DominatiDani | 15686 | 2016. július 11. 10:25 |
Hali. Kérdésem az lenne, hogy egy fmx blokkot belehet e rakni a nx 650be?
|
DominatiDani | 15685 | 2016. július 10. 20:14 |
Figo222 | 15683 | 2016. július 1. 21:07 |
Sziasztok! Ha valakit érdekel. Amikor hozzám került Kanyarral egyeztetve csináltattam a szûkítõt. Tekintélyes hangja van :) http://www.kepesmotor.hu/onroad_kipufogo_dob/p1659934 |
tamiki | 15682 | 2016. június 20. 21:23 | Válasz erre: 15681 |
Azért én is csináltam egy "messzi aszfaltos-túrásabb" meg egy "nemolyannagybaj ha odab@szom terepesebb" verziót is.
![]() ![]() |
tamiki | 15681 | 2016. június 20. 21:18 | Válasz erre: 15680 |
"Az úgy tökéletes ahogy mekkkcsinálták" Akkor olyasmi az mint a Dominator. :-))))) |
Rudo | 15680 | 2016. június 20. 17:48 | Válasz erre: 15679 |
Az úgy tökéletes ahogy mekkkcsinálták,én vagyok a gyík. ;) Most már van neki egy komplett nyári ruhája 150-es haladós aszfaltra meg egy karcsú téli. |
tamiki | 15679 | 2016. június 20. 16:42 | Válasz erre: 15678 |
Legfeljebb csak annyit, nem csak a japók nem értenek a motorokhoz ám! Legalábbis ha azt nézem mennyit faragod azt a nem japánt, hogy jó legyen, ugye. Ha jól tudjuk most is a Rudotech mûhely vette pártfogásába, mert haladósan menve kóvályog az eleje, vagymi! :-)))))))))))) |
sadani99 | 15677 | 2016. június 20. 10:18 | Válasz erre: 15676 |
Továbbfejlesztettem egy kicsit a dolgot, mivel sajna szimeringbõl ilyen méretben nincs vittonos, pláne a karmantyúból(vagy csak én nem kaptam sehol). A másik, hogy egy picit megszorult a pillangószelep mert sok a 3mm szélesség, 2-esbe meg sima szimering sincs. Vittonos o-gyûrûre cseréltem mindegyik tömítést, így remélem tartósabb lesz. az eredmény u.a, csak mivel 2 a gyûrû szélessége nem ragad meg a pillangószelep.
|
CzBee | 15676 | 2016. június 15. 14:29 | Válasz erre: 15670 |
Igazán nincs mit Én sajnos ki se nagyon tudtam élvezni, hogy végre tökéletesen muzsikál, mert 2 nap múlva már meg is vették. Jó motorozást! :) |
SZICSU | 15675 | 2016. június 15. 11:10 | Válasz erre: 15673 |
Szerintem most is olvassák ezt a fórumot,és a mi elvárásaink alapján tervezik meg az új Domit!!!:-D :-D :-D
|
Balkan Bistro | 15674 | 2016. június 15. 08:36 | Válasz erre: 15673 |
Egy igazi rallye motort nem a nehéz endurozásra vagy az autópályás szaguldozásra terveztek??? Tantot a tervezõnek!!!!! 😉
|
kanyar | 15672 | 2016. június 14. 23:34 |
A régebbi domikon azé vót 45-ös mert erõsebb 1 lóval az újabbaknál. még nem emisszionálták le 44-re.
|
tamiki | 15671 | 2016. június 14. 22:20 | Válasz erre: 15669 |
96-tól a gyári 46-os. Nemcsak prospektus szerint, mikor megvettem még meg volt pirossal festve a 46 a lánckeréken. :-) Az elsõt is én vettem le, azon meg még megvolt az a zajcsilapitó? gumicsik is.(vagy mi) Láttam a 0 kilóméteresed, Gratula! |
sadani99 | 15670 | 2016. június 14. 21:25 | Válasz erre: 15664 |
Húú, nagyon frankó lett, nekem is ez volt a problem... Köszi, hogy megosztottad velünk!!!
|
SZICSU | 15669 | 2016. június 14. 20:16 | Válasz erre: 15666 |
A hátsó lánckerék biztos nem gyári,mert tudtommal csak 45,ill.47 fogszám a gyári... Amúgy az enyém nemrégen volt 0km-es...;-) |
SZICSU | 15668 | 2016. június 14. 20:05 | Válasz erre: 15667 |
Ha hátra 45-öst rakok,a 47 helyett(ahogy most is van az utcain),a Domi is kb 500 fordulattal forog kevesebbet,mint a gyári 47-el...
|
Balkan Bistro | 15667 | 2016. június 13. 21:19 | Válasz erre: 15665 |
Belevaú: A Honda túraenduróira sajna jellemzõ a rövid 5.-ik fokozat :( Én az AT-n pl. 5 foggal kisebb lánckerékkel járok hosszabb utakra, ezzel 500-al forog kevesebbet. Tény, hogy elinduláskor óvatosabban kell bánni a kuplungal és gyakrabban kell visszaváltani, de minden másban jobb. terepezni viszont rövidebb áttétellel szoktam. Az XL is lehetne hosszabb 5.-ikkel, nagyon kiforog már 120-nál. Tény, hogy amire tervezték (terepen 60-120 között) arra optimális, de lehetne rövidebb az egyes és hosszabb a 4 és az 5. |
tamiki | 15666 | 2016. június 13. 20:07 | Válasz erre: 15665 |
Már el is dobtam az 5letet! Akinek 2 dominatorja is van, annak nálam sokat számit a véleménye! Kössz! A régebbi tipusoknak 15/45 az áttétele, mig az enyém 15/46. Lehet, hogy a váltóáttétel sem ugyanaz? Na mind1 csak agyaltam kicsit jó igy és kész. Most cseréltem különben le a gyári láncot. :) meg a h.lkereket. A lánc már nagyon kuka volt, de a h.lánckerék összehasonlitva az újjal olyan jó, hogy megy vissza a homokba még jó lesz. 17 e. km :) |
SZICSU | 15665 | 2016. június 13. 19:48 | Válasz erre: 15663 |
Nem,ki kell venni a láncból szemeket... De szerintem ne próbálkozz vele,mert: 1:Nem fog kevesebbet enni. 2:Végsebességre sem lesz jobb 3:Nyírja a váltót 4:Sokkal rosszabb lesz a motor dinamikája DE ez csak az én véleményem... |
tamiki | 15663 | 2016. június 13. 15:28 |
SZICSU | 15661 | 2016. június 12. 09:19 | Válasz erre: 15660 |
Igen.Csak lenne már egy napom,amit motorozása szánhatok...;-)
|
CzBee | 15658 | 2016. június 10. 17:05 | Válasz erre: 15657 |
A pillangószelep tengelyéhez 8*12*3mm-es szimeringet tettem a másik tengelyhez 6*9*2mm-es karmantyút. A plexi dolog viszont már tárgytalan, ugyanis ma eladtam a gépet. Még ki se tudtam élvezni, hogy végre rendesen ment :S |
sadani99 | 15657 | 2016. június 10. 13:04 | Válasz erre: 15652 |
Mekkora szimmering kellett bele? lehet nekem is ugyan ez a problémám, mert a tünetek ugyan ezek. Bár én még a féktisztítóval nem néztem.
|
Okta | 15656 | 2016. június 10. 11:54 | Válasz erre: 15654 |
Ezek ilyenek...anno a Bigre vettem magasabb plexit, az volt (akkor!) huszonpárezer. Én sem mosolyogva fizettem ki. :) Sajnos van, amit meg kell fizetni, ha szükség van rá. Érdemes így számolni: általában akkor jó egy ilyen plexi, ha sokat mész hosszú távon ugye. A könnyû számolás miatt ez legyen kb. 10.000km egy évben. Csak a benya kerül olyan 150.000,- forintba, ha ennyit mész. Ahhoz képest meg nem sok ennyit fizetni a kényelemért szvsz. ;) |
Rudo | 15655 | 2016. június 9. 22:25 |
Még mindig megvan az alacsonyított ülésem egy dominatorhoz,még mindig ingyen vihetõ,új. Fekete ülõfelülete szürke az oldala. |
CzBee | 15654 | 2016. június 9. 22:12 | Válasz erre: 15653 |
A Givi készített, csak elég húzós az ára, 18e huf. :S
|
SZICSU | 15653 | 2016. június 9. 20:38 | Válasz erre: 15652 |
Arra nem gyártottak...Legalábbis én még nem találtam hozzá.
|
CzBee | 15652 | 2016. június 9. 17:03 |
Jelentem megoldott minden problémát a tengelyek tömítéseinek cseréje. Esetleg valakinek nincs egy túra plexije 92es évjárathoz? |
kanyar | 15646 | 2016. június 7. 19:39 | Válasz erre: 15642 |
Csapágy-szimering boltban érdemes megnézni. Ami kopott csere.
|
SZICSU | 15645 | 2016. június 6. 16:08 | Válasz erre: 15643 |
Vannak olyan zárszakértõk,akik zár alapján csinálnak kulcsot...;-)
|
DominatiDani | 15643 | 2016. június 6. 07:58 |
Szevasztok. Feherváron elhagytam menetközben a motorkulcsát. Gsujtást megoldottam. De..Tanksapkát is az nyitja ugyebár. Ilyenkor mit tudok csinálni azzal? Kifurjam a zárat? |
CzBee | 15642 | 2016. június 5. 22:24 | Válasz erre: 15641 |
Abban tudsz nekem segíteni, hogy hol szerezzem be a karmantyúkat? Gondolom érdemes a felsõ tengelynek is cserélni a porvédõ filceit?! |
kanyar | 15641 | 2016. június 5. 21:39 | Válasz erre: 15638 |
Ez akkor lehet probléma ha szétszeded az olajpumpát és olaj nélkül teszed össze. Olajat pedig szigoruan 3000-kmenként kell cserélni. Úgyhogy nyugodtan mérhetsz kompressziót. |
CzBee | 15640 | 2016. június 5. 21:14 | Válasz erre: 15635 |
Ilyen állapotban vannak a porvédõk, azt hiszem tényleg cserére érettek.![]() |
SZICSU | 15639 | 2016. június 2. 09:35 | Válasz erre: 15638 |
Velem még nem fordult elõ ilyen...Én meg szoktam dönteni jobbra is,hogy mindenhonnan ki tudjon folyni az olaj...
|
CzBee | 15638 | 2016. június 2. 09:18 | Válasz erre: 15637 |
Akkor cserélek most is és majdnem meglesz az átlag :D Ha már olajcsere: Eddig egy szervizben cseréltettem az olajat, mivel olyan "rémhíreket " hallottam, hogy az olajszivattyúba be tud szorulni levegõ buborék és nem tudja légteleníteni magát ezáltal nem szállít megfelelõ mennyiségû olajat. Ez valós probléma és van egy speciális módja az olajcserének (pl: megdöntött pozíció, vagy vmi más módszer), vagy kacsa a hír? :) |
CzBee | 15636 | 2016. június 1. 22:52 | Válasz erre: 15635 |
A levegõszûrõt pár héttel korábban néztem meg és nem volt elkoszolódva, nem láttam rajta semmit. Dugattyú lett cserélve kb 12 e km-el ezelõtt, olajcsere 5e km-enként volt. Nem eszi az olajat, nem kellett egyszer se pótolni. Mivel gyári dugattyút vettem bele és castrol olajat használok, remélem a kompresszióval nem lehet gond. Az az érdekes, hogy a karbin nem látszik, hogy ki lenne a lelke.... Kanyar mester véletlen nem emlékszel milyen méretû karmantyút lehet beépíteni? Csak mert megvenném elõre és hétvégén megpróbálnám beépíteni. Üdv.: CzBee |
kanyar | 15635 | 2016. június 1. 22:18 | Válasz erre: 15632 |
A zeger alatt alátét és alatta egy porvédõ filc szerü porvédõ, amit ki lehet cserélni karmantyúra.
|
kanyar | 15634 | 2016. június 1. 22:13 | Válasz erre: 15632 |
Nézd meg a légszûrõ állapotát, és ha rendben van (a belsõ része a külselye) mérni kell egy kompressziót. 3. löketre teligáznál 8,5 a tuti 6,5 a limit.
|
SZICSU | 15633 | 2016. június 1. 20:27 | Válasz erre: 15632 |
Gyári megoldás nem létezik rá.Legalábbis nem tudok róla. Viszont eléggé kilehet,mert nekem is volt egy karbi,aminek eléggé lötyögött a tengelye,de nem szívott falsot... |
CzBee | 15632 | 2016. június 1. 17:30 | Válasz erre: 15630 |
A szivocsonk rendben van, viszont ha fektisztitoval megfújom a képen látható segergyûrût leáll a motor. Ezek szerint falsot szív a pillangó szelep tengelyénél. :( Lehet ezzel kezdeni valamit? ![]() |
CzBee | 15631 | 2016. május 31. 21:05 | Válasz erre: 15630 |
Legalább 4x szedtem szét és takarítottam ki. Volt, hogy ultrahangos tisztítóval is átmostuk. Utána kb3 km-ig jó volt aztán megint szarakodott. Szóval elvileg tiszták. A membránon se látni repedést egyiken se. A szivocsonkot még nem tudtam megnézni, sajnos lebetegedtem... :( |
CzBee | 15628 | 2016. május 31. 15:36 | Válasz erre: 15627 |
Jaja sejtettem, hogy nem akkor kell mikor a ponyva alatt pihen ;) :D A fúvókával nem hiszem, hogy bármi gond lenne mert több ezer km-t mentem vele hiba nélkül. Illetve korábban is produkálta ezt a rángatásos dolgot, de volt olyan, hogy nem változott semmi a motoron és megszûnt a hibajelenség. Most viszont szinte állandósult a probléma :( Az üzemanyag szintet tudtommal nem lehet változtatni mivel mûanyag az úszó tûszelep tartó része. |
Okta | 15627 | 2016. május 31. 10:08 | Válasz erre: 15625 |
Jah, az nem árt... :-DDD (Bocs az offért, de errõl eszembe jutott egy sztori: mikor hajón melóztam, ott ugye voltak különbözõ elõadások, néha bele tudtam nézni. Volt egy artista, aki zsonglõrködött - a nagy száma az volt, mikor egy tekegolyót, egy láncfûrészt meg egy nem-tudom-már-micsodát dobált. Akkor mesélte el, hogy anno felhívták, hogy egy láncfûrészreklámhoz kellene dobálnia három láncfûrészt, megoldható-e. Mondta, hogy persze, adjanak neki párat, amin tud gyakorolni. Mikor megvolt, elment a forgatásra: fények, hang, kamera indul, õ meg elkezdi berántani a motorokat. Kérdezik tõle, hogy mégis mit csinál? Mit-mit, hát beindítja a láncfûrészeket. "Ember, mi nem mondtuk, hogy járó láncfûrészekkel kell zsonglõrködni!" No, hát van, akinek magától értetõdõ, hogy be van-e indítva a motor vagy sem. :-DDDDD ) |
Okta | 15624 | 2016. május 30. 15:33 | Válasz erre: 15623 |
Féktisztítóval ha odafújsz a csonkra, hamar kiderül, hogy ott van-e a turpisság. :)
|
CzBee | 15623 | 2016. május 30. 15:26 | Válasz erre: 15622 |
A szivócsonkot még nem is néztem.... :S Az úszószintet tudtommal nem lehet állítani, mivel mûanyag az egész úszó. Még visszatérve az elsõ problémára a reggeli indulásra: amikor harmadjára beindítom és nem áll le a motor, akkor is ingadozik az alapjára még egy 15-20 másodpercig (szivató használatánál) utána viszont egyenletesen jár. Nem tudom mennyire függhet össze a két dolog?! Leellenõrzöm a szívocsonkot, hátha csak az lesz a gond.... Üdv. CzBee |
CzBee | 15621 | 2016. május 27. 17:27 |
Sziasztok! Egy kis segítségre lenne szükségem. Van egy Nx500-om ami rendetlenkedik. A reggeli induláskor szinte mindig leáll 1x vagy 2x úgy hogy a levegõszûrõ ház felõl sziszegés hallható. Utána viszont jár rendesen. A másik probléma az, hogy ha bemelegedik rendesen a motor akkor 4e ford/ perc fölött rángat fulladozik. Ha elzárok a benzincsapon és kevesebb benzint kap, megy rendesen. Cseréltem gyertyát, pipát, kábelt. Tisztítva lett a karbi már vagy 3x, nem látszik rajta semmi rendellenesség a tûszelep lezár, úszó nem lyukas. Esetleg valakinek vmi ötlet? Elõre is Köszönöm! Üdv.: czbee |
KT | 15620 | 2016. május 4. 10:23 |
Szevasztok! Május 21.-én lesz a Honda Klubok Találkozója, amire meghívunk titeket is! Start Fehérvárról, laza aszfaltos gurulás a Bakonyban, du. kaja, este buli a kempingben. (messzebbrõl jövõk itt alhatnak) Részletek priv.ben. Minden Hondást szívesen látunk! |
Balkan Bistro | 15618 | 2016. április 26. 10:17 | Válasz erre: 15617 |
ez már majdnem olyan szép, mint a Biged ! :P
|
Okta | 15617 | 2016. április 26. 09:14 |
Egy ilyen mennyire kellene! :) http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Custom%20Bikes/Honda_XR650L_by_Classified_Moto.htm |
kanyar | 15615 | 2016. április 7. 20:50 | Válasz erre: 15613 |
Ha a motor felpörög, de nem lódul, akkor kuplung. |
SZICSU | 15612 | 2016. április 6. 15:52 | Válasz erre: 15611 |
Megnézed a csapágy méretét,és elballagsz a csapágyboltba...;-)
|
SZICSU | 15610 | 2016. április 6. 06:07 | Válasz erre: 15608 |
Az elsõ lötyöghet egy kicsit,a hátsó viszont nem...Cseréd ki gyorsan a menesztõben a csapágyat...
|
Balkan Bistro | 15609 | 2016. április 5. 22:12 | Válasz erre: 15607 |
Szicsu jól mondta, leereszkedik az olaj a blokkba, ha nem zár rendesen a szelep. SZint nézéséhez még az is kevés, ha kb 5-6 percig alajáraton megy. Nézni mindíg rendes motorozás után kell, hagyod 1-2 percet alapjáraton, majd leállítod és megnézed.
|
DominatiDani | 15608 | 2016. április 5. 21:58 |
Viszont az elso es a hatso lanckerekem kotyog de minimálisan..ez ennél a motornál normális?
|
SZICSU | 15606 | 2016. április 4. 18:46 | Válasz erre: 15605 |
Nem a pumpával,hanem a pumpán lévõ szeleppel...Ha másnap megnézed,akkor eltûnik az olaj?
|
SZICSU | 15603 | 2016. április 2. 18:56 | Válasz erre: 15602 |
Lehet,hogy a szelep nem zár el az olajpumpánál,és lefolyik a vázból az olaj a blokkba...Engedd ki az összes olajat a blokkból,és a vázból.Ha maxon van az olajszint,akkor kb 2l-nek kell lejönnie... A másik amit sokan elrontanak,hogy nem jókor nézik az olajszintet...Motorozás után 1-2 perc alapjáraton járás után nézd meg. |
SZICSU | 15600 | 2016. április 2. 14:32 | Válasz erre: 15598 |
Hacsak nem mentél legalább 10000km-t egy hónap alatt,akkor az rohadt nagy olajfogyasztás...
|
DominatiDani | 15598 | 2016. április 2. 13:32 |
Na megtörtént a szelephézag beállítás..a motor csendesebb lett és erõssebb, de még mindíg hallani hidegen egy kis zakatoló hangot, ami amint bemelegszik az olaj elhalkul és tökkéletes hangja van.. a fiuk olaj nyomás problémára gyanakszanak.. se nem hajtokar se nem vezermulanc. már bele öntöttem 4liter egy honap alatt a motul 15w50böl és a nivopalcat nem éri el.. talán ha lecserélem castrollra vagy repsol 10w40re abba hagyja ezt a hangot? Mit tudtok tanácsolni? Elõfordult már veletek?
|
S.Csaba | 15597 | 2016. március 31. 12:35 |
Sziasztok! Urak, ha valaki megválna jó állapotú Dominatorától, de szüksége lenne (neki, asszonynak, gyereknek, stb..) egy valóban keveset futott, igen jó CBF 250-re, kérem keressen pü-ben. Köszönöm. ![]() ![]() ![]() |
DominatiDani | 15595 | 2016. március 30. 21:37 |
Szombaton ott hagyom a szervizben szelephezagot állítanak és ránéznek ezekre a dolgokra. Kösz fiuk ;)
|
Balkan Bistro | 15594 | 2016. március 30. 21:23 | Válasz erre: 15593 |
Ha nem hamisított az olaj akkor attól biztos nem. Viszont bekukkantanék a szelepfedél alá!!! |
DominatiDani | 15593 | 2016. március 30. 21:17 |
Azon agyalok, lehet a 15w50es olaj miatt ilyen hangos a motor hidegen. Mert végülis ugyanaz a hamg mint mikor megvettem caak hangosabb és párosult most a szelep csattogasanak a hangja.
|
SZICSU | 15592 | 2016. március 30. 20:28 | Válasz erre: 15591 |
Nem SOHA nem szabad kalapálnia...Ez nem KTM!:-)
|
DominatiDani | 15591 | 2016. március 30. 20:23 |
Vagy hidegen mindenkié kalapáló hangot ad ki a hemger felöl? |
SZICSU | 15590 | 2016. március 30. 20:17 | Válasz erre: 15589 |
Ez így elég nehéz...De nézd meg a vezláncot,illetve a szelephézagot...
|
DominatiDani | 15589 | 2016. március 30. 19:16 |
Sziasztok! Hideg indításnál zakatoló dizeles hangja van a Hondámnak. És hallani hogy néha a szelepek csattanak egyet. Kicsit melegszik és abba hagyja.Mit tegyek? Mi lehet a baj? |
vkami | 15586 | 2016. március 26. 15:29 |
http://www.ebay.de/itm/Rahmen-mit-Brief-03-91-Honda-NX-650-Dominator-88-89-/301907798587?hash=item464b1b6a3b:g:q~UAAOSwe7BWzDto
|
Balkan Bistro | 15585 | 2016. március 26. 10:28 |
Vass Sanyival beszéltem, jobban van, de meég szigorúan fekvés van. Keres papíros Domi vázat. |
Okta | 15582 | 2016. március 24. 14:18 | Válasz erre: 15581 |
Ebbe több nafta fér, mint az autóm tankjába! :) http://www.horizonsunlimited.com/hubb/travel-bikes-for-sale-wanted/honda-dominator-nx-650-1998er-82083 |