Motardlady | 629 | 2008. február 14. 18:52 | Válasz erre: 628 |
én sem magam féltem, hanem a kis drágámat hétvégén is sikerült megcsúsztatni sajnos, de hála a bukógombának nem lett semmi baja |
ztaki | 628 | 2008. február 14. 18:50 | Válasz erre: 624 |
igy van robi... :o)) Esés nélkül nem is élet az élet... de én mostanában inkább más alternativákat választok: tõlem az útmenti fák nincsennek biztonságban... :o)
|
Sada88 | 627 | 2008. február 14. 18:47 | Válasz erre: 625 |
akkor taki jön a Derbyvel te meg elcsaklizod tõle a DRZjét ;)
|
Sada88 | 626 | 2008. február 14. 18:47 | Válasz erre: 622 |
én elég nagyot dobtam rajta amikor nem is behorpadt csak picit megnyomodott de optikailag az enyémen nem látszik csak ha végig simitod.
|
Motardlady | 625 | 2008. február 14. 18:46 | Válasz erre: 623 |
bocsika, de Én senkinek sem adom oda a dokit nagyon szívesen motoznék Veletek |
berobi | 624 | 2008. február 14. 18:45 | Válasz erre: 623 |
Én is eldöntöttem mostanában, hogy úgy kéne motoroznom, hogy nem esem el. De hát úgy, mi értelme??? :)))))
|
ztaki | 623 | 2008. február 14. 18:42 | Válasz erre: 622 |
lady: engem meg tudsz gyõzni, hogy cseréljünk motort... ha nagyon odafigyelek - nem szoktam esni. Persze csak azzal a feltétellel, hogy vigyázol a drz-mre... :-)) (Vagy a kis derbire... ;-)) |
Motardlady | 622 | 2008. február 14. 18:40 | Válasz erre: 621 |
nem a matricát féltem hanem, hogy behorpad a drága
|
Sada88 | 621 | 2008. február 14. 18:34 | Válasz erre: 620 |
hát akkor ha jössz vigyáznuk a DRedre vagy tapperrel leragaszthgatod a tankot az elég sokat véd.
|
Sada88 | 619 | 2008. február 14. 18:20 | Válasz erre: 617 |
no azt már én is megnyomtam egy kicsit de másnak senkinek nincs baja vele . Taki EXCnek barnát számoltad vagy lesz másik EXC is ?:) |
ztaki | 618 | 2008. február 14. 18:17 | Válasz erre: 617 |
Az alföldi szakaszon (lényegében péntek...) nem hiszem, hogy az elesés veszélye fog fenyegetni... Románban szinte biztos, hogy mindenki legalább egyszer lefekteti a motort... kivétel, ha gólya lábakkal bír... De azért azt is lehet óvatosan csinálni. Ha sajnálod a dr-t és van helyette alternatíva egy másik motor beízzítására, akkor nyugodtan gyere azzal.... nem hiszem, hogy ezzel gondot okoznál bárkinek is (mert én így hallodtam, hogy lesz 2 db drz, legalább egy 450-es ktm exc, és egy bmw f650 dakar is...) |
Motardlady | 617 | 2008. február 14. 18:12 | Válasz erre: 616 |
azt tudom, hogy bírja, csak sajnálom fõleg a fém tankot........ |
Sada88 | 616 | 2008. február 14. 18:08 | Válasz erre: 615 |
DRnek nem lesz baja terepen :) bírják a strapát . meg senkinek se az a célja,hogy szétverjük a gépeinket . |
Motardlady | 615 | 2008. február 14. 17:55 | Válasz erre: 614 |
nem hiszem csak a dokival nem szívesen járok terepre már........ próbálok vigyázni rá 2006 telén ugye a WR-el jártam ki, idén meg a GasGas volt |
Sada88 | 614 | 2008. február 14. 17:49 | Válasz erre: 613 |
Kitudja lehet a Foxlány megeszi a Polyát is reggelire :)
|
ztaki | 613 | 2008. február 14. 17:40 | Válasz erre: 612 |
Ugyen Lady, ne hogy már magadra vedd... tényleg Sadat cukkolom, mert õ rá meg ráfér... :-))) és erõs legény - el is bírja... ;-) A magam részérõl örülnék, ha személyiségeddel emelnéd a gurulásunk hangulatát... nekem nincsennek negatív tapasztalataim a nõi motorosokkal szemben... Egyszer Orgovány környékén több 10 km-en keresztül nyúsztuk egymást egy dr350-es csákóval... és csak a következõ pihenõnél derült ki, hogy a csóka egy csajszi volt... :-)) Semmivel sem ment rosszabbul mint bármelyikönk... sõt... azóta sem láttam olyan "állatot" dr350 nyergében (talán polyát leszámítva...)... |
Motardlady | 612 | 2008. február 14. 17:30 | Válasz erre: 611 |
Oksi! Csak sokan vannak akik nem veszik semmibe se a mocis csajokat. Jártam már így sajna Kakucson is. :( |
Sada88 | 611 | 2008. február 14. 17:06 | Válasz erre: 608 |
Nyugi Taki nekem szólogat be sztem :D de ne cukkold mert akkor elõjön belõle az állat és télleg hárrozunk :D:D |
tibierdrol | 610 | 2008. február 14. 16:36 | Válasz erre: 607 |
Olajat mindenképp cserélek, addig nem megyek már vele, de akkor már leszedem a jobb oldali deklit és tömítést cserélek + a kuplung tengely szimeringje is szivárgott, azt is cserélem.
|
tibierdrol | 609 | 2008. február 14. 16:34 |
Az oldaltámasznál lévõ kapcsolótól gyárilag egy fekete-fehér és egy zölt-piros vezeték megy el? Nem emlékeztek rá? Esetleg ha valakinek fent van még a kapcsoló az legyen szíves nézze meg :o) Az én motorom egész elektromos része sajnos elég igénytelenül van összegányolva, és apránként próbálom rendbe tenni. Nem mintha nagy jelentõsége lenne, de zavar. Persze nem akarom visszaépíteni a kapcsolót, de most úgy érzékeli az ülés alatti fekete doboz hogy a kitámasztó le van nyitva, és a váltó mindig üresben van. A világítást már megcsináltam, végre ki lehet kapcsolni :o) |
Motardlady | 608 | 2008. február 14. 16:30 |
Szióka! Azért nem vagyok ám olyan puhány motoros! Szoktam bírni a strapát mindenfajta nyafizás nélkül! |
Sada88 | 607 | 2008. február 14. 16:06 | Válasz erre: 606 |
sztem meg cseréld le az olajat izibe .... vizes olaj nem jó olaj.
|
tibierdrol | 606 | 2008. február 14. 16:03 |
Vizes az olaj a DR-ben. Az elõzmény az, hogy úgy tûnt szivárog a jobb oldali deklinél az olaj. Gondoltam utánajárok a dolognak hogy honnan folyik, nagynyomásúval jól lemostam a motort, aztán azóta figyelgettem a szivárgást. Hát tényleg szivárog, de úgy néz ki hogy a mosásnál befele is átengedett a tömítés :o( Ma reggel melóhelyen vettem észre hogy habos a nívópálca teteje amikor ellenõriztem az olajszintet. Utána még hazajöttem vele, itthon már egy vízcsepp is volt a nívópálca "nyelének" az alján. Holnap megyek tömítésért, elvileg a Biker-worldnél van raktáron. Szóval vigyázzatok a nagynyomású mosóval, én többet nem is fogom használni. |
ztaki | 604 | 2008. február 13. 21:06 | Válasz erre: 603 |
sada: áh, dehogy... majd felfelé végig hárdozzuk az utat... lefelé meg tekintettel leszek a dr-ekre és végig a kövesút mellett megyek a patkán... :-))
|
Sada88 | 603 | 2008. február 13. 20:58 | Válasz erre: 602 |
hallod nem jöttél még rá engem mivel tudsz elijeszteni :D ha a bokám bírni fogja ezek nem fárasztanak le :D amíg nem tolni kell a gépet addig bírom :D ha tolni kell akkor már nyaffogok :) amúgy télleg így tervezed?:) de felfelé nekem gyorsak legyünk és hatékonyak mert ha ilyen lesz a hazaút akkor kell enerdzsi rendesen és reggel tele eszem magam meg viszek sok vizet mett úgy járok mint a mátrába ,hogy éhes is leszke meg szomjas is :) no de felfele remélem a legrövidebb leggyorsabb úton megyünk :) |
ztaki | 602 | 2008. február 13. 20:43 | Válasz erre: 601 |
sada: ne számíts semmi jóra! ;-) - Kezdünk egy kis sarazásra - csak, hogy képpe kerüljünk... Ha nem lesz sár - majd kitalálok valami mást helyette... - Aztán rohanunk az életünkért egy katonai lõtérbe futó enduró pályán, amin a nagyon-nagyok szoktak edzeni... de nekünk épp elég lesz a végig érünk... - aztán majd jól eltévedünk, hogy legyen idõtök pihenni, amíg tájolok... ;-) - közben megnézzük az orosz dombot és az ott kanyargó quad pályán gurulunk egy 3-4 km-t... - aztán beviszlek bennõtöket az erdõbe egy kis csiki-csukira... - ezt követi majd a híres hullámvasút, amit végig állva kell majd végig vinni, mert az ülésre esélyetek sem lesz... de sajnos már az álláshoz sem lesz elég enercsi... (ha mégis, akkor elõtte még benézek egy mély homokos quad pályára - kizárólag szopatási céllal...) - no, mindezeideig még alig jöttünk 60 km...t és te már alig élsz... :-) az életedért könyörögsz, pihenni akarsz... és igen... ekkor megesik rajtad a szívem és hagyom a hárdosabb részeket és neki vágok Orgoványig egy kényelmes földesútas 80 km-es szakasznak... de hogy el ne aludjál majd jól 70 fölött tartom a kilóméter óra mutatóját és ha ezek ellenére mégis le-le csukódik a szemed, akkor egy-két mellbevágó ugrató biztos meg fog gyõzni arról, hogy jobb ha az útra koncentrálsz... stb... stb.. stb... Hiidd el, hogy megérkezve leginkább alváson fog majd járni az eszed... vagy azon, hogy hogy tudnál úgy megszökni, hogy azt a többiek ne vegyék észre... Ki fogom belõled hajtani még a ...t is... :-))) Na, akkor jössz? :-)) |
Sada88 | 601 | 2008. február 13. 20:29 | Válasz erre: 599 |
hát azért mennyire húzos az a terep? gondolom haladni fogunk vagy megnézünk pár pályát is út közbe meg megállunk játszani ?:) mert ha csak megyünk és ésszel akkor nem olyan fárasztó sztem :)))))))))))) a kecskemét szeged kecskeméten se halltam annyira meg :D bár akkor nyár volt és 40fok.
|
Sada88 | 600 | 2008. február 13. 20:24 | Válasz erre: 595 |
Taki féle enduro az jó ;) csak majd fiygelemmel leszel a hõlgyre is ha jön meg rám is a sánta lábammal:D amúgy én ajánlom mindenkinek,hogy ne csak pénteket vegye ki szabira hanem a hétfõt is ... kitudja mi lesz vasárap mert szakadó esõ vagy valami akkor nem lesz könnyü hazajutni .... jobb félni mint megijedni :) |
ztaki | 599 | 2008. február 13. 20:24 | Válasz erre: 598 |
Sada: hát ha a Lady meggyõzõsérõl van szó - ebeguba... De ha õszinteséget vársz tõlem, akkor nagy valószínûséggel a Dabas-Szeged (fõleg úgy, hogy elõtte fel is kell odáig érni valahogy ... hát persze, hogy végig terepen!) út megtétele után leginkább alvásból fogok tudni jó példát mutatni... :)) De azért nem vagyok nagyon elkeseredve, mert belõletek sem nézek ki többet...:o))) Szerintem senkinek sem lenne kedve estére motort nézni... vagy motort hallgatni.... max. egy kis sörözgetés egy közeli pizzériába... vagy ilyesmi... mindenesetre - kizárólag autóval, vagy talicskával... :-))) |
Sada88 | 598 | 2008. február 13. 20:18 | Válasz erre: 596 |
nyugi olyat tudunk mi is :) Taki beszél a supermotos pajtásaival csinálnak õk neked showt szegeden is :D vagy takit is felrakjuk egy szupermotó nyergébe úgyis speedes a múltja :)
|
ztaki | 597 | 2008. február 13. 20:02 | Válasz erre: 596 |
na jó - most, hogy látom, hogy csak nézõként vennél részt rajta... igy már bátran ki merem jelenteni, hogy igen... a nézõségnél azért nagyobb élménnyel tudlak kecsegtetni, még akkor is rossz idõnk lesz... Ehhez csak az kell, hogy te is akard... ;-) Legrosszabb esetben arra leszel büszke, hogy túl élted... :-)) |
ztaki | 595 | 2008. február 13. 19:50 | Válasz erre: 592 |
hát ja... mert ha egyszer elindul a dr, akkor nehogy má egy kis esõ megállítsa... :-))) De mondjuk a mátrával nagy szerencsénk volt... végig elkerült az esõ. Vagy elõttünk esett, vagy utánunk... de ránk soha. :-)) Mondjuk elázva szerintem senkinek sem lenne utána még kövön haza motorozni. Maradjunk annyiba, hogy meg kérjük az összes szentet, hogy melegesn sugárzó napot kérünk azokra a napokra és felhõmentes eget... És persze ha õszinték akarunk lenni magunkkal, akkor egyértelmûen be kell látni, hogy ha Lady szívéhez közelebb álla supermotyo - akkor az nem lehet vita kérdés, hogy melyik kirucra megy... Már csak azért is, mert endurózás alatt sem sokan azt értik amit én szoktam mûvelni... így még az is lehet, hogy csalódna bennünk... ;-) És a tuti jobb, mint egy háthaqrvajó... nem? :-)) |
Sada88 | 593 | 2008. február 13. 19:24 | Válasz erre: 591 |
de te is indulsz SMen vagy csak nézõ? mert ha indulsz akkor azért necces.
|
Sada88 | 592 | 2008. február 13. 19:23 | Válasz erre: 589 |
60évesen én még élni fogok ?:) bár jó lenne meg használni is akkor is :) de azért mátrába is így volt ,hogy rossz idõ rossz idõ aztán elég rossz idõbe voltunk ott :) |
ztaki | 589 | 2008. február 13. 19:02 | Válasz erre: 588 |
akkor ha ügyes vagy a végére még épp odaérhetsz... ;-) De amúgy a dr taliról az biztos, hogy egyenlõre csak annyi biztosat mernénk állítani, hogy HA jó idõ lesz, akkor a kiírt idõpontban lesz... de HA egy kicsit is xar az idõ - akkor felejthetõ. Ez alatt azt értem, hogy ha az elõtte lévõ egy hétben Arad környékén esett az esõ, akkor eszünkbe sem fog jutni kimenni a hegyekbe csúszkálni a felázott agyagon... azt itthon is tudunk. :-) Akkor inkább megvárjuk azt a hétvégét, amikor szebb idõ lesz - hiszen nem a szenvedés a fõcélunk. (Lagalább Sadának is hagyunk idõt meggyógyulni rendesen - mert tökös legény õ... de gonolom 60 évesen is szeretné még használni a lábát...) |
Sada88 | 587 | 2008. február 13. 18:45 | Válasz erre: 585 |
SM is 3napos ? :O vagy az melyik napon van? valahogy majd megoldjuk lehet szakadni fog az esõ :P
|
RoekJozsi | 586 | 2008. február 13. 18:44 | Válasz erre: 582 |
Theo itt is egy moci: http://www.kepesmotor.hu/honda/i?p=55340&c=2968#p
|
Motardlady | 585 | 2008. február 13. 18:34 | Válasz erre: 584 |
Szió! de a Nyírádi versenyt semmi pénzért nem hagynám ki a supermoto közelebb áll hozzám, mint az enduro |
Sada88 | 584 | 2008. február 13. 18:32 | Válasz erre: 583 |
a DR tali idõpontja labilis :P de magácska dönt :) DR tali csak eccer van supermotyó meg többször ;) |
Motardlady | 583 | 2008. február 13. 18:29 |
Szióka! Pont akkor lesz a DR tali amikor Nyírádon supermoto verseny.................. :( |
Theo | 582 | 2008. február 13. 18:16 | Válasz erre: 581 |
Azt gondoltam hogy jól meg kell néznem majd a leendõ gépet.De az még pár hónap.Addig nézelõdöm érdeklõdöm.
|
ztaki | 581 | 2008. február 13. 16:02 | Válasz erre: 580 |
Theo: no végre valaki, aki nem két forintból akar értelmes motort venni... :) Szóval ennyi pénzbõl már tényleg van esélyed valami használható kifogására... de nagyon figyelj oda, mert sok a szemét is a piacon! |
Theo | 580 | 2008. február 13. 14:57 | Válasz erre: 558 |
A rá szánt összeg max 500e komtapibilis magyar forint.+ ügyintézés.
|
Sada88 | 579 | 2008. február 13. 11:50 | Válasz erre: 578 |
márc 10én leveszik azt mondta a dogi ha nem lustulnak el az izmaim nagyon akkor 1hétre rá már tudok motorozni rendesen :D pedig mondtam,hogy keményen akarok :) hát bel boka az tört meg letör egy darab a külsö bokám zuzódott a lábfejembe tört egy csont két kislábbujj tört meg ficamodott is meg a középsõ lábuijjam csak tört :) szóval elég sok de a járó gipsszel már úgy ahogy tudok cammogni. |
berobi | 578 | 2008. február 13. 11:48 | Válasz erre: 575 |
Végül s hány csont tört el a lábadban? Sajna a mocid jóval elõbb lesz kész, mint, hogy meggyógyulj :((
|
berobi | 577 | 2008. február 13. 11:46 | Válasz erre: 575 |
Ja, meg igazán mondhatnád,h a dugattyú is sérült :DDD
|
berobi | 576 | 2008. február 13. 11:45 | Válasz erre: 575 |
Bocival cseréltesd ki elõtte a kerekeinket ;))))
|
Sada88 | 575 | 2008. február 13. 11:36 | Válasz erre: 574 |
nem akarta cserésre itt pörgetgette azt mondta szerinte a villa sérülhetett meg a féktárcsa a váltót se cserésre írta dscak akkor ha a szerelõnél is megnézi és látja,hogy javíthatatlan mert ugye nem tudta itt szétszedni.. de remélem nem lett nagy baja :S állítólag minden szerelést fizetnek . . szóval viszem bocihoz aztán oda hívom ezt a kárszakértõ embert és akkor megszakérti mégegyszer amikor szét lesz bontva most minden javításra van. Csak legyen jó a motorom meg a lábam :) |
berobi | 574 | 2008. február 13. 11:29 | Válasz erre: 573 |
Majd mondd nekik, hogy cserés az elsõ kereked, mert akkor adnak újat, és akkor megveszem a régi kereked ;))) Boci azt mondta, hogy nem valami faxa az enyém. Ja, Taki, elvitték a gummádat! |
Sada88 | 573 | 2008. február 13. 09:20 | Válasz erre: 572 |
nem , most voltam gipsz ellenõrzésen és 11kor jön az ember megkárszakérteni remélem nem akar genyózni fõleg,hogy az elsõ kerék is oda csapódhatott mert hiányzik küllõ ... meg tárcsa is lehet ütödött de majd megvizsgálja . mindenesetre azt mondták ha nem akar fizetni a váltóra akkor azt kell mondani,hogy bevisszük a suzuki szervízbe õk meg monddanak rá egy árat :) õk meg nem arról híresek,hogy olcsón dolgoznának. |
Sada88 | 571 | 2008. február 13. 09:01 |
http://stores.ebay.com/RER-MOTOR-CITY-WAREHOUSE/FOX-and-SHIFT-Size-Charts.html emberek valaki tudja az amcsiknál a waist derék bõség milyen mérõ számot add meg ? mert az 54es centiben derekamra akkor egyik nadrág se jönne fel ? :O fogyókurára kell ennyire fogni magam ?:O |
ztaki | 570 | 2008. február 13. 08:04 | Válasz erre: 565 |
nem biztos, hogy komoly a gond... elképzelhetõ, hogy csak az úszószinteddel van baj - bár akkor nem azonnal kellene leállnia a nagyobb gázra, hanem egy kis idõ után... Szerintem elsõkörben egy ismerõs szerelõ véleményezze izibe... |
wtf | 569 | 2008. február 13. 00:44 | Válasz erre: 565 |
vidd vissza, legkozelebb meg vigyel magaddal valakit aki latott mar motort ;)))
|
ess | 568 | 2008. február 12. 22:56 | Válasz erre: 554 |
Ezek nem olyan rossz árak. Nálunk 7e a h fej tömítés; 15e a lánc; 900 a szimering, szóval minden jóval drágább:((
|
Sada88 | 567 | 2008. február 12. 22:54 | Válasz erre: 561 |
Veronikád nem olvassa ezt a fórumot ? :D én még nemvágyok erõsebbre meg könnyebbre esek én elég nagyokat a DRel is :) a végsebbességen meg áttétellel lehet játszani kicsit 10%ot kb. |
ess | 566 | 2008. február 12. 22:38 | Válasz erre: 555 |
Jó gondolat :)) Szerintem mind Japán belpiacos de Ausztrál oldalon is láttam már ilyet. |
attis1003 | 565 | 2008. február 12. 20:57 |
Heló! Ma szereztem egy dr350 S et de az a baja hogy ha berugom (elég nehézkesen) megvrom még bemelegszik de ha odahúznék neki leáll! mi lehet a baj?a karbit légszûrõt kitakarítottam.lehet hogy elekrtomos hiba? |
tibierdrol | 564 | 2008. február 12. 20:36 | Válasz erre: 554 |
Nem olcsó, de többre számítottam. Azthittem addig minden rendben amíg nem füstöl, de akkor ezek szerint lehet hogy hamarosan rám is egy felújítás vár? Az enyémnek mostanában kezd egy kicsit keményebb hangja lenni, bár lehet hogy csak nem tud rendesen bemelegedni ilyen hidegben. A töltésem meg tuti hogy gyenge, tegnap hajnalban mikor indultam melóba be kellett tolni. Másfél hónapos az akksi, de akkora pechem nem lehet hogy egymás után kétszer hibásat fogjak ki. 12,5V körül van a feszültség, és ez már kevés az indításhoz. Ennél sokkal jobban hosszú út alatt se tölti fel, max. 12,8V-ra. Hát ez van :o( |
ztaki | 563 | 2008. február 12. 19:08 |
Hát nem nagyon találtam teszteket... de itt van pár: xt225: szerintem a 160 cm-hez még mindig ez a kategória a korrekt: http://www.sportmotor.hu/boncterem/yamaha/?c=1006&r=515 tt250: http://www.sportmotor.hu/boncterem/yamaha/?c=1006&r=515 dr350: http://www.sportmotor.hu/boncterem/suzuki/?c=1006&r=482 |
ztaki | 562 | 2008. február 12. 18:55 | Válasz erre: 561 |
itt van egy mondat a magasság állítós dr250-rõl... ilyenje van ess-nek... meg a magasság problémákról is... csak, hogy átérezzék a 160 cm magassak, hogy elõbb-utóbb kénytelenek lesznek komolyan venni a saját korlátjaikat.. is... ;-) http://totalbike.hu/tesztek/drz400/ (most bunkó voltam??) |
ztaki | 561 | 2008. február 12. 18:38 | Válasz erre: 560 |
dehát látod, hogy néha a végsebesség is fontos szempont lehet... pedig ha tudnád, hogy a kis derbimnek 80 a végsebessége... a Józsi bácsi XT-nek meg 110 körül... akkor ezen a végsebességen megéri elgondolkodni... De kövesúton vitathatatlan, hogy kell a sebesség és ilyen szempontból a dr350 tényleg ideális, mert épp azt tudja, amit egy a forgalomban dinamikusan használni kívánt motornak tudnia kell... persze az évek során biztos számtalan negatív vagy pozitív dolgot tudnánk felsorakozni mellette vagy ellene ... ezért elõbb-utóbb mindenki egy nagyobbra, erõsebbre vágyik... aztán ha megvan, akkor egy könnyebbre és kisebbre... Az ember már csak olyan - soha nem jó neki az amije éppen van... de ez így helyes - lényegében ez mozgatja a világot. Látod, hogy ESS is lecserélte a gyengécske 250-es blokját egy bika 350-re.... aztán heteken keresztül kereste a nem létezõ ménest... és összeségében nem ájult el a különbségtõl... Bele kell kostolni sok mindenbe ahhoz, hogy normális világképet tudjál kialakítani... ezt mondom én a lányoknak is, de egyik sem akarja tágítani a világképét... ;-)) |
Sada88 | 560 | 2008. február 12. 18:25 | Válasz erre: 558 |
új XR125ök na azok nagyon alacsonyak alapba bár erõ nincs bennük meg 100at is alíg viszik :) DR350et rendszámosan meg szerencse kell hozzá meg sok sok türelem :) |
tsanyi | 559 | 2008. február 12. 18:16 | Válasz erre: 557 |
Ha vhol falsot szív akkor is szokott ilyet csinálni.....esetleg átnézni nem repedt-e vhol a beömlõnél (hacsak nem rögtön a hengerre van szerelve a karbi, akkor a tömítés).
|
ztaki | 558 | 2008. február 12. 18:11 | Válasz erre: 555 |
Theo: no akkor a 130-as végsebesség ki is zárja a 350-nél kisebb 4t-ket. 350-ben a legjobb meg vitathatatlanul a dr350... A betamotor gyártogat mostanában (www.betamotor.hu) egy eredeti suzukis 350 blokkal szerelt kis koca endurot (alph vagy milyen néven...) én azért azt megnézném még, mart újonnan meg lehet szerezni 1.2 misi körül és már vagy 4-5 éve... tehát ha valaki az elsõ szériából árul egyet, akkor az már bizony 600e körül kellene hogy mozogjon... és az alacsony. A yamaha xt 350, 400, 450... is szóva jöhet, de õk is magasak... esetleg az ütõsebb TT-s szériából akár a 250-es is, de az meg versenytechnika, igy még magasabb... Aztán a Cagivának voltak még jó 350-i... de azok nagyrésze berúgókaros... alig van a piacon belõle önindítóval szerelt - ellenben alacsonyabb kivitelûek... A hona xr 400-sa, de az is magas és berugós... Nem tom, hogy hagytam-e ki valamit... még az összeget kellene kicsit behatárolni talán... |
RoekJozsi | 557 | 2008. február 12. 18:01 |
leszedtük ma karbit vagy kétszer szétszedtük de nemláttunk benne semmit, most alapjárat rendben van aztán ha gázt húzok vissza is esik a fordulat. csak akkor volt kis bibi amikor full gázzal mentem és hirtelen nagy fék akkor elég nehezen akart visszaesni fordulat... de tegnaphoz képest sokkal jobb. ha vki tud még vmi okosat várom, benzinszint vagy vmi nemértek hozáá :D
|
Theo | 556 | 2008. február 12. 17:09 | Válasz erre: 546 |
ess! Ennek a 250-es japán belpiacos DR nek van valami külön megnevezése vagy az összes 250-es DR japán származású? |
Theo | 555 | 2008. február 12. 17:06 |
Olasgatva a hozzászólásokat megfogalmazom a keretet. Mindenféleképpen 4 ütemü. Ne okozzon neki gondot a 90-100 as utazó mármint nem tögázon menjen annyit, olyan végre max 130elég. Terepen is legyen jó, nem feltétlen állandó dagonázás meg ugratásra de ha egyszer rámjön akkor legyen alattam kraft. Hát kb ennyi. Na és legyen rendszámos. Ezért is gondolkozom 350-es DR ben.
|
berobi | 554 | 2008. február 12. 14:37 |
Nah, egy dr350 felújítás számokban: vezérmûlác (12400), szelepszár szimering (4db, 4*500=2000), hengertalp és hengerfej tömítés (4500+1800=6300), dugattyú gyûrûkkel+csapszeg (24000+2900=26900), hengerúrás (kb 5000), hengerfej felújítás (szelepek becsiszolása, síkra köszörülés kb. 5000), ez így összesen 57600Ft. Nem ócsó, de ez elvileg mind suzuki, szóval remélhetõleg egyszeri kiadás.
|
ztaki | 552 | 2008. február 12. 08:43 | Válasz erre: 551 |
ess: "legalábbis megpróbáljuk..." ennek a babetta sem támaszt akadályt... :D
|
ess | 551 | 2008. február 12. 08:12 | Válasz erre: 549 |
És ebben igazad is van !!! De akkor hol marad az élvezet? Mert ezen az alapon maradhatunk a babettával az aszfalton is. Az endúrónak pont az lenne a lényege (sztem), hogy "bármien" is legyen az út, tudunk vele menni. (vagy legalább is megpróbáljuk :DDDDD)
|
ess | 550 | 2008. február 12. 08:04 | Válasz erre: 548 |
Sada, de megpörgette és rálõtte a kuplungot, és akkor is csak kettõt fordult a kerék és lefulladt neki.
|
pallogabi | 549 | 2008. február 12. 00:09 | Válasz erre: 546 |
nade nemis ésszerû kisköbös géppel dagonyázni :o), egyszerûen arra szándékoztam utalni, hogy ahol kínszenvedve degonyáznak egyszer a nagyok, ott száraz idõben akár a babetta is elszáguldozik a maga tepójában
|
Sada88 | 548 | 2008. február 11. 23:24 | Válasz erre: 546 |
nem LE lesz az ess barátom :) hanem a nyomaték . DT azért nem tudta megforgatni mert 2T és alacson yfordulaton nincs nyomatéka :(
|
ess | 547 | 2008. február 11. 23:10 |
Amúgy meg ha olyan helyzetbe kerülsz (ami nem ritka terepen), akkor minden motor magas ;-)))
|
ess | 546 | 2008. február 11. 23:06 | Válasz erre: 522 |
Na az én véleményem az, hogy aki tud motorozni annak tök mindegy mlyen magas a motor, mert nincs szüksége rá hogy letegye a lábát.:DDDD A rosszhír az, hogy én nem tudok:(( ezért is szeretem a DR 250 est mert alacsonyabb a 350 nél. Persze lehet hogy csak azért alacsonyabb, mert az enyém Japan belpiacos, és mint tudjuk a japcsik nem túl nagydarabok. Lényeg hogy az én 168cm-emhez és 70kg-omhoz nagyából ideális. Ja és az 50 köbös mocikról még annyit, hogy most hétvégén olyan agyagos sárban motoroztunk, hogy a sporttárs 150köbös DT-je önerõbõl nem volt képes megforgatni a hátsó kerekét a betapadt sár miatt, úgyhogy többször is megkelett álnunk és fadarabokkal kipiszkállni a sarat a hátsókerék és a lengõvilla közül.Természetesen nekem is betapadt a sár rendesen, de nekem megtudta forgatni a motor. Úgyhogy nemárt némi LE, ha extrém körülmények között akar az ember motorozni. |
pallogabi | 545 | 2008. február 11. 22:38 | Válasz erre: 537 |
háth, nemtom neked mennyire kéne dr-t ültetni, de robogóversenyzõktõl hallottam, hogy egyszerûen a nyeregszivacsot kicserélik vékonyabbra vagy kivágnak belõle, hogy mélyebben üljenek rajta (súlypont), s így a nyeregmagasság (valamint a kényelem) is csökken taki, nincs egy klassz képed az 1.60 as lacikáról, amint a dr-z mellett áll? bevághatnád ide :-D, néha még nekünk is meggyûlik a bajunk a moci magasságával, hátmég neki... ....amugy kissebbkaliberû gépekkel is egész jól lehet motorozgatni (gondolok itt pl honda xr125l-re ami ugye nemannyira égimeszelõ), s ésszerûség határain belül bármivel kényelmesen lehet motorozni terepen, nem kell feltétlenül enduró, bár kétségkívül jobban bírja a hepehupát, nagyobb tempóval |
RoekJozsi | 543 | 2008. február 11. 19:08 |
na összraktuk mocit és megszûnt a zaj, vezérmûlánc volt az. de még mindig van egy probléma, alapjáraton megy a moci de gázhúzásra felpörög és a fordulat nemesik vissza. gondolom vmi a karbi körül lehet, de várom az ötleteket!!
|
interceptor | 542 | 2008. február 11. 18:44 |
Ez a minimum,ha már így belebeszéltem a fórumotokba! Köszi mégegyszer,ha történik valami jelentkezem. |
ztaki | 541 | 2008. február 11. 18:16 | Válasz erre: 540 |
azért majd a részleteket oszd meg velünk is... okulásképpen... ;-)
|
ztaki | 539 | 2008. február 11. 18:11 | Válasz erre: 514 |
Na - megkérdeztem... Azt mondják a nagyok, hogy nagy valószínûséggel kopott volt a gyûrû és az engedte át a gázokat, ettõl füstûlhetett... aztán emiatt a gyûrûk bekormozódtak, a gyûrûfoglalat telítõdött égett olajjal és a gyûrû nem tudott mozogni, emiatt megszorulhatott a motor... Nagy valószínûséggel tökre cseszte (már a gázok is!) a szelepszár szimeringetket (még több füst..) és elképzelhetõ, hogy nem úszod meg a teljes hengerfej felújjítást... sõt - ez lesz a legkevesebb, ami baj lehet. A megakadt gyûrû szinte biztos, hogy károsította a henger falát is... ha nem tört el, akkor elképzelhetõ, hogy megúszod egy alapos tisztítással és új gyûrûvel, de ilyen megbontásnál már illenék akkor furni és dugatyut is cserélni. Ez meg kb. azt jelenti, hogy a költségeket kérdezt Bene Robitól, mert kb. épp azt csináltatja most... Hát kb. látatlanban ennyit mondtak. |
interceptor | 538 | 2008. február 11. 17:57 |
Nem tudom DR-hez mennyiért lehet ültetõszettet venni. A V-Stromhoz 25 ezer a kutyacsont-pár. (Rugóstag himbarendszerének összekötõ vasa) Minél hosszabb,annál feljebb engedi a h.lengõvillát és lejjebb ül a motor. 10mm-rel hosszabb kutyacsont kb. 3 cm ültetést eredményez. Emelésnél ugyanez,fordítva. Ha érdekel valakit,a bolti ár feléért tudok,rozsdamentes 4-es acélból,lézervágva. /Bár elég nagy terhelésnek van kitéve,Dress barátom egyszerû laposvasból megoldotta) Tanács: 15 mm-nél hosszabb vagy rövidebb csontot nem érdemes berakni,mert nagymértékben megváltoztatja a futómû geometriát. |
Theo | 536 | 2008. február 11. 16:54 | Válasz erre: 534 |
A ne légy megalo-t nem értem. gondolom arra célzol hogy ne összpontosítsak egy adott motor megvételére hanem nézzek szét a sok féle fajta között.
|
Sada88 | 535 | 2008. február 11. 16:28 | Válasz erre: 534 |
ja meg SMeknél szokták még leültetni vele ha jól tudom :) |
ztaki | 534 | 2008. február 11. 16:26 | Válasz erre: 532 |
hát egyszer láttam egy bmw 650 dakart ezzel a módszerrel úgy leültetve, hogy simán át tudtam lépni.... Mondjuk olyan hasmagassággal már szóba sem jöhetett egy ici-picit is komolyabb terep... De hidd el, hogy a 60 kg-odat a 225 vagy 250 köbcenitis motor semmivel sim fogja nehezebben mozgatni, mint az mi egy-egy mázsánkat... ;-)) Ne légy megaló - késõbb úgyis megbánod... Akinek kicsi van mindig nagyobbra vágyik... aztán ráül a nagyobbra és pár nap múlva visszasírja a kisebbet... Hidd el - nem a levegõbe beszélek, nálam most éli virágkorát az 50 köbcentis endurózás is... :o)) |
Sada88 | 533 | 2008. február 11. 16:19 | Válasz erre: 531 |
jaja de ebayen is lehet kapni a Német srác DR oldalán http://www.ccwn.org/Ludwig.Geromiller/motorrad/dr350e.htm van róla szó de ezzel lehet ültetni is . de ,hogy hosszabb vagy rövidebb az már jó kérdés :D de ezze még jó pár centit lehet .
|
Theo | 532 | 2008. február 11. 16:18 | Válasz erre: 529 |
Igen erre én is gondoltam de kérdés hogy elegendõ-e számomra.:)
|
ztaki | 531 | 2008. február 11. 16:09 | Válasz erre: 530 |
sada: De itt csak úgy lehet állítani, hogy valamit kicserész hosszabbra nem?
|
Sada88 | 530 | 2008. február 11. 15:14 | Válasz erre: 528 |
http://www.ccwn.org/Ludwig.Geromiller/bilder/mot/DR_Federb.jpg
|