lendvai | 125542 | 2020. március 19. 13:33 | Válasz erre: 125541 |
A Motul 7100-al én is tettem egy próbát, de a TDM váltója kicsit reszelőssé vált tőle. Így maradtam a Repsol Sintetico-nál, az pont jó volt a mechanika akkori állapotához. Enni egyiket sem ette.
|
csanesz | 125541 | 2020. március 19. 11:59 | Válasz erre: 125540 |
Igen ezért csinálom ezt végig, mert marad a masina. :) A kuplung kosár kezd fáradni, de még sokat bír. Az óvatos váltásokkal ki lehet tolni az életét - eddig is így váltottam. A gázbowden most le lett cserélve utángyártottra, mert már nincs belőle gyári. A kopott gyárit rendbe fogom rakatni. A kuplung lemezek enyhe hullámossága nem indokolta a cserét, de ilyen idős korban akárhány km -el mögötte ildomos a csere. Elszíneződés nem volt. Hogy megszűnik a csúszás a már "bejáratott" olajnál azt meglátjuk. Ha gond lesz az EBC feldughatja magának a kuplungjait. Olaj Motul 7100 10W-40. Már csak a hátsó betét, kuplung lamellák meg légszűrő, ami utángyártott. Betétből gyárira állok. Boltban ugyanezt a Nissin -t. 12-15 000 -ért vesztegetik. A gyári szet (párban) 10 000 erős magyar forint. Olajszűrő nem vészes árban. A levegőszűrő kicsit ütősebb az utángyártottaknál, de papír szerint 18 000 -ként kellene cserélni kifújkálás nélkül. Ha 12 000 -ként cserélem, akkor is nyugodt maradok. Fura apró smirgli szemcséhez hasonló cucc volt a légszűrő ház falán. Most még volt egy Hiflo Filtro szűrőm. Azt beleraktam, de nem lesz benne sokáig. 500 Km -ig szolidan kell hajtani a gépet a betétek és tárcsák miatt. Jelenleg nagyon kicsi a csúsztatási intervallum a kuplungkaron. Ez tetszik... És a többi... és a többi... :) |
lendvai | 125540 | 2020. március 18. 19:51 | Válasz erre: 125539 |
Lassan visszaáll gyári új állapotra a gép (már ha gyári új alkatrészeket használsz hozzá). :-)))) Ennélfogva semmi értelme eladni, hacsak meg nem unod. ;-) |
csanesz | 125539 | 2020. március 17. 22:08 |
4TX első fékcserén: Első tárcsák és csavarjai, fékbetétek, karmantyúk - a főfékmunkahengernél is -. Ha már ott van olajcsere, gyári szűrő és azok a fránya kuplung lemezek is cserélve lesznek. No meg a fékfolyadék és akksi csere. Elvileg holnap kész, ha a karmantyúkat jól számoltam. :) |
Itil900 | 125538 | 2020. március 17. 09:13 |
Vicces: majd' egy hónapja ott kinlódtam Umykával, az istennek nem akart beindulni. Tegnap ráindítottam, pöcc röff. Viccesek ezek az elektronok...
|
csanesz | 125533 | 2020. március 11. 20:29 |
Má' nem úgy, hogy itt zombik vannak vagy ilyenek... ...rendes élő emberek... |
csanesz | 125532 | 2020. március 11. 20:28 | Válasz erre: 125531 |
Egy biztos, ha TDM -nél maradsz és a 900 -as érvei meggyőztek, itt mindig kapsz segítséget, ha kérdésed van. Ez jó kis csapat. Élőben még jobb! :)
|
csanesz | 125530 | 2020. március 10. 20:01 | Válasz erre: 125521 |
jarod10293! Asszem elmondhatom magamról, hogy fanatikus 4TX -es vagyok. De vegyél 900 -at. Nálam megvolt a nagy generál 860 ezerért. Piszok jó lett! Most első fék nagy generál lesz és kuplung lemez csere csak az anyag 345 ezer. Karbi, hűtőrendszer és hátsófék korábban megvolt. Így van egy új motorom közel 1,9 millából. Szal az a 900 -as nem is olyan vészes. ...az én 4TX -et el nem adnám... :))) |
zsotli | 125528 | 2020. március 9. 20:23 |
Sziasztok! Sajna elég rég jártam erre, de annyi a meló hogy lassan netezni is elfelejtek. Érdeklődnék, hogy 2015 utáni kawasaki versys 1000-et próbált már valaki?
|
kawa550 | 125526 | 2020. március 9. 19:57 | Válasz erre: 125524 |
gezasz | 125525 | 2020. március 9. 19:47 | Válasz erre: 125523 |
Nem mindenki motorozik évi 17 ezret / ez én lennék/ Ismerek nem egyet aki évi 1 esetleg 2 ezret megy évente
|
vasutas | 125524 | 2020. március 9. 19:04 | Válasz erre: 125508 |
lendvai | 125523 | 2020. március 9. 15:50 | Válasz erre: 125521 |
Jajjaj, kezdődik. :-))) Valamiért a magyar vásárlóközönségnek igénye van arra, hogy hülyének nézzék és az eladók ezt gátlástalanul ki is használják. Na mármost ha valaki elhiszi, hogy egy huszonéves 4TX-ben 34 ezer km van (a Szent 35 ezer km a HaHu alapján :-)) akkor az meg fog enni sok mást is. persze előfordulhat, nagyjából a lottó ötösével vetekedő valószínűségel. :-))) Ha valaki csal azzal, hogy visszatekeri az órát akkor törvényszerű, hogy csalni fog a motor állapotát, ismert hibáit illetően is. Én a magam részéről azt vallom, hogy minél több km van a hirdetésben annál inkább érdemes lehet a megvételre. Különösen ha tulajdonostól vesz az ember. Összehasonlításképp: én egy 2005-ös 900-ast adtam el 98 ezer km-el, de a nálam töltött 6 év teljes szervizdokumentációjával és számláival (előtte fórumtárs szervizeltette szervizkönyvvel, első tulajdonosként, így hitelesnek tekintem a km állást). Ha csak megzizzent benne valami azonnal gyári új Yamaha alkatrész került a helyére. Ezekbe beletartoztak olyan alkatrészek is, amiket a tulajdonosok jellemzően vagy egyszer cserélnek a tulajdonviszony alatt, vagy soha (féktárcsák, generátor, ABS hidraulika, bár az egy 2012-es bontott motorból származott). De a többségnek szörnyen hangzik az a 100 ezer km a sok hamvas 30 ezres 900-as között, amik közül volt szerencsém párat megtekinteni kérés alapján: hát gyalázatos állapotúak voltak az én mércémmel. Nos, ha kifog az ember egy magamfajta technoperverz őrültet, aki dédelgetett családtagként tartja majd adja el a motorját az lehet egy jó vétel akár 3VD-ből is. De a magamfajta azért nem gyakori és a piaci ár fölé áraz mert egyrészt nem szorul rá, hogy rögvest elsózza a rejtett hibákkal teli vasát valami balekre, másrészt tudja, hogy ha a vevő értelmes akkor megérti, hogy hosszú távon sokkal olcsóbb lesz neki mint a bizonytalan előéletű 35 ezer km-es csodák. :-))) |
cizi | 125522 | 2020. március 9. 14:46 | Válasz erre: 125521 |
Ha öreg motor és 34e van benne akkor nemcsak az előélete bizonytalan, hanem a jövője is! Vannak kivételek, de alaposan át kell nézni. Belelátni nem lehet, de vigyél egy hozzáértőt aki talán kiszűri az esetleges hibákat. 100%-ig senki nem tudja, mert a használtnak mindig megvan a rizikója. Az már a Te döntésed, hogy bevállalod, vagy sem... |
jarod10293 | 125521 | 2020. március 9. 13:58 |
és 34000km rel ismeretlen előélettel is ajánljátok? Tudom hogy ez hülye kérdés így látatlanból, de tanácstalan vagyok.
|
kawa550 | 125520 | 2020. március 9. 12:14 | Válasz erre: 125516 |
A karbikkal elég sok a gond, membrán, O gyűrűk, szívótorok gumik alul felül, belerohadó téli benzin stb. Én úgy 10 éve mozgok Tdm-es körökben, ez alatt vagy 20db 3vd és 4tx lett főtengelyes, 900 egy sem. A 3.fokozat fogaskereke ugyan ez. 4tx letörő km jeladók az első kerékben menetrendszerűen jönnek. Magukat elfosó hátsótelók mindkettőnél. Gatya fényerejű eredeti lámpák az öregben, bemattuló szart sem világító lámpák a 4tx-ben. Ezek közül a 900-nál semmi nincs, annak a legnagyobb problémája egy szivató patron tisztítás bír lenni.
|
cizi | 125517 | 2020. március 9. 11:55 | Válasz erre: 125516 |
Nekem nem volt 850-es, de itt vannak sokan akiknek volt és nagyon szerették. Azóta már váltottak 900-ra, vagy más márkára. Ha 3vd-d lenne akkor megértenélek, de így nem. Látod, hogy harman egymástól függetlenül ugyanazt írtuk. Egyik vélemény sem arról szól, hogy rossz választás lenne a 850-es, de sajnos az idő eljárt felette.persze nincs is jobb egy 900-asnál Metz.Z6-ossal! Ugye Kawa?:) |
jarod10293 | 125516 | 2020. március 9. 10:58 |
tudjátok konkretizálni, hogy mire gondoltok, a karburátorral van baj?
|
lendvai | 125515 | 2020. március 9. 10:39 |
Én is 900-ra voksolok. Volt 4TX is. Jó kis motor, de ha nem vagy képzett szervizelő-barkácsoló típus akkor az előttem szólókat megerősítve gyorsan utoléred a költségekkel a 900-at.
|
jarod10293 | 125514 | 2020. március 9. 10:28 |
Kawa550 és Cizi, nagyon köszönöm. Igaz most még jobban belekavarodtam a döntésbe, de így több az infóm, leszűröm őket magamban. Széles utat.
|
cizi | 125513 | 2020. március 9. 09:56 | Válasz erre: 125510 |
Persze Tiéd a döntés és azt vedd meg amelyik jobban tetszik. Ha pedig csak a 150-200 árkülömbözetet nézed akkor gondolj arra, hogy azt egy 850-esre simán rá kell dobnod egy-két éven belül márcsak a Kawa által említett okok miatt is. Ne vedd rábeszélésnek, de nekem legelső szériás 900-as van és csak kopó alkatrészre és benzinre költök. |
kawa550 | 125512 | 2020. március 9. 09:16 | Válasz erre: 125510 |
Azért az tudjad, hogy a 850-ek ülése nem véletlenül állandó átalakítási téma. Gyári állapotban én 200km-t is alig bírtam ki rajta.
|
kawa550 | 125511 | 2020. március 9. 09:14 | Válasz erre: 125508 |
Azonos jó műszaki állapotot alapul véve a 4TX-ek különböző évjáratai között semmiféle használati érték különbség nincs, tökmind1 melyik évjáratot választod ha jó állapotú. Sőt, ha jó állapotú, akkor még egy első szériás körlámpás 3VD meg a 4TX közt sincs az optikán kívül jelentős különbség. A 3VD általában kicsit többet fogyaszt, és a kora miatt már nehéz jó állapotú keveset futottat találni, de ez már a 4TX-ekre is igaz, túlnyomó részt azok is már 20 év feletti öreg motorok, amik már csak az évtizedek alatt elöregedett gumi alkatrészek miatt is tudnak problémásak lenni. Ha én most Tdm vásárlásán törném a fejem, a 850 témát simán elengedném, csak 900-ban gondolkodnék. Klasszisokkal jobb fék, van ABS-es, jobb futómű, lényegesen megbízhatóbb és problémamentesebb, kisebb fogyasztású injektoros blokk, még ma is elfogadható külső, és azt még néhány év múlva is jól el lehet majd adni, míg a karbis 850-ek már most is hónapokig várják az új tulajdonost.
|
jarod10293 | 125510 | 2020. március 9. 09:04 | Válasz erre: 125509 |
Cizi, igenis meg nemis,.mert az 700.000 és a 1.000.000 közötti különbség nekem jelentős. 900 lenne a legfejlettebb, de azt olvastam, hogy keskenyebb az ülése, ez elrettentett tőle. Az előnyei mellett ez nekem hátrány. Most van kontrét 3db 850es, amivel szemezek, és nem tudom, hogy tényleg számítanak e leírt változtatások annyit.
|
cizi | 125509 | 2020. március 9. 07:21 | Válasz erre: 125508 |
Nem rossz döntés a 850-es, ha nagyon ragaszkodsz hozzá, de nem sokat kell hozzátenni és kifoghatsz egy 900-ast is az első évjáratokból.
|
jarod10293 | 125508 | 2020. március 9. 06:02 |
Üdvözlet a Csapatnak. Új tagként segítséget, tanácsot kérnék tőletek. 4TX vasárlás előtt állok, és nehéz dillemával szembesültem. Vegyek e egy 1998, frissités előtti példányt teljws menetfelszereléssel jó áron, vagy tegyek még hozzá és inkább 1999 utánit nézzek. Sokat lehet olvasni a váltó, karburátor módosításról, a benzinpimpáról, tényleg sokat számít? Előre is köszönöm. Z!
|
lendvai | 125507 | 2020. március 8. 21:47 | Válasz erre: 125506 |
Az az ő bajuk. ;-))) Én már kinőttem abból, hogy kemény fickót játsszak. :-)))
|
kawa550 | 125506 | 2020. március 8. 21:03 | Válasz erre: 125505 |
Mert puha vagy vazzeg. :)))))) Tegnap a Kassai nyílt napon a tanítványok a szívmelengetően szeles 9 fokban mosolyogva csinálták végig a 2 órás bemutató edzést egy szál rövidujjú pólóban vazzeg. Már attól fáztam a 2 pulóverben meg a steppelt mellényben, hogy néztem őket. Ezek meg vigyorogtak vazzeg.
|
lendvai | 125505 | 2020. március 8. 18:52 |
A 2020-as szezont megnyitottam. A végére azért már fázni kezdtem. Rétegek ide, vagy oda, a bőr azért nem szereti a hideget.
|
yamaszaki | 125502 | 2020. március 5. 21:37 |
Bővült a résztvevők száma és gyakorlatilag teljesen beteltünk !! ÜDV MINDENKINEK!!! A májusi TDM talival kapcsolatban írnék egy pár infót. Tegnap személyes egyeztetésre elmentünk az asszony társsal Püspökladányba.(sajnos csak négy keréken) A tulajjal összevetettük a mi listánkat az ő regisztrált foglalásainkkal és minden felmerült kérdést,eltérést,kérést tisztáztunk.Erről a poszt alján írok is egy listát és az azon szereplők visszaigazoltnak tekinthetik a foglalásukat. Van még három elő foglalásunk amivel lényegében az összes SZABAD HELYET ELFOGLALTUK a kempingben!!Ha még valaki jelentkezne az engem keressen és megpróbálunk még valami szállást kikönyörögni.:) Az árakkal kapcsolatban még sajnos még mindig nincs végleges döntés de előre láthatólag 6500 Ft fő/éj-nél senkinek nem lesz több a szállás ,amiben benne van az egész idő alatti díjtalan belépő a fürdő komplexumba. Az étkezéssel kapcsolatban annyit beszéltünk meg,hogy mivel az étterem kapacitása véges az eddigi gyakorlat szerint a reggelik kontinentálisak. A vacsorák úgy lesznek hogy melegen tartó pultból lehet majd választani az ételekből.De mivel ezt csak az idei szezontól próbálják bevezetni ezért ez még sajnos akadályokba ütközhet. Ha ez nem jön össze akkor majd előre lebeszélt menüvel megoldják.Ez majd ahogy közeledik az időpont addigra teljesen tisztázódik. A LISTA: 1. Tamás Imre Yamaszaki/Tünde 2. Szücs László Kilos/Ildi 3. Meixner Ferenc Mex/Tünde 4. Bajnóczi István Cizi/Kati 5. Erdei László Endrúz/Szilvi 6. Lendvai Tibor Lendvai/Rita 7. Noszlopy Tamás Fidó/Betti 8. Bori Attila Atti/Csilla 9- Végh-Vőneky László VVLaci/VVGabi 10. Háhn Tamás Tomhahn/Mariann 11. Rezsnyik Róbert Robi70/Magdi 12. Kovács László Laci/Saci 13. Tabajdi Gyula Jobbkormányos/Andi 14. Köböl József Köböl/Adri 15. Riemer Imre Imi/Erzsike 16. Pálmüller Béla PalmBéla 17. Orosz Viktor Vikusz/Bea 18. Tamás Gergő Geri+Anett 19. Takács István Taki+1fő 20. Kis Sándor Sander67 21. Csankó Ványi Norbert Csanesz 22. Rietling Péter TDM Peti 23. Kucselata Ferenc Kucsi és Teca 24. Kovács Pál Szállító+Margó 25. Németi László Gepida+Kata 26. Tógya Zsolt Zsozsó197+Dorka 27. Olajos Gábor ogabi+Judit 28. Gémes Attila Nex(u)+1fő 29.Hegedűs Gábor Hege+Zsuzsa 30.Szaniszló Zoltán Zoli+Niki 31.Váraljai Lajos Lajos+1fő 32.Hambuch Bertalan Berti 33. Somogyi Zoltán Zolikv+Andi 34. Sági Peti +Judit 35.Zsótér Ferenc Kerekfej+Kati 36.Varga Sándor+Lona 37.Nagy Lajos Gázos 38.Gyöngyösi Tamás Angol+Kati 39.Szűcs Attila Suprati+Szilvi 40.Kósa Lóránt Tdm lori+1fő 41.Kiss Dávid kdavid87+1fő Szóval így vagyunk vissza igazolva!! Ez csak névsor,az hogy ki kivel és milyen szállás azt gondolom mindenki tudja. Ha kérdés van nyugodtan zaklassatok. Zárszó:MIÉRT NEM VAGYUNK MÉG OTT! |
csanesz | 125500 | 2020. március 1. 10:59 | Válasz erre: 125499 |
A Bell -t néztem. Ami tetszett az itthon sajna nincs. De szerencsére már van jó pár sityak, ami érdekel. Lesz mit próbálgatni. Csak a kíváncsiság hajt. |
csanesz | 125498 | 2020. február 29. 21:56 | Válasz erre: 125496 |
Mindenképp végigmegyek a kiválasztottakon. Meg van az irány és az elképzelés. Napszemüveg az alap! A kényelem? Az én fejem mindent szétnyom. Cimbora kipróbálta a használt béléssel a bukómat aszonta: úristen... szabadulj meg tőle. ...jó most meg olyan, mintha egy 100Kg -os nő combjai között lenne a fejem. - Valahogy nem jövök ki jól a női sztorikkal... :))) |
csanesz | 125497 | 2020. február 29. 21:47 | Válasz erre: 125492 |
A HJC RPHA 70 az ott nagyon drága. A Schubiból három féle van: Carbon Pro a Pro és a Basic. Mindháromban van hangszóró és mikrofon. Nemtom miben különbözik a Pro és a Basic az árán kívül (ha csak nem írták el a füles előkészítést). Úgy néztem a Basic relatíve jó áron van itthon is. Az oldal viszont nagyon jó. Sokféle sityak van! :) Köszi! |
lendvai | 125496 | 2020. február 29. 21:16 | Válasz erre: 125493 |
Ezért mondtam Csanesznek, hogy ne hallgasson senkire. :-) Én pl a Schuberth-el a próbáig jutottam el, aztán többet nem is jöhetett szóba. Egyrészt csúnya az én ízlésemnek. A zárt nem az én fejformámra való. A bélés anyaga meg lehet, hogy funkcionálisan jó, de a látványa, tapintása (Ritával néztük) mindkettőnknek kizáró ok volt. Ja igen, az én mércém szerinti túlárazottsága sem volt szimpatikus, mert cserébe nem szólított meg bennem semmit. Ha meg túlárazott cuccot veszek akkor annak nagyot kell ütnie itt belül. :-))))) Shoei-t még nem próbáltam, sportos design, de ne legyen túl zajos és legyen benne beépített napszemüveg, én innen indítok. :-)))
|
csanesz | 125495 | 2020. február 29. 21:10 | Válasz erre: 125494 |
Hupsz. No igen a karcállóságban a Nolannal nem volt gondom. Nagyon kellett akarni, hogy látszódjon rajta a törődés. Még a napellenző is bírja a strapát. Az 6 éve nem volt cserélve. Ezek azok a dolgok, amiket csak drágán lehet megtapasztalni.
|
Endruz | 125493 | 2020. február 29. 19:51 | Válasz erre: 125485 |
A Scorpion szerintem felejtsd el nekem sima EXO volt kényelmetlen használhatatlan plexi karcolódik ha belülről a koszos lesz és tisztítani szeretnéd van egy páramentesítő réteg tisztíthatatlan ha megpróbálod be foltosodik közel 15.000 Ft-ért rendeltem hozzá Belgiumból ott volt a legolcsóbb azt gondoltam a gyári plexije volt rossz, de nem a rendelt is ugyan olyan rossz volt egy Lengyelországi túrát bírt ki és kuka azután a sisak is ment a kukába!!! Soha többet Scorpion. Schubert az igen!!! |
csanesz | 125490 | 2020. február 29. 18:52 | Válasz erre: 125489 |
Az a helyzet, hogy néztem a Schubert C4 -et is. De az már sokkk. Olyan 130 000 Ft -ig húztam meg a határt. Se több se jobb nem kell. Már nem sürgős a csere szal próbálgatni, várni az újabb modellekre lesz időm. EuroMorornál aranyosak voltak a lányok, pláne az a nagymellű! :) Mondta, hogy amíg bélést cserél próbáljam ki a C4 -et az emeleten. De nem érdekelt, mert nézni akartam, ahogy cseréli a bélésemet. :)))) |
lendvai | 125488 | 2020. február 28. 17:49 | Válasz erre: 125485 |
A bélés csere nem rossz ötlet, majd utánanézek a HJC-nél. Az én R-PHA-m bélése könnyen koszolódik, ha eljön az ideje inkább cserélem benne én is.
|
csanesz | 125486 | 2020. február 28. 16:53 |
A HJC -ből csak ez a szín: https://www.pardi.hu/shop/bukosisak/hjc-bukosisak/hjc-zart-bukosisak/hjc-rpha-70-napszemuveges/hjc-bukosisak-r-pha-70-shuky-mc3sf-145273 |
csanesz | 125485 | 2020. február 28. 16:50 |
Sisak ügyben született döntés. Ami szóba jöhetne az a HJC R-PHA 70, ha zárt lesz. Ha nyitható, akkor az Airih Revolution vagy a Scorpion EXO-TECH TIME OFF. A zárt most valamiért bejönne. A hátrahajtós nyitható meg kiegyensúlyozottabb. Jelen helyzet az, hogy még marad a régi. Voltam az EuroMotornál és mondták, hogy 10 évet garantálnak a Lexan miatt. Így vettem bele bélést és leadtam szigetelő gumi cserére. Bélés 20 000 (újabb változat) olyan peckesen passzolt mint egy új sityak. Alkatrészek még mindig vannak hozzá. A szigetelés csere 10 000 lesz. Így 30 000 -ból még egy darabig el leszek vele. Amúgy meg jó sityak. :) |
Itil900 | 125484 | 2020. február 26. 22:57 | Válasz erre: 125482 |
Minden héten van szerda, mégsem mondod, hogy melyiken...! Vagy tévednék??? ;))))
|
Itil900 | 125483 | 2020. február 26. 22:54 | Válasz erre: 125480 |
Isten éltessen...ha hiszel benne...ha nem, akkor is! ;))))
|
lendvai | 125482 | 2020. február 26. 20:32 | Válasz erre: 125480 |
Jaja, itt mindenki túl van már a születése napján. :-) Az lenne a csoda, ha előtte tudna itt posztolgatni. :-)))))
|
PalmBela | 125481 | 2020. február 26. 18:46 | Válasz erre: 125480 |
Csak közelebb egy kicsit a következőhöz... :) ST-t! |
Endruz | 125475 | 2020. február 20. 18:05 | Válasz erre: 125463 |
Tibi! Szilva van, meg meggy is. Esetleg még alma lehet, mind tuti... :-))) |
PalmBela | 125474 | 2020. február 19. 19:38 |
ST-t! Hát van olyan Bayor lú, amire fel ülnénk, de egyre inkább úgy tűnik, hogy idén nem lesz csere. Mindegy! Ha idén is sikerül annyit motorúni, mint tavaly, akkor jövőre biztosabb a váltás. Addig meg meglátjuk, mibe bolondulok bele megint. |
lendvai | 125470 | 2020. február 19. 12:52 | Válasz erre: 125469 |
Általában elégedett vagyok a motorjaimmal, ezért nem kell sűrűn cserélgetnem őket. :-)))) A gatyáimat illetően egy-két elkottázott kanyar befolyásolhatja a csereperiódust. :-))))
|
kawa550 | 125469 | 2020. február 19. 12:48 | Válasz erre: 125468 |
Mert te alsógatyát ritkábban váltasz mint Ati motort. :)))))
|
lendvai | 125468 | 2020. február 19. 12:27 | Válasz erre: 125467 |
Mert te oly befolyásolható vagy. :-))) Nekem hiába prédikált, igaz sose voltam szófogadó típus. :-)))))
|
ati5995 | 125467 | 2020. február 19. 11:03 | Válasz erre: 125466 |
Háát persze hogy te Gyula....de tudod nálam nem lehet tudni....talán ezt a szezont kihúzza....aztán...jöhet a lottó ötös..XR-900....bejön....
|
kawa550 | 125466 | 2020. február 19. 08:58 | Válasz erre: 125464 |
És ki terelgetett a rendes sor4 felé, még ha béjemvé is? Na ki? :))))))))
|
lendvai | 125463 | 2020. február 18. 23:12 | Válasz erre: 125462 |
Ahh, de jó, hogy itt vagy: májusra lehet még abból a szilvóriumból amire múltkor hagytam magam rábeszélni és nem bántam meg? :-)))) Frankón elegem lett a rettenetesebbnél rettenetesebb pálinkákból, egyedül az általunk vitt aszúágyon érlelt törköly és a te szilvóriumod maradt fenn a listán a Bailey's meg a Jagermeister mellett, de azok nem pálinkák ugye :-))((
|
Endruz | 125462 | 2020. február 18. 22:51 | Válasz erre: 125461 |
Bármit is választ Béla a BMW jó döntés :-) ugye Imi meg Bori Ati :-))))
|
lendvai | 125461 | 2020. február 17. 22:43 | Válasz erre: 125460 |
Valami azt súgja, hogy Béla is kezd elkényelmesedni és kinézett egy kinemmondjukot. ::))))
|
kawa550 | 125460 | 2020. február 17. 22:11 | Válasz erre: 125459 |
Jaja. Úgy szokott az lenni. Az emberek egyre kisebb és gyengébb motorokra cserélik a meglévőt......:)))))))))
|
PalmBela | 125459 | 2020. február 17. 20:40 | Válasz erre: 125457 |
Nem nem! Azok nagyon gyors és erős masinák, nem biztos hogy bírnék vele. Visszafogottabb járgány irányába nézelődünk! ;) Büfé doboz lesz! |
kawa550 | 125458 | 2020. február 16. 22:32 | Válasz erre: 125450 |
kawa550 | 125457 | 2020. február 16. 22:29 | Válasz erre: 125456 |
Bélám, hát megtértél végre?! Te is ZRX-et veszel ugye? :)))))))))))))
|
PalmBela | 125456 | 2020. február 16. 19:42 | Válasz erre: 125455 |
Na ja! Türelem! Alapvetően nem akartam eladni idén, és ezért friss szervíz, új gumik, új hátsó fék, és szerintem igen jó bőrben van, jól fel is van szerelve, de elemezgetve a tavalyi menéseinket, illetve meg is csípett valami, úgy áll a dolog hogy váltani kéne. És akkor viszont qva gyorsan, hogy a kiszemelt utóddal boldogan gurulhassak haza...hamar! De ez olyan akarom is, meg nem is...Mindegy, ez egyenlőre gondolati szinten van. Majd meglátjuk. :) |
lendvai | 125455 | 2020. február 16. 19:06 | Válasz erre: 125454 |
Hát, az eladási ár attól függ mennyire vagy türelmes. :-) Na meg hány kilométerfetisiszta, telefonban alkudozót zavarsz el a picsába. :-)))) Ha igen jó bőrben van a vas, akkor nyugodtan be lehet lőni a piaci átlag fölé, amennyiben nem sürgős az eladása. :-))) Én készülök a szezonra, megyek két hét múlva csapatós tereptréningre és tanulmányozom a dinamikát és kinematikát a fizika tudományából, hogy segítsen életben maradni. ;-) Eddig 110km-t próbáltam, már most kezdem érteni miért mondják mások hogy milyen álló fasszal leszállni a motorról. :-)))))) A többit meg majd meglátjuk. :-) |
PalmBela | 125454 | 2020. február 16. 17:32 | Válasz erre: 125453 |
Pedig a kormányváltás időszerű lenne! ;) Le cserélném én is! Mit lehet kapni manapság egy 2007-es ABS-es, feldobozolt, szezonra felkészített, 900 asért? Szép kék! :) Tibi! Neked megvan már Duci? |
lendvai | 125453 | 2020. február 16. 16:54 | Válasz erre: 125451 |
Bélám, igazat adok neked, nekem sem a gyári kormány volt fenn, bár nem is azzal vettem (külön megkaptam, de eladtam), így nem nagyon volt összehasonlítási alapom. Max. a 4TX-el, azon gyári volt, nekem hosszú távon kényelmetlenebb volt a jobban visszahajló cső, kicsit csavart a csuklómon, ami bár minimális, de ahhoz elég volt, hogy egy idő után elkezdjen elzsibbadni a kezem. Na a 900-ason egy kicsivel (de csak kicsivel) szélesebb és laposabb alu kormány volt, a laposabb cső miatti előredűlősebb üléshelyzet kompenzálására volt egy kiemelő is. Mindegyiknek megvolt a TÜV certificate-je arra az esetre, ha kötekednének vele, de nem történt ilyen. A kormányvégsúlyok is az alu csőhöz lettek tervezve és legyártva, mert a gyári csőé nem volt jó bele. A kicsit szélesebb és kevésbé visszahajló kormány nekem kényelmes volt, az alu matt színe jobban is tetszett, ami nem látszott, hogy könnyebb is volt, de nem biztos, hogy mindenkinek kényelmesebb és megfelelőbb, mint a gyári. Azzal meg jókat lehet szopkodni, ha az ember nem méri ki hová kerül az eredeti pozícióhoz képest a kábelek és bovdenek bekötési pontja, aztán utólag derül ki, hogy rövid lett. |
yamaszaki | 125452 | 2020. február 16. 16:48 |
ÜDV MINDENKINEK!!! A májusi TDM talival kapcsolatban írnék egy pár infót. Tegnap személyes egyeztetésre elmentünk az asszony társsal Püspökladányba.(sajnos csak négy keréken) A tulajjal összevetettük a mi listánkat az ő regisztrált foglalásainkkal és minden felmerült kérdést,eltérést,kérést tisztáztunk.Erről a poszt alján írok is egy listát és az azon szereplők visszaigazoltnak tekinthetik a foglalásukat. Van még három elő foglalásunk amivel lényegében az összes SZABAD HELYET ELFOGLALTUK a kempingben!!Ha még valaki jelentkezne az engem keressen és megpróbálunk még valami szállást kikönyörögni.:) Az árakkal kapcsolatban még sajnos még mindig nincs végleges döntés de előre láthatólag 6500 Ft fő/éj-nél senkinek nem lesz több a szállás ,amiben benne van az egész idő alatti díjtalan belépő a fürdő komplexumba. Az étkezéssel kapcsolatban annyit beszéltünk meg,hogy mivel az étterem kapacitása véges az eddigi gyakorlat szerint a reggelik kontinentálisak. A vacsorák úgy lesznek hogy melegen tartó pultból lehet majd választani az ételekből.De mivel ezt csak az idei szezontól próbálják bevezetni ezért ez még sajnos akadályokba ütközhet. Ha ez nem jön össze akkor majd előre lebeszélt menüvel megoldják.Ez majd ahogy közeledik az időpont addigra teljesen tisztázódik. A LISTA: 1. Tamás Imre Yamaszaki/Tünde 2. Szücs László Kilos/Ildi 3. Meixner Ferenc Mex/Tünde 4. Bajnóczi István Cizi/Kati 5. Erdei László Endrúz/Szilvi 6. Lendvai Tibor Lendvai/Rita 7. Noszlopy Tamás Fidó/Betti 8. Bori Attila Atti/Csilla 9- Végh-Vőneky László VVLaci/VVGabi 10. Háhn Tamás Tomhahn/Mariann 11. Rezsnyik Róbert Robi70/Magdi 12. Kovács László Laci/Saci 13. Tabajdi Gyula Jobbkormányos/Andi 14. Köböl József Köböl/Adri 15. Riemer Imre Imi/Erzsike 16. Pálmüller Béla PalmBéla 17. Orosz Viktor Vikusz/Bea 18. Tamás Gergő Geri+Anett 19. Takács István Taki+1fő 20. Kis Sándor Sander67 21. Csankó Ványi Norbert Csanesz 22. Rietling Péter TDM Peti 23. Kucselata Ferenc Kucsi és Teca 24. Kovács Pál Szállító+1fő 25. Németi László Gepida+Kata 26. Tógya Zsolt Zsozsó197+Dorka 27. Olajos Gábor ogabi+Judit 28. Gémes Attila Nex(u)+1fő 29.Hegedűs Gábor Hege+Zsuzsa 30.Szaniszló Zoltán Zoli+Niki 31.Váraljai Lajos Lajos+1fő 32.Hambuch Bertalan Berti 33. Somogyi Zoltán Zolikv+Andi 34. Sági Peti +Judit 35.Zsótér Ferenc+Kati 36.Varga Sándor+Lona 37.Nagy Lajos Szóval így vagyunk vissza igazolva!! Ez csak névsor,az hogy ki kivel és milyen szállás azt gondolom mindenki tudja. Ha kérdés van nyugodtan zaklassatok. Zárszó:MIÉRT NEM VAGYUNK MÉG OTT! |
PalmBela | 125451 | 2020. február 16. 16:40 | Válasz erre: 125450 |
Napot! Az addig rendben van, hogy nem a Te világod a gyári kormány, de egyébként kényelmes? Mert ha az, akkor felesleges változtatni rajta. Ha meg nem akkor meg cseréld le, de csak Te tudhatod, hogy Neked mi a kényelmes. Gyulának volt 3vd-n valami LSL, egyenesebb kormány, Neki jobb volt, mert magas délceg legény és így megmaradt a sportosabb testtartás. Monjuk Ő görbe kormányt cserélt egy bukás után.... ha jól emlékszem. Egyszer én is cseréltem, hasonló okok miatt, és Renthal cső ment fel, gyárihoz nagyon hasonlót sikerült választani. Sokat nem segíttem, de legalább írogattam egy kicsit. :) B |
Hitmanus | 125450 | 2020. február 16. 07:45 |
Sziasztok, jó reggelt! Azon gondolkodom, hogy li szeretném cserélni a gyári kormányomat valami 22-es endúró kormányra.Valahogy nem az én világom ez a tacskó kormány:-) Használ valaki egyenes, széles kormányt az tdm900-ában? Mik a tapasztalatok?Kényelmes? Köszi |
Kilos | 125448 | 2020. február 14. 23:20 |
Yamaha TDM Találkozó 2020 május 22-23 Helyszín: Árnyas Thermal Camping és Üdülőpark - Püspökladány, Petőfi utca 62. https://www.thermalcamping.hu/ Részvételi lista: 1. Tamás Imre Yamaszaki/Tünde - 2 ágyas faház 2. Szücs László Kilos/Ildi - 2 ágyas faház 3. Meixner Ferenc Mex/Tünde - 2 ágyas faház 4. Bajnóczi István Cizi/Kati - 2 ágyas faház 5. Erdei László Endrúz/Szilvi - 2 ágyas faház 6. Lendvai Tibor Lendvai/Rita - 2 ágyas faház 7. Noszlopy Tamás Fidó/Betti - 2 ágyas faház 8. Bori Attila Atti/Csilla - 2 ágyas faház 9- Végh-Vőneky László VVLaci/VVGabi - 2 ágyas faház 10. Háhn Tamás Tomhahn/Mariann - 2 ágyas faház 11. Rezsnyik Róbert Robi70/Magdi - 2 ágyas faház 12. Kovács László Laci/Saci - 2 ágyas faház 13. Tabajdi Gyula Jobbkormányos/Andi - 2 ágyas faház 14. Köböl József Köböl/Adri - Apartman 1 szoba 15. Riemer Imre Imi/Erzsike - Apartman 1 szoba 16. Pálmüller Béla PalmBéla/Zsuzsi - Panziószoba 17. Orosz Viktor Vikusz/Bea - Panziószoba 18. Tamás Gergő Geri+Anett - Panziószoba 19. Takács István Taki+1fő - Panziószoba 20. Kis Sándor Sander67 - Panziószoba 21. Csankó Ványi Norbert Csanesz - Panziószoba 22. Rietling Péter TDM Peti/ ? - Panziószoba 23. Kucselata Ferenc Kucsi és Teca - Panziószoba 24. Kovács Pál Szállító - 2 ágyas faház 25. Németi László Gepida+Kata - Apartman 1 szoba 26. Tógya Zsolt Zsozsó197+Dorka - Apartman 1 szoba 27. Olajos Gábor ogabi+Judit - Apartman 1 szoba 28. Gémes Attila Nex(u) - Panziószoba 29.Hegedűs Gábor Hege+Zsuzsa-apartman 30.Szaniszló Zoltán Zoli+Niki-apartman 31.Váraljai Lajos Lajos/?-apartman 32.Hambuch Bertalan Berti-apartman 33. Somogyi Zoltán - faház 34. Sági Peti - apartman 33.--------- Itil Nem kér szállást https://docs.google.com/spreadsheets/d/1zOU4O-8rRymwLfSbAPnKKd1TEQmjriEU_yQ0sWW7yL8/edit#gid=0 FIGYELEM! Felhívnám a továbbiakban a TDM találkozóra jelentkezők figyelmét,hogy a 15 db kétágyas komfortos faházra és a 6 db kétágyas panzió szobára fenntartott helyek BETELTEK!! Továbbiakban megkérek minden új jelentkezőt hogy a fennmaradt 6 db négyágyas (két szobás) komfortos faházakba FOGLALJANAK!! Ezek is mind kétágyas szobák! Továbbra is várunk mindenkit szeretettel!! |
cizi | 125447 | 2020. február 14. 21:49 | Válasz erre: 125446 |
A Rider 13-ban érdemes körülnézni. Tavaly mentem egy kört sisak ügyben és itt voltak a legnormálisabbak az eladók.
|
csanesz | 125446 | 2020. február 14. 20:53 |
Sisak ügyben próbáltam a Lidl -is sityakot. Nagyon sokat fejlődött! Tökre kényelmes. Csak az a r@hadt héjszerkezet nálam nem jött be. Szövetmerevítés nélküli sisakot nem akarok venni. De nagyon jól működik az állrész, a zár a plexi mozgatás és a napellenző is. A belső szellőzést látszik átgondolták. Majdnem megvettem, Az ezen választottak egyike lesz. Jelenleg itt kicsit a külsőre is megyek: Caberg Duke II Matt gun metal, Caberg Droid Iron, Caberg Droid Blaze piros, HJC I90 Hollen MC4HSF, HJC IS-MAX II Cormi MC5SF, HJC IS-MAX II Dova MC2SF, Scorpion Exo-920 Flip-Up, Scorpion Exo-920 Flux Metallic Black-Red Ezek egy részét lehet lesz lehetőség próbálni. |
Robi70 | 125445 | 2020. február 12. 22:31 | Válasz erre: 125432 |
Gyula szolgáltatja a témát, a hosszúra nyúlt uborka szezonra:)
|
Robi70 | 125444 | 2020. február 12. 22:29 | Válasz erre: 125443 |
Igen. Egy kép és mennyi váratlan meglepetés.:)
|
lendvai | 125443 | 2020. február 12. 19:57 |
Szerintem Rezsnyik úr is talál ismerősöket az első képen. :-))))
|
Tiger | 125441 | 2020. február 12. 08:04 | Válasz erre: 125439 |
2007. szeptember 22.-én volt. Több mint 12 ezer motoros töltötte ki azt a kérdőívet, mely alapján megfogalmazódott egy petíció, elsősorban a bevezetésre kerülő súlyadó( teljesítményadó) ellen. De voltak más követelések is. Maga a demonstráció elsősorban egy működő motoros érdekvédelem létrejötte ügyében tett első lépések egyike volt. Szerintem ez a minden motorost képviselő ernyő soha nem jöhetett létre, mert annyira ellentétes érdekek és személyes kapcsolatok mentén kellett volna megszerveződnie, hogy eleve hamvába holt. Szerencsére kisebb közösségek, egyesületek, MC-k, márka klubok, baráti társaságok, nagyobb motoros találkozók szervezői, résztvevői elég sokszor hallathatták a szavukat különböző megmozdulásokon, felvonulásokon, tiltakozásokon. Csak egy jellemző szám a motorozz.hu dicső múltjából: ebből a 12000 emberből majd a negyedének volt vagy a későbbiekben lett valamilyen szintű kötődése az oldalhoz. Abban vagy a következő évben még a Mackóék, Zsifiék, Cápiék által szervezett Évadnyitón Velencére 1500-2000 feljelenkezett motoros vett részt, a többiekről nem is beszélve.
|
csanesz | 125440 | 2020. február 11. 23:44 | Válasz erre: 125438 |
Dolgoztam vele pár évet. Nem sisaknak való anyag. Hidegben törik, melegben belágyul. Hamar öregszik. A kompozit anyagoktól messzemenően lemarad keménységben. |
gezasz | 125439 | 2020. február 11. 22:09 | Válasz erre: 125432 |
Eldobom az agyam! Ott vagyok az asszonnyal lefényképezve az első kép előterében. A fehér piros csíkos sisakot tartja a párom.
|
csanesz | 125437 | 2020. február 11. 17:26 | Válasz erre: 125436 |
Ok. Ez így okés. A próba lehet összehozható.... |
lendvai | 125436 | 2020. február 11. 16:10 | Válasz erre: 125435 |
Ha el tudod vinni a kiválasztottakat egy próbaútra az előny. :-))) Én ebből a szempontból eddig zsákbamacskákat vettem. :-)))
|