| lendvai | 85068 | 2014. augusztus 1. 10:07 | Válasz erre: 85067 |
|
Én a magam részérõl annyit megyek, amennyit tudok, nem érdekel, ha valaki épp szikrázó lábtartóval érzi jól magát. :-) Séf bácsi is mindig megvárt a fordulóban és nem reklamált, hogy lassú vagyok. :-) Társaság kérdése. :-)
|
| tulok99 | 85067 | 2014. augusztus 1. 08:39 | Válasz erre: 85042 |
|
Tibi! nem mindig kívánságmûsor! ha a környékbeliekkel motorozgatunk ott nem elég ha 3-4000 között elmolyolok, mert a többi motor sajnos 60-100 lóerõvel több mint az enyém. értem én h nyomaték, de azért az kicsit nagy különbség...
|
| tulok99 | 85066 | 2014. augusztus 1. 08:32 | Válasz erre: 85055 |
|
Nekem is a kapaszkodón van a hátsó doboz, gondolom ezért nem tört még el a konzol... amúgy szerintem egy 60kg-os utas 60cm-es karhosszal kicsit komolyabb erõt fejt ki rá egy fékezésnél, mint egy mûanyag doboz benne 12 kg ruhával... nem hiszem hogy az nyírná ki. a párom viszont mindig engem ölelget, nem a kapaszkodót szorongatja... tudom fiatalság bolondság, de mi így motorozunk ha ketten megyünk...
|
| TIZ | 85065 | 2014. augusztus 1. 08:05 | Válasz erre: 85056 |
|
Az én voltam, zsír ugyanígy törött el. Sima Mûvekhez vitem el, 12 eFt.-ért gyógyították meg. Azt mondta a szerelõ hogy ezzel a felfüggesztéssel egy sisak, kabát, stb. súlyát bírja el, többet nem. Az enyém annak ideján azért törhetett el mert én alaposan mepakoltam a doboz 10 kg. -os terhelhetõségének határait kihasználva. Azóta a két oldaldoboz mehet 10 kg.-ig, felülre csak lightos cuccok mennek. |
| Flenegen | 85064 | 2014. augusztus 1. 07:57 | Válasz erre: 85061 |
|
Felújítani fel lehet, és ha tényleg csak tömítetlenségi a probléma akkor fel is kell. Ha veszel egy bontottat, ott sem garantálja senki, hogy meddig bírja folyás nélkül.
|
| kawa550 | 85063 | 2014. július 31. 23:49 |
|
Nekem is úgy van a hátsó doboz, és lexarom,mert asszem van még egy konzolom. De ha nem lenne akkor is meg lehet azt hegeszteni.
|
| Bimmer1 | 85062 | 2014. július 31. 22:54 | Válasz erre: 85055 |
|
Nekem úgy van! Jól rá is paráztattál így éjszakára... holnap ránézek :S |
| fazakas66 | 85061 | 2014. július 31. 22:03 |
|
Sziasztok szakik!! Nem motoros téma inkább autós de segítségre van szükségem,van egy 98 as passat amin elszállt a kormánymû szervó,bal oldalt ömlik az olaj . Az a kérdés hogy fel lehet-e újítani megfelelõen vagy egy bontottat vegyek (gondolom a szimering ért a végére) És bocs És köszi elõre is . |
| Reppa | 85060 | 2014. július 31. 21:58 |
|
Valakinek nincs véletlenül elfekvõben givi Wingrack elfekvõben TDM 4tx re?
|
| Lamb | 85059 | 2014. július 31. 21:37 |
|
Nem véletlenül tervezte a Givi négy pontosra. Sajna ez a qrva rezonancia mindent kinyír. Majd, ha motorkerékpárokon is gumibakon lesz a motor.
|
| Lamb | 85058 | 2014. július 31. 21:36 | Válasz erre: 85055 |
|
Azért ezt nem nehéz megjósolni egy ekkora erõkarnál :-(
|
| szodasbacsi | 85057 | 2014. július 31. 21:11 | Válasz erre: 85056 |
|
Én is csak azt vettem észre, hogy mostanában bukkanókon mintha zörögne valami, aztán ma motormosás közben majdhogynem a kezemben maradt az egész faridom
|
| Robi70 | 85056 | 2014. július 31. 21:05 | Válasz erre: 85055 |
|
Valaki nem rég ugyan ilyen képeket rakott fel. Érdekes, hogy különösebb terhelés nélkül csak úgy eltörik. Annyira nem látszik gyengének.
|
| szodasbacsi | 85055 | 2014. július 31. 21:02 |
|
Úgy tudom, itt több embernek is a hátsó kapaszkodóra van szerelve a doboz. Lehet, hogy ez nem olyan jó ötlet. Nekem nincs rajta semmi, mégis így jártam:
|
| Skuli | 85052 | 2014. július 31. 19:33 | Válasz erre: 85051 |
|
Én a nagyvas.hu-ról rendeltem JT lánckereket 6890Ft-ért. Rosszul írtam, nem egy csapot vett ki a szerelõ, hanem egy párat a 116 csapos láncból. Akkor viszont jó a 114 csapos gyári méret is.
|
| sandryder | 85051 | 2014. július 31. 17:02 | Válasz erre: 85032 |
|
Üdv. Ezen az áttétel módosításon én is gondolkodtam, de nem értem hogy a lánc egy csappal hogy lehet hosszabb. Tudtommal csak láncszemenként lehet a hosszát változtatni. Ja és hol érdemes 44-es fogszámú hátsó lánckereket beszerezni? |
| Robi70 | 85050 | 2014. július 31. 15:41 | Válasz erre: 85031 |
|
Szasztok! cxkopi, küldj e-mail címet és megkapod Te is a magadét!:))) |
| lendvai | 85049 | 2014. július 31. 13:10 | Válasz erre: 85048 |
|
Én mostanában készülök beszerezni egy üveggyertyát, engem érdekel. A leírásában egyébként benne van egy színskála is, amivel ki lehet értékelni a látottakat. :-)
|
| Flenegen | 85048 | 2014. július 31. 11:54 |
|
próbáltam egy képet feltenni a gyújtógyertya képe alapján töténõ hibmegállapításról, de nem csatolja a rendszer. Ha valakinek kell akkor szívesen elküldöm.
|
| Flenegen | 85046 | 2014. július 31. 11:49 | Válasz erre: 85037 |
|
Annak idelyén pont kettõ éve vettem egy 94-es suzukit, ami ugyan óra szerint 64500-at mutatott, de a tulaj szerint egyszer biztos fordult nála az óra. Tehát legalább 170.000 volt benne, de nem csodálkoznék ha plusz egy százas még hozzámenne. Mûszakin hideg motorral tudott olyan értéket, mint sok új autó.
|
| lendvai | 85045 | 2014. július 31. 11:16 | Válasz erre: 85043 |
|
Végsebesség tesztelésére úgy tûnik kiválóan alkalmasak az ottani technikás egyenesek. :-) Itt meg nem merem elõvenni a motort, mert ha reggel süt is a nap délutánra agyonverhet a jég, vagy lefújhat a szél az útról, ha hinni lehet a meteorológiának. |
| kormi1313 | 85044 | 2014. július 31. 11:14 | Válasz erre: 85042 |
|
lendvai #8504 " Azt hiszem soha nem pörgettem még 7000 fölé a TDM blokkját. :-) " :) Én a blokkot kétszer fordítottam eddig mindössze negyed fordulatot, de szidtam is magamat miatta! Költséges mutatvány! :) |
| scopy | 85043 | 2014. július 31. 10:37 |
|
Most döngettem egyet próbaképpen. Csatlakozom Tulok Zolihoz. Egy foggal kevesebb elöl, jobban ugrik, de a vége 200+ kicsi. Szituáció miatt fordulatszámot nem láttam, majd legközelebb.
|
| lendvai | 85042 | 2014. július 31. 09:03 | Válasz erre: 85040 |
|
Azt hiszem soha nem pörgettem még 7000 fölé a TDM blokkját. :-) A röhej az, hogy az autóét viszont igen, igaz nem sûrûn. Félelmetes az az i-VTEC vezérlés, alacsony fordulaton, klímával harmatgyenge tud lenni, pörgetni kell, ha ki kell ugrani valahonnan. Cserébe étvágytalan.
|
| tulok99 | 85041 | 2014. július 31. 08:53 |
|
Kenesén találkoztam egy itteni kedves ismerõssel a motoros találkozón, illetve egy el is kísért ( végre makulátlan zooz kolléga motorja ), és megint találkoztam olyan tdm-essel aki nem kalózkodik itt, mondta h biztos jó lenne, de nincs a netezésre ideje... talán majd egyszer! illetve láttam egy különös 4tx-et is, elsõ ránézésre fekete volt, másodikra lila, mintha flip-flop festése lett volna, nagyon szép volt! de nem találtam meg a tulajdonosát...
|
| tulok99 | 85040 | 2014. július 31. 08:50 | Válasz erre: 85032 |
|
végsebességben nem fogsz különbséget tapasztalni szerintem, nekem is változtatva lett az áttételen. a vége ugyanúgy 200 meg egy kicsi... csak most nem 7300-nál fogy el az erõ 200-nál, hanem 8500-nál... de a lényeg, hogy végelgyengülésben kifogy 200 körül nem változott, csak a hozzá tartozó fordulat. tehát kevesebb nem lesz a végsebességed...
|
| tulok99 | 85039 | 2014. július 31. 08:44 | Válasz erre: 85010 |
|
amennyiben 2000 elõtti 4tx-rõl beszélünk, akkor simán belemegy a fokozatkijelzõ az üres helyre, de pl nekem már oldalanként külön index visszajelzõ van, és így nincs üres hely... tehát az utolsó szériás 4tx-re ez már sajnos nem igaz...
|
| tulok99 | 85038 | 2014. július 31. 08:41 | Válasz erre: 84988 |
|
Kedves falubelim, innentõl egyenes az út, hogy hátraszorulsz majd a tdm ülésén??? :D
|
| tulok99 | 85037 | 2014. július 31. 08:39 |
|
Gyula az hogy tudja-e egy autó a rá vonatkózó környezetvédelmi besoroláshoz tartozó értéket produkálni az konstrukciós kérdés, nem életkor... 150e? az mi bejáratás? :D életemben nem volt olyan kevés km-es autó alattam a mostani cégesen kívül... láttam márkákat amik nem tudták benzines létükre a normát 60.000-nél sem, a legjobb poén meg a viszgabiztos suzukija, a legelsõ stitft benzinesben. mikor odamentem 5 éve a volánhoz akkor kolompolt a katalizátor a dobban, mert összetört, ehhez képest ami autó bukott volna, némi térítés ellenében mindig a kis suzuki kéményébe dugták a füstmérõt... még az elektromos autóra vonatkozó normát is tudta teljesíteni, pedig nem egy korszerû, bonyolult motor... de pl az én elõzõ autómról sem hitte el a kolléga mikor a füstjét mérte h dízel, pedig sima td volt, mint egy szutyok kettes golf, semmivel sem intelligensebb...
|
| scopy | 85036 | 2014. július 31. 06:38 | Válasz erre: 85033 |
|
Jól hergelt! Majd megkérek már valakit, hogy fényképezzen le menet közben, mert nincs középtámaszom. Magáról a lábtartóról(átalakított bukókeretrõl) van kép, de annak nem sok értelme van, hiszen arról nem látszik a komfort fokozata. De azért teszek fel. |
| csanesz | 85035 | 2014. július 30. 21:42 | Válasz erre: 85032 |
|
Az érdekes! Az enyém 2 000 -él is húz! Persze nem úgy, hogy olvad az aszfalt, hanem csak finoman adagolva neki. Tudom nem szerencsés ilyen alacsony fordulaton használni, nem is szoktam csak néha, ha korán váltok bele esek ebbe a tartományba. |
| csanesz | 85034 | 2014. július 30. 21:33 |
|
Így most megmaradt a hengerfej és hengertalp tömítés és a hengertalphoz tartozó két gumigyûrû, a szelepszár szimering és szelepfedélnél csatlakozó vízcsõ tömítés.
|
| Schindler | 85033 | 2014. július 30. 21:30 | Válasz erre: 84992 |
|
Az elvet látom, de magát a lábtartót a fotózás szöge miatt nem nagyon. Néha én is nyújtóztatom a lábaimat, igaz csak a levegõbe elõre. :))
|
| Skuli | 85032 | 2014. július 30. 21:27 |
| cxkopi | 85031 | 2014. július 30. 21:19 | Válasz erre: 85026 |
|
�Robi70! Nem tudom megyebéli vagyok-e, de nem ksanyi, és én szívesen venném ha jutna nekem is, mint potya utas TáDéM 850.eshez. Hosszúpályi, Debrecen mellet, hajdúbihar. (850, kétlámpás 24KW-os amit élõ ember még nem látott, forg. szerint 2003-as, de inkább 95-ös. Ha 96 utáni az sen baj sok minden egyezik. használtan svajc-ból , de sztem Qurva jó. Igaz értõ tdm-es még nem látta. Nincs semmi hozzá. |
| VVLaci | 85030 | 2014. július 30. 20:27 | Válasz erre: 85028 |
|
Ezek valóban apró, de hihetetlenül bosszantó hibák! :-)))
|
| Robi70 | 85029 | 2014. július 30. 19:52 | Válasz erre: 85028 |
|
Az mindig jó hír, ha megvan egy nehezen felderíthetõ hiba forrása. Innen nincs más hátra, mint kijavítani ezeket az apróságokat!:)))
|
| csanesz | 85028 | 2014. július 30. 19:25 |
|
Hírek a motoromról: Nem hengerfejes! 3 helyen szivárgott a hûtõvíz: - Termosztát tömítés, kis repedés - karbutátor fûtés, itt csak nyomás alatt szivárgott 2 tûszúrásnyi ponton - blokk fölött, ami melegben elpárolgott Nyomáspróba volt egy éjszakán át. Nyomást megtartotta. Alkatrészeket amiket vettem nem lett beépítve. |
| Muju | 85027 | 2014. július 30. 18:31 | Válasz erre: 85025 |
|
Köszi, Ezt is számításba vettem, majd meglátom,mi és hogyan lesz:-) |
| Robi70 | 85026 | 2014. július 30. 17:47 | Válasz erre: 85017 |
|
Szasz megyebéli ksany! Ha küldesz ímél címet kapsz magyar nyelvû használati utasítást és angol service manualt.
|
| Robi70 | 85025 | 2014. július 30. 17:43 | Válasz erre: 85018 |
|
Muju, Lacinak könnyû dolga van a válaszoláskor, mert ért hozzá! Én csak tapasztalatból tudom mondani, hogy semmi különbséget nem fogsz érezni. Viszont beépítésre van egy másik ötletem. Ha nem ragaszkodsz a zöld üres járati visszajelzõhöz berakhatod annak a helyere, hiszen ez is mutatja a 0-t. Így gyári megjelenése lesz. Igényes! Yamahához illõ!:))) |
| Robi70 | 85024 | 2014. július 30. 17:38 |
|
"Szevasztok Mivel hosszas keresés után sem találtam a TDM-rõl egy fórumot sem a neten, ezért úgy döntöttem itt nyitok egyet. Jó lenne hasonló motorral rendelkezõ emberekkel beszélgetni, tapasztalatot cserélni, és esetleg túrákat szervezni..... Addig is széles utat és jó idõt kívánok minden motorosnak! Üdv. Zsolt " 1e ati5995 2e vasutas 3e Dewy 4e petyatdm 5e Balu68 6e kawa550 7e CJKrisz 8e egoka 9e vasutas 10e CJKrisz 11e Endruz 12e CJKrisz 13e PalmBela 14e vadasz 15e Suprati 16e Suprati 17e lendvai 18e kawa550 19e cizi 20e Suprati 21e Tamas85 22e heilm72 23e hamster 24e kawa550 25e CJKrisz 26e fazakas66 27e predator9 28e Lokátoros 29e Englishman 30e galoscsabus 31e dinnyemag 32e szsolt 33e Suprati 34e hamster 35e oszika 36e Flenegen 37e Szilárd 38e hamster 39e dinnyemag 40e Suprati 41e furoember 42e hamster 43e fazakas66 44e VVLaci 45e CJKrisz 46e Scopy (Lendvai barátunk "emlékére") 47e tdm lori 48e szsolt 49e jimbeam 50e hgemini 51e fazakas66 52e scopy (bár ez így nem ért!) 53e Vasutas, hgemini, kawa550 3-as holtverseny!:))))))))) 54e hgemini 55e Tamas85 56e hgemini 57e csokabi 58e Robi70 59e Kilos 60e csokabi 61e jimbeam 62e hamster 63e gabor82, iszonyatos küzdelem árán:-))) 64e dinnyemag 65e furoember 66e Kilos 67e csokabi 68e Skuli és ati5995 fej fej mellett:))) 69e MadBob 70e Robi70 71e Endruz az eltévelyedett:) 72e Scopy (Tominak ajánlom!) 73e MadBob (mert mindenki aludt!) 74e Tonio 75e csokabi újabb trófeája:) 76e csabesz1 77e Flenegen újra (2014-02-24) 78e Scopy és Schindler holtversenyben! (2014-03-14) 79e csokabi (2014-03-30) 80e tomhahn (2014-04-13) 81e Tulok99 (2014-04-30.) 82e MadBob (2014-05-14) 83e Schindler (2014-05-29) 84e Tomhahn (2014-06-26) 85e Ati5995 (2014-07-30) |
| lendvai | 85022 | 2014. július 30. 17:21 | Válasz erre: 85020 |
|
Jocó annak idején közkinccsé tette a kezelési útmutatót, ami magyar nyelvû. Szervizkönyv az nincs magyar nyelven. Le lehetne fordítani a pdf-et, mert vannak konverter programok, amik szerkeszthetõvé teszik, de annak a kb 500 oldalnak a lefordítása nem kis munka, keményen 6 számjegyû lenne az ára. Szabadidõs jelleggel belekezdhetek, de nagy valószínûséggel évekig molyolgatnék rajta, a szabadidõm alakulását nézve. :-)
|
| VVLaci | 85021 | 2014. július 30. 16:42 | Válasz erre: 85019 |
|
Elvileg a gyújtásvezérlésbe szól bele, de nem fogsz változást tapasztalni.
|
| Muju | 85018 | 2014. július 30. 16:30 |
|
De ha már itt tartunk, aképen látható vezetékek közül amit csak úgy leszigetelünk az mi is?
|
| ksany | 85017 | 2014. július 30. 16:05 |
|
�Sziasztok. Érdeklõdnék hogy nincs-e valakinek véletlenül egy 96-os 850-es tdm-hez magyar nyelvû kézikönyve. Elõre is köszi. |
| Muju | 85016 | 2014. július 30. 14:49 | Válasz erre: 85014 |
|
Ó hát az még nemis annyira extra:-) :-) Rijjasztós is a gép, meg a legngobb esztra az vót mire rágyüttem hgy mûxik-e vagy se és hogyan. Bár nem mintha kéne használni. |
| Muju | 85015 | 2014. július 30. 14:34 | Válasz erre: 85013 |
|
Az enyém is itt fexik elõttem, csináltam ugyan egy foglalatot neki de ez nem túl szép, inkább csúnya:-) . Viszont a plexi és a mûszerek mûanyag része közé pont elfér. Ha más nem lesz akkor oda kerül. |
| VVLaci | 85014 | 2014. július 30. 14:30 | Válasz erre: 85012 |
|
Hát akinek olyan extrás a gépe, hogy szét van választva a zindex! :-)))
|
| lendvai | 85013 | 2014. július 30. 14:21 | Válasz erre: 85012 |
|
Hát volt, aki kivágta a számlapot és oda rakta, de van, aki irtózik az ilyen visszavonhatatlan módosításoktól. Többek között én is, az én fokozatkijelzõm még itt van a fiókban és várja, hogy kitaláljam mikor és hogyan építsem be. :-) Mert hely az nekem sincs a mûszerfalon.
|
| Muju | 85012 | 2014. július 30. 13:18 | Válasz erre: 85011 |
|
Igen, láttam ezt is de nekem úgy néz ki a dolog, hogy bal index,üresjelzõ,refi,vízhõfok, jobb index. Ott már nincs hely.
|
| kawa550 | 85011 | 2014. július 30. 12:51 | Válasz erre: 85009 |
|
Hát ha mindent elolvastál akkor biztos ezt is láttad, ez 4tx és simán bemegy a gyári kijelzõ helyére. https://plus.google.com/photos/117814188424942127780/albums/5744194710018305873?banner=pwa |
| lendvai | 85010 | 2014. július 30. 12:36 | Válasz erre: 85009 |
|
4TX-ben elvileg az egyik kontroll lámpa helye üres, oda rakták be a kollégák a hétszegmenses kijelzõt. Hacsak nálad nincs már ott valami.
|
| Muju | 85009 | 2014. július 30. 12:06 |
|
Sziasztok, Szét olvastam fokozatkijelzõ ügyben a fórumot, el is készítettem, kipróbáltam, mûxik meg minden de nem szeretném a beszerelésnél elbaltázni. Nekem nincs hely a mûszeregységben sajna ezért különállóként építeném be. Csakhogy egyetlen üzletben se találtam hozzá valami frankó foglalatfélét. Ebben kérnék segítséget ki, hogyan oldotta ezt meg? Elõre is kösz. |
| todaytom | 85008 | 2014. július 30. 11:48 |
|
Valamelyik márkatársnak nincs kedve egy ilyen programhoz? http://www.kawasaki.hu/hu/news/limeride_party_-_j%C3%A1ratlan_utakon_?Uid=08EADAlZWApaW1wNWF0MXA1dDlAMDltfDVtcWlBbCgpfXQo |
| Flenegen | 85007 | 2014. július 30. 08:37 | Válasz erre: 84987 |
|
a leírás alapján minden kiegészítõ benne van ami kell, csak a memocard kell még.
|
| Flenegen | 85005 | 2014. július 30. 08:35 | Válasz erre: 84985 |
|
Remélem azért olyan nagyon nem sértõdtél meg, lehet hogy elkerülte a figyelmem a bejegyzésed. Nem hinném hogy ignoráltam volna, szándékosan biztos nem.
|
| sagipet | 85004 | 2014. július 30. 08:11 | Válasz erre: 84999 |
|
Ezek közül jobbak is a karbisak! A di-tech vagy mi a franc még kevesebbet eszik mûködés közben is, de gyakran romlanak el, és baromi drága a javításuk.
|
| scopy | 85003 | 2014. július 30. 08:11 |
|
Baxus! Nem is figyeltem... Gratula Ati! :-)))))))))))))))) Tamás! Az egyik (sajnos már néhai) haveromnak volt hasonló 50-es "bogara". Õ sokat panaszkodott, hogy annyit kajál a gépe, mint a dízel golfja. Szerette, de kibaxottul sokban volt neki. 2-3 lityi nagyon baráti! Használd egészséggel sokáig! (irigykedem, mert nekem is jó lenne egy) |
| scopy | 85002 | 2014. július 30. 08:06 | Válasz erre: 84993 |
|
Jól hergelt! Szóval a lábtartó projekt több vonalon indult. Elõször is volt egy nem túl jól sikeredett bukócsõ a gépen. Többször eldõlt szegénykém és a csõ nem túl jól végezte a dolgát, szélesíteni kellett rajta. Másodszor, az utas ülésnek nem volt semmilyen menet közbeni alternatív lábtartója. Én még tudtam nyújtogatni a lábam, hogy ne zsibbadjon el, de ez nem adatott meg az utasnak. Az eredeti állapotban is bele tudtam akasztgatni a sarkam a bukócsõbe, de illesztgetnem, keresgetnem kellett. Ha elõre tettem a lábam, az utas átrakta a lábát az elsõ lábtartóra és így egy-egy rövid szakaszon meg lehetett pihentetni. Ha ez a felállás volt, akkor a lábszög olyan volt, hogy sem a fék, sem a váltó pedáljába nem tudott az utas beleérni véletlenül. A két dolog egy megoldásért kiáltott. Ez lett belõle. Értelmes fényképeket még nem készítettem. A legjobb az lenne, ha menet közben látnátok valami közös motorozás alkalmával. Fékpedál... Ennyire azért nem rugaszkodom el a valóság talajáról. Pihentetõ elemként használom, nem állandóan. Városban nem kell, nagy sebességnél nem kell, szerpentinen nem kell, vagy csak andalgásnál, mikor nem szükséges a hátsó kereket megfékezni. Persze nyilvánvaló, hogy egy plusz mozdulat átrakni a lábat, de autózás közben sem tartja senki a fékpedálon a lábát, mondván 'hátha fékezni kell'. Mivel stabil pózok között kell változtatni, simán megy már készség szinten, egyszerûen, automatikusan. Mi az Alföldrõl indulunk és oda is érkezünk. A sok km-es egyenesekben vígan elõre teszem a pacskert és hajrá... (Sajnos nem teljesen épek a szipkáim, és már nem is javulni fognak, az is tuti. Így kisebb az igénybevétel. Ezért ajánlottam Fazakas Pistinek is.) |
| Fido71 | 84999 | 2014. július 30. 07:57 | Válasz erre: 84990 |
|
Én is többre számítottam, de ez még a fekvõhengeres, karburátoros, Minarelli blokkos, kézi szívatós. Talán amiatt nem sok, hogy szinte azonos gázálláson megyek vele 30km-t, a maradék 5km a város ill. a falu. |
| ati5995 | 84994 | 2014. július 30. 07:53 |
|
Faak er see-re valaki,szept.2-7 ig van,Mi 4-5-6-7 leszünk-sátras,mert más szállás csak kb. 60-70 km-re,és drágán. |
| ati5995 | 84993 | 2014. július 30. 07:28 |
|
Scopy,ne foglalkozz vele,a lényeg, te jól érzed magad rajta és kényelmes, csak ne kelljen hirtelen fékezni a hátsóval is,mert mire visszarakod a lábad már késõ lehet.Old meg a fék áthelyezését ill. onnan is használható legyen,újabb projekt.
|
| scopy | 84991 | 2014. július 30. 01:58 | Válasz erre: 84984 |
|
Köszi Jocó! ...de ez V-strom. Én nem tudtam, de Peti igen. :-))))
|
| scopy | 84990 | 2014. július 30. 01:56 | Válasz erre: 84975 |
|
Szerintem nemsokára belakom Elnök urat. Én sokkal éhesebbnek ismertem a kis scarabeot. |
| Goliat | 84989 | 2014. július 29. 21:52 | Válasz erre: 84988 |
|
Üdv Kucsi, Nem is mondtad, hogy Teca is motorozik már!?:) |
| Kucsi | 84988 | 2014. július 29. 21:50 | Válasz erre: 84975 |
|
Én is vettem anyának egy Scarabeot, csak ez egy kicsit nagyobb,150-es.Tök jól megy, még két személlyel is.A környéken ezzel bóklászunk, mégis csak 3,4 -et fogyaszt.Anya meg ezzel jár tornázni, meg mentünk már fagyizni.A nagy kerekei miatt(16-os) nem annyira robogós.Gyülik a Scarabeo csapat.
|
| Goliat | 84987 | 2014. július 29. 21:47 | Válasz erre: 84983 |
| galoscsabus | 84986 | 2014. július 29. 21:09 | Válasz erre: 84982 |
|
A "jó Niva" olyan, mint Calambo felesége. Állítólag létezik, de soha senki nem találkozott még vele :-))) 4 volt belõle, de én csak szabadidõ autónak hívtam. Minden szabadidõm ráment, hogy ideig óráig mûködjenek. Jó autó lenne, ha nem lenne szinte az összes alkaltrésze olyan kritikán aluli sz@r anyagokból és sz@r méretezéssel gányolt. |
| mati12 | 84985 | 2014. július 29. 20:50 | Válasz erre: 84983 |
|
Szerintem kb. annyit is tudhat mint amit az ára tükröz. Viszont ha nem igronáltad volna a válaszomat a múltkori kamerás kérdéseddel kapcsolatban akkor akár még üzletet is köthettünk volna.....
|
| vasutas | 84984 | 2014. július 29. 20:13 | Válasz erre: 84952 |
|
Scopy,,,, az enyémen már két éve Transalp kormány van . Elõtte egy 900-n használták . Te is megfogod szeretni .-:)) A villamos kábelek elérnek, a fék is , a kuplung bovden éppen-hogy, ezért én készíttettem helyette öt centivel hosszabbat . Lábtartó ,,, a sokunk által használt bukókeret adja magától, hogy néha csopperes láblógatást vegyünk fel és élünk is vele .-:) |
| Flenegen | 84983 | 2014. július 29. 20:10 |
|
Néztem az ebayen az sj4000 sport kamerát ami már elérhetõ 10 magyar mátyásért. Van tapasztalata valakinek vele?
|
| lendvai | 84981 | 2014. július 29. 18:26 |
|
Fido robijáról jutott eszembe, hétvégén az erdõ közepén voltunk elvonulva a külvilágtól és rájöttem, hogy az autómat nem az erdei utakra találták ki. Elgondolkodtam, hogy apám háza ott van az erdõ mellett, a garázsban meg pont elférne egy Suzuki Samurai. Papírok nélkül, hobbi célra tartva persze, nagyjából 200k körül már lehet venni járóképeseket, azzal nem lenne gond a kavicsfelverõdés meg a nyomvályú.:-)
|
| Schindler | 84980 | 2014. július 29. 18:04 | Válasz erre: 84952 |
|
Scopy! Dobj már fel egy képet arról a lábtartóról. Kíváncsi vagyok, mivel akasztod ki a többieket! :))) |
| Fido71 | 84979 | 2014. július 29. 17:32 | Válasz erre: 84977 |
|
Tényleg nem az én ízlésvilágom... :( Nekem a rózsaszín motor, színes lepkékkel /esetleg sellõkkel/ jön be... :))))) Most nézem, hogy milyen homályos a kép, de nem is baj! Igy egészen normálisnak tûnik. ;) |
| hofihighvoltage | 84978 | 2014. július 29. 17:29 | Válasz erre: 84938 |
|
Szia Fido! Sajnos az én vasamon nincs hõfok mérõ, csak egy pánik lámpa ez nem világít., ill. tesztre mûködik. |
| kawa550 | 84977 | 2014. július 29. 17:27 | Válasz erre: 84975 |
|
Öhö. A lányodé. Meg olasz luvnya. Ja. Na, gyere ki (coming out)!:))))))))))))))))) |
| kawa550 | 84976 | 2014. július 29. 17:24 | Válasz erre: 84973 |
|
Ez is egy igen jó módszer, meg az is hogy rápöccintesz a linkre amit adtam és utána elteszed egy sima könyvjelzõnek, az útvonal bármikor szerkeszthetõ és módosítható.:)))))
|
| Fido71 | 84975 | 2014. július 29. 17:24 |
| kawa550 | 84974 | 2014. július 29. 17:22 | Válasz erre: 84972 |
|
Békaphassa a gyóccergyár meg a beszélgetõs kezelõ is!:)))))))))
|
| galoscsabus | 84973 | 2014. július 29. 17:06 | Válasz erre: 84969 |
|
Jobb lenn: fogaskerék, rákatt Térkép megosztás-beágyazás Link lement, sima word dokumentumba Amikor késõbb kell, csak bemásolod a keresõbe.....és TÁDÁMMMMMMMM :-)))))))) |
| galoscsabus | 84972 | 2014. július 29. 17:02 | Válasz erre: 84971 |
|
Erre vannak már remek gyógyszerek, sõt beszélgetõs kezeléssel is értek már el csodákat......úgy olvastam..... :-))))))))) |
| kawa550 | 84971 | 2014. július 29. 16:57 | Válasz erre: 84966 |
|
Az a bisofapámfaxa nem egy jó emlékû hely, egy a városka fõutcáján Y-al megforduló busz miatt annyit álltunk a mögötte kialakult dugóban hogy tehénkének felment az agyvize és eltûnt a szikra az egyik hengerbõl. Fél órát kellett várni mire lehûlt, és ideges típus lévén ezen úgy felrántottam az agyam hogy onnan egy tankolással és kb 140-es átlagsebességgel úgy haza rongyoltam hogy még lassítani se voltam hajlandó senki miatt nem hogy dugóban ácsorogni, még árokparti fûben is elõztem, a többieket is elveszítettem valahol.
|
| lendvai | 84970 | 2014. július 29. 16:16 |
|
Közben megvan a naptár is: 25-én reggel indulunk Kõszegrõl, este szállás Malta vagy környékén, 26-án Glockner és visszaút Kõszegre. Ha valaki szeretne csatlakozni szeretettel várjuk. Ha szar idõ lesz program törölve, esõben utálok motorozni, azért meg nem mászok fel a Glocknerre, hogy semmit se lássak a ködtõl. :-)) Szóval improvizatív túrát tervezünk. :-)
|
| lendvai | 84969 | 2014. július 29. 16:12 | Válasz erre: 84967 |
|
Hogy lehet lementeni az útvonalat a googlemaps-on? Nem ártana, ha ez nekem is meglenne szerkesztgetésre, de nem látok sehol olyan opciót, hogy mentés vagy letöltés.
|