27 28 29 30
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

Fido71 86668 2014. szeptember 22. 08:32   Válasz erre: 86656
Meg a feszabályzó.
Meg amirõl hallgatnak....

A Varátok olyanok, mint a béjemvések: nem teregetik ki a szennyest, mert akkor oda lenne az image! :)))))

Két Yamaha kereskedõsrõl is tudok, akinek a saját gépe is TDM.
Az egyikkel hosszasan beszélgettem, azt mondta, hogy szerinte ez a legmegbízhatóbb gép a márkán belül, ami azért megy is és túrázni is lehet vele.
Végigpróbálta már a palettát, de ez mellett döntött és már a másodikat nyúzza.
Idézem: "Ez a józanul gondolkodó, motorozni szeretõ emberek gépe".
Ár-érték arányban verhetetlen!
Itt a közel 20 éves gépek is gond nélkül futnak /megfelelõ karbantartás mellett/, ha visszaolvasgatsz.
Pedig már több emberkének is átfordult az órája.

    

Petike88 86667 2014. szeptember 22. 08:14  
Sziasztok, fórumot se nagyon van idõm olvasni, hétvégén tetõt csináltunk, fából, olyan 6x 5 méterest. Apámék büfét nyitnak Bócsa nevû világvárosban, jövõ héten már üzemelni fog remélhetõleg.
Poli-Farbe festékgyárral szemben :)

Ha Soltvadkertre mentek fagyizni térjetek be egy lángosra, palacsintára :)

Kurvasok munka van egy ilyen büfével, engedélyekkel. Franc se gondolta

Amúgy jó volt úgy tetõt építeni, hogy 3-20-40 -es motoros konvolyok mentek el mellettünk egész hétvégén...
    

dcsaby 86666 2014. szeptember 22. 07:55   Válasz erre: 86660
Lejjebb csavartam az alapjárati csavart. Gondolom ez nem a szívó oldal után hangolása. Mire kell, hogy figyeljek?
    

VVLaci 86665 2014. szeptember 21. 22:16   Válasz erre: 86664
Abszolút nem! Nagyon korrekt az a motor! :-)))))))))))))))
    

csokabi 86664 2014. szeptember 21. 22:15   Válasz erre: 86663
Be kellett várni Daty-t?:))
    

VVLaci 86663 2014. szeptember 21. 22:12  
Ma lecsavartunk, szerény 500+ km-t.

Megkerültük a Magas-Tátrát. Az esõt kb. fél órával toltuk magunk elõtt, idõnként kellett fékezni a tempót.

http://goo.gl/maps/aWDAc

    

VVLaci 86662 2014. szeptember 21. 22:10   Válasz erre: 86660
Mivel durrog, biztosan nem! :-)

    

VVLaci 86661 2014. szeptember 21. 22:09   Válasz erre: 86659
Menj végig a rendszeren!

Akksin terheléspróba, indításkor nem mehet 11V alá!

Fesszabályzó tölt az akkura 14,2-t?

Álló, lekapcsolt helyzetben van-e áramfelvétel?
    

lendvai 86660 2014. szeptember 21. 21:39   Válasz erre: 86658
Aztán a szívó oldalt utána hangoltad-é? :-)
    

Kucsi 86659 2014. szeptember 21. 21:09  
A Tudós Szerelõs szekcióhoz lenne egy kérdésem.
A tegnapi napon hazafelé tartottunk, és Érd közelében mind a kilóméteróra, mind a fordulatszámmérõ elkezdett nulla és max között ingadozni.Néha beállt normálra, de csak egy pillanatra.Kb 35 km-re voltunk otthontól,tankolnom is kellett volna, de szerencsére nem álltam meg.Menet közben próbáltam lekapcsolni a világítást, de azonnal kihagyott.Az intenzív gyorsítást hasonlóan végezte.
Itthon egy újraindítási kísérletkor kiderült,hogy semmi nafta nincs az aksiban.Gyanúm szerint vagy a feszszabályzó ment tönkre, vagy az aksi.Az aksi biztosan gyanús,mert ha huzamosabb ideig állt, akkor már csak némi rátöltéssel indult.Várom a véleményeket.
    

dcsaby 86658 2014. szeptember 21. 21:08  
Sziasztok!

Felkerültek a Leo Vince dobok. Az eredeti rendszer leszerelve. Nem szerettem volna nagyon hangos kipufogót, így középre felkerült még egy dob,/saválló/ majd a sportdobok. Az eredmény mély, morgós -nekem nagyon tetszõ-hang. Menet közben nem zavaró. gázelvételnél kisebb durrogás, gyorsításkor viszont fenomenális. Eddig is szerettem motorozni, na de most........

    

lendvai 86656 2014. szeptember 21. 20:24   Válasz erre: 86654
Lehet Vara is, az is egy jó gép, ott azt mondják az elsõ rugókat érdemes cserélni, meg vannak valami fránya kontakthibák állítólag. :-) De mondjárt itt lesznek a szomszédok és helyreigazítanak. :-)
    

szodasbacsi 86655 2014. szeptember 21. 20:17  
Ma kb. 18-óra tájékán, úgy félóra eltéréssel jött velem szembe két sötétszürke TDM.
Vagy ugyanazt láttam kétszer, de akkor elég gyorsan megjárta a Medves-fennsíkot.
    

Suprati 86654 2014. szeptember 21. 20:15   Válasz erre: 86651
Látom már, ebbõl vara lesz... :)

Tudom-tudom, megyek már... :)
    

tulok99 86653 2014. szeptember 21. 20:11   Válasz erre: 86650
Szia Szobi! nekem ugyan még 4tx van nem 900-as, de kétségtelenül nagyon jó motor. gyárilag kicsit kemény az ülés, a szélvédelem nekem motoron nem tétel, azért motorozom hogy huzatban legyek, 5,5-nél többet még nem tudtam vele megetetni, ez számomra is hihetetlenül jó fogyasztás. az ülésen kívül nekem személy szerint lehetne több a lóerõ, de fiatalság bolondság. nyomatékos motor, kétszeméllyel csomagokkal is simán elég erõs bármilyen túrához, meg 160-as utazóhoz... ezen kívül nem találtam még gyenge pontot rajta. nem fiatal az enyém sem, de különösebben javítgatni nem kell szerencsére. fazer után kicsit birkozós lesz a magasabb felépítés meg a nagyobb súly miatt, de jól kezelhetõ, hamar meg lehet szokni.
    

lendvai 86652 2014. szeptember 21. 20:02  
Fogyasztás csuklófüggõ, bár injektoros lévén annyira nem érzékeny rá. Nálam az átlag 4l/100km, van kolléga, akinek sikerült már alá vinni. Autópályán, oldaldobozokkal, benzintyúkkal 140 fölött azért megnõ az étvágya, nem mértem, de 5-6l között lehetett. A vége valahol 210 körül van, nem egy sportmotor blokk, de a nyomatéknak köszönhetõen a 600-as sportgépeket kigyorsításkor meg tudja szorongatni.
Olajat illetõen 10W-40 full szintetikus elegendõ, én igyekszem kihasználni a modern technológia vívmányait, félszintetikust nem teszek bele. Ha szereted a piros mezõt a fordulatszámmérõn, akkor még a 10W-50 lehet megoldás, de errõl olajguruk tudnak bõvebben nyilatkozni, én ha 7000-ig pörgetem a blokkot akkor már nagyon nyugtalanul akarok otthagyni valami hülye egymást gyilkoló autós csoportot. :-) Márkát illetõen kinek a pap, kinek a paplan. :-) Nekem Repsol Moto Syntetico 10W-40, eddig jó. A Motul se rossz, elõtte azt is használtam, de drágább és nem éreztem semmi különbséget. A lényeg a rendszeres cserén van amúgy is, én nem tartom a gyári 10 000km-es priódust, 6-7000km-enként cserélek, szerintem meghálálja a blokk.
A flappantyú privát véleményem szerint egy EU-s faszság, semmi más. A légszûrõházban van egy vákuumvezérelt szelep, ami adott fordulatszámig csak a kisebbik keresztmetszetõ levegõnyíláson engedi szívni a motort. Magasabb fordulatszámon nyit ki a másik nyílás. A cél: szívászaj-csökkentés. Az eredmény: 2500 alatt hajlamos rángatni és csapkodni a láncot. A megoldás: a légszûrõházon lévõ membránhoz csatlakozó gumicsõ ledugózása, alaposabb emberek kitakaríthatják a komplett mechanizmust a házból, hogy akadálytalanul szívhasson a motor a teljes fordulatszám tartományban a teljes keresztmetszeten. EU pedig bekaphatja, különös tekintettel a mezõgazdaságunk tönkretételére tett erõfeszítések ellentételezéseként. :-) Szorgos népünk gyõzni fog! :-)
    

szobi82 86651 2014. szeptember 21. 19:49  
Flappantyú????
Ez mit takar? Hol van?
Miért kell rá figyelni?
Kifejtenéd ezt bõvebben?
    

szobi82 86650 2014. szeptember 21. 19:44  
Köszönöm az eddigi válaszokat!
Nem szeretnék beleszaladni egy kihajtott,nem karbantartott példányba!
Olajat milyet szeretnek ezek a vasak? Van kifejezett márka, viszkozitás? Az elõzõ mocim yamaha fzr 600 volt, az ahogy kitapasztaltam csak a 10w40 vagy 10w50 repsolt szerette.
Vegyes fogyasztás hogy alakúl?

    

lendvai 86649 2014. szeptember 21. 19:41   Válasz erre: 86645
Szia! Szerintem vegyél nyugodtan 900-ast, sokan vagyunk itt, akik szeretjük. Én ajánlom még, hogy az elsõ olajcserekor nézd meg az olajszûrõház csavarok meneteit, mert a "mesteremberek" olykor szeretik beleszaggatni a menetet az alumínium blokkba és az csak hosszabb csavar behelyezésével orvosolható, hogy a maradék menet fogja a 10Nm-t, vagy Helicoillal kell javítani. Én más hibával nem találkoztam. Nekem jelenleg a szélvédelem is OK, ha majd nem lesz jó, akkor veszek egy FJR-t. :-) A nyerget ha gyári le fogod cserélni, mert az jelentõsen korlátozza a hatótávolságot, így az átalakított nyereg elõny lehet a vásárlásnál. A kritériumaidnak a 900-as annyiban maradéktalanul megfelel, hogy 2002-tõl gyártották. Ha a visszahívási balhéra gondolsz szerintem a tulajdonosok megcsináltatták (francia alkatrész egy japán gépben, brrrr! :-) )
Ja, a mágikus szó még: flappantyú! :-)
A km-óra állásokat illetõen minimum évi 5000km-rel lehet számolni, különben meg lehet kérdezni az eladót, amennyiben õ az elsõ tulaj, hogy minek vett TDM-et? :-) Olasz import szinte biztos, hogy tekert órás, csak az állapot számít. 100 ezer km-rel is lehet hibátlan a gép.
    

Karex 86648 2014. szeptember 21. 18:29   Válasz erre: 86645
1: Ha tetszik a típus, megfelelõ lesz a mérete, mert lassan személyre szabod majd ami nem teljesen megfelelõ.
2: típushiba nem nagyon van, de állapotot nézz a vásárlásnál, ne higgy a meséknek.

    

C.J.Jani 86647 2014. szeptember 21. 17:52   Válasz erre: 86645
TDM vásárláshoz annyit fûzök, hogy a km mennyisége nem meghatározó szempont.
A motor külleme sokat elárul a karbantartási igényrõl.
Az eladó személyisége és otthona környezete sokat számít.
Ez volt szerény véleményem.

    

Fido71 86646 2014. szeptember 21. 17:27  
Szia!
Típushibája nincs!
A szélvédelemre és az ülés kényelmére panaszkodnak páran, de nekem jó így is.
Igénytelen vagyok, mint egy teve... :))

Talán ez is segít:

http://www.jbx9.t15.org/

A google nagyon szépen lefordítja!
    

szobi82 86645 2014. szeptember 21. 16:52  
Sziasztok!
Yamaha TDM 900 vásárlásán gondolkozom, mert bejön ez a típus és egyébként is Yamahás vagyok :-)
Azt szeretném kérdezni, és kérni, hogy akinek van ideje az írja meg nekem a tapasztalatait a géprõl!
A negatívumok is nagyon érdekelnének, mik a típushibái, mire kell oda figyelni, mi rajtuk a szervíz igényesebb stb. Tudom, hogy mindenknek a saját gépe a legjobb, meg áááá semmi bajuk nincs, de most õszinte válaszokat kérnék :-)
A szélvédelem hiányárol már olvastam, de az nem nagyon zavar, majd megszokom.
192 cm vagyok! Mennyire megfelelõ ez a moci ilyen méretû emberkéknek?
Esetleg valaki tud egy jó TDM 900-ast eladót? Csak kiváló állapotú és a 2002 utániak érdekelnek!
Elõre is köszönöm.
Üdv . szobi

    

Fido71 86644 2014. szeptember 21. 14:09   Válasz erre: 86642
Sajnos nem tudok menni, mert szoliban leszek.
Késõn tudtam meg az idõpontot... :(
Az új szabályok szerint 10-ig kell a szabadnapot tudnom a következõ hónapban, mert utána csinálom a beosztást és Veszprémben 15-én kerül rá a pecsét.
Mivel hétvégérõl van szó, így cserélni sem szívesen cserélek, mert mindenkinek csak 2 szabad sz-v jut és én sem szívesen megyek be senki helyett.
Kivétel persze, ha valami családi ok jön közbe, de ezek ritkák!
Már nagyon elõre kell terveznem.
    

nferro 86643 2014. szeptember 21. 13:46   Válasz erre: 86641
Biztos a másik oldalán van.:))))
    

Kilos 86642 2014. szeptember 21. 10:31   Válasz erre: 86637
Kösz Fido! Hartán bepótoljuk a kávét, jó?
https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AmWyAkPgnyngdDJGS09XeWFKcGcxcHRVU25rdU5veWc&usp=drive_web#gid=0
    

dinnyemag 86641 2014. szeptember 21. 09:39   Válasz erre: 86638
Igen, 4tx, csak a malac oldalára elfelejtettem ráírni:-)
    

yamatomo 86640 2014. szeptember 21. 09:14   Válasz erre: 86618
Gratula! Nem semmi kiruccanás volt... Fõleg azzal a nagy neszeszerrel a hátad mögött... :)
    

nferro 86639 2014. szeptember 21. 09:02   Válasz erre: 86636
Köszi. Akkor gondolom az "igen" a felrakhatóra vonatkozik.:))))
Fúrást-faragást nem nagyon szeretnék....
    

nferro 86638 2014. szeptember 21. 08:57   Válasz erre: 86624
Köszi. 4TX?
Akkor lehet, télen bevállalok egyet.
    

Fido71 86637 2014. szeptember 21. 08:54   Válasz erre: 86629
Beugorhattál volna egy kv-ra, üdítõre, ha itt mentél el a falu mellett.

    

TIZ 86636 2014. szeptember 21. 08:51   Válasz erre: 86623
Igen, sõt nekem sportdobhoz is épp elment.
    

Flenegen 86635 2014. szeptember 21. 07:11  
Csoda a gép. Jò látni a rend szolgálatában.
    

jobbkormanyos 86634 2014. szeptember 21. 06:05   Válasz erre: 86633
Nyáron beszélgettem velük. Bács-megye kapott v.mi uniós pénzt, abból vettek 3db motort. 40 ezer van bennük, szeretik hajtani, csak a szél nem védelemre panaszkodtak. Megyén belül mozognak /falunapok, közúti razziák /.
A kipufogódobok is meg vannak sárgulva, úgy-hogy húzzák nekik.
    


D.Gabesz 86632 2014. szeptember 21. 00:37  
Sziasztok! A TDM vásárlásom elõtti nap fotóztam Kkunfélegyházán. Másnap reggel mentem az enyémért elõre nem tervezett szándékkal, mert este feltette a srác menekülõs áron :) Rendõr TDM
    

sandorfia 86631 2014. szeptember 20. 23:10   Válasz erre: 86618
Üdv néked Kaffer! Komoly túrát nyomtál. További jó mulatást!
    

csokabi 86630 2014. szeptember 20. 22:32   Válasz erre: 86618
Gratula a teljesítményhez! Útközben megérett benned a felismerés, hogy hosszútávú túrázó vagy, vagy inkább a délutáni kanyargászást kedveled jobban? :)
    

Kilos 86629 2014. szeptember 20. 22:30  
Ma végre sikerült folytatni a tavasszal elindított "Várak kastélyok motorral" túrasorozatot. Ma Várpalotán a Thury vár és a Káli medencében a Hegyestû meglátogatása volt a soron, összekötve egy tágabb Balaton-kerülõvel. Balaton szentgyörgyön a Csillagvár étteremben - sok motoros társaságában - "A" menüt vacsoráztunk és összesen 375 km-t mentünk.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=956460457704008&set=a.956460317704022.1073741856.100000201883855&type=3&theater
    

Kilos 86628 2014. szeptember 20. 22:25   Válasz erre: 86618
Üdv Kofferos!
Gratulálok és elismerésem az utazáshoz! Igazi, bevállalós TDM-s vagy!
    

csokabi 86627 2014. szeptember 20. 22:23  
Igazából volt ott érdekesebb piros masina is...
    

csokabi 86626 2014. szeptember 20. 22:20   Válasz erre: 86625
Nekem is sikerült ma egy piros gépet lencsevégre kapnom, bár vadriasztó az nem volt rajta:)
    

Vandis 86625 2014. szeptember 20. 22:09  
Sziasztok!
Mi csütörtöktõl Szuhafõn és Aggtelek környékén voltunk. Jót tett ez a párszáz kilométer a kiscsillaggal való összeszokáshoz. És jó utak vannak arrafelé!
Holnap már csak levezetés.
Sikerült egy darab kép, ami éles és (az ég kivételével) nem égett be :)
    

dinnyemag 86624 2014. szeptember 20. 21:00   Válasz erre: 86623
Szia!
Nincs útban semmi, tökéletesen passzol. Személyes tapasztalat:-)
    

nferro 86623 2014. szeptember 20. 20:32  
Hahó!
Személyes tapasztalat érdekelne.
A Petyás középállvány gyári dobhoz felrakható? Nincs útban az alsó dob?
    

Flenegen 86622 2014. szeptember 20. 20:31  
Holnap kiengedem végre a lovakat a karámbòl és elnyargalok a bakonybéli kilátòhoz.:)
    

nferro 86621 2014. szeptember 20. 18:10   Válasz erre: 86618
Nem gyenge! Akkor jól vizsgázott a hátmasszírozó.:)))
Érdemes gondolkodni a nickname váltáson. A Kofferes király!:)))
Remélem szép idõd marad. Frankó utat!
    

VVLaci 86620 2014. szeptember 20. 16:33  
Ma meglátogatott Schindler és TDM.Friend! :-)))

Köszi fiúk! :-))))
    

VVLaci 86619 2014. szeptember 20. 16:29   Válasz erre: 86618
Jó gurulásokat! :-)
    

z_attila 86618 2014. szeptember 20. 16:05  
Hallo hallo!

Jelentem, Kortrijkba értem szerda este, minden probléma nélkül! Csomagok fenntmaradtak a motoron, nem mocorogtak el, rendõrrel nem találkoztam, a motor pedig -természetesen- hiba nélkül falta a kilométereket. 1600 km volt az út, 120-140 es tempóval végig 5,4-5,5 öt evett a gép.
Navigációt sajnos nem sikerült tennem végül a telefonra, de nem is akartam vele sokat szöszölni inkább megjegeztem merre menjek, minden nagyon jól ki van táblázva.
Amikor a koleszba értem, a felügyelõ szeme rendesen elkerekedett amikor mondtam neki honnan jövök :D jó fej egyébként, szintén motoros. Egybõl felajánlotta a kolesz alatti teremgarázsban a saját zárható helyét.
Ma itt nagyon szép idõ van, szerintem gurulok is egyet!

Fórumtársaknak további szépnapot!

Üdv. a "Kofferos"
    

Flenegen 86617 2014. szeptember 20. 11:36  
Hol van motoros találkozó, mert egy csomó motor megy itt aszalon elött? Vagy csak a jó idõ?
    

Flenegen 86617 2014. szeptember 20. 11:36  
Hol van motoros találkozó, mert egy csomó motor megy itt aszalon elött? Vagy csak a jó idõ?
    

nferro 86616 2014. szeptember 20. 09:39   Válasz erre: 86614
Lebuktam! Ez az elsõ képen lévõ TDM, csak más a fénytörési index. 1200 GS csak annak kell, aki nálam is súlyosabb eset. Testsúlyra.:))) Engem még elbír a TDM.:)))
    

csokabi 86615 2014. szeptember 19. 20:56   Válasz erre: 86614
:)
    

1Laciapu 86614 2014. szeptember 19. 20:39   Válasz erre: 86602
A második képed szerintem fotóshopp!

Mindenki tudja, hogy túrázni csak legalább 1200 köbcentivel és GS jelzéssel lehet!


:)))
    

Diravi 86613 2014. szeptember 19. 17:18   Válasz erre: 86610
todaytom: 8 körül. VVLaci-t majmolva most én is elgondolkodtam Zakopane-n, az még plusz 100km, akkor 7kor :)
    

VVLaci 86611 2014. szeptember 19. 13:45   Válasz erre: 86608
Én meg a szombattal vagyok így! :-)
    

todaytom 86610 2014. szeptember 19. 13:13   Válasz erre: 86605
Diravi
Ez a szombati kanyar nem rossz. Mikor akarsz indulni?
    

Flenegen 86609 2014. szeptember 19. 13:06   Válasz erre: 86607
komoly a srác
    

Diravi 86608 2014. szeptember 19. 10:59   Válasz erre: 86606
Kár, vasárnap nekem kilõve családi program miatt.
    

lendvai 86607 2014. szeptember 19. 08:21  
Ezt a humor topicból loptam, zeneõrültek figyelmébe:
https://www.facebook.com/video.php?v=630154083767980&set=vb.100003201823745&type=2&theater
Ausztrál a fickó, ott a linken a honlapja is.
    

VVLaci 86606 2014. szeptember 19. 07:13   Válasz erre: 86605
Én vasárnapra tervezem ezt a kört, csak Zakopane érintésével.
    

Diravi 86605 2014. szeptember 19. 07:06  
Sziasztok. Szombaton jönne valaki egy generál szlovák kanyargásra? BP, Cierny Balog, Brezno, 72-es út, Vysoké Tatry, Poprad, 67-es út, Dobsina, Jelsava, Hnusta, BP - kb. 600 km, reggeli indulás.

Aki nem BPrõl jönne, lehetne találkozni Lucenec-nél.
    

nferro 86604 2014. szeptember 18. 19:48   Válasz erre: 86603
Hát, szerintem farnehéz a gép és két személlyel kicsit kínlódik.
Ja, a plexi?:)))
Nekem alapból cugos a sisakom, így a szélzaj megvan, fejrángatás nincs és magasabbra dobja a szelet. Szerintem az áll-száj kombóra hajlamos bogarak máshol fognak szétkenõdni. A kígyózás (ami lenne, ha lehetne annyival menni, de nem lehet, így nem is megyek) megszûnt. Illetve megszûnne, ha mennék annyival. De nem. Tényleg.
    

Flenegen 86603 2014. szeptember 18. 19:37   Válasz erre: 86602
Na és mi a tapasztalat?
    

nferro 86602 2014. szeptember 18. 19:21  
Hahó!
Ma megvolt a Karexes plexi próbaút, ami leváltotta a gyárit. Közben egy ilyen szépséggel találkoztam.
Ööööö. Akinek nem világos, az elsõ a TDM-em.:)))
Ja, és a második a másik. második. Amaz. Ilyesmi.
    

VVLaci 86601 2014. szeptember 18. 18:45   Válasz erre: 86600
Nem mindennapi színezésû! :-))))))))))))

Nekem tetszik!
    

csuki 86600 2014. szeptember 18. 18:28  
Üdv mindenkinek. Ha valakit esetleg érdekell az ismerettségi körötökben egy 900-as TDM akkor az enyém eladó sorba került:'(. Családi okok miatt. A telefonszámom az adatlapomon. Elõre is köszi.
    

tulok99 86599 2014. szeptember 18. 13:13   Válasz erre: 86593
Erre én is hazátozottan emlékszem, hogy Tárkányba menet keresztülhaladtam pesten, és meglepõen kedvesek voltak az autósok, és némi nemû rendszert én is véltem felfedezni a lámpák hangolásában, még ha nem is sikerült teljesen tökéletesre. akkor is kellemes meglepi volt...
    

lendvai 86598 2014. szeptember 18. 13:11   Válasz erre: 86597
Ez versenyzõknek való sisak azt írja. Nincs benne napszemüveg, nem kell! :-)
    

kawa550 86597 2014. szeptember 18. 12:50  
Tegnap voltunk a lajosban is, a schubert rajongóknak most érdemes oda menni, van "némi" schubert leárazás, hogy miért adják ezeket a remek, mások által abszolút nem túlárazottnak tartott sisakokat 4-500 eur-val olcsóbban, azon agyaljon más, nekem meg van a saját válaszom.....:))))))))))))))
https://www.louis.at/artikel/schuberth-sr1-technology/216263?list=16208050
https://www.louis.at/artikel/schuberth-sr1-racing-line/216264?list=16208050
    

csokabi 86596 2014. szeptember 18. 11:36   Válasz erre: 86595
Külföldre igazoltál te is?
Nem láttál még száz számra oszi parasztokat az úton, csak ezért gondolod így:)))

    

Lokátoros 86595 2014. szeptember 18. 10:59   Válasz erre: 86590
Szokták mondani méret a lényeg, úgyhogy most ilyennel fõ terezek :)))))

A németek még az osztrákokon is túl tesznek közlekedés szempontjából, elképesztõ egy népség mindig le vagyok döbbenve rajtuk...
    

oraculus 86594 2014. szeptember 18. 10:17   Válasz erre: 86566
Sziasztok!
Az olaj elkelt, így már nem aktuális.
Üdv. Ori
    

kawa550 86593 2014. szeptember 18. 09:58   Válasz erre: 86591
Az biztos, hogy mikor tárkányba mentünk, akkor pest nekem kellemes meglepetés volt. Nagy volt a forgalom, telítettek voltak a sávok, de ha elkaptál egy zöldhullámot akkor teljesen jól lehetett haladni, és a lámpáknál is többször szétnyitottak az autósok hogy elõre tudjunk gurulni a sorok közt. És országúton is gyakori nálunk hogy lehúzódnak és helyet adnak az elõzéshez ha motor jön hátulról. Ezek odakinn a parasztoknál elképzelhetetlenek.
Meg már bécsben is régen voltam, különösen az északi részen, meglepõ volt a sok útlezárás meg elterelés, navi nélkül felköthettem volna magamat. Ezen az útvonalon 4x kellett újratervezni mert nem lehetett arra menni amerre akartam. http://goo.gl/maps/Omn4n
    

Anti75 86592 2014. szeptember 18. 08:58  
Sziasztok.

93-as TDM-hez keresek oldaldobozokat ill. konzolt.
Ha valaki tud,kérem privátban jelezze.Elõre is köszi.

Anti
    

lendvai 86591 2014. szeptember 18. 08:49   Válasz erre: 86588
Ausztrália dettó ugyanez volt, idõbe telt, mire kurvaanyjázás nélkül hozzászoktam. Állítólag USA ugyanez. Legalább van valami pozitív Magyarországon is, amit fel tudunk sorolni. :-)
    

csokabi 86590 2014. szeptember 18. 07:45   Válasz erre: 86589
Pont a napokban gondoltam rád, hogy mi lehet veled. Gondoltam valahol elakadtál azzal a bajor csodával és még mindig azt ásod kifelé:)
Váltottál kamionra?
    

Lokátoros 86589 2014. szeptember 18. 07:29   Válasz erre: 86588
Szisztok, ezer éve nem jártam itt.. Most hogy szabin vagyok eszembe jutott a motor :-)

Gyula tudok egy rosszabbat, amikor mindezt egy autószállító kamionnal csinálod és persze idõre mert mondjuk épp bezáró félben vannak. Ja az meg hozzá jön, hogy aza fránya dög 5 méterre hosszabb egy hagyományos nyergesnél ha meg van pakolva :-)
    

kawa550 86588 2014. szeptember 17. 21:26   Válasz erre: 86587
Baszki, mi is pont ezt mondtuk mind a ketten!
Nem volt olyan hogy zöld hullám ,csak piros hullám. Minden kibebaxott lámpánál meg kellett állni és tökmindegy hogy szabályosan vagy jóval gyorsabban lõsz ki a következõ lámpáig, így is, úgy is belefutsz a következõnél a pirosba. Már ujjongás volt mikor 1x tudtam megállás nélkül 200m-t menni.
Az már csak a hab volt a tortán hogy hazafelé 3 vonat vonal van, mindegyiknél megfogtuk a pirosat!:)))))
    

csokabi 86587 2014. szeptember 17. 21:19   Válasz erre: 86586
Az utolsó mondatoddal maximálisan egyetértek! Egyszer mi is beszoptuk, többet nem fogjuk. Abban a csodaszép városban zöldhullám helyett piros van. Gondolom próbálják a népeket kifeszíteni a bádog esõkabátból és terelni a tömegközlekedés felé.
    

kawa550 86586 2014. szeptember 17. 20:41  
A motor seggpróba eredménye meg az lett, hogy a cbr-rõl meg a zzr-rõl pont úgy ér le a láb mint kiskawászról, de a cbr tetszik jobban, és meglepetésre bejött a képbe mint kedvenc a 600-as fészer, mert az élõben nagyon szép. És mert alapból, süllyesztés nélkül is telitalpas a földet érés róla.
És utálatos dolog 60km-t motorozni Bécsben a délutáni csúcsforgalomban.....
    

kawa550 86585 2014. szeptember 17. 20:37  
Természetesen séfbácsinak van egy fix 12V szivargyújtója, azon keresztül szokta az akkut csepptölteni.
Meg van nekijje egy vízhatlan füles biztosítós csatlakozója a navitöltõre szerkesztve, hogy ne tudjon menetközben kirázódni mint tulok kollégának, na, ez szokott összedugva maradni, úgy hogy a navi nincs rajt csak a töltõ, és természetesen ez a mûszerfalon van jól szem elõtt de akkor is úgy felejtem.
    

VVLaci 86584 2014. szeptember 17. 20:06   Válasz erre: 86579
Találkozzunk vasárnap Liptószentmiklóson! :-)))
    

VVLaci 86583 2014. szeptember 17. 20:05   Válasz erre: 86577
Gyere, vendégem vagy rá! :-))))))))


Az utánpótlásról beszélhetünk! :-)))))))))))))
    

Karex 86582 2014. szeptember 17. 19:16  
Na és a 4. (mert ugye ráadás is kell):
http://www.sat24.com/de/eu?ir=true

Hogy lásd mikor esik jól a motorozás. Ez "élõben" mutatja az aktuális helyzetet, nem jósolgat mint azok a meteomókusok.................. választható infra, vagy valós képpel.
Én ennek hiszek.
:DDD
    

tulok99 86581 2014. szeptember 17. 19:15   Válasz erre: 86570
Séf bácsi! nekem is úgy volt elõször bekötve a szivargyújtó aljzat, hogy csak gyújtáson ment, de tavaly motoros talin mikor lemerült a telefonom, akkor jöttem rá, hogy ez nem menõ így, mert azért nem járatom két órán át egyhelyben, hogy feltötsön. ezért visszaköttem fixre. idén nyáron minden motoros tali sztárja én voltam, mert mindenki nálam töltötte az okostelefont, ami ugye naponta lemerül... de attól, hogy két napig nem volt elindítva és felfújtuk a matracokat akksiról, meg töltöttük a telókat péntektõl, simán indult vasárnap... inkább úgy oldom meg én is majd a visszajelzést, hogy a szivargyújtóról a testre menõ kábelre bekötök sorosan egy ledet a mûszerfalra szembetûnõ helyre, így látom, ha valami be van dugva és vesz fel áramot. bár nekem ez arra kell, hogy lássan ha a navitöltõ kirázkódik esetleg, nehogy egyszercsak elmenjen a térkép... sajnos így viszont már jártam...
    

Karex 86580 2014. szeptember 17. 19:12  
1.: motorozni akkor kell mikor jól esik........
2.: a szivargyujtó aljzatot fix 12 V-re kéne kötni, viszont látható helyen legyen a kormánynál, akkor nem marad el a kihúzás, esetleg mellé/alá egy kapcsoló amivel lehet áramtalanítani.
Nekem nem vált be a csak menet közbeni 12V, volt így kötve, nagyon rövid ideig.
3.: GYÕZELEM!!!!!
    

Flenegen 86579 2014. szeptember 17. 17:03   Válasz erre: 86576
Szerintem az egy hónap nálam is játszik lassan!
    

lendvai 86578 2014. szeptember 17. 16:38   Válasz erre: 86576
Mi most hétvégén készülünk Paksra, látom az Idõképen, hogy a záporos nap vándorolgat szombat és vasárnap között ide-oda. Remélem addig elpárolog. :-)
    

lendvai 86577 2014. szeptember 17. 16:37   Válasz erre: 86575
Én is arra tippelek, hogy a következõ olajcsere Miskolcon lesz. :-) A blokkot nem vagyok hajlandó megbontani miatta, max a Helicoil fog belelógni az alsó darabba. Fúrás, menetfúrás, Helicoil és a viszontlátásra!
Már csak a beszállítónkkal kell megegyeznem, hogy legközelebb hozzon 5db M6x10-es betétet is a sofõr zsebébe rakva. :-)
    

Endruz 86576 2014. szeptember 17. 15:50   Válasz erre: 86569
Mit csinálsz te Laci a Magas-Tátra környékén??? Nem unod??? Lassan egy hónapja, hogy rá sem ültem a motorra :-(((((
    

VVLaci 86575 2014. szeptember 17. 15:03   Válasz erre: 86574
Nem fogod megúszni a menetjavítót! :-)))))

Ha erre jársz, megcsinálhatjuk!
    

lendvai 86574 2014. szeptember 17. 14:42   Válasz erre: 86570
Én már azzal kezdtem, hogy a fix 12V-ot átkötöttem, így csak akkor van táp, ha jár a motor. Így maximum az esõ miatt tudok anyázni. :-) Meg a fakezû szerelõk miatt, egy csavar még mindig bizonytalan az olajszûrõháznál, beraktam egy hosszút, ami szerintem éppen eléri a furat fenekét, így aztán nem igazán tudtam, hogy a nyomaték, amivel meghúztam most a szûrõház felfekvõ felületnek szólt, vagy a furat végének. :-)
    

csanesz 86573 2014. szeptember 17. 14:15   Válasz erre: 86565
Van olyan verzió, ami minden felbontást tud automatikusan!

    

csanesz 86572 2014. szeptember 17. 14:13   Válasz erre: 86567
720 x 1280 ! :)
    

VVLaci 86571 2014. szeptember 17. 11:57   Válasz erre: 86570
:-))))))

Nekem is át kell néznem a töltésrendszert, 13,7-et tölt összesen...

Szerencsére pöccre szokott indulni.
    

kawa550 86570 2014. szeptember 17. 11:49   Válasz erre: 86569
Én má csak anyáztam, mert persze itthon maradtunk.
Azt a kurvakibebaxottrohadt navitöltõt megint rádugva hagytam, oszt megint csontra szítta az akkut. Persze ez csak akkor derült ki, mikor már díszmagyarban sisakkal a fejünkön álltunk mellette.
Mérgemben szétszedtem a picsába az egész motort és csináltam neki egy új vezetéket hogy csak gyújtáson, felkapcsolt lámpák mellett kapjon áramot, oszt rohadjon meg, legfeljebb állóhelyben nem tölti a navit. A faxom már tele van vele, vagy 5x szívtam már meg ez miatt. Az meg azért majd csak feltûnik ha égve marad a lámpa.
    

VVLaci 86569 2014. szeptember 17. 09:46   Válasz erre: 86568
Éppen k.anyázok, mert a hétvégére megint csapadékot jósolnak a Magas-Tátra környékére! :(((((((((
    

kawa550 86568 2014. szeptember 17. 09:44  
Ollan cíípen süt a nap, muszáj kicsit motorozni ma. Kerülünk egyet bécs felé, megnézzük leér-e a Zsuzsink lába a thundercat/zzr/cbr 600 (szigorúan fehér/fekete/fehér-piros/fekete-piros) féle motorokról, oszt lehet hogy lesz egy igen patent kis kawászunk eladó.....:)))))
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22114
5 623 Eddigi túrák
14 222 466 km
34072 Eddigi túra-résztvevők