27 28 29 30
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

lendvai 86567 2014. szeptember 16. 19:53   Válasz erre: 86565
Én nem vagyok guru, nekem Galaxy S3-on fut a hárombetûs, gyönyörû grafikával.Asszem ennek a kijelzõje is olyan full HD-féle.
    

oraculus 86566 2014. szeptember 16. 19:14  
Sziasztok!
Felújítom a TDM-em blokkját és így nem tudom felhasználni a bontatlan Repsol Moto Rider 4T 15W50 motorolajat amit még augusztusban vettem (a felújított blokkba 10W40-es Motul motorolaj kerül majd). Ha valakit érdekelne 2 darab 4 literes kiszerelés eladó mindösszesen 12.000 Ft-ért.
Üdv. Ori
    

albi 86565 2014. szeptember 16. 19:02  
A navis guruktol kerdeznem meg, hogy a három betûs navigáció, van-e full hd-s kijelzore? (Android nexus 5)
    

albi 86564 2014. szeptember 16. 18:56   Válasz erre: 86549
Köszönöm! :)
    

jobbkormanyos 86563 2014. szeptember 16. 18:03   Válasz erre: 86562
Itt is rákérdezhetsz , féláron van.http://www.szimering.com/index.php/cat/c8_Fork-oil-seal-oil-seal--szimering--teleszk-p-szimering--fork-oil-seal-.html/page/10
    

Diravi 86562 2014. szeptember 16. 15:31   Válasz erre: 86560
Köszi! Nagyvas hoz Athena-t meg "japánt" (Prox?), utóbbi drágább egy picivel. Ha jól tudom, a 43x55.1x9.5/10mm a jó méret?
    

lendvai 86561 2014. szeptember 16. 15:17  
Hétvégén betévedtünk egy szárnyascsirke kereskedésbe, párom felült egy NC750X-re és egy CBR300R-re, csak hogy szokja a dimenziójukat. Kicsit megdöntögette oldalra, visszacibálta, stb. Az NC túl böszme volt neki, ellenben a CBR-re azt mondta, hogy az tetszik neki és kényelmesebbnek tûnik az üléspozíció. Azért még felültetem egy MT07-re is alkalomadtán, aztán meg úgyis a gurulós próba dönti el mit fog hajtani. :-) Ja igen, Honda trikolor ronda, csak fekete jöhet szóba. :-) Abból viszont az 500-as, hogy túrázni is lehessen vele.
    

VVLaci 86560 2014. szeptember 16. 14:25   Válasz erre: 86559
A nagyvasból jó szimering jön. A Shoxét nem ajánlom, csak ha nagyon tuti a krómozásod és kikerülöd a bogarakat. :-)))
    

Diravi 86559 2014. szeptember 16. 14:07  
Még múltkor cseréltem teló olajat a 900-asomban, szinte zéró olaj volt mind2ben, most pár ezer km után elkezdett folyni mind2 teló, szimeringet cserélnék. Legtöbb helyen azt olvasom, hogy csak a gyári szimering a tuti, van valakinek tapasztalata utángyártotakkal? Köszi.
    

Vandis 86558 2014. szeptember 16. 13:31   Válasz erre: 86554
Össze kéne hozni a kutyáimmal, tudnának mit tanulni egymástól :)
    

galoscsabus 86557 2014. szeptember 16. 13:00   Válasz erre: 86556
Abba már belegondolni se merek, mi lesz ha fõzni is megtanul.....
:-))))))
    

lendvai 86556 2014. szeptember 16. 12:41   Válasz erre: 86554
Na, kíváncsi vagyok mikor jelenik meg a motoron, bukóval a fején. :-)))
    

todaytom 86555 2014. szeptember 16. 11:56  
Ilyen levelet kaptam hátha érdekel valakit:

Kedves Vásárlóink, Motoros Barátunk
köszönjük megrendeléseiteket a 2014 év szezonjában.
Engedjétek meg, hogy cserébe kedveskedjünk egy szokatlan dologgal: nem beragadt, gyenge cuccot, hanem fogyós és szuper minõségû terméket árazunk le az õszre: Friss gyártású Motul 5100 10W40 olaj, 1 literesben 2490 Ft-ért, 4 literesben 8990 Ft-ért.

1L:
http://www.m0moto.hu/product_info.php?products_id=7059

4L:
http://www.m0moto.hu/product_info.php?products_id=7061
    

kawa550 86554 2014. szeptember 16. 11:46  
Egybõl 2 lépcsõt ugrunk meg az evolúcióban:
1 két lábra állás
2 eszközhasználat.
:))))
    

lendvai 86553 2014. szeptember 16. 10:49   Válasz erre: 86548
Séf bácsinak igazsága vagyon, át kell ott irkálni pár dolgot a txt-ben. De az a biztos, ha kérdéses esetben mindig van az embernél a jó öreg papír alapú térképbõl is. Akkor Moha bá' nem tudja félrevezetni. :-)
    

kawa550 86552 2014. szeptember 16. 08:54   Válasz erre: 86548
Ilyenkor általában a program mappájának az elérési útját kell a telefonnak megfelelõen átírni, mert nem mindegy hogy sd card vagy sd card 01 vagy valami egyéb szerepel a sys.txt-ben. És ugyan itt a teló képernyõfelbontását is meg kell adni, különben nem müxik. El lehet vele babrálni egy ideig.
    

Annonymus 86551 2014. szeptember 16. 08:42  
Jó reggelt naccságosurak...Szinte hihetelen de folyamatosan jó idönk van... Lehet motorozni.A felleg körbe karikába kerülget de mintha valami elriasztaná,hogy közelebb jöjjön....Lehet,hogy kiszurta az anyósomat,és most egyszerûen nem mer erre szállni...csakis ez az 1 választ látom elfogadhatónak..!
    

csokabi 86550 2014. szeptember 16. 08:08  
Jó utat, Kofferos!
    

Kilos 86549 2014. szeptember 16. 00:13   Válasz erre: 86547
Megtörtént! :D
    

z_attila 86548 2014. szeptember 15. 23:46  
Sziasztok!

Nem, a fa nem TDM háton jött, hanem egy kétüléses hatezer-ötszáz köbcentis tetõablakos piros szörnyetegén. (és nem is ferrari, nem is corvette).

Köszi a segítséget, de sajnos nekem nem sikerült feltennem a navit a (thepiratebay on-nyilván nem kerestem rá :D ), valamiért az Igo t miután feltettem, kiírta hogy tegyem be az SD kártyát, nem futott. Navigont próbáltam utána de az meg miután feltettem, elkezdte megint letölteni saját magát... Na mindegy a holnapi etapot megjegyeztem, majd talán holnap este az elsõ állomásomon még kísérletezek a letöltéssel.

Üdv. Attila
    

albi 86547 2014. szeptember 15. 22:01  
Sziasztok!
Megint mobilról vagyok, nem tudom hozzairni magam a listahoz.
Írjatok be a listába légyszi: Albi 2 fõ Tdm 900.
Köszönöm 😀

    

Kilos 86546 2014. szeptember 15. 19:58  
FoTa 2014 Harta
/Fórumok Találkozója Szezonzáró, hagyományos rendezvény/

Ideje: 2014. október 4. (Szombat)
Helye: Harta - Panoráma Halászcsárda elõtti Duna part

Iratkozz fel, fontos!:
https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AmWyAkPgnyngdDJGS09XeWFKcGcxcHRVU25rdU5veWc&usp=drive_web#gid=0
    

todaytom 86544 2014. szeptember 15. 17:19   Válasz erre: 86527
navigon jó lesz?

    

Endruz 86543 2014. szeptember 15. 16:43   Válasz erre: 86540
Nem szokták meg, hogy ilyen röviden szólsz hozzá... :-)))) várták a folytatást :-)))))
    

csokabi 86541 2014. szeptember 15. 16:11   Válasz erre: 86540
Úgy valahogy, szégyelheted magad...
Hess a sarokba!:)))
    

lendvai 86540 2014. szeptember 15. 15:45  
Mi történt, ezzel a rövid hozzászólással elûztem mindenkit a fórumról? :-)
    

lendvai 86539 2014. szeptember 15. 10:32   Válasz erre: 86536
Hallottam reggel a rádióban, hogy nyert, de nem láttam a futamot. Szétnézek a Youtube-on, azok az adok-kapok-ok elég látványosak tudnak lenni. :-) Anno a Laguna Seca-i párbajának a videóját láttam elõször, igen nagy hatású volt. :-)
    

Vandis 86538 2014. szeptember 15. 09:38   Válasz erre: 86535
Vagy fordítva is fel lehetett volna rakni és akkor kiegészítõ egykerekezéshez :)
    

suny5539 86537 2014. szeptember 15. 09:30  
Azt a sok tüzelõst is motorral hoztad? :)
    

kawa550 86536 2014. szeptember 15. 08:51  
Oszt a Dottore megvót a hétvégén emberek? :)))))))))))))
http://totalbike.hu/magazin/sport/2014/09/14/a_bajnok_visszatert/
    

nferro 86535 2014. szeptember 15. 08:49   Válasz erre: 86520
Tök jó!
A bõrönd görgõit hátmasszírozónak is használhatod, rázósabb úton.!:)))

Széles utat és jó idõt!
    

kawa550 86534 2014. szeptember 15. 08:27   Válasz erre: 86532
Úgy tûnik! Mi tagadás, nekem se jött le elsõre hogy ez egy pocsolya tükörkép, inkább arra gondoltam hogy dik mán, le kék cseréni a kámerás mobilt, mert igen csak pixelesedik a kép kevés fénynél.....:)))))))))))
    

VVLaci 86533 2014. szeptember 15. 08:01   Válasz erre: 86531
Való igaz, hogy ez tükörkép! Jobb oldalon váltókar és sztender! :-))))
    

csokabi 86532 2014. szeptember 15. 07:49   Válasz erre: 86531
Aha, akkor a második lehet a pocsolyás fotó, ha jól sejtem...:)))))
    

Vandis 86531 2014. szeptember 15. 07:36   Válasz erre: 86524
Öööööö.... hát nekem ez "csak" egy TDM tisztuló ég alatt és víztükörben kora reggel, ami azt a hangulatot fejezné ki, mikor az ember kora reggel tisztuló ég alatt és vizes úton motorozik.
Én ilyen egyszerû gondolkodású vagyok :), azt nem tudom, mit jelent az ellenfény :)
    

VVLaci 86530 2014. szeptember 15. 07:29  
Tegnap csak sikerült a VN1500-at megjáratni. Párom azt mondta, csak akkor tetszik, amikor a gáz meghúzásával a nyomaték tolni kezd.

De az a TDM-en is tetszik neki és minden másban jobb a TDM!!!!! :-)))))
    

kawa550 86529 2014. szeptember 14. 22:36  
Ezt meg különösen csokabinak meg dinnyének ajánlanám!:))))))
https://www.youtube.com/watch?v=-_xUIDRxdmc
    

kawa550 86528 2014. szeptember 14. 22:31   Válasz erre: 86527
SOHA ne írd be itt http://thepiratebay.se/ a keresõbe hogy igo android, mert az törvénytelen letöltésre csábítana esetleg.
    

z_attila 86527 2014. szeptember 14. 22:28  

Esetleg valaki androidos navigációt tudna ajánlani? (letöltési forrással) nem jönne rosszul...

    

csokabi 86526 2014. szeptember 14. 22:04   Válasz erre: 86520
Jó utat!
Menet közben egyél-igyál, megérkezés után írj egy kis élménybeszámolót!
    

csokabi 86525 2014. szeptember 14. 22:02   Válasz erre: 86524
:))

    

kawa550 86524 2014. szeptember 14. 21:56   Válasz erre: 86521
Az ellenfényt használatát szeretted volna mûvészileg bemutatni? Kicsit még finomítsál rajt......:)))))))
    

kawa550 86523 2014. szeptember 14. 21:54   Válasz erre: 86520
Ez a kemény nem a gyémánt!:)))))))
Mikor mécc keresztül Kópházán, majd integessél!:))
    

Vandis 86522 2014. szeptember 14. 21:51   Válasz erre: 86520
Szép kis csomag!
Bátran csinálod :)
    

Vandis 86521 2014. szeptember 14. 21:50  
Sziasztok!

Én szokásos mûvészfotókat hoztam a hétvégérõl.
Sok motorozás nem volt (részemrõl) viszont esõ sem :)
    

z_attila 86520 2014. szeptember 14. 21:42  
Sziasztok!

Kb. két hete írtam a fórumba a tervezett utammal kapcsolatban, láttam a válaszokat itt a fórumon is, privátban is- köszönöm szépen a segítségeteket. Lendvai úrnak köszönhetem a legtöbbet mert leírta a motorral kapcsolatos dolgokat (és jól karbantartotta a motort, nem nekem kellett 0 ról újraépíteni a motort). Az utóbbi két hétben sokat utaztam, hellyel-közzel volt csak internetem, ezért nem is tudtam itt válaszolni.

Holnap akartam indulni és 3 nap alatt elcsordogálni szépen Kortrijk-ba. Mivel holnap nagy valószínûséggel esni fog, ezért a túrám kedd-szerdára, tehát kétnaposra rövidül. Késõbb nem érhetek oda, így is több mint egy hetet kések.
Napi 750 kilométer lesz a terv. Nem kevés, de fõleg autópálya lesz, szerintem teljesíthetõ. Viszont elvileg 22-24 fok lesz felhõs/napos.

Egyik nagy dilemmám a csomagjaim rögzítése volt, ma próbáltam ki a végleges módszert- egy nagy keményfedeles bõrönd a doboztartómon és a hátsó ülésen. Spaniferekkel felerõsítettem, ma megterheltem 40 kilóval (30 kilóval fogok utazni csak), kipróbáltam. Stabil a rögzítés, nem mozog el rezonanciára és rosszabb rázós úton sem, viszont a motor eleje elkönnyült, figyelõsebb lesz. (csatoltam a képet, egész szokatlan a látvány, lehet mulatni rajta :) ) Defektjavítóm, elsõsegélycuccom, láthatósági mellényem, láncállító szerszámaim, lánc spray, motorolajam van (remélem a nagyjára nem lesz szükség).

Tehát a terv a kedd reggel 8 órai indulás Zalahaláp > Bécs> Salzburg> München, örülnék, ha lenne útitársam, akár egy egy szakaszra!

Köszi, minden jót

Üdv. Attila


    

kawa550 86519 2014. szeptember 14. 21:30   Válasz erre: 86518
Egyrészt mert a téli pihenõ alatt kinõtte a gyerek, másrészt mert csináltatott magának egy kis ugratót is a pályára, aminek néha napi 2x-i lábtartóhegesztés lett a vége, némi váznyak görbülés kíséretében, így az egész vázat át kellett konstruálni.:)))))
Azt csak mondom, hogy a kínai fûnyíró motornak kb 3 év alatt a gyújtótekercs volt az egyetlen baja, amit 1200ft-ért újra cseréltem.....
    

Karex 86518 2014. szeptember 14. 21:19   Válasz erre: 86515
De most komolyan! Miért kellett átgányolni azt a csodajárgányt? Nem bírta a terepet a váz? :D
    

csokabi 86517 2014. szeptember 14. 21:08   Válasz erre: 86516
Ahogy mondod! A lényeg, hogy menjen a sérómhoz!:)))
    

dinnyemag 86516 2014. szeptember 14. 21:03   Válasz erre: 86514
Ennyire fontos lett a kóbászzsírmetál? Mindegy miaz, csak a színe legyen ilyen! :-))))))))))))))))))))
    

kawa550 86515 2014. szeptember 14. 21:02   Válasz erre: 86514
Baccki, ugyan ilyen motorom volt csak pirosban!:)))))
De aztán lett belõle ilyen sárga is!:)))
    

csokabi 86514 2014. szeptember 14. 20:41   Válasz erre: 86512
Két motorral megyünk, nem ülök föl senki mögé (kivéve Gábor)!:)))
    

Fido71 86513 2014. szeptember 14. 20:40  
Látom, mindenki csinosítgatja a vasat /vagy kedvesét/!
Ilyen idõben mi mást tehetnénk.
Mi most értünk haza egy 3 napos "tökáztatásból", a IV. Sztrapacska-party-ról.
Motoros bagázs volt, de csak 2 motor volt.
Szinte végig esett az esõ
Mi papírkutyák kocsival mentünk Mesteri-fürdõbe a volt úttörõ-táborba /vagyhova/.
30 feletti létszám volt.
Régen röhögtem ennyit.
Szívtuk egymás vérét kegyetlenül!
Ismét megbizonyosodtam, hogy még mindig a motorosok között érzem a legjobban magam!
Drága sem volt, kettõnknek 25ezer pénz volt a szállás, kaja, strandbelépõ és a több láda sör, üdítõ!
Pálinkát mindenki otthonról hozta, magunknak fõztünk, sütöttünk.
Mati barátom most nem hagyta el sem a fürdõköpenyét, sem a pulóverét, sem a telefonját.
Tökéletes volt!

Bár nem hiszem, hogy olvassa, de itt is:

Köszönünk mindent NMiki!!!
Reméljük jövõre is... ;)
    

Robi70 86512 2014. szeptember 14. 20:36   Válasz erre: 86511
Ki vezet és ki ül hátul?!:)
    

csokabi 86511 2014. szeptember 14. 20:32   Válasz erre: 86502
Na, Dezsõ látom szereztél mocit, akkor még tekereghetünk egyet mielõtt tényleg rossz idõ lesz!:)
    

dinnyemag 86510 2014. szeptember 14. 20:28   Válasz erre: 86509
:-))))
    

Endruz 86509 2014. szeptember 14. 20:27   Válasz erre: 86508
Á Dezsõ eszem ágában sem volt...Gyulából csak kibújt a rossz indulat :-)))) Ha BMW-t lát itt a topicban, gyakran elõfordul :-)))))
    

dinnyemag 86508 2014. szeptember 14. 20:18   Válasz erre: 86506
A pocakos öreg stimmel, a bajorozás fáj:-)))))))))
    

dinnyemag 86507 2014. szeptember 14. 20:16   Válasz erre: 86504
Volt egy kis próbakör, 60-70 km, nem akartam pofátlanabb lenni:-)
Természetesen tetszett, de az én véleményem nem sokat számít, olyan nyilatkozzon aki tud is motorozni. Ez most tök komoly, amennyire én merek vele menni oda nagyon sok ez a gép. Kényelmes, nagyon jól gyorsul, picit remeg,a formája kimondottan tetszik, kezes még nekem is, de nagyon -nagyon drágának tartom.
    

kawa550 86506 2014. szeptember 14. 20:10   Válasz erre: 86505
Dinnye, csak szólok hogy itten most téged, ha finoman és politikailag korrekten is, de le " pocakos öreg bajor"-oztak....... :))))))))))))
    

Endruz 86505 2014. szeptember 14. 20:03   Válasz erre: 86502
Dezsõ jól áll ez a motor neked :-))))))
    

Robi70 86504 2014. szeptember 14. 20:00   Válasz erre: 86502
Szasztok!
Próba kör is volt Dezsõ? Hogy tetszett?
    

kawa550 86503 2014. szeptember 14. 19:59   Válasz erre: 86502
Azoknál még érthetõ is, mert ha ott nem bömöst veszel, az olyan mintha itt nálunk leköpnéd a pannóniát a közlekedési múzeumban.:))))
    

dinnyemag 86502 2014. szeptember 14. 19:56  
Úgy néz ki, csak panaszkodnom kell egy kicsit délelött és jóra fordulnak a dolgok. Kisütött a nap és egy ismerõs meghívott egy kis eszem-iszomra, mellékesen megjegyzte, hogy szerdán vett egy GS-t. Gondoltam jobb, ha viszek egy dzsekit magammal, és jól gondoltam:-)))))))))))))

    

lendvai 86501 2014. szeptember 14. 16:15   Válasz erre: 86493
Nekem már a 4TX-en is olyan mûanyagbevonatos volt a blvden, arra meg aszonták ne kenegessem, mert pont azzal teszem tönkre. Így hát én nem kenem a kuplungbovdent.
Ma viszont remek báránysültet ebédeltünk.:-)
    

nferro 86500 2014. szeptember 14. 15:53   Válasz erre: 86493
Nagy vagy Mester, de nem környezetbarát.:))
Remélem, utána nem toltad bele a motort.:))
    

nferro 86499 2014. szeptember 14. 15:52   Válasz erre: 86489
Hát nem csúnya. Szerencsére a kezem pont eléri a gyárit is.:))))
    

VVLaci 86498 2014. szeptember 14. 13:43   Válasz erre: 86493
Így szoktad vízmentesíteni a flasztert? :-)))
    

csokabi 86497 2014. szeptember 14. 13:03  
Most olvasom a linken, hogy azzal mûködik:)
    

csokabi 86496 2014. szeptember 14. 13:01   Válasz erre: 86495
Már nézegettem én is ezt a valamit a Lajosban, de gyanítom, hogy spray-s olajjal mûködik, arra meg nem szívesen adnék pénzt.
    

kawa550 86495 2014. szeptember 14. 12:58   Válasz erre: 86494
Az eszköz az mind1, csak senki ne költsön ilyenre http://www.rider13.hu/bowden_olajozo_szerszam_1641 mert ezzel nekem még soha semmilyen bowdent nem sikerült belülrõl beolajozni, csak kívülrõl, de ott legalább feleslegesen és jó vastagon!:))))))))
    

csokabi 86494 2014. szeptember 14. 12:53   Válasz erre: 86493
Én is így szoktam csak egy pet palackot (kólás például) aprítok fel és a kupakjába fúrok egy lyukat:)
    

kawa550 86493 2014. szeptember 14. 12:19  
Itt is szar idõ van, úhhogy nem maradt más mint némi ápolás. Múltkor egész nap kinn állt a melóhely elõtt szakadó esõben, azóta kicsit akadósan mûködött a kuplung bowden, kenés lett a vége.
Aki még nem csinált ilyent vagy valami bonyolultabb módon, annak egy ötlet, kis tölcsér, ez éppen egy olajos flakon beöntõje, de ha nincs akkor egy nejlonzacskó sarka is megteszi levágva. Felszigszalagozni a bowden külsõ házának a pereme alatt, aztán annyira feltölteni olajjal hogy magasabban legyen mint a bowdenház teteje, így az olaj kénytelen arrafelé folyni amerre mi akarjuk, ha ki-be huzogatod közben a bowdent az gyorsítja a folyamatot, az utolsó képen látszik hogy mennyi olaj folyt át rajt, kimosva a koszt és jól beolajozva abowdent. Ez pl ilyen molibdénszulfátos kenõ olaj.
    

Flenegen 86492 2014. szeptember 14. 11:59   Válasz erre: 86491
Itt sem volt több nap.
    

Flenegen 86492 2014. szeptember 14. 11:59   Válasz erre: 86491
Itt sem volt több nap.
    

dinnyemag 86491 2014. szeptember 14. 11:31   Válasz erre: 86490
Itt május óta esik, elmaradt a nyár. Ha lenne motorom, talán 8-10 nap lett volna egész szezonban amikor szárazon lehetett volna gurulni:-(
    

VVLaci 86490 2014. szeptember 14. 11:07   Válasz erre: 86488
Itt is esik tegnap estétõl folyamatosan!

Pedig lenne motoroznivalóm egy VN1500-zal! :-)
    

csokabi 86489 2014. szeptember 14. 10:11   Válasz erre: 86485
Inkább csak szebbek, mint a gyári darabok. Az állítócsavarral tudod szabályozni a karok távolságát a markolattól. Ezt egyébként tudja a gyári fékkar is.
    

Flenegen 86488 2014. szeptember 14. 09:57  
Dézsából öntik a vizet itten. Asszem ma sem kell motoroznom hogy baszná meg a gvadelupei szüz
    

Flenegen 86487 2014. szeptember 14. 08:10  
A fránya banya:)
    

Annonymus 86486 2014. szeptember 14. 07:03  
Jó reggelt naccságosurak...már a vasárnapom is gyomorideggel indul.
    

nferro 86485 2014. szeptember 13. 20:05   Válasz erre: 86477
Bocs a tájékozatlanságért, de ezek miért is jók? Meg az a határoló bizbasz mire és hogyan?
    

nferro 86484 2014. szeptember 13. 20:03   Válasz erre: 86477
Azok inkább ujjak. Hüvelyk tutira.:))
    

nferro 86483 2014. szeptember 13. 20:00   Válasz erre: 86474
Nekem is ilyen. Csak felnõtt méretben.:))))
    

csokabi 86482 2014. szeptember 13. 19:29   Válasz erre: 86481
:)))
Nagy bánatomra a cross/enduró vonal kimaradt a motoros pályafutásomból, pedig biztos vagyok benne, hogy jobb motorossá válik tõlük az ember.
    

Diravi 86481 2014. szeptember 13. 19:11   Válasz erre: 86479
Majd legközelebb vmi egzotikusabbal fogok próbálkozni :)

Endurózásból jött, hogy kuplung/fék max 2 ujj, többi mindig fogja a kormányt, különben zakó, meg felesleges is behúzni markolatig teljesen. Na nem mintha a versenyzõ vonalat képviselném!
    

csokabi 86480 2014. szeptember 13. 18:54  
Kanadában FZ-09 néven fut az MT-09-es...
https://www.youtube.com/watch?v=wLyC3LplTR4
    

csokabi 86479 2014. szeptember 13. 18:32   Válasz erre: 86478
Én már csak ilyen ünneprontó vagyok:))))
Engem pont ez a "határoló" szitu zavart, de nagyon.
GS kézvédõ alá egyébként szépen befért...:)
    

Diravi 86478 2014. szeptember 13. 18:24   Válasz erre: 86477
Nahát Csokabi, gondoltam vmi újjal rukkolok elõ, de hát nincs új a nap alatt :)

300km-t mentem velük eddig, nem volt ujjproblémám. 2 ujjal húzom mind2t, a kuplungot rá a gyûrûsre (ahhoz elég hosszú), ahogy eddig is, az a határoló.

A felfogatási rész biztosan CNC, és a kar maga is, az állítási résznél lévõ részleteken látszik. Csak az élek le vannak csiszatolva utána, majd sztem porfestve, az zavarja meg elsõre így távolból a nem "hozzáértõ szemet" :))
    

csokabi 86477 2014. szeptember 13. 18:04  
Mivel nekem is ilyenek vannak fent és gurultam is velük pár km-t, ezért lenne pár észrevételem a termékhez. Minõ meglepetés...:)
25 dolláros árúkkal és ezzel a minõséggel simán versenyképesek a 160-200 eurós márkás termékekkel. A beszerelés nem ütközik normális esetben semmi akadályba. Ahogy látom Diravi is csak az egyik állítócsavart fordította fejjel lefelé. Viszont vannak velük negatív tapasztalataim is. Jobban mondva csak a kuplungkarral. Elõször is túl rövid. Teljesen behúzott állapotban beszorul a kar és a markolat közé a gyûrûs ujj. Nagyon kényelmetlen és zavaró. Gondolom más kézmérettel ez nem biztos, hogy elõfordul. Mire hazajöttem a kórházból, arra már a postaládámban volt a hosszabb verzió. Annyira zavarónak éreztem a rövidségét, hogy rendeltem belõle egy szett hosszabb verziót és más színt. A másik gond, hogy van olyan állása a karnak amikor bezavar az oldal kitámasztó biztonsági leállítójának.

Azt nem tudom, hogy milyen gyártási folyamattal készítik, de vannak rajta felületi megmunkálás nyomai. A fotón már az újabb, hosszabb kar van.
    

kawa550 86476 2014. szeptember 13. 17:37   Válasz erre: 86475
És kézbe véve is cnc-nek látszik? Mert így képen sima öntöttnek tûnik, max kicsit utánmunkálva. Bár én ugye nem vok fémipari szagember...:)
    

Diravi 86475 2014. szeptember 13. 17:01  
Ha valaki fék/kuplung-kar cserében töri a fejét, megérkeztek a kínai ócco CNC mart állítható rövid karok, amiket 2 hete rendeltem. Angol TDM fórumon szeretik, tényleg szép profi minõség. DL kézvédõ miatt kicsit mókolni kellett vele, egyébként passzol.

http://www.ebay.co.uk/itm/251533050979
    

lendvai 86474 2014. szeptember 13. 14:59  
Ez egy jól védett cicahát. :-)
    

lendvai 86473 2014. szeptember 13. 13:24   Válasz erre: 86472
A kabátba rakható verzióval egy gondom van: nem védik a felsõ és az alsó csigolyákat. Egy Dainese kemény protektort kapott a drágám, nekem is az van, gyakorlatilag észre sem veszem, ha fenn van és az öv része vesevédõként is funkcionál. Merthogy a puha protektorokban sem hiszek, azok sík felületen történõ landoláskor remekül teszik a dolgukat, mert nem tud összenyomódni az anyag egyszerre nagy felületen. De ha egy kiálló kõ vagy szegély adja az ütést, akkor a védelmük szerintem a nullához tart. Ez most egy kemény, egymáson elcsúszó, stabilra formált mûanyag héj, alatta méhsejt szerkezetû alumínium, máris nyugodtabb vagyok az utasom hátát illetõen.
    

csokabi 86472 2014. szeptember 13. 10:30   Válasz erre: 86471
Nagylelkû vagy:))
A kabátban lévõ cseréje nem játszik? Lehet jóféléket venni a Lajosban is, annak meg ott van a Csillagvár után a magyar képviselete. Csak vinni kell a kabátot is, mert nem vághatóak ezek a protektorok. Én ezt a megoldást fogom választani. Kényelmesebb viselet és kevesebb motyó.
    

lendvai 86471 2014. szeptember 13. 10:21  
Jó reggelt! :-) Ma elmegyünk hûséges nagymacskámnak egy normális gerincprotektort nézni a dzsekibe épített helyett. Megérdemli, ma van egy éve, hogy hitvesként kitart mellettem.:-)
    

swocgab 86470 2014. szeptember 13. 08:43  
Üdv Néktek Tdm-esek!
Ha esetleg valakit érdekel van egy zsír ujj vezérmûláncom,a
2000-es 4 tx-emhez vettem, azaz véletlenül én is meg a szerelõm is,szóval ha valakit érdekel schweitzerg32@gmail.com ra írjon küldök.linket milyen típusú,több évjárathoz is stimmel.
Széles utat mindenkinek!!
    

ati5995 86469 2014. szeptember 13. 07:06  
Feknyereg,900tdm,regi r6 siman felmegy
    

csokabi 86467 2014. szeptember 12. 21:45   Válasz erre: 86466
Estét!
Mostanában volt téma. Ati dobta fel egy 900-as elsõ nyergeit a paripájára.
    

fazakas66 86466 2014. szeptember 12. 21:31  
Jó estét !
Volt már itten aki átcserélte a 4 tx elsõ fékét, melyiké is talál átszabás nélkül?

    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22114
5 623 Eddigi túrák
14 222 466 km
34072 Eddigi túra-résztvevők