27 28 29 30
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

furfarag 87565 2014. október 16. 11:03  
Sziasztok.
Én az enyémet két hete vettem, 28e. volt a regadó.
Nekem mindent az eladó rendezett.Nevemre íratta,még biztosítást is kötött nekem.
Hatszáz hetven volt tokkal vonóval.Ja,2000.évj.
    

D.Gabesz 87564 2014. október 16. 10:08   Válasz erre: 87562
Sziasztok!

Nem tudom, ezekben a kintrõl hozottakban mindig van plusz költség szerintem.
A vagyonszerzési illetéket nem mindig teszik bele a trükkös kereskedõk, pedig az is van jan.1 óta.
Mûszaki is több, mint a sima itthoni, mert NKH-s kell rá.

Én az enyémet rengeteg extrával 725-ért tettem fel, alkudható is bõven.

Egy magyar TDM átírása 62ezer, legalábbis nekem a 2000-es 4TX ennyi volt.
    

lendvai 87563 2014. október 16. 10:00   Válasz erre: 87562
Hát ezért kell megtartani a dédelgetett vasainkat. :-) Én sem fogok megválni az enyémtõl, sose kapnék annyit érte, amennyit nekem ér. Lesz majd egy jó kis veterán TDM-em úgy 21 év múlva. :-) Persze én lehet, hogy perverz módon kötõdöm a gépeimhez, legyen az autó, motor, vagy egy közönséges fúrógép. :-)
    

ati5995 87562 2014. október 16. 09:02  
Ott van h. honosítva 6kiló!És semmi extra rajta!!Akkor az enyémet ami ugyan ez a szín és évjárat, mennyiért áruljam-sok extrával? És 75000km-rel,2. tulajként?8-ért?mert az extrákat beszámítva simán annyi,de a kutya nem adná meg érte,ha esetleg igen-vihetik!
    

lendvai 87561 2014. október 16. 08:35   Válasz erre: 87556
Úgy látom a tükrök nem gyáriak, valami történt vele, szóval a gyári állapot már bukta. Persze ettõl motorikusan még lehet tökéletes, de azt a 40 000 km-t szerintem nyugodtan felejtsd el, import motor révén valószínûleg jóval több van benne. De mint tudjuk, a TDM-et állapot alapján veszi az ember, nem km alapján. :-) Meg kell nézni, kiszámolni mennyibe kerül a honosítás, aztán kiderül.
    

Kilos 87560 2014. október 16. 08:21   Válasz erre: 87559
Ha legközelebb megyek a Bajnok Attilához rákérdezek!
    

VVLaci 87559 2014. október 16. 07:18   Válasz erre: 87553
Ha a 2 motor ugyanaz, ki tett bele 3e km-t??????
    

Kilos 87558 2014. október 15. 22:52   Válasz erre: 87557
Ezt nem vitatom Csabi! Lesz ez még olcsóbb is!

    

csokabi 87557 2014. október 15. 22:32   Válasz erre: 87553
ABS nélkül nem ér ennyit Laci.
    

SzVZoli 87556 2014. október 15. 22:25  
Mindenféleképpen tartom magam a felsorolt pontokhoz ! :)
A nyáron borsodban néztem 1 motort ami telefonon a tulaj (díler) állítása szerint tökéletes gyári hibátlan ,csak mire odaértem másnap "állásában" hajtókarosra verte magát ,traktorokat megszégyenítõ kolompolása volt !
Errõl ki mit tud ,hírdetve van már hónapok óta : http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_tdm_850-8341197


    

hucski 87555 2014. október 15. 21:58   Válasz erre: 87553
Csak nekem fura az a +- 3000 km ? :)
    

hucski 87554 2014. október 15. 21:53  
Remélem hosszú lesz az õsz :)
    

Kilos 87553 2014. október 15. 21:51  
Ezt a "gyönyörûséget" a Bajnok motornál csodáltam meg pár hete.
http://www.bajnokmotor.hu/termekeink/hasznalt-motorok/yamaha-tdm900-545.html

Valóban "újszerû" állapotú, jól felszerelt, beszámított motor.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_tdm_900_oszi_akcio-8248708
    

dinnyemag 87552 2014. október 15. 21:20  
Sziasztok!
Azon röhögök itt kínomban, hogy ha egy kívülálló beleolvas a fórumba, a 11. pont a lenti felsorolásból igen furcsa lehet elsõre. Meg másodikra is. Mi az, hogy varát? Ezek szerint több is van? Milyen szerszáma van neki, hogy le lehet vele amortizálni? Mivel szokott próbálkozni? Van ennek köze a 10. ponthoz? :-)))))))))))))))))))))))
    

lendvai 87551 2014. október 15. 21:02   Válasz erre: 87549
Az egyik kolléga árulja éppen az én elõzõ 4TX-emet, korábban épp a túráját szervezte vele, most azt hiszem éppen Belgiumban dekkol. A megbízhatóságra ez egy jó kis bizonyíték. Az mondjuk 98-as, olasz import volt, de nekem a szívem sajdul bele ahányszor meglátom a fotóját. Mégiscsak az elsõ szerelem volt, arról meg Máté Peti bácsi is megénekelte, hogy mindhalálig elkísér.:-)
    

Kilos 87550 2014. október 15. 20:36   Válasz erre: 87549
Sziasztok MindenkiNET!
SzVZoli, nézz körül a piacon, keresgélj és amelyek neked tetszenek azokat oszd meg itt velünk. itt, a tapasztaltabb fórumtársak elmondják a véleményüket, azt amit a hirdetés alapján már ki lehet következtetni, de arra is lesz jelentkezõ aki szívesen elmegy veled megnézni a kiválasztott gépet.
Amit mindenképpen tarts szem elõtt, az a 8. pont! :)))

1 Végy egy TDM-et
2 Regisztrálj a TDM fórumon
3 Segítsd márkatársaid és azokat a tudatlanokat, kik hozzád fordulnak tudásért!
4 Ne fikázd azokat, akiknek nem TDM-ük van, hiszen nem lehet mindenki tökéletes.
5 Ne akarj mindenkit boldoggá tenni, nem vagy te nutella!
6 TDM-es résen van, mint a jó cserkész.
7 Hölgyek részérõl: Rés készen van.
8 A TDM-es állapotot vesz nem kilométert!
9 A TDM-es politikamentesen ad tanácsot.
10 A TDM-es a másik nemet kedveli.
11 A próbálkozó varátokat saját szerszámaikkal amortizáljuk le. :)

    

SzVZoli 87549 2014. október 15. 19:22  
Heló-sziasztok!
A napokban regisztráltam hozzátok mert tetszik az oldal,és bõvíteni szeretném a Tdm-esek táborát !
Bár a hõn áhított 4tx még nincs a bírtokomban,de tavasszal már azzal szeretnék túrázni,így ki kérném a véleményeteket vásárlás elõtt !
Egy 2000 kiadás környéki motort szeretnék venni ,az ár miatt a külföldi okmányosokkal szimpatizálok egyenlõre (Gõzerõvel megy a házfelújítás ,ezért)
Mit javasoltok mikre figyeljek majd ,valami tipikus hibák amikre kifejezetten figyeljek ,vagy akármi más javaslatot,tanácsot szívesen fogadok !
Elõre is köszönöm !
    

aramo69 87548 2014. október 15. 18:57   Válasz erre: 87547
Na megtörtént!
Egyébként van egy nagyon jó gyógytornászom, ha máson nem is, de a lábamon tuti hogy segíteni fog. :)))))))))))))))))
Már húzott ki a csávából váll fájás miatt. Kistolmács elõtt két héttel. Majd nem úgy volt, hogy nem megyek....... De nem úgy lett! :)))))))))))))))))))
    

aramo69 87547 2014. október 15. 18:49   Válasz erre: 87543
Sziasztok!
Most veszem le Tádé hirdetését KÉPES M. rõl!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ha itt megjelenik, szóljatok, mert két hete már hogy moderálják, és nem férek hozzá az oldalhoz. És innen is törlöm! Volt már rá kapás, a 20 évestõl az 50-60 éves korig..... Ne hogy már én papír kutya legyek és megfutamodjak, mert nem bírok vele. Majd szelídítünk.. :))
A KIS HERCEG.... :))))))) Köszönök nektek mindent skacok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    

sagipet 87546 2014. október 15. 18:00  
Amikor az elõbb emlegetett mocskos anyagiak miatt el kellett adnom az újonan vett, és hõn szeretett Dl 650-esemet, vettem egy 1.2-es Banditot. Meg kell mondjam, az is csak egy pöcsköszörû, hiába a köbcenti. Megfogadtam hogy csak marad ez a kategória, akármi is lesz. Visszavàgytam. Nem bàntam meg!
    

istvan170 87545 2014. október 15. 13:28   Válasz erre: 87542
Engem nemrég rábeszéltél, most meg eladnád? Milyen hozzáállás ez? :)
Viccet félre téve, nagyon jó kis motor ez. Végre valami normális vas, amin ketten elférünk. Örülök, hogy megvettem, pedig nagyon tartottam a mérettõl. Nem tudom mire cserélnéd, de én nyár közepén ugye körbejártam a témát, és azóta sincs kétségem afelõl. hogy ennyi pénzért ár-érték arányban az egyik legjobb választás.
    

Fido71 87544 2014. október 15. 12:22   Válasz erre: 87542
Arról nem beszélve, hogy veszel egy "pöcsköszörût" és amíg élsz vágyni fogsz vissza egy nagyobbra. Ezerszer megbánod, hogy eladtad.
Egy esetben tartom elfogadhatónak, ha valaki eladja a vasát és kisebbet, olcsóbbat vesz: a mocskos anyagiak miatt... :(((((
    

Robi70 87543 2014. október 15. 12:05   Válasz erre: 87542
Esetleg Dumb és Dumberné!:)))
De lassan el kellene gondolkodnod! Ha ilyen sokan állítanak valamit és Te egyedül spekulálsz másképp, akkor kinek lehet igaza?!
    

aramo69 87542 2014. október 15. 11:30   Válasz erre: 87541
Sziasztok, szia Roby!!! :)

Tegnap J. Zolival is gurultunk egy nagyon rövidet. Voltam nála, meg tokodon. Elektronikát bütyköltem neki. 140-re meghúzatta õ is a Tádét! :)))))))) sõt....... :)))))))) Kavarog a lelkem rendesen!!!!!!!!! hmm Már az Évi is cseszeget, hogy kis vason olyanok leszünk, mint Damb és Damber..... :))))))))))))))))))))))))))))))))
    

Robi70 87541 2014. október 15. 09:31   Válasz erre: 87539
Szasztok!
Látod Joci, ettõl az élménytõl akarod magad megszabadítani!
Mikor veszed le a vasad hirdetését képesmotorról?!
Vagy legalább emeld fel az árát 100e ft-tal. A lelked megnyugszik, hogy Te el akartad adni és mégis megmarad.:)))
    

lendvai 87540 2014. október 14. 20:04   Válasz erre: 87535
Ugye milyen jó a másik vérit színi? :-)
    

aramo69 87539 2014. október 14. 19:41   Válasz erre: 87511
Sziasztok!
Mi is gurulgattunk egy keveset a fiammal. :))) Tetszett neki. :) Visegrád, fellegvár, és környéke. Le is buktunk anya elõtt. Bendegúz elszólta magát. Ugyan is felszállási engedélyt, csak Dorogra kaptunk!!!! :))))))))))))))) Mire Bendegúz! Anya! Megnéztük Mátyás Király várát is ........ huuuuu Ebbõl nem jöttem ki jól. De megérte! :)))))))))))))))))))))
    

kawa550 87538 2014. október 14. 19:11   Válasz erre: 87537
Ja! Akkor nem is baj hogy dupláz!:))))))))
    

csokabi 87537 2014. október 14. 18:37  
Azt senki nem mondhatja Gyulára, hogy spur lenne! Petivel fejenként kaptunk egy "békaphassát":)))
    

kawa550 87536 2014. október 14. 18:36  
Má meg dupláz ez a kötsög oldal...

    

kawa550 87535 2014. október 14. 18:35   Válasz erre: 87531
Lacinak igaza van, rosszul emlékeztem, a másik két jómadár meg békaphassa!:))))))
    

kawa550 87535 2014. október 14. 18:35   Válasz erre: 87531
Lacinak igaza van, rosszul emlékeztem, a másik két jómadár meg békaphassa!:))))))
    

Petike88 87534 2014. október 14. 16:37  
hát hogy? 130 méterrel hamarabb :)
    

VVLaci 87533 2014. október 14. 15:26   Válasz erre: 87532
Csak azt tudnám, Kawa hogy kanyarodik vele olyan gyorsan?????? :-)
    

csokabi 87532 2014. október 14. 15:18   Válasz erre: 87531
Mondjuk a 130 m légrés sem volt gyenge. Ezek szerint a TDM chopperebb a choppereknél:))))))
    

VVLaci 87531 2014. október 14. 15:05   Válasz erre: 87530
Ne higgy a Séfnek, a 130mm összenyomott állapotban, rugó nélkül mérendõ!
    

kawa550 87530 2014. október 14. 13:10   Válasz erre: 87529
Pedig ott van 7-39 fejezet.
10W 515ccm vagy 130m légrés összenyomott telónál a rugóval együtt.
Az egyszerûség attól függ hogy eszed a pörköltet. Csak belemered a múltheti elmosatlan tányérba és jó az úgy? Mert akkor csak ennyi, felül kitekered, kiöntöd, bele a friss oszt kész.
Vagy inkább szétszeded, kimosod belõle az olajiszapot meg a kopadékot és a tiszta telóba töltöd bele a nem éppen olcsó friss olajat. Kinek kinek ízlés szerint.:))
    

gezasz 87529 2014. október 14. 12:39  
Milyen viszkozotású olaj kell az elsõ teleszkopokba? Egyszerüen nem találtam a manuálban, vagy figyelmetlen voltam. Olajcserénél egyszerüen a felsõcsavart kitekerem és kész vagy még figyelni kell valamire mert az enyémen/ 4TX-es/ van csillapítás állítás is.
    

VVLaci 87528 2014. október 14. 07:13   Válasz erre: 87526
Igen.
    

Karex 87527 2014. október 13. 20:45   Válasz erre: 87522
PÜ ment.
    

zsotli 87526 2014. október 13. 19:54  
A 3vd meg a 4tx elsõ féktárcsái megegyeznek?

    

horhaus 87525 2014. október 13. 19:43   Válasz erre: 87522
Szerintem Karex farag hasidomot is.
    

oraculus 87524 2014. október 13. 19:07   Válasz erre: 87523
Pár kép a 4 szivárgási pontról.
    

oraculus 87523 2014. október 13. 18:39   Válasz erre: 87521
Azt tanácsolom, hogy kerüljétek nagy ívben a 1414 DOT számú (2014 év 14. hetében gyártott) Michelin Pilot Road 4 gumikat.
Ahogy néztem ezek pont április 1-e körül készültek. Nem tartom jó tréfának, egyáltalán nem.
    

zsukart 87522 2014. október 13. 18:39  
Sziasztok, valaki tudna-e segiteni? Hasidomot keresek a paripámhoz valami közepes méretet. Elöre is köszönettel.
    

csokabi 87521 2014. október 13. 18:08   Válasz erre: 87520
Ez egyszerû gyártási hiba. A forma valószínûleg nem volt azon a részén kellõ mértékben elõmelegítve és a vulkanizálás nem egyenletesen zajlott le a gumi minden pontján. Az, hogy ez a gumi és még jó pár tesója kikerülhetett a forgalomba az a dolog igazán meghökkentõ része.
    

oraculus 87520 2014. október 13. 17:58   Válasz erre: 87514
Kiszedtem a kereket és végigellenõriztem mindkét oldalát. Összesen négy ponton ereszt a gumi. Csak egy oldalon és mind az oldalfalon.
Azt nem értem miért csak az egyik oldalán.
    

Fido71 87519 2014. október 13. 17:18   Válasz erre: 87499
Bocs a félreértésért!
Valahogy Gálos mester ugrott be, mert ha valaki, akkor Õ ért a vadak lelki világához... :)
    

kawa550 87518 2014. október 13. 15:48   Válasz erre: 87511
Jóvanna! Én is, de csak mer' a Zsuzsi a kocsival együtt a papírjaimat is elvitte oszt késésben voltam..... De mint látszik, átlagosan hajszálpontosan betartom a szabályos sebességet!:))))))))
    

TIZ 87517 2014. október 13. 15:06  
A hétvégi kiruccanásokról készült képen láttam gyári plexire szerelt állítható MRA terelõket. Ki mennyire elégedett vele, érdemes volt felrakni?
Elõre is köszi a visszajelzéseket!
    

yamatomo 87516 2014. október 13. 14:47   Válasz erre: 87477
Szia! Ha a vadgázolás a vadveszélyt jelzõ tábla elõtt történt,akkor a "szerencsés vadász" jogosult a kártérítésre. Hogy ezt az illetékes vadásztársaság fizeti,vagy annak a biztosítója-ha van neki-azt nem tudom,de itt is elõfordulnak peres esetek,mert nem szeretnek fizetgetni a vadásztársaságok. Ha viszont a vadveszélyt jelzõ tábla után történt a szerencsétlen találkozás,akkor egészen biztosan nem fizet a vadásztársaság,sõt rendszerint kifizettetik az esetlegesen elpusztult vad árát,ami nem olcsó dolog. Egy kifejlett szarvasbikánál ez millió feletti összeg is lehet. Aztán hallottam itt különbözõ praktikákról,hogyan lehet megúszni egy esetleges vadgázolást...
    

Petike88 87515 2014. október 13. 13:38  
Akkor lehet keresgélni az álláshirdetéseket a michelin-nél, mert biztos kirugdosnak egy-két mérnököt, ha ez nem egyedi probléma :)
    

oraculus 87514 2014. október 13. 13:33  
Sziasztok!
Sajnos az új Michelin Pilot Road 4 Trail hátsó gumim gyártási hibás, anyaghibás. Az oldalfalán jön ki a levegõ (porózusos). Remélem zökkenõmentes lesz a garanciális cseréje.
Már azután, hogy felkerült furcsa volt hogy folyamatosan utána kellett fújni. A szelepre és a felnire gyanakodtunk aztán kiderül, hogy az új Michelin gumi sz@r.

https://www.youtube.com/watch?v=SK-LE2G-_eI&feature=youtu.be
    

Petike88 87513 2014. október 13. 13:23  
Akkor jól sejtettem :)
    

lendvai 87512 2014. október 13. 13:21   Válasz erre: 87509
Ott van az a mûanyag kupak a generátorház oldalán, alatta van a fõtengely a végén egy anyával, azt tudod forgatni. A kisebbik kupak a fedél szélén meg a felsõ holtpont beállításához van. Valami jókora pénzérme kell hozzá, nekem sikerült elsõre szétbarmolni a hornyot a mûanyagban.
    

sagipet 87511 2014. október 13. 13:19  
Milyen jó kis gurulások voltak a hétvégén! Érdekes hogy szinte egész nyáron nem lehetett ilyeneket olvasgatni. Na de hát tényleg szuper idõ volt, az ilyen már ajándék ilyenkor! Mi is gurultunk egy jót! Leugrottunk Szegedre rokonokhoz. Elég gyorsra sikerült az etap, mert útközben összefutottunk egy CBR 929, és egy mérgesixer 1000-es barátokkal, akik egész jó tempót diktáltak. A véletlen, és hirtelen összeverbuválódott csapat legalább 160-as átlaggal gurult a célpont irányába. Azt hiszem nem vallott szégyent TDM ebben a helyzetben sem, pedig nem pont erre tervezték. Voltak pedig komoly kigyorsítások, és 190-es sebesség is, és mi ketten voltunk. Ilyet is kell néha. Arra viszont rájöttem hogy 6000 fölött alábbhagy a gyorsulás egy picit, mert a súbertû a legalsó helyzetben van jelenleg. A sportdob pedig teljesítményben nemigen dob, legfeljebb csak úgy érzi az ember, de nekem attól még tetszik a hangja!
    

Petike88 87508 2014. október 13. 12:58  
És ezt majdnem minden nap... Nem unod még? minya megsajnállak :)
    

Robi70 87507 2014. október 13. 12:51   Válasz erre: 87504
Valami oka biztos van. Csak nem tudom , hogy gyalogos védelem, vagy légáramlat terelgetés. Gyalogost nem gázoltam, de az tutti, hogy a szelet mellkasra kaptam. Turbulencia mentesen. Nem rázta, rángatta a fejem 150 fölött sem.
    

kawa550 87506 2014. október 13. 12:45   Válasz erre: 87505
Akkor így jártál, tovább kell keresgélned.:))
Lassan indulnom kell, itt nálunk rusnya ködös szürke idõ van, cseresznyére csak a szokás szerinti Lackenbach-i dombig, oszt onnan ilyen gyalázatos idõben kell kanyarognom csutkagázon...:)))))) http://www.tornados.at/wp/?page_id=76
    

lendvai 87505 2014. október 13. 12:38   Válasz erre: 87501
A 900-ason nincs ez a szilent, úgy látom egy öntvény a villahíd a kormánytartóval.
    

kawa550 87504 2014. október 13. 12:28   Válasz erre: 87503
Ha megnézed a mai divatot, sok motornál elõjön ez a 2 végén széles középen vékonyabb megoldás, nyilván nem véletlenül.
    

Robi70 87503 2014. október 13. 11:58   Válasz erre: 87493
Nem tudom a plexi formának mennyi köze van a gyalogos védelemhez, de az anyaga nagyon érdekes. Nem az a kemény mûanyag, amiket eddig láttam, fogtam. Sokkal lágyabb, hajlékonyabb. Talán egy gyalogos is megköszönné, ha már átmentem a kezén az elsõ kerékkel, beütötte a fejét a telóba, de a plexi nem vágta le a karját!:)))
    

Petike88 87502 2014. október 13. 11:44  
Én ilyentájt v 2 éve jöttem haza rámesteledett az alföldön kis utakon, elment töltéssel helyzetjelzõvel kamionok mögött evickéltem hazáig, volt beszarás mikor a kamion ami mögött mentem egy szarvast elütött a másik szarvas megtorpant és a kamion mögött akart átfutni, ahol én voltam, hát mákom volt, hogy ki tudtam kerülni mert nekem rohant volna...
    

kawa550 87501 2014. október 13. 11:15   Válasz erre: 87500
Enyémben van a 9-es az.
    

lendvai 87500 2014. október 13. 10:54   Válasz erre: 87497
Villahíd biztos van, ha gumi is van benne akkor majd megfujkálom. :-)
Közben megnéztem az alkatrészes pdf-et, nem látok semmilyen szilent jellegû alkatrészt benne, szerintem a rugó lesz az, olajfürdõ ide, vagy oda, ha hozzáér a fémcsõhöz az jár némi zajjal.
    

lendvai 87499 2014. október 13. 10:53   Válasz erre: 87496
Azt a lobogó hasonlatot én mondtam/írtam anno. :-) Érzékenyebb lelkûeket rendszeresen meg tudok botránkoztatni vele azóta is. :-) De ragaszkodom a véleményemhez. :-)
A légkürtre meg lehet, hogy azért jönnek ki, hogy megnézzék ki az az állat, aki ekkora lármát csap az úton. :-)
    

kawa550 87498 2014. október 13. 10:50   Válasz erre: 87496
Így van szerintem is. A lakott területek környékén már úgy megszokták a zajokat hogy le se xarják, bõgésen kívül se.
    

kawa550 87497 2014. október 13. 10:48   Válasz erre: 87494
Tehénkénél is is nyikorgott ha a kormányra tehénkedtem(képzavar, tehénre tehénkedni) de ott a villahídban lévõ gumi szilent nyikorgott, wd megoldotta. 900-ban nincs olyan?
    

Fido71 87496 2014. október 13. 10:48  
Szarvas és kipu ügyben én a Fõvadász Úr nézetét osztom, ahogy megfogalmazta pár hete....

"ha egy bika szarvasbõgéskor lobogó fasszal megindul, azt rohadtul nem érdekli, hogy stb.stb"
Valahogy így volt... ;)

Éjszaka erdõs részen /ahol tudom, hogy sok a vad/ sûrûn használom a dupla kompresszoros légkürtöt a Scanián, rohadtul nem érdekli õket.
15 másodpercenként rátenyerelek, de akkor is kijönnek.
Leszarják...
    

Fido71 87495 2014. október 13. 10:44  
Azon a kawán én a tankot nézegetem... :(
Be kellene kalapálni rendesen, hogy odaférjen a hasam valahogy. :))))
    

lendvai 87494 2014. október 13. 10:33   Válasz erre: 87493
Hallani álló helyben is, ha rátehénkedek és megcibálom a kormányt. Majd hallgasd meg legközelebb. Vagy csinálok egy felvételt róla és felrakom ide, hátha a hozzáértõbbek kiszûrik mi lehet a zaj forrása.
    

kawa550 87493 2014. október 13. 10:31   Válasz erre: 87492
Biztos hozzáér, de ölég jól be van közben olajozva(konkrétan abban úszik) csodálnám ha az nyikorogna!:))))) Valami más lesz az.
    

lendvai 87493 2014. október 13. 10:31   Válasz erre: 87491
Nekem annyira nem jön be (csak hogy Séf bácsit bosszantsam :-)). A plexin kétoldalt az a bevágás a gyalogosvédelem miatt van? Azt tudom elképzelni, hogy amikor telibe vered szembõl a figyelmetlen gyalogost, akkor a tehetetlenség miatt összecsapódó karjai ott landolnak, de így a plexi nem vágja le õket. :-)
    

lendvai 87492 2014. október 13. 10:27   Válasz erre: 87486
Én errõl a teleszkópolaj cserérõl mindig lemaradtam, mert vagy eladtam a vasat (4TX), vagy a vásárlás elõtt csinálták meg (5PS). :-) De ha legközelebb lesz ilyen leköltöznék Pókházára végignézni, élõben mégiscsak szemléletesebb, mint fotókon vagy rajzokon a szervizkönyvbõl. :-)
Annyit tudok, hogy a Würth progresszív rugók, amik vannak benne valószínûleg hozzáérnek a teleszkópcsõ falához, mert keményebb útegyenetlenségnél kopogó-nyikorgó hang jön az elsõ felfüggesztésbõl. A kormánynyak stabilan áll, így maradt a rugó. Remélhetõleg csak akusztik-esztétikai hiba, a 4TX is adott hasonló hangot.
    

Robi70 87491 2014. október 13. 10:23   Válasz erre: 87482
Nekem tetszik a formája. Olyan Kawásan agresszív. Tiszteletet parancsol mikor meglátod magad mögött a tükörben.
Jaaa, nagyon bejött, az a hangja. Talán az elsõ gyári kipu, amin nem változtatnék, ha az enyém lenne. Kellõen mély, nem túl hangos, de jól hallható!
    

kawa550 87490 2014. október 13. 10:19  
Tegnap mi is kerültünk egyet meló elõtt, igen jó idõ volt.
Sajnos ma is kerülök egyet, mert bár szabadnapos vagyok de be kell mennem egy fél órás kötelezõ Ecolab oktatásra, ez ugye egy szerény 120km-es utazás nekem...
De legalább motorral. Igaz valszeg úgy megnyúlik az út és lesz az 200km is....:)))))))))))))
    

lendvai 87489 2014. október 13. 10:15   Válasz erre: 87480
Ez logikus érvelés, én is szívesen cserélném le a gyári kerekeket valami ultrakönnyû magnézium vagy egyéb ötvözetre, de tartok tõle, hogy utána attól kéne rettegnem a jó magyar utak minõsége miatt, hogy mikor törik ketté alattam egy figyelmetlen kátyúba futáskor. Nem ismerem ezeknek a kerekeknek a mechanikai jellemzõit, de sejtésem szerint valahol ára van a könnyebb anyagnak (ez a pénztárca csökkenõ tömegén is mérhetõ), akár a gyengébb mechanikai jellemzõk révén. De a tévedés jogát fenntartom! :-) Mindenesetre elõbb cserélnék felnit a motoron, mint kipufogót.
Az autómon lévõ könnyûfém felni szerintem pont a hazai utakra lett kitalálva, mert amellett, hogy szép elég vastag fala van mindenhol, ezért aztán irdatlan nehéz is. Ez természetesen nem tesz jót sem a mentdinamikának, sem a fogyasztásnak, de cserébe jó eséllyel megúszom egy gumicserével, ha lukra futok valahol. :-)
    

kawa550 87488 2014. október 13. 10:06  
Szimmering bekocogtató segédletnek meg ezt ajánlanám, 5 perc elkészíteni, egy fillérbe se kerül ha van otthon maradék anyag vagy rossz szekrényajtó. Lyukvágóval közelítõ méretre kifúrod, telószárra felfûzve(hogy központos legyen) összecsavarod a 3 lapot oszt kész, így már elég vastag hogy ne billegjen, mindig egyenesen üti meg a szimmeringet, elég nehéz is, 2-3 ütéssel helyén van. Közben érdemes alatta hagyni a régit így az új biztosan nem sérül és mivel mélyebben ül mint a csõ pereme, úgy be is tudod teljesen ütni a helyére.
    

kawa550 87487 2014. október 13. 09:53   Válasz erre: 87482
Nem tom mit beszész vazze. A nagy Z, mint minden Kawa, kibacott szép és jó!:))))))))))))
    

kawa550 87486 2014. október 13. 09:50   Válasz erre: 87470
Ezt a csúszógyûrû parát nem értem annyira, ha nincs benn a szimmering akkor nagyon könnyen szét lehet kocogtatnia szárat, semmivel se éri közben nagyobb trauma mint amikor cserénél bekocogtatod, a száron lévõt meg még könnyebb lekapni.
Szétszedni meg azért jó teljesen, mert ugye a kimosáshoz kell némi benzin vagy petróleum, és hog az tuti az utolsó cseppig kijöjjön a friss olaj betöltés elõtt, ahhoz ugye jól jön a szétszedés...
Meg annyira nem is drágák, 30 eur a 4 db.
Alsócsavarhoz egyszerûbb és kímélõbb egy ellentartó, 3vd-nél egy darab csõ, 4tx nél egy hegyesre köszörült klinkervas.
https://plus.google.com/photos/103973879426139514992/albums/5730071980619768241?banner=pwa
    

Muju 87485 2014. október 13. 09:47  
Szarvas vs sportkipu.
Ha sokat számítana nekik a hang ott se kellett volna lennie a Bükkben mert amilyen forgalom és hangzavar ott jelen volt...:-)
    

Muju 87484 2014. október 13. 09:43   Válasz erre: 87472
Láttalak is, én föntebb várakoztam,amikor titeket már elengedtek a szervek.

    

kawa550 87483 2014. október 13. 09:40   Válasz erre: 87480
Nono! Azé' vannak a motorosok között is akik csak épeszû tuningra költenek. Nekem pl a kipum gyári, a kerekem meg FZR.:)))))))))))
    

Karex 87482 2014. október 13. 09:25   Válasz erre: 87476
Ok, várlak!
D.Gabesz: gyors gyógyulást a társadnak!
A kipufogótól nem remélek semmit biztonság terén, továbbra is körültekintõen vezetek. A tapasztalat viszont eddig azt mutatja, hogy észlelhetõbb vagyok az utakon vele. Kinézete és a menet közbeni hangja miatt van fent, hallani kell........... Csúcsteljesítményt ritkán használom ki, nem tudom, hogy dobott-e rajta.
Robi: ez a motor elég megosztó lehet külsejében, én pl. nem igazán tudok mit kedvelni a formáin......
Varajani: a középdob -végdob kombó 10-15 Kg, a mostani 3-5Kg. Súlycsökkentés letudva.... :DDD

    

Vandis 87481 2014. október 13. 09:24  
Sziasztok!

Mi is voltunk, szombaton rövidebb túrára, vasárnap Börzsöny és környéke.
Nagyon jó volt, meleg, szélmentes és bizsergetõ :)
Egész évben nem integettem annyit, mint vasárnap, én nem tudom, hol voltak nyáron a motorosok... és csak egy hülyével találkoztam egész úton a közlekedésben!

Aki még gondolkodna rajta, hogy átkel a Börzsönyön a Kemence-Diósjenõ közötti úton az halassza jövõre. Mától felújítás miatt lezárják, ami pontosan december 31-ig tart.

    

varajani 87480 2014. október 13. 09:07   Válasz erre: 87478
Az autós, ha tuningolni akarja az autóját, elõször másik kereket vesz, majd azután sportkipufogót. A motoros elõször másik kiput vesz, azután nem vesz másik kereket. Pedig annak lenne értelme! Kisebb lesz a motor össz tömege, valamint kisebb a rugózott tömeg is. Finomabb rugózás, könnyebb kanyarodás.
    

Robi70 87479 2014. október 13. 09:00  
Szasztok!
Látom sokan kihasználtátok a jó idõt.
A szarvasos sztorik húzósak! Remélem ennyi volt erre az évre és ezután csak a motorozásé a fõszerep!!!
Nálunk ezen a hétvégén vendég szerepelt a (nemrég teszt vezetésre megnyert) Kawa z 1000 sx. Próbálgattuk is rendesen. Igen meggyõzõ az a sor 4, húz minta zállat. Nagyon precíz és rövid úton jár a váltója. Brutális az elsõ féke. Kényelmes az ülése, de nem annyira az ülés pozíciója. Sport túra úgyhogy furcsán sok súly nehezedik a karokra, csuklóra. Szokni kell. Hátsó féke inkább csak stabilizálásra jó, a fékhatás kevés.
Összességében egy könnyû, jól motorozható, de hosszú távokra kényelmetlen gép. Élménynek szuper volt. Viszont ezek után kíváncsi vagyok az 1000-es Versys-re. Sor 4 túraendúróban! Ha Gázos Lajos erre jár talán hozzászól.
    

lendvai 87478 2014. október 13. 08:13  
Ez a sportkipufogós téma sokszor elõkerül, jól meg is vitatják, szerintem nem ad annyi pluszt, amit remélnek tõle. A kipufogó hangja ugye hátrafelé terjed, szembõl egyáltalán nem hangosabb, csak a visszavert hullámokat hallani, az meg szerintem nem sokkal hangosabb, vagy legalábbis nem annyira feltûnõ, mint azt remélik tõle. Amikor elmegy valaki mellett, na akkor be lehet szaratni a delikvenst, de az meg szerintem többet árt, mint használ. Kis tempónál araszolva a kocsisorok között ott igen, arra fel lehet figyelni, de szerintem ha országúti tempónál jön mögöttem, akkor amíg mellém nem ér nem sok különbség van a gyári és a sportdob hangja között. Én a magam részérõl ezért nem áldoznék akkora összeget rá, amibe egy jó dob kerül. Illetve kettõ, mert a TDM nekem többek között a két csõ miatt is tetszik, igaz hátulról ritkán látom. :-) Egyedüli indok részemrõl a menetteljesítmények javulása lenne, de a magm részérõl még ezt a gyári állapotot sem tudom 100%-ig kimotorozni, így egyelõre maradnak a gyári dobok és meresztem a szemem vadveszélyes környéken.
    

D.Gabesz 87477 2014. október 13. 07:16   Válasz erre: 87474
Sziasztok!
Mi is mentünk egy kört a Balaton körül szombaton, kevesebb örömmel...
20óra körül már csak hárman maradtunk motorral. Lelle után Siófok felé a Lelle táblától 300méterre bazinagy szarvasbika keresztezte az utunkat :(
Nekem a TDM jól le tudott lassulni, ki is tudtam kerülni szerencsére, a második motoros elé viszont be tudott jutni az állat, õ sajnos telibe találta oldalról...
Nagy baj nem lett, 70rõl kezdtünk fékezni, de lett egy kézfejtörése, meg zúzódásai.
A Horneten lámpa, indexek, fékkar, meg órák sérültek. Puha részt fogott, teljesen az oldalát.A szarvas csúszott 4-5 métert, vergõdött, majd továbbállt.

Nemrég olvastam itt cikket a motoros vadászatról, de nem tudom ilyenkor végül fizet a vadásztársaság? A szemlézõ rendõr szerint nem.

Köszi elõre is a segítséget!

Sportkipufogók voltak minden gépen, nem segített... óvatosan!

Ugyanitt eladó TDM, lelki okok miatt :(

Sziasztok!
    

Kilos 87476 2014. október 12. 22:08   Válasz erre: 87474
Ezt most ünnepélyesen megígérem! Legközelebb vendéged leszek egy kávéra! :)

    

galoscsabus 87475 2014. október 12. 21:29   Válasz erre: 87457
Köszi!
Ma "majdnem" sikerült arrafelé tekeregnem....direkt elmentem reggel Kurdra savazni.....nagyon készültem már egy kis csapatásra a Balaton északi oldalán....de indulás elõtt csörgött a telefonom....és hát ugye nálunk ilyenkor van a "betakarítás" és szólított a munka....(hogykapnábe a kedves vendég, amiért nem tudott még egy napot elvadászgatni nálunk, de neki ma el kellett számolnia... :-) ).
    

Karex 87474 2014. október 12. 21:15   Válasz erre: 87473
Ezért jó a nem gyári dob, aminek van egy kis hangja is....... mióta fent van, azóta egy vadat láttam, az is nagyon igyekezett félre az útról...... 100m-re elõttem.
Kilos, jó kör, de ha legközelebb erre jársz, lassíts nálam egy kicsit! :D
    

oraculus 87473 2014. október 12. 21:05   Válasz erre: 87472
Tegnap készült el a motorom és ma majdnem ott hagytam a fogamat és a frissen készült motoromat is.
Fényes nappal délután 14:00-15:00 között körülbelül 2 perccel a (Repsol-Yaris) baleseti helyszín elérése elõtt egy jókora kifejlett szarvas elém futott/ugrott. Szerencsém volt mert lassan mentem és még épp volt idõm fékezni/korrigálni. Ha a megengedett és a megszokott sebességgel mentem volna az biztos, hogy akkor most nem lennék itt a gép elõtt.
(Ma délelõtt megmentettem egy pár hetes kiscicának az életét. Lehet, hogy a sors vagy valaki/valami másnak a keze van benne hogy még itt vagyok).

    

oraculus 87472 2014. október 12. 20:47   Válasz erre: 87464
Sziasztok!
Én is voltam arra láttam a tetthelyet, nem volt egy szép látvány.
    

Kilos 87471 2014. október 12. 20:17  
Sziasztok! Nagyon szép nap volt a mai! Remélem Ti is gurultatok.
Mi Kaposvár - Sántos - Orfû - Pécs - Máriagyûd - Siklós - Magyarbóly - Sátorhely (Mohács Nemzeti Emlékhely) - Dunaszekcsõ - Szekszárd - Szedres (Halászcsárda) - Gyönk - Hõgyész - Dombóvár - Kaposvár útvonalon nézelõdtünk. Szumma: 320 km

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=969812613035459&set=a.969812573035463.1073741858.100000201883855&type=3&theater
    

Diravi 87470 2014. október 12. 20:00  
Sziasztok, egy kis technika, teló szimeringet cseréltem házibarkács - hátha valakinek érdekes lesz.

A csúszógyûrûket nem akartam cserélni ($$$ és nem kotyogtak), így nem szabad széthúzni a szárakat.

Szimering kiszedése: telóból rugó kiszed, teljes hosszra kihúz, olajjal teljesen feltölt, kupak vissza, zsiráfos emelõre leköt hevederrel, emelõvel összenyom, olaj kinyomja a szimeringet.

Utána ki lehet szedni a csillapító betétet, légkulcs segít az alsó csavarhoz, hogy a betét ne forogjon el, így teljesen el lehet mosni mindent, a csúszógyûrûk továbbra is bent maradnak, szárak nem jönnek szét.

Új szimeringhez ha nincs beütõ szerszám: régi szimering kettévág, telószárra rá, szigszalaggal felette csinálni egy ütközõt, és így beleverni az új szimeringet.
    

nferro 87469 2014. október 12. 19:47   Válasz erre: 87459
Nagyon komoly lett.
    

csokabi 87468 2014. október 12. 19:31   Válasz erre: 87461
Lassan tényleg vallásos méreteket ölt nálam a facebook-undor, de most mobilról követem a fórumot, mert "gyûjtünk az új motorra" mûszakban vagyok. Ez vacak meg egybõl rám akart sózni egy fb appot...
    

Muju 87467 2014. október 12. 18:57   Válasz erre: 87459
Csak gratulálni tudok, óriási lett a jószág!!!
    

lendvai 87466 2014. október 12. 18:53  
Ja, majd elfelejtettem, két Varás kolléga a Mátrában, kanyar elõtt autót elõzve, teliben a szembejövõ sávban, egymás mögött kb öt méterre, hát lehet, hogy túlzottan félek a motoron, nekem sok lett volna. :-) Szembejöhetett volna egy olyan Repsolos ürge, aztán kezet fognak nagy hirtelen...igaz nem jött.
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22114
5 623 Eddigi túrák
14 222 466 km
34072 Eddigi túra-résztvevők