| kawa550 | 84472 | 2014. július 14. 12:12 | Válasz erre: 84471 |
|
Flexel finoman lesziszolod aztán egy sima szeggel kiütöd a csapot.
|
| lendvai | 84471 | 2014. július 14. 10:59 | Válasz erre: 84470 |
|
Közben megtaláltam, gyárépület ikonnal jelöli, viszont ott a DID láncok mind 120 szemesek, abból ki kell ütni 2 szemet, már ha ki lehet normális módon, még nem próbáltam. Még a célszerszámot is be kell majd szerezni.
|
| kawa550 | 84470 | 2014. július 14. 10:51 | Válasz erre: 84468 |
|
A nagyvasnál ha beírod a keresõbe a motorod, akkor a találatoknál pirossal jelölve van a gyári fogszám.
|
| lendvai | 84468 | 2014. július 14. 10:23 |
|
Még valami: azon kívül, hogy a lánckeréken rajta van honnan tudom, hogy gyárilag milyen fogszámú kerekek vannak elöl, illetve hátul? A szervizkönyv nem ír róla, csak annyi van benn, hogy 118 szemes lánc kell bele.
|
| lendvai | 84467 | 2014. július 14. 10:00 |
|
Úgy tûnik most a láncszettek cseréjének van itt az ideje. :-) Nekem is gyanús, a láncfeszességben van több, mint fél centi eltérés, valószínûleg ez is az oka annak, hogy menet közben ha elmegyek egy fal mellett, akkor hallom a lánc hangját, bár nem tudom, mikortól kóros. Lehet, hogy a vibrációk egy részéért is az egyenetlenül nyúlt lánc a felelõs. A következõ projekt az olajcsere után a láncszett csere lesz azt hiszem, de én maradok a gyári értékeknél. Én a Lendvai szervizre bízom a dolgot, eddig még nem hagyott cserben, ráadásul nem is találtam eddig olcsóbbat. :-))) Bár most pár napig kényszerszabadság van, mert péntek este úgy beállt a derekam, mint a szög. :-) Járni már tudok, de a mai reggel olyan nosztalgikusan telt, mintha óvodába mentem volna, párom fûzte be a cipõmet. :-) Szerencsére néhány nap alatt el szokott múlni, mert tapasztalatom szerint nem szervi, hanem stressztünet. Pedig hétvégén ki akartam mosni a légszûrõt, de az minden egyébbel együtt kútba esett. :-) |
| kawa550 | 84466 | 2014. július 14. 09:19 | Válasz erre: 84464 |
|
Ha elõl -1, hátul meg gyári, akkor se kell hozzányúlni a láncmérethez, én má csak tom, a 3. szettet nyújtom éppen....:))) D.I.D. D525VX.114 lánc JT 867.44 Hátsó JT520.15 Elsõ Alles zusammen 31980Ft, felrakás ingyenes volt a Kópházi Ady Endre utcai tádészervizben.:) |
| VVLaci | 84464 | 2014. július 14. 08:49 | Válasz erre: 84463 |
|
Attól függ, mennyit akarsz változtatni. Ha elõl eggyel kisebb, hátul eggyel nagyobb, akkor nem kell a láncmérethez hozzányúlni. |
| scopy | 84463 | 2014. július 14. 08:41 | Válasz erre: 84462 |
|
Köszi Zoli! Az elejét is és a hátulját is? Nofene! |
| tulok99 | 84462 | 2014. július 14. 07:54 | Válasz erre: 84459 |
|
Scopy! a jobbb az, ha elöl egyel kisebb, hátul egyel nagyobb! én így használom, nem csapkodja a láncot 1500-nál sem, illetve rugalmassabb a motor, nyomatékosabb. annyival viszont nem pörög többet ettõl, hogy azt észrevennéd. végsebességem ugyan úgy 210, továbbra sem pörög ki szabályzásig 5-ben. amúgy ha elõre egyel kisebbet teszel, az annyi mintha hátra 3-al nagyobbat tennél, ha jól tudom. ezek alapján kedvedre variálhatsz! arra készülj még, hogy a gyári láncméret ( ha jól emélkszem 114 csap ) lehet hosszú lesz. nekem legalábbis kell majd kivenni belõle, mert most mondhatni még új a lánc és szinte a végén van a feszítõ...
|
| scopy | 84461 | 2014. július 14. 07:14 |
|
... még valami: A benzines Suzuki Ignis-ünkben kicseréltettük a gyújtógyertyákat. 192.000 km volt bennük!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 3 db viszonylag jól nézett még így is ki, de az egyiknek már alig volt pólusa. |
| scopy | 84460 | 2014. július 14. 06:43 |
|
Pénteken - szakadó esõben - elindultunk Andival. Foglaltunk szállást a http://matrakemping.hu/hu/ Mátra kempingben. Megérkeztünk, bejelentkeztünk és elfoglaltuk a szállásunkat. Az esõruha alatt szárazon, amúgy fossá ázva. A kemping csodás, teljesen felújított hely! Mindenkinek ajánlom! Új faházak mellett vannak kicsit régebbiek is, de van motel is, étterem, meg minden, ami kell. Mi Andival ott kajáltunk este és reggel, fogyasztottunk italt is és desszertet is. Szép kártyával fizettünk és 18-ból jöttünk ki összesen. Ez a szolgáltatáshoz képest jó volt nekünk, elégedettek voltunk, hiszen nem fogtuk vissza magunkat. A faház minden igényt kielégített. Tágas, kényelmes, tiszta, szép. Nézzétek meg az oldalukat. Simán lehetne oda is tervezni egy találkozót. A környéken motoros útvonalak, szerintem nem lenne rossz alternatíva. Aki arra jár, nézze meg élõben is feltétlenül. Két szóban érdeklõdtünk, mire azt válaszolták, hogy természetesen elõszezonban és csoportosan jelentõs kedvezmény érhetõ el szállás és ellátás árában is. Szombaton már esõruha nélkül indultunk tekeregni. Eljutottunk Parádfürdõig, ahol Palóc napok voltak. Rengeteg vadász témájú árus, rotyogó bográcsok. Nagyon kedves programnak látszott, idõztünk is elég sokat. Shopingoltunk is kis vásárfiát a gyerekeknek. Innen Egerbe mentünk. Ott a belvárosban sétálgattunk egy nagyot, de elég nagy csalódás volt, hogy az egész fel volt dúlva. Mindenhol munkagödrök. Azon is meglepõdtünk, hogy mekkora az elhanyagoltság, a kosz és mennyi a közterületi szemét. Nekem még mindig Nyíregyháza viszi a prímet. Ott tisztaság van. Szegeden sem volt nagy tisztaság, de Pécsett sem, de Egerben... (bocs az egri szekciótól!) Megnéztünk több nagyszerû és gyönyörû épületet kívülrõl-belülrõl, láttunk több esküvõi szertartás részletet, lovas-hintós menettel, (nem utolsó sorban egy násznéphez tartozó olyan szépséget, hogy ... na Õrá még Andi is azt mondta, hogy még a nõk szeme is megakad egy ilyen csajon!!!) Összességében nagyon jól éreztük magunkat ott is. Volt egy utcazenész, aki teljesen elvarázsolt a zenéjével és a különleges hangszerével. A youtube-n nézzétek meg! Hangdob a neve a hangszernek. A srác zenélt rajta és alig tudtunk elindulni, olyan gyönyörûen szólt. Aztán elmotoroztunk Nemelírásékhoz, akik Mátraszentimrén üdültek. Palinak pénteken volt a szülinapja, ott leptük meg, ráadásul titokban ugyanabban a motelban szálltunk meg, ahol õk. Volt is ott nagy esti vigadalom! Vasárnap gyalogtúráztunk a hegyekben. Reggel indultunk, délután fél négyre értünk vissza. Ma biztosan izomlázunk lesz, de megérte. Este pedig hazajöttünk. Nem mentünk sokat, csak összesen 450 km-t, de aktívan pihentünk, szuper hétvége volt. Elnök úr 6 litert evett és szépen szedte a lábait, bár andalogtunk és maradt vagy 4 mm majrécsík is. Viszont a láncszett a végét húzza, elég csúnya a hangja, így ez következik. Bocsánat, hogy hosszú lett, de gondoltam, hogy megosztom veletek, mostanában úgyis ritkán volt szófosásom itt. |
| scopy | 84459 | 2014. július 14. 05:45 |
|
Jól hergelt! Köszönöm a tippeket! Beszéltem Sági Petivel, Õ felteszi nekem az új szettet, ha meglesz. Körül nézek. Melyik a jobb megoldás? Elöl egyel kisebb, vagy hátul egyel nagyobb fogszám? (Nekem a menetteljesítmény fontosabb, mint a végsebesség.) És akkor melyik lánc a jobb? Az O, vagy az X gyûrûs? Ezek közül is melyik gyártót ajánljátok? |
| Petike88 | 84458 | 2014. július 14. 00:04 |
|
Scopy nem volt 40 ezer szereléssel asszem tavaly. Side by Side-ban, de ha rájuk bízod a cserét ellenõrizd le, hogy meghúztak-e minden csavart...
|
| VVLaci | 84457 | 2014. július 13. 22:14 | Válasz erre: 84450 |
|
:-) Süssön rátok a nap fényesen! (Épp jön a szaridõ!) |
| VVLaci | 84455 | 2014. július 13. 22:11 | Válasz erre: 84452 |
|
?????? Mi van????? Az a hölgy maga az ártatlanság! |
| Lamb | 84454 | 2014. július 13. 21:13 | Válasz erre: 84453 |
|
Csak Zölditõl. Molnár Gyula motoralkatrsz@gmail.com
|
| scopy | 84453 | 2014. július 13. 20:43 |
|
Na helló! Itthon. LÁNCSZETT Cserélni kell Elnök úton láncszettet. Valakinek aktuális infója? Árak, források? |
| Annonymus | 84452 | 2014. július 13. 20:22 | Válasz erre: 84441 |
|
Kizavart az Asszony dógozni...pontosítok(pénzt keresni)azt mondta old meg...Fiúk...kinézetre mint a ma született bárány..megtévesztõ...még a sokat látott V.V. Lacit-ékat is mmegtévesztette...Ugye Lacus?
|
| PalmBela | 84451 | 2014. július 13. 19:12 |
|
Ahoj! Ismerõs valaki Kalocsa felé? Ma volt a reptéren egy szürke-fekete 4TX ,a sztrítfájterosok közt, na nem gumit koptatott. Mink meg ottan csiklóernyedtünk. Majdnem odamentem, de aztán mégsem...kocsival voltunk családostul...nem akartam szájat tépni, hogy "Nekem is ilyen van és akkor ugye Motorozz.hu meg minden" szal Na Neméskész! |
| zsotli | 84450 | 2014. július 13. 18:58 |
|
Köszi az infokat. Most értünk le màlyiba. a tóparton lesz a tàbor és innen csillagtúràzunk.
|
| lendvai | 84449 | 2014. július 13. 18:45 | Válasz erre: 84448 |
|
És akkor már a Zagyvaróna-Cered közötti szerpentint se hagyja ki! :-)
|
| cxkopi | 84448 | 2014. július 13. 17:12 | Válasz erre: 84438 |
|
Ha valaki a közelben jár:- (Pásztó, Salgótarján), érdenmes kis idõt szakítani: Tar budhista sztupa, Mátraverebély-Szentkút templom és környéke,Salgótarján bánya múzeum, Salgói vár, Somoskõi vár. - a teljesség nélkül http://tulpa.lapunk.hu/tarhely/tulpa/kepek/sztupa_tar_kicsi.jpg https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTSi27_YgiDhqBFkvW-EvinrZ-0uaFy4xO8fozEEdLOxjKUwp3_9w |
| kawa550 | 84445 | 2014. július 13. 11:12 | Válasz erre: 84436 |
|
Láttál már villáskulcsot közelrõl, szóval neked nem lesz nehéz. Kapsz alkatrészt, komplett felújító készletet adnak minden szükséges cuccal. Csak annyi a dolgod, hogy szétszedésnél figyelsz meg jegyzetelsz hogy milyen sorrendben mi merrefelé áll hogy ne nekem kelljen emlékezni arra hogy 4 éve a rugó szélesebbik fele nézett-e jobbra....:))))))))))))) Az ára 50 eur volt, Cylinder kit, master, 4BHW00411000, 3vd de szerintem a 4tx is olyan. |
| lendvai | 84444 | 2014. július 13. 10:12 | Válasz erre: 84442 |
|
Felújítani egyféleképpen tudod: a gumi alkatrészek cseréjével, amibõl én csak gyárit vennék. Raktam már be hidraulikus kuplungba utángyártott gumi alkatrészeket, olcsó volt, de azt a pénzt akár el is dobálhattam volna. Ha a fém alkatrészek koptak, akkor csere, nincs mese. Ez a felújítás okának függvénye. Az elsõ fék amúgy is elég fontos alkatrész egy motoron, ha gond van vele én nem sajnálnám a pénzt egy gyári újra.
|
| Suprati | 84443 | 2014. július 13. 09:57 | Válasz erre: 84442 |
|
Fõfékhengerre vagy a fékmunkahengerre gondolsz?
|
| tulok99 | 84442 | 2014. július 13. 09:26 | Válasz erre: 84437 |
|
Pontosan az elsõ fék fõfékmunkahengerére gondoltam! master brake cylinder néven fut a tdm service manualjában!
|
| VVLaci | 84438 | 2014. július 12. 23:52 | Válasz erre: 84427 |
|
Pl. helybõl itt van az Eger-Répáshuta-Miskolc útvonal. http://goo.gl/maps/OKvyf Serényfalva-Aggtelek-Szögliget http://goo.gl/maps/qfYfZ Azután Szlovákia: http://goo.gl/maps/oJGkr Egy napba ez is belefér: http://goo.gl/maps/Jv6Bn Sõt itthon: http://goo.gl/maps/nbEvz Alsótold elõtt Bableves-csárda!!!! Vagy hívj fel nyugodtan! :-) |
| tudike | 84437 | 2014. július 12. 23:35 | Válasz erre: 84436 |
|
én csak olvasnitudó vagyok... :)))) "A segítségnyújtáshoz elengedhetetlenül fontos, hogy pontosan tudjátok leírni a hiba forrását/helyét. Már sokadjára olvashatók ezek: " fékmunkahenger", fõfékmunkahenger", "fékhenger", "munkafékhenger" stb. Pontosítani kellene a fogalmakat, hogy, akik majd válaszolnak, tudják/értsék, valójában hol is van a gond." |
| tulok99 | 84436 | 2014. július 12. 23:18 |
|
írástudó kollégáktól kérdezném, hogy fõfékhenger felújításról mit kell tudni? nehéz ügy? vagy kivitelezhetõ? kapok hozzá vajon alkatrészt? Séf bácsi véleménye pl rohadtul érdekelne ezzel kapcsolatban!!!
|
| tulok99 | 84434 | 2014. július 12. 23:16 |
|
fékcsövem eladó! 4tx-rõl vettem le, de jelenleg van a garázsomban egy 3vd is, arra is felmegy, ahogy néztem. ha valakit érdekel, apróért odaadom! teljesen hibátlan állapotban van, de irreálisan olcsón kaptam egy kedves társunktól fém fékcsöveket, nem tudtam nem megvenni... ha valakit érdekel keressen!
|
| hamster | 84433 | 2014. július 12. 21:07 | Válasz erre: 84427 |
|
Esetleg még belefûzném a Dedinky tavat,ugye ezzel együtt akkor már megvan Dobsina is,és ha nem siettek akkor már meg lehet nézni a barlangot is.......:-)
|
| zsotli | 84432 | 2014. július 12. 20:57 |
|
Havernak sikerült a km jeladóját összetörni, pótolni csak gyárival lehet? vagy sikerült valakinek megoldani házilag, mert tudom hogy eléggé fogyóeszköz volt ... :)
|
| yamaszaki | 84430 | 2014. július 12. 19:56 | Válasz erre: 84427 |
|
Hali! Kassa-Poprád között az 547-est nem kihagyni! https://goo.gl/maps/5L9jE Michalovce mellet a Sirava tó nagyon szép. Rozsnyó mellet Krasna Hórka vára ,de az égett le így nem tudom érdemes-e megnézni. Írj a Zempléni motorosok fórumába és ott kapsz sok jó tippet. |
| szodasbacsi | 84429 | 2014. július 12. 17:47 |
|
Itt is estefelé bírnak eltûnni a felhõk. Nembaj, holnap talán már normálisabb idõ lesz. |
| szodasbacsi | 84428 | 2014. július 12. 16:13 | Válasz erre: 84422 |
|
"A böszme lábtartó qrva jó! Kényelmes, stabil üléshelyzetet képez." Már csak egy ape-hanger hiányzik (vagy legalább egy kis kormányhínár) |
| zsotli | 84427 | 2014. július 12. 15:45 |
|
Holnap indulunk Miskolc környékére 1 hétre ha esetleg valaki arra jár. Át akarunk "ugrani" Poprádra is esetleg valami látnivaló útközben amit ne hagyjunk ki ha már szlovákiában leszünk?
|
| Flenegen | 84425 | 2014. július 12. 12:52 |
|
naszóval. pár perc és elkezdõdik a szabi, habár kiscsalád már beosztotta az idõt. Jövõ héten pár napot Hévizen leszün, így megnézem a híres kifolyót is:) |
| Annonymus | 84424 | 2014. július 12. 11:36 |
|
Lacus, úgy néz ki,hogy a haverom megy 5 napra Miskolcra ha kell valami szólj szivesen elviszi.
|
| VVLaci | 84423 | 2014. július 12. 09:24 | Válasz erre: 84422 |
|
Arrafelé már javulni fog az idõ! Akkor érezted, hogy a csapadékvizet felfelé hajtja a menetszél a nadrágodon belül? :-))))))))) |
| scopy | 84422 | 2014. július 12. 07:00 |
|
Tegnap végig áztunk, mára is hasonló programot szervez az öreg szakállas ott fenn. Mi meg azt tervezzük, hogy pont lexarjuk és ennek ellenére jól érezzük egymást! A böszme lábtartó qrva jó! Kényelmes, stabil üléshelyzetet képez. Bárcsak ki tudnátok próbálni... (Média Markt) "Mert hülye azért nem vagyok!" |
| scopy | 84421 | 2014. július 12. 06:40 |
|
Egyébként a Mátrafüredi (Sástó) Mátra kempingbõl, egy fullos faház teraszáról üdvözöljük a díszes társaságot!
|
| scopy | 84420 | 2014. július 12. 06:19 | Válasz erre: 84376 |
|
Jól hergelt! Robi! Bocs, hogy csak most... Hétfõn már sajna otthon. Azért köszi! :-) |
| VVLaci | 84419 | 2014. július 11. 22:56 | Válasz erre: 84414 |
|
Ugyanmár! A Patkós csárda és Füred között van néhány tréfarépás kanyar! :-))) Ott még tán a majrécsík is elolvadhat! |
| todaytom | 84418 | 2014. július 11. 21:56 |
|
Holnap reggel bikemaraton, remelem osszefutok 1-2 markatarssal.
|
| hamster | 84417 | 2014. július 11. 21:32 | Válasz erre: 84407 |
|
Ez érdekes....tisztán emlékszem hogy én posztoltam! :-)
|
| Diravi | 84416 | 2014. július 11. 21:21 | Válasz erre: 84412 |
|
Köszi, 95%ban ez Gloggnitz-ig az útvonal, utána kerülés van minden irányban, Mariazell-et nem érintem. Ha adsz címet, dudálok egy hosszút a házad elött :)
|
| kawa550 | 84415 | 2014. július 11. 21:07 | Válasz erre: 84413 |
|
Van. Pont olyan mint a pr3 trail. Viszont remélem hogy tényleg még többet megy el, mert akkor 2x annyit bír majd mint egy contiRA2. Ha nincs pr4 elsõ, akkor pr3-al.:)
|
| nferro | 84414 | 2014. július 11. 20:57 | Válasz erre: 84409 |
|
Jujj, ez elég jól nézni. Majdnem olyan kunkorodós, mint a Debrecen-Tiszafüred szakasz.:)) Leszek ám szarban alföldi gyerekként csak egyenesen tudok menni. Majd felbontom nagyon rövid egyenesekre. Kb. 1-1,5 méterekre, ha jól látom.:)) |
| oraculus | 84413 | 2014. július 11. 20:51 |
|
Sziasztok! Hátsó Michelin Pilot Road 4 Trail gumikról van már TDM-es tapasztalat? Melyik, milyen elsõ gumival javasoljátok párosítani? Off: Eladnám a Forma 1 Magyar Nagydíjra szóló 2 db "General Admission" állójegyemet. A jegyek a szombati idõmérõre és a vasárnapi futamra is belépést biztosítanak. Ár megegyezés szerint. Üdv. Ori |
| kawa550 | 84412 | 2014. július 11. 20:49 | Válasz erre: 84411 |
|
Sajnos még azt se ígérhetem meg hogy integetek mikor átmész Kópházán, mert akkor én még aludni fogok, de azért ha jót akarsz magadnak, erre menj: http://goo.gl/maps/2cyyI http://www.wetter.at/wetter/oesterreich/steiermark/prognose/morgen |
| Diravi | 84411 | 2014. július 11. 20:20 |
|
Tudom, hogy kicsit késõi infó, de nincs valakinek indulása holnap szombaton Mariazell környékét bekanyargászni? Én BPrõl indulok hajnalban, Kópházánál lépek határt, kb. 9-re leszek a hegyekben, este haza. Több napos túrákra sajnos nincs idõm, család, munka.
|
| Lega | 84410 | 2014. július 11. 18:06 | Válasz erre: 84394 |
|
A telot hossz alapján választottam, és villahidakkal együtt vettem. Szerencsére a villahidak távolsága szinte azonos volt. Gépmûhelybe került elõször, ahol a kerék távtartóit, és a fék adapterét esztergálták. Aztán otthon legóztam vele. Persze "apróbb" problémák még voltak: a felsõ villahídból ki kellett még esztergáltatni, kormány felfogatás gumiperselyes volt -cseréltem-, és a kormányzár magassága nem stimmel (még feladat) Pár estém ráment... :D Fotózáshoz nem volt erõm. |
| gezasz | 84409 | 2014. július 11. 18:06 |
| szodasbacsi | 84408 | 2014. július 11. 17:19 | Válasz erre: 84293 |
|
"Ilyet sem láttam eddig-a kézi hajtányosok" versenyeztek" és miattuk volt tilos az átjáró!" Egyszer Egerben a Tárkányi úton kaptam pirosat. A kõbányából lejött a vasúton egy Unimog, az átjáróhoz érve felhúzta a vaskerekét, és az aszfalton ment tovább Egerbe. Az átjáróban meg ugyebár piros maradt a lámpa. |
| H | 84407 | 2014. július 11. 17:17 | Válasz erre: 84405 |
|
Padka,festés,korlát!!!??????Egy kicsit soká kapcsoltak! :-)
|
| nferro | 84406 | 2014. július 11. 17:05 | Válasz erre: 84398 |
|
Az elsõ képen jól néz ki az érme. Tudod, hogy ha levágod, az rongálásnak minõsül és büntetik?:)))
|
| nferro | 84405 | 2014. július 11. 16:59 | Válasz erre: 84367 |
|
Hahó! Tdm lori írta pü-ben, amikor érdeklõdtem. Közben a kiírt túrák fórumon is elhangzott, meg hogy büntetnek érte. Állítólag nincs átadva, padka, festés, korlát, ilyesmi. Varajani szerint viszont kamu, lezárás nincs, csak nincs átadva. Szóval mi menni fogunk, legfeljebb visszafordulunk. Vagy nem:))) |
| galoscsabus | 84404 | 2014. július 11. 15:23 |
|
Aggyisten! Teve nem volt, inkább egy Land Cruiserre esett a választásunk ;-) Az éjszakát 100-150 méter magas dûnék között, szabad ég alatt töltöttük. Kis szél fújt, elviselhetõ volt a hõség. Ma meg ramadánt tartunk, mert nincs senki ebben a koszos porfészekben, aki az orrunk alá tudna tolni egy hideg kólát (sörrõl már álmodni sem...) és egy rántott karajt sült kolompárral.... :-) |
| kawa550 | 84403 | 2014. július 11. 14:07 | Válasz erre: 84402 |
|
Én azért ránéznék a helyedben egy egész biztosan egyenes aluléccel arra hátsókerékre hogy valóban egyenesen áll-e függetlenül attól hogy mit mutat az esetleg valamikor oldalról pofont kapott lengõvilla beállító skálája.... Mert ugye én is gumigyilkos hírében állok, de nálam ez a pr3 16.000-et ment el mire így nézett ki. |
| gegabor | 84402 | 2014. július 11. 13:59 | Válasz erre: 84401 |
|
Köszi. ;) És hogy tetézzem, és elindítsak egy cunamit. Az MPR3 (az elõzõ kép) 6.000 km-rel szerepel a képen, az elõtte levõ CRA2 pedig 5.000-rel. Tudom-tudom, irreálisan alacsony mindkettõ érték (az MPR3 sima verzió, nem 'Trail', de akkor is), meg is kaptam már több helyrõl, h "balfasz" vagyok. DE! Ha valakinek vmi építõ jellegû észrevétele/hozzászólása lenne, h mi a tökömtõl koptatom én le ilyen gyorsan ezeket a gumikat, azt szívesen venném. Esetleg tanácsot h mire figyeljek. A nyomást rendszeresen ellenõrzöm, gyári mindig. Ja, ugyanezen gumikkal az elõzõ 3VD-mmel sokkal többet el tudtam menni, igazából ezért nem értem h most mi a fene van... Bocsi h hosszú lett, de úgyis ritkán írok... ;)
|
| gegabor | 84400 | 2014. július 11. 13:46 | Válasz erre: 84398 |
|
Nem lehet mindenki olyan profi... ;) De, így gondoltad? :) (bocsi, érmét nem raktam akkor mellé, de talán így is látszik) És tudom, a legszélén még ennek is van minta... ;)
|
| lendvai | 84399 | 2014. július 11. 13:40 | Válasz erre: 84398 |
|
Mifelénk kevesebb körforgalom van, így a közepe jobban kopik. :-)
|
| kawa550 | 84398 | 2014. július 11. 13:24 | Válasz erre: 84397 |
|
Télleg elkopott a régi pacsker, de mikor tanuljátok már meg hogy az oldalát kell elkoptatni nem a közepét? :)))))))))))
|
| gegabor | 84397 | 2014. július 11. 13:05 |
|
Juhé, megjött az új pacsker! :) Mondjuk a régit asszem teljesen kihasználtam, végülis ki lett fizetve teljesen.. ;)
|
| gegabor | 84396 | 2014. július 11. 12:35 | Válasz erre: 84393 |
|
A féknyereg felment egy-az-egyben, vagy kellett valami igazítás? Nem gondolkodtam még ilyesmi alakításon, de nagyon érdekelne, h mennyi energiába került és mik voltak a nehézségek...
|
| csokabi | 84395 | 2014. július 11. 12:12 |
|
Húgommal kávézgatunk Rankweilben és az elõbb ment el itt kb. 15 új DL. Gondolom újságírók tesztelnek. Biztos élvezik a napok óta szakadó esõt:)))
|
| Lega | 84393 | 2014. július 11. 11:41 | Válasz erre: 84392 |
|
Megtartottam, mert szeretem, de nem lett volna + energia cserélni.
|
| gegabor | 84392 | 2014. július 11. 10:50 | Válasz erre: 84391 |
|
Nice! A kerék maradt 18-as, v azt is lecserélted 17-re?
|
| Lega | 84391 | 2014. július 11. 10:11 | Válasz erre: 84389 |
|
Szia Csokabi! Elõször is gyógyulást, visszaolvasva láttam a kalandod. Nem éreztem jónak az elsõ futómûvet, fõleg ersenyenduró után/mellett. 1.kör az olajcsere volt, aztán a futómûvessel beszélgetés, és a vége ez lett. KTM Duke a donor, és úgy néz ki, megérte :) De eddig még csak 100 km mentem vele... |
| lendvai | 84390 | 2014. július 11. 09:35 | Válasz erre: 84385 |
|
Azok a fordított virgácsok honnan származnak? :-)
|
| csokabi | 84389 | 2014. július 11. 09:09 | Válasz erre: 84385 |
|
Szia Márton! Örömmel látom, hogy megvan még a TáDé:) Mibõl jött az új szerzemény és mi indokolta a cserét? |
| Annonymus | 84388 | 2014. július 11. 08:45 |
|
Jól reggelt naccságosurak...eltudjátok képzelni,hogy mennyire örülnének Afrikában ennek a csodálatos idõnek...
|
| Robi70 | 84386 | 2014. július 11. 08:22 | Válasz erre: 84384 |
|
Ez aztán a kedves invitálás!:))) Kõ kóla G@ci??:))))
|
| Petike88 | 84383 | 2014. július 11. 08:18 |
|
júli 18-20-ig én Efott-on leszek :) Addigra már jó idõ lesz remélem |
| VVLaci | 84382 | 2014. július 11. 08:17 | Válasz erre: 84381 |
|
Ha biztosra akarsz menni, rendelj egy biztosító alátétet és egy anyát is a tengelyre!
|
| VVLaci | 84380 | 2014. július 11. 07:25 | Válasz erre: 84378 |
|
Mint ahogy Robi mondta, speciális a szimmering, de a gyári nem túl drága, valahol 3-4e Ft között van. |
| Robi70 | 84379 | 2014. július 11. 07:01 | Válasz erre: 84378 |
|
Pufi, errõl annyit tudok (VVLacitól), hogy valami olajozással kapcsolatos furatok, nútok, valamik vannak rajta. Tehát nem pótolhatod akármivel, még ha a méretek stimmelnek, akkor sem. Irány Tatabánya, Yamaha Top!
|
| Pufi88 | 84378 | 2014. július 11. 06:36 |
|
Szervusztok forumtagok! :) Kerdesem lenne: Mi a merete, pontos tipusa, szine szaga az elso lancfogaskerek mogott talalhato szimmeringnek? :) Akarhol kerestem sehol nem talaltam ponzos meretet. Kossszi :) |
| Pufi88 | 84377 | 2014. július 11. 06:35 |
|
Szervusztok forumtagok! :) Kerdesem lenne: Mi a merete az elso lancfogaskerek mogott talalhato szimmeringnek? Akarhol kerestem sehol nem talaltam ponzos meretet. Kossszi :) |
| Pufi88 | 84377 | 2014. július 11. 06:35 |
|
Szervusztok forumtagok! :) Kerdesem lenne: Mi a merete az elso lancfogaskerek mogott talalhato szimmeringnek? Akarhol kerestem sehol nem talaltam ponzos meretet. Kossszi :) |
| Robi70 | 84376 | 2014. július 11. 06:25 | Válasz erre: 84364 |
|
Szasztok! Merre lesz a guriga Scopy? Ha felénk jöttök, hétfõn otthon leszünk. Szívesen látunk Benneteket! |
| scopy | 84375 | 2014. július 11. 04:22 |
|
Egész napos rendezvény, nagyon jó hangulat, jó kis amatõr rockbandák, sok kaja...
|