Robi70 | 118080 | 2017. november 13. 20:28 | Válasz erre: 118079 |
Pont ott voltam. Láttam! Szittem én baxtam el valamit!:))) |
Fido71 | 118078 | 2017. november 13. 20:21 |
Ott leszek ..... napon Szállást kérek 2017. 05. 25. 2017. 05. 26. 2017. 05.27. 2018.05.05. 2018.05.06. Valami nem jó... |
Kilos | 118077 | 2017. november 13. 19:35 |
Yamaha TDM találkozó 2018.05.25.-27. Szajol Jelentkezés itt: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1qxJirH2QsVgNXgoH51Ih_AxamDFabAcT1mxEL22Zj_k/edit#gid=0 Az első 3 hely a szervezőknek fenntartva! Írjátok be magatokat - ha valami nem megy jelezzétek itt a fórumban. A táblázat majd igény szerint folyamatosan bővül. |
lendvai | 118076 | 2017. november 13. 13:58 | Válasz erre: 118075 |
OK, ha Ritát utolérted, akkor majd megsúgom én hol tartok. :-))))
|
kawa550 | 118075 | 2017. november 13. 13:43 | Válasz erre: 118074 |
Ahhoz még vállasodnom kell kicsit. :))))
|
lendvai | 118074 | 2017. november 13. 13:02 | Válasz erre: 118072 |
Asszem Rita valami 6-8kg-osnál tart most, szóval igyekezz! :-)))
|
kawa550 | 118073 | 2017. november 13. 12:57 | Válasz erre: 118069 |
Dehogy! Rexike is pont olyan, mint Ajsa, ránézel oszt tudod hogy ezzel nem kéne kikezdeni. Közben meg halál jó fej mindegyik. :)))
![]() ![]() |
kawa550 | 118072 | 2017. november 13. 12:50 | Válasz erre: 118071 |
Vigyázzá kisgyerek, edzésbe kezdtem, súlyzózok. Egy 1.5 kilóssal.....:)))))))))))))
|
lendvai | 118071 | 2017. november 13. 10:45 | Válasz erre: 118066 |
Hát legalább a motor legyen már muscle... :-)))))))))))
|
lendvai | 118070 | 2017. november 13. 10:44 | Válasz erre: 118067 |
Kíváncsi vagyok mikor köt ki a MotoGP-ben. A superbike mostanában tényleg arról szól, hogy a népek vegyenek Kawasakit merthogy látjátok feleim szümtükkel.:-) Rea addig izgalmas, míg előrevereksz magát ha nem az első sorból indul (nagy átlagban max. 2 kör alatt, pozíciótól függetlenül), aztán már csak a többieket érdemes figyelni. Meg Rea slow-motionjait, tanulás és stílus céljából. A katari futamon Ritával azt számoltuk hogy hányszor szartam volna össze magam ha olyat kell mentenem mint Davies, mert még a plexit is elharapta közben.:-))))))
|
lendvai | 118068 | 2017. november 13. 10:37 | Válasz erre: 118065 |
Hát minek lenne, ha az már nincs? :-)))))
|
kawa550 | 118067 | 2017. november 13. 10:29 |
Különben ha már motorsport, akkor az se smafu, amit a zőccség meg a Rea művel már harmadik éve a superbike-ban. :))))))))) Az már azért szégyen, hogy néha 20 mp-et ver még a másodikra is. Ahhoz meg szólni sem lehet, hogy a nyomorultak esélytelenségük biztos tudatában már fordulatszám korlátozó szabályokat hoznak, hogy legyen valami tisztességtelen előnyön alapuló kis esélyük. :))))))) http://totalbike.hu/hirek/2017/10/27/szabalyokkal_probaljak_megtorni_a_kawasaki_uralmat/ |
kawa550 | 118066 | 2017. november 13. 10:10 | Válasz erre: 118063 |
Ex tdm-eseket beengednek, vagy ha nem, akkó bemegyünk Rexikével izomból, ha mán eccer musclebike....:))))))))))
|
kawa550 | 118065 | 2017. november 13. 10:08 | Válasz erre: 118064 |
És ha 140 év előnye lenne, akkor sem lesz soha a tetves életben az 500 2T királykategória bajnoka. :)))))))))))
|
lendvai | 118064 | 2017. november 13. 08:05 | Válasz erre: 118060 |
Kicsit elfogultnak tűnsz, de nem baj. :-) Majd idővel kiderül a kis köcsög mit ér el. :-) 14 évvel van előnyben. :-)
|
Itil900 | 118063 | 2017. november 13. 07:56 | Válasz erre: 118048 |
Lássuk azt a táblázatot! Íratkozok is fel másod vagy harmad magammal! Szigorúan Tdm,vagy más is képviseltetheti magát? Legfeljebb Tdm- ből Trike Family- t aplikálok...
|
Itil900 | 118062 | 2017. november 13. 07:45 | Válasz erre: 118061 |
Megvétel után érdeklődtem,de úgy érztem,a Roi-nak szóló üzenet valahol nekem is címezve volt. A szélvédelem tényleg csapnivaló. 230 km- t jöttem vele,5x kellett megállnom melegedni!...vagy csak azért,mert 6-7 °C volt???
|
Kilos | 118061 | 2017. november 13. 00:43 | Válasz erre: 118055 |
Valóban, nem Robi hanem Roi! - Őt nem ismerem, de a tapasztalat attól még ugyanaz. :)
|
kawa550 | 118060 | 2017. november 12. 23:11 | Válasz erre: 118059 |
Sose fogja átadni, max kicsavarni lehet majd az élettelen kezéből. :))))) A marcsika meg egy kis köcsög, sose lesz 4 kategóriában világbajnok a motogp-ben, ahogy más se, ilyen csak egy volt és annyi is marad. :)))))))))
|
lendvai | 118059 | 2017. november 12. 22:49 | Válasz erre: 118058 |
Rossinak lassan ideje lesz átadni a stafétát. Még mindig zseniális, de a korral azért már kopnak a sikerhez szükséges készségek is. Így van ez az ilyen portokban, Schumacher is szépen lassan kiöregedett anno a Forma-1-ből. Ide fizikum is kell, az meg kopik, ahogy az agynak a vonatkozó részei is. :-) Az a mentés, amit itt Marquez előadott kivételes, nem hiszem hogy sokan utána tudnák csinálni. :-) Mellesleg elég őrült ahhoz, hogy ne érdekelje mit kockáztat, ahogy ez ma is látszott. :-)
|
kawa550 | 118058 | 2017. november 12. 22:16 | Válasz erre: 118052 |
Egyrészt. Az a verseny, ahol a Rossi nincs az első háromban a bunyó sűrűjében , az egy szar verseny. Másrészt, az ausztrál futam, az verseny volt vazzeg, ez már csak olyan levezető izé. :D
|
kawa550 | 118057 | 2017. november 12. 22:13 | Válasz erre: 118055 |
Én se értettem, de aztán visszagörgettem hogy kinek is volt ez a válasz?....:))))))))))))
|
Robi70 | 118055 | 2017. november 12. 21:13 | Válasz erre: 118054 |
Érdeklődve olvastam a hsz-t, de vmiért éreztem, hogy nem nekem szól!:) Szóval figyeltél roi?!:))) |
Kilos | 118054 | 2017. november 12. 21:04 | Válasz erre: 118039 |
Robi, 5 szezon alatt 46 ekm-t tettem a 900-asba. Ennek min. 90%-a két személlyel, felcuccolva megtett túra km, éppen ezért nem hajtom, 110-120-as tempó, nagyon ritkán pályán max 150. Ilyen igénybevétel mellett az átlagfogyasztás 4,1 - 4,3 között mozog. Szezononként 10 - 12 e km-t megyek (az idei nagyon gyengén sikeredett!) így minden szezont olaj és o.szűrő cserével kezdek. Minden második szezon (20 ezrente) gyertya és levszűrő csere. Nem variálok az olajjal, 10w40 Repsol full szintetikus megy bele. 58 ezer km van a gépben, eredeti a lánc - nincs megnyúlva (32 ezernél megvettem az új szettet, még nem cseréltem) 6 éves az akkumulátor - tavasszal cserélem! Teleszkópokat idén tisztíttattam, friss olajjal feltöltettem - nagyon kellett neki, sokkal jobb lett! Fékfolyadék is cserélve lett idén. Most fogom vinni nagy szervizre - szelephézag és vezérmű lánc ellenőrzés lesz. jövőre megint nagy túrákat tervezek! :D Hibák: ------ olyan nálam nem volt! :D Típus hibák: azok csak bennem vannak mert - "nem jó a szélvédelem" - de hát motor!!!! - "magas építésű, magas súlypontú a gép" - de hát én 176 cm vagyok!!! - "kényelmetlen az ülés" - de hát ültem már rajta 14 órát és le tudtam szállni, tudtam őszintén mosolyogni, pálinkát és sört is volt erőm meginni! TV néző fotelban sem bírsz egész nap ülni! |
lendvai | 118052 | 2017. november 12. 20:06 |
Ez a hétvége a motorversenyekre lett szánva. Marquez ismét világbajnok és a mai MotoGP futam is besza-behu kategória volt. A legjobb az egészben hogy ha jön a verseny Rita már vackolja is be magát a TV elé. :-) Fejenként két szelet tortát ettünk meg a nagy izgalomra. :-)
|
Kilos | 118051 | 2017. november 12. 19:35 | Válasz erre: 118048 |
Köszönöm a megbízást és természetesen elkészítem a táblázatot a talán már megszokott formában. Nem ígérem mára, de hamarosan kezdődhet a kitöltése.
|
Robi70 | 118050 | 2017. november 12. 19:23 | Válasz erre: 118048 |
Szupi helynek tűnik a képek alapján! A többi úgyis rajtunk múlik. |
Endruz | 118048 | 2017. november 12. 18:39 |
Szóval ígértem pár héttel ez előtt infót a jövő évi TDM jubileumi 10-dik találkozóval kapcsolatban. Tegnapi nap össze jöttünk (Scopyék és Szállítóék) egy beszélgetés és várható szervezési feladatokkal kapcsolatban. Időpont: 2018. május 25-27 Központi helyszín: Szajol Convoy City http://www.convoycity.hu/ Egy előzetes felmérést mindenképpen szeretnénk indítani, amire megkérnénk Kilos-t, hogy a táblázatot készítse el és jelezzétek a részvételi szándékotokat ott!!! folyt. köv. |
sagipet | 118047 | 2017. november 11. 18:23 |
Ja most látom ati is belinkelte már! Csak eladjuk már mittudomén kinek a dobozait lassan! :))
|
sagipet | 118046 | 2017. november 11. 18:12 |
Ha valaki a téli leállás alatt túrásítani szeretne, ezt véletlen találtam, talán jó ár.. https://www.kepesmotor.hu/motoros_taska_doboz/p1834694 |
lendvai | 118045 | 2017. november 11. 17:50 | Válasz erre: 118044 |
Drágább, mint a gyári hátsó fékbetét garnitúra. Inkább a műanyagos...
|
sagipet | 118043 | 2017. november 10. 18:03 | Válasz erre: 118009 |
http://oem-parts.hu/hu/parts/yamaha/2003/tdm900-5ps4/couvercle-lateral Ha mindenképp újat szeretnél, esetleg innen lehet még szerezni. |
Sander67 | 118042 | 2017. november 10. 16:16 | Válasz erre: 118038 |
Te kértél itt a fórumon tanácsot,innentől kezdve nyílt titok.
|
mex64 | 118041 | 2017. november 10. 14:23 | Válasz erre: 118039 |
http://www.motorozz.hu/Members/16525 Őt keresd, tapasztalt fiú! |
kawa550 | 118040 | 2017. november 10. 10:54 | Válasz erre: 118039 |
Itt az összes adatot, esetleg előforduló kis nyűgöket és azok orvoslását is megtalálod. http://www.tdm-yamaha.890m.com/index.php |
Roi | 118039 | 2017. november 10. 10:38 |
Szep napot! informacio gyujtes celjabol forulok hozzatok, egy 900as tdm-re faj a fogam, de mielott meg fejest vetnek a dologba, szeretnek egy kicsit tiszta kepet latni magam elott. persze tudom hogy az esetek tobbsegeben az ember elfogult a sajat motorjaval, de az lene a keresem, hogy ezt felreteve mondjatok velemenyt, hogy milyenproblemak merulhetnek fel, tipus hibak, ilyenek, milyen nyavajai vannak a gepnek. a koltsegvetest tekintve 2002-2003 koruli motorok johetnek szoba, esetleg tobb km-t futott kicsitt ujabb darabok. Elore is koszonom! |
abel92 | 118038 | 2017. november 10. 08:12 | Válasz erre: 118034 |
Ezen sem volt letörve mikor megvettem. Ha ez alapján kellett volna döntenem, az már igen rossz lett volna. Szerintem nem fórumra tartozik, hogy ki kitől vett motort. |
lendvai | 118035 | 2017. november 9. 17:49 | Válasz erre: 118031 |
Hát akkor épp varratos ápolt vagy, de az most nem jut eszembe amerikaiul.:-)
|
Sander67 | 118034 | 2017. november 9. 16:17 | Válasz erre: 118032 |
Az enyémet nézegette,de nem kellett neki,pedig ennél nincs letörve az a bizbasz.
|
Kucsi | 118032 | 2017. november 9. 14:25 | Válasz erre: 118027 |
Á, szerintem vegyél egy másik motort, ez a herce- hurca nem éri meg.
|
kawa550 | 118031 | 2017. november 9. 13:13 |
Tibikém kisfiam, te bírod ezt az ánglius nyelvet. Ha már nincsen fém váz az élő szövet alatt, akkó má csak exterminátor vagyok? :)))))))
|
sjanek | 118030 | 2017. november 9. 12:54 | Válasz erre: 118027 |
Szia, Ha megvan minden darabja, és nincs apróra törve akkor tényleg a hegesztés, de ne kend be előtte semmilyen ragasztóval, mert a műanyagos kiátkoz a világból. Ha apró darabos akkor vízvezetékszerelő boltban nézz CPVC csőhöz való ragasztót. Ezt utána tudod reszelgetni is, ha a csavar helye nem marad normális. |
kawa70 | 118029 | 2017. november 9. 11:32 | Válasz erre: 118028 |
Igy igaz. Max 2 ezer és lehet nem is fog látszani mert a csavar, alátét takarja. Én mindenképp ezzel probálkoznék.
|
kawa550 | 118028 | 2017. november 9. 08:11 | Válasz erre: 118027 |
A legolcsóbb és legjobb megoldás a műanyagos, az abs-el javítja megfelelő hőfokon, úgy tart mint az eredeti.
|
abel92 | 118027 | 2017. november 9. 07:53 |
Fasza, akkor már nem tudom mi tévő legyek. Ha egy értelmes ragasztó már majdnem annyi mint egy új idom (ami szar és nem illeszkedik megfelelően)... Zsákbamacska mindegyik megoldás
|
kawa70 | 118026 | 2017. november 8. 21:36 | Válasz erre: 118025 |
A kidolgozás jo szokott lenni, csak a helyén nem ugy áll. Méretekkel van minimális gond. De az is inkább ott tünik ki ahol összezár két idomdarab
|
lendvai | 118025 | 2017. november 8. 21:31 | Válasz erre: 118024 |
Én az echte gyári Yamaha alkatrészeket amiket USA-ból rendeltem azért jóval olcsóbban vettem, mint idehaza. Van, ami nálunk is hasonló, azokat értelemszerűen nem kintről veszem. Egy darab ABS meg felőlem lehet kínai, ha a kidolgozása megfelelő.
|
kawa70 | 118024 | 2017. november 8. 21:24 | Válasz erre: 118023 |
Az echte gyári szerintem ott se sokkal olcsóbb. Én egyébként a kawasaki árait szoktam nézni, attol a több csak drágább. Azok meg nagyjábol egy,könyvböl olvasnak. Jamakkánál nem tom milyen árképzés van, de olcsonak azt se mondanám. Kinai egyébként mindent leutánoz, az ebax tele van idomokkal. Azzal leginkább illesztési gondok szoktak lenni
|
lendvai | 118023 | 2017. november 8. 21:17 | Válasz erre: 118021 |
Hol vesztek ti motoralkatrészt? 33 Euro a görögöknél, az 10 ezer. https://www.motosp.gr/part.php?sc=%20210%207%20&partcat=SIDE%20COVER&model=TDM900%20ABS%20(GRC)&id=472178&partno=5PS-21721-00-00&year=2005 USA-ban 11 dollár. Az kb 3 ezer forint. https://www.megazip.net/zapchasti-dlya-motocyklov/yamaha/tdm900-10448/tdm900-26334/5psa-777727/side-cover-13484077 Még egy drága helyen is kb 10 ezer. https://us.fowlersparts.co.uk/parts/4202560/tdm900-5psa-2006-060-c/side-cover Aki nálunk ennyiért adja és megveszik tőle, az mindkettő megérdemli. Az eladó a könnyű pénzt, a birka vevő meg a lenyúlást. :-) |
kawa550 | 118022 | 2017. november 8. 20:55 |
Általában ABS, azt lehet ragasztani, acetonos tisztítás után, Hosch ipari ragasztóval, 7 rugó belőle egy mini adag...... A pillanat meg általános műanyag ragasztó egy kalap szart ér motoridomon.
|
kawa70 | 118021 | 2017. november 8. 20:39 | Válasz erre: 118018 |
Inkább csak 50. A kawára 60-ért dupla ekkorát mérnek de asse olcsó:)
|
Itil900 | 118020 | 2017. november 8. 20:34 | Válasz erre: 118001 |
Súlyra böszme. Formára jó! ...de még mindig egérméret! Nagyon kevés moci van tenyeres-talpas parasztgyerekeknek!
|
lendvai | 118018 | 2017. november 8. 20:13 | Válasz erre: 118015 |
Az kizárt. Egy gyári fékbetét-garnitúra 11 ezer, ez a darab műanyag nem lehet több, mint százezer.
|
kawa70 | 118017 | 2017. november 8. 19:33 | Válasz erre: 118016 |
A pillanatragasztóval az a baj, hogy nem rugalmas a kötés, vissza elreped, ráadásul a műanyagok többségét alig ragasztja hétköznapi ragasztó, leginkább csak hegeszteni lehet öket.
|
Flenegen | 118016 | 2017. november 8. 19:30 | Válasz erre: 118012 |
Az enyém is el van törve. Ipari pillanatragaszfó + nagyobb alátét oszt ha a nyereg a helyén akkor témyleg nem látszik.
|
lendvai | 118014 | 2017. november 8. 08:27 | Válasz erre: 118013 |
5PS-21721-00 néven keresheted a jobb oldalit.
|
lendvai | 118013 | 2017. november 8. 08:25 | Válasz erre: 118009 |
Bontókban tudsz keresgélni, vagy találsz egy jó műanyagost aki megcsinálja neked. Utángyártottról nem tudok. Ebay.co.uk esetleg, Angliában vannak TDM-ek.
|
cizi | 118012 | 2017. november 8. 08:21 | Válasz erre: 118009 |
Nálam is törött. Ahogy Kawa is mondja, ez egy nem feltűnő ponton van az ülés alatt és nem nagyon látszik. Nagy átmérőjű 8-as alátét és fém-műanyag ragasztó segíthet!
|
kawa550 | 118011 | 2017. november 8. 08:12 | Válasz erre: 118009 |
Az a fül nem látható ha helyén az ülés, egy műanyagos meghegeszti egy ezresért és teljesen jó lesz.
|
lendvai | 118010 | 2017. november 8. 08:11 | Válasz erre: 118004 |
Nekem is a Pikes Peak színezés jön be leginkább, de azon kurta plexi van meg fel kell még dobozolni. Viszont dupla kipufogóval az 1200s ebben a színben a legütősebb számomra: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=219698641&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=7800&makeModelVariant1.modelDescription=multistrada+1200s+corse+foliert&minFirstRegistrationDate=2015-01-01&pageNumber=1&scopeId=MB&fnai=next Ha lesz ilyen amikor eljön az ideje, akkor ilyet akarok. Ha nem, akkor piros, de lefóliáztatom erre a Corse mintára. |
abel92 | 118009 | 2017. november 8. 08:09 |
kawa550 | 118006 | 2017. november 7. 22:45 | Válasz erre: 118005 |
http://totalbike.hu/galeria/totalbike/hirek/2017/11/06/ducati_multistrada_1260/10
|
kawa70 | 118005 | 2017. november 7. 22:43 | Válasz erre: 118004 |
Mutass egy olyan képet, hátha megtetszik:) Bár még egy ideig marad a ződ...... |
kawa550 | 118004 | 2017. november 7. 22:29 | Válasz erre: 118002 |
Az új az a piros-fehér-fekete kombóban a legjobb, csak én a dupla kipuffal kérném nem a termignonival. :D
|
kawa550 | 118003 | 2017. november 7. 22:26 | Válasz erre: 118001 |
Akkó láttad az 1260-at is. A közeli részlet képeken jól látszik az az igénytelenség, amit nem lehet a 2 isteni, hibátlanul megtervezett márkához hasonlítani. :)))))))))))))) Nekem különben a guzzi üt a legnagyobbat, igen király lett. |
kawa70 | 118002 | 2017. november 7. 22:20 | Válasz erre: 118000 |
Ez ebben a szinben tetszetős motor, élőben is jól néz ki, volt szerencsém közelről szemügyrevenni.
|
lendvai | 118001 | 2017. november 7. 21:59 |
A Tiger 1200 is elég böszme lett. Erről már inkább elhiszem, hogy meg lehet pakolni. :-) http://totalbike.hu/hirek/2017/11/07/rendesen_megfesultek_a_tigriseket/ 267 kg tömeg azért már leírva is böszme. :-) A Ducati 234. Mondjuk a Triumph-ról ha ledobják azt a dobot az magában megvan 20 kiló. :-) |
lendvai | 117999 | 2017. november 7. 21:32 | Válasz erre: 117997 |
Ez meg így elég bután néz ki. Rita ki is jelentette: Ducati! :-)
![]() |
lendvai | 117998 | 2017. november 7. 21:28 | Válasz erre: 117997 |
Nem láttam a Yamaha oldalán gyári konzolt csak az oldaldobozokhoz.
|
kawa70 | 117997 | 2017. november 7. 20:26 | Válasz erre: 117996 |
Hátra.... Megveszed hozzá a gyári konzolt:)
|
lendvai | 117996 | 2017. november 7. 20:21 | Válasz erre: 117992 |
Szép, szép ez a Tracer GT, de hova teszem a topcase-t egy hosszabb túránál?
|
kawa550 | 117995 | 2017. november 7. 15:52 | Válasz erre: 117994 |
Ez valami undorító. :)))))) A 09 vagy az mt10 tracer, az jöhet, legfeljebb majd átalakítom a szar ülést. :D
|
ati5995 | 117990 | 2017. november 7. 11:53 |
Akkor GT -t kérek!!!Szarom le a Bömöst-csak tudnám azt a 3 milla különbséget pótolni!
|
Englishman | 117989 | 2017. november 7. 10:01 | Válasz erre: 117988 |
Az idei lehet, de ez már a 2018-as modell! Nem csak nevében fog különbözni a Tracer és a Tracer GT! A 2018-as alap Tracer is kap: - új hátsó lengőkart, - új utaslábtartó-szerelvényt, - új farok idomot, - új hátsó kapaszkodót. A Tracer GT (sajnos szerintem borsos árcéduláért cserébe) alapáron kap még: - alapfelszereltségbe tartozó színre fújt kemény oldaldobozokat, - színes TFT műszerfalat, - teljesen állítható, aranyszínű fordított első villát, - külső rugó-előfeszítés állítóval szerelt hátsó lengéscsillapítót, - gyorsváltó rendszert (QSS) - sebességtartó automatikát, - fűtött markolatokat. |
Flenegen | 117987 | 2017. november 7. 08:44 |
pont tegnap nézegettem, hogy a 700-asok már 2 milla körül elérhetőek használtan, a 900-as meg 2.5 millio. Mire a 900-at cserélem, már ingyen adják:) |
Englishman | 117986 | 2017. november 7. 08:20 |
Morgen! 2018-as modellév: https://www.youtube.com/watch?v=vrWWveE3E-A&feature=youtu.be |
lendvai | 117985 | 2017. november 7. 07:54 | Válasz erre: 117984 |
CRA állítólag gyorsan kopik, Misiék elég tartósra keverték az övéket, várok. A türelem még az erények közé tartozik nálam. :-) Tavaszig meg úgysem motorozok. :-) Ami még jó hír, hogy Angliában valaki megunta tárolni a gyári hátsó féktárcsáját (talán tévedésből rendelte) és félár alatt sikerült hozzájutni. Cikkszám alapján megegyezik a Fazer 600-as hátsó tárcsájával. |
lendvai | 117983 | 2017. november 6. 22:09 |
Azt írta az újság, hogy jamuár 1-étől kezdik forgalmazni a Michelin Road 5-öt. Azt hiszem kivárom, haladni kell a korral.
|