18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

kawa550 119614 2018. február 28. 16:20   Válasz erre: 119613
Hagyd Jocó, a csávó autóipari elektronyos mérnök, és mint tudjuk, mindig a cipész cipője a leglyukasabb. :))))))))))
Még az én könyöklőmben is van egy ELM 327 meg a telón az ingyenes torque, nálam müxik, simán törli a p0420-at. :))))
    

vasutas 119613 2018. február 28. 16:01   Válasz erre: 119612
Még létezik garázs, ahol nincs egy nyamvadt OBD-s hibakódolvasó ??? -:)))
    

lendvai 119612 2018. február 28. 13:59   Válasz erre: 119611
Az lesz, veszek hozzá inox pálcát és ha lesz már olyan időjárás, amikor nem fagy oda a kezem a garázsban a fémekhez akkor megcsinálom. :-))))
Kerítés meg rutil elektródával lesz hegesztve, beszéltem egy emberrel, azt mondta hiába csiszatolom horgany marad, fröcskölni is fog, de a fenti pálcákkal kisebb balhéval hegeszthető, jó eséllyel ronda lesz a varrat, de az engem nem zavar, eltakarja majd a kerítés. :-)))))
Na ennyit a hegesztésről, következő projekt OBD kódolvasó beszerzése, visszatérő VSA jelzésem van a műszerfalon, van hozzá egy rahedli szenzor, de Torque nem tudja olvasni az EPROM-ot. Ebay, Kína stb. :-))))
Mindemellett keresztbe repedt a 6 éves S3 kijelzője is, asztalon pihenve, fogalmam sincs mi a franc történt. Mivel Kínával már elég jó barátságban vagyok ezért kinéztem egy Xiaomi telefont. Rám jár a rúd, a fene egye meg, de legalább nem fogok unatkozni. :-))))))
    

kawa550 119611 2018. február 28. 09:28   Válasz erre: 119610
Nem tom, de ha semmiképpen nem megy be az a szar, akkor én is inkább az előtte mögötte csöveket dolgoznám meg, egyszerűbb mint marni meg esztergálni.
    

lendvai 119610 2018. február 28. 08:54  
Köszönöm a felajánlást, aludtam rá egyet és kaptam ma az egyik cimborától egy tippet, mivel ahogy olvasgatom a vonatkozó cikkeket különbözőképpen viselkedő anyagok összehegesztésénél kell azért tapasztalat, mert a hőtágulás makacs dolog. :-)
Így aztán a legegyszerűbbnek az tűnik, hogy kivágok egy csőszakaszt, összeillesztem őket, a kivágott csőszakaszt hosszában átvágom és ráhúzom az illesztésre, majd azt körbe lehet hegeszteni.
Amivel kapcsolatban viszont érdekel a tanácsod az a közelgő kerítéshegesztésem, ahol horganyzott zárt szelvény oszlopokhoz hegesztek célszerűen szintén horganyzott zárt szelvényeket a vízszintes tartófunkcióhoz. Namost azt mondják a horgany az fröcsköl, mert hamarabb párolog el mint az olvadt varrat hőmérséklete. Célszerűnek tűnik lecsiszolni a hegesztési helyeken, majd utána cinkspray-vel visszafújni.
Találtam viszont két másik módszert a neten. Van egy speckó elektróda, amiről azt írják alkalmas horganyzott anyagok hegesztésére is:
https://www.technolit.de/App/WebObjects/XSeMIPS.woa/cms/page/pid.102.104.193/agid.1.3800.21/lg.hu/ecm.ag/TS-44-ZX%C2%AE.html
A másik meg vörösréz elektróda, amivel szintén horganyzott csöveket hegesztenek, illetve keményforrasztanak, mert a hőmérséklet itt alacsonyabb, mint a horgany párolgási hőmérséklete.
Mivel köztudottan lusta vagyok a csiszatolást szívesen kihagynám, de ha más mód nincs akkor ez lesz. A réz is jónak tőnik, mert teherviselő funkciója nem sok lesz a varratoknak, a trapézlemez lesz hozzájuk csavarozva. Mi a vélemény ezekről a módszerekről?
    

furfarag 119608 2018. február 27. 20:22   Válasz erre: 119607
Értem.Hívj fel,a számom publikus.
    

lendvai 119607 2018. február 27. 19:39   Válasz erre: 119605
A rajzon jelöltem, hogy a vágás utáni csőátmérő pont a tömítés hornyának a belső falához tartozó átmérőnek felel meg. Ezért látszik célszerűnek körbemarni az egészet és utána maga a beletolt csővég adja a horony belső falát. Belső pofával a csatlakozó vastagságának kb a feléig lehet szerintem beleesztergálni. A kérdés az volt, hogy,van-e köztünk olyan, aki ezt meg tudja nekem csinálni, vagy kezdjek haverkodni a cég műhelyének a főnökével. Itt kicsit nehézkesebb a dolog, egy csavart nem vihetsz se ki, se be csak úgy, engedély kell mindenhez.
    

furfarag 119606 2018. február 27. 16:11   Válasz erre: 119602
Vagy levágod a csatlakozót,kioperálod a csővéget belőle. Esztergáltatsz egy stucnit aminek egyik vége a csatlakozó mérete,a másik pedig a cső mérete. Nem kell túlspirázni a történetet egy esztergályos simán megoldja:-)
    

furfarag 119605 2018. február 27. 16:00   Válasz erre: 119604
Szia,nem számít az aszimmetria,belső pofával meg lehet fogni a levágott csatlakozót. Utána be kell szúrni a megfelelő méretre,be tolni a csövet és körbevarrni.
Persze tudni kellene a méreteket,hogy elfér-e a cső.Gondolom a furatos talp vastagsága 8-10mm. A fele vastagságig kellene beszúrni,vagyis bővíteni. Én nem bántanám a csatlakozó felületet.Remélem érthető voltam.Én nem vagyok benne biztos:-))
    

lendvai 119604 2018. február 27. 13:11   Válasz erre: 119603
Smiley-t raktál a végére. :-) Idézőjelben használod a "professzorom" kifejezést. :-) Mi kell még? :-)
500EUR relatíve jó ár volt, itt én 230 ezer körül tartottam a kezemben, igaz az valószínűleg a karbon verzió volt.
    

night-rider 119603 2018. február 27. 12:28   Válasz erre: 119600
mi van nitrátos vizet ittál a gyulával együtt vaze)) honnét veszed ,hogy örülök// a gépi munka saja nem olcsó a sisakot meg 500euroért vettem az hogy lenne 250ezer ft az ülészselézés meg nem hozta a várt érzést..csak a tisztánlátás végett .
    

lendvai 119602 2018. február 27. 11:02  
Az a helyzet, hogy jelenleg hosszabb a cucc. esély nincs beszuszakolni a leömlő és a rezonátordob közé, vágni kell. Van itt is NC maró, csak még össze kell barátkoznom a főnökkel, az meg időbe telik. :-))) De ha összejön akkor bazmeg "professzorom", ingyen lesz! :-) Viszont gond nélkül fizetek egy fórumos kollégának is érte. :-
    

lendvai 119600 2018. február 27. 10:51   Válasz erre: 119597
Minden relatív: te képes voltál kb negyedmilliót kiadni csak azért, hogy Schuberth C3 Pro virítson a kobakodon, de nyivákoltál múltkor a zselés nyeregre kidobott 30 rugó miatt. Nos én nem adok ki sisakra ennyit, de meg tudom fizetni a gépmunkát. :-) Ha meg valaki örvendezik azon, hogy másnak esetleg jelentős kiadásai vannak az az ő problémája, de kezelhető. :-))))
    

kawa550 119599 2018. február 27. 09:47   Válasz erre: 119596
Hagyd a pitsába ekkorára, és a többi csőnek a tartófüleibe toldjál bele annyit hogy elférjen az a 3 centi, max lejjebb lesz kicsit a kipuff, ne állj padkára vele oszt kész.
    

kawa550 119598 2018. február 27. 09:44   Válasz erre: 119597
Oszt ennek te mi a faszért örülsz ennyire?
    

night-rider 119597 2018. február 27. 09:40   Válasz erre: 119596
na" professzorom" ezzel a melóval "megpucolnak rendesen" a gépmunka nem olcsó mulatság)))
    

lendvai 119596 2018. február 27. 08:46  
Jó reggelt a motorozásra váró társaimnak. :-) Segítségre van szükségem, amihez egy jól felszerelt lakatosműhelyben dolgozó kollégára van szükségem. A mellékelt képen adott a problémám. Részleteiben: ez egy katalizátor, ami 3cm-rel hosszabb, mint a gyári. Ezért le kell vágnom a csőből és a képen lévő csatlakozó öntvényt rá kell hegesztenem. Az anyag az adatlap szerint rozsdamentes acél. Na most a probléma: A cső végét valami oknál fogva kisebb átmérőjűre készítették, gondolom azért, hogy ne csússzon le rajta a csatlakozó talp. A cső szépen bele van tolva a likba és a túlsó oldalon körbehegesztve. Ha levágom a megfelelő hosszúságra akkor nem tudom beletolni a talpon lévő furatba, vagy nevezzük liknak, akárminek, mert egyrést benne van a belehegesztett csővég, másrészt meg ha ki tudnám piszkálni belőle a kisebb átmérő miatt akkor se menne bele.
A talpba bele van marva egy körkörös horony, bbe ül bele a tömítőgyűrű. A nyílást pont akkora átmérőjűre kéne marni, ameddig a horony belső pereme tart. Ezzel ugye megszűnne horonynak lenni, de nem gond, mert a csövet a síkig tolva az szépen betölti ezt a szerepet. Nagyon úgy néz ki, hogy ehhez NC maró kell, mert a talp aszimmetrikus, esztergába nem lehet fogni. Nehézséget jelenthet, hogy nem homogén az anyag, amit le kell marni, van ugye a csődarab, a túloldalon a hegesztési varrat és maga a talp anyaga, ami igénybe veheti a kést. Kérdés, hogy tud-e valaki segíteni nekem ebben és hogyan? Előre is köszönöm ha akad valaki.
    

lendvai 119595 2018. február 26. 21:06   Válasz erre: 119594
Lehet azért van ekkora várólista, mert olcsó. De azért is lehet, mert jó minőségű cuccokat gyárt. Ha meg mindkettő, akkor nincs mit csodálkozni és érdemes várni. :-)))) Bár másfél év nekem egy kicsit sok lenne. :-)))
    

Fido71 119594 2018. február 26. 14:57   Válasz erre: 119593
Az biztos, hogy olcsóbb, de türelmes ember kell, hogy kivárja... ;)
Nekem 1,5 évbe került a középállvány úgy, hogy havonta írtam, telefonáltam. :(
    

Itil900 119593 2018. február 26. 12:14   Válasz erre: 119591
K...drága mindenhol...nekem legalábbis annak tűnik... Megnézem én ezt a Petyát,ha mindenki ajánlja!
    

lendvai 119592 2018. február 26. 08:53  
Kellemes téli jó reggelt mindenkinek! Hallom a médiában reggel, megy a hangulatkeltés, extrém hideg, farkasordító hideg, kurva hideg, mind meghalunk, meg az anyátok picsáját! Ez egy normál mérsékelt égövi téli hőmérséklet, bár mostanában nem ez a megszokott, de ne haljon már meg senki ha meglegyinti a fagyos szél! :-))))
Motorozáshiányom van, ezért ettől függetlenül én a tavaszt várom. :-)))
    

lendvai 119591 2018. február 26. 08:50   Válasz erre: 119590
Talán még SW-Motech is. :-)))
    

Flenegen 119590 2018. február 25. 21:13   Válasz erre: 119589
Givi, Kappa, Petya89:)
    

Itil900 119589 2018. február 25. 20:15  
Kiről is beszéltetek,ki gyárt Tdm-re bukócsövet?
    

csanesz 119588 2018. február 25. 13:40   Válasz erre: 119587
:)))))
    

lendvai 119587 2018. február 25. 10:19   Válasz erre: 119585
Puha pöcshöz kemény katonai cuccok, így megy ez. :-))))
    

Itil900 119586 2018. február 24. 23:28   Válasz erre: 119585
Ezek betegek..
    

csanesz 119585 2018. február 24. 22:03   Válasz erre: 119584
Ja. És a lőszeres ládáról nem is beszéltem. :)))
http://moto.hu/MotoMilitary
    

lendvai 119584 2018. február 24. 19:51   Válasz erre: 119583
Szerintem is. Ki az a marha, aki motorosboltban akar gázmaszkot eladni? :-))))))
    

csanesz 119583 2018. február 24. 19:11   Válasz erre: 119582
Ott ette meg a fene az egészet... :)))
    

lendvai 119582 2018. február 24. 16:11   Válasz erre: 119581
Ki kell húzni a dugót a szűrőből, van amelyikben van, az sokat segít a gázcserén. :-)
    

csanesz 119581 2018. február 24. 16:08   Válasz erre: 119580
Motoros boltban láttam hasonlót. Olyan volt mintha egy muffot húznék a fejemre. :) Majdnem megfulladtam. Vagy mint a nyolcadik utas a halálban az a polip a képemre mászna. Levegőt vettem és behorpadt az egész... :)))
    

lendvai 119580 2018. február 24. 14:35   Válasz erre: 119579
Mi van? Ott a szűrő, nem látni? :-)))))) Egy cimbora szerezte, zsír új, mert a katonai verziók, amiket a bazarakban árulnak mind egy rakás szar volt, csak arra tudják rásózni akinek fogalma nincs róla milyennek kell lennie belül. :-)
    

csanesz 119579 2018. február 24. 13:29   Válasz erre: 119576
De jó!
Van oldalt teáskanna hozzá? :)
    

lendvai 119578 2018. február 24. 00:05   Válasz erre: 119577
Látom gondoltál mindenre. :-)
    

kawa550 119577 2018. február 23. 23:40   Válasz erre: 119576
A védőszemüvegről se feledkezzél meg! :))))))))))))
    

lendvai 119576 2018. február 23. 23:29  
Amúgy meg simán meghegesztem majd, nem lesz semmi gáz. De ha mégis gáz lenne arra is van felszerelésem:-)))))
    

lendvai 119575 2018. február 23. 23:26   Válasz erre: 119574
Számítottam erre az eshetőségre és félretettem rá egy lófaszt. :-))))
Dehogy fekszek a kocsi alatt! Épp csak annyira hemperedtem alá ma a garázsban, hogy megmérjem milyen hosszú a gyári katalizátor. :-))))
    

kawa550 119574 2018. február 23. 23:14   Válasz erre: 119573
Most tezsvírem, pont most! Élezzem az ásót, gyüssza hétvégén? :))))))))))))))
De te most tényleg ott fexel a kocsi alatt? Merakkó nem annyira vagy normális.....:)))))))
    

lendvai 119573 2018. február 23. 21:28  
Már várom Gyula mikor ajánlja fel, hogy ha kiásom a szerelőaknáját akkor kényelmesen, állva hegeszthetek, nem kell az autó alatt hemperegnem. :-)
    

Fido71 119572 2018. február 23. 20:08   Válasz erre: 119570
Az egész kipufogó rendszert így csináltam én is. A csövek jók voltak, csak a 2 dobot kellett cserélnem. Érdemes 3 helyen meghefftelni, mert a kettőtől még mozoghat.
    

lendvai 119571 2018. február 23. 19:54   Válasz erre: 119570
Valahogy így csinálták, de jobban megnézve el is vetettem az ötletet, mert ezek a derék jenkik a cső végét néhány milliméterrel kisebb átmérőjűre készítették, így esélyem nem lenne betolni a likba miután elvágtam, még ha ki is tudnám piszkálni a csővég darabját. :-)
    

lendvai 119570 2018. február 23. 19:49  
Itt fagyoskodunk, nekem meg már motozhatnékom van a garázsban, a fene enné meg. Már nagyon hiányzik a motor hangja. Az autókban is olajat kell cserélni, fékfolyadékot cserélni, az Accordban ideje leellenőrizni a szelephézagokat meg kitisztítani a pillangószelep házat meg a rajta lévő alapjárati levegő vezérlőt mert vannak tünetek.
Ezen kívül a katalizátort is ki kell cserélni, de az utángyártott cucc 3 centivel hosszabb, mint ami most benne van. ki tudja miért, lehet az USA verziók leömlői más konstrukciók. Mindenesetre nem nagy gond, el kell vágni és meghegeszteni. A dolog pikantériája, hogy rozsdamentes acél, azt meg nem olyan buli hegesztgetni. A csatlakozónak is passzolnia kell szögben ezért úgy gondoltam, hogy miután megkurtítottam a csövet felcsavarozom a helyére a cuccokat, pöttyentek két helyen a csatlakozótalpnál, hogy pontosan szögben álljon aztán kiszedem és körbehegesztem. De ha valakinek van tapasztalata és ötlete, akkor igazán megoszthatná ebben a nagy hidegben, időm még van. :-)
Maga az eredeti hegesztés úgy történt a katalizátornál, hogy a centi vastag csatlakozótalpba betolták a csövet és úgy hegesztették körbe, de ha én most el is vágom a tövénél nem tartom valószínűnek, hogy ki tudom piszkálni a csővéget a talpból.
    

csanesz 119569 2018. február 22. 23:54   Válasz erre: 119568
Nekem egy cimborám évente szokott hozni saját páleszéből kóstolót. Mindig alkatrész mosó lesz belőle. Belehalsz, ha megiszod...
    

lendvai 119568 2018. február 22. 21:56   Válasz erre: 119567
Kiegészítésként: ami pálinkából megütötte nálam a mércémet, az Endruz tavalyi szilvóriuma volt és egy ismeretlen szegedi főzet Irsai Olivér, amit 2014-ben pusztított el a fehérnép nagy örömmel. :-) De rászokni azokra se tudnék. :-)
    

lendvai 119567 2018. február 22. 21:53   Válasz erre: 119566
Ha pálinkára gondolsz, olyannal már többen próbálkoztak: a sokak által istenített, elismert márkák is mind elvéreztek. :-) Ne fáraszd magad, de a többiek biztos értékelik majd. :-) Én maradok a nőies körömlakkoknál, borból is csak az édes fehérek és a portói jön be, a sokak által "az egyetlen igazi bor"-nak mondott száraz vörös is érthetetlen savanyú cucc. :-) Pedig legutóbb Pannonhalmi Infusio-t ittunk a barátokkal, ami állítólag év bora kategória és kapkodják, mint a cukrot. Hát, próbálom értékelni, de nem megy. :-)
    

Itil900 119566 2018. február 22. 21:37   Válasz erre: 119565
Viszek olyat,hogy az üveg alját is kinyalod!
    

lendvai 119565 2018. február 22. 20:24   Válasz erre: 119563
Állítólag szokott, de én inkább Baileys-t vagy Jagermeistert fogok szopogatni, mert kiábrándultam a pálinkákból, kevés kivételtől eltekintve a hideg futkos a hátamon az ízüktől. :-)
    

cizi 119563 2018. február 22. 19:57   Válasz erre: 119559
Miért? Szokott lenni pálinkázás is?:)
    

Fido71 119562 2018. február 22. 19:52  
Kompletten.
De nekünk majd csak jövőre.
    

lendvai 119561 2018. február 22. 19:41   Válasz erre: 119560
A pálinkázás ötlete, vagy a blues? Esetleg mindkettő? :-)
    

Fido71 119560 2018. február 22. 18:03  
Ez nekem tetszik!
    

lendvai 119559 2018. február 22. 16:39  
Egy közelgő laza szajoli pálinkázáshoz egy kis aláfestő zene ötlet. Nekem leesett az állam a vége felé. :-)

https://www.youtube.com/watch?v=J_Ks-WaAC2g
    

lendvai 119558 2018. február 22. 10:03   Válasz erre: 119552
Egy ilyen szíp ülés az én eddigi információim alapján 30-80 ezer között van, helytől függ, de ha fáj, akkor nem érdemes átalakíttatni.:-)
    

kawa550 119557 2018. február 22. 09:12   Válasz erre: 119556
Ahogy vesszük. :))) A kópházi kárpitost senkinek sem ajánlom, mert az ülés még csak nem is hasonlított arra amit kértem, és a piros díszcsík is a megkérdezésem nélkül került bele. Monnyuk nem sokáig, mert kb 2 év alatt lekopott a szuper anyagról a piros borítás. :)))))
    

lendvai 119556 2018. február 22. 08:50   Válasz erre: 119555
De átszabattad csicsásra! :-)))))
    

kawa550 119555 2018. február 22. 08:49   Válasz erre: 119554
Pontosan akkor, amikor kiszakadt vagy 20 centi hosszan. :)))))))
    

lendvai 119554 2018. február 22. 08:21   Válasz erre: 119553
Ne hantázz itt, Tehénke nyergét is átszabattad. :-)))))
    

kawa550 119553 2018. február 21. 22:38   Válasz erre: 119549
Há én nem tom. Az ótómban van háttámla deréktámasszal, a seggemnél nagyobb, térdhajlatig alátámasztó fűthető ülés, bal kezem a könyöklőn, jobb a kartámaszon, felváltva fogom a kormányt, se huzat se semmi, klima, hőfok beállítva, baszni bele szól a zene, oszt mégis, milyen jól esik 2-300km után kiszállni nyújtózni.
El nem tom képzelni, minek akarna bárki is 6-800km-eket motorozni egyben. Hát egyáltalán milyen vidék az, ahol ekkora távon nincs miért megállni nézelődni meg fényképezni? Meg hát a rexivel még ha akarnék se tudnék, 300km-en csontra szíjja a tankot.
Szóval én ezt az ülésalakítási mizériát se értem, míg a huzat el nem szakad oszt azt kell pótolni. Már előre be vagyok szarva, mi lesz ha a rexié kireped, hogy fogok ugyan ilyent csináltatni maszekba. Merthogy ilyen felcsicsázott üléssel nem rontom el a klasszikus vonalait, az hétszentség. :)))))))))))))))
    

furfarag 119552 2018. február 21. 22:06   Válasz erre: 119535
Mibe fáj egy ilyen szíp ülés:-)
    

lendvai 119551 2018. február 21. 21:36  
Na, meg is halt a buli. :-) Fotelről ennyi. :-)
    

Itil900 119550 2018. február 21. 14:21   Válasz erre: 119545
Megnő a valagam ráapikálok egy fotelt. Zselé...! :)))))))
    

lendvai 119549 2018. február 21. 13:19   Válasz erre: 119547
Én ha napi 6-800km-t kell megtenni napokig, akkor autóval megyek, a motorozást én élvezni szeretem, nincs kilométerkomplexusom, inkább megállok többször. :-))))
    

lendvai 119548 2018. február 21. 13:15   Válasz erre: 119546
Ismerem az emberek észjárását, én ha viszem az szezonban lesz, akkor már mindenki motorozni akar, nem nyeregre várni. :-))
    

night-rider 119547 2018. február 21. 10:08   Válasz erre: 119545
"professzorom" az ember toppon van nyeregügyileg ...de anatomiai ismeretekből még vanak hiányosságok...most újra ell kell mennem a bejáratott kárpitosomhoz /annak nem volt 2cm vastag zseléje/ +1km,és új menetben neki állitom az űlésnek...zselé vagy nem zselé nekem olyan kell ami +15-+40 fokig kényelmes a napi 6-800km megtételéhez /a vara ülést annó 5x szedettem szét mire jó lett/
    

ati5995 119546 2018. február 21. 09:08  
Tibi.Gyorsan ballagj, tudod ,az én pár napja beadottamra is 5 hetet mondott, annyi a megrendelés, és ahogy jön a szezon több lesz !!
    

lendvai 119545 2018. február 21. 08:03   Válasz erre: 119543
Nagy valag alá nagy zselézés kell, de ha túl nagy, akkor nem lesz megfelelő vastagságú, lehet ez volt a probléma. :-)))))))) 18mm-t mondanak ideálisnak.
Mivel hosszabb úton az én hátsóm is hajlamos elérzéketlenedni, a szivacs meg már kezd elöregedni ezért valószínűleg én is átballagok a Tamási Áron utcába és rendbeszedetem a nyerget a közeljövőben. :-)
    

Itil900 119544 2018. február 20. 20:54   Válasz erre: 119543
Mi ez a nagy zselézés??? Enni kell rendesen,osz ki lesz párnázva a valagad! Fiatalok...ccc
    

night-rider 119543 2018. február 20. 17:33   Válasz erre: 119542
ott rakattam én is zselét a valagam alá..meg is várhattam profin dolgozik a srác...csak éppen a NAGY ZSELÉZÉS egy nagy csalódás volt 30ezerért ..
    

lendvai 119542 2018. február 20. 16:28   Válasz erre: 119541
Mondtam én, hogy Tamási Áron, ott van a szomszéd utcában. :-))))))
    

MentoL 119541 2018. február 20. 15:19   Válasz erre: 119539
Üllőn (Berger Motor) készült.
Nincs benne zselé, meg fűtés, így volt 50ezer Ft körül.
    

lendvai 119540 2018. február 20. 15:09   Válasz erre: 119539
Gondolom Tamási Áron. :-) Ott van egy jó kárpitos. :-)
    

Flenegen 119539 2018. február 20. 14:52   Válasz erre: 119535
Hol csináltattad, és milyen áron?
    

lendvai 119538 2018. február 20. 11:20   Válasz erre: 119537
Ne sziggyad, attó' nem lesz jobb. :-)))) Még tudjuk egymást írásban savazni, tehát működik. :-)))
    

kawa550 119537 2018. február 20. 09:10   Válasz erre: 119536
Mifelénk ezt úgy mondják hogy igénytelen szar, nem úgy hogy érdekes.....:)))))))))))))))
    

MentoL 119536 2018. február 20. 09:07   Válasz erre: 119535
Fú, ez a fórummotor elég érdekes...
    

MentoL 119535 2018. február 20. 09:06  
Nyereg
Előtte:

Utána:
    

MentoL 119534 2018. február 20. 09:06  
Nyereg
Előtte:

Utána:
    

VVLaci 119533 2018. február 20. 07:56   Válasz erre: 119514
Na most egy kicsit irígykedek! :)

Használd sokáig épségben, egészségben!
    

Flenegen 119532 2018. február 20. 07:33   Válasz erre: 119531
Alvázszám
    

Itil900 119531 2018. február 20. 06:12  
Lehet bugyuta a kérdés,azért segíthettek:
Honnan tudom meg,hogy Umyka melyik széria?
(RN08)
(RN111)
(RN18)
???
    

Itil900 119530 2018. február 19. 21:46   Válasz erre: 119517
Abból a T-34-esből nekem is hajtathatnál csövet,mert igen szegényes a választék!
Tetszik a vas,
Alattad legyen avas...:)!
    

lendvai 119529 2018. február 19. 20:50   Válasz erre: 119528
Ha erre jársz beugorhatsz egy kávéra, amennyiben itthon vagyunk, ha jól sejtem a Tamási Áron (vagy Tamás Áron, ez van a táblán, de őt nem ismerem) utcába hozod, az meg itt van mellettünk. :-)
    

ati5995 119528 2018. február 19. 20:10  
Köszi a gratulációkat.Hát még ha kész lesz kényelmesebb zselés ülés az ÜLLŐI mesternél(és ez nem a Tibi)Igen én is olv.az FJR fórumon h. többen elhagyták a szép gyári dobozt,v. ezt megelőzvén lecserélték-mint én is fogom, csak meg kell venni az SW moteches közdarabot és mehet a Givi platni+az 52 literes Tekker!
    

Kilos 119527 2018. február 19. 20:03  
Már közeledik! :D :D :D
Yamaha TDM 850-900 Találkozó
2018.05.25. - 27. Szajol
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1qxJirH2QsVgNXgoH51Ih_AxamDFabAcT1mxEL22Zj_k/edit#gid=0
    

PalmBela 119526 2018. február 19. 19:51   Válasz erre: 119520
Atti nak sok örömöt az új géphez.

Fidó! Ez a hűtődoboz remek ötlet! Büfére kötelező lehetne, bár én másképp oldottam meg.... ;)
    

fazakas66 119525 2018. február 19. 19:00   Válasz erre: 119514
Grat az új géphez !
Az a szélvédelem király lehet,lehet még a mögötted közlekedő is védve lessz :))))
    

Englishman 119524 2018. február 19. 18:50   Válasz erre: 119514
Gratulálok Atti!
    

Flenegen 119523 2018. február 19. 17:21  
Szép vas, sok örömet.
    

dinnyemag 119522 2018. február 19. 16:52   Válasz erre: 119514
Gratula!!!!! Nagyon cííííííp:-)))
    

Robi70 119521 2018. február 19. 15:54   Válasz erre: 119514
Gratula Ati!
Szép masina!
    

Fido71 119520 2018. február 19. 15:51   Válasz erre: 119519
Nagyon szép motor!

Nekem is ilyen hátsó doboz volt fent, ami leesett. Azóta karcosan a padláson pihen. Ha a két fal között kifújod purhabbal, kiváló hűtődoboz lehet belőle... :)
    

lendvai 119519 2018. február 19. 15:31   Válasz erre: 119517
Én ugyanilyen Yamaha dobozzal vettem a TDM-et. A próbaúton úgy elhagytam a konzolról, lezárva, mint a szart, csupa karist lett, eladtam egy robogóra. Rá is került a jó öreg Givi. :-) Dupla fal ide, vagy oda, a szimpla héj nekem teljesen megfelelő, meg hely is több van benne.
    

kawa550 119518 2018. február 19. 14:42   Válasz erre: 119517
A z tuti hogy ölég masszivnak tűnik. :))))))) Csinos verda, mikor csapatunk? Megvárjuk a pünkösdöt?
    

ati5995 119517 2018. február 19. 14:38  
Igen a dobozok voltak hozzá-de a kinézet egy dolog-a méretük kicsi-a hátsót (1 siasak fér bele-a fal vastagsága2,5 cm) le is cserélem a régi Givire!! A bukócső+gomba kombó-orosz gyártmány....valószínűleg egy T34-es ről!
    

lendvai 119516 2018. február 19. 14:35   Válasz erre: 119515
A kérdőjeleket látva: igen, tudjuk romlik már a szemed, de jól látod, ezek tényleg azok. :-))))))))
    

kawa550 119515 2018. február 19. 14:27   Válasz erre: 119514
Hoppácska! Gyári doboz szett is befigyelt? Az bukócső is meg gomba is egyben?
    

ati5995 119514 2018. február 19. 14:07  
A ki nem mondható-helyett!!
    

Itil900 119513 2018. február 19. 12:17  
Hátha valaki nem ismer! Nagy Öregek! Van benne új?
https://hegylakok.hu/2016/01/motor-tavaszi-felkeszites/
    

MentoL 119512 2018. február 19. 11:56   Válasz erre: 119508
De jó, hogy mondod! A Tracer nekem is nagyon tetszik, de eddig csak képen láttam, még nem ültem rajta.
Ami még érdekes lenne (nekem) a Ducati MultiStrada 950 (?), illetve a BMW S1000XR - csak mindkettő qrvadrága.
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22118