Brozon1 | 15889 | 2021. december 29. 16:17 | Válasz erre: 15888 |
however they may be also relatable matters we've got all stated, or wanted to mention, or knew we would by no means dare say out loud. it is cathartic to watch, frequently in exaggerated form, arguments maximum of us either stay via or strive difficult to keep away from in fact. <a href=https://www.canadaescortshub.com>https://www.canadaescortshub.com</a> [url=https://www.canadaescortshub.com]https://www.canadaescortshub.com[/url] |
TPG | 15885 | 2019. április 8. 15:25 |
92'-93-as karburátor és a 97-es között van különbség? A 97-es motoromon a hideg indító elromlott, és találtam egy 92'-93', amit bontanak.
|
TPG | 15884 | 2019. április 6. 18:23 |
Sziasztok, Olvastam róla, hogy meglehet oldami a dekompresszor kiiktatását, de azt nem hogy hogyan! Tudna valaki linkelni egy leírást? |
SZICSU | 15881 | 2019. március 21. 06:29 | Válasz erre: 15880 |
Ha fojtott verzió,akkor a szívócsonk van félig beöntve,és a karbi átfúvókázva...
|
TPG | 15880 | 2019. március 20. 11:04 |
Olvastam a típus kódról. ZDC RD 08 A OVF 2..... ha Svájci akkor: ZDC RD 08 B OVF 2... Az én motoromnak : ZDC RD 08 C OVF2... Valaki meg tudja mondani mi a különbség? Csak gyanítom, hogy 18kw-os és lehet ezért? Ha így van , hogy lehetséges a folytás kiszedése, vissza alakítása? |
TPG | 15878 | 2019. március 16. 11:35 |
Sziasztok, Keresek szerelőt a Dominátoromhoz. Ha valaki tudna ajánlani, azt nagyon megköszönöm! Jöhet privátban is. Köszönöm |
Bill83 | 15876 | 2019. március 5. 10:28 | Válasz erre: 15875 |
Supertrapp kipufogó , gyári légszűrőház kn szűrővel. Stage 1 es vezértengely 670 re van fúrva, az alacsonyabb kompressziójú dugóval. |
Bill83 | 15874 | 2019. március 4. 22:21 | Válasz erre: 15873 |
szia Igen elírtam mikuni tm40 az csak a fúvóka méretek valószínűleg nem a jók annyira |
kanyar | 15873 | 2019. március 4. 22:17 | Válasz erre: 15872 |
Az FCR az Keihin nem Mikuni. Akkor mijen van fenn? Az FCR-t add el és vegyél Mikunit! Az jó lessz a mocidhoz. De ne használtat. |
Bill83 | 15872 | 2019. február 20. 14:52 |
Sziasztok Fx650 motoromon mikuni fcr karbi van. Több helyen próbálták beállítani de csak nincs alapjárat a motoron. Ha valaki tudja Kanyar elérhetőségét vagy valaki olyan szakemberét aki tudna segíteni a problémámba akkor kérlek írjatok! Nagyon köszi!!! |
kanyar | 15871 | 2019. február 3. 20:09 | Válasz erre: 15870 |
Akkor valoszinüleg beállitasi problema miatt indul nehezen fél melegen. Ha a csapoknal van oldalankent 0,15-02mm val, akkor megbizhato. |
MadMax1456 | 15870 | 2019. január 28. 17:43 | Válasz erre: 15869 |
kanyar | 15869 | 2019. január 28. 15:15 | Válasz erre: 15867 |
Az a 12,1 bár nagyon jó, ha a 3. nyomásra tudja, viszont ezt dekompresszor nélkül. gondolom kiszedték, és betakarták az olajfuratát.? A henger jól néz ki, viszont a dugó túl kokszosnak tűnik! Eszi az olajat? Gyertya milyen van benne? Én nem cserélném ki a hengerfej csavarokat. A hengerfej síkolás max 0,2mm-ig jó, utána hamarabb szólal meg a lánc. Gépműhelyeknek mániája a síkolás, mert több pénzt lehet kérni. Milyen karbi beállításod van , milyen kipufogó, milyen légszűrő? |
MadMax1456 | 15867 | 2019. január 5. 19:42 | Válasz erre: 15863 |
Jani55 | 15865 | 2018. november 30. 21:34 |
Aktuális: Szinte minden méretben... https://www.youtube.com/watch?time_continue=195&v=EW4DOgtjS24
|
MadMax1456 | 15860 | 2018. október 31. 18:31 |
Sziasztok! NX 650-esem olajhőmérséklet 60-80 C fok között nehezen indul, pontosabban sehogy sem, alatta fölötte pöccintésre. Szelephézag volt állítva. Mi lehet még probléma? 40 ezer van a gépben, erőre rendben van. Olajat szűrőt mindig időben cserélem. Üdv. |
whatsupp | 15857 | 2018. június 13. 08:03 | Válasz erre: 15856 |
Szia. Köszönöm a választ és ez akkor jo a felfurt 670 hez is? Mert mintha ez lenne a gyari ertek.
|
whatsupp | 15854 | 2018. június 12. 12:55 |
Sziasztok Egy kis segitseget szeretnek kerni. Van egy honda fmx 650 (dominato utanzat) amit a kanyarmerter szerelet es furt fel 670-re. Mar nem emlekszek a szelep hezag tavolsagra illetve Kanyarmeternek az elerehtosegeit se tudom (nem talalom sehol). valamelyik infoval ki tudnatok segiteni. Koszonom |
SZICSU | 15852 | 2018. május 16. 00:32 | Válasz erre: 15851 |
Ez a probléma azokat érinti,amelyik blokkba nincs olaj,vagy nincs betartva az olajcsere periódus...;-)
|
MadMax1456 | 15851 | 2018. május 14. 07:28 |
kisfeher74 | 15849 | 2017. augusztus 2. 23:57 |
Sziasztok! Kérdésem, hogy ilyen nagy melegben durroghat-e menetközben gáz visszaengedés után, vagy valami szerkezeti probléma van. Iridiumos gyertya volt eddig benne, de kicseréltem simára, lehet-e ettől a durrogás. Előre is köszönöm! |
Vattay | 15847 | 2017. március 21. 14:10 |
tamiki | 15846 | 2016. december 24. 16:55 | Válasz erre: 15845 |
Na mondom ez nem nekem szól! Hölgy nem vagyok :-) Úr sem vagyok :-( Jaa, Hát dehogynem! Hát kik motoroznak az Uralkodó-val??!! Ha nem az Urak! ;-)))) BOLDOG KARÁCSONYT!!!!! |
kanyar | 15842 | 2016. december 5. 21:29 | Válasz erre: 15841 |
Két féle szelepszárvezetõhüvej véggel készültek. Ki kell választani az odavalót. |
Siki92 | 15841 | 2016. december 4. 21:41 |
Tomites keszletben miert van ketfele szelepszar szimering? Mi a kulonbseg, melyik a jobb? Koszonom!
|
Okta | 15837 | 2016. december 4. 10:22 |
Hi! Kanyarról tud valaki valamit? Nem válaszol itt sem, telefonja kikapcsolva... Köszi
|
SZICSU | 15836 | 2016. november 30. 18:47 | Válasz erre: 15835 |
így ne használd,mert rövid idõn belül vehetsz rá hengerfejet is... Bontottba nem sok esélyed van,hogy találsz,de bármelyik Honda márkaszervizben megveheted. Én a Szallerbecknél vettem õket... |
Vattay | 15835 | 2016. november 30. 14:51 |
tamiki | 15834 | 2016. november 29. 20:32 | Válasz erre: 15833 |
Köszi, kapcsolatban vagyok velük, meg is örültem mert mondta, hogy nemrég bontott rd08-ast, de mégsem :-( |
bumer | 15833 | 2016. november 29. 12:30 | Válasz erre: 15832 |
Gerecsemotor a bontott alkatrészek tel szamot hivd szokott nekik lenni domi alkatrész üdv |
tamiki | 15832 | 2016. november 27. 07:26 |
Ha valaki tudna olajcsövet ami a blokkból megy föl az olajtartályhoz, RD08-hoz, legyenszives jelezze! Én vagyok a vevõ! :-)
|
Okta | 15831 | 2016. november 25. 14:06 | Válasz erre: 15828 |
Szeretem a többfunkciós dolgokat: hangjelzõ készülék és önvédelmi fegyver 2 in 1 :-DDD |
SZICSU | 15829 | 2016. november 23. 14:46 | Válasz erre: 15828 |
Az enyém nem ilyen csorba...Nem csaptak vele senkit fejbe...:-)))
|
SZICSU | 15827 | 2016. november 22. 19:16 | Válasz erre: 15823 |
Én jobb oldalról cserélem.Pedig én még a kürtöt is átraktam oda...:-)
|
tamiki | 15826 | 2016. november 22. 07:50 | Válasz erre: 15825 |
Hûtõm az van, amit ajánlottál. A kérdés csak arra vonatkozott, hogy normál esetben sem egyszerû a gyertya kiszerelõ mutatvány, hátha még pluszba felkerül a hûtõ, hàt ...(szerintem ) Az,hogy kerüljön a kipu csövek fölé :) a hûtõ fel nem merült. Az viszont igen, hogy le a szerszámos doboz helyére. Csak az meg megint nem igazán neki való hely. |
kanyar | 15825 | 2016. november 21. 20:48 | Válasz erre: 15824 |
Olyan hûtõt kell fel tenni amitõl hozzá férsz! a jobb oldalon fûti a könyök! hehehe! |
tamiki | 15824 | 2016. november 21. 20:41 | Válasz erre: 15823 |
Hát a másik oldalról, mert ami aggatott eddig olajcsõ az átalakitás után már nem fog és ki lehet szerelni jobbról is hehe (gondolom én :-) |
tamiki | 15823 | 2016. november 21. 20:27 |
Sziasztok! Olajhûtõsöktõl kérdezném. Amikor Ti a kürt helyére rakjátok(baloldalra) az olajhûtõt, hogyan tudjátok kiszerelni a gyertyát? Úgy gondolom igencsak aggatna a hûtõ a mûveletnek. ????? |
kanyar | 15822 | 2016. november 5. 18:47 | Válasz erre: 15821 |
Olcsóbb mint nálunk, de meg kell kérdezni. kell a tengelye is mert a görgõk koptatják. De le kell ellenõrizni.
|
kanyar | 15820 | 2016. november 3. 21:45 | Válasz erre: 15819 |
Ha hosszútávon akarod megoldani, vegyél ujjat. http://www.cmsnl.com/honda-nx650-dominator-1991-m-european-direct-sales_model3899/partslist/E__0400.html#results 5-ös |
Siki92 | 15819 | 2016. november 3. 21:09 | Válasz erre: 15818 |
kanyar | 15818 | 2016. november 3. 18:21 | Válasz erre: 15816 |
Ha bemelegedés után elmúlik a zaj az feszítõ vagy lánc lehet, de akkor megtudod emelni a láncot a képen lévõ állapotban.
|
kanyar | 15817 | 2016. november 3. 18:18 | Válasz erre: 15816 |
Szia! Ha normálisan kipörgött, nincs el rakva, mert 3500-4000 között,ledadogna. Az valszeg nem a TI hanem FI jelen van. A vezláncot szétszedni még nem gond , de feszültség nélkül pontosan összerakni csak vezlánc szerelõ szerszámmal lehet. Biztonságosabb végtelenített láncot berakni, csak olajpumpát visszarakásnál légteleníteni kell. |
Siki92 | 15816 | 2016. november 1. 16:19 |
Okta | 15815 | 2016. október 19. 22:02 | Válasz erre: 15814 |
Azért (is) akartam motort olcsón venni, mert tudom, hogy milyen keveset fogom használni... :( Erre a kevésre meg csak jó lesz. ;) |
kanyar | 15814 | 2016. október 19. 20:23 | Válasz erre: 15811 |
Van egy Holló néven futó mostmár domis srác, Õ is DR-rel kezdte mert hát papiron erõsebb a dominál és ócsóbb. De a sok km motorozás mindezeket megcáfolta. És nem 50-60 ezer km-rõl beszélek mert az egy MZ-nek sem sok. Kár. |
Okta | 15813 | 2016. október 17. 16:56 |
Ha már így összejöttünk :) Kanyar: hogy állsz munkával? A Suzukit kellene átnézni és pár dolgot rendberakni rajta... Köszi
|
Balkan Bistro | 15812 | 2016. október 17. 14:23 | Válasz erre: 15811 |
Majd ha (neadjisten demégis) venned kell hozzá valamit meg fogod érteni...
|
Okta | 15811 | 2016. október 17. 09:41 | Válasz erre: 15809 |
Tényleg nagyon-nagyon köszönöm a sok tanácsot és segítséget, amit kaptam tõletek! Maradtam az egyhengernél és a Suzukinál végül...de nem Big lett, hanem DR650RSE :) Kialakításában nagyon hasonlít a Domira. :-DDD Nem hibátlan a motor, de nem is fizettem érte sokat. ;) Jön a tél, lesz idõ rendberakni... Kanyar, Almás-Szabó Ottó neve mond valamit neked vagy így nem igazán? (Egy kis kitérõt tennék: mivel a jelenlegi piacot sikerült egész jól megismernem :D azt az észrevételem írnám ide, hogy szvsz a Dominatorok kicsit túl vannak árazva - ez nektek mondjuk csak jó és biztosan megvan az oka is, mert jó motor, de amit úgy nagyátlagban elkérnek érte, az szerintem picit sok. Nem vitatémaként írom, mert abszolút elfogadom - a piac beárazza a dolgokat.) |
kanyar | 15806 | 2016. október 9. 18:53 | Válasz erre: 15804 |
Van aki 7 év alatt megy ennyit, van aki 20év alatt sem! Van aki évente 70ezret.
|
Balkan Bistro | 15805 | 2016. október 9. 07:44 | Válasz erre: 15798 |
Vegyél olcsón egy motorhibásat, Kanyar bá' megújitja, az biztos rendben lesz!
|
SZICSU | 15804 | 2016. október 9. 05:44 | Válasz erre: 15803 |
Huszon éves gépeken 50000??? Habár vannak még csodák...:-))) |
kanyar | 15803 | 2016. október 8. 19:51 | Válasz erre: 15802 |
Ha olyat talál hogy 40-50e km van benne annak gondos gazdánál legfeljebb féktárcsa-betét és lánc csere, gumi csere volt bontási ok.
|
SZICSU | 15802 | 2016. október 8. 19:43 | Válasz erre: 15800 |
A bontatlan blokkra egyre kevesebb a reális esély...
|
kanyar | 15800 | 2016. október 8. 19:37 | Válasz erre: 15796 |
96-tól van erõsebb pumpa. Mindegy blokk szempontjából hogy melyiket veszed. Írtam, hogy szélvédelem szempontjából 92-95-ig plexivel. A többi mindegy, csak a blokk legyen bontatlan.
|
Okta | 15798 | 2016. október 6. 13:50 | Válasz erre: 15797 |
Tegnap hívtam a 17-esre átfûzött elsõkerekût: kérdem, hogy mekkorát kapott a motor, hogy átalakította? Azt mondja, hogy semmi baja nem volt a motornak, csak neki így jobban tetszik és leér a lába, ezért fûzte át... Kérdem, milyen a blokk, mikor mit cserélt rajta? Nem volt még bontva a blokk, mindig minõségi olajat rakott bele, olyan négyezrenként cserélte...hmm, lehet nem tudja, hogy kicsit korábban kellett volna? :)))
|
SZICSU | 15797 | 2016. október 6. 13:16 | Válasz erre: 15796 |
Errõl nem tudok...Talán Kanyar. Szerintem az olajszivattyúval nem nagyon van gond,esetleg a szelep tud xarakodni,és leereszti az olajat a vázból a blokkba...Illetve az elhanyagolt olajcsere miatt megy tönkre a legtöbb Domi... Vásárláskor kérdezz rá,hogy hány kilométerenként cseréltek olajat.Ha azt mondják 6000,már ne is nagyon gondolkozz a vásárláson... |
Okta | 15796 | 2016. október 6. 05:58 | Válasz erre: 15795 |
Persze, ezzel tisztában vagyok. ;) De ha lehet, milyen évjáratból érdemes választani - pro és kontra. Pl. az olajszivattyú módosítás mikor történt és mi is az pontosan? (Angol nyelvû oldalon olvastam és nem értem 100%) |
SZICSU | 15795 | 2016. október 6. 04:17 | Válasz erre: 15794 |
Szerintem ne évjáratot nézz,hanem állapotot. Át lehet,én is megcsináltam a terepesen.De ahhoz szét kell húzni a blokkot,váltótengelyt cserélni,megszerezni az összes cuccot,fogaskerék,rugó,berugótengely,oldaldekni stb....Nem egyszerû feladat! |
Okta | 15794 | 2016. október 5. 23:02 | Válasz erre: 15793 |
Aha...sajnálom. :( Általános tanács évjárat ügyben? Érdemes 92 utánit keresni és óvakodni az Olaszországban összeszereltektõl? Volt valami újítás az olajszivattyúnál is valamikor, vagy rosszul tudom? 92 utánit át lehet alakítani berúgósra? köszi |
SZICSU | 15792 | 2016. október 5. 22:40 | Válasz erre: 15791 |
Ezek tûntek fel nekem is...Nincs hozzáfûznivalóm...:-)))
|
kanyar | 15791 | 2016. október 5. 20:52 | Válasz erre: 15789 |
Ja és 89-es USA model volt fekete, nem domi hanem NX felirattal. És ki van herélve a kipuja.
|
kanyar | 15790 | 2016. október 5. 20:46 | Válasz erre: 15789 |
Igen, max 91-es lehetne, mert 92-tõl 16l tank, elöl már a süllyesztett irányjelzõvel gyártották..
|
Okta | 15789 | 2016. október 5. 16:45 |
Szicsu, a Domi Klubos oldal nem müxik (vagy most melyk megy éppen aktuálisan :D )? NX650 history érdekelne, hogy be tudjam azonosítani évjáratilag a mocikat - pl. ezt 93-asként hirdetik, de tudomásom szerint akkor már a süllyesztett irányjelzõsöket gyártották... http://www.kepesmotor.hu/honda-enduro_krossz/p1695192&st=domi&mp=555555&nc=180 |
Okta | 15788 | 2016. október 5. 05:37 | Válasz erre: 15784 |
Mester, jövök neked pár sörrel, az biztos!!! :) Domi vadászatra indulok... :D |