18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

Robi70 119718 2018. március 9. 20:43   Válasz erre: 119717
A szomszéd utcába, mee a szomszéd telekről még képes és visszajön!
    

Itil900 119717 2018. március 9. 19:49   Válasz erre: 119716
Bálint gazda megmondta!: "Reggel,egy ásóval a kézben kiállunk a friss vakondtúrás mellé,megvárjuk mikor kezd el a föld mozogni. Beledöfünk az ásóval,kifordítjuk a vakondot,megfogjuk és átdobjuk a szomszédba.!"
    

lendvai 119716 2018. március 9. 19:00   Válasz erre: 119715
Nem jó, mert nem homogén a napok sora sem, a statisztikailag értékelhető, reprezentatív mintavételhez meg kellene várnom, míg tele lesz a kert túrással.
Van itthon sörösüveg, egyet beások, meg kikapargatom a túrásokat, hogy nyitott legyen a járat, állítólag azt sem szereti, aztán meg várok.
Van még otthon honvédségi irritatív ködgyertya is, esetleg bedugok egyet az egyik lyukba.
Ha valakinek van fölösleges TNT gyutaccsal akkor megveszem, csak ahhoz is figyelni kell. :-)
    

Robi70 119715 2018. március 9. 18:56   Válasz erre: 119714
Ha tovább elemzed a biztosági kamera felvételeit, előbb-utóbb összeáll a komplett menetrend. Akkó meg már könnyű jókor jó helyen várni őkelmét egy ásóval.:)
    

lendvai 119714 2018. március 9. 18:48   Válasz erre: 119713
A dekkolás is kizárva, 8:00, 10:00 és 20:00 körül keletkeztek a túrások. A gázosítás sem ér semmit, kollégám csővel már fogott kettőt, a meglévő járatba dugta.
    

kawa550 119713 2018. március 9. 18:45   Válasz erre: 119712
A cső szart sem ér, kikerüli mellette egy új járattal.
    

lendvai 119712 2018. március 9. 18:38  
A hétvégére jósolt aránylag jó idő azt hiszem azt eredményezi majd, hogy beindítom a motort és lehet megyek egy gyógykört is, mert már komoly elvonási tüneteim vannak. :-)
A legújabb projekt: vakond eltávolítása a kertből. Kaptam pár tanácsot, többek között vakondfogó cső elhelyezése a járatban: az még nincs. Kollégám apja arra esküdött, hogy a vakond mindig ugyanakkor túr, náluk ez délben volt. Így ott dekkolt déltájban egy ásóval a kezében és általában ki is fordította a delikvenst a földből. Nálam nem tudom mikor túrt, de van három kupac, megnézem ugyanakkor keletkeztek-e. Ha igen, akkor van órája a dögnek, megyek én is lesben állni. :-)
    

lendvai 119711 2018. március 8. 20:29   Válasz erre: 119710
Baszott törölni. :-))) Úgy tűnik csak a sajátodat tudod piszkálni vele.
    

lendvai 119710 2018. március 8. 20:26   Válasz erre: 119709
Másét viszont nem, vagy legalábbis nem azonnal. Most próbaképp törlésre jelöltem a Hogy a faxomba kezdetű kommentedet, teszt célból. :-))))
    

lendvai 119709 2018. március 8. 20:24   Válasz erre: 119708
Viszont segít rájönni, hogy a törlésre jelölős "x"-el pár másodperc alatt törölheted a saját kommentedet. :-)
    

lendvai 119708 2018. március 8. 20:20   Válasz erre: 119707
Már mondtam: mizu no kokoro-val rendelkezem. :-)))) Az sok mindenre jó. Mondjuk atomvillanás ellen igen, nem, az ellen nem véd. :-)))
    

kawa550 119707 2018. március 8. 19:58   Válasz erre: 119705
Ezt hogy a faxomba szerkesztetted át? Előbb még oldalak visszalapozásáról volt szó.
    

kawa550 119706 2018. március 8. 19:55   Válasz erre: 119704
Jóvan okoska, akkó legyen 119695, így már megtalálod 10 sorral lejjebb? :)))))
    

lendvai 119705 2018. március 8. 19:55   Válasz erre: 119701
Odáig nem lapozok vissza, de szerintem kihagytál egy számot okoska2. :-))))))
    

kawa550 119703 2018. március 8. 17:12   Válasz erre: 119702
Most ennek vagy kurvára be van gyulladva a térdizülete, vagy csak nincs rajta melltartó.......:)))))))
    

csanesz 119702 2018. március 8. 17:00  
Itt a tavasz! :)))
    

kawa550 119701 2018. március 8. 14:20   Válasz erre: 119700
#11695 okoska. :))))))
    

lendvai 119700 2018. március 8. 11:00   Válasz erre: 119699
Mikor mondtál te nekem ilyet? :-)))) Nem emlékszem, hogy valaha is fel akartam nálad gyújtani bármit. :-))) Legalábbis józan állapotban biztos nem. :-)))
    

kawa550 119699 2018. március 7. 22:27   Válasz erre: 119698
Csak meg ne feledkezz a Tibikének is említett szabályról, ami velem kapcsolatban nem lesz olyan eccerű..... "serious injury or death may occur" :)))))))))))))))))
    

Itil900 119698 2018. március 7. 22:10   Válasz erre: 119692
Égő lesz annak a szép kawának...;) ;) ;)
    

kawa550 119697 2018. március 7. 21:20   Válasz erre: 119696
Az fasza. Enni kell azt vagy felkenni valahová? :))))
    

lendvai 119696 2018. március 7. 20:56   Válasz erre: 119695
Erő nem számít, mizu no kokoro-val rendelkezem. :-)
    

kawa550 119695 2018. március 7. 20:52   Válasz erre: 119694
Ha gyengébb nálad a tulaj, akkor fel hát. :))))))
    

lendvai 119694 2018. március 7. 19:55   Válasz erre: 119692
Nekem jövőre lesz a 9., akkor én is felgyújthatok bármit? :-)))))
    

lendvai 119693 2018. március 7. 19:52   Válasz erre: 119690
Majd végignézem a kollégám videóit, most készül Ciprusra pár hétre nősülni. :-)
    

kawa550 119692 2018. március 7. 19:24   Válasz erre: 119686
Majd a 9. találkozódon te is azt gyújtasz fel amit akarsz, addig meg rángasd valamelyik kiálló testrészedet. :))))))))
    

kawa550 119691 2018. március 7. 19:21   Válasz erre: 119687
Na várgyá, nem mind1 hogy önkényuralmilag csak úgy kiürül magától az ótópályán, vagy direkt kiengedem hogy ne rohadjon bele. :))))
Természetesen a cbr-t is össze kellett rakni, mert a gyerek szerint itt a tavasz, már a hó fele elolvadt ma, vinni akarta, csak így járt mert mi meg sárváron wellneszeltünk a meleg vízben. :))))
Nem mellesleg 1 órányi meleg vízben úszkálás többet használt a vállamnak mint 3x a gyógytornász. Monnyuk hogy a fürdő büféjében az önkiszolgálós 2x leves,tarhonyás tokány, cékla sali menza színvonalban meg 2 ücsi 10 rugó, há' azé na......
    

gezasz 119690 2018. március 7. 18:57   Válasz erre: 119689
A címbe utal is rá a feltöltő. Blind cornering, azaz vak kanyarodás. Amúgy nagyon jó videókat tölt fel Ciprusról SuperBike Racer. Érdemes végig nézni egy párat! Valamint azt, hogy milyen jó kis kanyargós utak vannak Cipruson
    

lendvai 119689 2018. március 7. 16:57   Válasz erre: 119688
Nem hiszem, hogy lezárt út lenne a videón, ahogy a kommentek is sugallják, ha így keringene mellettem valaki egy túrán, mint a ZX10-es a szembesávban, akkor az első megállásnál elzavarnám a picsába.
Szóval hangulatkeltésre remek videó. :-))))
    

gezasz 119688 2018. március 7. 16:43  
https://youtu.be/pJNK9zWTZFA Egy kis szezon eleji hangulatkeltő!
    

lendvai 119687 2018. március 7. 12:55   Válasz erre: 119682
Üres karbi, nosztalgiázol? :-)
    

Itil900 119686 2018. március 7. 12:47   Válasz erre: 119684
Ha rápróbálkozol az enyémremegrángatom a bajszod!!!
    

jobbkormanyos 119685 2018. március 7. 12:41   Válasz erre: 119672
Magasított anya, vagy menetes szár toldó .
    

kawa550 119684 2018. március 7. 10:54   Válasz erre: 119683
Mi az hogy! Lassan többen leszünk mi. Nem baj, majd felgyújtunk pár tádét....:))))))))))
    

kellerzs 119683 2018. március 7. 10:22  
Köszönöm a hozzászólásokat, megpróbálom szétszedni és lecserélni a teló olajat.
Egyébként a találkozóra jöhet olyan illető is aki már eladta a TDM-jét és másik motorral tudna jönni?
    

kawa550 119682 2018. március 7. 10:22   Válasz erre: 119681
Indítani már indít, azt hogy indul is vagy nem, majd akkor tudjuk meg, ha lesz nafta a karbikban, mert most le van eresztve.:)))))))
    

lendvai 119681 2018. március 7. 06:22   Válasz erre: 119679
Na, beindulni már be fog. Hacsak nem tekergetted szanaszét azt a keverékcsavart. :-)
    

Itil900 119680 2018. március 6. 23:05  
Oh,Tdm nagy öregjei!
Vajh' melyikőtök lakik közel a nagy faluhoz?
    

kawa550 119679 2018. március 6. 22:16  

    

kawa550 119678 2018. március 6. 22:15  

    

kawa550 119677 2018. március 6. 22:14  
Itt a tavasz, hol a tavasz? :))))))
    

lendvai 119676 2018. március 6. 20:52   Válasz erre: 119672
A hatlapfejű kell a 2004 utáni 900-asokhoz, csak 29-es laptávolságú. Én is így vettem, menetes szárral, két végére rácsavarva ez a toldó, aztán Séf bácsinál össze lett hegesztve, hogy szétkaphassuk a teleszkópokat.
A többihez négyzet formát ír, de ha a 19-es laptávolságú hatlapfejű belemegy, akkor nem is rossz ötlet. :-).
    

Fido71 119672 2018. március 6. 20:15  
Csavarboltan tudsz venni ilyen hosszított anyát /nem tudom mi a rendes neve/ 19-es kulcsnyílással. Ezt használom én is.
    

lendvai 119671 2018. március 6. 20:09   Válasz erre: 119670
Meg is van a JBX-ről: 19mm. :-)
    

lendvai 119670 2018. március 6. 11:52   Válasz erre: 119669
Tegyük hozzá, hogy kell egy négyzet keresztmetszetű szerszám a patron szétcsavarozáshoz, arra már nem emlékszem mekkora, de a szervizkönyvben benne van.
    

gezasz 119669 2018. március 6. 09:02   Válasz erre: 119667
Elég szerintem 20-30 ezer kilométerenként is cserélni. Figyelembe véve, hogy általában nem szoktak soha cserélni benne olajat az emberek. Feltehetően akár a tied is ilyen. Sajnos a villaszárakat ki kell szerelni, de nem olyan nagy trükk.Az én csekély szerelői képességemmel is megoldottam. A többséggel ellentétben ha hibátlan a szimmering és egy picit sem dzsuvázik, nem fontos cserélni. Nálam 100000 km után is tökéletes volt. Igaz minden út előtt vagy után letakarítottam a villa szárak becsúszoját.
    

kellerzs 119668 2018. március 6. 08:55  
850 4TX-ről van szó
    

kellerzs 119667 2018. március 6. 08:54  
Sziasztok!
Ha már a teleszkóp olajcseréről volt szó, valaki elmondhatná hogyan kell olajat cserélni benne. A gép 3 éve van nálam de én még nem cseréltem benne. Nem folyik nem csöpög szerintem jó, de ha szerintetek évente kell olajat cserélni benne akkor cserélem :)
üdv
    

lendvai 119666 2018. március 6. 08:48   Válasz erre: 119665
A derekad már nem az igazi, ugye? :-) Hosszú cipőkanalad van már? :-))) Ha nincs akkor tőlünk majd azt kapsz. :-))))
    

kawa550 119665 2018. március 6. 08:22   Válasz erre: 119663
Karácsonyra kaptam teleszkópos szerelőtükröt, azzal lehajolás nélkül is lehet nézegetni az alját. :)))))
    

lendvai 119664 2018. március 6. 08:17   Válasz erre: 119663
á, lustább ő annál: majd ha kiástuk neki a szervizaknát akkor szépen lesétál alá és úgy fog gyönyörködni benne. :-)
    

Fido71 119663 2018. március 6. 07:30  
...és befekszel alá mindennap megcsodálni? :))
    

kawa550 119662 2018. március 5. 21:10   Válasz erre: 119661
Autók olajleeresztője azzal is szokott lenni, esixét is az volt gyárilag, csak a réz szebben csillog. :))))))
    

lendvai 119661 2018. március 5. 21:05   Válasz erre: 119660
Nem vagy te akkora köcsög, csak pazarlod Földünk rézkészletét. :-) Egy-egy marékkal nekem is van, anno még alumíniumból is vettem de azt nem tudom hova fogom elhasználni, mert eddig sehol nem láttam. :-)
    

kawa550 119660 2018. március 5. 20:58   Válasz erre: 119659
Én baszki akkora kötsög vagyok, hogy a rézalátétet(igen így híjja a nép a tömítőgyűrűt) is kicserélem ha van itthon, ha kell ha nem. És általában van itthon, mert ötösével veszem ha valami új méret kell. Így aztán van itthon most is 4db a kawához, meg 3db az esixéthez. Meg egy zacskónyi egyéb méret. :)))))))
    

lendvai 119659 2018. március 5. 20:21  
Mi van, front van ma este? Van, ahol a fék miatt aggódnak, itt a szimmering miatt. :-))) Kinek-kinek szokása szerint, én minden esetben cserélek szimmeringet, ha széthúzok valamit, egyrészt mert öreg vasam van és sok még a gyári cucc benne, másrészt meg engem valami perverz örömmel tölt el, ha új alkatrészt adhatok a gépeimnek. :-) Séf bácsi a tanúm rá, a teleszkópolaj cserénél a csúszógyűrűket is cseréltem, függetlenül attól, hogy semmi bajuk nem volt ránézésre. De ez a cikk nekem is a fillérbaszás kategóriája volt, ha már van egy motorom miért ne adjam meg neki ami kell? :-) A szervizkönyvek általában szétszedés után mind javasolják a gumi alkatrészek, tömítések cseréjét. Mondjuk az olajcserekor nem szoktam mindig kicserélni a réz tömítőgyűrűt, mert annak sok értelmét nem látom, de azért időnként kap egy szép újat. :-) Ha meg spórolni kell hát az kellemetlen, olyankor inkább várok, a majom és a banán esete találó, tudomásul kell vennünk, hogy hacsak nem motoros futárok vagyunk, akkor egy luxushobbinak hódolunk. :-)
Egy ismert és sikeres ember mondta amúgy egyszer, a nevére már nem emlékszem, hogy nem kell spórolni, többet kell keresni. Ha jobban belegondolok igaza van, ha Porschét akarok venni akkor nem spórolni fogok, megvárom míg többet keresek, vagy nem lesz Porschém. :-)
    

Levi990 119658 2018. március 5. 19:53   Válasz erre: 119657
Itt valaki megint csalánra pisált :)
    

kawa550 119657 2018. március 5. 19:36   Válasz erre: 119656
Azért a cikkbe legalább beleolvastál? Egy xj 600-ról van szó nem a te motorodról, 6 éve nem cserélt olajjal, nem évente cserélttel, nem drága hozzá semmi. Egyrészt. Másrészt ugye a régi igazság. Majom-banán. Ha futotta drága(olcsó) motorra, fussa drága(olcsó) szimeringre is. Az xj tulajt ne baxa már földhöz az a 2430Ft meg a ktm tulajt se, még ha 15.000 is. Máskor olyan nagyon keményen tolod a szakszerűséget, így tanultuk a mamiban-úgy tanultuk a mamiban, most, ahol a szakértő is az egyetlen jó módszernek a szétszedőset tartja, te nem, és persze igazad van. Nyilván.
    

Levi990 119656 2018. március 5. 18:05   Válasz erre: 119655
Vannak esetek amikor teljesen felesleges kiszedni a szimeringet. Hondánál előfordul hogy amikor szétrántod, a teflongyűrűk egymásba csúsznak és kuka az is, annak ellenére hogy felmelegítetted a szimering fészket.
Vagy pl az én motoromból a cartridget ki lehet szedni anélkül hogy a szimeringet kiszednéd, el lehet mosni mindent, így is tettem mert a gyári szimering nem olcsó és mivel jó kár lenne kidobni, az olajat meg évente lecserélem benne.

Nem mindegy hogy milyen konstrukcióról van szó, én sem rántanám szét minden esetben a tdm telóját sem.
    

kawa550 119655 2018. március 5. 17:22  
Na, ez megint a fillérnek az ő megbaszása, amit én végképp nem értek.
https://totalbike.hu/technika/motordoktor/2018/03/05/teleszkop_elmosasa_kiszereles_nelkul/
Ott van az asztalon kiszerelve az a szájbabacott teló. Ki akarja mosni, de nem akarja szétszedni, hogy ne kelljen kicserélni azt a tetves szimeringet, ami pl a tehénhez athena kivitelben 2500Ft. Inkább majd jövőre megint szétszedi a fél elejét, mikor majd a szimering fossa el magát. Hogy spóroljon egy jobb magazin vagy egy fél tank benzin árát baszki.......
    

lendvai 119654 2018. március 5. 08:33   Válasz erre: 119653
Az üzemanyagrendszer egy kör, ami nyomásszabályzóval van ellátva és keringeti az üzemanyagot az injektorok elosztócsövén keresztül. Légtelenítésre így nincs szükség, mert magát légteleníti működés közben. Ha a gyújtást ráadod hallani kell, ahogy felpörög a szivattyú 1-2 másodpercre. Ha levegős a rendszer hallani, mert nem tiszta a zümmögés, hallani, ahogy a légbuborékok áramlanak benne. Ha megrekedt a levegő az elosztócsőben, akkor néhány alkalommal rá kell adni a gyújtást, az jó eséllyel kitolja azt onnan, csak utána indítani.
Ha viszont néma a szivattyú, vagy nem áll helyre így a rendszer, akkor érdemes megvizsgálni hogy lett összerakva, plusz le lehet tesztelni a szivattyút. Ha pont most adta be a kulcsot az szerencsétlen egybeesés lenne, bár nem egy tipikus hiba, ahhoz túl egyszerű szerkezet. A csöveket nem tudom be lehet-e kötni fordítva, arra is érdemes egy pillantást vetni, 4TX-nél el lehet követni. :-)
    

Fiti 119653 2018. március 4. 21:37   Válasz erre: 119652
Sziasztok! Segítségeteket kérem egy Tdm900 hiba miatt, hátha valakinek van már tapasztalata. Üzemanyagszivattyú és tank közötti tömítést cseréltem, azóta nem indul el a moci. Csak pöffen egyet, max kettőt. Levegősödésre gondolok, hogy tudom légteleníteni a rendszert? A válaszokat előre is köszönöm.
    

kawa550 119652 2018. március 4. 17:20   Válasz erre: 119651
Ja. De nincs valami eu szabály az adóteljesítményre pl? Vagy ott is kettős mérce van, és ott is feléjük lejt a pálya?
    

lendvai 119651 2018. március 4. 17:11   Válasz erre: 119648
Lelke van. Jobban érzi magát Ausztriában. :-)))
    

kawa550 119650 2018. március 4. 17:02   Válasz erre: 119649
Én meg újraindítom pl itt https://goo.gl/maps/fecqiae1cUr a város központjától légvonalban 200m-re és úgy visszaáll az A'-re mint a huzat. Szóval de, szar az. És ha a telefonom vétele lenne szar, akkor 10km-re a legközelebbi osztrák toronytól nem lenne vétel, de van, erősebb mint a néhány száz méterre lévő soproni állomások bármelyikéről.
    

night-rider 119649 2018. március 4. 16:01   Válasz erre: 119648
nem szar az..én befele ki szoktam kapcsolni egy pár percre a határlépéskor.
    

kawa550 119648 2018. március 4. 15:26   Válasz erre: 119647
Szolgáltatót kár is váltani, egykutya az összes, voltam én már mindnél, most pont a voda. Ide azért jöttem , mert a telenort a határon nem lehet még kézzel se magyar hálózatra tenni, a vodát lehet. Mármint a soproni határátkelőn. Elméletileg. Néha, mint kiderült. Egyébként ez is ugyan úgy az osztrákon marad, még akkor is, mikor már Sopron közepén járok, 10km-re a határtól. Ágfalva és Sopron közt a kézi keresés mindig eredménytelen, kézzel sem lehet átállítani, csak úgy 2km-re a város szélétől befelé hajlandó átállni. Biztos szar a telóm. Monnyuk érdekes, hogy kifele nem szar, 200m-re a határ után már pittyeg hogy üdv ausztriában, akkor valahogy nem szar és azonnal átáll magától....
    

lendvai 119647 2018. március 4. 15:07   Válasz erre: 119645
Én próbálom megérteni és átérezni a szifon szellemiséget is, mert alapvetően minden pozitív változásra nyitott vagyok, de eddig nem érintett meg a Nagy Megvilágosodás. :-) tetszik az SE anyagminősége és a dizájn is, de ennyi, hülye lennék kifizetni érte annyit amennyit kérnek. Ez az egész is úgy lett, hogy bementem a Vodafone-hoz hogy meghosszabbítsam a szerződésem, ami egy céges dolgozói flottacsomag. Megkértem őket, hogy mivel a cégem rettenet pénzeket fizet ki nekik a szolgáltatásaikért és a telefonokért én aláírok nekik 2 évet hűségem zálogáért, ők meg úgy, mint a fejlettebb társadalmakban adnak ingyen egy Galaxy A5-öt, vagy A3-at, hogy ne legyünk telhetetlenek. Sajnos az ügyintéző még nem találkozott ilyen szemtelen ügyféllel, így kedvesen bár, de elutasította ajánlatomat. :-) Aztán még kedélyesen elbeszélgettünk arról, hogy a fejlettebb társadalmakban, ahol a fizetőképes kereslet is nagyobb bemegy az ügyfél, azt mondja fizetek neked a szolgáltatásért, de legyél kedves velem, dolgozz meg azért, hogy itt maradjak és adj ingyen egy szifont. :-))) Itt meg kilóg az ügyfél segge a gatyából, de hétrét görnyedve, megalázkodva fizet ki egy rakás pénzt azért, hogy csilivili szaron tapizza a Facebookot. :-))) Kifordult ez a világ, én mondom. :-)))) Aztán, miután megegyeztünk, hogy egy fillért nem fizetek a vasaikért, mert még a nekünk járó kedvezményes készülékár is nevetséges számomra még a plusz adatcsomagomat is lemondtam, mert minek: a cégesben van 3GB. Aztán elköszöntem és békében elváltunk egymástól. A szolgáltatás ára megfelelő, így maradok, de a készülék nem tőlük lett. :-)))
    

kawa550 119646 2018. március 4. 15:02  
47:10-től maga a Mester mondja el a birkáknak, miért legelnek pont az ő földjén. :)))))))))
https://www.youtube.com/watch?v=0WGAj8y0OaM
    

kawa550 119645 2018. március 4. 14:55   Válasz erre: 119644
De legalább majd megérted azt a fantasztikus különbséget a felhasználói élményben az iPhone meg a szar kínai közt, akkor majd érted és felfogod végre, hogy a menő csávók nem azért fizették ki az 5x-ös dellát mert segg hülyék, hanem mert annyival jobb a cucc.:))))))))
    

lendvai 119644 2018. március 4. 14:21  
És a fogyasztói társadalom nevében én is beléptem a kínai mobiltelefon tulajdonosok táborába. :-) Egy Xiaomi Redmi 4X a delikvens. Na nem azért, mert fogyasztani kell. Sajnos elrepedt a 6 éves S3 kijelzője és ez volt az utolsó lökés, hogy cseréljek. De nem vagyok hajlandó többszörös árat fizetni egy névért, így ahogy anno fájó szívvel, de lemondtam a Nokiáról, most lemondok a Samsungról és iPhone tulaj se leszek önerőből, bár azt a cég adott. Kicsit remélem polgárpukkasztó lesz ez a párosítás így: iPhone és Xiaomi békében egymás mellett. :-)
    

lendvai 119643 2018. március 4. 14:18   Válasz erre: 119640
Azért valljuk be a BMW is tudott megbízható vasakat gyártani. Meg más gyártó is. És a japánok is el tudtak rontani dolgokat, csak náluk, lehet a bushido szellemiség miatt ritkább volt az ilyen. De azért ott van az acél meg a Takata botrány.
Én úgy vélem mi, fogyasztók tettük tönkre ezt az egészet. Mert a fogyasztók hülyévé váltak. Minden kell de azonnal, lehetőleg ingyen. Így aztán a gyártók egyre fejvesztettebb tempóban kezdtek gyártani, egyre nagyobb nyomás volt a fejlesztésen. Valahol én is látom ezt: a sales elad és nem érdekli a műszaki háttér és a design. A mérnökök meg fogják a fejüket: hülyék vagytok bazmeg? De a kompromisszum eredménye sokszor olyan megoldás, amit erőszakkal kell letolni annak a mérnöknek a torkán, akinek apja, nagyapja valamikor a lelkét tette bele abba, hogy egy W126-os elnyűhetetlen legyen. A technológia fejlődik, a felhasznált anyagok általában jobb minőségűek, a rendelkezésre álló fejlesztési és tervezési szoftverarzenálról nem is beszélve, mégis egyre több szart gyártunk, mert a hülye fogyasztónak ez kell. Persze ők se teljesen hülyék, de erre van a marketing: akadályozzuk meg, hogy gondolkodni kezdjen, ha nem elég hülye akkor hülyítsük tovább a reklámokkal. "Korlátlan szabadságot ad" egy autó? Ki az a szerencsétlen, aki ezt elhiszi? Hol ad korlátlan szabadságot egy hibrid, amit tankolni, tölteni kell?
És lássátok feleim szümtükkel, fogyasztjuk mégis az olyan termékeket, amikben felrobban a légzsák, eltörik a felfüggesztés, tönkremegy a szöghajtás, széthullik a váltó, beragad az elektromos gáz. És senki nem mondja azt, hogy akkor kedves gyártó ezt zsírozd be jól, dugd fel magadnak és cseréld le egy olyanra, ami nem hagy ott az út szélén a legváratlanabb pillanatokban. Mert fogyasztani kell, rohanni kell, most kell minden és olcsón, ha már ingyen nem lehet, mert lemaradok, a szomszédnak már a legújabb S-Crossa van, asszony mondta, nehogy már lenézzenek minket a 3 éves szarunk miatt! Hitel van, bőség van, fogyasszatok birkák, mert fogyasztani jó és ne gondolkodjatok, mert azt fenn soha nem szeretik. Még a végén rájuk száradna a sok selejt. :-)))))
    

Fido71 119642 2018. március 4. 12:04   Válasz erre: 119641
Amelyik láncos, az nem is igazi béjemvé... ;)
    

Itil900 119641 2018. március 4. 11:02   Válasz erre: 119639
Bömbiről ültem át néhány ezer km után. Igaz,'94-est hajtottam, azért tapasztaltam.
-menet közben első lánckerék elhagy... Kihajtó tengely kivétele a blokk szétszedésével jár...
-lánc menet közben elszakad (na jó,lehet az én hülyeségem miatt)
-karbi membránra és torokra 2 hónapot kell cárni,mire megérkezik...
Változatos volt... Szerintem aránylag hamar hibásodik, horror alkatrész árrakkal kombinálják,mégis egy szerethető motormárka. A 4 kerekűeket hagyjuk...pff
    

csanesz 119640 2018. március 3. 14:14   Válasz erre: 119639
Én azért tartok ki a TDM mellett és azért is dicsérem a Yamahát, mert egy régebbi írásban olvastam, hogy mikor megszületett az első majd második motorja a Yamahának rengeteg hibája volt a rossz anyagminőség megválasztása miatt is. Persze ez az itt nemrégiben megosztott videó nem bizonyította. Azóta a Yamahából nincs szar.
    

lendvai 119639 2018. március 2. 11:33  
A napi vérszívás a Totalbike Nepperűzőből:
"Ha még a soros motorhoz sem ragaszkodsz, akkor felmerülhet még a Tuono 1000 R, amiről már itt írtunk hosszabban - ha viszont az ennél felmerülő hibák elrettentenek, akkor a BMW K 1200 R-t is kerüld, az ugyanis hiába elképesztően jól motorozható, és erős, mint a szteroidos sakál, igen változatos hibákat tud produkálni, amik közül a típusra jellemző váltószéthullás a legsúlyosabb."
Ismerősnek van Tuono 1000-ese, piszkálgattam a megbízhatóságával, de esküszik rá, hogy semmi baja nem volt soha a gépének.
Na de hogy a német precizitás jegyében széthulljon egy váltó? Milyen végeselem-számításokkal tervezték és építették meg? Fura ez a XXI. századi fogyasztói társadalom és felesztési kultúra. Nálam tuti válóok egy ilyen hiba. :-)
És most lehet engem megkövezni. :-)
    

lendvai 119638 2018. március 1. 20:20   Válasz erre: 119637
Az van, de normális ruhája az nincs. :-)))
    

csanesz 119637 2018. március 1. 19:59  
Van őrangyala: https://www.youtube.com/watch?time_continue=31&v=ezf5oeP3eRE
    

lendvai 119636 2018. március 1. 19:12   Válasz erre: 119634
Teljes védőfelszerelésben figom nyomni, köszi az infót. Előtte még tanulmányozni fogom a neten az inox hegesztést is. :-)
    

lendvai 119635 2018. március 1. 19:10   Válasz erre: 119632
Mint a tacskó lábtartója? :-))) Ne vegyél rá mérget, hogy nem sírva állsz fel a monitor elől. :-))))))
    

fazakas66 119634 2018. március 1. 18:25   Válasz erre: 119631
Az inoxra vigyázz mert a cunder van hogy agresziven pattan le a varratról védő szemüveged legyen...........de hát Dunába nem akarok vizet önteni :)))
    

Flenegen 119633 2018. március 1. 18:14  
Segítségeteket szeretném kérni, Bizonyára sokan hallottatok a Szent Györgyi Albert Orvsi Díjról. Most motoros apropó kapcsán aktuális. Jelölt Dr. Fodor Gábor aki a 2016-os gyulafirátóti motoros balesetben megsérült lány egyik kezelőorvosa. Kérlek benneteket, hogy támogassuk szavazattal, elismerve így is a munkát!

http://szentgyorgyialbertorvosidij.hu/

A fenti linken lehet szavazni, fontos hogy ha rákerestek csak Fodor néven található meg, email címet megadva lehet szavazni. A szavazat leadása után egy emailben érkezett linken meg kell erősíteni a szavazatot!
    

kawa550 119632 2018. március 1. 18:03   Válasz erre: 119631
Sok sok vidám pillanat, móka, kacagás, az lesz belőle. Mármint nekünk, mikor először megcsodáljuk a művet...... :)))))))))
    

lendvai 119631 2018. március 1. 16:39   Válasz erre: 119630
2.5-öst vettem a horganyzott cucchoz. A katalizátorhoz meg inoxot. Csiszolókorong van, meg cinkspray is. Az első varratnál majd kiderül mi lesz belőle, köszönöm a segítséget!
    

furfarag 119630 2018. március 1. 15:57   Válasz erre: 119612
Neked 2-es rutilos pálca ajánlott.
    

furfarag 119629 2018. március 1. 15:48   Válasz erre: 119610
Igen.Szerintem is a csőtoldás a legjobb megoldás. Eszembe sem jutott,mivel nem ez volt a kérdés:-) Szerintem csinálj egy tokot,
és abba told bele a két csővéget.
A horganyozásra áttérve pedig vegyél sima
flexre rakható 115-ös lapkás csiszolót,és azzal csiszold meg ahol hegeszted.Utána horganysprayivel javítsd.Szerintem ez a legjárhatóbb út. Remélem tudtam segíteni
    

lendvai 119628 2018. február 28. 18:39   Válasz erre: 119626
Nem minősül ez kannibalizmusnak? Mégiscsak madarak... :-) Mintha én mondjuk eszkimót ennék. :-))))
    

lendvai 119627 2018. február 28. 18:38   Válasz erre: 119625
"Oszt há a pitsába állítsam?" Lásd: 2. mondat. :-))))
    

kawa550 119626 2018. február 28. 18:22   Válasz erre: 119624
Ma a szénatárolót basztattam, nem dőt össze. :))) Viszont találtam a széna alatt 3 szép nagy kacsatojást, Lujzika odafialt. Megfőztem oszt megetettem a tyúkokkal. :D
    

kawa550 119625 2018. február 28. 18:20   Válasz erre: 119624
"Nebasztassadcsakállíccsadbe". Oszt há a pitsába állítsam? A gyári értékre, ami a 18 évvel ezelőtti állapotához volt jó? Közben kopott ez az, nem véletlenül nincs az lehegesztve 1.75-höz. És ugye fülre max az 1 hengerest lehet beállítani, a többinél csak sacc/kb lehet. Szóval kék azt baxtatni, csak szakszerszám nélkül nehéz.
    

lendvai 119624 2018. február 28. 17:58   Válasz erre: 119620
A keverékcsavart meg ne basztasd, csak állítsd be. Vagy állíttasd be valakivel, aki ért a Kawasakihoz. :-))) Mostanában minden ilyen piszkálgatós beszámolódban az van, hogy hozzányúltál valamihez, összedőlt a garázs és hogy másztál ki alóla. :-)))))
    

lendvai 119623 2018. február 28. 17:56   Válasz erre: 119622
Hát, te ismered jobban. :-))))))
    

kawa550 119622 2018. február 28. 17:54   Válasz erre: 119621
Negyed milláért? Kötve hiszem.....:)))))
    

lendvai 119621 2018. február 28. 17:21   Válasz erre: 119620
Majd Zsuzsikával megbeszéljük, aztán idén karácsonyra az lehet a meglepetés. :-))))
    

kawa550 119620 2018. február 28. 17:16   Válasz erre: 119619
Mutatós annemgyó, eccer ki akarnék próbálni egy olyant, ahol a keverékcsavar baxtatása is láccódik. Dik! :)))))))
    

lendvai 119619 2018. február 28. 17:13   Válasz erre: 119618
Van mutatós, azt tudom felajánlani, be kell érned ennyivel. :-) De az csak két hengerhez van, mert ugye "Real men ride twins". :-))))
    

kawa550 119618 2018. február 28. 17:04   Válasz erre: 119617
Nabaszki! Először nincs, aztán meg egyből egy ipari?:)))))))))
Igazán vehetnél egy ilyent is, hogy legyen mit kölcsönkérni!
http://www.prop-tech.hu/hu/diag/szinkronteszter/
    

lendvai 119617 2018. február 28. 16:45   Válasz erre: 119614
Szeretném felhívni a tisztelt vérszívó tudósklub figyelmét, hogy nekem is van Torque Pro, de az nem tudja olvasni az EPROM-ban eltárolt szenzorhibákat és hasonlókat. :-)
Így most körbeszaglászom ezt és ha használhatónak tűnik, akkor lesz az én garázsomban is:
https://www.ebay.com/itm/Autel-ML619-OBD2-Auto-Code-Reader-AL619-ABS-SRS-DTC-Diagnostic-Scanner-For-Honda/182729675243?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2060353.m1438.l2649
Telefon meg egyelőre nem fontos, én is a 4X-et szemeltem ki, de még rá kell szánnom magam, ott a céges is, így nem létszükséglet.
Van már inox pálca a katalizátorhoz meg egyéb pálca a horgany szétfröcsköléséhez is. Megnyugtattak, így csiszatolja a radai rosseb, úgy hegesztem, ahogy van. :-)))
    

kawa550 119616 2018. február 28. 16:26   Válasz erre: 119612
Ja és a B20-ra figyelj, az csak az ajrópába (is) szánt modellekbe van!
    

kawa550 119615 2018. február 28. 16:25   Válasz erre: 119612
Saumi az jó, a redmi 4x röhejes áron ad elég sokat, snapdragon435, 3/32Gb, 4100 akku. A drágábbak közt vannak még jobbak is, csak ott már nem annyira böszme jó az ár/érték.
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22118