yamaszaki | 117980 | 2017. november 6. 17:17 | Válasz erre: 117969 |
Kérjük a szokásos videjót is a történésről!!!!
|
lendvai | 117979 | 2017. november 6. 08:02 | Válasz erre: 117976 |
Igen, ez téli nadrág.:-) A képen 15:15 irányban van egy hosszúkás szürkésfehér folt. Az egy tanya, valami távoli rokon tenyésztett ott temérdek birkát, sokszor kaptunk zsenge birkahúst perkeltnek meg hasonlónak.:-) Anyám finomra tudta elkészíteni.:-)
|
kawa70 | 117978 | 2017. november 6. 06:03 | Válasz erre: 117974 |
Irigyellek, nekem csak a sikság jutott. Pedig már akkoriban is a hegyeket, dombokat szerettem.
|
kawa550 | 117977 | 2017. november 5. 22:41 | Válasz erre: 117975 |
Több eszük van ennél, a létra és a kerítés teteje is már a fa lomkoronájában van. :)
|
lendvai | 117975 | 2017. november 5. 22:37 | Válasz erre: 117973 |
Ezek általában addig működnek, míg egy éles szemű ragadozó madár fel nem fedezi őket, egy zárt ólban lehet jobb helyük lenne. Vagy kezdd el kung-fuzni tanítani őket. :-)))))
|
lendvai | 117974 | 2017. november 5. 22:28 |
kawa550 | 117973 | 2017. november 5. 22:27 | Válasz erre: 117972 |
Ilyenünk is van, ő alszik a létra legfelső fokán. :)))) A fehér meg a kerítés tetején. :D
|
lendvai | 117972 | 2017. november 5. 22:23 | Válasz erre: 117971 |
Anyám tyúkja (szó szerint) 2004-ből. :-))) Én is falun nőttem fel. :-)))
![]() |
kawa70 | 117971 | 2017. november 5. 21:35 | Válasz erre: 117969 |
Hát az ilyen tanyasi pillanatképeket azé irigylem:)
|
kawa70 | 117970 | 2017. november 5. 21:33 | Válasz erre: 117968 |
Értelek, és megértelek. Pláne hogy az általad emlitett személyekkel is képben vagyok. De egyébként ez általános probléma, saját szakmámban is sűrűn szembesülök vele, ráadásul az okokkal is tisztában vagyok, volt egy idő mikor tanulókat foglalkoztatam de hamar feladtam. Ráadásul a tisztelet minden formája hiányzik az Y meg Z generációból - legalábbis többségében. Bár a nyolvanas évek első fele még nem reménytelen:))
|
kawa550 | 117969 | 2017. november 5. 21:26 | Válasz erre: 117967 |
Ma hoztuk haza Ajsát. Hát, rég röhögtem ennyit mint ma. :))))))) Neki újdonság volt az összes állatunk a macskán kívül, voltak vidám pillanatok a rácsodálkozásaival, látszott rajta hogy nem tud mit kezdeni ezzel a hápogó izével ami itt csámpázik az orra előtt de nem szabad megenni.:))))))) Artúr meg a kecsók meg a tipikus "vigyázz farkas!" beállással figyelték meredten egész nap, hol a garázs tetejéről, hol a kutyaházról, kerítésen kidugott fejjel, Artúr nagyokat dobbant, Lilike torokból horkantgat, a Berta meg akkorákat prüszköl neki, hogy még az utca végén is hallani. Közben szórakozásból felöklelnek egy egy tyúkot, a kacsa meg megállás nélkül kommentálja mindezt. :))))))))))))
|
kawa550 | 117968 | 2017. november 5. 21:15 | Válasz erre: 117966 |
Alapvetően a mamival szerintem nincs gond, valszeg ma ők a legképzettebbek a modern dolgokban. A baj a tanítványaik(saját tapasztalat alapján véleményezve) nem kicsit nagy arcával van, mikor hülyeségekre verik magukat, mert attól hiszik magukat karaj szakembernek. Képeznek ők vv lacikat is, asszem nem kell mondani hogy ő a pozitív példa. Aztán ott van a rózsaszín cicalány, aki egyik nap azon örömködik, hogy életében először sikerült 2 vezetéket úgy ahogy összeforrasztania, de ez nem tartja vissza attól, hogy hetekkel ez előtt a bánatos picsába küldje a tasit, mondván hogy egy vén hülye, aki semmihez sem ért, mert hogy szerelni csak manualból lehet. Hát, ha most ezt a kurva okos picsát odalökném egy kosárba szétszedett gixerhez egy manuallal, hogy akkor itt van, csináld, az még jövő ilyenkor se menne. De ha a szerinte szarhoz se értő tasit zárnád össze egy kosár gixerrel, az lehet hogy még aznap este berregne, manual nélkül is. Szóval azért vissza kicsit az arcból. És amikor egy hülyegyerek, akinek életében nem volt még motorja csak 50-es libakergető, de már lobogtatja a mamis papírját és hozzánemértő faszozza a tasit a saját oldalán, csak mert rézalátétnak hívja(köznyelv ugye, mint az agm) a réz tömítő gyűrűt, azért az kemény. Mindenki tudja a saját szakmájából, én is, hogy aki kijött a suliból, az ugyan tud már valamit, de még nagyon messzire van a képzett szakembertől. És akkor ne feledkezzünk meg levike "nincs szívómotor mert a magasabb légköri nyomás" csodás eszmefuttatásáról se, ami kb semmire se volt jó a tudálékos bohócfényezésen kívül. Szóval nem az iskoláról van szó, hanem az ott képzett egyének többségben túl nagy arcáról. Talán nem ártana erre is rágyúrni az oktatóknak, hogy a kijövők tudják hogy kb hol a helyük a világban. |
kawa70 | 117967 | 2017. november 5. 21:05 | Válasz erre: 117965 |
Arra már én is kiváncsi leszek, mi a valós probléma azzal a motorral. Ezt az állatosdit meg jó olvasni, mert bár világ életemben falusi voltam, állattartásra sose volt időm, de a környezetemben van néhány ismerős aki aktivan foglalkozik velük, és néhány állatfaj tényleg jófej. |
kawa70 | 117966 | 2017. november 5. 21:00 | Válasz erre: 117963 |
Amugy a mamival mi a gondjuk, azok normálisnak tüntek nekem ezidáig.
|
kawa550 | 117965 | 2017. november 5. 21:00 | Válasz erre: 117964 |
Én nem osztom az észt ott, csak kérdeztem a szerelésnél, de ahogy nézem nem lettünk okosabbak, a zállatoknál meg csak a saját tapasztalat vs mások hallomásból véleményére reagáltam. :D
|
kawa70 | 117964 | 2017. november 5. 20:57 | Válasz erre: 117962 |
Igasságod lehet........ gondoltam rá hogy te azé tisztában vagy vele:)) Na, te hogy boldogultál az ész osztással?:))))))) Monyuk a kecske-birka projekt nem eccerü felvetés a mai világban, mert egyre kevesebben értebek hozzá:) |
kawa550 | 117963 | 2017. november 5. 20:52 | Válasz erre: 117961 |
sm-en ment megint a nagy cicaharc, a szokásos istentasi vs mami, ott ködösített valamit hogy pihen. Jjjjja.........
|
kawa550 | 117962 | 2017. november 5. 20:50 | Válasz erre: 117960 |
Teccett tudni értelmezni a "köznyelvben zselésnek hívott" kitételt? :))))))))))))
|
kawa70 | 117961 | 2017. november 5. 19:59 |
Mondom én.hogy taschnernál nagyobb a zűr lényegesen egy fészbuk leszabályozásnál. A rajongoinak elvonási tünetei és depresszios hangulatváltozásai vannak és nekik irta hogy minden februárban nyit, addig saját dolgaival foglalatoskodik. Ez minimum nav vagy más hatóságosdi, amivel azért összefügg a fészes problémája is.
|
lendvai | 117959 | 2017. november 5. 19:26 | Válasz erre: 117956 |
Profilban nincs, de most már megvan az infó. :-)
|
kawa550 | 117958 | 2017. november 5. 19:25 | Válasz erre: 117955 |
Asszem igen, valami köznyelvben zselésnek hívott van benn, ami tud fekve is delejezni. :)))))
|
lendvai | 117957 | 2017. november 5. 19:24 | Válasz erre: 117955 |
Hát igen, a 900-ban fekszik az akkumulátor.
|
kawa550 | 117956 | 2017. november 5. 19:24 | Válasz erre: 117954 |
Tibikével ellentétben én tudok olvasni. :))))))
|
Zsozso197 | 117955 | 2017. november 5. 19:12 |
Sziasztok! Azt szeretném kérdezni van egy Tdm 900 2002 évjáratú motorom . Létezik az hogy az akkumulátor fektetve van beszerelve? Mert ami a most benne van az nem gyári (ytz14s) De megnéztem a gépkönyvét a gyári(YT12B-BS) De szerintem a gyári se férne be állitva mert magasabb mint ami benne van. Véleményeteket,tanácsotokat előre is köszönöm! Üdv Zsolt |
sjanek | 117954 | 2017. november 5. 19:04 | Válasz erre: 117953 |
Köszönöm a kiegészítést Kawa! Tényleg 2003-as évjáratú 900-asom volt. |
lendvai | 117952 | 2017. november 5. 18:30 | Válasz erre: 117951 |
Ez milyen TDM-hez tartozik? A profilodból nem derül ki.
|
sjanek | 117951 | 2017. november 5. 16:40 |
Sziasztok! Motorcsere miatt eladó pár megmaradt alkatrész: - gyári kipufogó párban, - gyári indexek (csatlakozók nélkül), - gyári fék + kuplung karok, - tükrök, -givi füstszínű plex (nem használt), - első felső fékmunkahenger, - mart alumínium fék és kuplung karok (nem használt). Ha valakit érdekel valami keressen privátban, árakat megbeszéljük, képeket küldök. A cuccok Kazincbarcikán vannak, miskolci átvétel is lehetséges, a kisebb dolgokat postázom is. |
ati5995 | 117950 | 2017. november 5. 16:28 |
https://www.kepesmotor.hu/motoros_taska_doboz/p1834694 Nem az enyém csak átmásoltam!!!
|
lendvai | 117946 | 2017. november 5. 11:56 | Válasz erre: 117944 |
Van egy olyan érzésem (tapasztalat), hogy Ajsa érkezése után egy darabig az udvar képéhez fog tartozni a borzas farokkal fán kuporgó macska is.:-)
|
lendvai | 117945 | 2017. november 5. 09:54 | Válasz erre: 117943 |
Azért mert szép! :-) És két hengerrel zakatol.:-) Azt meg úgyis a jobb kezem fogja meghatározni, hogy hintaló vagy rodeó bika.:-)
|
kawa550 | 117944 | 2017. november 5. 08:25 | Válasz erre: 117926 |
Minnyá szaporodik a gyűjtemény, reggeli után indulunk Ajsát hazahozni! :)))) Azt mondtam már hogy lett 2 tyúkom is? Igen hülyék, az egyik a kerítés oszlop tetején alszik, a másik meg a kislétra legfelső fokán. Ehhez nyilván semmi köze annak, hogy a Mirci egyfolytában baxtassa őket, azt hiszi neki hoztuk játéknak mint a kacsát. :D
|
kawa550 | 117943 | 2017. november 5. 08:23 | Válasz erre: 117918 |
Nem tom mit akar rodeó bikán lovagolni az, aki még egy hintalóval se boldogul......:)))))))))
|
kawa550 | 117942 | 2017. november 5. 08:19 | Válasz erre: 117923 |
Baszki, az ilyen hibát elő se hozd! Volt egy kibacott fosvágenem, menet közben állandóan leállt. Hibakeresés közben arra jutottunk hogy csontszáraz a karbi úszóháza. Benzinvezeték le, indítóz, az ac nyom mint az állat. Úszótengely pucolgatás, faxom megy egyebek. A javítás után hol egy óráig, hol egy hétig minden tuti, de aztán kezdődött elölről. Már bekötött szemmel is szét tudtam szedni azt a szart, mire az autószerelő haverom megunta a talányt oszt kitalálta hogy szedjük le és mossuk ki a tankot, meg fújjuk át a vezetékeket. A tankban volt 2 csapágygolyóra kopott kavicsdarab, amiket időnként az ac rászívott a benzinvezeték végére, elzárta a csövet, és ráadásul a vákum ott is tartotta addig, míg a hibakeresés közben meg nem bontotta az ember a benzinvezetéket, akkor levegőt kapott, elengedte a vákum meg a visszafolyó benzin is arrébb mosta és amíg újra oda nem került, addig minden tuti volt. De ebből csak annyi látszott, hogy szétszeded, nem csinálsz semmit, összerakod és megint jó egy darabig.
|
Itil900 | 117941 | 2017. november 5. 07:28 | Válasz erre: 117931 |
Jaj! Ez nem a szegények toredója,akiknek nem tellik tetőre?
|
Flenegen | 117940 | 2017. november 5. 00:01 | Válasz erre: 117939 |
Tibi ne légy ilyen:) Egész nap ilyen 4 kerekű szarok között vagyok. A múlt héten még a céges autó is volt itthon a hét végén is. Néha besokal az ember és ha még hozzáteszem azt is, hogy a céges parkoló kb félúton van a ház és a cég között.... |
lendvai | 117939 | 2017. november 4. 23:54 | Válasz erre: 117937 |
Bakker ez nem munkába járáshoz kell, hacsak nem egy hegy tövében dolgozol és a túloldalán lévő tövében nem laksz. :-))))
|
lendvai | 117938 | 2017. november 4. 23:53 |
Vagy ez. A V8 hang a másik gyengém. :-) Sógort kell megkörnyékeznem, ő az egyetlen jelenleg akin keresztül eljuthatok ilyesmikhez. :-))
![]() |
Flenegen | 117937 | 2017. november 4. 23:52 | Válasz erre: 117933 |
lendvai | 117936 | 2017. november 4. 23:50 |
Vagy ez. A V8 hang a másik gyengém. :-) Sógort kell megkörnyékeznem, ő az egyetlen jelenleg akin keresztül eljuthatok ilyesmikhez. :-))
![]() |
lendvai | 117934 | 2017. november 4. 23:48 | Válasz erre: 117931 |
Hát ha haszontalan élményautóról van szó nekem ez egy kicsivel előbbre van.
![]() |
VVLaci | 117933 | 2017. november 4. 23:39 | Válasz erre: 117931 |
Csodálkozom, hogy még nem jutottál hozzá! :)
|
lendvai | 117930 | 2017. november 4. 23:33 | Válasz erre: 117926 |
Ne mondd el neki de én is. Bár elboldogulok a körülöttem lévő emberekkel, de néha kezd sok lenni. :-)) Na meg én egy erdő mellett nőttem fel és az egy életre belém égett. |
lendvai | 117928 | 2017. november 4. 23:31 | Válasz erre: 117924 |
A Szupertehénre sokan mondták, hogy túl nehéz. De a racionálisabb választás valóban az lenne, mellette meg a két henger a kettyóm. :-))) De a Yamaha formája hidegen hagy ez után. Femme fatale, ez van egyelőre. Ritának is tetszik, a Szupertehéntől meg nem volt annyira elragadtatva. Így egy támogatóm már van. :-)
|
Flenegen | 117927 | 2017. november 4. 23:31 | Válasz erre: 117925 |
Jó lenne a 950 is elfogadnám hiába hisztis:)
|
VVLaci | 117926 | 2017. november 4. 23:30 | Válasz erre: 117925 |
Igen, valahol egyetértek Vele! :D Főleg, hogy a szomszéd 3km-re legyen! :D
|
lendvai | 117925 | 2017. november 4. 23:28 | Válasz erre: 117922 |
Tudod milyen, ahogy öregszik, úgy válik egyre rigolyásabbá. :-))) Állatokat is elkezdett gyűjteni, meg ilyesmi. :-)))
|
VVLaci | 117924 | 2017. november 4. 23:27 | Válasz erre: 117920 |
1200 Szupertehén nem? Igaz, karakteresebb a Duki.
|
VVLaci | 117923 | 2017. november 4. 23:25 | Válasz erre: 117920 |
Szép! Most csináltam egy Dukit, a tankban úszott egy darab tömítés, ami helyenként elzárta a benzin útját. 4 nap alatt rájöttem a problémára. :) |
VVLaci | 117922 | 2017. november 4. 23:22 | Válasz erre: 117918 |
De miért??? Van, aki nézelődősen motorozik, van, aki támadja a kanyarokat. Miért kellene savazni? :)
|
lendvai | 117921 | 2017. november 4. 23:19 | Válasz erre: 117919 |
Hacsak valamelyik japán gyártó nem rukkol elő valami olyan túrás döggel, mint ez, akkor elvesztem. Jelenleg ez az egyetlen ami be tudja indítani a fantáziámat. :-)
|
lendvai | 117918 | 2017. november 4. 22:53 | Válasz erre: 117917 |
Megelőzendő Séf bácsi vitriolba áztatott nyelvét: igen, addig megpróbálok megtanulni motorozni, elvégre a medve nem játék...vagy valami ilyesmi :-)))
|
lendvai | 117917 | 2017. november 4. 22:51 | Válasz erre: 117912 |
Nekem ne mondd, én már a Ducatival szemezgetek következő motor gyanánt. :-) Az egy mocskos ribanc a Yamahához képest, bár a megbízhatatlanságot nem állom, ha a több törődés az ára akkor viszont bevállalom. :-) De még kivárok, figyelem a prédát pár évig. :-)
|
kawa70 | 117915 | 2017. november 4. 22:38 | Válasz erre: 117914 |
Ako nem jól csináltad, viszont jól jártál:))
|
Itil900 | 117914 | 2017. november 4. 22:36 | Válasz erre: 117912 |
Nana! Ez kényelmes is,praktikus is,nem is szép lyány...
|
Itil900 | 117913 | 2017. november 4. 22:35 | Válasz erre: 117909 |
Pont egy macskamániást ajánlasz?? Jó volt a leírás,már csao félhülye vagyok a dolgokhoz.
|
kawa70 | 117912 | 2017. november 4. 22:34 | Válasz erre: 117910 |
Szerintem jól csinálta:) Beleszeretett egy motorba, megvette ami tetszett neki és most már kitanulja miként is kell bánni vele:) Olyan ez mint a szép lány, mindegy ki mit mond, ugyis az tetszik:) Én is igy vettem először motort, meg többé kevésbé most is. Most már elolvasom a teszteket, de igyekszem a pozitivumokat megragadni belőle:) Ha kényelemre, praktikumra netán fogyasztásra törekednék, egy motorom se vettem volna meg:)) |
Itil900 | 117911 | 2017. november 4. 22:27 | Válasz erre: 117910 |
Hehe! Ez az én formám! A fogyasztás,űléspozíció rendben,bár az első tankolásnál majnem szélütést kaptam. Eddig is tankoltam már üres tankot,de az 12 pityi környékén már megállt,itt 16 -nál elkezdtem nézni,nem lyukas e??
|
lendvai | 117910 | 2017. november 4. 22:16 | Válasz erre: 117901 |
Hideget, meleget, most, hogy már megvetted? Nem előtte kellett volna informálódni? :-)))))
|
kawa550 | 117909 | 2017. november 4. 22:12 | Válasz erre: 117906 |
Jbx-en megtalálsz mindent amit kell. http://www.tdm-yamaha.890m.com/index.php?page=TEN |
Itil900 | 117908 | 2017. november 4. 22:11 | Válasz erre: 117904 |
Ötvözzük a kettőt: ahol hó esik kiültetjük Lakatos Márkot és olvasztóbrigádját....
|
Itil900 | 117906 | 2017. november 4. 22:08 | Válasz erre: 117905 |
Milyen patronizé??? A szódás patronig bírtam a képzést... A szélvédelem tényleg nem a Nasa szintjén vantámasztja a melkasom az ellenszél,viszont a bukómat békénhagyja
|
kawa550 | 117905 | 2017. november 4. 21:58 | Válasz erre: 117901 |
Különben nem lesz vele bajod, a kilenccáz igen jó gép, max a szélvédelem(örvények) lesz macerás, azt tudni kell elviselni. Hibája nem nagyon van, tps csere garanciában, néha hidegindító patron némelyeknek, meg elvétve a vezlánc feszítő patron, azt asszem a fjr patronjára lehet cserélni ha kell.
|
kawa550 | 117904 | 2017. november 4. 21:54 | Válasz erre: 117901 |
Hideget nem kell kérned, jön az magától, jövő héten már hó is lehet. Melegről most nem tudok semmit, talán a Lakatos Márk, de őt én nem bírom.....:)))))))))
|
kawa550 | 117903 | 2017. november 4. 21:52 | Válasz erre: 117900 |
Egy egyszerű, de nagyon hatékony tuningolás, amivel sokkal erősebb és nyomatékosabb lesz a vas, úgy hogy még a fejrángató örvényektől is megszabadul az ember, miközben lesz jobb féke és futóműve is. Szóval fogod a tádét, eladod, oszt veszel egy Zrx-et. :)))))))))))))))
|
Itil900 | 117901 | 2017. november 4. 21:41 |
Üdv Mindenkinek! Még egy tag egy 900- as Tdm- mel . Monjuk úgy: Tdm szűz. Most kössétek fel a gatyót nem- re való tekintet nélkül és meséljetek előnyökről,hátrányokról! Jöhet hideg,meleg,bírom. ![]() |
hozy | 117900 | 2017. november 4. 21:30 | Válasz erre: 117899 |
Akkor jó, így már megnyugodtam! :-) Egyébként valóban le kell már szoknom a fogyasztás nézegetéséről! Ezt sajnos hoztam magammal az autózásból. Most kövezzetek meg, de autónál minden tankoláskor fotózom az óraállást és a blokkot is. :-) Aki tavaly vett tőlem egy Lacettit, nem is értette, hogy miért küldöm át az évekig gyűjtött képeket neki! :-) Kedwes Kawa550! Hogy is van pontosan ez a pacis dolog? :-) |
kawa550 | 117899 | 2017. november 4. 21:16 | Válasz erre: 117897 |
Kolléga kicsit lódított. Az igaz hogy az utolsó széria már bdsr karbikat kapott, de ugyan úgy 38-as mint a régebbi bdst, az erigy viszont 41-es karbikon szíjja a légáramot. Tán a thundercat/ace szériás yzf volt 38, de ebben sem vok biztos.Tűállítással a régin is lehetett szórakozni mert állítható a súbertűn a seeger helye, így a tű belógása is, sőt, svájci modellekhez más tű és főfúvóka is tartozik, amivel aszongyák hogy fél litykóval kevesebbet eszik de legalább nem is megy. Különben nem kő bexarni, enyém is 6.5-7 közt eszik, igaz, van 250ccm előnyöm meg pár telivér is odaszaladt még a méneshez.... :)))))))))))))
|
kawa70 | 117898 | 2017. november 4. 21:14 | Válasz erre: 117897 |
A takarékosságnak mindig ára van, sose értettem hogy egy motornál miért hangsulyos kérdés a fogyasztás - természetesen a gyári normákhoz képest. Egyrészt a sporolással tulzottan sokat nem nyersz forintálisan, cserébe elveszti az élvezeti fokát a motorozás. Másrészt az amugyis a motorozásra forditott teljes összeghez mérten meg aztán végképp nem nagy pénzre lehet szert tenni igy egy szezonban. Én ugy vagyok vele, annyit fogyaszt amilyen kedvem van a motorozáshoz, tankolni ugyis kell ha fogy a nafta, de legalább élvezetesen tudok haladni és gyorsitani.
|
hozy | 117897 | 2017. november 4. 20:56 | Válasz erre: 117890 |
Köszönöm a válaszokat! Csak azért kérdeztem a 900-ról, mert nagyon vacilláltam, hogy azt vegyem-e meg anno. Az egy évvel fiatalabb volt (2003-as), és 12000km-el kevesebbre volt visszatekerve. (33000km-en állt) Viszont a 900-as egy nagyon "lerúgott" példány volt, ez a 4TX pedig látott gazdát is szerencsére. Mentem mindkettővel, majd döntöttem. Felettébb bosszantott volna, ha kiderül, sokkal kevesebbet eszik a 900! :-) Én úgy vettem észre a gyári áttétellel, hogy óra szerint a 100-110km/h, ahol még 5-6 liter a fogyasztás, utána már könnyen 7 liter lesz belőle. Akitől vettem azt mondta, hogy ezek az utolsó szériák R1 karbikat kaptak és lehet rajta még tűállítással takarékosabbra venni a figurát. Ez mennyire igaz? Egy kis érdekesség :-): https://www.youtube.com/watch?v=PFmRGT6GKUg |
lendvai | 117896 | 2017. november 4. 19:18 | Válasz erre: 117889 |
Az alacsony fordulaton történő rángatás nálam már a vételkor sem volt jelen, mert egyrészt ki volt herélve a légszűrőház, flappantyú kuka, másrészt nekem nem a gyári ECU osztja az észt, hanem együttműködik a Motty AFR tunerrel. A dob meg nem annyira nyitott, minimális teljesítménynövekedést sem érzek. igaz vesztést sem mert Motty öntanulós és utánhangolja a cuccot a kipufogónak megfelelően, nem kell vesződni az injektortérkép átírással.
|
kawa70 | 117895 | 2017. november 4. 19:16 | Válasz erre: 117894 |
De akkor mér irta hogy februárban nyit? A fesz letiltásáról az üzleti célzat miatt tudok, de az csak a bukot érinti, a februárt meg egy weboldallal nem kell megvárni. |
kawa550 | 117894 | 2017. november 4. 18:15 | Válasz erre: 117884 |
Na, ma láttam, nem a nav volt. A facse üzletinek nyilvánította oszt fizetnie kellett volna az észosztásért.
|
csokabi | 117893 | 2017. november 4. 14:34 | Válasz erre: 117892 |
Csak szeretne végre valakivel csacsogni! Így vagy úgy...:)
|
kawa70 | 117892 | 2017. november 4. 13:31 | Válasz erre: 117887 |
De nem is értem miért veszed magadra :))))))))
|
Flenegen | 117890 | 2017. november 4. 12:37 | Válasz erre: 117886 |
Nam a 900 is annyit eszik mint a 4TX. Csak dinamikusabb amit élvezek:)
|
Levi990 | 117889 | 2017. november 4. 10:01 |
Ha már kipufogó. Tibi, csökkent a rángatása kisfordulaton a motornak a sportdobokkal vagy semmi észrevehető különbség a gázreakcióban? Kiváncsi lennék hogy reagál még ha a másodlagos levegőt ledugózza az ember. |
Robi70 | 117888 | 2017. november 4. 09:58 | Válasz erre: 117885 |
Az én Ezüst Nyilam 6 litert kér minden egyes 100 km-en. Akkor is, ha hegyek között feldobozolva kétszeméllyel megyünk. Meg akkor is, ha egyedül gurulgatok.
|
Levi990 | 117887 | 2017. november 4. 09:57 | Válasz erre: 117863 |
Most ki nyitogatta a pofonos ládát? Remélem nem rám céloztok mert nem emlékszem hogy beszóltam volna valakinek.
|
lendvai | 117886 | 2017. november 4. 09:19 | Válasz erre: 117885 |
A 900-as 4-5l/100km-el elmegy utassal, átlagos használattal nálam, de 3 dobozzal, autópályán, 150 körül azért ő is elég falánk tud lenni. Én még nem mértem, de 5l fölött volt, annyi bizonyos.
|
hozy | 117885 | 2017. november 4. 08:29 |
Megtaláltam! :-) https://www.youtube.com/watch?v=pESY2hKCxqY Na valami ilyen hang kellene, csak normálisabb hangerővel. A fogyasztásom három dobozzal+utassal 7L/100km körül alakul, ez ráadásul "óvatos" tempóval. A 900-as valóban gazdaságosabb? |
kawa70 | 117884 | 2017. november 4. 08:22 | Válasz erre: 117867 |
Biztos rászállt a nav a sok számla miatt, amit a videokon látható motorok javitásárol adott.... aszonta februárban nyit.... Akármi legyek, ha ez nem 90 nap:))))) |
kawa70 | 117883 | 2017. november 4. 06:05 | Válasz erre: 117878 |
Nem is jó a pálinkája:) Lehet akár krumplibol is:) |
Robi70 | 117882 | 2017. november 3. 23:12 | Válasz erre: 117880 |
Lófaxt!:) Füstölt kolozsvári, lilahagyma, friss fehér kenyér. Ammmá valami. |
lendvai | 117880 | 2017. november 3. 23:02 | Válasz erre: 117879 |
De csak glutén-laktóz-minden mentes szalonnát hozhatsz, most ez a trendi.:-))))
|
Robi70 | 117879 | 2017. november 3. 22:56 | Válasz erre: 117874 |
Szólj, ha gyújtod a tüzet. Hozom a szalonnát. Falatozunk 1 jót.:)
|