kawa550 | 117878 | 2017. november 3. 22:54 | Válasz erre: 117877 |
Ezen dógozzá még. Törköly lekvárról én még nem hallottam :))))))
|
kawa70 | 117877 | 2017. november 3. 22:40 | Válasz erre: 117875 |
Csak amelyikböl lekvárt is. Ezt ne téveszétek szem elöl.
|
kawa70 | 117876 | 2017. november 3. 22:39 | Válasz erre: 117872 |
Meg ahogy észrevettem van két három hasonlo szinten lévö pályabuzi aki kitartoan hozzáhordja, és azok belerángatják a müszaki dolgon megakado egyszeri motorost hogy márpedig ott mindent megoldanak. Legfeljebb ekevas lesz belöle.
|
kawa550 | 117875 | 2017. november 3. 22:38 | Válasz erre: 117874 |
Mind1 milyet. Minden gyümölcsből lehet pályinkát főzni. :))))))))))
|
lendvai | 117874 | 2017. november 3. 22:36 |
A héten beszereztem egy láncfűrészt és elkezdtem eltávolítani a kert közepéről azt az istentől elrugaszkodott tüskebozótot. Két törzset lekopasztottam és kivágtam, még van négy, plusz a gyökér. Ez a dög szúr, karmol, harap, lett egy halom elégetnivaló tüskés hulladék, meg úgy néz ki megint lesz vagy tíz évre való kertiparti tűzifa. Tavaszig csak végzek vele. Addig ki is találom milyen gyümölcsfát rakok a helyére.
|
kawa70 | 117873 | 2017. november 3. 22:36 | Válasz erre: 117870 |
Ja, és azért ö se százszázalékos hatásfokkal dolgozo szerelö, csak azzal annyira már nem dicsekednek. Töle is visznek el motort máshova, mer szarul vagy sehogy oldott meg valamit.
|
kawa550 | 117872 | 2017. november 3. 22:35 | Válasz erre: 117869 |
Na, azé' a rajongók 98%-a úgy indít, hogy "nekem ugyan nincs motorom, de ekkora nagy szakembert még a világon nem....." Namostanakkor. Ha motorod sincs, akkor szerelni se szoktad, tehát tök hülye vagy a témához. De akkor honnan a bánatból tudod megítélni hogy ki a jó szerelő, ha fogalmad sincs róla? Hát az önfényező dumának bedőlésből, abban meg az öreg világbajnok, ez tagadhatatlan. :D
|
kawa70 | 117871 | 2017. november 3. 22:33 | Válasz erre: 117870 |
Én hatelemire tippeltem, valakivel értekeztem már erröl valahol:)
|
kawa550 | 117870 | 2017. november 3. 22:30 | Válasz erre: 117869 |
Alapvetően szerintem mint átlagos szerelővel, nincs igazán nagy baj vele, hisz akkor nem vinnék hozzá ennyien a motorjukat. Az viszont tuti, hogy aki olvasta(megfejtette?) valaha is egy 3 sorosát, az meg lehet győződve arról hogy még a nyócátalános sincs meg neki, nemhogy a motorszerelő szakiskola. Ebből kifolyásilag aztán én se adnám a kezébe a rexikét. :)))))))
|
kawa70 | 117869 | 2017. november 3. 22:24 | Válasz erre: 117867 |
Hát az se gyenge eresztés, ha valamibe beleszól. De hogy mennyi rajongója van, azt nem hittem volna. Pedig a motorom biztos hogy hozzá nem vinném, akiben nincs tisztelet mások iránt, annak a munkája iránt se lesz.
|
kawa70 | 117868 | 2017. november 3. 22:21 | Válasz erre: 117865 |
Az, de annak komoly elöélete van, a cb1300 alatt mindenkit lefikázott aki arrajárt:) Remélem valojában nincs meg a diplomája, mer akkor kurva szar világ jön:) Egyébként mindenfelé ezzel nickkel vagyok regisztrálva, ugyhogy csak én lehetek - adott esetben borsodi taplo stilusban is, ha eljutok addig:)) |
kawa550 | 117867 | 2017. november 3. 22:20 |
A taschnerről tud valaki valami? Únnézki letiltotta a faszbúk vagy mi a tosz, mert már napok óta nem találni, már kezdenek hiányozni az önfényezős megintmegcsináltamegykarbiszinkront videói. :)))))))
|
kawa70 | 117866 | 2017. november 3. 22:17 | Válasz erre: 117862 |
Azt még ne felejtsd ki hogy a fülében meg ordit közben a zene.
|
kawa550 | 117865 | 2017. november 3. 22:17 | Válasz erre: 117863 |
Amelyik eccer látott egy gilerát lerohadni a helyi kocsma előtt, oszt azóta azt álmodja a mocskos szimón hogy ő is azzal hasít? :))))))))))
|
hozy | 117864 | 2017. november 3. 22:16 | Válasz erre: 117862 |
Ugyanez a fajta nyomja vezetés közben is sajnos! :-(
|
kawa70 | 117863 | 2017. november 3. 22:15 | Válasz erre: 117861 |
Ja. Nagyritkán visszatévedek de meg is bánom mindig. Kis kancso már több helyen nyitogatta a pofonosládát, de ami késik nem mulik.
|
kawa550 | 117862 | 2017. november 3. 22:14 | Válasz erre: 117858 |
Manapság új állatfaj van születőben, a fészbukozó gyalogos, azok a legveszélyesebb marhák jelenleg az utakon. Orruk a telóban, oszt mennek mint a homály keresztbe kasba.
|
kawa550 | 117861 | 2017. november 3. 22:10 | Válasz erre: 117855 |
Hát az hétszentség, hogy ha a szilveszteri kemény magunkat kivonnánk itten az akciózók közül, akkor kb 3 hónapja lett volna az utolsó bejegyzés. :))))) Ott is ezen a néven osztod az észt? Mer' akkor szép menet volt a minap. :)))))) Amúgy ott olyan szintű a parasztság, hogy az már engem is zavar, nem is nagyon folyok bele, csak röhögök a taplókon. |
hozy | 117860 | 2017. november 3. 22:03 | Válasz erre: 117857 |
Igen, valóban látni néhány szép darabot a neten! A környezetemben kettő sportdobot is árulnak, amiket megnéztem. Sajnos mindkettő egyoldali, ráadásul az oldaldoboznak útban is lenne. :-( Találtam 15-ért egész normális állapotban lévő gyárit, ezt gondoltam átalakítani egy picit. Véletlenül sem a feltűnés keltés az indok! Gyalogosként közlekedve velem is előfordult már, hogy inkább ki sem kukucskáltam a teherautó mögül, mert hallottam, hogy közeledik valami. Ha csak egyszer nem lépnek ugyanígy ki elém, nekem már épp elég! Egyébként igazad van! Gyalogosnak a zebrán elsőbbsége van, viszont sok éven át nem is tudtam mi az a "gyalogos csalogatás", amiért jelenleg buktatnak a forgalmi vizsgán. |
mati12 | 117859 | 2017. november 3. 22:03 | Válasz erre: 117853 |
Látszik a képen,6 db. Mátyás királyos papír.
|
kawa70 | 117858 | 2017. november 3. 21:57 | Válasz erre: 117857 |
Elsősorban az autósokra gondolhatott inkább a kollega akik figyelmetlenül kifordulnak vagy ráhuzzák a kormányt mer épp nem figyelnek (legalábbis ez szokott a sűrűn hangoztatott indok lenni). De azok meg azt se hallanák meg ha bomba csap melléjük mer egyrészt a hang irányitottsága és terjedése pont ellentétes, másrészt dübög a mélyládával telehányt csomagtartojuk azonkivül meg messengereznek vezetés közben. Vagy csak szimplán süketek és vakok merev kormánytartással. Tehát ezt a problémát is nekünk a motoron kell kiküszöbölni:)
|
lendvai | 117857 | 2017. november 3. 21:49 | Válasz erre: 117856 |
Ja, nekem ott a padláson a gyári, pöcshosszabbításnak meg fenn van egy pár Leo Vince. Alig hangosabb, mint a gyári, inkább kicsit brummogósabb. Nyélgázas gyorsításnál hallani inkább a különbséget. Persze ezt is ki lehet herélni, db-killert ki lehet szedni, a csőcsatlakozásnál lévő lyuggatott lemez korongot is ki lehet szedni, de nekem már a db-killer nélkül is sok volt. Gyönyörű hangon dohog, de hosszú távon fáraszró lenne, az osztrák zsarukról nem is beszélve. Viszont a lyuggatott lemezkorong helyére katalizátor betétet is lehet rakni. Ennek a dobnak az emelkedése nekem jobban tetszik, könnyebb is mint a gyári, így elsősorban esztétikai élményként kezelem. A zebránál meg a gyalogosnak van elsőbbsége, akár figyelmetlen, akár nem. Én ezt tartom tiszteletben. :-)) |
kawa70 | 117856 | 2017. november 3. 21:32 | Válasz erre: 117843 |
Ha csak a hang figyelemfelkeltő hatása miatt gyaláznád meg a mérnöki precizitással megalkotott kipuffot, akkor Lendvai fórumtársnak kell a meglátását figyelembevenni. Magyarán attól még simán kijönnek lelépnek stb. Hacsaknem kályhacső nyélgázon kettesbe. A neked tetsző hangot meg szerintem leghatékonyabban dob cserével tudod orvosolni, elég szép dobokat tudnak már elérhető áron kreálni. És eladáskor meg ott a sértetlen gyári.
|
kawa70 | 117855 | 2017. november 3. 21:27 | Válasz erre: 117840 |
Azé mer a kemény mag mindenkit elüldözött, sztán annyian maradtatok, hogy egy kártyapartit se tudnátok összehozni:))) mindenkit leoltotottatok, osztán a cizelláltabb lelkületüek megszeppentek, a kötsögök meg inkább elhuztak a sportmotorra mer ott mégiscsak a saját szintjükön osszák az észt:))))
|
kawa70 | 117853 | 2017. november 3. 21:20 | Válasz erre: 117844 |
Nyomatékos? És mennyié, mer ha jó az ár keresek egyet.
|
hozy | 117852 | 2017. november 3. 21:16 | Válasz erre: 117850 |
Robi70 | 117851 | 2017. november 3. 20:40 | Válasz erre: 117846 |
Palacsinta túróval, meggyöttünk a fúróval!:)))
|
Robi70 | 117850 | 2017. november 3. 20:31 | Válasz erre: 117843 |
Végét járja, de azéé csak itt vagyunk és traccsolunk! Kipuff ügyben, igen nekem ki van fúrva a dob hátulja. Nem túl elenáns megoldás, de egy kicsivel jobb hangja van, mint gyári dobbal. Legalábbis nekem jobban tetszik. Ezen a linken megnézheted és meghallgathatod. Már amennyit egy mikrofon visszaad az eredeti hangból. https://plus.google.com/photos/photo/117814188424942127780/5966111929956714594?icm=false&iso=true |
lendvai | 117849 | 2017. november 3. 19:44 | Válasz erre: 117843 |
El kell szomorítsalak ha csak azért szeretnél morcosabb hangot, hogy ne lépjenek le eléd a gyalogosok. Mert ugyanúgy le fognak. Ilyen a hullámok természete ebben az evilági fizikában. Na meg az emberiség is rohamtempóban hülyül és válik életképtelenné, e két dolog kombinációja vezet ilyen és ehhez hasonló élményekhez. Vannak, akik eskü alatt vallják hogy amióta sportos hangú dobbal közlekednek drámai módon csökkent az életveszélyes helyzetek száma életükben. Nos, ez az emberi lélek komplexitásának csodája, egyébként vajmi kevés köze van a hangosabb kipufogóhoz. Javaslom, hogy a saját elégedettségedre morcosítsd a hangját. Csak azért, hogy jó legyen hallgatni, már amikor hallod menet közben és nem nyomja el a szélzaj. Ehhez viszont az alábbi tanácsot tudom adni a magam részéről: a kipufogó hangját meg lehet tervezni, nem véletlen, hogy a Maseratinál külön mérnökcsapat foglalkozik ezzel. Ha te is birtokában vagy ennek a tudásnak akkor nagy,valószínűséggel sikerrel tudod átalakítani a 900 gyári dobját. Ha nem, akkor még lehet szerencséd és olyan hangja lesz a doboknak, amilyet szeretnél. Vagy ami valószínűbb, elbaszod. :-)))) |
kawa550 | 117847 | 2017. november 3. 19:42 |
Különben ha itt eljő a vég, ott a facse tdm csopi. Ha itt is annyi kötsög lett volna annak idején, mint amennyi ott fel év alatt, há sose szoktam volna ide! :)))))))))
|
kawa550 | 117846 | 2017. november 3. 19:39 | Válasz erre: 117843 |
Akkor Robi a te embered, nagy fúrószár koptató a csávó. :)))))))
|
kawa550 | 117845 | 2017. november 3. 19:33 | Válasz erre: 117842 |
Átbactak, kínai hamisítványt vettél. :)))))))) Vagy nem rejszolod eleget. Enyimé még arányosan csillog. :D
|
mati12 | 117844 | 2017. november 3. 19:32 |
Úgy rémlik van itt a fórumon néhány szerszám fetisiszta:-) Most láttam az Aldiba:
![]() |
hozy | 117843 | 2017. november 3. 19:28 | Válasz erre: 117840 |
Ok! Akkor belehúzok! :-) Sajnálom, hogy a végét járja, mert visszaolvasva rengeteg jó dologra lehet itt találni! Én "csak" 2017. januárjától vagyok TDM tulaj. Előtte F650 volt a hárombetűs márkából. Nekem első körben a szivárgó termosztátot kellett megjavítanom, illetve a motorblokk kuplung oldalán lévő "visszahúzó" rugó volt eltörve. Szerencsére egyenesen Japánból megrendelve a termosztát tömítést és ezt a rugót, 3000HUF környékén postával együtt megálltam! Azóta (14000km) csak tankolom és cserélem a kopó alkatrészeket. Szeretem ezt a vasat, bár a "csapatban" jelenleg én vagyok vele a leggyengébb láncszem, egyáltalán nem érezni azzal a normál túratempóval, amivel gurulgatunk. (VFR800, Bandit1200, V-max1700 a barátok motorjai) Szeretnék valamelyest morcosabb hangot kihozni belőle a következő idényre, mert a gyári kipuffal több alkalommal is kiléptek már elém gyalogosok az úttestre. Láttam itt a képek között, hogy valakinek lyukak vannak fúrva a dob hátuljába körben. Ez mennyire morcosítja a motor hangját? Azért tetszene ez a megoldás, mert vennék bontottba egy gyárit és azt alakítanám át. Az eredeti rajta szinte hibátlan, karcmentes, így nem szívesen furkálnám ki. :-) Ráadásul nekem így tetszik a gépezet, ahogy van. Nem szeretnék más típusú sportkipufogót rátenni. Ja és köszi Robi az üdvözlést! :-) Hozy |
lendvai | 117842 | 2017. november 3. 17:56 | Válasz erre: 117840 |
Mit károgsz itten vaze? :-)) Korán kezdődik nálad a rigolyás korszak. :-)))) Inkább azt mondd meg mi történt a D.I.D-nél, mert az erre a szezonra beszerzett lánc oldala már rozsdafoltos, ami előtte volt fenn nálam 4 évig azon meg szemernyi se volt. |
kawa550 | 117840 | 2017. november 3. 17:31 | Válasz erre: 117839 |
Akkor húzzál bele, mert csodálnám ha ez az oldal megérné a következő évet.......
|
hozy | 117839 | 2017. november 3. 17:00 |
lendvai | 117838 | 2017. november 2. 21:57 |
Karácsonyra pedig megsúgta a Jézuska, hogy egy nyitott GPS tartót fogok kapni, amin nem sül meg a telefon nyáron és a nap se tükröződik a dupla fólián. :-) Esőben meg ugye nem navigálunk. :-)
|
lendvai | 117837 | 2017. november 2. 21:56 |
Megnéztük a Szárnyas Fejvadász 2049-et. Akinek tetszett az első rész 1982-ből annak ez is tetszeni fog. :-)
|
Robi70 | 117836 | 2017. november 2. 19:59 | Válasz erre: 117834 |
Bocsosz, akkor rosszul emlékeztem. Azt a dióitalt pedig májusban letesztelhetjük. Ha még lesz belőle.:) |
jobbkormanyos | 117835 | 2017. november 2. 19:02 | Válasz erre: 117834 |
Nem után nincs vessző , a végén meg pont van. Jó a diópálinkám !!
|
jobbkormanyos | 117834 | 2017. november 2. 18:58 | Válasz erre: 117826 |
Nem, én voltam, sőt már vagy 6 éve 17-es az első felnim, meg a hátsó gumi 160-as , 170-est is felteszek.180-ast is ki kéne próbálnom, de lehet az már nem férne be a lengővillába. Használt / új/ gumiban sokkal jobb a választék 180-ból, a 17" elsőröl nem is beszélve. Egyszer lesz új gumim, az ez lesz hátra : https://www.r17.hu/termek/27559/16060r17-pirelli-scorpion-trail-ii-rear-69w-tl-motorgumi 9mm mintamélység, lehet nálam elmegy 8 ezret. / 1000-es Afrikán kibírt 14 et / Most úgy nézem jóárasítva van ez is |
Robi70 | 117833 | 2017. november 2. 18:25 | Válasz erre: 117832 |
Hány embert kellett megölnöd, hogy ennyiért megvehesd!?:)
|
ati5995 | 117832 | 2017. november 2. 17:51 |
Nem rá értettem a kanyar problémát.Én most vettem Pirelli Angel Gt-t 170-120 új garnitúrát 40ért--egyedi eset volt csak sajna-jó lesz a tavaszi-nyári Osztrák -Horvát kanyargásra
|
kawa550 | 117831 | 2017. november 2. 17:19 | Válasz erre: 117829 |
Na, azé robit már kicsit se kell félteni, megy minta zállat. :)))))))
|
Robi70 | 117830 | 2017. november 2. 17:01 | Válasz erre: 117828 |
Jaaaa! Akkó semmi!:) Jövő nyáron cserés lesz eleje, hátulja. Majd akkor megnézem mi a felhozatal méret ügyben. Mert így a Pirelli és az új Misi között dől el a verseny. Sok függ attól mennyit bír még ki a Pirelli, az eddigi 6e km után. |
ati5995 | 117829 | 2017. november 2. 16:46 |
B..ki te akkor sem félsz ha nincs rajta gumi!!! De valakit az is zavar ha kanyarodik az aszfalt! ahány ember....
|
kawa550 | 117828 | 2017. november 2. 15:13 | Válasz erre: 117826 |
120-as 17" elsőm volt vagy 8 évig. Úgy tűnt mintha halálosan féltem volna?
|
Levi990 | 117827 | 2017. november 2. 11:02 | Válasz erre: 117825 |
Ha a felni szélessége passzol akkor elméletileg jó is lehet a 900asmérete a 850-esen, max a futóművet kell picit alakítani. Szerintem a 900-asnak is jót tesz a hátulján egy minimális emelés vagy az elején ültetés. Eléggé "farnehéz" motor gyárilag.
|
Robi70 | 117826 | 2017. november 2. 09:49 | Válasz erre: 117825 |
Valaki (talán jobbkormányos Gyula) mesélte, hogy gyáritól eltérő gumival motorozott egy ideig és halál félelme volt szinte minden kanyarban. Nem tudom milyen motoron, vagy mennyire tért el a méret, de ilyen sztori után inkább maradok a gyári méretnél. |
lendvai | 117825 | 2017. november 2. 09:35 | Válasz erre: 117823 |
Lehet, hogy a 120-as még tényleg elfér. Mérd meg a felniszélességet, a 900-é 108mm. Ha a 4TX-é nem nagyon keskenyebb, akkor ráfér a 120-as gumi, annak mondjuk nem árt utánajárni hogy plusz 10mm hogyan befolyásolja a futómű viselkedését. Szerintem nem nagyon.
|
kawa550 | 117824 | 2017. november 2. 09:19 | Válasz erre: 117823 |
Haszon álljál fokalmazás gátlót! :)))))))))
![]() |
lendvai | 117822 | 2017. november 1. 21:02 | Válasz erre: 117821 |
Ezek szerint nem a 18" a probléma, hanem a 110/120?
|
csokabi | 117821 | 2017. november 1. 20:15 | Válasz erre: 117819 |
Miért nem raksz fel 900-as méretben? Abban még árulnak.
|
lendvai | 117819 | 2017. november 1. 19:58 | Válasz erre: 117818 |
Mi a gond? Spártai tréning is van, pedig Spárta sem létezik már. :-)
|
Robi70 | 117819 | 2017. november 1. 19:58 | Válasz erre: 117804 |
Sajna már a pr4-ből sincs 18 collos. Elől nekem is pr 3 feszül a felnin. Ebből kiindulva, valszeg az új szériából sem lesz. |
Hr.Geiger | 117818 | 2017. november 1. 18:43 | Válasz erre: 117815 |
Milyen jugoszláv ? :-) Mikor ez az eb meglátta a napvilágot, hol volt már Yugoslavia??? :-)))))))))))))
|
kawa70 | 117817 | 2017. november 1. 17:42 | Válasz erre: 117815 |
Azaz:) Csak nem akartam hülyeséget irni, én safranyica néven ismertem de kicsit sem biztos hogy igy irják:)
|
kawa550 | 117815 | 2017. november 1. 17:40 | Válasz erre: 117811 |
Sarplaninac, jugoszláv farkasölő. Egy perccel azután hogy életében először látott, már a nyakamban volt a lába, úgy adta a puszit és vakartatta magát, aztán onnantól már el se engedett, gyakorlatilag addig kellett simogatni míg el nem jöttünk, és simán jött volna velem. haza. De majd a hétvégén, motorral nem eccerű hazafuvarozni. :))))) Közel sem olyan agresszív az emberekkel mint a kaukázusi, nyugis fajta, de senki sem akar oda bemászni ahol ő fexik a kerítés túlfelén. És jól is teszi....:))))))))
|
lendvai | 117814 | 2017. november 1. 17:38 | Válasz erre: 117807 |
Szerintem ezek szeretik a birkahúst, a kecskehúsért meg egyenesen rajonganak. :-) Az én seggem csak utánuk lehet a sorban. :-) Én maradok a macskádnál, kutyák nem nekem valók. :-)
|
kawa70 | 117813 | 2017. november 1. 17:34 | Válasz erre: 117812 |
Nagyjából igy igaz, elég agressziv fajta, de nagyságra olyan németjuhászforma.
|
csanesz | 117812 | 2017. november 1. 17:32 | Válasz erre: 117807 |
Mindig is csodáltam ezt a márkát. Ez nem szarozik, addig rágja a betörőt amíg mozog. Egy ilyen itt Pesthidegkúton volt egy törékeny hölgynek. Csak kerítés mögül csodáltuk, mikor sétáltatta. De az benga nagydarab jószág volt. |
kawa70 | 117811 | 2017. november 1. 17:23 | Válasz erre: 117807 |
mijez, kaukázusi? volt valamikor ugyanilyen kinézetű kutyám....
|
kawa70 | 117810 | 2017. november 1. 17:22 | Válasz erre: 117806 |
Azok vagy visszatekert órások, vagy sznob utánfutós motorok 40 ezerrel :)))
|
csanesz | 117809 | 2017. november 1. 17:17 | Válasz erre: 117808 |
Nem rossz! https://www.gumiteszt.com/web/pages/motorbicikligumik/michelin/pilot-power-2ct |
kawa550 | 117808 | 2017. november 1. 16:51 | Válasz erre: 117804 |
Baccki, asse tudtam hogy van ilyen. :))) perpill asszem, hogy a következő vagy pilot power 2ct lesz(igen jó árban mérik és némelyek szerint egyrészt faxa, másrészt annyit bír mint némely túra) vagy power3.
|
kawa550 | 117807 | 2017. november 1. 16:49 | Válasz erre: 117805 |
lendvai | 117805 | 2017. november 1. 14:53 | Válasz erre: 117804 |
Nekem tavasszal kell egy új hátsó, majd akkor szétnézek Misiéknél. Ma cseréltem le az olajat, felhúztam a gépet az állványokra és megy rá a ponyva. Idén már nem tervezek motorozást. Elszörnyedve láttam, hogy az óra alapján eladhatatlan a gépem a hasznaltauto.hu-n, hiszen 13 évesen az elborzasztó 80 ezer km van benne. Agyonhasznált roncs, ez van. :-)
|
csokabi | 117804 | 2017. november 1. 13:50 |
Na mi van Misi-hívők? Megjelent az új papucs http://motorrad.michelin.de/reifen/michelin-road-5#dim és itt nincs róla még egy mukk sem?:) Igaz, 18-as felnire még nincs a kínálatban. |
Zeebowski | 117800 | 2017. október 29. 17:18 |
Sziasztok! YAMAHA TDM 850 4TX-hez (évj.: 2001) keresek oldaldoboz tartó konzolt. Előre is köszönök minden megmozdulást az ügyben. |
kozmax | 117799 | 2017. október 29. 16:38 | Válasz erre: 117795 |
kedo.de megtalálod. 80 euro szett+ szállítás. |
Robi70 | 117798 | 2017. október 29. 15:55 | Válasz erre: 117797 |
Igen. Régen mindennapos sztori volt. Ma már, legalább három papírral kell igazolnod, hogy a megfelelő helyen, nagy szakértelemmel ártalmatlanítottad azt a veszélyes dolgot, amit 1 kis gyakorlatiassággal többféle képen is hasznosíthatsz!:) |
kawa550 | 117797 | 2017. október 29. 14:52 | Válasz erre: 117796 |
Ó, az viszonylag egyszerű és nincs benn semmi különös. Az állomás átépítésekor ezeket az ajtókat, meg egy 20m hosszú nagy üvegtáblákból álló üvegfalat a bontási terv szerint le kellett volna zúzni, aztán kiszállítani a helyi szeméttelepre. apám volt az állomás házgondnokságának vezetője, és egy láda sörért rávette a bontómunkásokat hogy finoman és egy darabban szedjék ki a táblákat ne törve, aztán ha már a kertünk sincs messzebb mint a szeméttelep, akkor miért ne vinné oda a teherautó? Aztán lett belőle garázsablak, üvegház, ilyesmi. :)))))
|
Robi70 | 117796 | 2017. október 29. 14:40 | Válasz erre: 117794 |
Érdekes történet lehet az is, hogyan jutott birtokodba eme nemes darabja, Nyugat-Magyarország történelmének. Elmesélnéd?:)
|
SzVZoli | 117795 | 2017. október 29. 11:02 |
Sziasztok ! Kellene egy kis műszaki hozzászólás,szakértés ! Elkezdett kicsit hangoskodni a kuplungom ,több mint valószínű hogy a kosár rugói csörömpölnek Mint itt a videón .: https://www.youtube.com/watch?v=bviD0rEUWdY Valaki javított-e már így https://www.youtube.com/watch?v=vDKoV_g6_mM&t=9s Kérdésem hogy a rugókat és a szegecset honnan szereztétek ? Vagy van e cég aki ezzel foglalkozna ? Köszi |
kawa550 | 117794 | 2017. október 29. 10:35 |
Fölheftöltem a hátsó platnit is a rexire, a givi platnit egy 1cm vastag alu öntvény lappal helyettesítettem, ami egykoron a soproni vasútállomás nemzetközi várótermének üvegajtaján teljesített szolgálatot mint fogantyú. :D
|
kawa550 | 117793 | 2017. október 29. 10:33 | Válasz erre: 117792 |
Csak azért kérdeztem mert az amcsi rexi oldalon ezzel a finom jelzővel illetik a herliseket, és ezek a PC inkorrekt szemetek még azt is említették, hogy kalapácsra csak akkor van szükséged ha herlit szerelsz, de akkor jó nagyra..... :))))))))
|
lendvai | 117792 | 2017. október 28. 22:59 | Válasz erre: 117790 |
A közlekedés itten (illetve ottan, már visszajöttem) sokkal olcsóbb és sokkal hatékonyabb, mint itt. Itt van ritmusa, sokszor még a városon belüli csúcsban sem kellett a fékre lépnem csak a lámpánál megálláskor. Jelentős gyorshajtás, sorok közti cikázás, egymás seggébe mászás nem volt. Még a Ferrarival is ugyanúgy csorogtak az autópályán, mint a többi autó. Ez azért Mo-n elég ritka. Harley-ból nagyon sok van, de itt nem nagyon cserélik le a gyári kipufogókat. Azokon kívül láttam néhány japán sportmotort, sokat hosszabbított hátsó villával. BMW-t nem láttam, biztos a szervizben voltak, hiszen megírták, hogy aki itt BMW-t vesz az jobb, ha tárol egy nagyobbacska összeget a bankszámláján annak javíttatására is. :-)
|
kawa550 | 117790 | 2017. október 28. 18:45 | Válasz erre: 117783 |
Osztán Tibike! Meséjjé valamit a nagyvizen túlról, pl az Hardley Ablesons-okról..... :D
|
kawa550 | 117789 | 2017. október 28. 18:43 | Válasz erre: 117788 |
Az oldaltámasz kapcsolóval van valami nyűgje, fújd be jó alaposan kontaktsprével aztán nyomkodd meg amennyire lehet. De persze az is lehet amit hamster mondott a facsén, hogy a gyújtáskapcsoló kezd kikopni.
|
Fido71 | 117787 | 2017. október 28. 17:54 | Válasz erre: 117786 |
19 Sidestand kapcsoló (nyitott áramköri kábel ECU-hoz) Nyitott áramkört észlel a bemeneti vonalon az oldalsó kapcsolóról az ECU-ra NE START
|
Traktoros | 117786 | 2017. október 28. 16:39 |
Sziasztok! Ma alig akart beindulni a motorom. 900-a gépről van szó. tekert és nem indult. 19-es kódot írt. Tudja valaki mi az a hibakód?
|
Itil900 | 117785 | 2017. október 28. 15:16 | Válasz erre: 117783 |
Mondjuk,a tankolás sem hülyeség! Kinek melyik benya vált be? Vollt egy bömbim,őneki a shell 95- ös,nameg az omv prémium volt a nyerő, egy másik nem tudott különbséget tenni a mol 95- ös és 100- as közt.
|
Nmiki | 117784 | 2017. október 28. 06:31 | Válasz erre: 117745 |
Biztosítót váltani csak 1 év után lehet, előbb nem!
|
lendvai | 117783 | 2017. október 27. 19:54 | Válasz erre: 117782 |
Milyen tanácsokra számítasz tankolással kapcsolatban? :-)
|
Itil900 | 117782 | 2017. október 27. 18:34 |
Üdv a kiscsapatnak! Rövidesen alám kerül a Tdm 900. Mire készüljek fel? Jöhetnek a tanácsok! ("Tankolásra" című javaslatok csak érdekesek lehetnek... |
Flenegen | 117780 | 2017. október 27. 08:07 |
Én tegnap elköltöztetem a téli szállásra a motort. Ha akarom onnan is előveszem ha az idő engedi, meg s kedvem tartja...
|