszabb csavarokat kell használnod a középállvány miatt, leginkább azért, hogy a menetet ki ne tépd!
|
| tulok99 | 88436 | 2014. november 7. 20:25 | Válasz erre: 88416 |
|
köszönöm a beszámolót! azért kérdeztem, mert itthonra szeretnék majd berendezkedni kicsit... ennél jóval nagyobb volumenû dolog fog nekem kelleni, csak kíváncsi voltam rá, hogy ez a fajta megoldás mûködik-e egyáltalán... nekem ez nem hobby szintre fog kelleni amúgy, hanem visszatértem a szakmámba, és amit a szakszervízben nem lehet megoldani, én azt szeretnén itthon maszekba ( dpf kiiktatás szoftveresen, meg ilyesmi )
|
| nferro | 88435 | 2014. november 7. 20:00 |
|
Hát, köszi a válaszokat. Akkor majd sasolok és ha netán leficcennek a lábtartók, majd felrakom a tankra.:)))) Jóga kezdõknek.:)) |
| Flenegen | 88434 | 2014. november 7. 18:39 | Válasz erre: 88431 |
|
Az enyémen is mozog valamennyit a lábtartó. Gumibak tompít valamennyit.
|
| Flenegen | 88433 | 2014. november 7. 18:34 | Válasz erre: 88413 |
|
A nagyobb alkatrész forgalmazòk pl tõlünk viszik a gyári alkatrèszt. Sok esetben olcsòbb a gyári alkatrèsz a márkakereskedésben.
|
| kawa550 | 88433 | 2014. november 7. 18:34 | Válasz erre: 88431 |
|
Ríva ne fakaggyá majd tezsvírem, de ha minden alkatrészt átnéznél akkor találnál te (meg minden más 4tx tulaj is) még ott 3LD (az xtz 750 álneve) feliratokat is, különösen a blokk tájékán.:)))))
|
| csokabi | 88432 | 2014. november 7. 18:20 | Válasz erre: 88431 |
|
Nem tudom a megoldást a problémádra, de majd a gyakorlottabbak elárulják a titkot. Viszont a 3VD alkatrészjelöléstõl nem kell megijedned, fogsz még találkozni párral. Sok a közös alkatrész, mert a látszat ellenére nem volt olyan nagy váltás, mint például a 4TX-900-as esetében.
|
| nferro | 88431 | 2014. november 7. 18:11 |
| Vandis | 88429 | 2014. november 7. 17:00 | Válasz erre: 88428 |
|
Na igen, a "messze" legalább olyan bullshit szó, mint a "nagy", "hosszú", vagy "sokáig".
|
| csokabi | 88428 | 2014. november 7. 16:55 | Válasz erre: 88427 |
|
Már osztom õket!:))) Nem kell komolyan venni az ilyen oldalakat. Ha pontos adatra van szükséged, akkor a gyártó honlapja a legjobb forrás. |
| Vandis | 88427 | 2014. november 7. 16:43 | Válasz erre: 88426 |
|
De jó! Csak érdemes volt megkérdezni, nekem eszembe nem jutott volna a dönthetõség. Egyébként mindenben egyet értek! Megnyugodtam, mert ezt írták nekem, mikor rákérdeztem: "190 kiló plusz üzem- és kenõanyag, így jön ki a kétszáz kiló alatti menetkész érték", miközben a gyári adat 210 kg "wet weight", és ebben még nincsenek kiegészítõk. A cikkben meg egyenesen úgy fogalmaznak: "messze kétszáz kiló alatti menetkész tömeg": http://hegylakok.hu/2014/11/cikkek/eicma-yamaha-tracer |
| csokabi | 88426 | 2014. november 7. 16:27 | Válasz erre: 88425 |
|
Ha az alacsony hasmagassághoz a lábtartót is lejjebb engedték, akkor hosszabb távon kellemesebb a lábnak. Nincs annyira behajlítva. Nekem ez például jó lenne, mert a TáDén azért néha lelassult a vérkeringésem:) Viszont az is lehet, hogy az üléshez viszonyítva a szokott távolságra vannak, akkor meg a dönthetõségnek tesz jót. Mélyebbre tudod engedni, ha van elég vér a pucádban:))) A menetkész tömeg azt takarja amit a neve is sugall, feltöltve minden jóval és már csak rám várva:))) Szerintem sincs semmi köze ennek a motornak a TDM-hez. Eggyel több a hengere és teljesen máshol adja le a tudását is. Max. pacik 10000-es fordulaton jönnek meg és a Nm-eknek is kell 8500-as. Ez közelebb áll egy sportgéphez, mint a mi általunk oly kedvelt mindeneshez. Azért hangoztatják annyira az utódlást, mert nincs másik könnyû, aszfaltos, túra(ásított) gépük és számítanak Európa szinte minden országában megtalálható TDM-es közösségek vásárlóerejére. Jó motor, de sajnos nem TDM! |
| Vandis | 88425 | 2014. november 7. 15:43 |
|
Sziasztok! Tudom, hogy lemaradtam egy etappal (motorozni voltam :)), de én még a Yamaha Tracernél járok. Nézegettem az adatait, és nem jövök rá mire jó, hogy 135mm-es hasmagassághoz 840-860 mm-es ülésmagasságot gyártottak. Ez is egy szélfogó lesz, vagy valóban így növekszik az átlagmagasság? Azóta pikkelek erre a típusra, amióta úton útfélen leTDM-ezték, pedig leginkább Tenere/Fazer hibrid. A másik kérdésemet is õszintén a laikusok naivitásával teszem fel. A "menetkész tömeg" nem az üzemeléshez szükséges folyadékokkal teli motort jelenti? |
| csokabi | 88424 | 2014. november 7. 15:43 | Válasz erre: 88423 |
|
Gõzöm sincs! Itt csupa rendes, templomba járó ember osztja meg tapasztalatait kötögetés közben...:)
|
| lendvai | 88422 | 2014. november 7. 13:26 | Válasz erre: 88421 |
|
Ünnepélyesen békaphassa mind a két rossz életû! :-) Agyvédõvel vagy anélkül.:-)
|
| csokabi | 88421 | 2014. november 7. 13:20 | Válasz erre: 88419 |
|
Az Isten fizesse meg neked te arany ember! Hogy ennek a Tibinek mekkora cupák feje lett, vékonyabb arcra emlékeztem. Biztos fõz rá az asszony ezerrel:)))
|
| lendvai | 88420 | 2014. november 7. 12:58 | Válasz erre: 88417 |
|
Ha az hibakódként jelentkezik akkor igen, mert hibakódot törölni lehet. Egyébként nem tudom, mert az én vénséges vén autómban olyan még nincs. De a Google szerintem tudja.:-)
|
| kawa550 | 88419 | 2014. november 7. 12:39 | Válasz erre: 88418 |
|
Nehéz vót mi?!:)))))))))))))) http://lmgtfy.com/?q=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DXdAd3MtK6lQ |
| csokabi | 88418 | 2014. november 7. 11:54 | Válasz erre: 88416 |
|
Csinálj már róla egy videót, mert elképzelni sem tudom, hogy mire jó!
|
| lendvai | 88416 | 2014. november 7. 11:37 | Válasz erre: 88415 |
|
Az OBD teszi a dolgát, azt tudja átküldeni a Torque-ra, amit az autó számítógépe is tárol. Hibakód még nem volt. Az indításkor néha kéreti magát, de valószínûleg még nem éreztem rá meddig kell nyomva tartani az egyetlen gombját, mert a leírás kínaiasan rövid. Gyújtáslevétel után standby-ba szenderül, így nem szipákolja fölöslegesen az akksit. A Torque-ból a Pro-t érdemes felrakni, kb 1000 Ft, de azon ott van minden opció és nem baszogat reklámokkal. Utána tetszés szerint lehet konfigurálni, hogy a lapozható menüben mit szeretnél látni. Én a klasszikus mutatós mûszereket választottam, az alján hétszegmenses kijelzéssel, az szerintem a leginformatívabb. De olyasmi ez is, mint Séf bácsinak az agyvédõ: jó, ha van, de ritkán használja az ember, mert alapban nincs haszna.:-) |
| tulok99 | 88415 | 2014. november 7. 11:06 |
|
Tibi! ha jól emlékszem te rendeltél bluetooth obd-t! milyen a gép?
|
| tulok99 | 88414 | 2014. november 7. 11:05 | Válasz erre: 88413 |
|
apám a rav4-be most vett gázolajszûrõt, olcsóbb volt a gyári hieroglifás, mint az utángyártott unix-os...
|
| kawa550 | 88413 | 2014. november 7. 10:33 | Válasz erre: 88408 |
|
Hát bizony a minap a lambdaszonda cserénél nem kicsit lepõdtem meg, hogy a suzuki szerviz is 8 rugóval volt olcsóbb bármelyik másik alkatrészkereskedésnél, lehet hogy a válság utáni kihalás rákényszeríti õket a tisztességes árakra ha életben akarnak maradni.
|
| aramo69 | 88411 | 2014. november 7. 09:14 | Válasz erre: 88402 |
|
Szia! Nézd meg a H1 es foglalatodat. (városi- tompított) Valószínû hogy a h1 es izzódon keresztül kap feszt a refid.... Mivel, hogy valamelyik szálon nincs conctact. |
| aramo69 | 88409 | 2014. november 7. 09:08 | Válasz erre: 88401 |
|
Szia! Motor Oázis! :))))))))))) Ott vettem én is. |
| aramo69 | 88408 | 2014. november 7. 09:06 | Válasz erre: 88399 |
|
Szia! Yamaha World. Nincsenek rossz áraik! Én nem rég vettem a 4Tx hez km óra rotort 6e ért. A bontóba 3 helyen is 10e ért akartak adni... hmmm Már 3éve járok hozzájuk. Ja! És a Shox motornál is vannak cuccok... Ez a kettõ ami nekem évek óta bejött! Szép napot mindenkinek! :))))))))) |
| furfarag | 88407 | 2014. november 6. 23:57 |
|
Köszönöm az infót.Az enyém 2000.évjáratú.és a tojás hátú tükör való rá. Kilós. Még szerencse hogy csak páran látták.elég gáz volt a helyzet. Képzeljétek el a helyzetet. Vergõdõk a motor alatt,mert alatta volt a lábam,és egy hatvan kilós hölgy(feleségem) próbálja leemelni rólam a vasat.Na ennél a pontnál már én is röhögtem.Megjöttek a felelõsségteljes szülõk:-))Mindjárt jönnek csak kiszabadítják apát motor alól:-)))))))))))))) |
| Karex | 88405 | 2014. november 6. 22:13 | Válasz erre: 88403 |
|
A Kakasdi Yamaha kereskedõ ajánlott beszerzési forrás, szerintem lábtartó gumi is van rendelésre. Én vezérmû láncot, szelepfedél tömítést, olajpumpa dekni tömítést vettem náluk, jó árat ajánlottak, és úgy is kaptam meg. Én ezt a linket ajánlanám: http://www.yamahakereskedes.hu/arlistak Itt az ügyintézõ telefonszáma. |
| tudike | 88404 | 2014. november 6. 21:10 | Válasz erre: 88399 |
|
Tudom nem vigasz, de én hetente tudtam volna ilyesmirõl beszámolni, fõleg amíg a gyári oldalsztender volt meg... Pl. a scopy túrás kiruccanásunknál elindult a gép magának hegyrõl lefelé... szerencsére csupa sportos fiatalember vette körül, és elcsípték. :))) |
| Kilos | 88403 | 2014. november 6. 20:55 | Válasz erre: 88399 |
|
Sziasztok! András, elképzeltem az esetet és jót nevettem a történeteden, ezért most elnézést kérek. Nem kárörvendés volt és persze sajnálom! Tükör van Kakasdon http://www.twinmotor.hu/alkatreszek_reszletek.php?id=1024 és szerintem, ha szépen megkéred Fazakas Pista (fazakas66) tud segíteni a beszerzésben. Nem tudom mi kell még, de a bajai Sugo Motors Kft. http://www.sugomotor.hu/ elég jól el van látva gyári bontott cuccokkal. |
| zsotli | 88402 | 2014. november 6. 20:19 |
|
Egy kis technikai segítség kéne. Cseréltem tompított fényszóróba égõt, viszont azóta nem mentem sötétbe egészen ma estig, így csak most derült hogy ha felnyomom a refit nem kapcsol csak elhalványul a tompított. Szóval valószínûleg test hibás lett a refi. Van valami ötlet hogy egy sima égõcserénél mit sikerült elcsesznem?
|
| Flenegen | 88401 | 2014. november 6. 20:09 |
|
Én viszont azt kérdezném hogy a lábtartòkra koptatò gumit hol lehet beszerezni?
|
| furfarag | 88399 | 2014. november 6. 19:55 |
|
Sziasztok. Tegnap sikerült vízszintesbe tennem magam a motorral együtt:-(( Ezt úgy sikerült kiviteleznem,hogy megálltam a gyerek iskolájánál oldalsztender kirak,motor rádönt,de a mocsok sztender visszacsukódott én meg már nem bírtam megfogni a gépet és irány a föld.Persze a tükör,az index mindjárt atomjaira tört.Persze az idom is karcos lett.Most esz az ideg.Végül is 20 éve nem borultam,itt volt az ideje,Kérdésem az lenne,hogy Pesten hol tudok olcsón alkatrészt venni,illetve hol érdemes rendelni.Kérlek segítsetek rajtam,mert így még ránézni sem bírok szegényre. |
| scopy | 88398 | 2014. november 6. 19:24 | Válasz erre: 88380 |
|
Gyulám! Van az Árpinak két nagy gépe is. Van egy nagy Intruderje és egy 1300-as Pan-European-ja... és hülye... |
| scopy | 88397 | 2014. november 6. 19:20 | Válasz erre: 88379 |
|
Árpi barátom kiment Dániába biciklivel néhány csomag csipszért... Azállat! :-)))))))))) http://www.borsonline.hu/20130126_daniaba_tekert_par_zacsko_chipsert_arpad |
| Flenegen | 88396 | 2014. november 6. 18:56 | Válasz erre: 88383 |
|
Persze hogy mindkettõt sale cimke mellõl szereztük be. Azért ami az igazi cimkén van az nem nagyon tetszik.
|
| kawa550 | 88394 | 2014. november 6. 16:12 | Válasz erre: 88392 |
|
jóvan, most má tudjuk hogy van olyanod. Na de mit véd nálad?! :-)))
|
| lendvai | 88392 | 2014. november 6. 14:25 | Válasz erre: 88389 |
|
Nekem is van agyvédõm, felnyitható állrésszel és beépített napszemüveggel. :-)
|
| csokabi | 88391 | 2014. november 6. 13:52 | Válasz erre: 88390 |
|
Akkor is áll amit írtam, túl messze van a tied a küllõktõl. Ez nem ehhez a bringához való alkatrész.
|
| kawa550 | 88390 | 2014. november 6. 13:44 | Válasz erre: 88389 |
|
Azok ott az elsõkerékre valók az enyém a hátsóra, a képen amit linkeltem, látszik is hogy a gyárinak van egy beugró pereme, ennek meg nincs amit küldtek.
|
| csokabi | 88389 | 2014. november 6. 13:40 | Válasz erre: 88387 |
| kawa550 | 88388 | 2014. november 6. 13:35 | Válasz erre: 88387 |
|
Nem veszi be a teljes linket az oldalon a Letum 2015
|
| kawa550 | 88387 | 2014. november 6. 13:31 | Válasz erre: 88386 |
|
Ott csak háttérképeket lehet letölteni. http://subrosabrand.com/products/#!/2015-Letum/p/39305366/category=1660013 Az ottani képek szerint jó helyre akarom tenni, csak nem fér be vele a kerék, szétfeszíteni a villát meg nem tûnik jó ötletnek. http://images-cdn.ecwid.com/images/647171/237516624.jpg |
| csokabi | 88386 | 2014. november 6. 13:26 | Válasz erre: 88384 |
|
Nincs ennek a bringának leírása vagy robbantott ábrája a gyártó honlapján?
|
| kawa550 | 88384 | 2014. november 6. 13:05 | Válasz erre: 88383 |
| csokabi | 88383 | 2014. november 6. 12:48 | Válasz erre: 88382 |
|
Nem rosszak a KTM-ek, csak túlárazottak a felszereltséghez képest. Akcióban viszont már jó vételek lehetnek. Az a baj ezekkel a drága bicókkal, hogy sok bennük az alu alkatrész ami gyorsan kopik. Volt egy magellán cruxom (egy héttel a motor vásárlása elõtt lopták el, hogy rohadnának meg) amit februárban vettem újonnan 155000 ft-ért és beletekertem majdnem 8000 km-t egy év alatt. Rendbe akartam rakatni, mert pár alkatrész gatya volt. Az állapotfelmérés közben aztán csak jöttek az újabb tételek. A végén több, mint a vételár 30%-a ment volna felújításra. Aztán jöttek a szarkák...
|
| Flenegen | 88382 | 2014. november 6. 12:26 | Válasz erre: 88381 |
|
Ezzel nem vagy egyedül. Az asszony meg a gyerek már KTM-el nyomja. nekem egy öreg Giant van, de szeretem, ugyanakkor egy jó KTM-re nekem is fáj a fogam. Csak hát legalább 2 kiló az ára... És akkor még nem az igazi jóféle bicót vettem... |
| csokabi | 88381 | 2014. november 6. 11:39 | Válasz erre: 88380 |
|
Akkor én marha nagy szerencsétlenség vagyok, mert nagyon fáj a fogam egy jóféle bicóra:)))
|
| kawa550 | 88380 | 2014. november 6. 10:29 | Válasz erre: 88379 |
|
Aki teker ahelyett hogy a gázt húzná, az valami szerencsétlen lehet, akinek nem jött be az élet és csak lábbal hajtósra fussa neki.:)))
|
| csokabi | 88379 | 2014. november 6. 09:23 | Válasz erre: 88378 |
|
:))) Jó lesz az 170-180 km-nek is, a bringán meg piszok hideg a -1 fok:) Egyébként ma én is itthon vagyok, ez a latyakos vacak betett a mai melónak:( Vigyázz azzal a kolbászsütögetéssel, mert összeszaladnak az illatára a szomszédok aztán sérült karral gyorsan lenyomnak...:))) |
| dinnyemag | 88378 | 2014. november 6. 08:42 |
|
Csabi! Mi az, hogy messze vagyunk? Száz km. Ennyit gyalogolok a munkahelyen egy hét alatt. Itthon unom magam, éppen házi füstölt mangalica kolbászt (Ráckevei) sütök. Biciklivel is ideérhetsz ebédre:-)))
|
| Annonymus | 88377 | 2014. november 6. 08:30 |
|
Kint dolgozik...mint irtam...akkor jöjjön -haza-amikor piros Hó esik.
|
| csokabi | 88375 | 2014. november 6. 08:18 | Válasz erre: 88371 |
|
Lejött a piszok, de már olvad:) Tavaly is volt egy ilyen, aztán utána a nagy semmi. Ki is voltak teljesen a bennszülöttek, hogy akkor most mi van. Elvileg ez egy síparadicsom vagy mi a szösz! A góré is csak vakarta a fejét, mert ugye mi számítunk a só, hólánc, szöges gumi és hóeke jótékony koptató hatására. Azért még így is sikerült közel 100 tonnát szétspriccelni a környék útjain. Dezsõék sajnos nekem is messze vannak egy kicsit, nagy szerencséjükre:))) A Hunok völgyérõl most hallok elõször, de érdekesnek tartom a pár perces guglizás után. Remélem egy darabon el tudlak majd kísérni (lesz mivel...). |
| vasutas | 88374 | 2014. november 6. 07:59 | Válasz erre: 88337 |
|
A kép a Durmitorban készült . Már most nézegetem a térképet, a jövõ évi Tdm-talira hogyan jutok el Koszovón keresztül ,,-:))) |
| fazakas66 | 88373 | 2014. november 6. 07:33 | Válasz erre: 88372 |
|
Hozzá csapódott valamelyik költözõ madár csapathoz???:)))) Vissza jön az tavaszra :)) |
| Annonymus | 88372 | 2014. november 6. 07:26 |
|
Jó reggelt naccságosurak.Újra élek...Anyósom dobbantott Olaszba.Na akkor jöjjön haza ha én megyek érte biciklivel.Pénteken kezdem is... VV Lacit fogom hizókurára...onan Mezõkövesdi disznótor hétfõig.Hétfõn Hszoboszló kedden talán Debrecenben sisakvásárlás Anyósom lányának.A fórumon...sõt talán az egész országban csak Scopy cimbora szereti az Anyósát...igaz..
|
| fazakas66 | 88371 | 2014. november 6. 07:23 | Válasz erre: 88370 |
|
Már le merészkedett a magas hegyekrõl ,vagy te merészkedtél magasabbra? Két hete henyéltem Münchenbe a jánynál egy egész hetet,a Dezsõvel nem sikerült találkoznom és néztem ,hogy merre henyélsz helyileg de kissé messze tûnt, na így nem merültem bele egy látogatás megejtésébe. De a Hunok völgye látogatáskor pont útba fogsz esni ,jövõre és motorral :)))) |
| csokabi | 88370 | 2014. november 6. 07:03 |
|
Jó reggelt csajok! Betársulnék a havas képek készítõi közé. Sajna moci ezen sem lesz:( |
| scopy | 88369 | 2014. november 6. 06:51 |
|
Jól hergelt! Havas képek: JOCÓÉK NYERTEK! Õk ráadásul többen voltak, tehát Ti csak sokadikok lehettek... :-)))))))))) |
| lendvai | 88368 | 2014. november 5. 21:14 | Válasz erre: 88363 |
|
Szögegyszerû a menü, a billentyûzet nehézkes egy kicsit, de azt ritkán kell használni. Amúgy ráakasztod a PC-re és úgy használhatod, mint egy külsõ meghajtót, egyszerûen rá lehet másolni a könyveket.
|
| tulok99 | 88367 | 2014. november 5. 21:14 |
|
annyit rakodtok itt a képeitekkel, hogy reggel motorral megyek én is dolgozni...
|
| tulok99 | 88366 | 2014. november 5. 21:12 | Válasz erre: 88351 |
|
Igazad is van, támogatom!!! védd a fákat, egyél hódot!!!
|
| tulok99 | 88365 | 2014. november 5. 21:06 | Válasz erre: 88333 |
|
az erigy az biztos nem gyöszös, de én pl személy szerinte beérném a szelídített 150 lovas verzióval amin még ülni is lehet, nem csak feküdni...oszt még nem is kicsi! http://www.motorcyclespecs.co.za/Gallery%20C/Yamaha%20FZ1%20Abarth%20Assetto%20Corse%20%20%203.jpg |
| Karex | 88364 | 2014. november 5. 20:57 | Válasz erre: 88361 |
| csokabi | 88363 | 2014. november 5. 20:55 | Válasz erre: 88362 |
|
Tartalomra gondoltam. Nem hiszem, hogy túl bonyolult menüje van egy ilyen kütyünek.
|