27 28 29 30
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

Kilos 84571 2014. július 16. 22:23   Válasz erre: 84570
Szia Lecso!
Nincs itt olyan hogy fõnök, de ha rám gondolsz akkor még most felhívhatlak?
    

lecso64 84570 2014. július 16. 22:18  
Sziasztok. Szeretnék beszélni a Kistolmácson résztvevõ csapat fõnökével. Telefonszámom +36309024943
Legyetek szívesek szólni neki hogy hívjon fel.
    

cxkopi 84569 2014. július 16. 19:30   Válasz erre: 84568
tel.szám ment pü.ben
    

Schindler 84568 2014. július 16. 18:35   Válasz erre: 84540
Elõre is köszi.:)
    

Schindler 84568 2014. július 16. 18:35   Válasz erre: 84540
Szia! Tudsz valami elérhetõséget,vagy esetleg ne adj isten honlapot a mesterhez?
A fiam nagyon panaszkodik az ülésre, ha nem akarok bajt magamnak meg kell olyanok valahogy a kérdést. :))
    

Robi70 84567 2014. július 16. 14:51   Válasz erre: 84564
Freund, egy idõben szerettem volna közép sztendert. Akkor körbe érdeklõdtem, de rajzot nem tudott adni senki és szerintem ez most is így van. A járható út, hogy valaki gépérõl kölcsönkéred és lemásolás után nagy-nagy hálálkodás közepette vissza adod!
    

Robi70 84566 2014. július 16. 14:45   Válasz erre: 84565
Szasztok!
Gratula Jocó 'bá! Egy pár képet azért megnéznénk, ha lesz rá idõd.
    

vasutas 84565 2014. július 16. 13:11  
Tegnap este mi is hazaértünk a szlovén, olasz és osztrák karikáról . Míg Csabusék a hõséggel és víz hiányával küzdenek, addig mi a monszun szerû esõktõl és viharoktól szenvedtünk .Szerencsére a lányoknak beígért tengerparti pihenéskor ezerrel sütött a nap . A Dolomitokban volt, hogy csak napi 80-100 kilométereket tudtunk megtenni a hatalmas esõk miatt .
Idén elõször az egyenszürke BMw-k nélkül túráztunk, egy piros Ducati társaságában .
    

freund 84564 2014. július 16. 12:22  
Sziasztok.
Van valakinek házilag elkészíthetõ közép sztenderrõl leírás,rajz,fotó?
Elõre is köszi.
    

gegabor 84563 2014. július 16. 11:28   Válasz erre: 84560
El fog tûnni az is, nem aggódok, nem szokott maradni... ;)
    

kawa550 84562 2014. július 16. 10:59  
Meg ugye tegnap megint volt némi mozgolódás az oldalas topikban.
Monnyuk nem véletlenül, most is, hogy végignéztem a szokásos netes dolgaimat, minden oldal 1-2mp alatt betöltõdik, csak ennek kell fél perc mire megnyílik, az elõzõ, egyébként rendkívül bonyolult hozzászólásomnak a mehet után 38mp kellett hogy felmásszon. Egy jó napon ennyi idõ alatt jön le az 1st-rõl a trónok harca következõ része b+. Na mind1, ezzel szemmel láthatóan semmire se lehet itt menni, felesleges is tépnie az embernek az õ száját, míg azt veszik az emberek a legkézenfekvõbbnek hogy annak kell örülni ami van és nem jobbra törekedni. Kihalásra ítélt faj vagyunk.
Viszont az ottani szájkarate alapján eszembe jutott hogy tényleg, nézzük már meg hányan vagyunk itt Sopronban motorozzosok.
Hát baccki, ekkora felfújt lufit, mint ez az oldal!
Az oldal szerint kb 20.000-es a tömeg. Azt gondoltam, hogy azért ebben jelentõs holt nick is van, de bazze, 70 motorost dob fel Sopronra, abból 10 lépett be legalább 1x ebben az évben(mondom évben!) és csak kettõ ebben a hónapban! Miközben a hónap fele eltelt.
Számok nyelvén: a 20000-es tömegbõl csak minden 10. nick élõ, a többi holt, és abból a a minden 10.-bõl is csak minden 3.-4. az aki tényleg használja is rendszeresen ezt az oldalt, és így már érthetõ, hogy ugyan nagynak tûnik az oldal a taglétszám alapján(ezzel vadásszuk le azt a pár hirdetõt? tisztességes ez?nem tévesztjük meg õket?) de a kattintásszám, ami elég lényeges statisztikai adat a neten, az bizony a bányászbéka segge alatt lehet. És így már érthetõ hogy miért nem fektetnek több energiát az oldalba.
És persze most mielõtt a mehetre kattintanék, elõbb egy teljes kijelölés meg másolás, mert ilyenkor, mikor egy hosszabbat ír az ember, el szokott veszni a szerver és a hozzászólás is, de hát ez van, ennek kell örülni......
    

kawa550 84561 2014. július 16. 10:41   Válasz erre: 84556
Tom, volt is már itt szó errõl, kinek a pap, kinek a papné.
Az egyik motor, a másik közlekedési eszköz.
Csak hát pont ezért. Összekeverni egy MT-t egy NC-vel?!....... :)))))
    

hucski 84560 2014. július 16. 10:18   Válasz erre: 84474
Még látok ott 1 mm-es majrécsíkot :)
    

Muju 84559 2014. július 16. 09:57   Válasz erre: 84556
Sziasztok,

Kinek mire van igénye...hát igen.
Itt a mátra környékén is megoszlanak vélemények, mert van aki annak örül, hogy kétszeméllyel elbánik a szerpentínnel anélkül, hogy vissza kellene váltania hatodikból, van aki annak örül, hogy szét tudja csonkolni a kanyarokban/.....meddig is?.../.
Személy szerint pl. el nem tudnám képzelni ha mindenféle váltogatás és más egyéb jó dolgok nélkül kellene motoroznom.Hát a váltó azé van, hogy használjuk, nem azé, hogy legyen.
Vannak akik a "halk" hondákra, valakik a "száraz" ducatikra, mi pedig a Twin-re tettük le a voksot.Ez így is van rendjén sztem.
    

csokabi 84558 2014. július 16. 08:56   Válasz erre: 84557
A szezon hátralévõ része totál motormentesen...

Valahogy majd kibírom! :(
    

VVLaci 84557 2014. július 16. 08:37  
3 nap totál motormentesen...

Valahogy majd kibírom! :-(
    

tulok99 84556 2014. július 16. 08:36   Válasz erre: 84546
Gyula! kinek mire van igénye! az itteni motoros társaim is többnyire hondákat nyúznak, arra esküsznek! én kipróbáltam szinte mindegyiket, tényleg kicsit jellegtelenek, meg uncsik, de õk meg mikor mennek az enyémmel, furcsa nekik, hogy rezeg, meg zörög, és elõször meg vannak ilyedve... én azt szeretem ha õszinte, õk meg azt ha suhan rezzenéstelenül... képzeld el, ha mindenkinek ilyen kifiomlult ízlése lenne, mint nekünk, akik itt vagyunk ezen a fúrumon... el tudod képzelni, ha mindenkinek tdm kéne, mennyibe kerülne egy példány használtan? hát én azt nem kívánom nekünk... :D
    

Flenegen 84555 2014. július 16. 08:24   Válasz erre: 84546
Megkövetlek Mester:)
    

tulok99 84554 2014. július 16. 08:09   Válasz erre: 84553
én motulból tettem idénre 15-50- est, nem vettem észre különbséget a castrol 10-40 után... azt sem ette szerencsére, remélhetõleg ezt sem fogja, blokk ugyanúgy hangos, de ahogy nézegettem, senki sem csendesebb, szóval rájöttem, hogy ez ilyen...
    

Annonymus 84553 2014. július 16. 07:57  
Jó reggelt naccságosurak..Ma vércsere Zsuzskában,Repsol 15w50-nel cserélem ki a castrol 20w50 -ét.Majd meglátjuk mit szól hozzá.
    

scopy 84552 2014. július 16. 01:24   Válasz erre: 84547
Végre büszke lehetek, ha valaki utál! :-)))))))))
    

fazakas66 84551 2014. július 15. 22:11   Válasz erre: 84535
Örültem hogy jöttetek ha nem simán leráztalak volna :))))))
Mindenképpen szolok amikor arra jövünk.
    

Petike88 84550 2014. július 15. 21:50  
Laci vasárnap rád csörgök :)
    

K_Z 84549 2014. július 15. 21:50   Válasz erre: 84499
Lamb

A sebességmérõ analóg mutatós km órában, a napi és km számláló digitális a motoron. Ha erre gondoltál. Mikor lefekszik a mutató akkor a digitális napi számláló és a km mérõ sem mér.

Elõre is köszönöm
Üdv.
Zoli
    

K_Z 84548 2014. július 15. 21:49  
Sziasztok

Lamb

A sebességmérõ analóg mutatós km órában, a napi és km számláló digitális a motoron. Ha erre gondoltál. Mikor lefekszik a mutató akkor a digitális napi számláló és a km mérõ sem mér.

Elõre is köszönöm
Üdv.
Zoli
    

kawa550 84547 2014. július 15. 21:45   Válasz erre: 84543
Mondtam én hogy bolond vagy fehérember! :))))
De engem egyre jobban idegesítenek a normálisak.....
    

kawa550 84546 2014. július 15. 21:40   Válasz erre: 84544
Azé' 2 autóeladás közben gyúrjál még kicsit rá a szövegértésre.:)))))))))))))
NC700 = egy szar szárnyascsirke, simulékony, érzelemmentes, megbízható, unalmas, szóval honda.
YAMAHA MT 07 (MT = Master of Torque) meg ugye Japán sötét oldala, a penge ami állandóan harcolni akar.
Sokat kell még tanulnod, ifjú padawan.....
    

Flenegen 84545 2014. július 15. 21:06   Válasz erre: 84543
Csabus, óvatosan hazafelé és a disznólkodás után vàrjuk a képes beszámolót. Ja és megkoszorúztam a petendi langallóházat délutàn és jelentem a bodzaszörp meg a langalló ugyanolyan mint tavaly:)
    

Flenegen 84544 2014. július 15. 21:01   Válasz erre: 84529
Kedves Mester,

Naszòval volt szerencsém egy NC-700 hoz egy rövidebb kb 100km erejéig. Aztán mikor visszAültem a kis 14 éves motorkámra akkor a szolid mosolybòl oltári vigyor lett. Nem rossz de nekem kicsit gYenge, müanyag ez az nc700. Állítólag a nc750 jobb.
    

galoscsabus 84543 2014. július 15. 20:52   Válasz erre: 84511
Ezt a végét nagyon elkaptad Öreg!!!! :-)
Felolvastam az állandó utasomnak (itt facézik a kölkeinkkel mellettem), fel is nyerített.
Az arabok meg nem értik, hogy mi bajunk.....rég volt hajnal 3 nagyon, a ramadán miatt ilyenkor már eléggé hülyén néznek ki a likon :-)

A motorostúrázásról kialakult egy saját elképzelésünk, ami miatt nagyobb útra nem megyünk senkivel közösen.
A mostani turnén is elgurult a gyógyszerünk és egy hirtelen ötlettõl vezérelve egybetoltunk 710 km-t, ennek javarészét változóan szar hegyi utakon.
És a végén nem volt semmi bajunk.
Aztán annyira megtetszett a hely ahol most vagyunk, hogy ki is vettük a szobánkat 3 éjszakára.....és az elmúlt 2 napon nem is ültünk motorra.
Hát találnánk magunk mellé még olyan elmeroggyant hülyé(ke)t, aki(k) ezt õszinte mosollyal képes lenne tolerálni???? :-)
Kötve hinném ;-)

Holnap este viszont indul a bárka hazafelé.
Ha minden jól megy, szombaton este már otthon grillezem a siófoki tecsóban menet közben bevásárolt DISZNÓHÚST!!!!!!
:-))))))))))
    

todaytom 84542 2014. július 15. 20:41   Válasz erre: 84520
VVLaci
Reggel küldöm. :)
    

cxkopi 84541 2014. július 15. 19:45  
Bocs lemaradt.
Ha elmondod mit akarsz, Õ segít, mi a javaslata, hisz motoros, tudja
mi a matek.
    

cxkopi 84540 2014. július 15. 19:41   Válasz erre: 84536
�dcsaby!
Az én ülésemet Kemecsei Andor csinálta Földesen, ( Debrecen), A kérésem az volt ,hogy a vezetö része ne változzon , azzal elégedett vegyok, az utas része legyen kényelmesebb. A külsõség nem szempont. Meg szélesítve 1-1 ujnyi, magasítva jó 2 ujnyi, más szivacs, ujra húzva az egész. 13e pénz volt, a második napon vissza kaptam.
Csinál minde igény nek megfelelõt, csak megbeszélés kérdése, mit akarsz . Szuper munkái vannak." minden ami bõr" a mottója.
Ha kell a postázás is OK.
    

Diravi 84539 2014. július 15. 19:07  
+1 kép:
    

sc_zsolt 84538 2014. július 15. 19:05  
Sziasztok!
Eladóvá vált a TDM-em!
2001.08. 46000km, metál kék-fekete, sérülés mentes.
Extrák 3db Nonfango doboz, kézvédõ, markolat fûtés, középállvány, bukócsõ, elsõ sárvédõ toldat (nagyon hasznos), givi plexi.
BT023-as gumik, a hátsóban mindössze 1500! km van.

Érdeklõdni itt, vagy telefonon: 30/228-96-78 tudtok.

Zsolt
    

Diravi 84537 2014. július 15. 19:03  
Ha már ülés, mostanában lett kész az átalakított nyergem, 2cm-es magasítással (a gyári nagyon alacsonynak érzõdött), minimalista dizájnnal.
    

dcsaby 84536 2014. július 15. 19:00   Válasz erre: 84527
Én kértem képet átalakított ülésrõl. Köszönöm.
Most keresem a mestert aki elkészíti. Mire kell figyelni, hogy kényelmes legyen? Gondolom legyen szélesebb, az utasé meg ne elõre lejtsen....

    

wanatt 84535 2014. július 15. 17:57  
Kedves Fazakas Pisti! Nagyon-nagyon szépen köszönjük a vendéglátást, és még egyszer bocsánat amiért felébresztettünk benneteket. Ha felénk jártok jelezzétek............

    

gezasz 84534 2014. július 15. 17:11  
Az elõbb néztem olvastam egy kicsit utána az MT07-nek. Nem olyan rossz motor hasonló adatokkal mint egy TDM csak egy kicsit kevesebb köbcentivel. A csaj helyében lehet, hogy inkább ezt venném meg. ABS-sel is olcsóbb és még a lába is leérhet róla kényelmesen. Külsõleg meg olyan mint a mai tucat motorok, de legalább vadiúj ha megveszed.
    

BobRock 84533 2014. július 15. 14:57  
Én se vennék MT-t mert nem tetszik...de egy ilyen kis piros 900-as szívesen elfogadnék, de biztos megsértöne a mostani, ha lecserélném egy fiatalabbra :-)
    

csokabi 84532 2014. július 15. 14:49   Válasz erre: 84531
Gondolom a Yamaha Japan nem teríti vissza a különbözetet és ezért is kifizette valaki a vételárat. Az MT meg lehet jobb és modernebb, de élõben nagyon semmilyen motor. Futkározik itt pár 07-es, 09-es és nem igazán akad meg rajtuk a tekintetem. Ez persze csak az én magánvéleményem:)
    

kawa550 84531 2014. július 15. 14:43   Válasz erre: 84530
Tudom, de baccki, egy közel azonos kategóriájú 6 éves(tökmindegymennyitfutottbármilyenjóállapotú) motorért 2 kilóval többet kérni mint egy új, szebb, jobb, modernebb gépért? Hát normálisak ezek?
    

csokabi 84530 2014. július 15. 14:39   Válasz erre: 84529
Sorry, nem én nézem, hanem a KisCsaj.
    

kawa550 84529 2014. július 15. 14:28   Válasz erre: 84528
Ne basszál már ki velem! Egy szalonból kitolt zsír új mt07 majd 200.000-el olcsóbb mint az a motor! Eszembe nem jutna még csak gondolkodni sem rajt nemhogy megvenni!
    

csokabi 84528 2014. július 15. 14:03   Válasz erre: 84526
Szép az a gép (http://m.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_tdm_900_a-6577500) és ahogy nézem már az üléssel sem kell bajlódni:)
    

todaytom 84527 2014. július 15. 14:02  
Valakinek ígértem egy ülésfotót.
    

BobRock 84526 2014. július 15. 12:46   Válasz erre: 84525
én is csak támogatni tudom :-)
Amúgy a Yamahawolrd-ös 900 TDM-et nézegeti.
Én mindig meglepõdök rajza, hogy az NC-vel hogy boldogul :-)
Õ is ezekben a gondolkodik...villa le, kutyacsont és ülés átalakítás.
ja és van egy eladó NC700 is, hölgy tulajtól :D
    

tulok99 84525 2014. július 15. 12:42  
srácok ne vegyétek el a kedvét a leendõ elsõ hölgy tdm-esünknek! ha tetszik neki, akkor tényleg kicsit lejjeb kell engedni elöl is hátul is, aztán üdvözöljük köreinkben!
    

lendvai 84524 2014. július 15. 12:25   Válasz erre: 84522
Elsõ villa fel, hátul kutyacsont cserével le, TDM Low Rider. :-)))
Az NC700-nak is van naked meg túra verziója, a túra azért magasabb, nekem is tetszik, de én pl Nórit azért jobban el tudom képzelni egy MT07-el kanyarogva, mint TDM-et hajtva. :-) Igaz még nem mert felülni rá elöl, lehet, hogy aztán beleszeretne. :-) Az a gond a TDM tömeggel és súlyponttal, hogy egy adott szög után már nem tudom megfogni és akkor karcolódnak az idomok, meg mindenféle kellemetlen mellékhatás, hacsak nincs bukócsõ. Pedig nem tartom magam hitvány fizikumú embernek. :-)
    

kawa550 84523 2014. július 15. 12:22   Válasz erre: 84522
Nem sokkal. 1.5 centivel alacsonyabb az ülés, 1 centivel vékonyabb, viszont még hosszabb is.
    

VVLaci 84522 2014. július 15. 11:55   Válasz erre: 84521
Akkor próbáld ki, hogy az elsõ telót feltolod vagy 3cm-re a villákban.

Az NC700 jóval kisebb, mint a Tádé!
    

BobRock 84521 2014. július 15. 11:31   Válasz erre: 84515
Köszönöm a tanácsokat :-)
Belevaló ez a kiscsaj...most egy NC700 van neki, ami nem sokkal kisebb mint a TDM, viszont õ furikázza a barátját aki, azért olyan termetû mint én. Erõnléttel nincs probléma! Az enyémrõl leér a lábújhegye, és csak alacsonyabb ülés van rajta, mint az eredeti.
De hát nála is nagy a szerelem a TDM-iránt...és mint tudjuk azt nem lehet irányítani :-)
    

VVLaci 84520 2014. július 15. 11:20   Válasz erre: 84512
Ezen az oldalon ezt az útvonalat tudtam rekonstruálni: https://goo.gl/maps/X1N0b

:-))))))

Ha a többit is befotózod, megpróbálom megfejteni! :-)))
    

Diravi 84519 2014. július 15. 11:02   Válasz erre: 84508
Ha csak egy gyors szimpla átnézés kell, én Rákoshegyen lakom, a hengerfejet és az alatta lévõ dolgokat még nem szedtem le a 900-asomról, de preventíve nagyjából minden mást igen.
    

kawa550 84518 2014. július 15. 10:59   Válasz erre: 84517
Ez nekem is megfordult a fejemben, mert eccer 3 falunyiról kellett visszafordulnom mert a 200 kilós kiskawász talpa alatt megolvadt a járda, és Zuzsi nemhogy felállítani, de gyakorlatilag megmozdítani se tudta, pedig vidáman tolta az építkezés alatt a betonnal csordulásig rakott talicskát....
    

VVLaci 84517 2014. július 15. 10:53   Válasz erre: 84514
Ezekkel a méretekkel inkább valami kicsi motor lesz jó Neki. Akár egy GS500, vagy valami hasonló, ami nem nehezebb 150 kg-nál. Nem fog bírni vele.

Érdemes a japán példát követni, olyan motorod legyen, amit egyedül fel tudsz állítani.
    

VVLaci 84516 2014. július 15. 10:45   Válasz erre: 84512
Úgy látom, a Smolnik-Stósz szerpentin nem maradt ki! :-)))

Ahogy a jászói cigánytelep sem!
    

kawa550 84515 2014. július 15. 10:45   Válasz erre: 84514
Az nehéz eset lesz! A Zsuzsi ennél magasabb, de még lábujjhegyen se ér le a lába. Szóval kell majd ott egy vékonyított ülés szivacs, egy ültetõ szett meg a telót is be kell engedni, és akkor se lesz teletalpas a mutatvány. Azt már csak halkan mondom, hogy én 195 centi vagyok és már többször sikerült olyan helyzetbe keverednem hogy valami lyuk/lejtõ stb miatt majdnem feldõltem mert nem ért le rendesen a lábam.....
    

BobRock 84514 2014. július 15. 10:29  
Kedves márkatársak!
Segítséget kérnék egy ismerõsöm nevében, aki TDM vásárlás elõtt áll. kb 160-165 cm magas és lány. Az érdekelne, hogy kinek van tapasztalata a motor ültetése terén. Mennyit lehet nyerni az ülésen, a villanyak lejjebb engedésén? Elõre is köszönök minden tanácsot :-)
    

lendvai 84513 2014. július 15. 10:23   Válasz erre: 84511
Mert a Zsuzsi egy ilyen példásan toleráns útitárs. :-)))
    

todaytom 84512 2014. július 15. 10:14  
Lefotóztam, így nézet ki az itiner. Ebbõl nem lehet megmondani pontos merre jársz csak ha odaértél a következõ pontra. Volt hogy 100 méter és volt hogy 50 kilométer volt 2 pont között.
    

kawa550 84511 2014. július 15. 10:11   Válasz erre: 84510
Én egész konkrétan gondolkodok szeptemberi túrán, mert már be is írtam magamnak egy hét szabit 8.-ától, de bár a Tátra biztos pont olyan szép mint az osztrák hegyek, de nem vok hajlandó órákon keresztül a semmit nézni azért hogy ott legyek.:)))
Szóval a még kialakulatlan terveim szerint(majd elõzõ vasárnap az idõjárás jelentés alapján elhatározom az irányt) Valahova dél-tirol, szlovénia, olasz vagy horvát tengerpart irányába szervezkedek inkább.
Meg hát ugye én valami mutáns lehetek, mert én 120-nál is látom a tájat és felfogom hogy mit látok, nekem ahhoz nem kell 60-al menni mint a nagyapámnak a berváján.:))))))
Szóval lassan beleöregszem a fõvadász féle állapotba, és már csak leginkább azzal szeretek túrázni, aki mögöttem ül, õ mindig pont oda akar menni ahova én, pont akkor tankol, fényképez, pisil stb amikor én......
    

Flenegen 84510 2014. július 15. 09:56  
Nem gondolkozik valaki rajtam kívül egy 2-3 napos osztrák vagy szlovàk kanyargászásra? Ha minden összeáll szeretnék szeptemberben egy ilyen karikàt összehozni.
    

Flenegen 84509 2014. július 15. 09:53  
Nálunk is tökéletes a családi béke. Épp most pakolunk mert 3 napra leköltözünk Hévizre. Szóval az asszony pakolja a saját cuccát mi meg vàrunk rà. Aztàn pénteken egy kicsit dolgozgatok a ház körül, hogy a hétvégén legyen idõ motorozásra. Hazafelé meg szerintem ellátogatunk a petendi langallo manufaktúrába:)
    

colos 84508 2014. július 15. 09:52  
Sziasztok,
17. kerületben vagy környékén van valamilyen megbízható szervíz? Csak egy szimpla átnézés, stb.
Köszi
    

Fido71 84507 2014. július 15. 09:32   Válasz erre: 84506
Így van! Bár a nagyobb köszönet a nagyszülõket illeti... :)
    

VVLaci 84506 2014. július 15. 09:29   Válasz erre: 84504
A gyerkõcök kiadták Nektek a szabadságot! :-)))))))
    

VVLaci 84505 2014. július 15. 09:28   Válasz erre: 84503
A fesztiválozásból kinõttem, irány Tiszafüred 3 napra.

Ha gondolod, találkozhatunk vasárnap egy pacsira! :-)
    

Fido71 84504 2014. július 15. 09:18   Válasz erre: 84501
Nekem ma a hónap utolsó munkanapja van!
...és még szabadságot sem kellett kivennem.
Igaz 2 hete nyomom a napi 12-õt szabadnap nélkül.
De megérte...
Holnapután indulunk a Fogarasra, utána meg majd valamerre...
A gyerekek most 2 hétig "mamáznak". :)
Augusztus elején 10 nap családi nyaralás.

Legközelebb majd csak augusztus 16-án jövök melóba.
Igaz akkor megint 2hét zsinór-szolgálat lesz.
Nyáron nekünk nincs szabadság.
Marad a táppénz vagy a zsinór-szoli.
Én májusban és szeptemberben töltöm az éves táppénzemet már évek óta.


    

Petike88 84503 2014. július 15. 08:14  
Szerintem mivel ma kezdõdik Miskolcon az EFOTT, megy Fesztiválozni :)
    

lendvai 84502 2014. július 15. 07:54   Válasz erre: 84501
Mi történt, véletlenül hárommal többet lapoztál a naptárban? :-)))))))
    

VVLaci 84501 2014. július 15. 07:33   Válasz erre: 84500
Jóreggelit!

A hét utolsó munkanapja!!!!!!!!
    

scopy 84500 2014. július 15. 07:24  
Jól hergelt!
    

Lamb 84499 2014. július 15. 07:07   Válasz erre: 84497
A sebesség mérõ vagy a km óra vagy mindkettõ??
    

Lamb 84498 2014. július 15. 07:06   Válasz erre: 84497
Lehet, hogy az van, ami nálam, hogy letört a rotor és néha beakad a hatása. Vedd ki a kereket és nézd meg a fülek külsõ átmérõjét. Ott lesz a dráma. Remélhetõleg.
    

K_Z 84497 2014. július 14. 23:00  
Hello

Köszi, az elsõ keréktõl egy jeladó kábele jön föl.
Ott minden csatlakozót megtakarítottam és természetesen kontakt spray. A mûszerfal alatti csatlakozót is.
De a hiba továbbra is fenn áll.

'"Kérdésem lenne.
Tapasztaltatok már olyan jelenséget hogy a km-óra nem mér idõszakosan?
Egy tdm 850-esem van 2000-es évjárat 4tx""

Üdv.


    

PalmBela 84496 2014. július 14. 22:56   Válasz erre: 84495
ST-t!

Nekem volt egyszer! Kaptam oltást ellene és elmúlt!
Na de komolyan! 10km-ig tartott, aztán visszajött minden! Azóta nincs baja!
Valószínû valami kontakt, vagy zárlat lehet! VagyazUfók...

    

K_Z 84495 2014. július 14. 22:16  
Sziasztok
Kérdésem lenne.
Tapasztaltatok már olyan jelenséget hogy a km-óra nem mér idõszakosan?
Egy tdm 850-esem van 2000-es évjárat 4tx.

    

todaytom 84494 2014. július 14. 20:46  
Koszi a gratulaciokat. Meg kellett dolgozni erte.
Tájékozódási verseny lévén nem segít a gps. :)
Nincs megadva település csak hogy fordulj a lámpánál jobbra a körforgalomnál a 2 kijárat a 3. település után jobbra a fõúton stb.
Tobbek kozott ezert nem tudom merre jartunk.
Rudabanya es aggtelek tablat is lattunk.
Azt szokott lenni hogy par nap utan felteszik az oldalra az utvonalat es akkor megnezheto, majd belinkelem.
    

kawa550 84493 2014. július 14. 20:45   Válasz erre: 84492
Vagy esetleg használhatnád a térkép "rövid url" funkcióját a link készítéséhez és akkor nem lenne 4 sor ami kilóg a fórumból... :)
Ha már az új google térképet használod, akkor is visszatérhetsz a régihez alul a kérdõjelre kattintva majd 2x a "visszatérés a régi térképhez".
    

szodasbacsi 84492 2014. július 14. 19:59   Válasz erre: 84491
Fárasztó ez a Guglimaps
Tíznél több települést nem tudtam beírni, ha meg kézzel huzigálom az útvonalat, annak a következménye ott látható az elõzõ hozzászólásomban, a LINK felirat után.
Mindegy, az északi rész nagyjából korrekt az érchegységben + még 400 km-rel a fenekemben bevállaltam Aggtelek után a Felsõkelecsény-Rudabánya-Felsõtelekes-Szendrõ útvonalat, csak hogy ne múljon el káromkodás nélkül a Vasárnap sem.
Úgyhogy megvolt az elsõ Félezres túrám.
    

szodasbacsi 84491 2014. július 14. 19:41   Válasz erre: 84449
"És akkor már a Zagyvaróna-Cered közötti szerpentint se hagyja ki! :-) "

Nekem is ez volt tervezve, hogy miután megnéztem Gyöngyösön a motorosbörzét, átszaladok Tarjánba a Mátrán keresztül, aztán Ózd felé haza, de aztán kicsit más sikerült: https://www.google.hu/maps/dir/B%C3%A9lap%C3%A1tfalva/Gy%C3%B6ngy%C3%B6s/Salg%C3%B3tarj%C3%A1n/Hri%C5%88ov%C3%A1/%C3%9Ajv%C3%A1s%C3%A1r,+Szlov%C3%A1kia/Rudab%C3%A1nya/Edel%C3%A9ny/B%C3%A9lap%C3%A1tfalva/@48.3819016,20.6957189,13z/data=!4m95!4m94!1m10!1m1!1s0x47408658de9e7cfd:0xe9c544a221d59ad4!2m2!1d20.3500536!2d48.0578657!3m4!1m2!1d20.152023!2d47.848944!3s0x4740f5a462cc4e51:0x4a5876063a577061!1m10!1m1!1s0x47405a0f823e231f:0xf1b008aea774ed94!2m2!1d19.9294927!2d47.7772651!3m4!1m2!1d19.909171!2d47.917703!3s0x474042cbe2f68fc3:0xe7903867644319f3!1m15!1m1!1s0x47406d4e6db56dd1:0x400c4290c1e1240!2m2!1d19.7999813!2d48.0935237!3m4!1m2!1d19.8256367!2d48.261861!3s0x47400a3c0247a66d:0x93e61fb53d8ed160!3m4!1m2!1d19.6710604!2d48.327181!3s0x473ff86319c6ce9b:0xf29e8588565cae2c!1m5!1m1!1s0x47155bffb1cdb0ad:0xb5ad81d77cb17922!2m2!1d19.5277549!2d48.5780002!1m20!1m1!1s0x473feacbd4fc0b17:0x400f7d1c6972570!2m2!1d20.1241827!2d48.5496528!3m4!1m2!1d20.2582059!2d48.5074929!3s0x473f9660c0738437:0x9f58dc443f4342af!3m4!1m2!1d20.2763004!2d48.5906885!3s0x473fbe90096d966b:0x29216f6b71daab49!3m4!1m2!1d20.3720853!2d48.4951371!3s0x473f983ee9a6b53d:0x2f9163ddd0613081!1m15!1m1!1s0x473f76a67d95b613:0x90b5f586b672935a!2m2!1d20.6206118!2d48.3747405!3m4!1m2!1d20.6361389!2d48.4068377!3s0x473f741302dac1f1:0x1ce105a75b170c9d!3m4!1m2!1d20.6952371!2d48.3894691!3s0x473f73cfcb386eb9:0x9c68c2bf9e2cb1f7!1m5!1m1!1s0x473f6fa29b237ac9:0x400c4290c1e1aa0!2m2!1d20.7385817!2d48.2934391!1m5!1m1!1s0x47408658de9e7cfd:0xe9c544a221d59ad4!2m2!1d20.3500536!2d48.0578657!3e0
    

Robi70 84490 2014. július 14. 19:06   Válasz erre: 84487
Gratulálok! Az szép teljesítmény. A + 2 km pedig semmi, ha 850 km-en nagyobb íveken kanyarodsz, már abból összejöhet!:)
Az itinek hogy nézett ki? Városok felsorolása, vagy térképet rajzoltak?
    

Schindler 84489 2014. július 14. 18:25   Válasz erre: 84487
Nektek is! :)

    

Schindler 84488 2014. július 14. 18:24   Válasz erre: 84480
Gratulálok a szép eredményhez, és a kellemes programhoz! :)

    

todaytom 84487 2014. július 14. 16:30   Válasz erre: 84482
Próbálom röviden de szinte lehetetlen.
Szombat reggel 9-kor rajt, egész nap motoroztunk Balassagyarmatnál Szlovákiába át valahová a hegyek közé, kanyar kanyar hátán egész nap. Alig volt egyenes szakasz ahol az átlagtempót vissza lehetett nyerni. Kazincbarcika felõl értünk Egerbe 8 körül, vacsi, szállás, focimeccs, alvás.
Reggel 6-kor rajt Lillafüred, Miskolc, Kazincbarcika, onnan fogalmam sincs csak az itinert követtük, valahogy Parád Mátrán keresztül egy Ceglédi (nem is értem hogy kerültünk ilyen sík terepre) befutó. Fél óra és díjátadó, ebéd és go haza.
850 kilométer volt a futam + haza. összesen 2 kilométer pluszt mentünk mellesleg mi voltunk a legpontosabbak. Sajnos az átlagtempót nem sikerült tartani egy helyen gyorsabbak voltunk és a súlyos büntetõpontok miatt a 4. helyezettek lettünk.
    

Robi70 84486 2014. július 14. 16:27   Válasz erre: 84476
Tonio, hasonló hangot hallok a blokkom felõl én is. Mivel a fõtengely kivételével fel lett újítva a gép, nem izgat a dolog. Vez. lánc cserélve, szelepek beállítva. Ilyen hangja van és kész.
    

scopy 84485 2014. július 14. 16:12  
Jelentem, megrendeltem a láncszettet. Köszönet a segítségért mindannyiótoknak!
    

Tonio 84484 2014. július 14. 16:06  
Köszönöm, a gyors diagnózist!

Robi, Gratula! Jó buli lehetett!
    

scopy 84483 2014. július 14. 15:44   Válasz erre: 84466
Köszönöm szépen Messsterrrr!
    

Robi70 84482 2014. július 14. 15:27  
Todaytom, érdekelne a beszámolód a Bike Maratonról. Mi történt, mennyi km-t mentetek, mennyi idõ alatt??? Ott is ki kell találni az útvonalat mindenféle feladványból, vagy konkrét útvonal tervet kaptok???
    

karcsika 84481 2014. július 14. 15:24   Válasz erre: 84480
Oszikának továbbra is gyönyörû a hajzuhatag a fejecskéjén! :-)
    

Robi70 84480 2014. július 14. 15:23  
Szasztok!
Túl vagyunk a Motorrevûs kalandtúrán. Szuper volt! Bár az elsõ etap itinerjét kézhez véve, nem voltam benne biztos, hogy betalálunk a célba. Azért persze sikerült!:) Leghamarabb Magdi agya (mert Neki van) állt rá ezekre a faramuci feladványokra. Nélküle még mindig a starthelyen vakargatnám a fejem.:))) Kb. 260-270 km-t kellett teljesíteni, nekünk az eltévedésekkel megvolt a 300 km. Így az Õrségi nemzeti park ki van pipálva.
És ugye mondtam, hogy találkozni fogunk Tádés kollégával. Jó volt beszélgetni Velük egy kicsit! Õk a 32. mi az elõkelõ 39. helyen végeztünk. Mielõtt kérdeznétek nem 40 induló volt!))) 25 csapatot utasítottunk magunk mögé, Angol és Oszika még ennél is többet.
Emléklap, egyen póló, szarvas pörkölt, zsíros kenyér, sör és persze sok-sok élmény!
    

gegabor 84479 2014. július 14. 14:37   Válasz erre: 84475
Bíró úr, esküszöm az nem én voltam! :)
    

VVLaci 84478 2014. július 14. 13:58   Válasz erre: 84476
Vedd le a jobb oldali motortartót, hogy hozzáférj a láncfeszítõhöz. A középsõ nagy csavarját tekerd ki, vedd ki a rugókat és egy csavarhúzóval nyomd be a feszítõt. Halld, hogy kattan! Ezután rugók és csavar vissza, motortartó vissza.

Ha csökken a kattogás, akkor a lánc volt, ha nem, akkor lehet szelep, fõtengely. Akár egy nagyméretû csavarhúzót is használhatsz sztetoszkópként, bár egyesek szerint ez nem elegáns! :-)))
    

lendvai 84477 2014. július 14. 13:11   Válasz erre: 84476
Fenn lehetne akár szelephang is. De ha neked is lentrõl jön, akkor lehet egy laza vezérmûlánc pl. Egy sztetoszkóp jól jön ilyenkor.
Mindemellett ne felejtsük el, hogy a TDM-nek alapból varrógéphangja van. :-)
    

Tonio 84476 2014. július 14. 12:59  
Sziasztok!
Rég jártam erre...
Mûszaki részeg! egy kis hangról hibamegállapítás! http://www.youtube.com/watch?v=_NQkFpuFr4c
A gépembõl is hasonlo hangok ciripelnek kifelé...mi lehet az ok?
    

VVLaci 84475 2014. július 14. 12:33   Válasz erre: 84474
Valaki mondta, hogy egy õrült TDM garázdálkodik a Bükkben!

Így már értem! :-)))
    

gegabor 84474 2014. július 14. 12:21   Válasz erre: 84403
Kawa! Köszi a tippet, hétvégén ki lett cserélve a hátsó, javaslatodat szem elõtt tartva le is ellenõriztük az egyenességét. Nem volt vele gond az eredeti felállással sem, de visszarakáskor különösen ügyeltünk arra, h tuti jól álljon. (hál istennek a skála is jól áll, így remélem h ott nincs hiba).
Viszont, ha már "gumigyilkolás", sikerült "bejáratnom" a jól megszokott lillafüredi utamon az új hátsót, a mellékelt képeket leállás után készítettem, a gumi felülete forró volt, és olyan, mint a rágógumi, szó szerint, hozzáragadt az ujjamhoz. Szóval valószínû, h a hiba az én készülékemben lesz, mert ez a terhelés tapasztalataim szerint egy jó kis pályázással járó terheléshez közelít, és ezeket a gumikat egyértelmûen nem arra tervezték, így szerintem egész egyszerûen túlmelegszik és sokkal jobban kopik... (viszont úgy is tapad cserébe, mint a rágógumi...:) )

    

lendvai 84473 2014. július 14. 12:20   Válasz erre: 84472
Á, én szerszámfetisiszta vagyok, már kinéztem egy olyan univerzális cuccot, amivel ki is meg be is lehet nyomni meg minden. :-)
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22113
5 623 Eddigi túrák
14 222 466 km
34072 Eddigi túra-résztvevők