Itil900 | 120138 | 2018. április 1. 19:56 | Válasz erre: 120137 |
Nade uraim!!! Tessék újra Tdm-sovinisztának lenni!!!
|
lendvai | 120137 | 2018. április 1. 19:03 | Válasz erre: 120136 |
Na, kell nekem a tudatalattid freudi mélységeit piszkálnom. :-))))
|
kawa550 | 120136 | 2018. április 1. 18:54 | Válasz erre: 120135 |
Ha ez az említett selejtezésre szánt bőrdarab becézett megnevezése, akkor én jelzem hogy magyar vagyok nem zsidó, nálunk ezt nem vágják le születéskor! :))))))))))))
|
lendvai | 120135 | 2018. április 1. 18:51 | Válasz erre: 120134 |
Persze, mert gondolom nem volt Fityód. :-)
|
kawa550 | 120134 | 2018. április 1. 18:46 | Válasz erre: 120132 |
Az sx4 szervizkönyvéből másoltam ki, az említett szekcuális tankönyvről én nem is hallottam. :))))
|
lendvai | 120133 | 2018. április 1. 17:34 | Válasz erre: 120132 |
lendvai | 120132 | 2018. április 1. 17:31 | Válasz erre: 120123 |
De tényleg, ezt milyen archívumból ástad elő? :-) Hasonlót a Klimecki-Zembowitz szervizkönyvemben lehetett látni, nagyjából így. Bár ott a hátsó fékkör még közösítve is volt. :-)
![]() |
lendvai | 120131 | 2018. április 1. 17:23 |
kawa550 | 120126 | 2018. április 1. 16:27 | Válasz erre: 120122 |
csanesz | 120125 | 2018. április 1. 16:17 | Válasz erre: 120123 |
Akkor most fontos infókat kaptam! :) Az enyém, olyan puritán egyszerű fékrendszer, hogy nem kell aggódnom egyéb technológiák miatt. Csavar kilazít, fékre tapos, ha olaj kifolyik megy a szipákoló. Az első futóműveknél azzal cserélte a szerelő. De utoljára! Többet nem viszem hozzá, elszállt az agya. Így ráállok az alapvető javításokra. |
csanesz | 120124 | 2018. április 1. 16:09 | Válasz erre: 120122 |
Még ha BéjeMWé, is ez fájt. Mi a ráknak gyártanak motort, ha idáig süllyedtek. Nem értem miért erőltetik a 3D nyomtatást még csak 0,1mm a felbontás. egy tömítésnek ennél síkabb felület kellene. Én is nézegetem, de odébb lesz a vásárlás. Mert vagy eszterga és marógép, vagy kombó vagy 3D nyomtató. |
kawa550 | 120123 | 2018. április 1. 16:06 | Válasz erre: 120119 |
"A fékrendszer hidraulikus vezetékei átlósan szétválasztott rendszerűek. Ha valamelyik fékcsövet vagy tömlőt leválasztja a keréknél, a leszerelt cső vagy tömlő mindkét végénél el kell végezni a légtelenítést. Ha a főhengerhez csatlakoztatott bármelyik alkatrészt leszereli a főhenger és az egyes fékek (kerekek) között, a hidraulikus fékrendszert mind a négy keréknél légteleníteni kell. MEGJEGYZÉS A főhengertől legtávolabb lévő kerékfékhengernél kezdje a légtelenítést, majd az azonos fékvezetékre szerelt első féknyeregnél folytassa. Végezze el ugyanezt a műveletet a másik fékvezetéken is." |
lendvai | 120122 | 2018. április 1. 15:28 |
Mati kolléga figyelmébe: a béjemvé már annyira megbízhatatlan hogy gyári tartozék 3D nyomtatóval engedik csak el hosszabb túrára. :-) http://onroad.hu/2018/04/01/bmw-megoldja-az-alkatreszellatast-motorjaihoz/ Mondjuk ha a 3D-vel nyomtatott tányérkerék a szöghajtáshoz megteszi akkor el nem tudom képzelni mi van benne gyárilag. :-)))) Csak hogy savazhassuk végre megint a konkurrenciát. :-))))) |
lendvai | 120121 | 2018. április 1. 15:23 | Válasz erre: 120120 |
Ha nagyobb lenne a belmagasság a garázsban már rég lenne csápos emelőm. :-)))
|
Tomchy | 120120 | 2018. április 1. 14:04 |
A végén csak meglesz mindkettőtöknél a csápos-fullos autószerelő műhely! :)
|
lendvai | 120119 | 2018. április 1. 13:17 | Válasz erre: 120118 |
Na ez érdekes, nekem mindkét Hondánál a bal elsővel kezdi, aztán szépen sorban az óramutató járásával megegyezően. De az biztos, hogy a két év múlva esedékes következő folyadékcseréhez beszerzek egy kompresszorra köthető puffertartályos cuccot, kézi szipákolót meg viheti aki akarja, maximum biggyesztek rá egy manométert és jó lesz a vákuumos rendszert tesztelgetni. Nehogy már egy pókházai garázsban jobb cuccok legyenek mint az enyémben. :-))))) |
kawa550 | 120118 | 2018. április 1. 12:34 | Válasz erre: 120117 |
Nem ír semmi extrát, csak pumpáljad a legtávolabbitól kezdve átlósan.
|
lendvai | 120117 | 2018. április 1. 11:25 | Válasz erre: 120116 |
Ha van profi szervizkönyved hozzá, akkor nézd meg. Én valószínűsítem, hogy Suzukiék se bonyolították agyon az ABS-t. Ha nyomod a pedált és a féknyeregnél jön a lötty, akkor átjárható a rendszer. Persze rá kell nézni, az én 1992-es Accordomnál is átjárható volt, de az ABS külön fékfolyadék tartállyal rendelkezett. Ez a mostaniakon már nincs. Nézd meg, ha neked van az ABS-nek külön tartálya, akkor túrj egy szervizkönyvet és nézz utána hogyan kell folyadékot cserélni. Vagy Google. :-)
|
kawa550 | 120116 | 2018. április 1. 10:51 |
Hm. Az én verdámban nincs se esp se egyéb varázslatok, csak a világ legjobb soförje vezeti(én természetesen:)))) némi abs támogatással. Mostan akkó basztassam vagy suzuki szerviz?
|
lendvai | 120114 | 2018. április 1. 09:47 | Válasz erre: 120113 |
Hát ez valóban kimerítő információt tartalmazott a fékrendszerekről. Mindemellett érdekes, hogy míg az én 1992-es Accordomnál még külön kellett légteleníteni az ABS kört (ami csak a gyári szervizkönyvben volt benne, a Haynes azt írta ne basztassuk mert nem értünk hozzá), a mostani autóknál (meg az ABS-es TDM-nél is) a japánoknak sikerült eljutniuk oda, hogy egy életvédelmi rendszert nem kell túlbonyolítani (lásd a cikkben a Mercedes rendszere), mert minél komplexebb, annál több hibalehetőség van benne, az meg nem tesz jót az életvédelemnek. Így aztán a gyári szervizkönyvben is le van írva, hogy a VSA nélküli fékrendszereket is ugyanúgy kell légteleníteni, mint a VSA-val rendelkezőket. A VSA a japánoknál a menetstabilizátor, aminek része az ABS is. Így aztán egyszerűen lehet átmosni a csöveket a klasszikus pedálos, vagy akár a szipákolós módszerrel (amennyiben megfelelő szipákolónk van). Az igaz, hogy a menetnél tud levegőt szívni a cucc, de nekem nem okozott gondot, ahol épp működött, mert mindig cuppanva jött le a légtelenítő csavarról a tömlő. Így visszafelé nem juthatott levegő a rendszerbe, arra ügyelni kell, hogy mindig legyen vákuum a csőben, amíg nyitva van a csavar, a többit a fizika intézi.
|
Hr.Geiger | 120113 | 2018. április 1. 09:13 | Válasz erre: 120109 |
Jó reggelt és egyben kellemes Húsvétolást! FYI, a mai modern gépkocsiknál nem szipákolnak semmit, túlnyomással légtelenítenek. https://totalcar.hu/magazin/technika/2011/01/30/pumpald_meg_es_tartsd_nyomva/ A szipákolás amúgy becsapós is lehet, mert a nagy vákuum a légtelenítő meneténél képes beszívni a levegőt, az ember a műanyagcsőben meg csak azt látja, hogy állandóan buborékol... :-) |
Itil900 | 120111 | 2018. április 1. 08:00 | Válasz erre: 120101 |
Én meg a világos parasztig. De a motorhoz még mindig nem értek.
|
csanesz | 120110 | 2018. április 1. 01:50 | Válasz erre: 120109 |
Nálam a Fordnál kell még hátul fékolajat cserélni és komplett fékeket. Én is ezt a szipkás kínait próbálom majd ki. Remélem nekem működik. Youtubon vannak videók, hogy ezzel csinálják. Bizti autója válogatja.
|
lendvai | 120109 | 2018. március 31. 22:32 | Válasz erre: 120107 |
Hát úgy tűnik ki lehet, csak nagyobbacska vákuum kell hozzá. Bár sehol nem szerepel a fékrendszer kapacitása, a Hondánál megkérdeztem, kb. 0,7 litert mondtak. Én 1,5 litert küldtem át rajta, arányosan elosztva a négy körben, szerintem átmosta az ABS-t is. Azt a három perces folyadékcserét megnézném, mert akkor egyszerre kell szipákolják mind a négy kört és nagyon kell figyelni annak, aki tölti utána, nehogy falsot szívjon. :-))) |
Flenegen | 120108 | 2018. március 31. 21:37 | Válasz erre: 120107 |
Profi szervizben nem kell lustaság. Autó emelőre fel, szelepek kinyit, majd a gép kiszíja. Vákumos, de villany csinálja a vákumot s kb 3 perc sem kell. Legalábbis Nálunk ez így működik:)
|
kawa550 | 120107 | 2018. március 31. 21:32 | Válasz erre: 120106 |
Csak hogy az ABS kockából is ugyan úgy ki lehet-e pumpálni türelemmel a cuccot. Bár elméletileg a kocsimban a szerelő cserélte, de az igazság az hogy olyan lusta tróger az összes, hogy simán kinézem belőlük hogy csak a tartályból szívták le, nem az egészből. De majd ha eccer leszen aknám oszt kényelmesen hozzáférek....:))))
|
lendvai | 120106 | 2018. március 31. 21:28 | Válasz erre: 120105 |
Szervizkönyv alapján ugyanaz, ne kérdezd miért.
|
kawa550 | 120105 | 2018. március 31. 21:08 | Válasz erre: 120102 |
Abs-es fék különbözik vagy az is pumpál-benntart, megnyit, zár, pumpál... ?
|
kawa550 | 120104 | 2018. március 31. 21:06 | Válasz erre: 120102 |
Mekkora vákuumot csinál az a szar? Ja, nem tod, mert azon a szaron nincs hozzá óra. Na, majd a kínai, azon van.....:)))))))))))))))
|
kawa550 | 120103 | 2018. március 31. 21:03 | Válasz erre: 120101 |
Ezért kell megtanítani a csajokat sakkozni, hogy megtudják különböztetni a magunkfajta királyokat a parasztoktól. :))))))
|
lendvai | 120102 | 2018. március 31. 20:43 |
Nyári kerék, fékfolyadék kicserélve. Aztán eszembe jutott az is, hogy hidraulikus a kuplung. :-) De azt már csak az Accord pillangószelep házának tisztításakor csinálom meg, mert csak akkor férek hozzá civilizált módon. A Jazz gyerekjáték, ott mosolyog rám a csavar a hűtő mögött. :-)) Lajosos fékszipákoló most már biztos, hogy csak motorhoz jó, ahol eleve a gravitáció segít. Autóhoz valami más kell, jelen esetben Rita lába volt az asszisztens. :-)))) |
lendvai | 120101 | 2018. március 31. 20:40 | Válasz erre: 120100 |
Engem nem, én sakkban is csak a sötét parasztig jutottam. :-)))))
|
Itil900 | 120100 | 2018. március 31. 17:00 | Válasz erre: 120097 |
Legalább a mosdókagylót megvilágítja...! Téged???:))) |
kawa550 | 120098 | 2018. március 31. 16:36 | Válasz erre: 120097 |
Szerintem nem erre gondolt a költő. Hanem arra, hogy bár alul a fénynek árja, azért a víz az úr. :)))))) |
lendvai | 120097 | 2018. március 31. 15:40 | Válasz erre: 120096 |
Ebben is kell segítség? Ez egy vízállónak tűnő zseblámpa egy mosdókagylónyi vízben. :-)))
|
Itil900 | 120095 | 2018. március 31. 15:27 | Válasz erre: 120093 |
Akkor most tanácstalan vagyok... Amennyiben valaki tud segíteni, szívesen veszem! |
kawa550 | 120091 | 2018. március 31. 06:28 | Válasz erre: 120090 |
Ez a koni fog, ez valami gipszkartonos szakkifejezés lehet akkor, mert ezt meg én nem értem....:)))))))))))
|
Itil900 | 120090 | 2018. március 31. 06:21 | Válasz erre: 120083 |
Teszek egy zseblámpát a mondataim mellé,hogy elég világos legyen! :))) Mirek motors a 11-ik kerületben. Mindenesetre kellene ehy olyan ebmerke aki megbízhatóan tud hozzányúlni a Tdm-hez Budapesten. Nincs baja,de használni fogom és mint nagy öreg,te is tudod,koni fog. Én meg a szobafestéshez, meg a gipszkartonozáshoz értek,motorhoz nem. Fölhomályosítottalak rendesen? :)) |
lendvai | 120089 | 2018. március 30. 19:46 |
Bekerült a Magnaflow katalizátor is az autóba, most "újautó" szaga van a kipufogónak egy darabig. :-) De hogy az amerikaiak nem tudnak egy méretpontos fúrósablont létrehozni, az botrány. Az egyik oldalon stimmelt mind a három furat, a másikon viszont épp csak annyival volt rossz helyen, hogy az M10 csavarok helyett M8-al kellett összehúznom a csöveket, mert kb 1 mm-rel odébb voltak a lyukak a kelleténél. A leömlőt a flexibilis csővel meg lefújtam horgannyal, elvileg 500 fokig hőálló, majd meglátjuk meddig marad rajta, most újszerű hatást kelt. :-) A lajosos fékszipákoló meg autóhoz korlátozottan alkalmas, a hátsó fékköröknél már kevéske volt az a vákuum, amit pumpálni tudtam vele, sokáig tartott mire átfolyt a csöveken a fékfolyadék. A bal hátsó kört már Rita pumpálta a pedállal, mert elfogyott a türelmem. De most két évig rendben lesz, holnap jön Rita Jazz-e a kerékcserével meg a fékfolyadék cserével. |
lendvai | 120088 | 2018. március 30. 18:45 | Válasz erre: 120087 |
Ha meg néhány cider után adsz egy palack Neoluxot szemrebbenés nélkül készítek én neked ződ tyúkot. :-)))
|
lendvai | 120087 | 2018. március 30. 18:43 | Válasz erre: 120086 |
Nekem ne magyarázd, én ilyenekkel nőttem fel, mondhatnám, hogy tehén volt a radiátor, de az csak a szomszédnak volt. :-) A tiéd meg nem realworld, hanem inkább Jurassic World azokkal a szteroidozott szörnyekkel. :-)))
|
kawa550 | 120086 | 2018. március 30. 18:30 | Válasz erre: 120085 |
Na, látom még egyszer át kell venni veletek ezt a falusi realworld-öt ha jöttök. A tyúk nem ződ, a bárány nem kicsi. :))))))))
|
lendvai | 120085 | 2018. március 30. 17:27 | Válasz erre: 120081 |
De azé' hogy lásd, kellemetlenkedő természeted ellenére is szeretünk: van kisbáránka meg Kawasaki tyúk is húsvéti dekorációnak. :-)
![]() |
lendvai | 120084 | 2018. március 30. 17:21 | Válasz erre: 120081 |
Duci akkor lesz, ha kiderül hogy nem kell éjjel-nappal szerelni. :-))) Aztán fogsz majd te még könyörögni, hogy cseréljünk Stotzingnál. :-)))
|
lendvai | 120083 | 2018. március 30. 17:15 | Válasz erre: 120082 |
Én a feleségemben 100%-ig megbízom pl. :-))) Az a szó, hogy Mirek meg nem mond számomra semmit. De ha világosan kommunikálsz akkor talán világos választ is tudunk itt adni. :-)))
|
Itil900 | 120082 | 2018. március 30. 16:22 | Válasz erre: 120079 |
Tudsz valaki megbízhatót Mireken kívül? ...bár ő inkább kawás..
|
kawa550 | 120081 | 2018. március 30. 08:48 | Válasz erre: 120080 |
Tehát majd a ducival együtt rendeled meg, mikor majd éjjel nappal szerelsz?:)))))))))))
|
lendvai | 120080 | 2018. március 30. 08:43 | Válasz erre: 120076 |
Azt még nem, csak majd ha rászokok az éjszakai szerelgetésre. :-))))
|
lendvai | 120079 | 2018. március 30. 08:42 | Válasz erre: 120077 |
Kizárólag tanácsokkal szolgálhatok, dolgos kezeim nincsenek. :-)
|
Itil900 | 120077 | 2018. március 30. 05:57 | Válasz erre: 120074 |
Ne is törődj vele! A 30 centis messzebb van 30 centinél,úgyhogy az még bátran láthatod! Ezek után pedig van képem megkérdezni: ha lenne valami baj a vasammal,számíthatok dolgos kezeidre? |
kawa550 | 120076 | 2018. március 29. 22:22 | Válasz erre: 120075 |
B+, éjjelátósat nem vettél hőkamerával biztos ami ziher?:)))))))))))) Valamim nekem is megjött, de a buzi postás csak a cetlit dobta be, és keddig már kiváltani se lehet, most ehet a rossebb hogy a szívó, a nyomásmérő vagy az állítható lábtartó jött meg. :D
|
lendvai | 120074 | 2018. március 29. 21:53 |
Mivel elért az a gyalázat, hogy nagyjából 30 centinél közelebbi dolgokat màr nehezen megy élesen látni így beszereztem a kínai ipar remekeiből egy ilyen fejpántos nagyítót.
![]() |
Flenegen | 120073 | 2018. március 29. 19:30 | Válasz erre: 120069 |
Motor maradjon! Ha lecserêlné TDM-re akkor nem lenne mivel ugratni:)
|
kawa550 | 120072 | 2018. március 29. 17:20 | Válasz erre: 120068 |
Valld be hogy csak simán berezeltél, mert tudod hogy tűzszerszám lesz ott, de Hulkba nem mernek belekötni, szóval maradtál volna te.......:)))))))))
|
kawa550 | 120071 | 2018. március 29. 17:17 | Válasz erre: 120066 |
Ezt eccer már megpróbáltad belém dumálni kis hamis, de hjába, én akkor se leszek kötsög. :))))))))
|
Nmiki | 120070 | 2018. március 29. 15:37 | Válasz erre: 120069 |
Vagy kölcsönkérni a faterjától a szebbik mocit a jövő évi talira.
|
lendvai | 120069 | 2018. március 29. 14:47 | Válasz erre: 120068 |
Én tudomásul vettem, édesapádnak pedig szeretnék gratulálni a közelgő születésnap alkalmából. :-) Neked meg így egy évvel több időd van hogy vegyél valami normális motort. :-))))))) |
mati12 | 120068 | 2018. március 29. 14:44 |
Uraim! Szeretném töröltetni magam a Tdm találkozóról. Az ok röviden: Édesapám idén májusban lesz 70 éves,és a meglepetés bulit szervező brigád nincs tekintettel rám.(amit ebben az esetben kivételesen meg is tudok érteni.) Sikerült nekik egy 3 napos bulit összehozni,de sajnos pont arra a hétvégére amikor a Tdm találkozó lesz. Így sajnos nem tudom tiszteletemet tenni és fejet hajtani a Japán motor gyártás csúcspontját jelentő típus nívós találkozóján... Azért természetesen köszönöm a lehetőséget,talán majd jövőre. |
lendvai | 120066 | 2018. március 29. 13:09 | Válasz erre: 120061 |
Nem olvastál Rejtőt apuci? :-) Amúgy meg azt mondják a látens homoszexuálitás nyomainak egyik ismertetője lehet a fokozott homofóbia. :-) Ez azt jelenti, hogy nem vagy kőbuzi, de azért megmozdul a tudatalattiban valami ha "meleg" dolgokra bukkan. Szóval csak óvatosan. :-)))) |
lendvai | 120065 | 2018. március 29. 13:06 | Válasz erre: 120062 |
Én harmadszor futok neki Michelinnek. 2xPilot road4, most Road5. Ha ez is úgy fog alattam csúszkálni száraz úton, mint a PR4 akkor visszamegyek a Bridgestone-hoz, a BT023 meg se nyikkant, valószínűleg azért is, mert kevesebb a vízelvezető minta, így szárazon jobban tapad. Kb 15 ezret mindkét gyártó gumijaival el tudtam egyébként menni, a Road 5 vadonatúj, így arról még nem tudni semmit. Esőben meg amúgy is utálok motorozni.
|
Fido71 | 120064 | 2018. március 29. 12:22 | Válasz erre: 120056 |
Én teniszlabda méretű gyermeklabdákkal gyúrok még. Az ujjbegyekkel próbálom összenyomni őket. Még elég érzéketlen, így néha kiesik a kezemből. Kedden a pennyben négykézláb másztam a karalábé alatt, mert pont odagurult be. Alig volt vörös a fejem, mikor felálltam...
|
KTib962 | 120063 | 2018. március 29. 11:53 | Válasz erre: 120062 |
Túrakategóriában tavaly a Continental Road Attack lenyomta a mezőnyt, és mástól is olvastam, hogy 5000 km után is olyan volt mint új korában.
|
MentoL | 120062 | 2018. március 29. 11:31 |
SZiasztok, Most Michelin Pilot Road 3 abroncsok vannak a motoron, de idén le kéne cserélnem őket. Van ajánlott típus? Amúgy, a mostaniak beváltak, csak kérdem. |
kawa550 | 120061 | 2018. március 29. 10:44 | Válasz erre: 120060 |
Te most finoman lebuziztál kisköcsög? :))))))
|
lendvai | 120060 | 2018. március 29. 08:46 | Válasz erre: 120059 |
Ohhh, leborulok nagyságod előtt! :-) Ecce homok. :-)))))
|
kawa550 | 120059 | 2018. március 28. 22:41 | Válasz erre: 120058 |
"sic transit gloria mundi" ahogy a művelt magyarverő kazahsztáni focista mondaná, ha jól beszélne latinul. :))))))))))))))
|
lendvai | 120058 | 2018. március 28. 22:08 | Válasz erre: 120056 |
Testedzésre adtad a fejed? Hova jut a vilàg... :-)
|
Itil900 | 120057 | 2018. március 28. 22:05 | Válasz erre: 120056 |
Mesélj már nekem arról a masszőrről! Fater hátához képest a Maunt Everest puha nyúlf#ng,ráférne néhány véraláfutás!
|
kawa550 | 120056 | 2018. március 28. 21:21 | Válasz erre: 120053 |
Fido71 | 120055 | 2018. március 28. 21:10 | Válasz erre: 120052 |
Azért a kedvesem nem merném felültetni hátra arra a vitpilenre. Olyan, mintha letört volna a vége, mondjuk alattam... :)
|
Fido71 | 120054 | 2018. március 28. 21:10 | Válasz erre: 120052 |
Azért a kedvesem nem merném felültetni hátra arra a vitpilenre. Olyan, mintha letört volna a vége, mondjuk alattam... :)
|
Fido71 | 120053 | 2018. március 28. 21:06 | Válasz erre: 120050 |
Az még nem, de a csehszlovák marokerősítő gumikarikát már félig be tudom nyomni bal kézzel. Jobbal éppen csak megmozdítom. :( Pedig egy hónap múlva már melózni szeretnék... :(
|
kawa550 | 120052 | 2018. március 28. 19:57 |
Ja egyébként már Sopron után bántam hogy nem a téli kesztyűt vettem fel, aztán átértünk a határon Mordorba, ahol még köd is volt az elején. Annyira nem izzadtunk....:)))))))))))) De a tárcsazárat ma is ingyen kaptam.:))))))))) A Schönbrunner allén nyílt egy böszme nagy Ktm-Husqvarna kereskedés, bementünk nézelődni, meg seggpróbálni. Hát ez a vitpilen, ami már képen is egy gnóm, ez mekkora motoros faszság vazze, az hihetetlen. Lehetetlen forma, üléspozició, méret, egy semmirevaló szar, még szobadísznek se jó. A superdukét viszont meghajtanám egyszer, jó az üléspozició, 170 paci, és bár csak 40 kiló a különbség, de biciklinek érezni a súlyát rexihez képest, az ölég szórakoztató lehet. :D
|
kawa550 | 120051 | 2018. március 28. 19:29 | Válasz erre: 120049 |
Ezt mondtam én is. Gyakorlatilag akkora a különbség(ha nem egy dagadt brünhilda a csajod, hanem mondjuk Betti méretű:))))) a két gép között hogy a tádé utassal annyi mint a vara egyedül. Ezen kívül más villaszög, utánfutás, rugóút, felhasználási terület(tervezett), kerék méret. Ami jó az egyikhez, főleg speciális tuning alkatrész tekintetében, az kizárt hogy passzoljon a másikhoz, még ha méretekben esetleg be is fér. De mindenki a saját szerencséjének a pogácsa, megaszonta a Besenyő Pista bá. :)))))
|
Fido71 | 120049 | 2018. március 28. 19:01 | Válasz erre: 120046 |
Azért a súlyokat nézd át még egyszer... ;)
|
jobbkormanyos | 120048 | 2018. március 28. 14:56 | Válasz erre: 120037 |
Kb. 2 perc alatt meg tudod nézni, milyen rugó van benne. /Ha nem tudod, pü.-ben megírom / Gyári is progresszív. |
abel92 | 120047 | 2018. március 28. 14:28 |
Sziasztok! A képen látható bowdent használta/beépítette már valaki? Ha igen akkor mik a tapasztalatok? A gyári OEM parts oldalon 17 894 Ft. Köszi előre is a tippeket! ![]() |
Traktoros | 120046 | 2018. március 28. 12:55 | Válasz erre: 120040 |
Nem sok különbség van a két motor között súlyban. Ha a méretek pont megegyeznének, amire nem sok esély van, de egy kérdést megért, hátha... Nem hiszem hogy nem lenne jó. Köszönöm a válaszokat.
|
Traktoros | 120045 | 2018. március 28. 12:45 | Válasz erre: 120039 |
Nem tudta, hogy az van benne, és vett bele... Igaz egy masik fajta progressziv rugót.
|
lendvai | 120044 | 2018. március 28. 10:56 | Válasz erre: 120040 |
Szépen körbeírtad helyettem a sufnituning fogalmat. :-)
|
lendvai | 120043 | 2018. március 28. 10:55 | Válasz erre: 120041 |
Dolgozgatunk, kávézgatunk, de aztán péntektől hétfőig 4 nap pihenés jön. Az esős időre való tekintettel autók és fűnyíró karbantartása. Száraz időben esetleg motorozás. :-)
|
Itil900 | 120042 | 2018. március 28. 10:54 | Válasz erre: 120041 |
Dolgozás az lesz! Ha nagyon nem bírsz magaddal,ugorj el a Nagyfaluba segíteni nekem,aztán motorozás is lesz ( cca 300 km), nameg eresztesz az energiádból is! :))))
|
kawa550 | 120041 | 2018. március 28. 09:43 |
Egyébként remélem dolgozgattok kisfiaim, nekem most sürgős motorozhatnékom támadt, ki kő ugrani a lajosba, aztán Kapuvárra, aztán meg Kirchschlagba, nem lesz ez több szűk 300km-nél, még Stotzingot meg Wiesmathot útba ejtve se. Szűk 2 órácska motorolás 130-as átlaggal. :))))))))))))))))
|
kawa550 | 120040 | 2018. március 28. 09:41 | Válasz erre: 120039 |
Az átmérő meg a hossz csak egy dolog, ami fizikailag lehetővé teszi a cserét, de a rugó erő az ami motorra és súlyra van méretezve, ha az nem passzol a tádéhoz(és miért passzolna, semmilyen méretük nem egyezik?) akkor minek beletenni? Valszeg semmit sem javít, esetleg ront.
|
lendvai | 120039 | 2018. március 28. 09:23 | Válasz erre: 120037 |
kawa550 | 120038 | 2018. március 28. 08:34 | Válasz erre: 120037 |
Még a vara évjáratok sem egyeznek, nem hogy egy teljesen más motor. http://wilberssuspension.co.uk/images/wilbers/federbeine.pdf |