lendvai | 125435 | 2020. február 11. 15:22 | Válasz erre: 125434 |
Próbáld végig azokat, amik tetszenek. Amelyek passzolnak a fejformádhoz azokból válassz egyet. És ne hallgass senkire. :-))) Sisak vásárláskor én se k3rdezek senkit. Neten szétnézek, hátha kiderül valami rettenetes a listámon szereplőkről. Ennyi. :-)))
|
csanesz | 125434 | 2020. február 11. 13:41 |
Aszem bukósityak cserére szánom magam. Ki mit ajánl. Elvárásaim: Anyaga ne ABS legyen és mindenképp felnyitható nem moduláris. Ár 100 000 alatt. Nolan 100-5 -ről lemondtam egy időre. Az ok néminemű műszervásárlás. Tippeket, tanácsokat előre is köszönöm. Vásárlás következő hónapban. |
lendvai | 125433 | 2020. február 11. 12:31 | Válasz erre: 125432 |
Csinos fiatalembert nem látok a képeken, csak azt, hogy te is ott voltál kicsivel több hajjal a fejeden. :-)))))
|
kawa550 | 125432 | 2020. február 11. 09:59 | Válasz erre: 125431 |
Az a tiltakozós felvonulás olyan régen volt, hogy azóta a csinos fiatalember megőszült.... :)))))
![]() ![]() |
Tiger | 125431 | 2020. február 11. 07:59 | Válasz erre: 125429 |
Igen, a sötét temetőben felbúgó motorok hangja egyszerre volt borzongató és felemelő. Egyébként nagyon szeretett motoros barátunk "sanyaak", aki néhány évvel korábban kényszerült egy szörnyű baleset miatt rokkantkocsiba ezen a kegyeleti eseményen egyfajta szervezőként vezette a gyűjtést, azt mondta, több, mint 1500 motoros volt a menetben vagy érkezett csak a temetőbe. Sok hasonló nagyságrendű motoros felvonulásnak voltam, lehettem résztvevője, (most a HD-s találkozókról nem beszélve) ezek közül a legnagyobb az a motoros tüntetés volt még a 2000-es év elejéről, amikor sok, motorosokat érintő intézkedés ellen 12-13000 gép és ember gyűlt össze a Dózsa György úton és egy városi kört megtéve tiltakozott. Mivel a motorozz.hus haldoklás miatt az Évadnyitók is elmaradnak, talán csak Olika tavaszi szezonnyitója maradt jelentősnek mondható közös megmozdulásként a maga több száz fős létszámával. Mivel tudom, hogy nem vagy híve az ilyen nagy létszámú közös motorozgatásnak, nem is sorolnék többet.
|
Itil900 | 125430 | 2020. február 10. 21:31 | Válasz erre: 125427 |
Ha bántani akarsz, szedd magad jobban össze! ;)) ...de itt minek is. Tdm-esek egymás közt??? |
lendvai | 125429 | 2020. február 10. 08:49 | Válasz erre: 125428 |
Az arcodra már nem emlékszem, azt se tudom melyik társasággal találkoztam. Talán Varawings volt ott és akkor futottunk össze. Az az esemény a szomorú tartalma mellett a mai napig feledhetetlen élményt is adott, amit ahányszor csak felidézek az adrenalinszintem megugrik. Amikor azt a híradások szerint kb 300 motort beindították a csizmámon át éreztem, ahogy remegett alattunk a föld és semmi mást nem lehetett hallani csak a dübörgést. Akkor éreztem igazán milyen hatalmas erő van egy igazi közösségben. Renegade-ról nem tudok mostanában, de jó, hogy szóba hoztad, ráírok mi van vele. Több ismerős is van Ausztráliában, de ritkán kommunikálunk. Az az ország a szívem csücske marad a messzeségével és vadságával. Van kinn a cégemnek két telephelye is, talán egyszer megcsípek egy kiküldetést. :-) |
Tiger | 125428 | 2020. február 10. 08:16 | Válasz erre: 125425 |
Természetesen, a határtól egészen a temetői megemlékezésig. Micsoda agyad van, hogy erre emlékszel. Nem tudok úgy Ausztráliáról szóló filmet, híradást nézni, hogy ne Te és Renegade jutnátok eszembe, holott lassan már el is felejtheted vagy felejtenéd az ott töltött évet, mert oly ritkán hozod szóba.
|
Tiger | 125427 | 2020. február 10. 08:07 | Válasz erre: 125426 |
Nem bántani akartalak, nincs is több ebben a történetben.
|
Itil900 | 125426 | 2020. február 10. 07:44 | Válasz erre: 125424 |
Drága szivem! Nálunk a szarvasmarha bődül nem a csacsi!!! ;))))))))
|
lendvai | 125425 | 2020. február 9. 21:37 | Válasz erre: 125424 |
Szerintem egyszer már találkoztunk. Egy szomorú esemény kapcsán, amikor a lengyel motoros baleset áldozatait kísértük a határról a Fiumei útra. Úgy emlékszem ott lepacsiztam valakivel, aki mintha Tigerként mutatkozott volna be. Ott voltál?
|
Tiger | 125424 | 2020. február 9. 20:22 | Válasz erre: 125423 |
"agonizálsz"? Ne baszki, szegény Tiborunk tényleg haldoklik vagy csak Te írtál bődületes csacsiságot?:-))) Jó, mert a Tibiért azért tényleg kár lenne, még nem is találkoztam vele "élőben":-)
|
Itil900 | 125423 | 2020. február 9. 19:59 | Válasz erre: 125422 |
Mi újság az olasszal? Megvetted, vagy még agonizálsz?
|
lendvai | 125421 | 2020. február 9. 15:57 | Válasz erre: 125420 |
Visszakeresel, kawa550 belinkelte a fotót már korábban. De ha ez itt most kérdés akkor nem biztos, hogy megfelelő karbantartást kapott az a motor. Érdemes beszerezni egy jó szervizkönyvet.
|
lendvai | 125419 | 2020. február 9. 15:39 | Válasz erre: 125418 |
Akkor nem. Egy alapos karbantartás nem árt, lévén elég sok ok miatt lehet egyenetlen az alapjárat. A hullámzás nekem vákuumproblémát sejtet, de akár a gyújtásrendszer is lehet az oka. Át kell nézni vagy nézetni a gépet ha nem múlik el a szottyos benzin kiürülésével (amennyiben az úszóház le volt engedve télire). Bár nekem sosem hullámzott az alapjárat karbis gépnél több hónapos benzinnel. Úszóház persze le volt mindig engedve, ahogy az írás mondta.
|
lendvai | 125417 | 2020. február 9. 15:26 | Válasz erre: 125416 |
Ezt most kijelented, vagy kérdezni szántad?
|
Spengi01 | 125416 | 2020. február 9. 15:00 |
Hello! Az normális 850 3vd-n, hogy az alapjárat 900 és 1100 között változik. (Azt azért megemlítem, hogy a karbiban még öreg benzin volt, most járattam annyit, hogy szerintem azt elhasználta belőle.) |
csanesz | 125414 | 2020. február 9. 11:33 | Válasz erre: 125412 |
Na ez érdekes, mert nálam sem vált ki semmi érzelmi kötődést. Igazából egyetlen jármű sem. A TDM csak azért, mert apám amíg élt csodálta ezt a vasat. Szal az kajakra érzelmi alapon lett megtartva. Én mindig is úgy voltam ezzel, hogy átgondolt megoldásokkal, technológiával legyen felvértezve vagy legyen egyszerű, mint a faék. Ezek viszont lázba hoznak. A Hondára mindig úgy tekintek, mint technikai úttörő. Nálam a forma egy dolog, ezek a Transformers -es idomok nem hoznak lázba. A vas legyen kezelhető. A Versys 650 -et próbáltam. Ülés-kormány nagyon közel van. Erős fékezésnél, olyan előrebukós érzésem volt. Nagyon kellett kapaszkodnom a kormányba. A motor nagyon átvitte a kormányra a rezgést. De finoman lehetett terelgetni. Mivel városba is járok motorral így fontos a reakció. Még ott is megállta a helyét. Épp a héten gondoltam a Kawasakira, hogy körül lehetne nézni a háza táján. De mindenképp túra-enduró az elképzelés. VFR800X -nél az tetszett, hogy a srác a videón szinte egyenes háttal ült a gépen. Hogy a plexi meddig ér hova hajtja a menetszelet mennyire szélvédett, azt leszarom. A vas essen kézre. Ami szembetűnő a 800-nál, hogy a lábtartó magasan van, de lehet attól még kényelmes. Majd egyszer kipróbálom. :) |
lendvai | 125412 | 2020. február 9. 10:52 | Válasz erre: 125410 |
Mindig megszaglásztam a motorokat a Hondánál, amikor az autókat épp oda vittem szervizbe. Nekem mindig érzelemmentes célgépeknek tűntek: hibátlanul teszik a dolgukat, de a dizájnt illetően soha nem szólították meg igazán egyetlen érzékemet sem. Az autókra ugyanez vonatkozik, talán a régi NSX okoz helyi vérbőséget. :-)))) De ez az én igényem, másnak másra van szüksége. Az a 800-as blokk kellemes karakter, anno kipróbáltam, igaz nem sokat mentem vele. Az 1200-assal meg motorozgattunk egy társaságban, az méretben azért tényleg a TDM fölött van kicsivel. Ha egyedül motorozgatok akkor nekem a 800-as praktikusabb lenne. Kawasaki Versys-t nézted? Mostanában igen jól felszerelt motorokkal álltak elő. Persze kérdés, hogy neked tetszik-e. Mert azért valljuk be, egy hobbimotor mindig érzelmi alapú választás. :-))) |
csanesz | 125411 | 2020. február 9. 10:02 | Válasz erre: 125410 |
Te jó ég a nagy tesója 1200 ccm! Batár... https://www.youtube.com/watch?v=ogpoXWBi3HQ Milyen kicsi az emberke mellette. :))) |
csanesz | 125410 | 2020. február 8. 23:00 |
Nézegettem a csirkeszárnyas VFR800X -et, mint lehetséges kiváltó a TDM után. Nem rossz... A Varangy bizti nem lesz. Addigra már öregebb lesz az utsó darab is.
|
lendvai | 125406 | 2020. február 6. 21:44 | Válasz erre: 125405 |
Nálam külön lámpatestben van a helyzetjelző, hősokk kizárva. A jelenlegi LED 5db diódából áll, hátha stabil lesz. Egyetlen hátrányának azt tartom, hogy Homasitából származik. :-)))
|
csanesz | 125405 | 2020. február 6. 20:54 |
Amúgy a led maga stabilizál. Ha több van belőle az jobb. Erre jó példa a motorom hátsó lámpája 105 db ledből építve driver nélkül. A mai napig hibátlan. A műszerfalba rakott egykék sorra döglöttek. Ami megölheti az a túláram vagy a hő. A csúcsokat akár egy folytó tekercsel meg kondival is lehet csillapítani. Tekercset amperhoz kell venni. Hogy nem váltóáramhoz használnád az nem baj, ha sűrűek a csúcsok az úgy is aszerint fog viselkedni.
|
csanesz | 125404 | 2020. február 6. 20:43 | Válasz erre: 125403 |
Sajna nem feltétlen. Autónál mértem szkóppal a feszkót 0,5 voltról sem beszélhetek az én esetemben. Motornál viszont van 2 voltos csúcs, minuszban is! De ott 6 éve megy a fényszóró kiegészítős COB ledes csoda elég jó hűtéssel és driverrel. Autónál az volt a gond a helyzetjelző esetében, hogy a fényszóró izzóval egy térben van nálam. És láthatóan mindig a hő ölte meg a helyzetjelzőt. A hűtése sem volt megoldva és szerintem túl volt vezérelve. Legutóbb driverrel szerelt helyzetjelzőt használtam, de ugyanúgy tönkrement. Alternatívaként azon morfondíroztam, hogy nem stabilizátort raknék elé, mint ahogy te is gondolnád, hanem csak egy diódát. Monyuk aminél 0,7V esik. Ebből egyet vagy kettőt. Az 50 vagy 100 Amperos megbízható. Van "0,3 Voltos" is, ha finomabb állításra lenne szükség. Még lehetőségként ott van a DC-DC konverter, ami nem termel hőt. 2 Amperost vettem egykoron, de az határeset lenne a LEDes tompítottnak (1,8 Amper). Szal helyzetjelző nálam még odébb lesz, valamiért, azt nem fejlesztik. A mostani fényszórós ledet rendszeresen minden nap 40-50 percet használom. Szerintem 2 hét múlva kikapom az egyiket és megvizsgálom lupéval, hogy mi történt vele. Ha érdemi változás nincs, akkor marad a CSP vonal. |
lendvai | 125403 | 2020. február 6. 12:44 | Válasz erre: 125401 |
Valószínűleg a szőrös tápfeszültség okozza az elhalálozást. Ha ezek is megmekkennek akkor fogok egy 12V-os feszültségstabilizátort és beleforrasztom a tápvonalba. :-))))) Remélhetőleg a tranzienseket is megszűri.
|
Itil900 | 125402 | 2020. február 6. 11:54 | Válasz erre: 125400 |
Nem akarom a korosztályod elhappolni előled! ;)))
|
csanesz | 125401 | 2020. február 5. 22:37 | Válasz erre: 125398 |
Helyzetjelzővel én is próbálkoztam még régebben. COB ledes csodák voltak. Azok mindig megdöglöttek. Arról le is álltam. Most is izzószálas van helyzetjelzőnek. Jelenleg az XHP 50: https://www.cree.com/led-components/media/documents/ds-XHP50.pdf a másik a Seoul-CSP (Chip Scale Package) led amivel próbálkozom. Utóbbiról sajna nem találtam specifikációt. A hőtermelés itt is játszik, de mégis csak kerámialap az alja és nem műanyag. A foszfor pedig teljesen körbezárja. Meglátjuk meddig tudja, amit kell... |
cizi | 125400 | 2020. február 5. 21:13 | Válasz erre: 125399 |
Gyertek együtt Püspökladányba. Fizetem a szobátokat!:)
|
lendvai | 125398 | 2020. február 5. 20:48 | Válasz erre: 125397 |
Én is LED-esítettem az Accordot. Az első helyzetjelzők gyakran kiégtek, elegem lett, kapott egy esélyt LED-ekkel. :-))))
|
csanesz | 125397 | 2020. február 4. 19:15 |
tunty | 125396 | 2020. február 3. 23:05 |
Jó estét,sziasztok! Eladó Tdm 900-as motorom,ha valakit közületek ,vagy ismerőseitek közül érdekel ,a leírás rovatban található tájékoztatón kívül bármi,akármi, hívjon a hirdetésben szereplő telefonszámon. https://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/tdm_900/yamaha_tdm_900-15367359 Köszönöm Tunty |
csanesz | 125395 | 2020. február 3. 22:18 | Válasz erre: 125393 |
Jó pár év fémipari tapasztalattal a hátam mögött, elgondolkodtató, hogy mikor mi jobb. Ha olajozva vagy akár zsírozva van a menet vagy szárazon. A magam tapasztalatából kiindulva az a menet, ami kötéskor kenést kap a menetek - élettartam - tekintetében tartósabb lesz. Az enyhe túlhúzást is jobban tolerálja. Én az olajleeresztő csavart is kenem - és ezzel sokan így vannak még, akkor is, ha nem - pedig kapja a vibrációt rendesen. De az önzárás technológiája nagy úr. Ki van találva. Az autóm kerekén a rögzítő csavarok meneteit is kenem. Hányszor hallottam, hogy azt nem szabad kenni, mert az anya letekeredik. :))))) Hogy az alu mivel lép reakcióba? A vörösrézzel biztos a többit nem tudom. Ha a rozsdamentes csavart egy korrózióra hajlamos anyagba hajtod, attól az a csavar még úgy meg tud szorulni miután a másik anyag berohad, hogy beleszakad a rozsdamentes. Ha az alumínium anyamenet kellő vizet kap pl.esővizet, arra képes fura dolgokat okozni monyuk egy magnézium ötvözet. Képes megfogni a rozsdamentest. Én motorom esetében a féknyereg kivételével majdnem minden csavart kenek. Vagy olajjal vagy szilikon zsírral. De lehet gépzsírral is ez mindegy. Bajt nem okozol. A vasad nem fog szétesni. - Van amikor jobb, ha a két anyag kicsit a saját fizikájuk tekintetében jobb, ha nem kapnak kenést pl. edzett csavar és edzett anya. Ebben az esetben olyan kis mértékű az anyagok "képlékenysége, nyúlása" -menet kifényesedik-, hogy még az önzárás is nehezebben alakul ki. Nagyobb erő kell a meghúzáshoz, de ezzel az esettel csak, akkor találkozol, ha magadnak gyártasz kötőelemeket és edzed meg. Normál esetben az egyik anyag nem kerül edzésre. Az ok fentebb megválaszolásra került. Saját tapasztalat végett ennyi. |
Jani55 | 125394 | 2020. február 3. 07:31 | Válasz erre: 125393 |
Én. Minden alkalommal, minden helyre ezt, (vagy az ezer éve kapható közönséges grafitos zsírt) alkalmazom. Megkönnyíti a továbbiakban a mindenféle szerelést, korróziógátló, jól tömít, bírja a hőt... Csak arra kell figyelni, hogy a meghúzási nyomatékokat nem száraz, hanem olajnedves értékekre kell állítani. Soha, semmilyen problémám nem volt ebből...
|
lendvai | 125393 | 2020. február 2. 21:21 |
Szerviz szekciónak gondolatébresztő. Gyári szerviz útmutató, féknyereg csavarok: menetrögzítő helyett molibdén-diszulfid zsír. kerekek tengelyanyáihoz ugyanaz, sok más csavarkötéssel együtt. TDM szerviz útmutatóban szó sincs ilyenekről, a meneteket békén kell hagyni mindenféle rögzítőtől. Utánaolvasva két eset, ami kommerszebb és javasolnak kenőanyagot: rozsdamentes acél csavarok és acél-alumínium kombináció. A nem kommersz meg a titánium csavarok, azt szárazon meghúzva az életben többet nem lehet állítólag roncsolás nélkül oldani. Akad itt, aki zsírozza a rozsdamentes csavarok meneteit? Illetve hallottak már a fenti anyagkombinációk viselkedéseiről csavarkötések esetén? |
lendvai | 125391 | 2020. február 1. 11:16 | Válasz erre: 125389 |
2009-es motor 13 000 km-nél megszorult benzinszivattyúval...hát lehet, hogy valós a km. :-))) De az az unicum, ha igaz. :-)))))
|
gezasz | 125390 | 2020. január 31. 21:21 | Válasz erre: 125389 |
2012 év végi ,az enyém . Szegeden a Yamahánál lehetett is akkoriban újonnan kapni. Bár valószínűleg akkor már nem gyártották
|
night-rider | 125389 | 2020. január 31. 18:24 | Válasz erre: 125388 |
Megvan 2010 az utolsó évjárat...volt egy 2009 es 13000km-el svájcból a benzinszivattyú volt megszorulva..de már eladta a cimbora...igazi unikum lehetett
|
night-rider | 125388 | 2020. január 31. 18:18 |
Szakmai kérdés a tdm 900-at meddig gyártották..utolsó évjárat?
|
cizi | 125387 | 2020. január 31. 08:42 | Válasz erre: 125386 |
Igen, nehéz feladni! Főleg úgy, hogy megtapasztaltam már kétszer is, hogy csak egy számot hibáztam!:)
|
lendvai | 125386 | 2020. január 31. 08:31 | Válasz erre: 125385 |
Hoppá, lottó, 4 billa a héten, lottós app megnyit ma. :-))))))) |
cizi | 125385 | 2020. január 31. 06:51 | Válasz erre: 125383 |
Mi egy nappal előbb megyünk. A foglalás megerősítését ezért többször kértem. Válasz nem érkezett, de gondolom rendben van. Ha mégsem, akkor leszünk annyian, hogy nyomatékosítani tudjuk szállásfoglalási szándékunkat amikor odaérünk. A szombati lottósorsolás után akár a vásárlási szándékot is bejelenthetjük, vagy bérelhetünk 30m emelőmagasságú darut is!:)
|
lendvai | 125384 | 2020. január 30. 22:16 | Válasz erre: 125383 |
Én semmit, de korábban Imre azt hiszem azt írta, hogy aki jelentkezett a honlapon annak rendben van a szállás. Ha mégsem, akkor majd Imrééknél alszunk. :-))))
|
Kilos | 125383 | 2020. január 30. 21:31 |
Sziasztok Srácok! Kapott már valaki visszaigazolást a szállásfoglalásról? -vagy nem is kapunk semmit csak megyünk azt majd lesz valami?
|
csanesz | 125382 | 2020. január 30. 19:14 | Válasz erre: 125381 |
Szerintem borítsd szét a blokkot meg a karbit. Egy újra összerakás csodákat tesz! :))))
|
tdm.friend | 125381 | 2020. január 30. 01:58 | Válasz erre: 125379 |
Naná hogy 3VD,egy párszor már láttad.Mivel újak a gumigyűrűk alul-felül a karbinál és egyenletes az alapjárat,gázadásra azonnal ugrik, hozzá nem fogok nyúlni az bizti! :))) (Még ha nehezen is indul.) |
csanesz | 125380 | 2020. január 29. 21:44 | Válasz erre: 125379 |
Vagy falsot szív. Nálam az első karbi levételnél látszott, hogy az elődöm rosszul tette vissza a karburátort, elnyomta a tömítést és falsot szívott. Ezért hidegben mindig csak az egyik henger járt úgy fél percig.
|
lendvai | 125379 | 2020. január 29. 20:26 | Válasz erre: 125377 |
Hát a fogyasztásodból ítélve lehet, hogy szegény a keverék és ezért indul nehezen magától. Egy 3VD (ha az) normál esetben többet kér. Egy jól beállított és karbantartott blokknak nincs szüksége ilyen trükkökre.
|
tdm.friend | 125377 | 2020. január 29. 19:58 | Válasz erre: 125376 |
:))) Akkó az enyééém ufó,9 éve csak így indul 4-5 nap állás után,karbi szinkron ide vagy oda.Viszont 29 éves létére még mindig fickós, kis étvággyal (4.8-5.5).
|
kawa550 | 125376 | 2020. január 29. 18:56 | Válasz erre: 125375 |
A saját motorjával mindenki azt csinál, amit akar..... ;) https://totalcar.hu/magazin/technika/2012/12/30/hogyan_vagd_tonkre_a_motorod_seperc_alatt/ |
tdm.friend | 125375 | 2020. január 29. 16:03 | Válasz erre: 125367 |
Nekem ezért van kivezetve a légszűrőházból egy vékony müanyagcső,ledugózva. Indítás: dugó ki,hidegindító cső be,fújás és már röfög is.
|
Endruz | 125373 | 2020. január 28. 10:21 | Válasz erre: 125364 |
Szia Béla! Meg van Lajosunk...kis csoportos motorozásokban vesz részt, illetve el van havazva munkaügyileg. Szezon van neki most másodállásban is. Időnként olvasgatja a fórumot. |
PalmBela | 125372 | 2020. január 27. 22:50 | Válasz erre: 125365 |
ST-t! Jóvammá! De Hájteknek teccik lenni! :D Banyek Imre! Van egy ksi gubanc a talival. Lehetséges hogy egyedül megyek... :( A hét végén beszéljünk! |
Spengi01 | 125369 | 2020. január 27. 07:11 |
Köszönöm a választ. Esetleg meg tudnád mutatni egy képen, hogy hol tudom leengedni a karbi úszóházát? |
kawa550 | 125367 | 2020. január 26. 21:24 | Válasz erre: 125366 |
Lényegtelen hogy mi az akku márkaneve. A belevaló akku az YTX12BS, ahol akkut árulnak, ott ebből már tudni fogják mi kell. A nehéz indulás tipikus a 3vd-nél, akár már 1-2 hét után is. A karbinak túl jó a szellőzése, a benzin illékony része gyorsan elpárolog, és a vákuumos benzinpumpa önindítóval tekerve csak sokára tölti vissza. Ez miatt nem kell új akku, de jót teszel magadnak ha ilyenkor rásegítesz egy bikázással egy autóról. Sokkal gyorsabban teker, kevesebb ideig kínzod a motort is. Ha csak az egyik oldal kapja el először(jellemzően a jobb oldali nem megy) az sem hiba, ha pár másodperc után elkezd működni az is. A régóta benne lévő állot benzin szintén okoz ilyesmit, esetleg meg lehet próbálni leengedni a karbik úszóházát és friss benzinnel feltölteni. A tűszelep is fenn tud akadni, karbitest kocogtatása segíthet. |
Spengi01 | 125366 | 2020. január 26. 18:46 |
Sziasztok! Azt szeretném kérdezni, hogy milyen akku való 850 3vd-be? Nekem most egy Varta van benne, de nem tudom milyen mert még nem szedtem szét. Ja és valami tipp, hogy miért nem sikerül elindítani a mocit? (benzin van, benzincsap oké, szivató oké, amúgy az akku is fel van töltve, csak nem tudom milyen idős azért szeretném kicserélni). Lehet, hogy a hideg miatt? |
yamaszaki | 125365 | 2020. január 25. 09:47 | Válasz erre: 125364 |
Az elérhetőségét: http://www.motorozz.hu/Members/11954 |
PalmBela | 125364 | 2020. január 20. 06:04 |
Jó Reggelt, Sziasztok! Gázos Lajosról tud valaki valamit? Endrúz, Te talán hallasz felőle. Köszi. B |
csanesz | 125362 | 2020. január 18. 21:03 | Válasz erre: 125361 |
Áááá. Ez tényeken alapul. ...vagy animáción. :)))
|
lendvai | 125361 | 2020. január 18. 17:14 | Válasz erre: 125358 |
Már azt hittem megtaláltad Greta Thunberg blogját a delphoi jósda oldalán. :-)))))
|
lendvai | 125360 | 2020. január 18. 17:12 | Válasz erre: 125359 |
Nemde Mr Lottóstricihez van szerencsénk? :-))))) Kitartó vagy, ha addig nem viszik el lesz vagy tíz milliárd amit el lehet osztani. Abból már több motort is lehet venni. :-)))))
|
cizi | 125359 | 2020. január 18. 16:08 | Válasz erre: 125354 |
Sziasztok! Szépen alakul a létszám, lassan teltház lesz! Azokhoz szólnék akik még bíznak abban, hogy Püspökladányban éri Őket a bankszámlavastagodás!:) Az eddigi tapasztalatok alapján gondolom, hogy lesz igény a közös lottózásra is. Ezért aki már tud 2x5 számot írni 1-90-ig ( Scopy! 96-os nincs!) akkor kérem, hogy pü.-ben ide, vagy sms-ben névvel küldje el a 70/516-4700 számra. A két szelvény ára 600.-Persze, ha valaki csak máj.23.-án de.10-ig tudja mondani a tutit annak könnyen megbocsájtjuk!:) |
csanesz | 125358 | 2020. január 18. 10:39 |
Egy kis érdekesség az időjárást illetően: https://www.windy.com/hu/-H%C5%91m%C3%A9rs%C3%A9klet-temp?gfs,temp,47.287,13.557,6 |
Annonymus | 125356 | 2020. január 17. 19:58 |
Fel szeretném venni a kapcsolatot (Kucsi) Kucseláta Ferenc társunkal. De a névkereső le van fagyva. TDM vásárlás miatt keresném... Köszönöm
|
yamaszaki | 125354 | 2020. január 17. 19:52 |
Yamaha TDM Találkozó 2020 május 22-23 Helyszín: Árnyas Thermal Camping és Üdülőpark - Püspökladány, Petőfi utca 62. https://www.thermalcamping.hu/ Részvételi lista: 1. Tamás Imre Yamaszaki/Tünde - 2 ágyas faház 2. Szücs László Kilos/Ildi - 2 ágyas faház 3. Meixner Ferenc Mex/Tünde - 2 ágyas faház 4. Bajnóczi István Cizi/Kati - 2 ágyas faház 5. Erdei László Endrúz/Szilvi - 2 ágyas faház 6. Lendvai Tibor Lendvai/Rita - 2 ágyas faház 7. Noszlopy Tamás Fidó/Betti - 2 ágyas faház 8. Bori Attila Atti/Csilla - 2 ágyas faház 9- Végh-Vőneky László VVLaci/VVGabi - 2 ágyas faház 10. Háhn Tamás Tomhahn/Mariann - 2 ágyas faház 11. Rezsnyik Róbert Robi70/Magdi - 2 ágyas faház 12. Kovács László Laci/Saci - 2 ágyas faház 13. Tabajdi Gyula Jobbkormányos/Andi - 2 ágyas faház 14. Köböl József Köböl/Adri - Apartman 1 szoba 15. Riemer Imre Imi/Erzsike - Apartman 1 szoba 16. Pálmüller Béla PalmBéla/Zsuzsi - Panziószoba 17. Orosz Viktor Vikusz/Bea - Panziószoba 18. Tamás Gergő Geri+Anett - Panziószoba 19. Takács István Taki+1fő - Panziószoba 20. Kis Sándor Sander67 - Panziószoba 21. Csankó Ványi Norbert Csanesz - Panziószoba 22. Rietling Péter TDM Peti/ ? - Panziószoba 23. Kucselata Ferenc Kucsi és Teca - Panziószoba 24. Kovács Pál Szállító - 2 ágyas faház 25. Németi László Gepida+Kata - Apartman 1 szoba 26. Tógya Zsolt Zsozsó197+Dorka - Apartman 1 szoba 27. Olajos Gábor ogabi+Judit - Apartman 1 szoba 28. Gémes Attila Nex(u) - Panziószoba 29.Hegedűs Gábor Hege+Zsuzsa-apartman 30.Szaniszló Zoltán Zoli+Niki-apartman 31.Váraljai Lajos Lajos/?-apartman 32.Hambuch Bertalan Berti-apartman 33.--------- Itil Nem kér szállást https://docs.google.com/spreadsheets/d/1zOU4O-8rRymwLfSbAPnKKd1TEQmjriEU_yQ0sWW7yL8/edit#gid=0 FIGYELEM! Felhívnám a továbbiakban a TDM találkozóra jelentkezők figyelmét,hogy a 15 db kétágyas komfortos faházra és a 6 db kétágyas panzió szobára fenntartott helyek BETELTEK!! Továbbiakban megkérek minden új jelentkezőt hogy a fennmaradt 7db négyágyas (két szobás) komfortos faházakba FOGLALJANAK!! Ezek is mind kétágyas szobák! Továbbra is várunk mindenkit szeretettel!! |
Kilos | 125352 | 2020. január 17. 19:21 | Válasz erre: 125334 |
Szia Norbu! Meg van még a 900-am! 2007. 02. havi, 67 ekm, amiből 52 ekm-t én tettem bele. kizárólag túrázásra használtam. Más típusra váltottam, ezért teljes túrafelszereléssel, kompletten eladó. Nem hirdetem, mert még el kell vinnem szervizbe egy átvizsgálásra, csak akkor tudom odaadni bárki is veszi meg ha hibátlan lesz. |
Kilos | 125351 | 2020. január 17. 19:09 |
Yamaha TDM Találkozó 2020 május 22-23 Helyszín: Árnyas Thermal Camping és Üdülőpark - Püspökladány, Petőfi utca 62. https://www.thermalcamping.hu/ Részvételi lista: 1. Tamás Imre Yamaszaki/Tünde - 2 ágyas faház 2. Szücs László Kilos/Ildi - 2 ágyas faház 3. Meixner Ferenc Mex/Tünde - 2 ágyas faház 4. Bajnóczi István Cizi/Kati - 2 ágyas faház 5. Erdei László Endrúz/Szilvi - 2 ágyas faház 6. Lendvai Tibor Lendvai/Rita - 2 ágyas faház 7. Noszlopy Tamás Fidó/Betti - 2 ágyas faház 8. Bori Attila Atti/Csilla - 2 ágyas faház 9- Végh-Vőneky László VVLaci/VVGabi - 2 ágyas faház 10. Háhn Tamás Tomhahn/Mariann - 2 ágyas faház 11. Rezsnyik Róbert Robi70/Magdi - 2 ágyas faház 12. Kovács László Laci/Saci - 2 ágyas faház 13. Tabajdi Gyula Jobbkormányos/Andi - 2 ágyas faház 14. Köböl József Köböl/Adri - Apartman 1 szoba 15. Riemer Imre Imi/Erzsike - Apartman 1 szoba 16. Pálmüller Béla PalmBéla/Zsuzsi - Panziószoba 17. Orosz Viktor Vikusz/Bea - Panziószoba 18. Tamás Gergő Geri+Anett - Panziószoba 19. Takács István Taki+1fő - Panziószoba 20. Kis Sándor Sander67 - Panziószoba 21. Csankó Ványi Norbert Csanesz - Panziószoba 22. Rietling Péter TDM Peti/ ? - Panziószoba 23. Kucselata Ferenc Kucsi és Teca - Panziószoba 24. Kovács Pál Szállító - 2 ágyas faház 25. Németi László Gepida+Kata - Apartman 1 szoba 26. Tógya Zsolt Zsozsó197+Dorka - Apartman 1 szoba 27. Olajos Gábor ogabi+Judit - Apartman 1 szoba 28. Gémes Attila Nex(u) - Panziószoba 29. Hegedűs Gábor apartman 1 szoba 30. Szaniszló Zoltán apartman 1 szoba 31. --------- Itil Nem kér szállást https://docs.google.com/spreadsheets/d/1zOU4O-8rRymwLfSbAPnKKd1TEQmjriEU_yQ0sWW7yL8/edit#gid=0 FIGYELEM! Felhívnám a továbbiakban a TDM találkozóra jelentkezők figyelmét,hogy a 15 db kétágyas komfortos faházra és a 6 db kétágyas panzió szobára fenntartott helyek BETELTEK!! Továbbiakban megkérek minden új jelentkezőt hogy a fennmaradt 7db négyágyas (két szobás) komfortos faházakba FOGLALJANAK!! Ezek is mind kétágyas szobák! Továbbra is várunk mindenkit szeretettel!! |
kawa550 | 125349 | 2020. január 16. 21:24 | Válasz erre: 125346 |
Téged már beleszámoltalak, ne tedd fel 2x a kezed! :))))
|
ati5995 | 125345 | 2020. január 16. 06:41 |
Eladó. Kézvédő és menetfény egyben!!! Sajna Transalpra nem lett jó.Több helyen hirdetve.
![]() |
kawa550 | 125344 | 2020. január 14. 21:11 | Válasz erre: 125341 |
Jó, oké, ha azokat is beleszámoljuk, akik már megvették helyette a a tenerét vagy a bömöst, de még nem adták el a tádét, akkor igazából lehet az 5-6 is. :)))))
|
Norbu | 125342 | 2020. január 14. 20:30 | Válasz erre: 125338 |
Szia.ide:yamaha tdm 850-900 hungarian club ? , vagy ide:yamaha tdm hungary? Az elsőre beneveztem magam.
|
lendvai | 125341 | 2020. január 14. 20:29 | Válasz erre: 125340 |
Költői kép, annál azért többen vannak. :-) Csak valószínűleg nem eladó a motorjuk, különben már megírták volna ide is.
|
PalmBela | 125338 | 2020. január 14. 20:21 | Válasz erre: 125337 |
ST-t Mindenkinek! És? Mi abban a bonyi? Ha adsz egy nevet én fel is veszlek! Pont most van egy 900 as, nagyon szép állapotú 1 misiért. Nem tom mikori. Hajrá. Fog tetszeni a 900 as. ;) |
Norbu | 125337 | 2020. január 14. 19:32 | Válasz erre: 125335 |
Bonyolult ,be kell lépni tagnak,hogy be tudjak írni,azért köszi.
|
kawa550 | 125335 | 2020. január 14. 18:59 | Válasz erre: 125334 |
Facse csoportban tedd fel ezt a kérdést, ne itt ahol kb 2 (még) tdm-es van. :))))) Ott hetente 2-3 db-ot tukmálnak a népek.
|
Norbu | 125334 | 2020. január 14. 18:42 |
Sziasztok,Gyöngyös környékén nem tud valaki eladó 2007 utáni TDM900-ast,nagyon jó állaputút?Volt régebben jó pár évig 850-esem az első típus nagyon meg voltam vele elégedve.
|
lendvai | 125333 | 2020. január 11. 14:31 | Válasz erre: 125332 |
Nekem itt a spájz a tárolóhelyiség, télen hideg, nyáron meleg. Ha bizonytalan, hogy őszig elállna itt, akkor a következő aratás lesz a jó megoldás.
|
PalmBela | 125332 | 2020. január 11. 13:48 | Válasz erre: 125331 |
Nagy mennyiségben, jó raktárban nem lenne gond, de egy fél zsáknyi? Hát jó kérdés. Idén is fogunk aratni! |
lendvai | 125331 | 2020. január 11. 12:26 | Válasz erre: 125329 |
Gyula jól mondja. :-)) Talán tavasz végén- nyáron kerítek malmot. Kérdés, hogy a búza meddig bírja. Egy dagasztógép is kell majd hozzá, mert Rita nem hajlandó közreműködni a tészta dagasztásban. :-))))
|