18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

kawa550 117878 2017. november 3. 22:54   Válasz erre: 117877
Ezen dógozzá még. Törköly lekvárról én még nem hallottam :))))))
    

kawa70 117877 2017. november 3. 22:40   Válasz erre: 117875
Csak amelyikböl lekvárt is. Ezt ne téveszétek szem elöl.
    

kawa70 117876 2017. november 3. 22:39   Válasz erre: 117872
Meg ahogy észrevettem van két három hasonlo szinten lévö pályabuzi aki kitartoan hozzáhordja, és azok belerángatják a müszaki dolgon megakado egyszeri motorost hogy márpedig ott mindent megoldanak. Legfeljebb ekevas lesz belöle.
    

kawa550 117875 2017. november 3. 22:38   Válasz erre: 117874
Mind1 milyet. Minden gyümölcsből lehet pályinkát főzni. :))))))))))
    

lendvai 117874 2017. november 3. 22:36  
A héten beszereztem egy láncfűrészt és elkezdtem eltávolítani a kert közepéről azt az istentől elrugaszkodott tüskebozótot. Két törzset lekopasztottam és kivágtam, még van négy, plusz a gyökér. Ez a dög szúr, karmol, harap, lett egy halom elégetnivaló tüskés hulladék, meg úgy néz ki megint lesz vagy tíz évre való kertiparti tűzifa. Tavaszig csak végzek vele. Addig ki is találom milyen gyümölcsfát rakok a helyére.
    

kawa70 117873 2017. november 3. 22:36   Válasz erre: 117870
Ja, és azért ö se százszázalékos hatásfokkal dolgozo szerelö, csak azzal annyira már nem dicsekednek. Töle is visznek el motort máshova, mer szarul vagy sehogy oldott meg valamit.
    

kawa550 117872 2017. november 3. 22:35   Válasz erre: 117869
Na, azé' a rajongók 98%-a úgy indít, hogy "nekem ugyan nincs motorom, de ekkora nagy szakembert még a világon nem....." Namostanakkor. Ha motorod sincs, akkor szerelni se szoktad, tehát tök hülye vagy a témához. De akkor honnan a bánatból tudod megítélni hogy ki a jó szerelő, ha fogalmad sincs róla? Hát az önfényező dumának bedőlésből, abban meg az öreg világbajnok, ez tagadhatatlan. :D
    

kawa70 117871 2017. november 3. 22:33   Válasz erre: 117870
Én hatelemire tippeltem, valakivel értekeztem már erröl valahol:)
    

kawa550 117870 2017. november 3. 22:30   Válasz erre: 117869
Alapvetően szerintem mint átlagos szerelővel, nincs igazán nagy baj vele, hisz akkor nem vinnék hozzá ennyien a motorjukat. Az viszont tuti, hogy aki olvasta(megfejtette?) valaha is egy 3 sorosát, az meg lehet győződve arról hogy még a nyócátalános sincs meg neki, nemhogy a motorszerelő szakiskola. Ebből kifolyásilag aztán én se adnám a kezébe a rexikét. :)))))))
    

kawa70 117869 2017. november 3. 22:24   Válasz erre: 117867
Hát az se gyenge eresztés, ha valamibe beleszól. De hogy mennyi rajongója van, azt nem hittem volna. Pedig a motorom biztos hogy hozzá nem vinném, akiben nincs tisztelet mások iránt, annak a munkája iránt se lesz.
    

kawa70 117868 2017. november 3. 22:21   Válasz erre: 117865
Az, de annak komoly elöélete van, a cb1300 alatt mindenkit lefikázott aki arrajárt:)
Remélem valojában nincs meg a diplomája, mer akkor kurva szar világ jön:)
Egyébként mindenfelé ezzel nickkel vagyok regisztrálva, ugyhogy csak én lehetek - adott esetben borsodi taplo stilusban is, ha eljutok addig:))
    

kawa550 117867 2017. november 3. 22:20  
A taschnerről tud valaki valami? Únnézki letiltotta a faszbúk vagy mi a tosz, mert már napok óta nem találni, már kezdenek hiányozni az önfényezős megintmegcsináltamegykarbiszinkront videói. :)))))))
    

kawa70 117866 2017. november 3. 22:17   Válasz erre: 117862
Azt még ne felejtsd ki hogy a fülében meg ordit közben a zene.
    

kawa550 117865 2017. november 3. 22:17   Válasz erre: 117863
Amelyik eccer látott egy gilerát lerohadni a helyi kocsma előtt, oszt azóta azt álmodja a mocskos szimón hogy ő is azzal hasít? :))))))))))
    

hozy 117864 2017. november 3. 22:16   Válasz erre: 117862
Ugyanez a fajta nyomja vezetés közben is sajnos! :-(
    

kawa70 117863 2017. november 3. 22:15   Válasz erre: 117861
Ja. Nagyritkán visszatévedek de meg is bánom mindig. Kis kancso már több helyen nyitogatta a pofonosládát, de ami késik nem mulik.
    

kawa550 117862 2017. november 3. 22:14   Válasz erre: 117858
Manapság új állatfaj van születőben, a fészbukozó gyalogos, azok a legveszélyesebb marhák jelenleg az utakon. Orruk a telóban, oszt mennek mint a homály keresztbe kasba.
    

kawa550 117861 2017. november 3. 22:10   Válasz erre: 117855
Hát az hétszentség, hogy ha a szilveszteri kemény magunkat kivonnánk itten az akciózók közül, akkor kb 3 hónapja lett volna az utolsó bejegyzés. :)))))
Ott is ezen a néven osztod az észt? Mer' akkor szép menet volt a minap. :)))))) Amúgy ott olyan szintű a parasztság, hogy az már engem is zavar, nem is nagyon folyok bele, csak röhögök a taplókon.
    

hozy 117860 2017. november 3. 22:03   Válasz erre: 117857
Igen, valóban látni néhány szép darabot a neten! A környezetemben kettő sportdobot is árulnak, amiket megnéztem. Sajnos mindkettő egyoldali, ráadásul az oldaldoboznak útban is lenne. :-(
Találtam 15-ért egész normális állapotban lévő gyárit, ezt gondoltam átalakítani egy picit. Véletlenül sem a feltűnés keltés az indok! Gyalogosként közlekedve velem is előfordult már, hogy inkább ki sem kukucskáltam a teherautó mögül, mert hallottam, hogy közeledik valami. Ha csak egyszer nem lépnek ugyanígy ki elém, nekem már épp elég! Egyébként igazad van! Gyalogosnak a zebrán elsőbbsége van, viszont sok éven át nem is tudtam mi az a "gyalogos csalogatás", amiért jelenleg buktatnak a forgalmi vizsgán.
    

mati12 117859 2017. november 3. 22:03   Válasz erre: 117853
Látszik a képen,6 db. Mátyás királyos papír.
    

kawa70 117858 2017. november 3. 21:57   Válasz erre: 117857
Elsősorban az autósokra gondolhatott inkább a kollega akik figyelmetlenül kifordulnak vagy ráhuzzák a kormányt mer épp nem figyelnek (legalábbis ez szokott a sűrűn hangoztatott indok lenni). De azok meg azt se hallanák meg ha bomba csap melléjük mer egyrészt a hang irányitottsága és terjedése pont ellentétes, másrészt dübög a mélyládával telehányt csomagtartojuk azonkivül meg messengereznek vezetés közben. Vagy csak szimplán süketek és vakok merev kormánytartással. Tehát ezt a problémát is nekünk a motoron kell kiküszöbölni:)
    

lendvai 117857 2017. november 3. 21:49   Válasz erre: 117856
Ja, nekem ott a padláson a gyári, pöcshosszabbításnak meg fenn van egy pár Leo Vince. Alig hangosabb, mint a gyári, inkább kicsit brummogósabb. Nyélgázas gyorsításnál hallani inkább a különbséget. Persze ezt is ki lehet herélni, db-killert ki lehet szedni, a csőcsatlakozásnál lévő lyuggatott lemez korongot is ki lehet szedni, de nekem már a db-killer nélkül is sok volt. Gyönyörű hangon dohog, de hosszú távon fáraszró lenne, az osztrák zsarukról nem is beszélve. Viszont a lyuggatott lemezkorong helyére katalizátor betétet is lehet rakni. Ennek a dobnak az emelkedése nekem jobban tetszik, könnyebb is mint a gyári, így elsősorban esztétikai élményként kezelem.
A zebránál meg a gyalogosnak van elsőbbsége, akár figyelmetlen, akár nem. Én ezt tartom tiszteletben. :-))
    

kawa70 117856 2017. november 3. 21:32   Válasz erre: 117843
Ha csak a hang figyelemfelkeltő hatása miatt gyaláznád meg a mérnöki precizitással megalkotott kipuffot, akkor Lendvai fórumtársnak kell a meglátását figyelembevenni. Magyarán attól még simán kijönnek lelépnek stb. Hacsaknem kályhacső nyélgázon kettesbe. A neked tetsző hangot meg szerintem leghatékonyabban dob cserével tudod orvosolni, elég szép dobokat tudnak már elérhető áron kreálni. És eladáskor meg ott a sértetlen gyári.
    

kawa70 117855 2017. november 3. 21:27   Válasz erre: 117840
Azé mer a kemény mag mindenkit elüldözött, sztán annyian maradtatok, hogy egy kártyapartit se tudnátok összehozni:))) mindenkit leoltotottatok, osztán a cizelláltabb lelkületüek megszeppentek, a kötsögök meg inkább elhuztak a sportmotorra mer ott mégiscsak a saját szintjükön osszák az észt:))))
    

kawa70 117853 2017. november 3. 21:20   Válasz erre: 117844
Nyomatékos? És mennyié, mer ha jó az ár keresek egyet.
    

hozy 117852 2017. november 3. 21:16   Válasz erre: 117850
Kicsit kezdő vagyok fórumozás tekintetében, így még nehezen találom, hova is kattintsak a válaszhoz. :-)
Köszönöm a sok jó tanácsot kipufogó ügyben!
Én a gyári dob középső részére fúrnék az eredetitől nagyobb lyukat, majd valahogy arra tennék egy átmérőben megegyező, rövidebb csövet. (hasonlót, mint a képen, amit mellékeltem) Kérdés azzal milyen lenne?! :-)
Biztos el lehet rontani, én pedig nem vagyok "hangmérnök".
Egy biztos! A V-Max-al már messziről tisztelegnek és eszük ágába sem jut lelépni. (kis gázfröccsel még a zebra környékéről is elfutnak) :-)
Hangerőre nekem bőven elég lenne olyan mint a Robié, mert hosszú távon jobban szeretem, ha csak a szélzaj zavar egymagában. (füldugó jövő szezonra szintén a tervek között szerepel) :-)
Na de ez motor, így nem az a cél, hogy csendes, vagy "praktikus" legyen! :-)
Valahol a youtube-on van egy videó, ahol olyan kipufogó van felpattintva TDM 4TX-re, hogy a két oldal sehol nincs egyesítve. Ott olyan chopperes, illetve Ducati Monster szerű hangot produkál. Nagyon tetszik, de túl hangos, így eszem ágában sincs pályázni hasonlóra.
    

Robi70 117851 2017. november 3. 20:40   Válasz erre: 117846
Palacsinta túróval, meggyöttünk a fúróval!:)))
    

Robi70 117850 2017. november 3. 20:31   Válasz erre: 117843
Végét járja, de azéé csak itt vagyunk és traccsolunk!
Kipuff ügyben, igen nekem ki van fúrva a dob hátulja. Nem túl elenáns megoldás, de egy kicsivel jobb hangja van, mint gyári dobbal. Legalábbis nekem jobban tetszik. Ezen a linken megnézheted és meghallgathatod. Már amennyit egy mikrofon visszaad az eredeti hangból.
https://plus.google.com/photos/photo/117814188424942127780/5966111929956714594?icm=false&iso=true
    

lendvai 117849 2017. november 3. 19:44   Válasz erre: 117843
El kell szomorítsalak ha csak azért szeretnél morcosabb hangot, hogy ne lépjenek le eléd a gyalogosok. Mert ugyanúgy le fognak. Ilyen a hullámok természete ebben az evilági fizikában. Na meg az emberiség is rohamtempóban hülyül és válik életképtelenné, e két dolog kombinációja vezet ilyen és ehhez hasonló élményekhez. Vannak, akik eskü alatt vallják hogy amióta sportos hangú dobbal közlekednek drámai módon csökkent az életveszélyes helyzetek száma életükben. Nos, ez az emberi lélek komplexitásának csodája, egyébként vajmi kevés köze van a hangosabb kipufogóhoz.
Javaslom, hogy a saját elégedettségedre
morcosítsd a hangját. Csak azért, hogy jó legyen hallgatni, már amikor hallod menet közben és nem
nyomja el a szélzaj.
Ehhez viszont az alábbi tanácsot tudom adni a magam részéről: a kipufogó hangját meg lehet tervezni, nem véletlen, hogy a Maseratinál külön mérnökcsapat foglalkozik ezzel. Ha te is birtokában vagy ennek a tudásnak akkor nagy,valószínűséggel sikerrel tudod átalakítani a 900 gyári dobját. Ha nem, akkor még lehet szerencséd és olyan hangja lesz a doboknak, amilyet szeretnél. Vagy ami valószínűbb, elbaszod. :-))))
    

kawa550 117848 2017. november 3. 19:43   Válasz erre: 117844
Kicsi nyema? Nagy már van.
    

kawa550 117847 2017. november 3. 19:42  
Különben ha itt eljő a vég, ott a facse tdm csopi. Ha itt is annyi kötsög lett volna annak idején, mint amennyi ott fel év alatt, há sose szoktam volna ide! :)))))))))
    

kawa550 117846 2017. november 3. 19:39   Válasz erre: 117843
Akkor Robi a te embered, nagy fúrószár koptató a csávó. :)))))))
    

kawa550 117845 2017. november 3. 19:33   Válasz erre: 117842
Átbactak, kínai hamisítványt vettél. :)))))))) Vagy nem rejszolod eleget. Enyimé még arányosan csillog. :D
    

mati12 117844 2017. november 3. 19:32  
Úgy rémlik van itt a fórumon néhány szerszám fetisiszta:-) Most láttam az Aldiba:
    

hozy 117843 2017. november 3. 19:28   Válasz erre: 117840
Ok! Akkor belehúzok! :-)
Sajnálom, hogy a végét járja, mert visszaolvasva rengeteg jó dologra lehet itt találni!
Én "csak" 2017. januárjától vagyok TDM tulaj.
Előtte F650 volt a hárombetűs márkából.
Nekem első körben a szivárgó termosztátot kellett megjavítanom, illetve a motorblokk kuplung oldalán lévő "visszahúzó" rugó volt eltörve. Szerencsére egyenesen Japánból megrendelve a termosztát tömítést és ezt a rugót, 3000HUF környékén postával együtt megálltam! Azóta (14000km) csak tankolom és cserélem a kopó alkatrészeket. Szeretem ezt a vasat, bár a "csapatban" jelenleg én vagyok vele a leggyengébb láncszem, egyáltalán nem érezni azzal a normál túratempóval, amivel gurulgatunk. (VFR800, Bandit1200, V-max1700 a barátok motorjai)
Szeretnék valamelyest morcosabb hangot kihozni belőle a következő idényre, mert a gyári kipuffal több alkalommal is kiléptek már elém gyalogosok az úttestre. Láttam itt a képek között, hogy valakinek lyukak vannak fúrva a dob hátuljába körben. Ez mennyire morcosítja a motor hangját? Azért tetszene ez a megoldás, mert vennék bontottba egy gyárit és azt alakítanám át. Az eredeti rajta szinte hibátlan, karcmentes, így nem szívesen furkálnám ki. :-)
Ráadásul nekem így tetszik a gépezet, ahogy van. Nem szeretnék más típusú sportkipufogót rátenni.

Ja és köszi Robi az üdvözlést! :-)

Hozy
    

lendvai 117842 2017. november 3. 17:56   Válasz erre: 117840
Mit károgsz itten vaze? :-)) Korán kezdődik nálad a rigolyás korszak. :-))))
Inkább azt mondd meg mi történt a D.I.D-nél, mert az erre a szezonra beszerzett lánc oldala már rozsdafoltos, ami előtte volt fenn nálam 4 évig azon meg szemernyi se volt.
    

Robi70 117841 2017. november 3. 17:33   Válasz erre: 117839
Üdv Hozy!
    

kawa550 117840 2017. november 3. 17:31   Válasz erre: 117839
Akkor húzzál bele, mert csodálnám ha ez az oldal megérné a következő évet.......
    

hozy 117839 2017. november 3. 17:00  
Szervusztok kedves motoros társak!
Egy 2002-es, osztrák import 4TX tulajdonosa vagyok.
Sok mindent sikerült megtudnom itt, így beregisztráltam.
Néha, majd kérdezek is, ha nem sértelek meg benneteket! :-)
Szép napot!

Hozy
    

lendvai 117838 2017. november 2. 21:57  
Karácsonyra pedig megsúgta a Jézuska, hogy egy nyitott GPS tartót fogok kapni, amin nem sül meg a telefon nyáron és a nap se tükröződik a dupla fólián. :-) Esőben meg ugye nem navigálunk. :-)
    

lendvai 117837 2017. november 2. 21:56  
Megnéztük a Szárnyas Fejvadász 2049-et. Akinek tetszett az első rész 1982-ből annak ez is tetszeni fog. :-)
    

Robi70 117836 2017. november 2. 19:59   Válasz erre: 117834
Bocsosz, akkor rosszul emlékeztem.
Azt a dióitalt pedig májusban letesztelhetjük. Ha még lesz belőle.:)
    

jobbkormanyos 117835 2017. november 2. 19:02   Válasz erre: 117834
Nem után nincs vessző , a végén meg pont van. Jó a diópálinkám !!
    

jobbkormanyos 117834 2017. november 2. 18:58   Válasz erre: 117826
Nem, én voltam, sőt már vagy 6 éve 17-es az első felnim, meg a hátsó gumi 160-as , 170-est is felteszek.180-ast is ki kéne próbálnom, de lehet az már nem férne be a lengővillába. Használt / új/ gumiban sokkal jobb a választék 180-ból, a 17" elsőröl nem is beszélve.
Egyszer lesz új gumim, az ez lesz hátra :
https://www.r17.hu/termek/27559/16060r17-pirelli-scorpion-trail-ii-rear-69w-tl-motorgumi
9mm mintamélység, lehet nálam elmegy 8 ezret. / 1000-es Afrikán kibírt 14 et /
Most úgy nézem jóárasítva van ez is
    

Robi70 117833 2017. november 2. 18:25   Válasz erre: 117832
Hány embert kellett megölnöd, hogy ennyiért megvehesd!?:)
    

ati5995 117832 2017. november 2. 17:51  
Nem rá értettem a kanyar problémát.Én most vettem Pirelli Angel Gt-t 170-120 új garnitúrát 40ért--egyedi eset volt csak sajna-jó lesz a tavaszi-nyári Osztrák -Horvát kanyargásra
    

kawa550 117831 2017. november 2. 17:19   Válasz erre: 117829
Na, azé robit már kicsit se kell félteni, megy minta zállat. :)))))))
    

Robi70 117830 2017. november 2. 17:01   Válasz erre: 117828
Jaaaa! Akkó semmi!:)
Jövő nyáron cserés lesz eleje, hátulja. Majd akkor megnézem mi a felhozatal méret ügyben. Mert így a Pirelli és az új Misi között dől el a verseny. Sok függ attól mennyit bír még ki a Pirelli, az eddigi 6e km után.
    

ati5995 117829 2017. november 2. 16:46  
B..ki te akkor sem félsz ha nincs rajta gumi!!! De valakit az is zavar ha kanyarodik az aszfalt! ahány ember....
    

kawa550 117828 2017. november 2. 15:13   Válasz erre: 117826
120-as 17" elsőm volt vagy 8 évig. Úgy tűnt mintha halálosan féltem volna?
    

Levi990 117827 2017. november 2. 11:02   Válasz erre: 117825
Ha a felni szélessége passzol akkor elméletileg jó is lehet a 900asmérete a 850-esen, max a futóművet kell picit alakítani. Szerintem a 900-asnak is jót tesz a hátulján egy minimális emelés vagy az elején ültetés. Eléggé "farnehéz" motor gyárilag.
    

Robi70 117826 2017. november 2. 09:49   Válasz erre: 117825
Valaki (talán jobbkormányos Gyula) mesélte, hogy gyáritól eltérő gumival motorozott egy ideig és halál félelme volt szinte minden kanyarban.
Nem tudom milyen motoron, vagy mennyire tért el a méret, de ilyen sztori után inkább maradok a gyári méretnél.
    

lendvai 117825 2017. november 2. 09:35   Válasz erre: 117823
Lehet, hogy a 120-as még tényleg elfér. Mérd meg a felniszélességet, a 900-é 108mm. Ha a 4TX-é nem nagyon keskenyebb, akkor ráfér a 120-as gumi, annak mondjuk nem árt utánajárni hogy plusz 10mm hogyan befolyásolja a futómű viselkedését. Szerintem nem nagyon.
    

kawa550 117824 2017. november 2. 09:19   Válasz erre: 117823
Haszon álljál fokalmazás gátlót! :)))))))))
    

Robi70 117823 2017. november 2. 08:54   Válasz erre: 117822
Úgy biza. Rosszul fogamzottam!:)
    

lendvai 117822 2017. november 1. 21:02   Válasz erre: 117821
Ezek szerint nem a 18" a probléma, hanem a 110/120?
    

csokabi 117821 2017. november 1. 20:15   Válasz erre: 117819
Miért nem raksz fel 900-as méretben? Abban még árulnak.
    

lendvai 117820 2017. november 1. 20:02   Válasz erre: 117819
Nebassz, mióta? Nekem még PR4 van elöl.
    

lendvai 117819 2017. november 1. 19:58   Válasz erre: 117818
Mi a gond? Spártai tréning is van, pedig Spárta sem létezik már. :-)
    

Robi70 117819 2017. november 1. 19:58   Válasz erre: 117804
Sajna már a pr4-ből sincs 18 collos. Elől nekem is pr 3 feszül a felnin.
Ebből kiindulva, valszeg az új szériából sem lesz.
    

Hr.Geiger 117818 2017. november 1. 18:43   Válasz erre: 117815
Milyen jugoszláv ? :-) Mikor ez az eb meglátta a napvilágot, hol volt már Yugoslavia??? :-)))))))))))))
    

kawa70 117817 2017. november 1. 17:42   Válasz erre: 117815
Azaz:) Csak nem akartam hülyeséget irni, én safranyica néven ismertem de kicsit sem biztos hogy igy irják:)
    

kawa550 117816 2017. november 1. 17:42   Válasz erre: 117813
Azé annál nagyobb, pedig ez kislány. :D
    

kawa550 117815 2017. november 1. 17:40   Válasz erre: 117811
Sarplaninac, jugoszláv farkasölő. Egy perccel azután hogy életében először látott, már a nyakamban volt a lába, úgy adta a puszit és vakartatta magát, aztán onnantól már el se engedett, gyakorlatilag addig kellett simogatni míg el nem jöttünk, és simán jött volna velem. haza. De majd a hétvégén, motorral nem eccerű hazafuvarozni. :))))) Közel sem olyan agresszív az emberekkel mint a kaukázusi, nyugis fajta, de senki sem akar oda bemászni ahol ő fexik a kerítés túlfelén. És jól is teszi....:))))))))
    

lendvai 117814 2017. november 1. 17:38   Válasz erre: 117807
Szerintem ezek szeretik a birkahúst, a kecskehúsért meg egyenesen rajonganak. :-) Az én seggem csak utánuk lehet a sorban. :-) Én maradok a macskádnál, kutyák nem nekem valók. :-)
    

kawa70 117813 2017. november 1. 17:34   Válasz erre: 117812
Nagyjából igy igaz, elég agressziv fajta, de nagyságra olyan németjuhászforma.
    

csanesz 117812 2017. november 1. 17:32   Válasz erre: 117807
Mindig is csodáltam ezt a márkát.
Ez nem szarozik, addig rágja a betörőt amíg mozog.
Egy ilyen itt Pesthidegkúton volt egy törékeny hölgynek. Csak kerítés mögül csodáltuk, mikor sétáltatta.
De az benga nagydarab jószág volt.
    

kawa70 117811 2017. november 1. 17:23   Válasz erre: 117807
mijez, kaukázusi? volt valamikor ugyanilyen kinézetű kutyám....
    

kawa70 117810 2017. november 1. 17:22   Válasz erre: 117806
Azok vagy visszatekert órások, vagy sznob utánfutós motorok 40 ezerrel :)))
    

csanesz 117809 2017. november 1. 17:17   Válasz erre: 117808
Nem rossz!
https://www.gumiteszt.com/web/pages/motorbicikligumik/michelin/pilot-power-2ct
    

kawa550 117808 2017. november 1. 16:51   Válasz erre: 117804
Baccki, asse tudtam hogy van ilyen. :))) perpill asszem, hogy a következő vagy pilot power 2ct lesz(igen jó árban mérik és némelyek szerint egyrészt faxa, másrészt annyit bír mint némely túra) vagy power3.
    

kawa550 117807 2017. november 1. 16:49   Válasz erre: 117805
Ámátőr zsonglőr! Most jöttünk haza a motorolásból Zsuzsikával! :))))))
Megnéztük ki fogja lerágni a fél seggedet ha mégeccer beteszed ide a lábad. Egy igaz kis(????) édibébi cukorborsó, a neve Ajsa. :)))))))))))
    

Levi990 117806 2017. november 1. 16:06   Válasz erre: 117805
Bezzeg ha BMW lenne.... :D
    

lendvai 117805 2017. november 1. 14:53   Válasz erre: 117804
Nekem tavasszal kell egy új hátsó, majd akkor szétnézek Misiéknél. Ma cseréltem le az olajat, felhúztam a gépet az állványokra és megy rá a ponyva. Idén már nem tervezek motorozást. Elszörnyedve láttam, hogy az óra alapján eladhatatlan a gépem a hasznaltauto.hu-n, hiszen 13 évesen az elborzasztó 80 ezer km van benne. Agyonhasznált roncs, ez van. :-)
    

csokabi 117804 2017. november 1. 13:50  
Na mi van Misi-hívők? Megjelent az új papucs http://motorrad.michelin.de/reifen/michelin-road-5#dim és itt nincs róla még egy mukk sem?:)
Igaz, 18-as felnire még nincs a kínálatban.
    

Bimmer1 117803 2017. november 1. 08:38   Válasz erre: 117800

    

Bimmer1 117802 2017. november 1. 08:35   Válasz erre: 117800

    

SzVZoli 117801 2017. október 30. 19:42   Válasz erre: 117799
Köszi !
Rápillantok
    

Zeebowski 117800 2017. október 29. 17:18  
Sziasztok!

YAMAHA TDM 850 4TX-hez (évj.: 2001) keresek oldaldoboz tartó konzolt.
Előre is köszönök minden megmozdulást az ügyben.
    

kozmax 117799 2017. október 29. 16:38   Válasz erre: 117795
kedo.de megtalálod.
80 euro szett+ szállítás.
    

Robi70 117798 2017. október 29. 15:55   Válasz erre: 117797
Igen. Régen mindennapos sztori volt.
Ma már, legalább három papírral kell igazolnod, hogy a megfelelő helyen, nagy szakértelemmel ártalmatlanítottad azt a veszélyes dolgot, amit 1 kis gyakorlatiassággal többféle képen is hasznosíthatsz!:)
    

kawa550 117797 2017. október 29. 14:52   Válasz erre: 117796
Ó, az viszonylag egyszerű és nincs benn semmi különös. Az állomás átépítésekor ezeket az ajtókat, meg egy 20m hosszú nagy üvegtáblákból álló üvegfalat a bontási terv szerint le kellett volna zúzni, aztán kiszállítani a helyi szeméttelepre. apám volt az állomás házgondnokságának vezetője, és egy láda sörért rávette a bontómunkásokat hogy finoman és egy darabban szedjék ki a táblákat ne törve, aztán ha már a kertünk sincs messzebb mint a szeméttelep, akkor miért ne vinné oda a teherautó? Aztán lett belőle garázsablak, üvegház, ilyesmi. :)))))
    

Robi70 117796 2017. október 29. 14:40   Válasz erre: 117794
Érdekes történet lehet az is, hogyan jutott birtokodba eme nemes darabja, Nyugat-Magyarország történelmének. Elmesélnéd?:)
    

SzVZoli 117795 2017. október 29. 11:02  
Sziasztok !
Kellene egy kis műszaki hozzászólás,szakértés !
Elkezdett kicsit hangoskodni a kuplungom ,több mint valószínű hogy a kosár rugói csörömpölnek
Mint itt a videón .: https://www.youtube.com/watch?v=bviD0rEUWdY

Valaki javított-e már így https://www.youtube.com/watch?v=vDKoV_g6_mM&t=9s
Kérdésem hogy a rugókat és a szegecset honnan szereztétek ?
Vagy van e cég aki ezzel foglalkozna ?
Köszi
    

kawa550 117794 2017. október 29. 10:35  
Fölheftöltem a hátsó platnit is a rexire, a givi platnit egy 1cm vastag alu öntvény lappal helyettesítettem, ami egykoron a soproni vasútállomás nemzetközi várótermének üvegajtaján teljesített szolgálatot mint fogantyú. :D
    

kawa550 117793 2017. október 29. 10:33   Válasz erre: 117792
Csak azért kérdeztem mert az amcsi rexi oldalon ezzel a finom jelzővel illetik a herliseket, és ezek a PC inkorrekt szemetek még azt is említették, hogy kalapácsra csak akkor van szükséged ha herlit szerelsz, de akkor jó nagyra..... :))))))))
    

lendvai 117792 2017. október 28. 22:59   Válasz erre: 117790
A közlekedés itten (illetve ottan, már visszajöttem) sokkal olcsóbb és sokkal hatékonyabb, mint itt. Itt van ritmusa, sokszor még a városon belüli csúcsban sem kellett a fékre lépnem csak a lámpánál megálláskor. Jelentős gyorshajtás, sorok közti cikázás, egymás seggébe mászás nem volt. Még a Ferrarival is ugyanúgy csorogtak az autópályán, mint a többi autó. Ez azért Mo-n elég ritka. Harley-ból nagyon sok van, de itt nem nagyon cserélik le a gyári kipufogókat. Azokon kívül láttam néhány japán sportmotort, sokat hosszabbított hátsó villával. BMW-t nem láttam, biztos a szervizben voltak, hiszen megírták, hogy aki itt BMW-t vesz az jobb, ha tárol egy nagyobbacska összeget a bankszámláján annak javíttatására is. :-)
    

Traktoros 117791 2017. október 28. 18:46   Válasz erre: 117789
Köszönöm, mindent kipróbálok.
    

kawa550 117790 2017. október 28. 18:45   Válasz erre: 117783
Osztán Tibike! Meséjjé valamit a nagyvizen túlról, pl az Hardley Ablesons-okról..... :D
    

kawa550 117789 2017. október 28. 18:43   Válasz erre: 117788
Az oldaltámasz kapcsolóval van valami nyűgje, fújd be jó alaposan kontaktsprével aztán nyomkodd meg amennyire lehet. De persze az is lehet amit hamster mondott a facsén, hogy a gyújtáskapcsoló kezd kikopni.
    

Traktoros 117788 2017. október 28. 18:24   Válasz erre: 117787
köszi, csak ebből nem értek semmit.
    

Fido71 117787 2017. október 28. 17:54   Válasz erre: 117786
19 Sidestand kapcsoló (nyitott áramköri kábel ECU-hoz) Nyitott áramkört észlel a bemeneti vonalon az oldalsó kapcsolóról az ECU-ra NE START
    

Traktoros 117786 2017. október 28. 16:39  
Sziasztok! Ma alig akart beindulni a motorom. 900-a gépről van szó. tekert és nem indult. 19-es kódot írt. Tudja valaki mi az a hibakód?
    

Itil900 117785 2017. október 28. 15:16   Válasz erre: 117783
Mondjuk,a tankolás sem hülyeség! Kinek melyik benya vált be? Vollt egy bömbim,őneki a shell 95- ös,nameg az omv prémium volt a nyerő, egy másik nem tudott különbséget tenni a mol 95- ös és 100- as közt.
    

Nmiki 117784 2017. október 28. 06:31   Válasz erre: 117745
Biztosítót váltani csak 1 év után lehet, előbb nem!
    

lendvai 117783 2017. október 27. 19:54   Válasz erre: 117782
Milyen tanácsokra számítasz tankolással kapcsolatban? :-)
    

Itil900 117782 2017. október 27. 18:34  
Üdv a kiscsapatnak!
Rövidesen alám kerül a Tdm 900. Mire készüljek fel? Jöhetnek a tanácsok! ("Tankolásra" című javaslatok csak érdekesek lehetnek...
    

night-rider 117781 2017. október 27. 09:42   Válasz erre: 117780
én is
    

Flenegen 117780 2017. október 27. 08:07  
Én tegnap elköltöztetem a téli szállásra a motort. Ha akarom onnan is előveszem ha az idő engedi, meg s kedvem tartja...
    

Gabi_1 117779 2017. október 26. 20:25   Válasz erre: 117777
Ja,a KRESZ legalább már pipa.
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22118