27 28 29 30
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

istvan170 85168 2014. augusztus 5. 11:48  
Jóvanna, azt hittem jobban vigyáz rá...
    

VVLaci 85167 2014. augusztus 5. 11:44   Válasz erre: 85166
A telefonszámát megtalálod az adatlapján, ha rákattintasz a nevére! :-)))
    

istvan170 85166 2014. augusztus 5. 11:29  
A szélvédelem most úgy gondolom, hogy nem izgat. Eddig semmi se volt, annál csak jobb lehet :) Az elhelyezkedés meg az ülés biztos, hogy sarkalatos pont, azért azzal erõsen el voltam kényeztetve az elõzõ két cruiseren.

Robi70, ha dobnál privátban egy telefonszámot, szívesen meghívnálak egy kávéra, lévén én esztergomi vagyok, és nincs ismerõsi körben ilyen motor, kicsit kafaggatnálak.
    

gezasz 85165 2014. augusztus 5. 11:26  
Nekem a fogyasztás 5 liter körül van. Nem kimélõ üzemmodban. Én annak idején pont a túrázás miatt vettem. Az Alpokban kipróbálva kétszeméllyel is nagyon jót motoroztam vele,szerintem a hegyiszerpentinekre tervezték. De elõször szokni kell, fõleg egy Virago után
    

Flenegen 85164 2014. augusztus 5. 11:09   Válasz erre: 85161
Én is csak ajánlani tudom a vasat. Amit Lendvai kolléga is írtcsak megerõsíteni tudom.Az ülés egy kardinális kérdés, azt szerintem kis túlzással állíthatom hogy a fórumozó társaság 80%-a személyre szabott. A gép megbízható. Fogyasztásban az enyém karbis létére megáll 5,5-6 liter között, függõen a cipelt súly sés sebesség arányától. A magasságból adódóan a szélvédelemmel szerintem nem lesz gond. Jön majd Scopy és tájékoztat az Elnõk úr ( mert így hívjuk a gépét ) km futásával kapcsolatban, az õ gépe 2013-ban futotta meg a 100 ezret, azóta meg csak gyûlnek a km-ek meg a kiegészítõk. Mindenre van itt a fórumon ötlet, tapasztalat , megoldás , vagy tipp.

Úgytogy állapot és nem km ami a fõ cél, és sok sikert a keresgélésben!
    

csokabi 85163 2014. augusztus 5. 11:07   Válasz erre: 85161
Szerintem ebben az irányban keresgélve (kétszemélyes túrázás csomagokkal) a TDM még a könnyebb vagy átlagos tömegû gépek közé tartozik. Problémád egyébként a lassú haladáskor lehet vele, ott résen kell lenni. A többiek még nem írták, de a szélvédelem is örök téma a típusnál.

    

Robi70 85162 2014. augusztus 5. 10:53   Válasz erre: 85156
Szasztok!
István, szerintem is jó felé haladsz. A TDM kétszemélyes túrázásra tökéletesen alkalmas. Én szinte csak így használom. Évente 4-5 alkalommal feldobozolva, jócskán túlterhelve. De évek óta bírja.
A futott km azért nem számít, mert általános vélekedés itt, hogy az állapot többet számít. Arról nem is beszélve, hogy a 850-esek jó része olasz import "szépített" km állással.
Ha esetleg megnéznél egy 4 tx-et közelebbrõl, állok rendelkezésedre. Komárom megyei lévén nem kell a világ végére menned érte. Csak ide Dorogra.
    

istvan170 85161 2014. augusztus 5. 10:48  
Köszönöm a gyors választ. Van ismerõs, aki érti a dolgot, nem csak ugatja, természetesen vele fogok nézelõdni. Egy 850-es van itt a közelben, azt mindenképp kipróbálom a héten. Sajnos nem a magasságom a probléma, hanem a nyamvadt súlyom, amihez kéne még vagy 10 kg, hogy emberesen megtartsak egy ilyen mocit. A rezonancia a v2 után nem fog zavarni. Amennyiben lesz vásárlás vagy felmerül valami kérdés, jelentkezem.
    

VVLaci 85160 2014. augusztus 5. 10:47   Válasz erre: 85156
A társulat nagy része a napi ügyintézéstõl kezdve a több ezer km-es túrákra használja a gépét. Ugyanis mindenre alkalmas!

Vagyis nem, a tûzifát nem hordja be... :-( (De azt az 1200GS sem!!! Sõt a Vara sem!)

Mit Tibi is írta, sosem km-t, hanem állapotot veszünk. Az eladó tulajdonos hozzáállásából nagyon sok minden kiderül a karbantartásról.

Ha van idõd, lapozd ezt a fórumot, a legtöbb kérdésedre választ kapsz! :-)))
    

VVLaci 85159 2014. augusztus 5. 10:40   Válasz erre: 85157
Na persze, akinek fussa!!! :-)))))))))))

Errefelé a Poljot a menõ! Azt meg fogja a mágnes! :-)))
    

lendvai 85158 2014. augusztus 5. 10:17   Válasz erre: 85156
Üdv István! Az egyik legjobb helyen jársz szerintem! :-) A TDM szerintem nagyon jó gép két személlyel való túrázáshoz, remekül dobozolható és pakolható. A 180cm magasság ideális hozzá, mert akkor még éppen teli talppal kényelmesen leér a lábad a gyári nyereggel. Amit természetesen át fogsz majd alakítani, mert kényelmetlen. :-) A blokk strapabíró, a rezonancia meglepõen alacsony a két hengerhez képest, de elég férfias karakter szerintem. Én szeretem azt a nyersességet, ami jön belõle. :-) A karburátor kontra injektor témát illetõen nekem mindkettõ volt. A karburátoros kicsivel több karbantartást igényel, az injektoros kb egy literrel kevesebbel beéri. A 850-es acélvázas, ez egy kicsivel megemeli a súlypontját, ebbõl adódóan nekem a 900-as könnyebben terelgethetõ álló helyben. A karbis verzió én úgy érzem harapósabb egy kicsit, de ez lehet csak szubjektív érzés. Az alkatrészellátást illetõen a karbis modellekhez több alkatrész érhetõ el a neten olcsóbban, mert az elsõ szériát egy ideig forgalmazták az USA-ban, másrészt a 850-esek sok alkatrésze egyezik más, szintén az USA-ban forgalmazott Yamaha modellekével (index, tükör, elektromos cuccok). A km mindig a karbantartással együtt számít, láttam már gyönyörû állapotú 850-est és ütött-vágott kinézetû 900-ast is. Javaslom, hogy ha úgy érzed megtaláltad álmaid asszonyát, akkor kérj meg valakit, akinek a közelben szintén van olyan és maga piszkálgatja hogy együtt nézzétek meg. Szintén érdemes elõtte kipróbálni mindkét verziót, ebben is tudunk segíteni. Szervizkönyv, tapasztalati okosságok óriási halmaza és népes szurkolótábor, éves találkozókkal és alkalmankénti összeverõdéssel, nagyhangú és csöndesebb kollégákkal amit kapsz még a géppel, ha rendszeres látogatója leszel a fórumnak. :-)
    

lendvai 85157 2014. augusztus 5. 10:06   Válasz erre: 85155
Azért felmágnesezni egy TAG Heuer-t luxus lenne. :-) Nem is tudom hogy ezek az ötvözetek, amikbõl ezeket az órákat gyártják milyen mágneses jellemzõkkel bírnak. Néha találkozok olyan fém alkatrészekkel itt-ott, ami elsõ ránézésre acél, de a mágnes nem vonzza. Ezek általában olyan csavarok voltak, amiket olyan pozícióban kellett kiszerelni mondjuk egy blokk belsejében, hogy ha leesett a mágneses pozi fejrõl, akkor szinte biztos, hogy valamelyik olajzófuratban landolt volna és lehetett volna szétborítani az egész blokkot. :-) Ilyenkor volt ronggyal tömködés, ügyelve arra, hogy egy kósza pamutszál se maradhasson utána a blokkban, mert ugye az se való az olajozókörbe. :-) Nehéz ez a popszakma ugyebár. :-)
    

istvan170 85156 2014. augusztus 5. 10:05  
Üdv Mindenkinek! Yamaha TDM-et szeretnék venni, és ezzel kapcsolatban lenne néhágy kérdésem. XV535-rõl ülök át, mert kicsi volt kettõnknek. Párom 170/60, én 180/65 kg magasság/súly aránnyal rendelkezünk. Kipróbálnék valami hosszabb távra alkalmas motort. Természetesen elmegyünk, ráülünk majd, de tudni szeretném, hogy használjátok-e kettesben, hosszabb kiruccanásokra is? Továbbá érdekelne, hogy vásárláskor ennél a típusnál mennyire számít a km, hol lenne az a határ, amire illene azért törekedni? Illetve, hogy hajhásszam-e az injektorost vagy tökéletes valamelyik régebbi karbis modell? Egyelõre ennyi, köszönöm a válaszokat elõre is.
    

VVLaci 85155 2014. augusztus 5. 08:44   Válasz erre: 85154
Mágnes kérdése az egész! :-))))

Lehet, hogy talál az ember egy elásott T-34-est is!
    

lendvai 85154 2014. augusztus 5. 08:01   Válasz erre: 85153
Szerintem legközelebb füves udvaron szerelj mechanikus órát. :-))) Az sokkal több örömet tud szerezni. :-)
    

VVLaci 85153 2014. augusztus 5. 07:24  
Jóreggelapálinka!!!

Új nap, újabb lehetõségek a szopcsira!!! :-))))))))))))))))


    

VVLaci 85152 2014. augusztus 5. 07:18   Válasz erre: 85147
Ezzel nincs is gond, 2.-ra már automatikusan ugranak be a csavarok! :-))))))))
    

VVLaci 85151 2014. augusztus 5. 07:17   Válasz erre: 85146
Hát igen...
Az ember saját bõrén (se) tanul. Szerintem amikor 2 éve szereltem, akkor is kimaradt elsõre...

Viszont így le tudom ellenõrizni, hogy a vékony pasztázás megfelelõ minõségû-e! :-))))))))))))))))
    

KJ.. 85150 2014. augusztus 5. 06:59   Válasz erre: 85142
Szia! sziasztok,mi is megjártuk ugyanezt 1 hónapja,de mi petrovácban szálltunk meg 4 napot,,sveti stefan mellett,Kotor mellett is találtok nagyon jó utakat és kiránduló helyeket,,Lovcen felé,is..Jó utat,jó kirándulást:)
    

freund 85149 2014. augusztus 5. 06:51  
Sziasztok.
Tankbõrt keresek 850 93as tdm re.
Plusz óracsoport alatti mûanyagot.
Ha valakinek esetleg van,vagy tud,írja meg legyenszíves.
Köszönöm.
    

kawa550 85148 2014. augusztus 5. 00:44   Válasz erre: 85141
Ne keress tovább, 28 volt fejenként.
    

Karex 85147 2014. augusztus 4. 23:30   Válasz erre: 85143
Szerintem én elmennék aludni, másnap mindig jobb az elõzõ nap elbaszott dolgot rendbehozni! Addig meg érik..........
    

galoscsabus 85146 2014. augusztus 4. 23:09   Válasz erre: 85143
Tippelhetek?
Ezt nagy szopásnak szokták nevezni.....
Ordas nagy szopásnak akkor hívnák, ha már a felsõ felét is összeberhelted volna ;-)
Na, nyertem hangszórót? :-)))
    

galoscsabus 85145 2014. augusztus 4. 23:07   Válasz erre: 85141
Ugyan nem vagyok Séf, de az 55 júrós ár olyan jó erõs átlagnak számít arrafelé.
Általában ezért már jó szállást adnak, igen bõséges reggelivel.
Karintiában egy jobb kemping két fõre olyan 30,- körül mozog, ohne frühstück.
40-45 körül a sógoroknál már csak ritkán találni jó szállást, igaz nem lehetetlen, de azoknál vagy tehénszarszag van a szobában, vagy a németek kivonulása óta nem cseréltek ágybetétet :-)
    

VVLaci 85144 2014. augusztus 4. 22:44  
Na a képek:
    

VVLaci 85143 2014. augusztus 4. 22:29  
Azt minek lehet nevezni, amikor az ember ráébred, hogy a vízpumpa-meghajtó fogaskereket nem rakta be idõben a helyére és összerakta a blokk alsó felét???

A csavarok tökéletesen meg lesznek járatva!

Az elsõ képen még könnyû lett volna betenni.
    

Annonymus 85142 2014. augusztus 4. 22:17  
Drága feleim..üdv néktek Saint Stefan-ból Budva
mellõl.Durmitor legyõzve 600km által.Ez a kis ország maga a csoda!!Holnap Kotor...Nemsokára újra "aktív"tagja leszek a klánnak.Még 3om7

    

lendvai 85141 2014. augusztus 4. 15:35  
Séf bácsi, Gmünd in Karntenben egy kétágyas szoba reggelivel 55EUR-ért elfogadható ár, vagy keressek tovább? 2011-ben is arra voltunk valahol, akkor 29EUR-ra emlékszem, de már nem tudom, hogy fejenként, vagy szobánként.
    

lendvai 85140 2014. augusztus 4. 12:31   Válasz erre: 85138
Akko' megcsinálom az útvonalat a telefonon maszatolva. :-) Így is szoptam egy sort, mire megtaláltam az útvonal mentése ikont a lista legalján. :-)
    

rady 85139 2014. augusztus 4. 12:22  
Üdv!valaki tud eladó sportkipufogót jó áron?használt is lehet
    

kawa550 85138 2014. augusztus 4. 11:59   Válasz erre: 85137
Nem müxik, androidddal a primo nem csak egy .dat-ot ment el az útvonalra hanem egy .cks-t is ami a sima igoban nincs.
    

kawa550 85137 2014. augusztus 4. 11:36  
Esetleg még ezzel próbálkozz: "igo mappában levõ save mappából tedd át a droidon levõ igo mappa save/profil/01 mappába minden olyan fájlt ami *.dat végû"
    

kawa550 85136 2014. augusztus 4. 11:31   Válasz erre: 85135
Hát nem tom, az én telóm ha az úttal párhuzamosan 20-30 méterre van másik út is, akkor néha nem nagyon tudja eldönteni hogy melyikre illessze a térképet és a mûhódok megtalálása is percekig tartó fejtörést okoz neki.
    

lendvai 85135 2014. augusztus 4. 11:08   Válasz erre: 85134
Ennyit csináltam, de nem látja. Annyi bizonyos, hogy térkép szinten is vannak kompatibilitási gondok az IGO8 és a Primo között, lehet, hogy az útvonallal is ez a helyzet. Van navi is, de nekem a telefonon csont nélkül mûködik a Primo, a kijelzõje meg ég és föld, ugyanakkora mérettel. De természetesen megpróbálom áttölteni a navira is.
Telefonon játék meg filmnézés, mi? :-)
    

kawa550 85134 2014. augusztus 4. 10:31   Válasz erre: 85126
Pedig csak annyi a meló. Elmented az útvonalat és beteszed a Save/routes/ mappába.
Csak ugye én ezt a navival csinálom ami winCE te meg gondolom androidos telóra, az meg ugye szokott érdekes dolgokat csinálni.
Különben az én privát véleményem szerint a telefonos navigálás csak olyan szükségmegoldás lehet mikor se navi se térkép nincs kéznél. egyrészt lassú, másrészt pontatlan, harmadrészt néha még arra is nehéz rábírni az igo-t hogy egyáltalán mûködjön valahogy telefonon, és ahány android verzió, annyiféle nyûgje lehet.
Vegyél navit a telót meg használd arra amire való, telefonálás, játék, filmnézés.:))))
    

VVLaci 85133 2014. augusztus 4. 09:31  
Hát szevasztok! :-)

Scopyné Andinak boldogságos szülinapot! :-)
    

lendvai 85132 2014. augusztus 3. 21:32   Válasz erre: 85131
Az biztos az én szellemem volt, mert ma oda készültem, de a bolond idõjárás miatt nem indultam el.:-)
    

Muju 85131 2014. augusztus 3. 21:21  
Ma felgurultam Mátraházára, láttam egy ezüst TDM900_ast esetleg innen valaki?
    

VVLaci 85130 2014. augusztus 3. 21:04   Válasz erre: 85121
A héten le lesz tiltva a házimunkáról, leginkább a porszívózásról, mert a hét végén gurulni kell!!!!
    

nferro 85129 2014. augusztus 3. 20:58  
Transalpina 08.01-03. rövöd beszámoló:
1. nap motorozás, evés-ivás, alvás
2. nap motorozás, evés-ivás, alvás
3. nap motorozás, evés-ivás
Jó volt. Esõ semmi, a TDM volt a király minden típusú úton, ahol a többieknek már nem volt minden kerek.:)))
    

VVLaci 85128 2014. augusztus 3. 20:33   Válasz erre: 85127
Hát alucsavart csak nem tehetett bele! Érdekesen szakadt volna a lánc beállításakor! :-)
    

Goliat 85127 2014. augusztus 3. 20:29  
Köszönöm a válaszokat. Sajnos valószínûleg nálam is az új menet metszése lesz a megoldás, ha nem engedi el a Wd-40-tõl. Az a furcsa, hogy annyi ötletes megoldás van a TDM-nél, szerelés szempontjából, erre meg a japán mérnõk összetekeri az alumíniumot a vassal ??? :S
    

lendvai 85126 2014. augusztus 3. 19:46  
Séf bácsit interjúvolnám, ha gépközelben van/lesz. A tõled kapott PC verziós navigációból hogyan másolod át az útvonaladatokat Primóba? Úgy fest nem látja, valószínûleg azért, mert a PC verzió még 8-as. Olyan szépen megterveztem a Glockner túra elsõ napját, de hiába másoltam át a route fájlt a telefon nem látja. Lehetséges, hogy a telefonon kell megterveznem az útvonalakat. :-(
    

Ferko 85125 2014. augusztus 3. 19:43  
Sziasztok ! Bocs, hogy nem TDM, de hátha tudtok segíteni.
Egyik ismerõsömnek rakoncátlankodik a Yamaha Diversion-ja. Kellene itt pesten egy Yamaha szaki aki ért is karburátorokhoz és beállításukhoz. Ha van valaki akit tudtok ajánlani írjatok. Régen amíg megvolt a XVII-ben a Yamaha szalon és szervíz dolgozott itt egy srác Török Laci ha jól emlékszem a nevére, valakinek esetleg meg van az elérhetõsége Õ tényleg profi volt.
    

Fido71 85124 2014. augusztus 3. 15:06  
Láncfújáskor /7-800 km-ént/ én mindig megjáratom a csavarokat.
Befújom láncsprayvel vagy WD-vel, ami kéznél van.
A JBX-en olvastam, én meg betartom.
    

lendvai 85123 2014. augusztus 3. 13:48   Válasz erre: 85120
Emiatt én is aggódtam egy kicsit, de lehet, hogy az elõzõ tulajdonos már kicserélte a csavart, vagy piszok szerencsém van, mert könnyedén tudtam csavargatni. Azt látom, hogy az anya aránylag puha anyag, lehet kicserélem valami keményebbre, ami nem veszik össze az alumíniummal. Van meghúzási nyomatéka is, de csak villáskulccsal lehet odaférni, olyan nyomatékkulcsom meg nincs. Még nincs.:-)
    

ati5995 85122 2014. augusztus 3. 12:23  
FIGYELEM 4 TX -esek!! Karex-féle plexi próbára valakinek???
    

scopy 85121 2014. augusztus 3. 11:47   Válasz erre: 85114
Laci! Te egy kedves ember vagy. Most legalább ápolgathatod. Nem lehet mindig ütni-verni!
:-)))))))))))))
    

yamatomo 85120 2014. augusztus 3. 11:38   Válasz erre: 85118
Szia! Én is így jártam tavaly. Fújkáltam napokig,majd melegítettem,de annyira összenõtt a két anyag,hogy nem jött ki a csavar. Aztán egy végsõ roham... A csavar elnyíródott. Síkra flexelés,pontozás,fúrás,menetelés. A hasonló láncfeszítõvel rendelkezõ Yamaha modelleknél ez általános probléma,ha nincs mozgatva a csavar. Legalábbis a Yamaha Máthé-nál dolgozó szerelõ szerint. Õ már egy célszerszámot is alkotott,hogy a csavar kifúrása megfelelõ szögû legyen. Érdemes olyan anyagú csavart beletenni ami nem érik össze az aluval. Vannak ilyen spec. csavarok. Alapos zsírzással,idõnkénti mozgatással elkerülhetõ ez a probléma. Sok sikert!
    

csokabi 85119 2014. augusztus 3. 11:11   Válasz erre: 85118
Nekem volt már ilyen. Alul van egy lyuk pont a csavar alatt, onnan belefújtam egy doboz csavarlazítót és hagytam egy éjszakán át hatni. Gábor kiszedte másnap és eggyel nagyobb csavarnak csinált menetett. Arra dobtunk egy kis zsírt és azóta is szépen lehet tekergetni.
Mondtam már, hogy milyen rendes gyerek ez a Gábor?!:)
    

Goliat 85118 2014. augusztus 3. 10:47  
Sziasztok!

Van egy kis gondom. Láncfeszesség állításnál vettem észre, hogy az állítócsavar be van rohadva. Ha jól látom az alu villába megy bele a sima csavar, így valószínûsíthetõ, hogy régota nem volt megmozgatva. Van értelme a csavar-lazítózásnak WD-40-ezésnek, vagy menjek el inkább valami mûhelybe ahol légkulccsal, vagy melegítéses módszerrel próbálják meg meglazítani?
Volt már másnak is ilyen baja 900-nál?

A válaszokat elõre is köszönöm!

üdv
    

dinnyemag 85117 2014. augusztus 3. 10:35   Válasz erre: 85112
:-))))
    

lendvai 85116 2014. augusztus 3. 10:25   Válasz erre: 85114
Nekem évente egyszer-kétszer van ilyen csúfság. Egyetlen dolog használ tapasztalatom szerint: kiropraktor, aki jól átmasszíroz, aztán megropogtat.:-) Igaz, a ropogtatás kegyetlen tud lenni, ha éppen be van állva a derekam, utána úgy éreztem még rosszabb lett, de aztán egy-két órán belül eltûnt a mozgáskorlátozottság.:-) A "csippentések" meg egy-két napon belül tornával, nyújtással eltûnnek. De hosszú évekig szenvedtem tõle korábban.
    

Robi70 85115 2014. augusztus 3. 08:57   Válasz erre: 85108
Szasztok!
Laci, úgyis csak eláztatok volna. Mára viharokat jósoltak, kísérõ jelenségekkel (ezt most hallottam elõször). Felhõszakadás, jégesõ, szélvihar.... Pont tõletek északra tekereg a radarképen valami csúfság.
Gyógyítgasd Gabit, jobbulást kívánunk Neki mi is!
    

VVLaci 85114 2014. augusztus 3. 08:05   Válasz erre: 85113
Szerencsére csak csippentette.
    

scopy 85113 2014. augusztus 3. 03:25   Válasz erre: 85108
:-(((((
Meg is fogta? Vagy "csak" csippentette?
    

scopy 85112 2014. augusztus 3. 03:20   Válasz erre: 85094
Mi megértenénk! Ennivaló!
:-))))))))
    

Schindler 85111 2014. augusztus 2. 22:37   Válasz erre: 85108
Jobbulást neki!

    

Muju 85110 2014. augusztus 2. 21:41   Válasz erre: 85108
Pedig honapra naonjóidõt mond. De az egészség mindennél fontosabb.
    

Muju 85109 2014. augusztus 2. 21:39   Válasz erre: 85106
Tudom én,:-) a benyót tegnapelõtt priccoltam bele, csak mosmá jólenne ha a kipun füstölögne el. Ezúton is köszönet mindenkinek aki segített a mindenféle képek és szerelési útmutatók képekkel stb. kijelzõ ügyben.
    

VVLaci 85108 2014. augusztus 2. 21:35  
Sajnos a holnapi szlovák kanyar nem jön létre párom derékbecsípõdése miatt.
    

VVLaci 85107 2014. augusztus 2. 21:31   Válasz erre: 85106
Ez ugyanolyan, mint a Kawa féle!:-)
    

Reppa 85106 2014. augusztus 2. 21:28   Válasz erre: 85105
Dehogy fikázom,jó lett az,kicsit még irigy is vagyok a benzinszintmérõdre(ilyen benzinárak mellett a mutatott értékre is :D )
Az enyém se gyári? Én azt hittem eddig hogy az,gondoltam svájcból van a motor hát lehet hogy azért más mint a többi.
    

Muju 85105 2014. augusztus 2. 20:49   Válasz erre: 85104
Na joólvan nem kell ám fikázni.:-)
Ha nekem lett volna ott üres hely akkor már ez is ott figyelne. Ja és azért a tied `se` gyári:-)
    

Reppa 85104 2014. augusztus 2. 20:24   Válasz erre: 85101
Jah,már megszoktam hogy az csak úgy van :) Nálam gyári,igy néz ki :
    

Flenegen 85103 2014. augusztus 2. 20:11   Válasz erre: 85098
Bármikor:)
    

albi 85102 2014. augusztus 2. 19:59  
Sziasztok!
Kb egy honapja offline voltam ! Sok melo, nyaralas stb.
Talaltam Ali-n egy plexit.
Valakinek van-e tapasztalat rola ?
http://m.aliexpress.com/item/1570012067.html
    

VVLaci 85101 2014. augusztus 2. 18:41   Válasz erre: 85100
Sebességfokozat jelzõ! :-)
    

Reppa 85100 2014. augusztus 2. 18:03   Válasz erre: 85086
Az miaz ott?
    

Robi70 85099 2014. augusztus 2. 16:55   Válasz erre: 85097
Azért nem vagyok teljesen reménytelen eset.:)
Ha lassan is, de leesik a tantusz.:)))
    

Robi70 85098 2014. augusztus 2. 16:54   Válasz erre: 85096
Részemrõl a szerencse! Kössz a kávét és az autó piaci gyorstalpalót!:)))
    

hamster 85097 2014. augusztus 2. 16:31   Válasz erre: 85079
Látom szép lassan le esett.Azért jó motorolást nektek! :-)
    

Flenegen 85096 2014. augusztus 2. 14:17   Válasz erre: 85084
Robi ! Örülök, hogy beléptetek, és hogy tudtunk pár mondatot beszélgetni.
    

csokabi 85095 2014. augusztus 2. 13:43   Válasz erre: 85094
https://www.youtube.com/watch?v=Tbtq4dRu_oQ
    

dinnyemag 85094 2014. augusztus 2. 13:31   Válasz erre: 85093
Most értem haza, volt egy kis alap ásás, betonozás. Szerintem ha õserdõbe költöznék, ott is lenne egy törzsfõnök, akinek a kunyhóját nekem kéne hétvégén barkácsolni. Van ami nem változik:-))) Sellõlány most rosszul járna, olyan éhes vagyok, hogy azonnal menne parázsra kevés citrommal:-))
    

csokabi 85093 2014. augusztus 2. 13:23   Válasz erre: 85091
Szia Dezsõ!

Engedj vizet a kádba és tegyél a szemben lévõ falra egy tengert ábrázoló képeslapot és máris olyan érzésed lehet, mint a harmadik fotó megtekintése közben:)))
Carmen pedig játszhatna közben sellõlányt...:)))
    

csokabi 85092 2014. augusztus 2. 13:20  
Nem rajongok a DL-ért, de a tartósságát soha nem kérdõjeleztem meg. Ez a cikk, pedig egy megérdemelt pozitív reklám a típusnak.
http://www.motorrevu.hu/beszamolo/tartosteszt_vege_suzuki_dl650_ez_nem_lehet_igaz

    

dinnyemag 85091 2014. augusztus 2. 13:20   Válasz erre: 85089
Nem is vagyok irigy! Biztosan az itteni spiccenkválitét kajától sárgulok:-)))
    

csokabi 85090 2014. augusztus 2. 13:15   Válasz erre: 85089
Hát igen, élni, tudni kell...:)))
Lesz valahol album és videó is?
    

jasszel 85089 2014. augusztus 2. 11:38  
relax
    

jasszel 85088 2014. augusztus 2. 11:36  
:-)
    

Fido71 85087 2014. augusztus 2. 09:17   Válasz erre: 85085
Egyszer voltam kíváncsiságból, de nem fogott meg.... :(
Harley felvonuláshoz hasonló.
Egy óra alatt mégy kb. 25 km-t és némelyik motorostársunk ritka nagy barom. :(
    

Muju 85086 2014. augusztus 2. 09:11  
Sziasztok,

A tegnap esti projekt képei. Mûxik az a lényeg.
    

todaytom 85085 2014. augusztus 2. 08:56  
Szokott járni valaki citadellás talira?
    

Robi70 85084 2014. augusztus 2. 08:03   Válasz erre: 85083
Szasztok!
Eddig 2 nap szabit vettem ki ebben az évben. Két, egész hétvégés motorozás miatt. A maradékból fussa.:)) Pár nap még marad év végére is.
    

scopy 85083 2014. augusztus 2. 06:51  
Jól hergelt!

Robi 5 hete...

5 hét...

Baxus! De jó lenne egyszer...
    

tomhahn 85082 2014. augusztus 1. 22:04   Válasz erre: 85081
Bár ha jól emlékszem Tótvázsony és Pécsely között tré,de utána tuti!
Ma arról jöttem haza a Balcsiról /Akali/ felõl.
    

tomhahn 85081 2014. augusztus 1. 22:02   Válasz erre: 85075
Szasz:Ha Kapolcs felé mentek,ajánlom a Balatonakali-Dörgicse-Vászoly-Pécsely-Tótvázsony közti szakaszt.Tuti aszfalt kanyarok is vannak és azon a részen található!
    

Robi70 85080 2014. augusztus 1. 21:17   Válasz erre: 85077
Beugrunk, ha arra megyünk. Kössz az invitálást.
    

Robi70 85079 2014. augusztus 1. 21:06   Válasz erre: 85076
Jaaaa! Hogy szíííjak gázt jó vastag csövön???
Kipufogó gázokból remélem fog jutni bõven!:)))))))
    

Robi70 85078 2014. augusztus 1. 20:52   Válasz erre: 85076
Hogy mim vagy énnekem?!
    

Flenegen 85077 2014. augusztus 1. 20:50   Válasz erre: 85075
Ha Gyõrbe jöttök, akkor keressetek a, kv-t én állom.:) autentik motor car merci szalon a többit a googli megoldja 13 óráig ott leszek.pedig de VeletektRtottam volna. talán még Angol is átjön a szomszédból.
    

hamster 85076 2014. augusztus 1. 20:46   Válasz erre: 85075
Csõved van??? :-D
    

Robi70 85075 2014. augusztus 1. 20:45   Válasz erre: 85071
Szasztok!
Nem egyszerûen a hétvége kezdõdik, hanem az 5 (öt) hét jól megérdemelt szabadság. Holnap reggel indulunk Lala56 és Aramo69 kollégákkal gurulni. Vagy Gyõr, Pannonhalma, Tatabánya, Vagy Kapolcs Mûvészetek Völgye lesz a program. Aztán persze Szept. 8.-án megint meló!:)))))
    

Flenegen 85074 2014. augusztus 1. 20:10   Válasz erre: 85071
Huuuu de irígy vagyok.
    

petya89 85073 2014. augusztus 1. 17:22   Válasz erre: 85060
Szia Reppa!
Ezt láttam: http://www.kepesmotor.hu/motoros_taska_doboz/p1373932
Szerintem a képen látható Wingrackhoz még egy fül hiányzik ami hátul megy keresztbe.
Én egyedi doboztartó konzolban,bukócsõben,középsztenderben tudok segíteni.
    

Endruz 85072 2014. augusztus 1. 15:41   Válasz erre: 85071
Jó neked... :-)))) jó gurulást!!!
    

VVLaci 85071 2014. augusztus 1. 15:11  
Mindjárt kezdõdik a hétvége, vasárnap egy jó kis szlovák karikával! :-)))
    

lendvai 85070 2014. augusztus 1. 10:41   Válasz erre: 85069
Anyaghiba és a vibráció. Mi tesztelünk itt alkatrészeket ilyesmire, az öntés soha nem tökéletes, vannak porozitások, repedések az anyagban, a többit meg elvégzi a fizika. Egy egészséges acél könnyedén bírja az ilyen terhelést. A Givi platnim mûanyagból van, ott is van azért nyomaték a két kis fülön, de eddig még soha nem volt vele gond. Illetve egyszer tört le, amikor a szalagkorlátnál landoltam, de az nem tekinthetõ mindennapos terhelésnek. :-) A dobozon látszik némi kiperemesedés alul, azt egy hõlégfúvóval és némi kalapálgatással vissza kell hajlítanom síkba, mert kissé kotyog már a doboz.
    

kawa550 85069 2014. augusztus 1. 10:08  
Megnéztem a 23 éves konzolomat, némi festéklepattogzáson kívül semmi baja, pedig már lassan 6 éve azon támaszkodik a dobozom. Valami más oka lesz nálatok annak a törésnek.
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22113
5 623 Eddigi túrák
14 222 466 km
34072 Eddigi túra-résztvevők