12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Suzuki DR350
Következő oldal

Sada88 329 2008. január 30. 09:08   Válasz erre: 328
Balázs síír aemen,hogy hideg lesz és fázni fog :D
14sztem is és idõjárás miatt majd lehet tóóólni :)
    

ztaki 328 2008. január 30. 09:05  
hát idõpontnak valami már ki van írva... gondolom az az irányadó...
Bár lehet, hogy úgy lenne a legjobb, hogy ha irányadónak a legkorábbit vennénk - és ha nem akkor rá egy héttel és ha az se akkor a következõ...
Mondjuk könnyen beszélek én, akinek minden hétvégéje szabad... :))
    

Sada88 327 2008. január 30. 09:05   Válasz erre: 326
nekem spec a 14a legszimpibb meg a 22 :) 15én úgyis ünnep és nem nagyon foglalkoznának az endurosokkal sztem :)
    

ess 326 2008. január 30. 08:56  
Az idõjárást nem kell figyelembe venni az idõpont kiválasztásánál, mert azt úgysem tudjuk elõre. Ki kell vállasztani egy idõpontot, amikor mindenki szabaddá tudja tenni magát, és ha akkor szar idõ lessz , akkor nem megyünk. Elvégre szakadó esõben sztem senki sem indul neki túrázni. Vagy mégis??? A mátrába is elég esõs idõben voltunk. :)
    

ztaki 325 2008. január 30. 08:25   Válasz erre: 324
sada: nem vállalom... ma amikor én küzdök vagy szenvedek ott te haldokolsz... :-))) Ahhoz meg nincs kedvem. Csak szép idõben megyek...
    

Sada88 324 2008. január 30. 08:15   Válasz erre: 323
Taki te szeretsz küzdeni meg szenvedni :) jó lesz ez a mátra se volt annyira súlyos ha nem esik egész márciusba az esõ akkor jó lesz érzem ;)
    

ztaki 323 2008. január 30. 07:21   Válasz erre: 320
ess: egy három napos gurulást el sem tudok képzelni pl. szakdó esõben... Azt, hogy erdélyben érdemben tudjunk foglalkozni a feljárókkal feltételezi pl. hogy nem a csúszós agyagon a talpon maradásért kell egésznap küzdenünk... de gondolom ezt a részét te érted a legjobban.
Tehát ha azt szeretnénk, hogy ne csak küzdelemrõl szóljon az egész, akkor igenis alapkövetelmény a Napocska aktiv részvétele is...
    

berobi 322 2008. január 29. 21:55  
pénteken szedem szét, akkor lesz idõm.
    

ess 321 2008. január 29. 21:03  
Na meglett a hiba Robi? Gyûrû tört, vagy mi?
    

ess 320 2008. január 29. 20:52   Válasz erre: 318
Fura ez a válasz tõled Taki! Szerinted a motorozásra van rosszidõ is? :) Olvasd csak el a #304 kommentet. :)))))
    

Sada88 319 2008. január 29. 19:15   Válasz erre: 318
egy takinak biztos jönnie kell :) én nem találok oda dabasra meg vissza se :) vagy ha taki nem jön akkor a pusztán táborozunk mert nem találunk szegedre:D
    

ztaki 318 2008. január 29. 18:48   Válasz erre: 316
jó idõben taki... ;-)
    

ess 317 2008. január 29. 18:42   Válasz erre: 316
március 14 . Sada, ess
március 21. Sada, ess
március 28. Sada, ess
    

Sada88 316 2008. január 29. 18:01  
Srácok szavazni március 14 21 vagy 28ai napoktól legyen a DR találkozó? tessék mindenki írja fel magát mint a indexes topicba.
március 14 . Sada
március 21. Sada
március 28. Sada
    

berobi 315 2008. január 29. 08:50  
Köszi mindenkinek a választ, remélem nem kell cserélnem.
    

tibierdrol 314 2008. január 28. 14:06   Válasz erre: 312
A D.I.D. vezérmûlánc a Pinkmotorsnál volt a legolcsóbb, 12420Ft. Én akkor cseréltem amikor a láncfeszítõt már csak 5 kattanást lehetett kihúzni kiszerelés után. Azóta alacsony fordulaton kicsit nyugodtabban jár a motor.
Úgy tudom hogy lánckereket nem feltétlen kell ilyenkor cserélni, Pinkmotorsnál pl. lánckereket nem is árulnak hozzá. Asszem DR BIG fórumon írta valaki hogy õ lánckereket is cserélt, meg a mûanyag ívet is amit a feszítõ nyom.
Ha tudsz nittelni akkor elég az ülést, a tankot és a szelepfedelet leveni a cseréhez. A biker-worldnél nittelõszemmel együtt árulják a láncot.
Én végtelenített láncot vettem, mert nincs nitteléshez szerszámom. Így a cseréhez le kell venni a jobb oldaldeklit és a kuplungkosarat is, mert anélkül nem tudod kifûzni a láncot. A vezérmûtengelyrõl le kell csavarozni a lánckereket és kivenni a tengelyt, elég jól el lehet vele játszani. A jobb oldaldekli tömítése szétszakadt, úgyhogy csináltam egyet kartonlapból, bezsíroztam, és azóta is az van benne. A spirálfüzet borítója sajna túl kicsi, a trafikban vettem egy kb. A1-es méretû kartonpapírt, abból csináltam.
    

Sada88 313 2008. január 28. 09:32   Válasz erre: 312
én 9-10ezerre emlékszek legalább is amikor az enyéemt szétszedte boci ezt is megkédreztük,hogy mipéz de szerenscére nem kelett cserélni.
    

berobi 312 2008. január 28. 09:19  
Tibi, vagy valaki, aki szedte már le a vezérmûláncot a dr-rõl, mennyire bonyolult, és mennyiért lehet ilyet újonnan venni? Már ha lehet egyáltalán. Ha szétszedem lemérem, és ha a nyúlás már meghaladja a gyári limitet, akkor ezt is kéne cserélnem.
    

berobi 311 2008. január 28. 09:18   Válasz erre: 310
ezt azért megkérdezném tõled, az elsõ végigtolás után is ))
    

Sada88 310 2008. január 28. 00:45  
halljátok én inkább végtolnám 3szor a DR-t a múltkor mátrás hárdoson csak ,hogy ne kelljen vizsgáznom :)
de remélem,hogy márciusba jó idõnk lesz :) már csak 2hónap .
    

Sada88 309 2008. január 27. 21:15   Válasz erre: 308
te a t family skypeod még használod ? mert a másikra írtam csak nem reagáltál.
jó majd elõtte vagy kedden .
    

ztaki 308 2008. január 27. 20:22  
sada: jövõhét végérõl majd beszéljünk jövõhét vége elõtt...

ess: hát azért néha még mi is mondunk igazakat... is... csak nehéz elhinni, mert elõbb környezetbe kell kerülni.
    

ess 307 2008. január 27. 19:39  
A tegnapi motorozásommal kapcsolatban még azt el akartam mondani, hogy aki annak idején az "önindítós" blokk vásárlására próbált ösztönözni, annak igaza volt. Igen nagy slamasztikában lettem volna, ha minden fölálítás utánn még rugdonom is kellett volna a motort. Így is hulla voltam mire hazaértem.
    

Sada88 306 2008. január 27. 19:31  
Taki jövõ hét vasárnap egy csapatás megint zsanára? jönne velünk még 2 XR 650 es srác is :)
    

Sada88 305 2008. január 27. 14:40   Válasz erre: 304
kocsival elmentem a boltba azon is olyanokat lökött ,hogy csuhaj =/
lehet fektetve kellene most motorozni .
    

ztaki 304 2008. január 27. 14:26   Válasz erre: 303
sada: áh, ne hidd... ez a szelecske csak addig zavar, amíg el nem indulsz... ha már motorn vagy észre sem veszed. :-))

    

Sada88 303 2008. január 27. 14:07  
pfuuu milyen vihar van =/ remélem márciusban jó idõnk lesz.
    

Sada88 302 2008. január 26. 22:10   Válasz erre: 301
letagad = nem szól hozzám .........no de iwiwen is letörölt :D vicc,hoyg az egész családjának bevagyok jelölve csak neki nem érdekes a lelkem majd felnõ eccer.
    

Sada88 301 2008. január 26. 22:09   Válasz erre: 297
nem nagyon megbolondult a lelkem azóta letagad :P Apja is azt mondta,hogy megkattant én meg nem tudok vele mit csinálni vooolt ez még anno decemberbe probáltam megbékélni véle de nem hajlandó kommunikálni ellenbe ha van kedved Józsi bá-t is hivhatod csapatni õ legalább lazán tolja nem crossosan :D
    

Sada88 300 2008. január 26. 22:06   Válasz erre: 285
exc egy elég durván verseny enduro közelebb van egy cross masinához mint egy DR szerû endurohoz azért :)
    

Sada88 299 2008. január 26. 21:24   Válasz erre: 285
köv hétvégt beszéltem le vele és amúgy meg nem nagyon tudom elérni mert a teloja offline :(
    

pallogabi 298 2008. január 26. 19:58   Válasz erre: 294
nana, csak arra felétek.. a tápión innen tegnap még havat is találtam a homokon, (árnyékban) :o)
    

ess 297 2008. január 26. 19:50  
Juteszembe Sada, a Zagyvai barátnõd megvan még? Ott mentünk el ma a házuk elõtt, amikor mentünk ki az õrhegyre.
    

ess 296 2008. január 26. 19:42  
Ez a fagyott nyálkás föld rosszabb minta rendes nyári sár. A keréknyomok is megvannak fagyva, és nem tudod átvágni õket a kerékkel mint a puha sarat.
    

ztaki 295 2008. január 26. 19:33   Válasz erre: 293
nálunk ugyan az - szegény vitarával olyan kanyarokat csináltam, hogy öröm volt nézni... :-))
De aztán kiértem a homokos részekre - azok totál használhatóak... holnap csak arra megye. ;-)
    

berobi 294 2008. január 26. 19:33  
Nálunk homok van, és az utak nagy részén már híre-hamva sincs a nedvességnek ;) Ellenben múlt héten belecsaptunk rendesen a levesbe, másik irányba indultunk, ahol fekete föld van, no az sártenger rendesen, szinte már-már én is féltem, nemhogy a barátnõm :))))
    

ess 293 2008. január 26. 19:31   Válasz erre: 292
Nem tom nállatok mien az idõ, de nálunk a föld megvan fagyva, csak a tetején kb. 2cm van fölolvadva és eszméletlenül csúszik. ha nálatok is ilyen, akkor bátor vagy hogy vitted a barátnõdet is :))
    

berobi 292 2008. január 26. 19:21  
Mi ma geoládázni mentünk a barátnõmmel ketten a dr-en. Amíg ment. Igaz, sikerült begyüjtenünk két ládát ;)
Szóval így két személlyel sem éreztem kevésnek a dr-t, mondjuk nem vagyunk nagy darabok, és nem is mentünk gyorsan, csak amennyivel ülve megengedi tempó.
    

ess 291 2008. január 26. 19:19   Válasz erre: 290
Sõtt, van is mind2õ :) de hogy õszinte legyek a külömbség igazából csak aszfalton érvényesül. Mivel már megvettem a 350-es blokkot, így megmarad, de mégegyszer nem venném meg. Most se az erõ hilyánya volt a probléma, hanem az ut nemengedett többet, de a 250-essel is tudtam volna ugyan így menni. Biztos hogy jobb egy erõsebb motor, de nem tudsz vele jobban haladni, mint egy gyengébbel. SZERINTEM!!! Aztán lehet hogy mások más véleményen vannak. Mondjuk én aszfalton is sokat megyek, így hasznát tom venni a 350 blokknak is.
    

ztaki 290 2008. január 26. 19:02  
Amúgy épp ilyesmire célozgattam tegnap lalibalu-nak... Mármint arra, hogy a DR350 semmivel sem alkalmasabb lájtozásra, mint a dr250... igazán a különbség csak akkor jön elõ, ha kétszeméllyel megy az ember, vagy keményen hárdozik (kanyarba csapatni, egykerekezni, 90°-os emelkedõn elindulni - meg ilyenek...) :-))

ESS: te hogy érzed - neked mind kettõ volt...
    

pallogabi 289 2008. január 26. 19:01   Válasz erre: 287
exc-seket nagyonnemszeretem sárban :D úgy mennek ott, mintha ez lenne a világ legtermészetesebb dolga...;o)))
    

ztaki 288 2008. január 26. 18:57   Válasz erre: 287
épp fordítva - kifejezetten kezesek sárban...
    

ess 287 2008. január 26. 18:55   Válasz erre: 285
Az EXC-k sem birják a sarat?
    

ess 286 2008. január 26. 18:53   Válasz erre: 284
Versenyezni??? eszem ágába sem volt, már azzal is beértem volna, ha tudom velük tartani a tempot :) Amúgy igaza van Takinak, mert ahol jó volt az út, ott nem birtak elhagyni, pedig csapták neki! Hijába no, enduro meg cross, nem ugyanaz.
    

ztaki 285 2008. január 26. 18:48   Válasz erre: 283
sada: és a kötömös csóka se jönne el?

Amúgy lehet versenyezni a krosszosokkal is... csak a megfelelõ körülmény kell hozzá. A sár nem nyerõ, de nem igazán a krosszosság miatt, hanem mert a dr350 - az dr350... ellenben pl. bármely exc-vel már simán lemehetnek sárba is versenyezni...
    

Sada88 284 2008. január 26. 18:40   Válasz erre: 270
egy cross géppel ne versenyezz :) könnyebbek a DRnél jóval a futómûvük meg sokkal fejlettebb pl DRel ugratni is nehéz egy nagyobbat egy YZ szöcskével meg olyan könnyü legalább is nekem bitang nagy eltérés van a kettõ között az viszont más ,hoyg YZvel nem mennék el hosszabb távra endurozni mert megölné mindenem úgy ráz meg olyna kemény az egész gép rugózása.
    

Sada88 283 2008. január 26. 18:38   Válasz erre: 269
vizsgavizsga vizsga :) de ha bemész helyettem kalkulus 2õbõl vagy algoritmusokból és át is mész 2essel legalább akkor mehetünk :P
    

ztaki 282 2008. január 26. 18:30   Válasz erre: 281
robi: húzzál bele - mert a találkáig azért illenék összeállnia motorrá...
Amúgy te magad már összeálltál - csontilag?
    

berobi 281 2008. január 26. 18:26   Válasz erre: 279
ha elsõre nem sikerül megcsinálni, felgyújtom, aztán meghirdetem eladásra :)
    

berobi 280 2008. január 26. 18:26   Válasz erre: 275
hál istennek, az xl600-asom blokkját számtalanszor vettem ki a vázából. nem volt könnyû emelgetni :(
    

ztaki 279 2008. január 26. 18:25   Válasz erre: 278
pedig ezt tisztán jóindulatból mondtam... :-)))
már látom ahogy a dr350bõl is kihozol egy hondát... :-))
    

berobi 278 2008. január 26. 18:23   Válasz erre: 274
taki, nem hallgatok rád ;)
    

ess 277 2008. január 26. 18:19  
Lehet hogy ezért nem érem utó a 125-ösöket??? :))))))):DDDDDDDDDDDDD
    

ess 276 2008. január 26. 18:18  
Az enyém így nézett ki amikor vettem:
    

ess 275 2008. január 26. 18:13   Válasz erre: 273
Nem kell kivenni, csak vedd le a tankot.

    

ztaki 274 2008. január 26. 18:10   Válasz erre: 273
robi: ne hallgass rám - de ha én nyulnék hozzá, akkor már megis hírdetném eladásra... ;-)
    

berobi 273 2008. január 26. 18:07  
ki kell venni a blokkot a vázból, ahhoz, hogy le tudjam szedni a hengert? vagy nem muszáj?
    

ess 272 2008. január 26. 17:55   Válasz erre: 271
Hát ez némiképp elkeserít, de azért elmegyek velük a jövõhét végén is:) Majd szólnak ha unnyák már, hogy mindíg rám kell várni:)))))
    

ztaki 271 2008. január 26. 17:50   Válasz erre: 270
ja-ja...
kifejezetten nehéz a drz-vel is sárba menni...
Mondjuk egy kis bátorsággal lehet korrigálni, de úgy meg a végén lehet nagyot esni. :-))
Szóval nem vagyunk nyerõk ezekkel a gépekkel.
    

ess 270 2008. január 26. 17:45   Válasz erre: 268
Igazad lehet, mert ténleg az volt a gond, hogy az elejét nem tudtam az úton tartani :( A DRZ-is ilyen lenne??? Õk mentek egymás nyomában, én meg egyfojtában az út mellett a füvesen próbáltam menni, mert ha bementem a nyomukba, máris elkezdett össze visza kúszni meg farolgatni. Akkor azt mondod, hogy törõdjek bele?
    

ztaki 269 2008. január 26. 17:26  
sada: holnap egy kis lájtozás?
Ma gurultam egy nagyot a vitarával... egy darabb motorssal, vagy motornyommal nem találkoztam..
    

ztaki 268 2008. január 26. 17:15   Válasz erre: 267
ess: ne kenõdj el... sárban az összes suzuki (legalábbi s a 4T) olyan orrnehezek, hogy tényleg nehéz felük menni. Engem is mindig ott hagynak a többiek.
Ellenben nem akarok már megint a derbire hivatkozni... :-))) de múltkor a saras részen úgy ott hagytam vele a nehéz 4T-ket, hogy öröm volt nézni.

Szóval elsõkörben motor függõ...
    

ess 267 2008. január 26. 17:08  
Na kint voltam ma motorozni a hegyen, cross-osokkal mentem ki (vesztemre). Két 125-ös YZ egy cr 250 F meg én. Szegények nemgyõztek várni rám.:(( Össze vissza csúszkáltam, õk meg mentek mint az ördög :(( Nem is tudom hogy a motorjuk jobb vagy a tudásuk nagyobb-e az enyémnél (vagy esetleg a bátorságuk). Na de mindegy, ez is tanulságos motorozás volt, és mellesleg jól is esett.
    

berobi 266 2008. január 26. 16:10  
Na bazz, besz*rt a motorom :((( sztem ugyan úgy gyûrûtörés, mint Pallógabinak. hallottam én, hogy csörög, de, hogy ilyen gyorsan szétmenjen :(
Még szerencse, hogy nem jártam messze. Egy haverom eljött értem autóval. A következõk a tünetek, nincs alapjárat, nehezen indul, és ha húzom neki a gázt, megy, de füstöl, és le is áll. Persze ilyet egyszer csináltam, aztán hagytam, majd szétkapom és belenézek. Ötletek, dugót hol-mennyiért?
    

Sada88 265 2008. január 26. 03:45   Válasz erre: 256
viszont azt tegyük hozzá ,hogy nem tudom az az XT mibõl van de én 2szer állítottam fel amikor drága exem padlót fogott vele és egy kézzel sikerült :) elllenben a DRhez izommunka is kell,hogy felálljon szóval az az XT valami uétra könnyü gép ;)
vagy lehet csak azért könnyü feállítani mert alacsony vagy nem tudom ,de jól motorozható nagyon meg nem harap mint a DR.
    

Sada88 264 2008. január 26. 03:43   Válasz erre: 247
meddig lesz ez még emlegetve :) ellenben rájöttem mért párásodtam orrba szájba... az a hülye maszk az nem kelett volna=/
de amúgy télleg a kis 50es derby is végig elõl volt de mondjuk pályára már nem merészkednék fel vele :)
    

Sada88 263 2008. január 26. 03:30   Válasz erre: 237
jaja a csavarral volt valami bibi aztán boci kicserélte azóta jó de inkább nem bántom :)
    

Sada88 262 2008. január 26. 03:28   Válasz erre: 233
ez a bence gépe anno még indexen fórumozott velünk :)
    

Rudo 261 2008. január 25. 22:12   Válasz erre: 259
Mivel papírosban gondolkozol esetleg Dr600???
Naggyon jó motor sztem,én ütöttem vágtam 1,5 évet,aztán bátyámhoz majd haverhoz ezután másik haverhoz aztán szomszéd faluba került,a mai napig motor és tökéletesen üzemel.Nálam krosszpályát is látott eleget 1.5 méterrõl telitalpra esve semmi gondja,10méteres asztalt tudja.:)) Aszfalton 2személlyel 120utazó 4,5-5l-es fogyasztással.
Szóval meglehetõsen univerzális és igénytelen.
    

pallogabi 260 2008. január 25. 21:48   Válasz erre: 259
probálkozz részletfizetésse l:o), polyánál bármi megeshet ;D
    

lalibalu 259 2008. január 25. 21:40   Válasz erre: 258
Ahhoz azé még gyüjtögetnem kéne kicsit. :o)
    

ztaki 258 2008. január 25. 21:29  
de ha tényleg álmokról van szó - akkor várd meg, hogy Polyába elhatalmasodjona ktm vásárlási láz és vedd meg az õ dr350-t... 500-nél nem kérhet érte többet és kb. annyit ér is...
    

pallogabi 257 2008. január 25. 21:26   Válasz erre: 256
meg az ÁLMOK-ról is beszéltünk az imént
    

ztaki 256 2008. január 25. 21:25   Válasz erre: 252
lalibalu: hát épp errõl beszélünk... nincs az a terep viszony, ahol egy 250-s nem boldogulna el simán... Természetesen útról beszélünk... és itt most út alatt bármilyet érhetsz... Józsibá - alig endurózott 3-4 hónapja... az XT egy alacsony 18LE-s enduró... és a túrán volt olyan rész, ahol én csak kapaszkodtam a drz400 (50LE) kormányába - õ meg lazán ott pöfögött mögöttem...
Hidd el, hogy egy 250-t sehol se tudnál zavarba hozni... de meg merem kockáztatni, hogy ha ügyes vagy, akkor a 125-t is csak nehazen...
    

pallogabi 255 2008. január 25. 21:23   Válasz erre: 253
amikor a crm-et vettem, volt egy fullfelujított frissmûszakis xr250 is képben, de hál'istennek közbejött a crm
    

pallogabi 254 2008. január 25. 21:21   Válasz erre: 253
(bocs, nememlített, csak néztem)
    

lalibalu 252 2008. január 25. 21:20   Válasz erre: 247
Köszönöm az infókat neked is és pallogabinak is! van még idõm tervezni, mint irtam is, hátravan egy térdmûtétem és sok függ attol is hogy abbol hogy jövök ki, de egyenlõre a DR350 nálam a favorit, kissebbet nem szeretnék mert a terepviszonyok felénk ezt megkívánják ha nem akarok nyûglõdve motorozni 1-2 ben, nagyobb meg nem indokolt és nem is akarok! :o)
    

ztaki 251 2008. január 25. 21:16   Válasz erre: 250
de ha most "felnõtt fejjel" ott álnál, hogy vegyél egy motort... lenne a kezedben 300e... mit vennél?
    

ztaki 249 2008. január 25. 21:12   Válasz erre: 248
Ezzel is egyet értek - és akkor már csak az a kérdés, hogy lájtozáshoz minek ilyen motor?
    

ztaki 247 2008. január 25. 20:50   Válasz erre: 243
lalibalu: hát akkor egy-két mondat a dr350 ellen... :-))
A dr350 egy qurva jó motor... meglepõ agresszavitással... Megfelelõ átalakításokkal simán elboldogul a nagyobb enduróknak szánt feladatokkal is... Ellenben nem egy könnyû motor.. ;-)
Bármikor elmegyek az 50 köbös derbimmel vele "versenyezni" egy normál körülmények közötti területre. Ellenben esélyem sem lenne például hegyi hárdozásnál vagy szántáson átkelésnél.
De nyugodtan kérdezd a fiúkat - az elõzõ dr350-es találkozon Józsibá egy XT225-tel vett részt... simán végig csinálta... ESS meg egy dr250-nel... õ meg példamutatóan végig csinálta... Tehát ezek a közös gurulások engem mindig arról gyõznek meg, hogy a legkisebb szerepe a motornak van benne...
Jó magam voltam már (ugye sada??) terepezni igen komoly gépekkel is, úgy, hogy én csak az 50 köbössel mentem... és nem érzem, hogy szégyenbe maradtunk volna...
És voltam túrázni (ld. Kóbor bakancsos emlék túra a www.enduro.extra.hu -n) a kis XT225-tel Erdélybe egy olyan társasággal, ahol az átlag lökettérfogat messze meghaladta a 600-t... és sehol nem éreztem magamat kevésnek... ellenben néha soknak... ;-))

DDDDEEEEE ha álomról van szó - az más. Az álmok elõnyt élveznek, valósítsd meg azokat!!! Én is azt teszem, azért járok 50 köbösökkel - mert kis koromban mindig arról ámodtam, hogy nekem is lehetne egy rendes 50-em...és tény, hogy a kis 50-em többe került, mint amit az 350-re szánsz... ;-)
    

ztaki 244 2008. január 25. 20:42   Válasz erre: 242
Ha meg kicsit ütõsebbre vársz akkor a 250-es 4T kategória igaz, hogy húzósan, de még beleférhet a 300e-s limitbe... de már az is csak húzósan...
    

lalibalu 243 2008. január 25. 20:42   Válasz erre: 242
Nekem a DR 350 régi vágyam MZ után azt akartam venni csak a haverok elcsábitottak, hogy vegyek túrázos mocit, mert ök sokat járnak túrázni és akkor én is mehetek velük. Ezért aztán DR 350 helyett lett a CBF 600.
Most viszont úgy érzem még egy darabig nem vágyom vissza az aszfalt utak nyüzsgésébe.
Inkább megvalósítom a régi vágyam (terepezés DR350).
Egyébként tapasztalatokrol DR 350-el kapcsolatban nincs infom, minden érdekel pozitivumok és negativumok is eggyaránt.
    

ztaki 242 2008. január 25. 20:33   Válasz erre: 239
én is nehéz vaggyok, mint az állat... oszt mégis élvezem az 50 köbös kategóriát is... Ld. Moped Rally-t...
Mert ennek a kategóriának megvan az a szépsége, hogy tényleg van ideje az embernek a tájba gyönyörködnie... Persze most nem a kihegyezett verseny technikára gondolok, mert azzal simán lehet úgy menni, mint a nagyobb 4T-kkel...
De ha tényleg olyan nézelõdõs nyugis, de azért mégsem szenvedõs endurózásra vágysz, akkor szerintem a 125 köbcentis 4T-s endurók világa lesz nálad a befutó... azok a motorok már mindent tudnak, amit tudni kell egy kényelmes endurózáshoz. Nem gyengék, alacsonysebességnél kifejezetten nyomatékosak... egyedül nagy sárban vagy mély homokban lehetne vele gondod... de oda meg gondolom úgy sem mészbe.
A dr350 inkább az olyan túrákra való, ahol már számít a sebesség és számíthatsz egy kis hárdozásra is...

Nekem vólt régebben 125-s 4T-m - több is... Kövesen egy fenékkel a leghosszabb táv betonon Szeged-Zalaegerszeg... kb. 5 óra alatt... és ez közel 400 km... Simán bírta... 90km/h körül van nekik a végsebességük, de azt akár utazóba is bírják... alig esznek 3, 3.5 litert százon... és rendszámosan is olcsok... Meg persze nem olyan büdösek mint a 2T-k. ;-)
    

pallogabi 241 2008. január 25. 20:04  
amugy egy 125 dt-vel is elég sokhelyre el lehet jutni (nemrég ezt nézegettem 2ik motornak), s alkatrész is, mitöbb rendszámosból választék is vanbelõle a használtpiacon dögivel.
a keverékkel nemkell szórakozni, mivel saját megának keveri a benzint, külön tartályban a benya, külön-ben az olaj
    

pallogabi 240 2008. január 25. 19:37   Válasz erre: 239
nyugi, énis közelebb vagyok a 110hez, mint a 100hoz, s nekemis volt totálkárratöréses balesetem, (elõtte rigáztam 4évet,simsonoztam 4évet, majd 3at mz-ztem és 2hónapot hondáztam, majd egy évet megint simsonoztam, és 4éve újra hondázok, meg mellette simsonozok, mert edzésnek nagyonklassz érzés azis, mikor az erõbeli hiányt a technikával, és a merészséggel pótolod :o) , valamint ha nagyképûen visszaülsz egy kis szimszonra,a kis pöttöm bebizonyítja, hogy habár a te kezedben a kormány, azért mégiscsak õ az úr )de tény terepen motorozgatás biztonságosabb, egy idõ után...habár kiki maga dönti el
    

lalibalu 239 2008. január 25. 19:24   Válasz erre: 231
Hát azért azt tudni kell hogy 100+kiló vok és a Simsonos MZs korszakon már tul vok, volt egy CBF600-as Hondám amíg egy figyelmetlen autós ki nem ütötte alólam, még ma is ennek az esetnek az utóhatásaitól szenvedek, még vár rám egy térdmûtét, és ha majd ebböl is felgyógyultam, majd akkor akarok venni egy endúrót. Talán a földutakon biztonságosabb! Az idén már két halálos motorbaleset volt és még hol a szezon!? Azért a motoros túrázásrol még nem mondtam le mert sok szép helyen jártam amig megvolt a gép, de kezdetnek jólessz egykis endúrózás, olyan helyen ahol nincs forgalom. A mi környékünkön még nem nagyon vannak, zöldek jól ismerem a környéket. Ahol nem lehet, ott meg úgysem motorozok. :)
    

pallogabi 238 2008. január 25. 19:17   Válasz erre: 236
elõ mopedtúra holnap, a múltheti tracken?
én benne vok:D
    

tibierdrol 237 2008. január 25. 18:25  
A váltókart csak úgy lehet elhagyni ha nincs benne a csavar. Állításhoz is teljesen ki kell csavarni és kivenni, mert a tengelyen középtályon hiányoznak a recék és emiatt nem lehet lehúzni a váltókart ha csak meg van lazítva a csavar. Most ez így lehet hogy érthetetlen, de ha szétszeded rögtön látod hogy mi hogy van :o)
    

berobi 236 2008. január 25. 18:23   Válasz erre: 235
jó, hogy mondod, holnap veretek is egyet az itt lévõ piaggioddal :))))
    

ztaki 235 2008. január 25. 17:56   Válasz erre: 231
igy van - taki annyira élvezte a derbizést, hogy az alföldön ezentúl csak azzal fog járni... :-)))
Majd kicsit rágyúrok és ezzel szivatom a nagyokat... :-))


Ma néztem a piaggio bravomat is... annak is kéne már egy túra!
    

pallogabi 234 2008. január 25. 17:54   Válasz erre: 233
mongyuk, ha egy dr350et generálozni kell, az már nemvalami bíztató, de hátha jól megcsinálták...
    

pallogabi 233 2008. január 25. 17:52  
ezis 460, és berúgós, és relatív szépnek tûnik http://kepesmotor.hu/suzuki/i?p=43610&c=3556&st=dr%20350
    

pallogabi 232 2008. január 25. 17:50   Válasz erre: 227
amugy kb 460e-ért láttam ubu-rencámosmûszakis kék dr350s-et (mitas e-07 garnitúra gumival) fél éve-egy futár kínálta, azok bedig nemigen járnak terepre a dr-el (mert nekik munkagépnek pl nagyonklassz), igaz, berúgós volt:( de nekem tetszett volna...
    

pallogabi 231 2008. január 25. 17:46   Válasz erre: 226
dr350 is klassz gép, dekell neked egyáltalán a 350? kisebbel is egész jól ellehet motorozgatni, és itta motorozgatáson van a hangsúly, nempedig a hárdendúrón

pl taki is élvezetesen moccozik a derbi 50-el, s ma énis egész jót mentem az 50es simsonnal (nem 100%ban földúton, akad ahol nemisvolt út :D) , mitöbb, ha túristákkal telitûzdelt utakon zöldbeöltözve (jágerszerûen) simsonnal járkálsz, még akár, ha lefullad a gép,még be is tolnak téged a zöldikék, nemhogy hátbaverjenek valami fahusánggal :DDD
    

Sada88 230 2008. január 25. 16:49   Válasz erre: 228
görcsölök mert már egyszer leesett :D nem merek hozzányúlni majd Boci megvizsgálja :)
    

berobi 229 2008. január 25. 16:34   Válasz erre: 226
Jaja, ez tuti rendszámtalan, de ha rákeresel valamelyik használtmotoros oldalon, az enduroknál ki szokták emelni, ha rendszámos. Ha nincs leírva, akkor az nem az.
    

berobi 228 2008. január 25. 16:29   Válasz erre: 218
nem tudom, egy ilyen apróságon miért görcsölsz, állítasz rajta, aztán ha úgy meg túl fennt van, vissza állítod. jó az ám, ha befér alá a csizma.
    

ess 227 2008. január 25. 16:07   Válasz erre: 226
Szinte biztos vok benne hogy csak hobbi célra van, és nincs rendszáma.
    

lalibalu 226 2008. január 25. 15:42   Válasz erre: 223
Ezt például tavaj láttam hirdetésben, de akkor még csak jáccadoztam a gondolattal, hogy kéne venni egy ilyet! 320e ért volt hirdetve. 1994 10. havi, bár nem tudom hogy rendszámos e vagy sem.
    

ztaki 225 2008. január 25. 15:22   Válasz erre: 223
az elsõ 2T-m 4T akart lenni..
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22117