SZICSU | 15786 | 4. Oktober 2016 22:45 | reply to: 15783 |
Egy kis fúrás faragással bármit rá lehet aggatni!;-)
|
kanyar | 15785 | 4. Oktober 2016 21:47 | reply to: 15783 |
A WP-t némi forgácsoló munkával be szoktam építeni. a kaszni KTjeM Adventure 640
|
kanyar | 15784 | 4. Oktober 2016 21:41 |
Okta! Ha neked utazóban a 140 elég akkor, akkor nyugottan vegyél domit, csak ne sajnáld forgatni. sok tulajnak szúr a 6500-as fordulat, pedig 7200-ig üzemi fordulat van. Én ki is használom 130000km-óta. Nem igazán szélvédelemben de a 93-95-ig kaszni plexivel simán motorozható 140-nel hosszú távon. A tenere ülése 2cm-rel rövidebb a domiénál, ráadásul többet eszik a dominál. Jobban megy, de van gond bõven a kiöregedõ karbijával. A tranyonál meg jobban megy a domi. Kérdezd a Dinnyét. Még a 700-ast is le fickozza. Kivéve mikor egy kompót hibásat kostolsz, és úgy látod, még a 150-et sem akarja elérni. 100-as tempónál 4000-es fordulaton gurul és 500-anként 10km/ó. Ha jó a motor gyári áttétellel 7500-ig kiforog 5.-ben Nekem 110es tempónál 440km-t megy tankolásiga 23 literes tank tartalékjáig. Azt végig tudjuk ülni. A tenerén egy kicsit nékidesebb az ülés. Viszont ha jó, sokkal jobban gyorsúl, és akár 185-195-öt is tud menni. 110-es utazónál a 95 elöttiek képesek 9 litert enni. A teljesítménye élmény. |
Vattay | 15783 | 4. Oktober 2016 20:28 |
Vissza a Dominatorokhoz... Hogyan rakta rá a WP telókat? Milyen felépítmény és üzemanyagtank ez? |
Balkan Bistro | 15782 | 4. Oktober 2016 20:19 | reply to: 15781 |
Neked én is a Transalpot javaslom. Anno a Taki a STenerére mondta ezt, míg valaki más a Transalpot nõknek való AT-ként jellemezte. Amúgy meg bocs az offtopiért. |
Okta | 15781 | 4. Oktober 2016 15:46 | reply to: 15780 |
Tibi, hülye nem vagyok :) de ha hozol nekem egy AT-t ami 450-be megáll és nem akar szétesni, akkor itt a vevõ. :-DDD Úgy gondolom, hogy a TA a "szegény ember Africája" (na jó, ez így kicsit erõs, de azért van benne valami): egyrészt tovább gyártották, több belõle az eladó, ezért (is) olcsóbb, mint egy Twin - ezért nézegetem az Alpokat (is). A Big egész jó túrára, csak ha már egyhengeres, akkor legyen egy picit könnyebb. ;) (A SuperTen-t pedig ajánlották, hogy ezt nézzem meg - nem is hirdetik sehol, állítólag patika állapot...ma du. okosabb leszek.) |
Balkan Bistro | 15780 | 4. Oktober 2016 15:22 | reply to: 15777 |
na, így jut el az ember az Africa Twinhez! ;-) Nincs az az egyhengeres ami hosszútávú országúti túrára, pláne 2személlyel optimális lenne. Pont így nem lesz terepre optimális egyik 2hengeres sem a súlya miatt. |
Okta | 15779 | 4. Oktober 2016 15:13 |
Ezen pl. milyen f.sza ülés van - csak mi a 3,14csáért kell 17-es kereket rakni bele??? :) http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_nx_650_dominator-10510353 (Mennyiért lehet szerezni egy 21-es elsõt?...) |
SZICSU | 15778 | 4. Oktober 2016 08:31 | reply to: 15777 |
A hosszabb túrákról 2 személyjel,kérdezd Kanyart,õ nem keveset lenyomott vele.Én Biggel még nem mentem,így nem tudok viszonyítani,meg amúgy is elfogult vagyok...:-)))Autópályát tény és való nem szereti,de inkább te nem fogod bírni 120 fölött,nem a Domi.A 2 héttel ezelõtti kiruccanáson én GPS szerint 115-120-al közlekedtem,az még elviselhetõ.A Domi sem volt túlhajtva,ez kb 5500-as fordulatnak felel meg.Mondjuk egy kicsit hamarabb kiürült a tank,mint szokott...:-))) Nézd meg,van 2 személy is!;-):https://www.youtube.com/watch?v=t1382kLHFVE&list=UUnzjZtS7kgt6f5V-OStWKyw&index=6 |
Okta | 15777 | 3. Oktober 2016 21:47 | reply to: 15776 |
Ha majd szomjad oltottad, segits döntenem kérlek: Domi vagy Super Teneré? :-D OK - tudom, hogy a két motor miben más és hogy melyk mire alkalmasabb. :) A kérdésem az lenne, hogy amire kevésbé alkalmasak, ott mekkora a difi? Magyarul mi a kevésbé rossz: az XTZ750-nel terepezni, vagy az NX650-nel túrázni (akár utassal, csomagokkal)? Vagy akár Bighez viszonyitva: mennyivel rosszabb a Domi túrázni, vagy mennyivel rosszabb a S10 terepezni a DR750-hez képest? Mert tetszik a Dominator súlya, de kétségeim vannak a kétszemélyes kicsit hosszabb utakra való alkalmasságával kapcsolatban: egyrészt az ülés mérete és kialakitása miatt (bár ezen lehet segiteni egy jó kárpitossal) illetve a Big sem igazán szerette a hosszabb egyenes szakaszokat magas fordulaton - gondolom a Domi utazója is inkább 100km/h mint mondjuk 120. A STenerénél ugye nincs gond a teljesitménnyel, az felcuccolva is kimegy a világból, de fosok a súlyától (és hallottam, hogy a súlypontja is viszonylag magas), ha esetleg terepre tévednék. ;) Elõre is köszi a tanácsokat/véleményeket. :) |
SZICSU | 15776 | 3. Oktober 2016 18:20 |
Most pedig,hogy vége a melónak,iszom egy Herold-ot de lehet,hogy több lesz!!!:-)))
|
SZICSU | 15775 | 3. Oktober 2016 18:15 | reply to: 15774 |
A dobba raksz megfelelõ fojtást,és máris megoldódik a hang,és valószínû a láng probléma is...
|
Okta | 15774 | 2. Oktober 2016 21:16 | reply to: 15772 |
Nem én...ma mikor indultam volna arra akartam hívni, de már nem volt fent a hirdetés - viszont tök véletlenül találkoztam ezzel a motorral: http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_nx_650_dominator-10629649 Elbeszélgettünk a motorról: Wiseco dugóval lett felújítva, 670ccm ha jól emlékszem. A plexit tõled vette. ;) A szerelõje nem légtelenítette le az olajszivattyút, ezért még 1x szét kellett szedni a blokkot. A gomb érintésére indul, egyenletes alapjárat...egyedül a sportdob, ami miatt nem feltétlen jön be - nekem már túl hangos, illetve nagy gáz után lángot is lõ, ez nem tudom, hogy mekkora gond lehet (ha az egyáltalán). |
Balkan Bistro | 15771 | 2. Oktober 2016 14:01 | reply to: 15770 |
Viszont berúgós! Ami nagyon hasznos és jól behatárolja az évjáratot...
|
Okta | 15768 | 29. September 2016 12:48 |
Köszönöm mindenkinek. Ezt most hozta fel a hahu: képen nagyon szép, megpróbálom a hétvégébe belesûríteni. http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_nx_650_dominator-10627362 |
kanyar | 15766 | 28. September 2016 19:37 | reply to: 15763 |
Nem Klubbos. A vólt segédemé volt, aztán eladta, és valami fúrás volt vagy mi.
|
SZICSU | 15765 | 28. September 2016 13:46 | reply to: 15763 |
Szerintem sejtem,hogy kié lehetett,de ha jól gondolom,Kanyar többet tud mesélni róla...;-)
|
Balkan Bistro | 15764 | 28. September 2016 12:49 | reply to: 15763 |
Amikor alaposan be van melegedve akkor leállásra hajlamos alapjáraton. A szivócsõ alul, a csavarnál reped ki, ettõl falsot szív, elszegényedik a keverék (durrog-bugyog motorféken) ettõl reped el. Meg ha vastagon bevakolják sárral...pláne, ha még folyik is az olaj a szelepfedél alól. Kompresszíómérés, ami sajnos nem egyszerû az automata dekompresszor miatt. |
Okta | 15763 | 28. September 2016 08:28 | reply to: 15757 |
Köszi a választ. A 'rettegett' hfej problémát hogy lehet észrevenni, ha egyáltalán? Szicsu, ez a piros nem klubos motor?
|
SZICSU | 15759 | 27. September 2016 23:50 | reply to: 15756 |
Engem a csatlakozások cumiztattak ugyan így...Rá kell szánni az idõt és mindet alaposan megtisztogatni... Ja,és van egy Domi rugóstagom,ha érdekel...;-) |
kanyar | 15757 | 27. September 2016 22:52 | reply to: 15755 |
Már volt nálam, csak akkor csepeli volt a tulaj. A táskaeltartót még én gyártottam rá. Azóta aztszem fúrták.
|
Vattay | 15756 | 27. September 2016 21:36 |
Sziasztok! Van egy 500-as Dominatorom, 88-as évjáratú és kezd néhány alkatrésze felett eljárni az idõ. A hátsó lengéscsillapító elengedhette az olajat, mert nagyon gyenge a tartása. Van értelme felújítani, vagy esetleg bontottat szerezni bele? Létezik más alternatíva a cseréjére? Ami jobban aggaszt, hogy produkál egy érdekes hibát, menet közben egyszer csak leáll, leesik a fordulatszámláló, és se kép, se hang. A világítás/gyújtás ilyenkor mûködik, bekapcsolva marad, és menet közben kuplungot behúzva önindítóval lehet újra indítani szinte pillanatok alatt. Hiába gurulok ilyenkor 100-al és engedem ki a kuplungot, egyszerûen nem kapja el, csak az önindító... Hõmérséklettõl függetlenül produkálja a hibát, közvetlenül indítás, vagy több óra motorozás után is. Néha 50 km-en keresztül semmi baja, de van, hogy percenként leáll. Tavaly kapott új elektronikát, de sajnos nem javult a hiba. Valakinek van ötlete, mi okozhatja, egyáltalán hol keressem az okát? Ugyanitt: Keresek piros idomszettet, ülést és gyári kézvédõket, esetleg felniket :) |
Okta | 15755 | 27. September 2016 21:13 |
Domisok, ezt a gépet ismeritek - Kanyar mester, esetleg megfordult már nálad? Köszi. http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_nx_650_dominator-10629649 |
kanyar | 15749 | 26. September 2016 20:02 | reply to: 15724 |
Símán csak szerelési hiba miatt nem volt kenés, és megette a vezértengelyt himbástól. A megszoruláskor keletkezett forgács (vezlánc cserekor pumpalégtelenítés hiánya miatt) ki nyírta a pumpát. Így lett HALMOZOTTAN hátrányos hejzetû! |
MadMax650 | 15748 | 29. August 2016 09:50 | reply to: 15747 |
Rendben, feltétlenül szólni fogok! Most hétvégén nem tudok menni, de jövõ héten hétvégén megyek, de elõtte írok.
|
bumer | 15747 | 29. August 2016 01:16 | reply to: 15731 |
MadMax650 ha szabadkán palicson jársz jelentkezz össze futhatunk 1 kávéra |
tamiki | 15745 | 28. August 2016 21:17 | reply to: 15740 |
Tibi! Amúgy milyen tempót mentek ilyenkor? Vannak kisebb motorok is (egyhenger)? |
SZICSU | 15744 | 28. August 2016 20:43 | reply to: 15743 |
Nem igazán.Beraktam egy esõruhát,meg egy kevés kaját,piát...
|
MadMax650 | 15743 | 27. August 2016 21:14 | reply to: 15741 |
Kicsit szerencsétlenül fogalmaztam :) arra gondoltam igazából, hogy biztosan alaposan fel kellett készülni rá a motornak és motorosnak.
|
Balkan Bistro | 15740 | 27. August 2016 12:11 | reply to: 15739 |
Lesz Hondás találkozó/túra, több is... 😉 pl. szept. 16-18. |
tamiki | 15739 | 27. August 2016 10:09 | reply to: 15738 |
Acerbis túra tank, 21lit. Csak régebbi tipusú Domira való, az rd08-hoz jó pár dolgot át kellett szabni. Pl:http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9114026 vagy:http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9118599 Tehenészek kicsit aktivabbak... Ha BIG-eseknél olvasgatsz, lesz egy találkozó õsszel... Erdély kimerithetetlen. Sajnos én még alig láttam, de azon vagyok... |
MadMax650 | 15738 | 27. August 2016 07:55 | reply to: 15735 |
Tavasszal voltam az ezeréves határon, Gyimesbükkön meg Tusnádfürdõn is, és akkor azt mondtam, hogy ide motorral kell jönni legközelebb :) . Arra is szánni kell egy hetet legalább, hogy körbe lehessen nézni azt a vidéket, sõt lehet, hogy egy hónap sem lenne elég hogy mindent láss. Milyen tankod van a képeken? Nagyobb mint a gyári? A Csongrád és Békés megyei endurosok hol tartják a kapcsolatot? Van nekik csoportjuk?
|
MadMax650 | 15737 | 27. August 2016 07:42 | reply to: 15736 |
:D Indulás elõtt volt olajcsere ? Ennyi km-rel szerintem már körbe lehet motorozni Mo.-t :) Gratulálok!
|
SZICSU | 15736 | 27. August 2016 00:09 | reply to: 15733 |
Annyira nem vagyok büszke,mert egy kicsit eltévedtünk,ezért lett ennyi a táv...De legalább kaptunk kupát "A legtöbb kilométert megtett versenyzõ"felirattal:-)))
|
tamiki | 15735 | 26. August 2016 21:01 | reply to: 15729 |
Amúgy jó helyen laksz, csongrád, békés megyékben(is) vannak jó enduró motoros emberek Ténérések, BIG-esek Ha nem ragaszkodsz a dominatorosokhoz, tarts velük és akkor össze fogunk futni ;) |
tamiki | 15734 | 26. August 2016 20:54 | reply to: 15731 |
SZICSU | 15732 | 26. August 2016 16:17 | reply to: 15731 |
:-)))Edzened kell a hátsódat...Én a 2006-os 24 óráson lenyomtam vele 1240km-t! És nem ótópályán...;-) |
MadMax650 | 15731 | 26. August 2016 15:20 | reply to: 15730 |
Úton lennék én állandóan, csak a meló nem engedi :) . Kisebb túrákra hétvégén azért vállalkozok, pl Szabadka, Palics. Erdély lenne az egyik fõ célpont, 17-én lesz Dévára túra, itt is meg van hirdetve, arra megpróbálok elmenni. Te voltál vele hosszabb túrán? Nekem 60 km-enként meg kell állnom, mert kicsit kényelmetlen :), de amúgy semmi gond nem volt vele még.
|
tamiki | 15730 | 26. August 2016 10:38 | reply to: 15729 |
Üdv itt! Jó és szép a motorod! Nekem is ez szín-tipus van. :) Nyugodtan mehetsz ám vele messzebre is :) |
MadMax650 | 15729 | 25. August 2016 12:17 |
SZICSU | 15728 | 24. August 2016 20:45 | reply to: 15726 |
Ha sótlan az étel,akkor megsózzuk... Ha xaraxik a motor akkor Kanyar... Szerintem ez egyszerû mint a faék...;-) |
bumer | 15726 | 24. August 2016 00:15 |
helló szerintem nem kell reklámozni kanyar szakértelmét de ott az a de ha valaki ért a kétkerekûekhez akkor azt kihangsúlyoznám hogy kanyar az ász! |
DominatiDani | 15724 | 18. August 2016 22:59 |
Nagyon kimélem. Rendben. Viszont friss a szelephezag allitas is, es hallani egy olyan hangot mint a régi mozivetitõgépeken. 3000tõl adja csak. Alapjaraton szep hangja van. Szelephezag elmaszhatott valamitõl? (300km-nél tartok) |
Balkan Bistro | 15722 | 18. August 2016 18:42 | reply to: 15721 |
de az sem jó ha 5.-ben 3000-nél rátekered a tüzet! Csak szépen, könnyedén... ;)
|
SZICSU | 15721 | 18. August 2016 16:28 | reply to: 15720 |
Az elsõ 500 km-en ne nagyon engedd 3500 fölé,a következõn 4-4500rpm.1000 km-nél olajcsere,szelepellenörzés...
|
DominatiDani | 15718 | 16. August 2016 21:54 |
Sziasztok! A karbit kotom vissza, de nem én vettem le. Ezek a csövek hova mennek? |
SZICSU | 15715 | 12. August 2016 19:00 | reply to: 15714 |
Az öregek azoknak oké,hogy nem kell annyi alvás,de neked???:-)
|
kanyar | 15714 | 12. August 2016 18:32 | reply to: 15713 |
Áááá! Csak az öregek késön alszanak s korán kelnek. :-))
|
squeeze | 15709 | 10. August 2016 07:24 |
Köszi a válaszokat! Mivel már ~2500 km-t mentem a Motullal, lecserélem és kipróbálom a Castrolt.
|
Balkan Bistro | 15708 | 9. August 2016 21:42 | reply to: 15707 |
Mester! Ha akkor ráöntöm egy székre akkor ki tudja pihenni magát ??? ;)
|
kanyar | 15707 | 9. August 2016 21:32 | reply to: 15703 |
A fulszintetikus olajat nem szereti! Hidd el, olaj hûtõ nélkül 2500km-nél elfárad az olaj. 3000-nél csere. Ha kihajtod elöbb, minösítéstõl függetlenül.
|
tamiki | 15706 | 9. August 2016 14:29 |
Azon viszont már gondolkodtam, amikor ezeket a mot.kat megálmodták voltak talán sf telj.szintû motorolajok, ma már sj nél tartunk, hogy kell e egy átlag igénybevétel,hosszútávú motorozás után cserélni 3000 km enként az olajat. Na el nem rontja az biztos :)
|
tamiki | 15705 | 9. August 2016 14:21 | reply to: 15703 |
A 130 pálya nemcsak a motornak nem tetszene, szerintem neked sem. (én rd 08 használó) Kipróbáltam az 1 el kisebb lánckereket hátulra, utazóban bejön, marad. |
Balkan Bistro | 15704 | 9. August 2016 13:43 | reply to: 15703 |
Castrol Actevo/Power1 10w40. Ha jót akarsz 2500km/csere. Olajszintet csak rendes használat után nézz, vársz kb. 1 percet a leállítás után. A levegõszûrõre figyelj! A szivócsõ alul el szokott repedni, itt falsot szívhat (motorféknél durrog-bugyog) ennek hengerfej repedés a vége. Én a max 120-at javaslom a gyári áttétellel, ha nem terepezel egy 2 foggal kisebb hátsó lánckerék jót tesz. Javaslom az olajhõmérõt, a nivópálca helyére tekerhetõ (Louis) A kábelcsatlakozókat ellenõrizd, ne legyenek beoxidálódva. |
squeeze | 15703 | 9. August 2016 09:00 |
Sziasztok! Új vagyok errefelé, tavasszal kezdtem a motorozást, utána pedig egy barátomtól - aki egyben az oktatóm is volt - megvettem a féltve õrzött´93-as Dominatorát. Nagyon jó állapotban van, szeretném ha ez így is maradna, ezzel kapcsolatban lennének kérdéseim: 1. Ti milyen motorolajat ajánlotok hozzá? Jelenleg fullszintetikus Motul 10W40 van benne, 2000 km-rel ezelõtt cserélve. Gyakran használom a pesti dugóban és országúton is. 2. Autópályán milyen sebesség a legmegfelelõbb? Bírja a 130-as tempót mindenféle károsodás nélkül? 3. Hol tudnék venni középsztendert értelmes áron? Lenne valakinél használtan eladó? Köszi elõre is! Molnár Zoltán |
DominatiDani | 15700 | 25. Juli 2016 23:26 |
Okes, szelepnxilas kupakjan feliter es az olaj beontonyilason meg 2 liter?
|
Balkan Bistro | 15697 | 25. Juli 2016 15:32 | reply to: 15695 |
indítás elõtt fél litert önts be a szelepállító kupakon!
|
SZICSU | 15695 | 22. Juli 2016 22:24 | reply to: 15694 |
A 10w-40-es Castrol tökéletes,és 1000 km után cseréld le szûrõstõl.... Arra figyelj,hogy az olajpumpa felkapja! |
DominatiDani | 15694 | 22. Juli 2016 18:34 |
Szevasztok. A motorom most kapott uj dugo es gyurut, a hengert felfurtak, csapagyakat kicsereltek, szelepeket becsiszoltak es beallitottak. Kerdesem a kovetkezo! Adok ugye neki friss olajat. Mi a megfelelo olaj ilyenkor a motornak? Es milor csereljem legkozelebb? |
bumer | 15692 | 16. Juli 2016 22:49 |
hello egy nagy baj van a géppel zábálja az olajat. cseréltem olajtipusokat motul,valvolin,mobil,stb. 10évi olajat lecseréltem 6hónap alatt. szerelõt kellene esetleg lecserélni. valami bibi van és nem tudjuk megfejteni leirni nem tudom a történetet sok idõbe telne csapágy,szabadonfutó,kuplung, tömités csere volt henger fúrás,új wössner dugó teljes hengerfej felújitás, karbi javitva összekötõ csere stb stb pöcc röff 500as egyenletes alapjárat gázadásra ugrik nem zörög nem, csörög 5lit/100 minden okés nem lehet látni füstöt viszont 200ml/100km olajat eszik meg miért?? |
DominatiDani | 15689 | 12. Juli 2016 01:06 |
Tudja. Sajnálja, mást nemtud mondani kb. Gyanítom hogy gyûrû és szelepek csere. Gáz adásra okádja a füstöt. Agyalok a blokk cserén, nem egyszerû a papirozása. Kanyar ha van kedved és idõd, én rád bíznám a blokk átnézését. És ha javítható, szuper lenne. |