Gabi_1 | 117777 | 2017. október 26. 19:46 | Válasz erre: 117773 |
Hát az biztos ha végre meglesz a jogsim akkor csak egy tarthat vissza....A hó. De akkor elővesszük a fiam 110ccm es quad-ját |
mr | 117776 | 2017. október 26. 10:54 | Válasz erre: 117775 |
Köszi a linket. Sajna ezen már túl vagyok. Szétszedtem a szelepet. A végén a kis tengely valóban nehezen járt, egy kis WD40 segítségével már szépen ment. Azt hittem megoldottam a problémát. Összeraktam és semmi sem változott. Itt tartok. Esetleg valamelyik érzékelő, vagy kontakt hiba, ne adj isten ECU?
|
kawa550 | 117775 | 2017. október 26. 10:27 | Válasz erre: 117767 |
JBX http://www.tdm-yamaha.890m.com/index.php?page=CS1 |
csanesz | 117774 | 2017. október 26. 09:45 | Válasz erre: 117771 |
Ez érdekes, mert én pont ezt az elképzelést követem. :) Ezért is tanultam még egy szakmát. Idén végeztem. |
kawa550 | 117773 | 2017. október 26. 09:17 |
Na, ez lehet a baj, hogy ez a csak 20 fok felett napsütésben nekem eszembe se jutott. Én tegnap is motoroztam, meg szerintem ma is fogok. :)))))
|
Levi990 | 117772 | 2017. október 26. 06:53 |
A téli kivonás annak éri meg akinek erős motorja van, nem tudok számokat mondani de egy 180lovas gépnél már máshogy jön a matek. Na meg pláne ha a tulaj csak 20fok felett száraz napsütéses időben használja, akkor is csak a helyi szerpentinig, neki megéri az ideiglenes kivonatás.
|
lendvai | 117771 | 2017. október 26. 02:32 | Válasz erre: 117766 |
Anno valami sikeres vagy pénzes, vagy mindkettő emberke írta valahol, hogy nem spórolni kell, hanem több pénzt keresni. Sokaknál persze kiverheti a biztosítékot ez a gondolat, de ha elgondolkodik rajta az ember akkor valahol bizony igaza van. Ha spórolnom kell, akkor valamilyen igényemet nem az életszínvonalamhoz igazítottam. Nekem pl ezért van 12 éves TDM-em, 14 éves Hondám és nem spórolok vagy nem veszek fel hitelt új Multistradára vagy Porschéra, hogy aztán arra spóroljak hogy a törlesztőrészleteket kinyögjem. Pedig jó lenne. Majd ha eljön az ideje és eleget keresek hozzá hogy az életszínvonalam megengedje akkor lesz, de nem azért mert 10 évig spóroltam rá. Ha meg nem lesz akkor nem lesz.
|
lendvai | 117770 | 2017. október 26. 02:23 | Válasz erre: 117767 |
Olvasd el a hidegindító patron ellenőrzés és tisztítást is a jbx-en vagy ahol elérhető a neten. Ha még nem ellenőrizted le persze. Ha elkoszolódik akkor beragadhat és akkor melegen vagy hidegen nem lesz megfelelő a keverék.
|
csanesz | 117769 | 2017. október 26. 00:02 | Válasz erre: 117766 |
Ja, jól látod a helyzetet. :) Az meg a másik fele, hogy lehet mediterrán telünk lesz vagy télen tavasz lesz.... Ha jobb idő lesz télen úgy is megyek vele. És lehet kap új gumikat is. |
mati12 | 117768 | 2017. október 25. 22:32 | Válasz erre: 117759 |
Természetesen ezzel maximálisan egyetértek.
|
mr | 117767 | 2017. október 25. 21:26 |
Sziasztok! Új vagyok itt, és szeretném a hozzáértő segítségetek kérni. Van egy 2003-as TDM900-am. Az idén előjött egy probléma, amivel nem tudok mit kezdeni. Az alapjáratom ingadozik, nem stabil. Ha az alapjárat szabályzó csavaron lejjebb állítom (kb 1000-re), akkor viszonylag stabilan tudja tartani, a gázreakció gyors, gyorsan fel is pörög majd gyorsan vissza is ejti a fordulatot), jó nagy motorfék van, de a hidegindítás nem megy neki. Ha viszont feltekerem kb 1200-as fordulatra, akkor hidegen is jól indul, de bemelegedve is gázadásra csak lassan ejti vissza a fordulatot, az alapjárat egyenetlen, a motorfék sokkal kisebb. Az idén volt TPS szenzor csere, visszahívás miatt ingyenesen cserélték. Az gondoltam ez okozza, de nem. Külföldi fórumokat olvasva kitakarítottam a "gyors üresjárati szelepet" (amin keresztül van vezetve a hűtővíz), érzésre rendben van, de a probléma fennáll. Találkozott már valaki hasonlóval? Sajna jó szerelőt nem tudok a közelemben (Gyöngyös). Előre is köszönöm! |
kawa550 | 117766 | 2017. október 25. 20:59 | Válasz erre: 117764 |
Én azt nem értem, hogy eldöntöm hogy most 4 hónapig biztos nem tudom használni ha akarnám se, ha lenne jó idő se, mert ki lesz vonva. Ok, spórolok egy tank benzint némi ocsmányiroda járkálással. B+, nem egyszerűbb, ha szezonban egyszer vasárnap délután mégse mész el egy körre, hanem otthon maradsz füvet nyírni meg megnézed a Rex felügyelőt? Így megmarad egy tank benzin ára, úgy meg megspórolod a tank benzin árát.....:))))))))))))))))) |
csanesz | 117765 | 2017. október 25. 20:35 | Válasz erre: 117763 |
Ez nem olyan. :) Ez orál izélő. Me csöppinteni kell. |
csanesz | 117764 | 2017. október 25. 20:31 |
A téli motorelrakós mizériához szólnék egyet (kettőt): Én ezzel a kivonom télire vagy nem dologgal úgy vagyok mint a mozival. Megnézhetném 2D -ben jobb áron. De b@sszamög, ha már van 4DX -ben, akkor miért ne? Szal a helyzet az, ha a motorosban tudatosul, hogy a motorja ki van vonva átmenetileg, akkor többet spórolt vagyis jut másra mani. Vagyis el kezd költekezni, és nincs tisztában, hogy pontosan mennyit is spórolt a kivonással. Így a vége az, hogy többet költ, mint szeretett volna spórolni. Konklúzió: A spórolás többe kerül. :) |
csanesz | 117762 | 2017. október 25. 20:18 |
Vettem egy akksi terhelő kézi készüléket. És egy motorolaj analizálót. Ez utóbbit volt szerencsém kipróbálni és működik!
|
csanesz | 117761 | 2017. október 25. 20:16 |
Üdv mindenkinek. Kicsit eltűntem... Kapnék az alkalmon és bejelenteném: Ebay 263 Ft -al számol 1 eurot. Ez elég baráti. Aki vásárlásra szánná magát, annak érdemes mihamarabb, mert kövi hónaptól rájár a rúd a postára... |
lendvai | 117760 | 2017. október 25. 20:00 | Válasz erre: 117759 |
Kinek mennyi számít, ezért írtam, hogy nekem nem éri meg. Ha másnak igen az az ő dolguk, a mi bürokratikus rendszerünkben én már a postára menést is unom, mert akkor gyakorlatilag elkések a melóból.
|
zsotli | 117759 | 2017. október 25. 19:58 | Válasz erre: 117758 |
Azért ez a kivonatás nálam is kimeríti a fillérbaszó kategóriát. 1 éves motorozás költsége 5-6000km-el számolva 2 szezononként uj gumi és egyéb költségek amit elkajálsz hétvégenként meg a bizbaszok amit csak ugy veszünk mert jó. Alsó hangon veri a 200.000-et és kivonatom mert spórolok 10 ezret, kicsit állszentségnek érzem. Én inkább motoroztok azon a pár napon amikor jó idő van és nem a garázsban járatrom.
|
lendvai | 117758 | 2017. október 25. 19:41 | Válasz erre: 117757 |
Anno én is utnanéztem, a bónusz megreked (nekem még nem B10) és amit spórolok az szépen el is megy az utánajárással, bár nem tudom ezt online ügyfélkapun át lehet-e már intézni. Másnak lehet megéri, nekem ez a fillérbaszás kategória.
|
kawa550 | 117757 | 2017. október 25. 19:19 |
Mennyit lehet egyáltalán "spórolni" ezzel a 4-5 hónapra kivonással? Egy tank benzin azért kijön belőle? Baszki......
|
yamaszaki | 117756 | 2017. október 25. 18:44 | Válasz erre: 117751 |
Én figyelmesen elolvastam és a 3-ik pontban ez áll:"Viszont ez azt jelenti, hogy nem is nő a bónuszod – ahhoz 270 nap folyamatos szerződésre van szükség." Bár én soha nem vonatom ki annak ellenére se hogy már B10 van,mert egész évekre vettem a mocit! |
Kucsi | 117755 | 2017. október 25. 10:04 | Válasz erre: 117754 |
Biztos olcsó lehet,ráadásul nem is tetszik. Maradok a két keréken,azzal akkor dőlök el amikor nekem tetszik.(de ezt odázom amíg lehet) :)
|
mati12 | 117751 | 2017. október 24. 21:54 | Válasz erre: 117749 |
Ha figyelmesen elolvasod a cikket választ kapsz erre a kérdésre is... A kivonatás nem befolyásolja a biztosításodat...!
|
zsotli | 117749 | 2017. október 24. 21:19 | Válasz erre: 117748 |
Ha jól tudom (nem biztos majd itt megmondják), de ha ki van vonatva fél évre mert ugye hű de spórol mindenki. akkor nincs meg a 270 nap folyamatos biztosítás és nincs bónusz ugrás sem. Szóval ha hozzá rakom az eljárási illetéket azt a pár napot amikor jó időben motorozhatok és azt hogy maradok A0-ban máris nem olyan nagy buli ez a kivonatósdi.
|
mati12 | 117748 | 2017. október 24. 20:06 |
Mást is foglalkoztat ez a kérdés: https://hegylakok.hu/2017/10/ideiglenes-kivonatas-tel-motor/
|
Flenegen | 117747 | 2017. október 24. 13:12 | Válasz erre: 117745 |
Az ideiglenes kivonás maximum 6 hónap, eljárási illetéke 2300 Ft/ alkalom. Tetszőleges számban hosszabbítjató. Visszahelyezni bármikor lehet. A kovonás idelyére a teljesítményadó és a Kötelezö biztosítást fizetni nem kell.
|
night-rider | 117746 | 2017. október 24. 12:52 | Válasz erre: 117745 |
tévedésbe ejtettek komám az ideiglenes kivonás 2700ft -ba kerül és max imálisan lehet 6hónap ,de te ezen belül olyan kivonási időt határozhatsz meg amilyet akarsz pld ha októberben kivonatod és március 10-et jelölsz meg visszaállitási dátumnak akkor úgy lesz és autómatice vissza áll forgalomba ,a biztositónak jelent az okmányiroda és nem kell se biztositás se súlyadót fizetni arra az időre.
|
abel92 | 117745 | 2017. október 24. 12:23 |
Flenegen | 117744 | 2017. október 24. 12:02 |
Az előélet egy használt gépkocsi / motorkerékpár esetében az egyik legnagyobb kérdőjel. Mi magunk is tudjuk, hogy van 100e km körüli vagy feletti TDM mely 0 km-el került tulajdonosához, és gond nélkül teszi a dolgát, és hány olyan gép van ahol a kétes km vagy karbantartás hiűánya, vagy ezek összessége az ami a blokk ismereteink szrinti idő elötti meghibásodádát / elhasználódását okozza. Szakmai tapasztalatból mondom, hogy sajnos a magyar vásárlóközönség rossza beidegződései miatt vannak misztikus számok. PL 100.000 km már egy autóban is sok, nem motorban legyen az 20 éves. Autót 300.000 Km feletti futásteljesítmáénnyel eladni lehetetlen kis túlzással. Na ez az ami okozza a fals statisztikát.
|
lendvai | 117743 | 2017. október 23. 14:16 | Válasz erre: 117742 |
És mennyi lehet azokban a bontott blokkokban? :-)
|
kawa550 | 117742 | 2017. október 23. 10:56 | Válasz erre: 117741 |
És akkor mennyi lehet azokba a 40-et futottakba, amikhez bontott blokkokat keresnek a kollégákat?........ :D
|
Kucsi | 117741 | 2017. október 23. 10:47 |
Az én 4TX-em meg már a 166 000 környékén jár, de még bárhová elmennék vele.Sőt el is megyek.
|
Gepida | 117740 | 2017. október 22. 18:21 | Válasz erre: 117722 |
Szia! Debrecenben a Yamaha Máthé szalonba van egy 4TX elég jól néz ki. Ha jól emlékszem 640-ért hirdetik. Itt a link: http://www.mathemotor.hu/hasznalt_termekek.php?id=yamaha_tdm_850 |
lendvai | 117739 | 2017. október 22. 01:45 | Válasz erre: 117738 |
Az én 4TX-em is fut még, 1997-es, olasz import, visszatekert órával (a szent magyar 35 ezer km, persze), valószínűleg bőven 100 ezer km fölött volt már nálam is, olajat nem fogyasztott. Elég strapabíró blokkok azok, ha nem rontották el a karbantartást nem kell félni tőlük.
|
VVLaci | 117738 | 2017. október 21. 23:42 | Válasz erre: 117730 |
A sárga sisakos ezüstöt merem ajánlani, Zoli jó gazdája a vasnak. Autóvásárlás miatt árulja, bár sokan próbálják lebeszélni a motoreladásról. :)
|
Traktoros | 117737 | 2017. október 21. 20:50 | Válasz erre: 117736 |
Köszi, de úgy látom ez nem olyan mint az enyém.
|
mati12 | 117736 | 2017. október 21. 20:39 | Válasz erre: 117735 |
Valahogy így: https://youtu.be/bbjXatqFMxQ
|
Traktoros | 117735 | 2017. október 21. 20:03 |
Sziasztok! Valaki tudna segíteni, hogy ebből a fajta lámpából hogyan iktassam ki a piros ledet és a villogó funkciót úgy hogy ne legyen egyéb váltzozás?
![]() |
gezasz | 117732 | 2017. október 21. 19:53 | Válasz erre: 117731 |
kawa550 | 117731 | 2017. október 21. 09:15 | Válasz erre: 117730 |
A miskolcinál az a laci barát vv laci lesz, ha ő rábólint, akkor én azt venném, neki lehet hinni, az eladóknak nem. Az más kérdés, hogy nem vennék 4tx-et, csak 900-at. Komoly blokk problémás 900-ról még nem hallottam, 4tx-hez az elmúlt hónapban vagy négyen kerestek blokkot a face csoportban. Kezdik elérni azt a kort és futásteljesítményt, amikor már komoly kopások is lehetnek.
|
Lajkó | 117730 | 2017. október 21. 06:45 | Válasz erre: 117722 |
Szerinted mennyi körül kellene nézelődni hogy elfogadható befecskendezésest találjak? Kell az nekem? Kiütközik valamiben a különbség? Kell a hatodik fokozat? Gazdaságosabb? Mellesleg a Miskolc több mint jó lenne, mivel jómagam is miskolci vagyok... Láttam is egyet a hahun https://new.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/tdm_850/yamaha_tdm_850_4tx-12125033 Ezzel csak a km, meg a kor a bajom, de tudom... Nem kilométert, hanem állapotot veszünk! Csak mégis benne van az emberben, hogy.... Ezen kívül néztem még ezeket: https://new.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/tdm_850/yamaha_tdm_850_4tx-11814255 https://new.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/tdm_850/yamaha_tdm_850-11952105 |
Gabi_1 | 117729 | 2017. október 20. 20:34 | Válasz erre: 117725 |
Hát P3-ból gyártottak megfelelőt.Akkó marad az a típus.köszi
|
lendvai | 117728 | 2017. október 20. 18:59 | Válasz erre: 117727 |
Hát igen, ez még egy kortalan szépség. :-) És ez még őszintén akar megölni, nem rejti az indulatait mindenféle menetstabilizáló program mögé. :-) Meg nem két tonna, mint az utódja. :-)
|
yamaszaki | 117726 | 2017. október 20. 15:40 | Válasz erre: 117723 |
Tibike! Neked akkor is az NSX állna a legjobban!!
|
Robi70 | 117725 | 2017. október 20. 07:19 | Válasz erre: 117716 |
Nem egészséges eltérni a gyári mérettől. Inkább keress olyan gumit amiből van megfelelő. Monnyuk Michelin PR3, Pirelli Angel GT, vagy Bridgestone, esetleg Metzeller........ |
lendvai | 117724 | 2017. október 19. 23:59 |
Mondjuk egy ilyennel. :-) Eddig még nem sikerült összehaverkodni senkivel, akinek ilyen böszme jószága van így még nem tudom milyen egy USA V8 kickdown. :-)
![]() |
lendvai | 117723 | 2017. október 19. 23:54 |
Impalával a Harley kereskedésbe: ennél stílusosabb már csak egy V8 pick-uppal lehetne. :-)
![]() |
lendvai | 117722 | 2017. október 19. 23:52 | Válasz erre: 117721 |
5-700 körül ne keress befecskendezőt mert általában a vállalhatatlan állapotú 900-akat árulják ennyiért. Neked akkor 4TX kell. Jellemző meghubásodása, nyűgje nincs (nem BMW ez), az előforduló problémák a nem megfelelő használatból, karbantartási hanyagságikból, fillérbaszásból és összetörésből származnak. Nyerget, kormányt, szélvédőt úgyis a saját fizimiskádra alakítod. Ha van kiszemelted tudunk segíteni vagy a képek alapján (van ami már az alapján felejtős), vagy a közelben lakók személyes szemléje alapján. Miskolc környékén volt nemrég egy eladó 4TX amit ha megvan még érdemes megnézni. Igaz az 700 fölött volt, de egy 500-ért vett vasra nagyobb valószínűséggel költesz rá annyit, míg olyan állapotba hozod, mint egy jól felszerelt és karbantartott példányt. |
Lajkó | 117721 | 2017. október 19. 23:29 |
Sziasztok! Szemet vetettem a TDM-re, de elkélne egy kis segítség! Mivel ez márkafórum, találok valami összefoglalót a jellemző meghibásodásokról, nyűgökről, mire kell figyelni vásárlásnál, stb.? Kell nekem a befecskendezés, vagy elég lehet a 4TX is? Meg lenne egy rakás kérdésem még de nem akarok elsőre nagyon sokat nyüzsögni... :) Jah, és persze ha tud valaki egy értelmes ár/érték arányú gépet kb.5-700 környékén az ne tartsa magában! |
Flenegen | 117720 | 2017. október 19. 22:54 | Válasz erre: 117719 |
Nálunk az MX-5 a közös szerelem Tibi:) https://new.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_1_6i_16v-12130886 |
lendvai | 117719 | 2017. október 19. 20:54 | Válasz erre: 117717 |
Meg kell szerettetni az asszonnyal a motorozást, onnantól arra mindig lesz pénz nyűszögés nélkül. :-) Nálam legalábbis így működik. :-)
|
nferro | 117718 | 2017. október 19. 20:24 | Válasz erre: 117717 |
Csak van valami megoldás. Szerintem találsz majd önként jelentkezőt. Mármint a motorra, természetesen.:) Gratula.
|
Gabi_1 | 117717 | 2017. október 19. 19:14 | Válasz erre: 117593 |
Gabi_1 | 117716 | 2017. október 19. 18:55 |
Sziasztok 110/80 helyett felmehet előre 120/70? Michelin Road 4-ből ugyanis nem gyártottak Tdm méretet... |
Kucsi | 117715 | 2017. október 18. 15:11 | Válasz erre: 117709 |
Erről a tömítéses akcióról lebeszélnek az autószerelő ismerősök, azt mondják, hogy vakítás az egész.Addig kellene eljutnom, hogy lássam mi is folyik. Végső esetben kikötöm az egész radiátort és nem lesz fűtés, majd szerelek bele villamos fűtést.
|
Kucsi | 117714 | 2017. október 18. 15:07 | Válasz erre: 117708 |
A "C" a helyes megoldás, sajnos. Végig néztem Fido videóját, és már elkezdtem felkötni a gatyám, és bővítem a szókincsemet káromkodás területén.Mégis csak fontos, hogy választékos legyen az embör fia. :)
|
Kucsi | 117713 | 2017. október 18. 14:39 | Válasz erre: 117707 |
Robi! Annyira azért nem volt rossz idő, hogy ne tudtunk volna motorozni, de ezt nekik nem kell tudniuk. Fürdeni viszont nem nagyon tudtunk. |
kawa550 | 117712 | 2017. október 18. 14:22 | Válasz erre: 117711 |
Nekem meg az első z8 8000-et bírt, a mostaniban 4000 van és csak 1mm hiányzik a 6-ból . Faxom se érti.
|
Robi70 | 117711 | 2017. október 18. 11:15 |
Megsasoltam a hátsó Pirelli Angel GT-t is. 6e km-t futott eddig. Nincs kockásra vagy egyenetlenül kopva. A minta mélység is még a reménykeltő 4-5 mm környékén van. Bízom benne, hogy elmegy még 6-ot és akkor jövőre Pirelli lesz elől-hátul. Mert hogy jól viselkedett eddig. Nehéz lenne különbséget tenni ez és a Misi Pr4 között. Talán, mert olyan minimális, hogy észre sem veszem.
|
Robi70 | 117710 | 2017. október 18. 11:02 |
Szasztok! Tegnap olyan szép idő volt, hogy március és július után újra olajat cseréltem a gépben. Még 1-2 karika összejön idén, de lassan közeledik a szezon vége.:( |
Fido71 | 117709 | 2017. október 17. 20:14 | Válasz erre: 117704 |
A Peugetot 205-nél 1.9D ugyanez volt a helyzet... Megoldódott Thurmo hűtőtömítő "anyaggal", meg egy kis lenmagliszttel. Volt utána is megfelelő hűtés, fűtés és a termosztát is működött. |
pandamaci | 117708 | 2017. október 17. 16:55 | Válasz erre: 117704 |
a/Motortérben az ablaktörlők alatti vályú kifolyo része dugult el a falevelektő,vagy karambolos javítás,szélvédőcsere nem sikerült l és esővíz megy be ? b/váltókar alagútnál klíma kifolyó csöve dugult, kondenzviz nem folyik le,kanyarban lábadra megy? c/ Fűtőradiátorból fagyálló jön, ablak belül ragacsos? https://www.youtube.com/watch?v=gDG6DJpnbiI |
Robi70 | 117707 | 2017. október 17. 16:31 | Válasz erre: 117706 |
Az jó üzlet! Óránként több mint 1 ajrót kerestetek Tecával, azzal, hogy ültök a szálláson és nézitek hogy esik az eső odakint?!:)))))) Gondolom a szép őszi időben szívesebben nyargalásztatok volna tengerpari úton. |
Kucsi | 117706 | 2017. október 17. 13:34 |
Az őszi Horvátországi nyaralás a rossz idő miatt nem egészen alakult jól, az időjárás keresztbe tett. Természetesen kötöttem utasbiztosítást és ajánlottak hozzá "jó idő" kiegészítő biztosítást is. 990 ért azt is megkötöttem, és láss csodát ki is fizették 3 napra a 75 eurót. Vannak még csodák. :)
|
Kucsi | 117704 | 2017. október 17. 13:26 |
Sziasztok! Nem motoros téma, de segítség kellene. Vettem egy nem egészen új Peugeot Partner gépjárművet. Olyan hibát véltem felfedezni miszerint a fűtőradiátornál folyik a víz a kabinba. Ahhoz, hogy eljussak a radiátorig, ami a műszerfal mögött van, bizony le kellene bontani a műszerfalat. legalábbis én így gondolom. Szükségem lenne valami tapasztalt ember véleményére, és főleg egy service manualra. Ha valaki tud segíteni azt nagyon megköszönném. |
Sander67 | 117703 | 2017. október 17. 08:48 |
A Versys árcéduláját nézve akkor már inkább az MT-09 vagy a Trenere dominálna nálam,és még márkahű is maradnék,de ehhez rám kéne szakadni valamelyik banknak.
|
Robi70 | 117702 | 2017. október 17. 05:54 | Válasz erre: 117699 |
A régebbi kinézete nekem sem tetszik. De a 2015-ös új köntös az nagyon cíp. Versysen csak ülés próbát sikerült eddig összehozni, viszont egy Z 1000 sx nálam volt egy hétvégére. Az a blokk igen csak meggyőző volt.
|
kawa550 | 117700 | 2017. október 16. 22:44 | Válasz erre: 117699 |
Ízlésről nem vitatkozunk, terephez pont annyi köze van, mint a crosstourernak, a dl-nek , a tdm-nek vagy épp a multistradanak, semennyi. Aki próbálta már a Z1000-et, az biztos nem fakad sírva ha az a blokk kerül a motorjába. :)))))
|
gezasz | 117699 | 2017. október 16. 20:43 | Válasz erre: 117689 |
Robi élőben láttál már 1000-es Versys-t? Rohadt ronda, valamint szerintem semmi köze nincs a terephez, egyszerüen csak turamotor. Aki volt vele egy közös turámon, már rég eladta pedig újonnan vette
|
kawa70 | 117698 | 2017. október 16. 19:41 | Válasz erre: 117695 |
Érdekes, mert nagyobb felületű és kényelmesebb ülése van mint elődjeinek, (bár nekem Bagster van) de az XX (meg az 1100 is) kényelmesebbnek itéltetett hátul a nejem által. Valszeg magasan van a hátsó lábtartó (és/vagy hosszú a lába), és emiatt problémásabb hosszútávon. |
sagipet | 117697 | 2017. október 16. 18:19 |
Nincs baj a 900 világításával, de a jobb láthatóság érdekében én is gondoltam már rá hogy megnézem belemegy-e a H4-es izzó, ugyanis a kábelen lévő csatik hármasak az enyémen, de ez egy téli projekt lesz, mert azt akkor még be is kellene relézni.
|
lendvai | 117696 | 2017. október 16. 00:33 | Válasz erre: 117691 |
Meg lehet csinálni, csak nem illendő. A jobb oldali az távolsági foncsor és sötétebb időben vakítani fogja a szembejövőt, akár motorral, akár autóval jön. Az "azért csináltam hogy észrevegyenek" vagy "hogy jobban lássak" bullshit meg nem állja meg a helyét, a 900-as tompított fénye ha jól van beállítva elég erős, nekem legalábbis még nem volt gondom vele. A 4TX-é az gyalázatos, azon leginkább kiegészítő fények segítenek. Humánusabb mint állandóra kötni a távolságit.
|
kawa550 | 117695 | 2017. október 15. 22:34 | Válasz erre: 117694 |
kawa70 | 117694 | 2017. október 15. 22:09 | Válasz erre: 117692 |
GTR-t én is szeretnék, de csak majd ha megöregszem:) Most még a nyersebb verzióval igyekszem összhangban maradni.......
|
kawa70 | 117693 | 2017. október 15. 22:04 | Válasz erre: 117688 |
Olyat tartani manapság trendi.....nem áll összefüggésben mindig a motorozási képességekkel:)
|
kawa550 | 117692 | 2017. október 15. 21:36 | Válasz erre: 117689 |
Olyant én is szeretnék, közvetlenül a gtr 1400 mellett állna a garázsban. :)))))))
|
abel92 | 117691 | 2017. október 15. 21:29 |
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy valaki csinált már olyat vagy láttatok esetleg már, hogy 900-as TDM-en az első világítás úgy lett megberhelve hogy tompított üzemmódban is világítson mint két oldali fényszóró?! Üdv, Marci |
Robi70 | 117689 | 2017. október 15. 20:39 | Válasz erre: 117688 |
Jó kis masina, de én továbbra is egy 1000-res Versysre vágyom. Valahogy nekem ez a becsípődésem. Addig is boldog vagyok minden megtett km-en a. Tádéval.:) |
kawa550 | 117688 | 2017. október 15. 20:09 | Válasz erre: 117687 |
Robi70 | 117686 | 2017. október 15. 19:38 |
Etyeken a platánsornál folytattuk. Hazafelé az Üvegtigrisnél még Bori Atiékkal is összefutottunk. ![]() |
Robi70 | 117685 | 2017. október 15. 19:33 |
Szasztok! Szuper motorolós idő volt ma. Tinnyén a Confucius homok szobornál kezdtünk. ![]() |
lendvai | 117684 | 2017. október 15. 15:32 |
És itt a 70-es szakaszokon a kamionok is 80 mph-val mennek, az azért kényelmetlen ha ott forog az ember füle mellett 130-nál egy bazi nagy kerék.
|
lendvai | 117683 | 2017. október 15. 15:29 | Válasz erre: 117682 |
Nyócvan mérfölddel is mennek itt az ótópályán. Előzéskor jól jön az a 300 paci.
|
kawa550 | 117682 | 2017. október 15. 08:31 | Válasz erre: 117681 |
Oszt mi a bánatot kezdel vele ottan, ahol max nyócvannal lehet menni?! :)))))))))))))
|
lendvai | 117681 | 2017. október 15. 03:37 | Válasz erre: 117679 |
3.5 V6, 300 paci. Mivel automata ezért kb 7 másodperc kell neki 100-ig, de kickdown-al elforgatja 6000-ig, ott meg már szívet melengető hangon ordít a motor. Már csak össze kell haverkodni valakivel, aki egy disznó V8-al jár, hátha megtiporhatom egy kicsit, még sose vezettem amerikai V8-at. |
kawa550 | 117680 | 2017. október 14. 20:01 |
kawa550 | 117679 | 2017. október 14. 19:57 | Válasz erre: 117677 |
Hát ez nem éppen egy üvegtigrises impala! :))))))))))
|
lendvai | 117677 | 2017. október 14. 19:30 |
Volt egy kis kalandom tegnap a kölcsönzött autókkal (2db autó, 2db lerohadás). Kárpótlásul annyit mondtam:"Vagy Impala, vagy semmi."
![]() |