28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

lendvai 125435 2020. február 11. 15:22   Válasz erre: 125434
Próbáld végig azokat, amik tetszenek. Amelyek passzolnak a fejformádhoz azokból válassz egyet. És ne hallgass senkire. :-))) Sisak vásárláskor én se k3rdezek senkit. Neten szétnézek, hátha kiderül valami rettenetes a listámon szereplőkről. Ennyi. :-)))
    

csanesz 125434 2020. február 11. 13:41  
Aszem bukósityak cserére szánom magam.
Ki mit ajánl. Elvárásaim: Anyaga ne ABS legyen és mindenképp felnyitható nem moduláris. Ár 100 000 alatt. Nolan 100-5 -ről lemondtam egy időre. Az ok néminemű műszervásárlás. Tippeket, tanácsokat előre is köszönöm. Vásárlás következő hónapban.
    

lendvai 125433 2020. február 11. 12:31   Válasz erre: 125432
Csinos fiatalembert nem látok a képeken, csak azt, hogy te is ott voltál kicsivel több hajjal a fejeden. :-)))))
    

kawa550 125432 2020. február 11. 09:59   Válasz erre: 125431
Az a tiltakozós felvonulás olyan régen volt, hogy azóta a csinos fiatalember megőszült.... :)))))
    

Tiger 125431 2020. február 11. 07:59   Válasz erre: 125429
Igen, a sötét temetőben felbúgó motorok hangja egyszerre volt borzongató és felemelő. Egyébként nagyon szeretett motoros barátunk "sanyaak", aki néhány évvel korábban kényszerült egy szörnyű baleset miatt rokkantkocsiba ezen a kegyeleti eseményen egyfajta szervezőként vezette a gyűjtést, azt mondta, több, mint 1500 motoros volt a menetben vagy érkezett csak a temetőbe. Sok hasonló nagyságrendű motoros felvonulásnak voltam, lehettem résztvevője, (most a HD-s találkozókról nem beszélve) ezek közül a legnagyobb az a motoros tüntetés volt még a 2000-es év elejéről, amikor sok, motorosokat érintő intézkedés ellen 12-13000 gép és ember gyűlt össze a Dózsa György úton és egy városi kört megtéve tiltakozott. Mivel a motorozz.hus haldoklás miatt az Évadnyitók is elmaradnak, talán csak Olika tavaszi szezonnyitója maradt jelentősnek mondható közös megmozdulásként a maga több száz fős létszámával. Mivel tudom, hogy nem vagy híve az ilyen nagy létszámú közös motorozgatásnak, nem is sorolnék többet.
    

Itil900 125430 2020. február 10. 21:31   Válasz erre: 125427
Ha bántani akarsz, szedd magad jobban össze! ;))
...de itt minek is. Tdm-esek egymás közt???
    

lendvai 125429 2020. február 10. 08:49   Válasz erre: 125428
Az arcodra már nem emlékszem, azt se tudom melyik társasággal találkoztam. Talán Varawings volt ott és akkor futottunk össze.
Az az esemény a szomorú tartalma mellett a mai napig feledhetetlen élményt is adott, amit ahányszor csak felidézek az adrenalinszintem megugrik. Amikor azt a híradások szerint kb 300 motort beindították a csizmámon át éreztem, ahogy remegett alattunk a föld és semmi mást nem lehetett hallani csak a dübörgést. Akkor éreztem igazán milyen hatalmas erő van egy igazi közösségben.
Renegade-ról nem tudok mostanában, de jó, hogy szóba hoztad, ráírok mi van vele. Több ismerős is van Ausztráliában, de ritkán kommunikálunk. Az az ország a szívem csücske marad a messzeségével és vadságával. Van kinn a cégemnek két telephelye is, talán egyszer megcsípek egy kiküldetést. :-)
    

Tiger 125428 2020. február 10. 08:16   Válasz erre: 125425
Természetesen, a határtól egészen a temetői megemlékezésig. Micsoda agyad van, hogy erre emlékszel. Nem tudok úgy Ausztráliáról szóló filmet, híradást nézni, hogy ne Te és Renegade jutnátok eszembe, holott lassan már el is felejtheted vagy felejtenéd az ott töltött évet, mert oly ritkán hozod szóba.
    

Tiger 125427 2020. február 10. 08:07   Válasz erre: 125426
Nem bántani akartalak, nincs is több ebben a történetben.
    

Itil900 125426 2020. február 10. 07:44   Válasz erre: 125424
Drága szivem! Nálunk a szarvasmarha bődül nem a csacsi!!! ;))))))))
    

lendvai 125425 2020. február 9. 21:37   Válasz erre: 125424
Szerintem egyszer már találkoztunk. Egy szomorú esemény kapcsán, amikor a lengyel motoros baleset áldozatait kísértük a határról a Fiumei útra. Úgy emlékszem ott lepacsiztam valakivel, aki mintha Tigerként mutatkozott volna be. Ott voltál?
    

Tiger 125424 2020. február 9. 20:22   Válasz erre: 125423
"agonizálsz"? Ne baszki, szegény Tiborunk tényleg haldoklik vagy csak Te írtál bődületes csacsiságot?:-))) Jó, mert a Tibiért azért tényleg kár lenne, még nem is találkoztam vele "élőben":-)
    

Itil900 125423 2020. február 9. 19:59   Válasz erre: 125422
Mi újság az olasszal? Megvetted, vagy még agonizálsz?
    

lendvai 125422 2020. február 9. 15:58  
Például egy ilyet:
    

lendvai 125421 2020. február 9. 15:57   Válasz erre: 125420
Visszakeresel, kawa550 belinkelte a fotót már korábban. De ha ez itt most kérdés akkor nem biztos, hogy megfelelő karbantartást kapott az a motor. Érdemes beszerezni egy jó szervizkönyvet.
    

Spengi01 125420 2020. február 9. 15:45  
Köszönöm.
Az úszóházat hol tudom leengedni?
    

lendvai 125419 2020. február 9. 15:39   Válasz erre: 125418
Akkor nem. Egy alapos karbantartás nem árt, lévén elég sok ok miatt lehet egyenetlen az alapjárat. A hullámzás nekem vákuumproblémát sejtet, de akár a gyújtásrendszer is lehet az oka. Át kell nézni vagy nézetni a gépet ha nem múlik el a szottyos benzin kiürülésével (amennyiben az úszóház le volt engedve télire). Bár nekem sosem hullámzott az alapjárat karbis gépnél több hónapos benzinnel. Úszóház persze le volt mindig engedve, ahogy az írás mondta.
    

Spengi01 125418 2020. február 9. 15:28  
Ohh bocsánat, kérdezem.
    

lendvai 125417 2020. február 9. 15:26   Válasz erre: 125416
Ezt most kijelented, vagy kérdezni szántad?
    

Spengi01 125416 2020. február 9. 15:00  
Hello!
Az normális 850 3vd-n, hogy az alapjárat 900 és 1100 között változik.
(Azt azért megemlítem, hogy a karbiban még öreg benzin volt, most járattam annyit, hogy szerintem azt elhasználta belőle.)
    

csanesz 125415 2020. február 9. 11:36   Válasz erre: 125412
1000 -es Versys -t majd megnézem.
    

csanesz 125414 2020. február 9. 11:33   Válasz erre: 125412
Na ez érdekes, mert nálam sem vált ki semmi érzelmi kötődést. Igazából egyetlen jármű sem. A TDM csak azért, mert apám amíg élt csodálta ezt a vasat. Szal az kajakra érzelmi alapon lett megtartva. Én mindig is úgy voltam ezzel, hogy átgondolt megoldásokkal, technológiával legyen felvértezve vagy legyen egyszerű, mint a faék. Ezek viszont lázba hoznak. A Hondára mindig úgy tekintek, mint technikai úttörő. Nálam a forma egy dolog, ezek a Transformers -es idomok nem hoznak lázba. A vas legyen kezelhető.

A Versys 650 -et próbáltam. Ülés-kormány nagyon közel van. Erős fékezésnél, olyan előrebukós érzésem volt. Nagyon kellett kapaszkodnom a kormányba. A motor nagyon átvitte a kormányra a rezgést. De finoman lehetett terelgetni. Mivel városba is járok motorral így fontos a reakció. Még ott is megállta a helyét. Épp a héten gondoltam a Kawasakira, hogy körül lehetne nézni a háza táján. De mindenképp túra-enduró az elképzelés.

VFR800X -nél az tetszett, hogy a srác a videón szinte egyenes háttal ült a gépen. Hogy a plexi meddig ér hova hajtja a menetszelet mennyire szélvédett, azt leszarom. A vas essen kézre. Ami szembetűnő a 800-nál, hogy a lábtartó magasan van, de lehet attól még kényelmes.
Majd egyszer kipróbálom. :)
    

lendvai 125412 2020. február 9. 10:52   Válasz erre: 125410
Mindig megszaglásztam a motorokat a Hondánál, amikor az autókat épp oda vittem szervizbe. Nekem mindig érzelemmentes célgépeknek tűntek: hibátlanul teszik a dolgukat, de a dizájnt illetően soha nem szólították meg igazán egyetlen érzékemet sem. Az autókra ugyanez vonatkozik, talán a régi NSX okoz helyi vérbőséget. :-))))
De ez az én igényem, másnak másra van szüksége. Az a 800-as blokk kellemes karakter, anno kipróbáltam, igaz nem sokat mentem vele. Az 1200-assal meg motorozgattunk egy társaságban, az méretben azért tényleg a TDM fölött van kicsivel. Ha egyedül motorozgatok akkor nekem a 800-as praktikusabb lenne. Kawasaki Versys-t nézted? Mostanában igen jól felszerelt motorokkal álltak elő. Persze kérdés, hogy neked tetszik-e. Mert azért valljuk be, egy hobbimotor mindig érzelmi alapú választás. :-)))
    

csanesz 125411 2020. február 9. 10:02   Válasz erre: 125410
Te jó ég a nagy tesója 1200 ccm! Batár...
https://www.youtube.com/watch?v=ogpoXWBi3HQ
Milyen kicsi az emberke mellette. :)))
    

csanesz 125410 2020. február 8. 23:00  
Nézegettem a csirkeszárnyas VFR800X -et, mint lehetséges kiváltó a TDM után. Nem rossz... A Varangy bizti nem lesz. Addigra már öregebb lesz az utsó darab is.
    

csanesz 125409 2020. február 8. 10:26   Válasz erre: 125408
:))))
    

lendvai 125408 2020. február 7. 22:01   Válasz erre: 125407
Élve semmit. :-))))
    

csanesz 125407 2020. február 7. 21:53   Válasz erre: 125406
Temetheted. :))))
    

lendvai 125406 2020. február 6. 21:44   Válasz erre: 125405
Nálam külön lámpatestben van a helyzetjelző, hősokk kizárva. A jelenlegi LED 5db diódából áll, hátha stabil lesz. Egyetlen hátrányának azt tartom, hogy Homasitából származik. :-)))
    

csanesz 125405 2020. február 6. 20:54  
Amúgy a led maga stabilizál. Ha több van belőle az jobb. Erre jó példa a motorom hátsó lámpája 105 db ledből építve driver nélkül. A mai napig hibátlan. A műszerfalba rakott egykék sorra döglöttek. Ami megölheti az a túláram vagy a hő. A csúcsokat akár egy folytó tekercsel meg kondival is lehet csillapítani. Tekercset amperhoz kell venni. Hogy nem váltóáramhoz használnád az nem baj, ha sűrűek a csúcsok az úgy is aszerint fog viselkedni.
    

csanesz 125404 2020. február 6. 20:43   Válasz erre: 125403
Sajna nem feltétlen. Autónál mértem szkóppal a feszkót 0,5 voltról sem beszélhetek az én esetemben. Motornál viszont van 2 voltos csúcs, minuszban is! De ott 6 éve megy a fényszóró kiegészítős COB ledes csoda elég jó hűtéssel és driverrel.
Autónál az volt a gond a helyzetjelző esetében, hogy a fényszóró izzóval egy térben van nálam. És láthatóan mindig a hő ölte meg a helyzetjelzőt. A hűtése sem volt megoldva és szerintem túl volt vezérelve. Legutóbb driverrel szerelt helyzetjelzőt használtam, de ugyanúgy tönkrement. Alternatívaként azon morfondíroztam, hogy nem stabilizátort raknék elé, mint ahogy te is gondolnád, hanem csak egy diódát. Monyuk aminél 0,7V esik. Ebből egyet vagy kettőt. Az 50 vagy 100 Amperos megbízható. Van "0,3 Voltos" is, ha finomabb állításra lenne szükség. Még lehetőségként ott van a DC-DC konverter, ami nem termel hőt. 2 Amperost vettem egykoron, de az határeset lenne a LEDes tompítottnak (1,8 Amper).
Szal helyzetjelző nálam még odébb lesz, valamiért, azt nem fejlesztik.

A mostani fényszórós ledet rendszeresen minden nap 40-50 percet használom.
Szerintem 2 hét múlva kikapom az egyiket és megvizsgálom lupéval, hogy mi történt vele. Ha érdemi változás nincs, akkor marad a CSP vonal.
    

lendvai 125403 2020. február 6. 12:44   Válasz erre: 125401
Valószínűleg a szőrös tápfeszültség okozza az elhalálozást. Ha ezek is megmekkennek akkor fogok egy 12V-os feszültségstabilizátort és beleforrasztom a tápvonalba. :-))))) Remélhetőleg a tranzienseket is megszűri.
    

Itil900 125402 2020. február 6. 11:54   Válasz erre: 125400
Nem akarom a korosztályod elhappolni előled! ;)))
    

csanesz 125401 2020. február 5. 22:37   Válasz erre: 125398
Helyzetjelzővel én is próbálkoztam még régebben. COB ledes csodák voltak. Azok mindig megdöglöttek. Arról le is álltam. Most is izzószálas van helyzetjelzőnek. Jelenleg az XHP 50:
https://www.cree.com/led-components/media/documents/ds-XHP50.pdf
a másik a Seoul-CSP (Chip Scale Package) led amivel próbálkozom. Utóbbiról sajna nem találtam specifikációt. A hőtermelés itt is játszik, de mégis csak kerámialap az alja és nem műanyag. A foszfor pedig teljesen körbezárja. Meglátjuk meddig tudja, amit kell...
    

cizi 125400 2020. február 5. 21:13   Válasz erre: 125399
Gyertek együtt Püspökladányba. Fizetem a szobátokat!:)
    

Itil900 125399 2020. február 5. 21:01  
Ezt most találtam.
    

lendvai 125398 2020. február 5. 20:48   Válasz erre: 125397
Én is LED-esítettem az Accordot. Az első helyzetjelzők gyakran kiégtek, elegem lett, kapott egy esélyt LED-ekkel. :-))))
    

csanesz 125397 2020. február 4. 19:15  
Hát meggyütt a várva várt ledes csodalámpa. Ez az első próbám. Hosszas keresgélés után találtam egy formát és kialakítást amiről úgy gondoltam működhet. ...és tényleg működik. Nem világítja túl a foncsort, homogén felületet világít és tartja magát a foncsor által meghatározott képhez. Szembejövők nem villogtak még rendőr is volt az első próbaúton. Azért a próbaút előtt mellékutcákba kellett némi állítgatás. 13 év után végre látok az úton. Érkezik egy másik is. Nem volt nagy reményem ezekkel a ledekkel kapcsolatban. Sajna azért egy 60 fokot összehoz. Kérdés meddig bírja. A reflektor egy fotonágyú. A 100 méter garantált, 200 méter már gyertyafény. De ez is sokkal több, mint volt. Azért a halogének az autóban lesznek, ha szükséges.
    

tunty 125396 2020. február 3. 23:05  
Jó estét,sziasztok!
Eladó Tdm 900-as motorom,ha valakit közületek ,vagy ismerőseitek közül érdekel ,a leírás rovatban található tájékoztatón kívül bármi,akármi, hívjon a hirdetésben szereplő telefonszámon.
https://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/tdm_900/yamaha_tdm_900-15367359

Köszönöm Tunty
    

csanesz 125395 2020. február 3. 22:18   Válasz erre: 125393
Jó pár év fémipari tapasztalattal a hátam mögött, elgondolkodtató, hogy mikor mi jobb. Ha olajozva vagy akár zsírozva van a menet vagy szárazon. A magam tapasztalatából kiindulva az a menet, ami kötéskor kenést kap a menetek - élettartam - tekintetében tartósabb lesz. Az enyhe túlhúzást is jobban tolerálja. Én az olajleeresztő csavart is kenem - és ezzel sokan így vannak még, akkor is, ha nem - pedig kapja a vibrációt rendesen. De az önzárás technológiája nagy úr. Ki van találva. Az autóm kerekén a rögzítő csavarok meneteit is kenem. Hányszor hallottam, hogy azt nem szabad kenni, mert az anya letekeredik. :))))) Hogy az alu mivel lép reakcióba? A vörösrézzel biztos a többit nem tudom. Ha a rozsdamentes csavart egy korrózióra hajlamos anyagba hajtod, attól az a csavar még úgy meg tud szorulni miután a másik anyag berohad, hogy beleszakad a rozsdamentes. Ha az alumínium anyamenet kellő vizet kap pl.esővizet, arra képes fura dolgokat okozni monyuk egy magnézium ötvözet. Képes megfogni a rozsdamentest. Én motorom esetében a féknyereg kivételével majdnem minden csavart kenek. Vagy olajjal vagy szilikon zsírral. De lehet gépzsírral is ez mindegy. Bajt nem okozol. A vasad nem fog szétesni. - Van amikor jobb, ha a két anyag kicsit a saját fizikájuk tekintetében jobb, ha nem kapnak kenést pl. edzett csavar és edzett anya. Ebben az esetben olyan kis mértékű az anyagok "képlékenysége, nyúlása" -menet kifényesedik-, hogy még az önzárás is nehezebben alakul ki. Nagyobb erő kell a meghúzáshoz, de ezzel az esettel csak, akkor találkozol, ha magadnak gyártasz kötőelemeket és edzed meg. Normál esetben az egyik anyag nem kerül edzésre. Az ok fentebb megválaszolásra került.

Saját tapasztalat végett ennyi.
    

Jani55 125394 2020. február 3. 07:31   Válasz erre: 125393
Én. Minden alkalommal, minden helyre ezt, (vagy az ezer éve kapható közönséges grafitos zsírt) alkalmazom. Megkönnyíti a továbbiakban a mindenféle szerelést, korróziógátló, jól tömít, bírja a hőt... Csak arra kell figyelni, hogy a meghúzási nyomatékokat nem száraz, hanem olajnedves értékekre kell állítani. Soha, semmilyen problémám nem volt ebből...
    

lendvai 125393 2020. február 2. 21:21  
Szerviz szekciónak gondolatébresztő. Gyári szerviz útmutató, féknyereg csavarok: menetrögzítő helyett molibdén-diszulfid zsír. kerekek tengelyanyáihoz ugyanaz, sok más csavarkötéssel együtt. TDM szerviz útmutatóban szó sincs ilyenekről, a meneteket békén kell hagyni mindenféle rögzítőtől. Utánaolvasva két eset, ami kommerszebb és javasolnak kenőanyagot: rozsdamentes acél csavarok és acél-alumínium kombináció. A nem kommersz meg a titánium csavarok, azt szárazon meghúzva az életben többet nem lehet állítólag roncsolás nélkül oldani.
Akad itt, aki zsírozza a rozsdamentes csavarok meneteit? Illetve hallottak már a fenti anyagkombinációk viselkedéseiről csavarkötések esetén?
    

csanesz 125392 2020. február 1. 17:13  
.
    

lendvai 125391 2020. február 1. 11:16   Válasz erre: 125389
2009-es motor 13 000 km-nél megszorult benzinszivattyúval...hát lehet, hogy valós a km. :-))) De az az unicum, ha igaz. :-)))))
    

gezasz 125390 2020. január 31. 21:21   Válasz erre: 125389
2012 év végi ,az enyém . Szegeden a Yamahánál lehetett is akkoriban újonnan kapni. Bár valószínűleg akkor már nem gyártották
    

night-rider 125389 2020. január 31. 18:24   Válasz erre: 125388
Megvan 2010 az utolsó évjárat...volt egy 2009 es 13000km-el svájcból a benzinszivattyú volt megszorulva..de már eladta a cimbora...igazi unikum lehetett
    

night-rider 125388 2020. január 31. 18:18  
Szakmai kérdés a tdm 900-at meddig gyártották..utolsó évjárat?
    

cizi 125387 2020. január 31. 08:42   Válasz erre: 125386
Igen, nehéz feladni! Főleg úgy, hogy megtapasztaltam már kétszer is, hogy csak egy számot hibáztam!:)
    

lendvai 125386 2020. január 31. 08:31   Válasz erre: 125385
Hoppá, lottó, 4 billa a héten, lottós app megnyit ma.
:-)))))))
    

cizi 125385 2020. január 31. 06:51   Válasz erre: 125383
Mi egy nappal előbb megyünk. A foglalás megerősítését ezért többször kértem. Válasz nem érkezett, de gondolom rendben van. Ha mégsem, akkor leszünk annyian, hogy nyomatékosítani tudjuk szállásfoglalási szándékunkat amikor odaérünk. A szombati lottósorsolás után akár a vásárlási szándékot is bejelenthetjük, vagy bérelhetünk 30m emelőmagasságú darut is!:)
    

lendvai 125384 2020. január 30. 22:16   Válasz erre: 125383
Én semmit, de korábban Imre azt hiszem azt írta, hogy aki jelentkezett a honlapon annak rendben van a szállás. Ha mégsem, akkor majd Imrééknél alszunk. :-))))
    

Kilos 125383 2020. január 30. 21:31  
Sziasztok Srácok! Kapott már valaki visszaigazolást a szállásfoglalásról? -vagy nem is kapunk semmit csak megyünk azt majd lesz valami?
    

csanesz 125382 2020. január 30. 19:14   Válasz erre: 125381
Szerintem borítsd szét a blokkot meg a karbit. Egy újra összerakás csodákat tesz! :))))
    

tdm.friend 125381 2020. január 30. 01:58   Válasz erre: 125379
Naná hogy 3VD,egy párszor már láttad.Mivel újak a gumigyűrűk alul-felül a karbinál és egyenletes az alapjárat,gázadásra azonnal ugrik, hozzá nem fogok nyúlni az bizti! :)))
(Még ha nehezen is indul.)
    

csanesz 125380 2020. január 29. 21:44   Válasz erre: 125379
Vagy falsot szív. Nálam az első karbi levételnél látszott, hogy az elődöm rosszul tette vissza a karburátort, elnyomta a tömítést és falsot szívott. Ezért hidegben mindig csak az egyik henger járt úgy fél percig.
    

lendvai 125379 2020. január 29. 20:26   Válasz erre: 125377
Hát a fogyasztásodból ítélve lehet, hogy szegény a keverék és ezért indul nehezen magától. Egy 3VD (ha az) normál esetben többet kér. Egy jól beállított és karbantartott blokknak nincs szüksége ilyen trükkökre.
    

tdm.friend 125377 2020. január 29. 19:58   Válasz erre: 125376
:))) Akkó az enyééém ufó,9 éve csak így indul 4-5 nap állás után,karbi szinkron ide vagy oda.Viszont 29 éves létére még mindig fickós, kis étvággyal (4.8-5.5).
    

kawa550 125376 2020. január 29. 18:56   Válasz erre: 125375
A saját motorjával mindenki azt csinál, amit akar..... ;)
https://totalcar.hu/magazin/technika/2012/12/30/hogyan_vagd_tonkre_a_motorod_seperc_alatt/
    

tdm.friend 125375 2020. január 29. 16:03   Válasz erre: 125367
Nekem ezért van kivezetve a légszűrőházból egy vékony müanyagcső,ledugózva. Indítás: dugó ki,hidegindító cső be,fújás és már röfög is.
    

yamaszaki 125374 2020. január 28. 17:24   Válasz erre: 125372
O.K.
Hétvégén beszélünk!
    

Endruz 125373 2020. január 28. 10:21   Válasz erre: 125364
Szia Béla!

Meg van Lajosunk...kis csoportos motorozásokban vesz részt, illetve el van havazva munkaügyileg. Szezon van neki most másodállásban is. Időnként olvasgatja a fórumot.
    

PalmBela 125372 2020. január 27. 22:50   Válasz erre: 125365
ST-t!
Jóvammá! De Hájteknek teccik lenni! :D


Banyek Imre! Van egy ksi gubanc a talival.
Lehetséges hogy egyedül megyek... :(
A hét végén beszéljünk!
    

Spengi01 125371 2020. január 27. 10:58  
Köszi
    

kawa550 125370 2020. január 27. 10:20   Válasz erre: 125369

    

Spengi01 125369 2020. január 27. 07:11  
Köszönöm a választ.
Esetleg meg tudnád mutatni egy képen, hogy hol tudom leengedni a karbi úszóházát?
    

kawa550 125367 2020. január 26. 21:24   Válasz erre: 125366
Lényegtelen hogy mi az akku márkaneve. A belevaló akku az YTX12BS, ahol akkut árulnak, ott ebből már tudni fogják mi kell.
A nehéz indulás tipikus a 3vd-nél, akár már 1-2 hét után is. A karbinak túl jó a szellőzése, a benzin illékony része gyorsan elpárolog, és a vákuumos benzinpumpa önindítóval tekerve csak sokára tölti vissza. Ez miatt nem kell új akku, de jót teszel magadnak ha ilyenkor rásegítesz egy bikázással egy autóról. Sokkal gyorsabban teker, kevesebb ideig kínzod a motort is. Ha csak az egyik oldal kapja el először(jellemzően a jobb oldali nem megy) az sem hiba, ha pár másodperc után elkezd működni az is. A régóta benne lévő állot benzin szintén okoz ilyesmit, esetleg meg lehet próbálni leengedni a karbik úszóházát és friss benzinnel feltölteni. A tűszelep is fenn tud akadni, karbitest kocogtatása segíthet.
    

Spengi01 125366 2020. január 26. 18:46  
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy milyen akku való 850 3vd-be? Nekem most egy Varta van benne, de nem tudom milyen mert még nem szedtem szét.

Ja és valami tipp, hogy miért nem sikerül elindítani a mocit? (benzin van, benzincsap oké, szivató oké, amúgy az akku is fel van töltve, csak nem tudom milyen idős azért szeretném kicserélni). Lehet, hogy a hideg miatt?
    

yamaszaki 125365 2020. január 25. 09:47   Válasz erre: 125364
Az elérhetőségét:

http://www.motorozz.hu/Members/11954
    

PalmBela 125364 2020. január 20. 06:04  
Jó Reggelt, Sziasztok!
Gázos Lajosról tud valaki valamit?

Endrúz, Te talán hallasz felőle.

Köszi.
B
    

tomhahn 125363 2020. január 19. 11:32   Válasz erre: 125352
És kb mennyi lesz az annyi?
    

csanesz 125362 2020. január 18. 21:03   Válasz erre: 125361
Áááá. Ez tényeken alapul. ...vagy animáción. :)))
    

lendvai 125361 2020. január 18. 17:14   Válasz erre: 125358
Már azt hittem megtaláltad Greta Thunberg blogját a delphoi jósda oldalán. :-)))))
    

lendvai 125360 2020. január 18. 17:12   Válasz erre: 125359
Nemde Mr Lottóstricihez van szerencsénk? :-))))) Kitartó vagy, ha addig nem viszik el lesz vagy tíz milliárd amit el lehet osztani. Abból már több motort is lehet venni. :-)))))
    

cizi 125359 2020. január 18. 16:08   Válasz erre: 125354
Sziasztok!
Szépen alakul a létszám, lassan teltház lesz!
Azokhoz szólnék akik még bíznak abban, hogy Püspökladányban éri Őket a bankszámlavastagodás!:)
Az eddigi tapasztalatok alapján gondolom, hogy lesz igény a közös lottózásra is. Ezért aki már tud
2x5 számot írni 1-90-ig ( Scopy! 96-os nincs!) akkor kérem, hogy pü.-ben ide, vagy sms-ben névvel küldje el a 70/516-4700 számra. A két szelvény ára 600.-Persze, ha valaki csak máj.23.-án de.10-ig tudja mondani a tutit annak könnyen megbocsájtjuk!:)
    

csanesz 125358 2020. január 18. 10:39  
Egy kis érdekesség az időjárást illetően:
https://www.windy.com/hu/-H%C5%91m%C3%A9rs%C3%A9klet-temp?gfs,temp,47.287,13.557,6
    

Annonymus 125357 2020. január 17. 19:59  
Köszi Lacuska..
    

Annonymus 125356 2020. január 17. 19:58  
Fel szeretném venni a kapcsolatot (Kucsi) Kucseláta Ferenc társunkal. De a névkereső le van fagyva. TDM vásárlás miatt keresném... Köszönöm
    

VVLaci 125355 2020. január 17. 19:57   Válasz erre: 125349
Töröltem! :D :D :D
    

yamaszaki 125354 2020. január 17. 19:52  
Yamaha TDM Találkozó
2020 május 22-23
Helyszín: Árnyas Thermal Camping és Üdülőpark - Püspökladány, Petőfi utca 62.
https://www.thermalcamping.hu/

Részvételi lista:
1. Tamás Imre Yamaszaki/Tünde - 2 ágyas faház
2. Szücs László Kilos/Ildi - 2 ágyas faház
3. Meixner Ferenc Mex/Tünde - 2 ágyas faház
4. Bajnóczi István Cizi/Kati - 2 ágyas faház
5. Erdei László Endrúz/Szilvi - 2 ágyas faház
6. Lendvai Tibor Lendvai/Rita - 2 ágyas faház
7. Noszlopy Tamás Fidó/Betti - 2 ágyas faház
8. Bori Attila Atti/Csilla - 2 ágyas faház
9- Végh-Vőneky László VVLaci/VVGabi - 2 ágyas faház
10. Háhn Tamás Tomhahn/Mariann - 2 ágyas faház
11. Rezsnyik Róbert Robi70/Magdi - 2 ágyas faház
12. Kovács László Laci/Saci - 2 ágyas faház
13. Tabajdi Gyula Jobbkormányos/Andi - 2 ágyas faház
14. Köböl József Köböl/Adri - Apartman 1 szoba
15. Riemer Imre Imi/Erzsike - Apartman 1 szoba
16. Pálmüller Béla PalmBéla/Zsuzsi - Panziószoba
17. Orosz Viktor Vikusz/Bea - Panziószoba
18. Tamás Gergő Geri+Anett - Panziószoba
19. Takács István Taki+1fő - Panziószoba
20. Kis Sándor Sander67 - Panziószoba
21. Csankó Ványi Norbert Csanesz - Panziószoba
22. Rietling Péter TDM Peti/ ? - Panziószoba
23. Kucselata Ferenc Kucsi és Teca - Panziószoba
24. Kovács Pál Szállító - 2 ágyas faház
25. Németi László Gepida+Kata - Apartman 1 szoba
26. Tógya Zsolt Zsozsó197+Dorka - Apartman 1 szoba
27. Olajos Gábor ogabi+Judit - Apartman 1 szoba
28. Gémes Attila Nex(u) - Panziószoba
29.Hegedűs Gábor Hege+Zsuzsa-apartman
30.Szaniszló Zoltán Zoli+Niki-apartman
31.Váraljai Lajos Lajos/?-apartman
32.Hambuch Bertalan Berti-apartman
33.--------- Itil Nem kér szállást

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1zOU4O-8rRymwLfSbAPnKKd1TEQmjriEU_yQ0sWW7yL8/edit#gid=0

FIGYELEM!
Felhívnám a továbbiakban a TDM találkozóra jelentkezők figyelmét,hogy a 15 db kétágyas komfortos faházra és a 6 db kétágyas panzió szobára fenntartott helyek BETELTEK!!
Továbbiakban megkérek minden új jelentkezőt hogy a fennmaradt 7db négyágyas (két szobás) komfortos faházakba FOGLALJANAK!! Ezek is mind kétágyas szobák! Továbbra is várunk mindenkit szeretettel!!
    

Annonymus 125353 2020. január 17. 19:38  
Szép Estét Naccságosurak
    

Kilos 125352 2020. január 17. 19:21   Válasz erre: 125334
Szia Norbu! Meg van még a 900-am! 2007. 02. havi, 67 ekm, amiből 52 ekm-t én tettem bele. kizárólag túrázásra használtam. Más típusra váltottam, ezért teljes túrafelszereléssel, kompletten eladó.
Nem hirdetem, mert még el kell vinnem szervizbe egy átvizsgálásra, csak akkor tudom odaadni bárki is veszi meg ha hibátlan lesz.
    

Kilos 125351 2020. január 17. 19:09  
Yamaha TDM Találkozó
2020 május 22-23
Helyszín: Árnyas Thermal Camping és Üdülőpark - Püspökladány, Petőfi utca 62.
https://www.thermalcamping.hu/

Részvételi lista:
1. Tamás Imre Yamaszaki/Tünde - 2 ágyas faház
2. Szücs László Kilos/Ildi - 2 ágyas faház
3. Meixner Ferenc Mex/Tünde - 2 ágyas faház
4. Bajnóczi István Cizi/Kati - 2 ágyas faház
5. Erdei László Endrúz/Szilvi - 2 ágyas faház
6. Lendvai Tibor Lendvai/Rita - 2 ágyas faház
7. Noszlopy Tamás Fidó/Betti - 2 ágyas faház
8. Bori Attila Atti/Csilla - 2 ágyas faház
9- Végh-Vőneky László VVLaci/VVGabi - 2 ágyas faház
10. Háhn Tamás Tomhahn/Mariann - 2 ágyas faház
11. Rezsnyik Róbert Robi70/Magdi - 2 ágyas faház
12. Kovács László Laci/Saci - 2 ágyas faház
13. Tabajdi Gyula Jobbkormányos/Andi - 2 ágyas faház
14. Köböl József Köböl/Adri - Apartman 1 szoba
15. Riemer Imre Imi/Erzsike - Apartman 1 szoba
16. Pálmüller Béla PalmBéla/Zsuzsi - Panziószoba
17. Orosz Viktor Vikusz/Bea - Panziószoba
18. Tamás Gergő Geri+Anett - Panziószoba
19. Takács István Taki+1fő - Panziószoba
20. Kis Sándor Sander67 - Panziószoba
21. Csankó Ványi Norbert Csanesz - Panziószoba
22. Rietling Péter TDM Peti/ ? - Panziószoba
23. Kucselata Ferenc Kucsi és Teca - Panziószoba
24. Kovács Pál Szállító - 2 ágyas faház
25. Németi László Gepida+Kata - Apartman 1 szoba
26. Tógya Zsolt Zsozsó197+Dorka - Apartman 1 szoba
27. Olajos Gábor ogabi+Judit - Apartman 1 szoba
28. Gémes Attila Nex(u) - Panziószoba
29. Hegedűs Gábor apartman 1 szoba
30. Szaniszló Zoltán apartman 1 szoba
31. --------- Itil Nem kér szállást

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1zOU4O-8rRymwLfSbAPnKKd1TEQmjriEU_yQ0sWW7yL8/edit#gid=0

FIGYELEM!
Felhívnám a továbbiakban a TDM találkozóra jelentkezők figyelmét,hogy a 15 db kétágyas komfortos faházra és a 6 db kétágyas panzió szobára fenntartott helyek BETELTEK!!
Továbbiakban megkérek minden új jelentkezőt hogy a fennmaradt 7db négyágyas (két szobás) komfortos faházakba FOGLALJANAK!! Ezek is mind kétágyas szobák! Továbbra is várunk mindenkit szeretettel!!
    

Itil900 125350 2020. január 16. 23:25   Válasz erre: 125346
Bár az enyém is dorombolna...!
    

kawa550 125349 2020. január 16. 21:24   Válasz erre: 125346
Téged már beleszámoltalak, ne tedd fel 2x a kezed! :))))
    

VVLaci 125346 2020. január 16. 18:55   Válasz erre: 125344
Egy még errefelé is dorombol!
    

ati5995 125345 2020. január 16. 06:41  
Eladó. Kézvédő és menetfény egyben!!! Sajna Transalpra nem lett jó.Több helyen hirdetve.
    

kawa550 125344 2020. január 14. 21:11   Válasz erre: 125341
Jó, oké, ha azokat is beleszámoljuk, akik már megvették helyette a a tenerét vagy a bömöst, de még nem adták el a tádét, akkor igazából lehet az 5-6 is. :)))))
    

kawa550 125343 2020. január 14. 21:10   Válasz erre: 125341
Kilósé is meg van még asszem.
    

Norbu 125342 2020. január 14. 20:30   Válasz erre: 125338
Szia.ide:yamaha tdm 850-900 hungarian club ? , vagy ide:yamaha tdm hungary? Az elsőre beneveztem magam.
    

lendvai 125341 2020. január 14. 20:29   Válasz erre: 125340
Költői kép, annál azért többen vannak. :-) Csak valószínűleg nem eladó a motorjuk, különben már megírták volna ide is.
    

PalmBela 125340 2020. január 14. 20:26   Válasz erre: 125335
Ki a másik?
Angol?
    

PalmBela 125339 2020. január 14. 20:23   Válasz erre: 125338
2003 as...
    

PalmBela 125338 2020. január 14. 20:21   Válasz erre: 125337
ST-t Mindenkinek!
És? Mi abban a bonyi? Ha adsz egy nevet én fel is veszlek! Pont most van egy 900 as, nagyon szép állapotú 1 misiért. Nem tom mikori.

Hajrá. Fog tetszeni a 900 as. ;)
    

Norbu 125337 2020. január 14. 19:32   Válasz erre: 125335
Bonyolult ,be kell lépni tagnak,hogy be tudjak írni,azért köszi.
    

Norbu 125336 2020. január 14. 19:17   Válasz erre: 125335
Szia.Köszi a segítséget,
    

kawa550 125335 2020. január 14. 18:59   Válasz erre: 125334
Facse csoportban tedd fel ezt a kérdést, ne itt ahol kb 2 (még) tdm-es van. :))))) Ott hetente 2-3 db-ot tukmálnak a népek.
    

Norbu 125334 2020. január 14. 18:42  
Sziasztok,Gyöngyös környékén nem tud valaki eladó 2007 utáni TDM900-ast,nagyon jó állaputút?Volt régebben jó pár évig 850-esem az első típus nagyon meg voltam vele elégedve.
    

lendvai 125333 2020. január 11. 14:31   Válasz erre: 125332
Nekem itt a spájz a tárolóhelyiség, télen hideg, nyáron meleg. Ha bizonytalan, hogy őszig elállna itt, akkor a következő aratás lesz a jó megoldás.
    

PalmBela 125332 2020. január 11. 13:48   Válasz erre: 125331
Nagy mennyiségben, jó raktárban nem lenne gond, de egy fél zsáknyi? Hát jó kérdés.
Idén is fogunk aratni!
    

lendvai 125331 2020. január 11. 12:26   Válasz erre: 125329
Gyula jól mondja. :-)) Talán tavasz végén- nyáron kerítek malmot. Kérdés, hogy a búza meddig bírja. Egy dagasztógép is kell majd hozzá, mert Rita nem hajlandó közreműködni a tészta dagasztásban. :-))))
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22123
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők