27 28 29 30
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

lendvai 85068 2014. augusztus 1. 10:07   Válasz erre: 85067
Én a magam részérõl annyit megyek, amennyit tudok, nem érdekel, ha valaki épp szikrázó lábtartóval érzi jól magát. :-) Séf bácsi is mindig megvárt a fordulóban és nem reklamált, hogy lassú vagyok. :-) Társaság kérdése. :-)
    

tulok99 85067 2014. augusztus 1. 08:39   Válasz erre: 85042
Tibi! nem mindig kívánságmûsor! ha a környékbeliekkel motorozgatunk ott nem elég ha 3-4000 között elmolyolok, mert a többi motor sajnos 60-100 lóerõvel több mint az enyém. értem én h nyomaték, de azért az kicsit nagy különbség...
    

tulok99 85066 2014. augusztus 1. 08:32   Válasz erre: 85055
Nekem is a kapaszkodón van a hátsó doboz, gondolom ezért nem tört még el a konzol... amúgy szerintem egy 60kg-os utas 60cm-es karhosszal kicsit komolyabb erõt fejt ki rá egy fékezésnél, mint egy mûanyag doboz benne 12 kg ruhával... nem hiszem hogy az nyírná ki. a párom viszont mindig engem ölelget, nem a kapaszkodót szorongatja... tudom fiatalság bolondság, de mi így motorozunk ha ketten megyünk...
    

TIZ 85065 2014. augusztus 1. 08:05   Válasz erre: 85056
Az én voltam, zsír ugyanígy törött el. Sima Mûvekhez vitem el, 12 eFt.-ért gyógyították meg. Azt mondta a szerelõ hogy ezzel a felfüggesztéssel egy sisak, kabát, stb. súlyát bírja el, többet nem. Az enyém annak ideján azért törhetett el mert én alaposan mepakoltam a doboz 10 kg. -os terhelhetõségének határait kihasználva.
Azóta a két oldaldoboz mehet 10 kg.-ig, felülre csak lightos cuccok mennek.
    

Flenegen 85064 2014. augusztus 1. 07:57   Válasz erre: 85061
Felújítani fel lehet, és ha tényleg csak tömítetlenségi a probléma akkor fel is kell. Ha veszel egy bontottat, ott sem garantálja senki, hogy meddig bírja folyás nélkül.
    

kawa550 85063 2014. július 31. 23:49  
Nekem is úgy van a hátsó doboz, és lexarom,mert asszem van még egy konzolom. De ha nem lenne akkor is meg lehet azt hegeszteni.
    

Bimmer1 85062 2014. július 31. 22:54   Válasz erre: 85055
Nekem úgy van!

Jól rá is paráztattál így éjszakára... holnap ránézek :S


    

fazakas66 85061 2014. július 31. 22:03  
Sziasztok szakik!!
Nem motoros téma inkább autós de segítségre van szükségem,van egy 98 as passat amin elszállt a kormánymû szervó,bal oldalt ömlik az olaj .
Az a kérdés hogy fel lehet-e újítani megfelelõen vagy egy bontottat vegyek (gondolom a szimering ért a végére)
És bocs
És köszi elõre is .
    

Reppa 85060 2014. július 31. 21:58  
Valakinek nincs véletlenül elfekvõben givi Wingrack elfekvõben TDM 4tx re?
    

Lamb 85059 2014. július 31. 21:37  
Nem véletlenül tervezte a Givi négy pontosra. Sajna ez a qrva rezonancia mindent kinyír. Majd, ha motorkerékpárokon is gumibakon lesz a motor.
    

Lamb 85058 2014. július 31. 21:36   Válasz erre: 85055
Azért ezt nem nehéz megjósolni egy ekkora erõkarnál :-(
    

szodasbacsi 85057 2014. július 31. 21:11   Válasz erre: 85056
Én is csak azt vettem észre, hogy mostanában bukkanókon mintha zörögne valami, aztán ma motormosás közben majdhogynem a kezemben maradt az egész faridom
    

Robi70 85056 2014. július 31. 21:05   Válasz erre: 85055
Valaki nem rég ugyan ilyen képeket rakott fel. Érdekes, hogy különösebb terhelés nélkül csak úgy eltörik. Annyira nem látszik gyengének.
    

szodasbacsi 85055 2014. július 31. 21:02  
Úgy tudom, itt több embernek is a hátsó kapaszkodóra van szerelve a doboz. Lehet, hogy ez nem olyan jó ötlet. Nekem nincs rajta semmi, mégis így jártam:
    

Robi70 85054 2014. július 31. 20:55   Válasz erre: 85053
Úton vannak a doksik.
    

cxkopi 85053 2014. július 31. 20:36   Válasz erre: 85050
Robi70!
kovvacsistvankukacgmail.hu
köszi

    

Skuli 85052 2014. július 31. 19:33   Válasz erre: 85051
Én a nagyvas.hu-ról rendeltem JT lánckereket 6890Ft-ért. Rosszul írtam, nem egy csapot vett ki a szerelõ, hanem egy párat a 116 csapos láncból. Akkor viszont jó a 114 csapos gyári méret is.
    

sandryder 85051 2014. július 31. 17:02   Válasz erre: 85032
Üdv.
Ezen az áttétel módosításon én is gondolkodtam, de nem értem hogy a lánc egy csappal hogy lehet hosszabb. Tudtommal csak láncszemenként lehet a hosszát változtatni. Ja és hol érdemes 44-es fogszámú hátsó lánckereket beszerezni?
    

Robi70 85050 2014. július 31. 15:41   Válasz erre: 85031
Szasztok!
cxkopi, küldj e-mail címet és megkapod Te is a magadét!:)))
    

lendvai 85049 2014. július 31. 13:10   Válasz erre: 85048
Én mostanában készülök beszerezni egy üveggyertyát, engem érdekel. A leírásában egyébként benne van egy színskála is, amivel ki lehet értékelni a látottakat. :-)
    

Flenegen 85048 2014. július 31. 11:54  
próbáltam egy képet feltenni a gyújtógyertya képe alapján töténõ hibmegállapításról, de nem csatolja a rendszer. Ha valakinek kell akkor szívesen elküldöm.
    

Flenegen 85047 2014. július 31. 11:52  
nesze nektek, érdemes letölteni.
    

Flenegen 85046 2014. július 31. 11:49   Válasz erre: 85037
Annak idelyén pont kettõ éve vettem egy 94-es suzukit, ami ugyan óra szerint 64500-at mutatott, de a tulaj szerint egyszer biztos fordult nála az óra. Tehát legalább 170.000 volt benne, de nem csodálkoznék ha plusz egy százas még hozzámenne. Mûszakin hideg motorral tudott olyan értéket, mint sok új autó.
    

lendvai 85045 2014. július 31. 11:16   Válasz erre: 85043
Végsebesség tesztelésére úgy tûnik kiválóan alkalmasak az ottani technikás egyenesek. :-)
Itt meg nem merem elõvenni a motort, mert ha reggel süt is a nap délutánra agyonverhet a jég, vagy lefújhat a szél az útról, ha hinni lehet a meteorológiának.
    

kormi1313 85044 2014. július 31. 11:14   Válasz erre: 85042
lendvai #8504

" Azt hiszem soha nem pörgettem még 7000 fölé a TDM blokkját. :-) "
:)
Én a blokkot kétszer fordítottam eddig mindössze negyed fordulatot, de szidtam is magamat miatta! Költséges mutatvány! :)
    

scopy 85043 2014. július 31. 10:37  
Most döngettem egyet próbaképpen. Csatlakozom Tulok Zolihoz. Egy foggal kevesebb elöl, jobban ugrik, de a vége 200+ kicsi. Szituáció miatt fordulatszámot nem láttam, majd legközelebb.
    

lendvai 85042 2014. július 31. 09:03   Válasz erre: 85040
Azt hiszem soha nem pörgettem még 7000 fölé a TDM blokkját. :-) A röhej az, hogy az autóét viszont igen, igaz nem sûrûn. Félelmetes az az i-VTEC vezérlés, alacsony fordulaton, klímával harmatgyenge tud lenni, pörgetni kell, ha ki kell ugrani valahonnan. Cserébe étvágytalan.
    

tulok99 85041 2014. július 31. 08:53  
Kenesén találkoztam egy itteni kedves ismerõssel a motoros találkozón, illetve egy el is kísért ( végre makulátlan zooz kolléga motorja ), és megint találkoztam olyan tdm-essel aki nem kalózkodik itt, mondta h biztos jó lenne, de nincs a netezésre ideje... talán majd egyszer! illetve láttam egy különös 4tx-et is, elsõ ránézésre fekete volt, másodikra lila, mintha flip-flop festése lett volna, nagyon szép volt! de nem találtam meg a tulajdonosát...
    

tulok99 85040 2014. július 31. 08:50   Válasz erre: 85032
végsebességben nem fogsz különbséget tapasztalni szerintem, nekem is változtatva lett az áttételen. a vége ugyanúgy 200 meg egy kicsi... csak most nem 7300-nál fogy el az erõ 200-nál, hanem 8500-nál... de a lényeg, hogy végelgyengülésben kifogy 200 körül nem változott, csak a hozzá tartozó fordulat. tehát kevesebb nem lesz a végsebességed...
    

tulok99 85039 2014. július 31. 08:44   Válasz erre: 85010
amennyiben 2000 elõtti 4tx-rõl beszélünk, akkor simán belemegy a fokozatkijelzõ az üres helyre, de pl nekem már oldalanként külön index visszajelzõ van, és így nincs üres hely... tehát az utolsó szériás 4tx-re ez már sajnos nem igaz...
    

tulok99 85038 2014. július 31. 08:41   Válasz erre: 84988
Kedves falubelim, innentõl egyenes az út, hogy hátraszorulsz majd a tdm ülésén??? :D
    

tulok99 85037 2014. július 31. 08:39  
Gyula az hogy tudja-e egy autó a rá vonatkózó környezetvédelmi besoroláshoz tartozó értéket produkálni az konstrukciós kérdés, nem életkor... 150e? az mi bejáratás? :D életemben nem volt olyan kevés km-es autó alattam a mostani cégesen kívül... láttam márkákat amik nem tudták benzines létükre a normát 60.000-nél sem, a legjobb poén meg a viszgabiztos suzukija, a legelsõ stitft benzinesben. mikor odamentem 5 éve a volánhoz akkor kolompolt a katalizátor a dobban, mert összetört, ehhez képest ami autó bukott volna, némi térítés ellenében mindig a kis suzuki kéményébe dugták a füstmérõt... még az elektromos autóra vonatkozó normát is tudta teljesíteni, pedig nem egy korszerû, bonyolult motor... de pl az én elõzõ autómról sem hitte el a kolléga mikor a füstjét mérte h dízel, pedig sima td volt, mint egy szutyok kettes golf, semmivel sem intelligensebb...
    

scopy 85036 2014. július 31. 06:38   Válasz erre: 85033
Jól hergelt!

Majd megkérek már valakit, hogy fényképezzen le menet közben, mert nincs középtámaszom. Magáról a lábtartóról(átalakított bukókeretrõl) van kép, de annak nem sok értelme van, hiszen arról nem látszik a komfort fokozata. De azért teszek fel.
    

csanesz 85035 2014. július 30. 21:42   Válasz erre: 85032
Az érdekes! Az enyém 2 000 -él is húz! Persze nem úgy, hogy olvad az aszfalt, hanem csak finoman adagolva neki.
Tudom nem szerencsés ilyen alacsony fordulaton használni, nem is szoktam csak néha, ha korán váltok bele esek ebbe a tartományba.
    

csanesz 85034 2014. július 30. 21:33  
Így most megmaradt a hengerfej és hengertalp tömítés és a hengertalphoz tartozó két gumigyûrû, a szelepszár szimering és szelepfedélnél csatlakozó vízcsõ tömítés.
    

Schindler 85033 2014. július 30. 21:30   Válasz erre: 84992
Az elvet látom, de magát a lábtartót a fotózás szöge miatt nem nagyon. Néha én is nyújtóztatom a lábaimat, igaz csak a levegõbe elõre. :))
    

Skuli 85032 2014. július 30. 21:27  
Aranyláncot kapott az én kedvesem is. Elöl gyári méretû fogaskerék van, hátulra kettõvel nagyobb fogszámú került. Eddig 3ezer alatt rángatott, most 2300-ig simán le lehet engedni a fordulatot :) A végsebességet még nem tudtam tesztelni. Ja és egy csappal nagyobb láncra volt szükség, mint ahogy azt VVLaci megjósolta (köszi a tanácsot).
    

cxkopi 85031 2014. július 30. 21:19   Válasz erre: 85026
�Robi70!
Nem tudom megyebéli vagyok-e, de nem ksanyi, és én szívesen venném ha jutna nekem is, mint potya utas TáDéM 850.eshez.
Hosszúpályi, Debrecen mellet, hajdúbihar.
(850, kétlámpás 24KW-os amit élõ ember még nem látott, forg. szerint 2003-as, de inkább 95-ös.
Ha 96 utáni az sen baj sok minden egyezik.
használtan svajc-ból , de sztem Qurva jó.
Igaz értõ tdm-es még nem látta.
Nincs semmi hozzá.
    

VVLaci 85030 2014. július 30. 20:27   Válasz erre: 85028
Ezek valóban apró, de hihetetlenül bosszantó hibák! :-)))
    

Robi70 85029 2014. július 30. 19:52   Válasz erre: 85028
Az mindig jó hír, ha megvan egy nehezen felderíthetõ hiba forrása. Innen nincs más hátra, mint kijavítani ezeket az apróságokat!:)))
    

csanesz 85028 2014. július 30. 19:25  
Hírek a motoromról:

Nem hengerfejes!

3 helyen szivárgott a hûtõvíz:
- Termosztát tömítés, kis repedés
- karbutátor fûtés, itt csak nyomás alatt szivárgott 2 tûszúrásnyi ponton
- blokk fölött, ami melegben elpárolgott

Nyomáspróba volt egy éjszakán át. Nyomást megtartotta.
Alkatrészeket amiket vettem nem lett beépítve.
    

Muju 85027 2014. július 30. 18:31   Válasz erre: 85025
Köszi,

Ezt is számításba vettem, majd meglátom,mi és hogyan lesz:-)
    

Robi70 85026 2014. július 30. 17:47   Válasz erre: 85017
Szasz megyebéli ksany! Ha küldesz ímél címet kapsz magyar nyelvû használati utasítást és angol service manualt.
    

Robi70 85025 2014. július 30. 17:43   Válasz erre: 85018
Muju, Lacinak könnyû dolga van a válaszoláskor, mert ért hozzá!
Én csak tapasztalatból tudom mondani, hogy semmi különbséget nem fogsz érezni.
Viszont beépítésre van egy másik ötletem. Ha nem ragaszkodsz a zöld üres járati visszajelzõhöz berakhatod annak a helyere, hiszen ez is mutatja a 0-t. Így gyári megjelenése lesz. Igényes! Yamahához illõ!:)))
    

Robi70 85024 2014. július 30. 17:38  
"Szevasztok
Mivel hosszas keresés után sem találtam a TDM-rõl egy fórumot sem a neten, ezért úgy döntöttem itt nyitok egyet. Jó lenne hasonló motorral rendelkezõ emberekkel beszélgetni, tapasztalatot cserélni, és esetleg túrákat szervezni..... Addig is széles utat és jó idõt kívánok minden motorosnak!

Üdv.
Zsolt "

1e ati5995
2e vasutas
3e Dewy
4e petyatdm
5e Balu68
6e kawa550
7e CJKrisz
8e egoka
9e vasutas
10e CJKrisz
11e Endruz
12e CJKrisz
13e PalmBela
14e vadasz
15e Suprati
16e Suprati
17e lendvai
18e kawa550
19e cizi
20e Suprati
21e Tamas85
22e heilm72
23e hamster
24e kawa550
25e CJKrisz
26e fazakas66
27e predator9
28e Lokátoros
29e Englishman
30e galoscsabus
31e dinnyemag
32e szsolt
33e Suprati
34e hamster
35e oszika
36e Flenegen
37e Szilárd
38e hamster
39e dinnyemag
40e Suprati
41e furoember
42e hamster
43e fazakas66
44e VVLaci
45e CJKrisz
46e Scopy (Lendvai barátunk "emlékére")
47e tdm lori
48e szsolt
49e jimbeam
50e hgemini
51e fazakas66
52e scopy (bár ez így nem ért!)
53e Vasutas, hgemini, kawa550 3-as holtverseny!:)))))))))
54e hgemini
55e Tamas85
56e hgemini
57e csokabi
58e Robi70
59e Kilos
60e csokabi
61e jimbeam
62e hamster
63e gabor82, iszonyatos küzdelem árán:-)))
64e dinnyemag
65e furoember
66e Kilos
67e csokabi
68e Skuli és ati5995 fej fej mellett:)))
69e MadBob
70e Robi70
71e Endruz az eltévelyedett:)
72e Scopy (Tominak ajánlom!)
73e MadBob (mert mindenki aludt!)
74e Tonio
75e csokabi újabb trófeája:)
76e csabesz1
77e Flenegen újra (2014-02-24)
78e Scopy és Schindler holtversenyben! (2014-03-14)
79e csokabi (2014-03-30)
80e tomhahn (2014-04-13)
81e Tulok99 (2014-04-30.)
82e MadBob (2014-05-14)
83e Schindler (2014-05-29)
84e Tomhahn (2014-06-26)
85e Ati5995 (2014-07-30)
    

Robi70 85023 2014. július 30. 17:37  
Szasztok!
Ati gratula! Milyen kis észrevétlen volt ez a 85000!
    

lendvai 85022 2014. július 30. 17:21   Válasz erre: 85020
Jocó annak idején közkinccsé tette a kezelési útmutatót, ami magyar nyelvû. Szervizkönyv az nincs magyar nyelven. Le lehetne fordítani a pdf-et, mert vannak konverter programok, amik szerkeszthetõvé teszik, de annak a kb 500 oldalnak a lefordítása nem kis munka, keményen 6 számjegyû lenne az ára. Szabadidõs jelleggel belekezdhetek, de nagy valószínûséggel évekig molyolgatnék rajta, a szabadidõm alakulását nézve. :-)
    

VVLaci 85021 2014. július 30. 16:42   Válasz erre: 85019
Elvileg a gyújtásvezérlésbe szól bele, de nem fogsz változást tapasztalni.
    

VVLaci 85020 2014. július 30. 16:40   Válasz erre: 85017
Szerintem magyart nem fogsz találni.
    

Muju 85019 2014. július 30. 16:35  
Ez a 2õ
    

Muju 85018 2014. július 30. 16:30  
De ha már itt tartunk, aképen látható vezetékek közül amit csak úgy leszigetelünk az mi is?
    

ksany 85017 2014. július 30. 16:05  
�Sziasztok.

Érdeklõdnék hogy nincs-e valakinek véletlenül egy 96-os 850-es tdm-hez magyar nyelvû kézikönyve.

Elõre is köszi.
    

Muju 85016 2014. július 30. 14:49   Válasz erre: 85014
Ó hát az még nemis annyira extra:-) :-)
Rijjasztós is a gép, meg a legngobb esztra az vót mire rágyüttem hgy mûxik-e vagy se és hogyan.
Bár nem mintha kéne használni.
    

Muju 85015 2014. július 30. 14:34   Válasz erre: 85013
Az enyém is itt fexik elõttem, csináltam ugyan egy foglalatot neki de ez nem túl szép, inkább csúnya:-) . Viszont a plexi és a mûszerek mûanyag része közé pont elfér. Ha más nem lesz akkor oda kerül.

    

VVLaci 85014 2014. július 30. 14:30   Válasz erre: 85012
Hát akinek olyan extrás a gépe, hogy szét van választva a zindex! :-)))
    

lendvai 85013 2014. július 30. 14:21   Válasz erre: 85012
Hát volt, aki kivágta a számlapot és oda rakta, de van, aki irtózik az ilyen visszavonhatatlan módosításoktól. Többek között én is, az én fokozatkijelzõm még itt van a fiókban és várja, hogy kitaláljam mikor és hogyan építsem be. :-) Mert hely az nekem sincs a mûszerfalon.
    

Muju 85012 2014. július 30. 13:18   Válasz erre: 85011
Igen, láttam ezt is de nekem úgy néz ki a dolog, hogy bal index,üresjelzõ,refi,vízhõfok, jobb index. Ott már nincs hely.
    

kawa550 85011 2014. július 30. 12:51   Válasz erre: 85009
Hát ha mindent elolvastál akkor biztos ezt is láttad, ez 4tx és simán bemegy a gyári kijelzõ helyére.
https://plus.google.com/photos/117814188424942127780/albums/5744194710018305873?banner=pwa
    

lendvai 85010 2014. július 30. 12:36   Válasz erre: 85009
4TX-ben elvileg az egyik kontroll lámpa helye üres, oda rakták be a kollégák a hétszegmenses kijelzõt. Hacsak nálad nincs már ott valami.
    

Muju 85009 2014. július 30. 12:06  
Sziasztok,

Szét olvastam fokozatkijelzõ ügyben a fórumot, el is készítettem, kipróbáltam, mûxik meg minden de nem szeretném a beszerelésnél elbaltázni. Nekem nincs hely a mûszeregységben sajna ezért különállóként építeném be. Csakhogy egyetlen üzletben se találtam hozzá valami frankó foglalatfélét. Ebben kérnék segítséget ki, hogyan oldotta ezt meg? Elõre is kösz.

    

todaytom 85008 2014. július 30. 11:48  
Valamelyik márkatársnak nincs kedve egy ilyen programhoz?

http://www.kawasaki.hu/hu/news/limeride_party_-_j%C3%A1ratlan_utakon_?Uid=08EADAlZWApaW1wNWF0MXA1dDlAMDltfDVtcWlBbCgpfXQo
    

Flenegen 85007 2014. július 30. 08:37   Válasz erre: 84987
a leírás alapján minden kiegészítõ benne van ami kell, csak a memocard kell még.
    

ati5995 85006 2014. július 30. 08:37  
Köszi Scopy,tudod aki"dolgozik" az ráér netezni!
    

Flenegen 85005 2014. július 30. 08:35   Válasz erre: 84985
Remélem azért olyan nagyon nem sértõdtél meg, lehet hogy elkerülte a figyelmem a bejegyzésed. Nem hinném hogy ignoráltam volna, szándékosan biztos nem.
    

sagipet 85004 2014. július 30. 08:11   Válasz erre: 84999
Ezek közül jobbak is a karbisak! A di-tech vagy mi a franc még kevesebbet eszik mûködés közben is, de gyakran romlanak el, és baromi drága a javításuk.
    

scopy 85003 2014. július 30. 08:11  
Baxus! Nem is figyeltem...

Gratula Ati! :-))))))))))))))))

Tamás! Az egyik (sajnos már néhai) haveromnak volt hasonló 50-es "bogara". Õ sokat panaszkodott, hogy annyit kajál a gépe, mint a dízel golfja. Szerette, de kibaxottul sokban volt neki. 2-3 lityi nagyon baráti! Használd egészséggel sokáig! (irigykedem, mert nekem is jó lenne egy)
    

scopy 85002 2014. július 30. 08:06   Válasz erre: 84993
Jól hergelt!

Szóval a lábtartó projekt több vonalon indult. Elõször is volt egy nem túl jól sikeredett bukócsõ a gépen. Többször eldõlt szegénykém és a csõ nem túl jól végezte a dolgát, szélesíteni kellett rajta. Másodszor, az utas ülésnek nem volt semmilyen menet közbeni alternatív lábtartója. Én még tudtam nyújtogatni a lábam, hogy ne zsibbadjon el, de ez nem adatott meg az utasnak. Az eredeti állapotban is bele tudtam akasztgatni a sarkam a bukócsõbe, de illesztgetnem, keresgetnem kellett. Ha elõre tettem a lábam, az utas átrakta a lábát az elsõ lábtartóra és így egy-egy rövid szakaszon meg lehetett pihentetni. Ha ez a felállás volt, akkor a lábszög olyan volt, hogy sem a fék, sem a váltó pedáljába nem tudott az utas beleérni véletlenül.

A két dolog egy megoldásért kiáltott. Ez lett belõle. Értelmes fényképeket még nem készítettem. A legjobb az lenne, ha menet közben látnátok valami közös motorozás alkalmával.

Fékpedál... Ennyire azért nem rugaszkodom el a valóság talajáról. Pihentetõ elemként használom, nem állandóan. Városban nem kell, nagy sebességnél nem kell, szerpentinen nem kell, vagy csak andalgásnál, mikor nem szükséges a hátsó kereket megfékezni. Persze nyilvánvaló, hogy egy plusz mozdulat átrakni a lábat, de autózás közben sem tartja senki a fékpedálon a lábát, mondván 'hátha fékezni kell'. Mivel stabil pózok között kell változtatni, simán megy már készség szinten, egyszerûen, automatikusan.

Mi az Alföldrõl indulunk és oda is érkezünk. A sok km-es egyenesekben vígan elõre teszem a pacskert és hajrá... (Sajnos nem teljesen épek a szipkáim, és már nem is javulni fognak, az is tuti. Így kisebb az igénybevétel. Ezért ajánlottam Fazakas Pistinek is.)
    

ati5995 85001 2014. július 30. 07:58  
Nem csak a 85 e. volt a cél,tényleg megyünk!
    

ati5995 85000 2014. július 30. 07:57  
Kemping 10 perc sétára,lehet inni bátran!!
    

Fido71 84999 2014. július 30. 07:57   Válasz erre: 84990
Én is többre számítottam, de ez még a fekvõhengeres, karburátoros, Minarelli blokkos, kézi szívatós.
Talán amiatt nem sok, hogy szinte azonos gázálláson megyek vele 30km-t, a maradék 5km a város ill. a falu.
    

ati5995 84998 2014. július 30. 07:56  
Meg sok kiállított motor,+cucc,használt is!!
    

ati5995 84997 2014. július 30. 07:55  
Este koncertek és ízlés szerint sör+kaja hegyek!

    

ati5995 84996 2014. július 30. 07:54  
Pénteki túrának belefér!!!

    

ati5995 84995 2014. július 30. 07:54  
Onnan a Glockner csak150 km!!!!
    

ati5995 84994 2014. július 30. 07:53  
Faak er see-re valaki,szept.2-7 ig van,Mi 4-5-6-7 leszünk-sátras,mert más szállás csak kb. 60-70 km-re,és drágán.

    

ati5995 84993 2014. július 30. 07:28  
Scopy,ne foglalkozz vele,a lényeg, te jól érzed magad rajta és kényelmes, csak ne kelljen hirtelen fékezni a hátsóval is,mert mire visszarakod a lábad már késõ lehet.Old meg a fék áthelyezését ill. onnan is használható legyen,újabb projekt.
    

scopy 84992 2014. július 30. 02:00   Válasz erre: 84980
Nem szép, de legalább csúf!
    

scopy 84991 2014. július 30. 01:58   Válasz erre: 84984
Köszi Jocó! ...de ez V-strom. Én nem tudtam, de Peti igen. :-))))
    

scopy 84990 2014. július 30. 01:56   Válasz erre: 84975
Szerintem nemsokára belakom Elnök urat.
Én sokkal éhesebbnek ismertem a kis scarabeot.
    

Goliat 84989 2014. július 29. 21:52   Válasz erre: 84988
Üdv Kucsi,

Nem is mondtad, hogy Teca is motorozik már!?:)
    

Kucsi 84988 2014. július 29. 21:50   Válasz erre: 84975
Én is vettem anyának egy Scarabeot, csak ez egy kicsit nagyobb,150-es.Tök jól megy, még két személlyel is.A környéken ezzel bóklászunk, mégis csak 3,4 -et fogyaszt.Anya meg ezzel jár tornázni, meg mentünk már fagyizni.A nagy kerekei miatt(16-os) nem annyira robogós.Gyülik a Scarabeo csapat.
    

Goliat 84987 2014. július 29. 21:47   Válasz erre: 84983
Szia,

Jó kis kamera az SJ4000, de 10 ezerért szerintem csak a kamerát kapod meg. Érdemes mindenféle kiegészítõivel együtt megvenni. Robi 70-nek is ilyenje van, leveleztünk annak idején. Úgy tudom õ is elégedett vele.

Motorra közvetlen nem javasolt, mert nagyon rázkódik, de sisakon már tökéletes felvételeket készít.

Hortobágyon pedig van víz, de nem sok..:) A kaja viszont nagyon jó! A mai napra mindez 540 km motorozás volt - kicsit ázva:)
    

galoscsabus 84986 2014. július 29. 21:09   Válasz erre: 84982
A "jó Niva" olyan, mint Calambo felesége.
Állítólag létezik, de soha senki nem találkozott még vele :-)))

4 volt belõle, de én csak szabadidõ autónak hívtam.
Minden szabadidõm ráment, hogy ideig óráig mûködjenek.
Jó autó lenne, ha nem lenne szinte az összes alkaltrésze olyan kritikán aluli sz@r anyagokból és sz@r méretezéssel gányolt.
    

mati12 84985 2014. július 29. 20:50   Válasz erre: 84983
Szerintem kb. annyit is tudhat mint amit az ára tükröz. Viszont ha nem igronáltad volna a válaszomat a múltkori kamerás kérdéseddel kapcsolatban akkor akár még üzletet is köthettünk volna.....
    

vasutas 84984 2014. július 29. 20:13   Válasz erre: 84952
Scopy,,,, az enyémen már két éve Transalp kormány van . Elõtte egy 900-n használták .
Te is megfogod szeretni .-:))
A villamos kábelek elérnek, a fék is , a kuplung bovden éppen-hogy, ezért én készíttettem helyette öt centivel hosszabbat .
Lábtartó ,,, a sokunk által használt bukókeret adja magától, hogy néha csopperes láblógatást vegyünk fel és élünk is vele .-:)
    

Flenegen 84983 2014. július 29. 20:10  
Néztem az ebayen az sj4000 sport kamerát ami már elérhetõ 10 magyar mátyásért. Van tapasztalata valakinek vele?
    

Flenegen 84982 2014. július 29. 20:08  
Egy jó Niva nem is kell más az erdõbe.
    

lendvai 84981 2014. július 29. 18:26  
Fido robijáról jutott eszembe, hétvégén az erdõ közepén voltunk elvonulva a külvilágtól és rájöttem, hogy az autómat nem az erdei utakra találták ki. Elgondolkodtam, hogy apám háza ott van az erdõ mellett, a garázsban meg pont elférne egy Suzuki Samurai. Papírok nélkül, hobbi célra tartva persze, nagyjából 200k körül már lehet venni járóképeseket, azzal nem lenne gond a kavicsfelverõdés meg a nyomvályú.:-)
    

Schindler 84980 2014. július 29. 18:04   Válasz erre: 84952
Scopy!
Dobj már fel egy képet arról a lábtartóról. Kíváncsi vagyok, mivel akasztod ki a többieket! :)))
    

Fido71 84979 2014. július 29. 17:32   Válasz erre: 84977
Tényleg nem az én ízlésvilágom... :(

Nekem a rózsaszín motor, színes lepkékkel /esetleg sellõkkel/ jön be... :)))))

Most nézem, hogy milyen homályos a kép, de nem is baj!
Igy egészen normálisnak tûnik. ;)
    

hofihighvoltage 84978 2014. július 29. 17:29   Válasz erre: 84938
Szia Fido!
Sajnos az én vasamon nincs hõfok mérõ, csak egy pánik lámpa ez nem világít., ill. tesztre mûködik.
    

kawa550 84977 2014. július 29. 17:27   Válasz erre: 84975
Öhö. A lányodé. Meg olasz luvnya. Ja.
Na, gyere ki (coming out)!:)))))))))))))))))
    

kawa550 84976 2014. július 29. 17:24   Válasz erre: 84973
Ez is egy igen jó módszer, meg az is hogy rápöccintesz a linkre amit adtam és utána elteszed egy sima könyvjelzõnek, az útvonal bármikor szerkeszthetõ és módosítható.:)))))
    

Fido71 84975 2014. július 29. 17:24  
Mindenkinek más az ízlése!
Kb. egy hónapja vettem egy 50-es Aprilia Scarabeo-t munkába járni, mert a Babettát nem akarom szétgyilkolni a napi 35km-el és macerás a 2T-t kevergetni állandóan /ez meg különolajozású/.

Na, ezen a motoron van minden!
Valami olasz pics@é volt gondolom.
A lábvédõn /elöl/ van egy 6x4 cm-es Windu-mester és egy Padme Amidala jelvény felragasztva.
Vannak még jelvények, matricák, kitûzõk is rajta. Igazi csajos motor. :)))
A mûszerfalon körbe különbözõ színû 2 cm átmérõjû "strasszok" /vagy mik/.
Elõször nézegettem, hogy milyen visszajelzõk ezek, meg miért nem mûködnek?
Még a km órára is jutott egy fehér és emiatt nem látni, hogy most 40-el vagy 50-el megyek-e...
Ezek olyan ragasztóval vannak felragasztva, hogy csak festékkel együtt jönnének le, így rajta marad!
Gondolkodom a Budapest parádéra felugrani vele, mint a meleg motorosok képviselõje.
Volt rajta egy hosszú-szõrû subaszerû üléshuzat is, de azt gond nélkül kivágtam a pics@ba. :)))

A macskazabáló luvnyának ez tetszett, Spoynak meg a lábtartó, kulacstartó, magas kormány.
Nincs ezzel semmi gond.

Néha ciki vele valahol megállni, de én azt tudom mondani, hogy a lányomé a gép.

Scopy!
Szerintem Te meg fogd Andira! ;)

Ha gondolod egyszer gurulhatunk egyet kettesben /azért nem túl a barátságon/, röhögjenek csak a népek.

Amúgy frankó kis gép, megy 70-et a nagy valagam alatt és eddig 2,7 az átlaga 50-es utazóval.
    

kawa550 84974 2014. július 29. 17:22   Válasz erre: 84972
Békaphassa a gyóccergyár meg a beszélgetõs kezelõ is!:)))))))))
    

galoscsabus 84973 2014. július 29. 17:06   Válasz erre: 84969
Jobb lenn: fogaskerék, rákatt
Térkép megosztás-beágyazás
Link lement, sima word dokumentumba
Amikor késõbb kell, csak bemásolod a keresõbe.....és TÁDÁMMMMMMMM
:-))))))))
    

galoscsabus 84972 2014. július 29. 17:02   Válasz erre: 84971
Erre vannak már remek gyógyszerek, sõt beszélgetõs kezeléssel is értek már el csodákat......úgy olvastam.....
:-)))))))))
    

kawa550 84971 2014. július 29. 16:57   Válasz erre: 84966
Az a bisofapámfaxa nem egy jó emlékû hely, egy a városka fõutcáján Y-al megforduló busz miatt annyit álltunk a mögötte kialakult dugóban hogy tehénkének felment az agyvize és eltûnt a szikra az egyik hengerbõl. Fél órát kellett várni mire lehûlt, és ideges típus lévén ezen úgy felrántottam az agyam hogy onnan egy tankolással és kb 140-es átlagsebességgel úgy haza rongyoltam hogy még lassítani se voltam hajlandó senki miatt nem hogy dugóban ácsorogni, még árokparti fûben is elõztem, a többieket is elveszítettem valahol.
    

lendvai 84970 2014. július 29. 16:16  
Közben megvan a naptár is: 25-én reggel indulunk Kõszegrõl, este szállás Malta vagy környékén, 26-án Glockner és visszaút Kõszegre. Ha valaki szeretne csatlakozni szeretettel várjuk. Ha szar idõ lesz program törölve, esõben utálok motorozni, azért meg nem mászok fel a Glocknerre, hogy semmit se lássak a ködtõl. :-)) Szóval improvizatív túrát tervezünk. :-)
    

lendvai 84969 2014. július 29. 16:12   Válasz erre: 84967
Hogy lehet lementeni az útvonalat a googlemaps-on? Nem ártana, ha ez nekem is meglenne szerkesztgetésre, de nem látok sehol olyan opciót, hogy mentés vagy letöltés.
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22113
5 623 Eddigi túrák
14 222 466 km
34072 Eddigi túra-résztvevők