| VVLaci | 85167 | 2014. augusztus 5. 11:44 | Válasz erre: 85166 |
|
A telefonszámát megtalálod az adatlapján, ha rákattintasz a nevére! :-)))
|
| istvan170 | 85166 | 2014. augusztus 5. 11:29 |
|
A szélvédelem most úgy gondolom, hogy nem izgat. Eddig semmi se volt, annál csak jobb lehet :) Az elhelyezkedés meg az ülés biztos, hogy sarkalatos pont, azért azzal erõsen el voltam kényeztetve az elõzõ két cruiseren. Robi70, ha dobnál privátban egy telefonszámot, szívesen meghívnálak egy kávéra, lévén én esztergomi vagyok, és nincs ismerõsi körben ilyen motor, kicsit kafaggatnálak. |
| gezasz | 85165 | 2014. augusztus 5. 11:26 |
|
Nekem a fogyasztás 5 liter körül van. Nem kimélõ üzemmodban. Én annak idején pont a túrázás miatt vettem. Az Alpokban kipróbálva kétszeméllyel is nagyon jót motoroztam vele,szerintem a hegyiszerpentinekre tervezték. De elõször szokni kell, fõleg egy Virago után
|
| Flenegen | 85164 | 2014. augusztus 5. 11:09 | Válasz erre: 85161 |
|
Én is csak ajánlani tudom a vasat. Amit Lendvai kolléga is írtcsak megerõsíteni tudom.Az ülés egy kardinális kérdés, azt szerintem kis túlzással állíthatom hogy a fórumozó társaság 80%-a személyre szabott. A gép megbízható. Fogyasztásban az enyém karbis létére megáll 5,5-6 liter között, függõen a cipelt súly sés sebesség arányától. A magasságból adódóan a szélvédelemmel szerintem nem lesz gond. Jön majd Scopy és tájékoztat az Elnõk úr ( mert így hívjuk a gépét ) km futásával kapcsolatban, az õ gépe 2013-ban futotta meg a 100 ezret, azóta meg csak gyûlnek a km-ek meg a kiegészítõk. Mindenre van itt a fórumon ötlet, tapasztalat , megoldás , vagy tipp. Úgytogy állapot és nem km ami a fõ cél, és sok sikert a keresgélésben! |
| csokabi | 85163 | 2014. augusztus 5. 11:07 | Válasz erre: 85161 |
|
Szerintem ebben az irányban keresgélve (kétszemélyes túrázás csomagokkal) a TDM még a könnyebb vagy átlagos tömegû gépek közé tartozik. Problémád egyébként a lassú haladáskor lehet vele, ott résen kell lenni. A többiek még nem írták, de a szélvédelem is örök téma a típusnál. |
| Robi70 | 85162 | 2014. augusztus 5. 10:53 | Válasz erre: 85156 |
|
Szasztok! István, szerintem is jó felé haladsz. A TDM kétszemélyes túrázásra tökéletesen alkalmas. Én szinte csak így használom. Évente 4-5 alkalommal feldobozolva, jócskán túlterhelve. De évek óta bírja. A futott km azért nem számít, mert általános vélekedés itt, hogy az állapot többet számít. Arról nem is beszélve, hogy a 850-esek jó része olasz import "szépített" km állással. Ha esetleg megnéznél egy 4 tx-et közelebbrõl, állok rendelkezésedre. Komárom megyei lévén nem kell a világ végére menned érte. Csak ide Dorogra. |
| istvan170 | 85161 | 2014. augusztus 5. 10:48 |
|
Köszönöm a gyors választ. Van ismerõs, aki érti a dolgot, nem csak ugatja, természetesen vele fogok nézelõdni. Egy 850-es van itt a közelben, azt mindenképp kipróbálom a héten. Sajnos nem a magasságom a probléma, hanem a nyamvadt súlyom, amihez kéne még vagy 10 kg, hogy emberesen megtartsak egy ilyen mocit. A rezonancia a v2 után nem fog zavarni. Amennyiben lesz vásárlás vagy felmerül valami kérdés, jelentkezem.
|
| VVLaci | 85160 | 2014. augusztus 5. 10:47 | Válasz erre: 85156 |
|
A társulat nagy része a napi ügyintézéstõl kezdve a több ezer km-es túrákra használja a gépét. Ugyanis mindenre alkalmas! Vagyis nem, a tûzifát nem hordja be... :-( (De azt az 1200GS sem!!! Sõt a Vara sem!) Mit Tibi is írta, sosem km-t, hanem állapotot veszünk. Az eladó tulajdonos hozzáállásából nagyon sok minden kiderül a karbantartásról. Ha van idõd, lapozd ezt a fórumot, a legtöbb kérdésedre választ kapsz! :-))) |
| VVLaci | 85159 | 2014. augusztus 5. 10:40 | Válasz erre: 85157 |
|
Na persze, akinek fussa!!! :-))))))))))) Errefelé a Poljot a menõ! Azt meg fogja a mágnes! :-))) |
| lendvai | 85158 | 2014. augusztus 5. 10:17 | Válasz erre: 85156 |
|
Üdv István! Az egyik legjobb helyen jársz szerintem! :-) A TDM szerintem nagyon jó gép két személlyel való túrázáshoz, remekül dobozolható és pakolható. A 180cm magasság ideális hozzá, mert akkor még éppen teli talppal kényelmesen leér a lábad a gyári nyereggel. Amit természetesen át fogsz majd alakítani, mert kényelmetlen. :-) A blokk strapabíró, a rezonancia meglepõen alacsony a két hengerhez képest, de elég férfias karakter szerintem. Én szeretem azt a nyersességet, ami jön belõle. :-) A karburátor kontra injektor témát illetõen nekem mindkettõ volt. A karburátoros kicsivel több karbantartást igényel, az injektoros kb egy literrel kevesebbel beéri. A 850-es acélvázas, ez egy kicsivel megemeli a súlypontját, ebbõl adódóan nekem a 900-as könnyebben terelgethetõ álló helyben. A karbis verzió én úgy érzem harapósabb egy kicsit, de ez lehet csak szubjektív érzés. Az alkatrészellátást illetõen a karbis modellekhez több alkatrész érhetõ el a neten olcsóbban, mert az elsõ szériát egy ideig forgalmazták az USA-ban, másrészt a 850-esek sok alkatrésze egyezik más, szintén az USA-ban forgalmazott Yamaha modellekével (index, tükör, elektromos cuccok). A km mindig a karbantartással együtt számít, láttam már gyönyörû állapotú 850-est és ütött-vágott kinézetû 900-ast is. Javaslom, hogy ha úgy érzed megtaláltad álmaid asszonyát, akkor kérj meg valakit, akinek a közelben szintén van olyan és maga piszkálgatja hogy együtt nézzétek meg. Szintén érdemes elõtte kipróbálni mindkét verziót, ebben is tudunk segíteni. Szervizkönyv, tapasztalati okosságok óriási halmaza és népes szurkolótábor, éves találkozókkal és alkalmankénti összeverõdéssel, nagyhangú és csöndesebb kollégákkal amit kapsz még a géppel, ha rendszeres látogatója leszel a fórumnak. :-)
|
| lendvai | 85157 | 2014. augusztus 5. 10:06 | Válasz erre: 85155 |
|
Azért felmágnesezni egy TAG Heuer-t luxus lenne. :-) Nem is tudom hogy ezek az ötvözetek, amikbõl ezeket az órákat gyártják milyen mágneses jellemzõkkel bírnak. Néha találkozok olyan fém alkatrészekkel itt-ott, ami elsõ ránézésre acél, de a mágnes nem vonzza. Ezek általában olyan csavarok voltak, amiket olyan pozícióban kellett kiszerelni mondjuk egy blokk belsejében, hogy ha leesett a mágneses pozi fejrõl, akkor szinte biztos, hogy valamelyik olajzófuratban landolt volna és lehetett volna szétborítani az egész blokkot. :-) Ilyenkor volt ronggyal tömködés, ügyelve arra, hogy egy kósza pamutszál se maradhasson utána a blokkban, mert ugye az se való az olajozókörbe. :-) Nehéz ez a popszakma ugyebár. :-)
|
| istvan170 | 85156 | 2014. augusztus 5. 10:05 |
|
Üdv Mindenkinek! Yamaha TDM-et szeretnék venni, és ezzel kapcsolatban lenne néhágy kérdésem. XV535-rõl ülök át, mert kicsi volt kettõnknek. Párom 170/60, én 180/65 kg magasság/súly aránnyal rendelkezünk. Kipróbálnék valami hosszabb távra alkalmas motort. Természetesen elmegyünk, ráülünk majd, de tudni szeretném, hogy használjátok-e kettesben, hosszabb kiruccanásokra is? Továbbá érdekelne, hogy vásárláskor ennél a típusnál mennyire számít a km, hol lenne az a határ, amire illene azért törekedni? Illetve, hogy hajhásszam-e az injektorost vagy tökéletes valamelyik régebbi karbis modell? Egyelõre ennyi, köszönöm a válaszokat elõre is.
|
| VVLaci | 85155 | 2014. augusztus 5. 08:44 | Válasz erre: 85154 |
|
Mágnes kérdése az egész! :-)))) Lehet, hogy talál az ember egy elásott T-34-est is! |
| lendvai | 85154 | 2014. augusztus 5. 08:01 | Válasz erre: 85153 |
|
Szerintem legközelebb füves udvaron szerelj mechanikus órát. :-))) Az sokkal több örömet tud szerezni. :-)
|
| VVLaci | 85153 | 2014. augusztus 5. 07:24 |
|
Jóreggelapálinka!!! Új nap, újabb lehetõségek a szopcsira!!! :-)))))))))))))))) |
| VVLaci | 85152 | 2014. augusztus 5. 07:18 | Válasz erre: 85147 |
|
Ezzel nincs is gond, 2.-ra már automatikusan ugranak be a csavarok! :-))))))))
|
| VVLaci | 85151 | 2014. augusztus 5. 07:17 | Válasz erre: 85146 |
|
Hát igen... Az ember saját bõrén (se) tanul. Szerintem amikor 2 éve szereltem, akkor is kimaradt elsõre... Viszont így le tudom ellenõrizni, hogy a vékony pasztázás megfelelõ minõségû-e! :-)))))))))))))))) |
| KJ.. | 85150 | 2014. augusztus 5. 06:59 | Válasz erre: 85142 |
|
Szia! sziasztok,mi is megjártuk ugyanezt 1 hónapja,de mi petrovácban szálltunk meg 4 napot,,sveti stefan mellett,Kotor mellett is találtok nagyon jó utakat és kiránduló helyeket,,Lovcen felé,is..Jó utat,jó kirándulást:)
|
| freund | 85149 | 2014. augusztus 5. 06:51 |
|
Sziasztok. Tankbõrt keresek 850 93as tdm re. Plusz óracsoport alatti mûanyagot. Ha valakinek esetleg van,vagy tud,írja meg legyenszíves. Köszönöm. |
| Karex | 85147 | 2014. augusztus 4. 23:30 | Válasz erre: 85143 |
|
Szerintem én elmennék aludni, másnap mindig jobb az elõzõ nap elbaszott dolgot rendbehozni! Addig meg érik..........
|
| galoscsabus | 85146 | 2014. augusztus 4. 23:09 | Válasz erre: 85143 |
|
Tippelhetek? Ezt nagy szopásnak szokták nevezni..... Ordas nagy szopásnak akkor hívnák, ha már a felsõ felét is összeberhelted volna ;-) Na, nyertem hangszórót? :-))) |
| galoscsabus | 85145 | 2014. augusztus 4. 23:07 | Válasz erre: 85141 |
|
Ugyan nem vagyok Séf, de az 55 júrós ár olyan jó erõs átlagnak számít arrafelé. Általában ezért már jó szállást adnak, igen bõséges reggelivel. Karintiában egy jobb kemping két fõre olyan 30,- körül mozog, ohne frühstück. 40-45 körül a sógoroknál már csak ritkán találni jó szállást, igaz nem lehetetlen, de azoknál vagy tehénszarszag van a szobában, vagy a németek kivonulása óta nem cseréltek ágybetétet :-) |
| VVLaci | 85143 | 2014. augusztus 4. 22:29 |
|
Azt minek lehet nevezni, amikor az ember ráébred, hogy a vízpumpa-meghajtó fogaskereket nem rakta be idõben a helyére és összerakta a blokk alsó felét??? A csavarok tökéletesen meg lesznek járatva! Az elsõ képen még könnyû lett volna betenni. |
| Annonymus | 85142 | 2014. augusztus 4. 22:17 |
|
Drága feleim..üdv néktek Saint Stefan-ból Budva mellõl.Durmitor legyõzve 600km által.Ez a kis ország maga a csoda!!Holnap Kotor...Nemsokára újra "aktív"tagja leszek a klánnak.Még 3om7 |
| lendvai | 85141 | 2014. augusztus 4. 15:35 |
|
Séf bácsi, Gmünd in Karntenben egy kétágyas szoba reggelivel 55EUR-ért elfogadható ár, vagy keressek tovább? 2011-ben is arra voltunk valahol, akkor 29EUR-ra emlékszem, de már nem tudom, hogy fejenként, vagy szobánként.
|
| lendvai | 85140 | 2014. augusztus 4. 12:31 | Válasz erre: 85138 |
|
Akko' megcsinálom az útvonalat a telefonon maszatolva. :-) Így is szoptam egy sort, mire megtaláltam az útvonal mentése ikont a lista legalján. :-)
|
| kawa550 | 85138 | 2014. augusztus 4. 11:59 | Válasz erre: 85137 |
|
Nem müxik, androidddal a primo nem csak egy .dat-ot ment el az útvonalra hanem egy .cks-t is ami a sima igoban nincs.
|
| kawa550 | 85137 | 2014. augusztus 4. 11:36 |
|
Esetleg még ezzel próbálkozz: "igo mappában levõ save mappából tedd át a droidon levõ igo mappa save/profil/01 mappába minden olyan fájlt ami *.dat végû"
|
| kawa550 | 85136 | 2014. augusztus 4. 11:31 | Válasz erre: 85135 |
|
Hát nem tom, az én telóm ha az úttal párhuzamosan 20-30 méterre van másik út is, akkor néha nem nagyon tudja eldönteni hogy melyikre illessze a térképet és a mûhódok megtalálása is percekig tartó fejtörést okoz neki.
|
| lendvai | 85135 | 2014. augusztus 4. 11:08 | Válasz erre: 85134 |
|
Ennyit csináltam, de nem látja. Annyi bizonyos, hogy térkép szinten is vannak kompatibilitási gondok az IGO8 és a Primo között, lehet, hogy az útvonallal is ez a helyzet. Van navi is, de nekem a telefonon csont nélkül mûködik a Primo, a kijelzõje meg ég és föld, ugyanakkora mérettel. De természetesen megpróbálom áttölteni a navira is. Telefonon játék meg filmnézés, mi? :-) |
| kawa550 | 85134 | 2014. augusztus 4. 10:31 | Válasz erre: 85126 |
|
Pedig csak annyi a meló. Elmented az útvonalat és beteszed a Save/routes/ mappába. Csak ugye én ezt a navival csinálom ami winCE te meg gondolom androidos telóra, az meg ugye szokott érdekes dolgokat csinálni. Különben az én privát véleményem szerint a telefonos navigálás csak olyan szükségmegoldás lehet mikor se navi se térkép nincs kéznél. egyrészt lassú, másrészt pontatlan, harmadrészt néha még arra is nehéz rábírni az igo-t hogy egyáltalán mûködjön valahogy telefonon, és ahány android verzió, annyiféle nyûgje lehet. Vegyél navit a telót meg használd arra amire való, telefonálás, játék, filmnézés.:)))) |
| VVLaci | 85133 | 2014. augusztus 4. 09:31 |
|
Hát szevasztok! :-) Scopyné Andinak boldogságos szülinapot! :-) |
| lendvai | 85132 | 2014. augusztus 3. 21:32 | Válasz erre: 85131 |
|
Az biztos az én szellemem volt, mert ma oda készültem, de a bolond idõjárás miatt nem indultam el.:-)
|
| Muju | 85131 | 2014. augusztus 3. 21:21 |
|
Ma felgurultam Mátraházára, láttam egy ezüst TDM900_ast esetleg innen valaki?
|
| VVLaci | 85130 | 2014. augusztus 3. 21:04 | Válasz erre: 85121 |
|
A héten le lesz tiltva a házimunkáról, leginkább a porszívózásról, mert a hét végén gurulni kell!!!!
|
| nferro | 85129 | 2014. augusztus 3. 20:58 |
|
Transalpina 08.01-03. rövöd beszámoló: 1. nap motorozás, evés-ivás, alvás 2. nap motorozás, evés-ivás, alvás 3. nap motorozás, evés-ivás Jó volt. Esõ semmi, a TDM volt a király minden típusú úton, ahol a többieknek már nem volt minden kerek.:))) |
| VVLaci | 85128 | 2014. augusztus 3. 20:33 | Válasz erre: 85127 |
|
Hát alucsavart csak nem tehetett bele! Érdekesen szakadt volna a lánc beállításakor! :-)
|
| Goliat | 85127 | 2014. augusztus 3. 20:29 |
|
Köszönöm a válaszokat. Sajnos valószínûleg nálam is az új menet metszése lesz a megoldás, ha nem engedi el a Wd-40-tõl. Az a furcsa, hogy annyi ötletes megoldás van a TDM-nél, szerelés szempontjából, erre meg a japán mérnõk összetekeri az alumíniumot a vassal ??? :S
|
| lendvai | 85126 | 2014. augusztus 3. 19:46 |
|
Séf bácsit interjúvolnám, ha gépközelben van/lesz. A tõled kapott PC verziós navigációból hogyan másolod át az útvonaladatokat Primóba? Úgy fest nem látja, valószínûleg azért, mert a PC verzió még 8-as. Olyan szépen megterveztem a Glockner túra elsõ napját, de hiába másoltam át a route fájlt a telefon nem látja. Lehetséges, hogy a telefonon kell megterveznem az útvonalakat. :-(
|
| Ferko | 85125 | 2014. augusztus 3. 19:43 |
|
Sziasztok ! Bocs, hogy nem TDM, de hátha tudtok segíteni. Egyik ismerõsömnek rakoncátlankodik a Yamaha Diversion-ja. Kellene itt pesten egy Yamaha szaki aki ért is karburátorokhoz és beállításukhoz. Ha van valaki akit tudtok ajánlani írjatok. Régen amíg megvolt a XVII-ben a Yamaha szalon és szervíz dolgozott itt egy srác Török Laci ha jól emlékszem a nevére, valakinek esetleg meg van az elérhetõsége Õ tényleg profi volt. |
| Fido71 | 85124 | 2014. augusztus 3. 15:06 |
|
Láncfújáskor /7-800 km-ént/ én mindig megjáratom a csavarokat. Befújom láncsprayvel vagy WD-vel, ami kéznél van. A JBX-en olvastam, én meg betartom. |
| lendvai | 85123 | 2014. augusztus 3. 13:48 | Válasz erre: 85120 |
|
Emiatt én is aggódtam egy kicsit, de lehet, hogy az elõzõ tulajdonos már kicserélte a csavart, vagy piszok szerencsém van, mert könnyedén tudtam csavargatni. Azt látom, hogy az anya aránylag puha anyag, lehet kicserélem valami keményebbre, ami nem veszik össze az alumíniummal. Van meghúzási nyomatéka is, de csak villáskulccsal lehet odaférni, olyan nyomatékkulcsom meg nincs. Még nincs.:-)
|
| scopy | 85121 | 2014. augusztus 3. 11:47 | Válasz erre: 85114 |
|
Laci! Te egy kedves ember vagy. Most legalább ápolgathatod. Nem lehet mindig ütni-verni! :-))))))))))))) |
| yamatomo | 85120 | 2014. augusztus 3. 11:38 | Válasz erre: 85118 |
|
Szia! Én is így jártam tavaly. Fújkáltam napokig,majd melegítettem,de annyira összenõtt a két anyag,hogy nem jött ki a csavar. Aztán egy végsõ roham... A csavar elnyíródott. Síkra flexelés,pontozás,fúrás,menetelés. A hasonló láncfeszítõvel rendelkezõ Yamaha modelleknél ez általános probléma,ha nincs mozgatva a csavar. Legalábbis a Yamaha Máthé-nál dolgozó szerelõ szerint. Õ már egy célszerszámot is alkotott,hogy a csavar kifúrása megfelelõ szögû legyen. Érdemes olyan anyagú csavart beletenni ami nem érik össze az aluval. Vannak ilyen spec. csavarok. Alapos zsírzással,idõnkénti mozgatással elkerülhetõ ez a probléma. Sok sikert!
|
| csokabi | 85119 | 2014. augusztus 3. 11:11 | Válasz erre: 85118 |
|
Nekem volt már ilyen. Alul van egy lyuk pont a csavar alatt, onnan belefújtam egy doboz csavarlazítót és hagytam egy éjszakán át hatni. Gábor kiszedte másnap és eggyel nagyobb csavarnak csinált menetett. Arra dobtunk egy kis zsírt és azóta is szépen lehet tekergetni. Mondtam már, hogy milyen rendes gyerek ez a Gábor?!:) |
| Goliat | 85118 | 2014. augusztus 3. 10:47 |
|
Sziasztok! Van egy kis gondom. Láncfeszesség állításnál vettem észre, hogy az állítócsavar be van rohadva. Ha jól látom az alu villába megy bele a sima csavar, így valószínûsíthetõ, hogy régota nem volt megmozgatva. Van értelme a csavar-lazítózásnak WD-40-ezésnek, vagy menjek el inkább valami mûhelybe ahol légkulccsal, vagy melegítéses módszerrel próbálják meg meglazítani? Volt már másnak is ilyen baja 900-nál? A válaszokat elõre is köszönöm! üdv |
| lendvai | 85116 | 2014. augusztus 3. 10:25 | Válasz erre: 85114 |
|
Nekem évente egyszer-kétszer van ilyen csúfság. Egyetlen dolog használ tapasztalatom szerint: kiropraktor, aki jól átmasszíroz, aztán megropogtat.:-) Igaz, a ropogtatás kegyetlen tud lenni, ha éppen be van állva a derekam, utána úgy éreztem még rosszabb lett, de aztán egy-két órán belül eltûnt a mozgáskorlátozottság.:-) A "csippentések" meg egy-két napon belül tornával, nyújtással eltûnnek. De hosszú évekig szenvedtem tõle korábban.
|
| Robi70 | 85115 | 2014. augusztus 3. 08:57 | Válasz erre: 85108 |
|
Szasztok! Laci, úgyis csak eláztatok volna. Mára viharokat jósoltak, kísérõ jelenségekkel (ezt most hallottam elõször). Felhõszakadás, jégesõ, szélvihar.... Pont tõletek északra tekereg a radarképen valami csúfság. Gyógyítgasd Gabit, jobbulást kívánunk Neki mi is! |
| scopy | 85113 | 2014. augusztus 3. 03:25 | Válasz erre: 85108 |
|
:-((((( Meg is fogta? Vagy "csak" csippentette? |
| Muju | 85110 | 2014. augusztus 2. 21:41 | Válasz erre: 85108 |
|
Pedig honapra naonjóidõt mond. De az egészség mindennél fontosabb.
|
| Muju | 85109 | 2014. augusztus 2. 21:39 | Válasz erre: 85106 |
|
Tudom én,:-) a benyót tegnapelõtt priccoltam bele, csak mosmá jólenne ha a kipun füstölögne el. Ezúton is köszönet mindenkinek aki segített a mindenféle képek és szerelési útmutatók képekkel stb. kijelzõ ügyben.
|
| VVLaci | 85108 | 2014. augusztus 2. 21:35 |
|
Sajnos a holnapi szlovák kanyar nem jön létre párom derékbecsípõdése miatt.
|
| Reppa | 85106 | 2014. augusztus 2. 21:28 | Válasz erre: 85105 |
|
Dehogy fikázom,jó lett az,kicsit még irigy is vagyok a benzinszintmérõdre(ilyen benzinárak mellett a mutatott értékre is :D ) Az enyém se gyári? Én azt hittem eddig hogy az,gondoltam svájcból van a motor hát lehet hogy azért más mint a többi. |
| Muju | 85105 | 2014. augusztus 2. 20:49 | Válasz erre: 85104 |
|
Na joólvan nem kell ám fikázni.:-) Ha nekem lett volna ott üres hely akkor már ez is ott figyelne. Ja és azért a tied `se` gyári:-) |
| Reppa | 85104 | 2014. augusztus 2. 20:24 | Válasz erre: 85101 |
|
Jah,már megszoktam hogy az csak úgy van :) Nálam gyári,igy néz ki :
|
| albi | 85102 | 2014. augusztus 2. 19:59 |
|
Sziasztok! Kb egy honapja offline voltam ! Sok melo, nyaralas stb. Talaltam Ali-n egy plexit. Valakinek van-e tapasztalat rola ? http://m.aliexpress.com/item/1570012067.html |
| Robi70 | 85099 | 2014. augusztus 2. 16:55 | Válasz erre: 85097 |
|
Azért nem vagyok teljesen reménytelen eset.:) Ha lassan is, de leesik a tantusz.:))) |
| Robi70 | 85098 | 2014. augusztus 2. 16:54 | Válasz erre: 85096 |
|
Részemrõl a szerencse! Kössz a kávét és az autó piaci gyorstalpalót!:)))
|
| hamster | 85097 | 2014. augusztus 2. 16:31 | Válasz erre: 85079 |
|
Látom szép lassan le esett.Azért jó motorolást nektek! :-)
|
| Flenegen | 85096 | 2014. augusztus 2. 14:17 | Válasz erre: 85084 |
|
Robi ! Örülök, hogy beléptetek, és hogy tudtunk pár mondatot beszélgetni.
|
| csokabi | 85095 | 2014. augusztus 2. 13:43 | Válasz erre: 85094 |
|
https://www.youtube.com/watch?v=Tbtq4dRu_oQ
|
| dinnyemag | 85094 | 2014. augusztus 2. 13:31 | Válasz erre: 85093 |
|
Most értem haza, volt egy kis alap ásás, betonozás. Szerintem ha õserdõbe költöznék, ott is lenne egy törzsfõnök, akinek a kunyhóját nekem kéne hétvégén barkácsolni. Van ami nem változik:-))) Sellõlány most rosszul járna, olyan éhes vagyok, hogy azonnal menne parázsra kevés citrommal:-))
|
| csokabi | 85093 | 2014. augusztus 2. 13:23 | Válasz erre: 85091 |
|
Szia Dezsõ! Engedj vizet a kádba és tegyél a szemben lévõ falra egy tengert ábrázoló képeslapot és máris olyan érzésed lehet, mint a harmadik fotó megtekintése közben:))) Carmen pedig játszhatna közben sellõlányt...:))) |
| csokabi | 85092 | 2014. augusztus 2. 13:20 |
|
Nem rajongok a DL-ért, de a tartósságát soha nem kérdõjeleztem meg. Ez a cikk, pedig egy megérdemelt pozitív reklám a típusnak. http://www.motorrevu.hu/beszamolo/tartosteszt_vege_suzuki_dl650_ez_nem_lehet_igaz |
| dinnyemag | 85091 | 2014. augusztus 2. 13:20 | Válasz erre: 85089 |
|
Nem is vagyok irigy! Biztosan az itteni spiccenkválitét kajától sárgulok:-)))
|
| csokabi | 85090 | 2014. augusztus 2. 13:15 | Válasz erre: 85089 |
|
Hát igen, élni, tudni kell...:))) Lesz valahol album és videó is? |
| Fido71 | 85087 | 2014. augusztus 2. 09:17 | Válasz erre: 85085 |
|
Egyszer voltam kíváncsiságból, de nem fogott meg.... :( Harley felvonuláshoz hasonló. Egy óra alatt mégy kb. 25 km-t és némelyik motorostársunk ritka nagy barom. :( |
| Robi70 | 85084 | 2014. augusztus 2. 08:03 | Válasz erre: 85083 |
|
Szasztok! Eddig 2 nap szabit vettem ki ebben az évben. Két, egész hétvégés motorozás miatt. A maradékból fussa.:)) Pár nap még marad év végére is. |
| scopy | 85083 | 2014. augusztus 2. 06:51 |
|
Jól hergelt! Robi 5 hete... 5 hét... Baxus! De jó lenne egyszer... |
| tomhahn | 85082 | 2014. augusztus 1. 22:04 | Válasz erre: 85081 |
|
Bár ha jól emlékszem Tótvázsony és Pécsely között tré,de utána tuti! Ma arról jöttem haza a Balcsiról /Akali/ felõl. |
| tomhahn | 85081 | 2014. augusztus 1. 22:02 | Válasz erre: 85075 |
|
Szasz:Ha Kapolcs felé mentek,ajánlom a Balatonakali-Dörgicse-Vászoly-Pécsely-Tótvázsony közti szakaszt.Tuti aszfalt kanyarok is vannak és azon a részen található!
|
| Robi70 | 85080 | 2014. augusztus 1. 21:17 | Válasz erre: 85077 |
|
Beugrunk, ha arra megyünk. Kössz az invitálást.
|
| Robi70 | 85079 | 2014. augusztus 1. 21:06 | Válasz erre: 85076 |
|
Jaaaa! Hogy szíííjak gázt jó vastag csövön??? Kipufogó gázokból remélem fog jutni bõven!:))))))) |
| Flenegen | 85077 | 2014. augusztus 1. 20:50 | Válasz erre: 85075 |
|
Ha Gyõrbe jöttök, akkor keressetek a, kv-t én állom.:) autentik motor car merci szalon a többit a googli megoldja 13 óráig ott leszek.pedig de VeletektRtottam volna. talán még Angol is átjön a szomszédból.
|
| Robi70 | 85075 | 2014. augusztus 1. 20:45 | Válasz erre: 85071 |
|
Szasztok! Nem egyszerûen a hétvége kezdõdik, hanem az 5 (öt) hét jól megérdemelt szabadság. Holnap reggel indulunk Lala56 és Aramo69 kollégákkal gurulni. Vagy Gyõr, Pannonhalma, Tatabánya, Vagy Kapolcs Mûvészetek Völgye lesz a program. Aztán persze Szept. 8.-án megint meló!:))))) |
| petya89 | 85073 | 2014. augusztus 1. 17:22 | Válasz erre: 85060 |
|
Szia Reppa! Ezt láttam: http://www.kepesmotor.hu/motoros_taska_doboz/p1373932 Szerintem a képen látható Wingrackhoz még egy fül hiányzik ami hátul megy keresztbe. Én egyedi doboztartó konzolban,bukócsõben,középsztenderben tudok segíteni. |
| VVLaci | 85071 | 2014. augusztus 1. 15:11 |
|
Mindjárt kezdõdik a hétvége, vasárnap egy jó kis szlovák karikával! :-)))
|
| lendvai | 85070 | 2014. augusztus 1. 10:41 | Válasz erre: 85069 |
|
Anyaghiba és a vibráció. Mi tesztelünk itt alkatrészeket ilyesmire, az öntés soha nem tökéletes, vannak porozitások, repedések az anyagban, a többit meg elvégzi a fizika. Egy egészséges acél könnyedén bírja az ilyen terhelést. A Givi platnim mûanyagból van, ott is van azért nyomaték a két kis fülön, de eddig még soha nem volt vele gond. Illetve egyszer tört le, amikor a szalagkorlátnál landoltam, de az nem tekinthetõ mindennapos terhelésnek. :-) A dobozon látszik némi kiperemesedés alul, azt egy hõlégfúvóval és némi kalapálgatással vissza kell hajlítanom síkba, mert kissé kotyog már a doboz.
|
| kawa550 | 85069 | 2014. augusztus 1. 10:08 |
|
Megnéztem a 23 éves konzolomat, némi festéklepattogzáson kívül semmi baja, pedig már lassan 6 éve azon támaszkodik a dobozom. Valami más oka lesz nálatok annak a törésnek.
|