kawa550 | 119614 | 2018. február 28. 16:20 | Válasz erre: 119613 |
Hagyd Jocó, a csávó autóipari elektronyos mérnök, és mint tudjuk, mindig a cipész cipője a leglyukasabb. :)))))))))) Még az én könyöklőmben is van egy ELM 327 meg a telón az ingyenes torque, nálam müxik, simán törli a p0420-at. :)))) |
vasutas | 119613 | 2018. február 28. 16:01 | Válasz erre: 119612 |
Még létezik garázs, ahol nincs egy nyamvadt OBD-s hibakódolvasó ??? -:)))
|
lendvai | 119612 | 2018. február 28. 13:59 | Válasz erre: 119611 |
Az lesz, veszek hozzá inox pálcát és ha lesz már olyan időjárás, amikor nem fagy oda a kezem a garázsban a fémekhez akkor megcsinálom. :-)))) Kerítés meg rutil elektródával lesz hegesztve, beszéltem egy emberrel, azt mondta hiába csiszatolom horgany marad, fröcskölni is fog, de a fenti pálcákkal kisebb balhéval hegeszthető, jó eséllyel ronda lesz a varrat, de az engem nem zavar, eltakarja majd a kerítés. :-))))) Na ennyit a hegesztésről, következő projekt OBD kódolvasó beszerzése, visszatérő VSA jelzésem van a műszerfalon, van hozzá egy rahedli szenzor, de Torque nem tudja olvasni az EPROM-ot. Ebay, Kína stb. :-)))) Mindemellett keresztbe repedt a 6 éves S3 kijelzője is, asztalon pihenve, fogalmam sincs mi a franc történt. Mivel Kínával már elég jó barátságban vagyok ezért kinéztem egy Xiaomi telefont. Rám jár a rúd, a fene egye meg, de legalább nem fogok unatkozni. :-)))))) |
kawa550 | 119611 | 2018. február 28. 09:28 | Válasz erre: 119610 |
Nem tom, de ha semmiképpen nem megy be az a szar, akkor én is inkább az előtte mögötte csöveket dolgoznám meg, egyszerűbb mint marni meg esztergálni.
|
lendvai | 119610 | 2018. február 28. 08:54 |
Köszönöm a felajánlást, aludtam rá egyet és kaptam ma az egyik cimborától egy tippet, mivel ahogy olvasgatom a vonatkozó cikkeket különbözőképpen viselkedő anyagok összehegesztésénél kell azért tapasztalat, mert a hőtágulás makacs dolog. :-) Így aztán a legegyszerűbbnek az tűnik, hogy kivágok egy csőszakaszt, összeillesztem őket, a kivágott csőszakaszt hosszában átvágom és ráhúzom az illesztésre, majd azt körbe lehet hegeszteni. Amivel kapcsolatban viszont érdekel a tanácsod az a közelgő kerítéshegesztésem, ahol horganyzott zárt szelvény oszlopokhoz hegesztek célszerűen szintén horganyzott zárt szelvényeket a vízszintes tartófunkcióhoz. Namost azt mondják a horgany az fröcsköl, mert hamarabb párolog el mint az olvadt varrat hőmérséklete. Célszerűnek tűnik lecsiszolni a hegesztési helyeken, majd utána cinkspray-vel visszafújni. Találtam viszont két másik módszert a neten. Van egy speckó elektróda, amiről azt írják alkalmas horganyzott anyagok hegesztésére is: https://www.technolit.de/App/WebObjects/XSeMIPS.woa/cms/page/pid.102.104.193/agid.1.3800.21/lg.hu/ecm.ag/TS-44-ZX%C2%AE.html A másik meg vörösréz elektróda, amivel szintén horganyzott csöveket hegesztenek, illetve keményforrasztanak, mert a hőmérséklet itt alacsonyabb, mint a horgany párolgási hőmérséklete. Mivel köztudottan lusta vagyok a csiszatolást szívesen kihagynám, de ha más mód nincs akkor ez lesz. A réz is jónak tőnik, mert teherviselő funkciója nem sok lesz a varratoknak, a trapézlemez lesz hozzájuk csavarozva. Mi a vélemény ezekről a módszerekről? |
lendvai | 119607 | 2018. február 27. 19:39 | Válasz erre: 119605 |
A rajzon jelöltem, hogy a vágás utáni csőátmérő pont a tömítés hornyának a belső falához tartozó átmérőnek felel meg. Ezért látszik célszerűnek körbemarni az egészet és utána maga a beletolt csővég adja a horony belső falát. Belső pofával a csatlakozó vastagságának kb a feléig lehet szerintem beleesztergálni. A kérdés az volt, hogy,van-e köztünk olyan, aki ezt meg tudja nekem csinálni, vagy kezdjek haverkodni a cég műhelyének a főnökével. Itt kicsit nehézkesebb a dolog, egy csavart nem vihetsz se ki, se be csak úgy, engedély kell mindenhez.
|
furfarag | 119606 | 2018. február 27. 16:11 | Válasz erre: 119602 |
Vagy levágod a csatlakozót,kioperálod a csővéget belőle. Esztergáltatsz egy stucnit aminek egyik vége a csatlakozó mérete,a másik pedig a cső mérete. Nem kell túlspirázni a történetet egy esztergályos simán megoldja:-)
|
furfarag | 119605 | 2018. február 27. 16:00 | Válasz erre: 119604 |
Szia,nem számít az aszimmetria,belső pofával meg lehet fogni a levágott csatlakozót. Utána be kell szúrni a megfelelő méretre,be tolni a csövet és körbevarrni. Persze tudni kellene a méreteket,hogy elfér-e a cső.Gondolom a furatos talp vastagsága 8-10mm. A fele vastagságig kellene beszúrni,vagyis bővíteni. Én nem bántanám a csatlakozó felületet.Remélem érthető voltam.Én nem vagyok benne biztos:-)) |
lendvai | 119604 | 2018. február 27. 13:11 | Válasz erre: 119603 |
Smiley-t raktál a végére. :-) Idézőjelben használod a "professzorom" kifejezést. :-) Mi kell még? :-) 500EUR relatíve jó ár volt, itt én 230 ezer körül tartottam a kezemben, igaz az valószínűleg a karbon verzió volt. |
night-rider | 119603 | 2018. február 27. 12:28 | Válasz erre: 119600 |
mi van nitrátos vizet ittál a gyulával együtt vaze)) honnét veszed ,hogy örülök// a gépi munka saja nem olcsó a sisakot meg 500euroért vettem az hogy lenne 250ezer ft az ülészselézés meg nem hozta a várt érzést..csak a tisztánlátás végett .
|
lendvai | 119602 | 2018. február 27. 11:02 |
Az a helyzet, hogy jelenleg hosszabb a cucc. esély nincs beszuszakolni a leömlő és a rezonátordob közé, vágni kell. Van itt is NC maró, csak még össze kell barátkoznom a főnökkel, az meg időbe telik. :-))) De ha összejön akkor bazmeg "professzorom", ingyen lesz! :-) Viszont gond nélkül fizetek egy fórumos kollégának is érte. :-
|
lendvai | 119600 | 2018. február 27. 10:51 | Válasz erre: 119597 |
Minden relatív: te képes voltál kb negyedmilliót kiadni csak azért, hogy Schuberth C3 Pro virítson a kobakodon, de nyivákoltál múltkor a zselés nyeregre kidobott 30 rugó miatt. Nos én nem adok ki sisakra ennyit, de meg tudom fizetni a gépmunkát. :-) Ha meg valaki örvendezik azon, hogy másnak esetleg jelentős kiadásai vannak az az ő problémája, de kezelhető. :-))))
|
kawa550 | 119599 | 2018. február 27. 09:47 | Válasz erre: 119596 |
Hagyd a pitsába ekkorára, és a többi csőnek a tartófüleibe toldjál bele annyit hogy elférjen az a 3 centi, max lejjebb lesz kicsit a kipuff, ne állj padkára vele oszt kész.
|
kawa550 | 119598 | 2018. február 27. 09:44 | Válasz erre: 119597 |
Oszt ennek te mi a faszért örülsz ennyire?
|
night-rider | 119597 | 2018. február 27. 09:40 | Válasz erre: 119596 |
na" professzorom" ezzel a melóval "megpucolnak rendesen" a gépmunka nem olcsó mulatság)))
|
lendvai | 119596 | 2018. február 27. 08:46 |
lendvai | 119595 | 2018. február 26. 21:06 | Válasz erre: 119594 |
Lehet azért van ekkora várólista, mert olcsó. De azért is lehet, mert jó minőségű cuccokat gyárt. Ha meg mindkettő, akkor nincs mit csodálkozni és érdemes várni. :-)))) Bár másfél év nekem egy kicsit sok lenne. :-)))
|
Fido71 | 119594 | 2018. február 26. 14:57 | Válasz erre: 119593 |
Az biztos, hogy olcsóbb, de türelmes ember kell, hogy kivárja... ;) Nekem 1,5 évbe került a középállvány úgy, hogy havonta írtam, telefonáltam. :( |
Itil900 | 119593 | 2018. február 26. 12:14 | Válasz erre: 119591 |
K...drága mindenhol...nekem legalábbis annak tűnik... Megnézem én ezt a Petyát,ha mindenki ajánlja!
|
lendvai | 119592 | 2018. február 26. 08:53 |
Kellemes téli jó reggelt mindenkinek! Hallom a médiában reggel, megy a hangulatkeltés, extrém hideg, farkasordító hideg, kurva hideg, mind meghalunk, meg az anyátok picsáját! Ez egy normál mérsékelt égövi téli hőmérséklet, bár mostanában nem ez a megszokott, de ne haljon már meg senki ha meglegyinti a fagyos szél! :-)))) Motorozáshiányom van, ezért ettől függetlenül én a tavaszt várom. :-))) |
lendvai | 119587 | 2018. február 25. 10:19 | Válasz erre: 119585 |
Puha pöcshöz kemény katonai cuccok, így megy ez. :-))))
|
csanesz | 119585 | 2018. február 24. 22:03 | Válasz erre: 119584 |
Ja. És a lőszeres ládáról nem is beszéltem. :))) http://moto.hu/MotoMilitary |
lendvai | 119584 | 2018. február 24. 19:51 | Válasz erre: 119583 |
Szerintem is. Ki az a marha, aki motorosboltban akar gázmaszkot eladni? :-))))))
|
lendvai | 119582 | 2018. február 24. 16:11 | Válasz erre: 119581 |
Ki kell húzni a dugót a szűrőből, van amelyikben van, az sokat segít a gázcserén. :-)
|
csanesz | 119581 | 2018. február 24. 16:08 | Válasz erre: 119580 |
Motoros boltban láttam hasonlót. Olyan volt mintha egy muffot húznék a fejemre. :) Majdnem megfulladtam. Vagy mint a nyolcadik utas a halálban az a polip a képemre mászna. Levegőt vettem és behorpadt az egész... :)))
|
lendvai | 119580 | 2018. február 24. 14:35 | Válasz erre: 119579 |
Mi van? Ott a szűrő, nem látni? :-)))))) Egy cimbora szerezte, zsír új, mert a katonai verziók, amiket a bazarakban árulnak mind egy rakás szar volt, csak arra tudják rásózni akinek fogalma nincs róla milyennek kell lennie belül. :-)
|
kawa550 | 119577 | 2018. február 23. 23:40 | Válasz erre: 119576 |
A védőszemüvegről se feledkezzél meg! :))))))))))))
![]() |
lendvai | 119576 | 2018. február 23. 23:29 |
Amúgy meg simán meghegesztem majd, nem lesz semmi gáz. De ha mégis gáz lenne arra is van felszerelésem:-)))))
![]() |
lendvai | 119575 | 2018. február 23. 23:26 | Válasz erre: 119574 |
Számítottam erre az eshetőségre és félretettem rá egy lófaszt. :-)))) Dehogy fekszek a kocsi alatt! Épp csak annyira hemperedtem alá ma a garázsban, hogy megmérjem milyen hosszú a gyári katalizátor. :-)))) |
kawa550 | 119574 | 2018. február 23. 23:14 | Válasz erre: 119573 |
Most tezsvírem, pont most! Élezzem az ásót, gyüssza hétvégén? :)))))))))))))) De te most tényleg ott fexel a kocsi alatt? Merakkó nem annyira vagy normális.....:))))))) |
lendvai | 119573 | 2018. február 23. 21:28 |
Már várom Gyula mikor ajánlja fel, hogy ha kiásom a szerelőaknáját akkor kényelmesen, állva hegeszthetek, nem kell az autó alatt hemperegnem. :-)
|
Fido71 | 119572 | 2018. február 23. 20:08 | Válasz erre: 119570 |
Az egész kipufogó rendszert így csináltam én is. A csövek jók voltak, csak a 2 dobot kellett cserélnem. Érdemes 3 helyen meghefftelni, mert a kettőtől még mozoghat.
|
lendvai | 119571 | 2018. február 23. 19:54 | Válasz erre: 119570 |
lendvai | 119570 | 2018. február 23. 19:49 |
Itt fagyoskodunk, nekem meg már motozhatnékom van a garázsban, a fene enné meg. Már nagyon hiányzik a motor hangja. Az autókban is olajat kell cserélni, fékfolyadékot cserélni, az Accordban ideje leellenőrizni a szelephézagokat meg kitisztítani a pillangószelep házat meg a rajta lévő alapjárati levegő vezérlőt mert vannak tünetek. Ezen kívül a katalizátort is ki kell cserélni, de az utángyártott cucc 3 centivel hosszabb, mint ami most benne van. ki tudja miért, lehet az USA verziók leömlői más konstrukciók. Mindenesetre nem nagy gond, el kell vágni és meghegeszteni. A dolog pikantériája, hogy rozsdamentes acél, azt meg nem olyan buli hegesztgetni. A csatlakozónak is passzolnia kell szögben ezért úgy gondoltam, hogy miután megkurtítottam a csövet felcsavarozom a helyére a cuccokat, pöttyentek két helyen a csatlakozótalpnál, hogy pontosan szögben álljon aztán kiszedem és körbehegesztem. De ha valakinek van tapasztalata és ötlete, akkor igazán megoszthatná ebben a nagy hidegben, időm még van. :-) Maga az eredeti hegesztés úgy történt a katalizátornál, hogy a centi vastag csatlakozótalpba betolták a csövet és úgy hegesztették körbe, de ha én most el is vágom a tövénél nem tartom valószínűnek, hogy ki tudom piszkálni a csővéget a talpból. |
csanesz | 119569 | 2018. február 22. 23:54 | Válasz erre: 119568 |
Nekem egy cimborám évente szokott hozni saját páleszéből kóstolót. Mindig alkatrész mosó lesz belőle. Belehalsz, ha megiszod...
|
lendvai | 119568 | 2018. február 22. 21:56 | Válasz erre: 119567 |
Kiegészítésként: ami pálinkából megütötte nálam a mércémet, az Endruz tavalyi szilvóriuma volt és egy ismeretlen szegedi főzet Irsai Olivér, amit 2014-ben pusztított el a fehérnép nagy örömmel. :-) De rászokni azokra se tudnék. :-)
|
lendvai | 119567 | 2018. február 22. 21:53 | Válasz erre: 119566 |
Ha pálinkára gondolsz, olyannal már többen próbálkoztak: a sokak által istenített, elismert márkák is mind elvéreztek. :-) Ne fáraszd magad, de a többiek biztos értékelik majd. :-) Én maradok a nőies körömlakkoknál, borból is csak az édes fehérek és a portói jön be, a sokak által "az egyetlen igazi bor"-nak mondott száraz vörös is érthetetlen savanyú cucc. :-) Pedig legutóbb Pannonhalmi Infusio-t ittunk a barátokkal, ami állítólag év bora kategória és kapkodják, mint a cukrot. Hát, próbálom értékelni, de nem megy. :-)
|
Itil900 | 119566 | 2018. február 22. 21:37 | Válasz erre: 119565 |
Viszek olyat,hogy az üveg alját is kinyalod!
|
lendvai | 119565 | 2018. február 22. 20:24 | Válasz erre: 119563 |
Állítólag szokott, de én inkább Baileys-t vagy Jagermeistert fogok szopogatni, mert kiábrándultam a pálinkákból, kevés kivételtől eltekintve a hideg futkos a hátamon az ízüktől. :-)
|
lendvai | 119561 | 2018. február 22. 19:41 | Válasz erre: 119560 |
A pálinkázás ötlete, vagy a blues? Esetleg mindkettő? :-)
|
lendvai | 119559 | 2018. február 22. 16:39 |
Egy közelgő laza szajoli pálinkázáshoz egy kis aláfestő zene ötlet. Nekem leesett az állam a vége felé. :-) https://www.youtube.com/watch?v=J_Ks-WaAC2g |
lendvai | 119558 | 2018. február 22. 10:03 | Válasz erre: 119552 |
Egy ilyen szíp ülés az én eddigi információim alapján 30-80 ezer között van, helytől függ, de ha fáj, akkor nem érdemes átalakíttatni.:-)
|
kawa550 | 119557 | 2018. február 22. 09:12 | Válasz erre: 119556 |
Ahogy vesszük. :))) A kópházi kárpitost senkinek sem ajánlom, mert az ülés még csak nem is hasonlított arra amit kértem, és a piros díszcsík is a megkérdezésem nélkül került bele. Monnyuk nem sokáig, mert kb 2 év alatt lekopott a szuper anyagról a piros borítás. :)))))
|
kawa550 | 119555 | 2018. február 22. 08:49 | Válasz erre: 119554 |
Pontosan akkor, amikor kiszakadt vagy 20 centi hosszan. :)))))))
|
lendvai | 119554 | 2018. február 22. 08:21 | Válasz erre: 119553 |
Ne hantázz itt, Tehénke nyergét is átszabattad. :-)))))
|
kawa550 | 119553 | 2018. február 21. 22:38 | Válasz erre: 119549 |
Há én nem tom. Az ótómban van háttámla deréktámasszal, a seggemnél nagyobb, térdhajlatig alátámasztó fűthető ülés, bal kezem a könyöklőn, jobb a kartámaszon, felváltva fogom a kormányt, se huzat se semmi, klima, hőfok beállítva, baszni bele szól a zene, oszt mégis, milyen jól esik 2-300km után kiszállni nyújtózni. El nem tom képzelni, minek akarna bárki is 6-800km-eket motorozni egyben. Hát egyáltalán milyen vidék az, ahol ekkora távon nincs miért megállni nézelődni meg fényképezni? Meg hát a rexivel még ha akarnék se tudnék, 300km-en csontra szíjja a tankot. Szóval én ezt az ülésalakítási mizériát se értem, míg a huzat el nem szakad oszt azt kell pótolni. Már előre be vagyok szarva, mi lesz ha a rexié kireped, hogy fogok ugyan ilyent csináltatni maszekba. Merthogy ilyen felcsicsázott üléssel nem rontom el a klasszikus vonalait, az hétszentség. :))))))))))))))) |
Itil900 | 119550 | 2018. február 21. 14:21 | Válasz erre: 119545 |
Megnő a valagam ráapikálok egy fotelt. Zselé...! :)))))))
|
lendvai | 119549 | 2018. február 21. 13:19 | Válasz erre: 119547 |
Én ha napi 6-800km-t kell megtenni napokig, akkor autóval megyek, a motorozást én élvezni szeretem, nincs kilométerkomplexusom, inkább megállok többször. :-))))
|
lendvai | 119548 | 2018. február 21. 13:15 | Válasz erre: 119546 |
Ismerem az emberek észjárását, én ha viszem az szezonban lesz, akkor már mindenki motorozni akar, nem nyeregre várni. :-))
|
night-rider | 119547 | 2018. február 21. 10:08 | Válasz erre: 119545 |
"professzorom" az ember toppon van nyeregügyileg ...de anatomiai ismeretekből még vanak hiányosságok...most újra ell kell mennem a bejáratott kárpitosomhoz /annak nem volt 2cm vastag zseléje/ +1km,és új menetben neki állitom az űlésnek...zselé vagy nem zselé nekem olyan kell ami +15-+40 fokig kényelmes a napi 6-800km megtételéhez /a vara ülést annó 5x szedettem szét mire jó lett/
|
ati5995 | 119546 | 2018. február 21. 09:08 |
Tibi.Gyorsan ballagj, tudod ,az én pár napja beadottamra is 5 hetet mondott, annyi a megrendelés, és ahogy jön a szezon több lesz !!
|
lendvai | 119545 | 2018. február 21. 08:03 | Válasz erre: 119543 |
Nagy valag alá nagy zselézés kell, de ha túl nagy, akkor nem lesz megfelelő vastagságú, lehet ez volt a probléma. :-)))))))) 18mm-t mondanak ideálisnak. Mivel hosszabb úton az én hátsóm is hajlamos elérzéketlenedni, a szivacs meg már kezd elöregedni ezért valószínűleg én is átballagok a Tamási Áron utcába és rendbeszedetem a nyerget a közeljövőben. :-) |
Itil900 | 119544 | 2018. február 20. 20:54 | Válasz erre: 119543 |
Mi ez a nagy zselézés??? Enni kell rendesen,osz ki lesz párnázva a valagad! Fiatalok...ccc
|
night-rider | 119543 | 2018. február 20. 17:33 | Válasz erre: 119542 |
ott rakattam én is zselét a valagam alá..meg is várhattam profin dolgozik a srác...csak éppen a NAGY ZSELÉZÉS egy nagy csalódás volt 30ezerért ..
|
lendvai | 119542 | 2018. február 20. 16:28 | Válasz erre: 119541 |
Mondtam én, hogy Tamási Áron, ott van a szomszéd utcában. :-))))))
|
MentoL | 119541 | 2018. február 20. 15:19 | Válasz erre: 119539 |
Üllőn (Berger Motor) készült. Nincs benne zselé, meg fűtés, így volt 50ezer Ft körül. |
lendvai | 119540 | 2018. február 20. 15:09 | Válasz erre: 119539 |
Gondolom Tamási Áron. :-) Ott van egy jó kárpitos. :-)
|
lendvai | 119538 | 2018. február 20. 11:20 | Válasz erre: 119537 |
Ne sziggyad, attó' nem lesz jobb. :-)))) Még tudjuk egymást írásban savazni, tehát működik. :-)))
|
kawa550 | 119537 | 2018. február 20. 09:10 | Válasz erre: 119536 |
Mifelénk ezt úgy mondják hogy igénytelen szar, nem úgy hogy érdekes.....:)))))))))))))))
|
VVLaci | 119533 | 2018. február 20. 07:56 | Válasz erre: 119514 |
Na most egy kicsit irígykedek! :) Használd sokáig épségben, egészségben! |
Itil900 | 119531 | 2018. február 20. 06:12 |
Lehet bugyuta a kérdés,azért segíthettek: Honnan tudom meg,hogy Umyka melyik széria? (RN08) (RN111) (RN18) ??? |
Itil900 | 119530 | 2018. február 19. 21:46 | Válasz erre: 119517 |
Abból a T-34-esből nekem is hajtathatnál csövet,mert igen szegényes a választék! Tetszik a vas, Alattad legyen avas...:)! |
lendvai | 119529 | 2018. február 19. 20:50 | Válasz erre: 119528 |
Ha erre jársz beugorhatsz egy kávéra, amennyiben itthon vagyunk, ha jól sejtem a Tamási Áron (vagy Tamás Áron, ez van a táblán, de őt nem ismerem) utcába hozod, az meg itt van mellettünk. :-)
|
ati5995 | 119528 | 2018. február 19. 20:10 |
Köszi a gratulációkat.Hát még ha kész lesz kényelmesebb zselés ülés az ÜLLŐI mesternél(és ez nem a Tibi)Igen én is olv.az FJR fórumon h. többen elhagyták a szép gyári dobozt,v. ezt megelőzvén lecserélték-mint én is fogom, csak meg kell venni az SW moteches közdarabot és mehet a Givi platni+az 52 literes Tekker!
|
Kilos | 119527 | 2018. február 19. 20:03 |
Már közeledik! :D :D :D Yamaha TDM 850-900 Találkozó 2018.05.25. - 27. Szajol https://docs.google.com/spreadsheets/d/1qxJirH2QsVgNXgoH51Ih_AxamDFabAcT1mxEL22Zj_k/edit#gid=0 |
PalmBela | 119526 | 2018. február 19. 19:51 | Válasz erre: 119520 |
Atti nak sok örömöt az új géphez. Fidó! Ez a hűtődoboz remek ötlet! Büfére kötelező lehetne, bár én másképp oldottam meg.... ;) |
fazakas66 | 119525 | 2018. február 19. 19:00 | Válasz erre: 119514 |
Grat az új géphez ! Az a szélvédelem király lehet,lehet még a mögötted közlekedő is védve lessz :)))) |
Fido71 | 119520 | 2018. február 19. 15:51 | Válasz erre: 119519 |
Nagyon szép motor! Nekem is ilyen hátsó doboz volt fent, ami leesett. Azóta karcosan a padláson pihen. Ha a két fal között kifújod purhabbal, kiváló hűtődoboz lehet belőle... :) |
lendvai | 119519 | 2018. február 19. 15:31 | Válasz erre: 119517 |
Én ugyanilyen Yamaha dobozzal vettem a TDM-et. A próbaúton úgy elhagytam a konzolról, lezárva, mint a szart, csupa karist lett, eladtam egy robogóra. Rá is került a jó öreg Givi. :-) Dupla fal ide, vagy oda, a szimpla héj nekem teljesen megfelelő, meg hely is több van benne.
|
kawa550 | 119518 | 2018. február 19. 14:42 | Válasz erre: 119517 |
A z tuti hogy ölég masszivnak tűnik. :))))))) Csinos verda, mikor csapatunk? Megvárjuk a pünkösdöt?
|
ati5995 | 119517 | 2018. február 19. 14:38 |
Igen a dobozok voltak hozzá-de a kinézet egy dolog-a méretük kicsi-a hátsót (1 siasak fér bele-a fal vastagsága2,5 cm) le is cserélem a régi Givire!! A bukócső+gomba kombó-orosz gyártmány....valószínűleg egy T34-es ről!
|
lendvai | 119516 | 2018. február 19. 14:35 | Válasz erre: 119515 |
A kérdőjeleket látva: igen, tudjuk romlik már a szemed, de jól látod, ezek tényleg azok. :-))))))))
|
kawa550 | 119515 | 2018. február 19. 14:27 | Válasz erre: 119514 |
Hoppácska! Gyári doboz szett is befigyelt? Az bukócső is meg gomba is egyben?
|
Itil900 | 119513 | 2018. február 19. 12:17 |
Hátha valaki nem ismer! Nagy Öregek! Van benne új? https://hegylakok.hu/2016/01/motor-tavaszi-felkeszites/ |
MentoL | 119512 | 2018. február 19. 11:56 | Válasz erre: 119508 |
De jó, hogy mondod! A Tracer nekem is nagyon tetszik, de eddig csak képen láttam, még nem ültem rajta. Ami még érdekes lenne (nekem) a Ducati MultiStrada 950 (?), illetve a BMW S1000XR - csak mindkettő qrvadrága. |