18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

Fido71 117982 2017. november 6. 17:29   Válasz erre: 117981
Akko' fegyelmi....
    

kawa550 117981 2017. november 6. 17:24   Válasz erre: 117980
Nincsen, nem videjjóztam. :)))
    

yamaszaki 117980 2017. november 6. 17:17   Válasz erre: 117969
Kérjük a szokásos videjót is a történésről!!!!
    

lendvai 117979 2017. november 6. 08:02   Válasz erre: 117976
Igen, ez téli nadrág.:-) A képen 15:15 irányban van egy hosszúkás szürkésfehér folt. Az egy tanya, valami távoli rokon tenyésztett ott temérdek birkát, sokszor kaptunk zsenge birkahúst perkeltnek meg hasonlónak.:-) Anyám finomra tudta elkészíteni.:-)
    

kawa70 117978 2017. november 6. 06:03   Válasz erre: 117974
Irigyellek, nekem csak a sikság jutott. Pedig már akkoriban is a hegyeket, dombokat szerettem.
    

kawa550 117977 2017. november 5. 22:41   Válasz erre: 117975
Több eszük van ennél, a létra és a kerítés teteje is már a fa lomkoronájában van. :)
    

kawa550 117976 2017. november 5. 22:38   Válasz erre: 117974
Ez is nadrág? Egész kellemes környék.
    

lendvai 117975 2017. november 5. 22:37   Válasz erre: 117973
Ezek általában addig működnek, míg egy éles szemű ragadozó madár fel nem fedezi őket, egy zárt ólban lehet jobb helyük lenne. Vagy kezdd el kung-fuzni tanítani őket. :-)))))
    

lendvai 117974 2017. november 5. 22:28  
És Facebook helyett ilyen környékeken bóklásztam. :-) Jó az, ha nincs a közelben szomszédság. Igaz nekünk volt, de nem volt velük semmi gond. Na meg csak az egyik oldalról voltak, a másikon már a rét meg az erdő. :-)
    

kawa550 117973 2017. november 5. 22:27   Válasz erre: 117972
Ilyenünk is van, ő alszik a létra legfelső fokán. :)))) A fehér meg a kerítés tetején. :D
    

lendvai 117972 2017. november 5. 22:23   Válasz erre: 117971
Anyám tyúkja (szó szerint) 2004-ből. :-))) Én is falun nőttem fel. :-)))
    

kawa70 117971 2017. november 5. 21:35   Válasz erre: 117969
Hát az ilyen tanyasi pillanatképeket azé irigylem:)
    

kawa70 117970 2017. november 5. 21:33   Válasz erre: 117968
Értelek, és megértelek. Pláne hogy az általad emlitett személyekkel is képben vagyok. De egyébként ez általános probléma, saját szakmámban is sűrűn szembesülök vele, ráadásul az okokkal is tisztában vagyok, volt egy idő mikor tanulókat foglalkoztatam de hamar feladtam. Ráadásul a tisztelet minden formája hiányzik az Y meg Z generációból - legalábbis többségében. Bár a nyolvanas évek első fele még nem reménytelen:))
    

kawa550 117969 2017. november 5. 21:26   Válasz erre: 117967
Ma hoztuk haza Ajsát. Hát, rég röhögtem ennyit mint ma. :))))))) Neki újdonság volt az összes állatunk a macskán kívül, voltak vidám pillanatok a rácsodálkozásaival, látszott rajta hogy nem tud mit kezdeni ezzel a hápogó izével ami itt csámpázik az orra előtt de nem szabad megenni.:))))))) Artúr meg a kecsók meg a tipikus "vigyázz farkas!" beállással figyelték meredten egész nap, hol a garázs tetejéről, hol a kutyaházról, kerítésen kidugott fejjel, Artúr nagyokat dobbant, Lilike torokból horkantgat, a Berta meg akkorákat prüszköl neki, hogy még az utca végén is hallani. Közben szórakozásból felöklelnek egy egy tyúkot, a kacsa meg megállás nélkül kommentálja mindezt. :))))))))))))
    

kawa550 117968 2017. november 5. 21:15   Válasz erre: 117966
Alapvetően a mamival szerintem nincs gond, valszeg ma ők a legképzettebbek a modern dolgokban.
A baj a tanítványaik(saját tapasztalat alapján véleményezve) nem kicsit nagy arcával van, mikor hülyeségekre verik magukat, mert attól hiszik magukat karaj szakembernek.
Képeznek ők vv lacikat is, asszem nem kell mondani hogy ő a pozitív példa.
Aztán ott van a rózsaszín cicalány, aki egyik nap azon örömködik, hogy életében először sikerült 2 vezetéket úgy ahogy összeforrasztania, de ez nem tartja vissza attól, hogy hetekkel ez előtt a bánatos picsába küldje a tasit, mondván hogy egy vén hülye, aki semmihez sem ért, mert hogy szerelni csak manualból lehet. Hát, ha most ezt a kurva okos picsát odalökném egy kosárba szétszedett gixerhez egy manuallal, hogy akkor itt van, csináld, az még jövő ilyenkor se menne. De ha a szerinte szarhoz se értő tasit zárnád össze egy kosár gixerrel, az lehet hogy még aznap este berregne, manual nélkül is. Szóval azért vissza kicsit az arcból.
És amikor egy hülyegyerek, akinek életében nem volt még motorja csak 50-es libakergető, de már lobogtatja a mamis papírját és hozzánemértő faszozza a tasit a saját oldalán, csak mert rézalátétnak hívja(köznyelv ugye, mint az agm) a réz tömítő gyűrűt, azért az kemény. Mindenki tudja a saját szakmájából, én is, hogy aki kijött a suliból, az ugyan tud már valamit, de még nagyon messzire van a képzett szakembertől.
És akkor ne feledkezzünk meg levike "nincs szívómotor mert a magasabb légköri nyomás" csodás eszmefuttatásáról se, ami kb semmire se volt jó a tudálékos bohócfényezésen kívül.
Szóval nem az iskoláról van szó, hanem az ott képzett egyének többségben túl nagy arcáról. Talán nem ártana erre is rágyúrni az oktatóknak, hogy a kijövők tudják hogy kb hol a helyük a világban.
    

kawa70 117967 2017. november 5. 21:05   Válasz erre: 117965
Arra már én is kiváncsi leszek, mi a valós probléma azzal a motorral.
Ezt az állatosdit meg jó olvasni, mert bár világ életemben falusi voltam, állattartásra sose volt időm, de a környezetemben van néhány ismerős aki aktivan foglalkozik velük, és néhány állatfaj tényleg jófej.
    

kawa70 117966 2017. november 5. 21:00   Válasz erre: 117963
Amugy a mamival mi a gondjuk, azok normálisnak tüntek nekem ezidáig.
    

kawa550 117965 2017. november 5. 21:00   Válasz erre: 117964
Én nem osztom az észt ott, csak kérdeztem a szerelésnél, de ahogy nézem nem lettünk okosabbak, a zállatoknál meg csak a saját tapasztalat vs mások hallomásból véleményére reagáltam. :D
    

kawa70 117964 2017. november 5. 20:57   Válasz erre: 117962
Igasságod lehet........ gondoltam rá hogy te azé tisztában vagy vele:))
Na, te hogy boldogultál az ész osztással?:)))))))
Monyuk a kecske-birka projekt nem eccerü felvetés a mai világban, mert egyre kevesebben értebek hozzá:)
    

kawa550 117963 2017. november 5. 20:52   Válasz erre: 117961
sm-en ment megint a nagy cicaharc, a szokásos istentasi vs mami, ott ködösített valamit hogy pihen. Jjjjja.........
    

kawa550 117962 2017. november 5. 20:50   Válasz erre: 117960
Teccett tudni értelmezni a "köznyelvben zselésnek hívott" kitételt? :))))))))))))
    

kawa70 117961 2017. november 5. 19:59  
Mondom én.hogy taschnernál nagyobb a zűr lényegesen egy fészbuk leszabályozásnál. A rajongoinak elvonási tünetei és depresszios hangulatváltozásai vannak és nekik irta hogy minden februárban nyit, addig saját dolgaival foglalatoskodik. Ez minimum nav vagy más hatóságosdi, amivel azért összefügg a fészes problémája is.
    

kawa70 117960 2017. november 5. 19:32   Válasz erre: 117958
Pontosabban AGM akku. A zselés más .
    

lendvai 117959 2017. november 5. 19:26   Válasz erre: 117956
Profilban nincs, de most már megvan az infó. :-)
    

kawa550 117958 2017. november 5. 19:25   Válasz erre: 117955
Asszem igen, valami köznyelvben zselésnek hívott van benn, ami tud fekve is delejezni. :)))))
    

lendvai 117957 2017. november 5. 19:24   Válasz erre: 117955
Hát igen, a 900-ban fekszik az akkumulátor.
    

kawa550 117956 2017. november 5. 19:24   Válasz erre: 117954
Tibikével ellentétben én tudok olvasni. :))))))
    

Zsozso197 117955 2017. november 5. 19:12  
Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni van egy Tdm 900 2002 évjáratú motorom .
Létezik az hogy az akkumulátor fektetve van beszerelve?
Mert ami a most benne van az nem gyári (ytz14s)
De megnéztem a gépkönyvét a gyári(YT12B-BS)
De szerintem a gyári se férne be állitva mert magasabb mint ami benne van.
Véleményeteket,tanácsotokat előre is köszönöm!
Üdv
Zsolt
    

sjanek 117954 2017. november 5. 19:04   Válasz erre: 117953
Köszönöm a kiegészítést Kawa!
Tényleg 2003-as évjáratú 900-asom volt.
    

kawa550 117953 2017. november 5. 19:01   Válasz erre: 117952
900, 2003.
    

lendvai 117952 2017. november 5. 18:30   Válasz erre: 117951
Ez milyen TDM-hez tartozik? A profilodból nem derül ki.
    

sjanek 117951 2017. november 5. 16:40  
Sziasztok!
Motorcsere miatt eladó pár megmaradt alkatrész:
- gyári kipufogó párban,
- gyári indexek (csatlakozók nélkül),
- gyári fék + kuplung karok,
- tükrök,
-givi füstszínű plex (nem használt),
- első felső fékmunkahenger,
- mart alumínium fék és kuplung karok (nem használt).
Ha valakit érdekel valami keressen privátban, árakat megbeszéljük, képeket küldök.
A cuccok Kazincbarcikán vannak, miskolci átvétel is lehetséges, a kisebb dolgokat postázom is.
    

ati5995 117950 2017. november 5. 16:28  
https://www.kepesmotor.hu/motoros_taska_doboz/p1834694 Nem az enyém csak átmásoltam!!!
    

kawa550 117947 2017. november 5. 12:11   Válasz erre: 117946
Már hozzá tartozik. :))))))))))
    

lendvai 117946 2017. november 5. 11:56   Válasz erre: 117944
Van egy olyan érzésem (tapasztalat), hogy Ajsa érkezése után egy darabig az udvar képéhez fog tartozni a borzas farokkal fán kuporgó macska is.:-)
    

lendvai 117945 2017. november 5. 09:54   Válasz erre: 117943
Azért mert szép! :-) És két hengerrel zakatol.:-) Azt meg úgyis a jobb kezem fogja meghatározni, hogy hintaló vagy rodeó bika.:-)
    

kawa550 117944 2017. november 5. 08:25   Válasz erre: 117926
Minnyá szaporodik a gyűjtemény, reggeli után indulunk Ajsát hazahozni! :)))) Azt mondtam már hogy lett 2 tyúkom is? Igen hülyék, az egyik a kerítés oszlop tetején alszik, a másik meg a kislétra legfelső fokán. Ehhez nyilván semmi köze annak, hogy a Mirci egyfolytában baxtassa őket, azt hiszi neki hoztuk játéknak mint a kacsát. :D
    

kawa550 117943 2017. november 5. 08:23   Válasz erre: 117918
Nem tom mit akar rodeó bikán lovagolni az, aki még egy hintalóval se boldogul......:)))))))))
    

kawa550 117942 2017. november 5. 08:19   Válasz erre: 117923
Baszki, az ilyen hibát elő se hozd! Volt egy kibacott fosvágenem, menet közben állandóan leállt. Hibakeresés közben arra jutottunk hogy csontszáraz a karbi úszóháza. Benzinvezeték le, indítóz, az ac nyom mint az állat. Úszótengely pucolgatás, faxom megy egyebek. A javítás után hol egy óráig, hol egy hétig minden tuti, de aztán kezdődött elölről. Már bekötött szemmel is szét tudtam szedni azt a szart, mire az autószerelő haverom megunta a talányt oszt kitalálta hogy szedjük le és mossuk ki a tankot, meg fújjuk át a vezetékeket. A tankban volt 2 csapágygolyóra kopott kavicsdarab, amiket időnként az ac rászívott a benzinvezeték végére, elzárta a csövet, és ráadásul a vákum ott is tartotta addig, míg a hibakeresés közben meg nem bontotta az ember a benzinvezetéket, akkor levegőt kapott, elengedte a vákum meg a visszafolyó benzin is arrébb mosta és amíg újra oda nem került, addig minden tuti volt. De ebből csak annyi látszott, hogy szétszeded, nem csinálsz semmit, összerakod és megint jó egy darabig.
    

Itil900 117941 2017. november 5. 07:28   Válasz erre: 117931
Jaj! Ez nem a szegények toredója,akiknek nem tellik tetőre?
    

Flenegen 117940 2017. november 5. 00:01   Válasz erre: 117939
Tibi ne légy ilyen:)

Egész nap ilyen 4 kerekű szarok között vagyok. A múlt héten még a céges autó is volt itthon a hét végén is. Néha besokal az ember és ha még hozzáteszem azt is, hogy a céges parkoló kb félúton van a ház és a cég között....
    

lendvai 117939 2017. november 4. 23:54   Válasz erre: 117937
Bakker ez nem munkába járáshoz kell, hacsak nem egy hegy tövében dolgozol és a túloldalán lévő tövében nem laksz. :-))))
    

lendvai 117938 2017. november 4. 23:53  
Vagy ez. A V8 hang a másik gyengém. :-) Sógort kell megkörnyékeznem, ő az egyetlen jelenleg akin keresztül eljuthatok ilyesmikhez. :-))
    

Flenegen 117937 2017. november 4. 23:52   Válasz erre: 117933
Sajnos volt szerencsém az előző cégnél hosszabb ideig használni egyet:)

Most a korábbi szériát nézegetem, de mivel nettó 8 perc gyalog a munkahelyem, ezért nem nagyon van rászükség a motor és az autó mellett.
    

lendvai 117936 2017. november 4. 23:50  
Vagy ez. A V8 hang a másik gyengém. :-) Sógort kell megkörnyékeznem, ő az egyetlen jelenleg akin keresztül eljuthatok ilyesmikhez. :-))
    

lendvai 117934 2017. november 4. 23:48   Válasz erre: 117931
Hát ha haszontalan élményautóról van szó nekem ez egy kicsivel előbbre van.
    

VVLaci 117933 2017. november 4. 23:39   Válasz erre: 117931
Csodálkozom, hogy még nem jutottál hozzá! :)
    

VVLaci 117932 2017. november 4. 23:38   Válasz erre: 117931
MX-5? Jó buli! :)
    

Flenegen 117931 2017. november 4. 23:34  
Van itten még egy bakancslistás:)
    

lendvai 117930 2017. november 4. 23:33   Válasz erre: 117926
Ne mondd el neki de én is. Bár elboldogulok a körülöttem lévő emberekkel, de néha kezd sok lenni. :-))
Na meg én egy erdő mellett nőttem fel és az egy életre belém égett.
    

VVLaci 117929 2017. november 4. 23:33   Válasz erre: 117928
:))))))
    

lendvai 117928 2017. november 4. 23:31   Válasz erre: 117924
A Szupertehénre sokan mondták, hogy túl nehéz. De a racionálisabb választás valóban az lenne, mellette meg a két henger a kettyóm. :-))) De a Yamaha formája hidegen hagy ez után. Femme fatale, ez van egyelőre. Ritának is tetszik, a Szupertehéntől meg nem volt annyira elragadtatva. Így egy támogatóm már van. :-)
    

Flenegen 117927 2017. november 4. 23:31   Válasz erre: 117925
Jó lenne a 950 is elfogadnám hiába hisztis:)
    

VVLaci 117926 2017. november 4. 23:30   Válasz erre: 117925
Igen, valahol egyetértek Vele! :D Főleg, hogy a szomszéd 3km-re legyen! :D
    

lendvai 117925 2017. november 4. 23:28   Válasz erre: 117922
Tudod milyen, ahogy öregszik, úgy válik egyre rigolyásabbá. :-))) Állatokat is elkezdett gyűjteni, meg ilyesmi. :-)))
    

VVLaci 117924 2017. november 4. 23:27   Válasz erre: 117920
1200 Szupertehén nem? Igaz, karakteresebb a Duki.
    

VVLaci 117923 2017. november 4. 23:25   Válasz erre: 117920
Szép!
Most csináltam egy Dukit, a tankban úszott egy darab tömítés, ami helyenként elzárta a benzin útját. 4 nap alatt rájöttem a problémára. :)
    

VVLaci 117922 2017. november 4. 23:22   Válasz erre: 117918
De miért??? Van, aki nézelődősen motorozik, van, aki támadja a kanyarokat. Miért kellene savazni? :)
    

lendvai 117921 2017. november 4. 23:19   Válasz erre: 117919
Hacsak valamelyik japán gyártó nem rukkol elő valami olyan túrás döggel, mint ez, akkor elvesztem. Jelenleg ez az egyetlen ami be tudja indítani a fantáziámat. :-)
    

lendvai 117920 2017. november 4. 23:18   Válasz erre: 117919
Inkább 1200. :-))
    

VVLaci 117919 2017. november 4. 23:16   Válasz erre: 117917
1199??????
    

lendvai 117918 2017. november 4. 22:53   Válasz erre: 117917
Megelőzendő Séf bácsi vitriolba áztatott nyelvét: igen, addig megpróbálok megtanulni motorozni, elvégre a medve nem játék...vagy valami ilyesmi :-)))
    

lendvai 117917 2017. november 4. 22:51   Válasz erre: 117912
Nekem ne mondd, én már a Ducatival szemezgetek következő motor gyanánt. :-) Az egy mocskos ribanc a Yamahához képest, bár a megbízhatatlanságot nem állom, ha a több törődés az ára akkor viszont bevállalom. :-) De még kivárok, figyelem a prédát pár évig. :-)
    

Itil900 117916 2017. november 4. 22:48   Válasz erre: 117915
Jól járni jó!
    

kawa70 117915 2017. november 4. 22:38   Válasz erre: 117914
Ako nem jól csináltad, viszont jól jártál:))
    

Itil900 117914 2017. november 4. 22:36   Válasz erre: 117912
Nana! Ez kényelmes is,praktikus is,nem is szép lyány...
    

Itil900 117913 2017. november 4. 22:35   Válasz erre: 117909
Pont egy macskamániást ajánlasz?? Jó volt a leírás,már csao félhülye vagyok a dolgokhoz.
    

kawa70 117912 2017. november 4. 22:34   Válasz erre: 117910
Szerintem jól csinálta:)
Beleszeretett egy motorba, megvette ami tetszett neki és most már kitanulja miként is kell bánni vele:)
Olyan ez mint a szép lány, mindegy ki mit mond, ugyis az tetszik:)
Én is igy vettem először motort, meg többé kevésbé most is. Most már elolvasom a teszteket, de igyekszem a pozitivumokat megragadni belőle:)
Ha kényelemre, praktikumra netán fogyasztásra törekednék, egy motorom se vettem volna meg:))
    

Itil900 117911 2017. november 4. 22:27   Válasz erre: 117910
Hehe! Ez az én formám! A fogyasztás,űléspozíció rendben,bár az első tankolásnál majnem szélütést kaptam. Eddig is tankoltam már üres tankot,de az 12 pityi környékén már megállt,itt 16 -nál elkezdtem nézni,nem lyukas e??
    

lendvai 117910 2017. november 4. 22:16   Válasz erre: 117901
Hideget, meleget, most, hogy már megvetted? Nem előtte kellett volna informálódni? :-)))))
    

kawa550 117909 2017. november 4. 22:12   Válasz erre: 117906
Jbx-en megtalálsz mindent amit kell.
http://www.tdm-yamaha.890m.com/index.php?page=TEN
    

Itil900 117908 2017. november 4. 22:11   Válasz erre: 117904
Ötvözzük a kettőt: ahol hó esik kiültetjük Lakatos Márkot és olvasztóbrigádját....
    

Itil900 117906 2017. november 4. 22:08   Válasz erre: 117905
Milyen patronizé??? A szódás patronig bírtam a képzést... A szélvédelem tényleg nem a Nasa szintjén vantámasztja a melkasom az ellenszél,viszont a bukómat békénhagyja
    

kawa550 117905 2017. november 4. 21:58   Válasz erre: 117901
Különben nem lesz vele bajod, a kilenccáz igen jó gép, max a szélvédelem(örvények) lesz macerás, azt tudni kell elviselni. Hibája nem nagyon van, tps csere garanciában, néha hidegindító patron némelyeknek, meg elvétve a vezlánc feszítő patron, azt asszem a fjr patronjára lehet cserélni ha kell.
    

kawa550 117904 2017. november 4. 21:54   Válasz erre: 117901
Hideget nem kell kérned, jön az magától, jövő héten már hó is lehet. Melegről most nem tudok semmit, talán a Lakatos Márk, de őt én nem bírom.....:)))))))))
    

kawa550 117903 2017. november 4. 21:52   Válasz erre: 117900
Egy egyszerű, de nagyon hatékony tuningolás, amivel sokkal erősebb és nyomatékosabb lesz a vas, úgy hogy még a fejrángató örvényektől is megszabadul az ember, miközben lesz jobb féke és futóműve is. Szóval fogod a tádét, eladod, oszt veszel egy Zrx-et. :)))))))))))))))
    

kawa70 117902 2017. november 4. 21:43   Válasz erre: 117900
Nem tdm-re gondolt:)
    

Itil900 117901 2017. november 4. 21:41  
Üdv Mindenkinek!
Még egy tag egy 900- as Tdm- mel . Monjuk úgy: Tdm szűz. Most kössétek fel a gatyót nem- re való tekintet nélkül és meséljetek előnyökről,hátrányokról! Jöhet hideg,meleg,bírom.
    

hozy 117900 2017. november 4. 21:30   Válasz erre: 117899
Akkor jó, így már megnyugodtam! :-)
Egyébként valóban le kell már szoknom a fogyasztás nézegetéséről! Ezt sajnos hoztam magammal az autózásból. Most kövezzetek meg, de autónál minden tankoláskor fotózom az óraállást és a blokkot is. :-)
Aki tavaly vett tőlem egy Lacettit, nem is értette, hogy miért küldöm át az évekig gyűjtött képeket neki! :-)
Kedwes Kawa550! Hogy is van pontosan ez a pacis dolog? :-)
    

kawa550 117899 2017. november 4. 21:16   Válasz erre: 117897
Kolléga kicsit lódított. Az igaz hogy az utolsó széria már bdsr karbikat kapott, de ugyan úgy 38-as mint a régebbi bdst, az erigy viszont 41-es karbikon szíjja a légáramot. Tán a thundercat/ace szériás yzf volt 38, de ebben sem vok biztos.Tűállítással a régin is lehetett szórakozni mert állítható a súbertűn a seeger helye, így a tű belógása is, sőt, svájci modellekhez más tű és főfúvóka is tartozik, amivel aszongyák hogy fél litykóval kevesebbet eszik de legalább nem is megy. Különben nem kő bexarni, enyém is 6.5-7 közt eszik, igaz, van 250ccm előnyöm meg pár telivér is odaszaladt még a méneshez.... :)))))))))))))
    

kawa70 117898 2017. november 4. 21:14   Válasz erre: 117897
A takarékosságnak mindig ára van, sose értettem hogy egy motornál miért hangsulyos kérdés a fogyasztás - természetesen a gyári normákhoz képest. Egyrészt a sporolással tulzottan sokat nem nyersz forintálisan, cserébe elveszti az élvezeti fokát a motorozás. Másrészt az amugyis a motorozásra forditott teljes összeghez mérten meg aztán végképp nem nagy pénzre lehet szert tenni igy egy szezonban. Én ugy vagyok vele, annyit fogyaszt amilyen kedvem van a motorozáshoz, tankolni ugyis kell ha fogy a nafta, de legalább élvezetesen tudok haladni és gyorsitani.
    

hozy 117897 2017. november 4. 20:56   Válasz erre: 117890
Köszönöm a válaszokat!
Csak azért kérdeztem a 900-ról, mert nagyon vacilláltam, hogy azt vegyem-e meg anno.
Az egy évvel fiatalabb volt (2003-as), és 12000km-el kevesebbre volt visszatekerve. (33000km-en állt)
Viszont a 900-as egy nagyon "lerúgott" példány volt, ez a 4TX pedig látott gazdát is szerencsére. Mentem mindkettővel, majd döntöttem. Felettébb bosszantott volna, ha kiderül, sokkal kevesebbet eszik a 900! :-)
Én úgy vettem észre a gyári áttétellel, hogy óra szerint a 100-110km/h, ahol még 5-6 liter a fogyasztás, utána már könnyen 7 liter lesz belőle. Akitől vettem azt mondta, hogy ezek az utolsó szériák R1 karbikat kaptak és lehet rajta még tűállítással takarékosabbra venni a figurát. Ez mennyire igaz?
Egy kis érdekesség :-):
https://www.youtube.com/watch?v=PFmRGT6GKUg
    

lendvai 117896 2017. november 4. 19:18   Válasz erre: 117889
Az alacsony fordulaton történő rángatás nálam már a vételkor sem volt jelen, mert egyrészt ki volt herélve a légszűrőház, flappantyú kuka, másrészt nekem nem a gyári ECU osztja az észt, hanem együttműködik a Motty AFR tunerrel. A dob meg nem annyira nyitott, minimális teljesítménynövekedést sem érzek. igaz vesztést sem mert Motty öntanulós és utánhangolja a cuccot a kipufogónak megfelelően, nem kell vesződni az injektortérkép átírással.
    

kawa70 117895 2017. november 4. 19:16   Válasz erre: 117894
De akkor mér irta hogy februárban nyit?
A fesz letiltásáról az üzleti célzat miatt tudok, de az csak a bukot érinti, a februárt meg egy weboldallal nem kell megvárni.
    

kawa550 117894 2017. november 4. 18:15   Válasz erre: 117884
Na, ma láttam, nem a nav volt. A facse üzletinek nyilvánította oszt fizetnie kellett volna az észosztásért.
    

csokabi 117893 2017. november 4. 14:34   Válasz erre: 117892
Csak szeretne végre valakivel csacsogni! Így vagy úgy...:)
    

kawa70 117892 2017. november 4. 13:31   Válasz erre: 117887
De nem is értem miért veszed magadra :))))))))
    

kawa70 117891 2017. november 4. 13:29   Válasz erre: 117887
Nem.:)
    

Flenegen 117890 2017. november 4. 12:37   Válasz erre: 117886
Nam a 900 is annyit eszik mint a 4TX. Csak dinamikusabb amit élvezek:)
    

Levi990 117889 2017. november 4. 10:01  
Ha már kipufogó. Tibi, csökkent a rángatása kisfordulaton a motornak a sportdobokkal vagy semmi észrevehető különbség a gázreakcióban?

Kiváncsi lennék hogy reagál még ha a másodlagos levegőt ledugózza az ember.
    

Robi70 117888 2017. november 4. 09:58   Válasz erre: 117885
Az én Ezüst Nyilam 6 litert kér minden egyes 100 km-en. Akkor is, ha hegyek között feldobozolva kétszeméllyel megyünk. Meg akkor is, ha egyedül gurulgatok.
    

Levi990 117887 2017. november 4. 09:57   Válasz erre: 117863
Most ki nyitogatta a pofonos ládát? Remélem nem rám céloztok mert nem emlékszem hogy beszóltam volna valakinek.
    

lendvai 117886 2017. november 4. 09:19   Válasz erre: 117885
A 900-as 4-5l/100km-el elmegy utassal, átlagos használattal nálam, de 3 dobozzal, autópályán, 150 körül azért ő is elég falánk tud lenni. Én még nem mértem, de 5l fölött volt, annyi bizonyos.
    

hozy 117885 2017. november 4. 08:29  
Megtaláltam! :-)

https://www.youtube.com/watch?v=pESY2hKCxqY

Na valami ilyen hang kellene, csak normálisabb hangerővel.
A fogyasztásom három dobozzal+utassal 7L/100km körül alakul, ez ráadásul "óvatos" tempóval. A 900-as valóban gazdaságosabb?
    

kawa70 117884 2017. november 4. 08:22   Válasz erre: 117867
Biztos rászállt a nav a sok számla miatt, amit a videokon látható motorok javitásárol adott.... aszonta februárban nyit....
Akármi legyek, ha ez nem 90 nap:)))))
    

kawa70 117883 2017. november 4. 06:05   Válasz erre: 117878
Nem is jó a pálinkája:)
Lehet akár krumplibol is:)
    

Robi70 117882 2017. november 3. 23:12   Válasz erre: 117880
Lófaxt!:)
Füstölt kolozsvári, lilahagyma, friss fehér kenyér.
Ammmá valami.
    

kawa550 117881 2017. november 3. 23:03   Válasz erre: 117880
Zsír azért lehet benne? :)))))))))))))))
    

lendvai 117880 2017. november 3. 23:02   Válasz erre: 117879
De csak glutén-laktóz-minden mentes szalonnát hozhatsz, most ez a trendi.:-))))
    

Robi70 117879 2017. november 3. 22:56   Válasz erre: 117874
Szólj, ha gyújtod a tüzet. Hozom a szalonnát. Falatozunk 1 jót.:)
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22118