27 28 29 30
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

kawa550 87165 2014. október 4. 11:06   Válasz erre: 87164
Mond meg a szakinak hogy még dolgozzon kicsit az elméleten, mert most nálam pont hogy a "sûrûbb" 20w50-bõl fogy kevesebb mint a 10w40-bõl.:))))
Ettõl függetlenül biztos hogy tényleg egy gyûrûcsere meg némi szelepszárszimmering csere lenne a megoldás, csak ha már levettem a hengerfejet akkor azt se teszem vissza köszörülés nélkül, szóval 100% hogy nem jön ki 50-bõl még szerelõ nélkül se, meg igazából nincs kedvem nekiállni egy hetekig tartó szét meg összeszerelésnek mikor még jó idõ van, télen meg a fûtetlen garázsban pláne nincs kedvem órákat molyolni a jéghideg vasakat markolászva.
Mondjuk most csináltam kaput az eddig nyitott faházacskagarázsocskára, most már csak valami kályhát kéne beapplikálni oszt akkor lehet hogy lenne kedvem unalmas téli szabadnapokon szép lassacskán.....
    

zsotli 87164 2014. október 4. 10:08   Válasz erre: 87161
Valami szaki azt mondta hogy a sûrûbb olaj jobban megtapad a henger falán nehezebben húzza le a gyûrû, többet tud "megenni belõle", ha már amúgy is csipegeti. De olajevésre a legjobb megoldás a gyûrûcsere, 50 bõl megvolt azóta mentem vele már 18.000km-t és az olajfogyasztás 0.
    

kawa550 87163 2014. október 4. 08:42   Válasz erre: 87161
Most már több mint 3000 után tényszerûen kijelenthetõ, hogy a castrol olajjal tehénke zajosabban vált, de szemmel láthatóan kevesebbet fogyaszt belõle mint a többibõl.
    

kawa550 87162 2014. október 4. 08:37   Válasz erre: 87155
Tulajdonképpen nem jól vetted ki.:))))
Az elsõ nappal a határig tartó ködön kívül semmi baj sem volt, Horvátországban nagyon jó idõ volt, jól haladtunk, a fizetõkapuknál sehol sem kellett egy percet se várni, Ninben és Zadarban ragyogó idõben városnézés és még nagyon szép tetõteraszos igényes szállást is találtunk olcsón.
A második nap Rijekáig maga volt a tökély.
Csak ezt az isztriát nem lett volna muszáj erõltetni a 3. napon, meg ezek a mizériák a matricákkal és a lezárt lavamünddel, ezek voltak bosszantóak...
    

tulok99 87161 2014. október 4. 07:55  
csak hogy tdm-rõl is legyen szó, ha már itt vagyunk, múltkorjában talán már írtam, hogy a motul olajjal úgy jártam, hogy a 10-40 castrolt nem ette a motorom, a 15-50 motult meg nagyon zabálja... járt már így más is? ennyit remélem nem romlott a motorom állaga téli tárolásban...
    

tulok99 87160 2014. október 4. 07:53   Válasz erre: 87151
nna ez most nekem pont aktuális...
    

tulok99 87159 2014. október 4. 07:46   Válasz erre: 87137
én menrég javított corolla generátort, méghozzá nem is fiatal corolláét... az volt a furcsa hogy bosch volt... kérdeztem is a mentoromat, hogy ez hogy lehet? erre vigyorogva mondta ( õ is japán párti ), a japán japán az jó, de ez angliában kommersz cuccból összeszerelt toyota...
    

tulok99 87158 2014. október 4. 07:42   Válasz erre: 87131
bátyáméknak van focus 1,6 HDI. teljesen kutlúrált, nem hangos, nem ugrál, nincs gondja. ha megveszed a fapot ki kell iktatni végérvényesen, és egy teljesen jól használható, értelmes összegbõl fenntartható autót kapsz jó fogyasztással. nekem egy bajom van vele, kicsit gyengének találtam. amúgy nem az, 1,6-os lévén jól megy, csak én nem azokhoz vagyok szokva... 1.5dci-rõl még jót nem hallottam sajnos, én azt biztosan nem erõltetném. van egy ismerõsnek meganban, még nem volt vele semmi baja végülis, de ha dci akkor inkább az 1,9 (nem a teljesíménye miatt), az állítólag jobb konstrukció.
    

tulok99 87157 2014. október 4. 07:38   Válasz erre: 87132
vw általában sosem fogyaszt keveset kategórián belül, de amúgy tud az alhambra 6-al is simán menni, csak vegyél manuálist, meg nyomd ki a klímát, meg minden szart, meg mennyél vele kultúráltan, és ne menj gyorsabban 100-nál. hidd el kijön 5,5-el is... na így nem használom én sem a sajátom. döntsd el, hogy a kényelem érdekel, vagy a fogyasztás!
    

tulok99 87156 2014. október 4. 07:31   Válasz erre: 87128
a totalcar népítélet szerintem nem mérvadó, mert pl amit a vinkler mondott az én autómról, hogy ilyen meg olyan kényelmes, meg hihetetlen a fogyasztása, meg milyen jó vezetni, meg stb, ehhez képest mégis átlagos értékelést adnak rá... de volt egy audi-bmw-merci királykategóriás összehasonlítás, tudni kell, hogy aki mindháromban ült már hosszú távon, nem fogja a 3-asgolf alkatrészekbõl meg recsegõs mûanyagból összerakott audit választani, erre a teszt vége az, hogy mennyire jó a merci, de mégjobb a bmw, viszont akárhogyis a leggyengébb volt a 3 közül nekem mégis az audi kéne, mer audi... hát ez milyen objektív vélemény? el kéne felejteni régen hogy milyen embléma van a talicskán... a nissan 80%-ban renault, a fiat együtt gyárt a peugeot-val, a skoda-seat-vw-audi kört nincs különbség, egyes fordokban peugeot motor van, a vw bitrokolja a suzuki 49%-át, és a mostani suzukik már közös fejlesztések a vw-el... volt a családban több francia diesel, egyiknek sem volt baja. apám toyotájának pont van... hol az igazság? sehol... olyat kell venni ami megtetszik, kényelmes, meg az igényeknek megfelelõ. lehet hogy két egymás mellett lévõ autó a szalonban, ami csont egyforma színre, kárpitra, felszereltségre, motorra, egyiket veszed sosem lesz gondod vele, másikat, akkor szervízkocsit veszel...
    

tulok99 87155 2014. október 4. 07:18   Válasz erre: 87109
Gyula ha jól vettem ki a rövid beszámolódból, nem ez volt álmaid motorozása...
    

csokabi 87154 2014. október 3. 18:55   Válasz erre: 87153
Errõl az a mondás jut eszembe, hogy "Nincs ronda nõ, csak nagyon kevés alkohol!". Soha nem gondoltam, hogy ez mûködni fog két kerekû, belsõégésû motoros valamivel is... :)
    

szodasbacsi 87153 2014. október 3. 18:42  
Mindig csak ez az áskálódás!

Nem olyan csúnya az a Rakéta-porszívó utánzat
    

galoscsabus 87152 2014. október 3. 18:22   Válasz erre: 87150
Nem (c)t(x)udom kire gondoltok....de gonoszok vagytok ugye tudjátok!!!
:-))))
    

galoscsabus 87151 2014. október 3. 18:19   Válasz erre: 87131
Suzuki SX4 DDIS 1.6 autónkban dobog egy ilyen csigazabáló aggregát.
150ekm alatt semmi baj nem volt vele motorikusan.
Most kellett kicsit hozzányúlni, de ebben a vízpumpaház tömítése volt a hunyó.
Fürge, rendkívül gazdaságos motor.
Nem rossz érzés 1000 km után kutat keresni :-)
Egyszer kipróbáltam, hogy odafigyelve a gázadásokra és fékezésekre, eszetlen gyorsítások nélkül és a sebességhatárokat betartva mekkora átlagfogyasztással járjuk meg vele a Tamási-Sopron-Tamási utat, ami tesvérek között is megvan vagy 500 km. Feleséggel kettesben voltunk, némi csomaggal együtt a fedélzeten.
Az eredményt lásd a fotón ;-)
Normál napi használatban 4,5-4,8 litert kér 100-on, de egy valamit nagyon fontos betartani:
Semmiféle pancsolt szar gázolajjal, mg vállalkozó telephelyi kútjáról tankolva nem szabad járatni!!!!!!
Igényli a jól megszûrt, minõségi naftát a kicsike.
Szóval alapjában a HDI motortól nem kell feltétlen tartani.
    

csokabi 87150 2014. október 3. 18:18   Válasz erre: 87149
Hát beugrott valaki, akinek gondjai akadtak a motorok magasságával, aztán vett egy hondát... :)
    

kawa550 87149 2014. október 3. 17:56   Válasz erre: 87148
El se tom képzelni kire gondolsz?! :))))
    

csokabi 87148 2014. október 3. 17:54   Válasz erre: 87144
Szóljak neki, hogy nézzen át a szomszédból a linkedre?:)
    

yamatomo 87147 2014. október 3. 17:53   Válasz erre: 87144
Vonzó egy gépezet. Fõleg,ha az üzemeltetés költségeit vesszük alapul. Az ára az horror... Néprobogó nem lesz belõle az biztos. A jövõben viszont mindenképpen ilyesféle eszközökön fognak közlekedni a motoros utódaink. A tradicionális, benzines motorhangot, majd a kipufogóknak álcázott hangszóró csövek fogják dörmögni vagy sivítani magukból. Külön iparág lehet majd a különbözõ kipuff hangok forgalmazása hangkártyákon,vagy eddig még ismeretlen eszközökön. Hangulatunknak megfelelõen,akár naponta változtathatjuk a villanymocink hangját. A V-2-es rötyögéstõl,a szupersportgépek hangjáig. Elmegyünk túrázni egy sornégy hanggal,a pihenõ után már V-4 el folytatjuk,de akár egy simson hangot is sugározhat a kiröffentõnk,ha úgy szeretnénk. A futuristák már elkezdhetik gyûjteni a különbözõ motorok kipuffjainak a hangjait,valami komolyabb digit. hangvételezõvel,és egy profi stúdió mikrofonnal. Széles hangot mindenkinek! :)
    

mati12 87146 2014. október 3. 17:52  
Egy újabb esetleges látni való Ausztriában:
www.erdekesvilag.hu/megnyilt-a-legmagasabb-hid-ausztriaban/
    

Fido71 87145 2014. október 3. 17:27   Válasz erre: 87144
Azért kíváncsi lennék, hogy mennyi ideig bírja az akksi benne és mennyibe kerül majd a cseréje?
Az "után-gyártott" meg fog-e annyit bírni, mint az eredeti?

Ezzel azért elmenni kicsit messzebbre valahova nem mernék, mert mi van, ha nem érek haza.
Még ha lesznek is töltõhelyek az országban, akkor sem szeretnék órákat ülni egy benzinkúton vagy bárhol.
Túrázni nem jó, szaladgálni meg ott az 50 ccm-es robogó 50ezerért.
    

kawa550 87144 2014. október 3. 16:40  
Vigyázat, izgató hatású tartalom! Fogyasztás fetisisztáknak csak saját felelõsségre megtekintendõ! http://totalbike.hu/tesztek/2014/09/30/bmw_k17_c-evolution/
Fél liter benzin ára /100km.
Asszem lesz nemsokára egy eladó honda szörnyella a környéken.....:)))))))))))))
    

csokabi 87143 2014. október 3. 16:39   Válasz erre: 87138
A JBX egy nagy információmennyiséggel rendelkezõ, de nem mindent tudó oldal. Ez http://www.autoscout24.at/Moto/Details.aspx?id=253618964&cd=635477424260000000&asrc=st szerinte nem is létezik...
    

lendvai 87142 2014. október 3. 16:36   Válasz erre: 87138
Valószínûleg nem 1999. január 1-én történt a váltás, így ha a tiéd egy túltárolt 99-es, akkor még a váltás elõttrõl származik. Az alvázszámokban elvileg benne szokott lenni a gyártási év kódja, de nem tudom ez a TDM-nél így van-e.
    

lendvai 87141 2014. október 3. 16:33   Válasz erre: 87140
Nyugodj meg, a 2000 utániakban is rengeteg a km, csak azokban visszatekerték, hogy vonzóbb legyen. :-)
Peugeot 307, meg Renault Scenic? Mindkettõ volt ismerõsöknek, részvétem. :-) A Scenices egy idõ után már nem mert elindulni vele hosszabb utakra, mert rendszerint lerohadt. Másik Scenices addig szopott vele, míg a végén lecserélte egy Nissan Almerára (a 4 ajtós verzióra, az úgy tudom japán, nem angol).
Mondjuk ez a szopkodós, cserés sztori megesett 318-as BMW-vel is, a motorcsere meg a hatalmas arcú márkaszerviz után egy Lexus IS lett belõle. :-) Szóval a fene tudja, én maradok a jól bevált öreg vasaknál, nem érdekel hány km van benne, akárhogy számolgattam eddig még mindig olcsóbb volt a régiben cserélgetni a kopó cuccokat, meg kifizetni a plusz fogyasztást, mint benyelni egy újabb értékvesztését. De kinek a pap, kinek a paplan, mint tudjuk. :-)
    

ozone28 87140 2014. október 3. 16:11   Válasz erre: 87136
Na jó ez mind szép és jó!!! De 2000 elõtitt csak olyanokat találok amiben rengeteg a km. Mennyire megbízható az még?? Mennyit megy el még?
    

Fido71 87139 2014. október 3. 16:06   Válasz erre: 87133
Megelõztél!
Zafirából viszont csak a régi, adagolós 2,2-est szabad megvenni 125 lóval.
    

Flenegen 87138 2014. október 3. 16:00   Válasz erre: 87127
Pedig a mindentudó JBX szerint ebben a színben csak 99-tõl nyomták a vasat. Akkor most hogy is van ez?????
    

Fido71 87137 2014. október 3. 15:59   Válasz erre: 87131
A francia diesel tényleg az egyik legjobb, de az elektronika meg az egyik legszarabb!
Az mai autók meghibásodásának a 70-75%-a az elektronikának köszönhetõ /szaklapban olvastam/.
Abban meg kik a legjobbak?
Hát persze, hogy a japánok! :))))

Bár már itt is kerülnek bele Conti és Valeo alkatrészek, de ritkábban.

Az én kis Carinám is diesel, túlvan már bõven a 700ezren, most készül kerékcsapágy cserére. Más gondja eddig még nem volt.
Ebben még Nippon-Denso minden, bár sok elektronika nincs is benne.
A kasztnival elõbb lesz gondom.

Tudom, hogy fontos dolog a fogyasztás, de én egy 1,8-as Corolla Versóra vágyom, hisz már csak évi 6-7ezret autózom.
Sajnos már a japán dieselnél is bele lehet futni vásárlás után egy 7-800ezer forintos felújításba.

Renaultos ismerõs javasolta /mikor nézegettem az új Dacia Logeneket /nem röhögni, falura jó az//, hogy a turbós cspágyakat 40ezernél ki kell benne cserélni, mert a berágódása miatt apró fémdarabkák b@sszák széjjel a diesel befecskendezõ rendszerét.

    


Flenegen 87135 2014. október 3. 15:57   Válasz erre: 87131
Ha ilyen akar akkor Peugeotból ha lehet a FAP nélküli 90 lovas változatot vegye! A világ végéig motor lesz a motor.

A 1.6 HDi-vel nincs baj . A francia motor megy az összes diesel Mazda3-ba, Volvo S40, V50-be Citroenbe és Peugeotba. Nincs velük gond. Az 1.5 DCI már egy kicsit bajosabb. Ott elég sok típusnál elõírják kötelezõ szerviznek a fõtengely nyugvócsapágyainak a cseréjét 120 ezernél. Elég költséges, és sokan nem csinálják meg.
    

Flenegen 87134 2014. október 3. 15:53   Válasz erre: 87127
van.
    

Flenegen 87133 2014. október 3. 15:52   Válasz erre: 87124
Mazda5 én csak azt venném, vagy Toyota. Franciát többet soha. A Zfira amit még szeretnek sokan, és igénytelen jószág!
    

ozone28 87132 2014. október 3. 15:44  
Köszönöm a véleményeket. Próbáltam egy 2007-es Seat Alhambrát, 1.9Tdi motorral, automata váltóval. Nagyon tetszett, de a gyári adatok szerint városban 9.3, vegyesen meg 7 litert fogyaszt. Ugyan ez manuális váltóval 8.3, és 6.5. Nekem kicsit sok a 9 literes fogyasztás egy diesel motortól.
    

oraculus 87131 2014. október 3. 15:27  
Apósom valami miatt az 1.6 dízel Peugeot 307 és az 1.5 dízel Renault Scenic autók között szeretne vásárolni egy használtat.
Nem tudom lebeszélni róla. Azt mondja, hogy a francia 1.6 dízel motor a legjobb. Van ilyen autója valakinek, mik a tapasztalatok?
A népítéletben felemásak a vélemények, tapasztalatok.
    

Petike88 87130 2014. október 3. 14:49  
Nekünk az experttel semmi bajunk, keveset eszik olcsó hozzá minden. 13 éves kora ellenére megbízható, bár mi egy mamától vettük mert a papa meghalt szal elég megkímélt darab.

Egy baja van kényelmetlenebb a Merci Vito-nál. Aminek drága a szervíze cserébe 6-700 ezer km-ig megbízható, de a vito rohad és drága az experthez képest. A Vito autó szerûbb jobban áll az úton, erõsebb, nem nyikorog zörög.

13 éves vito-t 2 éve 1,6m ért vettük
13 éves Expertet 1 éve 650ezerért vettük (bár kicsit lehúztam a kocsit a mamánál)

Konklúzió nincs :)
    

Petike88 87129 2014. október 3. 14:34  
Városba modern dízellel be fogod szopni szerintem, de ez magánvélemény :)

Van még Dacia MCV 7 fõvel az se szarabb szerintem 1.5DCI-val mint az 1.6 HDI csak fapadosabb és olcsóbb

Opel zafiráról nincsenek infóim.

Buszok vannak de azok töbet esznek cserébe tartósabbak talán...

Én a helyedben kicsit öregebb még nem nagynyomású dízelt vennék városba rohangászásra pl galaxy sharan vagy evasion,806, ulysse
Nekünk van még Peugeot expert 2.0 HDI városba nem rossz hamar melegszik mert csak 4,5 liter olaj van benne, viszont 10 ezrenként csere és 6 litert eszik, de az már busz méret és 13 éves...
    

lendvai 87128 2014. október 3. 14:27   Válasz erre: 87117
Citroen C4 Picasso? Hát, a medvés meg a vadászos vicc jutott eszembe róla. :-) És most kövezzenek meg azok, akiknek semmi bajuk a francia autójukkal. :-) A Toyota Avensis Verso jó választás lehet, bár már abban is vannak fránya francia alkatrészek úgy tudom. Azokból meg jó eséllyel típushiba válik. :-) Vegyél szerintem egy 600-as Pullman-t, abban ha jól tudom három üléssor van és befektetésnek se utolsó. :-) De elõtte mindenképpen olvasgass Népítéleteket a Totalcaron. ;-)
    

lendvai 87127 2014. október 3. 14:19   Válasz erre: 87108
Jaj, hát ez az én ballépésembõl származó karbimembrán pótlás eredménye, a régi íróasztalomon fényképezve. :-) Ez bizony a 99 elõtti, vákuumos benzinpumpás verzióba való. Benzincsapod van a gépen?
    

D.Gabesz 87126 2014. október 3. 13:51   Válasz erre: 87124
Szia!

Nekem Galaxy 1.9TDI van, 7 fõs.
Nagyon jó, megbízható. Az átlagom 6,5 körüli, nyaralásnál 5,1 volt pályán, 110 körül.
A Ford Galaxy, Seat Alhambra, VW Sharan kopp ugyanaz.

Szerintem jó, megbízható, de az újabb PD motorost nagyon át kell nézni, ott nagyobb a költség ha baj van.
Ezekkel a régi adagolósokkal nekem sosem volt.

A Renault Scenic, meg ilyen szutykokat hamar felejtsd el szerintem.

Még Toyota Avensis Verso, az is 7-es, és legalább Bikicsunáj :)
    

kawa550 87125 2014. október 3. 13:31   Válasz erre: 87124
Én tudok egy típust ami 8 év és 190.000km után is csak a kötelezõ olajcseréken lát szerelõt...:)))
De abban nincs 7 ülés, csak ha beteszek még kettõt a csomagtartóba, de akkor más már nem fér be.:)))
    

ozone28 87124 2014. október 3. 13:25   Válasz erre: 87121
Azt sejtetem, hogy vannak gondjai!!! De melyik tipusnak nincs? Amúgy milyen más 7 üléses egyterû jöhetne szóba, ami nem zabál sokat városban, és 7teljes értékû ülés van benne!!?
    

kawa550 87123 2014. október 3. 12:57   Válasz erre: 87111
Hát, én nem tom, tudom hogy 3vd nem 4tx, de tehénke 4000-tõl leszabályzásig mindenhol egyformán és böszmén tol. 150-rõl 3 teli dobozzal meg utassal is úgy gyorsul hogy a letolt delikvenseknek eszükbe se jutott felvenni a kesztyût se propelleres se csillagos se sokkarikás kocsikkal az autópályán.
    

kawa550 87122 2014. október 3. 12:51   Válasz erre: 87115
Azt csak javasolni tudom, sõt, ha tudom hogy az isztria ilyen car lesz, meg lezárva a lavamündi szerpentin meg stb, akkor már sajnálom hogy nem hallgattam kilósra és nem indultam inkább még lejjebb Split felé. Viszont ez az út a fõszezonban, fõleg hétvégén elég zsúfolt, benelux nyugger lakókocsisok, és épp a sok kanyar miatt elõzni nehezen lehet. Viszont tavasszal ha jó idõt fogsz ki, akkor nagyon jó lehet.
Ami még esetleg lényeges, hogy már szeptember végén is 10-bõl 8 szobáztató már ott sincs, keresgélni kell a szállást, de persze ahogy mi is, biztos ti is találtok.
    

Flenegen 87121 2014. október 3. 12:49   Válasz erre: 87117
A szervizes fiuk szeretik:)

FAP hiba, és az MCP-6 váltó.
    

ozone28 87120 2014. október 3. 12:49   Válasz erre: 87118
Igen az enyém. Meg van egy 250- es kymco robogóm, az is eladó ha valakit érdekelne a yamaha mellé. :-)
    

ozone28 87119 2014. október 3. 12:47   Válasz erre: 87116
Hehe!!!! :-)

    

Flenegen 87118 2014. október 3. 12:45   Válasz erre: 87112
Na és tényleg a te géped eladó?
    

ozone28 87117 2014. október 3. 12:45  
Lenne egy kérdésem, de nem motorral kapcsolatos. Esetleg valakinek van, vagy volt már a tulajdonában citroen grand c4 picasso? 1.6-os dizel motoros, automata, 2007- es évjárat. Velemény érdekelne.
    

kawa550 87116 2014. október 3. 12:42   Válasz erre: 87112
Nem kellett hozzá Colomboi logika hogy tudjam, ilyesmire egybõl idetalálsz oszt kiugrik a nyúl a bokorból.:))))
    

gezasz 87115 2014. október 3. 12:39   Válasz erre: 87109
Köszi a beszámolót kawa550!
Jövõre tervezek egy utat tavasszal a 8-as útra meg a plitvicei tavakhoz. Jól jön ilyenkor egy kis segítség merre érdemes menni
    

VVLaci 87114 2014. október 3. 12:27   Válasz erre: 87111
Súbertûk helyzetével játszanék egy kicsit.
    

vasutas 87113 2014. október 3. 12:24   Válasz erre: 87111
Úgy rémlik, hogy az enyém is gyengébben húz ebben a tartományban, de csak ötödikben . -:)
Ebéd után leugrom Mariborba, majd alaposan kifigyelem .-:)
    

ozone28 87112 2014. október 3. 12:17   Válasz erre: 87104
Üdv mindenkinek. Bocsi hogy olyan rég nem jelentkeztem. Nagyon-nagyon sok dolog történt velem idõközben. Majd valamikor elmesélem. Azért látom kawa a lényeg megmaradt benned!!! :-)
    

D.Gabesz 87111 2014. október 3. 12:08  
Sziasztok!

Késõ este áthoztam a motoromat a szerelõtõl.
Jobb lett, megcsinálta a karbiszinkront, de még mindig nem vagyok elégedett.
Mitõl lehet az, hogy 4500-5500-ig sokkal gyengébben húz, most alatta tökéletes szerintem, felette meg brutális.
Nem értem a torpanást.
Beállította, nem hörög nem durrog, de azon a tartományon gyenge..
Természetesen visszaviszem neki, hogy játsszon vele, de ha van tipp, azt szívesen venném.

Köszönöm szépen!
    

galoscsabus 87110 2014. október 3. 11:07   Válasz erre: 87075
Üdv!
Az én gépem a legelejétõl kezdve produkálta ezt a hangot.
Nem mindig adta elõ, de akkor is csak hidegebb indulásoknál, fakezû gázadásra :-)).
Amíg a kuplung nem csúszik erõsebb kigyorsításkor, addig felesleges hozzányúlni.
    

kawa550 87109 2014. október 3. 10:59  
Na, feltöltöttem a képeket, aki akarja itt https://plus.google.com/photos/103973879426139514992/albums/6065881042230819057 megnézheti.
A 8-as út Rovanjskától Crikvenicáig pont olyan volt ahogy vártam is, így szezonon kívül forgalommentes,szép napsütéses idõben egyik oldalon a Velebit csúcsaival, másik oldalon az Adria a szigetekkel igen nagy királyság, egyenes gyakorlatilag nincs benn csak a nagy kanyarokat összekötõ kis kanyarok. Egy Zadar-Nin-Senj városnézéssel meg egy Velebit nemzeti park Zavizan http://goo.gl/maps/ADfsQ mászással akár 3 napos túrának is jó.

Pula viszont egy igen nagy csalódás volt, ennél lepattantabb undorítóbb városban én még nem jártam, az adriai hangulat nyomokban sem található, nekem a nyócker legszakadtabb részei ugrottak be róla. Egy métert is kár érte utazni, nemhogy több száz kilométert.
Az amfiteátrum ugyan látványos, lenne, ha a képeket nem úgy kéne csinálni róla, hogy figyelni kell a beállásnál hogy ne egy gyatyaszárogatós prolilakótelep legyen a háttérben. A fellegvár egy gyalázat, képekkel alátámasztva az albumban. A kikötõ a darukkal meg a hajógyárral és szénrakodóval egy katasztrófa, egyszerûen ocsmány.
Ezzel max Rijeka tud versenyezni, az még pestnél is undorítóbb, a környezetét a hajóipar teljesen tönkretette, a közlekedés katasztrofális, soha többé még csak a közelébe se megyek.
Opatija a monarchia dekadens nyaralója lehetett egykor, mostanra csak egy még szezonon kívül is zsúfolt karikatúrája az Adiának, ráadásul az utána következõ "falvakkal" gyakorlatilag egybeépült, így vagy 25-30km-en keresztül csak araszolni lehetett még így október elején is, de motorozni nem azon a környéken. Utáltam.
Úgy egészében, az egész Isztria nem tudott megfogni, bár Jocó azt mondta hogy a belsõrészén vannak nagyon szép helyek. A keleti oldalon a 66-os útnak vannak szép és jól motorozható részei, a nyugatin a 21-es kb fele szintén jó, de semmi eget verõen különleges nincs benn ami miatt odavágynék még1x. Annyi haszna azért volt, hogy terveztem oda is családi nyaralást, de a látottak alapján ezen nem gondolkodom a jövõben, ennél sokkal szebb részei is vannak Horvátországnak ugyan ilyen távolságra.
A szlovéneknél több mint egy óráig kellett vadászni, mire végre az 5. kútnál sikerült pályamatricát venni, mert már sehol sem volt így év végén. Baz+, még 3 HÓNAP van hátra ebbõl az évbõl, nem 3 nap! A kibaxott letenyei falusi kútnál volt magyar-osztrák-szlovén matrica is! Az autópályán útépítés 5km-es dugóval, a szlovén paraszt meg direkt középre áll hogy ne férj el mellette, jobbról balról kellet kerülgetni õket.
Loibpasson át ósztriába, aggyunk az agynak a lavamündi hegyen! Ja, kb 1 km után eltereltek egy szétfagyott 1.5 m széles sáros kátyús erdei útra, ahova a szembeforgalmat is felengedték a böszmék, így mentünk a kolbászosig, ahol kb 5 fok volt már csak, a seggünk befagyott. Ölögem is lett ahogy kell, pályamatrica oszt gó haza snellfártban. Ja, majd ha kapsz matricát az osztrák benzinkutakon az osztrák autópályára. De nem kapsz. azt is egy drogéria trafikban sikerült venni a 4. faluban vazze. Most mondjam hogy letenyei falusi kút b+?!
Utána már csak egy 30km es útépítés várt a pályán 60-as korlátozással, 2x 1 sávval oszt már itthon is voltunk este 8-ra, befagyott seggel.
    

Flenegen 87108 2014. október 3. 10:45  
Én is erre gondolok Tibi. Karbi membránba nekem ez kellett, ha ez segyt valamit. Az alvázszám alapján is próbálkoztam már, de japán rövid alvázszámos a motor, viszont mindenben benne van az E betû ( lámpa kipuf stb. ) tehát ide szánták.
    

lendvai 87107 2014. október 3. 10:05   Válasz erre: 87106
A ráncfelvarrás tudomásom szerint 1999-ben volt, a karburátor legalábbis akkor lett cserélve. Gondolom a kilométeróra is. 2000-es analóg órával esetleg egy túltárolt 99-es darab lehet még éppen a módosítás elõtt, ha ez így van. De pontos infóim nincsenek az átállás dátumáról.
    

Flenegen 87106 2014. október 3. 09:54   Válasz erre: 87079
Nem igazán értem ezt, úgyhogy tanúlt kollégáim segítségét kéném. Az én gépem papírforma szerint 2000-es évjárat, viszont analóg órás. A JBX szerinti színösszeállítás szerint 99-nél régebbi nem lehet. Azt írod, hogy 98-tól már a digit órás volt porondon. Akkor most az enyém milyen lehet?
    

Flenegen 87105 2014. október 3. 09:53   Válasz erre: 87079
Nem igazán értem ezt, úgyhogy tanúlt kollégáim segítségét kéném. Az én gépem papírforma szerint 2000-es évjárat, viszont analóg órás. A JDM szerinti színösszeállítás szerint 99-nél régebbi nem lehet. Azt írod, hogy 98-tól már a digit órás volt porondon. Akkor most az enyém milyen lehet?
    

kawa550 87104 2014. október 3. 08:37   Válasz erre: 87102
Ja, ismerem,én cseréltem egyszer rajt kuplungkart.
Nyugis falusi gyerek a tulaj, de már vagy 2-3 éve nem mozog itt a fórumon, ozone28 néven volt ismeretes.
Hajszolva biztos nem volt, a lépcsõzést annyira nem kedveli.:)))
Balról a 3.
    

istvan170 87102 2014. október 3. 08:10  
Jó reggelt! Ismeri esetleg valaki? Egy ismerõs megvenné.

http://olx.hu/hirdetes/yamaha-tdm850-ID2C4ZH.html
    

Annonymus 87101 2014. október 3. 07:31  
Isten hozott Scopy CIMBORA!Jó anyag volt?
    

Fido71 87100 2014. október 3. 05:38   Válasz erre: 87086
... és homályos a fejed. :)))

Gondolom mostanra fogyott el az a sok fû, magadhoz tértél és visszajöttél közénk! ;)
    

VVLaci 87099 2014. október 2. 23:25   Válasz erre: 87096
Akkor méricskélj!

És valóban, akció is jobban van!
    

VVLaci 87098 2014. október 2. 23:22   Válasz erre: 87097
Az elsõ képen 10mm-es neoprénben vagy? :-))))))))))))))))

Ilyet a Jeges-tengerben úszkálók használnak!
    

kawa550 87097 2014. október 2. 22:41   Válasz erre: 87094
Mi is azt hittük hogy az lesz, de azok ott a háttérben nem fotosoppolt emberek, hanem élõk, a hajós képen úszkáló csávó meg a zadari kikötõben produkálta magát, ninben meg zadarban melegebb volt a víz mint mikor nyáron voltunk.....
    

Petike88 87096 2014. október 2. 22:38  
17 colos felnire jobban kapni gumit :)
    

kawa550 87095 2014. október 2. 22:37   Válasz erre: 87093
Fzr. Nem kell semmi, simán bemegy a tádé felni helyére, csak 2 új kerékcsapágy kell mert a tengelyek átmérõje különbözik, tehát olyan kell ami külsõ méretben fzr felni, belsõ méretben meg tádé tengely, és a 2 csapágy közé egy pontos(!!!) távtartó hogy ne feszüljenek a csapágy belsõ kosarai.
    

VVLaci 87094 2014. október 2. 22:28   Válasz erre: 87088
Mintha nem látnék fürdõgatyás képet! :-))))))

Csak nem hideg vót?
    

Petike88 87093 2014. október 2. 22:20  
Egy ilyen kawa szintû állapotot jó lenne elérni a géppel :) Minden képen megcsodálom... :)

Még egy a 17 colos felni mirõl származik???
Kell-e valamintés ha kell, bonyolult-e az átalakítás?
    

tulok99 87092 2014. október 2. 22:10   Válasz erre: 87087
Desperado! nekem van ilyen kipufogóm, de nem eladó! viszont te magad is meg tudod csinálni! nyisd ki a hátsó dobokat, és nem lesz túl hangos, de mély lesz a hangja mint a sportdobbal. nem olyan nagy munka...
    

tulok99 87091 2014. október 2. 22:05   Válasz erre: 87059
Peti! ez is motor! több a kábel meg a kütyü mint a jawan, de ugyanúgy menni fog! én is eljátszottam vele, mire fekete lett a váz meg a blokk, de nem lehetetlen... én arra bíztatlan mindenképpen, hogy kaprd rendbe a papirát saját igényeidnek megfelelõen!
    

tulok99 87090 2014. október 2. 22:01   Válasz erre: 86993
Nnnnna de hát legutóbb mikor én túráztam, együtt mentük szlovákiába sörért, és nekem akkor sem evett többet, pedig egy tempót mentünk mindhárman... annyit tudok, hogy az enyémen már más a karbi, hiába 4tx, a régebbi modelleken másmilyen van. lehet hogy ennek köszönhetõ, én sosem szedtem szét megnézni mitõl mûködik, mivel ennél kevesebbet csak a fûnyíróm eszik, ezért én ezzel elégedett is vagyok, és nem bolygatom. bár megjegyzem ha 8 enne, akkor is tdm-em lenne jelenleg...
    

Flenegen 87089 2014. október 2. 21:43  
Már hiányoltunk Mester!
    

kawa550 87088 2014. október 2. 21:06   Válasz erre: 87067
Miattam olyan kódexbe foglaltok, amilyenbe akartok, de ki a fax az a Csák Norrisz?!:))))))))))))
Meggyüttünk, 1.600km a futkosásokkal együtt, tehénke még csak nem is tüsszentett, sõt a végén szebben duruzsolt mint szokott,jót tett neki a hosszútávfutás, vittem egy liter olajat mert azt már szereti, de csak egy 1/2 litert volt hajlandó megenni belõle. Pedig a szlovénok felbosszantottak, utálom az országukat, úgyhogy avtópályán szeltem át az egészet és közben végig kitakarítottam minden szlovén vállalkozót a belsõ sávból(némelyik elég nehezen értette meg hogy kotródj a motorom útjából, hiába mész 180-al), szóval nem kíméltem az állatot. De bírta, sõt, könyörgött hogy toljam ki a szemét!:)))))))))))
    

desperado25 87087 2014. október 2. 20:57  
Helló fórumosok! Valakinek nincs véletlen 850-re 2-1-2 nyitott rendszere diszkont áron?
    

scopy 87086 2014. október 2. 20:25  
pld.....

(olyan szép a kezem...)

http://www.police.hu/hirek-es-informaciok/legfrissebb-hireink/bunugyek/bosco-segitette-a-rendoroket-videoval
    

vasutas 87085 2014. október 2. 20:13   Válasz erre: 87081
Az enyém akkor is megnyikkant, mikor még csak ezer kilométer volt a motorban . Ennek tizenkét éve ,,,,
    

Kilos 87084 2014. október 2. 20:11  
FoTa 2014 Harta
/Fórumok Találkozója Szezonzáró, hagyományos rendezvény/

Ideje: 2014. október 4. (Szombat)
Helye: Harta - Panoráma Halászcsárda elõtti Duna part

Iratkozz fel, fontos!:
https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AmWyAkPgnyngdDJGS09XeWFKcGcxcHRVU25rdU5veWc&usp=drive_web#gid=0
    

scopy 87083 2014. október 2. 20:01  
Szevasztok!

Elkezdek visszaolvasni...
    

VVLaci 87082 2014. október 2. 19:57   Válasz erre: 87081
Szerintem a kosár aljában lévõ rugókat kellene megvizsgálni, mennyi játékot enged. Így beleérhet más alkatrészbe, aminek nyoma is van.


    

Kilos 87081 2014. október 2. 18:37   Válasz erre: 87075
Sziasztok! Gnagy, ezt a cikket http://totalbike.hu/technika/motordoktor/2012/11/27/csikorog_a_kuplungkosar_nagyon_durva/ érdemes elolvasni, de szerintem érdemi magyarázatot maga a kérdezõ ad a kuplung csikorgásra.
Véleményem szerint, addig amíg az olaj kellõképpen fel nem melegszik a megégett lamellák okozhatják a hangjelenséget. Talán a lamella csere megoldás lenne.
    

kormi1313 87080 2014. október 2. 18:23   Válasz erre: 87075
gnagy

Enyém is nyikorog hidegen, régebben megbeszéltük, hogy nem gond. És tényleg. Igaz nem 900 as amit használok.
    

tdm csabi 87079 2014. október 2. 18:02  
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni tõletek! Nem találok sehol a vashoz elsõ idomtartó konzolt elfogadható áron.A 4tx-nél ráadásul nem is egyforma,pont 98-ban váltottak kilóméterórát digitális napi számlálóra amilyen az enyém is.Az óra miatt nem jó a konzol kiképzése sem. Esetleg még elsõ lámpa is érdekel,akkor nem kell hegeszteni. Ha valaki tud valamit írjatok üzit. Köszi Csabi.
    

lendvai 87078 2014. október 2. 16:52   Válasz erre: 87075
Nekem ugyanez a szitu hideg idõben, bár nem mindig. Anno mintha lett volna róla szó, hogy nem gond, bár nem vagyok benne biztos. Én nagy hidegben nem motorozok, így részemrõl ez volt a megoldás. :-)

    

sagipet 87077 2014. október 2. 16:40   Válasz erre: 87061
Szia Tibi! Most akkor megint kollegák leszünk? :)
    

Robi70 87076 2014. október 2. 16:25  
Tibi nem áll jól a szénád!:)
    

gnagy 87075 2014. október 2. 16:13  
Sziasztok, egy TDM 900-assal kapcsolatban szeretnék segítséget kérni. Induláskor 1-esben amikor még hidegebb a motor csikorgást hallok a blokk felõl. Fõleg ha nagyobb gázzal indulok. A gépet nemrég vettem szóval nem sokat tudok róla. Van esetleg ötletetek mi lehet a hiba? A fórumokat olvasva felvetõdött hogy kuplung lamella és rugószett csere esetleg megoldhatja. Köszönöm
    

csokabi 87074 2014. október 2. 16:02   Válasz erre: 87073
Én csak egyszer találkoztam Tibivel, úgyhogy részemrõl beáldozhatjuk...:)
    

Robi70 87073 2014. október 2. 15:59   Válasz erre: 87071
Jaaaa! Minden áron nem kell! De azért még gondolkodom rajta!:)))
    

Robi70 87072 2014. október 2. 15:58   Válasz erre: 87070
Esetleg szervezhetnénk kis csapatos közös gurulásokat a Séf Úr munkahelyére. Természetesen mindenki marcipán tortát rendelne, hogy lássa a fõnöke mekkora kereslet van rá.:)
    

lendvai 87071 2014. október 2. 15:56   Válasz erre: 87069
Van egy olyan sanda gyanúm, hogy engem, úgyhogy mindenki nyugodjon le a picsába! :-)
    

csokabi 87070 2014. október 2. 15:47   Válasz erre: 87068
Szerintem egy marcipántorta piszkosul kevés lesz ennyi embernek, úgyhogy jobban teszi, ha belehúz és csinál vagy két tucattal!:)
Különben felhívom a fõnökét, hogy miért nem szerepel náluk az étlapon, ha már van egy szakácsa aki állítólag nagymester ezen a területen?! Aztán csinálhatja napi rendszerességgel:)))
Gyula, érezd magad megzsarolva!:)
    

Robi70 87069 2014. október 2. 15:42   Válasz erre: 87068
Szerinted kit kellene megölnünk ahhoz, hogy egyszer megkóstolhassuk a Mester (fórumokon keresztül ívelõ hírû) marcipán tortáját?!
    

lendvai 87068 2014. október 2. 15:38   Válasz erre: 87067
De egy marcipántortát azért süthetne hálából. :-) Vasárnap pont azt ettem nagycicámmal egy cukrászdában, szerintem Séf bácsi jobbat tudna sütni. :-)
    

Robi70 87067 2014. október 2. 15:32   Válasz erre: 87042
Az ötlet, hogy Kawa személyesen szerepeljen a TDM kódexben üdvözlendõ!
Ha még Csák Noriszt is megemlítjük mellette (csak mint csicskát!) még jobb.
    

Robi70 87066 2014. október 2. 15:25   Válasz erre: 87061
Szasztok!
Az a horpadás nem rendeltetésszerû használatból ered, az tutti!:)
Viszont, ha más baja nincs, akkor ezért a pénzért jó vétel lehet. Ilyen olcsón, üzemképes, mûszakis TDM-et még nem láttam. Jól körbe kell szaglászni!:)
    

lendvai 87065 2014. október 2. 14:17   Válasz erre: 87061
Az a "kis horpadás" azért érdekes, való igaz, hogy a használhatóságot nem befolyásolja, de meglepõdtem, mert amíg nem láttam a képet valami max. féltojásnyi méretre számítottam. :-) Úgy fest, mintha egy bowling golyó esett volna rá a negyedik emeletrõl. :-)
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22114
5 623 Eddigi túrák
14 222 466 km
34072 Eddigi túra-résztvevők