kawa70 | 118181 | 2017. november 17. 18:37 | Válasz erre: 118177 |
Mi az a gyorsan kopik mennyiség? nekem a 2-es mind bőven tizezer felett futott. Igaz addigra nagyon, mert volt amelyiken már az acélszövet kikiváncsiskodott,
|
kawa70 | 118180 | 2017. november 17. 18:35 | Válasz erre: 118175 |
Na, majd ird meg a véleményed róla, kiváncsi leszek rá. Egy ideje nem vettem attackot, de amig volt meg voltam elégedve vele. Nagyon jól lehetett menni vele minden körülmények közt, annyi volt hogy hüvösebb időben melegiteni kellett. De tartóssága is megfelelt, nekem 12 ezer felett elment az 1100-esen.
|
csokabi | 118179 | 2017. november 17. 17:54 | Válasz erre: 118177 |
Sajnos sem a tartósságáról, sem a vízhez való viszonyáról nem tudok mit mondani. Csak azt tudom, hogy végig vigyorogtam az eddig megtett 700 km-t. Néha, mikor eszembe jutottak a motoros oldalak riogató szalagcímei az őszi, hideg, csúszós aszfaltról, akkor pedig fel is röhögtem, majd csavartam még egyet a jobb markolaton.
|
kawa550 | 118177 | 2017. november 17. 17:09 | Válasz erre: 118175 |
A cra2 a legjobb gumi szárazon csak gyorsan kopik. Ha a 3 tartósabb és jobb vízen, akkor az kurva jó gumi lehet.
|
csokabi | 118175 | 2017. november 17. 16:46 | Válasz erre: 118172 |
Már megoldották ezt a problémát is a Continentalnál. Elképesztően jól tapadt az elmúlt hetekben a 3-as verzió. Nov. 1-én vittem fel 1500 méterig a zsír új gumikat 6-8 fokos léghőmérséklet, helyenként fagyos aszfalt mellett és végig megbízhatóan, élvezetesen viselkedett. Nagyon jól manőverezhető mind kis és nagy tempónál, valamint a féktávok is jelentősen rövidültek. Valami olyasmit hozott ki belőlem, mint amit Gyula említett a kawa kapcsán. Nem hiszek a csodákban, szerintem sem lesz egy hosszú életű gumi, de ha legalább 5-6000 km-t elmegy, akkor ez lesz az első olyan márka amit egymásután újra megveszek.
|
abel92 | 118173 | 2017. november 17. 15:40 | Válasz erre: 118169 |
PR4 felmegy a TDM900-ra? Én nem találtam mindkét kerékmérethez PR4-et, de lehet, hogy rossz helyen kerestem. Tudnál ebben segíteni? Pirelli Angel GT-t nézegettem még, abba találtam megfelelő méretűt. |
kawa70 | 118172 | 2017. november 17. 12:11 | Válasz erre: 118171 |
Szárazon de esöben is jól tapad a conti roadattack is (mondjuk a hüvös idöt nem szereti) meg az angel st/gt is. De a használatos gumid is jó választás. |
lendvai | 118171 | 2017. november 17. 11:49 | Válasz erre: 118170 |
A mintája nem érdekel, azt úgyse látom. :-) Szárazon tapadjon, esőben meg nem motorozunk, max. lábujjhegyen. :-)
|
csokabi | 118170 | 2017. november 17. 11:35 | Válasz erre: 118169 |
Szerintem az egy faceliftes PR4. Ha a mintája jobban tetszik, mint az elődé, akkor én megvárnám és nem aggódnék ilyen dolgok miatt.
|
lendvai | 118169 | 2017. november 17. 08:41 | Válasz erre: 118168 |
Elgondolkodtam azon, hogy megvárjam-e a Road 5 januári bevezetését és vegyek az első szériából, vagy egyelőre maradjak a jól bevált PR4-nél. Az első gyártás sok területen sokszor még utánhangolást igényel, nem szeretnék pont a guminál belefutni valami problémába. Bár ez a terület fokozottan kényes, talán a mintázásoknál rendbeszedtek mindent.
|
csokabi | 118168 | 2017. november 17. 07:20 | Válasz erre: 118167 |
Biztos szeretnének egy brembo bannert a szélekre és így próbálják meggyőzni az olaszokat. Egy jó gumiválasztás is sokat kurtíthat a féktávok hosszán adott esetben. |
kawa70 | 118167 | 2017. november 17. 06:33 |
Kibaszott egy fórummotor. Ennek az egy kommentnek a betolása kb 4 percig tartott viszont ugyanazzal a sorszámmal sikerült párszor feldolgoznia. |
kawa70 | 118166 | 2017. november 17. 06:28 | Válasz erre: 118165 |
Lehet igazságod van, nekem az elsökön látszik a használat nyoma jobban, és nekem is brembo van benne, hátul gyári betéttel kevésbé kopik a tárcsa. Viszont fog olyat azon a nagy tömegen, hogy az félelelmetes. |
kawa70 | 118166 | 2017. november 17. 06:28 | Válasz erre: 118165 |
Lehet igazságod van, nekem az elsökön látszik a használat nyoma jobban, és nekem is brembo van benne, hátul gyári betéttel kevésbé kopik a tárcsa. Viszont fog olyat azon a nagy tömegen, hogy az félelelmetes. |
kawa70 | 118166 | 2017. november 17. 06:28 | Válasz erre: 118165 |
Lehet igazságod van, nekem az elsökön látszik a használat nyoma jobban, és nekem is brembo van benne, hátul gyári betéttel kevésbé kopik a tárcsa. Viszont fog olyat azon a nagy tömegen, hogy az félelelmetes. |
kawa70 | 118166 | 2017. november 17. 06:28 | Válasz erre: 118165 |
Lehet igazságod van, nekem az elsökön látszik a használat nyoma jobban, és nekem is brembo van benne, hátul gyári betéttel kevésbé kopik a tárcsa. Viszont fog olyat azon a nagy tömegen, hogy az félelelmetes. |
kawa70 | 118166 | 2017. november 17. 06:28 | Válasz erre: 118165 |
Lehet igazságod van, nekem az elsökön látszik a használat nyoma jobban, és nekem is brembo van benne, hátul gyári betéttel kevésbé kopik a tárcsa. Viszont fog olyat azon a nagy tömegen, hogy az félelelmetes. |
lendvai | 118165 | 2017. november 16. 22:04 | Válasz erre: 118161 |
Én kb 4 éve raktam bele Brembo karbon-kerámia betétet. Nem kizárt, hogy az ette meg. Most visszatérek a gyári cuccokhoz, meglátjuk hogy bírja.
|
Levi990 | 118163 | 2017. november 16. 21:52 | Válasz erre: 118160 |
Apuéban nemrég cseréltük a gyári betétet ~38000km, én használtam sokat a hátsót is. Szerintem ott anyagpárosítási baj van, gyári betéttel is van már válla. Na de inkább 2x kelljen hátsó tárcsát cserélni mint 1x az első párt :D |
Levi990 | 118162 | 2017. november 16. 21:48 | Válasz erre: 118159 |
Az oldaltámaszon van egy kis mágnes, ha az a jeladó előtt van, jár a motor, ha nincs akkor leáll, mintha ki lenne hajtva az oldaltámasz. Lehet hogy nem hall jeladó a neve, induktiv az biztos. Nem igazán vagyok képben az elektronikával. A lényeg hogy le kellett törni a kis mágnest, összekötegelőzni a jeladóval és kirakni a bukócsőre a hűvösbe mert akkor állt le amikor felmelegedett nagyon, ott a kipufogó mellette. Hülyeségnek tartom, meg 15000ft volt a mágnes a jeladóval, de egy ellenállással át lehet verni csak akkor figyelni kell az oldal támaszra. |
Sander67 | 118161 | 2017. november 16. 21:48 | Válasz erre: 118160 |
Amig gyári a fékbetét addig tényleg alig kopik 50 000 ezerig, viszont én cseréltem fékbetétet, ami EBC márka(nem szinterezett) és kb. 10 000 km alatt 0,5 mm lekoptatott a féktárcsából. Én a hátsót használom többet de nem is volt gondom a féktávokkal,ebből okulva, a tárcsa is EBC-re lesz cserélve.
|
lendvai | 118160 | 2017. november 16. 21:31 |
12 év és 80 ezer km után elkopott a hátsó féktárcsa. Az első viszont alig, pedig azt gyakrabban használom. Biztos a betét volt a ludas. Vagy mittomén. :-)
![]() |
lendvai | 118159 | 2017. november 16. 21:29 | Válasz erre: 118157 |
Hall-jeladót forgó-mozgó cuccokhoz raknak, gyújtás, ABS, ilyesmi. Ez mit figyel?
|
1Laciapu | 118158 | 2017. november 16. 20:47 | Válasz erre: 118154 |
Akinek inge, vegye magára. De akinek nem, az mi a francnak veszi fel?
|
Levi990 | 118157 | 2017. november 16. 20:36 | Válasz erre: 118156 |
lendvai | 118156 | 2017. november 16. 20:02 | Válasz erre: 118154 |
Az csak a benzintank fedél lehetett. :-)))) Kifogyott a nafta. :-)))))
|
kawa70 | 118155 | 2017. november 16. 19:27 | Válasz erre: 118154 |
Azt biztos kinában hamisították akkor, japán alkatrész nem csinál ilyet :))
|
Levi990 | 118154 | 2017. november 16. 17:26 | Válasz erre: 118121 |
Soha egy pillanatra sem éreztem azt hogy a sznob “germán” igazából osztrák motorom nem hoz haza. Pedig megállt Boszniában, egy “made in japan” feiratos alkatrész miatt :D
|
Kilos | 118153 | 2017. november 16. 10:47 |
Yamaha TDM találkozó 2018.05.25.-27. Szajol Jelentkezés itt: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1qxJirH2QsVgNXgoH51Ih_AxamDFabAcT1mxEL22Zj_k/edit#gid=0 Az első 3 hely a szervezőknek fenntartva! Írjátok be magatokat - ha valami nem megy jelezzétek itt a fórumban. A táblázat majd igény szerint folyamatosan bővül. |
ati5995 | 118152 | 2017. november 16. 09:12 |
Szingli motor-doboz nem kell......csak master card benzinre-és goo Alpok!!
|
lendvai | 118151 | 2017. november 16. 09:10 | Válasz erre: 118148 |
Nem elég böszme, 3 telipakolt dobozt meg egy utast nem tudnék elképzelni rajta. A forma se tetszik, a Ducati formájában van valami masszív agresszivitás, ami már megfogott. A TDM900 is tetszik, azért van most olyan, az egy kicsit hézagosabb, karcsúbb, mégis vonz. Ez egy érzelmi alapú választás, aztán a végső szót a blokk mondja ki, abban meg az L2 még vezet, persze ott lesz az a pár év szemlélődés mennyire válik be.
|
kawa550 | 118150 | 2017. november 16. 09:01 | Válasz erre: 118148 |
Abból a seggből én se néznék ki 3 dobozt meg utast. :)))))))
|
ati5995 | 118149 | 2017. november 16. 08:45 | Válasz erre: 118145 |
Ez egy fasza gép....városba rohangálni....140 a vége....80 -100 km a hatótáv-gyorsul mint egy speed....mint ha simsonon ülnél olyan a súlya....nekem bejött azon a 25 km-en amennyit a Szallerbeck-engedett tesztelni!
|
ati5995 | 118148 | 2017. november 16. 08:39 |
Tibi-ez vetekszik szépségben a Multival, ezt említettem neked.....szingli motorosnak! http://totalbike.hu/tesztek/2017/09/12/teszt_mv_agusta_turismo_veloce_800_2017/
|
lendvai | 118147 | 2017. november 16. 08:07 | Válasz erre: 118146 |
Nem is igaz, amikor együtt motoroztunk mentél szépen 50-el is. :-) Az is közút volt, igaz lakott területen belül. :-)
|
kawa550 | 118146 | 2017. november 16. 06:46 |
Nem tom, lehet hogy rosszul emléxem, de a tádé is kb 4mp alatt volt százon, simán ment 200-at és azzal se sikerült soha 120-130-nál lassabban menni közúton....:))))))))))))
|
Itil900 | 118145 | 2017. november 16. 06:17 |
http://onroad.hu/2017/09/16/amerikai-ninja-zero-dsr-2016-teszt/ Dsr...bocs! Nekem hiányérzetem támadt. |
Bimmer1 | 118144 | 2017. november 15. 22:25 | Válasz erre: 118134 |
Szia Géza! Én örülök hogy visszatérsz közénk TDM-sek közé! Úgy is egyre több itt a hűtlen... Ja és annak idején én többek közt ugyanezért vettem TDM-et amiért te most visszatérsz. Csak én egy Honda CBR 900 RR-ről váltottam. Biztos lehet ezekkel a bitang erős sornégyekkel közúti tempóval közlekedni csak ahhoz több önuralom kellene mint amivel én egyelőre rendelkezem. |
Itil900 | 118143 | 2017. november 15. 22:13 |
Zero dsf! Jajj gyerekek! Itt a környezetbarát konkurencia! Segítség!!!!
|
Itil900 | 118142 | 2017. november 15. 22:08 | Válasz erre: 118111 |
Én a Z 750- nel jártam így. Kívánta az ostort.
|
dinnyemag | 118139 | 2017. november 15. 19:33 | Válasz erre: 118129 |
Kézi váltó. Sose használtam, de van rajta...
|
lajostrom | 118138 | 2017. november 15. 19:16 | Válasz erre: 118134 |
Cserna völgy "? S az élmény az lesz ha fel tudod állítani. Csúcssebesség nem lesz még ötven se. De beszarás -kacagás lesz a vége.
|
kawa70 | 118137 | 2017. november 15. 18:59 | Válasz erre: 118135 |
Hallottam hirét, asszem lecso irta. Érdekes egy figura az a manus. |
lendvai | 118136 | 2017. november 15. 18:58 | Válasz erre: 118133 |
Akkor jó, már kezdtem aggódni, hogy csak érdekből barátkozunk.:-)))))
|
kawa550 | 118135 | 2017. november 15. 18:30 | Válasz erre: 118123 |
Az megvan, hogy a tasi is visszatért a facse videókkal? :))))))) Ő nem bánt senkit, dehogy bánt, csak az első videó fele megint arról szól, mekkora balfaszok a mamisok, akik még egy karbit se értenek. :)))) De nemsokára kiképzi magát és már a star trekes transzporderekhez is érteni fog, meg mindenhez IS! :D
|
gezasz | 118134 | 2017. november 15. 18:28 | Válasz erre: 118124 |
Tévedés én élvezem ezt a motort. Csak nem tudok vele normálisan közlekedni. 150-nél raknám még egy fokozattal feljebb mert úgy érzem ,nagyon tol. Biztos 4.-ben vagyok, de nem ! Ja és nem tudok úgy elmenni egyet motorozni, hogy ne menjen a mutató 2 kilo fölé néhányszor. 150 alá meg csak ritkán. Ennyi a problémám. A TDM nem kivánta ennyire a fordulatot
|
kawa550 | 118133 | 2017. november 15. 18:20 | Válasz erre: 118132 |
Ez kérlek kizárólag az én politikailag abszolúte korrekt, simulékony, alkalmazkodó, kedves és barátságos természetemnek köszönhető, mellyel messzire kerülöm a konfliktus helyzetek kialakulásának még az esélyét is. :)))))))))))
|
lendvai | 118132 | 2017. november 15. 18:13 | Válasz erre: 118124 |
Nem is értem hogy bírjuk mi elviselni egymást akár egy hétig is.:-)
|
lendvai | 118131 | 2017. november 15. 18:12 | Válasz erre: 118125 |
Ez meg csak egy henger. Hát, már senkivel nem tudok ma szót érteni.:-) Első motorom nekem is Simson volt, egy S51 Enduro. A legelső a faluban, 1986-ban. A második meg a 4TX, 2010-ben. A fokozatosság elve ugye. :-) |
kawa70 | 118130 | 2017. november 15. 18:11 | Válasz erre: 118128 |
Ráadásul idönként simán fikázza a zurát, aki minden bizonnyal nem olvas ott egy sort se:))
|
kawa550 | 118129 | 2017. november 15. 17:58 | Válasz erre: 118125 |
Az a túlméretezett dildó a fékpedál fölött mi ezeken? Mert a berúgó a másik oldalon van nem?
|
kawa550 | 118128 | 2017. november 15. 17:54 | Válasz erre: 118123 |
Elő se hozd vazze! :)))) Értem én a lazaságot meg ilyesmi, de amikor egész este azon röhögcsélnek a motoros terhes csajjal, hogy a hasában lakó alien miatt úgy kitágul a p@csája hogy traktorral fordulnak majd meg benn, hogy visszarugdoshassák a hátáról a kinyúlt melleit, és ahelyett hogy elküldené őket a pitsába, még rátesz egy lapáttal, azért az nekem már túl sok a kultúrából.......
|
dinnyemag | 118125 | 2017. november 15. 17:48 | Válasz erre: 118123 |
Itt egy jó Simson:-) 86-ban vettem, ez volt az első motorom. 1959-es AWO425S:-))) ![]() |
kawa550 | 118124 | 2017. november 15. 17:45 | Válasz erre: 118123 |
Én teljes mértékben megértem Tibikét. Ha egyszer pénz nem számít helyzetbe kerülnék az életben, akkor az én garázsomban is állna egy ilyen multistrada, 916, meg pár guzzi is. De perpill semmivel sem vágyom jobban semelyik olaszra mint pl egy zzr 1400 vagy versys 1000-re, szóval semmi esélye hogy olasz tulaj legyek, mert minek vállaljak kockázatot ha nem kell. De hogy mekkora különbség van a motorosok közt is, azt mi sem mutatja jobban, minthogy 3 nagy, sornégyes japó gőzmozdony tulaja szólt itt hozzá 1 nap alatt, az egyik szerint túl sok, kisebb kéne, a másik szerint tök jó, de csak nyugisan 6000 alatt, a harmadik meg tépi neki ahol lehet, tiltásig, és ha úgy adódna, egyből venne még nagyobbat még erősebbet. Hát akkor hogy értené meg egymást azzal, akinek még a sornégy is idegen? |
kawa70 | 118123 | 2017. november 15. 17:29 |
Na, épp jókor jöttem, zajlik az élet :)) Tiszta sportmotor:)) Már csak egy jó simson kéne:)) |
lendvai | 118122 | 2017. november 15. 17:14 | Válasz erre: 118121 |
Meg kell jegyezzem (illetve elmondom a véleményem, mert megtehetem) hogy ha az én szavaimat így forgatod ki (útszélét illetően csak kockázatról volt szó, amit megelőzendő a karbantartáshoz speciális szerszámok és/vagy szoftverek kellenek). Ezeket nem magammal cipelem és várom a trélert az út szélén lerohadva. Ennek fényében a többi, szerintem frusztrált (germán, digó, mi meg a büszke balkán, ugye, ugyan már, van ezeknek becsületes nevük is :-) ) véleményt, valamint Csikós kollégáról alkotott véleményt sem tartok hitelesnek. Ahogy a trélerest sem, van, aki a francia technikából él állítólag. :-) Te magad is a saját gépeidet isteníted, míg másokat fikázol, miért gond ez másnál? :-) Ez egy alapvető emberi természet. Régi szerelmek is voltak, amiket ma esetleg utál az ember, akkor mégis működött. :-) Csak tudja elismerni az ember a tükör előtt. :-) Jelenleg én is a japán technikát tartom a legmegbízhatóbbnak, ha a statistikai átlagot nézzük, de ez nem jelenti azt, hogy a németek és az olaszok, valamint a franciák között nincs, ami hibamentesen működik. Ezért is várok ki, kell a statisztika. :-) |
1Laciapu | 118121 | 2017. november 15. 17:03 |
Csikósnak az összes eddig megjelent cikkét kivétel nélkül olvastam. Új teszteket, használtakat, saját autóit, motorjait. Amíg nála van, addig a legjobb, legszuperebb, mindegy, mekkora szopás, mennyi pénzbe van, meg van magyarázva, miért jó ami másoknak nem. Mihelyst eladta, jön a másik oldal, hogy tulajdonképpen ez is, az is rossz volt benne, de majd most az "új" az milyen király! A digó gépekről nem vitatkozom, olvastam Guzzi, Aprilia, Lancia stb. fórumokat eleget. Gyönyörűek, a legszebb motorok, autók. De soha nem kéne. Az igazi vak szerelem. Ha bíznál benne, Te sem így írnál az álmodról. Útszéle, szerszámkészlet, szoftverek stb.? Mások felülnek a TDM-re, Rexire, más japókra és eszükbe nem jut, hogy nem érnek haza. A germán és a digó. A sznobság és a szerelem. Akiknek legjobb barátjuk a tréleres. / ezt maga a tréleres mondta / De befejeztem, mindenki arra és abba ül, amire akar, ez a szép a demokráciában, mondták már előttem többször is. A vélemény meg szabad és lehet többféle is, aki akarja, eldönti, melyik áll közelebb az övéhez. |
lendvai | 118120 | 2017. november 15. 14:06 | Válasz erre: 118119 |
Ezzel még tartozom, nem tudtam a füled hallatára tiltásig forgatni. :-) Majd tavasszal. :-) Én se hallottam még az enyémet hátulról kiforgatva (akár tiltásig), kíváncsi vagyok rá. :-)
|
kawa550 | 118119 | 2017. november 15. 13:57 |
Visításnak én se hínám, alapjáraton csak morog meg dorombol, nekiengedve hörög, ha meg eltépem a száját, akkor ordít mint az állat, de nem azzal a nyamvadt hanggal amit a mini tuningdobok tudnak, hanem azzal a méllyel, amihez kell ez a böszme nagy hurkatöltő rá a megfelelő űrtartalommal. Állandóan 6000 alatt? Szegény motor, sose tudja meg mi az a leszabályzás. Rexikének jó ismerőse az is......:)))))))))
|
lendvai | 118118 | 2017. november 15. 11:54 | Válasz erre: 118114 |
Ez az egyik rizikófaktor, amit be kell vállaljak, lévén magam piszkálgatom a cuccaimat készülök is rá lelkiekben. Az biztos, hogy nagyobb összeget kell elkülöníteni speciális szerszámok, dokumentációk meg szoftverek beszerzésére, ami meg túlmegy az ésszerűség határán arra találni kell egy megfelelő szakembert és feladni a fene nagy egót, rá kell bízni. Egy testastretta DVT vezérlés beállítás 30 ezerkm-enként most még megoldhatatlannak tűnik számomra. Aztán ki tudja, lehet beletanulok. És valószínűleg minden szezon végén szét kell borítani a gépet az említett kontakthibák megelőzése végett. De ez egy ilyen kényes ribanc. Aztán lehet a hátralévő időben kiderül, hogy túl nyűgös és csak a szépségéért nem kell majd. :-)))
|
lendvai | 118117 | 2017. november 15. 11:48 | Válasz erre: 118116 |
Így van, mindenki azzal jár, amivel akar, ha meg én ítélkeznék Csikós gépparkja fölött látatlanban, miszerint "tudvalévően szar", akkor azért szégyellném magam, ha nem tudnám tényekkel alátámasztani honnan is vettem ezt az enyhén szólva degradáló infót. Ez egy kicsit ellentmondásos így. Van, aki boldog azzal, amije éppen van neki, még ha állandóan szerelnie is kell és ez szerintem mindennél többet ér.
|
1Laciapu | 118116 | 2017. november 15. 11:08 |
Már bocsi, de Csikósnak mindig az a világ legjobb autója-motorja, ami éppen van neki. És ezt hosszan tudja indokolni. Nem baj, hogy tudvalévően szar, megvan, miért szuper. Visító négyhengeres? Egy 400 vagy 600 persze, hogy pörgetős, de az enyém még 6000 fölött sosem járt, előzni is nagy ritkán kapcsolok vissza 4-be, pedig mindig ketten járunk, dobozolva. Itt az Alpokban is tol mint a mozdony, hangját is alig hallom, csak a jellegzetes fütyülést, mint ha turbós lenne :))) Persze mindenki azzal jár amivel akar... |
kawa550 | 118115 | 2017. november 15. 09:37 |
Másrészt ha csak valami katasztrófa közbe nem jön, akkor szerintem én már a rexiről megyek nyugdíjba. Amíg fel bírok rá mászni, addig jó, ha meg már nem, akkor másikra se nagyon, akkor el kell engedni ezt a motorozós dolgot, egy 60 centis chopperen nem fogok terpeszben bohóckodni 80-al, akkor már egyszerűbb kocsival menni. Van még tán 10-15 évünk, addig kitart ez is. :)))))
|
kawa550 | 118114 | 2017. november 15. 09:33 | Válasz erre: 118113 |
Valszeg a szerkezeti problémák időben elvégzett megfelelő karbantartásokkal elkerülhetőek. Ami engem igen taszít ezekben az új motorokban, az az átlagember (sőt, még az átlag szerelő!)számára teljességgel átláthatatlan és érthetetlen mértékű és bonyolultságú elektronika, ahol 10 évesen elég lesz egy darab korrodált érintkező egy 10 vezetékes csatlakozóban ahhoz, hogy az egész motor ott térdeljen az út szélén.
|
lendvai | 118113 | 2017. november 15. 08:59 | Válasz erre: 118112 |
Erre most mit mondjak én 4x évesen, 7 év motorozással és két elfirkálással a hátam mögött: meg akarok venni egy olyan motort, ami 100%-ban alkalmas arra, hogy kinyírja a tapasztalatlan vezetőt. :-) De hát szép, meg böszme. :-) Na meg alulról tol, én meg nem szeretem az egekbe pörgetni a blokkot, a visító 4 hengeres hang engem taszít. Fejben elég jó vagyok, túl fogom élni. Autópályán vagy hasonló tempónál két személlyel meg néha kevés előzéskor az a 86 paci ami alattam van, igaz egy szerpentinen bőven elég ahhoz, hogy ledobjon magáról. De a lényeg, hogy Ritával jól fogunk mutatni egy Multistradán. :-) Vagy az út mellett lerohadva, ezért várok még pár évet. De az a gyanúm, hogy az ilyen rémtörténetek mögött is az elhanyagolt karbantartás áll. Csikós kolléga úgy tűnik konkrétan szerelmes a 750SS-ébe és nincs vele olyan baja, ami megmagyarázhatatlan olaszmotor nyűg lenne.
|
kawa550 | 118112 | 2017. november 15. 08:04 | Válasz erre: 118111 |
Sejtettem hogy valami ilyesmi lesz, mert felfele nem lehet egy 1.2 bandit kinőni. Nekem valszeg sose nő majd be a fejem lágya, mert 50 évesen is jobban élvezem a mindenhonnan ész nélkül toló rexit. A tehenet is nagyon szerettem, mert bohócot csinált hegynek felfele az összes sportmotorból a zsíros középtartomány, de ennek meg az összes tartománya zsíros, olajos, vajas, meg ami még lehet. :)))))))) Tök mind1 melyik sebesség meg hányról gyorsítasz, ez csak húz, tol meg megy mint az állat. És ahogy arról asszem egy totalbike cikk is szólt, a jó motor bunkóvá tesz, ezzel nem lehet szabályosan közlekedni, 5.-ben ha rendőr jön mögöttem a városban, akkor vagy a féket kell húzni, vagy visszatenni 4.-be, mert alapjáraton is túllépi a megengedettet, ha meg megpöckölöm a gázt.... Azét csodálkoznék, ha majd néha nem hiányozna a gőzmozdony a csere után.
|
gezasz | 118111 | 2017. november 15. 07:44 | Válasz erre: 118107 |
Nem úgy értettetem a kinövést. Úgy mint a gyerek a játék korszakát. Magyarán élni akarok, ez nagyon megy. Kivánja hogy húzzad neki
|
Kilos | 118109 | 2017. november 14. 21:33 |
Yamaha TDM találkozó 2018.05.25.-27. Szajol Jelentkezés itt: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1qxJirH2QsVgNXgoH51Ih_AxamDFabAcT1mxEL22Zj_k/edit#gid=0 Az első 3 hely a szervezőknek fenntartva! Írjátok be magatokat - ha valami nem megy jelezzétek itt a fórumban. A táblázat majd igény szerint folyamatosan bővül. |
Kilos | 118108 | 2017. november 14. 21:26 | Válasz erre: 118105 |
Beírtalak, de ha géphez kerülsz nézz rá, egészítsd ki, pontosítsd, légyszíves.
|
Itil900 | 118107 | 2017. november 14. 21:14 | Válasz erre: 118100 |
Egy banditot nek nehéz kinőni! Hány centi vagy?
|
tazsor | 118106 | 2017. november 14. 21:08 |
Van egy remek állapotú 2003-as TDM 900-am eladó. Ár: 850000 Ft. Képesmotoron, jófogáson meg tudod nézni. Bátran ajánlom. |
Itil900 | 118105 | 2017. november 14. 21:05 | Válasz erre: 118077 |
Pöttyints már be bennünket is! Telón nem megy az excell. 2 fő szombat -vasárnap. Umykával.
|
lendvai | 118104 | 2017. november 14. 20:40 |
Ma újabb cikszámváltással szembesültem. Mivel a boats.net-en nem találtam a TDM900-hoz hátsó fékbetét garnitúrát, ami az alkatrészkatalógus alapján 5PS-W0046-00 ezért megrendeltem az itteni Yamahától. Meg is jött, 11 ezer HUF, csak a csomagoláson 3D8-25806-00 van. Rövid nyomozás után kiderült, hogy ez váltja a régi cikkszámot. Ezt viszont nem csak a TDM900-ba szerelik, hanem az USA-ban forgalmazott chopperekbe is. Meg az 1200-es Super Tenerébe is. Van is a boats.net-en 23.67USD-ért, ami nagyjából 6437 Ft. Persze erre még jön a szállítási költség, de több alkatrésznél mindenképp megéri. A gyártója nem Sumitomo, hanem Akebono, ők is japánok. A felszínét nézve rézszínű szemcsék látszanak, valószínűleg szinter betét lesz.
|
lajostrom | 118103 | 2017. november 14. 19:57 | Válasz erre: 118102 |
Reméltem! Ezt vártam, csak előbb jött. Akkó' ma Géza nap
|
gezasz | 118100 | 2017. november 14. 18:34 | Válasz erre: 118099 |
Igen. Egyenlőre nem sürgős mert a Banditot még árulom
|
kawa550 | 118097 | 2017. november 14. 17:54 | Válasz erre: 118096 |
Facse tdm csoportban van kettő is, nem ismerem őket csak olvastam. "Ha valaki egy nagyon jól kihasználható olcsó újszerű motort szeretne magának akkor érdemes megnézni ezt a rendkívül megkímèlt, 2003- as évjáratú, Yamaha TDM 900 as motorkerékpárt, amely 36 ezer kilométert futott ! Érdeklődni privátban vagy a 70-630-3059 es telefonszámon lehet. Irányár : 888.888 Forint" "TDM 900, 2002-es. ~70e km-el. Műszaki, 2019 júliusig. Olasz kivitel, + tettem rá givi motorvédő csövet, meg gyári középállványt. Givi monokey doboztartó rendszer, és 3 givi doboz van hozzá. 2 gyári kulcs, szervizkönyv, olasz forgalmi is megvan, előző tulajok visszakövethetők. Amit következő szezon előtt költeni kell rá: hátsó gumi, légszűrő, olaj, olajszűrő. Ajánlanék még egy vezérműlánc cserét, és szelephézag ellenőrzést is. Első gumi még kb. fél utas, ha megfelel a bt023. Lánccal, fékkel mostanában nem kell foglalkozni, ezekben még több tízezer km van. Nincs lelakva a gép, néhányan ismerik a csoportból. Mennyi lehet egy ilyennek a reális ára. 800e környékén? Esetleg innen érdekelhet valakit? Addig nem hirdetem." |
gezasz | 118096 | 2017. november 14. 17:21 |
Eladó 900-as TDM érdekelne 2003-2005 közötti. Ha van valakinek ne fogja magát vissza
|
lendvai | 118095 | 2017. november 14. 16:10 | Válasz erre: 118092 |
Az olyan lenne, mint a Fiat Seicento négy kipufogóval. :-)
|
Tomchy | 118093 | 2017. november 14. 15:27 | Válasz erre: 118092 |
Vagy hoz Szajolba mindenki egy fél kiló piros festéket, meg egy collos ecsetet... :)
|
Flenegen | 118092 | 2017. november 14. 14:38 | Válasz erre: 118091 |
Van jó dekorosom, ha gondolod akkor totálba fóliázza a TDM-et Ducára... :)
|
lendvai | 118091 | 2017. november 14. 14:05 |
Ha addigra esetleg meglesz a Multistrada, akkor tovább rontjuk az arányt, de jelen állapot szerint ez nem valószínű. :-)
|
Tomchy | 118090 | 2017. november 14. 08:15 |
Beírtam én is magunkat szombatra, igyekszünk tiszteletünket tenni mi is. Meg aztán így javul a Tdm/ésatöbbi arány is... :)
|
Kilos | 118088 | 2017. november 13. 23:47 | Válasz erre: 118087 |
Tamás, írd be a két főt! Ha nem jön, akkor könnyebb szobatársat találni melléd mint szobát kettőtöknek!
|
tomhahn | 118087 | 2017. november 13. 23:32 | Válasz erre: 118085 |
Halihó! Nálam a második fő még képlékeny! |
kawa550 | 118086 | 2017. november 13. 22:21 | Válasz erre: 118084 |
Kend ne vigyorogjon itt, Kistolmácson 2 perc hijján sikerült meglépned előlem, de majd most elkaplak! :)))))))))))
|
Robi70 | 118085 | 2017. november 13. 22:10 | Válasz erre: 118083 |
Azémég 6:5-re vezetünk!:) Van ahol ez qrva jó eredménynek számítana. Itt monnyuk nem, de fog ez még változni!:) |
kawa550 | 118083 | 2017. november 13. 21:51 |
Baccki, telefonáljátok körbe a tádésokat, mert lassan több a kinemmonnyuk mint a tádé...:)))))))))
|