18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

Gabi_1 117778 2017. október 26. 20:24   Válasz erre: 117777
Ja,a KRESZ legalább már pipa.
    

Gabi_1 117777 2017. október 26. 19:46   Válasz erre: 117773
Hát az biztos ha végre meglesz a jogsim akkor csak egy tarthat vissza....A hó.
De akkor elővesszük a fiam 110ccm es quad-ját
    

mr 117776 2017. október 26. 10:54   Válasz erre: 117775
Köszi a linket. Sajna ezen már túl vagyok. Szétszedtem a szelepet. A végén a kis tengely valóban nehezen járt, egy kis WD40 segítségével már szépen ment. Azt hittem megoldottam a problémát. Összeraktam és semmi sem változott. Itt tartok. Esetleg valamelyik érzékelő, vagy kontakt hiba, ne adj isten ECU?
    

kawa550 117775 2017. október 26. 10:27   Válasz erre: 117767
JBX
http://www.tdm-yamaha.890m.com/index.php?page=CS1
    

csanesz 117774 2017. október 26. 09:45   Válasz erre: 117771
Ez érdekes, mert én pont ezt az elképzelést követem. :)
Ezért is tanultam még egy szakmát. Idén végeztem.
    

kawa550 117773 2017. október 26. 09:17  
Na, ez lehet a baj, hogy ez a csak 20 fok felett napsütésben nekem eszembe se jutott. Én tegnap is motoroztam, meg szerintem ma is fogok. :)))))
    

Levi990 117772 2017. október 26. 06:53  
A téli kivonás annak éri meg akinek erős motorja van, nem tudok számokat mondani de egy 180lovas gépnél már máshogy jön a matek. Na meg pláne ha a tulaj csak 20fok felett száraz napsütéses időben használja, akkor is csak a helyi szerpentinig, neki megéri az ideiglenes kivonatás.
    

lendvai 117771 2017. október 26. 02:32   Válasz erre: 117766
Anno valami sikeres vagy pénzes, vagy mindkettő emberke írta valahol, hogy nem spórolni kell, hanem több pénzt keresni. Sokaknál persze kiverheti a biztosítékot ez a gondolat, de ha elgondolkodik rajta az ember akkor valahol bizony igaza van. Ha spórolnom kell, akkor valamilyen igényemet nem az életszínvonalamhoz igazítottam. Nekem pl ezért van 12 éves TDM-em, 14 éves Hondám és nem spórolok vagy nem veszek fel hitelt új Multistradára vagy Porschéra, hogy aztán arra spóroljak hogy a törlesztőrészleteket kinyögjem. Pedig jó lenne. Majd ha eljön az ideje és eleget keresek hozzá hogy az életszínvonalam megengedje akkor lesz, de nem azért mert 10 évig spóroltam rá. Ha meg nem lesz akkor nem lesz.
    

lendvai 117770 2017. október 26. 02:23   Válasz erre: 117767
Olvasd el a hidegindító patron ellenőrzés és tisztítást is a jbx-en vagy ahol elérhető a neten. Ha még nem ellenőrizted le persze. Ha elkoszolódik akkor beragadhat és akkor melegen vagy hidegen nem lesz megfelelő a keverék.
    

csanesz 117769 2017. október 26. 00:02   Válasz erre: 117766
Ja, jól látod a helyzetet. :)
Az meg a másik fele, hogy lehet mediterrán telünk lesz vagy télen tavasz lesz....
Ha jobb idő lesz télen úgy is megyek vele. És lehet kap új gumikat is.
    

mati12 117768 2017. október 25. 22:32   Válasz erre: 117759
Természetesen ezzel maximálisan egyetértek.
    

mr 117767 2017. október 25. 21:26  
Sziasztok!

Új vagyok itt, és szeretném a hozzáértő segítségetek kérni. Van egy 2003-as TDM900-am. Az idén előjött egy probléma, amivel nem tudok mit kezdeni. Az alapjáratom ingadozik, nem stabil. Ha az alapjárat szabályzó csavaron lejjebb állítom (kb 1000-re), akkor viszonylag stabilan tudja tartani, a gázreakció gyors, gyorsan fel is pörög majd gyorsan vissza is ejti a fordulatot), jó nagy motorfék van, de a hidegindítás nem megy neki. Ha viszont feltekerem kb 1200-as fordulatra, akkor hidegen is jól indul, de bemelegedve is gázadásra csak lassan ejti vissza a fordulatot, az alapjárat egyenetlen, a motorfék sokkal kisebb. Az idén volt TPS szenzor csere, visszahívás miatt ingyenesen cserélték. Az gondoltam ez okozza, de nem. Külföldi fórumokat olvasva kitakarítottam a "gyors üresjárati szelepet" (amin keresztül van vezetve a hűtővíz), érzésre rendben van, de a probléma fennáll. Találkozott már valaki hasonlóval? Sajna jó szerelőt nem tudok a közelemben (Gyöngyös).
Előre is köszönöm!
    

kawa550 117766 2017. október 25. 20:59   Válasz erre: 117764
Én azt nem értem, hogy eldöntöm hogy most 4 hónapig biztos nem tudom használni ha akarnám se, ha lenne jó idő se, mert ki lesz vonva. Ok, spórolok egy tank benzint némi ocsmányiroda járkálással.
B+, nem egyszerűbb, ha szezonban egyszer vasárnap délután mégse mész el egy körre, hanem otthon maradsz füvet nyírni meg megnézed a Rex felügyelőt? Így megmarad egy tank benzin ára, úgy meg megspórolod a tank benzin árát.....:)))))))))))))))))
    

csanesz 117765 2017. október 25. 20:35   Válasz erre: 117763
Ez nem olyan. :)
Ez orál izélő. Me csöppinteni kell.
    

csanesz 117764 2017. október 25. 20:31  
A téli motorelrakós mizériához szólnék egyet (kettőt):
Én ezzel a kivonom télire vagy nem dologgal úgy vagyok mint a mozival. Megnézhetném 2D -ben jobb áron. De b@sszamög, ha már van 4DX -ben, akkor miért ne?

Szal a helyzet az, ha a motorosban tudatosul, hogy a motorja ki van vonva átmenetileg, akkor többet spórolt vagyis jut másra mani. Vagyis el kezd költekezni, és nincs tisztában, hogy pontosan mennyit is spórolt a kivonással. Így a vége az, hogy többet költ, mint szeretett volna spórolni.
Konklúzió:
A spórolás többe kerül. :)
    

kawa550 117763 2017. október 25. 20:25   Válasz erre: 117762
Micsoda anál izélőt? :))))))))
    

csanesz 117762 2017. október 25. 20:18  
Vettem egy akksi terhelő kézi készüléket. És egy motorolaj analizálót. Ez utóbbit volt szerencsém kipróbálni és működik!
    

csanesz 117761 2017. október 25. 20:16  
Üdv mindenkinek.
Kicsit eltűntem...

Kapnék az alkalmon és bejelenteném:
Ebay 263 Ft -al számol 1 eurot. Ez elég baráti.
Aki vásárlásra szánná magát, annak érdemes mihamarabb, mert kövi hónaptól rájár a rúd a postára...
    

lendvai 117760 2017. október 25. 20:00   Válasz erre: 117759
Kinek mennyi számít, ezért írtam, hogy nekem nem éri meg. Ha másnak igen az az ő dolguk, a mi bürokratikus rendszerünkben én már a postára menést is unom, mert akkor gyakorlatilag elkések a melóból.
    

zsotli 117759 2017. október 25. 19:58   Válasz erre: 117758
Azért ez a kivonatás nálam is kimeríti a fillérbaszó kategóriát. 1 éves motorozás költsége 5-6000km-el számolva 2 szezononként uj gumi és egyéb költségek amit elkajálsz hétvégenként meg a bizbaszok amit csak ugy veszünk mert jó. Alsó hangon veri a 200.000-et és kivonatom mert spórolok 10 ezret, kicsit állszentségnek érzem. Én inkább motoroztok azon a pár napon amikor jó idő van és nem a garázsban járatrom.
    

lendvai 117758 2017. október 25. 19:41   Válasz erre: 117757
Anno én is utnanéztem, a bónusz megreked (nekem még nem B10) és amit spórolok az szépen el is megy az utánajárással, bár nem tudom ezt online ügyfélkapun át lehet-e már intézni. Másnak lehet megéri, nekem ez a fillérbaszás kategória.
    

kawa550 117757 2017. október 25. 19:19  
Mennyit lehet egyáltalán "spórolni" ezzel a 4-5 hónapra kivonással? Egy tank benzin azért kijön belőle? Baszki......
    

yamaszaki 117756 2017. október 25. 18:44   Válasz erre: 117751
Én figyelmesen elolvastam és a 3-ik pontban ez áll:"Viszont ez azt jelenti, hogy nem is nő a bónuszod – ahhoz 270 nap folyamatos szerződésre van szükség."
Bár én soha nem vonatom ki annak ellenére se hogy már B10 van,mert egész évekre vettem a mocit!
    

Kucsi 117755 2017. október 25. 10:04   Válasz erre: 117754
Biztos olcsó lehet,ráadásul nem is tetszik. Maradok a két keréken,azzal akkor dőlök el amikor nekem tetszik.(de ezt odázom amíg lehet) :)
    

Englishman 117754 2017. október 25. 08:12  
...
    

Englishman 117753 2017. október 25. 08:10  
Yamaha NIKEN
    

Englishman 117752 2017. október 25. 08:09  
???????
    

mati12 117751 2017. október 24. 21:54   Válasz erre: 117749
Ha figyelmesen elolvasod a cikket választ kapsz erre a kérdésre is... A kivonatás nem befolyásolja a biztosításodat...!
    

zsotli 117749 2017. október 24. 21:19   Válasz erre: 117748
Ha jól tudom (nem biztos majd itt megmondják), de ha ki van vonatva fél évre mert ugye hű de spórol mindenki. akkor nincs meg a 270 nap folyamatos biztosítás és nincs bónusz ugrás sem. Szóval ha hozzá rakom az eljárási illetéket azt a pár napot amikor jó időben motorozhatok és azt hogy maradok A0-ban máris nem olyan nagy buli ez a kivonatósdi.
    

mati12 117748 2017. október 24. 20:06  
Mást is foglalkoztat ez a kérdés: https://hegylakok.hu/2017/10/ideiglenes-kivonatas-tel-motor/
    

Flenegen 117747 2017. október 24. 13:12   Válasz erre: 117745
Az ideiglenes kivonás maximum 6 hónap, eljárási illetéke 2300 Ft/ alkalom. Tetszőleges számban hosszabbítjató. Visszahelyezni bármikor lehet. A kovonás idelyére a teljesítményadó és a Kötelezö biztosítást fizetni nem kell.
    

night-rider 117746 2017. október 24. 12:52   Válasz erre: 117745
tévedésbe ejtettek komám az ideiglenes kivonás 2700ft -ba kerül és max imálisan lehet 6hónap ,de te ezen belül olyan kivonási időt határozhatsz meg amilyet akarsz pld ha októberben kivonatod és március 10-et jelölsz meg visszaállitási dátumnak akkor úgy lesz és autómatice vissza áll forgalomba ,a biztositónak jelent az okmányiroda és nem kell se biztositás se súlyadót fizetni arra az időre.
    

abel92 117745 2017. október 24. 12:23  
Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni. Nem igazán vagyok otthon a jármű okiratokban/papírozásban. A helyzet a következő, májusban kötöttem biztosítást a motorra amikor megvettem. Fél éves fizetést választottam akkor. Következő hó elején 11.03.-án lesz esedékes a következő félév befizetése.(Az összeget a képen láthatjátok, én kicsit sokallom)
A motornak a műszakija 2018.03.31-én fog lejárni. Hallottam hogy sokan kivonják ideiglenesen a forgalomból a motort, viszont ezt minimum fél évre tehetik meg ha jól tudom. Viszont a műszaki miatt nekem hamarabb vissza kéne tennem forgalomba mert az korábban lejár ugye. A másik hogy most újra kalkuláltam a biztosítást, kb. fele annyit kellene fizetnem mint most. Ezt is megtenném egy kalap alatt, csak azt nem tudom hogy fél éves biztosítás után fel lehetne-e bontani a már meglévő biztosítást, főleg hogy másfél hét múlva jár le.
Köszönöm a tippeket ötleteket előre is! Mert egyenlőre nagyon vakon vagyok a témában!
    

Flenegen 117744 2017. október 24. 12:02  
Az előélet egy használt gépkocsi / motorkerékpár esetében az egyik legnagyobb kérdőjel. Mi magunk is tudjuk, hogy van 100e km körüli vagy feletti TDM mely 0 km-el került tulajdonosához, és gond nélkül teszi a dolgát, és hány olyan gép van ahol a kétes km vagy karbantartás hiűánya, vagy ezek összessége az ami a blokk ismereteink szrinti idő elötti meghibásodádát / elhasználódását okozza. Szakmai tapasztalatból mondom, hogy sajnos a magyar vásárlóközönség rossza beidegződései miatt vannak misztikus számok. PL 100.000 km már egy autóban is sok, nem motorban legyen az 20 éves. Autót 300.000 Km feletti futásteljesítmáénnyel eladni lehetetlen kis túlzással. Na ez az ami okozza a fals statisztikát.
    

lendvai 117743 2017. október 23. 14:16   Válasz erre: 117742
És mennyi lehet azokban a bontott blokkokban? :-)
    

kawa550 117742 2017. október 23. 10:56   Válasz erre: 117741
És akkor mennyi lehet azokba a 40-et futottakba, amikhez bontott blokkokat keresnek a kollégákat?........ :D
    

Kucsi 117741 2017. október 23. 10:47  
Az én 4TX-em meg már a 166 000 környékén jár, de még bárhová elmennék vele.Sőt el is megyek.
    

Gepida 117740 2017. október 22. 18:21   Válasz erre: 117722
Szia!
Debrecenben a Yamaha Máthé szalonba van egy 4TX elég jól néz ki. Ha jól emlékszem 640-ért hirdetik. Itt a link: http://www.mathemotor.hu/hasznalt_termekek.php?id=yamaha_tdm_850
    

lendvai 117739 2017. október 22. 01:45   Válasz erre: 117738
Az én 4TX-em is fut még, 1997-es, olasz import, visszatekert órával (a szent magyar 35 ezer km, persze), valószínűleg bőven 100 ezer km fölött volt már nálam is, olajat nem fogyasztott. Elég strapabíró blokkok azok, ha nem rontották el a karbantartást nem kell félni tőlük.
    

VVLaci 117738 2017. október 21. 23:42   Válasz erre: 117730
A sárga sisakos ezüstöt merem ajánlani, Zoli jó gazdája a vasnak. Autóvásárlás miatt árulja, bár sokan próbálják lebeszélni a motoreladásról. :)
    

Traktoros 117737 2017. október 21. 20:50   Válasz erre: 117736
Köszi, de úgy látom ez nem olyan mint az enyém.
    

mati12 117736 2017. október 21. 20:39   Válasz erre: 117735
Valahogy így: https://youtu.be/bbjXatqFMxQ
    

Traktoros 117735 2017. október 21. 20:03  
Sziasztok! Valaki tudna segíteni, hogy ebből a fajta lámpából hogyan iktassam ki a piros ledet és a villogó funkciót úgy hogy ne legyen egyéb váltzozás?
    

gezasz 117734 2017. október 21. 19:57  

    

gezasz 117733 2017. október 21. 19:56  
Bocs az az utolsó kép róla nálam. Ez az első
    

gezasz 117732 2017. október 21. 19:53   Válasz erre: 117731
A használtautón hirdetett TDM 850-k futásteljesítménye 35-75 ezer km. között hullámzik. Javarészt 50 ezresek kortól függetlenül. 2 db van 100 ezer feletti. Az én exem 100 ezerrel lett eladva télen és még köszöni jól van! Tegnap láttam.
Egy kép amikor még új volt nekem
    

kawa550 117731 2017. október 21. 09:15   Válasz erre: 117730
A miskolcinál az a laci barát vv laci lesz, ha ő rábólint, akkor én azt venném, neki lehet hinni, az eladóknak nem. Az más kérdés, hogy nem vennék 4tx-et, csak 900-at. Komoly blokk problémás 900-ról még nem hallottam, 4tx-hez az elmúlt hónapban vagy négyen kerestek blokkot a face csoportban. Kezdik elérni azt a kort és futásteljesítményt, amikor már komoly kopások is lehetnek.
    

Lajkó 117730 2017. október 21. 06:45   Válasz erre: 117722
Szerinted mennyi körül kellene nézelődni hogy elfogadható befecskendezésest találjak? Kell az nekem? Kiütközik valamiben a különbség? Kell a hatodik fokozat? Gazdaságosabb?
Mellesleg a Miskolc több mint jó lenne, mivel jómagam is miskolci vagyok... Láttam is egyet a hahun https://new.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/tdm_850/yamaha_tdm_850_4tx-12125033
Ezzel csak a km, meg a kor a bajom, de tudom... Nem kilométert, hanem állapotot veszünk! Csak mégis benne van az emberben, hogy....
Ezen kívül néztem még ezeket:
https://new.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/tdm_850/yamaha_tdm_850_4tx-11814255

https://new.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/tdm_850/yamaha_tdm_850-11952105
    

Gabi_1 117729 2017. október 20. 20:34   Válasz erre: 117725
Hát P3-ból gyártottak megfelelőt.Akkó marad az a típus.köszi
    

lendvai 117728 2017. október 20. 18:59   Válasz erre: 117727
Hát igen, ez még egy kortalan szépség. :-) És ez még őszintén akar megölni, nem rejti az indulatait mindenféle menetstabilizáló program mögé. :-) Meg nem két tonna, mint az utódja. :-)
    

yamaszaki 117727 2017. október 20. 15:42   Válasz erre: 117726
Pl:
    

yamaszaki 117726 2017. október 20. 15:40   Válasz erre: 117723
Tibike! Neked akkor is az NSX állna a legjobban!!
    

Robi70 117725 2017. október 20. 07:19   Válasz erre: 117716
Nem egészséges eltérni a gyári mérettől. Inkább keress olyan gumit amiből van megfelelő.
Monnyuk Michelin PR3, Pirelli Angel GT, vagy Bridgestone, esetleg Metzeller........
    

lendvai 117724 2017. október 19. 23:59  
Mondjuk egy ilyennel. :-) Eddig még nem sikerült összehaverkodni senkivel, akinek ilyen böszme jószága van így még nem tudom milyen egy USA V8 kickdown. :-)
    

lendvai 117723 2017. október 19. 23:54  
Impalával a Harley kereskedésbe: ennél stílusosabb már csak egy V8 pick-uppal lehetne. :-)
    

lendvai 117722 2017. október 19. 23:52   Válasz erre: 117721
5-700 körül ne keress befecskendezőt mert általában a vállalhatatlan állapotú 900-akat árulják ennyiért. Neked akkor 4TX kell. Jellemző meghubásodása, nyűgje nincs (nem BMW ez), az előforduló problémák a nem megfelelő használatból, karbantartási hanyagságikból, fillérbaszásból és összetörésből származnak. Nyerget, kormányt, szélvédőt úgyis a saját fizimiskádra alakítod. Ha van kiszemelted tudunk segíteni vagy a képek alapján (van ami már az alapján felejtős), vagy a közelben lakók személyes szemléje alapján.
Miskolc környékén volt nemrég egy eladó 4TX amit ha megvan még érdemes megnézni. Igaz az 700 fölött volt, de egy 500-ért vett vasra nagyobb valószínűséggel költesz rá annyit, míg olyan állapotba hozod, mint egy jól felszerelt és karbantartott példányt.
    

Lajkó 117721 2017. október 19. 23:29  
Sziasztok!
Szemet vetettem a TDM-re, de elkélne egy kis segítség!
Mivel ez márkafórum, találok valami összefoglalót a jellemző meghibásodásokról, nyűgökről, mire kell figyelni vásárlásnál, stb.?
Kell nekem a befecskendezés, vagy elég lehet a 4TX is? Meg lenne egy rakás kérdésem még de nem akarok elsőre nagyon sokat nyüzsögni... :)

Jah, és persze ha tud valaki egy értelmes ár/érték arányú gépet kb.5-700 környékén az ne tartsa magában!
    

Flenegen 117720 2017. október 19. 22:54   Válasz erre: 117719
Nálunk az MX-5 a közös szerelem Tibi:)

https://new.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_1_6i_16v-12130886
    

lendvai 117719 2017. október 19. 20:54   Válasz erre: 117717
Meg kell szerettetni az asszonnyal a motorozást, onnantól arra mindig lesz pénz nyűszögés nélkül. :-) Nálam legalábbis így működik. :-)
    

nferro 117718 2017. október 19. 20:24   Válasz erre: 117717
Csak van valami megoldás. Szerintem találsz majd önként jelentkezőt. Mármint a motorra, természetesen.:) Gratula.
    

Gabi_1 117717 2017. október 19. 19:14   Válasz erre: 117593
Sziasztok
Bocs a késői bemutatkozásért de nem vok valami fórumhajhász :-)
Bemutatom a kedvesemet:TDM 850 4tx 2000-es évjárat.Haverom azt kérdezte ,hogy "Na kint alszol már a garázsban?"Mondtam én nem de a motor és az asszony sanszos hogy helyet cserél :-))
    

Gabi_1 117716 2017. október 19. 18:55  
Sziasztok
110/80 helyett felmehet előre 120/70?
Michelin Road 4-ből ugyanis nem gyártottak Tdm méretet...
    

Kucsi 117715 2017. október 18. 15:11   Válasz erre: 117709
Erről a tömítéses akcióról lebeszélnek az autószerelő ismerősök, azt mondják, hogy vakítás az egész.Addig kellene eljutnom, hogy lássam mi is folyik. Végső esetben kikötöm az egész radiátort és nem lesz fűtés, majd szerelek bele villamos fűtést.
    

Kucsi 117714 2017. október 18. 15:07   Válasz erre: 117708
A "C" a helyes megoldás, sajnos. Végig néztem Fido videóját, és már elkezdtem felkötni a gatyám, és bővítem a szókincsemet káromkodás területén.Mégis csak fontos, hogy választékos legyen az embör fia. :)
    

Kucsi 117713 2017. október 18. 14:39   Válasz erre: 117707
Robi!
Annyira azért nem volt rossz idő, hogy ne tudtunk volna motorozni, de ezt nekik nem kell tudniuk. Fürdeni viszont nem nagyon tudtunk.
    

kawa550 117712 2017. október 18. 14:22   Válasz erre: 117711
Nekem meg az első z8 8000-et bírt, a mostaniban 4000 van és csak 1mm hiányzik a 6-ból . Faxom se érti.
    

Robi70 117711 2017. október 18. 11:15  
Megsasoltam a hátsó Pirelli Angel GT-t is. 6e km-t futott eddig. Nincs kockásra vagy egyenetlenül kopva. A minta mélység is még a reménykeltő 4-5 mm környékén van. Bízom benne, hogy elmegy még 6-ot és akkor jövőre Pirelli lesz elől-hátul. Mert hogy jól viselkedett eddig. Nehéz lenne különbséget tenni ez és a Misi Pr4 között. Talán, mert olyan minimális, hogy észre sem veszem.
    

Robi70 117710 2017. október 18. 11:02  
Szasztok!
Tegnap olyan szép idő volt, hogy március és július után újra olajat cseréltem a gépben. Még 1-2 karika összejön idén, de lassan közeledik a szezon vége.:(
    

Fido71 117709 2017. október 17. 20:14   Válasz erre: 117704
A Peugetot 205-nél 1.9D ugyanez volt a helyzet...
Megoldódott Thurmo hűtőtömítő "anyaggal", meg egy kis lenmagliszttel.
Volt utána is megfelelő hűtés, fűtés és a termosztát is működött.
    

pandamaci 117708 2017. október 17. 16:55   Válasz erre: 117704
a/Motortérben az ablaktörlők alatti vályú kifolyo része dugult el a falevelektő,vagy karambolos javítás,szélvédőcsere nem sikerült l és esővíz megy be ?
b/váltókar alagútnál klíma kifolyó csöve dugult, kondenzviz nem folyik le,kanyarban lábadra megy?
c/ Fűtőradiátorból fagyálló jön, ablak belül ragacsos?

https://www.youtube.com/watch?v=gDG6DJpnbiI
    

Robi70 117707 2017. október 17. 16:31   Válasz erre: 117706
Az jó üzlet! Óránként több mint 1 ajrót kerestetek Tecával, azzal, hogy ültök a szálláson és nézitek hogy esik az eső odakint?!:))))))
Gondolom a szép őszi időben szívesebben nyargalásztatok volna tengerpari úton.
    

Kucsi 117706 2017. október 17. 13:34  
Az őszi Horvátországi nyaralás a rossz idő miatt nem egészen alakult jól, az időjárás keresztbe tett. Természetesen kötöttem utasbiztosítást és ajánlottak hozzá "jó idő" kiegészítő biztosítást is. 990 ért azt is megkötöttem, és láss csodát ki is fizették 3 napra a 75 eurót. Vannak még csodák. :)
    

Kucsi 117705 2017. október 17. 13:31  
Ja, egyébként 1.9 diesel és 2000-es.
    

Kucsi 117704 2017. október 17. 13:26  
Sziasztok!

Nem motoros téma, de segítség kellene.
Vettem egy nem egészen új Peugeot Partner gépjárművet. Olyan hibát véltem felfedezni miszerint a fűtőradiátornál folyik a víz a kabinba. Ahhoz, hogy eljussak a radiátorig, ami a műszerfal mögött van, bizony le kellene bontani a műszerfalat. legalábbis én így gondolom. Szükségem lenne valami tapasztalt ember véleményére, és főleg egy service manualra. Ha valaki tud segíteni azt nagyon megköszönném.
    

Sander67 117703 2017. október 17. 08:48  
A Versys árcéduláját nézve akkor már inkább az MT-09 vagy a Trenere dominálna nálam,és még márkahű is maradnék,de ehhez rám kéne szakadni valamelyik banknak.
    

Robi70 117702 2017. október 17. 05:54   Válasz erre: 117699
A régebbi kinézete nekem sem tetszik. De a 2015-ös új köntös az nagyon cíp. Versysen csak ülés próbát sikerült eddig összehozni, viszont egy Z 1000 sx nálam volt egy hétvégére. Az a blokk igen csak meggyőző volt.
    

1Laciapu 117701 2017. október 17. 03:40  
2015-től jött ki az új kasztnis, az nagyon szép!
    

kawa550 117700 2017. október 16. 22:44   Válasz erre: 117699
Ízlésről nem vitatkozunk, terephez pont annyi köze van, mint a crosstourernak, a dl-nek , a tdm-nek vagy épp a multistradanak, semennyi. Aki próbálta már a Z1000-et, az biztos nem fakad sírva ha az a blokk kerül a motorjába. :)))))
    

gezasz 117699 2017. október 16. 20:43   Válasz erre: 117689
Robi élőben láttál már 1000-es Versys-t? Rohadt ronda, valamint szerintem semmi köze nincs a terephez, egyszerüen csak turamotor. Aki volt vele egy közös turámon, már rég eladta pedig újonnan vette
    

kawa70 117698 2017. október 16. 19:41   Válasz erre: 117695
Érdekes, mert nagyobb felületű és kényelmesebb ülése van mint elődjeinek, (bár nekem Bagster van) de az XX (meg
az 1100 is) kényelmesebbnek itéltetett hátul a nejem által. Valszeg magasan van a hátsó lábtartó (és/vagy hosszú a lába), és emiatt problémásabb hosszútávon.
    

sagipet 117697 2017. október 16. 18:19  
Nincs baj a 900 világításával, de a jobb láthatóság érdekében én is gondoltam már rá hogy megnézem belemegy-e a H4-es izzó, ugyanis a kábelen lévő csatik hármasak az enyémen, de ez egy téli projekt lesz, mert azt akkor még be is kellene relézni.
    

lendvai 117696 2017. október 16. 00:33   Válasz erre: 117691
Meg lehet csinálni, csak nem illendő. A jobb oldali az távolsági foncsor és sötétebb időben vakítani fogja a szembejövőt, akár motorral, akár autóval jön. Az "azért csináltam hogy észrevegyenek" vagy "hogy jobban lássak" bullshit meg nem állja meg a helyét, a 900-as tompított fénye ha jól van beállítva elég erős, nekem legalábbis még nem volt gondom vele. A 4TX-é az gyalázatos, azon leginkább kiegészítő fények segítenek. Humánusabb mint állandóra kötni a távolságit.
    

kawa550 117695 2017. október 15. 22:34   Válasz erre: 117694
Zizike? Szeretem őkelmét! Mikor a motorrevü teszt volt, valahogy senki se akarta azt választani a tesztelők közül, kénytelen voltam én feláldozni magam, oszt jól meggyepálni. Nagyon össze haverkodtunk, alig akartam visszaadni. Itt is én vigyorgok rajta a sisak alatt. De Zsuzsika nem élvezné annyira a hátsó ülésen.... :)))))))
    

kawa70 117694 2017. október 15. 22:09   Válasz erre: 117692
GTR-t én is szeretnék, de csak majd ha megöregszem:) Most még a nyersebb verzióval igyekszem összhangban maradni.......
    

kawa70 117693 2017. október 15. 22:04   Válasz erre: 117688
Olyat tartani manapság trendi.....nem áll összefüggésben mindig a motorozási képességekkel:)
    

kawa550 117692 2017. október 15. 21:36   Válasz erre: 117689
Olyant én is szeretnék, közvetlenül a gtr 1400 mellett állna a garázsban. :)))))))
    

abel92 117691 2017. október 15. 21:29  
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy valaki csinált már olyat vagy láttatok esetleg már, hogy 900-as TDM-en az első világítás úgy lett megberhelve hogy tompított üzemmódban is világítson mint két oldali fényszóró?!

Üdv,
Marci
    

Robi70 117689 2017. október 15. 20:39   Válasz erre: 117688
Jó kis masina, de én továbbra is egy 1000-res Versysre vágyom. Valahogy nekem ez a becsípődésem.
Addig is boldog vagyok minden megtett km-en a. Tádéval.:)
    

kawa550 117688 2017. október 15. 20:09   Válasz erre: 117687
Öcsi új motorja? Ati már mondta hogy vett, de képet még nem láttam. Én a tegnapi csapatást ismételtem ma is meg, le az 56-oson meg vissza, csak most felügyelettel és célzottan a bozsoki cukiba sütiért. :)))))))
Menet közben egy 4db ilyen "jó kis masinából" álló rajt fogtunk, akiket egy buell kísért. Átléptük őket mint a pocsolyát még Léka előtt, kis rosszindulatúan meg is beszéltük Zsuzsikával, hogy jó kis gépek ezek, nagyon jó futómű van alattuk, csak nem tom minek, azt a tempót amit a gazdáik tudnak vele, azt 2 tetőlécet beszögelve a teló helyére is lehet produkálni. :))))))))))) Aztán Léka főterénél volt egy kis dugó, ott újra beértek, az egyik próbált tapadni, de nem tom mi lett vele mert pár kanyar után eltűnt a tükörből, oszt többet nem találkoztunk. :D
    

Robi70 117687 2017. október 15. 19:40  
Még Sanyi új hárombetűsét is kipróbáltam. Jó kis masina.
    

Robi70 117686 2017. október 15. 19:38  
Etyeken a platánsornál folytattuk.
Hazafelé az Üvegtigrisnél még Bori Atiékkal is összefutottunk.
    

Robi70 117685 2017. október 15. 19:33  
Szasztok!
Szuper motorolós idő volt ma.
Tinnyén a Confucius homok szobornál kezdtünk.
    

lendvai 117684 2017. október 15. 15:32  
És itt a 70-es szakaszokon a kamionok is 80 mph-val mennek, az azért kényelmetlen ha ott forog az ember füle mellett 130-nál egy bazi nagy kerék.
    

lendvai 117683 2017. október 15. 15:29   Válasz erre: 117682
Nyócvan mérfölddel is mennek itt az ótópályán. Előzéskor jól jön az a 300 paci.
    

kawa550 117682 2017. október 15. 08:31   Válasz erre: 117681
Oszt mi a bánatot kezdel vele ottan, ahol max nyócvannal lehet menni?! :)))))))))))))
    

lendvai 117681 2017. október 15. 03:37   Válasz erre: 117679
3.5 V6, 300 paci. Mivel automata ezért kb 7 másodperc kell neki 100-ig, de kickdown-al elforgatja 6000-ig, ott meg már szívet melengető hangon ordít a motor.
Már csak össze kell haverkodni valakivel, aki egy disznó V8-al jár, hátha megtiporhatom egy kicsit, még sose vezettem amerikai V8-at.
    

kawa550 117680 2017. október 14. 20:01  
Semmi különös, csak meló után csapattam kicsinység az 56-oson. Zsuzsika pesten van, eldobhattam a gyeplőt ahogy kő. :)))))))) Egy 1200 crosstourer elhitte ami a honda katalógusban van, hogy az egy jó motor, de már tudja hogy miért hívják REX-nek a zrx-eket. :D
    

kawa550 117679 2017. október 14. 19:57   Válasz erre: 117677
Hát ez nem éppen egy üvegtigrises impala! :))))))))))
    

yamaszaki 117678 2017. október 14. 19:46   Válasz erre: 117677
Honda nem volt?
    

lendvai 117677 2017. október 14. 19:30  
Volt egy kis kalandom tegnap a kölcsönzött autókkal (2db autó, 2db lerohadás). Kárpótlásul annyit mondtam:"Vagy Impala, vagy semmi."
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22118