ztaki | 752 | 2008. február 15. 19:29 | Válasz erre: 751 |
sada: hát kaka van a palacsintában... a vitara kuplungja már annyira csúszik, hogy a hídra alig tudok feljutni... pedig nagyon-nagyon lett volna kedvem holnap terepjárózni... Igy meg olyan hideg ígérkezik holnapra, hogy magam sem tudom, hogy mi legyen... Legszívesebben a derbivel mennék egy kört - így lehet, hogy ha mégsem lesz akkor a fagy, akkor felmegyek szigetszentmiklósra kövön, majd vissza terepen... Ha van valakinek kedve... |
Sada88 | 751 | 2008. február 15. 18:33 | Válasz erre: 750 |
felkapaszkodok mögéd a törött lábam kilógatom balra és mehetünk ;) peripill annak is örülnék ha a buszra feltudnék menni mert most kocsival kell furikáztatnom magam mindenhova mert a sima lépcsõ fok is kihívás még. |
Sada88 | 749 | 2008. február 15. 18:19 | Válasz erre: 748 |
szátásba lehet érezni meg mondjuk lehet én vagyok béna de haverom 125DTjét könyebben kiveszem kerékre minta DR-t . meg ugratásnál húzni kell a fülét rendesen ,hogy ne orra akarjon esni bár sztem ez megint technikai hiba lesz és nálam a hiba. de sárba meg szántásba megmutatkozik,hogy orrnehéz :( |
Motardlady | 748 | 2008. február 15. 17:58 | Válasz erre: 747 |
ez így van, ezt már Én is tapasztaltam supermotozásnál |
Sada88 | 747 | 2008. február 15. 17:51 | Válasz erre: 735 |
amúgy a DR is egy jó motor sztem csak kéne egy komolyabb futómû alá. csak az meg annyiba kerülne mint az egész DR :S meg valamit faragni kéne vele,hogy ne legyen ennyire orrnehéz.
|
Sada88 | 743 | 2008. február 15. 17:03 |
amúgy DR250rõl akartam kérdezni,hogy ez a hátsó idom mindegyiken ilyen foltos? Néztem Foxlányka DRjét és fehér alapon sárga folt ez alapba ilyen ?:) mert mintha egy másik is ugyanilyen lett volna csak ott lila folttal vagy ez valami minta csak én nem veszem ki ?:)
|
Sada88 | 742 | 2008. február 15. 17:01 | Válasz erre: 736 |
akkor én is bökök rád egyet wiwen- hmm te már bevoltál nekem amúgy nem? vagy ez új reg? mármint wiwrõl beszélek :) |
Sada88 | 741 | 2008. február 15. 16:58 |
én még azon filóztam ,hoyg az apriliának is van egy enduro bringája az a http://totalbike.hu/tesztek/apriliasxv/ RXV asszem. csak ez is ahogy olvasgatom versenyre van hangolva. Igazán gyárthatnának egy olyan gépet mint a DR :) csak pár pacit nyomnának még bele meg egy jobb futómûvet alája és meglenne a tökély enduro :) |
Sada88 | 740 | 2008. február 15. 16:53 | Válasz erre: 734 |
de a WR is elég szervízigényes nem? meg úgy hallotam yamahahoz azért drága az alkatrész :S
|
berobi | 739 | 2008. február 15. 16:38 | Válasz erre: 737 |
Én egyszer mentem wr-el, a tápióbicskei krossz pályán. Nagyon keményre volt hangolva a futómûve, tudom, ebbõl az ég világon semmire nem lehet következtetni, csak leírtam ;)
|
berobi | 738 | 2008. február 15. 16:36 | Válasz erre: 736 |
oh, minõ megtiszteltetés, már vissza is jelöltelek ;)
|
ztaki | 737 | 2008. február 15. 16:32 | Válasz erre: 734 |
A wr-rel már én is szemezgettem, de a környéken senkinek nincsen - igy sajnos nem tudtam se kipróbálni, se szerviztapasztalatok után nézni. Persze a yamaha szervizben csak jót mondanak róla... de neten elég sok negatívumot is találtam... és a yamaha elég drágán osztja az alkatrészaket (6 db yamahmám is volt..) meg kicsit félek attól, hogy a wr is csak hárdosabbra van hangolva - tehát valószínûleg lényegesen szerviz igényesebb mint a drz... Szóval én már maradok a drz-nél, amíg 5-öm nem lesz a lotton... :-)) |
Motardlady | 736 | 2008. február 15. 15:57 | Válasz erre: 735 |
öööööööö izé bigyó, bejelöltelek iwiw-en, ha nem baj
|
berobi | 735 | 2008. február 15. 15:44 |
ezt a hihetetlen bölcsességemet veletek is megosztom :DDD "kis súly+jó futómû=k*rva jó motor, ennyire egyszerû. Csak a kis súly, ugye a tartósság rovására megy, a jó futómûvet meg kispórolják az olcsó enduróból." na, okos vagyok? ;)))) |
Motardlady | 734 | 2008. február 15. 14:50 | Válasz erre: 720 |
szerintem a WR pont a két moci képességei között van
|
Sada88 | 733 | 2008. február 15. 13:40 | Válasz erre: 732 |
hát én repsol verseny olajat raktam a RXbe jó drága is volt ,de az is büdös volt :) de ha hozol nekem egy szagtalan 2T-t mgehajolok . de kinek a 2T kinek a 4T :) |
wtf | 732 | 2008. február 15. 13:23 | Válasz erre: 731 |
azt latom hogy nem tudod, de itt nem erzesekrol es szagmintakrol van szo: ha bemesz a disznoolba megbudosebb leszel de ettol a mangalicak karosanyagkibocsajtasa nem nagyobb mint az RX-ede! mellesleg az "uj"(ertsd 2005 utani fejlesztes) 2t blokkok + olajokrol beszelek nem a 80as evek arol2T aromajarol.
|
Sada88 | 731 | 2008. február 15. 11:56 | Válasz erre: 729 |
hát nem tom :) nekem ebbõl annyi érzésem van,hoyg az RXen mindig büdös voltam a DRen meg nem leszek "szagos " :) há tha rajtuk múlna akkor mindenki biciklivel járna :) |
wtf | 729 | 2008. február 15. 11:22 | Válasz erre: 699 |
nezd meg az uj 2t endurok karosanyag kibocsajtasat ... siman hozzak az az euro n+1-et, ha a kornyezetvedokon mulna nem csak a 2t-k tunnenek el
|
wtf | 728 | 2008. február 15. 11:09 | Válasz erre: 692 |
europai gyarak gyartanak es fejlesztik is 2t mocijaikat..., de a gyartoknak a proft a tomegbol van a tomeg meg nem szeret=tud 2t vel motorozni. probalj ki egy ktm exc200, gasgas ec 250-at alapjaraton felmenek barhova, tolnak alulrol, de ezek mind versenymotorok . "klaszikus "endurot" nem csak 2t-t de 4t-t sem gyart senki mert csak a fejlodo orszagokban(mint pl M.o.) lenne piaca. |
tibierdrol | 727 | 2008. február 15. 10:26 | Válasz erre: 726 |
Köszi Ess, akkor mostmár majdnem biztos vagyok benne hogy mit hova kell kötni :o)
|
ess | 726 | 2008. február 15. 07:56 | Válasz erre: 609 |
Nálam egy fekete-fehér és egy sima zöld, ha jól láttam :)
|
tibierdrol | 725 | 2008. február 14. 22:53 | Válasz erre: 721 |
Konkrétan 435 köbcentiig :o) http://www.dirtbikestore.co.uk/acatalog/DirtBikeStore_com_4_Stroke_Big_Bore_Kits_15.html |
berobi | 723 | 2008. február 14. 22:05 | Válasz erre: 706 |
gabi, honnan gondolod, hogy 35e-nél adta meg magád a dugóm? még én sem tudom ;) annyit tudok, hogy 98-as, és gyári dugó volt benne.
|
Sada88 | 720 | 2008. február 14. 21:33 | Válasz erre: 712 |
az a baj Taki,hogy a DRZ meg az EXC között nincs köztes lépcsõ :( ez a két "véglet" van . majd max az új DRZ450. |
Rudo | 719 | 2008. február 14. 21:25 | Válasz erre: 718 |
Állítólag (apu elmondása) annakidején a pancsiját hazahajtotta szinte full gázolajjal,észrevette,ho 2-3deci anyag van csak a gépben (és õ 6km-e 1 TSZ-ben volt) és mivel haza akart jutni trakiból vettek ki4-5liter gázolajat beleöntötték és hazajött.:)) Igaz a használható fordulatszám az kb 1400 és 1410közt volt,meg miután leállította többet nem indult be csak miután kipucolta a karbit. |
Rudo | 717 | 2008. február 14. 21:14 | Válasz erre: 716 |
Jaja ez volt itthon,nekem meg mehetnékem volt csak nem akartak "szponzorálni"a szülõk.De ennek már majdem 20éve.:))
|
Rudo | 715 | 2008. február 14. 21:05 | Válasz erre: 712 |
Az én Pannonia T5-öm tudta annak idején fele gázolaj-fele benzin/motorolaj keverékkel a 80-as fölutas tempót.:))
|
ztaki | 713 | 2008. február 14. 20:55 | Válasz erre: 710 |
amúgy még annyit a honda mellé... hogy nem tom, hogy mikor volt, de remélem, hogy még te is emléxel rá (nekem meg ugye agyrázkódásom volt..) - egyszer a Polyával mentünk valami dombos vidéken, és az egyik helyen balázs toronyiránt vette a csapásirányt egy kilátótorony felé... Benne a szántásban... nem tudom, hogy ki volt még ott, de tisztán emléxem, hogy a kis honda, a drz és a dr big szinte egyszerre indult neki a hatalmas szántóföldnak... és két döbbenet ért ott engem... az egyik az az volt, hogy a honda tartotta a tempót... a másik meg az, hogy a big lazán ott hagyott minket... :-))
|
ztaki | 712 | 2008. február 14. 20:41 | Válasz erre: 710 |
gabi: azért az exc és drz még ha enduró is nem egy kategória... mert az egyik vérbeli verseny enduró, amisik meg vérbeli versenyeduró volt... egyszer... rég... ma már csak enduró. Amit a fejlõdésrõl mondassz abban van valami, de azért nem kell félteni, mert a honda nagyon jó kis motor... (Remélem senki nem sértõdik meg de a DT szerintem alapban rosszabb...) - ellenben az tény hogy az elsõ 250-es pannóniámat tényleg leáláznám a derbivel... ami igy érzésre és tudatra is tök fura... |
ztaki | 707 | 2008. február 14. 20:32 | Válasz erre: 701 |
gabi: szerintem az ilyen ítéleteknél ne légy ennyire szeleburdi... Az hogy egy-egy szakaszon melyik motor viselkedik jobban, az nagyon-nagyon függ attól, hogy hogyan érkezönk a problémás szakaszhoz... Én már többször jártam úgy, hogy egy-egy szakaszon estem, buktam... szenvedtem... Aztán amikor máskor arra mentem még csak meg sem találtam... Szóval az ilyen Dt-s élményeket fogd fel úgy, hogy te épp mély ponton voltál a dt meg szárnyalt... de én az életemet is rá merem tenni, hogy a fordítotjával sokkal gyakrabban találkozik az ember... ;-) |
ztaki | 705 | 2008. február 14. 20:21 | Válasz erre: 703 |
egyik kedves ismerõsöm (szerintem te is találkoztál vele... talán... az egyik szeged-dabason orgoványi kútnál csatlakozott egy biggel...) ... szóval Ice barátunk vett a dr big mellé egy ktm exc 450-t... Nagyon el volt tõle ájulva... élvezte a dinamizmust, az ugratások lágyságát és úgy általában az egészet. Aztán kb. a két hét ismerkedõ használatnak az lett a vége, hogy szétesett a váltó... felújjítás... még kb. egy hétig használtgatta, aztán lecserélte egy drz-re... Ez nem tan mese - hanem a valóság... |
Sada88 | 704 | 2008. február 14. 20:18 | Válasz erre: 702 |
jó de amikrõl te beszélsz azok erõsen verseny célú gépek . azokat egy 2T crossal kéne összehasonlítani úgy meg egyforma lenne a szervíz igény :)
|
Sada88 | 700 | 2008. február 14. 20:08 | Válasz erre: 696 |
no igen én még feküdni nem feküdtem ki cska sokat ültem de ilyen is lesz még biztos :)
|
Sada88 | 699 | 2008. február 14. 20:07 | Válasz erre: 692 |
egyértelmû 2T erõsen környezet szennyezõbb mitn a 4T és ugye itt ez sok hülye bizbasz környezetvédelem jóhogy kivonják õket :) A GPbõl is kivonták õket pedig lehet a mai 4Tknek is odavernének a régi 2T GP gépek :)
|
ztaki | 697 | 2008. február 14. 20:04 | Válasz erre: 694 |
Gabi: hát én nem értek a technikához, de azt merem állítani, hogy az 50-es derbi egész jól megállja a helyét... a 225-ös xt csak egy ici-picit jobb... De néha nagyon hiányzik ám az az ici-pici... :-))
|
ztaki | 696 | 2008. február 14. 20:03 | Válasz erre: 693 |
ez az robi!!! No, Sada - ez a kép lebegjen elõtted... :-))) |
berobi | 695 | 2008. február 14. 20:02 | Válasz erre: 692 |
Nem tudom, a 2T nagyon jó, de nagyon érzékeny! És most nem a te crm-edre gondolok ;)
|
berobi | 689 | 2008. február 14. 19:57 | Válasz erre: 679 |
jaaaaaaaj, nagyon jó volt, csak ne lettem volna náthás, és ne fulladtam volna ki annyira. és arra emlékszel, hogy azt mondtam?: veletek, többet, sehova! ;DDDD |
Motardlady | 686 | 2008. február 14. 19:53 | Válasz erre: 683 |
nem tom........ én nem úgy látom, de hát én csak egy csaj vagyok |
Sada88 | 685 | 2008. február 14. 19:53 | Válasz erre: 684 |
én a yamahaval még nem de a 450es exc is rámhozta a frászt annak idején.
|
Motardlady | 684 | 2008. február 14. 19:52 | Válasz erre: 680 |
szerintem simán ott van mellette én gurultam mindegyikkel már |
Sada88 | 682 | 2008. február 14. 19:51 | Válasz erre: 679 |
ja télleg az a robi EXCje volt amit elástatok ?:D én már majdnem elfelejtettem :D
|
Motardlady | 681 | 2008. február 14. 19:50 | Válasz erre: 677 |
a kisdokit én csak egy Yamaha WR 450-re fogom leváltani :) nagyon beleszerettem a WR-be :)) |
Sada88 | 680 | 2008. február 14. 19:50 | Válasz erre: 678 |
azért az 525EXC-t nem nyomja le sztem :) azaz 525 nagyon állat széria lett még a 450hez képest is pedig azok se pite gépek. |
ztaki | 679 | 2008. február 14. 19:50 | Válasz erre: 676 |
http://www.enduro.extra.hu/2007-04-07/2007-04-07.htm ezen a túrán készült képeket nem találom... emléxel még rá rob? qrva jó vóóóttt...... :o)) |
Motardlady | 678 | 2008. február 14. 19:48 | Válasz erre: 672 |
alapból nyomatékos szerintem, de ha pörgeted, akkor keményen elkezd húzni a dokival nem lehet egy kategóriába sorolni kb olyan,mint egy 525-ös EXC |
Motardlady | 674 | 2008. február 14. 19:44 | Válasz erre: 668 |
szerintem nem nagyon lehet összehasonlítani, fõleg a dokival nem a yamaha nagyon kezes gép és nagyon kellemesen motorozható, de a GasGas azért egy állat, lehet vele nyugisan motozni, de ott lakozik benne az erõ |
berobi | 673 | 2008. február 14. 19:43 | Válasz erre: 667 |
Terepezni akkor "tanultam" meg "normálisabban" amikor rengeteget jártunk offroad tesztnapokra. KTM-Honda csinált többet, és mi amiket lehetett meglátogattunk.Egész nap ingyen, motoroztunk a legújabb modellekkel krosszpályán :)) A végére egész belejöttem az ugra-bugrába ;)
|
Sada88 | 671 | 2008. február 14. 19:42 | Válasz erre: 659 |
azért ha azon a sziklafalon felmegyünk akkor gratulálok magunknak :) mondjuk 2-3év is lehet simán :)
|
Motardlady | 670 | 2008. február 14. 19:41 | Válasz erre: 664 |
de igen, januárban volt szerencsém kipróbálni nekem nagyon tetszett a kis moci, elég kezelhetõ gép, de ugye csak egyszer voltam kint vele, úgyhogy nem nagyon tudok véleményt mondani róla |
Sada88 | 669 | 2008. február 14. 19:41 | Válasz erre: 667 |
nekem sinyo az alap ugye :) aztán haveromnak volt 125ös DR je azzal mentem néha amikor kölcsön kaptam aztán RX80 most meg a nagy DRög :) |
Motardlady | 667 | 2008. február 14. 19:39 | Válasz erre: 659 |
én egy 125-ös dokival kezdtem, azután jött az RX és a doki közben még járogattam egy Yamaha WR 426 és idén egyszer egy GasGas EC 250 2T voltam motozni |
pallogabi | 666 | 2008. február 14. 19:39 | Válasz erre: 665 |
nemjárok, kocsmázni járok, ez meg épp akkor ottvolt :o)
|
Sada88 | 665 | 2008. február 14. 19:38 | Válasz erre: 664 |
pallogabi te fegyelmezõrészleg koncertre jársz?:D micsoda közös vonások :)
|
Sada88 | 662 | 2008. február 14. 19:36 | Válasz erre: 661 |
amíg a feljáros bénázos videókat nem linkeli be ide is addig nem gonosz :D ott cska az volt a bja,hogy belógott az a fa ha jól emlékszem talán az szedett le a motorról .
|
Sada88 | 660 | 2008. február 14. 19:33 | Válasz erre: 656 |
na ja ez a nyári gurulásunk amikor csak egy kicsit endurozzunk .... aztán egy 6órás móka lett belõle én meg pont városba voltam sport cipõbe meg polóba mert akkor még nem nagyon volt cuccom azt uccu neki Takival :D emlékszek az alkarom felvolt égve meg tele voltam karcolásokkal de jó vollt :) Emlékszel arra amikor olyna szép trialosan majdnem magamra ejtettem a feljáró végén a DR-t ? :D arról kelett volna egy kép az olyan vicces volt :) |
berobi | 659 | 2008. február 14. 19:31 | Válasz erre: 653 |
nem LE Sada, hanem FEL :) én egyébként terepezni valamivel több mint két éve kezdtem XL600, 360 KTM, DR 350, de aszfalton anno verhovinával nyomultam már 13 éves koromban :)))) Lady: szóval a 7 éves terepmúlttal veteránnak számítasz :)) |
Sada88 | 658 | 2008. február 14. 19:31 | Válasz erre: 654 |
ja erre már egyszer rácsodálkoztam én is a másik fórumon ha jól emlékszek.. de neked rx125volt nem? nekem csak 80ra telt de az egy szép gép volt csak mindenhova kevés http://bikepics.com/members/sada/94rx50/ :) bár egy párszor lendületbõl végig másztam vele a cross pályán :D |
tibierdrol | 657 | 2008. február 14. 19:31 |
Most lesz egy éve hogy megvan a motorom, én vagyok a legkezdõbb :o)
|
ztaki | 656 | 2008. február 14. 19:30 | Válasz erre: 652 |
Aztán van egy-két titkos képem Sada-féle stílusról is... ;-) Meg az alsó képen látható a kis XT225... amin talál az is látható, hogy a 160 cm-hez tényleg ideális... nem is tudom kinek ajánlom már... ![]() ![]() |
Sada88 | 653 | 2008. február 14. 19:26 | Válasz erre: 651 |
de erõsek és bátrak vagyunk :) és a sziklafalon is lemegyünk idõvel :)
|
Sada88 | 652 | 2008. február 14. 19:25 | Válasz erre: 644 |
itt én endurozok a legkevesebb ideje a magam 2évével ?:) bár ebbõl csak május óta a DRelõtte csak játék volt az RX . Nem is gondotam,hogy te ilyen "õs" idõk óta nyomod :) |
ztaki | 651 | 2008. február 14. 19:23 | Válasz erre: 649 |
amúgy tényleg... mert a dr-es csapat tele van kezdõkkel vagy újra kezdõkkel...
|
ztaki | 650 | 2008. február 14. 19:22 | Válasz erre: 647 |
Lady: én leginkább a képen látható módon nyomom... messze lobogok a motor mögött... aztán hagyom, had menjen... :o))
![]() |
berobi | 648 | 2008. február 14. 19:16 | Válasz erre: 644 |
Na, így valószínû Te leszel az egyik legtapasztaltabb a csapatban :)))
|
ztaki | 646 | 2008. február 14. 19:13 | Válasz erre: 644 |
akkor még az is lehet, hogy te fogsz nekünk új dolgokat mutatni... ;-))
|
ztaki | 645 | 2008. február 14. 19:11 | Válasz erre: 641 |
na - ha sikerül elszabadulnod, és ha hagyod magad egy kicsit leelõzni... akkor csinálok egy rakat képet rólad is... :-) Igy végre lesznek majd szép endurós képeid is... nem csak szupermotyos... Amúgy a szomszédban lakik egy elég kemény szupermotyos famili... Valami Varga... talán Oszkár... legalábbis az apja... mert az inkább korosztályom, mint a versenyzõ gyerek... :-) De te telán ismered... ktm-mel nyomja. |
Motardlady | 644 | 2008. február 14. 19:11 | Válasz erre: 640 |
én szeretek endurozni is, meg elõször(7 éve kezdtem) csak enduroztam, 3 éve kezdtem utcán motozni és tavaly pedig pályázni
![]() |
berobi | 643 | 2008. február 14. 19:11 | Válasz erre: 639 |
Taki, nem azt mondtam, hogy most, csak ha épp véletlenül... :) de még egy darabig várhatok, hogy megjöjjön a dugó és a stb.
|
berobi | 642 | 2008. február 14. 19:09 | Válasz erre: 636 |
Nem is tudtam, hogy ott is van dr-es fórum, majd olvasgatom azt is. Ja, és Lady, most már mindenképp jönnöd kell a dr talira ;)))))
|
Motardlady | 641 | 2008. február 14. 19:08 | Válasz erre: 635 |
Fox bõrruci sincsen ezeket találtam............ :) ![]() ![]() |
ztaki | 640 | 2008. február 14. 19:06 | Válasz erre: 638 |
sada: fektibi az összes HCC-s téli gurulásra eljött régebben... Meg talán még most is... :-))) Szerintem õ olyan Lady forma lehetett... már mint, hogy imádta a pályázást és télen csak azért endurozgatott, mert a pályázáshoz túl hideg volt... Jött is rendesen - börduci meg minden... aztán nagyon rákapott az ízére... szerintem ma már elég komoly dilemmát okozna neki, ha választania kellene, hogy tisztán offroad vagy tisztán pályázás...? Szerencsére ilyen veszély nem fenyegeti. |
ztaki | 639 | 2008. február 14. 19:04 | Válasz erre: 632 |
robi: hát még nem tudom... de ritka rosszul érzem magam... igy most nagyokat próbálok pihenni, hogy a hétvégére a lehülések ellenére is legyen kedvem gurulni egy nagyobbat (kb. 500 km vár rám...), igy nem igen járok el itthonról... Mondom én... közben meg lóg a belem... tegnap pl. elvittem a bicajt szervizbe - ha már kiírtam a júliusi offroad kerékpár túrát... aztán kiderült, hogy csak úgy vállaja, ha azonnal otthagyom... kocorázhattam hazafelé vagy 10 km-t... ma meg vissza a cajgáért... Fáradt vagyok. Tényleg. Pihizni akarok!!!! |
Sada88 | 638 | 2008. február 14. 19:02 | Válasz erre: 635 |
bocs tévedtem az nem bõrruhás kép . de télleg bõrruhába terepen milyen lehet ?:) |
Sada88 | 637 | 2008. február 14. 19:01 |
én meg megtaláltam az áldozatomat :) http://cgi.ebay.com/ebaymotors/FOX-RACING-ADULT-HAINUS-CORPUS-360-RACEPANTS-RED-W40_W0QQcmdZViewItemQQ_trksidZp1713Q2em153Q2el1262QQcategoryZ34353QQihZ008QQitemZ180149074753QQtcZphoto ennyi pénzért sztem nagyon olcsó és még jó is a pocakomra :) |
Sada88 | 636 | 2008. február 14. 19:01 | Válasz erre: 635 |
súgok sportmotor.hu DRZ topic :) csak nem harapja le a fejem :)
|
berobi | 632 | 2008. február 14. 18:59 | Válasz erre: 628 |
Jaja, itt vagyok, ha nem is írok oly sokat, azért olvasgatok. Tényleg, ha épp egyszerre tartózkodsz ott Bocinál, a még be nem szerelt alkatrészeimmel, csinálnál róluk képeket? Lady: ezért nem bánom, hogy kissé ütött-kopott motort vettem, legalább nem sajnálom, ha karcos lesz ;) |
Motardlady | 631 | 2008. február 14. 18:58 | Válasz erre: 630 |
köszike az aggódást, de rám vigyáz a bõrruci
![]() |
ztaki | 630 | 2008. február 14. 18:55 | Válasz erre: 629 |
MotardLady: vigyázz magadra! A végén még lecsúszol rolunk... :-)) szószerint... :-)) De már annyit beszéltünk errõl az útról, hogy kezd hiányozni... |