9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

Itil900 120138 2018. április 1. 19:56   Válasz erre: 120137
Nade uraim!!! Tessék újra Tdm-sovinisztának lenni!!!
    

lendvai 120137 2018. április 1. 19:03   Válasz erre: 120136
Na, kell nekem a tudatalattid freudi mélységeit piszkálnom. :-))))
    

kawa550 120136 2018. április 1. 18:54   Válasz erre: 120135
Ha ez az említett selejtezésre szánt bőrdarab becézett megnevezése, akkor én jelzem hogy magyar vagyok nem zsidó, nálunk ezt nem vágják le születéskor! :))))))))))))
    

lendvai 120135 2018. április 1. 18:51   Válasz erre: 120134
Persze, mert gondolom nem volt Fityód. :-)
    

kawa550 120134 2018. április 1. 18:46   Válasz erre: 120132
Az sx4 szervizkönyvéből másoltam ki, az említett szekcuális tankönyvről én nem is hallottam. :))))
    

lendvai 120133 2018. április 1. 17:34   Válasz erre: 120132
A mostani. VSA-s autómban ez van. Na akkor itt most bogozd ki nekem légy szíves melyik kör melyikkel van összekötve biztosítás gyanánt, mert régen valóban így voltak megcsinálva az autókban, hogy ha az egyik kör elszáll, akkor ne menjünk fának azért, mert csak az egyik oldalon fog a fék. :-)
Bevallom én sem tudom mi hogyan megy itt, de gyanítom a VSA a fő elosztóhelye itt a fékerőnek.
    

lendvai 120132 2018. április 1. 17:31   Válasz erre: 120123
De tényleg, ezt milyen archívumból ástad elő? :-) Hasonlót a Klimecki-Zembowitz szervizkönyvemben lehetett látni, nagyjából így. Bár ott a hátsó fékkör még közösítve is volt. :-)
    

lendvai 120131 2018. április 1. 17:23  
Ki lett cserélve a kuplung folyadék is a Jazz-ben, mivel ahhoz aránylag könnyű hozzáférni, csak a kiegyenlítőtartályt kellett kiszedni. Na de mit találtam a hidraulika tartályban?
Az igazat megvallva 4 éves autónál nem így kéne szerintem kinéznie a folyadéknak. Ez Made In China Honda, olyan, mintha a kínai qualitys belerecskázott volna a fékfolyadék tartályba. Kifelé először ugyanez jött, ez nem szilárd cucc, hanem összecsomósodott valami, olyan volt az első néhány adag, mint amikor az olaj hűtőfolyadékkal keveredik. Mindenesetre rendesen át lett mosva, mostantól az én gondjaimra van bízva. Bár van, ahol azt írják a kuplung más igénybevételt kap folyadékügyileg, így csak akkor kell cserélni, ha a rendszer hibásodik meg és lecsökken a szint vagy elkoszolódik, de az igazság az természetesen odaát van, mert a nedvességet ugyanúgy szívja, mint a féknél, csak itt nem a forrás a fő probléma, hanem a korrózió. Így aztán kétévente a fékfolyadékkal együtt a kuplung folyadék is cserélve lesz, mindkettő DOT4.
    

lendvai 120130 2018. április 1. 17:17   Válasz erre: 120123
Komolyabb autóknál másképp van. :-)))
    

lendvai 120129 2018. április 1. 17:15   Válasz erre: 120128
Poéngyilkos! :-))
    

Levi990 120128 2018. április 1. 16:55   Válasz erre: 120124
Április 1. :)
    

csanesz 120127 2018. április 1. 16:39   Válasz erre: 120126
Ennyi... :)
    

kawa550 120126 2018. április 1. 16:27   Válasz erre: 120122
Aszongyák ez öntve volt, csak kínában, egy féktávon elköszönt a villaszártól, ez alapján én nem szívesen bíznám magam egy erdő közepén raganyóból nyomtatott fékkara, de még 8 dolláros kínai öntöttre se, jó nekem az eredeti. :)))))))
    

csanesz 120125 2018. április 1. 16:17   Válasz erre: 120123
Akkor most fontos infókat kaptam! :)
Az enyém, olyan puritán egyszerű fékrendszer, hogy nem kell aggódnom egyéb technológiák miatt. Csavar kilazít, fékre tapos, ha olaj kifolyik megy a szipákoló. Az első futóműveknél azzal cserélte a szerelő. De utoljára! Többet nem viszem hozzá, elszállt az agya. Így ráállok az alapvető javításokra.
    

csanesz 120124 2018. április 1. 16:09   Válasz erre: 120122
Még ha BéjeMWé, is ez fájt. Mi a ráknak gyártanak motort, ha idáig süllyedtek.
Nem értem miért erőltetik a 3D nyomtatást még csak 0,1mm a felbontás. egy tömítésnek ennél síkabb felület kellene. Én is nézegetem, de odébb lesz a vásárlás. Mert vagy eszterga és marógép, vagy kombó vagy 3D nyomtató.
    

kawa550 120123 2018. április 1. 16:06   Válasz erre: 120119
"A fékrendszer hidraulikus vezetékei átlósan
szétválasztott rendszerűek. Ha valamelyik fékcsövet
vagy tömlőt leválasztja a keréknél, a leszerelt cső vagy
tömlő mindkét végénél el kell végezni a légtelenítést. Ha
a főhengerhez csatlakoztatott bármelyik alkatrészt
leszereli a főhenger és az egyes fékek (kerekek) között,
a hidraulikus fékrendszert mind a négy keréknél
légteleníteni kell.
MEGJEGYZÉS
A főhengertől legtávolabb lévő kerékfékhengernél
kezdje a légtelenítést, majd az
azonos fékvezetékre szerelt első
féknyeregnél folytassa. Végezze el ugyanezt
a műveletet a másik fékvezetéken is."
    

lendvai 120122 2018. április 1. 15:28  
Mati kolléga figyelmébe: a béjemvé már annyira megbízhatatlan hogy gyári tartozék 3D nyomtatóval engedik csak el hosszabb túrára. :-)

http://onroad.hu/2018/04/01/bmw-megoldja-az-alkatreszellatast-motorjaihoz/

Mondjuk ha a 3D-vel nyomtatott tányérkerék a szöghajtáshoz megteszi akkor el nem tudom képzelni mi van benne gyárilag. :-))))
Csak hogy savazhassuk végre megint a konkurrenciát. :-)))))
    

lendvai 120121 2018. április 1. 15:23   Válasz erre: 120120
Ha nagyobb lenne a belmagasság a garázsban már rég lenne csápos emelőm. :-)))
    

Tomchy 120120 2018. április 1. 14:04  
A végén csak meglesz mindkettőtöknél a csápos-fullos autószerelő műhely! :)
    

lendvai 120119 2018. április 1. 13:17   Válasz erre: 120118
Na ez érdekes, nekem mindkét Hondánál a bal elsővel kezdi, aztán szépen sorban az óramutató járásával megegyezően.
De az biztos, hogy a két év múlva esedékes következő folyadékcseréhez beszerzek egy kompresszorra köthető puffertartályos cuccot, kézi szipákolót meg viheti aki akarja, maximum biggyesztek rá egy manométert és jó lesz a vákuumos rendszert tesztelgetni. Nehogy már egy pókházai garázsban jobb cuccok legyenek mint az enyémben. :-)))))
    

kawa550 120118 2018. április 1. 12:34   Válasz erre: 120117
Nem ír semmi extrát, csak pumpáljad a legtávolabbitól kezdve átlósan.
    

lendvai 120117 2018. április 1. 11:25   Válasz erre: 120116
Ha van profi szervizkönyved hozzá, akkor nézd meg. Én valószínűsítem, hogy Suzukiék se bonyolították agyon az ABS-t. Ha nyomod a pedált és a féknyeregnél jön a lötty, akkor átjárható a rendszer. Persze rá kell nézni, az én 1992-es Accordomnál is átjárható volt, de az ABS külön fékfolyadék tartállyal rendelkezett. Ez a mostaniakon már nincs. Nézd meg, ha neked van az ABS-nek külön tartálya, akkor túrj egy szervizkönyvet és nézz utána hogyan kell folyadékot cserélni. Vagy Google. :-)
    

kawa550 120116 2018. április 1. 10:51  
Hm. Az én verdámban nincs se esp se egyéb varázslatok, csak a világ legjobb soförje vezeti(én természetesen:)))) némi abs támogatással. Mostan akkó basztassam vagy suzuki szerviz?
    

Annonymus 120115 2018. április 1. 10:41  

    

lendvai 120114 2018. április 1. 09:47   Válasz erre: 120113
Hát ez valóban kimerítő információt tartalmazott a fékrendszerekről. Mindemellett érdekes, hogy míg az én 1992-es Accordomnál még külön kellett légteleníteni az ABS kört (ami csak a gyári szervizkönyvben volt benne, a Haynes azt írta ne basztassuk mert nem értünk hozzá), a mostani autóknál (meg az ABS-es TDM-nél is) a japánoknak sikerült eljutniuk oda, hogy egy életvédelmi rendszert nem kell túlbonyolítani (lásd a cikkben a Mercedes rendszere), mert minél komplexebb, annál több hibalehetőség van benne, az meg nem tesz jót az életvédelemnek. Így aztán a gyári szervizkönyvben is le van írva, hogy a VSA nélküli fékrendszereket is ugyanúgy kell légteleníteni, mint a VSA-val rendelkezőket. A VSA a japánoknál a menetstabilizátor, aminek része az ABS is. Így aztán egyszerűen lehet átmosni a csöveket a klasszikus pedálos, vagy akár a szipákolós módszerrel (amennyiben megfelelő szipákolónk van). Az igaz, hogy a menetnél tud levegőt szívni a cucc, de nekem nem okozott gondot, ahol épp működött, mert mindig cuppanva jött le a légtelenítő csavarról a tömlő. Így visszafelé nem juthatott levegő a rendszerbe, arra ügyelni kell, hogy mindig legyen vákuum a csőben, amíg nyitva van a csavar, a többit a fizika intézi.
    

Hr.Geiger 120113 2018. április 1. 09:13   Válasz erre: 120109
Jó reggelt és egyben kellemes Húsvétolást!

FYI, a mai modern gépkocsiknál nem szipákolnak semmit, túlnyomással légtelenítenek.
https://totalcar.hu/magazin/technika/2011/01/30/pumpald_meg_es_tartsd_nyomva/

A szipákolás amúgy becsapós is lehet, mert a nagy vákuum a légtelenítő meneténél képes beszívni a levegőt, az ember a műanyagcsőben meg csak azt látja, hogy állandóan buborékol... :-)
    

Itil900 120112 2018. április 1. 08:35  
Gyurjunk még srácok
    

Itil900 120111 2018. április 1. 08:00   Válasz erre: 120101
Én meg a világos parasztig. De a motorhoz még mindig nem értek.
    

csanesz 120110 2018. április 1. 01:50   Válasz erre: 120109
Nálam a Fordnál kell még hátul fékolajat cserélni és komplett fékeket. Én is ezt a szipkás kínait próbálom majd ki. Remélem nekem működik. Youtubon vannak videók, hogy ezzel csinálják. Bizti autója válogatja.
    

lendvai 120109 2018. március 31. 22:32   Válasz erre: 120107
Hát úgy tűnik ki lehet, csak nagyobbacska vákuum kell hozzá. Bár sehol nem szerepel a fékrendszer kapacitása, a Hondánál megkérdeztem, kb. 0,7 litert mondtak. Én 1,5 litert küldtem át rajta, arányosan elosztva a négy körben, szerintem átmosta az ABS-t is.
Azt a három perces folyadékcserét megnézném, mert akkor egyszerre kell szipákolják mind a négy kört és nagyon kell figyelni annak, aki tölti utána, nehogy falsot szívjon. :-)))
    

Flenegen 120108 2018. március 31. 21:37   Válasz erre: 120107
Profi szervizben nem kell lustaság. Autó emelőre fel, szelepek kinyit, majd a gép kiszíja. Vákumos, de villany csinálja a vákumot s kb 3 perc sem kell. Legalábbis Nálunk ez így működik:)
    

kawa550 120107 2018. március 31. 21:32   Válasz erre: 120106
Csak hogy az ABS kockából is ugyan úgy ki lehet-e pumpálni türelemmel a cuccot. Bár elméletileg a kocsimban a szerelő cserélte, de az igazság az hogy olyan lusta tróger az összes, hogy simán kinézem belőlük hogy csak a tartályból szívták le, nem az egészből. De majd ha eccer leszen aknám oszt kényelmesen hozzáférek....:))))
    

lendvai 120106 2018. március 31. 21:28   Válasz erre: 120105
Szervizkönyv alapján ugyanaz, ne kérdezd miért.
    

kawa550 120105 2018. március 31. 21:08   Válasz erre: 120102
Abs-es fék különbözik vagy az is pumpál-benntart, megnyit, zár, pumpál... ?
    

kawa550 120104 2018. március 31. 21:06   Válasz erre: 120102
Mekkora vákuumot csinál az a szar? Ja, nem tod, mert azon a szaron nincs hozzá óra. Na, majd a kínai, azon van.....:)))))))))))))))
    

kawa550 120103 2018. március 31. 21:03   Válasz erre: 120101
Ezért kell megtanítani a csajokat sakkozni, hogy megtudják különböztetni a magunkfajta királyokat a parasztoktól. :))))))
    

lendvai 120102 2018. március 31. 20:43  
Nyári kerék, fékfolyadék kicserélve. Aztán eszembe jutott az is, hogy hidraulikus a kuplung. :-) De azt már csak az Accord pillangószelep házának tisztításakor csinálom meg, mert csak akkor férek hozzá civilizált módon. A Jazz gyerekjáték, ott mosolyog rám a csavar a hűtő mögött. :-))
Lajosos fékszipákoló most már biztos, hogy csak motorhoz jó, ahol eleve a gravitáció segít. Autóhoz valami más kell, jelen esetben Rita lába volt az asszisztens. :-))))
    

lendvai 120101 2018. március 31. 20:40   Válasz erre: 120100
Engem nem, én sakkban is csak a sötét parasztig jutottam. :-)))))
    

Itil900 120100 2018. március 31. 17:00   Válasz erre: 120097
Legalább a mosdókagylót megvilágítja...!
Téged???:)))
    

Itil900 120099 2018. március 31. 16:59   Válasz erre: 120098
Petőfi Kawa Gyula.
Gratulálok!
    

kawa550 120098 2018. március 31. 16:36   Válasz erre: 120097
Szerintem nem erre gondolt a költő.
Hanem arra, hogy bár alul a fénynek árja, azért a víz az úr. :))))))
    

lendvai 120097 2018. március 31. 15:40   Válasz erre: 120096
Ebben is kell segítség? Ez egy vízállónak tűnő zseblámpa egy mosdókagylónyi vízben. :-)))
    

Itil900 120096 2018. március 31. 15:30   Válasz erre: 120092

    

Itil900 120095 2018. március 31. 15:27   Válasz erre: 120093
Akkor most tanácstalan vagyok...
Amennyiben valaki tud segíteni, szívesen veszem!
    

Itil900 120094 2018. március 31. 15:25   Válasz erre: 120091
"Kopni fog!" Teeee! ;)))
    

lendvai 120093 2018. március 31. 08:27   Válasz erre: 120090
Ja. Nem tudok ilyen embert. :-)
    

Tomchy 120092 2018. március 31. 08:05  
Persze, hiszen lemaradt a zseblámpa!! :)
    

kawa550 120091 2018. március 31. 06:28   Válasz erre: 120090
Ez a koni fog, ez valami gipszkartonos szakkifejezés lehet akkor, mert ezt meg én nem értem....:)))))))))))
    

Itil900 120090 2018. március 31. 06:21   Válasz erre: 120083
Teszek egy zseblámpát a mondataim mellé,hogy elég világos legyen! :)))
Mirek motors a 11-ik kerületben.
Mindenesetre kellene ehy olyan ebmerke aki megbízhatóan tud hozzányúlni a Tdm-hez Budapesten. Nincs baja,de használni fogom és mint nagy öreg,te is tudod,koni fog. Én meg a szobafestéshez, meg a gipszkartonozáshoz értek,motorhoz nem. Fölhomályosítottalak rendesen? :))
    

lendvai 120089 2018. március 30. 19:46  
Bekerült a Magnaflow katalizátor is az autóba, most "újautó" szaga van a kipufogónak egy darabig. :-) De hogy az amerikaiak nem tudnak egy méretpontos fúrósablont létrehozni, az botrány. Az egyik oldalon stimmelt mind a három furat, a másikon viszont épp csak annyival volt rossz helyen, hogy az M10 csavarok helyett M8-al kellett összehúznom a csöveket, mert kb 1 mm-rel odébb voltak a lyukak a kelleténél.
A leömlőt a flexibilis csővel meg lefújtam horgannyal, elvileg 500 fokig hőálló, majd meglátjuk meddig marad rajta, most újszerű hatást kelt. :-)
A lajosos fékszipákoló meg autóhoz korlátozottan alkalmas, a hátsó fékköröknél már kevéske volt az a vákuum, amit pumpálni tudtam vele, sokáig tartott mire átfolyt a csöveken a fékfolyadék. A bal hátsó kört már Rita pumpálta a pedállal, mert elfogyott a türelmem. De most két évig rendben lesz, holnap jön Rita Jazz-e a kerékcserével meg a fékfolyadék cserével.
    

lendvai 120088 2018. március 30. 18:45   Válasz erre: 120087
Ha meg néhány cider után adsz egy palack Neoluxot szemrebbenés nélkül készítek én neked ződ tyúkot. :-)))
    

lendvai 120087 2018. március 30. 18:43   Válasz erre: 120086
Nekem ne magyarázd, én ilyenekkel nőttem fel, mondhatnám, hogy tehén volt a radiátor, de az csak a szomszédnak volt. :-) A tiéd meg nem realworld, hanem inkább Jurassic World azokkal a szteroidozott szörnyekkel. :-)))
    

kawa550 120086 2018. március 30. 18:30   Válasz erre: 120085
Na, látom még egyszer át kell venni veletek ezt a falusi realworld-öt ha jöttök. A tyúk nem ződ, a bárány nem kicsi. :))))))))
    

lendvai 120085 2018. március 30. 17:27   Válasz erre: 120081
De azé' hogy lásd, kellemetlenkedő természeted ellenére is szeretünk: van kisbáránka meg Kawasaki tyúk is húsvéti dekorációnak. :-)
    

lendvai 120084 2018. március 30. 17:21   Válasz erre: 120081
Duci akkor lesz, ha kiderül hogy nem kell éjjel-nappal szerelni. :-))) Aztán fogsz majd te még könyörögni, hogy cseréljünk Stotzingnál. :-)))
    

lendvai 120083 2018. március 30. 17:15   Válasz erre: 120082
Én a feleségemben 100%-ig megbízom pl. :-))) Az a szó, hogy Mirek meg nem mond számomra semmit. De ha világosan kommunikálsz akkor talán világos választ is tudunk itt adni. :-)))
    

Itil900 120082 2018. március 30. 16:22   Válasz erre: 120079
Tudsz valaki megbízhatót Mireken kívül? ...bár ő inkább kawás..
    

kawa550 120081 2018. március 30. 08:48   Válasz erre: 120080
Tehát majd a ducival együtt rendeled meg, mikor majd éjjel nappal szerelsz?:)))))))))))
    

lendvai 120080 2018. március 30. 08:43   Válasz erre: 120076
Azt még nem, csak majd ha rászokok az éjszakai szerelgetésre. :-))))
    

lendvai 120079 2018. március 30. 08:42   Válasz erre: 120077
Kizárólag tanácsokkal szolgálhatok, dolgos kezeim nincsenek. :-)
    

lendvai 120078 2018. március 30. 08:40   Válasz erre: 120077
Nem. :-)
    

Itil900 120077 2018. március 30. 05:57   Válasz erre: 120074
Ne is törődj vele! A 30 centis messzebb van 30 centinél,úgyhogy az még bátran láthatod!
Ezek után pedig van képem megkérdezni: ha lenne valami baj a vasammal,számíthatok dolgos kezeidre?
    

kawa550 120076 2018. március 29. 22:22   Válasz erre: 120075
B+, éjjelátósat nem vettél hőkamerával biztos ami ziher?:)))))))))))) Valamim nekem is megjött, de a buzi postás csak a cetlit dobta be, és keddig már kiváltani se lehet, most ehet a rossebb hogy a szívó, a nyomásmérő vagy az állítható lábtartó jött meg. :D
    

lendvai 120075 2018. március 29. 21:54  
Meg egy erősebbet is az órásmester szintű szerelgetéshez.:-)
    

lendvai 120074 2018. március 29. 21:53  
Mivel elért az a gyalázat, hogy nagyjából 30 centinél közelebbi dolgokat màr nehezen megy élesen látni így beszereztem a kínai ipar remekeiből egy ilyen fejpántos nagyítót.
    

Flenegen 120073 2018. március 29. 19:30   Válasz erre: 120069
Motor maradjon! Ha lecserêlné TDM-re akkor nem lenne mivel ugratni:)
    

kawa550 120072 2018. március 29. 17:20   Válasz erre: 120068
Valld be hogy csak simán berezeltél, mert tudod hogy tűzszerszám lesz ott, de Hulkba nem mernek belekötni, szóval maradtál volna te.......:)))))))))
    

kawa550 120071 2018. március 29. 17:17   Válasz erre: 120066
Ezt eccer már megpróbáltad belém dumálni kis hamis, de hjába, én akkor se leszek kötsög. :))))))))
    

Nmiki 120070 2018. március 29. 15:37   Válasz erre: 120069
Vagy kölcsönkérni a faterjától a szebbik mocit a jövő évi talira.
    

lendvai 120069 2018. március 29. 14:47   Válasz erre: 120068
Én tudomásul vettem, édesapádnak pedig szeretnék gratulálni a közelgő születésnap alkalmából. :-)
Neked meg így egy évvel több időd van hogy vegyél valami normális motort. :-)))))))
    

mati12 120068 2018. március 29. 14:44  
Uraim!
Szeretném töröltetni magam a Tdm találkozóról. Az ok röviden: Édesapám idén májusban lesz 70 éves,és a meglepetés bulit szervező brigád nincs tekintettel rám.(amit ebben az esetben kivételesen meg is tudok érteni.)
Sikerült nekik egy 3 napos bulit összehozni,de sajnos pont arra a hétvégére amikor a Tdm találkozó lesz.
Így sajnos nem tudom tiszteletemet tenni és fejet hajtani a Japán motor gyártás csúcspontját jelentő típus nívós találkozóján...
Azért természetesen köszönöm a lehetőséget,talán majd jövőre.
    

lendvai 120066 2018. március 29. 13:09   Válasz erre: 120061
Nem olvastál Rejtőt apuci? :-)
Amúgy meg azt mondják a látens homoszexuálitás nyomainak egyik ismertetője lehet a fokozott homofóbia. :-) Ez azt jelenti, hogy nem vagy kőbuzi, de azért megmozdul a tudatalattiban valami ha "meleg" dolgokra bukkan. Szóval csak óvatosan. :-))))
    

lendvai 120065 2018. március 29. 13:06   Válasz erre: 120062
Én harmadszor futok neki Michelinnek. 2xPilot road4, most Road5. Ha ez is úgy fog alattam csúszkálni száraz úton, mint a PR4 akkor visszamegyek a Bridgestone-hoz, a BT023 meg se nyikkant, valószínűleg azért is, mert kevesebb a vízelvezető minta, így szárazon jobban tapad. Kb 15 ezret mindkét gyártó gumijaival el tudtam egyébként menni, a Road 5 vadonatúj, így arról még nem tudni semmit. Esőben meg amúgy is utálok motorozni.
    

Fido71 120064 2018. március 29. 12:22   Válasz erre: 120056
Én teniszlabda méretű gyermeklabdákkal gyúrok még. Az ujjbegyekkel próbálom összenyomni őket. Még elég érzéketlen, így néha kiesik a kezemből. Kedden a pennyben négykézláb másztam a karalábé alatt, mert pont odagurult be. Alig volt vörös a fejem, mikor felálltam...
    

KTib962 120063 2018. március 29. 11:53   Válasz erre: 120062
Túrakategóriában tavaly a Continental Road Attack lenyomta a mezőnyt, és mástól is olvastam, hogy 5000 km után is olyan volt mint új korában.
    

MentoL 120062 2018. március 29. 11:31  
SZiasztok,
Most Michelin Pilot Road 3 abroncsok vannak a motoron, de idén le kéne cserélnem őket. Van ajánlott típus? Amúgy, a mostaniak beváltak, csak kérdem.
    

kawa550 120061 2018. március 29. 10:44   Válasz erre: 120060
Te most finoman lebuziztál kisköcsög? :))))))
    

lendvai 120060 2018. március 29. 08:46   Válasz erre: 120059
Ohhh, leborulok nagyságod előtt! :-) Ecce homok. :-)))))
    

kawa550 120059 2018. március 28. 22:41   Válasz erre: 120058
"sic transit gloria mundi" ahogy a művelt magyarverő kazahsztáni focista mondaná, ha jól beszélne latinul. :))))))))))))))
    

lendvai 120058 2018. március 28. 22:08   Válasz erre: 120056
Testedzésre adtad a fejed? Hova jut a vilàg... :-)
    

Itil900 120057 2018. március 28. 22:05   Válasz erre: 120056
Mesélj már nekem arról a masszőrről! Fater hátához képest a Maunt Everest puha nyúlf#ng,ráférne néhány véraláfutás!
    

kawa550 120056 2018. március 28. 21:21   Válasz erre: 120053
Megcsinálták a kezed? Nem röhög, de nekem egy ilyen gumiszalag van most az anyósülés ajtajába csíptetve, a napi 2x 1 óra unalmas melóbajárás közben ezzel szkanderozok meg húzogatom össze vissza, kb többet használ mint a véraláfutásosra masszírozó gyógytornász. Most arról ne beszéljünk, mit gondolnak a szembejövő teherautósofőrök akik az látják, hogy egy rózsaszín(mert milyen más színt kaphattam volna még ugyebár) gumival szkanderozok, aminek a becsíptetett vége ott lafog a szélben.....:))))))))))))))))))
    

Fido71 120055 2018. március 28. 21:10   Válasz erre: 120052
Azért a kedvesem nem merném felültetni hátra arra a vitpilenre. Olyan, mintha letört volna a vége, mondjuk alattam... :)
    

Fido71 120054 2018. március 28. 21:10   Válasz erre: 120052
Azért a kedvesem nem merném felültetni hátra arra a vitpilenre. Olyan, mintha letört volna a vége, mondjuk alattam... :)
    

Fido71 120053 2018. március 28. 21:06   Válasz erre: 120050
Az még nem, de a csehszlovák marokerősítő gumikarikát már félig be tudom nyomni bal kézzel. Jobbal éppen csak megmozdítom. :( Pedig egy hónap múlva már melózni szeretnék... :(
    

kawa550 120052 2018. március 28. 19:57  
Ja egyébként már Sopron után bántam hogy nem a téli kesztyűt vettem fel, aztán átértünk a határon Mordorba, ahol még köd is volt az elején. Annyira nem izzadtunk....:)))))))))))) De a tárcsazárat ma is ingyen kaptam.:))))))))) A Schönbrunner allén nyílt egy böszme nagy Ktm-Husqvarna kereskedés, bementünk nézelődni, meg seggpróbálni. Hát ez a vitpilen, ami már képen is egy gnóm, ez mekkora motoros faszság vazze, az hihetetlen. Lehetetlen forma, üléspozició, méret, egy semmirevaló szar, még szobadísznek se jó. A superdukét viszont meghajtanám egyszer, jó az üléspozició, 170 paci, és bár csak 40 kiló a különbség, de biciklinek érezni a súlyát rexihez képest, az ölég szórakoztató lehet. :D
    

kawa550 120051 2018. március 28. 19:29   Válasz erre: 120049
Ezt mondtam én is. Gyakorlatilag akkora a különbség(ha nem egy dagadt brünhilda a csajod, hanem mondjuk Betti méretű:))))) a két gép között hogy a tádé utassal annyi mint a vara egyedül. Ezen kívül más villaszög, utánfutás, rugóút, felhasználási terület(tervezett), kerék méret. Ami jó az egyikhez, főleg speciális tuning alkatrész tekintetében, az kizárt hogy passzoljon a másikhoz, még ha méretekben esetleg be is fér. De mindenki a saját szerencséjének a pogácsa, megaszonta a Besenyő Pista bá. :)))))
    

night-rider 120050 2018. március 28. 19:12   Válasz erre: 120049
megy már a szkander tomi?
    

Fido71 120049 2018. március 28. 19:01   Válasz erre: 120046
Azért a súlyokat nézd át még egyszer... ;)
    

jobbkormanyos 120048 2018. március 28. 14:56   Válasz erre: 120037
Kb. 2 perc alatt meg tudod nézni, milyen rugó van benne. /Ha nem tudod, pü.-ben megírom /
Gyári is progresszív.
    

abel92 120047 2018. március 28. 14:28  
Sziasztok!

A képen látható bowdent használta/beépítette már valaki? Ha igen akkor mik a tapasztalatok?

A gyári OEM parts oldalon 17 894 Ft.

Köszi előre is a tippeket!
    

Traktoros 120046 2018. március 28. 12:55   Válasz erre: 120040
Nem sok különbség van a két motor között súlyban. Ha a méretek pont megegyeznének, amire nem sok esély van, de egy kérdést megért, hátha... Nem hiszem hogy nem lenne jó. Köszönöm a válaszokat.
    

Traktoros 120045 2018. március 28. 12:45   Válasz erre: 120039
Nem tudta, hogy az van benne, és vett bele... Igaz egy masik fajta progressziv rugót.
    

lendvai 120044 2018. március 28. 10:56   Válasz erre: 120040
Szépen körbeírtad helyettem a sufnituning fogalmat. :-)
    

lendvai 120043 2018. március 28. 10:55   Válasz erre: 120041
Dolgozgatunk, kávézgatunk, de aztán péntektől hétfőig 4 nap pihenés jön. Az esős időre való tekintettel autók és fűnyíró karbantartása. Száraz időben esetleg motorozás. :-)
    

Itil900 120042 2018. március 28. 10:54   Válasz erre: 120041
Dolgozás az lesz! Ha nagyon nem bírsz magaddal,ugorj el a Nagyfaluba segíteni nekem,aztán motorozás is lesz ( cca 300 km), nameg eresztesz az energiádból is! :))))
    

kawa550 120041 2018. március 28. 09:43  
Egyébként remélem dolgozgattok kisfiaim, nekem most sürgős motorozhatnékom támadt, ki kő ugrani a lajosba, aztán Kapuvárra, aztán meg Kirchschlagba, nem lesz ez több szűk 300km-nél, még Stotzingot meg Wiesmathot útba ejtve se. Szűk 2 órácska motorolás 130-as átlaggal. :))))))))))))))))
    

kawa550 120040 2018. március 28. 09:41   Válasz erre: 120039
Az átmérő meg a hossz csak egy dolog, ami fizikailag lehetővé teszi a cserét, de a rugó erő az ami motorra és súlyra van méretezve, ha az nem passzol a tádéhoz(és miért passzolna, semmilyen méretük nem egyezik?) akkor minek beletenni? Valszeg semmit sem javít, esetleg ront.
    

lendvai 120039 2018. március 28. 09:23   Válasz erre: 120037
A szervizkönyvben vannak méretek. A rugóátmérő az pont nincs benne, cak a cső külső átmérője, de iránymutatásnak az is jó lehet.
A Varába pont belerakni szoktak progresszív rugót, nem kivenni, mert állítólag elég buta az első felfüggesztése gyárilag, mi történt vele?
    

kawa550 120038 2018. március 28. 08:34   Válasz erre: 120037
Még a vara évjáratok sem egyeznek, nem hogy egy teljesen más motor.
http://wilberssuspension.co.uk/images/wilbers/federbeine.pdf
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22118