27 28 29 30
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

sc_zsolt 84669 2014. július 21. 16:13   Válasz erre: 84666
Írtam ár korábban, próbáljátok ki Karex plexiét! Megéri!
Nincs turbulencia, nincs fej rázás, szerintem nagyon jó!
Ráadásul jól is mutat. Fõleg oldalnézetbõl sokkal szebb, mint a Givi...
    

kawa550 84668 2014. július 21. 16:12   Válasz erre: 84657
Láttam ám a hosszút is! :-)))
    

kawa550 84667 2014. július 21. 16:11  
Látom 1re többen juttok el oda hogy a gyári plexi a legjobb kompromisszum. :-)))
    

Reppa 84666 2014. július 21. 16:02   Válasz erre: 84658
Én megléptem ezt,elcseréltem a gyári plexit Givi túraplexire.Olvastam itt a turbulenciáról de nem igazán hittem el,vagyis inkább nem akartam elhinni. Na most fent van a gépen,kb 110nél kezdõdik a buli,bizony rázza a fejemet,ha 5-6 centit lebukok akkor már jó,úgyhogy most még megpróbálom ezt megmagasitani,ha nem lesz úgy se jó akkor majd valahogy megszokom.
Mit gondoltok,azok a 7-8 centi plexitoldatok mekkora sebességig biztonságosak,vagy egyáltalán biztonságosak?
    

csanesz 84665 2014. július 21. 15:50   Válasz erre: 84662
ati5995
Hát az enyém most megy szerelõhöz!
    

csanesz 84664 2014. július 21. 15:48  
Túra plexi ide vagy oda, szerintem jó dolog!
2 héttel ezelõtt pénteken 3 szor áztam el a városban. Ill város, külváros között ingáztam egész nap nyári szellõs "motros" kabátban. És talán a plexinek köszönhetem, hogy nem lett tüdõgyuszi. A sisak plexi is alig lett vizes...
    

lendvai 84663 2014. július 21. 14:56   Válasz erre: 84661
Azt az MRA Variót azért applikáld fel szerintem a túraplexire. Egyrészt ronda lesz és Séf bácsi kedvére savazhat most már téged is, másrészt lehet, hogy valamelyest ellövi a turbulenciát a fejed fölé. Nekem a Yamaha túraplexi+Vario egész jó, bár ez 900-as.
    

ati5995 84662 2014. július 21. 14:27  
Esetleg Bp.-i 4 TX tulaj akinek az van, kölcsön adhatná próbára a gépét 1-2 km alatt kiderülne.Várom a jelentkezõket.köszi elõre is
    

ati5995 84661 2014. július 21. 14:25  
Tibi.Azt nem szeretem,de én alacsonyabb v.ok mint te,hátha jó lesz,mert a gyári,és a mostani MRA+varió szárny -tól följebb kéne a szelet hoznia.

    

yamatomo 84660 2014. július 21. 13:56  
Biztosan mindenki látott már fürdõruhás motorost... Na nem a strandon,hanem a paripája nyergében. Elég groteszk látvány,meg egyben ijesztõ is... Legalább egy úszógumit tenne a dereka köré a szerencsétlen,és akkor még gondolhatná az ember,hogy strandról jött,vagy oda robog ebben a hõségben. Tegnap du. hazafelé jövet Zakopaneból volt szerencsém egy ilyen terminátorhoz,aki bõ 140-el közlekedett egy rövidnadrág,izompóló,és valami simi cipõ társaságában... Ettõl csak az bizarabb,de egyben undorító is valahol,amikor a /jellemzõen sportmotoros,de láttam már mindenfélét/ kolléga korrekt,méregdrága bõrszerkóban nyomul,és nem szordínóban,a háta mögé felbiggyesztett hölgyemény meg topban,lefûrészelt csövû farmerben,és valami papucsfélében kapaszkodik a lovagja mögött... Számomra érthetetlen a dolog... Szerintem törvényileg szabályozni kellene a dolgot,hogy ne lehessen fecskében motorozgatni. Oké,saját felelõsség,de ha perec van,akkor nem mindegy, hogy megússza néhány zúzódással,vagy hónapokig ápolásra,meg plasztikai mûtétekre szorul,ami meg a nagy közösbõl van finanszírozva. Persze sajnálja az ember,ha ilyen történik,de ha a biztonsági öv nem használatáért büntetnek,akkor ez is megérne egy csekket...
    

lendvai 84659 2014. július 21. 13:54   Válasz erre: 84658
Szereted, ha lobog a fejed 110 fölött? :-) Mert nekem az volt a Givi túraplexivel. :-)
    

ati5995 84658 2014. július 21. 13:42  
FIGYELEM !!! Valaki nem akar gyári 4TX plexiért cserébe adni GIVI plexit??Mintha régebben valakinek lett volna ilyen igénye!!
    

PalmBela 84657 2014. július 21. 13:35   Válasz erre: 84651
legyen

    

yamatomo 84656 2014. július 21. 12:45   Válasz erre: 84655
Köszi a segítséget! Akkor kutakodok a bontókban meg egyéb helyeken. Addig meg lovaglás...
    

yamatomo 84656 2014. július 21. 12:45   Válasz erre: 84655
Köszi a segítséget! Akkor kutakodok a bontókban meg egyéb helyeken. Addig meg lovaglás...
    

gezasz 84655 2014. július 21. 12:35   Válasz erre: 84654
Az osztrák sem az az elengedõs fajta. Inkább behúzódik a felezõ mellé és lassabban megy mint a megengedett, mert ráér. Az olasz, a román, és úgy általában a Balkán sokkal elõzékenyebb
    

kawa550 84655 2014. július 21. 12:35   Válasz erre: 84654
Én cseréltem az enyémet mert az elfosta magát. Fel is lehet újíttatni, pl a Déczinél az olyan 25 körül volt, egy bontott jó 4tx meg 20, én inkább arra cseréltem.
https://www.google.hu/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=motorker%C3%A9kp%C3%A1r%20rug%C3%B3stag%20fel%C3%BAj%C3%ADt%C3%A1s
    

yamatomo 84654 2014. július 21. 12:29  
Szép napot és motorolós nyarat Mindenkinek! :) Olvasva a fórumot úgy látom mindenki volt már,vagy készül, kisebb nagyobb túrára. Én tegnap érkeztem haza egy több napos Zakopane túráról. Nagyon szép hely,és mintha egy más világba csöppenne az ember. Lengyel barátaink igazán figyelmesek,és nem csak a vendéglátásban,hanem az utakon is. Elõzékenyek,körültekintõek,türelmesek. A GDP biztosan befolyásolhatja a közlekedési morált valamilyen szinten. Nálunk ritka,hogy elenged az autós egy tizenkét motorból álló konvojt,ott minden esetben lehúzódtak,és kedélyesen integettek. Biztosan többen is jártak már arrafelé innen a fórumról,de aki nem,annak csak ajánlani tudom. Viszont úgy tûnik,hogy a hátsó lengéscsillapító,rúgóstag,megadta magát... Csak libeg,mintha lovon ülne az ember. Próbáltam keményíteni rajta,de kevés sikerrel. Van valakinek ötlete ezzel kapcsolatban? A gáz illant el,vagy az olaj szivárgott el...? Olajfolyásra utaló nyomok mintha lettek volna korábban a rúgóstagnál. Nem csepegett konkrétan,de porral keveredett olajos maszlag volt idõnként a rúgón. Valamennyi trutyi a láncról is kerülhet a rúgóra...gondolom én... Korábban olvastam az egyik kolléga értekezését a rúgóstag javításáról,aki hasonló helyzetben volt mint most én. De ez már jó régen volt azt hiszem. Ha valakinek van ötlete ezzel kapcsolatban,akkor megköszönném a segítségét. Elõre is köszi,és széles utat Mindenkinek!
    

petya89 84653 2014. július 21. 11:43   Válasz erre: 84643
Szia tulok99!
Mi is megyünk páran meg Gyõrbõl is jön jópár cimbora!
Egy fehér TDM valószínû hogy fel fog tûnni! :D
    

kawa550 84652 2014. július 21. 11:03   Válasz erre: 84642
Néha én is gondolkodom az ilyen kérdéseknél, hogy most akkor mondjam hogy mit és hogy kell csinálni, mikor szemmel láthatóan abszolút nem megy ez neki, hisz nem is kérdezne ha menne.
Ha mondom, azzal bátorítom, ha nem mondom, akkor is nekiáll és csak még nagyobb bajt csinál, ha meg azt mondom hogy ne csináld mert nem megy ez neked, akkor meg megsértõdik.
Igazából tényleg jobb lenne hallgatni és nézni ahogy elbaxa, az nekem nem okoz kárt. Csak nem mindenki hallgat mikor tudja hogy segíthetne is.
    

kawa550 84651 2014. július 21. 10:54   Válasz erre: 84648
Értelek én Bélám, hogy te traktorosként a másik oldalról nézed a dolgokat, de ha most azt mondod hogy téged még soha senki nem bosszantott aki csak a munkáját végezte, akkor én eccerûen nem hiszek neked.
Te is anyáztál már 5km-es dugóban útfelújítás miatt, te is baxtál volna már szívesen szemközt feleslegesen igazoltató/trafipaxoló rendõrt, szidtad a vízmû anyját mikor borotválkozás közben félúton zárták el az utcában a vizet stb.
De azt nekem sem te, sem más traktoros nem fogja megmagyarázni hogy a gyök2-vel meredek hegyi szerpentinen ereszkedõ dupla utánfutós bálaszállítókkal csak úgy lehet (lehetõleg a délutáni csúcsforgalomban) közlekedni hogy hárman mennek egymás picsájában és még csak véletlenül sem tartanak egymást közt annyi helyet hogy beférjen közéjük 1-2 autó, mert egyet-egyet meg tudsz elõzni még kanyargós úton is, de 3-at már egyenesben is csak nehezen.
Gondolhatna õ is erre, nem is kerülne egy fillérjébe se, de nem gondol, mert egy buzi kötsög aki nem néz senkit, semmit. És ezt nem most találtam ki, 2 napja megemlítettem a kawa fórumban, csak át kell nézned.
Mint ahogy szó szerint büntetném azt a köcsögöt, amelyik egy olyan utánfutóval szállította a gabonát ami szebben terítette a magokat az útra mint a sószóró télen. 2 falu közt ahol csak lehetett a szembejövõ sávban kellett mennem hogy ne essek pofára a búzáján. Az ilyen nekem egy köcsög, hisz kibaxik velem meg a többi közlekedõvel, úgy hogy ez még neki is kárt okoz, hisz az a mag pénzébe kerül neki is, de szarik rá.
A sárfelhordást én már meg se említem, megtették azt már páran....
    

Robi70 84650 2014. július 21. 10:42  
Szasztok!
Nem sok, de nekem is van traktoros ismerõsöm, rokonom. Tényleg rendes emberek. DE, az útra felhordott sarat letakaríttatnám mindegyikkel. Traktor, kombájn, teherautó.... mindegy. Nem csak motorral veszélyes, de még autóval is.
    

nferro 84649 2014. július 21. 09:10   Válasz erre: 84648
Pedig akad, ahogy mindenhol, minden kategóriában, minden közlekedési és munkaeszköz kezelõ között. Ez nem foglalkozás függõ, hanem az emberi természet ilyen. Azért valljuk be, az kellemes, amikor száz méter hosszan húzódik az aszfalton vastagon a sár, mert a rendes, becsületes, dolgos, többnyire családos ember nem foglalkozik azzal, hogy a szántóról, földútról felhordja a ganét. Azért van egy-két ilyen apróság, de még egyszer, mivel nem akarok senkit megsérteni (de azért nem is szentek), ez ember függõ és nem traktoron múlik.
    

PalmBela 84648 2014. július 21. 08:48   Válasz erre: 84640
�Egyetlen buzi traktorost sem ismerek, pedig találkoztam már néhánnyal! Mind rendes, becsületes, dolgos, többnyire családos ember. Van olyan is amelyik még motorozik is. S hihetetlenül paráznak amikor egy-egy õröltebb motoros 12 cm húz el az eke mellett, mert csak épp úgy fér be az elõzésbe...megbillen a 10 tonna, s egy tizedmásodperc alatt leng ki a munkaeszköz akár egy métert is! Aki ücsörgött már ilyesmi nagy gépen tudja, hogy nem egyszerû ezekkel közlekedni, de sajnos néha muszáj!
Csak a dolgukat végzik!
    

Karex 84647 2014. július 20. 21:43   Válasz erre: 84619
Gondolom az új tulajnak ecsetelted a fórumozás hasznosságát!
Szép motornak hamar jön a vevõje...........
    

zsotli 84646 2014. július 20. 21:06   Válasz erre: 84645
Sajna ragaszthatatlan, mert már csak 1 fül volt rajta és az is porrá ment!
    

lendvai 84645 2014. július 20. 21:04   Válasz erre: 84644
Valaki vett itt utángyártottat ha jól emlékszem, de jó minõségû ragasztóval szerintem össze is lehet ragasztani.
    

zsotli 84644 2014. július 20. 20:58  
Kilométer óra jeladó mágnest csak gyáriban lehet venni? Havernak sikerült leamortizálni :)
    

tulok99 84643 2014. július 20. 20:49   Válasz erre: 84639
jól hangzik, én szeretem az ilyet! ha már szóbakerült, megyek pár barátommal hétvégén kenesére! péntektõl vasárnapig! van kedve eljönni valakinek?
    

vasutas 84642 2014. július 20. 19:58   Válasz erre: 84641
Csabus ,,, itt is örülünk, hogy épségben itthon vagytok . Sokat emlegettünk benneteket, izgultunk értetek Editkémmel, esténként pedig próbáltunk követni az utatokat a térképen .
A megbízható motorról ,,, gondolom Te sem csak a garázsodban nézted át a Varát a nagy út elõtt, hozzáértõ szakember segítségét is igénybe vetted .
Mindig mosolyogva olvasom az ,,, szeretnék szelephézagot állítani, de nem tudom, hogy lehetne levenni a tankot,,, és hasonló mondatokat .
    

galoscsabus 84641 2014. július 20. 18:05   Válasz erre: 84604
És még annál is "másabb", ha kicsit túlmész a szomszéd falun, úgy 4-5 ezer kilométerrel ;-)
Ott a megbízhatóság már nem úri huncutság, hanem alapkövetelmény.....

Együtt kompoztunk át Marokkóba két holland nyugdíjassal (két, Dakart is megjárt, 60-65 éves veteránról van szó).
Szenegálba készültek egy kis Mauritánia-Mali kitérõvel.
Mindketten egy-egy öregecske 650-es TransAlp-pal voltak, kellõ mannyiségû pakkal felszerelkezve.
Aztán ahogy beszélgettünk kiderült, hogy ez csak a túrájuk bekezdése, mert szeptemberben lekonzerválják a motorokat Dakarban, majd jövõ márciusban visszarepülnek és folytatják az utat egészen Fokvárosig, ami még 4 hónapot és kb. 18000 km-t jelent, kicsit becsavarogva útközben az egyenlítõi Afrikát.
Azt hiszem õk pl. elég nehezen értelmeznék a megbízhatóságot, mint felesleges, élményt rontó tényezõt :-))))))))
    

kawa550 84640 2014. július 20. 13:43  
Ilyen koncertes sörsátras motorostalálkozókra jár innen valaki? Én elég hamar leszoktam az ilyesmirõl még fijjatalkoromban.....
Megint motorral kell mennem a sok buzi traktoros miatt. Nehéz a zélet.:)
    

Muju 84639 2014. július 20. 13:11  
Környékbelieknek és mindenkinek akit érdekel.!.

    

csokabi 84638 2014. július 20. 08:47   Válasz erre: 84636
Szép óra, látom kamu a szar fizetésrõl szóló hír...:)))
    

scopy 84637 2014. július 20. 05:04  
Tegnap elõtt egy szögvas majdnem kiverte a jobb szemem. Rajtam volt a motoros szemüvegem, így megúsztam. Az éjjel kaptam egy németben dolgozó havertól egy másikat.
"egyik kézzel elvesz, a másikkal ad"
    

scopy 84636 2014. július 20. 04:52  
:-)
    

scopy 84635 2014. július 20. 04:46  
Jól hergelt!
Vízre Szajol rendezvény hulla nélkül abszolválva, bár a zombik még tartanak hazafelé!

Hétfõn, ha jól megy, egy PanEuropean 1300 lovasa leszek, utána pedig valami 1600-as csopit probalhatok ki. (Elnök úr lánccserés, cuccok nagyvasról megérkeztek.)
Vvlaci kedvéért arany lánc... Az megy az órámhoz... :-)
    

tudike 84634 2014. július 19. 23:50  
Ha már vettem a fáradtságot és beléptem, felhozom a topikot, mert éppen lecsúszófélben volt...:)))
    

tulok99 84633 2014. július 19. 16:35   Válasz erre: 84629
A hayabusat is volt szerencsem megulni mar,ahhoz nem erni kell,hanem kalandvagy...sokkal kezesebb mint ranezesre gondolna az ember de eszetlenkedni a kisebb konyebb supersportok sokkal jobbak de bazi kenyelmetlen.kozutra nem vennek ilyen kemeny motort...
    

tulok99 84632 2014. július 19. 15:38  
Lecseréltem a fékkart,de nem passzolt a felfogatása,kicsit túlzásba estem....
    

lendvai 84631 2014. július 19. 15:24   Válasz erre: 84630
Akkor a zzr 1400 már lekerült a listáról? Pedig szülinapodra épp készültünk összedobni neked egyet, de akkor így lefújva, vissza is mondom a rendelést a szalonban.:-)
    

kawa550 84630 2014. július 19. 12:07   Válasz erre: 84629
Nem is vennék olyant, de ahogy örexek egyre jobban teccõdik az fjr a 140akárhány pacijával....:)))))))))))
    

lendvai 84629 2014. július 19. 12:03  
Jó napot! Tegnap fagyizáskor összefutottam egy 50+ fickóval, aki egy 2009-es Hayabusával érkezett, 4-1 Bódis dobbal, brutális hanggal. Volt ott egy bácsi a kutyájával, induláskor megmutatta azért egy gázföccsel, hogy milyen pörgõs a blokk és milyet szól a dob. Az volt a bibi, hogy a bácsi kutyája a dob mögött nézelõdött és amikor az arcába robbant a gázfröccs igencsak összerezzent, de fegyelmezett kutya volt, egy rövid "bazmeg"nézéssel letudta a dolgot. Na ahhoz a motorhoz meg kell érni fejben.:-)
    

kawa550 84628 2014. július 19. 10:38   Válasz erre: 84625
Láttam ennek az eredetijét a tecsõn, hogy egy ökör aki így megy városban az biztos.
De az is hogy az "óvatos" átlagmotoros ha tök véletlenül, saját hibáján kívül keveredne valami hasonló helyzetbe, akkor kb 3x halna meg, szóval egy ökör, de szeretnék én ilyen reflexeket meg motorozási tudást.
    

Muju 84627 2014. július 19. 09:39  
Ez azon már túl van nem is kevéssel.
    

Flenegen 84626 2014. július 19. 09:22  
Ez a nemnomális kategòria!
    

jasszel 84625 2014. július 19. 08:59  
az állat.
    

Annonymus 84624 2014. július 19. 07:02  
Jó reggelt naccságosurak...Scopy hová is szeretnél disszidálni?
    

scopy 84623 2014. július 19. 06:51   Válasz erre: 84620
Tis aztán minden évben begyûjtötök néhány új déli kanyart Jocó! :-))))))))

Ez a qrva Alföld! Nektek- és még sokaknak innen a fórumról- egy-egy új kanyarért ki kell mennetek a világból, nekünk meg az elsõ kanyarért menni kell 100 km-t.

Egyszer úgyis elköltözünk valami hegyvidékre!
    

scopy 84622 2014. július 19. 06:43  
Jól hergelt!

Látom, jól elvoltatok ezzel a "szeretek veszélyesen élni" dologgal! :-)))))))))

Az az érdekes ebben számomra, hogy a TDM legöregebb szériája is képes kielégíteni az erre hajlammal bíró embereket. Nem tudom, hogy a "konkurencia" okoz-e ilyen vágyat, hajlamot. Még nem nagyon hallottam Varával állatkodóról. (Elnézést! Nekem kellemetlen! Nem fikázom az egyébként számomra nagyon szimpatikus típust, csak egyszerûen így van.) Nálunk sem ez a jellemzõ, de van egy-két izommenõ a csapatban...
    

kawa550 84621 2014. július 18. 23:51   Válasz erre: 84618
Ez egy faszbúk bölcsességnek jó,sokan bólogatnának is hogy milyen igaz, de a TT-n minden évben nem öregszik meg 1-2 nem jó, hanem kiváló motoros. Szóval ez egy hülye duma.
    

vasutas 84620 2014. július 18. 22:12  
Minket idén a szlovén utak leptek meg, méghozzá nagyon !
Az autópályától délre esõ fehér utakon közelítettük meg az olasz határt és nagyon jól motorozható utakat találtunk . Kitûnõ aszfalt mindenfelé, nulla forgalommal és kanyar kanyar hátán . (El is tartott egy napig, míg elértük Goriciát. ) -:))))
Mindenhol csak a Bled környékérõl és a Dráva völgyérõl olvashatunk, pedig az a vidék is megér egy misét.

    

sc_zsolt 84619 2014. július 18. 21:30  
Sziasztok, nem várt gyorsasággal kelt el a TDM, ma este elvitték.
Köszönöm a tanácsokat, amit itt kaptam, kár, hogy személyesen csak egy-két emberrel sikerült megismerkedni.
Azért maradok itt olvasgatni...:)
    

gezasz 84618 2014. július 18. 21:10   Válasz erre: 84607
Khmm! Ma is kipörgettem a pirosig a gépet, túl sok volt a kamion meg a Porsche az úton. Kilonegyven felett a 43-as határközeli részén. Ha jártál arra akkor tudod nem piskota módon szar az Út. Ja és az idén kétszer cseréltem olajat. Tulajdonképpen nincs majrécsíkom, köszönet a Dolomitoknak. Nem kell nekem bukócsõ mert nem esek el, nem kell magasított plexi, mert azért motorozunk, hogy érjen a menetszél, különben autóba ülnék ha zavarna. Akkor csak rendeltetés szerüen használom a 4TX-et!
De azért rohadt defenzíven kell motorozni.Az a jó motoros aki megöregszik, nem aki gyors!
    

ati5995 84617 2014. július 18. 21:01  
Azzal a motorral biztos h. jó motorozni-ami nem romlik el a túra alatt!!!!Ez a lényeg!!
    

Endruz 84616 2014. július 18. 20:58   Válasz erre: 84598
Egyet értek Józsi veled!!! :-)))) tényleg jó motorozni a Ducatival, de az elektronika hagy némi kivetni valót :-((( ja és BMW-vel is jó motorozni :-))))))))
    

ati5995 84615 2014. július 18. 20:42  
Nekem egyenlõre elég volna St.Corona és környéke is!!
    

Englishman 84614 2014. július 18. 20:16  
Embörök!

Nézem EuroSport2-n a mai Tour de France összefoglalót.
Egyre inkább úgy érzem, egyszer el kell oda menni egy jót motorozni!
Hihetetlenül gyönyörû vidék!
    

vasutas 84613 2014. július 18. 19:09   Válasz erre: 84610
Azt olvastam valahol, aki Trogirban volt az az összes tengerparti várost látta . ,, És van benn igazság .-:))
Ne hagyjátok ki Opátiát , sétáljatok fel gyalog a Krka hídjára, a krka vízesés kötelezõ látnivaló (Sibeniknél).
    

Annonymus 84612 2014. július 18. 16:20  
Pula-nál kezdünk s egész le Dubrovnikig 3-4 hét.
    

Suprati 84611 2014. július 18. 16:00   Válasz erre: 84610
Melyik részre mentek? Krka, Trogir?
    

Annonymus 84610 2014. július 18. 14:55  
Dobrij gyenj ...Naccságosurak.Jövhét végén indulunk Horvátországba,szívesen meghallgatnák pár olyan ajánlatot amit érdemes elmenni megnézni(Pula,Plitvice,Dubrovnik kipipálva).Hála s köszönet.
    

kawa550 84609 2014. július 18. 13:21   Válasz erre: 84608
De én má 2x!:))))))
    

lendvai 84608 2014. július 18. 12:59   Válasz erre: 84607
Nem is igaz, én is összetörtem már a 4TX-et anno. :-) Meg egy kicsit magamat is. :-) És tuti, hogy antiszociálisabb vagyok! :-))) Az engem se nagyon aggaszt, hogy mennyit fogyaszt. Szél is van rajta, amíg nem lotyogtatja a szemgolyóimat a turbulencia addig nem érdekel, nyáron kifejezetten jó dolog. :-) Van tunerem, lehet játszani vele, lehet hangolgatni, hogy fillérbaszó vagy iszákos üzemmódot akarok, annak megfelelõ menettulajdonságokkal. :-) Még nem piszkáltam bele, mert ugye a sebész se kezd mûtétbe addig, míg utána nem olvas és meg nem tanulja mi van odabenn. :-) De abban biztos lehetsz, hogy bele fogok nézni. :-) És az autómat is elbaszom néhányszor. :-) A határon történõ adrenalinvadászat nem vonz, de az is igaz, hogy amikor megvettem a 4TX-et utána még sokáig féltem a kanyaroktól. Aztán amikor betettem a szalagkorlát alá utána egy darabig megint, de ez azt hiszem normálisnak tekinthetõ, még ha én nem is. :-) De meghalni leginkább szex közben szeretnék majd, ezt már asszonykámnak is elmondtam. :-) Mégiscsak kellemesebb, mint motorral törni össze magam. :-)
    

kawa550 84607 2014. július 18. 10:59   Válasz erre: 84606
Úgy látszik csak a 3vd-sek tudják rendeltetésszerûen használni a tádét.:)))))
Fogyaszt. Fúj rajt a szél. Meg lehet vele hazafelé 60km-t kerülni csak hogy a lemenõ nap utolsó fényénél vaddisznó mód végigrongyoljon az emberfia a Léka-Rohonc szakaszon oda vissza.
Szervdonor, gondolhatta a 3 osztrák gésa, miután hiába próbáltak tapadni.
Szervdonor, gondolhatja a színházhoz kiöltözött Nagykörúti dáma, mikor elhúz mellette a túramotoros 60-al.
Csak nézõpont kérdése.
Benne van egy esés, tudom én azt, (ki tudná itt nálam jobban?! :))), de én így tolom, majd ha bokorágon ücsörgõ nádiposzátákat akarok nézegetni, elmegyek gyalogtúrára, a moci nem arra való. Szerintem. :))))))
    

evdem 84606 2014. július 18. 10:00  
Való igaz. Volt citroen-em is (BX) meg nissan-om is (almera) ha az lenne a kérdés holnap így vakon melyikkel menjek a világ másik végéra egyértelmûen a nissan, de ha ha az melyikben érezném magam jobban akkor a BX. A motorozás nekem legalább is ilyen sõt még inkább ilyen, igaz nem is célom a világ bejárása motoron, bár imádok motoron ülni mindig is ilyen szent örültként tekintettem azokra akik képesek sok 100 vagy 1000 Km-et letekerni motoron. Pont ezért soha nem értettem igazán azokat akik a fogyasztáson, meg a menet szelen nyüszítenek. "vazz ez egy motor" mondom magamban. Lehet UFO vagyok.
    

Annonymus 84605 2014. július 18. 09:49   Válasz erre: 84597
Gyursz kemenyen vazzeg :- )))))
    

csokabi 84604 2014. július 18. 09:23   Válasz erre: 84603
Teljesen igazad van egészen addig, míg hazai pályán motorozgatsz. Egészen más a helyzet, ha mondjuk 1000 km-rel odébb rohad le a technika. Errefelé 70 euro a munkadíj óránként és nem fognak kapkodni a kedvedért. Részemrõl maradok a megbízható technikánál az adrenalin meg jön majd a hegyekben.
    

evdem 84603 2014. július 18. 09:02  
Nem tudom kinek hogy de szerintem a motor alapvetõen élvezeti cikk, nem feltétlen a megbizhatóság szobra kell legyen, arra ott a családi, gyerekfurikáztató négykerekû az legyen megbizható és mint olyan általában unalmas. A motor teljesen másért van, ha a nyûgjeivel együtt adja azt adrenalin bombát amire szükséged van akkor legyen Õ.
    

wanatt 84602 2014. július 18. 08:54  
Sziasztok! Szolgálati közlemény: 19-én szombaton Hartán motoros összejövetel lesz, a helyi ún. "D.S.B." csapat szervezésében, a Duna parton. Négy fellépõ zenekart várnak, lesz fõzés és egyebek. A belépõ, és a sátorhely az utolsó infók szerint ingyenes. A területen wc. és zuhanyzó található. Lesz minden mint karácsonykor. Ha esetleg tudok valami pontosabbat, még írok róla.
    

lendvai 84601 2014. július 18. 07:51  
Na ezeknek a fikázgatásoknak meg a másik oldal felzúdulásának azért van egy pozitív oldala: felpezsdíti a topicot. :-) Valljuk be, azért a neten található tulajdonosi vélemények alapján van némi alapja a minõsítésnek, még ha elég sarkos is az a vélemény. Én a magam részérõl nem így szoktam fogalmazni, nekem a bombanõ hasonlat jut mindig eszembe: biztos rohadt jó meneteket lehet lezavarni vele az ágyban, de feleségnek nem kellene. :-) A megbízhatósággal akkor van a gond, ha a tulajdonosi és egyéb visszajelzésekben egyrészt folyton lerohad az adott típus, másrészt meg egy részüknek semmi baja vele. Ez a minõségbiztosítás problémája. Nekem egy motor (vagy autó) legyen tényleg megbízható és akkor az jó nekem, vagy legyen rossz és akkor elkerülöm. :-) Ez a van közte jó is meg rossz is nekem nem opció. :-) Persze van, aki a csapodár bombanõkre vadászik, õket is megértem. :-)
    

kawa550 84600 2014. július 18. 00:25   Válasz erre: 84599
Majd mingyá gyön a recski, oszt megtudjátok mi a fikázás.:))))))
A multibicska elsõ, kindertojás szériája viszont tényleg szörnyen csúf. És télleg marha jól mennek. Mikor mennek....:))))))))))
    

Suprati 84599 2014. július 17. 23:24   Válasz erre: 84598
Ritkán szólsz hozzá Jocó... :)

Ha valakinek elkerülte volna a figyelmét ez nyilvános fórum.
Nem kell meglepõdni, ha valaki egyszer veszi a fáradságot és vissza is válaszol. Van egy hangyányi különbség a csipkelõdés és a fikázás között...

Történt egyszer...
http://www.motorozz.hu/main.pl?menupage=forum&topic_id=790&session_id=SESSION_ID/YC5wFvPls10656&offset=2600&limit=100 #752
Erre volt egy válasz: #797-tõl 809ig érdemes elolvasni.

    

vasutas 84598 2014. július 17. 22:39   Válasz erre: 84578
Ducati, mint olasz hulladék ???
Barátom új GS-t indult venni, mikor meglátta a multistrádát. Azonnal beleszeretett, hat éve használja probléma mentesen . A formája valóban megosztó .
Szerencsémre jó párszor cseréltünk már motort . Biztos, hogy nem megbízhatóbb mint a Tdm, de a Ducattival sokkal jobb motorozni ,,,,
    

Vladek 84597 2014. július 17. 22:17  
Új kormány.
    

Karex 84596 2014. július 17. 22:10   Válasz erre: 84595
Egyenlõre nekem küld, nem szólt most senki..........
Pü-ben megy a cím.
    

sc_zsolt 84595 2014. július 17. 22:06   Válasz erre: 84594
Tudom, mondtad...:(

Apropó, a plexit visszajuttassam, vagy valaki ki akarja még próbálni?
    

Karex 84594 2014. július 17. 22:01   Válasz erre: 84588
Most mondjam, hogy elkéstél?
Egy éve kezdtem el motort keresni, és csak pirosat találtam...........
Kék lett volna eredetileg.............
    

kawa550 84593 2014. július 17. 21:32   Válasz erre: 84587
Az én ventilátorom csak városban, lámpánál ácsorgásnál meg tötymörgésnél kapcsol be.
    

godisme71 84592 2014. július 17. 21:01   Válasz erre: 84591
köszi. valszínû akkor termosztát lesz,más jel nincs...
    

lendvai 84591 2014. július 17. 19:47   Válasz erre: 84587
Ha folyásnak semmilyen nyoma nincs, lerakódás formájában sem, mert a forró hûtõfolyadék elég gyorsan elpárolog a szintén forró felületrõl akkor befelé fogyhat, pl egy átégett hengerfej tömítésen át. A túlmelegedés lehet termosztát probléma és lehet, hlgy ebbõl származik a hûtõfolyadék fogyás is. Nézd meg az olaj állagát, ha tejeskávéra emlékeztet akkor befelé fogy. De olyankor már gõzölög a kipufogó is. Csanesznek volt ilyen problémája, de neki azt hiszem nem látszott az olajon semmi. A termosztátot ki kell szedni, bedobni egy lábas vízbe és felforralni, ott kiderül, hogy mûködik-e.
    

csokabi 84590 2014. július 17. 19:22   Válasz erre: 84583
Na, ha tetszik, akkor van még:) Ugyanonnan, csak a párkányról készültek ezek is. Az ilyen helyek még mindig megállásra késztetnek engem is.
    

sc_zsolt 84589 2014. július 17. 18:55  
Érdeklõdni a 06 30 228-96-78 számon tudtok.
Zs
    

sc_zsolt 84588 2014. július 17. 18:53  
ez is
    

godisme71 84587 2014. július 17. 18:53  
ati5995 és kawa köszi a segítséget,a fuvart. mondjuk olyan bonyolult felszerelni,hogy még a dobozban pihen :) aug.6 án megyünk olaszba,addigra felrakom. apropó.. kawa nincs vmi ötleted---vagy bárkinek--- hogy hova tûnik el a hûtõvizem,ha folyásnak nyoma sincs??? és miért van szinte mindig a piros mezõ közelében a hõfok?? a venti pörög,dolgozik veszettül....
    

sc_zsolt 84586 2014. július 17. 18:52  
ez
    

sc_zsolt 84585 2014. július 17. 18:49  
Ez lenne az eladó TDM:
2001
magyarországi
2015.05.-ig mûszaki
rengeteg extra
750e Ft
    

Robi70 84584 2014. július 17. 15:54  
Hétvégén a zalai dombok között megadta magát a jobb oldali idom rögzítõ füle. Letörött a fejidomról. Nem akartam sokáig húzni, halasztani. Ma elmentem egy mûanyag hegesztõhöz és 15 perc alatt megcsinálta. Jól ki is költekeztem.:) Egy ezrest kért, én meg boldogan adtam neki oda, mert kész van és jó. Remélem sokáig így marad.:)
    

Robi70 84583 2014. július 17. 15:48   Válasz erre: 84581
Szasztok!
Ezekért a tájakért még mindig irigyellek Csabi. Még fényképen nézve is gyönyörû.
    

csokabi 84582 2014. július 17. 15:07  
Egy Tesla is tiszteletét tette, egész pofás elektrotalicska.
    

csokabi 84581 2014. július 17. 13:29  
Nálunk nincs dugó, viszont 900-as napot tartunk. Már 4 ment el mellettem:))))
Az elõbb húzott el itt egy elektromos motor szépen felmálházva...
Borzasztó hangja volt, már amennyi volt neki.
    

kawa550 84580 2014. július 17. 11:23  
57km délelõtti csúcsforgalomban,6 falun és 2 városkán keresztül 28 perc. Majdnem elkéstem.....
    

tulok99 84579 2014. július 17. 07:33  
Ha kell valakinek fékcsõ 4tx-re jelezze! Occsóé megszámítom!
    

suny5539 84578 2014. július 17. 07:23  
Ennél az 1000-es Ducati multistrada-nál amivel karikáztatok a Dolomitokban nem sok randább egy dögöt találni. Hogy odavannak az olasz designereké, de szerintem ez is csak a nagy számok törvénye, ha valamibõl sok van elõbb utóbb jó lesz. Ennyi olasz tervezõ közül egy kettõnek csak sikerül :)

Nah de hogy ne károgjag már itt az olasz hulladékokról, ennek a multistrádának egy ötletes megoldása azért csak van.: a fejidom azzal a nagy gülü szemmel együtt fordul a kormánnyal.
    

Lamb 84577 2014. július 17. 06:51  
Jó reggelt Urak! Pesten tudtok olyan területet ahol lehet rutint gyakorolni??? Egy üres placcra gondoltam, ahol nem zavarunk senkit.
    

Annonymus 84576 2014. július 17. 05:45  
Jó reggelt naccságosurak..Nehezen indul ez a reggel ,tegnap "megehettem"valamint ami fejfájást s szárazságot okoz a számban....
    

Kilos 84575 2014. július 16. 22:41  
Sziasztok.
július 26.-án Szombaton falunap Kistolmácson.
13 órakor kezdõdik a szentmise, az elhunyt motorosok emlékére az Emlékmûnél. A mise után motorok megszentelése lesz.

    

Petike88 84574 2014. július 16. 22:36  
Bogáron: Olajszínt csekkolva, gyári méretû gumik az ültetés miatt visszakerültek, a jó magyar utak miatt (amúgy alacsony oldalfalúval járok Smart elsõ gumija amúgy) plusz mert meg leszünk pakolva. Kerékcsapágyakat megkentem, egyik hátsón feszítettem picit. Holnap este irány Miskolc :)
    

Petike88 84573 2014. július 16. 22:33  
és akkor nem maradsz motor nélkül :)
    

Petike88 84572 2014. július 16. 22:32  
LACI! Kunmadáron veterán 24 órás megbízhatósági motorverseny lesz! Menjetek le szombaton délután kezdõdik :)
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22113
5 623 Eddigi túrák
14 222 466 km
34072 Eddigi túra-résztvevők