27 28 29 30
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

VVLaci 87064 2014. október 2. 14:07   Válasz erre: 87061
Itt egy kis segítség az évjárathoz, a vázszámnak és a blokkszámnak egyeznie kell gyárilag.
    

Skuli 87063 2014. október 2. 13:53   Válasz erre: 87061
Ezt a gépet évekig a jászberényi Yamaha márkakereskedésben árulták 400ezerért. Ismerõs nézte is, akkor mûszakilag nagyon rendben volt (kb két éve. A kipufogón akkor még nem voltak csúszásnyomok, csak a horpadás a tankon). Viszont a forgalmiban akkor 2000 szerepelt gyártási évként, ezért nem is foglalkozott vele, mert félt, hogy eredetvizsgán nem fog átmenni.
    

csokabi 87062 2014. október 2. 13:52   Válasz erre: 87061
Nekem nem ismerõs, de már szimpatikus, hogy nem 30-40000 km-rel hirdeti. Azért annak a horpadásnak a történetére kíváncsi lennék.
    

gstibb 87061 2014. október 2. 13:01  
Sziasztok!

Ismeri ezt a gépet valaki, esetleg innen valakié? :)

http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_tdm_850-8296071


Köszi!
gstibb
    

gezasz 87060 2014. október 2. 12:15   Válasz erre: 87013
Van több is a környéken!
    

Petike88 87059 2014. október 2. 11:51  
lényegében a blokkot úgyis ki kell venni, hûtõ tank, karbi stb lekerül...

Valszeg újra is kéne kábelezném akkor már

váz blokk festés, teljes felújítás
Jawa-val csináltam már ez azért bonyolultabbnak néz ki :D
    

Petike88 87058 2014. október 2. 11:37  
Fehéret füstöl hidegen indulásnál meg Erdélybõl hazafele elfogyott a víz belõle aztán Párkányból hazafelé is elkezdett melegedni a hûtõ szinte üres volt megint...

    

Petike88 87058 2014. október 2. 11:37  
Fehéret füstöl hidegen indulásnál meg Erdélybõl hazafele elfogyott a víz belõle aztán Párkányból hazafelé is elkezdett melegedni a hûtõ szinte üres volt megint...

    

VVLaci 87057 2014. október 2. 11:30   Válasz erre: 87054
Amennyit ráköltöttél eddig, inkább a megjavítás oldalára billenti a mérleget.

Fehéret füstöl a motorod induláskor? Vagy olajos a hûtõvized, honnan tudod, hogy hengerfejes?
    

lendvai 87056 2014. október 2. 11:21   Válasz erre: 87054
Attól függ mennyire kötõdsz a géphez. Én a magam részérõl nekiesnék és felújítanám, mert ennek már tudom minden baját. Ha lecseréled egy másikra, akkor kezdheted elölrõl a feltérképezést. Persze ott van a lehetõsége, hogy a másik jobb lesz. Na de mennyi pénzt öltél bele eddig ebbe, mennyiért tudod eladni és mennyibe kerül egy másik? Ezt szembeállítva azzal, hogy mennyibe kerül a jelenlegi gép felújítása. A számok ismeretében szerintem könnyebb dönteni, meg persze az is számít te hogy viszonyulsz a gépeidhez. Én szeretem tutujgatni õket, ezért aztán sok mindent el tudok nézni nekik és megjavítom. :-) Nálad a leglátványosabb talán a repedt, karcos idom, de azt egy jó mûanyagos aránylag olcsón meg tudja csinálni, le kell fényeztetni, matrica rá és OK. Ha a hengerfejtömítést cseréled (kizárólag gyárira), akkor érdemes szétnézni a blokk környékén, ha már szétborítod, közben imádkozni, hogy ne derüljön ki más. Infóval, szerszámokkal szerintem tudunk itt segíteni, nekem sajnos nincsenek fölösleges alkatrészeim 3VD-hez, de tudok kölcsönadni egy Haynes szervizkönyvet, ami alapvetõen a 3VD-rõl szól, meg a karbiszinkronhoz mûszert, ha úgy döntesz, hogy szétborítod. Kompressziómérõm is van, ha kell.
    

lendvai 87055 2014. október 2. 11:09  
Az utólag beépített xenonoknál arra kell ügyelni, hogy a színhõmérséklet minél közelebb legyen a halogénéhez. Az kb a 3000K-es érték körül van. Akkor kisebb a valószínûsége, hogy éberéknek szemet szúr a forgalomban. Az 5-6000K az a kalandvágyóknak jó, mert feltûnõen fehér, csak hát sokat kell fizetni, ha elkapnak. Azt a pénzt meg akkor már inkább eliszom valakivel. :-)
    

Petike88 87054 2014. október 2. 11:07  
Szeretném megkérdezni a véleményeteket.
Van egy 1991-es 3VD-m néhányan személyesen is láttátok már.
Jelenleg hengerfejes a gép.
sok apró hibája van.
- Hétvégén beszart a km óra meghajtás
- Távolságiból csak az egyik üzemel
- Repedtek karcosaok az idomok, csúnya a festés
- törött a hátsó lámpa búra
- Lógnak a lábtartók ki van kopva a gumibetét ami fogja
- ülést se ártana újratömetni húzni...
- 1-2 fékbetétes az elsõ tárcsa (eléggé kopott)
- kuplungkar vége letört (esztétikai hiba)

Ami pozitívum vagy már megcsináltam a gépen

- Egy fasza saválló rendszer van rajta
- lánc lánckerék szett 5000km-es
- Új elsõ krómszárak, perselyek minden a belsejében, kormány-nyakcsapágy szintén
- vezérmûlánc feszítõ gyári új (42 ezer volt)
- Bovdenek jók
- 4TX karbi van rajta amiben a membránon kívül a többi apró kis persely meg gumi ki lett cserélve tavaly
- kuplung új legjobb minõséget kapta kompletten


Szétdöltsem és újítsam fel vagy adjam el? Esetleg bontsam szét és nektek kellhet alkatrész belõle mert sok az alig futott, új vagy felújított egység a motorban...
    

jobbkormanyos 87053 2014. október 2. 09:50   Válasz erre: 87040
Ugyanilyen van az enyémben, csak 5000K-s .
    

csokabi 87052 2014. október 2. 09:18  
Te Gyula, ahogy nézem lassan saját szektát alapíthatsz...:)

    

tulok99 87051 2014. október 2. 08:48  
érdekes hírecske a szájberkawáról...
    


tomhahn 87049 2014. október 2. 08:21  
És a Szajoli "partizán" oszt majd Õ is jól megmondja :)))
    

Flenegen 87048 2014. október 2. 07:59  
hazaérve visszaolvassa a tudományunk, eret vág aztán mond valami frappánsat:)
    

Fido71 87047 2014. október 2. 07:56  
Ezt Monty Python rajongók érthetik csak...
De Õk nagyon! ;)
    

Fido71 87046 2014. október 2. 07:55  
5. A Séf Úr mindent tud, ..... ahogy a Fekete Lovag is mindig gyõz! :)
    

nferro 87045 2014. október 2. 07:32   Válasz erre: 87044
Amit még Chuck Norris sem.:)))
    

mati12 87044 2014. október 2. 02:29  
5. A Séf Úr mindent tud,................amit Chuck Norris...! :-)
    

yamatomo 87043 2014. október 2. 00:59   Válasz erre: 87042
Remek :))))
    

Schindler 87042 2014. október 1. 22:41   Válasz erre: 87036
Ha már kell egy "gumi" szabály, ami bármilyen nem várt helyzetben alkalmazható, és megfelelõ választ adhat, akkor az én javaslatom:
5. kawa550.
Csak így simán. :)))
    

sandorfia 87041 2014. október 1. 22:38   Válasz erre: 87040
35 W-os, 4300 Kelvines cuccot használok. Ha valaki megkockáztatná, csak ajánlani tudom. Én ezt látom.
    

oraculus 87040 2014. október 1. 22:09  
Sziasztok!
Mielõtt meghirdetném megkérdezném nem érdekli-e valakinek TDM-hez való 55 Watt H1 és H3 6000K SLIM Xenon szett. A készlet vadonatúj 1x sem volt használva. Az ára 6.000 Ft. Amennyiben nem személyesen történik az átvétel a postaköltséget én állom. A többit privátban.

    

yamatomo 87039 2014. október 1. 22:07   Válasz erre: 87037
Valami ilyesmire gondoltam. :)
    

Kilos 87038 2014. október 1. 21:44   Válasz erre: 87037
Az 5. szabály - A Piros Hetes - mindent visz!!!! :))))
    

Robi70 87037 2014. október 1. 21:07   Válasz erre: 87036
Olyan biankó szabály, amit nem írunk le pontosan, mégis mindig mindenre igaz?! Jó!
    

yamatomo 87036 2014. október 1. 20:38  
Szép estét Mindenkinek! Az 5.pont lehetne egy "gumipont",amire bármilyen nem várt eseménykor lehetne hivatkozni.
    

Robi70 87035 2014. október 1. 20:14  
Kicsit bõvítettem, nehogy valaki azt érezze, hogy már csak a Séf Úrnak fenn tartott egy hely maradt. Mindenki bölcseletére kíváncsiak vagyunk!:) Hajrá!!!
    

Robi70 87034 2014. október 1. 20:11  
TDM kódex, avagy a legszentebb 11 parancsolat! Nekünk!

1 Végy egy TDM-et
2 Regisztrálj a TDM fórumon
3 Segítsd márkatársaid és azokat a tudatlanokat, kik hozzád fordulnak tudásért!
4 Ne fikázd azokat, akiknek nem TDM-ük van, hiszen nem lehet mindenki tökéletes.
5
6 TDM-es résen van, mint a jó cserkész.
7 Hölgyek részérõl: Rés készen van.
8 A TDM-es állapotot vesz nem kilométert!
9
10
11
    

Kilos 87033 2014. október 1. 19:41  
Ez esetben:
TDM kódex, avagy a legszentebb 8 parancsolat! Nekünk!

1 Végy egy TDM-et
2 Regisztrálj a TDM fórumon
3 Segítsd márkatársaid és azokat a tudatlanokat, kik hozzád fordulnak tudásért!
4 Ne fikázd azokat, akiknek nem TDM-ük van, hiszen nem lehet mindenki tökéletes.

5
6 TDM-es résen van, mint a jó cserkész.
7 Hölgyek részérõl: Rés készen van.
8 A TDM-es állapotot vesz nem kilométert!
    

Robi70 87032 2014. október 1. 19:31   Válasz erre: 87030
Ez is jó! Kérem a megfelelõ helyre beírni.
    

nferro 87031 2014. október 1. 19:30   Válasz erre: 87029
Ez esetben:
TDM kódex, avagy a legszentebb 8 parancsolat! Nekünk!

1 Végy egy TDM-et
2 Regisztrálj a TDM fórumon
3 Segítsd márkatársaid és azokat a tudatlanokat, kik hozzád fordulnak tudásért!
4 Ne fikázd azokat, akiknek nem TDM-ük van, hiszen nem lehet mindenki tökéletes.

5
6 TDM-es résen van, mint a jó cserkész.
7 Hölgyek részérõl: Rés készen van.
8
    

Kilos 87030 2014. október 1. 19:21  
Lehetne 8. az, hogy
A TDM-es állapotot vesz nem kilométert!
    

Robi70 87029 2014. október 1. 19:15   Válasz erre: 87028
Feró, csak illeszd be valamelyik üres helyre. Ha fogynak kitöltendõ pontok, majd bõvítünk.:)
Csak azért választottam a 8-as számot, mert a 6, 10 12-es már foglalt volt.
A kisdobosok, az úttörõk és egy bizonyos Mózes nevû úr már lestoppolta.:)
    

nferro 87028 2014. október 1. 19:07   Válasz erre: 87025
Esetleg mehet valamelyik pontba?

Ne fikázd azokat, akiknek nem TDM-ük van, hiszen nem lehet mindenki tökéletes.


Tudom, gyenge próba volt.:)))
    

nferro 87027 2014. október 1. 19:02   Válasz erre: 87020
Megnézted, hogy megvan-e még a motorod? Lehet, hogy nem véletlen az azonosság...:))))
    

sandorfia 87026 2014. október 1. 19:02  
TDM kódex, avagy a legszentebb 8 parancsolat! Nekünk!

1 Végy egy TDM-et
2 Regisztrálj a TDM fórumon
3 Segítsd márkatársaid és azokat a tudatlanokat, kik hozzád fordulnak tudásért!
4
5
6 TDM-es résen van, mint a jó cserkész.
7 Hölgyek részérõl: Rés készen van.
8

Vagy félreértettem valamit? ( Tudom, bunkó vagyok. :-(( )
    

Robi70 87025 2014. október 1. 18:32  
'Nida, hogy alakul kódex. Legalább egy pontot hagyjunk Kawa valamelyik bölcsességének is!:)

TDM kódex, avagy a legszentebb 8 parancsolat! Nekünk!

1 Végy egy TDM-et
2 Regisztrálj a TDM fórumon
3 Segítsd márkatársaid és azokat a tudatlanokat, kik hozzád fordulnak tudásért!
4
5
6 TDM-es résen van, mint a jó cserkész.
7
8


Jöhetnek a további ötletek!
    

VVLaci 87024 2014. október 1. 17:30   Válasz erre: 87023
Segítsd márkatársaid és azokat a tudatlanokat, kik hozzád fordulnak tudásért!

(Mert a TDM-es ahol tud, segít!) :-))))))
    

Flenegen 87023 2014. október 1. 17:12   Válasz erre: 87022
Regisztrálj a TDM fórumon:)

Már csak 5 kell!
    

Robi70 87022 2014. október 1. 16:09   Válasz erre: 87011
Szasztok!
Ez jól hangzik Dezsõ!
Már csak 6 kell és össze áll a TDM kódex!:)))
    

D.Gabesz 87021 2014. október 1. 14:30  
Köszönöm mindenkinek a segítséget, az áttételemben nem feltételezem, hogy baj lenne.
Akkor csak beállítás, szinkron, meg ami kopott az cserés.

Kösziii!

Sziasztok!
    

D.Gabesz 87020 2014. október 1. 14:29   Válasz erre: 86987
Hihetetlen, mennyi jóízlésû ember van itt :))
Még a doboztartóid is pont ugyanolyanok, mint nekem!
Gyönyörû!

Köszi az infót!
    

lendvai 87019 2014. október 1. 13:10   Válasz erre: 87018
Én nem szeretem az ilyen jellegû kalandokat. :-) Maximum hallgatni ahogy mesélnek róla. :-)
    

Fido71 87018 2014. október 1. 09:52   Válasz erre: 87017
De legalább lenne értelme nézegetni a mûszereidet!
Valami sosem azt mutatná, amit kellene...
Éppen ezért pakolják bele. :)))
    

lendvai 87017 2014. október 1. 09:15   Válasz erre: 87015
De nem vettem, mert önmagukban az órák nem garantálják a hosszú távú, megbízható, hibamentes mûködést, a Lancia lehet egy példa erre. :-)
    

Flenegen 87016 2014. október 1. 09:09   Válasz erre: 87012
Kedves Tibi,

rosszul fogalmaztál kérlek. Egy japán sosem romlik el!

    

VVLaci 87015 2014. október 1. 08:48   Válasz erre: 87012
Bakker, neked Lanciát kellett volna venned, az tele van mindenféle órákkal! :-))))))))))
    

Suprati 87014 2014. október 1. 08:46   Válasz erre: 87012
Ahogy mondod... :)
    

nferro 87013 2014. október 1. 08:27   Válasz erre: 86987
Nahát, megint egy szép színû motor!!!:))))
    

lendvai 87012 2014. október 1. 08:24   Válasz erre: 86991
Dehogyis probléma, csak én is kütyümániás vagyok és ha veszek ilyet csak azért lesz, hogy némi plusz információhoz jussak. Esztétikusan felszerelni, na az már más kérdés. :-) Az autómban is ott figyel egy OBD2 bluetooth jeladó, a telefonon néha ránézek mi történik a vezérlõben. Semmi gyakorlati haszna, amíg mûködik a gép, ha hibakódot kell olvasni, akkor viszont jól jöhet. De egy Honda sosem romlik el. :-)
    

dinnyemag 87011 2014. szeptember 30. 22:22   Válasz erre: 87010
Az elsõ egyértelmû, éppen gyúrok rá: Végy egy TDM-et!:-))))
    

Robi70 87010 2014. szeptember 30. 21:29  
Az elsõ 5 és az utolsó kettõ még nem született meg......
    

Robi70 87009 2014. szeptember 30. 21:25   Válasz erre: 87007
A TDM-es résen van, mint a jó cserkész.
A TDM-es 8 parancsolatából ez lehetne a 6.!
    

Robi70 87008 2014. szeptember 30. 21:21   Válasz erre: 86983
Az 5 éves gumi 'azé jó, mert meg van 'má keményedve annyira, hogy nem kopik. Cserébe viszont nem is tapad úgy ahogy kellene. Eltolod a 30 ezres kiadást egy évvel, de ha emiatt csúszik ki a motor alólad sokkal többet költesz a felújításra és akkor már le fogod cserélni az elsõ gumit is.
    

Fido71 87007 2014. szeptember 30. 21:16  
Itt figyeltem, hogy észre veszitek-e a 87 ezret... :)))
    

Robi70 87006 2014. szeptember 30. 21:13  
"Szevasztok
Mivel hosszas keresés után sem találtam a TDM-rõl egy fórumot sem a neten, ezért úgy döntöttem itt nyitok egyet. Jó lenne hasonló motorral rendelkezõ emberekkel beszélgetni, tapasztalatot cserélni, és esetleg túrákat szervezni..... Addig is széles utat és jó idõt kívánok minden motorosnak!

Üdv.
Zsolt "

1e ati5995
2e vasutas
3e Dewy
4e petyatdm
5e Balu68
6e kawa550
7e CJKrisz
8e egoka
9e vasutas
10e CJKrisz
11e Endruz
12e CJKrisz
13e PalmBela
14e vadasz
15e Suprati
16e Suprati
17e lendvai
18e kawa550
19e cizi
20e Suprati
21e Tamas85
22e heilm72
23e hamster
24e kawa550
25e CJKrisz
26e fazakas66
27e predator9
28e Lokátoros
29e Englishman
30e galoscsabus
31e dinnyemag
32e szsolt
33e Suprati
34e hamster
35e oszika
36e Flenegen
37e Szilárd
38e hamster
39e dinnyemag
40e Suprati
41e furoember
42e hamster
43e fazakas66
44e VVLaci
45e CJKrisz
46e Scopy (Lendvai barátunk "emlékére")
47e tdm lori
48e szsolt
49e jimbeam
50e hgemini
51e fazakas66
52e scopy (bár ez így nem ért!)
53e Vasutas, hgemini, kawa550 3-as holtverseny!:)))))))))
54e hgemini
55e Tamas85
56e hgemini
57e csokabi
58e Robi70
59e Kilos
60e csokabi
61e jimbeam
62e hamster
63e gabor82, iszonyatos küzdelem árán:-)))
64e dinnyemag
65e furoember
66e Kilos
67e csokabi
68e Skuli és ati5995 fej fej mellett:)))
69e MadBob
70e Robi70
71e Endruz az eltévelyedett:)
72e Scopy (Tominak ajánlom!)
73e MadBob (mert mindenki aludt!)
74e Tonio
75e csokabi újabb trófeája:)
76e csabesz1
77e Flenegen újra (2014-02-24)
78e Scopy és Schindler holtversenyben! (2014-03-14)
79e csokabi (2014-03-30)
80e tomhahn (2014-04-13)
81e Tulok99 (2014-04-30.)
82e MadBob (2014-05-14)
83e Schindler (2014-05-29)
84e Tomhahn (2014-06-26)
85e Ati5995 (2014-07-30)
86e BIKE-R (2014-08-29)
87e Tomhahn (2014-09-30)
    

kormi1313 87005 2014. szeptember 30. 21:11   Válasz erre: 86998
Tomi a Tied meg 87!
    

dcsaby 87004 2014. szeptember 30. 21:06  
BT 023 11.000.km után . Igaz már eléggé kockás, de én elégedett vagyok vele. Az elsõ még hibátlan.
    

Muju 87003 2014. szeptember 30. 21:04  
A lasúú net átka elért :)
    

tomhahn 87002 2014. szeptember 30. 21:04   Válasz erre: 86999
Hol volt már 5?:)
    

Muju 87001 2014. szeptember 30. 21:03  
:)
    

tomhahn 87000 2014. szeptember 30. 21:03  
nem ezüst

    

Muju 86999 2014. szeptember 30. 21:03  
5
    

tomhahn 86998 2014. szeptember 30. 21:03   Válasz erre: 86996
De a tiéd,kék!:)
    

kormi1313 86997 2014. szeptember 30. 21:03  
A Robi Õ kenyi neki ezt tanúsíthatom!
    

kormi1313 86996 2014. szeptember 30. 20:59  
Nekem80/3000. 100/3750 120/4500 és tovább 750fordulatonként+ 20km.
Fogyi 5-5,5 liter.Ja és nem eszi az olajat hûtõvizet igaz idén csak 5 ezer pár százat gurultam.
    

tomhahn 86995 2014. szeptember 30. 20:56   Válasz erre: 86994
Mert itt Komárom megyében más a légellenállás:)
    

Robi70 86994 2014. szeptember 30. 20:52   Válasz erre: 86993
Tomi az enyém a 6 lityi.
D.Gabesz-é a 6,7-7,2, pedig õ nem is kenyi neki. Akkó?!:)))
    

tomhahn 86993 2014. szeptember 30. 20:49   Válasz erre: 86992
Mert kenyed neki!!
    

Robi70 86992 2014. szeptember 30. 20:47   Válasz erre: 86976
Már azt hittem az átlag 6 literes fogyasztással viszem a prímet, de ez a 6,7-7,2 elég soknak tûnik elsõre, sõt másodikra is!
    

csokabi 86991 2014. szeptember 30. 20:47   Válasz erre: 86988
Szerintem arra költöd a lovédat amire akarod, de ezek közül amiket itt felsoroltál egyik sem olyan gyakori probléma, hogy 40 ezres kütyüt meg a ki tudja ki által kalibrált érzékelõit beépítsem egy jól megtervezett rendszerbe. Mondom, szerintem.
    

csokabi 86990 2014. szeptember 30. 20:38   Válasz erre: 86986
Ez van, ezzel még együtt tudok élni:)
Az 5 liter azért könnyen összejön már 140 körül, ezért is nagyon jó Zoli motorjának a fogyasztása.
    

Flenegen 86989 2014. szeptember 30. 20:29   Válasz erre: 86976
Nekem ha jòl emlékszem akkor 100-nál 3000-et forog ha jól emlékszem 4500-at forog 130-nál. A fogyasztás nekem átlag 5,8-6 liter. Ja és szinte 90 százalékban a párommal ketten megYünk.
    

lendvai 86988 2014. szeptember 30. 20:23   Válasz erre: 86968
Amúgy találtam az E-bay-en egy helyes kis mûszert, van egy mutatós része, talán az mutatja az olajnyomást, meg a számlapban egy folyadékkristályos kijelzõ, ami az akkufeszültséget, olajhõmérsékletet és vízhõmérsékletet. Érzékelõkkel együtt szállítják, kb 40 ezer, egy gondja van, hogy 6cm átmérõjû. Bár van hozzá külsõ ház és talp is.
    

gezasz 86987 2014. szeptember 30. 20:20   Válasz erre: 86976
D. Gabesz!
Egyforma gépünk van . 100-nál 3900, 120-nál 4500, 135-nél kb 5000-es a fordulat. Gyári fogaskerék, lánc. Fogyasztásom nem kímélõ módban 5 liter körül van
    

VVLaci 86986 2014. szeptember 30. 20:12   Válasz erre: 86984
Ez az automata szívató átka. Valamikor Nektek is fel kell nõni az 5L-es fogyasztáshoz! :-))))))))))))))))
    

csokabi 86985 2014. szeptember 30. 20:05   Válasz erre: 86981
Alig olvastam ettõl a sráctól túrázós élménybeszámolót az elmúlt x hónapban, mert mindig van valami a motorjával. Lassan kezd rossz fényt vetni a típusra:)
    

csokabi 86984 2014. szeptember 30. 20:03   Válasz erre: 86969
Szia Vandis. a következõ ami fel fog tûnni, hogy amikor hidegebbre fordul az idõ emelkedni fog a fogyasztása is. Kb. mostanában...
    

desperado25 86983 2014. szeptember 30. 19:53   Válasz erre: 86965
Elöl BT045 van, szinte még kopás nélkül, hátul meg Metzeller, ami kuka. PR4-el szemezgettem, de hogy ne vesszenek össze szerintem az elsõ párját veszem hátra. A német tesztek a Pirelli Angelt hozták ki legjobbnak.. A gyártók szerint veszélyes is lehet, ha nem azonos típusok vannak fent. Ebben lehet igazság is mivel kanyarban másképpen viselkedik egy többkomponensû, más mintázatú stb gumi. Már csak az a problémám, hogy az elsõ is már 5 éves...
    

tulok99 86982 2014. szeptember 30. 19:52   Válasz erre: 86976
Kedves D. Gabesz! nekem módosított áttételem van ( 4tx ), elöl is és hátul gyáritól eltérõ fogszám van, de a fogyasztásom továbbra is 4,5-5,4 között változik, bár idén inkább 5 körül, mert valamiért képtelen vagyok mostanában 160 alatt menni vele, meg jobban is forgatom mint tavaly... szerintem nem a módosított áttétel miatt eszik többet a géped! de ha letakarítod a lánckerekeket, akkor mindegyikbe bele van ütve a fogszám... gyõzõdj meg róla, hogy mekkorák vannak fennt. én is inkább porlasztóra gyanakodnék, ha nem hajtod rommá és mégis ennyit eszik, akkor ott valami nincs rendben...
    

VVLaci 86981 2014. szeptember 30. 19:19   Válasz erre: 86973
Mi van ezzel a géppel??????

Ha kell segítség, szólj!
    

VVLaci 86980 2014. szeptember 30. 19:18   Válasz erre: 86976
A porlasztót alaposan át kell nézni!

Súbertû zégerét felülrõl a 2. rovátkába helyezni, alapjárati keverékcsavar 2x360°-ot kitekerve. Pillangószelep-jeladót beszabályozni, karbiszinkron.

Ha így sem jó, akkor a porlasztóban kell alkatrészeket cserélni, sajnos el tud kopni.
    

VVLaci 86979 2014. szeptember 30. 19:12   Válasz erre: 86971
Sajnos nem. :-(((((((
    

VVLaci 86978 2014. szeptember 30. 19:10   Válasz erre: 86966
Nem én voltam, más babérjával nem ékeskednék! :-)))
    

Muju 86977 2014. szeptember 30. 18:26   Válasz erre: 86976
D.Gabesz,
A fordulaszám - sebesség értékekre nem tudok pontos adatokat, de körülbelül ezek vannak nekem is. '99-es 4tx-em van a gyári áttétellel(16-43).A fogyasztás nálam4,5 és 5,3 littyó környékén mozog hasonló tempónál és súlynál.
    

D.Gabesz 86976 2014. szeptember 30. 17:46   Válasz erre: 86962
Köszi a segítséget, az lenne a jó megoldás.
Sajna csak szûkszavú voltam :D

A motor szerelõnél, szezon végi karbantartás, meg mivel egy hónapja vettem, a magas fogyasztás miatt eljárás indult ellene...
Karbi szinkron, szelepek ellenõrzése. 6,7-7,2 jött ki túratempóval,80-100 körül. Óvatos vagyok, cserébe 130kiló, tehát ketten megyek mindenhova :D
Ez a fogyasztás normális?

A szerelõ hangra rendben találta, és esetleg a gyáritól nagyban eltérõ áttételre gyanakodott.

Nekem : 110-4100, 120-4500, 130-4800 a fordulat.

Akinek gyári az áttétele, annak lényegesen eltér-e?
Ja, 850 4TX.

Így talán megoldhatóbb a problémám, hogy mindent leírtam :)

Köszi, sziasztok!
    

Kilos 86975 2014. szeptember 30. 17:38  
A kis olajozó kannával jelölt lámpa funkció könnyen ellenõrizhetõ!
Ha ráadod a gyújtást 2-3 sec-ig világít - amíg a számítógép leellenõrzi a rendszereket - aztán elalszik - tehát elalszik álló motornál is, amikor még nincs olajnyomás!
    

Kilos 86974 2014. szeptember 30. 17:33   Válasz erre: 86969
A 900-ason sincs olajnyomás visszajelzõ!
A kis piros visszajelzõ az olaj szint csökkenését jelzi.

    

Petike88 86973 2014. szeptember 30. 17:31  
Hétvégén letekertem 1100km-t Parajdig, meg Bucsin-tetõ, Békás-szoros fele voltunk még. töltöttkáposzta fesztiválon enni jó :) Sör már drágul lassan annyiba kerül mint itthon.

Ma még volt dolgom esztergom mellett így motorral mentem szal még 360km-t beletekertem a gépbe

Hibák amik elõjöttek:
- Sebmérõm megadta magát még erdélyben
- Pár csavart elhagytam, volt amit meg kellett húzni
- Mai nap pedig konstatálódott, hogy hengerfejes a gép, eltûnik a víz a hûtõmbõl... Szal újra szerelés következik :(
    

hamster 86972 2014. szeptember 30. 17:23   Válasz erre: 86969
A fordulatszám mérõ órában van egy kis piros izzó,a megszokott olajos kanna szimbólumal.Mikor ráadod a gyújtást vílágítania kellene kb 2-3 másodpercig.Csodálkozom hogy eddig nem tûnt fel.
    

Karex 86971 2014. szeptember 30. 17:14   Válasz erre: 86950
Köszönöm!
Szelepfedél tömítés biztos cserés, rendelem is!
Az olajpumpánál mi van, papír, vagy gumigyûrû (e-bay alapján papír/klingerit/teflonos valami)
Vízcsõ csonk gumigyûrû méretét meg tudod mondani?
    

oraculus 86970 2014. szeptember 30. 16:48   Válasz erre: 86934
Szia!
Nekem a hátsó Bridgestone BT023 közel 10.500 km-ért bírtak.
Megvoltam elégedve vele. Esõben, melegben és 6°C+esõ mellett is kiválóan tapadt.
Most tettem fel augusztus végén egy új hátsó Michelin Pilot Road4 TRAIL gumit. Egy hûvös-esõs Zakopane és egy meleg pécsi motoros hétvége (2 fõ+oldaltáskák) után pozitív a véleményem róla. Én mindkettõt tudom ajánlani.

    

Vandis 86969 2014. szeptember 30. 16:40  
Köszönöm, akkor ezzel a hõmérséklet kérdéssel most nem foglalkozom egyelõre. Engem csak az aggasztott, hogy nem árt-e az alacsony hõmérséklet (vagyis az, amit a kijelzõ mutat, de ezek szerint az nem is annyira alacsony).

Olajnyomás jelzõ van a 900-ason.
    

Robi70 86968 2014. szeptember 30. 16:38   Válasz erre: 86963
Repülni is akarsz vele Tibi?!:))) Ennyi mûszerrel úgy nézne ki, mint egy ûrrepülõ szimulátor.:)
    

Robi70 86967 2014. szeptember 30. 16:32   Válasz erre: 86945
Jobbulást Csabi!
    

Robi70 86966 2014. szeptember 30. 16:29   Válasz erre: 86960
D.Gabesz, áttétel számolgatáshoz itt egy kis segédlet: http://www.gearingcommander.com/
Még a a mi VVLacink osztotta meg velünk valamikor, én csak elmentettem.:)
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22114
5 623 Eddigi túrák
14 222 466 km
34072 Eddigi túra-résztvevők