28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

lendvai 125542 2020. március 19. 13:33   Válasz erre: 125541
A Motul 7100-al én is tettem egy próbát, de a TDM váltója kicsit reszelőssé vált tőle. Így maradtam a Repsol Sintetico-nál, az pont jó volt a mechanika akkori állapotához. Enni egyiket sem ette.
    

csanesz 125541 2020. március 19. 11:59   Válasz erre: 125540
Igen ezért csinálom ezt végig, mert marad a masina. :)
A kuplung kosár kezd fáradni, de még sokat bír. Az óvatos váltásokkal ki lehet tolni az életét - eddig is így váltottam. A gázbowden most le lett cserélve utángyártottra, mert már nincs belőle gyári. A kopott gyárit rendbe fogom rakatni.
A kuplung lemezek enyhe hullámossága nem indokolta a cserét, de ilyen idős korban akárhány km -el mögötte ildomos a csere. Elszíneződés nem volt. Hogy megszűnik a csúszás a már "bejáratott" olajnál azt meglátjuk. Ha gond lesz az EBC feldughatja magának a kuplungjait.
Olaj Motul 7100 10W-40.

Már csak a hátsó betét, kuplung lamellák meg légszűrő, ami utángyártott. Betétből gyárira állok. Boltban ugyanezt a Nissin -t. 12-15 000 -ért vesztegetik. A gyári szet (párban) 10 000 erős magyar forint. Olajszűrő nem vészes árban. A levegőszűrő kicsit ütősebb az utángyártottaknál, de papír szerint 18 000 -ként kellene cserélni kifújkálás nélkül. Ha 12 000 -ként cserélem, akkor is nyugodt maradok. Fura apró smirgli szemcséhez hasonló cucc volt a légszűrő ház falán. Most még volt egy Hiflo Filtro szűrőm. Azt beleraktam, de nem lesz benne sokáig.
500 Km -ig szolidan kell hajtani a gépet a betétek és tárcsák miatt.
Jelenleg nagyon kicsi a csúsztatási intervallum a kuplungkaron. Ez tetszik...
És a többi... és a többi... :)
    

lendvai 125540 2020. március 18. 19:51   Válasz erre: 125539
Lassan visszaáll gyári új állapotra a gép (már ha gyári új alkatrészeket használsz hozzá). :-))))
Ennélfogva semmi értelme eladni, hacsak meg nem unod. ;-)
    

csanesz 125539 2020. március 17. 22:08  
4TX első fékcserén:
Első tárcsák és csavarjai, fékbetétek, karmantyúk - a főfékmunkahengernél is -. Ha már ott van olajcsere, gyári szűrő és azok a fránya kuplung lemezek is cserélve lesznek. No meg a fékfolyadék és akksi csere.

Elvileg holnap kész, ha a karmantyúkat jól számoltam. :)
    

Itil900 125538 2020. március 17. 09:13  
Vicces: majd' egy hónapja ott kinlódtam Umykával, az istennek nem akart beindulni. Tegnap ráindítottam, pöcc röff. Viccesek ezek az elektronok...
    

Lega 125537 2020. március 13. 15:37  
Sziasztok!
900-ashoz van eladó alacsony ülésem.
30/2421456
KM
    

Itil900 125536 2020. március 12. 07:00   Válasz erre: 125534
Ne is törődj vele! :))
    

lendvai 125535 2020. március 11. 22:51   Válasz erre: 125534
:-))))))))))
    

csanesz 125534 2020. március 11. 20:31  
ezt elbasztam...
...na mindegy.
    

csanesz 125533 2020. március 11. 20:29  
Má' nem úgy, hogy itt zombik vannak vagy ilyenek...
...rendes élő emberek...
    

csanesz 125532 2020. március 11. 20:28   Válasz erre: 125531
Egy biztos, ha TDM -nél maradsz és a 900 -as érvei meggyőztek, itt mindig kapsz segítséget, ha kérdésed van. Ez jó kis csapat. Élőben még jobb! :)
    

jarod10293 125531 2020. március 11. 17:38  
Csanesz, nagyon köszönöm.
    

csanesz 125530 2020. március 10. 20:01   Válasz erre: 125521
jarod10293!

Asszem elmondhatom magamról, hogy fanatikus 4TX -es vagyok. De vegyél 900 -at.
Nálam megvolt a nagy generál 860 ezerért. Piszok jó lett!
Most első fék nagy generál lesz és kuplung lemez csere csak az anyag 345 ezer.
Karbi, hűtőrendszer és hátsófék korábban megvolt. Így van egy új motorom közel 1,9 millából.
Szal az a 900 -as nem is olyan vészes.

...az én 4TX -et el nem adnám... :)))
    

zsotli 125528 2020. március 9. 20:23  
Sziasztok! Sajna elég rég jártam erre, de annyi a meló hogy lassan netezni is elfelejtek. Érdeklődnék, hogy 2015 utáni kawasaki versys 1000-et próbált már valaki?
    

kawa550 125526 2020. március 9. 19:57   Válasz erre: 125524
Majd bekerülnek olcsón ide szlovéniából, oszt egyből lesz bennük 40.000. :)))))))))))))
Zsuzsika 2 bakancs mikit fogyasztott el, máig visszasírja őket, az a kedvenc autója. :D Azért a hegesztőm villogott egy darabig, mire ilyen lett.
    

gezasz 125525 2020. március 9. 19:47   Válasz erre: 125523
Nem mindenki motorozik évi 17 ezret / ez én lennék/ Ismerek nem egyet aki évi 1 esetleg 2 ezret megy évente
    

vasutas 125524 2020. március 9. 19:04   Válasz erre: 125508
2001-es a 4TX-em, 86ezer kilométer van benne, pedig jó pár éve alig használom. Nekem még sohasem volt gondom a karburátorral, igaz két-három hetente beindítom és ha nincs hó, gurulok vele egy keveset. Különösebb problémám nem volt vele, igaz én birtokolom új kora óta. Itt a szlovén oldalon ismerek két 4TX tulajt, 180-200 ezer van a motorokban.
Na és elhagyta a garázst ma a Mazdám! A kaszni kifoltozva, talán sikerült pár évre konzerválni. Jöhet a motor és a hajtás rendbetétele.
Megcsúsztam a felújítással, mert közben befogadtam egy bakancs Micrát is, a bontóból mentettem meg.-:)
    

lendvai 125523 2020. március 9. 15:50   Válasz erre: 125521
Jajjaj, kezdődik. :-))) Valamiért a magyar vásárlóközönségnek igénye van arra, hogy hülyének nézzék és az eladók ezt gátlástalanul ki is használják. Na mármost ha valaki elhiszi, hogy egy huszonéves 4TX-ben 34 ezer km van (a Szent 35 ezer km a HaHu alapján :-)) akkor az meg fog enni sok mást is. persze előfordulhat, nagyjából a lottó ötösével vetekedő valószínűségel. :-))) Ha valaki csal azzal, hogy visszatekeri az órát akkor törvényszerű, hogy csalni fog a motor állapotát, ismert hibáit illetően is.
Én a magam részéről azt vallom, hogy minél több km van a hirdetésben annál inkább érdemes lehet a megvételre. Különösen ha tulajdonostól vesz az ember.
Összehasonlításképp: én egy 2005-ös 900-ast adtam el 98 ezer km-el, de a nálam töltött 6 év teljes szervizdokumentációjával és számláival (előtte fórumtárs szervizeltette szervizkönyvvel, első tulajdonosként, így hitelesnek tekintem a km állást). Ha csak megzizzent benne valami azonnal gyári új Yamaha alkatrész került a helyére. Ezekbe beletartoztak olyan alkatrészek is, amiket a tulajdonosok jellemzően vagy egyszer cserélnek a tulajdonviszony alatt, vagy soha (féktárcsák, generátor, ABS hidraulika, bár az egy 2012-es bontott motorból származott). De a többségnek szörnyen hangzik az a 100 ezer km a sok hamvas 30 ezres 900-as között, amik közül volt szerencsém párat megtekinteni kérés alapján: hát gyalázatos állapotúak voltak az én mércémmel. Nos, ha kifog az ember egy magamfajta technoperverz őrültet, aki dédelgetett családtagként tartja majd adja el a motorját az lehet egy jó vétel akár 3VD-ből is. De a magamfajta azért nem gyakori és a piaci ár fölé áraz mert egyrészt nem szorul rá, hogy rögvest elsózza a rejtett hibákkal teli vasát valami balekre, másrészt tudja, hogy ha a vevő értelmes akkor megérti, hogy hosszú távon sokkal olcsóbb lesz neki mint a bizonytalan előéletű 35 ezer km-es csodák. :-)))
    

cizi 125522 2020. március 9. 14:46   Válasz erre: 125521
Ha öreg motor és 34e van benne akkor nemcsak az előélete bizonytalan, hanem a jövője is!
Vannak kivételek, de alaposan át kell nézni.
Belelátni nem lehet, de vigyél egy hozzáértőt aki talán kiszűri az esetleges hibákat.
100%-ig senki nem tudja, mert a használtnak mindig megvan a rizikója. Az már a Te döntésed, hogy bevállalod, vagy sem...
    

jarod10293 125521 2020. március 9. 13:58  
és 34000km rel ismeretlen előélettel is ajánljátok? Tudom hogy ez hülye kérdés így látatlanból, de tanácstalan vagyok.
    

kawa550 125520 2020. március 9. 12:14   Válasz erre: 125516
A karbikkal elég sok a gond, membrán, O gyűrűk, szívótorok gumik alul felül, belerohadó téli benzin stb. Én úgy 10 éve mozgok Tdm-es körökben, ez alatt vagy 20db 3vd és 4tx lett főtengelyes, 900 egy sem. A 3.fokozat fogaskereke ugyan ez. 4tx letörő km jeladók az első kerékben menetrendszerűen jönnek. Magukat elfosó hátsótelók mindkettőnél. Gatya fényerejű eredeti lámpák az öregben, bemattuló szart sem világító lámpák a 4tx-ben. Ezek közül a 900-nál semmi nincs, annak a legnagyobb problémája egy szivató patron tisztítás bír lenni.
    

kawa550 125519 2020. március 9. 12:07   Válasz erre: 125517
A metz egy szar. :))))))
    

jarod10293 125518 2020. március 9. 11:58  
ok, vettem :)
    

cizi 125517 2020. március 9. 11:55   Válasz erre: 125516
Nekem nem volt 850-es, de itt vannak sokan akiknek volt és nagyon szerették. Azóta már váltottak 900-ra, vagy más márkára. Ha 3vd-d lenne akkor megértenélek, de így nem. Látod, hogy harman egymástól függetlenül ugyanazt írtuk.
Egyik vélemény sem arról szól, hogy rossz választás lenne a 850-es, de sajnos az idő eljárt felette.persze nincs is jobb egy 900-asnál
Metz.Z6-ossal! Ugye Kawa?:)
    

jarod10293 125516 2020. március 9. 10:58  
tudjátok konkretizálni, hogy mire gondoltok, a karburátorral van baj?
    

lendvai 125515 2020. március 9. 10:39  
Én is 900-ra voksolok. Volt 4TX is. Jó kis motor, de ha nem vagy képzett szervizelő-barkácsoló típus akkor az előttem szólókat megerősítve gyorsan utoléred a költségekkel a 900-at.
    

jarod10293 125514 2020. március 9. 10:28  
Kawa550 és Cizi, nagyon köszönöm. Igaz most még jobban belekavarodtam a döntésbe, de így több az infóm, leszűröm őket magamban. Széles utat.
    

cizi 125513 2020. március 9. 09:56   Válasz erre: 125510
Persze Tiéd a döntés és azt vedd meg amelyik jobban tetszik. Ha pedig csak a 150-200 árkülömbözetet nézed akkor gondolj arra, hogy azt egy 850-esre simán rá kell dobnod egy-két éven belül márcsak a Kawa által említett okok miatt is.
Ne vedd rábeszélésnek, de nekem legelső szériás 900-as van és csak kopó alkatrészre és benzinre költök.
    

kawa550 125512 2020. március 9. 09:16   Válasz erre: 125510
Azért az tudjad, hogy a 850-ek ülése nem véletlenül állandó átalakítási téma. Gyári állapotban én 200km-t is alig bírtam ki rajta.
    

kawa550 125511 2020. március 9. 09:14   Válasz erre: 125508
Azonos jó műszaki állapotot alapul véve a 4TX-ek különböző évjáratai között semmiféle használati érték különbség nincs, tökmind1 melyik évjáratot választod ha jó állapotú. Sőt, ha jó állapotú, akkor még egy első szériás körlámpás 3VD meg a 4TX közt sincs az optikán kívül jelentős különbség. A 3VD általában kicsit többet fogyaszt, és a kora miatt már nehéz jó állapotú keveset futottat találni, de ez már a 4TX-ekre is igaz, túlnyomó részt azok is már 20 év feletti öreg motorok, amik már csak az évtizedek alatt elöregedett gumi alkatrészek miatt is tudnak problémásak lenni. Ha én most Tdm vásárlásán törném a fejem, a 850 témát simán elengedném, csak 900-ban gondolkodnék. Klasszisokkal jobb fék, van ABS-es, jobb futómű, lényegesen megbízhatóbb és problémamentesebb, kisebb fogyasztású injektoros blokk, még ma is elfogadható külső, és azt még néhány év múlva is jól el lehet majd adni, míg a karbis 850-ek már most is hónapokig várják az új tulajdonost.
    

jarod10293 125510 2020. március 9. 09:04   Válasz erre: 125509
Cizi, igenis meg nemis,.mert az 700.000 és a 1.000.000 közötti különbség nekem jelentős. 900 lenne a legfejlettebb, de azt olvastam, hogy keskenyebb az ülése, ez elrettentett tőle. Az előnyei mellett ez nekem hátrány. Most van kontrét 3db 850es, amivel szemezek, és nem tudom, hogy tényleg számítanak e leírt változtatások annyit.
    

cizi 125509 2020. március 9. 07:21   Válasz erre: 125508
Nem rossz döntés a 850-es, ha nagyon ragaszkodsz hozzá, de nem sokat kell hozzátenni és kifoghatsz egy 900-ast is az első évjáratokból.
    

jarod10293 125508 2020. március 9. 06:02  
Üdvözlet a Csapatnak. Új tagként segítséget, tanácsot kérnék tőletek. 4TX vasárlás előtt állok, és nehéz dillemával szembesültem. Vegyek e egy 1998, frissités előtti példányt teljws menetfelszereléssel jó áron, vagy tegyek még hozzá és inkább 1999 utánit nézzek. Sokat lehet olvasni a váltó, karburátor módosításról, a benzinpimpáról, tényleg sokat számít? Előre is köszönöm. Z!
    

lendvai 125507 2020. március 8. 21:47   Válasz erre: 125506
Az az ő bajuk. ;-))) Én már kinőttem abból, hogy kemény fickót játsszak. :-)))
    

kawa550 125506 2020. március 8. 21:03   Válasz erre: 125505
Mert puha vagy vazzeg. :)))))) Tegnap a Kassai nyílt napon a tanítványok a szívmelengetően szeles 9 fokban mosolyogva csinálták végig a 2 órás bemutató edzést egy szál rövidujjú pólóban vazzeg. Már attól fáztam a 2 pulóverben meg a steppelt mellényben, hogy néztem őket. Ezek meg vigyorogtak vazzeg.
    

lendvai 125505 2020. március 8. 18:52  
A 2020-as szezont megnyitottam. A végére azért már fázni kezdtem. Rétegek ide, vagy oda, a bőr azért nem szereti a hideget.
    

ogabi54 125504 2020. március 7. 11:47  
Szuper!
    

Fido71 125503 2020. március 6. 15:16   Válasz erre: 125502
Nagyon szépen köszönünk mindent!
    

yamaszaki 125502 2020. március 5. 21:37  
Bővült a résztvevők száma és gyakorlatilag teljesen beteltünk !!

ÜDV MINDENKINEK!!!
A májusi TDM talival kapcsolatban írnék egy pár infót.
Tegnap személyes egyeztetésre elmentünk az asszony társsal Püspökladányba.(sajnos csak négy keréken)
A tulajjal összevetettük a mi listánkat az ő regisztrált foglalásainkkal és minden felmerült kérdést,eltérést,kérést tisztáztunk.Erről a poszt alján írok is egy listát és az azon szereplők visszaigazoltnak tekinthetik a foglalásukat.
Van még három elő foglalásunk amivel lényegében az összes SZABAD HELYET ELFOGLALTUK a kempingben!!Ha még valaki jelentkezne az engem keressen és megpróbálunk még valami szállást kikönyörögni.:)
Az árakkal kapcsolatban még sajnos még mindig nincs végleges döntés de előre láthatólag 6500 Ft fő/éj-nél senkinek nem lesz több a szállás ,amiben benne van az egész idő alatti díjtalan belépő a fürdő komplexumba.
Az étkezéssel kapcsolatban annyit beszéltünk meg,hogy mivel az étterem kapacitása véges az eddigi gyakorlat szerint a reggelik kontinentálisak. A vacsorák úgy lesznek hogy melegen tartó pultból lehet majd választani az ételekből.De mivel ezt csak az idei szezontól próbálják bevezetni ezért ez még sajnos akadályokba ütközhet.
Ha ez nem jön össze akkor majd előre lebeszélt menüvel megoldják.Ez majd ahogy közeledik az időpont addigra teljesen tisztázódik.
A LISTA:
1. Tamás Imre Yamaszaki/Tünde
2. Szücs László Kilos/Ildi
3. Meixner Ferenc Mex/Tünde
4. Bajnóczi István Cizi/Kati
5. Erdei László Endrúz/Szilvi
6. Lendvai Tibor Lendvai/Rita
7. Noszlopy Tamás Fidó/Betti
8. Bori Attila Atti/Csilla
9- Végh-Vőneky László VVLaci/VVGabi
10. Háhn Tamás Tomhahn/Mariann
11. Rezsnyik Róbert Robi70/Magdi
12. Kovács László Laci/Saci
13. Tabajdi Gyula Jobbkormányos/Andi
14. Köböl József Köböl/Adri
15. Riemer Imre Imi/Erzsike
16. Pálmüller Béla PalmBéla
17. Orosz Viktor Vikusz/Bea
18. Tamás Gergő Geri+Anett
19. Takács István Taki+1fő
20. Kis Sándor Sander67
21. Csankó Ványi Norbert Csanesz
22. Rietling Péter TDM Peti
23. Kucselata Ferenc Kucsi és Teca
24. Kovács Pál Szállító+Margó
25. Németi László Gepida+Kata
26. Tógya Zsolt Zsozsó197+Dorka
27. Olajos Gábor ogabi+Judit
28. Gémes Attila Nex(u)+1fő
29.Hegedűs Gábor Hege+Zsuzsa
30.Szaniszló Zoltán Zoli+Niki
31.Váraljai Lajos Lajos+1fő
32.Hambuch Bertalan Berti
33. Somogyi Zoltán Zolikv+Andi
34. Sági Peti +Judit
35.Zsótér Ferenc Kerekfej+Kati
36.Varga Sándor+Lona
37.Nagy Lajos Gázos
38.Gyöngyösi Tamás Angol+Kati
39.Szűcs Attila Suprati+Szilvi
40.Kósa Lóránt Tdm lori+1fő
41.Kiss Dávid kdavid87+1fő

Szóval így vagyunk vissza igazolva!!
Ez csak névsor,az hogy ki kivel és milyen szállás azt gondolom mindenki tudja.
Ha kérdés van nyugodtan zaklassatok.

Zárszó:MIÉRT NEM VAGYUNK MÉG OTT!
    

csanesz 125500 2020. március 1. 10:59   Válasz erre: 125499
A Bell -t néztem. Ami tetszett az itthon sajna nincs.
De szerencsére már van jó pár sityak, ami érdekel.
Lesz mit próbálgatni. Csak a kíváncsiság hajt.
    

csanesz 125498 2020. február 29. 21:56   Válasz erre: 125496
Mindenképp végigmegyek a kiválasztottakon. Meg van az irány és az elképzelés. Napszemüveg az alap! A kényelem? Az én fejem mindent szétnyom. Cimbora kipróbálta a használt béléssel a bukómat aszonta: úristen... szabadulj meg tőle. ...jó most meg olyan, mintha egy 100Kg -os nő combjai között lenne a fejem.

- Valahogy nem jövök ki jól a női sztorikkal... :)))
    

csanesz 125497 2020. február 29. 21:47   Válasz erre: 125492
A HJC RPHA 70 az ott nagyon drága. A Schubiból három féle van: Carbon Pro a Pro és a Basic. Mindháromban van hangszóró és mikrofon. Nemtom miben különbözik a Pro és a Basic az árán kívül (ha csak nem írták el a füles előkészítést). Úgy néztem a Basic relatíve jó áron van itthon is. Az oldal viszont nagyon jó. Sokféle sityak van! :)
Köszi!
    

lendvai 125496 2020. február 29. 21:16   Válasz erre: 125493
Ezért mondtam Csanesznek, hogy ne hallgasson senkire. :-) Én pl a Schuberth-el a próbáig jutottam el, aztán többet nem is jöhetett szóba. Egyrészt csúnya az én ízlésemnek. A zárt nem az én fejformámra való. A bélés anyaga meg lehet, hogy funkcionálisan jó, de a látványa, tapintása (Ritával néztük) mindkettőnknek kizáró ok volt. Ja igen, az én mércém szerinti túlárazottsága sem volt szimpatikus, mert cserébe nem szólított meg bennem semmit. Ha meg túlárazott cuccot veszek akkor annak nagyot kell ütnie itt belül. :-))))) Shoei-t még nem próbáltam, sportos design, de ne legyen túl zajos és legyen benne beépített napszemüveg, én innen indítok. :-)))
    

csanesz 125495 2020. február 29. 21:10   Válasz erre: 125494
Hupsz. No igen a karcállóságban a Nolannal nem volt gondom. Nagyon kellett akarni, hogy látszódjon rajta a törődés. Még a napellenző is bírja a strapát. Az 6 éve nem volt cserélve. Ezek azok a dolgok, amiket csak drágán lehet megtapasztalni.
    

Endruz 125494 2020. február 29. 19:53   Válasz erre: 125493
Zenekarban jó!!! :-)))

Scorpions
    

Endruz 125493 2020. február 29. 19:51   Válasz erre: 125485
A Scorpion szerintem felejtsd el nekem sima EXO volt kényelmetlen használhatatlan plexi karcolódik ha belülről a koszos lesz és tisztítani szeretnéd van egy páramentesítő réteg tisztíthatatlan ha megpróbálod be foltosodik közel 15.000 Ft-ért rendeltem hozzá Belgiumból ott volt a legolcsóbb azt gondoltam a gyári plexije volt rossz, de nem a rendelt is ugyan olyan rossz volt egy Lengyelországi túrát bírt ki és kuka azután a sisak is ment a kukába!!! Soha többet Scorpion.

Schubert az igen!!!
    

cizi 125492 2020. február 29. 19:38   Válasz erre: 125491
Keress rá, most is nagyon jó árak vannak.
    

csanesz 125490 2020. február 29. 18:52   Válasz erre: 125489
Az a helyzet, hogy néztem a Schubert C4 -et is. De az már sokkk.
Olyan 130 000 Ft -ig húztam meg a határt. Se több se jobb nem kell.
Már nem sürgős a csere szal próbálgatni, várni az újabb modellekre lesz időm.

EuroMorornál aranyosak voltak a lányok, pláne az a nagymellű! :) Mondta, hogy amíg bélést cserél próbáljam ki a C4 -et az emeleten. De nem érdekelt, mert nézni akartam, ahogy cseréli a bélésemet. :))))
    

lendvai 125488 2020. február 28. 17:49   Válasz erre: 125485
A bélés csere nem rossz ötlet, majd utánanézek a HJC-nél. Az én R-PHA-m bélése könnyen koszolódik, ha eljön az ideje inkább cserélem benne én is.
    


csanesz 125485 2020. február 28. 16:50  
Sisak ügyben született döntés. Ami szóba jöhetne az a HJC R-PHA 70, ha zárt lesz. Ha nyitható, akkor az Airih Revolution vagy a Scorpion EXO-TECH TIME OFF. A zárt most valamiért bejönne. A hátrahajtós nyitható meg kiegyensúlyozottabb.
Jelen helyzet az, hogy még marad a régi. Voltam az EuroMotornál és mondták, hogy 10 évet garantálnak a Lexan miatt. Így vettem bele bélést és leadtam szigetelő gumi cserére. Bélés 20 000 (újabb változat) olyan peckesen passzolt mint egy új sityak. Alkatrészek még mindig vannak hozzá. A szigetelés csere 10 000 lesz. Így 30 000 -ból még egy darabig el leszek vele. Amúgy meg jó sityak. :)
    

Itil900 125484 2020. február 26. 22:57   Válasz erre: 125482
Minden héten van szerda, mégsem mondod, hogy melyiken...! Vagy tévednék??? ;))))
    

Itil900 125483 2020. február 26. 22:54   Válasz erre: 125480
Isten éltessen...ha hiszel benne...ha nem, akkor is! ;))))
    

lendvai 125482 2020. február 26. 20:32   Válasz erre: 125480
Jaja, itt mindenki túl van már a születése napján. :-) Az lenne a csoda, ha előtte tudna itt posztolgatni. :-)))))
    

PalmBela 125481 2020. február 26. 18:46   Válasz erre: 125480
Csak közelebb egy kicsit a következőhöz... :)
ST-t!
    

Endruz 125480 2020. február 26. 17:48   Válasz erre: 125479
Már születésnapon túl... :-)
    

Itil900 125479 2020. február 25. 23:00   Válasz erre: 125478
Névnap? Születésnap?
    

Endruz 125478 2020. február 25. 19:34   Válasz erre: 125477
Köszi Béla!!!
    

PalmBela 125477 2020. február 25. 08:55   Válasz erre: 125475
Napot!
Isten éltessen!!!
    

lendvai 125476 2020. február 21. 06:52   Válasz erre: 125475
Rád bízom mit kóstolgatunk. :-)))
    

Endruz 125475 2020. február 20. 18:05   Válasz erre: 125463
Tibi!

Szilva van, meg meggy is. Esetleg még alma lehet, mind tuti... :-)))
    

PalmBela 125474 2020. február 19. 19:38  
ST-t!
Hát van olyan Bayor lú, amire fel ülnénk, de egyre inkább úgy tűnik, hogy idén nem lesz csere. Mindegy! Ha idén is sikerül annyit motorúni, mint tavaly, akkor jövőre biztosabb a váltás. Addig meg meglátjuk, mibe bolondulok bele megint.
    

lendvai 125473 2020. február 19. 19:13   Válasz erre: 125472
A Bömös nem az én világom. :-)))
    

ati5995 125472 2020. február 19. 16:34   Válasz erre: 125470
A Bömös megóv a "fékcsíkoktól"....
    

night-rider 125471 2020. február 19. 15:14   Válasz erre: 125464
király
    

lendvai 125470 2020. február 19. 12:52   Válasz erre: 125469
Általában elégedett vagyok a motorjaimmal, ezért nem kell sűrűn cserélgetnem őket. :-)))) A gatyáimat illetően egy-két elkottázott kanyar befolyásolhatja a csereperiódust. :-))))
    

kawa550 125469 2020. február 19. 12:48   Válasz erre: 125468
Mert te alsógatyát ritkábban váltasz mint Ati motort. :)))))
    

lendvai 125468 2020. február 19. 12:27   Válasz erre: 125467
Mert te oly befolyásolható vagy. :-))) Nekem hiába prédikált, igaz sose voltam szófogadó típus. :-)))))
    

ati5995 125467 2020. február 19. 11:03   Válasz erre: 125466
Háát persze hogy te Gyula....de tudod nálam nem lehet tudni....talán ezt a szezont kihúzza....aztán...jöhet a lottó ötös..XR-900....bejön....
    

kawa550 125466 2020. február 19. 08:58   Válasz erre: 125464
És ki terelgetett a rendes sor4 felé, még ha béjemvé is? Na ki? :))))))))
    

cizi 125465 2020. február 19. 06:34   Válasz erre: 125464
A kép láttán megértelek!:)
    

ati5995 125464 2020. február 19. 06:32   Válasz erre: 125462
Ahogy mondod...
    

lendvai 125463 2020. február 18. 23:12   Válasz erre: 125462
Ahh, de jó, hogy itt vagy: májusra lehet még abból a szilvóriumból amire múltkor hagytam magam rábeszélni és nem bántam meg? :-)))) Frankón elegem lett a rettenetesebbnél rettenetesebb pálinkákból, egyedül az általunk vitt aszúágyon érlelt törköly és a te szilvóriumod maradt fenn a listán a Bailey's meg a Jagermeister mellett, de azok nem pálinkák ugye :-))((
    

Endruz 125462 2020. február 18. 22:51   Válasz erre: 125461
Bármit is választ Béla a BMW jó döntés :-) ugye Imi meg Bori Ati :-))))
    

lendvai 125461 2020. február 17. 22:43   Válasz erre: 125460
Valami azt súgja, hogy Béla is kezd elkényelmesedni és kinézett egy kinemmondjukot. ::))))
    

kawa550 125460 2020. február 17. 22:11   Válasz erre: 125459
Jaja. Úgy szokott az lenni. Az emberek egyre kisebb és gyengébb motorokra cserélik a meglévőt......:)))))))))
    

PalmBela 125459 2020. február 17. 20:40   Válasz erre: 125457
Nem nem!
Azok nagyon gyors és erős masinák, nem biztos hogy bírnék vele. Visszafogottabb járgány irányába nézelődünk! ;) Büfé doboz lesz!
    

kawa550 125458 2020. február 16. 22:32   Válasz erre: 125450
Béla félig jól emléxik. :))) Valóban cseréltem esés miatt elgörbült kormányt, de már az az elgörbült kormány sem a gyári volt, hanem egy LSL streetbar(nomen est omen, elesel). Alacsonyabb, szélesebb és kevésbé hátrahajló a vége mint a gyárié, szerintem sokkal kényelmesebb volt(nekem), a gyáritól nekem már 200km után fájt a vállam meg a nyakam.
    

kawa550 125457 2020. február 16. 22:29   Válasz erre: 125456
Bélám, hát megtértél végre?! Te is ZRX-et veszel ugye? :)))))))))))))
    

PalmBela 125456 2020. február 16. 19:42   Válasz erre: 125455
Na ja! Türelem! Alapvetően nem akartam eladni idén, és ezért friss szervíz, új gumik, új hátsó fék, és szerintem igen jó bőrben van, jól fel is van szerelve, de elemezgetve a tavalyi menéseinket, illetve meg is csípett valami, úgy áll a dolog hogy váltani kéne. És akkor viszont qva gyorsan, hogy a kiszemelt utóddal boldogan gurulhassak haza...hamar!
De ez olyan akarom is, meg nem is...Mindegy, ez egyenlőre gondolati szinten van.
Majd meglátjuk. :)
    

lendvai 125455 2020. február 16. 19:06   Válasz erre: 125454
Hát, az eladási ár attól függ mennyire vagy türelmes. :-) Na meg hány kilométerfetisiszta, telefonban alkudozót zavarsz el a picsába. :-)))) Ha igen jó bőrben van a vas, akkor nyugodtan be lehet lőni a piaci átlag fölé, amennyiben nem sürgős az eladása. :-)))
Én készülök a szezonra, megyek két hét múlva csapatós tereptréningre és tanulmányozom a dinamikát és kinematikát a fizika tudományából, hogy segítsen életben maradni. ;-) Eddig 110km-t próbáltam, már most kezdem érteni miért mondják mások hogy milyen álló fasszal leszállni a motorról. :-)))))) A többit meg majd meglátjuk. :-)
    

PalmBela 125454 2020. február 16. 17:32   Válasz erre: 125453
Pedig a kormányváltás időszerű lenne! ;)
Le cserélném én is!
Mit lehet kapni manapság egy 2007-es ABS-es, feldobozolt, szezonra felkészített, 900 asért?
Szép kék! :)

Tibi! Neked megvan már Duci?
    

lendvai 125453 2020. február 16. 16:54   Válasz erre: 125451
Bélám, igazat adok neked, nekem sem a gyári kormány volt fenn, bár nem is azzal vettem (külön megkaptam, de eladtam), így nem nagyon volt összehasonlítási alapom. Max. a 4TX-el, azon gyári volt, nekem hosszú távon kényelmetlenebb volt a jobban visszahajló cső, kicsit csavart a csuklómon, ami bár minimális, de ahhoz elég volt, hogy egy idő után elkezdjen elzsibbadni a kezem.
Na a 900-ason egy kicsivel (de csak kicsivel) szélesebb és laposabb alu kormány volt, a laposabb cső miatti előredűlősebb üléshelyzet kompenzálására volt egy kiemelő is. Mindegyiknek megvolt a TÜV certificate-je arra az esetre, ha kötekednének vele, de nem történt ilyen. A kormányvégsúlyok is az alu csőhöz lettek tervezve és legyártva, mert a gyári csőé nem volt jó bele.
A kicsit szélesebb és kevésbé visszahajló kormány nekem kényelmes volt, az alu matt színe jobban is tetszett, ami nem látszott, hogy könnyebb is volt, de nem biztos, hogy mindenkinek kényelmesebb és megfelelőbb, mint a gyári. Azzal meg jókat lehet szopkodni, ha az ember nem méri ki hová kerül az eredeti pozícióhoz képest a kábelek és bovdenek bekötési pontja, aztán utólag derül ki, hogy rövid lett.
    

yamaszaki 125452 2020. február 16. 16:48  
ÜDV MINDENKINEK!!!
A májusi TDM talival kapcsolatban írnék egy pár infót.
Tegnap személyes egyeztetésre elmentünk az asszony társsal Püspökladányba.(sajnos csak négy keréken)
A tulajjal összevetettük a mi listánkat az ő regisztrált foglalásainkkal és minden felmerült kérdést,eltérést,kérést tisztáztunk.Erről a poszt alján írok is egy listát és az azon szereplők visszaigazoltnak tekinthetik a foglalásukat.
Van még három elő foglalásunk amivel lényegében az összes SZABAD HELYET ELFOGLALTUK a kempingben!!Ha még valaki jelentkezne az engem keressen és megpróbálunk még valami szállást kikönyörögni.:)
Az árakkal kapcsolatban még sajnos még mindig nincs végleges döntés de előre láthatólag 6500 Ft fő/éj-nél senkinek nem lesz több a szállás ,amiben benne van az egész idő alatti díjtalan belépő a fürdő komplexumba.
Az étkezéssel kapcsolatban annyit beszéltünk meg,hogy mivel az étterem kapacitása véges az eddigi gyakorlat szerint a reggelik kontinentálisak. A vacsorák úgy lesznek hogy melegen tartó pultból lehet majd választani az ételekből.De mivel ezt csak az idei szezontól próbálják bevezetni ezért ez még sajnos akadályokba ütközhet.
Ha ez nem jön össze akkor majd előre lebeszélt menüvel megoldják.Ez majd ahogy közeledik az időpont addigra teljesen tisztázódik.
A LISTA:
1. Tamás Imre Yamaszaki/Tünde
2. Szücs László Kilos/Ildi
3. Meixner Ferenc Mex/Tünde
4. Bajnóczi István Cizi/Kati
5. Erdei László Endrúz/Szilvi
6. Lendvai Tibor Lendvai/Rita
7. Noszlopy Tamás Fidó/Betti
8. Bori Attila Atti/Csilla
9- Végh-Vőneky László VVLaci/VVGabi
10. Háhn Tamás Tomhahn/Mariann
11. Rezsnyik Róbert Robi70/Magdi
12. Kovács László Laci/Saci
13. Tabajdi Gyula Jobbkormányos/Andi
14. Köböl József Köböl/Adri
15. Riemer Imre Imi/Erzsike
16. Pálmüller Béla PalmBéla
17. Orosz Viktor Vikusz/Bea
18. Tamás Gergő Geri+Anett
19. Takács István Taki+1fő
20. Kis Sándor Sander67
21. Csankó Ványi Norbert Csanesz
22. Rietling Péter TDM Peti
23. Kucselata Ferenc Kucsi és Teca
24. Kovács Pál Szállító+1fő
25. Németi László Gepida+Kata
26. Tógya Zsolt Zsozsó197+Dorka
27. Olajos Gábor ogabi+Judit
28. Gémes Attila Nex(u)+1fő
29.Hegedűs Gábor Hege+Zsuzsa
30.Szaniszló Zoltán Zoli+Niki
31.Váraljai Lajos Lajos+1fő
32.Hambuch Bertalan Berti
33. Somogyi Zoltán Zolikv+Andi
34. Sági Peti +Judit
35.Zsótér Ferenc+Kati
36.Varga Sándor+Lona
37.Nagy Lajos

Szóval így vagyunk vissza igazolva!!
Ez csak névsor,az hogy ki kivel és milyen szállás azt gondolom mindenki tudja.
Ha kérdés van nyugodtan zaklassatok.

Zárszó:MIÉRT NEM VAGYUNK MÉG OTT!
    

PalmBela 125451 2020. február 16. 16:40   Válasz erre: 125450
Napot!

Az addig rendben van, hogy nem a Te világod a gyári kormány, de egyébként kényelmes?
Mert ha az, akkor felesleges változtatni rajta.
Ha meg nem akkor meg cseréld le, de csak Te tudhatod, hogy Neked mi a kényelmes.
Gyulának volt 3vd-n valami LSL, egyenesebb kormány, Neki jobb volt, mert magas délceg legény és így megmaradt a sportosabb testtartás.
Monjuk Ő görbe kormányt cserélt egy bukás után.... ha jól emlékszem.
Egyszer én is cseréltem, hasonló okok miatt, és Renthal cső ment fel, gyárihoz nagyon hasonlót sikerült választani.
Sokat nem segíttem, de legalább írogattam egy kicsit. :)
B
    

Hitmanus 125450 2020. február 16. 07:45  
Sziasztok, jó reggelt!

Azon gondolkodom, hogy li szeretném cserélni a gyári kormányomat valami 22-es endúró kormányra.Valahogy nem az én világom ez a tacskó kormány:-)
Használ valaki egyenes, széles kormányt az tdm900-ában?
Mik a tapasztalatok?Kényelmes?

Köszi
    

csanesz 125449 2020. február 15. 22:36   Válasz erre: 125447
Ok. Köszi! Listán van. :)
    

Kilos 125448 2020. február 14. 23:20  
Yamaha TDM Találkozó
2020 május 22-23
Helyszín: Árnyas Thermal Camping és Üdülőpark - Püspökladány, Petőfi utca 62.
https://www.thermalcamping.hu/

Részvételi lista:
1. Tamás Imre Yamaszaki/Tünde - 2 ágyas faház
2. Szücs László Kilos/Ildi - 2 ágyas faház
3. Meixner Ferenc Mex/Tünde - 2 ágyas faház
4. Bajnóczi István Cizi/Kati - 2 ágyas faház
5. Erdei László Endrúz/Szilvi - 2 ágyas faház
6. Lendvai Tibor Lendvai/Rita - 2 ágyas faház
7. Noszlopy Tamás Fidó/Betti - 2 ágyas faház
8. Bori Attila Atti/Csilla - 2 ágyas faház
9- Végh-Vőneky László VVLaci/VVGabi - 2 ágyas faház
10. Háhn Tamás Tomhahn/Mariann - 2 ágyas faház
11. Rezsnyik Róbert Robi70/Magdi - 2 ágyas faház
12. Kovács László Laci/Saci - 2 ágyas faház
13. Tabajdi Gyula Jobbkormányos/Andi - 2 ágyas faház
14. Köböl József Köböl/Adri - Apartman 1 szoba
15. Riemer Imre Imi/Erzsike - Apartman 1 szoba
16. Pálmüller Béla PalmBéla/Zsuzsi - Panziószoba
17. Orosz Viktor Vikusz/Bea - Panziószoba
18. Tamás Gergő Geri+Anett - Panziószoba
19. Takács István Taki+1fő - Panziószoba
20. Kis Sándor Sander67 - Panziószoba
21. Csankó Ványi Norbert Csanesz - Panziószoba
22. Rietling Péter TDM Peti/ ? - Panziószoba
23. Kucselata Ferenc Kucsi és Teca - Panziószoba
24. Kovács Pál Szállító - 2 ágyas faház
25. Németi László Gepida+Kata - Apartman 1 szoba
26. Tógya Zsolt Zsozsó197+Dorka - Apartman 1 szoba
27. Olajos Gábor ogabi+Judit - Apartman 1 szoba
28. Gémes Attila Nex(u) - Panziószoba
29.Hegedűs Gábor Hege+Zsuzsa-apartman
30.Szaniszló Zoltán Zoli+Niki-apartman
31.Váraljai Lajos Lajos/?-apartman
32.Hambuch Bertalan Berti-apartman
33. Somogyi Zoltán - faház
34. Sági Peti - apartman
33.--------- Itil Nem kér szállást

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1zOU4O-8rRymwLfSbAPnKKd1TEQmjriEU_yQ0sWW7yL8/edit#gid=0

FIGYELEM!
Felhívnám a továbbiakban a TDM találkozóra jelentkezők figyelmét,hogy a 15 db kétágyas komfortos faházra és a 6 db kétágyas panzió szobára fenntartott helyek BETELTEK!!
Továbbiakban megkérek minden új jelentkezőt hogy a fennmaradt 6 db négyágyas (két szobás) komfortos faházakba FOGLALJANAK!! Ezek is mind kétágyas szobák! Továbbra is várunk mindenkit szeretettel!!
    

cizi 125447 2020. február 14. 21:49   Válasz erre: 125446
A Rider 13-ban érdemes körülnézni. Tavaly mentem egy kört sisak ügyben és itt voltak a legnormálisabbak az eladók.
    

csanesz 125446 2020. február 14. 20:53  
Sisak ügyben próbáltam a Lidl -is sityakot. Nagyon sokat fejlődött! Tökre kényelmes. Csak az a r@hadt héjszerkezet nálam nem jött be. Szövetmerevítés nélküli sisakot nem akarok venni.
De nagyon jól működik az állrész, a zár a plexi mozgatás és a napellenző is. A belső szellőzést látszik átgondolták.

Majdnem megvettem,

Az ezen választottak egyike lesz. Jelenleg itt kicsit a külsőre is megyek: Caberg Duke II Matt gun metal, Caberg Droid Iron, Caberg Droid Blaze piros, HJC I90 Hollen MC4HSF, HJC IS-MAX II Cormi MC5SF, HJC IS-MAX II Dova MC2SF, Scorpion Exo-920 Flip-Up, Scorpion Exo-920 Flux Metallic Black-Red

Ezek egy részét lehet lesz lehetőség próbálni.
    

Robi70 125445 2020. február 12. 22:31   Válasz erre: 125432
Gyula szolgáltatja a témát, a hosszúra nyúlt uborka szezonra:)
    

Robi70 125444 2020. február 12. 22:29   Válasz erre: 125443
Igen. Egy kép és mennyi váratlan meglepetés.:)
    

lendvai 125443 2020. február 12. 19:57  
Szerintem Rezsnyik úr is talál ismerősöket az első képen. :-))))
    

kawa550 125442 2020. február 12. 19:02   Válasz erre: 125439
Mindent IS tudok mindenkiről. :))))))
    

Tiger 125441 2020. február 12. 08:04   Válasz erre: 125439
2007. szeptember 22.-én volt. Több mint 12 ezer motoros töltötte ki azt a kérdőívet, mely alapján megfogalmazódott egy petíció, elsősorban a bevezetésre kerülő súlyadó( teljesítményadó) ellen. De voltak más követelések is. Maga a demonstráció elsősorban egy működő motoros érdekvédelem létrejötte ügyében tett első lépések egyike volt. Szerintem ez a minden motorost képviselő ernyő soha nem jöhetett létre, mert annyira ellentétes érdekek és személyes kapcsolatok mentén kellett volna megszerveződnie, hogy eleve hamvába holt. Szerencsére kisebb közösségek, egyesületek, MC-k, márka klubok, baráti társaságok, nagyobb motoros találkozók szervezői, résztvevői elég sokszor hallathatták a szavukat különböző megmozdulásokon, felvonulásokon, tiltakozásokon. Csak egy jellemző szám a motorozz.hu dicső múltjából: ebből a 12000 emberből majd a negyedének volt vagy a későbbiekben lett valamilyen szintű kötődése az oldalhoz. Abban vagy a következő évben még a Mackóék, Zsifiék, Cápiék által szervezett Évadnyitón Velencére 1500-2000 feljelenkezett motoros vett részt, a többiekről nem is beszélve.
    

csanesz 125440 2020. február 11. 23:44   Válasz erre: 125438
Dolgoztam vele pár évet. Nem sisaknak való anyag.
Hidegben törik, melegben belágyul. Hamar öregszik. A kompozit anyagoktól messzemenően lemarad keménységben.
    

gezasz 125439 2020. február 11. 22:09   Válasz erre: 125432
Eldobom az agyam! Ott vagyok az asszonnyal lefényképezve az első kép előterében. A fehér piros csíkos sisakot tartja a párom.
    

Itil900 125438 2020. február 11. 20:17   Válasz erre: 125437
Mi a bajod az ABS-sel?
    

csanesz 125437 2020. február 11. 17:26   Válasz erre: 125436
Ok.
Ez így okés.
A próba lehet összehozható....
    

lendvai 125436 2020. február 11. 16:10   Válasz erre: 125435
Ha el tudod vinni a kiválasztottakat egy próbaútra az előny. :-))) Én ebből a szempontból eddig zsákbamacskákat vettem. :-)))
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22123
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők