27 28 29 30
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

aramo69 87866 2014. október 24. 11:11  
Szasztok skacok!
Ha valakit érdekelne, beszerelve, adom 20-25e ért a kütyüt. Gsm riasztó... Már 4-et szereltem mûködnek is rendesen több mint egy éve! :) (az már több mint teszt) Salyát tervezés, készítés. :))))))
Amit még tudni lehet, hogy riasztás közben hallgathatod a mókolásokat.... nevek, hely, stb.
    

Petike88 87865 2014. október 24. 10:40   Válasz erre: 87853
Köszi. Még szét dúrok itthon hátha találok :)
    

Flenegen 87864 2014. október 24. 10:19   Válasz erre: 87858
Szerintem érdemes lenne átgondolni. Láttam én is a hirdetést. A kettõbõl egyet után még maradna egy csomò cucc amivel lehetne a különbözetet csökkenteni. Ez lenne talán a legjobb megoldás.
    

kawa550 87863 2014. október 24. 10:17   Válasz erre: 87862
Ha jól emléxem akkor a nem kényes, vizezhetõ cuccok, szerszám meg ilyesmi.:)
    

aramo69 87862 2014. október 24. 09:49   Válasz erre: 87841
Abban a kannában borocska van? :)))))))))) De tényleg! Mi?
    

csokabi 87861 2014. október 24. 09:46   Válasz erre: 87860
Nekem tetszik, olyan mint egy rakás porcukorral megszórt süti. Nyammi, nyammi:))) Csak k...a hideg van:(
    

kawa550 87860 2014. október 24. 09:30   Válasz erre: 87848
Már itt nálunk is pont így néz ki a wechsel oldala, szerintem már úgy 1200-nál járhat a hóhatár hogy rohadna meg. Utálom a havat.
    

csokabi 87859 2014. október 24. 09:00   Válasz erre: 87857
Igazad van, tényleg ugyanazzal a technikával van rögzítve mind a kettõ.
    

csokabi 87858 2014. október 24. 08:58   Válasz erre: 87856
Kösz a tippet! Megnéztem és átgondolom.
    

desperado25 87857 2014. október 24. 08:42  
Elvileg ugyanúgy van felfogatva, két-két átmenõ 8-as, vagy 10-es imbusz fejû csavarral...

http://www.tdm-forum.net/main.php
    

tdm.friend 87856 2014. október 24. 08:40   Válasz erre: 87855
Szia Csokabi! A képes motoron van eladó TDM 900 -as 500000-ért egyben papírok nélkül... A kettõbõl tudnál csinálni egy vadi új gépet szerintem... Beszélj Gáborral,pesten van a gép!
    

csokabi 87855 2014. október 24. 08:31   Válasz erre: 87854
Szerintem biztosan nem passzol, mintha teljesen másképp csatlakozna a blokkhoz emlékeim szerint.
    

desperado25 87854 2014. október 24. 08:27  
Helló!
Ki tudja, hogy a 900-as leömlõje passzol-e a 850-re!???
    

sagipet 87853 2014. október 24. 05:40   Válasz erre: 87847
Tudok adni kölcsön ha kellene!
    

piratson 87852 2014. október 24. 00:56   Válasz erre: 87851
Köszönöm!
Azt gondoltam, "magasabb" lesz a kormány, de úgy tûnik a japánok ugyanazt a kormányt rakták az XJ-re is, mint a TDM-re.

Még keresgélek egy kicsit, és ha más nem megy, marad a kormánymagasító.
    

sandorfia 87851 2014. október 24. 00:41   Válasz erre: 87850
Helló piratson!
2000-es évjáratú 4TX-en:
A=705 mm (igyekeztem a csõ tengelyvonalában mérni)
B=60-70 mm (attól függ, hol méred)
D=22 mm
    

piratson 87850 2014. október 23. 22:39  
Üdv!
Egy kérésem lenne, mert máshol nem találtam rá semmit. Megadná nekem valaki a kormány külsõ átmérõt és a mellékelt ábrán az "A" és "B" méreteket?
Egyébként XJ-s Yamahára szeretném, ha magasabb annál. Gondolkodtam kormány magasítóban is - de az a megoldás annyira nem tetszik.
Elõre is megköszönöm.
    

VVLaci 87849 2014. október 23. 22:23   Válasz erre: 87847
Vegyél egy 18-19-es csõkulcsot.
    

csokabi 87848 2014. október 23. 22:20   Válasz erre: 87846
Hát punnyadjatok csak, mert hamarosan lehet majd reggelente jókat lapátolni:))
    

Petike88 87847 2014. október 23. 22:02  
Én most jöttem be a garázsból, most volt idõm folytatni a TDM Hengerfej leszedésig eljutást.

Leszedtem a leömlõk rögítõanyáit, megküzdöttem vele, meg a dekni nagy csavarját és kis csavarját is nehéz volt kivenni, meg kellett kopácsolni, de nem közvetlen, hogy ne legyen olyan csúnya, de kint vannak
asztalra felrakva a blokk, szelepdekni leszedve, nézegettem a vezérlést.

Gyertyakulcsom nincs. 18-as kéne 16 és 21 van csak...
    

sandorfia 87846 2014. október 23. 21:53  
Vagy csak mindenki punnyad...
    

csokabi 87845 2014. október 23. 21:42  
Azt olvastam, hogy csak jövõre vezetik be a Gb adót. Elõbbre hozták az idõpontot a kapzsi trógerek?
    

csokabi 87844 2014. október 23. 17:26   Válasz erre: 87842
Szerintem délelõtt állt neki Giuseppe és egyik szárral még végzett ebéd elõtt a másikat meg áttolta szieszta utánra, aztán ezzel a lendülettel jól el is felejtkezett róla:)
    

Schindler 87843 2014. október 23. 16:57  
Sziasztok!
Egyik kedves ismerõsöm kitalálta, hogy 4TX-et akar magának az utolsó évjáratokból.
Full felszereltet keres (túraplexi, 3doboz, kézvédõ , jó gumik stb.) jó állapotban.
Neki jelenleg egy saját tulajdonú 2001 évi Honda CBR 1100 XX van. (Év elején csūszott vele,így a bal oldalán az idom ok karcosak, de nem töröltek).
Próbálom lebeszélni róla, de szarik az értékkülönbözetre, ha talál igazán jó 4TX-et, cserébe odaadná érte az XX-et.
Ha innen valakit érdekel az ügy jelezzen privátban.
Még annyi, hogy idén sokat motoroztunk együtt,amit én láttam, hogy a gépe pöccre indul, nem füstöl, nem megy fél oldalasan, és bitang erõs, megy , mint a golyó.
Szerintem valaki nagyon jól fog járni vele...

    

gezasz 87842 2014. október 23. 16:48   Válasz erre: 87841
Hasonlóan megcsináltam az emelõt mint vasutas kollega, és ma kicseréltem a villaolajat. Érdekes volt az egyik villába sötétfekete lé, a másikban elfogadhatóan világos. Vajon ez hogy lehetséges? Az egyikben cseréltek a másikban nem? A két villaszár nem egy gépbõl való? Olasz import. 10 W-s olajat tettem bele, kicsit keményebb lett mint volt de próbálni nem tudtam.
    

vasutas 87841 2014. október 23. 16:23  
Tanktáskát én gyakran viszek a hosszabb utakra, de néha még így is kevés a hely . :)
Scopyhoz hasonlóan, engem is csak a praktikum érdekel ,,,:)
    

aramo69 87840 2014. október 23. 14:06   Válasz erre: 87830
Nekem is bakker! :) Volt, hogy már majd nem nyakon vertek érte! Mondottam én, a tanktáskám vooooot.....!!!! Mire, hülye vagy te ecsém..... !!! :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    

aramo69 87839 2014. október 23. 14:00   Válasz erre: 87825
Skacog! Én láttam különbözõ szín formában, nagyon szép!!!!!!
    

aramo69 87838 2014. október 23. 13:57   Válasz erre: 87824
Szia sziasztok!
Ne a tiedet, hanem a Tádé-ét vonasd be... :)))))))) Sorry, de most ebédeltem, és a jó lakottság ezt hozza ki belõlem... :)))))
Én tavaly utána jártam. Kb. 60e ért csinálják. Bp. szõlõ u. lll. ker. A karbantartása meg annyi, mint egy kocsi elejére feltett bõr védõ. Nekem a kocsimon 6 éve egybe van.(és nincs garázsban) De ápolom mint a bõr ruhámat. Ennyit tudok segíteni. Szép napot mindenkinek!!! :))))))))))))
    

csanesz 87837 2014. október 23. 13:52  
Tanktáskát én is használok, többnyire a fontosabb cuccok vannak benne.
erõs mágnesek tartják és igen szélvédett az a rész nálam így, ha motort ott kell hagyni csak lekapom a tankról és vállra akasztom. Nagy ötlet! :)
    

lendvai 87836 2014. október 23. 10:58   Válasz erre: 87835
Nekem van egy nagyon jó, emelhetõ-bõvíthetõ tanktáskám. Akkor használom, ha a hátsó doboz már tele van, de a két oldalsó sok lenne a maradék cuccnak. Mágneses, jól tapad, nem karcol, nem dudál, nem indítózik.:-) Szóval egy fegyelmezett tanktáska.:-)
    

kawa550 87835 2014. október 23. 10:46  
Mióta dobozolok, azóta én is csak a nagy utakra viszek tanktáskát mikor minden doboz tele van és kell a hely a gyakran macerált cuccoknak, fényképezõ, buxtárca, ilyesmi.
    

scopy 87834 2014. október 23. 10:16  
Szevasztok!
Tudom, hogy nem vagyok az igényes design professzora, nálam a praktikum nagyságrendekkel fontosabb. Én azért tettem fel házi gyártású (5000 ft.) tankbõrt, mert a tankom csúnyán horpadt volt. Vagy csere, vagy nagy javítás fényezéssel együtt... Ok. Közben viszont qrvára nem tudok motorozni... faxom! Csináltattam egy tankbõrt és azóta úgy van. És motorozom, és nem érdekel, és még elõnye is van, mégpedig az, hogy nincs hátránya. Mert ha árt az egyébként is fos tankomnak, ki nem xarja le.

Jó is, hogy szóba került a téma, mert télen csináltatok rá egy másikat, ami sokkal igényesebb és praktikusabb lesz. Ez a mostani pedig jó lesz alapsablonnak.

A tanktáska praktikus dolog, de én is ritkán használom. Mióta a kormány lecseréltem az Elnök úron, azóta nem dudál és nem indítózik.
    

csanesz 87833 2014. október 23. 00:27   Válasz erre: 87814
Karex!

Nekem van ilyen gyûrûm, ha kell adok, eredeti "TDM"!
Küldj privát üzit, ha érdekel! Pénteken úgy is megyek postára és egy borítékba belefér!
    

kawa550 87832 2014. október 22. 22:43   Válasz erre: 87831
Nekem meg nagyon faxa az LSL streetbar, csak ha nagyon szûken kell kanyarodni, akkor ki kell vennem a hüvelykujjamat a kormány meg a tank közül,különben vagy nem tok befordulni, vagy becsípi az ujjamat...:)))))))
    

VVLaci 87831 2014. október 22. 22:35   Válasz erre: 87830
Ti állva kanyarodtok??? :-)))))))

Nekem soha nem szólt bele a vezetésbe, igaz, hogy egy svájci bicskával fegyelmeztem! :-)
    

Petike88 87830 2014. október 22. 22:00  
hányszor dudál nekem is a tanktáska :)
    

Karex 87829 2014. október 22. 21:22  
Üdv!
Tömítés probléma orvosolva. Bele ment egy 2 és egy 2.5 mm.es gyûrû, így egy fél mm-t szorított még rajta a csavar, most tömít.
3-as (2.9) nem ment bele, 2.5 (2.4) -est használva jónak tûnik, elég szoros, de feltöltéskor enged.
Legközelebbi bontáskor készülök vagy tizedes gyûrûkkel, vagy gyárival.

Milyen szép is ennek a motornak a hangja a vezérmû lánc kerepelés nélkül.......... :D

Tankbõr: a bõr/mûbõr külsõ alatt van egy finom szövet/filc párnázás.
Elõször azt gondoltam, alámegy a por, kosz és szétcsiszolja a festést. Egy szezonnyi tapasztalat szerint nem. A víz aláfolyhat a tanksapka nyílásnál, de máshol tökéletesen tiszta. A víz miatt (éjszakai ázás, fedetlenül) egyszer kellett leszednem szárítani, menet közben nem éri annyi esõ, hogy vizes legyen belül.
A hozzá való (Bagster) tanktáska ritkán használt kellék nálam, eléggé útban van.... ( Mi az? Balra kanyarodik dudál, ha jobbra akkor kerreg...... ? Tanktáskás TDM :DDD)
    

TIZ 87828 2014. október 22. 16:50   Válasz erre: 87815
Csak meg ne szívja!
    

hucski 87827 2014. október 22. 16:21   Válasz erre: 87826
Most is szép, nem azért szeretném. Csak láttam egy TDM-et bõrrel és tetszett. A másik ok, hogy most szürke, mint 2002-esek többsége, és feketére szeretném varázsolni, de nem a mostani esztétikai kinézetével van a baj, nem kopott, nem törött, csak szürke. :P :)
    

jobbkormanyos 87826 2014. október 22. 14:40   Válasz erre: 87824
Újralakkozás olcsóbb, meg szebb is lesz tõle.
    

lendvai 87825 2014. október 22. 14:08   Válasz erre: 87824
Hát ha a tankhoz varrják a bõrt, akkor csupa lyuk lesz a varrótû miatt, így az szerintem nem jó megoldás. :-) Amúgy szerintem ha nincs nagy strapának kitéve, akkor a lakkozás és a tankbõr ugyanúgy bírják. Inkább arra jó az, hogy rá lehet biggyeszteni sok mindent, típusazonos tanktáskát pl, vagy tapadós betétet a combokhoz, hogy rendesen rá lehessen szorítani a tankra csapatás vagy vészfékezés közben. Nekem nem jön be, el is adtam ami volt.
    

hucski 87824 2014. október 22. 12:45  
Ha bevarratom bõrrel a tankomat az mennyire bírja a strapát? Nuvla a tapasztalatom, szóval sorozzatok, ha van tapasztalat :) Bár még csak elslisszant egy kósza gondolat az arcom elõtt.
    

csanesz 87823 2014. október 22. 10:35   Válasz erre: 87821
Akár idevaló is lehet ati5995!

Tedd még fel OLX -re és Jófogásra! 2 hét alatt elmegy!
Androidos mobilra van is alkalmazás (feltéve, ha van ilyen telód).
Netre mész egybõl jelez, ha van érdeklõdés.

Én tükörreflexes gépemet adtam el mindenestül 230 -ért 2 hét alatt.
    

lendvai 87822 2014. október 22. 09:35   Válasz erre: 87819
Esetleg gyári alkatrész? Az K.I. jó méret és szerintem nem is olyan drága, hogy csapágyboltban kísérletezzek vagy jó, vagy nem jó darabokkal.
    

ati5995 87821 2014. október 22. 08:29  
Tudom nem ide való-de hátha!! Motoros kabát+nadrág 154-164 cm ,45-55 kg gyerekre,ill.vékonyka felnõttre-eladó-fiam kinõtte-részletek a képes motoron +vaterán!!
    

VVLaci 87820 2014. október 21. 21:22   Válasz erre: 87818
Én szoktam mellé nyomni egy kis tömítõpasztát, márcsak az íze miatt is! :-)))

Egyébként kissé szorosnak kell lennie, de ha nem zsírozod be, biztosan mellészorítod és folyni fog! Ez igaz minden gumitömítésre!

    

kawa550 87819 2014. október 21. 20:54   Válasz erre: 87818
Akkó tesó 2 dolog lehet. Rossz méretet választottál, mert nekem ott ilyen "választott" gumi van vagy 4-5 éve mozdulatlanul és nem ereszt. Vagy esetleg a csõ nem stimmel, deformálódott kicsit?
    

Karex 87818 2014. október 21. 20:41   Válasz erre: 87817
De, egyszerûbb. Viszont az ilyen módon kiválasztott cseredarabból már a másodikat tesztelem, ami befér, elég szorosan is megy be, az mellett enged a rendszer......... most akkó mi van...........
A vezérmû lánc csere gyorsabban megvolt mint ez a .......
    

kawa550 87817 2014. október 21. 20:09   Válasz erre: 87814
Én meg igazából azt nem értem, miért akartok ti mindig széllel szemben pisálni. Nedves lesz a gatyátok.
Számtalanszor vettem már ilyen,meg ehhez hasonló egyéb gumitömítéseket, termosztátházhoz, olajszûrõfedélhez meg az átvezetõ csövéhez, vízpumpához, meg konkrétan ezt is a vízcsõhöz, de sose jutott eszembe hogy egy kinyúlt, vagy éppen összelapult gumidarab pontos méretét tolómérõzgetéssel próbáljam megállapítani, méretet meg az alkatrész katalógusok soha nem adnak meg. Szóval fogom a cserés darabot, meg általában azt az alkatrészt is amihez kell, beviszem a csapágyboltba oszt leteszem a pultra hogy ide kéne egy ilyen srácok. Aztán kipróbálunk 4-5 darabot és az egyik pont jó, abból veszek kettõt hogy legközelebb legyen otthon. Nem egyszerûbb így?
    

Karex 87816 2014. október 21. 19:51   Válasz erre: 87814
A 28-as.........
    

tulok99 87815 2014. október 21. 19:43   Válasz erre: 87805
Gyula! ne aggódj, mindenre van megoldás!

https://www.youtube.com/watch?v=Gbk-DYA4BG0

nem kell neked kompresszor! :D
    

Karex 87814 2014. október 21. 19:30  
Üdv!
Nem kínlódok tovább a fórummal.............
Nemrég kérdeztem mi kellhet a vezérmû lánc cseréjekor.
Jött egy javaslat a hengerfejbe menõ hûtõcsõ tömítõgumijára, de se visszaolvasással, se kereséssel nincs meg az a hsz.
Megvan valakinek az említett gumi mérete?
Köszi!
    

Fido71 87813 2014. október 21. 19:20   Válasz erre: 87811
Ilyen korrektséggel ritkán találkozom!
    

hamster 87812 2014. október 21. 18:36   Válasz erre: 87804
Szia!

Látom te is megtaláltad az ideális emelõt! :-) Nem olyan nagy dolog,kb 3m 40-es szelvénybõl megvan+egy kis csõ.Inkább az esztergályos meló a húzós.A lengõvilla tengelyéhez csatlakozik,bár amit most csináltam legutóbb(versys 650) ott pont a vázcsõhõz aplikáltam.
    

petya89 87811 2014. október 21. 16:51   Válasz erre: 87810
Szerintem sem egészséges hogy így felcsapódik! Az oka az hogy a rugót máshova kellene akasztani felül. Ez az Sw motech féle kitaláció nem az igazi. Ezt hamarosan kiagyalom,tesztelem és küldök másik felfogató konzolt az érintetteknek.
    

Fido71 87810 2014. október 21. 16:06   Válasz erre: 87803
Ezért /is/ csináltattam Petyával egy középállványt.
Felhúzom rá és leterhelem a hátulját egy "valamivel".

Bár valami gumipogcsát nézek majd rá, mert amikor leveszem sztenderrõl, akkorát csattan, hogy még én is megijedek. :(
    

Diravi 87809 2014. október 21. 16:01   Válasz erre: 87798
> Én semmiképp nem szeretnék fixen plusz négy-öt
> kilónyi vasat cipelni a motorral

Pedig segít az alacsony súlypont kialakításában, pl. ezért (sem) cserélem le a gyári ólom dobokat :)
    

kawa550 87808 2014. október 21. 15:30   Válasz erre: 87806
No, azé' az még nem bizonyíték. Az aprilia lánckeréktengelyének is mind a 4 sarkából indultak ki repedések mikor kapott egy 80-as tuninghengert oszt nem bírt a vas a lovakkal. :)))
Le is kellett cserélni egy 8 fogasra a váltótengelyt annyiért mint a fél motor...:(
    

lendvai 87807 2014. október 21. 15:25   Válasz erre: 87805
Légkulcsom nekem se lesz, konnektoros vagy akkumulátoros verzió játszik. :-)
    

VVLaci 87806 2014. október 21. 15:23   Válasz erre: 87801
Én azt gondolom, nem véletlen, hogy mindhárom pogácsa azonos.
    

kawa550 87805 2014. október 21. 15:16   Válasz erre: 87803
Én egy kompresszor ügyében akartam írni a jézuskának, de a laptopunk már olyan gatya hogy xp-n kívül semmi sem megy rajt, az is csak döcögve és ugye már nem is okos dolog használni, így asszem egy egy fél laptoppal lepjük meg egymást.:)))
Szal nem lesz légkulcsom és marad a festék spré....:(
    

lendvai 87804 2014. október 21. 14:54   Válasz erre: 87802
Helyben is vagyunk, biztos találok két átellenes felfogatási pontot, aztán már csak némi hegesztés szükséges. Azt viszont profira fogom bízni, nem lennék nyugodt a saját varrataim szomszédságában. :-)
    

lendvai 87803 2014. október 21. 14:52   Válasz erre: 87799
Ezért írtam már a Jézuskának ütvecsavarozó ügyben. :-) Van a Praktikerben emelõ, de az alátámasztást ugyanúgy meg kéne oldani mert a kipufogóra nem fogok rárakni 220kg-ot.
    

kawa550 87802 2014. október 21. 14:52   Válasz erre: 87798
Szerintem valami ilyesmiben gondolkodj, a hátulját le lehet húzatni egy kampóval a padlóhoz ha az elejét karod emelni.
    

kawa550 87801 2014. október 21. 14:48   Válasz erre: 87800
A 4tx ilyen formájú direkt?
    

VVLaci 87800 2014. október 21. 14:46   Válasz erre: 87797
Az a bütyök a gumipogácsán a finomabb kapcsolódást szolgálja! :-)))))

Mint ahogy mi lágy gumi belsõvel hézagolunk! :-)
    

VVLaci 87799 2014. október 21. 14:44   Válasz erre: 87798
Jelzem elõre, nem lesz egyszerû, fõleg ha erõt is akarsz a csavarokra kifejteni!

Nálam az emelõpad is libeg némely csavar lazításánál. :-)))
    

lendvai 87798 2014. október 21. 14:32   Válasz erre: 87791
Azt hiszem még mielõtt a következõ teleszkópolaj csere organizálásra kerül kell szerkesztenem, vagy szerkesztetnem egy olyan fém alkalmatosságot, ami középen emeli meg a motort, mint a középállvány, de csak a szerviz idejére. Én semmiképp nem szeretnék fixen plusz négy-öt kilónyi vasat cipelni a motorral, ha már plusz fémeket rakok fel rá akkor az maximum egy pár bukógomba lehet, de az is az esztétikusabb változatból. :-)
    

kawa550 87797 2014. október 21. 13:54   Válasz erre: 87795
Baccki Jocó, ezen már nem segít a gumibelsõs módszer!
    

vasutas 87796 2014. október 21. 13:08   Válasz erre: 87795
Helyesbítek,, :))
    

vasutas 87795 2014. október 21. 13:06   Válasz erre: 87791
Ezt az emelõt én pont erre használom .
    

csanesz 87794 2014. október 21. 13:06   Válasz erre: 87792
Ügyes! :)
    

gezasz 87793 2014. október 21. 12:59   Válasz erre: 87792
Köszi jó ötlet!
    

vasutas 87792 2014. október 21. 12:55   Válasz erre: 87791
Egy ötlet: autóemelõ szinte minden garázsban akad, bukócsõ helyett ott a blokkon átmenõ furat .
    

gezasz 87791 2014. október 21. 12:44  
Hétvégén villaolaj cserére készülök, bár egyenlõre fogalmam sincs, hogy tudom az elejét megemelni középsztendert hiányában. A blokknál alulról van olyan pont ahol bátran emelhetek? Vagy egyéb ötlet?
    

gezasz 87790 2014. október 21. 12:41   Válasz erre: 87777
Láncfesszeséget oldalsztendernél kell nézni, mivel középsztendert nincs gyárilag. A 4 cm a helyes érték, viszont én úgy értelmezem, hogy vezetõ nélkül csak a motor saját súlya. Ha nem érzed a lánccsapkodást akkor nincs vagy nem jelentõs. Megfogod érezni amikor elõjön
    

gezasz 87789 2014. október 21. 12:37   Válasz erre: 87779
Akkor ez a fél túra ára lett volna.

    

janni 87788 2014. október 21. 11:02  
Józsi köszönöm a felajánlást, de ez 4 csavaros.
    

janni 87787 2014. október 21. 11:01  
Sziasztok! Kerék volt fenn másik, gumi is. Valszeg a hídnál lesz valami, de a lengõkarok nem lógnak. Pandamacinak lehet igaza a tengelycsonknál lesz valami.
    

VVLaci 87786 2014. október 21. 07:27   Válasz erre: 87772
Csak fel akart vágni, hogy mennyit motorozott a szerencsés ember! :-))))))))
    

hucski 87785 2014. október 21. 05:32   Válasz erre: 87739
Jó reggelt!
Köszönöm, de már rendeltem közben :) Amúgy is túl messze van nekem pestia :)
    

Karex 87784 2014. október 21. 01:32   Válasz erre: 87762
Kerék centírozást még nem írtad, esetleg gumi hiba, ahogy lentebb írták.
    

VVLaci 87783 2014. október 20. 22:41   Válasz erre: 87782
Bakker, mostantól a hasított patás tank lesz a védjegyed? :-)))))))))
    

kawa550 87782 2014. október 20. 21:09  
Látom mindenki szerel. Én meg pitsán rúgom a birkát.
Jövök haza oszt Artúr ott áll a tehénke mellett, mellsõ 2 lába a tankon és nézegeti magát a tükörben mint egy rossz kurva...:)))))))))))))))
    

vasutas 87781 2014. október 20. 20:50   Válasz erre: 87767
Janni ,,,, a problémás fékedhez szólva ,,,nem írtad, más kerekekkel próbáltad e ?
Éppen bontok egy Citroen AX-et (megbízásból), ha három lyukas a felnid, akkor tudok segíteni csere darabokkal .
    

Diravi 87780 2014. október 20. 20:43   Válasz erre: 87765
Ezek jelölik az anyag "súrlódási tényezõjét", a HH a tapadósabb.
    

varajani 87779 2014. október 20. 20:05   Válasz erre: 87774
"Nem tudom kint mennyi lett volna csere fõleg hétvégén ha muszáj . "
-ha szombaton történik a csere, tudsz venni láncgarnitúrát: 150 Euro
-munkadíj: 120-150 Euro
    

pandamaci 87778 2014. október 20. 20:02   Válasz erre: 87767
-Gumiköpeny szálszakadás, felni ütés -másik kerékkel próba.(bár ez fékezés nélkül is rázná)
-hátsó lengõkarok karnyi vastagságú tûgörgõs csapágyazása kikopott, vagy ferdére perselyezték= qrva nagy kerékösszetartás vagy lötyögés Vagy karambol miatt durván ferde az egész hátsótengely..
-tengelycsonkon a csapágy belsõ gyûrúje korábban megforgott (pl dob a csapággyal együtt kb leeseik ha leveszed az anyát..

Normál esetben ilyen fékdob-ütés ugrik be , de hát ha az nem..Meg ugye nem papírvékony, ezerszer szabályzott ,,lélegzõ,, a fékdob fala..
    

cxkopi 87777 2014. október 20. 19:56  
Ha már lánc, kérdezem , hogyan kell nézni.
közép álványon a gép, a lánc 4cm-t mozog.Olvastam már azt is, hogy keréken, hogy vezetõvel. Akkor hogyan kell nézni?
Nem érzem a lánc csapkodását.
Kanyarnál bátran visszakapcsolva - szabad?
kardán után kérdezem, ott nem figyeltem ezekre.
    

Suprati 87776 2014. október 20. 19:18   Válasz erre: 87761
Látom a plexi még szolgál... :)
    

Fido71 87775 2014. október 20. 19:17   Válasz erre: 87771
Micsoda volt gombóc?
    

gezasz 87774 2014. október 20. 19:01   Válasz erre: 87770
Nekem szakaszosan nyúlt meg. Túrán Olaszban este nézem laza de nagyon a lánc. Utána állítok. Reggel elindulok pár kilométer után rájövök valami nem okés, mintha feszes is lenne néha túlságosan. Na majd nyúlik napközben és elmarad aza csúnya hang. De nem maradt , este lánc lazítás. A legfeszesebb ponthoz beállítva. A leglazábbnál úgy lógott mint a tököm. Hazáig jó volt kb 1500 km hozzá sem nyúltam, de kicsit csapkodott a lánc . Tanulság hosszú túrára öreg nyúlt lánccal nem szabad elindulni. Nem tudom kint mennyi lett volna csere fõleg hétvégén ha muszáj .
    

nferro 87773 2014. október 20. 18:40   Válasz erre: 87761
Tök jó lett. Hátha lesz egy kis karácsony elõtti kedvezmény.:)))
    

petya89 87772 2014. október 20. 17:47   Válasz erre: 87761
Szívesen BobRock!
Kicsit úgy hangzik mint ha kötelezõ lett volna eljönni érte. Te mondtad hogy elmotorozol erre ha jó idõ lesz. :)
    

night-rider 87771 2014. október 20. 17:45   Válasz erre: 87745
Tomi! azt azért tedd hozzá ,hogy már egyszer gombóc volt))))
    

Fido71 87770 2014. október 20. 17:00   Válasz erre: 87760
Azért minden túrán találkoztam már a felsoroltak valamelyikével...
TDM-talikon is, még video is volt fenn a közel félórás mutatványról. ;)
Ha egyszer elkezd nyúlni, akkor nincs megállás, nem bír ki 3ezret, hogy ne húzz utána kicsit. Az Erdélyi túránkon minden este kellett fújnom, mert a vizes út és az esõ társunk volt.
Persze megtehettem volna, hogy a szálláson maradok, akkor megúszom a fújkálást.
Az aktív életmódban egyetértünk, csak én ebbõl a szempontból lusta és kényelmes vagyok. A fizikai munka után már az embernek nem sok kedve van ugrándozni.

Amúgy a 650-nél pont nincs az, hogy felpörög és nincs semmi, az nem variováltós, mint a többi összes robogó.
Nagyon élvezetesen lehet vele kanyarogni, szlalomozni.
Azért ha lesz rá lehetõséged próbáld ki, különleges... ;)
    

Flenegen 87769 2014. október 20. 16:48  
Öcsém Escortja produkált ugyan ilyen tüneteket, ott az új tárcsák voltak szarok.
    

janni 87768 2014. október 20. 16:42  
JA fékerõszabályzó a munkahengerben.De azok rendben vannak.
    

janni 87767 2014. október 20. 16:40  
Azért kérdezlek titeket, mert ahogy írtad hátha átsiklottam valami felett. dobok forgatva, munkahengerek jók. A csonkállványt meg nem tudjuk kimérni. Itt a dobban van a csapágy, ha ferde , vagy kopott a csonkállvány attól még simán felmegy a csapágy, de mikor meghúzom az anyát elhúzhatja a 2 soros csapágyat?
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22114
5 623 Eddigi túrák
14 222 466 km
34072 Eddigi túra-résztvevők