night-rider | 118283 | 2017. november 24. 03:37 | Válasz erre: 118281 |
Tukano-urbano muff+hőszigetelő cső a kuplung és fékkarra
|
kawa70 | 118282 | 2017. november 23. 22:52 | Válasz erre: 118281 |
Itt olyat nem találsz, a kemény mag ilyenkor hegeszt, szerszámot gyűjtöget, állatot tart és várja a tavaszt:)))
|
Itil900 | 118281 | 2017. november 23. 22:49 |
Srácok! Van még itt olyan ütődött rajtam kívül,aki télen is akar gurulni? Kell egy tuti tipp: a 900-asra keresek értelmes kézvédőt!
|
kawa70 | 118280 | 2017. november 23. 22:09 | Válasz erre: 118279 |
Én is igy láttam. De jóféle, és otthonra hibátlan megoldás.
|
lendvai | 118279 | 2017. november 23. 22:08 | Válasz erre: 118278 |
Hát igen, ez nem védőgázas, az ellen nem véd.:-) Ez csak egy alap inverteres pálcás hegesztő max. 160 amperrel.
|
kawa70 | 118278 | 2017. november 23. 22:00 | Válasz erre: 118277 |
http://hegeszto.5mp.eu/web.php?a=hegeszto&o=MnIIMZZA4h Hogy ne kelljen annyit irni. De ezen nem látok védőgázhoz csatlakozót se - ami persze lehetne a hátulján is - meg átkapcsolót se. |
Levi990 | 118275 | 2017. november 23. 20:41 | Válasz erre: 118269 |
Ez vagány, tudja az awit is koppintva. Rendeltél hozzá awi pisztolyt is?
|
lendvai | 118274 | 2017. november 23. 15:14 | Válasz erre: 118273 |
Nehéz kérdés, erre a neten talán több infó van vevői visszajelzések formájában. Néhány felhasználó még nem ad világos statisztikai infót. Na meg nem is igazán lehet egzakt módon megmondani kinek mi hogyan éri meg a pénzét. Szóval Google. :-)
|
MentoL | 118273 | 2017. november 23. 14:20 | Válasz erre: 118271 |
Sziasztok, Szerintetek, a Varta Powersports akkuk megérik az árukat? Kb. félúton (14e FT) van az olcsó, és a Yuasa között. |
MentoL | 118272 | 2017. november 23. 14:20 | Válasz erre: 118271 |
Sziasztok, Szerintetek, a Varta Powersports akkuk megérik az árukat? Kb. félúton (14e FT) van az olcsó, és a Yuasa között. |
lendvai | 118271 | 2017. november 23. 13:55 | Válasz erre: 118270 |
Mit akarsz te év végén, hóban-fagyban hegeszteni? :-)))) Az ultrasound még rendben van, de a hegesztőt a fa alatt hagyom. :-))) Micsoda buli lenne az, megyünk mulatozni, van a csomagtartóban szép ruha, ultrahangos tisztító meg egy inverteres hegesztőgép. :-)))))
|
kawa550 | 118270 | 2017. november 23. 13:51 | Válasz erre: 118269 |
Fain, hozd el, kipróbáljuk! Meg az ultrasoundot is. :)))))))
|
lendvai | 118269 | 2017. november 23. 13:16 |
Meg is rendeltem a gépet, legyen mit a karácsonyfa alá tenni. :-))))
![]() |
lendvai | 118268 | 2017. november 23. 08:23 | Válasz erre: 118266 |
Az az érzésem elég direkt módon értelmezed a népi bölcsességeket. :-)
|
kawa70 | 118267 | 2017. november 23. 06:45 | Válasz erre: 118266 |
Az már nem jó mintavételezés lenne, mert elötte inzultálta a kutya idegrendszerét :) Ez akkor helytállo ha csak ugy magátol ugat a kutya a közelitésre, de azért azt az állapotot is fenntartásokkal kell kezelni:)) |
kawa550 | 118266 | 2017. november 22. 23:01 | Válasz erre: 118265 |
Ezt úgyis ki akartam próbálni, majd ha jöttök, kintről rugdosd a kaput meg ilyesmi, aztán ha már eléggé ugat az Ajsa, akkor beengedlek oszt meglássuk hogy amelyik ugat?...... :)))))))))))))))))))))))))))
|
lendvai | 118265 | 2017. november 22. 22:17 | Válasz erre: 118264 |
Hát, azt mondja a népi bölcsesség, hogy amelyik kutya ugat, az nem harap. Ha tényleg olyan jó lenne, amilyennek gondolja magát akkor nem lenne szüksége arra, hogy másokat fikázzon. Aztán meg hisztizik ha picsán rúgják, tipikus.
|
kawa70 | 118264 | 2017. november 22. 21:32 | Válasz erre: 118263 |
Azt irtam, csak sikeresen töröltem is. Most a fia nickjével volt fent de majd letiltják azt is:))
|
gezasz | 118263 | 2017. november 22. 21:26 | Válasz erre: 118260 |
Ahogy olvasom még a sportmotor.hu-ról is eltávolították.
|
lendvai | 118262 | 2017. november 22. 21:24 | Válasz erre: 118260 |
Hát, ez olyan karmikus dolog lesz. Addig fikázta mások munkáját, míg az orrára koppintottak. :-)
|
kawa70 | 118261 | 2017. november 22. 21:18 |
Na addig küzdöttem ezzel az elbaszott fórummotorral, mig csak sikerült kitörölni a saját kommentem.
|
kawa70 | 118260 | 2017. november 22. 21:10 | Válasz erre: 118255 |
Na mit mondtam hogy a nav zárta be a bótját:)) Csak sikerült úgy felbasznia magát, hogy elkottyintotta . |
kawa70 | 118259 | 2017. november 22. 21:04 | Válasz erre: 118255 |
Annyira ne örülj, mert a fia nickjével osztja tanácsait és néz satuhülyének mindenkit.
|
lendvai | 118257 | 2017. november 22. 20:54 | Válasz erre: 118254 |
Mi az az SM? Sportmotor, szado-mazo? :-))
|
lendvai | 118256 | 2017. november 22. 20:54 | Válasz erre: 118252 |
Akkor drótkorong vagy kő meg horgany spray lesz a megoldás, nehogy már Séf bácsinál rondább varratot csináljak. :-))) Közben rájöttem: a tacskó lábtartója horganyzott volt! :-))))) |
kawa550 | 118255 | 2017. november 22. 20:51 | Válasz erre: 118254 |
Az írásai nem fognak hiányozni, egy mondatot sem tudott 15 durva hiba nélkül leírni. :))))))))
|
kawa70 | 118253 | 2017. november 22. 19:31 | Válasz erre: 118252 |
Az előbb kimaradt a szinesfém szó a rutinos szakikkal kapcsolatosan.
|
kawa70 | 118252 | 2017. november 22. 19:28 | Válasz erre: 118249 |
Hát, a horgannyal fogsz bajlódni. Fujj az ivet, fröcsköl és még annál is rondább varratot csinálsz, mint amihez szoktál. Az okosabbak amennyire lehet letakaritják a horganyt aztán visszafujják sprayvel. Amugy ahogy Gyula mondta, otthoni körülmények közt még rutinos szakemberek is ritkán csinálnak szép hegesztést. Tehát alapból célszerütlen barkács célra komoly gépet venni. Hegesztötudásom hasonlatos a Tiedhez, de rájöttem vannak balfaszoknak kitalált pálcák, azokat össze is irogattam, mert azzal aránylag szépen és gyorsan tudok hegeszteni. Ilyen pl. az átmeneti vagy saválló vagy milyen pálca, nagyon fasza varratokat lehet csinálni vele. De egy jó kis inverteres gép teljesen jó otthonra, 40-85 között. Ha profibbat akarsz akkor valami avisat nézz, de szerintem az is felesleges zártszelvény meg szögvas hegesztéshez évente kétszer. |
kawa550 | 118251 | 2017. november 22. 18:02 | Válasz erre: 118249 |
Ja, leég. :))))))) És közben párolog, fröcsköl, kormol, gázt képez amitől faxa szelvényes lesz a varrat.
|
lendvai | 118250 | 2017. november 22. 18:01 | Válasz erre: 118249 |
Meg persze egy automata pajzs is kell, mert az ugye minden rendes férfiember garázsában megtalálható.:-))))
|
lendvai | 118249 | 2017. november 22. 17:57 | Válasz erre: 118248 |
Minek lökdösődni? :-) Pálcás inverteres, az a ks horganyréteg meg az ívtől leég, mint a szar. :-) Sok teherviselő szerepe nincs, legyen vízszintes szelvény az oszlopok között, amihez a trapézlemezt csavarozom, hogy ne zörgesse a szél. :-) Aztán ha már ügyes leszek akkor lemezfoltozáshoz veszek drótosat is. Meg persze egy állványos fúrót, mert még az sincs.:-)))) |
kawa550 | 118248 | 2017. november 22. 17:22 | Válasz erre: 118247 |
Szerintem meg ne vegyél még semmit, majd ha jöttök, kilöklek a garázsba, oszt rájössz magadtól melyik mire való. 0.8 -as drotbol mire csinálsz egy elég erős hegesztést zártszelvényen, lemegy a nap, és elfogy 5 méter drót. Pálcával ugyanez 10mp és egy fél pálca. A horganyzott meg külön történet.
|
lendvai | 118247 | 2017. november 22. 16:54 | Válasz erre: 118246 |
Akkor betanuláshoz inverteres pálcást veszek. A többit meglátjuk, horganyzott zárt szelvényeket fogok vele hegeszteni, akkor arra jó kell legyen.
|
Sander67 | 118246 | 2017. november 22. 16:28 | Válasz erre: 118244 |
Én a te helyedben inverteres gépet vennék,mert rozsdás meg festékes anyagot csak ezzel lehet szentségelés nélkül varrni.A hegesztés minősége majd nálad is kiforrja magát,ha fél dobozt elhasználsz.
|
lendvai | 118245 | 2017. november 22. 16:13 | Válasz erre: 118244 |
Akkor most vegyek fogyóelektródás barkácsot vagy vegyek inverteres pálcást nagyjából ugyanannyiért? Miért gyenge a drótos a 2mm-es zárt szelvényhez? Elvileg elegendő az áramerősség. 4-5mm anyagvastagságig írják a leírásaikban. Pálcával is meg tudom oldani, de ronda lesz a varrat, a másikkal talán könnyebb lenne kevésbé ronda varratokat összehozni.:-)
|
kawa550 | 118244 | 2017. november 22. 15:40 | Válasz erre: 118242 |
Invertetes könnyebb, gyorsabban fog ívet, kicsit szebb a varrat, kurva drága. Színesfémet sose hegesztesz otthon. Barkács kell, zárt szelvényhez az is bőven elég, lemezhez még drótos kell, de az még gyenge máshoz és kurva drága a drót (12-13)rugó 1 kiló.
|
fazakas66 | 118243 | 2017. november 22. 15:10 | Válasz erre: 118240 |
Mindig panaszkodunk,hogy így meg úgy szar az aksihoz hozzáférni.Itt a példa van aki félkézzel ráadásul a balkezével megoldja :)) Tibi nagyon fullos hegesztőhöz tanfolyra kell menned.Főleg az alut tapasztalt rókák tudják csak minőségbe müvelni. |
lendvai | 118242 | 2017. november 22. 14:59 |
Tavasszal kerítéscsere lesz, amihez be kell szerezzek egy hegesztőgépet is, zárt szelvények hegesztgetéséhez. Mivel eddigi rövid hegesztői pályafutásom pálcás hegesztésből állt, amivel igen ronda, de azóta is funkcionáló varratokat sikerült létrehoznom most fogyóelektródás gép beszerzésén gondolkodom. Akinek van tapasztalata, amit megosztana hobi célra történő használathoz azt megköszönöm. Eddig a 45-180 ezres kategóriában találtam gépeket, utóbbi már inverteres és acélon kívül alumínium s réz hegesztésére is alkalmas (Telwin Technomig 180 Dual Synergic), így vonzó alternatíva, bár kissé magas az ára a várható kihasználtságot tekintve. A másik véglet a barkácsáruházas (esetenként Aldis) gép kategória, ami ugyanúgy lehet jó, de tapasztalatom nincs még ezekkel.
|
csokabi | 118240 | 2017. november 22. 11:04 | Válasz erre: 118239 |
Gondolom 4TX a páciens... https://youtu.be/hKDl39MuvLg |
Sandor31 | 118239 | 2017. november 22. 10:29 |
Sziasztok.Kis segítséget kèrnèk tőletek!Indítàskor csak "kerepel" az önindító.Azt mondtàk az aksi.Ok...de hogy tudom kivenni azt az aksit?A tankot màr levettem de mèg mindíg nem làtom
|
lendvai | 118238 | 2017. november 21. 08:28 | Válasz erre: 118237 |
Mindennek megvan a maga rendje, s ideje. :-) Legyen a várakozás, ami még finomabbá teszi majd a kóstolást. :-)
|
Itil900 | 118237 | 2017. november 21. 06:13 | Válasz erre: 118188 |
Vajh' lehetséges e,kedves fórum-kollega,hogy akár talkozó előtt kóstolhatná a kíváncsi természetű???
|
nferro | 118236 | 2017. november 19. 21:35 | Válasz erre: 118230 |
Szia. Ebay volt a ludas. Kb. 19000 magyar pénz volt, ingyenes szállítással. Néztem az árat és az eladó értékelését.
|
Kilos | 118235 | 2017. november 19. 21:13 |
Yamaha TDM találkozó 2018.05.25.-27. Szajol Jelentkezés itt: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1qxJirH2QsVgNXgoH51Ih_AxamDFabAcT1mxEL22Zj_k/edit#gid=0 Az első 3 hely a szervezőknek fenntartva! Írjátok be magatokat - ha valami nem megy jelezzétek itt a fórumban. A táblázat majd igény szerint folyamatosan bővül. |
Flenegen | 118233 | 2017. november 19. 20:53 | Válasz erre: 118232 |
Vagyok, ugyan lesz két átadásom, max elötte csörögj meg. 70/9777988
|
mati12 | 118232 | 2017. november 19. 20:48 | Válasz erre: 118229 |
Engem lehet,hogy érdekelne,holnap beugrok hozzád ha dolgozol.
|
Flenegen | 118229 | 2017. november 19. 19:31 |
Hátha valakit érdekel: Van egy felesleges welness utalványom amit 2017-ben lehet felhasználni. Idő hiányában sajnos nem tudjuk felhasználni viszont nem hosszabbítható. Pontos tartalom: http://www.pihipakk.hu/csomag/exkluziv-wellness Reális áron átadnám ha valakit érdekel. 35.000 Ft-ra gondolok, mely közel félár. Ha valakit érdekel keressen. |
csanesz | 118228 | 2017. november 19. 16:01 | Válasz erre: 118221 |
Jó cucc! Nekem alapból a 2x 6,5 Wattos fényforrás volt a felállás, hogy a generátort ne nagyon terheljem többel. A hátsó helyzetjelzőt is azért cseréltem le ledesre, hogy teljesítményt spóroljak a ledes kacatokra. Ez az ikerlámpás sem tud 40 wattot... :) Röhej... De amire kell arra jó. |
csanesz | 118227 | 2017. november 19. 15:53 | Válasz erre: 118224 |
Nem rossz... nem rossz... :) Van fényszóró kiegészítőm nekem is kicsit átalakított és igen hatékony este. Még esős úton is jól teljesít. Ez nálam igazából olyan, ha már karácsony a motor is legyen karácsonyfa... dolog. Eleinte méretjelzőnek indult, de fehér fény helyett a sárgát szerettem volna. Olyan ledet nem találtam, ami megfelelt volna fényerőre és alacsony hőleadásra. Magam építettem a fényforrást, ami 3 évig üzemelt is, csak meguntam. A dupla körlámpa okos ötlet. Talán nem a legszebb kivitel, de igen hasznos lehet. Egyik sárga lesz a másik fehér. A fókuszált fényszórásra itt nincs szükségem arra van másik a motoron. Ez legyen olyan homogén és szórt amilyen csak lehet. Alapból fehér megy ködben viszont sárga. :) Egyszer élünk... |
csanesz | 118226 | 2017. november 19. 15:43 | Válasz erre: 118220 |
Az mindegy, hogy van benne E betü vagy sem. Alapból szabálytalan. Így mindegy. Viszont kell. :)
|
csanesz | 118225 | 2017. november 19. 15:37 | Válasz erre: 118219 |
Egy ideje betegeskedett. Sajnálom szegényt... |
nferro | 118223 | 2017. november 19. 07:58 |
Na, még egy. Az előző 3000 Ft-os lámpában esőben a víz a lámpa feléig állt, rögzítés lelazult, az öntvény porlott.
|
nferro | 118222 | 2017. november 19. 07:55 |
Én ilyet vettem. 4 led van egy sorban, rohadt jó fénye van, tényleg ködlámpa, terít.
![]() |
Levi990 | 118220 | 2017. november 19. 00:36 | Válasz erre: 118211 |
13000ft a pár, E jel benne van, izzós, pirít rendesen.
|
csanesz | 118218 | 2017. november 18. 22:06 |
Nekem mindig a "pacsálással" volt bajom fékolaj cserénél. Autónál ki lesz próbálva. Szerintem nem lesz itt 5-8 munkanap alatt. Banggoodról rendeltem. A lámpa olcsó így az is érkezik. Nekem is trének tűnt, de látnom kell élőben. Eladni meg el lehet, ha tényleg gáz. |
csanesz | 118217 | 2017. november 18. 22:02 |
A fékolajos kütyüt már berendeltem. Ez a nyomásos fékolaj cserélő: https://www.ebay.com/itm/Gunson-G4062-Eezibleed-Kit/311785066066?epid=2254438899&hash=item4897d68e52:g:mSIAAOSwB09YN8ZL Ez sem rossz, de motorhoz nem jó csak autókhoz. És elég egy felfújt abroncsot rákötni, hogy azzal a nyomással kihajtsa az olajat. |
kawa550 | 118216 | 2017. november 18. 21:44 | Válasz erre: 118211 |
Az a légtelenítő jó üzletnek tűnik, a lajosban már én is nézegettem, de nem voltam hajlandó 40 ajrót adni érte.
|
kawa550 | 118215 | 2017. november 18. 21:41 | Válasz erre: 118214 |
A megverte az szerintem is belemagyarázás, amit csak a nulla pontos árával sikerült a castrol ellen, de menj egy sorral feljebb, 72:68. Azért ez semmiképpen nem nevezhető kiütéses megalázó győzelemnek, másrészt a linkelt újságoldalakon jól látszik a "testsieger" cimke a mannolnál, szóval a próbáltak közül a legjobb.
|
kawa70 | 118214 | 2017. november 18. 21:35 | Válasz erre: 118210 |
Ebböl csak az derül ki, hogy az árával veri a castrolt pontozásban. Annak meg vajmi köze a minöséghez. A sulyozatlan pontozásban pedig csak a viszkozitással jött elönybe, ami ugyan szempont de önmagában kevés.
|
Flenegen | 118213 | 2017. november 18. 21:27 | Válasz erre: 118211 |
A vákumos fêkolaj leeresztő nem lehet rossz, hasonló van a szervizben. Ha a Mercinek jó:) A lámpa szerintem kicsit tré.... |
Fido71 | 118212 | 2017. november 18. 21:22 |
A 2T olajukat már pár éve használom. Nem füstöl, nem büdös /szintetikus/. A Fuchs is jó. |
csanesz | 118211 | 2017. november 18. 21:19 |
Ilyet vett már valaki? https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.TRS0&_nkw=Brake+Bleeder+Tool+Bleeding+Fluid+Change+kit+Air+Pneumatic+Garage+Vacuum&_sacat=0 Meg ilyet? https://www.banggood.com/12-80V-1000lm-40W-Motorbike-Scooter-Headlamp-Bicycle-ATV-Spot-Light-Black-White-p-1209720.html?rmmds=myorder&cur_warehouse=CN Ehhez vettem sárga fényszórófóliát is. Még úton van. Kíváncsi leszek rá... |
kawa550 | 118210 | 2017. november 18. 21:17 | Válasz erre: 118209 |
Nem aggódok különösebben. :)))) http://mannol.blog.hu/2016/06/20/amikor_a_mannol_megverte_a_castrol_edge-t_egy_olajteszten# |
kawa70 | 118209 | 2017. november 18. 20:47 | Válasz erre: 118207 |
Na, majd számoljbe. Tényleg olcso minden náluk, de az olaj meg ami bekerül a motor belsejébe azért körültekintést igényel. De egy csomo dolgot simán vennék tölük, árban mindenképp megnyerö.
|
ati5995 | 118208 | 2017. november 18. 19:27 |
Én már a kocsikba( Honda-Toyota)régen ezt használom-gond nélkül-10W40-et,és tényleg olcsó még a viszont eladónál(Zsu-ker v-mi)is.Motorba még nem próbáltam.
|
kawa550 | 118207 | 2017. november 18. 19:17 |
Hogy legyen itt valami kutyacsont amin rágódhatunk: Az itthon döglés alatt sokat szórakoztam az öreg tasi videóin, viszont egy dolog meg is ragadt, hogy az öreg mindenhez a mannol cuccokat használja. Megnéztem hogy konkrétan mik is ezek meg mennyi az annyi. http://mannol.hu/index.php?route=common/home Tekintve hogy a közvetlen importőr webshopja, talán kizárhatjuk hogy valami hamisított szart kapsz átcsomagolva. A cuccok átlag a felébe kerülnek(vagy annyiba se) mint pl a soxor hamisítással vádolt castrol. A kocsimban aktuális az olajcsere, megnéztem azt is, elég jó áron van, és ami meglepő így elsőre, hogy az 5w30 olajuk már Api SN, ami magasabb teljesítményszint mint a castrol sx4-be ajánlott magnatec5w30( api SL). http://www.olajinfo.hu/szabvanyok/6-motorolaj-szabvanyok/8-api-motorolaj-szabvanyok Én meg ilyen kísérletező típus vagyok, motorban se ragadtam le soha egyik olajnál sem, merthogy nem éreztem különbséget közöttük. Szóval rendeltem olajat a kocsiba(5 liter, már kell rátölteni a vége felé, 280.000km-nél), ha már úgyis jön csomag, akkor a motorba is egy 4 literest, meg 2 féktisztítót, 2 karbi tisztító sprét, egy általános tisztítót meg egy menetragasztót. És ez az egész nem került annyiba, mint a unixban egy 4 literes castrol 5w30. Há majd meglássuk! :)))))) |
csokabi | 118206 | 2017. november 18. 18:18 | Válasz erre: 118201 |
Pont ezt érezni a CRA3-nál is, mint amit leírtál. Amikor az gondolná az ember, hogy ilyen hidegben, ezen az aszfalton és ekkora tempóval nem létezik, hogy elforduljon, akkor ez a gumi tökéletes nyugalomban és teljes magabiztossággal megoldja a feladatot. Komolyan mondom, hogy végig vigyorogtam a kiruccanásaimat a contin. Sajnos a roadsmart 3 nem tudta ezt a pluszt. Lehet vele jókat túrázni, de eszement menetekre nem alkalmas. 10 000 km után cseréltettem le, még volt rajta 1,5 mm. Azt azért meg kell említeni a javára, hogy hideg, esős időben valahogy jobb volt, mint a nyári melegben. |
kawa550 | 118205 | 2017. november 18. 18:12 | Válasz erre: 118202 |
Szerintem mikor viszed és felhívod őket hogy időpontot kérj, akkor kérdezd meg hogy így, E jellel meg bizonylattal lesz-e gond, ha azt mondják hogy lesz, akkor ne vidd oda. Itt nálunk 2 helyen is vizsgáztattam a motorjainkat, az egyik a te szervized Sopronkövesden(Lendvai) a másik meg Sopronban a Kerese, egyiknél se baxakodtak semmivel, fékerő mérés oszt kész. Fényképezni ők is szoktak, kötelező.
|
kawa70 | 118203 | 2017. november 18. 13:00 | Válasz erre: 118202 |
Csak az E jel érdekli öket. Elvileg kéne hangnyomást is mérni, az érték a motor adattábláján rajta van hogy mekkora fordulaton hány dB de azzal nem foglalkoznak szinte sehol.
|
lendvai | 118202 | 2017. november 18. 12:38 |
Kollégám nemrégiben vett egy bociszemű GSX-F 750-et. Műszakin elrántották, mert sportdob van rajta és nincs E-jel sehol. Fotózták a dobokat, akkor derült ki. Elvileg ez volt a probléma. Nekem van E-jel, meg Típusbizonylat is TDM900-ra, így aztán úgy döntöttem nem szerelem át tavasszal a műszakira, meglátjuk. Az egyedüli probléma az lehet, hogy ebben a dobban nincs katalizátor, viszont lehet bele katalizátor betétet rakni, csak az nem látszik. Egy próbát megér, ha nem jön össze, akkor visszarakom a gyári dobokat. Hangosnak egyáltalán nem mondható, azzal nem lesz gond.
|
Levi990 | 118201 | 2017. november 18. 11:30 | Válasz erre: 118194 |
Nem tudom a conti mit csinál, a ktm-en a gyári szerelés volt amikor vettem 2009-es, sportattack1, márciusban motoroztunk volt kb 15fok a csúcs, de azzal a 09-es és már kopottas gumival nagyon lehetett motorozni. Haverom az R-essel ment előttem lábtartó max egy centire a földtől, én meg megyek utána mondom ebből baj lesz de siman magabiztosan fogott a gumi. Na meg nekünk nincs akkora dárda a labtartón mint a 900-asnak :D Nem tudom mi a véleményed a roadsmartról, nekem most sportsmart van, de életveszély az a gumi... ez a perem nélküli első egy vicc. A bridgestone s20-21 is szerintem egy baromi jó gumi, mégiscsak japán, könnyű, kiegyensúlyozott és annál éreztem elöször hogy mi az a visszajelzés, igaz hogy 5000km alatt kopásjelzős lett az sv-n a 20-as. |
ati5995 | 118200 | 2017. november 18. 10:49 |
Esetleg akinek 17-es első kereke van-v. az elsőt eladja!https://www.kepesmotor.hu/sport_gumi/p1817170
|
Flenegen | 118199 | 2017. november 18. 10:05 |
Nekem a 4TX-en CRA volt, imádtam de 11 ezernél kuka volt. Azt cseréltem BT023-ra azon 3500 km után mikor eladtam alig volt mérhető a kopás. A 900-on Michelin van, majdnem új volt mikor a motort vettem. A Michelin nem szereti a hideget, volt hogy megcsúszott alattam.
|
lendvai | 118198 | 2017. november 18. 09:39 |
Nekem a PR4 az elmúlt két esetben 13 ezernél érte el a kopásjelzőt középen. Még jó, hogy Ritával ilyen sovánkák vagyunk. :-))) Körbe-körbe motorozva még legalább 5 ezret elmenne. :-) A BT023 ami először volt fenn 17 ezret bírt és nem éreztem, hogy kevésbé tapadna. Igaz nem nagyon motorozgattam vele a határon, de az is igaz, hogy a 4TX-en BT023-al karcolgattam a csizmám orrát, PR4-el nem sikerült olyan sűrűn. Biztos öregszem. :-)))
|
lendvai | 118197 | 2017. november 18. 09:32 | Válasz erre: 118191 |
Hát a túlsúly az közrejátszhatott. :-) Bár közel két métert nem nagyon lehet 70 kilóba csomagolni. :-)))
|
kawa70 | 118196 | 2017. november 18. 07:38 | Válasz erre: 118195 |
Én a contit pont a tartóssága miatt kedveltem meg, és inkább túrásabb igénybevétele volt mint sportos. Gumi szakértésben teljesmértékig elfogadom a véleményed, minden bizonnyal nagyobb tudásanyaggal rendelkezel mint én. Nálam kizárólag a tesztek átnézésében, a véleményekben és az ár/érték arányban merül ki minden más latolgatása nélkül a választás. Aztán ha jó valami akkor marad. Sportgumit nem veszek mert hamar kopik, meg a tudásom se indokolja, kimondottan turásabbat se mert az meg túl kemény. Bridgestone nekem nem jött be, metzeller se nagyon, ami jó volt a roadattack, pilot road, meg most az angel. De ezen már nekem se sikerül a 10 ezret elérni hátul, asszem 8 körül cseréltem hátsót, elsőt meg most a téli szünetre, de abban nem tudom mennyi volt. |
kawa550 | 118195 | 2017. november 18. 06:35 | Válasz erre: 118193 |
Az első se ment többet 15-16-nál. Lehet hogy a stílussal van baj, vagy tényleg túl dagi vagyok, vagy a tehén jobban eszi a gumit, vagy az osztrák aszfalt, vagy mittomén, de a másoktól néha hallott meséknek én gyakran a felét se tudtam elmenni. Átmenet van, csak a rendes 2 keverékeseknél az tényleg egy éles jól meghatározható határvonal, ennél meg egy mosott széles sáv, ami szerintem előnyösebb ez esetben, átmenettel jutsz egyikből a másikba, nem egy hirtelen váltással. |
kawa70 | 118193 | 2017. november 17. 23:20 | Válasz erre: 118189 |
Esetleg még azt tudom elképzelni hogy a méret miatt lehet eltérés kopásban. Elsők neked mennyit mentek el? Annak asszem egyezik a mérete. Abbol egy nekem sose birt ki két hátsót, húsz környékén cserés lett.
|
kawa70 | 118192 | 2017. november 17. 23:14 | Válasz erre: 118190 |
Kockásodásról volt szó, ami keletkezhet akár sok egyenesvonalu mozgásból is, tehát akár erre is lehet fogni. De bármilyen modon keményitik vagy teszik kopásállóbbá a középső övréteget, valamilyen átmenetnek csak kell lenni a két anyagminőség között. Ergo valamely részén azonos terhelési igénybevétel mellett kebésbé kopik, mint a többi felületi rész.
|
kawa70 | 118191 | 2017. november 17. 23:08 | Válasz erre: 118189 |
Hát nem tudom, de mindig minden alkatrész cserénél irom a km-t minden jármüvön. És mivel többször sikerült egymás után használni a roadattackot nem tévedhettem. Mer biztos mégy mint at állat:)) Vagy tulsulyos vagy, esetleg a guminyomásod szar volt:) |
kawa550 | 118190 | 2017. november 17. 22:46 | Válasz erre: 118184 |
Höhö. :))))))) Mire nem képes az emberi képzelet. Teccik tunni, a cra2-nek nincsen kemény és puha keveréke, hanem ugyan azt az anyagot vulkanizálásnál más hőmérsékleten sütik ki(ezt ugye elég nehéz egy éles vonal mentén, így az átmenet a 2 réteg közt nem olyan mint a 2 komponensűeknél, hanem ilyen elmosott fokozatos) így alakítják ki a puha szél kemény közép dolgot, szal hogy sikerült ezt érezni?.....:))))))))))))))
|
kawa550 | 118189 | 2017. november 17. 22:40 | Válasz erre: 118181 |
2 elsőt meg 3 hátsót használtam el a tehénen, hátul egyik se bírt ki 10.000-et. El se tom képzelni, 1100-on hogy sikerült ez.
|
lendvai | 118188 | 2017. november 17. 22:12 |
Endruz kollégának, ha olvassa: új pálesz a láthatáron! Rita beszerzett egy aszú-törköly keveréket, ami mentes a cefrés utóízektől (mint az Irsai finomabb változata, csak ez édeskés), igazi kontyalávaló, a lányok imádni fogják, habár 50% körüli, így alattomos. :-) Nekem is bejött, de nekem ugye a Bailey's az egyik kevencem. :-) Találkozóra viszünk belőle.
|
lendvai | 118187 | 2017. november 17. 22:08 | Válasz erre: 118182 |
Nekem elöl PR4 GT van, hátul PR4. Még egyben vagyok. :-)
|
Kilos | 118186 | 2017. november 17. 21:31 |
Yamaha TDM találkozó 2018.05.25.-27. Szajol Jelentkezés itt: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1qxJirH2QsVgNXgoH51Ih_AxamDFabAcT1mxEL22Zj_k/edit#gid=0 Az első 3 hely a szervezőknek fenntartva! Írjátok be magatokat - ha valami nem megy jelezzétek itt a fórumban. A táblázat majd igény szerint folyamatosan bővül. |
dinnyemag | 118185 | 2017. november 17. 20:55 | Válasz erre: 118182 |
Szia ! A gyártó ajánlásában ez a párosítás benne van, ugyanígy van az én mocimon is. ( de a forgalmiban nincs benne, így én ezt is kinyomtatva hurcolászom magammal...lassan egy Gyűrűk Ura első kötetre való összejön a topcaseban:-)))
|
kawa70 | 118184 | 2017. november 17. 20:22 | Válasz erre: 118183 |
Annyira nem, de érezhető átmenet volt benne a lágy és akeményebb résznél. Jelenleg Angel st-t használok, azzal nincs ilyen gond. Még most arra cseréltem de a következő próba a GT lesz.
|
gezasz | 118183 | 2017. november 17. 20:17 | Válasz erre: 118181 |
Neked is olyan érdekesen kopik a roadattack 2? Mármint szögletesen, mintha túl kemény lenne középen és túl lágy szélein.
|
abel92 | 118182 | 2017. november 17. 19:55 | Válasz erre: 118174 |
Igen van mindkét méretből, de az egyik (az első az PR4 GT) a hátsó sima PR4. Most hogy van ez? A különböző keverék használata elől hátul nem gond? Az R17 gumiboltba azt mondták nem ajánlják ezt a felemás használatot.
|