kokrno | 17966 | 2019. március 31. 08:00 | Válasz erre: 17964 |
Nekem már a Pécstől Sántosig tartó 66. út is siker lenne , ha eljutnék. Bár Mecsek sem rossz, meg Dunántúli dombság. Csak az útminőség kérdéses.
|
Kovacspeter | 17964 | 2019. március 30. 23:18 |
Na de 66-os út van közelebb is, a keleti szomszédunknál, az se semmi! Merisor, Nagybár, Banica térsége, nagyon szép, kanyargós és hibátlan minőségű. Petrozsény után átvezet a Kárpátokon keresztül a túloldalra a Zsil-völgyén (Szurduk-szoroson át), frissen felújítva. Nagy kedvenc.
|
Kovacspeter | 17963 | 2019. március 30. 23:13 | Válasz erre: 17952 |
Az sem lenne rossz egyszer, legalább egy szakaszán végigmenni.
|
Kovacspeter | 17962 | 2019. március 30. 23:12 | Válasz erre: 17948 |
Ja, meg kikerüli a túraendurót, kanyarban:-)
|
Kovacspeter | 17960 | 2019. március 30. 23:10 | Válasz erre: 17938 |
Semmi esetre sem hamarabb. Ráéréseket kell összefésülni, meg minimum 5 nap kell, kevesebbért kár elindulni.
|
inazuma400 | 17959 | 2019. március 30. 22:51 | Válasz erre: 17958 |
A 400zashoz képest vaddisznó :D nemtom milyen a 750es mert alig vezettem és akkor is normálisan, de papíron is van köztük némi különbség, szóval ja, biztos jobb.
|
cblaci | 17958 | 2019. március 30. 21:01 | Válasz erre: 17957 |
Egészségedre! Jók a 600-as Banditok, kipróbáltam néhányat amikor az egyik cimborámnak kerestük a megfelelőt. Könnyebbnek éreztem mint a 750-es Inát, mondjuk érződött a 150ccm minusz, de ha pörgetik megyeget az is.
|
inazuma400 | 17957 | 2019. március 30. 18:19 |
inazuma400 | 17956 | 2019. március 30. 09:45 | Válasz erre: 17953 |
Igazad van, és erre sokan rá is bsznak... Nekem mondjuk pont szerencsém volt, de mi is csináltunk hülyeségeket, mert mindig ökrökkel mentem motorozni... De egyszer mi is megszivtuk, egyik túra alkalmaval én mentem elöl éppen, és bevartám a többiket az elagazoba, csak egy volt a bökkenő, h 2 motorból 1 jött meg.... Annyi szerencsénk volt h személyi sérülés nem történt, de a motor nem ment haza lábon.... Gyerek elnézte a kanyart, csalóka volt, mert felfelé ment, aztán lebukott hirtelen de el is fordult balra, és még a nap is sütött szembe, későn jött rá h túl gyorsan jön, húzott is egy jó nagy fékcsíkot.... Motor 180 fokot pördült a saját tengelye körül, elsőre azt hittük minden oké, de kiderult az első telok elmentek minden irányba...
|
inazuma400 | 17955 | 2019. március 30. 09:36 | Válasz erre: 17952 |
Igen, arra jó, de annak nem jó aki a kanyarokat szereti :D
|
jimy_L | 17954 | 2019. március 30. 07:36 | Válasz erre: 17953 |
Ez totál igaz! Három hete vittek el tőlem egy rommá tört ego motort. (csak a motorja miatt, az egyben maradt) Viszont a srác aki lezúzta annyit mondott, hogy sokat tanult az esetből. |
kantorbalu | 17953 | 2019. március 30. 00:20 |
A túra motorozás nem szólhat arról, hogy méregetjük a micsodáinkat és a motorjainkat. Annak a hozzáállásnak csak vesztesei lehetnek. A legveszélyesebb játékszabály az, ha a legjobb (leggyorsabb) motoroshoz alkalmazkodik a csapat. Épp ellenkezőleg: általában a leglassabb motorosok mennek elől és a tapasztaltak hátul. Így nem lehet baj. Lehetnek szakaszok, ahol megállapodás szerint elszakadhatnak egymástól, hogy mindenki saját (és a motorja) képességei szerint elvezhesse a kanyarokat, próbálgassa a határait. Így lehet fejlődni is. De kényszerből sosem, úgy csak a baleset van. Bizony, a jó motorosnak felelősség a csapatban motorozás. De aki igazán jó motoros, az nem méreget semmit, mert tudja mi minden múlhat a nagy egón. Még élet is! Lehet ösztönözni, tanítani a tapasztalatlanabb társakat, de ez nem játék, mert gyorsan jön a baj. Ahol lehet vigéckedni az a zárt pálya. Sőt, ott kötelező a határok feszegetése, mert különben nincs értelme. |
kantorbalu | 17952 | 2019. március 30. 00:02 | Válasz erre: 17948 |
A 66-os útra jó, egyenesben, terpeszkedni rajta, élvezni a szelet, hallgatni a V2 hangot, feküdni, mint a fürdőkádban. Arra az a legjobb. Bár egy Goldwing valószínűleg még alkalmasabb erre.
|
inazuma400 | 17950 | 2019. március 29. 23:27 | Válasz erre: 17948 |
Ott a pont, csopper nem jó semmire :D Amerikába jó, mer ott nincs kanyar :D meg villogni vele, akinek erre áll, oszt heló...
|
kokrno | 17949 | 2019. március 29. 20:12 | Válasz erre: 17945 |
Engem nem lenne nehéz, jelen tudásommal egy tapasztalt, bevállalós ovis körbemotorozna egy háromkerekűvel, hehe
|
lecso | 17948 | 2019. március 29. 19:57 | Válasz erre: 17945 |
egy ezres sportmotor háromszor olyat gyorsít, mint bármelyik csopper... haggyukmá ezt
|
jimy_L | 17947 | 2019. március 29. 12:15 | Válasz erre: 17946 |
Az biztos, egy túraendúró, az király a kanyarokban!
|
inazuma400 | 17946 | 2019. március 29. 09:57 | Válasz erre: 17945 |
Azért ez a pilótakon is nagyban múlik, a csoppert dönteni se lehet rendesen, meg mindja le ér minden, alacsony sulypont, de akkor miért mondják azt a hozzáértők h értő kezekben a túraendurok verhetetlenek szerpentinen?! Pedig az pont az ellentetje...
|
jimy_L | 17945 | 2019. március 29. 07:06 | Válasz erre: 17943 |
Hali! Sidi végignyomja túrát egy csopperrel. A végén Dodor meg is dicséri. https://youtu.be/FF4RsHSGZqw Jó az a chopper, Egy kanyargós, technikás szakaszon egy alacsony súlypont chopper simán körbe motorozna. Persze vannak motor típusok amik inkább presztízsből találnak tulajra. Sokan nem is merik nyelezni a choppert, mert letépné a nyomaték a fejét. |
inazuma400 | 17943 | 2019. március 28. 23:26 | Válasz erre: 17939 |
Teljesen egyet értek Veled. Ez így vagy ahogy mondod.
|
jimy_L | 17942 | 2019. március 28. 21:21 | Válasz erre: 17941 |
Kisebb guminyomással, hátul. Lehet, Péternek is azért kell a két plusz felni, hogy négy kerék hajtást készítsen. |
kantorbalu | 17941 | 2019. március 28. 13:58 | Válasz erre: 17937 |
Lehet a június! Minél előbb döntünk, nekem annál biztosabb a részvételem. De hogy fogok traktor gumi nélkül végigmenni ott? Én bízom Péterben... csak úgy enyhén aggódom... |
kantorbalu | 17940 | 2019. március 28. 13:54 | Válasz erre: 17939 |
kokrno | 17939 | 2019. március 28. 10:47 | Válasz erre: 17936 |
Mindenképpen choppert akar. Pedig mondtam neki, hogyha amúgy szeretett motorozni, akkor vmi naked kellene neki, vagy félburkolt. De a chopper az csak a gurulás, megjelenés. Ha motorozós élményt is akar, ne azt vegyen. De nagyon azt akar, úgyhogy majd a saját bőrén tapasztalja meg. Azután vagy beismeri, hogy nem ilyenre gondolt, vagy belül szenved, de nyomja, hogy igen, ez jó, nem tévedtem. Hacsak nem fogja zavarni a motoros élmény hiánya.
|
cblaci | 17938 | 2019. március 28. 09:35 | Válasz erre: 17937 |
Leghamarabb júniusban lesz ebből valami gondolom.
|
Kovacspeter | 17937 | 2019. március 28. 00:04 |
Sakkó', az úzvölgyi csoportosulást kéne lassan összefésülni. Eszembe jutott még mellé a környéken pár dolog, lenne más egyéb aszfalt nélküli buli is a környéken, amit érdemes lenne felkeresni. Persze semmi extrém vállalkozás:-) Jelentkezem.
|
kokrno | 17935 | 2019. március 27. 20:25 | Válasz erre: 17933 |
Hétvégén Dobogókő-Esztergom szerpentinen kocsival utólértem egy Harleyst. Olyan retro stílusú volt. De eléggé jól nyomta a kanyarokban. Nem azt éreztem, hogy cammog, és feltart. Egy részen integetett, hogy menjek el mellette, de olyan közel volt a kanyar, hogy nem akartam reckírozni. Pár intés után feladta. Addigra meg már a pilisszentléleki elághoz értünk, ő ment tovébb, én meg letértem. Hiába volt chopper, fajtájához elég gyors volt, tudott a csávó. Unokatesóm is ötvenes, gixxer 1000-ről chopperre akar váltani, már kínozza a sportgép. |
Kovacspeter | 17934 | 2019. március 27. 13:03 | Válasz erre: 17924 |
Kösz Balázs! Remélem ez alapján menni fog. |
inazuma400 | 17933 | 2019. március 27. 12:33 | Válasz erre: 17930 |
Meg a szokásos h neki már az 1000res is kicsi... :D nemtom mire jó ez amúgy.... Ezek mind divat majmok... Én speciel a saját szorakozasomra motorozok, akkor meg nem mind1 h kihez képest hogy motorozok? Nem másért csinálom... Az a helyzet nagyon kevesen tudnak motorozni, de nagyon sokan az ellenkezőjet gondolják... Még jó h az Ina célközönsége nem ez a fajta csoport... Azoknak általában sportmotor kell :D mondjuk a csopper cruiseresek is megérnek egy misét... De mind1, ő dolguk :D |
inazuma400 | 17932 | 2019. március 27. 12:27 | Válasz erre: 17929 |
Jajaja, ez nagyon igaz, mindenki kurvara tud motorozni, mert ego az van... Én legalább bevallom h sehol nem vagyok, majd szeretnék is elmenni képzésekre, főleg dodor félére :D
|
inazuma400 | 17931 | 2019. március 27. 12:24 | Válasz erre: 17928 |
Tudom, de akkor se kell akkora nekem, nehéz is, meg nem vágyom akkora motorra :)
|
kokrno | 17930 | 2019. március 27. 10:46 | Válasz erre: 17929 |
Sajnos rengeteg ember hem tudja elviselni,. hogy beismerje, annyi, amennyi. Rengetegen többnek akarnak látszani, és nehogy már mások rajta élcelődjenek, hogy te nem tudsz úgy. Pedig azok sem tudnak többet. De nekik muszáj profinak látszani, meg egymás ....t szopkodni, hogy de jók vagyunk. Ráadásul sokan el is hiszik magukról, hogyha merek 200 felett repeszteni, akkor jól tudok motorozni. Meg a rutin, és a "tudás" sem pont ugyanaz. |
KTib962 | 17929 | 2019. március 27. 07:43 | Válasz erre: 17923 |
A "technikás egyenes"-re a cirkuszi majmot is meg lehet tanítani. Annyi fakezű-falábú elméleti, télen a fűtött szobából nagyon tudok motorossal futottam már össze, hogy felüdülés volt varajani-val menni tegnap. Végre valaki aki nem beszéli hanem csinálja. |
inazuma400 | 17927 | 2019. március 26. 23:24 | Válasz erre: 17925 |
Nekem nincs szükségem 1200esre, bivaly lehet az tuti, de nekem elég egy középkategorias naked, 100 ló körül, azt tudjam kimotorozni, az nekem bőven elég lenne. Nagyobbat max túrára vennék, egy 800as vfrt, 2009est, körbe dobozolva oszt heló, dehát sajnos nincs pénzt 18 motorra, úgyhogy maradok a tervnel :D
|
inazuma400 | 17926 | 2019. március 26. 23:21 | Válasz erre: 17923 |
Jajaja, ebben teljesen egyet értek, engem nem is vonz a túl nagy sebesség... Inkább a gyorsulás, meg kezelhetőség. Meg ám is naked bikeon 160 fölött nem lehet élvezni, az meg bőven elég...
|
kantorbalu | 17925 | 2019. március 26. 20:35 | Válasz erre: 17922 |
Vegyél egy 1200-est. Szép is, jó is, 100-ig Hayabusa. Én nem is tudok elképzelni mást, ahogy ráültem, jött az érzés, hogy: ez az! Itt van Kovács Tanárúr: nem tud szabadulni tőle. Szerintem simán vehetett volna egy TDM-et, vagy V-Strom-ot, Versys-t oda a hegyekbe, de inkább traktorosítja. 4500-nél 98 Nm, én még csak hobbiból tekertem 6000 fölé. 100-nál 3500-öt pörög és gázra onnan is megindul, mint a bolond. Kell ennél jobb...? :-)))) |
kantorbalu | 17924 | 2019. március 26. 07:40 | Válasz erre: 17917 |
Az első nem látható a képen, de igyekeztem leolvasni: J17XMT3.50 DOT A hátsó olvasható: J17XMT5.50 DOT ![]() ![]() |
kokrno | 17923 | 2019. március 26. 07:10 | Válasz erre: 17922 |
Persze, hogy egyenesben ment el. Amikor túráztunk is, mentünk 100 körül. De, ha volt egy hosszú egyenes, akkor megtépték. Egyenesben érződik a 20 ló a két motor között. A kanyarokban a Mátrában kicsit lemaradtak, dehát én is zölfülű vagyok, én sem motorozok körbe másokat, csak a magam tempójához lassabban jöttek. Csak egyenesben elhúzni nem kell tudás érzésre. Csak megfogni, ha baj van, de nem azt nézik, hehe |
inazuma400 | 17922 | 2019. március 25. 23:42 | Válasz erre: 17918 |
Tudás függő, de nekem már kevés, neki hiába van 600, csak egyenesbe ment el, kanyarokban otthagyom, persze közöm nincs a motorozashoz félre ne érts, nem vagyok én valetino Rossi, de egyszerűen keveslem a motorom teljesitmenyet, el is gondolkodtam azon h nem e kéne inkább idén 7100 vennem bele, mer az jobban bírja a gyűrődest, de forgatni azért kicsit sajnálom is, de muszáj lesz, mert 8ezer alatt nem csinál semmit.... Ezt olajcsereig még kitalalom.... 78 ló meg hornet kötött szerintem nem anyira a teljesítmény játszik, inkább a tudás, bár én nem tudok motorozni, Visegrádi szerpentinen mégis otthagytam haverom, pedig neki 850tdm volt ami ugye erősebb sokkal, meg sor2 szóval nyomatekosabb is es lentről megy, mégsem bírt velem :D nem feltetlen a teljesítmény a lényeg, inkább a tudás, meg az se mind1 hol megy el, egyenes vagy kanyar.... Én úgy érzem 20ezer km után h ideje lenne vmi komolyabbra ülnöm, dodor 7 pontja alapján is meg értettem a nagyobb gépre, dehát na, a 400 az tényleg nem nagy tűz, meg szarrá kell forgatni, tény h 125os etz után aztakurva volt, de hamar "ki lehet nőni"..... Ám szép lett a hornet, mindig a kedvenc motorom volt, azt hittem h olyan lesz, de már másra fáj a fogam :D |
kantorbalu | 17920 | 2019. március 25. 22:43 | Válasz erre: 17917 |
Holnap korán viszem vizsgázni az 1200-t, ránézek a kódra, bár még nem tudom, mit kell keressek. Felbátorodva a képeiden, letéptem a szélvédő plexit, mert hát sokkal jobban néz ki anélkül egy naked. Meg visszahangoztak még Fenyő kolléga szavai, hogy anélkül mennyivel jobb a motorozás. Szóval Szentendre felé és vissza teszteltem az eredményt. Úgy rá lehet feküdni a szélre, valahogy eloszlik az egész felső testen. Nem akarja letépni a fejem a plexiről koncentrált levegő. Most úgy tűnik, tényleg jobb így. |
kokrno | 17919 | 2019. március 25. 19:14 |
kokrno | 17918 | 2019. március 25. 18:59 | Válasz erre: 17913 |
Kovacspeter | 17917 | 2019. március 25. 15:29 |
Kedves 1.2 tulajok! Szükségem lenne az első és hátsó felni küllőin található kódra. Aki motorközelbe kerül, kérem írja meg. Köszönet |
Kovacspeter | 17916 | 2019. március 25. 15:25 | Válasz erre: 17910 |
Ott még karcos az idő. Pl a Feleki -tetőn, ami nem is olyan magas, még hó van...:-)
|
jimy_L | 17914 | 2019. március 25. 08:42 | Válasz erre: 17913 |
Vegyél ki két gyertyát a banditból, hidd el jó lesz vissza ülni a tiédre. |
inazuma400 | 17913 | 2019. március 24. 23:10 | Válasz erre: 17910 |
Nem volt nagy szám.... De nem is vártam, évről évre rosszabb..... Én 2012ben voltam először, nah akkor nagy király volt, pedig a régiek már arra azt mondták h már esett a színvonal. Az elmúlt években csak rosszabbodott a helyzet, pláne mióta motorok sincsenek... Az idő az jó volt ja, nyugi nem vagy egyedül, az enyém sincs még lefenyezve se, nemhogy össze rakva... Annyi előnyöm van h ha nem oldódik meg belathato időn belül, haverom Banditjat fogom addig használni, úgyis azt mondta h ébresszem fel és készítsem fel szezonra, ebbe csak az a szar h utána rossz vissza ülni az enyémre.... :D |
inazuma400 | 17911 | 2019. március 24. 23:01 | Válasz erre: 17908 |
kokrno | 17910 | 2019. március 24. 22:35 | Válasz erre: 17904 |
Jó lehetett. Príma idő volt, annyi motorost láttam... Mindegy, majd eljön az én időm is.
|
kokrno | 17908 | 2019. március 24. 22:32 | Válasz erre: 17899 |
inazuma400 | 17907 | 2019. március 24. 21:51 | Válasz erre: 17905 |
Lehet tudok haverommal behozatni ha érdekel, mert szoktak külön lenni cuccok, én pl kocsimhoz kaptam komplett első lámpát jobbost, csak be kellett szerelni és cső. 6 ezere....
|
inazuma400 | 17906 | 2019. március 24. 21:48 | Válasz erre: 17902 |
Hát én meg pont azt akartam írni h az mennyire menőn néz ki! Főleg előbe! Szerintem nagyon adja! :D
|
Kovacspeter | 17905 | 2019. március 24. 21:33 |
Ja és aki lát-hall eladó felniről előre-hátra, az jelezzen.Köszi!
|
Kovacspeter | 17904 | 2019. március 24. 21:31 | Válasz erre: 17897 |
Csak úgy... kétnapos motrozás, egyedül mentem most. Meglátogattam jó barátomékat, Lacival közös ismerősünk.
|
Kovacspeter | 17903 | 2019. március 24. 21:27 | Válasz erre: 17896 |
Az biztos, de én már a 'házipájinkán' is gondolkodtam (belső fűtés ugye, merthogy volt a dobozban) de hát előbb utóbb vissza kellett térni az aszfaltra, aztán ott is zéró tolerancia vagyon.:-)
|
cblaci | 17902 | 2019. március 24. 21:15 | Válasz erre: 17899 |
Laci bácsi szomorú egy kicsit amiért így elb.szták a hátsó traktust... Biztos átpályázott a Hondához egy elmeroggyant BMW-s tervező, aztán eligazításnál ez az idióta kapta feladatnak, hogy rajzolja rá a rendszámtábla tartót. |
inazuma400 | 17900 | 2019. március 24. 20:28 |
Nemtom megint miért csak 1et tesz fel... 3 volt kijelölve...
![]() |
inazuma400 | 17899 | 2019. március 24. 20:26 |
Ezt tegnap lőttem amtsen, elég jó cucc. Laci bácsinak küldeném speciálba! 'D
![]() |
kokrno | 17898 | 2019. március 23. 20:48 |
Ma leadtam ifjabb Andornak a nyerget, jövő hétvégén nekilátnak. Azt mondta, kb. két hét, szóval majd áprilisban ndulhat a szezon, hehe Még úgyis fogja a helyét a robogó, de annak sem tudom, mikor tudok nekifogni, most mindig akad más dolog. |
kantorbalu | 17897 | 2019. március 21. 23:27 | Válasz erre: 17893 |
Páneurópa az egyik kedvencem! Ez az igazi “bemotorozás”! Sárga irigység kerülget! Amúgy volt egyéb dolgod is arrafelé, vagy csak úgy felpattantál és nekieredtél? Ha csak úgy...akkor még sárgább! És egyedül? Én úgy szeretem. Csak az út és a gondolatok, mindkettő repül. A fenébe! Én meg itthon poroszkálok, Inazuma porosodik, robesz meg kirázza a lelkemet is a pesti akadály pályán. Ez szánalmas. Erdély... |
jimy_L | 17896 | 2019. március 21. 18:25 | Válasz erre: 17891 |
Szép! Ide még zoknit kell húzni a szandálhoz. |
kantorbalu | 17895 | 2019. március 21. 07:27 | Válasz erre: 17889 |
Na... nem rossz! Határozottan nem rossz!!!
|
cblaci | 17894 | 2019. március 21. 06:30 | Válasz erre: 17893 |
Az ilyen "elmebetegségnek" is megvan a szépsége, csak jól fel kell öltözni ;-)
|
Kovacspeter | 17893 | 2019. március 20. 22:41 |
Egyetlenegyszer kellett csak köszönni, odafelé még Bánffy előtt egy Pan Európásnak:-) Ennek megörültem, hogy nem én vagyok az egyedüli elmebeteg:-)))
|
Kovacspeter | 17890 | 2019. március 20. 22:25 |
A Hideg-Szamos völgyben feljebb kapaszkodva egyre karcosabb, jegesebb volt a Gyalui-havas lehellete:
![]() |
Kovacspeter | 17889 | 2019. március 20. 22:10 | Válasz erre: 17887 |
Az én tavaszi bemotorozásom ma reggel Kolozsvárról indult, de az Inazuma nem utánfutón került oda.:-)
|
kokrno | 17888 | 2019. március 19. 16:33 | Válasz erre: 17885 |
Mezőkövesden nem voltam még,. az. ottani gépmúzeumban. Tavaly azma kollégga,akivel az utolsó bokori majálison voltunk, pont kifogta a mezőkövesdit. Az már hasonlított a másikra.
|
kantorbalu | 17887 | 2019. március 19. 07:54 | Válasz erre: 17886 |
Az alap tréningek ott vannak, ahogy a “bemotorozások” is. A többi értelemszerűen a megfelelő helyszínen. Érdemes elmenni párszor, nagyon értik a témát és jól magyarázzák is. Van idő a személyes javításokra is, mert kis csoportokra bontják a társaságot.És hát maguk is rettenetesen jól hajtogatják a vasakat. A tavaszi “bemotorozás”-ra én is alig kaptam időpontot, nagy az érdeklődés. Kiváncsi leszek, hol tartok, aztán jelentkezem a 2. szintre. |
inazuma400 | 17886 | 2019. március 19. 07:11 | Válasz erre: 17883 |
Köszi! És mind ott van a parkolóba? Azért jó sok megtelt már most.
|
inazuma400 | 17885 | 2019. március 19. 07:09 | Válasz erre: 17882 |
Ott mi is sokszor voltunk, mmint bokron. Isten nyugosztalja, papám bokri származású volt. Kár h már nincs majális, évek óta csak ígérgeti az axial....
|
inazuma400 | 17884 | 2019. március 19. 07:06 | Válasz erre: 17879 |
Azért az nem rossz így szezon elején mindjárt! :)
|
kokrno | 17882 | 2019. március 18. 20:56 | Válasz erre: 17881 |
Engem a technika vonz, így a harciban sem a hadi az érdekes. Párszor voltam Bokorban traktormajálison. A közlekedésiben is tetszettek a hajók, vonatok is. Voltam Kiskőrösön a közúti múzeumban is, úthengerek, útépítők, miegymás. Veterántalálkozók, szoci autós találkozó. Motoros gyorsulási, raliversenyek. Igazából szinte bármit megnézek, amiben gépek vannak.
|
cblaci | 17881 | 2019. március 18. 20:24 | Válasz erre: 17878 |
Gyerekkoromban nagy hatással volt rám az Őrjárat az égen, Huszti Péter főszereplésével, arról nem is beszélve, hogy volt egy ruszki ejtőernyős laktanya a falunk határában, ott is sokat lógtam gyerekként. Aztán később valahogy nem vonzott a haditechnika, de szívesen mégnézem az ilyesmit én is ha útba akad.
|
cblaci | 17879 | 2019. március 18. 20:18 | Válasz erre: 17874 |
Nem volt olyan nagy kanyar, Karcagon tankoltam azóta 217-et mutat a számláló, Karcag kb 35km tőlünk, úgyhogy összesen 250km jöhetett össze.
|
kokrno | 17878 | 2019. március 18. 18:56 | Válasz erre: 17877 |
No, Pápán, ha nem vesznek észre a csőszök, bepótolhatod. Ott akár tényleg alhatsz egyet egy MIG-21, vagy SZU-22 alatt.
|
desiderus | 17877 | 2019. március 18. 10:31 | Válasz erre: 17854 |
Igen, voltam Kecelen, majdnem egy egész napot eltöltöttem ott és csak a barátnő hisztizése miatt nem töltöttem az éjszakát valamelyik MIG-21-es alatt. :-))))) Szolnokon még a régi repmúzeumban jártam többször. Mert nekem a világ legjobb 3 járműve a MIG-29, az F-16 és a GSX. :-)))))))) |
inazuma400 | 17876 | 2019. március 17. 23:56 | Válasz erre: 17875 |
Én benne vagyok, rendőrök mikor fognak ott oktatni?
|
kantorbalu | 17875 | 2019. március 17. 23:54 | Válasz erre: 17869 |
Naná! Már gyakorolok a fóti Auchan parkolóban (itt oktatnak a RILI-s rendőrök is, mert jó az aszfalt és a madár se jár). Pénteken karikáztam ott egy jó órát. Vészfékezés, vész-kikerülés, lassú/gyors manőverek, kanyar, szlalom, gyors terhelés váltás. Birkóztam rendesen, próbálgattam a csúszás határokat, meg ledönteni, ameddig csak lehet ennél a sebességnél. Nagyon jól ment, nagyon éreztem... Na aztán hazafele az első körforgalomban, ahol már nem olyan az aszfalt, majdnem kicsusszant a masina a seggem alól, mert nagy okosan ugyanúgy döntöttem, mint a tapadós “gyakorló” pályán. Már értem, miért oktatnak ott. Amúgy Pest közeli kollégák! Megbeszéhetünk valamikor egy jó kis gyakorlást ott. (Április végén megyek a tavaszi “bemotorozás”-ra a rendőrökhöz.) |
inazuma400 | 17874 | 2019. március 17. 22:43 | Válasz erre: 17870 |
Hány kmtert mentél? Nem hangzik kis karikanak! :)
|
kokrno | 17873 | 2019. március 17. 21:58 | Válasz erre: 17870 |
A szajoli Hind, bár te már lehet, láttad, másnak új, aki nem járt erre.
![]() |
kokrno | 17872 | 2019. március 17. 21:57 | Válasz erre: 17870 |
kokrno | 17871 | 2019. március 17. 21:54 | Válasz erre: 17870 |
cblaci | 17870 | 2019. március 17. 21:35 | Válasz erre: 17867 |
Elég érdekes lehet ott a kompon túl, végülis nem ástam nagyon bele magam a térképbe, mert inkább motorozni szerettem volna mint felfedezni. Ha mondjuk nem kellett volna várni a kompra lehet átmegyek és Szolnok fele jövök haza. |
cblaci | 17869 | 2019. március 17. 21:31 | Válasz erre: 17866 |
Na majd ha eljösz egy Kovács Peti féle élménytúrára, utána örülni fogsz a Pesti offroadnak is :-)
|
kokrno | 17868 | 2019. március 17. 20:57 | Válasz erre: 17866 |
Á, csak úgy tűnik, hogy olyan off-roados. De majd neked is revideálnod kell az állításodat, mint az Opeknek a reklámjáét, hehe
|
kokrno | 17867 | 2019. március 17. 20:52 | Válasz erre: 17865 |
Nem ott lakok, csak még a szüleimhez vagyok bejelentve Földvárra. Meg a motor is náluk telel. Kolléga talán berhel a mocira USB-t, meg telótartót, hogy valaki naviképes legyen. Eddig emlékezetből, meg tábla után mentünk. Megállóknál puskázva. De navival is el tudok keveredni, hála a szuper magyar táblakihelyezéseknek. |
kantorbalu | 17866 | 2019. március 17. 20:40 | Válasz erre: 17851 |
Don Quixhote legyen Veled! Én hatalmas túrákat teszek itthonról a munkahelyemig a Kymco-val, csak azért nem készítek képeket, mert az 1-es villamos nem olyan érdekes, mint a Mig-ek. De közben levontam a tanulságokat: jelenleg Közép-Európában Budapest rendelkezik a legizgalmasabb offroad lehetőségekkel. Mérhetetlenül gazdag a kátyú-állomány, az index nélküli BMW-s pankrátorok, a vasárnapi gyakorlattal vezető kalapos hölgyek és urak. street-fighting 3-2-1 start...!!!! |
cblaci | 17865 | 2019. március 17. 20:31 | Válasz erre: 17861 |
Az egy jól bevált használaton kívüli öreg teló, azon van az Igo Primo. Teszt üzem volt mert frissítve lett, a cipőgyár koordinátái voltak beütve, amit a Google Earth-ről szedtem le. Martfű előtt a táblánál lementem a partra, nem a GPS-t követtem, jól járható a gát így arról mentem be a lakótelepre és értem el a gyárat. Nem tudtam hogy a környéken laksz. |