| furfarag | 87766 | 2014. október 20. 16:31 |
|
Munkahenger lett cserélve?Én megforgatnám a dobokat esztergán,még ha új is. Csodák nincsenek,valami felett biztos átsiklottál. Mind a két oldal csinálja??Csonkállvány rendben van??Nem lett megütve a futómû??Esetleg extrém esetben fékerõszabályzó berohadva?? |
| csokabi | 87765 | 2014. október 20. 16:22 | Válasz erre: 87764 |
|
Ezeket a rövidítéseket meg én nem ismerem, mit jelentenek?
|
| Diravi | 87764 | 2014. október 20. 15:46 | Válasz erre: 87703 |
|
Valóban! Azt hittem, nem szinter a gyári, olyan difi volt a 2 betét között. A gyári "GG" , a Lucas pedig "HH" szinter. |
| csokabi | 87763 | 2014. október 20. 15:26 | Válasz erre: 87762 |
|
Egyszer az egyik céges fos produkált hasonlót, ott a nyeregbe voltak berohadva a dugók az egyik oldalon.
|
| janni | 87762 | 2014. október 20. 15:07 |
|
Sziasztok Urak! Mivel 2 hónapja nem alszom, itt is segítséget kérek, hátha valaki találkozott ilyen problémával. Adott egy peugeot 106. 70km/h felett a hátsó fék finom fékezésnél pumpálja a fékpedált, majd jobban rálépve abbahagyja, cserébe berázza az autót. Ugyan ezt csinálja kézifékre is. Fékpadban látszik a hátsó fék ütése, 2-3cm-t jár az autó segge.Ki lett cserélve a fékpofa, féktányér, csapágy, fékdob. Minden vadi új, és még mindig üt. Hátsó híd nem lóg, kerekek egyenesen állnak. Ha valakinek van ötlete, vagy találkozott ilyennel, kérem, sõt KÖNYÖRGÖM segítsen, mert európa nem ba..ott ilyet. Jó pár éve javítok autókat, de így még nem jártam. Fõleg saját autóval. Ja,csak hogy mennyire vagyok készen tõle, azt bizonyítja, hogy a hátsó szélvédõt már ki kellett cserélni, mert elrobbant."Csak úgy magától". :))) Elõre is köszönöm srácok. |
| BobRock | 87761 | 2014. október 20. 14:11 |
|
Vége felkerült az én gépemre is az új bukó keret :-) És csak 470 km utaztam miatta... Remélem nem lesz már szükségem rá :D Köszi Petya! |
| lendvai | 87760 | 2014. október 20. 13:40 | Válasz erre: 87752 |
|
Csak hogy engem is elküldhess a...oda. :-) "nézd meg, hogy Te 80-100ezer km alatt mennyit költesz el láncszettre ": Jocó pl két szettel ússza meg szerintem a 100 ezret, én még nem próbáltam, de bizakodó vagyok. :-) "munkadíjára": magam uram. :-) "Ott nem kell húzkodni a láncot túra közben": soha az életben nem húzkodtam túra közben a láncot, még utána sem. :-) "esõ után fújogatni": talán kétszer, nem motorozok esõben, csak ha nincs más választásom. :-) "nem fröcsög szana-széjjel, ha kicsit több megy rá vagy a spray szarabb": csak jó minõségû, leinformált spray-t használok, csak a lánc belsõ oldalát fújom, azt is csak módjával, átlag 1000km után kezd fényesedni. :-) "nem kell görnyedezni, térdepelni stb.": a sokak által prüszkölt aktív életmód itt nagy szolgálatot tesz. :-) Az automata meg fokozatmentes váltóktól mindig kirázott a hideg, amikor felpörög a motor de egy ideig nem történik semmi. :-) Én szeretem az egymásba csúszó fogaskerekek hangját, amit én idézek elõ. :-) De mint tudjuk, kinek ez jön be, kinek az. :-) |
| TIZ | 87759 | 2014. október 20. 13:21 | Válasz erre: 87758 |
|
Egy típus nem véletlenül lesz sikeres, a 400-as Burgonya jó, de egy finom darab, ésszel kell használni. Pl. sztem nem kell minden zöldnél fullgázzal indítani mert persze élvezets ahogy kilõ nade ettõl (is) kopik a szíj. A futómûvét jó utakra tervezték, ez nálunk ritkán adott. Az új tulaj meg is sütötte a gépemet mert nem nézegette az olajfogyasztást. |
| Fido71 | 87758 | 2014. október 20. 12:57 |
|
Az enyémet 0km-el vettem, 40-el adtam el. A 6ezer alatt egy deci olajat nem evett meg, pedig húztam szegénynek mindig. Baja soha nem volt. Egy záhonyi "barátom" 100ezer felett jár a K8 400-al, még nem kellett hozzányúlnia a szelephézagon kívül. Olajat neki sem eszi. Van még pár ismerõs, de senki nem mesélt még ilyenrõl. A Burgman.hu-n is van 4ezer regisztrált tag /ebbe a benzintyúkok is beleszámítanak/, én 5 éve napi szinten olvasom, de ott sem olvastam még ilyet. Ettõl még igaz lehet, de a szervizekrõl inkább ne is beszéljünk. Egy Suzuki márkaszervizben a vezetõ szerelõ, azt sem tudta, hogy a 650-ben van szíj. Be se tolta a tulaj, elvitte máshova. Nálam az ezres szerviznél már az idomok leszedésével is gondjuk akadt, el is törtek egy fület, meg két patentot. Szóval, amit a szerviz nekem mond Burgmanokkal kapcsolatban, az nem szentírás... ;) |
| sagipet | 87757 | 2014. október 20. 12:22 |
|
Volt itt egy k8-as 400-as a nyáron. 40e km-rel kopogó hanggal, már túl volt egy gyûrûzêsen. Van egy vezérlésmódosító kütyü benne, elõször azt hittem az zörög, de a tulaj beszélt közben a szervízzel, mondták neki dugattyú csere hengerrel együtt! Ez a nicasil miatt legalább egy százas! Lehet sokan nem tudják h eszi az olajat, és úgy járnak vele, és azért esik szét, ezt nem tudom, de biztos nem egyedi eset, mert egybõl tudták mi a baj.
|
| Fido71 | 87756 | 2014. október 20. 12:09 | Válasz erre: 87755 |
|
A kezelésiben ezt én nem találtam, pedig kaptam hozzá a szalonban. Egyedül a topcase-re irták a 10 kg-t. De még jót is tett neki az ülé alatt a túlsúly, olyan alacsonyra került a súlypontja, hogy öröm volt vele még egy körforgalom is. A csomagtér alatt volt a váz, a súlyhatárt szerintem a "kezelhetõség miatt" maximálták. Gázosabb dolognak tartom, mikor a topcase 5 kg-t enged és sokszor 15 kilóra is telerakják. |
| varajani | 87755 | 2014. október 20. 12:04 | Válasz erre: 87746 |
|
"Az ülés alá befér a 2 személyes sátor, 2 hálózsák és 2 felfújhatós tescos matrac. Vagy akár egy 50 literes virágföld vagy 2 karton tej." Biztosan kibírta ezt a terhelést az ülés alatti doboz, de 10Kg-ban maximálva a terhelhetõség a kezelési utasítás szerint:-) |
| Fido71 | 87754 | 2014. október 20. 12:02 | Válasz erre: 87751 |
|
Ez a koncentrálás egyébként rohadt jó duma. Tetszik! :)))))) |
| Fido71 | 87753 | 2014. október 20. 12:01 | Válasz erre: 87747 |
|
Jól van, na! Kimondani sem bírom, nehogy leírni... :(((( Amúgy a burgonya volt az elsõ automatám /30 év motorozás után/, de úgy megszerettem, hogy vettem mellé egy Babettát és egy 50-es Scarabeot is. ...csak, hogy ki ne jöjjek a koncentrálásból. ;) |
| Fido71 | 87752 | 2014. október 20. 11:58 | Válasz erre: 87749 |
|
Azért vegyél elõ egy számológépet és nézd meg, hogy Te 80-100ezer km alatt mennyit költesz el láncszettre /annak munkadíjára/, sprayre és már nem is olyan nagy a különbség. Ott nem kell húzkodni a láncot túra közben, esõ után fújogatni, nem fröcsög szana-széjjel, ha kicsit több megy rá vagy a spray szarabb, és nem kell görnyedezni, térdepelni stb. |
| csokabi | 87751 | 2014. október 20. 11:52 |
|
Na, most koncentrált el mellettem két burgonya egy GS nyomában:)
|
| TIZ | 87750 | 2014. október 20. 11:28 | Válasz erre: 87741 |
|
Az érdi T-motor szerelõnél ott állt egy jó pár darab 650-s, odavittem a 400-asom ha javítani kellett. Sztem a 400-as jó gép, városba, ingázásra és kisebb túrárára alkalmas, kényelmes, de amikor felmerült hogy Ljubljanába mehetnék motorral na akkor lett a TDM. |
| Flenegen | 87749 | 2014. október 20. 11:25 | Válasz erre: 87745 |
|
Nézd, én nem mentem utána a dolognak, mert nem volt rá szükség. De ha a Te véleményed nézem, hogy felébõl is kijön, akkor õszinte leszek, nem vigyorognék a szervizben amikor ki kellene fizetni az összeget.
|
| csokabi | 87748 | 2014. október 20. 11:23 | Válasz erre: 87747 |
|
Vagy: próbáltak elhagyni a genyák, de vettem egy TDM-et:) Tegnap hallottam, hogy most rakétára gyûjtenek, de akkor majd teszek nitrot a TáDéra!:))))) |
| kawa550 | 87747 | 2014. október 20. 10:53 | Válasz erre: 87746 |
|
Akkó most lefordítanám a kolléga féloldalasát emberi nyelvre: "És akkor hogy megtanuljak végre váltani, vettem egy tádét".:))))))))) És a nico az a Rosberg, a nikkel szilícium karbid meg a nicasil.:)))))))) |
| Fido71 | 87746 | 2014. október 20. 10:44 | Válasz erre: 87740 |
|
Maga meg kapja be!!! ;) Valóban a kényelem miatt vettem. Esõben leszállsz szinte szárazon, nyáron nem nézel rajta ki hülyén egy polóban, rövidgatyában, meg papucsban. Akár színházba is el lehetett vele ugrani "makkos cipõben". Az ülés alá befér a 2 személyes sátor, 2 hálózsák és 2 felfújhatós tescos matrac. Vagy akár egy 50 literes virágföld vagy 2 karton tej. Városban araszoláskor tényleg jó volt, hogy nem kellett váltogatni, azt hittem vén fejjel már elég lesz az a lóerõ. De mégsem, pláne 2 személlyel. Amúgy, ha a baráti társaságom nem váltott volna nagyobbra, még mindig az állna a garázsban. De a kis gép miatt akadék voltam nekik mindig. Nem mondták, mert jó fejek, de én éreztem... :)) |
| Fido71 | 87745 | 2014. október 20. 10:36 | Válasz erre: 87743 |
|
Egy fehéret most árulnak 70ezerrel eredeti szíjjal, személyes "barátom" a tulaj, ahogyan itt is sokan. Nem egyedi eset ez a futásteljesítmény. A gond ott van, hogy behozzák olaszból 30ezer km-el az órájában és 5ezer múlva elszakad a szíj. Aki itthon szalonból vette, meg elmegy vele 80-100ezret is. Árak ügyében is nagyon félretájékoztattak... ;) Kapcsolat kérdése, de kijön a felébõl. |
| Fido71 | 87744 | 2014. október 20. 10:32 | Válasz erre: 87736 |
|
Ez a dugattyútörés nekem új dolog, pedig ismerek pár tulajt. A fórumon több száz tag van, de ott sem olvastam még iylet. Évente találkozunk is úgy 50-60-an. ;) K7 után már az olajat sem eszi, mert nicosil-os a henger. A régebbi daraboknál nem volt ritka az 1 liter/100km feletti fogyasztás sem. |
| Flenegen | 87743 | 2014. október 20. 10:30 |
|
Nekem 400-as burgman volt, de volt vele gond bõven... Visszasírtam a 250-es hondát . 2 hónap után eladtam, és még annyit sem tudtam vele menni mint az idén a TDM-el. mert rossz volt, vagy el sem mertem vele indulni. A 650-es váltófelújítással kapcsolatban én is ezt a korrekt infót kaptam a szervizben, hogy 30 és 40 ezer km között széthullik, és 250.000-300.000 ft a felújítás.
|
| Fido71 | 87742 | 2014. október 20. 10:29 | Válasz erre: 87733 |
|
A 400-on 24 ezrenként, de volt, aki 40ezretet is elment vele, ha gyárit tett fel.
|
| mati12 | 87741 | 2014. október 20. 10:11 | Válasz erre: 87737 |
|
Azért ez a 300.000 enyhe barokkos túlzás. Mondom ezt négy év és kb.50.000 km megtétele után abból az idõböl amikor még nem tudtam váltani és a kényelem meg a tájra való koncentrálás volt fontos nekem is.:-) Fido komával sokat koncentrálunk együtt.:-)
|
| kawa550 | 87740 | 2014. október 20. 09:56 | Válasz erre: 87737 |
|
Azért, mert nem tud.:)))))))))))))) Oszt ilyenkor jönnek hozzá a magyarázatok, hogy a kényelem, meg hogy õ menet közben a tájra koncentrál stb....:))))))))))) |
| TIZ | 87739 | 2014. október 20. 09:39 |
| TIZ | 87737 | 2014. október 20. 09:18 | Válasz erre: 87736 |
|
Ilyet nem hallottam de a 650-es kéthengereseken 30 ezernél garantáltan kell váltót felújítani kb. 300 rugóért. Nem értem miért hajlandó valaki 2,5 millát adni csak azért hogy ne kelljen váltani.
|
| TIZ | 87735 | 2014. október 20. 09:09 | Válasz erre: 87733 |
|
Volt Burgonyám 2 évig, eredeti szíjjal vettem és azzal is adtam el 2 évvel késõbb pedig 30 ekm fölött volt már. A vevõ külön szétszedette és megnézte és bizony nem kellett cserélni. Erõsen használati mód függvénye. Viszont az olajszintre ki...tul kell figyelni, kevés van benne, sokat fogyaszt, ajánlott 500 km-enként ránézni és utántölteni. |
| VVLaci | 87734 | 2014. október 20. 08:16 | Válasz erre: 87732 |
|
Például ez is szempont, köszönöm az infót! :-)
|
| VVLaci | 87733 | 2014. október 20. 08:15 | Válasz erre: 87731 |
|
A Burgin mennyinként kell a szíjat cserélni?
|
| varajani | 87732 | 2014. október 20. 08:06 | Válasz erre: 87730 |
|
Vigyázz,mert 700-as is lehet az FZX! Semmi nem azonos a 750-el!
|
| Fido71 | 87731 | 2014. október 20. 08:04 | Válasz erre: 87727 |
|
Akkor az nem is sok... A 400-as Burgimra a Malossi szíj 30ezer volt 3 éve, a gyári akkor 40ezer körül mocorgott a neten. Olajcsere 6ezrenként, mondjuk csak 1,4 liter kellett bele. |
| VVLaci | 87730 | 2014. október 20. 07:38 |
|
Jóreggelapálinka!!! Bpesti kollégák segítségét kérném: valaki meg tudna-e nézni egy ismerõsömmel csütörtökön, vagy pénteken egy Yamaha FZX750-et? Szeretné megvenni, de nincs benne rutinja, tehát valakinek ki kéne próbálni. |
| Kilos | 87728 | 2014. október 19. 23:15 | Válasz erre: 87727 |
|
Na ugye, hogy nem varrógép, hanem "hangvillás" !!!! :))))) |
| VVLaci | 87727 | 2014. október 19. 22:27 |
|
A hétvégi motorozás kimerült 24 km megtételében egy TmaxR1-el, de legalább gurultam kétkeréken! És hangvillás jószággal! :-)))))) Ha nagyobb doboza lenne, elmenne 'városi' motornak! Jól gyorsul, jól lassul, csak derága a fenntartása! Olajcsere 5e km, drága szíj csere 20e km. :-( |
| furfarag | 87726 | 2014. október 19. 21:25 |
|
Sziasztok.Ma Dobogókõn láttam 14 óra körül egy szép fehér 900-ast. Isteni finom hekket ettünk Tardos-malomvölgyben. |
| Kilos | 87725 | 2014. október 19. 21:02 |
|
Sziasztok! A "nagymamás" varrogatás helyett 327 km-t nyergeltem a Paripát! Megnéztem a Bory várat Sz.fehérváron, a Gorsiumot Tácon és ettem egy Harcsa Steak-t Rétimajorban. Mindezt megtehettem verõfényes õszi napsütésben egy eszméletlenül jó motor nyergében! Kell ennél több ebben a korban? :)))))) https://www.facebook.com/photo.php?fbid=974117362604984&set=a.974117315938322.1073741859.100000201883855&type=3&theater |
| hucski | 87724 | 2014. október 19. 20:59 | Válasz erre: 87708 |
|
Áhá, mondjuk ha nem motortartót írók tényleg egészen más....:)
|
| lendvai | 87722 | 2014. október 19. 20:38 |
|
Átnéznek ide a szomszédból és azonnal híre megy, hogy itt valami textilipari ármánykodás folyik.:-)
|
| Robi70 | 87721 | 2014. október 19. 20:18 | Válasz erre: 87719 |
|
Én is. És fogok is!:) Csak talán hûvösebb lesz. Nem gáz, attól még megyünk!
|
| Kucsi | 87720 | 2014. október 19. 20:03 |
|
Én is akarok még az idén varni,csak még mindig nem sikerült kideríteni, hogy mi is a baja.Az önindítóm tökéletes. Fel kellene raknom a kipufogót azt bebikázni, hogy tudjak méricsgélni. De azért motoroztunk mi is egyet anya Scarrabeojával, jó volt, de más a filing. |
| Robi70 | 87718 | 2014. október 19. 19:24 | Válasz erre: 87717 |
|
... és lesheti, mikor lesz legközelebb ilyen jó idõ.:))) Velünk együtt!:((( |
| gezasz | 87717 | 2014. október 19. 19:04 |
|
Nekem délután sikerült 253km-t varrni. Iszonyat jó idõ volt, bánhatja aki kihagyta a mai napi motorozást!
|
| Robi70 | 87716 | 2014. október 19. 18:52 | Válasz erre: 87714 |
|
Akkor Titeket láttalak! Nem voltam biztos benne. Augusztus óta Nóri kabátját és sisakját hamarabb felismerem hátulról, mint Téged szembõl (sisakban persze)!:)))
|
| Fido71 | 87715 | 2014. október 19. 18:47 | Válasz erre: 87705 |
|
Nekem a Kawa-féle hátsó emelõm van. A 4 kerék egy régi fûnyíróról, zártszelvény meg volt itthon annyi. Fél óra alatt megvolt, bár lefestve nincs /most már nem is lesz/. |
| lendvai | 87714 | 2014. október 19. 18:47 | Válasz erre: 87713 |
|
Dobogókõre nem mentünk fel, leborítottunk Pomáz felõl balra Esztergom felé. De szerintem 2-3 óra körül gurulgattunk arra, igaz nem néztem az órát.
|
| Robi70 | 87713 | 2014. október 19. 18:39 | Válasz erre: 87712 |
|
Lehet, hogy Dobogókõrõl du. 2 és 3 között jöttetek le, Esztergom felé? Mert ott láttam egy Tiédhez hasonló motort.
|
| lendvai | 87712 | 2014. október 19. 18:13 |
|
Ma mi is kerültünk nagymacskámmal egyet Esztergom-Visegrád-Szentendre vonalon. Találkoztunk egy kisebb TDM-es csoporttal is, meg néhány magányos varrógépessel. :-)
|
| Robi70 | 87711 | 2014. október 19. 18:05 | Válasz erre: 87710 |
|
Alex-ék reggel 9-kor seggig érõ ködben indultak Fehérvárról. Félúton felénk már kisütött a nap és szerencsére így is maradt végig!:))) Remélem lesz még hasonló. Monnyuk jövõ héten otthon leszünk 4 napot, akkor jó lenne poroszkálni kicsit!:))) |
| varajani | 87708 | 2014. október 19. 17:01 | Válasz erre: 87705 |
|
www.kepesmotor.hu 63 db motoremelõ van eladó
|
| varajani | 87708 | 2014. október 19. 17:01 | Válasz erre: 87705 |
|
www.kepesmotor.hu 63 db motoremelõ van eladó
|
| Robi70 | 87707 | 2014. október 19. 16:55 |
| hucski | 87706 | 2014. október 19. 16:15 | Válasz erre: 87658 |
|
Szóval nem én vagyok az egyetlen TDM-es földváron ? :O
|
| hucski | 87705 | 2014. október 19. 16:10 |
|
Lassan jön a tél, s nagy bánatomra téli(1-2 hetes megszakításokkal :) ) álomba kell szenderíteni a gépet. Na de kéne nekem egy motortartó állvány. Kinek milyen van? Néztem ebayen TDM 900 ashoz tartót...na de nem 30000 ft ért szeretnék venni :) OLX sem találtam...de kitartó vagyok.
|
| MrBatihu | 87704 | 2014. október 19. 14:10 |
|
Sziasztok! Szeretnék már nagyon TDM tulajdonos lenni, jó állapotú, utolsó szériás 2000-2001 évjáratú 850 4TX, vagy 2002-2004 évjáratú 900-asok érdekelnének! Zaklassatok nyugodtan!:-) Köszönöm! |
| Diravi | 87702 | 2014. október 18. 20:59 | Válasz erre: 87700 |
|
Én is Castrol-t tettem most a 900-asba, 10W, fél lityis kiszerelésû. http://www.kelomotor.hu/hajtomuolaj.html Wilbers progresszív telórugókat is most raktam bele, van különbség, jobban simítja felül az úthibákat. Fékbetéteket is kellett cserélnem elöl, eddig a gyári Sumitomo organikus volt benne, most Lucas szinter lett, szépen fog, remélem nem eszi meg a tárcsákat... |
| csokabi | 87701 | 2014. október 18. 20:59 |
|
Ahogy nézem a JBX beadta a kulcsot, legalábbis ma egész nap nem volt elérhetõ.
|
| VVLaci | 87700 | 2014. október 18. 20:13 | Válasz erre: 87699 |
|
Castrolból van 0,5L-es. És valóban 10W-st tegyél bele. 5W-vel már nagyon kicsi lesz a csillapítás, sok a rugózatlan tömeg.
|
| gezasz | 87699 | 2014. október 18. 19:58 | Válasz erre: 87530 |
|
Kawa550 Ez a 515ccm villaszárankénti olaj nem semmi. Kénytelen vagyok 2 litert venni. A többi szemét. Én 5W viszkozitást is olvastam, 10-es a 3VD-be kell. Nekem sajnos csak Owners manual van meg, a Haynes service nincs meg. |
| wizi | 87698 | 2014. október 18. 19:52 | Válasz erre: 87658 |
|
Kedves Petya! Nálam ki is próbálhatsz egy 850-est. |
| aramo69 | 87697 | 2014. október 18. 18:32 | Válasz erre: 87696 |
|
Jut eszembe! Tõled is kaptam adrenalin fröccsöt, hogy ne adjam el szeretett Tádémat. Te hát várunk!!!! :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
|
| aramo69 | 87696 | 2014. október 18. 18:29 | Válasz erre: 87694 |
|
:((((( Húzzál bele! Nem sok idõd van tavaszig!!! :))))))))))))))))
|
| nferro | 87695 | 2014. október 18. 18:29 |
|
Remélem holnap nekem is sikerül varrógépezni. Mondjuk én most csak mandzsettavarrást tervezek, nadrágszárra nem lesz idõ.:))
|
| csokabi | 87694 | 2014. október 18. 17:49 | Válasz erre: 87691 |
|
Gábornál foglalja a helyet a garázsban. Aprólék lesz belõle sajnos:( Tavasszal nézek másikat.
|
| kordaz | 87693 | 2014. október 18. 16:49 |
|
Sziasztok. TDM 850 érdekelne, 500-550 ezer Ft körül. ha tudtok ilyet, ne hagyjatok békén. :) Üdv. Zoli |
| cxkopi | 87692 | 2014. október 18. 16:35 | Válasz erre: 87690 |
|
Varrnék már én is érzésre. Egész nyár ház felújítással telt, és már nagyon varrhatnékom volt. Múlt héten szombaton mondtam a páromnak: most fel ülök a TÁDÉRA, és kimegyek a világból, de az országból biztosan. Kékes lett belõle, de hogyan? Felfele 1 jobbos húzós kanyarban az út szélén birkozok a kanyarral, erre a záróvonalon még belül megelõz 1 honda, max 40 kg -os kis hölgyemény, úgy döntve, hogy a bukócsõ majd le ér. Kicsit feljebb útjavítás, lámpa, piros. megállok Õ elõttem még szégyellem magam, de csak 1 mosoly, pedig azt vártam , hogy a bicikli utat fogja javasolni. |
| aramo69 | 87691 | 2014. október 18. 16:16 | Válasz erre: 87690 |
|
Jelen pillanat mi van a varrógépeddel? Alakul?
|
| csokabi | 87690 | 2014. október 18. 14:04 | Válasz erre: 87689 |
|
Varrnék már én is, hogy a fene vinné el ezt a motortalanságot!:)
|
| aramo69 | 87689 | 2014. október 18. 13:28 | Válasz erre: 87675 |
|
Vissza térve a "varrógépre," ma ismét jót vartam! Legalább egy 100-ast. :)))))))) Igaz hogy meló oda vissza, + a város, de jól esett!!!!! Szép napot mindenkinek! :)))))))
|
| csokabi | 87688 | 2014. október 18. 11:32 | Válasz erre: 87685 |
|
A weboldalakon össze tudod hasonlítani az árakat. Otthonról csak akkor érdemes a Lajosban vásárolni, ha nagyon drága dolgot találsz nagyon kedvezõ áron. Az sem baj, ha többen mentek shoppingolni, több felé oszlik a benzinpénz. Nekem például most csak a sisakra 175€ marad a zsebemben. 10€ az utazási költségem.
|
| freund | 87687 | 2014. október 18. 11:06 | Válasz erre: 87686 |
|
Aunerben még nem voltam,jövõre tervezek arra motorozni,mindenképp benézek. Köszönöm. |
| kawa550 | 87686 | 2014. október 18. 10:55 | Válasz erre: 87685 |
|
Megnyugodhatsz, a fehér hollónál is ritkább az az eset, mikor valami olyasmit lehet bármelyik bécsi boltban találni, ami annyira megéri hogy még egy pestrõl túra ára is belefér. Az olcsó akciós cuccoknak megfelelõ minõséget a shoxnál is találhatsz akcióban kb ugyan annyiért, csak ezért nem éri meg bécsbe menni. Persze ha összekötöd egy kirándulással és ez csak a mellékszál, akkor azért megéri benézni. Ahol esetleg akkora akció van hogy még az úttal együtt is jól járhatsz az ez: http://auner.at/ minden hónap elsõ hétvégéjén készlet kiárusítás van a 2552 Hirtenberg, Leobersdorferstraße 55 raktárukban, viszont itt csak a maradék készleteket adják el, kifutó modellek, átlagosnál nagyobb/kisebb méretekben leginkább. De azért vannak rendes méretek is, nekem innen van most csizmám,kesztyûm, kabátom,esõruhám, motoros pólóm, a gyereknek meg minden motoros cuccát itt vettük. Csak példaként a legjobb vétel a kabát volt, 280eur katalógus ár helyett 100-ért. |
| freund | 87685 | 2014. október 18. 10:25 | Válasz erre: 87642 |
|
Szia Mikor kint éltem benéztem pár motoros boltba,de nem tudok árakat viszonyítani mert itthon nem jártam ilyen helyeken. Ha viszonyítanál a kinti és a Shox bolti árai közt,hol érdemes vásárolni. Persze kint is az akciós termékeket néztem,de például amit kint vettem bukót az itthon olcsóbb lett volna. |
| csokabi | 87684 | 2014. október 18. 09:47 | Válasz erre: 87680 |
|
Ez igaz lehet otthon, de itt például nem annyira. MT-09-et már most többet látni, mint az összes NC-t együttvéve. |
| TIZ | 87683 | 2014. október 18. 09:38 | Válasz erre: 87645 |
|
Január végétõl márcus közepéig érdemes kilátogatni a valamelyik bécsibe, olyankor brutális leárazások vannak. Sok jó cuccot ki lehet fogni leértékelve. A Triester strassen levõ Louis Bp.-rõl könnyen megközelíthetõ és további elõnye hogy onnan sétatávolságra van egy Hein Gericke is ami ugyan kicsit drágább de azért érdemes oda is benézni. A fiamnak pl. olyan kapucnis õszi-téli kivehetõ béléses dzsekit vettünk 50 ajróért ami utcai kabátnak is jó mellesleg protektorokat is lehet beletenni. Ez konkrétan féláron volt. A Subi C2 bukómat is komoly engedménnyel vettem a "Lajosban". https://www.louis.de/en/service/filialen/louis-funshop-wien-sued/53 http://www.hein-gericke.at/shops/index/view/id/9/ |
| aramo69 | 87681 | 2014. október 18. 09:20 | Válasz erre: 87673 |
|
:))))))))))))))))))))))) hisszük, tudjuk, segítünk, és meglesz!!! :)
|
| Flenegen | 87680 | 2014. október 18. 08:45 | Válasz erre: 87674 |
|
A motor és a széri a nagyon komoly, azonabn azt gondolom, hogy az ára nem biztos hogy lehetõvé teszi, hogy aratni tudjanak. Látszik, hogy a 2 éve behozott Honda NC széria elég kelendõ, és a gyõri Red baronosok akik most a hivatalos Yamaha márkaképviselet is azt mondják hogy az MT 07 megy . Mert árban 2 milla alatt van és ez kelendõ.
|
| dinnyemag | 87677 | 2014. október 18. 04:07 | Válasz erre: 87676 |
|
Legfeljebb jövõre lecseréli egy varára:-))) (ez az infó még jár az új TDM tulajnak:-))) |
| lendvai | 87675 | 2014. október 17. 22:39 | Válasz erre: 87667 |
|
Lassan az ágyban az asszony mellett, ide ne gyere a varrógépeddel! :-) Amúgy meg Pesterzsébeten, de ha erre zakatolsz elõtte csörgess meg, mert nem biztos, hogy itt vagyok éppen.:-)
|
| yamatomo | 87674 | 2014. október 17. 22:32 | Válasz erre: 87618 |
|
Szép estét Mindenkinek! Bitang jól néz ki ez a moci! Yamaháék aratni fognak az MT-09-el,és az arra épülõ egyéb változataival. Klasszikussá válik majd az szinte egészen biztos.
|
| SzVZoli | 87673 | 2014. október 17. 21:53 | Válasz erre: 87600 |
|
Persze hogy nem engedi hogy szét kapjam,én sem engedném,ezért is gondoltam még a vízcsõre meg a lámpákra! De igazuk van a többieknek is ,ha lapra is rakták és normálisan cserélték amit kellet vagy javították ,ugyan úgy jó ! (csak kicsit már túl agyalom,mindig ez van nálam vétel elõtt,jah és még a markolat sem az eredeti ) Az utóbbi pár napban már csak a Tdm-ek járnak az eszembe,ez a varrógéphang meg a pont az i-re ! Varrógép hangot akarok ! |
| csokabi | 87672 | 2014. október 17. 21:24 | Válasz erre: 87670 |
|
Hát engem sem a hangjával fogott meg, az már egyszer biztos.
|
| gezasz | 87670 | 2014. október 17. 21:19 | Válasz erre: 87667 |
|
Az biztos, hogy A TDM-nek nagyon fura hangja van. Mikor nézegettem a jelenlegit akkor meg is állapítottam magamba, hogy a hang alapján valami hiba fog elõjönni a vízszivattyúból/nem jött elõ/. Érdekes súrlódós csörömpölõs hangja van alapjáraton. 3000 fordulatig, még nekem mindig zavaró bádog hangja van, utána lesz csak dübörgõs bár a gyári dob elég halk.
|
| nferro | 87669 | 2014. október 17. 21:17 | Válasz erre: 87649 |
|
Márpedig ilyen út nincs. Semmi lyuk, törés, sár, olajfolt? Hogy lehet így élni?:))) |
| nferro | 87668 | 2014. október 17. 21:12 | Válasz erre: 87645 |
|
Köszi. Így már értem. Sajnos akkor ez kimarad. Marad a vadkelet.:))) |
| aramo69 | 87667 | 2014. október 17. 20:32 | Válasz erre: 87666 |
|
Ez a varrógép hang baxa a fülemet már négy éve. :))))))) Kiváncsi vok, hogy erre gondolsz e. Merre vagy?
|
| lendvai | 87666 | 2014. október 17. 20:28 | Válasz erre: 87665 |
|
Gyere, cserébe meghallgathatod te is az enyémet.:-)
|