TPG | 15885 | April 8, 2019, 3:25 p.m. |
92'-93-as karburátor és a 97-es között van különbség? A 97-es motoromon a hideg indító elromlott, és találtam egy 92'-93', amit bontanak.
|
TPG | 15884 | April 6, 2019, 6:23 p.m. |
Sziasztok, Olvastam róla, hogy meglehet oldami a dekompresszor kiiktatását, de azt nem hogy hogyan! Tudna valaki linkelni egy leírást? |
SZICSU | 15881 | March 21, 2019, 6:29 a.m. | reply to: 15880 |
Ha fojtott verzió,akkor a szívócsonk van félig beöntve,és a karbi átfúvókázva...
|
TPG | 15880 | March 20, 2019, 11:04 a.m. |
Olvastam a típus kódról. ZDC RD 08 A OVF 2..... ha Svájci akkor: ZDC RD 08 B OVF 2... Az én motoromnak : ZDC RD 08 C OVF2... Valaki meg tudja mondani mi a különbség? Csak gyanítom, hogy 18kw-os és lehet ezért? Ha így van , hogy lehetséges a folytás kiszedése, vissza alakítása? |
TPG | 15878 | March 16, 2019, 11:35 a.m. |
Sziasztok, Keresek szerelőt a Dominátoromhoz. Ha valaki tudna ajánlani, azt nagyon megköszönöm! Jöhet privátban is. Köszönöm |
Bill83 | 15876 | March 5, 2019, 10:28 a.m. | reply to: 15875 |
Supertrapp kipufogó , gyári légszűrőház kn szűrővel. Stage 1 es vezértengely 670 re van fúrva, az alacsonyabb kompressziójú dugóval. |
Bill83 | 15874 | March 4, 2019, 10:21 p.m. | reply to: 15873 |
szia Igen elírtam mikuni tm40 az csak a fúvóka méretek valószínűleg nem a jók annyira |
kanyar | 15873 | March 4, 2019, 10:17 p.m. | reply to: 15872 |
Az FCR az Keihin nem Mikuni. Akkor mijen van fenn? Az FCR-t add el és vegyél Mikunit! Az jó lessz a mocidhoz. De ne használtat. |
Bill83 | 15872 | Feb. 20, 2019, 2:52 p.m. |
Sziasztok Fx650 motoromon mikuni fcr karbi van. Több helyen próbálták beállítani de csak nincs alapjárat a motoron. Ha valaki tudja Kanyar elérhetőségét vagy valaki olyan szakemberét aki tudna segíteni a problémámba akkor kérlek írjatok! Nagyon köszi!!! |
kanyar | 15871 | Feb. 3, 2019, 8:09 p.m. | reply to: 15870 |
Akkor valoszinüleg beállitasi problema miatt indul nehezen fél melegen. Ha a csapoknal van oldalankent 0,15-02mm val, akkor megbizhato. |
MadMax1456 | 15870 | Jan. 28, 2019, 5:43 p.m. | reply to: 15869 |
kanyar | 15869 | Jan. 28, 2019, 3:15 p.m. | reply to: 15867 |
Az a 12,1 bár nagyon jó, ha a 3. nyomásra tudja, viszont ezt dekompresszor nélkül. gondolom kiszedték, és betakarták az olajfuratát.? A henger jól néz ki, viszont a dugó túl kokszosnak tűnik! Eszi az olajat? Gyertya milyen van benne? Én nem cserélném ki a hengerfej csavarokat. A hengerfej síkolás max 0,2mm-ig jó, utána hamarabb szólal meg a lánc. Gépműhelyeknek mániája a síkolás, mert több pénzt lehet kérni. Milyen karbi beállításod van , milyen kipufogó, milyen légszűrő? |
MadMax1456 | 15867 | Jan. 5, 2019, 7:42 p.m. | reply to: 15863 |
Jani55 | 15865 | Nov. 30, 2018, 9:34 p.m. |
Aktuális: Szinte minden méretben... https://www.youtube.com/watch?time_continue=195&v=EW4DOgtjS24
|
MadMax1456 | 15860 | Oct. 31, 2018, 6:31 p.m. |
Sziasztok! NX 650-esem olajhőmérséklet 60-80 C fok között nehezen indul, pontosabban sehogy sem, alatta fölötte pöccintésre. Szelephézag volt állítva. Mi lehet még probléma? 40 ezer van a gépben, erőre rendben van. Olajat szűrőt mindig időben cserélem. Üdv. |
whatsupp | 15857 | June 13, 2018, 8:03 a.m. | reply to: 15856 |
Szia. Köszönöm a választ és ez akkor jo a felfurt 670 hez is? Mert mintha ez lenne a gyari ertek.
|
whatsupp | 15854 | June 12, 2018, 12:55 p.m. |
Sziasztok Egy kis segitseget szeretnek kerni. Van egy honda fmx 650 (dominato utanzat) amit a kanyarmerter szerelet es furt fel 670-re. Mar nem emlekszek a szelep hezag tavolsagra illetve Kanyarmeternek az elerehtosegeit se tudom (nem talalom sehol). valamelyik infoval ki tudnatok segiteni. Koszonom |
SZICSU | 15852 | May 16, 2018, 12:32 a.m. | reply to: 15851 |
Ez a probléma azokat érinti,amelyik blokkba nincs olaj,vagy nincs betartva az olajcsere periódus...;-)
|
MadMax1456 | 15851 | May 14, 2018, 7:28 a.m. |
kisfeher74 | 15849 | Aug. 2, 2017, 11:57 p.m. |
Sziasztok! Kérdésem, hogy ilyen nagy melegben durroghat-e menetközben gáz visszaengedés után, vagy valami szerkezeti probléma van. Iridiumos gyertya volt eddig benne, de kicseréltem simára, lehet-e ettől a durrogás. Előre is köszönöm! |
Vattay | 15847 | March 21, 2017, 2:10 p.m. |
tamiki | 15846 | Dec. 24, 2016, 4:55 p.m. | reply to: 15845 |
Na mondom ez nem nekem szól! Hölgy nem vagyok :-) Úr sem vagyok :-( Jaa, Hát dehogynem! Hát kik motoroznak az Uralkodó-val??!! Ha nem az Urak! ;-)))) BOLDOG KARÁCSONYT!!!!! |
kanyar | 15842 | Dec. 5, 2016, 9:29 p.m. | reply to: 15841 |
Két féle szelepszárvezetõhüvej véggel készültek. Ki kell választani az odavalót. |
Siki92 | 15841 | Dec. 4, 2016, 9:41 p.m. |
Tomites keszletben miert van ketfele szelepszar szimering? Mi a kulonbseg, melyik a jobb? Koszonom!
|
Okta | 15837 | Dec. 4, 2016, 10:22 a.m. |
Hi! Kanyarról tud valaki valamit? Nem válaszol itt sem, telefonja kikapcsolva... Köszi
|
SZICSU | 15836 | Nov. 30, 2016, 6:47 p.m. | reply to: 15835 |
így ne használd,mert rövid idõn belül vehetsz rá hengerfejet is... Bontottba nem sok esélyed van,hogy találsz,de bármelyik Honda márkaszervizben megveheted. Én a Szallerbecknél vettem õket... |
Vattay | 15835 | Nov. 30, 2016, 2:51 p.m. |
tamiki | 15834 | Nov. 29, 2016, 8:32 p.m. | reply to: 15833 |
Köszi, kapcsolatban vagyok velük, meg is örültem mert mondta, hogy nemrég bontott rd08-ast, de mégsem :-( |
bumer | 15833 | Nov. 29, 2016, 12:30 p.m. | reply to: 15832 |
Gerecsemotor a bontott alkatrészek tel szamot hivd szokott nekik lenni domi alkatrész üdv |
tamiki | 15832 | Nov. 27, 2016, 7:26 a.m. |
Ha valaki tudna olajcsövet ami a blokkból megy föl az olajtartályhoz, RD08-hoz, legyenszives jelezze! Én vagyok a vevõ! :-)
|
Okta | 15831 | Nov. 25, 2016, 2:06 p.m. | reply to: 15828 |
Szeretem a többfunkciós dolgokat: hangjelzõ készülék és önvédelmi fegyver 2 in 1 :-DDD |
SZICSU | 15829 | Nov. 23, 2016, 2:46 p.m. | reply to: 15828 |
Az enyém nem ilyen csorba...Nem csaptak vele senkit fejbe...:-)))
|
SZICSU | 15827 | Nov. 22, 2016, 7:16 p.m. | reply to: 15823 |
Én jobb oldalról cserélem.Pedig én még a kürtöt is átraktam oda...:-)
|
tamiki | 15826 | Nov. 22, 2016, 7:50 a.m. | reply to: 15825 |
Hûtõm az van, amit ajánlottál. A kérdés csak arra vonatkozott, hogy normál esetben sem egyszerû a gyertya kiszerelõ mutatvány, hátha még pluszba felkerül a hûtõ, hàt ...(szerintem ) Az,hogy kerüljön a kipu csövek fölé :) a hûtõ fel nem merült. Az viszont igen, hogy le a szerszámos doboz helyére. Csak az meg megint nem igazán neki való hely. |
kanyar | 15825 | Nov. 21, 2016, 8:48 p.m. | reply to: 15824 |
Olyan hûtõt kell fel tenni amitõl hozzá férsz! a jobb oldalon fûti a könyök! hehehe! |
tamiki | 15824 | Nov. 21, 2016, 8:41 p.m. | reply to: 15823 |
Hát a másik oldalról, mert ami aggatott eddig olajcsõ az átalakitás után már nem fog és ki lehet szerelni jobbról is hehe (gondolom én :-) |
tamiki | 15823 | Nov. 21, 2016, 8:27 p.m. |
Sziasztok! Olajhûtõsöktõl kérdezném. Amikor Ti a kürt helyére rakjátok(baloldalra) az olajhûtõt, hogyan tudjátok kiszerelni a gyertyát? Úgy gondolom igencsak aggatna a hûtõ a mûveletnek. ????? |
kanyar | 15822 | Nov. 5, 2016, 6:47 p.m. | reply to: 15821 |
Olcsóbb mint nálunk, de meg kell kérdezni. kell a tengelye is mert a görgõk koptatják. De le kell ellenõrizni.
|
kanyar | 15820 | Nov. 3, 2016, 9:45 p.m. | reply to: 15819 |
Ha hosszútávon akarod megoldani, vegyél ujjat. http://www.cmsnl.com/honda-nx650-dominator-1991-m-european-direct-sales_model3899/partslist/E__0400.html#results 5-ös |
Siki92 | 15819 | Nov. 3, 2016, 9:09 p.m. | reply to: 15818 |
kanyar | 15818 | Nov. 3, 2016, 6:21 p.m. | reply to: 15816 |
Ha bemelegedés után elmúlik a zaj az feszítõ vagy lánc lehet, de akkor megtudod emelni a láncot a képen lévõ állapotban.
|
kanyar | 15817 | Nov. 3, 2016, 6:18 p.m. | reply to: 15816 |
Szia! Ha normálisan kipörgött, nincs el rakva, mert 3500-4000 között,ledadogna. Az valszeg nem a TI hanem FI jelen van. A vezláncot szétszedni még nem gond , de feszültség nélkül pontosan összerakni csak vezlánc szerelõ szerszámmal lehet. Biztonságosabb végtelenített láncot berakni, csak olajpumpát visszarakásnál légteleníteni kell. |
Siki92 | 15816 | Nov. 1, 2016, 4:19 p.m. |
Okta | 15815 | Oct. 19, 2016, 10:02 p.m. | reply to: 15814 |
Azért (is) akartam motort olcsón venni, mert tudom, hogy milyen keveset fogom használni... :( Erre a kevésre meg csak jó lesz. ;) |
kanyar | 15814 | Oct. 19, 2016, 8:23 p.m. | reply to: 15811 |
Van egy Holló néven futó mostmár domis srác, Õ is DR-rel kezdte mert hát papiron erõsebb a dominál és ócsóbb. De a sok km motorozás mindezeket megcáfolta. És nem 50-60 ezer km-rõl beszélek mert az egy MZ-nek sem sok. Kár. |
Okta | 15813 | Oct. 17, 2016, 4:56 p.m. |
Ha már így összejöttünk :) Kanyar: hogy állsz munkával? A Suzukit kellene átnézni és pár dolgot rendberakni rajta... Köszi
|
Balkan Bistro | 15812 | Oct. 17, 2016, 2:23 p.m. | reply to: 15811 |
Majd ha (neadjisten demégis) venned kell hozzá valamit meg fogod érteni...
|
Okta | 15811 | Oct. 17, 2016, 9:41 a.m. | reply to: 15809 |
Tényleg nagyon-nagyon köszönöm a sok tanácsot és segítséget, amit kaptam tõletek! Maradtam az egyhengernél és a Suzukinál végül...de nem Big lett, hanem DR650RSE :) Kialakításában nagyon hasonlít a Domira. :-DDD Nem hibátlan a motor, de nem is fizettem érte sokat. ;) Jön a tél, lesz idõ rendberakni... Kanyar, Almás-Szabó Ottó neve mond valamit neked vagy így nem igazán? (Egy kis kitérõt tennék: mivel a jelenlegi piacot sikerült egész jól megismernem :D azt az észrevételem írnám ide, hogy szvsz a Dominatorok kicsit túl vannak árazva - ez nektek mondjuk csak jó és biztosan megvan az oka is, mert jó motor, de amit úgy nagyátlagban elkérnek érte, az szerintem picit sok. Nem vitatémaként írom, mert abszolút elfogadom - a piac beárazza a dolgokat.) |
kanyar | 15806 | Oct. 9, 2016, 6:53 p.m. | reply to: 15804 |
Van aki 7 év alatt megy ennyit, van aki 20év alatt sem! Van aki évente 70ezret.
|
Balkan Bistro | 15805 | Oct. 9, 2016, 7:44 a.m. | reply to: 15798 |
Vegyél olcsón egy motorhibásat, Kanyar bá' megújitja, az biztos rendben lesz!
|
SZICSU | 15804 | Oct. 9, 2016, 5:44 a.m. | reply to: 15803 |
Huszon éves gépeken 50000??? Habár vannak még csodák...:-))) |
kanyar | 15803 | Oct. 8, 2016, 7:51 p.m. | reply to: 15802 |
Ha olyat talál hogy 40-50e km van benne annak gondos gazdánál legfeljebb féktárcsa-betét és lánc csere, gumi csere volt bontási ok.
|
SZICSU | 15802 | Oct. 8, 2016, 7:43 p.m. | reply to: 15800 |
A bontatlan blokkra egyre kevesebb a reális esély...
|
kanyar | 15800 | Oct. 8, 2016, 7:37 p.m. | reply to: 15796 |
96-tól van erõsebb pumpa. Mindegy blokk szempontjából hogy melyiket veszed. Írtam, hogy szélvédelem szempontjából 92-95-ig plexivel. A többi mindegy, csak a blokk legyen bontatlan.
|
Okta | 15798 | Oct. 6, 2016, 1:50 p.m. | reply to: 15797 |
Tegnap hívtam a 17-esre átfûzött elsõkerekût: kérdem, hogy mekkorát kapott a motor, hogy átalakította? Azt mondja, hogy semmi baja nem volt a motornak, csak neki így jobban tetszik és leér a lába, ezért fûzte át... Kérdem, milyen a blokk, mikor mit cserélt rajta? Nem volt még bontva a blokk, mindig minõségi olajat rakott bele, olyan négyezrenként cserélte...hmm, lehet nem tudja, hogy kicsit korábban kellett volna? :)))
|
SZICSU | 15797 | Oct. 6, 2016, 1:16 p.m. | reply to: 15796 |
Errõl nem tudok...Talán Kanyar. Szerintem az olajszivattyúval nem nagyon van gond,esetleg a szelep tud xarakodni,és leereszti az olajat a vázból a blokkba...Illetve az elhanyagolt olajcsere miatt megy tönkre a legtöbb Domi... Vásárláskor kérdezz rá,hogy hány kilométerenként cseréltek olajat.Ha azt mondják 6000,már ne is nagyon gondolkozz a vásárláson... |
Okta | 15796 | Oct. 6, 2016, 5:58 a.m. | reply to: 15795 |
Persze, ezzel tisztában vagyok. ;) De ha lehet, milyen évjáratból érdemes választani - pro és kontra. Pl. az olajszivattyú módosítás mikor történt és mi is az pontosan? (Angol nyelvû oldalon olvastam és nem értem 100%) |
SZICSU | 15795 | Oct. 6, 2016, 4:17 a.m. | reply to: 15794 |
Szerintem ne évjáratot nézz,hanem állapotot. Át lehet,én is megcsináltam a terepesen.De ahhoz szét kell húzni a blokkot,váltótengelyt cserélni,megszerezni az összes cuccot,fogaskerék,rugó,berugótengely,oldaldekni stb....Nem egyszerû feladat! |
Okta | 15794 | Oct. 5, 2016, 11:02 p.m. | reply to: 15793 |
Aha...sajnálom. :( Általános tanács évjárat ügyben? Érdemes 92 utánit keresni és óvakodni az Olaszországban összeszereltektõl? Volt valami újítás az olajszivattyúnál is valamikor, vagy rosszul tudom? 92 utánit át lehet alakítani berúgósra? köszi |
SZICSU | 15792 | Oct. 5, 2016, 10:40 p.m. | reply to: 15791 |
Ezek tûntek fel nekem is...Nincs hozzáfûznivalóm...:-)))
|
kanyar | 15791 | Oct. 5, 2016, 8:52 p.m. | reply to: 15789 |
Ja és 89-es USA model volt fekete, nem domi hanem NX felirattal. És ki van herélve a kipuja.
|
kanyar | 15790 | Oct. 5, 2016, 8:46 p.m. | reply to: 15789 |
Igen, max 91-es lehetne, mert 92-tõl 16l tank, elöl már a süllyesztett irányjelzõvel gyártották..
|
Okta | 15789 | Oct. 5, 2016, 4:45 p.m. |
Szicsu, a Domi Klubos oldal nem müxik (vagy most melyk megy éppen aktuálisan :D )? NX650 history érdekelne, hogy be tudjam azonosítani évjáratilag a mocikat - pl. ezt 93-asként hirdetik, de tudomásom szerint akkor már a süllyesztett irányjelzõsöket gyártották... http://www.kepesmotor.hu/honda-enduro_krossz/p1695192&st=domi&mp=555555&nc=180 |
Okta | 15788 | Oct. 5, 2016, 5:37 a.m. | reply to: 15784 |
Mester, jövök neked pár sörrel, az biztos!!! :) Domi vadászatra indulok... :D |
SZICSU | 15786 | Oct. 4, 2016, 10:45 p.m. | reply to: 15783 |
Egy kis fúrás faragással bármit rá lehet aggatni!;-)
|