kawa550 | 120241 | 2018. április 9. 09:36 | Válasz erre: 120240 |
Nem honda, hanem derby, másrészt folyamatos a fejlődés, már egész szép végeredményeket produkálok a huzalossal is ha akarok, most is egész vállalható lett a végeredmény némi flexel simogatás után.:)))))) Most meg itt nálunk szinte nyárias idő van, a jisten is motorozásra teremtette, én meg szabin vagyok, és annyi dolgom van a hétre, hogy valszeg fel se ülök a motorra. :(( De ha jól megy, a hétvégére már lesz aknám, meg még tán az udvar burkolat is bővül. :)
|
lendvai | 120240 | 2018. április 9. 09:17 | Válasz erre: 120237 |
Amít ti a Honda kipuffot hegesztgettétek (ugye nem olyan lett, mint a tacskó lábtartója? :-)))))), addig Zsuzsika egyedül bolyongott motoros ruhában, sisakkal a kezében? A képek alapján legalábbis ez jött le. :-))))))
|
kawa550 | 120239 | 2018. április 8. 22:42 | Válasz erre: 120238 |
Néztem én is, kinn voltak a plakátok, de 5-kor már nem indultunk el, sok értelme nem lett volna.
|
vasutas | 120238 | 2018. április 8. 20:58 |
Motoroztunk mi is, meglátogattuk az oberwarti autó és motoros fesztivált. Megdöbbentünk, hogy egy osztrák kisváros hozta a budapesti színvonalat ( ahol a kiállítás idén elmaradt). Az már csak hab a tortán, hogy a belépő is a felébe került.
|
kawa550 | 120237 | 2018. április 8. 19:59 |
lendvai | 120236 | 2018. április 8. 19:51 | Válasz erre: 120234 |
Száraz úton nem gond az, nekem PR4 van még elöl. Amúgy meg ne bándd, hallottam olyasmit is, hogy a PR3-al elégedettebbek, mint a PR4-el. De most egy esős MotoGp Argentínából! :-) |
kormi1313 | 120235 | 2018. április 8. 19:42 |
Emlékeztető. Spíler TV. Moto Gp. Szerintem este 8. Argentin nagydíj. Ha valakit érdekel. |
Robi70 | 120234 | 2018. április 8. 19:29 | Válasz erre: 120233 |
Gyárthatnának 850esre első kerék méretben is, akkor kipróbálnám én is. De pr3 elől, road5 hátul... hát az már két generáció különbség. Nem szimpi!
|
lendvai | 120233 | 2018. április 8. 18:45 |
Ma elgurultunk Egerbe, volt mindenféle kanyar, meg mindenféle útminőség. Meg kell mondjam nagyon elégedett vagyok a Road 5-el a PR4-hez képest. Nem vagyok egy bátor motoros, de a kanyargáshoz hátrébb kellett csúsztassam a lábam, hogy a lábfejem ne lógjon ki oldalra egyáltalán, mert különben minden kanyarban az aszfaltot karistolta a csizmám orra. A motor meg mindeközben stabilan fordult, semmi bizonytalanság, csúszkálás. Hozzá kell tenni, hogy új a gumi, majd meglátjuk kicsit kockásan is ilyen stabil lesz-e. |
Levi990 | 120232 | 2018. április 8. 11:23 | Válasz erre: 120228 |
Simán szét lehet szedni roncsolás nélkül, nincs benne semmi sufni. Mindig ezt csinálják, hosszabbat küldenek és csak áthúzzák tollal. |
Flenegen | 120231 | 2018. április 8. 10:32 |
Talán ma már én is megmutatom az idei első napsugarakat a motornak. :)
|
kawa550 | 120230 | 2018. április 8. 10:09 | Válasz erre: 120228 |
Eszedbe ne jusson, dobd ki a francba 4-500ft egy új, ezer helyen lehet kapni. Mondtam én hogy nem annyi az az annyi. :)
|
Robi70 | 120229 | 2018. április 8. 09:15 | Válasz erre: 120227 |
A figyelmeztető cimke tényleg rajta volt a dobozon, de én csak ezt olvastam el, szerelés előtt. Utána persze már láttam a másikat is. Csakhogy addigra már baxhattam. Megint tanultam valamit.:)
![]() |
Robi70 | 120228 | 2018. április 8. 09:09 | Válasz erre: 120227 |
A már lezárt szemet szétszedni? Roncsolás nélkül? Lehet, hogy lehet, de én inkább kihagyom a mai gurulást és veszek egy újat. Sufni tuning csak végszükség esetén. Nyugodtabb lesz a következő 40-50 ezer kilométerem. |
Levi990 | 120227 | 2018. április 8. 07:47 | Válasz erre: 120216 |
újra tudod nittelni azt amivel összeraktad. Motoralkatreszek.eu-rol rendszeres hogy hosszabbat küldenek, talán a dobozon van is egy matrica amin írja hogy a lánc hosszabb lehet. |
Robi70 | 120226 | 2018. április 7. 20:24 | Válasz erre: 120225 |
Jó ötlet, kössz! De már sötétedés óta lobog a láng.:))
|
kawa550 | 120225 | 2018. április 7. 19:42 | Válasz erre: 120220 |
Engedd le, gyújtsd meg, oszt reggelre leég, meg van oldva az elfüstölés. :))))))))
|
Robi70 | 120220 | 2018. április 7. 19:16 | Válasz erre: 120218 |
Nem számoltam, de a dobozra 114 volt írva. Ha sikerül szereznem új nittelő szemet, akkor végig számolom mee több mint gyanús, hogy mégsem annyi. A baj csak az, hogy így holnap megspórolok 20 liter benzint. Pedig szerettem volna füstté alakítani!:) |
Tomchy | 120219 | 2018. április 7. 19:06 | Válasz erre: 120218 |
Lehet, hogy volt rajta pár plusz szem, jutalomból? :)
|
kawa550 | 120217 | 2018. április 7. 18:44 | Válasz erre: 120216 |
Hát az meg hogy? Szabvány méret, nem tipusfüggő.
|
Robi70 | 120216 | 2018. április 7. 15:19 |
Én meg pont most szívok. Kész a láncszett csere, de olllan hosszú a lánc, hogy nemtom beállítani a feszességet. Pedig 114 szemes a lánc. Annak stimmelni kellene. Most másik nittelő szemes hajtok, hátha maradt valakinek. Mee a hozzá valót persze elhasználtam már. |
csanesz | 120214 | 2018. április 7. 12:58 | Válasz erre: 120212 |
Jaja! Csak nem kell ledudálni az agyát. Idegen hang, mindenki felfigyel rá. Ez a "ki a f@szom vagy, hogy ekkora király vagy" duda. :)))
|
kawa550 | 120213 | 2018. április 7. 10:04 | Válasz erre: 120200 |
Dizájner pályára léptél vazzeg? :))))))) Azok ott kis műszempillák Magdi sapiján? :D
|
csanesz | 120211 | 2018. április 7. 08:14 | Válasz erre: 120210 |
Amúgy csak 1 másodpercig ad hangot. :) Ez egy ilyen f@szság... |
csanesz | 120210 | 2018. április 7. 00:27 |
Rendeltem ilyen "füttyögőt". https://www.ebay.com/itm/105dB-Piezo-2-Tone-Buzzer-Alarm-Siren-6-16VDC-RadioShack-Part-273-070-/182444035003 2 hangot ad ki, de úgy, hogy gomb nyomásra egyik hang egyszer, majd megint gombnyomásra másik hang egyszer. Így hülyeségnek hangzik, de mikor hallottam egy kicsit nyújtja a kiadott hangot és mokás volt. :) Április 17 és Május 4 között várható. A postaköltség az fájt. |
Itil900 | 120209 | 2018. április 6. 21:41 | Válasz erre: 120205 |
A víz a legjobb dekor! Lemostam,és rájöttem milyen bukóm van....;))
|
Robi70 | 120208 | 2018. április 6. 20:25 | Válasz erre: 120207 |
Új dekor vagy új matrica.... egyenlőre nem aktuális a motor csere. Ha mégis, új motor mellé új sisak is dukál.:)
|
lendvai | 120207 | 2018. április 6. 20:10 | Válasz erre: 120206 |
Jó lett. De mi lesz, ha veszel egy 900-ast? Akkor már nem lesz jó a matrica. :-) Egy BMW-ről nem is beszélve. :-))))
|
Robi70 | 120206 | 2018. április 6. 19:36 |
Szóval kész. Felmatricáztam, fóliacsíkokból ráragasztottam a mintát és ment a fényező műhelybe lakkozásra. Bízom benne, hogy tartós lesz.
|
Robi70 | 120200 | 2018. április 6. 19:26 |
Helló Urak! Befejeződött a lidis sisak dekor projekt. Ezekből lettek... ![]() |
Itil900 | 120199 | 2018. április 4. 20:53 | Válasz erre: 120198 |
Oda se neki! Te legalább rámozdultál az ügyre! Nekem akkora megkönnyebbülés,hogy mígy a Bömbin mindenem szélárnyékban volt,csak a sisakomat dobálta kénye kedvére a menetszél,most a Umykán csak a sisakom nincs huzatban! ...vagy azóta szélesebbek lettek a vállaim? Észre sem vettem,hogy gyúrtam... Legfeljebb palacsintára...
|
lendvai | 120198 | 2018. április 4. 20:37 |
A vasárnapi tesztguruláson kipróbáltam a túraplexiből és Givi Airflow-ból összerakott játszós szélvédőmet. Nem igazán éreztem, hogy jobb lenne, mint a jelenlegi, viszont jóval nehezebb, így egyelőre hagyom, jó lesz kísérletezgetni.
|
Fido71 | 120197 | 2018. április 4. 07:54 |
Ha valkinek az ismeretségi körében létezik eladó CBF900 Hornet 1 milláig, az sikítson... Kollégám szeretne egyet. |
lendvai | 120193 | 2018. április 3. 20:00 |
Ma reggel motorral mentem melózni, hát az kiderült, hogy a lidlis technikai felsőm nem szélálló, mert a felkaromnál, ahol textil a kabát fázott ám de nagyon. A kislajossal szemben vásárolt szélálló futónadrág viszont hibátlan, fogta a hideget. Délután Mátráztam egyet, eddig úgy tűnik igaz a Road 5 marketingje, mert ugyanolyan tempónál stabilabbnak tűnt a kanyarokban, nem volt az a bizonytalan, kóválygó érzésem vele, mint a PR4-el. De majd a tartós teszt mondja ki a végső szót az osztrák szerpentinekkel. |
lendvai | 120192 | 2018. április 3. 19:55 | Válasz erre: 120190 |
Hmm, úgy tűnik sokat változott a fizika, mióta én tanultam, meg vagy húsz évig tanítgattam is. :-) De én nyitott vagyok a változásokra, taníccsá' nekem fizikát, lécci-lécci!:-)
|
kawa550 | 120190 | 2018. április 3. 18:25 | Válasz erre: 120189 |
Ez is csak fizika,a zarany az nehéz, szóval ami arany színű, az is nehéz, meg ezt felfogni is nehéz. Az arany fátyol az nem nehéz, ezért az átbaszás. :))))))))
|
kawa550 | 120188 | 2018. április 3. 17:34 | Válasz erre: 120187 |
Heh, hogyan értenéd már! Nehezebb cucchoz több vacuum köll. És még arany színű is! :))))))
|
kawa550 | 120186 | 2018. április 3. 16:04 | Válasz erre: 120185 |
Dejjaz műjjanyag, emmeg vas+ a műszer. :))))))
|
lendvai | 120185 | 2018. április 3. 13:53 | Válasz erre: 120184 |
Az nekem is, de ez kevés volt ahhoz, hogy megfelelő sebességgel szipákolja a lét. A motornál gyönyörűen működött, de ennyi.
|
kawa550 | 120184 | 2018. április 3. 11:17 | Válasz erre: 120183 |
Az ujjam rá rácuppantva megtartja a saját súlyát.:))))))
|
lendvai | 120183 | 2018. április 3. 10:29 | Válasz erre: 120181 |
Kíváncsi vagyok az autó fékköreivel boldogul-e, majd írd meg. :-)
|
cizi | 120182 | 2018. április 3. 09:32 | Válasz erre: 120181 |
Jó Jézuskád van. Öt nappal Karácsony előtt érkezett?
|
kawa550 | 120181 | 2018. április 3. 09:21 |
Megjött a kínai jézuska, hozott szivókát, nyomásmérőt, lábtartót.:)))))))))))
|
Itil900 | 120178 | 2018. április 2. 21:08 | Válasz erre: 120177 |
Arrafele nem volt nagy szél? Itt azért 110-nél már kapaszkodni kellett a kormányba,nameg a zabszem is ficergett...
|
kawa550 | 120177 | 2018. április 2. 20:33 | Válasz erre: 120176 |
Akár az is lehet, még sose néztem meg mi van kiírva, de szerintem csak 1 cukrászda van ott, nem akkora falu az.
|
Utalatos | 120176 | 2018. április 2. 18:19 | Válasz erre: 120175 |
A Kerekes cukrászdában volt az a krémes? Mert én ott ettem életem legfinomabb gesztenyepüréjét. A velemi gesztenye fesztiválon néztem (kóstoltam) ki magamnak őket, és a következő alkalommal már Bozsok felé motoroztam, hogy beugorhassak hozzájuk. Nagyon klassz hely és a környék is gyönyörű. Lakhat ott valami nagyon gazdag ember, mert valami birtokra is emlékszem az út mellett. |
kawa550 | 120175 | 2018. április 2. 17:45 |
Ja, és a bozsoki házikrémes ott vagyon a szeren!:)))))) Ahhoz képest milyen jó idő van, csak pár motorost láttunk, az 56-on egy jött szemből, meg hazafelé lekerültünk 2 túraendúrót. Aszittem zsongás lesz, de nem. Osztrák zsaruk viszont szorgalmasan lövöldöztek, 3 találatot is láttunk, ahogy néztem, ezek a pénztárcára céloznak azzal a szarral. :)))) Rexikének nagyon jól áll a friss vér, igen szépen duruzsol vele. A kisebb lánckerékkel se nagyon nőtt a fogyi, pont 6.5-öt evett, pedig ebben a szerdai bécsi meg kapuvári sietős szakaszban volt jó néhány 150-200 közti szakasz, meg úgy általában, megint elég sok szituációba keveredtünk, ahol nyelezni kellett különböző fokozatokban.....:))))) |
kawa550 | 120174 | 2018. április 2. 17:36 |
Az itt a baj, hogy valamelyik frissen jövő úgy nézi az olajszintet ahogy "tanították" neki, esetleg eszi a motorja kicsit az olajat, aztán ha járó motornál nézi, akkor olyankor is lesz olaj az ablakban, mikor már csak 2 liter van a blokkban. Aztán lesz egy újabb főtengelyes tádé. Nem is tudom hogy az istenbe osztogatnak tanácsokat mindenféle tudás meg tapasztalat nélkül. Múltkor olajválasztási tanácsokat adtak olyanok, akik saját bevallás szerint se mentek még az új tdm-jükkel egy olajcserényit. Gumiválasztási tanács olyanoktól, akik egyféle gumit használtak eddig és életük első motorja a tádé. Úgy általában, bőbeszédűen nyilatkoznak hogy milyen kimagaslóan kezes a tádé, miközben friss jogsis első motorosok, akik életükben nem nagyon ültek még más motoron, nem hogy nem mentek több 10.000km-t sport, enduro,naked stb motoron, hegyen-völgyön-erdőben, versenypályán, hegyi szerpentineken stb. Én, kezdő motorosként gyakran csak ámulok, figyelek, tanulok....... |
Fido71 | 120173 | 2018. április 2. 15:47 | Válasz erre: 120164 |
Nekem egy szerelő /aki Harmatinak is szerelt/ úgy mondta, hogy 10 percet kell járatni alapjáraton. Még a gázt sem szabad húzni. Leállítani, majd 5 perc múlva nézni a nívót, amit előtte letöröltél.. Nem betekerve csak benyomva. Lehet, Ő is tudott angolul... ;) |
lendvai | 120172 | 2018. április 2. 14:36 | Válasz erre: 120169 |
Az az ő bajuk, hadd oktassák egymást, csak motort ne vegyen tőlük az ember ennyi temérdek szerviztapasztalat és ismeret után. :-)))))
|
lendvai | 120171 | 2018. április 2. 14:34 | Válasz erre: 120167 |
Miből gondolod, hogy én ma nem motoroztam már? :-))))
|
kawa550 | 120170 | 2018. április 2. 14:22 | Válasz erre: 120168 |
Nyugi, az okos papírkutyák kivárták hogy tele hassal, szép napsütéses szélcsendes időben mehessenek bozsokra sütiért, az 56-oson 2x. :))))))))
|
kawa550 | 120169 | 2018. április 2. 14:11 | Válasz erre: 120164 |
Csak azért kérdem, mert odaát egy "tapasztalt" tádéemes épp most okított ki egy newcomert hogy JÁRÓ motornál egy segítőnek kell ellenőriznie a 4tx olajszintjét......
|
night-rider | 120167 | 2018. április 2. 13:18 | Válasz erre: 120165 |
Te csak nézd a világhálót én addig a kabhegyröl nézem a tájat...
|
csanesz | 120166 | 2018. április 2. 13:03 | Válasz erre: 120165 |
De 2 nyomtató kell! Mert a műanyag alkatrésznek és a fém alkatrésznek eltér a technológiája. Plusz acél pórból 1Kg , alumínium porból 0,5Kg és egy dob 3mm -es műanyag szálanyagot.
|
lendvai | 120165 | 2018. április 2. 12:19 | Válasz erre: 120160 |
3D nyomtatót is vigyél magaddal, ha esetleg széthullana valami alattad, ami a világhálón elérhető statisztikák alapján valós kockázat. :-))))
|
lendvai | 120164 | 2018. április 2. 12:16 | Válasz erre: 120163 |
After idling, járatni kell, hogy szépen elkeveredjen az olaj a felső tartály meg az olajteknő között. De ellenőrizni after kell, tehát leállítani, különben while idling vagy hasonló lenne. Azt nem is tudom járó motornál nyugton van-e az olajszint, vagy csak katyvaszt látni az ablakban. Ja és az nem jó, hogy este leállítod, reggel meg megnézed. :-) Ott van a fejezet végén: "Before checking the oil level, wait a few minutes until the oil settles." Azaz néhány percet érdemes várni, míg stabil lesz az olajszint a tartályban. |
kawa550 | 120163 | 2018. április 2. 11:21 |
A Tibike a legjobb műszaki angolos, most akkor álló vagy járó motornál kell nézni a szintet a 4tx-en? Mert itt gyakorlatilag mindkettőnél írja nem? ENGINE OIL LEVEL INSPECTION Position the motorcycle straight up when inspecting the oil level. 1. Place the motorcycle on a level surface. After idling the engine for 15 minutes, be sure the motorcycle is vertical, then check that the oil level is between the maximum and minimum marks. Place the motorcycle on its centerstand if a centerstand is equipped. If not, place a suitable stand under the motorcycle. 2. Inspect: Oil level Oil level should be between the maximum a and minimum b marks. Oil level is below the minimum mark Add oil up to the proper level. Recommended oil: Refer to the following chart for selection of oils which are suited to the atmospheric temperatures. Recommended engine oil classification: API STANDARD: API “SE” or higher grade Do not put in any chemical additives or use oils with a grade of CD a or higher. Be sure not to use oils labeled “ENERGY CONSERVING II” b or higher. Engine oil also lubricates the clutch and additives could cause clutch slippage. Be sure no foreign material enters the crankcase. 3. Start the engine and let it warm up for several minutes. 4. Turn off the engine and check the oil level again. Before checking the oil level, wait a few minute |
kawa550 | 120162 | 2018. április 2. 11:15 | Válasz erre: 120160 |
Béjemvén tötymörgés az nem motorozás, csak imitáció. :))))))))))
|
kawa550 | 120161 | 2018. április 2. 11:14 | Válasz erre: 120158 |
Az biztos, hogy nekem a tehénnel is gyakran adódott olyan élethelyzet, hogy kettesben,(meg az összes többiben is) nyélig kellett forgatni. :)))))))) Csak a jóisten tudja mennyi lehetett benne, a szerintem visszatekert órája szerint 94.000, de alul semmi baja se volt, épp a múltkor írta aki megvette, hogy még mindig megy mint az állat egy hengerfej csere után. Ez vagy 300-ról lett visszatekerve valahová, vagy az a tuning volt nagyon ügyes, amiről a tulaj írt. Jó dús benzinnel járatva hogy menjen, karbi tuning meg egyebek, oszt szépen lemossa a hengerfalat, egy csomó bejut az olajba is hidegüzemben, jól felhigul, ha még eszi is(és eszi) meg esetleg túlfut kicsit, aztán már meg is szorult valamelyik csap. Ezt még kombináljuk a nyélgázzal oszt meg is van oldva az egyenlet.
|
night-rider | 120160 | 2018. április 2. 10:59 |
Elmentem motorozni további szép napot a papirkutyáknak ciao
|
punyessz | 120159 | 2018. április 2. 10:58 |
Sziasztok! Érdeklődnék a TDM talival kapcsolatban,van e még hely a csatlakozásra,szállásfoglalásra,vagy ezt már rég buktam,illetve ha van,hol tudom lefoglalni! Köszi a segítséget! |
csanesz | 120158 | 2018. április 2. 10:46 | Válasz erre: 120150 |
Azt bírnia kellett volna. Itt a megelőző időszakos karbantartás tett be neki. Valaki hanyag volt. Olvastam, hozzá is szóltam. Kawa550 -nek, miért nem volt ilyen? Ő odafigyelt a gépre. Azt is rendbe lehetett volna rakni, de van az a pénz, amit nem érdemes rááldozni. Az enyém is beteg volt. De én hülye önfejű vagyok és rendbe rakattam. :)
|
kawa550 | 120157 | 2018. április 2. 10:24 | Válasz erre: 120151 |
Mióta mondogatom én ezt már, a legjobb és legolcsóbb tuning egy fog minusz. Rexike is megkapta, pedig annyira nem volt rászorulva, mégis örül neki. :)))))
|
zooli | 120156 | 2018. április 2. 09:26 | Válasz erre: 120122 |
http://hvg.hu/kkv/20180401_Aprilis_1jei_trefaval_jelentkezett_a_BMW#rss
|
kawa550 | 120155 | 2018. április 2. 09:22 |
Megsüketültem vazze, alig hallok a hangfalak felőli fülemre. Tapasztalatok szerint kb 1 napig tart, oszt mivel éjjel 2-kor lett vége a koncertnek, így kb holnap éjjelig rokkantnak számítok, tessenek hangosabban írni nekem. :))))))))))
|
kawa550 | 120154 | 2018. április 2. 09:20 | Válasz erre: 120148 |
Csak szólok, már másodika van nem ápr 1.-e.....:)))))))))))))
|
cizi | 120153 | 2018. április 2. 09:13 | Válasz erre: 120151 |
Pisti! Ez szerintem többünket is érdekel. Lécci folyamatosan tájékoztass a tapasztalatokról. |
lendvai | 120152 | 2018. április 2. 09:03 | Válasz erre: 120148 |
Pilótája válogatja, de szerintem a TDM sem az SV1000-el, sem a 950-es KTM-el nem tudja felvenni a versenyt dinamikában. Mindkét motor erősebb, a Suzuki meg valamivel könnyebb is. Na meg alázni a másikat, ez egy remek tükör a tulaj személyiségéről. Valamit kompenzálni akar, lehet rövid a pöcse, vagy ilyesmi. :-)))) |
fazakas66 | 120151 | 2018. április 2. 08:53 |
Hali! Gumi csere alkalmával ki cseréltem az első fogaskereket 15 ösre.Tapasztalatom hogy mintha eltünt volna szinte teljesen a szokásos lánc csapkodás,érezhetően jobb a kigyorsítás.6 ba 114 km et mutat az óra,csak ha valakit érdekelnek ezek az adatok.Normál gurulás közbe szépen veszi a lapot a 4 ezres fordulatról 6 ba is előzéskor például.A végsebessége nem érdekel .Majd meglátom hogy 2 fővel + csomagok hogy fog viselkedni és hogy menyire befolyásolja a fogyasztást de eddig nagyon úgy néz ki hogy így fog maradni.A lánc is már jól fél viseltes de bőven lehet állítani még a feszességet. |
Fido71 | 120150 | 2018. április 2. 07:00 |
Gondolom nem a pár másodperces nyelezéstől kandikált ki a főtengely.
|
mati12 | 120149 | 2018. április 2. 06:16 | Válasz erre: 120122 |
Húú ez megint mekkora innováció..! A Bmw ismét bebizonyította,hogy nemhiába a legnagyszeűbb motorgyártó a világon. Ez az újítás egyszrűen zseniális,előremutató,korszakalkotó, és nagyon XXI.századi...
|
Levi990 | 120148 | 2018. április 2. 05:29 | Válasz erre: 120142 |
Az a motor sv1000-et meg 950-es ktm-eket alázott (tulaj szerint egy korábbi posztban). De lehet, hogy Gyula kawáját is alázta volna... :)
|
kawa550 | 120145 | 2018. április 1. 23:07 | Válasz erre: 120140 |
Most e, de átnyúlik a holnapba is. P mobilnak már vége, most jön a pokolgép. :)))))))
|
kawa550 | 120144 | 2018. április 1. 23:05 | Válasz erre: 120142 |
Szerintem ölég gyakran van olyan élethelyzet hogy szükség van erre. :)))))))
|
lendvai | 120143 | 2018. április 1. 20:48 | Válasz erre: 120142 |
Hát az attól függ hol húzza az ember. Pályán, vagy utcán? Hidegen, vagy melegen? Mert van azért az a szitu, amikor jólesik hallgatni ahogy ordít a blokk, az eleje meg ideges egy kicsit a kanyarból kifelé jövet. :-) Kérdezd csak meg Séf bácsit. :-) Meg van a túra, ami másról szól. Meg van a facés topik, ahonnan csöndben kiléptem, tedd te is, ha nem tetszik amit ott látsz. :-) |
Fido71 | 120142 | 2018. április 1. 20:39 |
Mi a bánatos f....ért kell másodikba nyélen húzni egy motornak? Milyen élethelyzet kell hozzá? Vagy én vagyok maradi, meg hülye, meg öreg vagy nem értem.... :( Olvasgatom a facsén a tdm topicot. |
lendvai | 120140 | 2018. április 1. 20:11 | Válasz erre: 120139 |
Ma, vagy holnap? :-) Mer' ugye van húsvét vasárnap, meg húsvét hétfő. :-)
|
kawa550 | 120139 | 2018. április 1. 20:01 | Válasz erre: 120138 |
Azt majd mi tudjuk! Húsvéti Pokolgép koncert Jánosházán, jön valaki? :)))))))))))
|