27 28 29 30
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

csokabi 88462 2014. november 9. 10:07   Válasz erre: 88457
Jó videó! A "vályúra" még pár feles után rá tudtam volna beszélni magam, de a sísáncnál tuti bef..tam volna:)
    

kawa550 88460 2014. november 9. 09:50   Válasz erre: 88457
Azé azon az mt-n "véletlenül" 3x akkora hátsó lánckerék van mint a gyári.....:))))
    

gezasz 88459 2014. november 9. 08:34   Válasz erre: 88458
Jó neked erre Szeged felé csak borongós ködös idõ van. De neked jó motorozást kívánok!
    

Schindler 88458 2014. november 9. 08:12  
Jó reggelit Mindenkinek!
Gyönyörû idõ van, csatlakozik valaki egy guruláshoz? :)
    

mati12 88457 2014. november 9. 07:57  
Természetes,hogy vannak akik sokkal jobban "tolják" én is csak az miatt éreztem itt aktualitását ennek a videónak,hogy Yamaha MT 09-el csinálja az ember.
De akkor itt egy igazi õrült aki tényleg keményen tolja. http://youtu.be/lwaJwaTyOB4
    

Karex 88456 2014. november 9. 01:22  
Drift témában a kedvencem:
https://www.youtube.com/watch?v=VqcI2g2bbkc

Ilyen gumi nem lesz a motoron, folyton csúszik.......... :D
    

dinnyemag 88455 2014. november 8. 23:50   Válasz erre: 88454
Varázslatos. Mint egy tánc fizikai törvények nélkül.
    

kawa550 88454 2014. november 8. 23:05   Válasz erre: 88449
Komolyan tolja? Ez https://www.youtube.com/watch?v=pmSIgVb9sM4 tolja komolyan...:))))))
    

csokabi 88453 2014. november 8. 20:29   Válasz erre: 88452
A GPS-hez...:)))
    

lendvai 88452 2014. november 8. 20:18   Válasz erre: 88450
Motorozás közben nem nézem, arra ott a GPS legtöbb esetben. De volt már, hogy a tanktáskán lévõ térkép volt az útmutató.:-)
    

csokabi 88451 2014. november 8. 20:06   Válasz erre: 88449
Egyre biztosabban érzem, hogy ki kell látogatnom a csigaevõk földjére:)
Elképesztõen szép a táj!
    

gezasz 88450 2014. november 8. 19:30   Válasz erre: 88448
Motorozás közben nézed az iránytût? Kicsit hihetetlen, de bevallom én a nap helyzetét szoktam tájékozodási pontnak használni. Valamint sok túrámon itiner alapján közlekedem, de azért jó az a GPS.
    

mati12 88449 2014. november 8. 19:25  
Elég komolyan tolja a hangvillás....-on.
http://youtu.be/--kJkdy9I5E
    

lendvai 88448 2014. november 8. 18:33   Válasz erre: 88447
150 lóerõ autóban is elég. Motoron meg mindenféle menetstabilizáló elektronika nélkül oda se merik adni a vevõnek. Autóval is ez a probléma, az elektronika elhiteti a sok szerencsétlennel, hogy tudják uralni a gépet. Aztán amikor elektronika nélkül valami baj van, akkor kakukk. Eh, nem való ez nekem, én még magam szeretem intézni és uralni a dolgokat.Legyen szó bármirõl.:-)
Ja, és én még tudok papírtérképpel és iránytûvel tájékozódni a GPS mellett. És ez kicsit megnyugtat. És éreztem már a sodródó kerekek élményét is.:-) Meg a taknyolást is, az mondjuk nem volt jó, de segített hogy tiszteljem a gépeket.:-)
    

sagipet 88447 2014. november 8. 13:24  
Nagyon kevés motor van a mostani újak között ami igazán tetszik nekem is. Az hogy 150 lóerõ felé mennek, teljesen indokolatlannak tartom. Ha meg a súlyt úgy csökkentik hogy levágják a motor hátulját, az megint nem egy szimpi húzás. Kinézetre nagyon tetszik az új Yamaha, de nem igazán túramotor.
    

sagipet 88446 2014. november 8. 13:16  
A csirkeszárnyasoktól pedig erre leszek kíváncsi: http://motorinfo.hu/bemutato/2014/11/07/honda-true-adventure-2015/#.VF4JQmdBqZQ
    

csokabi 88445 2014. november 8. 13:12   Válasz erre: 88444
Vagy csak kaptak pár keresetlen emailt az igazi KTM rajongóktól...:)
    

sagipet 88444 2014. november 8. 09:49  
Na végre rájöttek minek ez a lóerõhajhászás! Szerintem ez a mostani legértelmesebb ötlet a sógoroktól.. http://totalbike.hu/hirek/2014/11/06/turaendurobol_sosem_eleg/
    

kawa550 88443 2014. november 7. 21:06   Válasz erre: 88442
Ja, mondta hogy a program is majd egy millába kerülne hozzá és + 200 rugó évente a frissítés, úgyhogy inkább azt használja amit a kínaiak adtak hozzá, de abban csak 2012-ig vannak benn a járgányok, de azt mondja hogy a 2 éves kocsikat amúgy se nála javíttatják még a disznóólak mellet, szóval nem nagy a gond.
Meg a laptopot nem a mûhelyben tárolja hanem a házban, ha befutna valami szoftwer ellenõrzés a mûhelyben.....:)
    

lendvai 88442 2014. november 7. 20:38   Válasz erre: 88439
A kulcs nem a zsinórban van, mert a kékfog funkciója ugyanaz, ugyanoda csatlakozik. Az egy komolyabb kütyü, kifejezetten szerviz célra. Ez csak hobbi kategória, olyan árban is mérik, de valahol el kell kezdeni. :-) Hibakódot törölni viszont ezzel is lehet a leírása szerint.
    

nferro 88441 2014. november 7. 20:38   Válasz erre: 88438
Hát Karex, azt gondolom, mi már megtárgyaltuk a csavarokhoz való hozzáállásomat...:))))
A hosszabb csavarokra én is gondoltam, most kb. 5 mm-t lóg túl a váznyúlványon.
Köszi a tippeket.
    

lendvai 88440 2014. november 7. 20:36   Válasz erre: 88436
Hát ha szervizelni akarsz akkor tényleg nagyobb volumenû dolog kell. Ez kerül tizenpár dollárba, az viszont több ezer euro is lehet, kérdés, hogy megtérül-e. De majd kereslek, ha átrágtam magam a belsõégésû motorok tervezése és viszgálata címû vaskos könyvemen és bele merek nyúlni a vezérlésbe. :-) Valamelyik Arielben azt hiszem pont az én Hondám blokkja van, turbóval több, mint 300 pacit préseltek ki belõle, így módosítás nélkül szerintem 250 lazán megvan benne szoftveresen. :-)
    

kawa550 88439 2014. november 7. 20:33   Válasz erre: 88436
Épp most a lambda szonda csere közben dumálgattunk a szerelõvel, mert ugye a csere után törölni kellett a hibakódot, kérdeztem hogy ezekkel a kékfogas cuccokkal mi van, azt mondja hogy azok leginkább csak kiolvasásra jók és azt is csak motor ügyben, de pl légzsák, fék meg effélékhez már nem, úgyhogy neki valami külön zsinóros kis cucca van kínából. Azt mondja azzal pl már üzemanyag rendszer légtelenítésre is lehet utasítani némely arra alkalmas modelleket meg efféle varázslatokra.
    

Karex 88438 2014. november 7. 20:33   Válasz erre: 88431
A lábtartó a két csavar körül gumibakon át van felcsavarozva, viszont 3. pontként alul egy gumi támasztja (talán egy anyát ölel körül).
Ha alá teszel valamit akkor azt is kéne hézagolni, azonos vastagságú anyaggal.
Világos mi? :DDD
    

VVLaci 88437 2014. november 7. 20:27   Válasz erre: 88435
A lábtartó gumibakokon van, mozognia kell. Valószínû, hogy 5-10mm-rel hosszabb csavarokat kell használnod a középállvány miatt, leginkább azért, hogy a menetet ki ne tépd!
    

tulok99 88436 2014. november 7. 20:25   Válasz erre: 88416
köszönöm a beszámolót! azért kérdeztem, mert itthonra szeretnék majd berendezkedni kicsit... ennél jóval nagyobb volumenû dolog fog nekem kelleni, csak kíváncsi voltam rá, hogy ez a fajta megoldás mûködik-e egyáltalán... nekem ez nem hobby szintre fog kelleni amúgy, hanem visszatértem a szakmámba, és amit a szakszervízben nem lehet megoldani, én azt szeretnén itthon maszekba ( dpf kiiktatás szoftveresen, meg ilyesmi )
    

nferro 88435 2014. november 7. 20:00  
Hát, köszi a válaszokat. Akkor majd sasolok és ha netán leficcennek a lábtartók, majd felrakom a tankra.:))))
Jóga kezdõknek.:))
    

Flenegen 88434 2014. november 7. 18:39   Válasz erre: 88431
Az enyémen is mozog valamennyit a lábtartó. Gumibak tompít valamennyit.
    

Flenegen 88433 2014. november 7. 18:34   Válasz erre: 88413
A nagyobb alkatrész forgalmazòk pl tõlünk viszik a gyári alkatrèszt. Sok esetben olcsòbb a gyári alkatrèsz a márkakereskedésben.
    

kawa550 88433 2014. november 7. 18:34   Válasz erre: 88431
Ríva ne fakaggyá majd tezsvírem, de ha minden alkatrészt átnéznél akkor találnál te (meg minden más 4tx tulaj is) még ott 3LD (az xtz 750 álneve) feliratokat is, különösen a blokk tájékán.:)))))
    

csokabi 88432 2014. november 7. 18:20   Válasz erre: 88431
Nem tudom a megoldást a problémádra, de majd a gyakorlottabbak elárulják a titkot. Viszont a 3VD alkatrészjelöléstõl nem kell megijedned, fogsz még találkozni párral. Sok a közös alkatrész, mert a látszat ellenére nem volt olyan nagy váltás, mint például a 4TX-900-as esetében.
    

nferro 88431 2014. november 7. 18:11  
Hahó!
Ma sikerült középállványt szereznem a döghöz. Homokfúvás, szinterezés, oszt juhhéjjj.:)))
De. Lábtartókat leszedtem, mert azok alá kell a tartólemezét beilleszteni, majd a cuccot vissza. Amikor lekaptam a konzolt és visszaraktam a lábtartókat, hiába téptem meg a 2 csavart, az egész lábtartó lemez billeg, elmozdul a függõleges síkból, ha megrángatom a lábtartót. (Tudom, ne rángassam és nincs gond.) Attól tartok, nyeklõs lesz, amikor taposom a pici lábikóimmal.:)) Nem rémlik, hogy elõtte ilyen lett volna. Azért a képen jelöltem, mire gondolok. Van-e valakinek tippje?
A csavarok alatt nincs gumi a váznyúlvány és a lábtartó lemez között, csak ahova a lábtartó vége benyúlik, ott van egy nyomorgatott gumi bizbasz.
Amúgy megnéztem a lábtartókat, bele is van írva, hogy 3 VD, bár a gép 4TreX. Mondjuk a csavarok is vágottnak tûnnek. Jönnek a csontvázak.:)))z
    

1Laciapu 88430 2014. november 7. 17:18  
Pontosan.
Vagy mint a "fájafejem".
    

Vandis 88429 2014. november 7. 17:00   Válasz erre: 88428
Na igen, a "messze" legalább olyan bullshit szó, mint a "nagy", "hosszú", vagy "sokáig".
    

csokabi 88428 2014. november 7. 16:55   Válasz erre: 88427
Már osztom õket!:)))
Nem kell komolyan venni az ilyen oldalakat. Ha pontos adatra van szükséged, akkor a gyártó honlapja a legjobb forrás.
    

Vandis 88427 2014. november 7. 16:43   Válasz erre: 88426
De jó! Csak érdemes volt megkérdezni, nekem eszembe nem jutott volna a dönthetõség.
Egyébként mindenben egyet értek!

Megnyugodtam, mert ezt írták nekem, mikor rákérdeztem: "190 kiló plusz üzem- és kenõanyag, így jön ki a kétszáz kiló alatti menetkész érték", miközben a gyári adat 210 kg "wet weight", és ebben még nincsenek kiegészítõk. A cikkben meg egyenesen úgy fogalmaznak: "messze kétszáz kiló alatti menetkész tömeg":
http://hegylakok.hu/2014/11/cikkek/eicma-yamaha-tracer

    

csokabi 88426 2014. november 7. 16:27   Válasz erre: 88425
Ha az alacsony hasmagassághoz a lábtartót is lejjebb engedték, akkor hosszabb távon kellemesebb a lábnak. Nincs annyira behajlítva. Nekem ez például jó lenne, mert a TáDén azért néha lelassult a vérkeringésem:) Viszont az is lehet, hogy az üléshez viszonyítva a szokott távolságra vannak, akkor meg a dönthetõségnek tesz jót. Mélyebbre tudod engedni, ha van elég vér a pucádban:)))
A menetkész tömeg azt takarja amit a neve is sugall, feltöltve minden jóval és már csak rám várva:)))
Szerintem sincs semmi köze ennek a motornak a TDM-hez. Eggyel több a hengere és teljesen máshol adja le a tudását is. Max. pacik 10000-es fordulaton jönnek meg és a Nm-eknek is kell 8500-as. Ez közelebb áll egy sportgéphez, mint a mi általunk oly kedvelt mindeneshez. Azért hangoztatják annyira az utódlást, mert nincs másik könnyû, aszfaltos, túra(ásított) gépük és számítanak Európa szinte minden országában megtalálható TDM-es közösségek vásárlóerejére. Jó motor, de sajnos nem TDM!
    

Vandis 88425 2014. november 7. 15:43  
Sziasztok!

Tudom, hogy lemaradtam egy etappal (motorozni voltam :)), de én még a Yamaha Tracernél járok. Nézegettem az adatait, és nem jövök rá mire jó, hogy 135mm-es hasmagassághoz 840-860 mm-es ülésmagasságot gyártottak. Ez is egy szélfogó lesz, vagy valóban így növekszik az átlagmagasság?
Azóta pikkelek erre a típusra, amióta úton útfélen leTDM-ezték, pedig leginkább Tenere/Fazer hibrid.

A másik kérdésemet is õszintén a laikusok naivitásával teszem fel. A "menetkész tömeg" nem az üzemeléshez szükséges folyadékokkal teli motort jelenti?
    

csokabi 88424 2014. november 7. 15:43   Válasz erre: 88423
Gõzöm sincs! Itt csupa rendes, templomba járó ember osztja meg tapasztalatait kötögetés közben...:)
    

kawa550 88423 2014. november 7. 14:59   Válasz erre: 88422
Sejti valaki hogy kire gondol?! :))))
    

lendvai 88422 2014. november 7. 13:26   Válasz erre: 88421
Ünnepélyesen békaphassa mind a két rossz életû! :-) Agyvédõvel vagy anélkül.:-)
    

csokabi 88421 2014. november 7. 13:20   Válasz erre: 88419
Az Isten fizesse meg neked te arany ember! Hogy ennek a Tibinek mekkora cupák feje lett, vékonyabb arcra emlékeztem. Biztos fõz rá az asszony ezerrel:)))
    

lendvai 88420 2014. november 7. 12:58   Válasz erre: 88417
Ha az hibakódként jelentkezik akkor igen, mert hibakódot törölni lehet. Egyébként nem tudom, mert az én vénséges vén autómban olyan még nincs. De a Google szerintem tudja.:-)
    

kawa550 88419 2014. november 7. 12:39   Válasz erre: 88418
Nehéz vót mi?!:))))))))))))))
http://lmgtfy.com/?q=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DXdAd3MtK6lQ
    

csokabi 88418 2014. november 7. 11:54   Válasz erre: 88416
Csinálj már róla egy videót, mert elképzelni sem tudom, hogy mire jó!
    

VVLaci 88417 2014. november 7. 11:50   Válasz erre: 88416
Szervízintervallum-nullázást tud?
    

lendvai 88416 2014. november 7. 11:37   Válasz erre: 88415
Az OBD teszi a dolgát, azt tudja átküldeni a Torque-ra, amit az autó számítógépe is tárol. Hibakód még nem volt. Az indításkor néha kéreti magát, de valószínûleg még nem éreztem rá meddig kell nyomva tartani az egyetlen gombját, mert a leírás kínaiasan rövid. Gyújtáslevétel után standby-ba szenderül, így nem szipákolja fölöslegesen az akksit. A Torque-ból a Pro-t érdemes felrakni, kb 1000 Ft, de azon ott van minden opció és nem baszogat reklámokkal. Utána tetszés szerint lehet konfigurálni, hogy a lapozható menüben mit szeretnél látni. Én a klasszikus mutatós mûszereket választottam, az alján hétszegmenses kijelzéssel, az szerintem a leginformatívabb.
De olyasmi ez is, mint Séf bácsinak az agyvédõ: jó, ha van, de ritkán használja az ember, mert alapban nincs haszna.:-)
    

tulok99 88415 2014. november 7. 11:06  
Tibi! ha jól emlékszem te rendeltél bluetooth obd-t! milyen a gép?
    

tulok99 88414 2014. november 7. 11:05   Válasz erre: 88413
apám a rav4-be most vett gázolajszûrõt, olcsóbb volt a gyári hieroglifás, mint az utángyártott unix-os...
    

kawa550 88413 2014. november 7. 10:33   Válasz erre: 88408
Hát bizony a minap a lambdaszonda cserénél nem kicsit lepõdtem meg, hogy a suzuki szerviz is 8 rugóval volt olcsóbb bármelyik másik alkatrészkereskedésnél, lehet hogy a válság utáni kihalás rákényszeríti õket a tisztességes árakra ha életben akarnak maradni.
    

scopy 88412 2014. november 7. 09:30   Válasz erre: 88404
:-))))))))
    

aramo69 88411 2014. november 7. 09:14   Válasz erre: 88402
Szia!
Nézd meg a H1 es foglalatodat. (városi- tompított) Valószínû hogy a h1 es izzódon keresztül kap feszt a refid.... Mivel, hogy valamelyik szálon nincs conctact.
    

Flenegen 88410 2014. november 7. 09:12  
náluk a webáruház alapján csak a 900-ashoz való van:(
    

aramo69 88409 2014. november 7. 09:08   Válasz erre: 88401
Szia!
Motor Oázis! :)))))))))))
Ott vettem én is.
    

aramo69 88408 2014. november 7. 09:06   Válasz erre: 88399
Szia!
Yamaha World. Nincsenek rossz áraik! Én nem rég vettem a 4Tx hez km óra rotort 6e ért. A bontóba 3 helyen is 10e ért akartak adni... hmmm Már 3éve járok hozzájuk. Ja! És a Shox motornál is vannak cuccok... Ez a kettõ ami nekem évek óta bejött! Szép napot mindenkinek! :)))))))))
    

furfarag 88407 2014. november 6. 23:57  
Köszönöm az infót.Az enyém 2000.évjáratú.és a tojás hátú tükör való rá.
Kilós.
Még szerencse hogy csak páran látták.elég gáz volt a helyzet.
Képzeljétek el a helyzetet. Vergõdõk a motor alatt,mert alatta volt a lábam,és egy hatvan kilós hölgy(feleségem) próbálja leemelni rólam a vasat.Na ennél a pontnál már én is röhögtem.Megjöttek a felelõsségteljes szülõk:-))Mindjárt jönnek csak kiszabadítják apát motor alól:-))))))))))))))
    

VVLaci 88406 2014. november 6. 22:16   Válasz erre: 88402
Mozgasd meg a csatlakozót.
    

Karex 88405 2014. november 6. 22:13   Válasz erre: 88403
A Kakasdi Yamaha kereskedõ ajánlott beszerzési forrás, szerintem lábtartó gumi is van rendelésre.
Én vezérmû láncot, szelepfedél tömítést, olajpumpa dekni tömítést vettem náluk, jó árat ajánlottak, és úgy is kaptam meg.
Én ezt a linket ajánlanám: http://www.yamahakereskedes.hu/arlistak
Itt az ügyintézõ telefonszáma.
    

tudike 88404 2014. november 6. 21:10   Válasz erre: 88399
Tudom nem vigasz, de én hetente tudtam volna ilyesmirõl beszámolni, fõleg amíg a gyári oldalsztender volt meg... Pl. a scopy túrás kiruccanásunknál elindult a gép magának hegyrõl lefelé... szerencsére csupa sportos fiatalember vette körül, és elcsípték. :)))

    

Kilos 88403 2014. november 6. 20:55   Válasz erre: 88399
Sziasztok!
András, elképzeltem az esetet és jót nevettem a történeteden, ezért most elnézést kérek. Nem kárörvendés volt és persze sajnálom!
Tükör van Kakasdon http://www.twinmotor.hu/alkatreszek_reszletek.php?id=1024 és szerintem, ha szépen megkéred Fazakas Pista (fazakas66) tud segíteni a beszerzésben.
Nem tudom mi kell még, de a bajai Sugo Motors Kft. http://www.sugomotor.hu/ elég jól el van látva gyári bontott cuccokkal.

    

zsotli 88402 2014. november 6. 20:19  
Egy kis technikai segítség kéne. Cseréltem tompított fényszóróba égõt, viszont azóta nem mentem sötétbe egészen ma estig, így csak most derült hogy ha felnyomom a refit nem kapcsol csak elhalványul a tompított. Szóval valószínûleg test hibás lett a refi. Van valami ötlet hogy egy sima égõcserénél mit sikerült elcsesznem?
    

Flenegen 88401 2014. november 6. 20:09  
Én viszont azt kérdezném hogy a lábtartòkra koptatò gumit hol lehet beszerezni?
    

Flenegen 88400 2014. november 6. 20:08  
Szerencsétlen helyzet ez:(

Nagyvasròl szoktak rendelni.
    

furfarag 88399 2014. november 6. 19:55  
Sziasztok.
Tegnap sikerült vízszintesbe tennem magam a motorral együtt:-((
Ezt úgy sikerült kiviteleznem,hogy megálltam a gyerek iskolájánál oldalsztender
kirak,motor rádönt,de a mocsok sztender visszacsukódott én meg már nem bírtam megfogni a gépet és irány a föld.Persze a tükör,az index mindjárt atomjaira tört.Persze az idom is karcos lett.Most esz az ideg.Végül is 20 éve nem borultam,itt volt az ideje,Kérdésem az lenne,hogy Pesten hol tudok olcsón alkatrészt venni,illetve hol érdemes rendelni.Kérlek segítsetek rajtam,mert így még ránézni sem bírok szegényre.
    

scopy 88398 2014. november 6. 19:24   Válasz erre: 88380
Gyulám! Van az Árpinak két nagy gépe is. Van egy nagy Intruderje és egy 1300-as Pan-European-ja...

és hülye...
    

scopy 88397 2014. november 6. 19:20   Válasz erre: 88379
Árpi barátom kiment Dániába biciklivel néhány csomag csipszért...

Azállat! :-))))))))))

http://www.borsonline.hu/20130126_daniaba_tekert_par_zacsko_chipsert_arpad
    

Flenegen 88396 2014. november 6. 18:56   Válasz erre: 88383
Persze hogy mindkettõt sale cimke mellõl szereztük be. Azért ami az igazi cimkén van az nem nagyon tetszik.
    

jobbkormanyos 88395 2014. november 6. 17:26   Válasz erre: 88394
Magas labda !
    

kawa550 88394 2014. november 6. 16:12   Válasz erre: 88392
jóvan, most má tudjuk hogy van olyanod. Na de mit véd nálad?! :-)))
    

tulok99 88393 2014. november 6. 15:40   Válasz erre: 88392
az az igazi!!!
    

lendvai 88392 2014. november 6. 14:25   Válasz erre: 88389
Nekem is van agyvédõm, felnyitható állrésszel és beépített napszemüveggel. :-)
    

csokabi 88391 2014. november 6. 13:52   Válasz erre: 88390
Akkor is áll amit írtam, túl messze van a tied a küllõktõl. Ez nem ehhez a bringához való alkatrész.
    

kawa550 88390 2014. november 6. 13:44   Válasz erre: 88389
Azok ott az elsõkerékre valók az enyém a hátsóra, a képen amit linkeltem, látszik is hogy a gyárinak van egy beugró pereme, ennek meg nincs amit küldtek.
    

csokabi 88389 2014. november 6. 13:40   Válasz erre: 88387
Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor ez az agyvédõ nem ugyanaz a hivatalos fotón szereplõvel. Más a villa felé esõ oldala (villáskulccsal fogható a gyári) és piszok távol van a küllõktõl is ( a fotókon majdnem hozzájuk ér).
    

kawa550 88388 2014. november 6. 13:35   Válasz erre: 88387
Nem veszi be a teljes linket az oldalon a Letum 2015
    

kawa550 88387 2014. november 6. 13:31   Válasz erre: 88386
Ott csak háttérképeket lehet letölteni.
http://subrosabrand.com/products/#!/2015-Letum/p/39305366/category=1660013

Az ottani képek szerint jó helyre akarom tenni, csak nem fér be vele a kerék, szétfeszíteni a villát meg nem tûnik jó ötletnek.

http://images-cdn.ecwid.com/images/647171/237516624.jpg
    

csokabi 88386 2014. november 6. 13:26   Válasz erre: 88384
Nincs ennek a bringának leírása vagy robbantott ábrája a gyártó honlapján?
    

kawa550 88385 2014. november 6. 13:05  
meg még 1
    

kawa550 88384 2014. november 6. 13:05   Válasz erre: 88383
Ezt a bicikli kérdést elõ se hozzátok. A kölök bmx-e 150 rugó volt, az összerakásnál derült ki hogy a leirásban meg a fotókon is szereplõ agyvédõk és kilépõk nincsenek a csom,agban.
Reklám emil után 3 nappal hívnak hogy bocsi, majd küldik a kilépõket, de az agyvédõ még valahol az usában van, az hetekbe kerül. Aztán a profi(??????) velvartos eladó tõlem kérdi hogy milyen kilépõt küldjön, tõcsavaros vagy fix tengelyes kivitelt. Faxom tudja, te vagy a bicikli specialista vazze, nézz utána! 1 hét múlva meg is jött és találtak 1db agyvédõt is hátra a 4 helyett, azt is elküldték. Ami persze a pitsának se akar bemenni a helyére, mivel amúgy is elég szoros a tengely a hátsó villában, de a tengelyzáró anya helyére kerülõ agyvédõ majd fél centivel szélesebb mint a tengelyzáró csak bekalapálni lehetne. Újabb reklám emil, amire egy hete semmi reakció.
Asszem ez a velvart egy jó nagy kalap szar.
Különben ha valaki értene hozzá, nyugodtan szóljon:

    

csokabi 88383 2014. november 6. 12:48   Válasz erre: 88382
Nem rosszak a KTM-ek, csak túlárazottak a felszereltséghez képest. Akcióban viszont már jó vételek lehetnek. Az a baj ezekkel a drága bicókkal, hogy sok bennük az alu alkatrész ami gyorsan kopik. Volt egy magellán cruxom (egy héttel a motor vásárlása elõtt lopták el, hogy rohadnának meg) amit februárban vettem újonnan 155000 ft-ért és beletekertem majdnem 8000 km-t egy év alatt. Rendbe akartam rakatni, mert pár alkatrész gatya volt. Az állapotfelmérés közben aztán csak jöttek az újabb tételek. A végén több, mint a vételár 30%-a ment volna felújításra. Aztán jöttek a szarkák...
    

Flenegen 88382 2014. november 6. 12:26   Válasz erre: 88381
Ezzel nem vagy egyedül.

Az asszony meg a gyerek már KTM-el nyomja. nekem egy öreg Giant van, de szeretem, ugyanakkor egy jó KTM-re nekem is fáj a fogam. Csak hát legalább 2 kiló az ára... És akkor még nem az igazi jóféle bicót vettem...
    

csokabi 88381 2014. november 6. 11:39   Válasz erre: 88380
Akkor én marha nagy szerencsétlenség vagyok, mert nagyon fáj a fogam egy jóféle bicóra:)))
    

kawa550 88380 2014. november 6. 10:29   Válasz erre: 88379
Aki teker ahelyett hogy a gázt húzná, az valami szerencsétlen lehet, akinek nem jött be az élet és csak lábbal hajtósra fussa neki.:)))
    

csokabi 88379 2014. november 6. 09:23   Válasz erre: 88378
:))) Jó lesz az 170-180 km-nek is, a bringán meg piszok hideg a -1 fok:)
Egyébként ma én is itthon vagyok, ez a latyakos vacak betett a mai melónak:(
Vigyázz azzal a kolbászsütögetéssel, mert összeszaladnak az illatára a szomszédok aztán sérült karral gyorsan lenyomnak...:)))
    

dinnyemag 88378 2014. november 6. 08:42  
Csabi! Mi az, hogy messze vagyunk? Száz km. Ennyit gyalogolok a munkahelyen egy hét alatt. Itthon unom magam, éppen házi füstölt mangalica kolbászt (Ráckevei) sütök. Biciklivel is ideérhetsz ebédre:-)))
    

Annonymus 88377 2014. november 6. 08:30  
Kint dolgozik...mint irtam...akkor jöjjön -haza-amikor piros Hó esik.
    

csokabi 88376 2014. november 6. 08:18   Válasz erre: 88373
:)))
    

csokabi 88375 2014. november 6. 08:18   Válasz erre: 88371
Lejött a piszok, de már olvad:)
Tavaly is volt egy ilyen, aztán utána a nagy semmi. Ki is voltak teljesen a bennszülöttek, hogy akkor most mi van. Elvileg ez egy síparadicsom vagy mi a szösz! A góré is csak vakarta a fejét, mert ugye mi számítunk a só, hólánc, szöges gumi és hóeke jótékony koptató hatására. Azért még így is sikerült közel 100 tonnát szétspriccelni a környék útjain.

Dezsõék sajnos nekem is messze vannak egy kicsit, nagy szerencséjükre:)))

A Hunok völgyérõl most hallok elõször, de érdekesnek tartom a pár perces guglizás után. Remélem egy darabon el tudlak majd kísérni (lesz mivel...).
    

vasutas 88374 2014. november 6. 07:59   Válasz erre: 88337
A kép a Durmitorban készült .
Már most nézegetem a térképet, a jövõ évi Tdm-talira hogyan jutok el Koszovón keresztül ,,-:)))
    

fazakas66 88373 2014. november 6. 07:33   Válasz erre: 88372
Hozzá csapódott valamelyik költözõ madár csapathoz???:))))
Vissza jön az tavaszra :))
    

Annonymus 88372 2014. november 6. 07:26  
Jó reggelt naccságosurak.Újra élek...Anyósom dobbantott Olaszba.Na akkor jöjjön haza ha én megyek érte biciklivel.Pénteken kezdem is... VV Lacit fogom hizókurára...onan Mezõkövesdi disznótor hétfõig.Hétfõn Hszoboszló kedden talán Debrecenben sisakvásárlás Anyósom lányának.A fórumon...sõt talán az egész országban csak Scopy cimbora szereti az Anyósát...igaz..
    

fazakas66 88371 2014. november 6. 07:23   Válasz erre: 88370
Már le merészkedett a magas hegyekrõl ,vagy te merészkedtél magasabbra?

Két hete henyéltem Münchenbe a jánynál egy egész hetet,a Dezsõvel nem sikerült találkoznom és néztem ,hogy merre henyélsz helyileg de kissé messze tûnt, na így nem merültem bele egy látogatás megejtésébe.
De a Hunok völgye látogatáskor pont útba fogsz esni ,jövõre és motorral :))))
    

csokabi 88370 2014. november 6. 07:03  
Jó reggelt csajok!
Betársulnék a havas képek készítõi közé. Sajna moci ezen sem lesz:(
    

scopy 88369 2014. november 6. 06:51  
Jól hergelt!

Havas képek:

JOCÓÉK NYERTEK! Õk ráadásul többen voltak, tehát Ti csak sokadikok lehettek...

:-))))))))))
    

lendvai 88368 2014. november 5. 21:14   Válasz erre: 88363
Szögegyszerû a menü, a billentyûzet nehézkes egy kicsit, de azt ritkán kell használni. Amúgy ráakasztod a PC-re és úgy használhatod, mint egy külsõ meghajtót, egyszerûen rá lehet másolni a könyveket.
    

tulok99 88367 2014. november 5. 21:14  
annyit rakodtok itt a képeitekkel, hogy reggel motorral megyek én is dolgozni...
    

tulok99 88366 2014. november 5. 21:12   Válasz erre: 88351
Igazad is van, támogatom!!! védd a fákat, egyél hódot!!!
    

tulok99 88365 2014. november 5. 21:06   Válasz erre: 88333
az erigy az biztos nem gyöszös, de én pl személy szerinte beérném a szelídített 150 lovas verzióval amin még ülni is lehet, nem csak feküdni...oszt még nem is kicsi!

http://www.motorcyclespecs.co.za/Gallery%20C/Yamaha%20FZ1%20Abarth%20Assetto%20Corse%20%20%203.jpg


    

Karex 88364 2014. november 5. 20:57   Válasz erre: 88361
Igen, kissé hanyagolódtak mostanában a hirdetéseim, nem árt terjeszteni az igét..........

Kawa, havas képet mindenki tud csinálni, elvégre tél van (november, annak kéne lenni nem?), nem nagy ügy......... :))))
DE!
Csinálj szép õszi képeket Tádéval 20 fokban most (monnyuk a hõfok nem látszik a képen). Külön neked készítettem pár képet, ezért kellett mennem vagy 50Km-t terepen, miattad! Szörnyû volt, szikrázó napsütés, meleg, sár, kaszált rétek és utak, néhol még be is temették a hatalmas vízmosásokat, el is simították a földesutakat. Vadászidény van vagy mi.
Azért annyit csaltam, hogy nem TDM-el mentem.

    

csokabi 88363 2014. november 5. 20:55   Válasz erre: 88362
Tartalomra gondoltam. Nem hiszem, hogy túl bonyolult menüje van egy ilyen kütyünek.
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22114
5 623 Eddigi túrák
14 222 466 km
34072 Eddigi túra-résztvevők