| aramo69 | 87665 | 2014. október 17. 20:20 | Válasz erre: 87663 |
|
Minden nap Pesten pörgök. Összefuthatnánk, és meghallgathatnád a Tádémat. :)))))
|
| lendvai | 87663 | 2014. október 17. 19:50 | Válasz erre: 87641 |
|
A két hengerbõl adódóan zakatolós a hangja a blokknak és vannak olyan mechanikai zajok, amik egy sornégyesnél nem egészséges, de itt a konstrukcióból adódik és nem kell aggódni miatta. Na ezek a mechanikai zörejek a zakatoló sorkettes hanggal adják azt a jellegzetes varrógépszerû hangot a blokknak.:-)
|
| gezasz | 87662 | 2014. október 17. 19:45 | Válasz erre: 87638 |
|
Elõzõ motoromat mikor megvettem olyan tiszta volt mintha új lett volna. 7 éves volt 13500 km.rel? Valamit tudnak a németek a motortisztitásról! Soha nem volt olyan csillogoan tiszta akármennyit puceváltam.
|
| aramo69 | 87660 | 2014. október 17. 19:34 | Válasz erre: 87656 |
|
Lajos vasa dõlt el Agárdon a Mol parkolóban. 900 szürke. Oda fele.
|
| varajani | 87659 | 2014. október 17. 19:26 | Válasz erre: 87657 |
|
Erõs húzások voltak a féktárcsán, de még fel lehetett szabályozni, és maradt még néhány tized a kopáshatárig. Valószínûleg a kanyarodáskor fékezett állandóan, hogy tudjon szûkíteni a kanyarban. 50.000km-es korában adtam el azt a motort, a hátsó féket én nem használtam:-)
|
| petya89 | 87658 | 2014. október 17. 19:26 | Válasz erre: 87656 |
|
Zooz néven van itt,egy dunaföldvári srác. Sárga 3VD
|
| petya89 | 87655 | 2014. október 17. 19:11 |
|
Egy ismerõsömnek vadászok jó állapotú 850 4TX et! Igazából január-februárban lesz aktuális,de azért nyitott szemmel járok! |
| petya89 | 87653 | 2014. október 17. 19:06 |
|
Köszönöm a hozzászólást a bukócsõ témához srácok! Sajnos többen is hasznát vették már! Volt csúszás 3VD vel idén TDM találkozón ,900 assal is, eldõlés 4TX és 900 as. Múltkor egy kolega írt hogy kitolatott elé egy autó és kutya baja lett neki,és ezt részben a csõnek köszönheti (4TX). |
| varajani | 87651 | 2014. október 17. 18:59 | Válasz erre: 87648 |
|
Én vettem egyszer Arnótról /Magyarország/egy 6000Km-es 900 Diversiont, 3 hónapos volt, az elsõ féktárcsák hibátlanok, a hátsó erõsen használt állapotú volt. Magyarázat: a tulajdonos 600-assal ment addig, a haverjaival verették a hegyekben. Azt hitte, majd ezzel gyorsabb lesz náluk. De nem:-) Így aztán eladta szezon végén.
|
| csokabi | 87650 | 2014. október 17. 18:55 | Válasz erre: 87635 |
|
Van valahol hirdetve vagy esetleg fotód róla?
|
| hamster | 87648 | 2014. október 17. 18:33 | Válasz erre: 87635 |
|
Üdv! A kopott tárcsa kicsit azért gyanús.Az enyémben 64000 van és mostanra adta fel a harcot.Én 26-al vettem kb annyi is lehetett benne,én vettem le róla a gyári lánckereket,láncot,hátsó betétet......Azért keserves 25000km kell szerintem egy ilyen tárcsának hogy elkopjon. |
| ati5995 | 87647 | 2014. október 17. 18:31 |
|
Hidd el mi is járnánk oda szívesen,csak az a fránya távolság!! |
| csokabi | 87646 | 2014. október 17. 18:30 | Válasz erre: 87620 |
|
Most lapozgatom a Motorradot és az új ezres Versys kiköpött ugyanígy néz ki. Hát hol marad így az egyediség???
|
| csokabi | 87645 | 2014. október 17. 18:24 | Válasz erre: 87644 |
|
Én ide https://www.louis.at/service/filialen/louis-megashop-lochau-bei-bregenz/94 járok, de voltam már ez egyik bécsiben is és ott is nagyon rendesek voltak velünk.
|
| nferro | 87644 | 2014. október 17. 18:19 | Válasz erre: 87642 |
|
Hahó! Annyiszor írtad már, hogy a "Lajosból". Ammegmiaménkû? Nekem is köll egy fasza motorosbolt, ahol imádnak, ocsó és jó is.:))) Kérlek áruld el......:)) |
| ati5995 | 87643 | 2014. október 17. 17:30 |
|
Hát igen,ez M.o.-on még sok év múlva lesz így!! Kultúra és oktatás hiánya!
|
| csokabi | 87642 | 2014. október 17. 17:13 |
| TIZ | 87640 | 2014. október 17. 16:42 | Válasz erre: 87607 |
|
Annyit még a témához hogy a Petya által gyártott bukócsõ-középsztender szép, a kivitelezés igényes, az ára jó, de pont emiatt sok munkája van ezért ne várd ezt tõle gyorsan. Úgyis lassan szezonvége jön...
|
| lendvai | 87639 | 2014. október 17. 16:33 | Válasz erre: 87635 |
|
Ha hazai üzembe helyezésû a gép, akkor talán reális lehet a km. Nekem 8 évesen volt benne 40 ezer, hazai üzembe helyezésû, fórumtárstól véve, szervizkönyvvel, szóval hitelesnek tekinthetõ. Ha import gép, akkor szinte biztos, hogy visszatekerték, de ez önmagában nem baj. Az, hogy 25 ezer alatt elkopott a hátsó tárcsa már lehet alkualap, mert elég drágák a tárcsák. Ha berohadt a munkahenger, az karbantartási probléma is lehet, 2 évente illik cserélni a fékfolyadékot a beszívott légnedvesség miatt, ha ezt elhanyagolták, akkor elkezdhet rozsdásodni a munkahenger. Illetve rosszul megválasztott fékbetét is megeheti a tárcsát. Ha Budapest közelében van a motor, akkor szerintem tudunk segíteni, én szívesen megnézem a kiszemelt gépet, több szem többet lát. Illetve 22-26 között Kõszegen vagyunk, ha a közelben van akkor is el tudok menni. Típushibája tudtommal nincs, egyetlen visszahívási akció volt anno egy beszállítói probléma miatt, ez nem tudom érintette-e a 2003-as évjáratokat, de lehet, hogy csak a 2002-t. A blokknak tisztának kell lennie, varrógéphangja van, de az a normális, ha nagyon remeg, akkor igényel némi átvizsgálást és beállításokat, de ha rendesen karban volt tartva, akkor nincs ilyen probléma. Pöccre kell induljon minden körülmények között, lévén ez már injektoros. A kulcsszavakat, mint "flappantyú" majd úgyis megtanulod, ha veszel egyet. :-))) |
| Erhard | 87638 | 2014. október 17. 15:52 |
|
Köszönöm, gezasz! Én is ettõl félek, bár a blokk meg az ilyen zeg-zugos helyek is tisztának néznek ki. Igaz a motor már fújva volt, enyhébb csúszás nyom van az elsõ fékmunkahenger sapkájának a sarkánál is (kicsit lecsiszolta az aszfalt gondolom). A 75000 km alatt volt valami nagyobb hiba a motorral? Típushibák esetleg? |
| gezasz | 87636 | 2014. október 17. 15:39 | Válasz erre: 87635 |
|
Szerintem szorozzad a kilométert, bár ki tudja? Berohadt fékmunkahenger is okozhatta a túlzott kopást elvileg, vagy rosszul választott szinter fékbetét. A sajátom óra szerint 75000 km-es nem észlelek a féktárcsákon különösebb kopást.
|
| Erhard | 87635 | 2014. október 17. 15:20 |
|
Üdv mindenkinek! TDM 900-at vennék, 2003-as évjáratú a kiszemelt gép. 25000 km van benne, de a hátsõ féktárcsán erõteljes kopás látható, csereérett, elsõ tökéletes. Lehetséges ez ennyi km-nél? Valaki megtudná osztani a tapasztalatait velem a motorral kapcsolatban? Mikre kéne figyelnem még esetleg? Jópár cikket, tesztet olvastam róla, nem írnak rosszakat. Valóban ilyen megbízható gépek? Mindenféle információért hálás vagyok! Köszönöm szépen! Üdv: Erhard |
| D.Gabesz | 87634 | 2014. október 17. 14:29 | Válasz erre: 87632 |
|
Köszi, a másik cikkben elmélyedtem közben :) Azért az megnyugtat, hogy nekem ami még tetszik, az az E46, tehát olyan 2000-2002 közötti :) Arról rosszat nem nagyon írnak, de amúgy is ritka lesz a BMW-s, aki pont az én TDM-emet akarja, meg én az õ 320-át :D Inkább mondom azt, hogy alkudható, mert nekem nincs rá szükségem. |
| vasutas | 87633 | 2014. október 17. 14:11 |
|
Olvasgatom a hozzászólásokat a megbízható Tdm-rõl . Sajnos én sok fõtengelyhibás példánnyal találkoztam, jellemzõen olasz gépek voltak . Új Tdm tulajt a fórumról csak a Gálos Csabit tudom, illetve két szlovént ismerek még . Nem egyszerû megbízható "hazait" találni . |
| lendvai | 87632 | 2014. október 17. 13:57 | Válasz erre: 87628 |
|
A 20 motoros linkem lehet, hogy mellément, mert a hozzászólás oldalt dobja fel. Akkor még egyszer, biztos, ami biztos: http://totalcar.hu/magazin/technika/2014/10/12/rossz_motorok_neveddmeg_tipushiba/ Az 525tds azért szerintem nem volt olyan rossz autó, ott is a karbantartás hiánya okozhatta a tulajdonosok magas vérnyomását. :-) Ez valószínûleg a 320d-nél is így van, csak itt úgy tûnik nagyon drága a karbantartás is. |
| aramo69 | 87631 | 2014. október 17. 13:55 | Válasz erre: 87610 |
|
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
|
| lendvai | 87630 | 2014. október 17. 13:55 | Válasz erre: 87627 |
|
Hehe, szíjjátok csak Séf bácsi vérit! :-) Nem sütött nekem anno marcipántortát. :-)
|
| lendvai | 87629 | 2014. október 17. 13:53 | Válasz erre: 87628 |
|
Akkor inkább vegyél egy Mazda MX5-öt 2.0 motorral! :-) Az elég haszontalan jószág ahhoz, hogy csak örömet okozzon. :-)
|
| D.Gabesz | 87628 | 2014. október 17. 13:44 | Válasz erre: 87625 |
|
Hûû..köszi szépen az infót! Nekem egy másik betegágy volt, E39 525TDS. Soha, semmi bajom nem volt vele, pedig vétel után ennél riasztóbb cikket sosem olvastam..Automata volt, meg tds. Épp hogy nem tört rám az inger felgyújtani, miután elolvastam a tesztet :D De nagyon imádtam. Kellett rá költögetni, de állagmegóvás volt inkább. Akkor lehet marad a jól bevált adagolós 1.9TDI VW konszern. A Galaxy mellé gondoltam valamit, ami kis örömöt is okoz, nem csak elvisz bármikor. |
| VVLaci | 87627 | 2014. október 17. 13:42 | Válasz erre: 87626 |
|
Tudod, máskor pont Te szoktad oktatni a pontos szóhasználatot! :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
|
| kawa550 | 87626 | 2014. október 17. 13:38 | Válasz erre: 87624 |
|
Tipikus magyar szemellenzõs szaki! Mindenki azonnal értette hogy mirõl van szó, csak a szakember nem!:)))))))))))
|
| lendvai | 87625 | 2014. október 17. 13:04 | Válasz erre: 87613 |
|
Gabesz, a 320d-t szerintem gondold meg, illetve nagyon nézz utána, a Népítéletben is eléggé lehúzták, illetve volt ez a cikk a problémás motorokról: http://www.motorozz.hu/main.pl?menupage=forum_comment&session_id=SESSION_ID&topic_id=443&inreply=87613&limit=30 Tudom, nekem dízelfóbiám van, de azt is tudjuk, hogy sokaknak a BMW az autó. Minden attól függ, ki mennyit tud rászánni a fenntartására. Ma is volt errõl egy cikk: http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2014/10/17/ilyen_auto_kell_a_magyaroknak/ Én konkrétan attól estem hanyatt a 20d motornál, hogy a vezérmûlánc fõtengely felõli fogaskerekét a fõtengelybõl munkálták ki, így ha elkopott az elhanyagolt (amúgy állítólag gyenge anyagból készült) vezérmûlánc miatt, akkor fõtengellyel együtt cserélendõ. Bazze! |
| VVLaci | 87624 | 2014. október 17. 12:48 | Válasz erre: 87615 |
|
Az ezüst fékMUNKAhengerrel mi bajod van??? :-))))))))))))) |
| kawa550 | 87623 | 2014. október 17. 12:32 | Válasz erre: 87621 |
|
Átlag kb 10.000 évente így már több mint 50-et ment alattam. Mivel a vétel óta senki nem nyúlt hozzá rajtam kívül, így teljesen tisztába vagyok az állapotával, és bár ha melléállsz, akkor te csak egy ütött kopott, javított idomos öreg motort látsz, de én gond nélkül elindulok vele egy 3 országos 1600km-es útra, mert tudom hogy nem lesz gond. Én nem vagyok ilyen zsírzós fajta, majd ha valami elromlik, akkor kijavítom, de én pl még 1x sem szedtem szét télen a lengõkart meg a fél motort hogy bezsírozzam a tûgörgõjét, majd kicserélem ha nem mozog. Kenni csak a láncot meg a bowdeneket szoktam.
|
| gezasz | 87622 | 2014. október 17. 12:06 | Válasz erre: 87621 |
|
Én már toltam TDM-et! Kb. 3 km-t tavaly nyáron, nem piskóta. Megvétel után nem sokkal egy trehányul összerakott csatlakozó okozott problémát. Igen olaszból származó gép és a magyar tulaj állítólag nem is igen ment vele, de szerintem nem is tudott volna vele hosszú távon.Voltak furcsa dolgok, jól elhanyagolt egyszerû karbantartási dolgok. Most télen lett teljesen rendbe téve, és az így el motorozott 20000 km alatt/1,5 év/ azt kell mondjam tényleg megbízható gép. Bátran elindultam egyedül is messzi külföldre vele és gond nélkül megjártam. Azt kell mondjam túra motorban talán a 900-as lenne most nekem alternatíva, mást nekem reális áron nem tudok
|
| Petike88 | 87621 | 2014. október 17. 11:54 |
|
Hazajöttem vele, mindig mindenkor én is, de valami mindig van. Kor? a korra nem lehet ráfogni szerintem mindent. Ott volt a bogárhátúm, rendes elõzõ tulaja volt. én is karban tartottam, kentem zsíroztam. mindig mindent. a nagykönyv szerint. Olajcsere idõ elõtt. és egy kerékcsapágyat nem kellett cserélnem. Ott ritkán kellett hozzányúljak, mert valami elromlott. Ott prediktív módon karbantartottam.Kor miatt a gumialkatrészeket kellett a futómûben és a motorfelfogatásnál cserélni mert elöregedtek és ezt el tudom fogadni. Igazából a TDM kontrukció jó és megbízható, az én motorommal az a baj, hogy az elõzõ tulaj(ok) elhanyagolták az összes kopó alkatrészt elkoptatták túlhasználták, ezért sokminden nálam bukott ki. jó és te mennyit motoroztál vele a 6 évben. én 3 év alatt 17 ezer km-t mentem szerintem az semmi bár benne van, hogy szép lassan elfogynak a meghibásodó részek és csak a karbantartás marad... |
| Robi70 | 87620 | 2014. október 17. 11:48 | Válasz erre: 87618 |
|
Érdekes, meg sem kérdeztek, hogy mi tetszik és olyan motort rittyentettek ami piszkosul bejön!:) Ez már méltó utódja lehetne a Tádénak! |
| kawa550 | 87619 | 2014. október 17. 11:20 |
|
Megbízhatóság egy huszon+ éves gépnél? Az attól függ, hogy mitõl lóg és honnan nézzük. Tehénke még soha nem hagyott ott sehol, mindig sikerült hazajönni vele, még ha volt is 1x olyan hogy sztrájkolt az egyik henger fél óráig. Tehát nagyon megbízható. És az elmúlt 6 évben cseréltem: kerékcsapágyak, telószimering és csúszógyûrûk, kormánycsapágy, fesszabályzó, pipák és gyertyakábelek, gyújtótrafó,karbi felújító készlet, szivótorok gumik, 3. fokozat fogaskerekei, kuplung lamellák, fõfékhenger felújítókészlet, hátsóteló, vezérmûlánc, lánc és lánckerekek, akku, szûrõk, fékbetétek, izzók, km spirál oszt lasan elfogy az oldal... Megbízható? Mihez képest? Melyik motor az ennyi idõsen? Ebbõl a listából a váltón kívül melyik nem általános bármilyen motornál? |
| csokabi | 87617 | 2014. október 17. 11:18 | Válasz erre: 87615 |
|
Nekem is ez volt a második gondolatom:) Az elsõ, hogy tényleg szép a motor. |
| D.Gabesz | 87616 | 2014. október 17. 11:11 | Válasz erre: 87615 |
|
Teljesen igaz így visszanézve! Élõben nem ilyen feltûnõ. Meg is fogom csinálni. |
| kawa550 | 87615 | 2014. október 17. 11:07 | Válasz erre: 87613 |
|
Tényleg szép a gép, de én azért a képek készítése elõtt biztos rámentem volna egy drótkefével arra a fékmunkahengerre, meg rááldoztam volna azt a 100ft-nyi fekete festéket hogy ne rontsa a mûszerfali kép összképét....
|
| Robi70 | 87614 | 2014. október 17. 10:59 |
|
Szasztok! A megbízható jelzõre rá kell szolgálnia, egy motornak is. Négy éve nyúzom az enyémet, '97-es évjárat. Pár ezer km alatt kiderül minden hibája. Ha ezeket rendbe rakja a gondos tulaj és a többi idõszakos karban tartást sem hanyagolja el, akkor nyugodtan elindulhat egy maratoni túrára. Nagy valószínûséggel nem fogja meglepetés érni. |
| D.Gabesz | 87613 | 2014. október 17. 10:53 |
|
Sziasztok! A döntés végleges, mennie kell. Rengeteg extrával, jó állapotban eladó! http://olx.hu/hirdetes/yamaha-tdm850-4tx-gyonyoru-2000-es-evjarat-rengeteg-extra-ID2FEQz.html Sziasztok! |
| csokabi | 87612 | 2014. október 17. 10:44 |
|
Én meg pont azért nézek újra TáDét, mert piszok megbízhatónak tartom. Régóta nincs semmi égbekiáltó fejlesztés, viszont kiforrta magát a technika. Nincsenek gyermekbetegségei. Volt szó KTM-rõl is például, de valahogy elvette a kedvem az eresztõ kuplungmunkahenger és ez csak egy példa a sok közül.
|
| Petike88 | 87611 | 2014. október 17. 10:32 |
|
Én szar állapotú motort vettem olcsóért, többel takarom be végül. Szerintem is egy jó állapotút nézzél lehetõleg minél kevesebb tulajjal, lehetõleg eredeti alkatrészekkel. Az enyémen belülrõl kék tehát nem eredeti a tank, legalább 2 motorról szedett idomok vannak rajta, 4TX karbival van szerelve biztosan volt cserélve a hátsó felnim stb. 23 éves sokat látott, valszeg sokat is futott a gép, emiatt sok apróbb és nem apróbb hibával küzdök. Nekem a TDM nem a megbízhatóság mintaképe, de olyan jellegû hibák jöttek elõ rajta, ami vagy kor vagy futásteljesítmény miatt esetleg elõzõ tulaj karbantartási hiányosságának tudható be, meg egyszer el is estem vele |
| lendvai | 87608 | 2014. október 17. 09:54 | Válasz erre: 87606 |
|
Az nem gond, ha a tükör nem gyári, az a gond, ha a rezgéscsillapítása nem megfelelõ, mert akkor elég kellemetlen nézegetni a rezgõ képet. De az egy próbaúton úgyis kiderül. Igen, a "gyári állapot" a szokásos hanta. Ez olyan, mint a suttyónepper "full-full" kifejezés, amit szerintem õk maguk se tudnak mit jelent. :-) Meg kell nézni, kipróbálni. :-) És igen, az én motorom is feküdt már az oldalán, igaz csak álló helyben döntöttem le, számomra semmit nem von le az értékébõl. Másnak esetleg alkualap lehet. Amúgy a 87556 hozzászólásban van a hirdetés linkje. Elsõre nekem se jelenítette meg, kellett egy "elõzõ 100", majd utána egy "következõ 100", na akkor már ott volt. :-) |
| csokabi | 87607 | 2014. október 17. 09:52 | Válasz erre: 87598 |
|
Üdv t0mmy! Karex néven keresd a plexigyárost vagy barátkozz meg a gyári kurtával! Csövezésben petya89 lesz az embered és õ az aki még középsztendert is tud neked csinálni. Ez most még nem hiányzik, de késõbb nagyon fog, gondolkodj el rajta. Sztendernél már jó lenne, ha túl lennél kipuff kérdésen, mert lehetséges, hogy hozzá kell alakítani a támaszt... |
| csokabi | 87606 | 2014. október 17. 09:46 | Válasz erre: 87604 |
|
Ha jól emlékszem a Jelölt :) észrevételeket várt a hirdetéssel kapcsolatban. Tibi erre reagálva írta, hogy a tükör nem gyári. Sajnos a hirdetést nem találom, mert ez a kötsög oldal nem százat lép vissza, hanem százötvenet, de csak százat jelenít meg... Viszont, ha jól emlékszem a sok hanta között szerepelt a gyári állapot kifejezés is. |
| csokabi | 87605 | 2014. október 17. 09:39 | Válasz erre: 87603 |
|
Van benne valami:) Nekünk mind a két motorunk lepihent az elõzõ tulajnál, pedig nem is voltak még tizen-x évesek. |
| Flenegen | 87604 | 2014. október 17. 09:36 |
|
Nem gondolom, hogy egy motor értékébõl sokat levesz, ha a visszapillantó nem gyári. Bármilyen apró dolog miatt cserés lehet. Az enyémen pl látszik hogy az egyik oldalon a sarka le van verve, gondolom kicsi volt a kapu vagy valami hasonló. Osztom Béla véleményét.
|
| PalmBela | 87603 | 2014. október 17. 08:30 |
|
Reggelt! Mikor én vettem a vasat, valaki azt mondta: "Nincs olyan használt motor, ami ne feküdt volna legalább egyszer az oldalán!" (Na jó! Biztos van, de az statisztikailag elhanyagolható) Egy tizen-x éves gépnél ne legyenek hiú ábrándjaink! Szépnapot! |
| aramo69 | 87602 | 2014. október 17. 08:15 | Válasz erre: 87601 |
|
Szép reggelt mindenkinek! Egyet értek WLacival!!! :)))))))))))))) |
| VVLaci | 87601 | 2014. október 17. 08:06 | Válasz erre: 87596 |
|
Én azt gondolom, hogy ha az idomok épek, a váz egyenes, a blokk nem kopog és jól húz, akkor nincs min vacillálni. Egy helyben dõléstõl is elhajolhat a kormány, elpattanhat az idom, ha kicserélték épre, akkor csak jót tettek! :-) A tükrökkel szintén ez a helyzet.
|
| lendvai | 87600 | 2014. október 17. 07:58 | Válasz erre: 87596 |
|
Az idomok természetesen dátumozottak, de le kell szedni õket, hogy láthatóvá váljon. Az oldalidomot nem nagy gond lecsavarozni, a többi már macerásabb és nem biztos, hogy az eladó belemegy. :-) Azt pontosan nem tudom hol van a dátumkör, de van otthon egy 4TX oldalidomom, majd megnézem.
|
| Flenegen | 87599 | 2014. október 17. 07:21 |
|
Szia Tommy! üdv a népes táborban. Plexi fronton keresd Kareszt, bukòcsõ ügyben meg petya89-et a tagok közt. |
| t0mmy | 87598 | 2014. október 17. 01:45 |
|
Sziasztok! Pár napja boldog tulaja vagyok egy 850-es TDM-nek :) Szeretnék venni bukócsövet, nagyobb plexit és kipufogót a mocira, kérdésem az lenne, hogy milyet javasoltok rá? |
| SzVZoli | 87596 | 2014. október 16. 21:30 | Válasz erre: 87561 |
|
Köszönöm az észrevételt,ezt biztosan nem szúrtam volna ki! Remélhetõleg csak le lett cserélve ,de van még 1 jobb kipufogó horpadás is ! De persze ha eljutok majd odáig legyen az bármelyik motor is,bármilyen szép és hangzatos hírdetésel körítve,vizslatok rajta amit csak tudok minden használatból eredõ dolgot amibõl következtetni lehet,fékek lánc ,csavarokon kulcsnyomok stb... stb... Nem tudom hogy a Tdm en vannak e dátumozott idomok esetleg vagy vízcsõvek esetleg a lámpatesteken amit érdemes lehet majd keresgélni,nehogy "épített " motor legyen ? És igen a kilóméter,arra nem adunk ! :) |
| Petike88 | 87595 | 2014. október 16. 21:23 |
| lendvai | 87594 | 2014. október 16. 19:42 | Válasz erre: 87589 |
|
Most éppen másik munkahelyet keresek.:-) Van rá másfél hónapom. De az ausztrál kalandom után már nem félek elindulni a világba.:-) Bármikor.:-)
|
| Flenegen | 87593 | 2014. október 16. 19:25 |
|
Ha a sok magyar importõr engedné akkor már saját kamionjaim lennének ami el egyenesen én vinném az eladott új autòkat német és osztrák honba.
|
| aramo69 | 87592 | 2014. október 16. 18:47 | Válasz erre: 87575 |
|
A sógorék is innen viszik a cross vasakat. A multhéten jöttek, láttak, fizettek, és mentek. Még egy keveset sem mukkantak meg Magyarul! :))) Papírt sem kértek. Bedobták a tranzitba, fizettek, (eu) és kövér gáz... :)))
|
| hori67 | 87591 | 2014. október 16. 18:34 | Válasz erre: 87590 |
|
Köszi a segítségeteket akku kint .A pislogás nálam is megvolt.Belegondoltam a japán tervezõ agyába lerajzolt egy akkut majd rajzolt rá egy motort.:-)
|
| hori67 | 87591 | 2014. október 16. 18:34 | Válasz erre: 87590 |
|
Köszi a segítségeteket akku kint .A pislogás nálam is megvolt.Belegondoltam a japán tervezõ agyába lerajzolt egy akkut majd rajzolt rá egy motort.:-)
|
| aramo69 | 87590 | 2014. október 16. 18:28 | Válasz erre: 87571 |
|
Ha jó a kézügyességed, megtudod csinálni! :) Kitudod forgatni a vas szétszedése nélkül. Az elsõ cserénél én is csak pislogtam mint hal a szatyorban. :)))))
|
| lendvai | 87588 | 2014. október 16. 16:35 | Válasz erre: 87577 |
|
Jól emlékszel, ki is kellett fizetnem, nem volt kiskapu, rohaggyanak meg, hiába böngésztem a jogszabályokat. A következõ autóm nem magyar rendszámos lesz azt hiszem.
|
| lendvai | 87587 | 2014. október 16. 16:32 | Válasz erre: 87578 |
|
Az angolban más a lámpa elöl. Meg mph van a sebességmérõn.
|
| csokabi | 87586 | 2014. október 16. 15:47 | Válasz erre: 87585 |
|
Igazad van, abban is van megadva futásteljesítmény. Ezzel még tudok együtt élni:)))
|
| csokabi | 87584 | 2014. október 16. 14:50 | Válasz erre: 87583 |
|
Nekem is ez volt az elsõ gondolatom. Aztán több nem jött... :)
|
| csokabi | 87582 | 2014. október 16. 14:38 | Válasz erre: 87580 |
|
Valaki szóljon Gyulának, hogy a rossz oldalon hajtja a gépet!:)
|
| csokabi | 87581 | 2014. október 16. 14:36 |
|
Jól van srácok, látom nem ok nélkül számíthatok rátok!:))) Azért egy kicsit erõltessétek meg magatokat!:)
|
| oraculus | 87580 | 2014. október 16. 14:19 | Válasz erre: 87578 |
|
Szia! Az egyik bal, a másik jobbkormányos. :) |
| csokabi | 87578 | 2014. október 16. 14:08 |
|
Hali! Azt tudja-e valaki, hogy miben különbözik egy angol és egy európai piacra szánt motor?
|
| Flenegen | 87577 | 2014. október 16. 13:24 |
|
2013 decemberig egy elõnye volt a kinti papíros gépek megvásárlásának, mégpedig az, hogy ha a papírok szerint te vetted magadnak kint, akkor nem kellett vagyonszerzési illetéket fizetned magyarországon, mert a tulajdonszerzés nem magyarországon történt.Így ezt meg lehetett spórolni. Viszont január1-tõl ezt is ki kell fizetni. Ha jól emlékszem Lendvai Tibivel leveleztünk errõl privben mikor az Accordot honosította.
|
| D.Gabesz | 87576 | 2014. október 16. 13:19 |
|
Sziasztok! Az én esetemben, most számoltam ki a neten található infók alapján a kinti ugyanilyen motoron névre írása /igaz friss mûszakival/ 92540Ft. Ebben regadó, vagyonszerzés, mûszaki, okmányirodai költségek is benne vannak. Ugyanez a magyar TDM-nél nekem 62000Ft volt összesen, eredetvizsgával. |
| kawa550 | 87575 | 2014. október 16. 13:11 |
|
Én gyakran nézegetem az 1000ps hirdetéseit, a jó állapotú hibátlan gépek drágábbak kint német nyelvterületen mint nálunk, különösen ha idõsebb, szép állapotban megõrzött gépek. Egy jó állapotú 3vd-ért simán elkérnek ósztriában 6-700.000ft-nk megfelelõ összeget. Ez nálunk jó ha a felét megéri. Ahogy én nézem, csak az esetleg jobban karbantartás miatt éri meg kintrõl, vagy ha jó állapotú de kis balesetes, itthon bontóból olcsón vagy sk javítható a gép, különben nem. Az olaszoktól jöttek nem véletlenül olcsók. http://www.1000ps.at/gebrauchtes-motorrad-1156905-yamaha-tdm-850?pos=13 http://www.1000ps.at/gebrauchtes-motorrad-1156907-yamaha-tdm-850?pos=12 |
| lendvai | 87574 | 2014. október 16. 12:42 | Válasz erre: 87568 |
|
Én itthon vettem a 900-ast, úgy tapasztaltam, hogy nem olcsóbb kinn, mert elsõ körben német gépet szerettem volna. Az itthoni motorra összesen fizetendõ olyan 70-80 ezer volt mindenestül. Szerintem sincs jelentõs különbség a magyar és az EU-s külföldi országból behozott gépek összes költségét illetõen. Maximum a hazahozatal, ami extra.
|
| lendvai | 87573 | 2014. október 16. 12:38 | Válasz erre: 87572 |
|
Nekem azért egy fokkal civilizáltabban jött ki. Én nem szedtem le a fékpedált, mert minek? Lecsavaroztam a fõfékhengert, meg a fékfolyadéktartályt, félrehúztam, így a fékcsõ sem volt útban és szépen kifordult az akksi a jobb oldalon. Egyik sarut leszigeteltem, bár anélkül izgalmasabb. :-) De a tûzijátékok már régóta nem hoznak lázba. :-)
|
| hori67 | 87571 | 2014. október 16. 12:18 |
|
Sziasztok Segítségetet kérném 4tx akkumulátor cseréhez.Nincs valakinek videója. Köszi |
| Flenegen | 87570 | 2014. október 16. 11:43 |
|
Szóval: Ha EU-ból származó motort veszel külföldi papírral, akkor: Van egyedi elsõ forgalomba helyezésés mûszaki, tõrzsköny + forgalmi + vagyonszerzési illeték + rendszámtábal + érvényesítõ cimke. ( regadóval nem számolok, mert nekem az nem átírási költség ). HA EU_n kívüli, akkor a számlaértékre vetített ÁFÁ-t is meg kell fizetni. Ha magyar papírosat veszel a akkor nincs mûszaki és rendszámtábal + érvényesítõ cimke, viszont van eredetvizsga. Így tényleg ezer forintra azonos az ár. |
| varajani | 87569 | 2014. október 16. 11:37 | Válasz erre: 87568 |
|
Ezek az információk csak az EU-ból származó jármûvekre igazak. Pl. Svájcira nem.
|
| Petike88 | 87568 | 2014. október 16. 11:19 |
|
Nem kell félni ezeknél a motoroknál a forgalomba helyezési költségektõl. (persze mihez képest) Nagyságrendileg elhanyagolható a külföldrõl hozott és az itthon vásárolt forgalomba helyezési költség különbsége. Fõleg, ha kint épkézláb motorhoz jutsz olcsóbban v ugyanannyi pénzért. |
| Petike88 | 87567 | 2014. október 16. 11:17 |
|
A kintrõl hozottnál nem kell eredetvigzsgát csinálni. a forgalmi ugyanannyi a kpm-es mûszaki még olcsóbb is talán. Nem sokkal több a kintrõl hozott motort forgalomba helyezni. haver az 1000-es GSX-R-t 150 bõl íratta át úgy hgoy magyar papírokkal vette... Én 1,5 hónapja a 150 ezerért vett kadettomra fizettem: 30900 illetéket, 18500 eredetvizsgát meg 23000Ft biztosítást Plusz kötelezõ olajak szûrök cseréje. Apróságokat keresztapámnál levõ bontott cuccokból megcsináltam. (ablakemelõ, lámpakapcsoló) termosztátot cseréltem meg hátsó gumit vettem rá. így járok 260 ezernél. szal hamar lesz az 50-es robogó áráért vett autóból 300 ezer forintos. (bár 300 ezerért nézett koscik szarabbul néztek ki hiába voltak fiatalabbak) |
| D.Gabesz | 87566 | 2014. október 16. 11:07 | Válasz erre: 87565 |
|
Szia! Összességében megnnyi volt a papírmunka része? A regadó egy dolog, van okmányirodában rendszám+forgalmi+törzskönyv, meg vagyonszerzési, meg mûszaki, stb. Kösziii! |