15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Honda Dominator

Brozon1 15889 2021. december 29. 16:17   Válasz erre: 15888
however they may be also relatable matters we've got all stated, or wanted to mention, or knew we would by no means dare say out loud. it is cathartic to watch, frequently in exaggerated form, arguments maximum of us either stay via or strive difficult to keep away from in fact.

<a href=https://www.canadaescortshub.com>https://www.canadaescortshub.com</a>
[url=https://www.canadaescortshub.com]https://www.canadaescortshub.com[/url]
    

kanyar 15888 2021. január 24. 20:12   Válasz erre: 15887
Van olyan hibálya amit lehet javítani.
    

TPG 15887 2019. július 8. 12:08   Válasz erre: 15885
CDI javítható vagy csak cserélni lehet?
    

Spapa 15886 2019. április 18. 10:51  
dom
    

TPG 15885 2019. április 8. 15:25  
92'-93-as karburátor és a 97-es között van különbség? A 97-es motoromon a hideg indító elromlott, és találtam egy 92'-93', amit bontanak.
    

TPG 15884 2019. április 6. 18:23  
Sziasztok,

Olvastam róla, hogy meglehet oldami a dekompresszor kiiktatását, de azt nem hogy hogyan! Tudna valaki linkelni egy leírást?
    

Spapa 15883 2019. április 1. 18:13  
f
    

TPG 15882 2019. március 21. 11:24   Válasz erre: 15881
Köszönöm a válaszodat.
    

SZICSU 15881 2019. március 21. 06:29   Válasz erre: 15880
Ha fojtott verzió,akkor a szívócsonk van félig beöntve,és a karbi átfúvókázva...
    

TPG 15880 2019. március 20. 11:04  
Olvastam a típus kódról.
ZDC RD 08 A OVF 2.....
ha Svájci akkor:
ZDC RD 08 B OVF 2...
Az én motoromnak :
ZDC RD 08 C OVF2...

Valaki meg tudja mondani mi a különbség?
Csak gyanítom, hogy 18kw-os és lehet ezért?
Ha így van , hogy lehetséges a folytás kiszedése, vissza alakítása?
    

TPG 15878 2019. március 16. 11:35  
Sziasztok,

Keresek szerelőt a Dominátoromhoz.
Ha valaki tudna ajánlani, azt nagyon megköszönöm!
Jöhet privátban is.

Köszönöm
    

Spapa 15877 2019. március 11. 11:05  
f
    

Bill83 15876 2019. március 5. 10:28   Válasz erre: 15875
Supertrapp kipufogó , gyári légszűrőház kn szűrővel.
Stage 1 es vezértengely 670 re van fúrva, az alacsonyabb kompressziójú dugóval.
    

kanyar 15875 2019. március 4. 22:26   Válasz erre: 15874
Szia!
Milyen rendszered van?
kipu, légszűrő?
    

Bill83 15874 2019. március 4. 22:21   Válasz erre: 15873
szia

Igen elírtam mikuni tm40 az
csak a fúvóka méretek valószínűleg nem a jók annyira
    

kanyar 15873 2019. március 4. 22:17   Válasz erre: 15872
Az FCR az Keihin nem Mikuni.
Akkor mijen van fenn?
Az FCR-t add el és vegyél Mikunit! Az jó lessz a mocidhoz. De ne használtat.
    

Bill83 15872 2019. február 20. 14:52  
Sziasztok

Fx650 motoromon mikuni fcr karbi van. Több helyen próbálták beállítani de csak nincs alapjárat a motoron.
Ha valaki tudja Kanyar elérhetőségét vagy valaki olyan szakemberét aki tudna segíteni a problémámba akkor kérlek írjatok!

Nagyon köszi!!!
    

kanyar 15871 2019. február 3. 20:09   Válasz erre: 15870
Akkor valoszinüleg beállitasi problema miatt indul nehezen fél melegen.
Ha a csapoknal van oldalankent 0,15-02mm val, akkor megbizhato.
    

MadMax1456 15870 2019. január 28. 17:43   Válasz erre: 15869
Kompressziót a szerviz könyve alapján néztem, a jobb oldali szelephézagot kb 1mm-re állítottam, majd teli gázzal önindítóztam. Az akksi meg sem tudta tekerni, így megbikáztam. Hengert letakarítottam, nem veszélyesen eszi az olaját, 2-4 decit kell tölteni egy periódus (3000km) alatt. Gyertyát NGK iridium DPR8EIX-9 –et raktam bele, könnyebben indul vele. A hengerfej csavarokat végül kicseréltem. A műhelyben utána érdeklődtem mennyit vettek le de nem tudták pontosan, azt közölték csak, hogy 1 százados lépésekben haladnak. A karbi, légszűrő és kipufogó eredeti gyári. Egy újabb probléma merült fel. A vez. láncból szétszedett verziót vettem (Morse). Összeillesztésnél az alábbi eredményem lett. Megbízható ebben az állapotban? Kb a másik oldala is ilyen. 2 összenyomót is vettem, de nagyon silány minőségűek voltak, így egy kicsit át kellet alakítani. Ha újra kell csinálnom milyen összeillesztőt tudtok ajánlani?
Köszönöm
    

kanyar 15869 2019. január 28. 15:15   Válasz erre: 15867
Az a 12,1 bár nagyon jó, ha a 3. nyomásra tudja, viszont ezt dekompresszor nélkül. gondolom kiszedték, és betakarták az olajfuratát.?
A henger jól néz ki, viszont a dugó túl kokszosnak tűnik! Eszi az olajat?
Gyertya milyen van benne?
Én nem cserélném ki a hengerfej csavarokat.
A hengerfej síkolás max 0,2mm-ig jó, utána hamarabb szólal meg a lánc. Gépműhelyeknek mániája a síkolás, mert több pénzt lehet kérni.
Milyen karbi beállításod van , milyen kipufogó, milyen légszűrő?
    

MadMax1456 15867 2019. január 5. 19:42   Válasz erre: 15863
Szia!
Kompresszió mérve 175 psi.
A motorból hallatszott egy kis csörgés is és megnéztem a vez láncot, a keréken lehett emelni rajta így a csere mellett döntöttem. A hengerfejet sajna le kellett szedjem mert a szelepfedél egyik csavarját beleszakítottam, a kiszedést műhelyre bíztam. Ezen kívül átnézték, megtakarították és síkolást végeztek rajta. Itt lenne rögtön egy kérdésem: Új hengerfejcsavarokat kell használnom visszarakásnál? Utánakérdezve mindenki az újat javasolta.Ha már lekaptam a fejet akkor ránéztem a hengerre is. A kép alapján mit javasoltok?
    

kanyar 15866 2018. december 27. 22:17  
Ez sem rossz:
http://www.kekhold.hu/12090-p-6062.html
    

Jani55 15865 2018. november 30. 21:34  
Aktuális: Szinte minden méretben... https://www.youtube.com/watch?time_continue=195&v=EW4DOgtjS24
    

kanyar 15864 2018. november 10. 22:49   Válasz erre: 15862
Ő sem tudja.
    

kanyar 15863 2018. november 10. 22:40   Válasz erre: 15860
Mérd meg a kompressziót!
    

SZICSU 15862 2018. november 7. 20:38   Válasz erre: 15861
Mi megint??????
    

KTib962 15861 2018. november 7. 14:43  
Már megint...
    

MadMax1456 15860 2018. október 31. 18:31  
Sziasztok!
NX 650-esem olajhőmérséklet 60-80 C fok között nehezen indul, pontosabban sehogy sem, alatta fölötte pöccintésre. Szelephézag volt állítva. Mi lehet még probléma? 40 ezer van a gépben, erőre rendben van. Olajat szűrőt mindig időben cserélem. Üdv.
    

whatsupp 15859 2018. június 15. 14:57   Válasz erre: 15858
koszonom
    

SZICSU 15858 2018. június 13. 19:33   Válasz erre: 15857
A Kiput 0.15-re állítsd.Az enyém is fúrt!;-)
    

whatsupp 15857 2018. június 13. 08:03   Válasz erre: 15856
Szia. Köszönöm a választ és ez akkor jo a felfurt 670 hez is? Mert mintha ez lenne a gyari ertek.
    

SZICSU 15856 2018. június 12. 20:29   Válasz erre: 15854
Szívó 0.10,kipu 0.12-0.15;-)
    

whatsupp 15854 2018. június 12. 12:55  
Sziasztok

Egy kis segitseget szeretnek kerni. Van egy honda fmx 650 (dominato utanzat) amit a kanyarmerter szerelet es furt fel 670-re. Mar nem emlekszek a szelep hezag tavolsagra illetve Kanyarmeternek az elerehtosegeit se tudom (nem talalom sehol). valamelyik infoval ki tudnatok segiteni. Koszonom
    

SZICSU 15853 2018. május 16. 00:33   Válasz erre: 15852
Blokkban...:-)
    

SZICSU 15852 2018. május 16. 00:32   Válasz erre: 15851
Ez a probléma azokat érinti,amelyik blokkba nincs olaj,vagy nincs betartva az olajcsere periódus...;-)
    

MadMax1456 15851 2018. május 14. 07:28  
Sziasztok!
Egy hengerfej problémát szeretnék említeni, ami a legtöbb RFVC motort érintheti. Ez a kényes pont a vezérműtengely hengerfejben felfekvő középső váll találkozásánál van. Mennyire gyakori ez a probléma, milyen tényezők okozhatják ezt?
    

SZICSU 15850 2017. augusztus 5. 14:03  
Csak,hogy mozogjon a fórum....-)
    

kisfeher74 15849 2017. augusztus 2. 23:57  
Sziasztok!

Kérdésem, hogy ilyen nagy melegben durroghat-e menetközben gáz visszaengedés után, vagy valami szerkezeti probléma van.
Iridiumos gyertya volt eddig benne, de kicseréltem simára, lehet-e ettől a durrogás.

Előre is köszönöm!
    

SZICSU 15848 2017. március 21. 20:28   Válasz erre: 15847
Lövésem sincs...
    

Vattay 15847 2017. március 21. 14:10  
Sziasztok!
Van különbség a 650-es és az 500-as Dominator szívócsonkja között? A gumi csőről lenne szó, ami a karbi és a henger között van.
Sajnos sehol nem találok NX500-hoz ilyen szívócsonkot, és valaki bogarat ültetett a fülembe, hogy nem fog működni a 650-essel.
Esetleg ha van valakinek ilyen szívócsonkja, és megszabadulna tőle, dobjon egy üzenetet!
    

tamiki 15846 2016. december 24. 16:55   Válasz erre: 15845
Na mondom ez nem nekem szól!

Hölgy nem vagyok :-)
Úr sem vagyok :-(

Jaa, Hát dehogynem! Hát kik motoroznak az Uralkodó-val??!! Ha nem az Urak! ;-))))


BOLDOG KARÁCSONYT!!!!!


    

SZICSU 15845 2016. december 24. 01:24  
Békés,boldog Karácsonyt hölgyek,urak!!!:-)
    

kanyar 15844 2016. december 11. 11:25   Válasz erre: 15843
Igen
    

Siki92 15843 2016. december 9. 07:48  
Köszi! Evjarat fuggo a dolog, vagy azon belul is valtozhat?
    

kanyar 15842 2016. december 5. 21:29   Válasz erre: 15841
Két féle szelepszárvezetõhüvej véggel készültek. Ki kell választani az odavalót.

    

Siki92 15841 2016. december 4. 21:41  
Tomites keszletben miert van ketfele szelepszar szimering? Mi a kulonbseg, melyik a jobb? Koszonom!
    

kanyar 15840 2016. december 4. 18:54   Válasz erre: 15838
Nem!

    

SZICSU 15839 2016. december 4. 18:40   Válasz erre: 15838
:-)))
    

tamiki 15838 2016. december 4. 12:36   Válasz erre: 15837
Vetté vón Dominatort... :))))))
    

Okta 15837 2016. december 4. 10:22  
Hi! Kanyarról tud valaki valamit? Nem válaszol itt sem, telefonja kikapcsolva... Köszi
    

SZICSU 15836 2016. november 30. 18:47   Válasz erre: 15835
így ne használd,mert rövid idõn belül vehetsz rá hengerfejet is...
Bontottba nem sok esélyed van,hogy találsz,de bármelyik Honda márkaszervizben megveheted.
Én a Szallerbecknél vettem õket...
    

Vattay 15835 2016. november 30. 14:51  
Sziasztok!
1988-as évjáratú NX500-as Dominatorhoz keresek úgy nevezett "insulator-t", ami a karbi és a henger között lévõ gumi összekötõ. Az enyém közel 30 év alatt elrepedt az alján és fals levegõt szív, ezért néha menet közben leáll a motor...
Úgy tudom, hogy a 650-esé nem jó hozzá, de kérem javítsatok ki, ha tévedek.
Szívesen fogadok linkeket, vagy ajánlatot is, ha valaki rendelkezik ezzel az alkatrésszel.
    

tamiki 15834 2016. november 29. 20:32   Válasz erre: 15833
Köszi, kapcsolatban vagyok velük, meg is örültem mert mondta, hogy nemrég bontott rd08-ast, de mégsem :-(

    

bumer 15833 2016. november 29. 12:30   Válasz erre: 15832
Gerecsemotor a bontott alkatrészek tel szamot hivd szokott nekik lenni domi alkatrész üdv

    

tamiki 15832 2016. november 27. 07:26  
Ha valaki tudna olajcsövet ami a blokkból megy föl az olajtartályhoz, RD08-hoz, legyenszives jelezze! Én vagyok a vevõ! :-)
    

Okta 15831 2016. november 25. 14:06   Válasz erre: 15828
Szeretem a többfunkciós dolgokat: hangjelzõ készülék és önvédelmi fegyver 2 in 1

:-DDD
    

kanyar 15830 2016. november 24. 17:37   Válasz erre: 15828
Ez a saját?
    

SZICSU 15829 2016. november 23. 14:46   Válasz erre: 15828
Az enyém nem ilyen csorba...Nem csaptak vele senkit fejbe...:-)))
    

Okta 15828 2016. november 23. 12:46  
De te ilyet hordasz magadnál, nem? :)
    

SZICSU 15827 2016. november 22. 19:16   Válasz erre: 15823
Én jobb oldalról cserélem.Pedig én még a kürtöt is átraktam oda...:-)
    

tamiki 15826 2016. november 22. 07:50   Válasz erre: 15825
Hûtõm az van, amit ajánlottál.
A kérdés csak arra vonatkozott, hogy normál esetben sem egyszerû a gyertya kiszerelõ mutatvány, hátha még pluszba felkerül a hûtõ, h&#224;t ...(szerintem )
Az,hogy kerüljön a kipu csövek fölé :) a hûtõ fel nem merült. Az viszont igen, hogy le a szerszámos doboz helyére. Csak az meg megint nem igazán neki való hely.
    

kanyar 15825 2016. november 21. 20:48   Válasz erre: 15824
Olyan hûtõt kell fel tenni amitõl hozzá férsz! a jobb oldalon fûti a könyök! hehehe!

    

tamiki 15824 2016. november 21. 20:41   Válasz erre: 15823
Hát a másik oldalról, mert ami aggatott eddig olajcsõ az átalakitás után már nem fog és ki lehet szerelni jobbról is hehe

(gondolom én :-)
    

tamiki 15823 2016. november 21. 20:27  
Sziasztok!

Olajhûtõsöktõl kérdezném. Amikor Ti a kürt helyére rakjátok(baloldalra) az olajhûtõt, hogyan tudjátok kiszerelni a gyertyát? Úgy gondolom igencsak aggatna a hûtõ a mûveletnek. ?????
    

kanyar 15822 2016. november 5. 18:47   Válasz erre: 15821
Olcsóbb mint nálunk, de meg kell kérdezni. kell a tengelye is mert a görgõk koptatják. De le kell ellenõrizni.
    

Siki92 15821 2016. november 3. 22:32   Válasz erre: 15820
Érdemes inkább kintrõl rendelni?
    

kanyar 15820 2016. november 3. 21:45   Válasz erre: 15819
Ha hosszútávon akarod megoldani, vegyél ujjat.
http://www.cmsnl.com/honda-nx650-dominator-1991-m-european-direct-sales_model3899/partslist/E__0400.html#results
5-ös
    

Siki92 15819 2016. november 3. 21:09   Válasz erre: 15818
Koszi a segitseget! :)
1-2 milimétert tudok rajta emelni, a láncot mindenképpen cserélem.
T jelen van, megneztem többször is, pedig rendesen ment erzesre, ki is porgott. Beszamolok majd a fejleményekrõl, nem tudom elkepzelni, hogy mi lehet.
Feszítõ jonak tunik, nem enged visszafele. Viszont egy muanyag darab le van torve a belsejebol, ez gondolom igy cseres inkabb.
Alkatreszt honnan erdemes venni? :)
    

kanyar 15818 2016. november 3. 18:21   Válasz erre: 15816
Ha bemelegedés után elmúlik a zaj az feszítõ vagy lánc lehet, de akkor megtudod emelni a láncot a képen lévõ állapotban.
    

kanyar 15817 2016. november 3. 18:18   Válasz erre: 15816
Szia!
Ha normálisan kipörgött, nincs el rakva, mert 3500-4000 között,ledadogna. Az valszeg nem a TI hanem FI jelen van.
A vezláncot szétszedni még nem gond , de feszültség nélkül pontosan összerakni csak vezlánc szerelõ szerszámmal lehet. Biztonságosabb végtelenített láncot berakni, csak olajpumpát visszarakásnál légteleníteni kell.
    

Siki92 15816 2016. november 1. 16:19  
Sziasztok,

Tavasz óta van meg a motor, hidegen már akkor is kopogott/csörgött, mikor megvettem, de ahogy bemelegedett eltûnt mindig a zörgés. Halogattam mostanáig a szétszedést, de tavaszra rendbe akarom tenni. Azt gondoltam, hogy a dekompresszor és a vezérmûlánc adják ki a nem odaillõ hangot, viszont úgy látom, hogy egy foggal el van rakva a vezérlés. Találkoztatok már ilyennel, produkálhatta ez a problémát? Ilyen jól tûri a Dominator, ha elrakják a vezérlést? :)
Illetve, ha már vezérmûlánc...Van tapasztalatotok nittelt vezérmûlánccal? Vagy ne akarjak spórolni az idõn, szedjem szét inkább jobban a motort és ne bontsam meg a láncot?
Elõre is köszönöm a segítséget mindenkinek!
    

Okta 15815 2016. október 19. 22:02   Válasz erre: 15814
Azért (is) akartam motort olcsón venni, mert tudom, hogy milyen keveset fogom használni... :(
Erre a kevésre meg csak jó lesz. ;)
    

kanyar 15814 2016. október 19. 20:23   Válasz erre: 15811
Van egy Holló néven futó mostmár domis srác, Õ is DR-rel kezdte mert hát papiron erõsebb a dominál és ócsóbb. De a sok km motorozás mindezeket megcáfolta. És nem 50-60 ezer km-rõl beszélek mert az egy MZ-nek sem sok.
Kár.
    

Okta 15813 2016. október 17. 16:56  
Ha már így összejöttünk :) Kanyar: hogy állsz munkával? A Suzukit kellene átnézni és pár dolgot rendberakni rajta... Köszi
    

Balkan Bistro 15812 2016. október 17. 14:23   Válasz erre: 15811
Majd ha (neadjisten demégis) venned kell hozzá valamit meg fogod érteni...
    

Okta 15811 2016. október 17. 09:41   Válasz erre: 15809
Tényleg nagyon-nagyon köszönöm a sok tanácsot és segítséget, amit kaptam tõletek! Maradtam az egyhengernél és a Suzukinál végül...de nem Big lett, hanem DR650RSE :) Kialakításában nagyon hasonlít a Domira. :-DDD

Nem hibátlan a motor, de nem is fizettem érte sokat. ;) Jön a tél, lesz idõ rendberakni...

Kanyar, Almás-Szabó Ottó neve mond valamit neked vagy így nem igazán?

(Egy kis kitérõt tennék: mivel a jelenlegi piacot sikerült egész jól megismernem :D azt az észrevételem írnám ide, hogy szvsz a Dominatorok kicsit túl vannak árazva - ez nektek mondjuk csak jó és biztosan megvan az oka is, mert jó motor, de amit úgy nagyátlagban elkérnek érte, az szerintem picit sok. Nem vitatémaként írom, mert abszolút elfogadom - a piac beárazza a dolgokat.)
    

SZICSU 15810 2016. október 16. 20:18   Válasz erre: 15809
Levegõt,biztos!Legalábbis remélem...:-)))
    

kanyar 15809 2016. október 16. 20:07  
Okta! vettél már valamit?
    

SZICSU 15808 2016. október 9. 21:22   Válasz erre: 15807
Bizony!Nekem is bejött ez a megoldás...;-)
    

kanyar 15807 2016. október 9. 18:54   Válasz erre: 15805
Ez is egy megoldás!
    

kanyar 15806 2016. október 9. 18:53   Válasz erre: 15804
Van aki 7 év alatt megy ennyit, van aki 20év alatt sem! Van aki évente 70ezret.
    

Balkan Bistro 15805 2016. október 9. 07:44   Válasz erre: 15798
Vegyél olcsón egy motorhibásat, Kanyar bá' megújitja, az biztos rendben lesz!
    

SZICSU 15804 2016. október 9. 05:44   Válasz erre: 15803
Huszon éves gépeken 50000???
Habár vannak még csodák...:-)))
    

kanyar 15803 2016. október 8. 19:51   Válasz erre: 15802
Ha olyat talál hogy 40-50e km van benne annak gondos gazdánál legfeljebb féktárcsa-betét és lánc csere, gumi csere volt bontási ok.
    

SZICSU 15802 2016. október 8. 19:43   Válasz erre: 15800
A bontatlan blokkra egyre kevesebb a reális esély...
    

kanyar 15801 2016. október 8. 19:37   Válasz erre: 15799
Úgy van!!!!
    

kanyar 15800 2016. október 8. 19:37   Válasz erre: 15796
96-tól van erõsebb pumpa. Mindegy blokk szempontjából hogy melyiket veszed. Írtam, hogy szélvédelem szempontjából 92-95-ig plexivel. A többi mindegy, csak a blokk legyen bontatlan.
    

SZICSU 15799 2016. október 6. 19:45   Válasz erre: 15798
Ezzel nyírják ki õket...:-(((
    

Okta 15798 2016. október 6. 13:50   Válasz erre: 15797
Tegnap hívtam a 17-esre átfûzött elsõkerekût: kérdem, hogy mekkorát kapott a motor, hogy átalakította? Azt mondja, hogy semmi baja nem volt a motornak, csak neki így jobban tetszik és leér a lába, ezért fûzte át... Kérdem, milyen a blokk, mikor mit cserélt rajta? Nem volt még bontva a blokk, mindig minõségi olajat rakott bele, olyan négyezrenként cserélte...hmm, lehet nem tudja, hogy kicsit korábban kellett volna? :)))
    

SZICSU 15797 2016. október 6. 13:16   Válasz erre: 15796
Errõl nem tudok...Talán Kanyar.
Szerintem az olajszivattyúval nem nagyon van gond,esetleg a szelep tud xarakodni,és leereszti az olajat a vázból a blokkba...Illetve az elhanyagolt olajcsere miatt megy tönkre a legtöbb Domi...
Vásárláskor kérdezz rá,hogy hány kilométerenként cseréltek olajat.Ha azt mondják 6000,már ne is nagyon gondolkozz a vásárláson...
    

Okta 15796 2016. október 6. 05:58   Válasz erre: 15795
Persze, ezzel tisztában vagyok. ;)

De ha lehet, milyen évjáratból érdemes választani - pro és kontra.
Pl. az olajszivattyú módosítás mikor történt és mi is az pontosan? (Angol nyelvû oldalon olvastam és nem értem 100%)
    

SZICSU 15795 2016. október 6. 04:17   Válasz erre: 15794
Szerintem ne évjáratot nézz,hanem állapotot.
Át lehet,én is megcsináltam a terepesen.De ahhoz szét kell húzni a blokkot,váltótengelyt cserélni,megszerezni az összes cuccot,fogaskerék,rugó,berugótengely,oldaldekni stb....Nem egyszerû feladat!
    

Okta 15794 2016. október 5. 23:02   Válasz erre: 15793
Aha...sajnálom. :(

Általános tanács évjárat ügyben? Érdemes 92 utánit keresni és óvakodni az Olaszországban összeszereltektõl?
Volt valami újítás az olajszivattyúnál is valamikor, vagy rosszul tudom? 92 utánit át lehet alakítani berúgósra?
köszi
    

SZICSU 15793 2016. október 5. 22:42   Válasz erre: 15789
Sajnos már egyik sem:-(((
    

SZICSU 15792 2016. október 5. 22:40   Válasz erre: 15791
Ezek tûntek fel nekem is...Nincs hozzáfûznivalóm...:-)))
    

kanyar 15791 2016. október 5. 20:52   Válasz erre: 15789
Ja és 89-es USA model volt fekete, nem domi hanem NX felirattal. És ki van herélve a kipuja.
    

kanyar 15790 2016. október 5. 20:46   Válasz erre: 15789
Igen, max 91-es lehetne, mert 92-tõl 16l tank, elöl már a süllyesztett irányjelzõvel gyártották..
    

Okta 15789 2016. október 5. 16:45  
Szicsu, a Domi Klubos oldal nem müxik (vagy most melyk megy éppen aktuálisan :D )?
NX650 history érdekelne, hogy be tudjam azonosítani évjáratilag a mocikat - pl. ezt 93-asként hirdetik, de tudomásom szerint akkor már a süllyesztett irányjelzõsöket gyártották...
http://www.kepesmotor.hu/honda-enduro_krossz/p1695192&st=domi&mp=555555&nc=180

    

Okta 15788 2016. október 5. 05:37   Válasz erre: 15784
Mester, jövök neked pár sörrel, az biztos!!! :)
Domi vadászatra indulok... :D
    

kanyar 15787 2016. október 4. 23:15   Válasz erre: 15786
Csak ésssssszel!
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22124
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők