kawa550 | 119820 | 2018. március 12. 09:20 | Válasz erre: 119818 |
Á, csak a gyerekek váltanak kisebb kategóriára. :))) Meg hát az irigy pillantásokat sem adnám semmiért a talin. :)))))))) Különben lehet hogy megoldódott tegnap a probléma, átnéztem a gyertyákat, megfújkáltam a csatlakozókat, megigazgattam a gyertya meg trafókábeleket, lecseréltem egy lazának tűnő szívócsonkdugót, kicseréltem a 2-es henger vákumcsővének a laza bilincsét a benzincsapnál, kivettem a légszűrőházfedél alá véletlenül becsípett kábelt, így most már a fedél mellett se tud szívni. Hogy melyik varázslat vezetett eredményre, azt nem tom, de a ma reggeli próbaindításnál már a 2-es henger leömlője melegedett a leggyorsabban, 1 perc alatt melegebb volt mint a tegnapi méréseknél bármikor, a többi is szépen melegszik, szóval akár már jó is lehet. A gázt is szépen késés nélkül veszi állványon, majd holnap meló után kipróbálom, most má menni kell dógozni. Azért a benzint még lecserélem frissre, az sose árt, meg egy tisztítót is kap. |
Utalatos | 119819 | 2018. március 12. 07:53 | Válasz erre: 119816 |
Tegnap este megnéztem az oldaladat. Hihetetlenűl jó képeket készitesz. Az összekötő szöveg kicsit szegényes, de nyilvánvaló, hogy Te a fotóiddal "beszélsz". Annyira klassz, hogy teljesen váratlanul milyen kincseket lehet találni a motorozz.hu fórumain. |
Fido71 | 119818 | 2018. március 12. 06:07 | Válasz erre: 119802 |
Vegyé' egy 900-as TDM-et. Nagyon jó motorok és legalább a találkozón sem kell lenyelned a fikázásokat.... :)))) |
Itil900 | 119817 | 2018. március 12. 00:02 | Válasz erre: 119815 |
Arra a ricinus magra én is beneveznék! Hátha meghajtja a vakondot is! Hogyér adod és mikor? |
camerafire | 119816 | 2018. március 11. 21:54 | Válasz erre: 119804 |
Az MX-5 a barátomé. Nekem nem is kell, hiszen ott a motor! :)
|
PalmBela | 119815 | 2018. március 11. 20:55 | Válasz erre: 119799 |
S-t! Járok én errefelé, csak nincs mit mondanom. Kicsit, mint a székely viccben néma kölök. "... -Eddig nem volt sós." Na de. Ezt a ricinust nyugodtan kipróbálhatod, mert dísznek is szép. és időben ki kell ültetni. Nyáron már késő lesz! Talin remélem összefutunk. |
lendvai | 119814 | 2018. március 11. 20:37 | Válasz erre: 119813 |
Nem, azok kellenek, nem véletlenül vannak ott. Látom néha a sufnituning sportdobosoknál, hogy haver okosba hajlított saválló csövet, rá a kínai Akrapovic hamisítvány, hadd lássák mennyire vagyok igényes magamra is, ezzel az interferencia oda, utánhangolás nuku, de legalább dübörög a vas, igaz fülsértő repedtfazék hangon meg amúgy gyengébb is lett, de azt senki nem vallja be. :-))) Viszzatérve a szonda nyílásokhoz, ha megvan a gázelemző megnézed mekkora menet kell hozzá, veszel rozsdamentes menetes gyűrűt, hozzá inox pálcákat meg csavarokat. A hegesztést a tacskó lábtartójára visszaemlékezve olyan helyre varrd, ahol nem látszik. :-)))) Aztán lehet gázokat elemezgetni a csavargatás hatására. :-)))) Vagy veszel egy injektoros motort. :-) |
kawa550 | 119813 | 2018. március 11. 20:30 | Válasz erre: 119812 |
Az interferencia csöveket meg gondolom le kell flexelni aztán lehegeszteni a helyüket ugye? :)))
|
lendvai | 119812 | 2018. március 11. 20:17 | Válasz erre: 119811 |
Hát ha a másik három gyertya jó színű volt, akkor azt a negyedik hengert kell hozzászegényíteni. Csak ezeknél a modern karburátoroknál ha valamit megcsavarsz az általában mást is visz magával, így (bár én még nem tekergettem el túl sok karburátort) állítólag több felvonásos egy ilyen buli. Javaslom egy kipufogógáz elemzőt is vegyél a kompressziómérőd meg a fém fékszipákolód mellé. :-)))) Hengerenkénti teszt lehetőséggel. Ha nincs záródugó a leömlőiden, akkor fúrj rájuk. :-)
|
kawa550 | 119811 | 2018. március 11. 19:57 | Válasz erre: 119809 |
Viszonylag egyszerű szerkezet, a főtengely végére fixen felcsavarozott tárcsán van 2 orr, mikor ezek elhaladnak a jeladó előtt, akkor kap jelet a gyújtás. Épp ezért annak semmi köze ehhez, mert az mind a 4 hengernek adja a jelet, nincs olyan hogy a többi hengernek jókor jön ajel, ennek meg nem. A csavar baxtatható bátran, van hozzá sarokcsavarozóm, nem kell nagy ész hozzá hogy felírjam hol van most és tekerjek rajta egy felet erre is meg arra is, aztán próba a lázmérővel hogy jobb lett-e.:))))))
|
lendvai | 119810 | 2018. március 11. 19:17 | Válasz erre: 119807 |
Belinkeltem múltkor egy felmérést az USA-ból, ha jól emlékszem a BMW rosszabbul szerepelt a megbízhatósági visszajelzéseken, mint a Harley. Ennek alapján BMW után egy Harley előrelépés lehet. Most fejlesztgettek, vannak új blokkjaik, múltkor körbeszaglásztam Andersonban egy kereskedésben, az osztrák származású salesguy még be is indította alattam az egyiket. Ott benn, a szalonban. :-))))
|
lendvai | 119809 | 2018. március 11. 19:11 | Válasz erre: 119808 |
Ez nem olyan gyújtás, mint a TDM-é? Be van öntve, nem tudsz állítani semmit, vagy jó, vagy nem működik? Az a hőmérséklet eltérés ha törni kezdem a fejem lehet szinkron probléma is, de én inkább az eltérő keverékre tippelek. A melegebb szegényebb lehet. Tekerj a szent keverékcsavaron. :-))))) Vagy inkább ne tekergesd vaktában. :-))))
|
kawa550 | 119808 | 2018. március 11. 19:04 | Válasz erre: 119805 |
Nem kell oda semmi, ezek ilyenek, összedugod oszt kész. Biztos ami ziher, ránéztem a gyertyákra, mindegyik tiszta, a 2-es hengeré még inkább túl tiszta is, szinte csillogott, és beindítás után a lézeres hőmérővel mérve az összes leömlő 150 foknál járt már, mikor ez még csak 100-nál. Viszont simán és egyenletesen jár, nem 3hengerezik, meg most a gázt is jól harapja, nem érzem a csuklást, de ott valami nem gyó az ziher, de lehet hogy inkább gyújtás hiba, nem karbi. De kiszedve meg szorgalmasan szikrázott az is ahogy megtekertem. faxom érti. Ha nem gyógyul a löttytől szétborítom a gecit, 3 hét múlva úgyis szabin leszek. |
night-rider | 119807 | 2018. március 11. 18:59 | Válasz erre: 119806 |
Van élet a rizskályhákon és az oldtimereken túl is..amúgy még harley hiányzik a bakancs listámról.ma megállapitottam a böbmi külméretre jóval nagyobb a tdm-nél
|
Fido71 | 119806 | 2018. március 11. 18:52 | Válasz erre: 119787 |
Te meg vegyél már végre egy normális motort Csabi! Ne rémisztgesd már itt az embereket , mindenféle optikai szennyezéssel. Lassan olyan leszel, mint Mati! :))))
|
lendvai | 119805 | 2018. március 11. 17:46 |
lendvai | 119804 | 2018. március 11. 17:32 | Válasz erre: 119801 |
Jó kis fotók ezek. Azt látom, hogy Flenegennel világi cimborák lehetnétek. :-) Az MX-5 is a tiéd?
|
lendvai | 119803 | 2018. március 11. 17:29 | Válasz erre: 119802 |
kawa550 | 119802 | 2018. március 11. 17:09 |
camerafire | 119801 | 2018. március 11. 17:09 |
Éljen a jó idő! :) Mostmár összehozok egyszer egy TDM-es fotózást is. Nem is értem, hogy eddig miért nem tettem... Egyébként ez az oldalam, ha még nem mutattam volna: www.martonandras.com :) ![]() |
camerafire | 119800 | 2018. március 11. 17:08 |
Éljen a jó idő! :) Mostmár összehozok egyszer egy TDM-es fotózást is. Nem is értem, hogy eddig miért nem tettem... Egyébként ez az oldalam, ha még nem mutattam volna: www.martonandras.com :) ![]() |
lendvai | 119799 | 2018. március 11. 14:50 | Válasz erre: 119798 |
Szia Béla! Rég jártál errefelé. Köszi az infót, meglátjuk hogy járok az áskálódónkkal. :-) Lehet, hogy megnyitom a "Hogyan szívózzunk a vakonddal a kertben" blogomat. :-)))) |
PalmBela | 119798 | 2018. március 11. 14:04 | Válasz erre: 119790 |
Sziasztok! Tibi! Ha már mindent kipróbáltál vakond ellen, és semmi sem segített, lenne egy javaslatom. Bár a vakondírtás világszerte olyan tevékenység, mint Magyarországon a foci. Mindenki ért hozzá. Csak sajnos ezt a legtöbb vakond ignorálja. :) Szal nem biztos, hogy működni fog, de próbálkozz Ricinus vetéssel. https://hu.wikipedia.org/wiki/Ricinus Nálunk elriasztja a dögöket, még a földikutyák is odébb álltak. Szép növény, csak csócsálni nem kell, mert szapora lesz egy-két nap. A területen egy-két növény jól mutat és elegendő is. Ha fejér-ben jársz lépj be, adok magot. Üdv: B |
lendvai | 119796 | 2018. március 11. 12:33 | Válasz erre: 119793 |
Mozdonyvezető ismerős mesélte, hogy amíg a kezdők nem szokták meg hogy kell adagolni a féket ők a műhelybe mentek be néha a zárt ajtón keresztül. :-))) A tapasztalt öreg szerelők már csak a fejüket csóválták, amikor egy V43 beszakította a lemezajtót. :-))))
|
lendvai | 119795 | 2018. március 11. 12:32 | Válasz erre: 119792 |
Ja, erre gondoltam, csak még a járathoz való hozzáférés technikáját finomítanom kell, mert ahogy letolom az ásót a föld szépen összeroskad és eltömi a járatot, így majd kotorászni kell. De egy próbát megér, azt mondják vissza kell temetni gyorsan, hogy minél kevesebb gáz illanjon el a légtérbe.
|
lendvai | 119794 | 2018. március 11. 12:29 | Válasz erre: 119791 |
Ez ugyanaz a tömlős megoldás, csak ki van egészítve néhány adapterrel. :-))) 5 féle fej meg nekem minek, a teljes géppark 2-féle gyertyamenettel üzemel. :-) Ha meg mégis akadna valami új, akkor esztergáltatok, mint tettem a hosszabbítóval is, hogy a mostani mélyre süllyesztett menetbe is szépen be tudjam tekerni. Az O-gyűrű meg pont arra jó, hogy nem kell megtépni a tömítéshez, nem igaz? :-))) Kinn van a kipufogó, most a vízkőtlenítés fázisánál tartok. Azon még töröm egy kicsit a fejem, hogy a leömlő tömítést hogy szedjem ki szépen az ülékéből anélkül, hogy összekaristolnám az alumíniumot. Hagyhattak volna egy kis hézagot, ahogy a cső összenyomta szépen ki is tágult és most áll ott benn egy tizednyi rés nélkül, mint katiban a gyerek. :-))))) |
kawa550 | 119793 | 2018. március 11. 12:00 | Válasz erre: 119777 |
Első kocsim egy nagypolszki volt, úgy elrohadt a lengőkar kitámasztó, hogy egy nagy darabot ki kellett vágni a kasztni elejéből doblemezestül, hossztartóstul. Ez persze nem 2 napig tartott a karosszériásnak, így kiszedett motorral meg váltóval volt vagy 1.5 hónapig, az említett cuccok meg egy nejlonnal letakarva a belső udvar sarkában álltak. Aztán kicsit összerohadt a kuplungja, csak ezt mi nem tudtuk. Kaszni elkészült, motor-váltó ment vissza első indítás kinyomott kuplunggal, oszt úgy átmentünk a zárt garázskapun mint a szar, összeragadt a kuplung, akkor is vitte a kocsit mikor ki volt nyomva.:))))))
|
kawa550 | 119792 | 2018. március 11. 11:54 | Válasz erre: 119790 |
Ezzel lehet próbálkozni, monnyuk nálam nem segített. https://www.novenypatika.hu/critox-fustpatron-vakond-patkany |
kawa550 | 119791 | 2018. március 11. 11:47 | Válasz erre: 119788 |
Háh! Mi ez a szar?! Ilyen eccerű egycsöves vackom már az óvodában is volt! Készletről beszélnünk aranyapám, bőröndöcskében, egyenes és hajlított gumifejes fémcső toldóval, hogy bármilyen menetű lyukba be lehessen tenni, ha az 5 fej közül egyik se lenne jó, nem ilyen egymáshoz tekergetett gardena locsolótömlő vazze amivel klejne kinderek spílenelnek a homokozóban!:))))))))))) https://goo.gl/k7qhyx |
lendvai | 119790 | 2018. március 11. 11:29 | Válasz erre: 119787 |
PB gáz, ja igen, olvasgattam, a hülyék próbálkoznak ilyesmivel, aztán így keletkeznek a mókás videók a Youtube-on. :-)))) Ha már mérgező gáz kell akkor van annyi eszem, hogy nem robbanásveszélyes cuccot tolok többszörös áron a földbe, veszek egy direkt erre a célra gyártott kapszulát. :-))))
|
lendvai | 119789 | 2018. március 11. 11:27 | Válasz erre: 119788 |
lendvai | 119788 | 2018. március 11. 11:25 | Válasz erre: 119785 |
Ilyesmire gondolsz papa? :-) Végülis jobb későn, mint soha. Ha szóltál volna, hogy hengernyomást akarsz méricskélni elviszem, már kb 20 éve van a garázsomban. :-))))
![]() |
night-rider | 119787 | 2018. március 11. 10:38 | Válasz erre: 119778 |
Inkább a pb palackból fejreállitva hosszú csővel be a járatba. Csak közben ne szivarozzál.ja egészkor indulunk
![]() |
csanesz | 119786 | 2018. március 11. 10:35 | Válasz erre: 119781 |
Lendvai! Ha még egy kicsit piszkálod Kawát profi felszereltségű műhelybe viheted hozzá a motorod! :))) Vagy ez a terv? :))) |
kawa550 | 119785 | 2018. március 11. 09:56 | Válasz erre: 119781 |
Nudligyerek, olyan komplett hengernyomásmérő szett van úton idefele a nagyvízen át, hogy mikor meglátod, magad alá csinálsz és egyből tudni fogod hogy nem vagy te még férfi, max kezdő kisgyerek. :)))))))) És már a fékolajleszívó készlet is a kikötő felé tart, természetesen fémpumpás, nem olyan ócska kis műanyag, mint amit a nem rendes férfiemberek vesznek. :D
|
Flenegen | 119784 | 2018. március 11. 09:53 | Válasz erre: 119779 |
A Lidlben akciós a gázos három funkciós forrasztó. Nézz rá:) az még hiányzik |
csanesz | 119783 | 2018. március 11. 09:35 | Válasz erre: 119778 |
Csak az Ohm törvényen kell eligazodni és felismerni, hol alkalmazható. Ha ez megy sok minden más is jobban értelmezhető.
|
csanesz | 119782 | 2018. március 11. 09:07 | Válasz erre: 119778 |
Ami a motorhoz kell elektronika vagy az azt támogató "home made" műszerek ismerete nem igényel sok időt. Ebayon minden kacat fent van fillérekért. Én most egy olyan akksitöltő figyelő áramkört néztem amihez egy nyamvadt trafó és egy dióda is elég lenne. A töltésszintet feszültség értékben adom meg, ha eléri lekapcsol. 1000Ft. A kávézacc működik? |
lendvai | 119781 | 2018. március 11. 08:50 |
lendvai | 119780 | 2018. március 11. 08:47 |
Ez meg ceruzaelemmel működik. Gyorssegélynek végül is nem rossz. :-)
![]() |
lendvai | 119779 | 2018. március 11. 08:45 |
Kollégák rendeltek akkumulátoros forrasztópákát. Már csak a legalább 60Ah-s akkumulátorra várnak hozzá. :-)))
![]() |
lendvai | 119778 | 2018. március 11. 08:12 | Válasz erre: 119776 |
Az igaz. :-))) Lassan távolodnak ezek a dolgok, elő kell szedni a szakirodalmat, ha ilyesmin gondolkodni akarok. 1994-ben fejeztem be ezirányú tanulmányaimat. Sose dolgoztam elektronikák fejlesztésében, csak a menedzsment és támogatás oldalon, de azért jól jön, ha néha valami elektromos problémával kerülök szembe. A mai szent napon leszerelem a kipufogót és kicserélem Rita Jazz-ében az olajat meg a szűrőket. És tovább töltögetem a vakondjáratokba a kávézaccot. :-))))) |
Levi990 | 119777 | 2018. március 11. 01:45 | Válasz erre: 119749 |
Legközelebb ha sokáig áll a motor, próbáld meg előre hátra megmozgatni sebességben, behúzott (vagy ammennyire lehet) kuplunggal. Annak is segíthet akinek nagyot csattan amikor indítás után elöször teszi sebességbe.
|
csanesz | 119776 | 2018. március 10. 23:55 | Válasz erre: 119775 |
Mivel kis átmérőről van szó csupán tized voltokról beszélhetünk menetenként. Itt nincs vasmag és egyetlen derótnak a mágneses terét -szórását- kell felhasználni, nagyon pici feszültségekről van szó. Ha azt vesszük alapul, hogy a lakatfogó 10 volttól 600 vagy akár 1000 voltig is képes mérni egy tartományban, akkor ez nem olyan nagy kunszt kizárólag egy adott és ismert feszültségre pár menet plusz-mínusszal tekercset képezni. Nagy a szórása, de itt csak impulzust kell mintavételezni és nem feszültségértéket. Ebből kifolyólag lehet pontos is. |
lendvai | 119775 | 2018. március 10. 23:08 | Válasz erre: 119771 |
Olyasmi lehet ez is, mint a trafó: folyik az áram a gyújtókábelben, az megváltoztatja a mágneses teret, az meg feszültséget gerjeszt a másik cuccban. Minél több a menet, annál nagyobb a jel, azért vannak nekem kétségeim az egymenetes tekercs miatt. :-))) Bár azt nem tudom, hogy a gyújtótrafós ménkű mekkorát gerjeszt maga körül. :-)
|
kawa550 | 119773 | 2018. március 10. 22:39 | Válasz erre: 119772 |
Na, asszem ez az a téma, ahol te maratont futsz, én meg a küszöbig se tudok elmászni.....:))))))))))))
|
csanesz | 119772 | 2018. március 10. 22:33 | Válasz erre: 119771 |
Azért vannak hiányok nálam is rendesen... :)
|
kawa550 | 119771 | 2018. március 10. 22:25 | Válasz erre: 119768 |
sejtettem, hogy valami tekercs gerjeszti a jelet a méréshez, há nem vagyok én teljesen hülye az elektronyikához, csak nagyon.:))))))))))
|
lendvai | 119769 | 2018. március 10. 22:19 | Válasz erre: 119765 |
Azért nem árt az se, ha az asszonynak is jó. :-)))) Azért nem jó dolog főzés közben a káromkodást hallgatni a garázsból. :-))))) |
csanesz | 119768 | 2018. március 10. 22:17 | Válasz erre: 119759 |
Sajna a csipesz nem elég. Fordulatszámot is mér 2:09 -től látható. Ez valszeg egy sima vezeték aminek a két vége be van kötve a műszerbe és erre a vezetékre rá van húzva egy cső. Ha a "cső" végét feltekered a gyújtó vezetékre egy sima tekercset kapsz két kivezetéssel, ami a műszerbe van kötve. Ahova csipesz kellene az valójában egy lakatfogó. Van ilyen multiméterekhez külön, de azok típus specifikusok és nem 10 000 volt által gerjesztett mágnesességre készülnek. |
lendvai | 119767 | 2018. március 10. 22:17 | Válasz erre: 119762 |
Én ilyesmit raktam a listára, jól mutat a Maxilink kütyü mellett. :-))) De lehet inkább egy Kawasaki szervizkönyvbe ruházok be, azzal nagyobb sikerem lehet nálad. :-))))) https://www.conrad.hu/hu/digitalis-autos-multimeter-autovillamossagi-meromuszer-10a-acdc-voltcraft-at-400-123240.html?sc.ref=Search%20Results |
kawa550 | 119765 | 2018. március 10. 22:12 | Válasz erre: 119763 |
Látom te ezt nem érted. :))) Há az asszonyt se adod oda a félméteres kékereses csippendélek hogy rendezze ő le, hátha neki jobban megy, hanem magad matatsz rajta mert az neked jó. :)))))))
|
csanesz | 119764 | 2018. március 10. 22:11 | Válasz erre: 119760 |
Én most nem kötekszem, mert kapok tőle fogas pucukát! :)
|
lendvai | 119763 | 2018. március 10. 22:09 | Válasz erre: 119762 |
Hát azért a pontosságát ellenőrizd le előtte, mert ha a mintavétel bizonytalansága nagyobb, mint a szent keverékcsavarod basztatásával előidézett fordulatszámingadozás, akkor nem sokra mész vele. :-)))) Mondtam már, vidd el egy olyan emberhez, aki ért a Kawasakihoz. :-)))) Vagy olyan itt Magyarországon nincs? Akkor ez piaci rés, utazok Japánba tanulni! :-)))) |
kawa550 | 119762 | 2018. március 10. 22:05 | Válasz erre: 119760 |
ha ez a kis szar az, akkor rendelek egyet 2 rugó postával. Motorhoz, egy próbát megér. 1 henger keverékcsavart könnyű fülre beállítani, hallod ahogy nő a fordulat, de 4 hengernél 1 henger állítása olyan kicsivel emeli csak meg a fordulatot hogy azt nem hallani. De tán majd ezzel! Vagy ha nem, hát kisnyúl. :))))))))
|
lendvai | 119761 | 2018. március 10. 22:02 |
Hú az anyátok istenit, de gyorsak vagytok! :-))) Hát ezzel a megoldással nem tudok versenyezni, pedig fel akartam ajánlani a régi gyújtásbeállítós stroboszkópomat, az pont így működik. Ha Gyula elég gyorsan tud számolni, akkor a villanásokból meg tudja határozni a fordulatszámot. :-)))))
|
lendvai | 119760 | 2018. március 10. 21:57 | Válasz erre: 119753 |
Kérdezhetek? Motorhoz vagy autóhoz? Mert autóhoz ott az OBD2 scannered meg a Torque, az a jeladóról dekódolja az infót. Motorhoz, hát ha sokallod a műszer árát, akkor vagy építtetsz egyet Csanesszel, vagy megvárod míg a bakancslistában eljutok odáig, mert rajta van. :-) Aztán ha jó leszel és sütsz nekem marcipántortát kölcsönkaphatod. :-))))
|
kawa550 | 119759 | 2018. március 10. 21:55 | Válasz erre: 119757 |
Erre vazze, néztem is ilyent, de ez nem üzemóra számláló? És akkor ezt csak rátekeri az ember a kábelra oszt gyerünk? Vajon egy csipesszel összeaplikálva elkerülhető a tekerés, vagy a tekercsre szükség van a jelfogáshoz?
|
csanesz | 119757 | 2018. március 10. 21:49 | Válasz erre: 119753 |
kawa550 | 119756 | 2018. március 10. 21:48 | Válasz erre: 119754 |
Ahogy nézem, számunkra érthetetlen szavakért te sem mész a szomszédba....
|
Itil900 | 119755 | 2018. március 10. 21:34 |
És egy kis tájékoztató: https://hegylakok.hu/2018/03/kiderult-mi-valtozik-muszaki-vizsgan/ |
Itil900 | 119754 | 2018. március 10. 21:22 |
Tdm nagy öregjei! Amit eddig összehordtatok néiem full szuahéli. Ez a flippentyű- forgattyú-morgantyú kiféle,miféle,kefél e?
|
kawa550 | 119753 | 2018. március 10. 21:03 | Válasz erre: 119751 |
Megkaptam. :) De sokkal ám kisgyerek, és el is kezdheted ledolgozni, mert ehhez csak te értesz közülünk. Hogyan és kb mennyiért lehetne összedobni egy olyan kis kütyüt, amit a gyertyakábelre csiptetve a szikra áramából kiszámolva egy digitális kijelzőn pontosan mutatná a fordulatszámot? Tehát hogy ne kelljen semmit szerelgetni, csak felcsipteted valami külső elemről oszt mutat. kb mint ez(tekerj le kb az oldal közepéig) https://goo.gl/AvWbLf csak semmit se kell tudnia az rpm kijelzésen kívül |
csanesz | 119752 | 2018. március 10. 21:02 |
Érdekes, hogy ez a fogaspöcök kotyog a helyén, de elég durván. Ez normális?
|
csanesz | 119749 | 2018. március 10. 20:45 | Válasz erre: 119746 |
És igen rövid "u" -val. :) Megfáradt picit. Az egyik fogról a lepattogásokat megtaláltam az olajban mágnessel. A letört fog, akkor válhatott le, mikor megmozgattam az alkatrészt - azt nem találtam. Nem volt megerőltetve, feszegetve. Csak megint beragadt a kuplung az álldigálástól. Ezért volt egy nagyon csúnya visszarúgása a váltónak sztenderen járatásnál. Ezt korábban is eljátszotta hidegen. Ebből kifolyólag kuplung rugót akartam cserélni. |
csanesz | 119746 | 2018. március 10. 20:36 | Válasz erre: 119743 |
Kuplung huzogató készülék. "Wagy" ahogy Kawa írta!
|
kawa550 | 119745 | 2018. március 10. 20:21 | Válasz erre: 119743 |
Ennél a racsninál fogva emeli ki a kuplungdeknin lévő kar a nyomólapot.
|
lendvai | 119744 | 2018. március 10. 20:18 | Válasz erre: 119741 |
Kiscsávó nem nyúlt semmihez, kiscsávó így vette a gépet, flappantyú hűlt helyével, Motty AFR tunerrel, szélesített alu kormánnyal, átalakított nyereggel, markolatfűtéssel, túraplexi+MRA kombóval, meg utólag a hozzávásárolt titánium kipuff szettel. :-))) Szóval mondhatjuk, hogy gondos gazdától vettem egy jó motort? :-)))) A flappantyú amúgy is csak az alacsony fordulaton esetenként jelentkező rángatást enyhíti. A tuner itt az ász. :-))))
|
kawa550 | 119742 | 2018. március 10. 19:43 | Válasz erre: 119740 |
Ez a tiéd? Nem vok biztos benne teljesen, de mintha maradt volna egy ilyenem valamelyik fiókban, holnap megpróbálom megkeresni, de fixre nem igérem, kibacott nagy kupi van a garázsban, fogalmam sincs tényleg ott van-e vagy félreemléxem. Ha megvan, a tiéd 2db pacsiért. :)
|
kawa550 | 119741 | 2018. március 10. 19:41 | Válasz erre: 119738 |
Az eb elvileg ott van elhantolva, ahol a 900 flappantyúja. Ennek az egész k-tricnek nem az a dolga hogy a legnagyobb teljesítményt adja, hanem hogy a környezetvédelmi előírásoknak megfeleljen, és ez bizonyos tartományokban inkább visszafogja. És hát ugye azt te is kikötötted, ahelyett hogy erősebb motort vettél volna, jól emléxem kiscsávó? Az eredeti gyújtástárcsa meg ahhoz van elfokolva, ez meg elvileg a teljesítményhez, de itt nyilván nem 10 +lóra kell gondolni, olanokat szoktak mesélni róla hogy simább meg fickósabb gázvétel stb.
|
lendvai | 119739 | 2018. március 10. 19:24 | Válasz erre: 119737 |
Arra itt van most egy szivárgó tömítés, holnap lebontom a kipufogót, legalább kényelmesen vízkőtleníthetem, aztán úgy fog csillogni mint senki másé. :-) A Leo Vince szívet-lelket gyönyörködtetően dübörög a baffler nélkül, egy szerpentines ereszd el a hajamhoz szerintem nagyon jó lesz, talán másfél centit is fog nőni tőle a farkam. :-))). Túrához persze megy vissza, hosszú távon szerintem fárasztó, na meg kérdéses mit szól a vezérlés a csökkent csillapításhoz, azért időbe telik, míg megtanulja, egy mátrai kör alatt nem fog történni semmi. :-))) |
lendvai | 119738 | 2018. március 10. 19:20 | Válasz erre: 119734 |
Hát egy új Yuasa segítségével pöccre indul a gép,legyen az Kawa vagy Yamaha. :-) Hát az a gyújtásfokoló érdekes szerzet lehet, nem igazán értem, hogy a derék japán mérnökök által megálmodott gyújtástérkép elhangolásával hogy lehet plusz lóerőket vagy newtonmétereket szerezni. :-) Persze ha a vezérlést meg a karburátorokat cserélnéd ki, akkor van realitása. De ha erősebb motorra van szüksége az embernek a legegyszerűbb módon, akkor vegyen erősebb motort, nem igaz? :-)))) |
Flenegen | 119737 | 2018. március 10. 19:20 | Válasz erre: 119736 |
Naaaaa! A rozsda ellen van hegesztő, meg kompresszorod is van azzal alvázvédesz meg festhetsz is;) Meg különben is szerelni is szeretsz vagy nem? Na ezért kell :) |
lendvai | 119736 | 2018. március 10. 19:16 | Válasz erre: 119735 |
Abban is szivárog az olaj, ha tönkremegy az alu menet. :-) Ráadásul rozsdásodik is. :-) Arról nem is beszélve, hogy nem motor, minek vennék a TDM helyett Miatát? :-) Egy Ducatit persze, az már elgondolkodtató. :-)))))
|
kawa550 | 119734 | 2018. március 10. 19:00 | Válasz erre: 119732 |
Enyém beindult simán, de hát ez kawa.....:)))))) Mentem is egy kicsit vele, de őszintén szólva az amcsik által istenített gyújtásfokolónak semmi hatását nem érzem, asszem ez inkább placebó. Ha idővel sem változik a véleményem, visszateszem a gyárit meg a K-tricket. |
lendvai | 119732 | 2018. március 10. 16:51 | Válasz erre: 119731 |
Sebaj, nekem 13 éves motornál ez belefér, menetjavításostul. :-) Tamást majd ne felejtsd el megkérni holnap, hogy ő is örüljön. :-)))))
|
night-rider | 119731 | 2018. március 10. 16:42 | Válasz erre: 119729 |
Nekem nem szivárog pedig bmw majd holnap englissel jót motorozunk helyetted is .
|
lendvai | 119730 | 2018. március 10. 15:46 | Válasz erre: 119729 |
Na, odafenn nem akarják, hogy motorozzak. Nem úszom meg a menetjavítást, de hogy kerek legyen a történet az olajteknőt is le kell szednem, mert annak a tömítésénél szivárog az olaj pont ott, ahol az egyik olajszűrőház-csavar az olajteknőn is átmegy és a blokkban rögzül. Valószínűleg oda a tömítés, mert valamennyire azért meg tudom húzni a csavart, igaz 10Nm-el már nem. Így aztán hétfőn Yamaha, olajteknő meg kipufogó leömlő tömítés rendelés, aztán ha megjön csere.
|
lendvai | 119729 | 2018. március 10. 13:37 |
Beindítottam a vasat, szépen dohogott, csak éppen szivárog az olaj a szűrőház környékén. Ezt a gyalázatot! Ha kihűl a blokk megnézem mi történt, O-gyűrűt kapott, a csavarok is tartanak még, igaz már szinte mindegyik hosszabb a kelleténél a tönkrement menetek miatt. Ha nem találok valami nyilvánvaló bakit a visszaszerelés és csavarmeghúzás körül előre kell hoznom a Helicoil behelyezést.
|
lendvai | 119728 | 2018. március 10. 13:34 | Válasz erre: 119727 |
Meghekkeltek az ufók? :-)))) Mi ez a nagy megvilágosodás? :-))))
|
kawa550 | 119727 | 2018. március 10. 13:18 | Válasz erre: 119726 |
Majd otthonról hílak, szinte már mindent tudok. :))))))
|
lendvai | 119726 | 2018. március 10. 10:12 | Válasz erre: 119725 |
Ámen. :-) Várom a visszajelzést a szállástól.
|
kawa550 | 119725 | 2018. március 10. 09:47 | Válasz erre: 119724 |
Ha minden igaz Scopy még endruz. De nem baj, mi benne vagyunk a lista első 30 helyében. :)))))))
|
ati5995 | 119724 | 2018. március 10. 09:34 |
TDM talis szállással beszéltem.....Állítólag összesen csak 30 fő tud megszálni.....sátorozási lehetőség nincs!! Ki tud a taliról többet??
|
Tomchy | 119723 | 2018. március 10. 08:46 | Válasz erre: 119722 |
Russel is tud vicces lenni, akárcsak Daniel's, csak másképp! :D
|
lendvai | 119722 | 2018. március 9. 21:13 | Válasz erre: 119721 |
Én a Jack Daniels-t ismerem, Mr. Russel műveit nem. :-))))))
|
Tomchy | 119721 | 2018. március 9. 21:10 | Válasz erre: 119720 |
Nekem egy Jack Russel-em van, nem erre a célra ugyan, de állítólag kifejezetten barátságtalan a vakonddal. Nem tudom, ősszel jöttünk ki vidékre, idén kiderül, hogy igaz-e
|
lendvai | 119720 | 2018. március 9. 21:07 | Válasz erre: 119719 |
Tele vagyunk macskákkal, szabad az átjárás. Egy kerge jószág rendszeresen megfordul itt, múltkor a frissen leesett hóval verekedett éjjel, meg láthatatlan bogarakat kergetett körbe-körbe. :-))) A szomszédhoz nem dobom, annál azért fejlettebb kultúrával rendelkezem. Kiviszem a határba, ott van elég szabad terület turkálni. :-) |
kawa550 | 119719 | 2018. március 9. 20:48 | Válasz erre: 119717 |
Akinek rendes macskája nincsen ugyebár.......:))))))
|