15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Honda Dominator
Következő oldal

SZICSU 15786 2016. október 4. 22:45   Válasz erre: 15783
Egy kis fúrás faragással bármit rá lehet aggatni!;-)
    

kanyar 15785 2016. október 4. 21:47   Válasz erre: 15783
A WP-t némi forgácsoló munkával be szoktam építeni. a kaszni KTjeM Adventure 640
    

kanyar 15784 2016. október 4. 21:41  
Okta!
Ha neked utazóban a 140 elég akkor, akkor nyugottan vegyél domit, csak ne sajnáld forgatni. sok tulajnak szúr a 6500-as fordulat, pedig 7200-ig üzemi fordulat van. Én ki is használom 130000km-óta. Nem igazán szélvédelemben de a 93-95-ig kaszni plexivel simán motorozható 140-nel hosszú távon. A tenere ülése 2cm-rel rövidebb a domiénál, ráadásul többet eszik a dominál. Jobban megy, de van gond bõven a kiöregedõ karbijával. A tranyonál meg jobban megy a domi. Kérdezd a Dinnyét. Még a 700-ast is le fickozza. Kivéve mikor egy kompót hibásat kostolsz, és úgy látod, még a 150-et sem akarja elérni. 100-as tempónál 4000-es fordulaton gurul és 500-anként 10km/ó. Ha jó a motor gyári áttétellel 7500-ig kiforog 5.-ben
Nekem 110es tempónál 440km-t megy tankolásiga 23 literes tank tartalékjáig. Azt végig tudjuk ülni.
A tenerén egy kicsit nékidesebb az ülés. Viszont ha jó, sokkal jobban gyorsúl, és akár 185-195-öt is tud menni. 110-es utazónál a 95 elöttiek képesek 9 litert enni. A teljesítménye élmény.
    

Vattay 15783 2016. október 4. 20:28  
Vissza a Dominatorokhoz...
Hogyan rakta rá a WP telókat? Milyen felépítmény és üzemanyagtank ez?
    

Balkan Bistro 15782 2016. október 4. 20:19   Válasz erre: 15781
Neked én is a Transalpot javaslom.

Anno a Taki a STenerére mondta ezt, míg valaki más a Transalpot nõknek való AT-ként jellemezte.

Amúgy meg bocs az offtopiért.
    

Okta 15781 2016. október 4. 15:46   Válasz erre: 15780
Tibi, hülye nem vagyok :) de ha hozol nekem egy AT-t ami 450-be megáll és nem akar szétesni, akkor itt a vevõ. :-DDD

Úgy gondolom, hogy a TA a "szegény ember Africája" (na jó, ez így kicsit erõs, de azért van benne valami): egyrészt tovább gyártották, több belõle az eladó, ezért (is) olcsóbb, mint egy Twin - ezért nézegetem az Alpokat (is).
A Big egész jó túrára, csak ha már egyhengeres, akkor legyen egy picit könnyebb. ;)

(A SuperTen-t pedig ajánlották, hogy ezt nézzem meg - nem is hirdetik sehol, állítólag patika állapot...ma du. okosabb leszek.)
    

Balkan Bistro 15780 2016. október 4. 15:22   Válasz erre: 15777
na, így jut el az ember az Africa Twinhez! ;-)

Nincs az az egyhengeres ami hosszútávú országúti túrára, pláne 2személlyel optimális lenne. Pont így nem lesz terepre optimális egyik 2hengeres sem a súlya miatt.
    

Okta 15779 2016. október 4. 15:13  
Ezen pl. milyen f.sza ülés van - csak mi a 3,14csáért kell 17-es kereket rakni bele??? :)
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_nx_650_dominator-10510353

(Mennyiért lehet szerezni egy 21-es elsõt?...)
    

SZICSU 15778 2016. október 4. 08:31   Válasz erre: 15777
A hosszabb túrákról 2 személyjel,kérdezd Kanyart,õ nem keveset lenyomott vele.Én Biggel még nem mentem,így nem tudok viszonyítani,meg amúgy is elfogult vagyok...:-)))Autópályát tény és való nem szereti,de inkább te nem fogod bírni 120 fölött,nem a Domi.A 2 héttel ezelõtti kiruccanáson én GPS szerint 115-120-al közlekedtem,az még elviselhetõ.A Domi sem volt túlhajtva,ez kb 5500-as fordulatnak felel meg.Mondjuk egy kicsit hamarabb kiürült a tank,mint szokott...:-)))
Nézd meg,van 2 személy is!;-):https://www.youtube.com/watch?v=t1382kLHFVE&list=UUnzjZtS7kgt6f5V-OStWKyw&index=6
    

Okta 15777 2016. október 3. 21:47   Válasz erre: 15776
Ha majd szomjad oltottad, segits döntenem kérlek: Domi vagy Super Teneré? :-D
OK - tudom, hogy a két motor miben más és hogy melyk mire alkalmasabb. :)
A kérdésem az lenne, hogy amire kevésbé alkalmasak, ott mekkora a difi? Magyarul mi a kevésbé rossz: az XTZ750-nel terepezni, vagy az NX650-nel túrázni (akár utassal, csomagokkal)? Vagy akár Bighez viszonyitva: mennyivel rosszabb a Domi túrázni, vagy mennyivel rosszabb a S10 terepezni a DR750-hez képest?
Mert tetszik a Dominator súlya, de kétségeim vannak a kétszemélyes kicsit hosszabb utakra való alkalmasságával kapcsolatban: egyrészt az ülés mérete és kialakitása miatt (bár ezen lehet segiteni egy jó kárpitossal) illetve a Big sem igazán szerette a hosszabb egyenes szakaszokat magas fordulaton - gondolom a Domi utazója is inkább 100km/h mint mondjuk 120.
A STenerénél ugye nincs gond a teljesitménnyel, az felcuccolva is kimegy a világból, de fosok a súlyától (és hallottam, hogy a súlypontja is viszonylag magas), ha esetleg terepre tévednék. ;)
Elõre is köszi a tanácsokat/véleményeket. :)
    

SZICSU 15776 2016. október 3. 18:20  
Most pedig,hogy vége a melónak,iszom egy Herold-ot de lehet,hogy több lesz!!!:-)))
    

SZICSU 15775 2016. október 3. 18:15   Válasz erre: 15774
A dobba raksz megfelelõ fojtást,és máris megoldódik a hang,és valószínû a láng probléma is...
    

Okta 15774 2016. október 2. 21:16   Válasz erre: 15772
Nem én...ma mikor indultam volna arra akartam hívni, de már nem volt fent a hirdetés - viszont tök véletlenül találkoztam ezzel a motorral: http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_nx_650_dominator-10629649
Elbeszélgettünk a motorról: Wiseco dugóval lett felújítva, 670ccm ha jól emlékszem. A plexit tõled vette. ;) A szerelõje nem légtelenítette le az olajszivattyút, ezért még 1x szét kellett szedni a blokkot. A gomb érintésére indul, egyenletes alapjárat...egyedül a sportdob, ami miatt nem feltétlen jön be - nekem már túl hangos, illetve nagy gáz után lángot is lõ, ez nem tudom, hogy mekkora gond lehet (ha az egyáltalán).
    

SZICSU 15773 2016. október 2. 20:54   Válasz erre: 15771
;-)Bár én is utólag raktam a terepesre...
    

kanyar 15772 2016. október 2. 20:22   Válasz erre: 15768
Meg vetted?
    

Balkan Bistro 15771 2016. október 2. 14:01   Válasz erre: 15770
Viszont berúgós! Ami nagyon hasznos és jól behatárolja az évjáratot...
    

SZICSU 15770 2016. október 1. 23:10   Válasz erre: 15768
Az már biztos,hogy nem 94-es...;-)
    

Balkan Bistro 15769 2016. szeptember 29. 15:52   Válasz erre: 15768
alaposan próbáld ki!

    

Okta 15768 2016. szeptember 29. 12:48  
Köszönöm mindenkinek. Ezt most hozta fel a hahu: képen nagyon szép, megpróbálom a hétvégébe belesûríteni.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_nx_650_dominator-10627362

    

SZICSU 15767 2016. szeptember 28. 21:25   Válasz erre: 15766
Erre tippeltem én is!;-)
    

kanyar 15766 2016. szeptember 28. 19:37   Válasz erre: 15763
Nem Klubbos. A vólt segédemé volt, aztán eladta, és valami fúrás volt vagy mi.
    

SZICSU 15765 2016. szeptember 28. 13:46   Válasz erre: 15763
Szerintem sejtem,hogy kié lehetett,de ha jól gondolom,Kanyar többet tud mesélni róla...;-)
    

Balkan Bistro 15764 2016. szeptember 28. 12:49   Válasz erre: 15763
Amikor alaposan be van melegedve akkor leállásra hajlamos alapjáraton.
A szivócsõ alul, a csavarnál reped ki, ettõl falsot szív, elszegényedik a keverék (durrog-bugyog motorféken) ettõl reped el. Meg ha vastagon bevakolják sárral...pláne, ha még folyik is az olaj a szelepfedél alól.

Kompresszíómérés, ami sajnos nem egyszerû az automata dekompresszor miatt.
    

Okta 15763 2016. szeptember 28. 08:28   Válasz erre: 15757
Köszi a választ. A 'rettegett' hfej problémát hogy lehet észrevenni, ha egyáltalán? Szicsu, ez a piros nem klubos motor?
    

SZICSU 15762 2016. szeptember 27. 23:54   Válasz erre: 15760
Szerintem nem neked írta Kanyar...;-)

    

SZICSU 15761 2016. szeptember 27. 23:53   Válasz erre: 15760
Mondj egy árat...
    

Vattay 15760 2016. szeptember 27. 23:51  
Szicsu, mennyit kérsz érte?
    

SZICSU 15759 2016. szeptember 27. 23:50   Válasz erre: 15756
Engem a csatlakozások cumiztattak ugyan így...Rá kell szánni az idõt és mindet alaposan megtisztogatni...
Ja,és van egy Domi rugóstagom,ha érdekel...;-)
    

kanyar 15758 2016. szeptember 27. 22:53   Válasz erre: 15756
Le kéne szervizelni, és kompótot mérni.
    

kanyar 15757 2016. szeptember 27. 22:52   Válasz erre: 15755
Már volt nálam, csak akkor csepeli volt a tulaj. A táskaeltartót még én gyártottam rá. Azóta aztszem fúrták.
    

Vattay 15756 2016. szeptember 27. 21:36  
Sziasztok!

Van egy 500-as Dominatorom, 88-as évjáratú és kezd néhány alkatrésze felett eljárni az idõ.
A hátsó lengéscsillapító elengedhette az olajat, mert nagyon gyenge a tartása. Van értelme felújítani, vagy esetleg bontottat szerezni bele? Létezik más alternatíva a cseréjére?

Ami jobban aggaszt, hogy produkál egy érdekes hibát, menet közben egyszer csak leáll, leesik a fordulatszámláló, és se kép, se hang. A világítás/gyújtás ilyenkor mûködik, bekapcsolva marad, és menet közben kuplungot behúzva önindítóval lehet újra indítani szinte pillanatok alatt. Hiába gurulok ilyenkor 100-al és engedem ki a kuplungot, egyszerûen nem kapja el, csak az önindító...
Hõmérséklettõl függetlenül produkálja a hibát, közvetlenül indítás, vagy több óra motorozás után is. Néha 50 km-en keresztül semmi baja, de van, hogy percenként leáll.
Tavaly kapott új elektronikát, de sajnos nem javult a hiba.
Valakinek van ötlete, mi okozhatja, egyáltalán hol keressem az okát?

Ugyanitt:
Keresek piros idomszettet, ülést és gyári kézvédõket, esetleg felniket :)
    

Okta 15755 2016. szeptember 27. 21:13  
Domisok, ezt a gépet ismeritek - Kanyar mester, esetleg megfordult már nálad? Köszi. http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_nx_650_dominator-10629649

    

kanyar 15754 2016. szeptember 27. 19:53  
Jó képek,jó útról!
    

SZICSU 15753 2016. szeptember 27. 13:34   Válasz erre: 15752
..
    

SZICSU 15752 2016. szeptember 27. 13:20  
.
    

SZICSU 15751 2016. szeptember 27. 12:54   Válasz erre: 15750
...
    

SZICSU 15750 2016. szeptember 27. 12:47  
Még 17.-én történt...
    

kanyar 15749 2016. szeptember 26. 20:02   Válasz erre: 15724
Símán csak szerelési hiba miatt nem volt kenés, és megette a vezértengelyt himbástól. A megszoruláskor keletkezett forgács (vezlánc cserekor pumpalégtelenítés hiánya miatt) ki nyírta a pumpát.
Így lett HALMOZOTTAN hátrányos hejzetû!
    

MadMax650 15748 2016. augusztus 29. 09:50   Válasz erre: 15747
Rendben, feltétlenül szólni fogok! Most hétvégén nem tudok menni, de jövõ héten hétvégén megyek, de elõtte írok.
    

bumer 15747 2016. augusztus 29. 01:16   Válasz erre: 15731
MadMax650
ha szabadkán palicson jársz jelentkezz össze futhatunk 1 kávéra

    

Balkan Bistro 15746 2016. augusztus 28. 21:50   Válasz erre: 15745
100
Igen
    

tamiki 15745 2016. augusztus 28. 21:17   Válasz erre: 15740
Tibi!
Amúgy milyen tempót mentek ilyenkor? Vannak kisebb motorok is (egyhenger)?
    

SZICSU 15744 2016. augusztus 28. 20:43   Válasz erre: 15743
Nem igazán.Beraktam egy esõruhát,meg egy kevés kaját,piát...
    

MadMax650 15743 2016. augusztus 27. 21:14   Válasz erre: 15741
Kicsit szerencsétlenül fogalmaztam :) arra gondoltam igazából, hogy biztosan alaposan fel kellett készülni rá a motornak és motorosnak.
    

tamiki 15742 2016. augusztus 27. 19:21   Válasz erre: 15740
Mennék is nefélj! Ha csak rajtam múlna...
    

SZICSU 15741 2016. augusztus 27. 13:30   Válasz erre: 15737
Ez bõven teljesíthetõ olajcsere nélkül...
    

Balkan Bistro 15740 2016. augusztus 27. 12:11   Válasz erre: 15739
Lesz Hondás találkozó/túra, több is... 😉
pl. szept. 16-18.

    

tamiki 15739 2016. augusztus 27. 10:09   Válasz erre: 15738
Acerbis túra tank, 21lit. Csak régebbi tipusú Domira való, az rd08-hoz jó pár dolgot át kellett szabni.

Pl:http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9114026

vagy:http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9118599

Tehenészek kicsit aktivabbak...

Ha BIG-eseknél olvasgatsz, lesz egy találkozó õsszel...

Erdély kimerithetetlen.

Sajnos én még alig láttam, de azon vagyok...
    

MadMax650 15738 2016. augusztus 27. 07:55   Válasz erre: 15735
Tavasszal voltam az ezeréves határon, Gyimesbükkön meg Tusnádfürdõn is, és akkor azt mondtam, hogy ide motorral kell jönni legközelebb :) . Arra is szánni kell egy hetet legalább, hogy körbe lehessen nézni azt a vidéket, sõt lehet, hogy egy hónap sem lenne elég hogy mindent láss. Milyen tankod van a képeken? Nagyobb mint a gyári? A Csongrád és Békés megyei endurosok hol tartják a kapcsolatot? Van nekik csoportjuk?
    

MadMax650 15737 2016. augusztus 27. 07:42   Válasz erre: 15736
:D Indulás elõtt volt olajcsere ? Ennyi km-rel szerintem már körbe lehet motorozni Mo.-t :) Gratulálok!
    

SZICSU 15736 2016. augusztus 27. 00:09   Válasz erre: 15733
Annyira nem vagyok büszke,mert egy kicsit eltévedtünk,ezért lett ennyi a táv...De legalább kaptunk kupát "A legtöbb kilométert megtett versenyzõ"felirattal:-)))
    

tamiki 15735 2016. augusztus 26. 21:01   Válasz erre: 15729
Amúgy jó helyen laksz, csongrád, békés megyékben(is) vannak jó enduró motoros emberek Ténérések, BIG-esek
Ha nem ragaszkodsz a dominatorosokhoz, tarts velük és akkor össze fogunk futni ;)
    

tamiki 15734 2016. augusztus 26. 20:54   Válasz erre: 15731
A hétvégén Székelyföldön jártam, Korond, Ezeréves határ!

Ha egyedül megyek 300km-nél állok meg pihenni. Akkor már inni is kell, enni is kell, meg a lovaknak is kell úgyis adni! Meg még van jópár baj ;) De ezek elmúlnak :-)


    

tamiki 15733 2016. augusztus 26. 20:46   Válasz erre: 15732
Aaaz igen!

Emelem kalapom!

    

SZICSU 15732 2016. augusztus 26. 16:17   Válasz erre: 15731
:-)))Edzened kell a hátsódat...Én a 2006-os 24 óráson lenyomtam vele 1240km-t!
És nem ótópályán...;-)
    

MadMax650 15731 2016. augusztus 26. 15:20   Válasz erre: 15730
Úton lennék én állandóan, csak a meló nem engedi :) . Kisebb túrákra hétvégén azért vállalkozok, pl Szabadka, Palics. Erdély lenne az egyik fõ célpont, 17-én lesz Dévára túra, itt is meg van hirdetve, arra megpróbálok elmenni. Te voltál vele hosszabb túrán? Nekem 60 km-enként meg kell állnom, mert kicsit kényelmetlen :), de amúgy semmi gond nem volt vele még.
    

tamiki 15730 2016. augusztus 26. 10:38   Válasz erre: 15729
Üdv itt!
Jó és szép a motorod!
Nekem is ez szín-tipus van. :)
Nyugodtan mehetsz ám vele messzebre is :)
    

MadMax650 15729 2016. augusztus 25. 12:17  
Szervusztok!
Idén év elején egy Dominator gazdája lettem, Hódmezõvásárhely közelében motorozgatok, hosszabb túrán eddig csak a Balatonon voltam vele. Végig olvasgatva a Dominator fórumot sok hasznos infóra leltem. Érdeklõdnék, hogy Szeged, Hódmezõvásárhely környékérõl van-e valaki, elmehetnénk egyet motorozni, túrázni. :)
    

SZICSU 15728 2016. augusztus 24. 20:45   Válasz erre: 15726
Ha sótlan az étel,akkor megsózzuk...
Ha xaraxik a motor akkor Kanyar...
Szerintem ez egyszerû mint a faék...;-)
    

Balkan Bistro 15727 2016. augusztus 24. 15:15   Válasz erre: 15726

Kanyar for President !

    

bumer 15726 2016. augusztus 24. 00:15  
helló
szerintem nem kell reklámozni kanyar szakértelmét de ott az a de
ha valaki ért a kétkerekûekhez akkor azt kihangsúlyoznám hogy kanyar az ász!

    

SZICSU 15725 2016. augusztus 19. 07:16   Válasz erre: 15724
Érdemes lenne leellenõrizni...
    

DominatiDani 15724 2016. augusztus 18. 22:59  
Nagyon kimélem. Rendben.
Viszont friss a szelephezag allitas is, es hallani egy olyan hangot mint a régi mozivetitõgépeken. 3000tõl adja csak.
Alapjaraton szep hangja van. Szelephezag elmaszhatott valamitõl? (300km-nél tartok)
    

SZICSU 15723 2016. augusztus 18. 19:40   Válasz erre: 15722
Bizony,bizony!Csak finoman a gázzal!!!
    

Balkan Bistro 15722 2016. augusztus 18. 18:42   Válasz erre: 15721
de az sem jó ha 5.-ben 3000-nél rátekered a tüzet! Csak szépen, könnyedén... ;)
    

SZICSU 15721 2016. augusztus 18. 16:28   Válasz erre: 15720
Az elsõ 500 km-en ne nagyon engedd 3500 fölé,a következõn 4-4500rpm.1000 km-nél olajcsere,szelepellenörzés...
    

DominatiDani 15720 2016. augusztus 18. 15:33  
Sziasztok.
Bejáratos a Dominátor.
Hogy és hány km?
    

Balkan Bistro 15719 2016. augusztus 17. 11:49  
http://www.motoglobe.eu motorosfaszbúk
    

DominatiDani 15718 2016. augusztus 16. 21:54  
Sziasztok!
A karbit kotom vissza, de nem én vettem le.
Ezek a csövek hova mennek?
    

kanyar 15717 2016. augusztus 12. 20:30   Válasz erre: 15715
K.T. lesekszik!
    

Balkan Bistro 15716 2016. augusztus 12. 19:13   Válasz erre: 15715
délután bóbiskol a hintaszékben picit...

    

SZICSU 15715 2016. augusztus 12. 19:00   Válasz erre: 15714
Az öregek azoknak oké,hogy nem kell annyi alvás,de neked???:-)
    

kanyar 15714 2016. augusztus 12. 18:32   Válasz erre: 15713
Áááá! Csak az öregek késön alszanak s korán kelnek. :-))
    

SZICSU 15713 2016. augusztus 12. 06:30   Válasz erre: 15712
Hogy este fél 11-kor még írogatsz...;-)
    

kanyar 15712 2016. augusztus 11. 22:37   Válasz erre: 15711
Mibõl gondolod? :-)
    

SZICSU 15711 2016. augusztus 11. 01:43   Válasz erre: 15710
Hallihóóó!
Csak nem szabin vagy?
    

kanyar 15710 2016. augusztus 10. 22:11   Válasz erre: 15708
Csak nyugágyon!
    

squeeze 15709 2016. augusztus 10. 07:24  
Köszi a válaszokat! Mivel már ~2500 km-t mentem a Motullal, lecserélem és kipróbálom a Castrolt.
    

Balkan Bistro 15708 2016. augusztus 9. 21:42   Válasz erre: 15707
Mester! Ha akkor ráöntöm egy székre akkor ki tudja pihenni magát ??? ;)
    

kanyar 15707 2016. augusztus 9. 21:32   Válasz erre: 15703
A fulszintetikus olajat nem szereti! Hidd el, olaj hûtõ nélkül 2500km-nél elfárad az olaj. 3000-nél csere. Ha kihajtod elöbb, minösítéstõl függetlenül.
    

tamiki 15706 2016. augusztus 9. 14:29  
Azon viszont már gondolkodtam, amikor ezeket a mot.kat megálmodták voltak talán sf telj.szintû motorolajok, ma már sj nél tartunk, hogy kell e egy átlag igénybevétel,hosszútávú motorozás után cserélni 3000 km enként az olajat. Na el nem rontja az biztos :)
    

tamiki 15705 2016. augusztus 9. 14:21   Válasz erre: 15703
A 130 pálya nemcsak a motornak nem tetszene, szerintem neked sem. (én rd 08 használó)
Kipróbáltam az 1 el kisebb lánckereket hátulra, utazóban bejön, marad.


    

Balkan Bistro 15704 2016. augusztus 9. 13:43   Válasz erre: 15703
Castrol Actevo/Power1 10w40.
Ha jót akarsz 2500km/csere.
Olajszintet csak rendes használat után nézz, vársz kb. 1 percet a leállítás után. A levegõszûrõre figyelj! A szivócsõ alul el szokott repedni, itt falsot szívhat (motorféknél durrog-bugyog) ennek hengerfej repedés a vége.
Én a max 120-at javaslom a gyári áttétellel, ha nem terepezel egy 2 foggal kisebb hátsó lánckerék jót tesz. Javaslom az olajhõmérõt, a nivópálca helyére tekerhetõ (Louis) A kábelcsatlakozókat ellenõrizd, ne legyenek beoxidálódva.
    

squeeze 15703 2016. augusztus 9. 09:00  
Sziasztok!

Új vagyok errefelé, tavasszal kezdtem a motorozást, utána pedig egy barátomtól - aki egyben az oktatóm is volt - megvettem a féltve õrzött´93-as Dominatorát. Nagyon jó állapotban van, szeretném ha ez így is maradna, ezzel kapcsolatban lennének kérdéseim:

1. Ti milyen motorolajat ajánlotok hozzá? Jelenleg fullszintetikus Motul 10W40 van benne, 2000 km-rel ezelõtt cserélve. Gyakran használom a pesti dugóban és országúton is.
2. Autópályán milyen sebesség a legmegfelelõbb? Bírja a 130-as tempót mindenféle károsodás nélkül?
3. Hol tudnék venni középsztendert értelmes áron? Lenne valakinél használtan eladó?

Köszi elõre is!

Molnár Zoltán
    

SZICSU 15702 2016. július 26. 06:25   Válasz erre: 15700
Összesen kell bele kb 2 liter...
    

DominatiDani 15701 2016. július 25. 23:29  
Igy nezett ki
    

DominatiDani 15700 2016. július 25. 23:26  
Okes, szelepnxilas kupakjan feliter es az olaj beontonyilason meg 2 liter?
    

DominatiDani 15699 2016. július 25. 23:19  
�Persze, már azon a héten azonnal! :) rendben :)

    

SZICSU 15698 2016. július 25. 20:33   Válasz erre: 15697
Igaz!!!
    

Balkan Bistro 15697 2016. július 25. 15:32   Válasz erre: 15695
indítás elõtt fél litert önts be a szelepállító kupakon!
    

kanyar 15696 2016. július 24. 20:41   Válasz erre: 15694
A volt tulaj kérdi, átirattad már?
    

SZICSU 15695 2016. július 22. 22:24   Válasz erre: 15694
A 10w-40-es Castrol tökéletes,és 1000 km után cseréld le szûrõstõl....
Arra figyelj,hogy az olajpumpa felkapja!
    

DominatiDani 15694 2016. július 22. 18:34  
Szevasztok.
A motorom most kapott uj dugo es gyurut, a hengert felfurtak, csapagyakat kicsereltek, szelepeket becsiszoltak es beallitottak.
Kerdesem a kovetkezo! Adok ugye neki friss olajat. Mi a megfelelo olaj ilyenkor a motornak? Es milor csereljem legkozelebb?
    

bumer 15693 2016. július 16. 23:16  
A sûrítési végnyomás 12.5, 13
    

bumer 15692 2016. július 16. 22:49  
hello
egy nagy baj van a géppel zábálja az olajat.
cseréltem olajtipusokat motul,valvolin,mobil,stb. 10évi olajat lecseréltem 6hónap alatt.
szerelõt kellene esetleg lecserélni.
valami bibi van és nem tudjuk megfejteni
leirni nem tudom a történetet sok idõbe telne
csapágy,szabadonfutó,kuplung, tömités csere volt
henger fúrás,új wössner dugó teljes hengerfej felújitás,
karbi javitva összekötõ csere stb stb
pöcc röff 500as egyenletes alapjárat gázadásra ugrik nem zörög nem, csörög
5lit/100
minden okés nem lehet látni füstöt
viszont 200ml/100km olajat eszik meg miért??

    

kanyar 15691 2016. július 12. 22:09   Válasz erre: 15689
Ez nem csak gyûrû. Fúrás vezértengely himba,


    

DominatiDani 15690 2016. július 12. 01:09  
Esetleg ha érdekel valakit így, elvihetõ alacsony áron.
    

DominatiDani 15689 2016. július 12. 01:06  
Tudja. Sajnálja, mást nemtud mondani kb.
Gyanítom hogy gyûrû és szelepek csere. Gáz adásra okádja a füstöt.
Agyalok a blokk cserén, nem egyszerû a papirozása.
Kanyar ha van kedved és idõd, én rád bíznám a blokk átnézését. És ha javítható, szuper lenne.


    

kanyar 15688 2016. július 12. 00:45   Válasz erre: 15686
Bele lehet rakni.
    

kanyar 15687 2016. július 12. 00:44   Válasz erre: 15685
Szomorú vég. A szerelõ tudja?
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22124
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők