18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

kawa70 118181 2017. november 17. 18:37   Válasz erre: 118177
Mi az a gyorsan kopik mennyiség? nekem a 2-es mind bőven tizezer felett futott. Igaz addigra nagyon, mert volt amelyiken már az acélszövet kikiváncsiskodott,
    

kawa70 118180 2017. november 17. 18:35   Válasz erre: 118175
Na, majd ird meg a véleményed róla, kiváncsi leszek rá. Egy ideje nem vettem attackot, de amig volt meg voltam elégedve vele. Nagyon jól lehetett menni vele minden körülmények közt, annyi volt hogy hüvösebb időben melegiteni kellett. De tartóssága is megfelelt, nekem 12 ezer felett elment az 1100-esen.
    

csokabi 118179 2017. november 17. 17:54   Válasz erre: 118177
Sajnos sem a tartósságáról, sem a vízhez való viszonyáról nem tudok mit mondani. Csak azt tudom, hogy végig vigyorogtam az eddig megtett 700 km-t. Néha, mikor eszembe jutottak a motoros oldalak riogató szalagcímei az őszi, hideg, csúszós aszfaltról, akkor pedig fel is röhögtem, majd csavartam még egyet a jobb markolaton.
    

csokabi 118178 2017. november 17. 17:45   Válasz erre: 118176
Nem.
    

kawa550 118177 2017. november 17. 17:09   Válasz erre: 118175
A cra2 a legjobb gumi szárazon csak gyorsan kopik. Ha a 3 tartósabb és jobb vízen, akkor az kurva jó gumi lehet.
    

ati5995 118176 2017. november 17. 16:49  
Csabi -feliratkoztál már a talira???
    

csokabi 118175 2017. november 17. 16:46   Válasz erre: 118172
Már megoldották ezt a problémát is a Continentalnál. Elképesztően jól tapadt az elmúlt hetekben a 3-as verzió. Nov. 1-én vittem fel 1500 méterig a zsír új gumikat 6-8 fokos léghőmérséklet, helyenként fagyos aszfalt mellett és végig megbízhatóan, élvezetesen viselkedett. Nagyon jól manőverezhető mind kis és nagy tempónál, valamint a féktávok is jelentősen rövidültek. Valami olyasmit hozott ki belőlem, mint amit Gyula említett a kawa kapcsán. Nem hiszek a csodákban, szerintem sem lesz egy hosszú életű gumi, de ha legalább 5-6000 km-t elmegy, akkor ez lesz az első olyan márka amit egymásután újra megveszek.
    

lendvai 118174 2017. november 17. 16:42   Válasz erre: 118173
Kekhold.hu, van nekik mindkét méretből.
    

abel92 118173 2017. november 17. 15:40   Válasz erre: 118169
PR4 felmegy a TDM900-ra?

Én nem találtam mindkét kerékmérethez PR4-et, de lehet, hogy rossz helyen kerestem. Tudnál ebben segíteni?
Pirelli Angel GT-t nézegettem még, abba találtam megfelelő méretűt.
    

kawa70 118172 2017. november 17. 12:11   Válasz erre: 118171
Szárazon de esöben is jól tapad a conti roadattack is (mondjuk a hüvös idöt nem szereti) meg az angel st/gt is.
De a használatos gumid is jó választás.
    

lendvai 118171 2017. november 17. 11:49   Válasz erre: 118170
A mintája nem érdekel, azt úgyse látom. :-) Szárazon tapadjon, esőben meg nem motorozunk, max. lábujjhegyen. :-)
    

csokabi 118170 2017. november 17. 11:35   Válasz erre: 118169
Szerintem az egy faceliftes PR4. Ha a mintája jobban tetszik, mint az elődé, akkor én megvárnám és nem aggódnék ilyen dolgok miatt.
    

lendvai 118169 2017. november 17. 08:41   Válasz erre: 118168
Elgondolkodtam azon, hogy megvárjam-e a Road 5 januári bevezetését és vegyek az első szériából, vagy egyelőre maradjak a jól bevált PR4-nél. Az első gyártás sok területen sokszor még utánhangolást igényel, nem szeretnék pont a guminál belefutni valami problémába. Bár ez a terület fokozottan kényes, talán a mintázásoknál rendbeszedtek mindent.
    

csokabi 118168 2017. november 17. 07:20   Válasz erre: 118167
Biztos szeretnének egy brembo bannert a szélekre és így próbálják meggyőzni az olaszokat.
Egy jó gumiválasztás is sokat kurtíthat a féktávok hosszán adott esetben.
    

kawa70 118167 2017. november 17. 06:33  
Kibaszott egy fórummotor.
Ennek az egy kommentnek a betolása kb 4 percig tartott viszont ugyanazzal a sorszámmal sikerült párszor feldolgoznia.
    

kawa70 118166 2017. november 17. 06:28   Válasz erre: 118165
Lehet igazságod van, nekem az elsökön látszik a használat nyoma jobban, és nekem is brembo van benne, hátul gyári betéttel kevésbé kopik a tárcsa.
Viszont fog olyat azon a nagy tömegen, hogy az félelelmetes.
    

kawa70 118166 2017. november 17. 06:28   Válasz erre: 118165
Lehet igazságod van, nekem az elsökön látszik a használat nyoma jobban, és nekem is brembo van benne, hátul gyári betéttel kevésbé kopik a tárcsa.
Viszont fog olyat azon a nagy tömegen, hogy az félelelmetes.
    

kawa70 118166 2017. november 17. 06:28   Válasz erre: 118165
Lehet igazságod van, nekem az elsökön látszik a használat nyoma jobban, és nekem is brembo van benne, hátul gyári betéttel kevésbé kopik a tárcsa.
Viszont fog olyat azon a nagy tömegen, hogy az félelelmetes.
    

kawa70 118166 2017. november 17. 06:28   Válasz erre: 118165
Lehet igazságod van, nekem az elsökön látszik a használat nyoma jobban, és nekem is brembo van benne, hátul gyári betéttel kevésbé kopik a tárcsa.
Viszont fog olyat azon a nagy tömegen, hogy az félelelmetes.
    

kawa70 118166 2017. november 17. 06:28   Válasz erre: 118165
Lehet igazságod van, nekem az elsökön látszik a használat nyoma jobban, és nekem is brembo van benne, hátul gyári betéttel kevésbé kopik a tárcsa.
Viszont fog olyat azon a nagy tömegen, hogy az félelelmetes.
    

lendvai 118165 2017. november 16. 22:04   Válasz erre: 118161
Én kb 4 éve raktam bele Brembo karbon-kerámia betétet. Nem kizárt, hogy az ette meg. Most visszatérek a gyári cuccokhoz, meglátjuk hogy bírja.
    

kawa70 118164 2017. november 16. 21:59   Válasz erre: 118162
Nem hall, hanem reed relé lesz az:)
    

Levi990 118163 2017. november 16. 21:52   Válasz erre: 118160
Apuéban nemrég cseréltük a gyári betétet ~38000km, én használtam sokat a hátsót is. Szerintem ott anyagpárosítási baj van, gyári betéttel is van már válla.
Na de inkább 2x kelljen hátsó tárcsát cserélni mint 1x az első párt :D
    

Levi990 118162 2017. november 16. 21:48   Válasz erre: 118159
Az oldaltámaszon van egy kis mágnes, ha az a jeladó előtt van, jár a motor, ha nincs akkor leáll, mintha ki lenne hajtva az oldaltámasz. Lehet hogy nem hall jeladó a neve, induktiv az biztos. Nem igazán vagyok képben az elektronikával. A lényeg hogy le kellett törni a kis mágnest, összekötegelőzni a jeladóval és kirakni a bukócsőre a hűvösbe mert akkor állt le amikor felmelegedett nagyon, ott a kipufogó mellette.
Hülyeségnek tartom, meg 15000ft volt a mágnes a jeladóval, de egy ellenállással át lehet verni csak akkor figyelni kell az oldal támaszra.
    

Sander67 118161 2017. november 16. 21:48   Válasz erre: 118160
Amig gyári a fékbetét addig tényleg alig kopik 50 000 ezerig, viszont én cseréltem fékbetétet, ami EBC márka(nem szinterezett) és kb. 10 000 km alatt 0,5 mm lekoptatott a féktárcsából. Én a hátsót használom többet de nem is volt gondom a féktávokkal,ebből okulva, a tárcsa is EBC-re lesz cserélve.
    

lendvai 118160 2017. november 16. 21:31  
12 év és 80 ezer km után elkopott a hátsó féktárcsa. Az első viszont alig, pedig azt gyakrabban használom. Biztos a betét volt a ludas. Vagy mittomén. :-)
    

lendvai 118159 2017. november 16. 21:29   Válasz erre: 118157
Hall-jeladót forgó-mozgó cuccokhoz raknak, gyújtás, ABS, ilyesmi. Ez mit figyel?
    

1Laciapu 118158 2017. november 16. 20:47   Válasz erre: 118154
Akinek inge, vegye magára. De akinek nem, az mi a francnak veszi fel?
    

Levi990 118157 2017. november 16. 20:36   Válasz erre: 118156
A tanksapka olasz :D néha nehezen is fordul el benne a kulcs. Ez egy tipushiba ! :D

Ez az alkatrész volt a ludas, nem tudom miért kellett egy talán hall jeladót rakni ide, de meg tudott szivatni elég jól mikor egy kamiont előztem és leállt a motor... és ami jó hogy 5V megy ki belőle de 12V megy bele tehát az út szélén meg se lehet mókolni.
Még a felirat is látszik rajta :D
    

lendvai 118156 2017. november 16. 20:02   Válasz erre: 118154
Az csak a benzintank fedél lehetett. :-)))) Kifogyott a nafta. :-)))))
    

kawa70 118155 2017. november 16. 19:27   Válasz erre: 118154
Azt biztos kinában hamisították akkor, japán alkatrész nem csinál ilyet :))
    

Levi990 118154 2017. november 16. 17:26   Válasz erre: 118121
Soha egy pillanatra sem éreztem azt hogy a sznob “germán” igazából osztrák motorom nem hoz haza. Pedig megállt Boszniában, egy “made in japan” feiratos alkatrész miatt :D
    

Kilos 118153 2017. november 16. 10:47  
Yamaha TDM találkozó
2018.05.25.-27. Szajol
Jelentkezés itt: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1qxJirH2QsVgNXgoH51Ih_AxamDFabAcT1mxEL22Zj_k/edit#gid=0

Az első 3 hely a szervezőknek fenntartva!
Írjátok be magatokat - ha valami nem megy jelezzétek itt a fórumban.
A táblázat majd igény szerint folyamatosan bővül.
    

ati5995 118152 2017. november 16. 09:12  
Szingli motor-doboz nem kell......csak master card benzinre-és goo Alpok!!
    

lendvai 118151 2017. november 16. 09:10   Válasz erre: 118148
Nem elég böszme, 3 telipakolt dobozt meg egy utast nem tudnék elképzelni rajta. A forma se tetszik, a Ducati formájában van valami masszív agresszivitás, ami már megfogott. A TDM900 is tetszik, azért van most olyan, az egy kicsit hézagosabb, karcsúbb, mégis vonz. Ez egy érzelmi alapú választás, aztán a végső szót a blokk mondja ki, abban meg az L2 még vezet, persze ott lesz az a pár év szemlélődés mennyire válik be.
    

kawa550 118150 2017. november 16. 09:01   Válasz erre: 118148
Abból a seggből én se néznék ki 3 dobozt meg utast. :)))))))
    

ati5995 118149 2017. november 16. 08:45   Válasz erre: 118145
Ez egy fasza gép....városba rohangálni....140 a vége....80 -100 km a hatótáv-gyorsul mint egy speed....mint ha simsonon ülnél olyan a súlya....nekem bejött azon a 25 km-en amennyit a Szallerbeck-engedett tesztelni!
    

ati5995 118148 2017. november 16. 08:39  
Tibi-ez vetekszik szépségben a Multival, ezt említettem neked.....szingli motorosnak! http://totalbike.hu/tesztek/2017/09/12/teszt_mv_agusta_turismo_veloce_800_2017/
    

lendvai 118147 2017. november 16. 08:07   Válasz erre: 118146
Nem is igaz, amikor együtt motoroztunk mentél szépen 50-el is. :-) Az is közút volt, igaz lakott területen belül. :-)
    

kawa550 118146 2017. november 16. 06:46  
Nem tom, lehet hogy rosszul emléxem, de a tádé is kb 4mp alatt volt százon, simán ment 200-at és azzal se sikerült soha 120-130-nál lassabban menni közúton....:))))))))))))
    

Itil900 118145 2017. november 16. 06:17  
http://onroad.hu/2017/09/16/amerikai-ninja-zero-dsr-2016-teszt/
Dsr...bocs!
Nekem hiányérzetem támadt.
    

Bimmer1 118144 2017. november 15. 22:25   Válasz erre: 118134
Szia Géza!

Én örülök hogy visszatérsz közénk TDM-sek közé!

Úgy is egyre több itt a hűtlen...

Ja és annak idején én többek közt ugyanezért vettem TDM-et amiért te most visszatérsz. Csak én egy Honda CBR 900 RR-ről váltottam. Biztos lehet ezekkel a bitang erős sornégyekkel közúti tempóval közlekedni csak ahhoz több önuralom kellene mint amivel én egyelőre rendelkezem.
    

Itil900 118143 2017. november 15. 22:13  
Zero dsf! Jajj gyerekek! Itt a környezetbarát konkurencia! Segítség!!!!
    

Itil900 118142 2017. november 15. 22:08   Válasz erre: 118111
Én a Z 750- nel jártam így. Kívánta az ostort.
    

dinnyemag 118139 2017. november 15. 19:33   Válasz erre: 118129
Kézi váltó. Sose használtam, de van rajta...
    

lajostrom 118138 2017. november 15. 19:16   Válasz erre: 118134
Cserna völgy "? S az élmény az lesz ha fel tudod állítani. Csúcssebesség nem lesz még ötven se. De beszarás -kacagás lesz a vége.
    

kawa70 118137 2017. november 15. 18:59   Válasz erre: 118135
Hallottam hirét, asszem lecso irta.
Érdekes egy figura az a manus.
    

lendvai 118136 2017. november 15. 18:58   Válasz erre: 118133
Akkor jó, már kezdtem aggódni, hogy csak érdekből barátkozunk.:-)))))
    

kawa550 118135 2017. november 15. 18:30   Válasz erre: 118123
Az megvan, hogy a tasi is visszatért a facse videókkal? :))))))) Ő nem bánt senkit, dehogy bánt, csak az első videó fele megint arról szól, mekkora balfaszok a mamisok, akik még egy karbit se értenek. :)))) De nemsokára kiképzi magát és már a star trekes transzporderekhez is érteni fog, meg mindenhez IS! :D
    

gezasz 118134 2017. november 15. 18:28   Válasz erre: 118124
Tévedés én élvezem ezt a motort. Csak nem tudok vele normálisan közlekedni. 150-nél raknám még egy fokozattal feljebb mert úgy érzem ,nagyon tol. Biztos 4.-ben vagyok, de nem ! Ja és nem tudok úgy elmenni egyet motorozni, hogy ne menjen a mutató 2 kilo fölé néhányszor. 150 alá meg csak ritkán. Ennyi a problémám. A TDM nem kivánta ennyire a fordulatot
    

kawa550 118133 2017. november 15. 18:20   Válasz erre: 118132
Ez kérlek kizárólag az én politikailag abszolúte korrekt, simulékony, alkalmazkodó, kedves és barátságos természetemnek köszönhető, mellyel messzire kerülöm a konfliktus helyzetek kialakulásának még az esélyét is. :)))))))))))
    

lendvai 118132 2017. november 15. 18:13   Válasz erre: 118124
Nem is értem hogy bírjuk mi elviselni egymást akár egy hétig is.:-)
    

lendvai 118131 2017. november 15. 18:12   Válasz erre: 118125
Ez meg csak egy henger. Hát, már senkivel nem tudok ma szót érteni.:-)
Első motorom nekem is Simson volt, egy S51 Enduro. A legelső a faluban, 1986-ban.
A második meg a 4TX, 2010-ben. A fokozatosság elve ugye. :-)
    

kawa70 118130 2017. november 15. 18:11   Válasz erre: 118128
Ráadásul idönként simán fikázza a zurát, aki minden bizonnyal nem olvas ott egy sort se:))
    

kawa550 118129 2017. november 15. 17:58   Válasz erre: 118125
Az a túlméretezett dildó a fékpedál fölött mi ezeken? Mert a berúgó a másik oldalon van nem?
    

kawa550 118128 2017. november 15. 17:54   Válasz erre: 118123
Elő se hozd vazze! :)))) Értem én a lazaságot meg ilyesmi, de amikor egész este azon röhögcsélnek a motoros terhes csajjal, hogy a hasában lakó alien miatt úgy kitágul a p@csája hogy traktorral fordulnak majd meg benn, hogy visszarugdoshassák a hátáról a kinyúlt melleit, és ahelyett hogy elküldené őket a pitsába, még rátesz egy lapáttal, azért az nekem már túl sok a kultúrából.......
    

dinnyemag 118127 2017. november 15. 17:49   Válasz erre: 118125
...
    

1Laciapu 118126 2017. november 15. 17:49  
Akkor ezt jól kibeszéltük :)))
    

dinnyemag 118125 2017. november 15. 17:48   Válasz erre: 118123
Itt egy jó Simson:-)
86-ban vettem, ez volt az első motorom. 1959-es AWO425S:-)))
    

kawa550 118124 2017. november 15. 17:45   Válasz erre: 118123
Én teljes mértékben megértem Tibikét. Ha egyszer pénz nem számít helyzetbe kerülnék az életben, akkor az én garázsomban is állna egy ilyen multistrada, 916, meg pár guzzi is. De perpill semmivel sem vágyom jobban semelyik olaszra mint pl egy zzr 1400 vagy versys 1000-re, szóval semmi esélye hogy olasz tulaj legyek, mert minek vállaljak kockázatot ha nem kell.
De hogy mekkora különbség van a motorosok közt is, azt mi sem mutatja jobban, minthogy 3 nagy, sornégyes japó gőzmozdony tulaja szólt itt hozzá 1 nap alatt, az egyik szerint túl sok, kisebb kéne, a másik szerint tök jó, de csak nyugisan 6000 alatt, a harmadik meg tépi neki ahol lehet, tiltásig, és ha úgy adódna, egyből venne még nagyobbat még erősebbet. Hát akkor hogy értené meg egymást azzal, akinek még a sornégy is idegen?
    

kawa70 118123 2017. november 15. 17:29  
Na, épp jókor jöttem, zajlik az élet :))
Tiszta sportmotor:)) Már csak egy jó simson kéne:))
    

lendvai 118122 2017. november 15. 17:14   Válasz erre: 118121
Meg kell jegyezzem (illetve elmondom a véleményem, mert megtehetem) hogy ha az én szavaimat így forgatod ki (útszélét illetően csak kockázatról volt szó, amit megelőzendő a karbantartáshoz speciális szerszámok és/vagy szoftverek kellenek). Ezeket nem magammal cipelem és várom a trélert az út szélén lerohadva. Ennek fényében a többi, szerintem frusztrált (germán, digó, mi meg a büszke balkán, ugye, ugyan már, van ezeknek becsületes nevük is :-) ) véleményt, valamint Csikós kollégáról alkotott véleményt sem tartok hitelesnek. Ahogy a trélerest sem, van, aki a francia technikából él állítólag. :-) Te magad is a saját gépeidet isteníted, míg másokat fikázol, miért gond ez másnál? :-) Ez egy alapvető emberi természet. Régi szerelmek is voltak, amiket ma esetleg utál az ember, akkor mégis működött. :-) Csak tudja elismerni az ember a tükör előtt. :-)
Jelenleg én is a japán technikát tartom a legmegbízhatóbbnak, ha a statistikai átlagot nézzük, de ez nem jelenti azt, hogy a németek és az olaszok, valamint a franciák között nincs, ami hibamentesen működik. Ezért is várok ki, kell a statisztika. :-)
    

1Laciapu 118121 2017. november 15. 17:03  
Csikósnak az összes eddig megjelent cikkét kivétel nélkül olvastam. Új teszteket, használtakat, saját autóit, motorjait. Amíg nála van, addig a legjobb, legszuperebb, mindegy, mekkora szopás, mennyi pénzbe van, meg van magyarázva, miért jó ami másoknak nem. Mihelyst eladta, jön a másik oldal, hogy tulajdonképpen ez is, az is rossz volt benne, de majd most az "új" az milyen király! A digó gépekről nem vitatkozom, olvastam Guzzi, Aprilia, Lancia stb. fórumokat eleget. Gyönyörűek, a legszebb motorok, autók. De soha nem kéne. Az igazi vak szerelem. Ha bíznál benne, Te sem így írnál az álmodról. Útszéle, szerszámkészlet, szoftverek stb.? Mások felülnek a TDM-re, Rexire, más japókra és eszükbe nem jut, hogy nem érnek haza. A germán és a digó. A sznobság és a szerelem. Akiknek legjobb barátjuk a tréleres. / ezt maga a tréleres mondta /
De befejeztem, mindenki arra és abba ül, amire akar, ez a szép a demokráciában, mondták már előttem többször is. A vélemény meg szabad és lehet többféle is, aki akarja, eldönti, melyik áll közelebb az övéhez.
    

lendvai 118120 2017. november 15. 14:06   Válasz erre: 118119
Ezzel még tartozom, nem tudtam a füled hallatára tiltásig forgatni. :-) Majd tavasszal. :-) Én se hallottam még az enyémet hátulról kiforgatva (akár tiltásig), kíváncsi vagyok rá. :-)
    

kawa550 118119 2017. november 15. 13:57  
Visításnak én se hínám, alapjáraton csak morog meg dorombol, nekiengedve hörög, ha meg eltépem a száját, akkor ordít mint az állat, de nem azzal a nyamvadt hanggal amit a mini tuningdobok tudnak, hanem azzal a méllyel, amihez kell ez a böszme nagy hurkatöltő rá a megfelelő űrtartalommal. Állandóan 6000 alatt? Szegény motor, sose tudja meg mi az a leszabályzás. Rexikének jó ismerőse az is......:)))))))))
    

lendvai 118118 2017. november 15. 11:54   Válasz erre: 118114
Ez az egyik rizikófaktor, amit be kell vállaljak, lévén magam piszkálgatom a cuccaimat készülök is rá lelkiekben. Az biztos, hogy nagyobb összeget kell elkülöníteni speciális szerszámok, dokumentációk meg szoftverek beszerzésére, ami meg túlmegy az ésszerűség határán arra találni kell egy megfelelő szakembert és feladni a fene nagy egót, rá kell bízni. Egy testastretta DVT vezérlés beállítás 30 ezerkm-enként most még megoldhatatlannak tűnik számomra. Aztán ki tudja, lehet beletanulok. És valószínűleg minden szezon végén szét kell borítani a gépet az említett kontakthibák megelőzése végett. De ez egy ilyen kényes ribanc. Aztán lehet a hátralévő időben kiderül, hogy túl nyűgös és csak a szépségéért nem kell majd. :-)))
    

lendvai 118117 2017. november 15. 11:48   Válasz erre: 118116
Így van, mindenki azzal jár, amivel akar, ha meg én ítélkeznék Csikós gépparkja fölött látatlanban, miszerint "tudvalévően szar", akkor azért szégyellném magam, ha nem tudnám tényekkel alátámasztani honnan is vettem ezt az enyhén szólva degradáló infót. Ez egy kicsit ellentmondásos így. Van, aki boldog azzal, amije éppen van neki, még ha állandóan szerelnie is kell és ez szerintem mindennél többet ér.
    

1Laciapu 118116 2017. november 15. 11:08  
Már bocsi, de Csikósnak mindig az a világ legjobb autója-motorja, ami éppen van neki. És ezt hosszan tudja indokolni. Nem baj, hogy tudvalévően szar, megvan, miért szuper.
Visító négyhengeres? Egy 400 vagy 600 persze, hogy pörgetős, de az enyém még 6000 fölött sosem járt, előzni is nagy ritkán kapcsolok vissza 4-be, pedig mindig ketten járunk, dobozolva. Itt az Alpokban is tol mint a mozdony, hangját is alig hallom, csak a jellegzetes fütyülést, mint ha turbós lenne :))) Persze mindenki azzal jár amivel akar...
    

kawa550 118115 2017. november 15. 09:37  
Másrészt ha csak valami katasztrófa közbe nem jön, akkor szerintem én már a rexiről megyek nyugdíjba. Amíg fel bírok rá mászni, addig jó, ha meg már nem, akkor másikra se nagyon, akkor el kell engedni ezt a motorozós dolgot, egy 60 centis chopperen nem fogok terpeszben bohóckodni 80-al, akkor már egyszerűbb kocsival menni. Van még tán 10-15 évünk, addig kitart ez is. :)))))
    

kawa550 118114 2017. november 15. 09:33   Válasz erre: 118113
Valszeg a szerkezeti problémák időben elvégzett megfelelő karbantartásokkal elkerülhetőek. Ami engem igen taszít ezekben az új motorokban, az az átlagember (sőt, még az átlag szerelő!)számára teljességgel átláthatatlan és érthetetlen mértékű és bonyolultságú elektronika, ahol 10 évesen elég lesz egy darab korrodált érintkező egy 10 vezetékes csatlakozóban ahhoz, hogy az egész motor ott térdeljen az út szélén.
    

lendvai 118113 2017. november 15. 08:59   Válasz erre: 118112
Erre most mit mondjak én 4x évesen, 7 év motorozással és két elfirkálással a hátam mögött: meg akarok venni egy olyan motort, ami 100%-ban alkalmas arra, hogy kinyírja a tapasztalatlan vezetőt. :-) De hát szép, meg böszme. :-) Na meg alulról tol, én meg nem szeretem az egekbe pörgetni a blokkot, a visító 4 hengeres hang engem taszít. Fejben elég jó vagyok, túl fogom élni. Autópályán vagy hasonló tempónál két személlyel meg néha kevés előzéskor az a 86 paci ami alattam van, igaz egy szerpentinen bőven elég ahhoz, hogy ledobjon magáról. De a lényeg, hogy Ritával jól fogunk mutatni egy Multistradán. :-) Vagy az út mellett lerohadva, ezért várok még pár évet. De az a gyanúm, hogy az ilyen rémtörténetek mögött is az elhanyagolt karbantartás áll. Csikós kolléga úgy tűnik konkrétan szerelmes a 750SS-ébe és nincs vele olyan baja, ami megmagyarázhatatlan olaszmotor nyűg lenne.
    

kawa550 118112 2017. november 15. 08:04   Válasz erre: 118111
Sejtettem hogy valami ilyesmi lesz, mert felfele nem lehet egy 1.2 bandit kinőni. Nekem valszeg sose nő majd be a fejem lágya, mert 50 évesen is jobban élvezem a mindenhonnan ész nélkül toló rexit. A tehenet is nagyon szerettem, mert bohócot csinált hegynek felfele az összes sportmotorból a zsíros középtartomány, de ennek meg az összes tartománya zsíros, olajos, vajas, meg ami még lehet. :)))))))) Tök mind1 melyik sebesség meg hányról gyorsítasz, ez csak húz, tol meg megy mint az állat. És ahogy arról asszem egy totalbike cikk is szólt, a jó motor bunkóvá tesz, ezzel nem lehet szabályosan közlekedni, 5.-ben ha rendőr jön mögöttem a városban, akkor vagy a féket kell húzni, vagy visszatenni 4.-be, mert alapjáraton is túllépi a megengedettet, ha meg megpöckölöm a gázt.... Azét csodálkoznék, ha majd néha nem hiányozna a gőzmozdony a csere után.
    

gezasz 118111 2017. november 15. 07:44   Válasz erre: 118107
Nem úgy értettetem a kinövést. Úgy mint a gyerek a játék korszakát. Magyarán élni akarok, ez nagyon megy. Kivánja hogy húzzad neki
    

gezasz 118110 2017. november 15. 07:42   Válasz erre: 118106
Kösz megnézem!
    

Kilos 118109 2017. november 14. 21:33  
Yamaha TDM találkozó
2018.05.25.-27. Szajol
Jelentkezés itt: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1qxJirH2QsVgNXgoH51Ih_AxamDFabAcT1mxEL22Zj_k/edit#gid=0

Az első 3 hely a szervezőknek fenntartva!
Írjátok be magatokat - ha valami nem megy jelezzétek itt a fórumban.
A táblázat majd igény szerint folyamatosan bővül.
    

Kilos 118108 2017. november 14. 21:26   Válasz erre: 118105
Beírtalak, de ha géphez kerülsz nézz rá, egészítsd ki, pontosítsd, légyszíves.
    

Itil900 118107 2017. november 14. 21:14   Válasz erre: 118100
Egy banditot nek nehéz kinőni! Hány centi vagy?
    

tazsor 118106 2017. november 14. 21:08  
Van egy remek állapotú 2003-as TDM 900-am eladó. Ár: 850000 Ft.
Képesmotoron, jófogáson meg tudod nézni. Bátran ajánlom.
    

Itil900 118105 2017. november 14. 21:05   Válasz erre: 118077
Pöttyints már be bennünket is! Telón nem megy az excell. 2 fő szombat -vasárnap. Umykával.
    

lendvai 118104 2017. november 14. 20:40  
Ma újabb cikszámváltással szembesültem. Mivel a boats.net-en nem találtam a TDM900-hoz hátsó fékbetét garnitúrát, ami az alkatrészkatalógus alapján 5PS-W0046-00 ezért megrendeltem az itteni Yamahától. Meg is jött, 11 ezer HUF, csak a csomagoláson 3D8-25806-00 van. Rövid nyomozás után kiderült, hogy ez váltja a régi cikkszámot. Ezt viszont nem csak a TDM900-ba szerelik, hanem az USA-ban forgalmazott chopperekbe is. Meg az 1200-es Super Tenerébe is. Van is a boats.net-en 23.67USD-ért, ami nagyjából 6437 Ft. Persze erre még jön a szállítási költség, de több alkatrésznél mindenképp megéri. A gyártója nem Sumitomo, hanem Akebono, ők is japánok. A felszínét nézve rézszínű szemcsék látszanak, valószínűleg szinter betét lesz.
    

lajostrom 118103 2017. november 14. 19:57   Válasz erre: 118102
Reméltem! Ezt vártam, csak előbb jött. Akkó' ma Géza nap
    

gezasz 118102 2017. november 14. 19:54   Válasz erre: 118101
Inkább igyál! Kinőttem, ennyi
    

lajostrom 118101 2017. november 14. 19:47   Válasz erre: 118100
Mingyá' beájulok. Vagy igyak?
    

gezasz 118100 2017. november 14. 18:34   Válasz erre: 118099
Igen. Egyenlőre nem sürgős mert a Banditot még árulom
    

C.J.Jani 118099 2017. november 14. 18:24   Válasz erre: 118096
Géza: a TDM Neked kellene?
    

lendvai 118098 2017. november 14. 18:15   Válasz erre: 118097
Az a mágikus 36 ezer km. :-)))))
    

kawa550 118097 2017. november 14. 17:54   Válasz erre: 118096
Facse tdm csoportban van kettő is, nem ismerem őket csak olvastam.

"Ha valaki egy nagyon jól kihasználható olcsó újszerű motort szeretne magának akkor érdemes megnézni ezt a rendkívül megkímèlt, 2003- as évjáratú, Yamaha TDM 900 as motorkerékpárt, amely 36 ezer kilométert futott ! Érdeklődni privátban vagy a 70-630-3059 es telefonszámon lehet. Irányár : 888.888 Forint"

"TDM 900, 2002-es. ~70e km-el. Műszaki, 2019 júliusig.
Olasz kivitel, + tettem rá givi motorvédő csövet, meg gyári középállványt. Givi monokey doboztartó rendszer, és 3 givi doboz van hozzá. 2 gyári kulcs, szervizkönyv, olasz forgalmi is megvan, előző tulajok visszakövethetők.
Amit következő szezon előtt költeni kell rá: hátsó gumi, légszűrő, olaj, olajszűrő. Ajánlanék még egy vezérműlánc cserét, és szelephézag ellenőrzést is. Első gumi még kb. fél utas, ha megfelel a bt023. Lánccal, fékkel mostanában nem kell foglalkozni, ezekben még több tízezer km van. Nincs lelakva a gép, néhányan ismerik a csoportból.
Mennyi lehet egy ilyennek a reális ára. 800e környékén? Esetleg innen érdekelhet valakit? Addig nem hirdetem."
    

gezasz 118096 2017. november 14. 17:21  
Eladó 900-as TDM érdekelne 2003-2005 közötti. Ha van valakinek ne fogja magát vissza
    

lendvai 118095 2017. november 14. 16:10   Válasz erre: 118092
Az olyan lenne, mint a Fiat Seicento négy kipufogóval. :-)
    

Tomchy 118093 2017. november 14. 15:27   Válasz erre: 118092
Vagy hoz Szajolba mindenki egy fél kiló piros festéket, meg egy collos ecsetet... :)
    

Flenegen 118092 2017. november 14. 14:38   Válasz erre: 118091
Van jó dekorosom, ha gondolod akkor totálba fóliázza a TDM-et Ducára... :)
    

lendvai 118091 2017. november 14. 14:05  
Ha addigra esetleg meglesz a Multistrada, akkor tovább rontjuk az arányt, de jelen állapot szerint ez nem valószínű. :-)
    

Tomchy 118090 2017. november 14. 08:15  
Beírtam én is magunkat szombatra, igyekszünk tiszteletünket tenni mi is. Meg aztán így javul a Tdm/ésatöbbi arány is... :)
    

tomhahn 118089 2017. november 13. 23:48   Válasz erre: 118088
Oks
    

Kilos 118088 2017. november 13. 23:47   Válasz erre: 118087
Tamás, írd be a két főt! Ha nem jön, akkor könnyebb szobatársat találni melléd mint szobát kettőtöknek!
    

tomhahn 118087 2017. november 13. 23:32   Válasz erre: 118085
Halihó!
Nálam a második fő még képlékeny!
    

kawa550 118086 2017. november 13. 22:21   Válasz erre: 118084
Kend ne vigyorogjon itt, Kistolmácson 2 perc hijján sikerült meglépned előlem, de majd most elkaplak! :)))))))))))
    

Robi70 118085 2017. november 13. 22:10   Válasz erre: 118083
Azémég 6:5-re vezetünk!:)
Van ahol ez qrva jó eredménynek számítana.
Itt monnyuk nem, de fog ez még változni!:)
    

mati12 118084 2017. november 13. 22:06   Válasz erre: 118083
:-))))
    

kawa550 118083 2017. november 13. 21:51  
Baccki, telefonáljátok körbe a tádésokat, mert lassan több a kinemmonnyuk mint a tádé...:)))))))))
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22118