| aramo69 | 87866 | 2014. október 24. 11:11 |
| Petike88 | 87865 | 2014. október 24. 10:40 | Válasz erre: 87853 |
|
Köszi. Még szét dúrok itthon hátha találok :)
|
| Flenegen | 87864 | 2014. október 24. 10:19 | Válasz erre: 87858 |
|
Szerintem érdemes lenne átgondolni. Láttam én is a hirdetést. A kettõbõl egyet után még maradna egy csomò cucc amivel lehetne a különbözetet csökkenteni. Ez lenne talán a legjobb megoldás.
|
| kawa550 | 87863 | 2014. október 24. 10:17 | Válasz erre: 87862 |
|
Ha jól emléxem akkor a nem kényes, vizezhetõ cuccok, szerszám meg ilyesmi.:)
|
| aramo69 | 87862 | 2014. október 24. 09:49 | Válasz erre: 87841 |
|
Abban a kannában borocska van? :)))))))))) De tényleg! Mi?
|
| csokabi | 87861 | 2014. október 24. 09:46 | Válasz erre: 87860 |
|
Nekem tetszik, olyan mint egy rakás porcukorral megszórt süti. Nyammi, nyammi:))) Csak k...a hideg van:(
|
| kawa550 | 87860 | 2014. október 24. 09:30 | Válasz erre: 87848 |
|
Már itt nálunk is pont így néz ki a wechsel oldala, szerintem már úgy 1200-nál járhat a hóhatár hogy rohadna meg. Utálom a havat.
|
| csokabi | 87859 | 2014. október 24. 09:00 | Válasz erre: 87857 |
|
Igazad van, tényleg ugyanazzal a technikával van rögzítve mind a kettõ.
|
| desperado25 | 87857 | 2014. október 24. 08:42 |
|
Elvileg ugyanúgy van felfogatva, két-két átmenõ 8-as, vagy 10-es imbusz fejû csavarral... http://www.tdm-forum.net/main.php |
| tdm.friend | 87856 | 2014. október 24. 08:40 | Válasz erre: 87855 |
|
Szia Csokabi! A képes motoron van eladó TDM 900 -as 500000-ért egyben papírok nélkül... A kettõbõl tudnál csinálni egy vadi új gépet szerintem... Beszélj Gáborral,pesten van a gép!
|
| csokabi | 87855 | 2014. október 24. 08:31 | Válasz erre: 87854 |
|
Szerintem biztosan nem passzol, mintha teljesen másképp csatlakozna a blokkhoz emlékeim szerint.
|
| desperado25 | 87854 | 2014. október 24. 08:27 |
|
Helló! Ki tudja, hogy a 900-as leömlõje passzol-e a 850-re!??? |
| piratson | 87852 | 2014. október 24. 00:56 | Válasz erre: 87851 |
|
Köszönöm! Azt gondoltam, "magasabb" lesz a kormány, de úgy tûnik a japánok ugyanazt a kormányt rakták az XJ-re is, mint a TDM-re. Még keresgélek egy kicsit, és ha más nem megy, marad a kormánymagasító. |
| sandorfia | 87851 | 2014. október 24. 00:41 | Válasz erre: 87850 |
|
Helló piratson! 2000-es évjáratú 4TX-en: A=705 mm (igyekeztem a csõ tengelyvonalában mérni) B=60-70 mm (attól függ, hol méred) D=22 mm |
| piratson | 87850 | 2014. október 23. 22:39 |
| csokabi | 87848 | 2014. október 23. 22:20 | Válasz erre: 87846 |
|
Hát punnyadjatok csak, mert hamarosan lehet majd reggelente jókat lapátolni:))
|
| Petike88 | 87847 | 2014. október 23. 22:02 |
|
Én most jöttem be a garázsból, most volt idõm folytatni a TDM Hengerfej leszedésig eljutást. Leszedtem a leömlõk rögítõanyáit, megküzdöttem vele, meg a dekni nagy csavarját és kis csavarját is nehéz volt kivenni, meg kellett kopácsolni, de nem közvetlen, hogy ne legyen olyan csúnya, de kint vannak asztalra felrakva a blokk, szelepdekni leszedve, nézegettem a vezérlést. Gyertyakulcsom nincs. 18-as kéne 16 és 21 van csak... |
| csokabi | 87845 | 2014. október 23. 21:42 |
|
Azt olvastam, hogy csak jövõre vezetik be a Gb adót. Elõbbre hozták az idõpontot a kapzsi trógerek?
|
| csokabi | 87844 | 2014. október 23. 17:26 | Válasz erre: 87842 |
|
Szerintem délelõtt állt neki Giuseppe és egyik szárral még végzett ebéd elõtt a másikat meg áttolta szieszta utánra, aztán ezzel a lendülettel jól el is felejtkezett róla:)
|
| Schindler | 87843 | 2014. október 23. 16:57 |
|
Sziasztok! Egyik kedves ismerõsöm kitalálta, hogy 4TX-et akar magának az utolsó évjáratokból. Full felszereltet keres (túraplexi, 3doboz, kézvédõ , jó gumik stb.) jó állapotban. Neki jelenleg egy saját tulajdonú 2001 évi Honda CBR 1100 XX van. (Év elején csūszott vele,így a bal oldalán az idom ok karcosak, de nem töröltek). Próbálom lebeszélni róla, de szarik az értékkülönbözetre, ha talál igazán jó 4TX-et, cserébe odaadná érte az XX-et. Ha innen valakit érdekel az ügy jelezzen privátban. Még annyi, hogy idén sokat motoroztunk együtt,amit én láttam, hogy a gépe pöccre indul, nem füstöl, nem megy fél oldalasan, és bitang erõs, megy , mint a golyó. Szerintem valaki nagyon jól fog járni vele... |
| gezasz | 87842 | 2014. október 23. 16:48 | Válasz erre: 87841 |
| vasutas | 87841 | 2014. október 23. 16:23 |
|
Tanktáskát én gyakran viszek a hosszabb utakra, de néha még így is kevés a hely . :) Scopyhoz hasonlóan, engem is csak a praktikum érdekel ,,,:) |
| aramo69 | 87840 | 2014. október 23. 14:06 | Válasz erre: 87830 |
|
Nekem is bakker! :) Volt, hogy már majd nem nyakon vertek érte! Mondottam én, a tanktáskám vooooot.....!!!! Mire, hülye vagy te ecsém..... !!! :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
|
| aramo69 | 87839 | 2014. október 23. 14:00 | Válasz erre: 87825 |
|
Skacog! Én láttam különbözõ szín formában, nagyon szép!!!!!!
|
| aramo69 | 87838 | 2014. október 23. 13:57 | Válasz erre: 87824 |
|
Szia sziasztok! Ne a tiedet, hanem a Tádé-ét vonasd be... :)))))))) Sorry, de most ebédeltem, és a jó lakottság ezt hozza ki belõlem... :))))) Én tavaly utána jártam. Kb. 60e ért csinálják. Bp. szõlõ u. lll. ker. A karbantartása meg annyi, mint egy kocsi elejére feltett bõr védõ. Nekem a kocsimon 6 éve egybe van.(és nincs garázsban) De ápolom mint a bõr ruhámat. Ennyit tudok segíteni. Szép napot mindenkinek!!! :)))))))))))) |
| csanesz | 87837 | 2014. október 23. 13:52 |
|
Tanktáskát én is használok, többnyire a fontosabb cuccok vannak benne. erõs mágnesek tartják és igen szélvédett az a rész nálam így, ha motort ott kell hagyni csak lekapom a tankról és vállra akasztom. Nagy ötlet! :) |
| lendvai | 87836 | 2014. október 23. 10:58 | Válasz erre: 87835 |
|
Nekem van egy nagyon jó, emelhetõ-bõvíthetõ tanktáskám. Akkor használom, ha a hátsó doboz már tele van, de a két oldalsó sok lenne a maradék cuccnak. Mágneses, jól tapad, nem karcol, nem dudál, nem indítózik.:-) Szóval egy fegyelmezett tanktáska.:-)
|
| kawa550 | 87835 | 2014. október 23. 10:46 |
|
Mióta dobozolok, azóta én is csak a nagy utakra viszek tanktáskát mikor minden doboz tele van és kell a hely a gyakran macerált cuccoknak, fényképezõ, buxtárca, ilyesmi.
|
| scopy | 87834 | 2014. október 23. 10:16 |
|
Szevasztok! Tudom, hogy nem vagyok az igényes design professzora, nálam a praktikum nagyságrendekkel fontosabb. Én azért tettem fel házi gyártású (5000 ft.) tankbõrt, mert a tankom csúnyán horpadt volt. Vagy csere, vagy nagy javítás fényezéssel együtt... Ok. Közben viszont qrvára nem tudok motorozni... faxom! Csináltattam egy tankbõrt és azóta úgy van. És motorozom, és nem érdekel, és még elõnye is van, mégpedig az, hogy nincs hátránya. Mert ha árt az egyébként is fos tankomnak, ki nem xarja le. Jó is, hogy szóba került a téma, mert télen csináltatok rá egy másikat, ami sokkal igényesebb és praktikusabb lesz. Ez a mostani pedig jó lesz alapsablonnak. A tanktáska praktikus dolog, de én is ritkán használom. Mióta a kormány lecseréltem az Elnök úron, azóta nem dudál és nem indítózik. |
| csanesz | 87833 | 2014. október 23. 00:27 | Válasz erre: 87814 |
|
Karex! Nekem van ilyen gyûrûm, ha kell adok, eredeti "TDM"! Küldj privát üzit, ha érdekel! Pénteken úgy is megyek postára és egy borítékba belefér! |
| kawa550 | 87832 | 2014. október 22. 22:43 | Válasz erre: 87831 |
|
Nekem meg nagyon faxa az LSL streetbar, csak ha nagyon szûken kell kanyarodni, akkor ki kell vennem a hüvelykujjamat a kormány meg a tank közül,különben vagy nem tok befordulni, vagy becsípi az ujjamat...:)))))))
|
| VVLaci | 87831 | 2014. október 22. 22:35 | Válasz erre: 87830 |
|
Ti állva kanyarodtok??? :-))))))) Nekem soha nem szólt bele a vezetésbe, igaz, hogy egy svájci bicskával fegyelmeztem! :-) |
| Karex | 87829 | 2014. október 22. 21:22 |
|
Üdv! Tömítés probléma orvosolva. Bele ment egy 2 és egy 2.5 mm.es gyûrû, így egy fél mm-t szorított még rajta a csavar, most tömít. 3-as (2.9) nem ment bele, 2.5 (2.4) -est használva jónak tûnik, elég szoros, de feltöltéskor enged. Legközelebbi bontáskor készülök vagy tizedes gyûrûkkel, vagy gyárival. Milyen szép is ennek a motornak a hangja a vezérmû lánc kerepelés nélkül.......... :D Tankbõr: a bõr/mûbõr külsõ alatt van egy finom szövet/filc párnázás. Elõször azt gondoltam, alámegy a por, kosz és szétcsiszolja a festést. Egy szezonnyi tapasztalat szerint nem. A víz aláfolyhat a tanksapka nyílásnál, de máshol tökéletesen tiszta. A víz miatt (éjszakai ázás, fedetlenül) egyszer kellett leszednem szárítani, menet közben nem éri annyi esõ, hogy vizes legyen belül. A hozzá való (Bagster) tanktáska ritkán használt kellék nálam, eléggé útban van.... ( Mi az? Balra kanyarodik dudál, ha jobbra akkor kerreg...... ? Tanktáskás TDM :DDD) |
| hucski | 87827 | 2014. október 22. 16:21 | Válasz erre: 87826 |
|
Most is szép, nem azért szeretném. Csak láttam egy TDM-et bõrrel és tetszett. A másik ok, hogy most szürke, mint 2002-esek többsége, és feketére szeretném varázsolni, de nem a mostani esztétikai kinézetével van a baj, nem kopott, nem törött, csak szürke. :P :)
|
| jobbkormanyos | 87826 | 2014. október 22. 14:40 | Válasz erre: 87824 |
|
Újralakkozás olcsóbb, meg szebb is lesz tõle.
|
| lendvai | 87825 | 2014. október 22. 14:08 | Válasz erre: 87824 |
|
Hát ha a tankhoz varrják a bõrt, akkor csupa lyuk lesz a varrótû miatt, így az szerintem nem jó megoldás. :-) Amúgy szerintem ha nincs nagy strapának kitéve, akkor a lakkozás és a tankbõr ugyanúgy bírják. Inkább arra jó az, hogy rá lehet biggyeszteni sok mindent, típusazonos tanktáskát pl, vagy tapadós betétet a combokhoz, hogy rendesen rá lehessen szorítani a tankra csapatás vagy vészfékezés közben. Nekem nem jön be, el is adtam ami volt.
|
| hucski | 87824 | 2014. október 22. 12:45 |
|
Ha bevarratom bõrrel a tankomat az mennyire bírja a strapát? Nuvla a tapasztalatom, szóval sorozzatok, ha van tapasztalat :) Bár még csak elslisszant egy kósza gondolat az arcom elõtt.
|
| csanesz | 87823 | 2014. október 22. 10:35 | Válasz erre: 87821 |
|
Akár idevaló is lehet ati5995! Tedd még fel OLX -re és Jófogásra! 2 hét alatt elmegy! Androidos mobilra van is alkalmazás (feltéve, ha van ilyen telód). Netre mész egybõl jelez, ha van érdeklõdés. Én tükörreflexes gépemet adtam el mindenestül 230 -ért 2 hét alatt. |
| lendvai | 87822 | 2014. október 22. 09:35 | Válasz erre: 87819 |
|
Esetleg gyári alkatrész? Az K.I. jó méret és szerintem nem is olyan drága, hogy csapágyboltban kísérletezzek vagy jó, vagy nem jó darabokkal.
|
| ati5995 | 87821 | 2014. október 22. 08:29 |
|
Tudom nem ide való-de hátha!! Motoros kabát+nadrág 154-164 cm ,45-55 kg gyerekre,ill.vékonyka felnõttre-eladó-fiam kinõtte-részletek a képes motoron +vaterán!!
|
| VVLaci | 87820 | 2014. október 21. 21:22 | Válasz erre: 87818 |
|
Én szoktam mellé nyomni egy kis tömítõpasztát, márcsak az íze miatt is! :-))) Egyébként kissé szorosnak kell lennie, de ha nem zsírozod be, biztosan mellészorítod és folyni fog! Ez igaz minden gumitömítésre! |
| kawa550 | 87819 | 2014. október 21. 20:54 | Válasz erre: 87818 |
|
Akkó tesó 2 dolog lehet. Rossz méretet választottál, mert nekem ott ilyen "választott" gumi van vagy 4-5 éve mozdulatlanul és nem ereszt. Vagy esetleg a csõ nem stimmel, deformálódott kicsit?
|
| Karex | 87818 | 2014. október 21. 20:41 | Válasz erre: 87817 |
|
De, egyszerûbb. Viszont az ilyen módon kiválasztott cseredarabból már a másodikat tesztelem, ami befér, elég szorosan is megy be, az mellett enged a rendszer......... most akkó mi van........... A vezérmû lánc csere gyorsabban megvolt mint ez a ....... |
| kawa550 | 87817 | 2014. október 21. 20:09 | Válasz erre: 87814 |
|
Én meg igazából azt nem értem, miért akartok ti mindig széllel szemben pisálni. Nedves lesz a gatyátok. Számtalanszor vettem már ilyen,meg ehhez hasonló egyéb gumitömítéseket, termosztátházhoz, olajszûrõfedélhez meg az átvezetõ csövéhez, vízpumpához, meg konkrétan ezt is a vízcsõhöz, de sose jutott eszembe hogy egy kinyúlt, vagy éppen összelapult gumidarab pontos méretét tolómérõzgetéssel próbáljam megállapítani, méretet meg az alkatrész katalógusok soha nem adnak meg. Szóval fogom a cserés darabot, meg általában azt az alkatrészt is amihez kell, beviszem a csapágyboltba oszt leteszem a pultra hogy ide kéne egy ilyen srácok. Aztán kipróbálunk 4-5 darabot és az egyik pont jó, abból veszek kettõt hogy legközelebb legyen otthon. Nem egyszerûbb így? |
| tulok99 | 87815 | 2014. október 21. 19:43 | Válasz erre: 87805 |
|
Gyula! ne aggódj, mindenre van megoldás! https://www.youtube.com/watch?v=Gbk-DYA4BG0 nem kell neked kompresszor! :D |
| Karex | 87814 | 2014. október 21. 19:30 |
|
Üdv! Nem kínlódok tovább a fórummal............. Nemrég kérdeztem mi kellhet a vezérmû lánc cseréjekor. Jött egy javaslat a hengerfejbe menõ hûtõcsõ tömítõgumijára, de se visszaolvasással, se kereséssel nincs meg az a hsz. Megvan valakinek az említett gumi mérete? Köszi! |
| hamster | 87812 | 2014. október 21. 18:36 | Válasz erre: 87804 |
| petya89 | 87811 | 2014. október 21. 16:51 | Válasz erre: 87810 |
|
Szerintem sem egészséges hogy így felcsapódik! Az oka az hogy a rugót máshova kellene akasztani felül. Ez az Sw motech féle kitaláció nem az igazi. Ezt hamarosan kiagyalom,tesztelem és küldök másik felfogató konzolt az érintetteknek.
|
| Fido71 | 87810 | 2014. október 21. 16:06 | Válasz erre: 87803 |
|
Ezért /is/ csináltattam Petyával egy középállványt. Felhúzom rá és leterhelem a hátulját egy "valamivel". Bár valami gumipogcsát nézek majd rá, mert amikor leveszem sztenderrõl, akkorát csattan, hogy még én is megijedek. :( |
| Diravi | 87809 | 2014. október 21. 16:01 | Válasz erre: 87798 |
|
> Én semmiképp nem szeretnék fixen plusz négy-öt > kilónyi vasat cipelni a motorral Pedig segít az alacsony súlypont kialakításában, pl. ezért (sem) cserélem le a gyári ólom dobokat :) |
| kawa550 | 87808 | 2014. október 21. 15:30 | Válasz erre: 87806 |
|
No, azé' az még nem bizonyíték. Az aprilia lánckeréktengelyének is mind a 4 sarkából indultak ki repedések mikor kapott egy 80-as tuninghengert oszt nem bírt a vas a lovakkal. :))) Le is kellett cserélni egy 8 fogasra a váltótengelyt annyiért mint a fél motor...:( |
| lendvai | 87807 | 2014. október 21. 15:25 | Válasz erre: 87805 |
|
Légkulcsom nekem se lesz, konnektoros vagy akkumulátoros verzió játszik. :-)
|
| VVLaci | 87806 | 2014. október 21. 15:23 | Válasz erre: 87801 |
|
Én azt gondolom, nem véletlen, hogy mindhárom pogácsa azonos.
|
| kawa550 | 87805 | 2014. október 21. 15:16 | Válasz erre: 87803 |
|
Én egy kompresszor ügyében akartam írni a jézuskának, de a laptopunk már olyan gatya hogy xp-n kívül semmi sem megy rajt, az is csak döcögve és ugye már nem is okos dolog használni, így asszem egy egy fél laptoppal lepjük meg egymást.:))) Szal nem lesz légkulcsom és marad a festék spré....:( |
| lendvai | 87804 | 2014. október 21. 14:54 | Válasz erre: 87802 |
|
Helyben is vagyunk, biztos találok két átellenes felfogatási pontot, aztán már csak némi hegesztés szükséges. Azt viszont profira fogom bízni, nem lennék nyugodt a saját varrataim szomszédságában. :-)
|
| lendvai | 87803 | 2014. október 21. 14:52 | Válasz erre: 87799 |
|
Ezért írtam már a Jézuskának ütvecsavarozó ügyben. :-) Van a Praktikerben emelõ, de az alátámasztást ugyanúgy meg kéne oldani mert a kipufogóra nem fogok rárakni 220kg-ot.
|
| kawa550 | 87802 | 2014. október 21. 14:52 | Válasz erre: 87798 |
|
Szerintem valami ilyesmiben gondolkodj, a hátulját le lehet húzatni egy kampóval a padlóhoz ha az elejét karod emelni.
|
| VVLaci | 87800 | 2014. október 21. 14:46 | Válasz erre: 87797 |
|
Az a bütyök a gumipogácsán a finomabb kapcsolódást szolgálja! :-))))) Mint ahogy mi lágy gumi belsõvel hézagolunk! :-) |
| VVLaci | 87799 | 2014. október 21. 14:44 | Válasz erre: 87798 |
|
Jelzem elõre, nem lesz egyszerû, fõleg ha erõt is akarsz a csavarokra kifejteni! Nálam az emelõpad is libeg némely csavar lazításánál. :-))) |
| lendvai | 87798 | 2014. október 21. 14:32 | Válasz erre: 87791 |
| kawa550 | 87797 | 2014. október 21. 13:54 | Válasz erre: 87795 |
|
Baccki Jocó, ezen már nem segít a gumibelsõs módszer!
|
| vasutas | 87792 | 2014. október 21. 12:55 | Válasz erre: 87791 |
|
Egy ötlet: autóemelõ szinte minden garázsban akad, bukócsõ helyett ott a blokkon átmenõ furat .
|
| gezasz | 87791 | 2014. október 21. 12:44 |
|
Hétvégén villaolaj cserére készülök, bár egyenlõre fogalmam sincs, hogy tudom az elejét megemelni középsztendert hiányában. A blokknál alulról van olyan pont ahol bátran emelhetek? Vagy egyéb ötlet?
|
| gezasz | 87790 | 2014. október 21. 12:41 | Válasz erre: 87777 |
|
Láncfesszeséget oldalsztendernél kell nézni, mivel középsztendert nincs gyárilag. A 4 cm a helyes érték, viszont én úgy értelmezem, hogy vezetõ nélkül csak a motor saját súlya. Ha nem érzed a lánccsapkodást akkor nincs vagy nem jelentõs. Megfogod érezni amikor elõjön
|
| janni | 87787 | 2014. október 21. 11:01 |
|
Sziasztok! Kerék volt fenn másik, gumi is. Valszeg a hídnál lesz valami, de a lengõkarok nem lógnak. Pandamacinak lehet igaza a tengelycsonknál lesz valami.
|
| VVLaci | 87786 | 2014. október 21. 07:27 | Válasz erre: 87772 |
|
Csak fel akart vágni, hogy mennyit motorozott a szerencsés ember! :-))))))))
|
| hucski | 87785 | 2014. október 21. 05:32 | Válasz erre: 87739 |
|
Jó reggelt! Köszönöm, de már rendeltem közben :) Amúgy is túl messze van nekem pestia :) |
| Karex | 87784 | 2014. október 21. 01:32 | Válasz erre: 87762 |
|
Kerék centírozást még nem írtad, esetleg gumi hiba, ahogy lentebb írták.
|
| VVLaci | 87783 | 2014. október 20. 22:41 | Válasz erre: 87782 |
|
Bakker, mostantól a hasított patás tank lesz a védjegyed? :-)))))))))
|
| kawa550 | 87782 | 2014. október 20. 21:09 |
|
Látom mindenki szerel. Én meg pitsán rúgom a birkát. Jövök haza oszt Artúr ott áll a tehénke mellett, mellsõ 2 lába a tankon és nézegeti magát a tükörben mint egy rossz kurva...:))))))))))))))) |
| vasutas | 87781 | 2014. október 20. 20:50 | Válasz erre: 87767 |
|
Janni ,,,, a problémás fékedhez szólva ,,,nem írtad, más kerekekkel próbáltad e ? Éppen bontok egy Citroen AX-et (megbízásból), ha három lyukas a felnid, akkor tudok segíteni csere darabokkal . |
| Diravi | 87780 | 2014. október 20. 20:43 | Válasz erre: 87765 |
|
Ezek jelölik az anyag "súrlódási tényezõjét", a HH a tapadósabb.
|
| varajani | 87779 | 2014. október 20. 20:05 | Válasz erre: 87774 |
|
"Nem tudom kint mennyi lett volna csere fõleg hétvégén ha muszáj . " -ha szombaton történik a csere, tudsz venni láncgarnitúrát: 150 Euro -munkadíj: 120-150 Euro |
| pandamaci | 87778 | 2014. október 20. 20:02 | Válasz erre: 87767 |
|
-Gumiköpeny szálszakadás, felni ütés -másik kerékkel próba.(bár ez fékezés nélkül is rázná) -hátsó lengõkarok karnyi vastagságú tûgörgõs csapágyazása kikopott, vagy ferdére perselyezték= qrva nagy kerékösszetartás vagy lötyögés Vagy karambol miatt durván ferde az egész hátsótengely.. -tengelycsonkon a csapágy belsõ gyûrúje korábban megforgott (pl dob a csapággyal együtt kb leeseik ha leveszed az anyát.. Normál esetben ilyen fékdob-ütés ugrik be , de hát ha az nem..Meg ugye nem papírvékony, ezerszer szabályzott ,,lélegzõ,, a fékdob fala.. |
| cxkopi | 87777 | 2014. október 20. 19:56 |
|
Ha már lánc, kérdezem , hogyan kell nézni. közép álványon a gép, a lánc 4cm-t mozog.Olvastam már azt is, hogy keréken, hogy vezetõvel. Akkor hogyan kell nézni? Nem érzem a lánc csapkodását. Kanyarnál bátran visszakapcsolva - szabad? kardán után kérdezem, ott nem figyeltem ezekre. |
| gezasz | 87774 | 2014. október 20. 19:01 | Válasz erre: 87770 |
|
Nekem szakaszosan nyúlt meg. Túrán Olaszban este nézem laza de nagyon a lánc. Utána állítok. Reggel elindulok pár kilométer után rájövök valami nem okés, mintha feszes is lenne néha túlságosan. Na majd nyúlik napközben és elmarad aza csúnya hang. De nem maradt , este lánc lazítás. A legfeszesebb ponthoz beállítva. A leglazábbnál úgy lógott mint a tököm. Hazáig jó volt kb 1500 km hozzá sem nyúltam, de kicsit csapkodott a lánc . Tanulság hosszú túrára öreg nyúlt lánccal nem szabad elindulni. Nem tudom kint mennyi lett volna csere fõleg hétvégén ha muszáj .
|
| nferro | 87773 | 2014. október 20. 18:40 | Válasz erre: 87761 |
|
Tök jó lett. Hátha lesz egy kis karácsony elõtti kedvezmény.:)))
|
| petya89 | 87772 | 2014. október 20. 17:47 | Válasz erre: 87761 |
|
Szívesen BobRock! Kicsit úgy hangzik mint ha kötelezõ lett volna eljönni érte. Te mondtad hogy elmotorozol erre ha jó idõ lesz. :) |
| night-rider | 87771 | 2014. október 20. 17:45 | Válasz erre: 87745 |
|
Tomi! azt azért tedd hozzá ,hogy már egyszer gombóc volt))))
|
| Fido71 | 87770 | 2014. október 20. 17:00 | Válasz erre: 87760 |
|
Azért minden túrán találkoztam már a felsoroltak valamelyikével... TDM-talikon is, még video is volt fenn a közel félórás mutatványról. ;) Ha egyszer elkezd nyúlni, akkor nincs megállás, nem bír ki 3ezret, hogy ne húzz utána kicsit. Az Erdélyi túránkon minden este kellett fújnom, mert a vizes út és az esõ társunk volt. Persze megtehettem volna, hogy a szálláson maradok, akkor megúszom a fújkálást. Az aktív életmódban egyetértünk, csak én ebbõl a szempontból lusta és kényelmes vagyok. A fizikai munka után már az embernek nem sok kedve van ugrándozni. Amúgy a 650-nél pont nincs az, hogy felpörög és nincs semmi, az nem variováltós, mint a többi összes robogó. Nagyon élvezetesen lehet vele kanyarogni, szlalomozni. Azért ha lesz rá lehetõséged próbáld ki, különleges... ;) |
| Flenegen | 87769 | 2014. október 20. 16:48 |
|
Öcsém Escortja produkált ugyan ilyen tüneteket, ott az új tárcsák voltak szarok.
|
| janni | 87767 | 2014. október 20. 16:40 |
|
Azért kérdezlek titeket, mert ahogy írtad hátha átsiklottam valami felett. dobok forgatva, munkahengerek jók. A csonkállványt meg nem tudjuk kimérni. Itt a dobban van a csapágy, ha ferde , vagy kopott a csonkállvány attól még simán felmegy a csapágy, de mikor meghúzom az anyát elhúzhatja a 2 soros csapágyat?
|