| VVLaci | 87064 | 2014. október 2. 14:07 | Válasz erre: 87061 |
|
Itt egy kis segítség az évjárathoz, a vázszámnak és a blokkszámnak egyeznie kell gyárilag.
|
| Skuli | 87063 | 2014. október 2. 13:53 | Válasz erre: 87061 |
|
Ezt a gépet évekig a jászberényi Yamaha márkakereskedésben árulták 400ezerért. Ismerõs nézte is, akkor mûszakilag nagyon rendben volt (kb két éve. A kipufogón akkor még nem voltak csúszásnyomok, csak a horpadás a tankon). Viszont a forgalmiban akkor 2000 szerepelt gyártási évként, ezért nem is foglalkozott vele, mert félt, hogy eredetvizsgán nem fog átmenni.
|
| csokabi | 87062 | 2014. október 2. 13:52 | Válasz erre: 87061 |
|
Nekem nem ismerõs, de már szimpatikus, hogy nem 30-40000 km-rel hirdeti. Azért annak a horpadásnak a történetére kíváncsi lennék.
|
| gstibb | 87061 | 2014. október 2. 13:01 |
|
Sziasztok! Ismeri ezt a gépet valaki, esetleg innen valakié? :) http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_tdm_850-8296071 Köszi! gstibb |
| Petike88 | 87059 | 2014. október 2. 11:51 |
|
lényegében a blokkot úgyis ki kell venni, hûtõ tank, karbi stb lekerül... Valszeg újra is kéne kábelezném akkor már váz blokk festés, teljes felújítás Jawa-val csináltam már ez azért bonyolultabbnak néz ki :D |
| Petike88 | 87058 | 2014. október 2. 11:37 |
|
Fehéret füstöl hidegen indulásnál meg Erdélybõl hazafele elfogyott a víz belõle aztán Párkányból hazafelé is elkezdett melegedni a hûtõ szinte üres volt megint... |
| Petike88 | 87058 | 2014. október 2. 11:37 |
|
Fehéret füstöl hidegen indulásnál meg Erdélybõl hazafele elfogyott a víz belõle aztán Párkányból hazafelé is elkezdett melegedni a hûtõ szinte üres volt megint... |
| VVLaci | 87057 | 2014. október 2. 11:30 | Válasz erre: 87054 |
|
Amennyit ráköltöttél eddig, inkább a megjavítás oldalára billenti a mérleget. Fehéret füstöl a motorod induláskor? Vagy olajos a hûtõvized, honnan tudod, hogy hengerfejes? |
| lendvai | 87056 | 2014. október 2. 11:21 | Válasz erre: 87054 |
|
Attól függ mennyire kötõdsz a géphez. Én a magam részérõl nekiesnék és felújítanám, mert ennek már tudom minden baját. Ha lecseréled egy másikra, akkor kezdheted elölrõl a feltérképezést. Persze ott van a lehetõsége, hogy a másik jobb lesz. Na de mennyi pénzt öltél bele eddig ebbe, mennyiért tudod eladni és mennyibe kerül egy másik? Ezt szembeállítva azzal, hogy mennyibe kerül a jelenlegi gép felújítása. A számok ismeretében szerintem könnyebb dönteni, meg persze az is számít te hogy viszonyulsz a gépeidhez. Én szeretem tutujgatni õket, ezért aztán sok mindent el tudok nézni nekik és megjavítom. :-) Nálad a leglátványosabb talán a repedt, karcos idom, de azt egy jó mûanyagos aránylag olcsón meg tudja csinálni, le kell fényeztetni, matrica rá és OK. Ha a hengerfejtömítést cseréled (kizárólag gyárira), akkor érdemes szétnézni a blokk környékén, ha már szétborítod, közben imádkozni, hogy ne derüljön ki más. Infóval, szerszámokkal szerintem tudunk itt segíteni, nekem sajnos nincsenek fölösleges alkatrészeim 3VD-hez, de tudok kölcsönadni egy Haynes szervizkönyvet, ami alapvetõen a 3VD-rõl szól, meg a karbiszinkronhoz mûszert, ha úgy döntesz, hogy szétborítod. Kompressziómérõm is van, ha kell.
|
| lendvai | 87055 | 2014. október 2. 11:09 |
|
Az utólag beépített xenonoknál arra kell ügyelni, hogy a színhõmérséklet minél közelebb legyen a halogénéhez. Az kb a 3000K-es érték körül van. Akkor kisebb a valószínûsége, hogy éberéknek szemet szúr a forgalomban. Az 5-6000K az a kalandvágyóknak jó, mert feltûnõen fehér, csak hát sokat kell fizetni, ha elkapnak. Azt a pénzt meg akkor már inkább eliszom valakivel. :-)
|
| Petike88 | 87054 | 2014. október 2. 11:07 |
|
Szeretném megkérdezni a véleményeteket. Van egy 1991-es 3VD-m néhányan személyesen is láttátok már. Jelenleg hengerfejes a gép. sok apró hibája van. - Hétvégén beszart a km óra meghajtás - Távolságiból csak az egyik üzemel - Repedtek karcosaok az idomok, csúnya a festés - törött a hátsó lámpa búra - Lógnak a lábtartók ki van kopva a gumibetét ami fogja - ülést se ártana újratömetni húzni... - 1-2 fékbetétes az elsõ tárcsa (eléggé kopott) - kuplungkar vége letört (esztétikai hiba) Ami pozitívum vagy már megcsináltam a gépen - Egy fasza saválló rendszer van rajta - lánc lánckerék szett 5000km-es - Új elsõ krómszárak, perselyek minden a belsejében, kormány-nyakcsapágy szintén - vezérmûlánc feszítõ gyári új (42 ezer volt) - Bovdenek jók - 4TX karbi van rajta amiben a membránon kívül a többi apró kis persely meg gumi ki lett cserélve tavaly - kuplung új legjobb minõséget kapta kompletten Szétdöltsem és újítsam fel vagy adjam el? Esetleg bontsam szét és nektek kellhet alkatrész belõle mert sok az alig futott, új vagy felújított egység a motorban... |
| jobbkormanyos | 87053 | 2014. október 2. 09:50 | Válasz erre: 87040 |
|
Ugyanilyen van az enyémben, csak 5000K-s .
|
| tulok99 | 87050 | 2014. október 2. 08:47 |
|
http://hegylakok.hu/2014/09/cikkek/megorulsz-itt-a-kawasaki-h2r
|
| Flenegen | 87048 | 2014. október 2. 07:59 |
|
hazaérve visszaolvassa a tudományunk, eret vág aztán mond valami frappánsat:)
|
| Fido71 | 87046 | 2014. október 2. 07:55 |
|
5. A Séf Úr mindent tud, ..... ahogy a Fekete Lovag is mindig gyõz! :)
|
| mati12 | 87044 | 2014. október 2. 02:29 |
|
5. A Séf Úr mindent tud,................amit Chuck Norris...! :-)
|
| Schindler | 87042 | 2014. október 1. 22:41 | Válasz erre: 87036 |
|
Ha már kell egy "gumi" szabály, ami bármilyen nem várt helyzetben alkalmazható, és megfelelõ választ adhat, akkor az én javaslatom: 5. kawa550. Csak így simán. :))) |
| sandorfia | 87041 | 2014. október 1. 22:38 | Válasz erre: 87040 |
|
35 W-os, 4300 Kelvines cuccot használok. Ha valaki megkockáztatná, csak ajánlani tudom. Én ezt látom.
|
| oraculus | 87040 | 2014. október 1. 22:09 |
| Kilos | 87038 | 2014. október 1. 21:44 | Válasz erre: 87037 |
|
Az 5. szabály - A Piros Hetes - mindent visz!!!! :))))
|
| Robi70 | 87037 | 2014. október 1. 21:07 | Válasz erre: 87036 |
|
Olyan biankó szabály, amit nem írunk le pontosan, mégis mindig mindenre igaz?! Jó!
|
| yamatomo | 87036 | 2014. október 1. 20:38 |
|
Szép estét Mindenkinek! Az 5.pont lehetne egy "gumipont",amire bármilyen nem várt eseménykor lehetne hivatkozni.
|
| Robi70 | 87035 | 2014. október 1. 20:14 |
|
Kicsit bõvítettem, nehogy valaki azt érezze, hogy már csak a Séf Úrnak fenn tartott egy hely maradt. Mindenki bölcseletére kíváncsiak vagyunk!:) Hajrá!!!
|
| Robi70 | 87034 | 2014. október 1. 20:11 |
|
TDM kódex, avagy a legszentebb 11 parancsolat! Nekünk! 1 Végy egy TDM-et 2 Regisztrálj a TDM fórumon 3 Segítsd márkatársaid és azokat a tudatlanokat, kik hozzád fordulnak tudásért! 4 Ne fikázd azokat, akiknek nem TDM-ük van, hiszen nem lehet mindenki tökéletes. 5 6 TDM-es résen van, mint a jó cserkész. 7 Hölgyek részérõl: Rés készen van. 8 A TDM-es állapotot vesz nem kilométert! 9 10 11 |
| Kilos | 87033 | 2014. október 1. 19:41 |
|
Ez esetben: TDM kódex, avagy a legszentebb 8 parancsolat! Nekünk! 1 Végy egy TDM-et 2 Regisztrálj a TDM fórumon 3 Segítsd márkatársaid és azokat a tudatlanokat, kik hozzád fordulnak tudásért! 4 Ne fikázd azokat, akiknek nem TDM-ük van, hiszen nem lehet mindenki tökéletes. 5 6 TDM-es résen van, mint a jó cserkész. 7 Hölgyek részérõl: Rés készen van. 8 A TDM-es állapotot vesz nem kilométert! |
| nferro | 87031 | 2014. október 1. 19:30 | Válasz erre: 87029 |
|
Ez esetben: TDM kódex, avagy a legszentebb 8 parancsolat! Nekünk! 1 Végy egy TDM-et 2 Regisztrálj a TDM fórumon 3 Segítsd márkatársaid és azokat a tudatlanokat, kik hozzád fordulnak tudásért! 4 Ne fikázd azokat, akiknek nem TDM-ük van, hiszen nem lehet mindenki tökéletes. 5 6 TDM-es résen van, mint a jó cserkész. 7 Hölgyek részérõl: Rés készen van. 8 |
| Robi70 | 87029 | 2014. október 1. 19:15 | Válasz erre: 87028 |
|
Feró, csak illeszd be valamelyik üres helyre. Ha fogynak kitöltendõ pontok, majd bõvítünk.:) Csak azért választottam a 8-as számot, mert a 6, 10 12-es már foglalt volt. A kisdobosok, az úttörõk és egy bizonyos Mózes nevû úr már lestoppolta.:) |
| nferro | 87028 | 2014. október 1. 19:07 | Válasz erre: 87025 |
|
Esetleg mehet valamelyik pontba? Ne fikázd azokat, akiknek nem TDM-ük van, hiszen nem lehet mindenki tökéletes. Tudom, gyenge próba volt.:))) |
| nferro | 87027 | 2014. október 1. 19:02 | Válasz erre: 87020 |
|
Megnézted, hogy megvan-e még a motorod? Lehet, hogy nem véletlen az azonosság...:))))
|
| sandorfia | 87026 | 2014. október 1. 19:02 |
|
TDM kódex, avagy a legszentebb 8 parancsolat! Nekünk! 1 Végy egy TDM-et 2 Regisztrálj a TDM fórumon 3 Segítsd márkatársaid és azokat a tudatlanokat, kik hozzád fordulnak tudásért! 4 5 6 TDM-es résen van, mint a jó cserkész. 7 Hölgyek részérõl: Rés készen van. 8 Vagy félreértettem valamit? ( Tudom, bunkó vagyok. :-(( ) |
| Robi70 | 87025 | 2014. október 1. 18:32 |
|
'Nida, hogy alakul kódex. Legalább egy pontot hagyjunk Kawa valamelyik bölcsességének is!:) TDM kódex, avagy a legszentebb 8 parancsolat! Nekünk! 1 Végy egy TDM-et 2 Regisztrálj a TDM fórumon 3 Segítsd márkatársaid és azokat a tudatlanokat, kik hozzád fordulnak tudásért! 4 5 6 TDM-es résen van, mint a jó cserkész. 7 8 Jöhetnek a további ötletek! |
| VVLaci | 87024 | 2014. október 1. 17:30 | Válasz erre: 87023 |
|
Segítsd márkatársaid és azokat a tudatlanokat, kik hozzád fordulnak tudásért! (Mert a TDM-es ahol tud, segít!) :-)))))) |
| Flenegen | 87023 | 2014. október 1. 17:12 | Válasz erre: 87022 |
|
Regisztrálj a TDM fórumon:) Már csak 5 kell! |
| Robi70 | 87022 | 2014. október 1. 16:09 | Válasz erre: 87011 |
|
Szasztok! Ez jól hangzik Dezsõ! Már csak 6 kell és össze áll a TDM kódex!:))) |
| D.Gabesz | 87021 | 2014. október 1. 14:30 |
|
Köszönöm mindenkinek a segítséget, az áttételemben nem feltételezem, hogy baj lenne. Akkor csak beállítás, szinkron, meg ami kopott az cserés. Kösziii! Sziasztok! |
| D.Gabesz | 87020 | 2014. október 1. 14:29 | Válasz erre: 86987 |
|
Hihetetlen, mennyi jóízlésû ember van itt :)) Még a doboztartóid is pont ugyanolyanok, mint nekem! Gyönyörû! Köszi az infót! |
| lendvai | 87019 | 2014. október 1. 13:10 | Válasz erre: 87018 |
|
Én nem szeretem az ilyen jellegû kalandokat. :-) Maximum hallgatni ahogy mesélnek róla. :-)
|
| Fido71 | 87018 | 2014. október 1. 09:52 | Válasz erre: 87017 |
|
De legalább lenne értelme nézegetni a mûszereidet! Valami sosem azt mutatná, amit kellene... Éppen ezért pakolják bele. :))) |
| lendvai | 87017 | 2014. október 1. 09:15 | Válasz erre: 87015 |
|
De nem vettem, mert önmagukban az órák nem garantálják a hosszú távú, megbízható, hibamentes mûködést, a Lancia lehet egy példa erre. :-)
|
| Flenegen | 87016 | 2014. október 1. 09:09 | Válasz erre: 87012 |
|
Kedves Tibi, rosszul fogalmaztál kérlek. Egy japán sosem romlik el! |
| VVLaci | 87015 | 2014. október 1. 08:48 | Válasz erre: 87012 |
|
Bakker, neked Lanciát kellett volna venned, az tele van mindenféle órákkal! :-))))))))))
|
| lendvai | 87012 | 2014. október 1. 08:24 | Válasz erre: 86991 |
|
Dehogyis probléma, csak én is kütyümániás vagyok és ha veszek ilyet csak azért lesz, hogy némi plusz információhoz jussak. Esztétikusan felszerelni, na az már más kérdés. :-) Az autómban is ott figyel egy OBD2 bluetooth jeladó, a telefonon néha ránézek mi történik a vezérlõben. Semmi gyakorlati haszna, amíg mûködik a gép, ha hibakódot kell olvasni, akkor viszont jól jöhet. De egy Honda sosem romlik el. :-)
|
| dinnyemag | 87011 | 2014. szeptember 30. 22:22 | Válasz erre: 87010 |
|
Az elsõ egyértelmû, éppen gyúrok rá: Végy egy TDM-et!:-))))
|
| Robi70 | 87009 | 2014. szeptember 30. 21:25 | Válasz erre: 87007 |
|
A TDM-es résen van, mint a jó cserkész. A TDM-es 8 parancsolatából ez lehetne a 6.! |
| Robi70 | 87008 | 2014. szeptember 30. 21:21 | Válasz erre: 86983 |
|
Az 5 éves gumi 'azé jó, mert meg van 'má keményedve annyira, hogy nem kopik. Cserébe viszont nem is tapad úgy ahogy kellene. Eltolod a 30 ezres kiadást egy évvel, de ha emiatt csúszik ki a motor alólad sokkal többet költesz a felújításra és akkor már le fogod cserélni az elsõ gumit is.
|
| Robi70 | 87006 | 2014. szeptember 30. 21:13 |
|
"Szevasztok Mivel hosszas keresés után sem találtam a TDM-rõl egy fórumot sem a neten, ezért úgy döntöttem itt nyitok egyet. Jó lenne hasonló motorral rendelkezõ emberekkel beszélgetni, tapasztalatot cserélni, és esetleg túrákat szervezni..... Addig is széles utat és jó idõt kívánok minden motorosnak! Üdv. Zsolt " 1e ati5995 2e vasutas 3e Dewy 4e petyatdm 5e Balu68 6e kawa550 7e CJKrisz 8e egoka 9e vasutas 10e CJKrisz 11e Endruz 12e CJKrisz 13e PalmBela 14e vadasz 15e Suprati 16e Suprati 17e lendvai 18e kawa550 19e cizi 20e Suprati 21e Tamas85 22e heilm72 23e hamster 24e kawa550 25e CJKrisz 26e fazakas66 27e predator9 28e Lokátoros 29e Englishman 30e galoscsabus 31e dinnyemag 32e szsolt 33e Suprati 34e hamster 35e oszika 36e Flenegen 37e Szilárd 38e hamster 39e dinnyemag 40e Suprati 41e furoember 42e hamster 43e fazakas66 44e VVLaci 45e CJKrisz 46e Scopy (Lendvai barátunk "emlékére") 47e tdm lori 48e szsolt 49e jimbeam 50e hgemini 51e fazakas66 52e scopy (bár ez így nem ért!) 53e Vasutas, hgemini, kawa550 3-as holtverseny!:))))))))) 54e hgemini 55e Tamas85 56e hgemini 57e csokabi 58e Robi70 59e Kilos 60e csokabi 61e jimbeam 62e hamster 63e gabor82, iszonyatos küzdelem árán:-))) 64e dinnyemag 65e furoember 66e Kilos 67e csokabi 68e Skuli és ati5995 fej fej mellett:))) 69e MadBob 70e Robi70 71e Endruz az eltévelyedett:) 72e Scopy (Tominak ajánlom!) 73e MadBob (mert mindenki aludt!) 74e Tonio 75e csokabi újabb trófeája:) 76e csabesz1 77e Flenegen újra (2014-02-24) 78e Scopy és Schindler holtversenyben! (2014-03-14) 79e csokabi (2014-03-30) 80e tomhahn (2014-04-13) 81e Tulok99 (2014-04-30.) 82e MadBob (2014-05-14) 83e Schindler (2014-05-29) 84e Tomhahn (2014-06-26) 85e Ati5995 (2014-07-30) 86e BIKE-R (2014-08-29) 87e Tomhahn (2014-09-30) |
| dcsaby | 87004 | 2014. szeptember 30. 21:06 |
|
BT 023 11.000.km után . Igaz már eléggé kockás, de én elégedett vagyok vele. Az elsõ még hibátlan.
|
| kormi1313 | 86996 | 2014. szeptember 30. 20:59 |
|
Nekem80/3000. 100/3750 120/4500 és tovább 750fordulatonként+ 20km. Fogyi 5-5,5 liter.Ja és nem eszi az olajat hûtõvizet igaz idén csak 5 ezer pár százat gurultam. |
| tomhahn | 86995 | 2014. szeptember 30. 20:56 | Válasz erre: 86994 |
|
Mert itt Komárom megyében más a légellenállás:)
|
| Robi70 | 86994 | 2014. szeptember 30. 20:52 | Válasz erre: 86993 |
|
Tomi az enyém a 6 lityi. D.Gabesz-é a 6,7-7,2, pedig õ nem is kenyi neki. Akkó?!:))) |
| Robi70 | 86992 | 2014. szeptember 30. 20:47 | Válasz erre: 86976 |
|
Már azt hittem az átlag 6 literes fogyasztással viszem a prímet, de ez a 6,7-7,2 elég soknak tûnik elsõre, sõt másodikra is!
|
| csokabi | 86991 | 2014. szeptember 30. 20:47 | Válasz erre: 86988 |
|
Szerintem arra költöd a lovédat amire akarod, de ezek közül amiket itt felsoroltál egyik sem olyan gyakori probléma, hogy 40 ezres kütyüt meg a ki tudja ki által kalibrált érzékelõit beépítsem egy jól megtervezett rendszerbe. Mondom, szerintem.
|
| csokabi | 86990 | 2014. szeptember 30. 20:38 | Válasz erre: 86986 |
|
Ez van, ezzel még együtt tudok élni:) Az 5 liter azért könnyen összejön már 140 körül, ezért is nagyon jó Zoli motorjának a fogyasztása. |
| Flenegen | 86989 | 2014. szeptember 30. 20:29 | Válasz erre: 86976 |
|
Nekem ha jòl emlékszem akkor 100-nál 3000-et forog ha jól emlékszem 4500-at forog 130-nál. A fogyasztás nekem átlag 5,8-6 liter. Ja és szinte 90 százalékban a párommal ketten megYünk.
|
| lendvai | 86988 | 2014. szeptember 30. 20:23 | Válasz erre: 86968 |
|
Amúgy találtam az E-bay-en egy helyes kis mûszert, van egy mutatós része, talán az mutatja az olajnyomást, meg a számlapban egy folyadékkristályos kijelzõ, ami az akkufeszültséget, olajhõmérsékletet és vízhõmérsékletet. Érzékelõkkel együtt szállítják, kb 40 ezer, egy gondja van, hogy 6cm átmérõjû. Bár van hozzá külsõ ház és talp is.
|
| gezasz | 86987 | 2014. szeptember 30. 20:20 | Válasz erre: 86976 |
|
D. Gabesz! Egyforma gépünk van . 100-nál 3900, 120-nál 4500, 135-nél kb 5000-es a fordulat. Gyári fogaskerék, lánc. Fogyasztásom nem kímélõ módban 5 liter körül van |
| VVLaci | 86986 | 2014. szeptember 30. 20:12 | Válasz erre: 86984 |
|
Ez az automata szívató átka. Valamikor Nektek is fel kell nõni az 5L-es fogyasztáshoz! :-))))))))))))))))
|
| csokabi | 86985 | 2014. szeptember 30. 20:05 | Válasz erre: 86981 |
|
Alig olvastam ettõl a sráctól túrázós élménybeszámolót az elmúlt x hónapban, mert mindig van valami a motorjával. Lassan kezd rossz fényt vetni a típusra:)
|
| csokabi | 86984 | 2014. szeptember 30. 20:03 | Válasz erre: 86969 |
|
Szia Vandis. a következõ ami fel fog tûnni, hogy amikor hidegebbre fordul az idõ emelkedni fog a fogyasztása is. Kb. mostanában...
|
| desperado25 | 86983 | 2014. szeptember 30. 19:53 | Válasz erre: 86965 |
|
Elöl BT045 van, szinte még kopás nélkül, hátul meg Metzeller, ami kuka. PR4-el szemezgettem, de hogy ne vesszenek össze szerintem az elsõ párját veszem hátra. A német tesztek a Pirelli Angelt hozták ki legjobbnak.. A gyártók szerint veszélyes is lehet, ha nem azonos típusok vannak fent. Ebben lehet igazság is mivel kanyarban másképpen viselkedik egy többkomponensû, más mintázatú stb gumi. Már csak az a problémám, hogy az elsõ is már 5 éves...
|
| tulok99 | 86982 | 2014. szeptember 30. 19:52 | Válasz erre: 86976 |
|
Kedves D. Gabesz! nekem módosított áttételem van ( 4tx ), elöl is és hátul gyáritól eltérõ fogszám van, de a fogyasztásom továbbra is 4,5-5,4 között változik, bár idén inkább 5 körül, mert valamiért képtelen vagyok mostanában 160 alatt menni vele, meg jobban is forgatom mint tavaly... szerintem nem a módosított áttétel miatt eszik többet a géped! de ha letakarítod a lánckerekeket, akkor mindegyikbe bele van ütve a fogszám... gyõzõdj meg róla, hogy mekkorák vannak fennt. én is inkább porlasztóra gyanakodnék, ha nem hajtod rommá és mégis ennyit eszik, akkor ott valami nincs rendben...
|
| VVLaci | 86981 | 2014. szeptember 30. 19:19 | Válasz erre: 86973 |
|
Mi van ezzel a géppel?????? Ha kell segítség, szólj! |
| VVLaci | 86980 | 2014. szeptember 30. 19:18 | Válasz erre: 86976 |
|
A porlasztót alaposan át kell nézni! Súbertû zégerét felülrõl a 2. rovátkába helyezni, alapjárati keverékcsavar 2x360°-ot kitekerve. Pillangószelep-jeladót beszabályozni, karbiszinkron. Ha így sem jó, akkor a porlasztóban kell alkatrészeket cserélni, sajnos el tud kopni. |
| VVLaci | 86978 | 2014. szeptember 30. 19:10 | Válasz erre: 86966 |
|
Nem én voltam, más babérjával nem ékeskednék! :-)))
|
| Muju | 86977 | 2014. szeptember 30. 18:26 | Válasz erre: 86976 |
|
D.Gabesz, A fordulaszám - sebesség értékekre nem tudok pontos adatokat, de körülbelül ezek vannak nekem is. '99-es 4tx-em van a gyári áttétellel(16-43).A fogyasztás nálam4,5 és 5,3 littyó környékén mozog hasonló tempónál és súlynál. |
| D.Gabesz | 86976 | 2014. szeptember 30. 17:46 | Válasz erre: 86962 |
|
Köszi a segítséget, az lenne a jó megoldás. Sajna csak szûkszavú voltam :D A motor szerelõnél, szezon végi karbantartás, meg mivel egy hónapja vettem, a magas fogyasztás miatt eljárás indult ellene... Karbi szinkron, szelepek ellenõrzése. 6,7-7,2 jött ki túratempóval,80-100 körül. Óvatos vagyok, cserébe 130kiló, tehát ketten megyek mindenhova :D Ez a fogyasztás normális? A szerelõ hangra rendben találta, és esetleg a gyáritól nagyban eltérõ áttételre gyanakodott. Nekem : 110-4100, 120-4500, 130-4800 a fordulat. Akinek gyári az áttétele, annak lényegesen eltér-e? Ja, 850 4TX. Így talán megoldhatóbb a problémám, hogy mindent leírtam :) Köszi, sziasztok! |
| Kilos | 86975 | 2014. szeptember 30. 17:38 |
|
A kis olajozó kannával jelölt lámpa funkció könnyen ellenõrizhetõ! Ha ráadod a gyújtást 2-3 sec-ig világít - amíg a számítógép leellenõrzi a rendszereket - aztán elalszik - tehát elalszik álló motornál is, amikor még nincs olajnyomás! |
| Kilos | 86974 | 2014. szeptember 30. 17:33 | Válasz erre: 86969 |
|
A 900-ason sincs olajnyomás visszajelzõ! A kis piros visszajelzõ az olaj szint csökkenését jelzi. |
| Petike88 | 86973 | 2014. szeptember 30. 17:31 |
|
Hétvégén letekertem 1100km-t Parajdig, meg Bucsin-tetõ, Békás-szoros fele voltunk még. töltöttkáposzta fesztiválon enni jó :) Sör már drágul lassan annyiba kerül mint itthon. Ma még volt dolgom esztergom mellett így motorral mentem szal még 360km-t beletekertem a gépbe Hibák amik elõjöttek: - Sebmérõm megadta magát még erdélyben - Pár csavart elhagytam, volt amit meg kellett húzni - Mai nap pedig konstatálódott, hogy hengerfejes a gép, eltûnik a víz a hûtõmbõl... Szal újra szerelés következik :( |
| hamster | 86972 | 2014. szeptember 30. 17:23 | Válasz erre: 86969 |
|
A fordulatszám mérõ órában van egy kis piros izzó,a megszokott olajos kanna szimbólumal.Mikor ráadod a gyújtást vílágítania kellene kb 2-3 másodpercig.Csodálkozom hogy eddig nem tûnt fel.
|
| Karex | 86971 | 2014. szeptember 30. 17:14 | Válasz erre: 86950 |
|
Köszönöm! Szelepfedél tömítés biztos cserés, rendelem is! Az olajpumpánál mi van, papír, vagy gumigyûrû (e-bay alapján papír/klingerit/teflonos valami) Vízcsõ csonk gumigyûrû méretét meg tudod mondani? |
| oraculus | 86970 | 2014. szeptember 30. 16:48 | Válasz erre: 86934 |
|
Szia! Nekem a hátsó Bridgestone BT023 közel 10.500 km-ért bírtak. Megvoltam elégedve vele. Esõben, melegben és 6°C+esõ mellett is kiválóan tapadt. Most tettem fel augusztus végén egy új hátsó Michelin Pilot Road4 TRAIL gumit. Egy hûvös-esõs Zakopane és egy meleg pécsi motoros hétvége (2 fõ+oldaltáskák) után pozitív a véleményem róla. Én mindkettõt tudom ajánlani. |
| Vandis | 86969 | 2014. szeptember 30. 16:40 |
|
Köszönöm, akkor ezzel a hõmérséklet kérdéssel most nem foglalkozom egyelõre. Engem csak az aggasztott, hogy nem árt-e az alacsony hõmérséklet (vagyis az, amit a kijelzõ mutat, de ezek szerint az nem is annyira alacsony). Olajnyomás jelzõ van a 900-ason. |
| Robi70 | 86968 | 2014. szeptember 30. 16:38 | Válasz erre: 86963 |
|
Repülni is akarsz vele Tibi?!:))) Ennyi mûszerrel úgy nézne ki, mint egy ûrrepülõ szimulátor.:)
|
| Robi70 | 86966 | 2014. szeptember 30. 16:29 | Válasz erre: 86960 |
|
D.Gabesz, áttétel számolgatáshoz itt egy kis segédlet: http://www.gearingcommander.com/ Még a a mi VVLacink osztotta meg velünk valamikor, én csak elmentettem.:) |