10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Suzuki Inazuma 400 750 1200
Következő oldal

kokrno 17966 2019. március 31. 08:00   Válasz erre: 17964
Nekem már a Pécstől Sántosig tartó 66. út is siker lenne , ha eljutnék. Bár Mecsek sem rossz, meg Dunántúli dombság. Csak az útminőség kérdéses.
    

Kovacspeter 17965 2019. március 30. 23:22  
Jimy, köszi mégegyszer, remélem siker lesz a kerekekkel.
    

Kovacspeter 17964 2019. március 30. 23:18  
Na de 66-os út van közelebb is, a keleti szomszédunknál, az se semmi! Merisor, Nagybár, Banica térsége, nagyon szép, kanyargós és hibátlan minőségű. Petrozsény után átvezet a Kárpátokon keresztül a túloldalra a Zsil-völgyén (Szurduk-szoroson át), frissen felújítva. Nagy kedvenc.
    

Kovacspeter 17963 2019. március 30. 23:13   Válasz erre: 17952
Az sem lenne rossz egyszer, legalább egy szakaszán végigmenni.
    

Kovacspeter 17962 2019. március 30. 23:12   Válasz erre: 17948
Ja, meg kikerüli a túraendurót, kanyarban:-)
    

Kovacspeter 17961 2019. március 30. 23:11   Válasz erre: 17940
Ez de szép!
    

Kovacspeter 17960 2019. március 30. 23:10   Válasz erre: 17938
Semmi esetre sem hamarabb. Ráéréseket kell összefésülni, meg minimum 5 nap kell, kevesebbért kár elindulni.
    

inazuma400 17959 2019. március 30. 22:51   Válasz erre: 17958
A 400zashoz képest vaddisznó :D nemtom milyen a 750es mert alig vezettem és akkor is normálisan, de papíron is van köztük némi különbség, szóval ja, biztos jobb.
    

cblaci 17958 2019. március 30. 21:01   Válasz erre: 17957
Egészségedre! Jók a 600-as Banditok, kipróbáltam néhányat amikor az egyik cimborámnak kerestük a megfelelőt. Könnyebbnek éreztem mint a 750-es Inát, mondjuk érződött a 150ccm minusz, de ha pörgetik megyeget az is.
    

inazuma400 17957 2019. március 30. 18:19  
Nah, ma mi is megkezdtük! Amit éreztem azt inkább nem írom le, mert nem lehet szépen megfogalmazni mert úgy nem adja vissza :D de ez már nagyon kellett! :D csak sajna nem az én motorommal... Egy ilyen kéne nekem, rossz lesz így vissza ülni a kicsire... És a herélt dob amit produkált.... :DDDD azért a 600as az szedi a lábát :D
Én voltam a Bandival
    

inazuma400 17956 2019. március 30. 09:45   Válasz erre: 17953
Igazad van, és erre sokan rá is bsznak... Nekem mondjuk pont szerencsém volt, de mi is csináltunk hülyeségeket, mert mindig ökrökkel mentem motorozni... De egyszer mi is megszivtuk, egyik túra alkalmaval én mentem elöl éppen, és bevartám a többiket az elagazoba, csak egy volt a bökkenő, h 2 motorból 1 jött meg.... Annyi szerencsénk volt h személyi sérülés nem történt, de a motor nem ment haza lábon.... Gyerek elnézte a kanyart, csalóka volt, mert felfelé ment, aztán lebukott hirtelen de el is fordult balra, és még a nap is sütött szembe, későn jött rá h túl gyorsan jön, húzott is egy jó nagy fékcsíkot.... Motor 180 fokot pördült a saját tengelye körül, elsőre azt hittük minden oké, de kiderult az első telok elmentek minden irányba...
    

inazuma400 17955 2019. március 30. 09:36   Válasz erre: 17952
Igen, arra jó, de annak nem jó aki a kanyarokat szereti :D
    

jimy_L 17954 2019. március 30. 07:36   Válasz erre: 17953
Ez totál igaz!

Három hete vittek el tőlem egy rommá tört ego motort. (csak a motorja miatt, az egyben maradt) Viszont a srác aki lezúzta annyit mondott, hogy sokat tanult az esetből.
    

kantorbalu 17953 2019. március 30. 00:20  
A túra motorozás nem szólhat arról, hogy méregetjük a micsodáinkat és a motorjainkat. Annak a hozzáállásnak csak vesztesei lehetnek. A legveszélyesebb játékszabály az, ha a legjobb (leggyorsabb) motoroshoz alkalmazkodik a csapat. Épp ellenkezőleg: általában a leglassabb motorosok mennek elől és a tapasztaltak hátul. Így nem lehet baj. Lehetnek szakaszok, ahol megállapodás szerint elszakadhatnak egymástól, hogy mindenki saját (és a motorja) képességei szerint elvezhesse a kanyarokat, próbálgassa a határait. Így lehet fejlődni is. De kényszerből sosem, úgy csak a baleset van. Bizony, a jó motorosnak felelősség a csapatban motorozás. De aki igazán jó motoros, az nem méreget semmit, mert tudja mi minden múlhat a nagy egón. Még élet is! Lehet ösztönözni, tanítani a tapasztalatlanabb társakat, de ez nem játék, mert gyorsan jön a baj.
Ahol lehet vigéckedni az a zárt pálya. Sőt, ott kötelező a határok feszegetése, mert különben nincs értelme.
    

kantorbalu 17952 2019. március 30. 00:02   Válasz erre: 17948
A 66-os útra jó, egyenesben, terpeszkedni rajta, élvezni a szelet, hallgatni a V2 hangot, feküdni, mint a fürdőkádban. Arra az a legjobb. Bár egy Goldwing valószínűleg még alkalmasabb erre.
    

inazuma400 17951 2019. március 29. 23:30   Válasz erre: 17949
Nyugi nem vagy vele egyedül! :)
    

inazuma400 17950 2019. március 29. 23:27   Válasz erre: 17948
Ott a pont, csopper nem jó semmire :D Amerikába jó, mer ott nincs kanyar :D meg villogni vele, akinek erre áll, oszt heló...
    

kokrno 17949 2019. március 29. 20:12   Válasz erre: 17945
Engem nem lenne nehéz, jelen tudásommal egy tapasztalt, bevállalós ovis körbemotorozna egy háromkerekűvel, hehe
    

lecso 17948 2019. március 29. 19:57   Válasz erre: 17945
egy ezres sportmotor háromszor olyat gyorsít, mint bármelyik csopper... haggyukmá ezt
    

jimy_L 17947 2019. március 29. 12:15   Válasz erre: 17946
Az biztos, egy túraendúró, az király a kanyarokban!
    

inazuma400 17946 2019. március 29. 09:57   Válasz erre: 17945
Azért ez a pilótakon is nagyban múlik, a csoppert dönteni se lehet rendesen, meg mindja le ér minden, alacsony sulypont, de akkor miért mondják azt a hozzáértők h értő kezekben a túraendurok verhetetlenek szerpentinen?! Pedig az pont az ellentetje...
    

jimy_L 17945 2019. március 29. 07:06   Válasz erre: 17943
Hali!
Sidi végignyomja túrát egy csopperrel.
A végén Dodor meg is dicséri.

https://youtu.be/FF4RsHSGZqw

Jó az a chopper, Egy kanyargós, technikás szakaszon egy alacsony súlypont chopper
simán körbe motorozna.
Persze vannak motor típusok amik inkább presztízsből találnak tulajra.
Sokan nem is merik nyelezni a choppert, mert letépné a nyomaték a fejét.
    

inazuma400 17944 2019. március 28. 23:27   Válasz erre: 17942
:DDDD
    

inazuma400 17943 2019. március 28. 23:26   Válasz erre: 17939
Teljesen egyet értek Veled. Ez így vagy ahogy mondod.
    

jimy_L 17942 2019. március 28. 21:21   Válasz erre: 17941
Kisebb guminyomással, hátul.
Lehet, Péternek is azért kell a két plusz felni, hogy négy kerék hajtást készítsen.
    

kantorbalu 17941 2019. március 28. 13:58   Válasz erre: 17937
Lehet a június! Minél előbb döntünk, nekem annál biztosabb a részvételem.
De hogy fogok traktor gumi nélkül végigmenni ott? Én bízom Péterben... csak úgy enyhén aggódom...
    

kantorbalu 17940 2019. március 28. 13:54   Válasz erre: 17939
Csak úgy bedobom, hogy egy barátom eladja a Moto Guzzi V7 Anniversary-ját. Számozott példány, jó karban, pár extrával. Ez V2, kardános, retro gép. Azt hiszem 2 éves. Ha tudtok valakit, aki motor vásárláson töri a fejét, lehet hogy érdemes ezen gondolkodni.
    

kokrno 17939 2019. március 28. 10:47   Válasz erre: 17936
Mindenképpen choppert akar. Pedig mondtam neki, hogyha amúgy szeretett motorozni, akkor vmi naked kellene neki, vagy félburkolt. De a chopper az csak a gurulás, megjelenés. Ha motorozós élményt is akar, ne azt vegyen. De nagyon azt akar, úgyhogy majd a saját bőrén tapasztalja meg. Azután vagy beismeri, hogy nem ilyenre gondolt, vagy belül szenved, de nyomja, hogy igen, ez jó, nem tévedtem. Hacsak nem fogja zavarni a motoros élmény hiánya.
    

cblaci 17938 2019. március 28. 09:35   Válasz erre: 17937
Leghamarabb júniusban lesz ebből valami gondolom.
    

Kovacspeter 17937 2019. március 28. 00:04  
Sakkó', az úzvölgyi csoportosulást kéne lassan összefésülni. Eszembe jutott még mellé a környéken pár dolog, lenne más egyéb aszfalt nélküli buli is a környéken, amit érdemes lenne felkeresni. Persze semmi extrém vállalkozás:-) Jelentkezem.
    

inazuma400 17936 2019. március 27. 23:25   Válasz erre: 17935
Akkor vegyen 1,2es inat :D
    

kokrno 17935 2019. március 27. 20:25   Válasz erre: 17933
Hétvégén Dobogókő-Esztergom szerpentinen kocsival utólértem egy Harleyst. Olyan retro stílusú volt. De eléggé jól nyomta a kanyarokban. Nem azt éreztem, hogy cammog, és feltart. Egy részen integetett, hogy menjek el mellette, de olyan közel volt a kanyar, hogy nem akartam reckírozni. Pár intés után feladta. Addigra meg már a pilisszentléleki elághoz értünk, ő ment tovébb, én meg letértem. Hiába volt chopper, fajtájához elég gyors volt, tudott a csávó.
Unokatesóm is ötvenes, gixxer 1000-ről chopperre akar váltani, már kínozza a sportgép.
    

Kovacspeter 17934 2019. március 27. 13:03   Válasz erre: 17924
Kösz Balázs!
Remélem ez alapján menni fog.
    

inazuma400 17933 2019. március 27. 12:33   Válasz erre: 17930
Meg a szokásos h neki már az 1000res is kicsi... :D nemtom mire jó ez amúgy.... Ezek mind divat majmok... Én speciel a saját szorakozasomra motorozok, akkor meg nem mind1 h kihez képest hogy motorozok? Nem másért csinálom... Az a helyzet nagyon kevesen tudnak motorozni, de nagyon sokan az ellenkezőjet gondolják...
Még jó h az Ina célközönsége nem ez a fajta csoport... Azoknak általában sportmotor kell :D mondjuk a csopper cruiseresek is megérnek egy misét... De mind1, ő dolguk :D
    

inazuma400 17932 2019. március 27. 12:27   Válasz erre: 17929
Jajaja, ez nagyon igaz, mindenki kurvara tud motorozni, mert ego az van... Én legalább bevallom h sehol nem vagyok, majd szeretnék is elmenni képzésekre, főleg dodor félére :D
    

inazuma400 17931 2019. március 27. 12:24   Válasz erre: 17928
Tudom, de akkor se kell akkora nekem, nehéz is, meg nem vágyom akkora motorra :)
    

kokrno 17930 2019. március 27. 10:46   Válasz erre: 17929
Sajnos rengeteg ember hem tudja elviselni,. hogy beismerje, annyi, amennyi. Rengetegen többnek akarnak látszani, és nehogy már mások rajta élcelődjenek, hogy te nem tudsz úgy. Pedig azok sem tudnak többet. De nekik muszáj profinak látszani, meg egymás ....t szopkodni, hogy de jók vagyunk.
Ráadásul sokan el is hiszik magukról, hogyha merek 200 felett repeszteni, akkor jól tudok motorozni.
Meg a rutin, és a "tudás" sem pont ugyanaz.
    

KTib962 17929 2019. március 27. 07:43   Válasz erre: 17923
A "technikás egyenes"-re a cirkuszi majmot is meg lehet tanítani.
Annyi fakezű-falábú elméleti, télen a fűtött szobából nagyon tudok motorossal futottam már össze, hogy felüdülés volt varajani-val menni tegnap. Végre valaki aki nem beszéli hanem csinálja.
    

kantorbalu 17928 2019. március 27. 06:56   Válasz erre: 17927
Az 1200 csak 98 ló :-)
    

inazuma400 17927 2019. március 26. 23:24   Válasz erre: 17925
Nekem nincs szükségem 1200esre, bivaly lehet az tuti, de nekem elég egy középkategorias naked, 100 ló körül, azt tudjam kimotorozni, az nekem bőven elég lenne. Nagyobbat max túrára vennék, egy 800as vfrt, 2009est, körbe dobozolva oszt heló, dehát sajnos nincs pénzt 18 motorra, úgyhogy maradok a tervnel :D
    

inazuma400 17926 2019. március 26. 23:21   Válasz erre: 17923
Jajaja, ebben teljesen egyet értek, engem nem is vonz a túl nagy sebesség... Inkább a gyorsulás, meg kezelhetőség. Meg ám is naked bikeon 160 fölött nem lehet élvezni, az meg bőven elég...
    

kantorbalu 17925 2019. március 26. 20:35   Válasz erre: 17922
Vegyél egy 1200-est. Szép is, jó is, 100-ig Hayabusa. Én nem is tudok elképzelni mást, ahogy ráültem, jött az érzés, hogy: ez az! Itt van Kovács Tanárúr: nem tud szabadulni tőle. Szerintem simán vehetett volna egy TDM-et, vagy V-Strom-ot, Versys-t oda a hegyekbe, de inkább traktorosítja.
4500-nél 98 Nm, én még csak hobbiból tekertem 6000 fölé. 100-nál 3500-öt pörög és gázra onnan is megindul, mint a bolond.
Kell ennél jobb...? :-))))
    

kantorbalu 17924 2019. március 26. 07:40   Válasz erre: 17917
Az első nem látható a képen, de igyekeztem leolvasni:
J17XMT3.50 DOT
A hátsó olvasható:
J17XMT5.50 DOT
    

kokrno 17923 2019. március 26. 07:10   Válasz erre: 17922
Persze, hogy egyenesben ment el. Amikor túráztunk is, mentünk 100 körül. De, ha volt egy hosszú egyenes, akkor megtépték. Egyenesben érződik a 20 ló a két motor között.
A kanyarokban a Mátrában kicsit lemaradtak, dehát én is zölfülű vagyok, én sem motorozok körbe másokat, csak a magam tempójához lassabban jöttek. Csak egyenesben elhúzni nem kell tudás érzésre. Csak megfogni, ha baj van, de nem azt nézik, hehe
    

inazuma400 17922 2019. március 25. 23:42   Válasz erre: 17918
Tudás függő, de nekem már kevés, neki hiába van 600, csak egyenesbe ment el, kanyarokban otthagyom, persze közöm nincs a motorozashoz félre ne érts, nem vagyok én valetino Rossi, de egyszerűen keveslem a motorom teljesitmenyet, el is gondolkodtam azon h nem e kéne inkább idén 7100 vennem bele, mer az jobban bírja a gyűrődest, de forgatni azért kicsit sajnálom is, de muszáj lesz, mert 8ezer alatt nem csinál semmit.... Ezt olajcsereig még kitalalom....
78 ló meg hornet kötött szerintem nem anyira a teljesítmény játszik, inkább a tudás, bár én nem tudok motorozni, Visegrádi szerpentinen mégis otthagytam haverom, pedig neki 850tdm volt ami ugye erősebb sokkal, meg sor2 szóval nyomatekosabb is es lentről megy, mégsem bírt velem :D nem feltetlen a teljesítmény a lényeg, inkább a tudás, meg az se mind1 hol megy el, egyenes vagy kanyar.... Én úgy érzem 20ezer km után h ideje lenne vmi komolyabbra ülnöm, dodor 7 pontja alapján is meg értettem a nagyobb gépre, dehát na, a 400 az tényleg nem nagy tűz, meg szarrá kell forgatni, tény h 125os etz után aztakurva volt, de hamar "ki lehet nőni".....

Ám szép lett a hornet, mindig a kedvenc motorom volt, azt hittem h olyan lesz, de már másra fáj a fogam :D
    

kantorbalu 17920 2019. március 25. 22:43   Válasz erre: 17917
Holnap korán viszem vizsgázni az 1200-t, ránézek a kódra, bár még nem tudom, mit kell keressek.
Felbátorodva a képeiden, letéptem a szélvédő plexit, mert hát sokkal jobban néz ki anélkül egy naked. Meg visszahangoztak még Fenyő kolléga szavai, hogy anélkül mennyivel jobb a motorozás. Szóval Szentendre felé és vissza teszteltem az eredményt. Úgy rá lehet feküdni a szélre, valahogy eloszlik az egész felső testen. Nem akarja letépni a fejem a plexiről koncentrált levegő. Most úgy tűnik, tényleg jobb így.
    

kokrno 17919 2019. március 25. 19:14  
Amúgy sokat melózott a motorral. Csúszott volt, de kipróbáláskor jónak érezte. Új tank, hűtő, idomragasztás. A leömlői totál bemattultak voltak, a képen látszik, milyen lett, itt a töve még olyan. Kár, hogy szereti a neki frankó matricákat, már ragtapaszt rakott alul a hasidomra, de még egy koponyás csillagot is fel akar rakni valahová. Kár, mert így néz ki szerintem jól a motor.
    

kokrno 17918 2019. március 25. 18:59   Válasz erre: 17913
Csak beugrott, hogy neked 400 van. Hiába lehet akár 30 pacival is menni, ha másnak erősebb.
Akikkel mentem, az egyik srácnak is, akinek a fehér Yamahája van, mindig kevesli a talán 78 paciját? Egyszer mentem vele, nekem bőven jól ment. Mindig győzködi a másik, hogy elég az, mert friss jogsi, de megy, mint az őrült. Már hajlott is rá, hogy jó az. de tegnapra végre a másik, a kék Hornetes összerakta festés után a gépet, mentek egyet együtt, de a Hornettel mindig lelépte, így megint előjött, hogy kevés neki az a motor. Mert a másik ott tudja hagyni. Persze, más kategória, mint a tiéd, a 400 azért tényleg kevesebb.

Amúgy ilyen lett a mocija a srácnak. Meglett nagy sokára a matricaszett, amit rendelt hozzá, mert arra lakkozott. Még szépítget rajta, blokkdeklik újrafestése, miegymás, de már megvan így az idei szezonra a trió.
    

Kovacspeter 17917 2019. március 25. 15:29  
Kedves 1.2 tulajok! Szükségem lenne az első és hátsó felni küllőin található kódra. Aki motorközelbe kerül, kérem írja meg.
Köszönet
    

Kovacspeter 17916 2019. március 25. 15:25   Válasz erre: 17910
Ott még karcos az idő. Pl a Feleki -tetőn, ami nem is olyan magas, még hó van...:-)
    

inazuma400 17915 2019. március 25. 12:27   Válasz erre: 17914
:DDDD
    

jimy_L 17914 2019. március 25. 08:42   Válasz erre: 17913
Vegyél ki két gyertyát a banditból, hidd el jó lesz
vissza ülni a tiédre.
    

inazuma400 17913 2019. március 24. 23:10   Válasz erre: 17910
Nem volt nagy szám.... De nem is vártam, évről évre rosszabb..... Én 2012ben voltam először, nah akkor nagy király volt, pedig a régiek már arra azt mondták h már esett a színvonal. Az elmúlt években csak rosszabbodott a helyzet, pláne mióta motorok sincsenek...
Az idő az jó volt ja, nyugi nem vagy egyedül, az enyém sincs még lefenyezve se, nemhogy össze rakva... Annyi előnyöm van h ha nem oldódik meg belathato időn belül, haverom Banditjat fogom addig használni, úgyis azt mondta h ébresszem fel és készítsem fel szezonra, ebbe csak az a szar h utána rossz vissza ülni az enyémre.... :D
    

inazuma400 17912 2019. március 24. 23:02  

    

inazuma400 17911 2019. március 24. 23:01   Válasz erre: 17908
Hát kint már nem volt hely, bent még akadt bőven, de 2500 volt a parkolás kívül belül...
Te még hiszel a mesékben?! :D az nem úgy működik h majd vki "megnyeri"... :D
Jajaja, tényleg olyanok, mondjuk nekem pont egyik se jön át amit küldtél, de az rninet meg a z900rs, thruxton, az nagyon állat, h csak egy párat említsek. Ám motorok miatt hiába jöttél volna, azok ugye már évek óta nincsenek, volt ezen kívül 3 mv, meg 2 suzi, meg egy kawa, amit fóliáztak, az mondjuk jó, majd dobok fel róla képet.
    

kokrno 17910 2019. március 24. 22:35   Válasz erre: 17904
Jó lehetett. Príma idő volt, annyi motorost láttam... Mindegy, majd eljön az én időm is.
    

kokrno 17909 2019. március 24. 22:32  

    

kokrno 17908 2019. március 24. 22:32   Válasz erre: 17899
Filóztam, hogy elmegyek, de a parkolási mizéria miatt feladtam. Remélem, megnyered a Mustangot.
Tavaly láttam két vagány gépet a németeknél. Azt hittem, épített cuccok, azután kiderült, hogy nem. Ma már olyanok ezek a szériamotorok, mint pár éve az építettek.
    

inazuma400 17907 2019. március 24. 21:51   Válasz erre: 17905
Lehet tudok haverommal behozatni ha érdekel, mert szoktak külön lenni cuccok, én pl kocsimhoz kaptam komplett első lámpát jobbost, csak be kellett szerelni és cső. 6 ezere....
    

inazuma400 17906 2019. március 24. 21:48   Válasz erre: 17902
Hát én meg pont azt akartam írni h az mennyire menőn néz ki! Főleg előbe! Szerintem nagyon adja! :D
    

Kovacspeter 17905 2019. március 24. 21:33  
Ja és aki lát-hall eladó felniről előre-hátra, az jelezzen.Köszi!
    

Kovacspeter 17904 2019. március 24. 21:31   Válasz erre: 17897
Csak úgy... kétnapos motrozás, egyedül mentem most. Meglátogattam jó barátomékat, Lacival közös ismerősünk.
    

Kovacspeter 17903 2019. március 24. 21:27   Válasz erre: 17896
Az biztos, de én már a 'házipájinkán' is gondolkodtam (belső fűtés ugye, merthogy volt a dobozban) de hát előbb utóbb vissza kellett térni az aszfaltra, aztán ott is zéró tolerancia vagyon.:-)
    

cblaci 17902 2019. március 24. 21:15   Válasz erre: 17899
Laci bácsi szomorú egy kicsit amiért így elb.szták a hátsó traktust...
Biztos átpályázott a Hondához egy elmeroggyant BMW-s tervező, aztán eligazításnál ez az idióta kapta feladatnak, hogy rajzolja rá a rendszámtábla tartót.
    

inazuma400 17901 2019. március 24. 20:30  

    

inazuma400 17900 2019. március 24. 20:28  
Nemtom megint miért csak 1et tesz fel... 3 volt kijelölve...
    

inazuma400 17899 2019. március 24. 20:26  
Ezt tegnap lőttem amtsen, elég jó cucc. Laci bácsinak küldeném speciálba! 'D
    

kokrno 17898 2019. március 23. 20:48  
Ma leadtam ifjabb Andornak a nyerget, jövő hétvégén nekilátnak. Azt mondta, kb. két hét, szóval majd áprilisban ndulhat a szezon, hehe
Még úgyis fogja a helyét a robogó, de annak sem tudom, mikor tudok nekifogni, most mindig akad más dolog.
    

kantorbalu 17897 2019. március 21. 23:27   Válasz erre: 17893
Páneurópa az egyik kedvencem!

Ez az igazi “bemotorozás”! Sárga irigység kerülget!
Amúgy volt egyéb dolgod is arrafelé, vagy csak úgy felpattantál és nekieredtél? Ha csak úgy...akkor még sárgább! És egyedül? Én úgy szeretem. Csak az út és a gondolatok, mindkettő repül. A fenébe! Én meg itthon poroszkálok, Inazuma porosodik, robesz meg kirázza a lelkemet is a pesti akadály pályán. Ez szánalmas.
Erdély...
    

jimy_L 17896 2019. március 21. 18:25   Válasz erre: 17891
Szép!
Ide még zoknit kell húzni a szandálhoz.
    

kantorbalu 17895 2019. március 21. 07:27   Válasz erre: 17889
Na... nem rossz! Határozottan nem rossz!!!
    

cblaci 17894 2019. március 21. 06:30   Válasz erre: 17893
Az ilyen "elmebetegségnek" is megvan a szépsége, csak jól fel kell öltözni ;-)
    

Kovacspeter 17893 2019. március 20. 22:41  
Egyetlenegyszer kellett csak köszönni, odafelé még Bánffy előtt egy Pan Európásnak:-) Ennek megörültem, hogy nem én vagyok az egyedüli elmebeteg:-)))
    

Kovacspeter 17892 2019. március 20. 22:28  
A Székelykő oldalában még csak a fenyves zöldell...
    

Kovacspeter 17891 2019. március 20. 22:26   Válasz erre: 17890

    

Kovacspeter 17890 2019. március 20. 22:25  
A Hideg-Szamos völgyben feljebb kapaszkodva egyre karcosabb, jegesebb volt a Gyalui-havas lehellete:
    

Kovacspeter 17889 2019. március 20. 22:10   Válasz erre: 17887
Az én tavaszi bemotorozásom ma reggel Kolozsvárról indult, de az Inazuma nem utánfutón került oda.:-)
    

kokrno 17888 2019. március 19. 16:33   Válasz erre: 17885
Mezőkövesden nem voltam még,. az. ottani gépmúzeumban. Tavaly azma kollégga,akivel az utolsó bokori majálison voltunk, pont kifogta a mezőkövesdit. Az már hasonlított a másikra.
    

kantorbalu 17887 2019. március 19. 07:54   Válasz erre: 17886
Az alap tréningek ott vannak, ahogy a “bemotorozások” is. A többi értelemszerűen a megfelelő helyszínen. Érdemes elmenni párszor, nagyon értik a témát és jól magyarázzák is. Van idő a személyes javításokra is, mert kis csoportokra bontják a társaságot.És hát maguk is rettenetesen jól hajtogatják a vasakat.
A tavaszi “bemotorozás”-ra én is alig kaptam időpontot, nagy az érdeklődés. Kiváncsi leszek, hol tartok, aztán jelentkezem a 2. szintre.
    

inazuma400 17886 2019. március 19. 07:11   Válasz erre: 17883
Köszi! És mind ott van a parkolóba? Azért jó sok megtelt már most.
    

inazuma400 17885 2019. március 19. 07:09   Válasz erre: 17882
Ott mi is sokszor voltunk, mmint bokron. Isten nyugosztalja, papám bokri származású volt. Kár h már nincs majális, évek óta csak ígérgeti az axial....
    

inazuma400 17884 2019. március 19. 07:06   Válasz erre: 17879
Azért az nem rossz így szezon elején mindjárt! :)
    

kantorbalu 17883 2019. március 19. 06:46   Válasz erre: 17876
Itt a naptár:
http://riliclub.hu/naptar/
    

kokrno 17882 2019. március 18. 20:56   Válasz erre: 17881
Engem a technika vonz, így a harciban sem a hadi az érdekes. Párszor voltam Bokorban traktormajálison. A közlekedésiben is tetszettek a hajók, vonatok is. Voltam Kiskőrösön a közúti múzeumban is, úthengerek, útépítők, miegymás. Veterántalálkozók, szoci autós találkozó. Motoros gyorsulási, raliversenyek. Igazából szinte bármit megnézek, amiben gépek vannak.
    

cblaci 17881 2019. március 18. 20:24   Válasz erre: 17878
Gyerekkoromban nagy hatással volt rám az Őrjárat az égen, Huszti Péter főszereplésével, arról nem is beszélve, hogy volt egy ruszki ejtőernyős laktanya a falunk határában, ott is sokat lógtam gyerekként. Aztán később valahogy nem vonzott a haditechnika, de szívesen mégnézem az ilyesmit én is ha útba akad.
    

cblaci 17879 2019. március 18. 20:18   Válasz erre: 17874
Nem volt olyan nagy kanyar, Karcagon tankoltam azóta 217-et mutat a számláló, Karcag kb 35km tőlünk, úgyhogy összesen 250km jöhetett össze.
    

kokrno 17878 2019. március 18. 18:56   Válasz erre: 17877
No, Pápán, ha nem vesznek észre a csőszök, bepótolhatod. Ott akár tényleg alhatsz egyet egy MIG-21, vagy SZU-22 alatt.
    

desiderus 17877 2019. március 18. 10:31   Válasz erre: 17854
Igen, voltam Kecelen, majdnem egy egész napot eltöltöttem ott és csak a barátnő hisztizése miatt nem töltöttem az éjszakát valamelyik MIG-21-es alatt. :-)))))
Szolnokon még a régi repmúzeumban jártam többször.
Mert nekem a világ legjobb 3 járműve a MIG-29, az F-16 és a GSX. :-))))))))
    

inazuma400 17876 2019. március 17. 23:56   Válasz erre: 17875
Én benne vagyok, rendőrök mikor fognak ott oktatni?
    

kantorbalu 17875 2019. március 17. 23:54   Válasz erre: 17869
Naná! Már gyakorolok a fóti Auchan parkolóban (itt oktatnak a RILI-s rendőrök is, mert jó az aszfalt és a madár se jár). Pénteken karikáztam ott egy jó órát. Vészfékezés, vész-kikerülés, lassú/gyors manőverek, kanyar, szlalom, gyors terhelés váltás. Birkóztam rendesen, próbálgattam a csúszás határokat, meg ledönteni, ameddig csak lehet ennél a sebességnél. Nagyon jól ment, nagyon éreztem... Na aztán hazafele az első körforgalomban, ahol már nem olyan az aszfalt, majdnem kicsusszant a masina a seggem alól, mert nagy okosan ugyanúgy döntöttem, mint a tapadós “gyakorló” pályán. Már értem, miért oktatnak ott.
Amúgy Pest közeli kollégák! Megbeszéhetünk valamikor egy jó kis gyakorlást ott.
(Április végén megyek a tavaszi “bemotorozás”-ra a rendőrökhöz.)
    

inazuma400 17874 2019. március 17. 22:43   Válasz erre: 17870
Hány kmtert mentél? Nem hangzik kis karikanak! :)
    

kokrno 17873 2019. március 17. 21:58   Válasz erre: 17870
A szajoli Hind, bár te már lehet, láttad, másnak új, aki nem járt erre.
    

kokrno 17872 2019. március 17. 21:57   Válasz erre: 17870
De jó, hogy tabletről nem megy fel több kép. Na , a geodéziai torony. Látni, hogy igazából semmi különösebbet nem látni, szóval nem maradtál le semmiről, hogy nem jött a komp. Pedig, ha dudálsz, átjönnek az ilyen kis kompoknál.
    

kokrno 17871 2019. március 17. 21:54   Válasz erre: 17870
Sok minden nem lett volna a túloldalon. Max. Vezseny után van egy geodéziai torony, de Szolnokig semmi. De, ha a 4-ről letérsz a régi négyesre, akkor pont megnézhetted volna a MI24-t. Igaz, Szajolnál ott van a másik a kertészetben. Bár, ha Miklósnak mentél vissza, akkor az is kimaradt.
    

cblaci 17870 2019. március 17. 21:35   Válasz erre: 17867
Elég érdekes lehet ott a kompon túl, végülis nem ástam nagyon bele magam a térképbe, mert inkább motorozni szerettem volna mint felfedezni.
Ha mondjuk nem kellett volna várni a kompra lehet átmegyek és Szolnok fele jövök haza.
    

cblaci 17869 2019. március 17. 21:31   Válasz erre: 17866
Na majd ha eljösz egy Kovács Peti féle élménytúrára, utána örülni fogsz a Pesti offroadnak is :-)
    

kokrno 17868 2019. március 17. 20:57   Válasz erre: 17866
Á, csak úgy tűnik, hogy olyan off-roados. De majd neked is revideálnod kell az állításodat, mint az Opeknek a reklámjáét, hehe
    

kokrno 17867 2019. március 17. 20:52   Válasz erre: 17865
Nem ott lakok, csak még a szüleimhez vagyok bejelentve Földvárra. Meg a motor is náluk telel.

Kolléga talán berhel a mocira USB-t, meg telótartót, hogy valaki naviképes legyen. Eddig emlékezetből, meg tábla után mentünk. Megállóknál puskázva. De navival is el tudok keveredni, hála a szuper magyar táblakihelyezéseknek.
    

kantorbalu 17866 2019. március 17. 20:40   Válasz erre: 17851
Don Quixhote legyen Veled!

Én hatalmas túrákat teszek itthonról a munkahelyemig a Kymco-val, csak azért nem készítek képeket, mert az 1-es villamos nem olyan érdekes, mint a Mig-ek. De közben levontam a tanulságokat: jelenleg Közép-Európában Budapest rendelkezik a legizgalmasabb offroad lehetőségekkel. Mérhetetlenül gazdag a kátyú-állomány, az index nélküli BMW-s pankrátorok, a vasárnapi gyakorlattal vezető kalapos hölgyek és urak. street-fighting 3-2-1 start...!!!!
    

cblaci 17865 2019. március 17. 20:31   Válasz erre: 17861
Az egy jól bevált használaton kívüli öreg teló, azon van az Igo Primo. Teszt üzem volt mert frissítve lett, a cipőgyár koordinátái voltak beütve, amit a Google Earth-ről szedtem le.
Martfű előtt a táblánál lementem a partra, nem a GPS-t követtem, jól járható a gát így arról mentem be a lakótelepre és értem el a gyárat.
Nem tudtam hogy a környéken laksz.
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22120
5 622 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők