10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Suzuki Inazuma 400 750 1200
Következő oldal

inazuma400 18067 2019. április 6. 16:38   Válasz erre: 18066
Hát akkor ha gondolod le jöhetsz idáig is. Céges kocsi? De mondom hívj fel :D
    

kokrno 18066 2019. április 6. 16:22   Válasz erre: 18064
Másfél óra Bagig, hatra ott lehetek. Most talán nincsen baj a pályán, nem jelez torlódást. De navival közelebb is tudok menni, nekem a km, meg üzemanyag most nem számít.
Mobil Petrol kutat mondod?
Piszok rendes vagy, köszi!
    

inazuma400 18065 2019. április 6. 16:18   Válasz erre: 18057
Ugye fater tavaly is nyűglődött h ő lehet megszervezné. Most rá kérdeztem akkor h mi legyen, én ki akarok belőle maradni, mert én bármit szerveztem az nem jött össze, viszont ő vállalná, feldobta h mit szólnátok hozzá h kb kóspallag, szendehely, ilyesmi környéke lenne.?!
    

inazuma400 18064 2019. április 6. 16:12   Válasz erre: 18062
Nah vagyok, Bagig elmennek mert ott jön le a pálya, és akkor nem kellene erre kanternálnod, van is ott egy kút a lehajtonal, ott talizhatnank.
Jó rá! :) telejsen ugyan az, az én faragott ülésem is 750esrol való. Elküldöm a számom üziben, ha lesz időd hívj fel nyugodtan, ha nem veszem fel, valószínű nincs nálam a telo v nyakig szaros vagyok, de ígérem vissza hívlak! :)
    

kokrno 18063 2019. április 6. 16:09   Válasz erre: 18055
Ja, pont mostanság voltál ott? Tegnap Andor azt mondta, már lebontotta.
Azt írtam, hogy az állapota miatt lett megvéve a motor, a színe miatt a másikkal szemeztem. De a motor többi része is közelíti az ülés állapotát. Bár a fényezés polírozott, az üléshuzat meg eredetinek tűnik. No és ez a német motor volt a legolcsóbb a hahu-n akkor. Néha megnézem az árakat, szerintem egy százassal többért el tudnám legalább adni, mint amennyiben nekem volt.
    

kokrno 18062 2019. április 6. 16:03   Válasz erre: 18058
Még nem tudom, hol laksz. Meg sajna nem tudom, mikor nézel be ide, de akár még ma is el tudok ugrani érte, ha a 400-é jó a 750-re.
    

inazuma400 18061 2019. április 6. 15:52   Válasz erre: 18056
Már hogy a fenébe ne lenne!!!! :)
    

inazuma400 18060 2019. április 6. 15:49   Válasz erre: 18054
Ja ilyeneket láttam, ezek betegek amit a motorokkal művelnek, rendesen lapon mennek vele :D
    

inazuma400 18059 2019. április 6. 15:45   Válasz erre: 18053
Akkor Te is úgy vagy mint a viccben, h magának nem a testsúlyával van baj, hanem a magasságával :D
Akkor legalább van köztünk vki akinek van összehasonlítási alapja, simán megállja a helyét amit mondasz, várható volt a szitu. Én ezért nem akarok muscle bikeot, és pont ezért vagyok rá buzulva a triplere, csak a kanyar!!! :D sejtem amúgy h nem szép motor, de enis triumph hívő lettem, és már csak a "belső" tulajdonsagai érdekelnek :D egyszer egy cikkben olvastam h meg kéne kérdezni vkit aki nem ismeri a motort h szép e, mert aki tudja mire képes, az már nem tudja azt mondani rá h csúnya, igazából már enis belé szerettem, persze sosem votl alkalmam kiprobalni sajnos, de tesztek alapján ő az aki nekem kell, és tulajdonképpen oylan mint a hornet, csak sokkal jobban tudja azt, ma már vannak japán konkurensei is, dehát ők most kezdték az ipart, jónak jók, de senki nem nyomja úgy mint az angolok! :D
    

inazuma400 18058 2019. április 6. 15:31   Válasz erre: 18052
Ha gondolod, meg van kedved annyit mászkálni, mondjuk 140km pályán nem sok idő, nah de azt akarom kinyögni ha Neked esetleg megéri akkor oda tudom adni kölcsibe a gyári ülésem ha el jössz érte. :)
    

hacse 18057 2019. április 6. 11:12   Válasz erre: 18053
Én má' láttam élőben a Fenyőt , arányos testalkatú ember . Az az eltolt , módosított súlypontú típus. Vagyunk így ezzel páran ... :o)) Sok sikereket a motorválasztáshoz !
    

hacse 18056 2019. április 6. 11:03   Válasz erre: 18034
Én nem tűntem el , olvasok rendszeresen , csak nem írok . (..mondjuk az olyan , mintha eltűntem volna.....) Ina és - egyéb motortulajdonosok - konferenciára van e igény ? Én úgy a magam módján sokat gyakorolok a két falu közötti kis forgalmú , jól belátható útszakaszon , a viszonyítási pontok a felezővonalak , úthibák , padkák , ez utóbbiak miatt nem illik hibázni , kényszerítve vagy , hogy elforduljon a jármű. ..meg balesetveszélyes is.. A baleset veszélyes..:o)) Ja meg a nyomvályúk is izgalmassá teszik .
    

cblaci 18055 2019. április 6. 09:57   Válasz erre: 18052
Nem én voltam aki miatt tolódott az ülésed. Igaz én is beeső "vendég" voltam, de én már szétszedtem az ülést, jóformán csak vissza kellett lőni a gyári huzatot. Láttam viszont az ülésed, ha a motor többi része is olyan állapotban van akkor szerencsés vagy.
    

cblaci 18054 2019. április 6. 09:53   Válasz erre: 18053
Nem könnyű választás Fenyő, főleg ha hosszú távra tervezel. Bennem évek óta érlelődött a csere gondolata, az Inazuma teljesen megbízható és gyönyörű motor volt, sírt a lelkem amikor üres lett a helye a garázsban. Egy ilyen döntés után jól meggondolja az ember a következőt, nem is volt könnyű utódot találni, pedig nálam a típusválasztás évek óta eldőlt.
A CB 1300 a nagyok között is a legnehezebb, de az bátor kijelentés volt hogy a legszarabb. Az nem úgy van hogy ráülsz a 750-es után és majd ő vezet téged, ahhoz fel kell nőni, kellő alázattal gyakorolni, rutint szerezni. Egy próbakör csak arra jó hogy tudatosuljon benned mennyire más világ egy ilyen motor. Nem a hondás beütésem védi, de a fék is olyan, hogy megfelelő betétválasztással ég és föld különbség lehet, ehhez meg kell venni a szinter betéteket és 60-70 ezernél cserélni a tárcsát, felsőbb kategória ami áldozattal jár. A súlypontja alacsony, a blokkot egy normálisan motorozó ember nem tudja elnyűni, hiszen alacsony fordulaton megcsinál mindent ami közúton kell. Természetesen ha a GSX 1400 bejövősebb akkor azt kell választani, bitang szép motor az is, ha sikerül egy megbecsült példányt találni akkor az is örök darab, de ahhoz is fel kell nőni, hiába motorozol 30 éve.

Ez a pilóta valószínűleg nem most ült először erre a CB 1300-ra, de bármekkora tudása legyen is az embernek, ha a motornak fizikai akadályai lennének neki se sikerülni így kimotorozni:
https://www.youtube.com/watch?v=O_Nh6LIlwRc
    

fenyooldrider 18053 2019. április 5. 21:47   Válasz erre: 18033
"Azt hittem, hogy a Fenyő magas:-)..:-))))
Na, hát az az igazság, ha olyan magas lennék, hogy illeszkedjen a súlyomhoz, akkor 3 méter magas lennék:-)!!
Amúgy mentem szinte az összes alul írott vassal többet, kevesebbet, a Hornet 900 egyértelműen viszi a pálmát motorozhatóságból és a kényelme sem rossz, a blokk meg pont elég mindenre!
A CB 1300 is megvolt, de szerintem az volt a legnagyobb csalódás a muscle bike-k között, a blokkja hozza az elvártat, de a fék karcsú, a váz és a fordulékonyság az egyik legsz@rabb az összes nagyvas között!
A GSX-1400 mindenben veri, ráadásul jobban is tetszik!
    

kokrno 18052 2019. április 5. 21:06   Válasz erre: 18046
A kolléga, aki a Hornetet felújította , a jópár kipróbált motor után pont mondta, hogy a Horneten milyen kényelmes a kormány. Meg, hogy felegyenesedve ül, nem előregörnyedve. Már csyk a nyereg a szűk keresztmetszet. Azt is készül majd átalakíttatni. Egyelőre csak újrahúzta a kiszakadt huzatot. Ő Hondás fórumokon Székesfehérvár környékén talált ülésest. Az is olyan 20 körül csinálja, és fazonra is hasonlítanak Andor üléseihez.
Ma felhívtam Andort, hogyha meglenne, el tudnék menni hétvégén az ülésért. De sajnos közbejött még valami munka neki, és csak jövő hétvégére lesz kész. Így az ingyenes tréning ugrik, az olcsóra már meglesz. Meg hátha lesz Szolnokon is.
    

inazuma400 18051 2019. április 5. 20:52   Válasz erre: 18050
Ja hát úgy igen, de az mechanikai zaj akkor is. Most el is kezdtem nézni vifferes videókat, nagyon rá is kívántam :D nagy vaddisznó lehet ez a motor, sajnos még nem volt alkalmam kiprobalni egyet sem...
    

cblaci 18050 2019. április 5. 20:36   Válasz erre: 18049
Azt hívtam én nyivákolásnak, mert zörejnek nem nevezném.
    

inazuma400 18049 2019. április 5. 20:26   Válasz erre: 18048
Hát én nemtom, szerintem meg pont h van hangja, amiért oda is vagyok, lehet hallani ahogy sírnak a fogaskerekek, a sportdob meg azért kell rá mert V8 hangja lesz tőle :D
    

cblaci 18048 2019. április 5. 20:13   Válasz erre: 18047
A CB 400 (CB-1) is fogaskerekes vezérlésű volt, amit úgy kell elképzelni, hogy fogaskerék párok vannak összeillesztve és rugó is feszít páronként, vagyis holtjáték nélkül illeszkedik és a hőtágulást is követi a lapjában összeillesztett és egymáshoz képest is megfeszített fogaskerekes kapcsolat. Gyakorlatilag nincs mechanikai zörej, csak a tipikus hondás nyivákolás, amit én imádok. A Hornetnél láncos a vezérlés, de itt sincs gyakorlatilag mechanikai zörej, nem is értem miért tesznek rá sportdobot, hiszen a gyári csövek is szép tisztán szólnak, mivel nincs motorhang amit el kellene nyomni. Ez egy 2008-as kép, nem sokkal később eladtam.
    

inazuma400 18047 2019. április 5. 19:30   Válasz erre: 18046
Akkor felre értettelek, már elég kómás voltam, azé úgy irkalni éjfélkor h hajnal 4kor keltem, meg kellni kellett másnap is úgy elég necces, szóval megint sokat aludtam :D megnéztem 226ot ír folyadékokkal, de ám mindenki azt mondja h nehéz, meg nem kezdő motort, (ez mondjuk nem magam miatt mondom, mostanra már el boldogulok vele talán, de elsőre simsom v semmi után nem jó ötlet venni, vett egy srác itt is faluba, Simó után, össze is törte, ő olcsón megúszta, de már nemtom h tört e vmije.
Hát igen, minden ilyen jellegű motorom furát mutat az ilyen kormány, de sokkal élvezetesebb vele a motorozás. Láttam egyszer egy cbr600f4esen (az osztott lámpás széria előtti utolsó egybe lámpás) is egyenes kormányt, nah azon nézett ki igazán bután! :D Nem is csodalom h imádja, mindenki dicséri a legendás megbízhatósága miatt. Sokan nem is váltanak másra, v ha igen akkor vissza térnek hozzá, olyat is hallottam h fogaskerekes után láncos, de inkább vissza cserélte fogasra, mert azok voltak még az igaziak.
Amúgy nekem is az a terv h egyenes kormány rá, máshogy nem működik :D
    

cblaci 18046 2019. április 5. 19:14   Válasz erre: 18045
"majd a vfr en el fogok férni, az eléggé nagy motor, minden értelemben"
Erre válaszoltam, hogy nehéz, de amikor megnéztem a súly adatokat, rájöttem hogy a 213kg azért nem olyan sok.
Két haveromnak is van, mindkettő 800-as injektoros, ők mondták hogy nehéz, az egyik már vett rá széles túrakormányt, úgy már állítólag jobb. Kivágtam neked egy képrészletet, ezen látszik mire váltotta le a csutkát, azt most hagyjuk hogy illik-e a motorhoz vagy nem, imádja a vifert és így 6-800km se gond neki egy nap alatt, csutkával viszont sűrűn meg kellett állni.
    

inazuma400 18045 2019. április 4. 23:52   Válasz erre: 18040
Akkor az má vizes Bandi mi? Hát igen a csutka élhetetlen :D
    

inazuma400 18044 2019. április 4. 23:50   Válasz erre: 18039
Hát nemtom mennyi lehet a 2 motor között, majd minnya rá nézek, de én inkább azt mondanám azért érződik nehezebbnek mert magasabban van a sulypontja.

Kicsi ina 187
Bandi 196 (95os, ezzel van tapasztalatom)
750 ina 207

Ez mind dry weight

http://www.suzukicycles.org/GSX-series/GSX400-Inazuma.shtml

https://www.motorcyclespecs.co.za/model/suzu/suzuki_gsf600n_bandit%2096.htm

https://www.motorcyclespecs.co.za/model/suzu/suzuki_gsx750%2097.htm
    

inazuma400 18043 2019. április 4. 23:41   Válasz erre: 18034
Nekem ez is telejsen jó! Döntsön a többség, én rugalmas vagyok :)
    

inazuma400 18042 2019. április 4. 23:39   Válasz erre: 18032
Jól hangzik, én benne vagyok!
    

inazuma400 18041 2019. április 4. 23:37   Válasz erre: 18029
Benne vagyok, de még ense voltam :D amúgy nehogy azt hidd h ott tud bárki bármit is, aki először megy oda, senkinek se megy. Pár éve amts keretein belül kint volt a safety hungary, cb500assal mentem ilyen 2015ossel kb, az oktató után a pályán, volt amit meg se tudtam csinálni, igaz akkor még ennyi tapasztalatom se volt mint most, meg azé idegen motor is más, meg az is zavaró h 1500 ember néz közbe. Utána beszéltem az oktatóval, mert nagykn balfsz voltam, és ő mondta akkor h olyan még nem volt h aki először ment oda az mindjárt meg tudta volna csinálni a gyakorlatot elsőre. Az oktató cb1100sal ment az is friss motor volt, 2 hatalmas bukó kerettel a motor oldalán (ja igen, ezt elfelejtettem mondani, 2 hatalmas bukó keret volt a motorokon, kifelé állt a blokkhoz képest kb 45 fokba, mint 2 szárny, biztos láttatok már olyat, ez ugye még jobban megneheziti a bolyak közti tekergest, mert szélesebb a motor, és jobban ki kell engedni meg dönteni) nah szóval, a csávó úgy verette utassal a bolyak között h a földön húzta a bukókeretet :D videó ős készült, de azt inkább nem tenném ide ki :D esetleg telora feltehetem, és egy személyes találkan megmutatom, ha érdekel vkit. :)
    

cblaci 18040 2019. április 4. 23:37   Válasz erre: 18039
Mondjuk annyira nem is, 210kg, majd Sanyi barátomat megkérdezem mert ő panaszkodott a súlyára, lehet neki is szokatlan a csutka.
    

cblaci 18039 2019. április 4. 23:28   Válasz erre: 18036
Meg jó nehéz.
    

inazuma400 18038 2019. április 4. 23:27   Válasz erre: 18026
Kertek alatt kb 140km, nem szoktam autópályazni motorral.
    

cblaci 18037 2019. április 4. 23:26   Válasz erre: 18032
Nekem ez is jó, csak aztán figyelj oda, hogy tovább tudd adni a tudást nekünk :-)
    

inazuma400 18036 2019. április 4. 23:25   Válasz erre: 18025
Az biztos, ezt tanusíthatom első kézből. Amúgy nekem ez hosszú távon hátrány is, mert az én magasságomhoz pici a motor, lábam nagyon össze van hajtva, térdem szokott fájni, más gondom amúgy nincs vele. Persze ez is csak nagy hosszú többnapos túrákon jön ki, most ha megyek egynap 2-3szaz kmtert, és utána nem ülök rá pár napig nincs gond, de ez több nap egymás után már húzós. A Banditon viszont sokkal jobban elférek. Amúgy a sajátomat sokkal jobban be tudom tenni kanyarba, bár akkor ugye azt szoktam meg, és utána a Banditon fura volt a szélesebb kormány is, ami egybekent most nagyon bejön. Meg fura volt h magas is. De most ezzel kezdtem úgyhigy fordítva kíváncsi leszek, dehát mégiscsak azzal mentem 20ezret,ha rá ül az ember, érzi h otthon van.
Nembaj, majd a vfr en el fogok férni, az eléggé nagy motor, minden értelemben.
    

cblaci 18035 2019. április 4. 23:23   Válasz erre: 18031
Ránézésre szembetűnő, hogy a blokk is teherviselő elem, nincs bölcső. A váz nem sokban tér el a 600-astól, csak belekínozták a Fireblade 919 blokkját ami karbi helyett injektort kapott
    

cblaci 18034 2019. április 4. 23:18   Válasz erre: 18030
Igen, de nem csak pesti motorosok vannak, pl. Szolnok környéke is jó lehet, ahhoz közel vagy te is, Balázsnak egy százas, Ricsinek még kevesebb, Petinek és nekem is viszonylag közel van. Még csapatépítőnek is jó lenne, úgyis szétesett az egész fórum, főleg az "öregek" tüntek el. Persze technikai oldala is van, de pl. a bólyákat pet palack is tudja helyettesíteni. Nem kellenek idegenek, megoldjuk magunk, majd nézek valami pálya leírást aztán még lehet magamnak is összerakom, mert nekem se árt készülni az Úz-völgyi kalandra.
    

inazuma400 18033 2019. április 4. 23:17   Válasz erre: 18024
Azt hittem Fenyő magas. Én hiába vagyok magas, gyengék a küllőim... Is... :D ám haverom is szív még ígyis a Bandittal, mert ő is nagyon alacsony, és alig ér le a lába, szarajevoba el is fektette álló helyzetben, meg akart fordulni, de lejtett a talaj és nem bírta megtartani, plussz akkor tájt volt akilesz inszalag szakadasa is, szóval ám se volt vmi erős a lába. Igenigen, alacsony embereknek sor2 v v2ot szoktak ajánlani mert sokkal keskenyebb mint a sor 4 és ha nem kell terjeszteni az embernek azzal is centiket lehet nyerni.
    

kantorbalu 18032 2019. április 4. 23:10   Válasz erre: 18029
Az van, hogy 20.-n megyek a rendőrökhöz a fóti parkolóba. Már elkezdték az idei oktatást, mert az aszfalt festéseket újra fújták (festékkel). Nekem az a tervem, hogy a 20.-i tréningen felveszem az összes gyakorlatot (ahogy az instruktorok bemutatják) a telefonommal, lefénykepezem a pálya alakzatokat, pont azzal a céllal, hogy később tudjak gyakorolni ott. Nekem az a szerencsém, hogy 10 percre lakom onnan.
Amúgy valami találkozót tarthatunk ott, mivel onnan közel a csömöri tó, ami ideális hely egy összejövetelre. Lehet főzni, kibérelni a horgász házat. Annyi a bibi, hogy a parkolót csak akkor használhatjuk, amikor a rendőrök nincsenek ott. Ezt mondjuk a RILI naptárból ki lehet nézni.
    

kokrno 18031 2019. április 4. 22:51   Válasz erre: 18028
A vége igencsak súlyos, bár azok vizesek az előttük lévőekhez képest, kivéve Hornet. De az vázban könnyebb?
    

kokrno 18030 2019. április 4. 22:49   Válasz erre: 18029
Kantorbalu a 17875-ben ajánlott ilyesmit a a fóti Auchan parkolóba Pest környéki motorosoknak.
Amúgy bennem is van egy kis szégyen, de majd legyűröm, mert inkább bénázzak mások előtt a gyakorláson, mint az árokban, hehe
    

cblaci 18029 2019. április 4. 22:28   Válasz erre: 18023
Sőt, aki volt már vezetéstechnikai tréningen, az segíthetne egy kevésbé forgalmas helyen kialakítani egy pályát és gyakorolhatnánk, ismerősök előtt kevésbé szégyellnék bénázni, mint ismeretlen "nagyarcok" között.
    


kokrno 18027 2019. április 4. 22:00   Válasz erre: 18025
A Hornet 900 - CB 1300 - GSX 1200-1400 vonalon hol van?
    

kokrno 18026 2019. április 4. 21:56   Válasz erre: 18023
Tiszakécskén. Nem tudom, milyen messze vagyok
    

cblaci 18025 2019. április 4. 21:49   Válasz erre: 18022
Acélbölcső váz, persze hogy nem pille, de alacsonyabb mint egy Bandit és fordulékonyabb.
    

cblaci 18024 2019. április 4. 21:48   Válasz erre: 18019
Hidd el hogy sokat jelent a magasság, hiába masszívabb ha nem ér le a lába rendesen, Fenyő se sokkal magasabb nálam. Nem az aszfalton van a baj, hanem lassú menetben, főleg egyenetlen murvás úton. Van az a határ ahonnan nem hozod vissza a motort hiába vagy nehezebb. Ráadásul ezek a motorok szélesebbek is, jobban terpesztesz rajtuk, egyszer mentem egy X4-el, ránézésre alacsony volt az ülőlap, de olyan terpeszben ültem rajta hogy kényelmetlen volt. Ma is motoroztam egy kicsit, mert Andorral alakítottunk az ülésemen és ki kellett próbálni. Főleg a lassú meneteket gyakorlom, hogy őszinte legyek elrozsdásodtam a télen egy kicsit...
    

inazuma400 18023 2019. április 4. 21:40   Válasz erre: 18021
Te amúgy hol is laksz? Szervezhetünk vmikorra akár hétvégi ismerkedős túrát is! :)
    

kokrno 18022 2019. április 4. 21:37   Válasz erre: 18018
De a 750 sem egy pillekönnyű darab, nem? Bár nem hasonlítgattam, csak egy cikkben kicsit nehéznek tartották a maga kategóriájában. Tényleg, más csupasz 750-ekhez képest nehezebb?
    

kokrno 18021 2019. április 4. 21:33   Válasz erre: 18014
Még nem tudom, mi lesz akkor. De köszi
    

kokrno 18020 2019. április 4. 21:32   Válasz erre: 18011
Sisakom, mi? Hehe..
    

inazuma400 18019 2019. április 4. 21:21   Válasz erre: 18016
Persze persze, megértem, de azé Fenyő kolléga masszivabb, biztos megbírkozna vele, nekem is bejönnek, de nehezek, hiába vagyok magas, egy szál bél vagyok, meg én játékosságra vágyom, ezek nagy nyugodt dög motorok, lentről mennek nyomatekból, sulyukbol adódóan kanyarban sem a legvirgoncabbak.
    

cblaci 18018 2019. április 4. 21:03   Válasz erre: 18017
Az is Big Bike, de a világ legkecsesebb Big Bike-ja! Nem tudok pontos adatot, de nem sokkal nehezebb mint a 750-es, viszont 100-ig úgy megy mint a Hayabusa és fel tud menni a Nagy Biharra is... emlékszem amikor már lefelé jöttünk Petivel, találkoztunk endurósokkal akik ott helyben sokkot kaptak, egyszerűen nem tudták összekapcsolni agyban a klasszikus vasakat az ottani környezettel :-)
    

kantorbalu 18017 2019. április 4. 20:54   Válasz erre: 18016
Te Laci az 1200 Inazuma nem BigBike, ugye? Mert akkor szépen nézek ki...
Na megyek gyúrok, valami esélyem legyen.
    

cblaci 18016 2019. április 4. 20:42   Válasz erre: 18013
A CB 1300 is nagy álom volt, de nehezebb a 900-as Hornetnál 40 kilóval... az azért sok. Tetszenek a Big Bike-ok, de azzal birkózni kell pl. Erdély vadregényes útjain.
    

cblaci 18015 2019. április 4. 20:37   Válasz erre: 18007
Amikor már a sokadik csalódás után majdnem feladtam a nagy darázs keresését, ráakadtam Szolnokon egy jóáras 1250-es Banditra. Nekem tetszik a formája, de abból is csak a körlámpásnak. Aztán Kovács tanár úr mondott valamit amire már nem emlékszem pontosan, de mintha a váltóbúgást említette volna... mindenesetre erre majd figyelj oda ha esetleg erre döntesz.
    

inazuma400 18014 2019. április 4. 20:35   Válasz erre: 18010
28dikan lesz gurulás üvegtigrishez, meg veradas stb, nem érdekel esetleg? V innen bárkit a fórumról?
    

inazuma400 18013 2019. április 4. 20:34   Válasz erre: 18007
Akkor már cb1300? Xjr? Zrx? Ezek mind egy liga, és nagyon jó masinák, meg szépek is!
    

inazuma400 18012 2019. április 4. 20:32   Válasz erre: 18009
Enis pontosan így gondolom, szegény Bandinak nagyon buta váza van.... Gsx 1,4 viszont szép!
    

cblaci 18011 2019. április 4. 20:05   Válasz erre: 18008
Menő a sisakod is! Szerintem a legújabb 2019-es grafika. Amúgy mit ábrázol, a kék bolygót?
    

kokrno 18010 2019. április 4. 20:05  
Jövő szombaton, ha kész lenne addigra az ülés, mehetnék vezetéstechnikai tréningre Kecskeméten. Az ingyenes, rá két hétre lenne másik, az is csak 3500, arra még nem regisztráltam. Arra már meglesz szerintem az ülés, csak ne felejtsem felhívni őket.
    

kokrno 18009 2019. április 4. 19:57   Válasz erre: 18007
Nekem a GSX 1400 szebb a Bandit 1250-nél. A Bandit váza valahogyan túl nyolcvanas évek, amely korszak formailag nem jön be. Vagy öregebbek, vagy újabbak. A GSX inkább klasszikus forma modernizált köntösben. A Bandit meg olyan katyvasz kicsit.
    

kokrno 18008 2019. április 4. 19:45  
Egy kis kilengés, egyedi Simson trike, hehe
    

fenyooldrider 18007 2019. április 4. 17:27  
Amúgy a vizes Bandi 1250 is érdekel, ott is csak a végtelen megbízhatóságról beszélnek... meg azért az is 108Nm,3700-nál:-)))), az is nagyon jól hangzik:-)
    

fenyooldrider 18006 2019. április 4. 17:23   Válasz erre: 18005
Fenn vagyok a GSX1400.hu oldalon évek óta, látom, hogy a legnagyobb problémák egyike, hogy hol szálljatok meg, meg, hol találkoztok, de műszaki hibákról nem igen olvastam:-)
    

desiderus 18005 2019. április 4. 11:13   Válasz erre: 18000
A GSX 1400-al nem igazán lehet mellényúlni. Tapasztalatból mondom, 7 éve nyúzom az enyémet.
Nem kapok promóciós jutalmat a Suzuki-tól ezért a mondatért ha arra gondolsz. :-)))))))))))
    

kantorbalu 18004 2019. április 3. 23:40   Válasz erre: 17996
Akkor bocsánat a Vulcan gyanúsításért!
    

inazuma400 18003 2019. április 3. 22:56   Válasz erre: 18000
Ense hallottam rosszakat róla, közkedvelt motor, főleg kint, itthon nem nagyon ismerik és félnek tőle, valószínűleg ez lehet az oka, h Kevés van belőle, meg mondjuk az h drágább japán társainál, azt meg már nem nézik h mit kapnak a pénzükért. Azt meg nem is mondom h a japanyok is rá álltak a 3 hengerre.... Nagyon fáj a fogam egyre, de még odébb van...
Pedig amúgy vannak már itthon is sokat futott példányok és nem igazán jött ki rajtuk semmi nyavalya.
    

inazuma400 18002 2019. április 3. 22:51   Válasz erre: 17999
Hát igen, annak ellenére h milyen állat motorokat gyárt enis hallotam ezt azt, pl az első szériás rr ről, h befostak a blokkok, volt egy hírdetest hahun is, olcsójé arulta a csávó, volt benne v 15-20e km, blokkcsere, és állítólag nem egyedi eset volt.
    

inazuma400 18001 2019. április 3. 22:47   Válasz erre: 17998
:DDDD nemtom miért haragszik mindenki annyira szegény Triumphra.... Talán mert annyira jó?! :D
    

fenyooldrider 18000 2019. április 3. 21:43   Válasz erre: 17998
A fő csapás a GSX 1400, második a Hornet 900 a melltartó márka csak azért ugrott be, mert több haverom is ezzel harcolt és jól bírta...
    

fenyooldrider 17999 2019. április 3. 21:40   Válasz erre: 17997
A BMW-t lassan elengedem, sajnos elég sok gondot írtak róla, bár kevés a hiteles forrásom! Amit néztem az R1150R naked nagyon tetszik, mind technikailag, mind formailag, de sok gondot hallok róluk! A boxer motor örökös, ezt mindenki írja, de a váltója már gyengébb pont, de a leg gyengébb része az a hátsó szöghajtás, meg az ABS, ami darabonként közel fél misis kiadás, ha behány! Hát, erről azt hiszem, hogy ennyi a BMW-ről....
    

cblaci 17998 2019. április 3. 21:35   Válasz erre: 17997
Majdnem jól emlékeztem, megkerestem a bejegyzést, R1100R és R1100RT-ről volt szó... na de szerencsére meggondolta magát, ez a mostani irány jobban tetszik, kivéve a bugyi márkát.
    

inazuma400 17997 2019. április 3. 21:02   Válasz erre: 17996
Jólvan, csak gondoltam vannak elképzelések, és mi lett a bmwkkel? V Laci emlékezett rosszul? Nocsak nocsak, még egy triumph szimpatizáns :D az a baj a 955i vel h csúnya, jó mondjuk ez relatív, kinek mi, de egy 1050 az má elég jó! :D csak azok meg rohsdt drágák, ez a bajom nekem is h street trilebol még csak a kerek lámpás verzióra fussa... Dehát nekem az 5 szög lámpás kell, abból is az "r".... 2millarol indul... Aze remélem jövőre a vfr összejön...
Neked meg sok sikert bármi is lesz a választásod, a gsx 1400 is nagyon állat! Remélem idén személyesen is találkozunk a szokásos évi gyűlésen v hogy kell mondani... Ahh konfrerancén! ;)
    

fenyooldrider 17996 2019. április 3. 20:48  
Nyugi, még én sem látom a jövőt, pedig a felmenőim között volt Táltos is:-))
Amúgy pillanatnyilag a leg preferáltabb verda az a GSX-1400 :-))) , Honda Hornet 900 , Triumph Speed triple 955i
De még semmi nem biztos...
    

inazuma400 17995 2019. április 3. 20:26   Válasz erre: 17994
Jaaa, oksa!
Akkor várjuk a fejleményeket Fenyő! :)
    

cblaci 17994 2019. április 3. 20:18   Válasz erre: 17992
Tavaly a BMW 1150R-t és az RT-t emlegette, de majd ő mesél róla ha akar.
    

inazuma400 17993 2019. április 3. 20:14   Válasz erre: 17991
:DDDD
Nah, de legalább akkor jól emlékeztem h vmelyik Peti vett.
Kovács tanár úrnak kéne vmi enduro nem?! :D

Nekem a naked mellé egy sporttura jól jönne, azt már tudom h sose lesz kávé gépem, pedig imádom őket, se sportmotorom, hétvégén volt szerencsém "menni" egy 2006os sv 650 s el, csutka kormány, igaz csak egyenesen mentem, egy kis utcában 30 cal, de ígyis aszittem elesek vele, hát az a pozíció vmi borzalom, én nem is értem hogy lehet úgy motorozni, kézen állva, pucsitva, még a labtarto és a válto is lefelé nez nem egyenesen, borzalom.... :D
    

inazuma400 17992 2019. április 3. 20:07   Válasz erre: 17990
Nem erre értettem. :) azt írtad Fenyőnek h sok sikert a következőhöz, azt hittem tudod mit akar venni.
    

cblaci 17991 2019. április 3. 19:40   Válasz erre: 17989
Kovács Petit kizárhatjuk mert ő biztosan nem vesz choppert, neki nem passzolna a motorozási szokásaihoz, az első alkalommal legallyazná az összes kilógó alkatrészét Erdély vadregényes útjain...
Billignél gurult el a gyógyszer, de több mint féléve beszéltünk utoljára, annyira már nem volt lelkes, úgyhogy már neki se biztos hogy megvan.
    

cblaci 17990 2019. április 3. 19:37   Válasz erre: 17988
Csak annyit, hogy azt kell venni ami belevaló. A fullszintis "vékony" olajjal előjöhetnek mindenféle zörejek, előfordulhat addig nem tapasztalt olajfogyás is, ráadásul túl drága ahhoz a teljesítményszinthez képest amit a motor kíván.
    

inazuma400 17989 2019. április 3. 16:25   Válasz erre: 17985
Lehet én emlékszem rosszul, de nekem a 2 Peti közül rémlik vmelyik....
    

inazuma400 17988 2019. április 3. 16:24   Válasz erre: 17984
Te tudsz vmit cbs László?
    

inazuma400 17987 2019. április 3. 16:24   Válasz erre: 17983
Sajnálattal hallom... És mi az oka?
    

inazuma400 17986 2019. április 3. 16:23   Válasz erre: 17981
Rendben, köszi! Ha így haladok semmilyen olaj nem fog kelleni bele... Még a kanyarba sincs a fényezés...
    

kantorbalu 17985 2019. április 3. 09:33   Válasz erre: 17983
Pedig szép ez a narancssárga!
Jól emlékszem, hogy begurult Nálad egy Vulcan? Ahogy Laci mondaná:”Te sem sz...ral gurigázol!”
    

cblaci 17984 2019. április 3. 05:34   Válasz erre: 17983
Sok szerencsét kívánok a következőhöz!
    

fenyooldrider 17983 2019. április 2. 20:37  
Sziasztok srácok! Sajna eladtam az Inámat, így jó néhány év után, de ha nem gond, akkor aktív maradnék itt a fórumon ezután is!
Aki megvette elvileg már be is regisztrált ide, tehát a volt gépem így elvileg szintén fennmarad itt a fórumon! Fogadjátok olyan sok szeretettel, mint anno engem és adjátok át neki is a sok típus ismeretet és egyéb infót!
A gépet friss műszakival adtam tovább és felhívtam a srác figyelmét, hogy a karburálást el kell végezni rajta, mert én a múltkor ugyan tisztítottam a karbikat, de beállítani már nem volt időm, energiám!
Remélem egy normális beállítás után sok örömét fogja benne lelni, legalább annyit, mint én!
    

jimy_L 17982 2019. április 2. 09:11   Válasz erre: 17980
https://mol.hu/hu/kenoanyag-es-autoapolas/motorosok/motorolajok/mol-dynamic-moto-4t-racing-pro-5w-60-negyutemu-motorkerekpar-olaj/
Én most ezzel kenegetem, a belsejét.
Villány, Pécs, Siklós, Harkány lesz egész héten motorral, tesztüzemnek. Eddig jól muzsikál.
A mol oldalán ezt ajánlották hozzá.
    

cblaci 17981 2019. április 2. 06:35   Válasz erre: 17980
A Motul 7100 nagyon jó olaj, de felesleges az Inazumába, sőt nem is igazán belevaló.
    

inazuma400 17980 2019. április 1. 21:07  
Amúgy a 7100 az full szintetik, a 5100 az fél szintetikus, az nem gond? Bocsi a hülye kérdésért :D
    

Spapa 17979 2019. április 1. 17:17  
f
    

inazuma400 17978 2019. április 1. 01:18   Válasz erre: 17977
Még van pár évem eldonteni, kell 2 év kb h azt mondhassam h nah akkor most mi lesz... Mert egyik sem olcsó, de az A5 drágább, és fenntartani is sokkal rosszabb, meg nagy lutri, aztán azon nem 15os papucs van, csak h gondoljak a gumi kérdésre is... Meg semmi nem olcsó hozzá, igazából most kezdem érzezni h nyilván a motor, meg mai nap is csak a triplere gondoltam motorozás közben h mégis inkább csak az kéne :D amúgy igazad van, meg ezek észérvek. Annyi h nem az inaval mennék addig, mert jövőre azért egy vfrt be kéne szúrni vhogy :D nem olyan drágák azok, olyan 6 körül mennek... Csak jót kell venni :D amire nem kell mindja 2 kilót ralocsolni..... :D amúgy minden a triple mellett szól, az A5 meg az a helyzet h azon kívül h birtokolni akarom, minden ellene szól... Az ára, a fenntartása, az h hitel is kéne, mert a teljes árat nem tudom kinyögni... Aztán itt van az olaj probléma, vagy vehetem a 3,2 amivel tömhetem az állam zsebét... Nah mind1 messze van :D
    

kokrno 17977 2019. március 31. 23:20   Válasz erre: 17975
Majd te döntesz, de vajon melyik ad több élményt? Egy idősödő, de azért még drága, és drágán fenntartható prémiumautó? Vagy a töredékébe kerülő moci? Előbbivel, hogy megközelítőleg hasonló élményt kapj, bőven meg kell szegni minden szabályt. Ön és közveszélyesen feszegetni a határokat. A motorral is lehet, de kevésébé őrülten is sokkal intenzívebb élményt kapsz. Kisebb fogyasztással, kevesebb szervizszámlával.
Az autóval szinte csak birtoklási vágyat csillapítasz. Ugyanúgy A- ból B-be érsz, csak magasabb minőségi érzettel. De milyen áron? Megéri, ha nem vagy úgy eleresztve anyagilag? A motorral ezen kívül a vezetési élményre irányuló vágyadat is csillapítod.
De már te is érzed ezt. Az élet rövid, még jó ideig kuporgatsz az autóra, és keserédesen motorozol a kis Inával, miközben többre vágysz. De ezeket az éveket nem kapod vissza, miközben mindkét téren szenvedsz. Vagy hamarabb átéled a motoros álmaidat, amik sokkal több élménnyel fognak megajándékozni, mint az A5-el közlekedve. Így legalább az egyik szenvedélyedben boldog leszel. De még egyszer, te döntesz, én csak próbáltam magamat a helyedbe képzelni, én hogyan döntenék.
    

inazuma400 17976 2019. március 31. 23:06   Válasz erre: 17975
Nem hagyott nyugodni, úgyhogy megnéztem, 2009 A1, 13 A2, 16 korlátlan. Bocsi, csak egyszerűen szófosásom van, nagyon jól esett az elmúlt 2 napban a motorozás, feltöltött, meg minden, telejsen be vagyok zsongva, nagyon kellett ez már nekem, és az h ilyen motor van most alattam csak fokozza a dolgot :D lehet h a 400 már kevés, de úgy érzem most érettem meg arra a szintre, h fellépjek a következő fokozatra, de annak is még csak az első szintjére, h már el vezetem a 600ast biztonsaggal, meg élvezem is a teljesítményét és nem fosom rajta össze magam, persze nem tiltás közeli állapotban használom, bár azért egyenesekben meghuzgalom a bajszát :D csak kicsit helyre akartam tenni a dolgot nehogy úgy tűnjön h én mennyire fú de tudok motorozni, mert szó sincs ilyesmiről, a jó motoros is olyan mint a pap, holtig tanul...
De azé milyen kemény h egy ilyen motor is mennyire aztakurva, pedig papíron se díjbirkozo, a maga 76par lóerejevel meg v 66nm ével, az adatok nem pontosak, fejből írtam... A másik meg az h milyen durva lehet egy újabb motor ami alatt már futómű van stb... Bár a legújabbaktol félek a sok komputer miatt, h mennyire lesz megbízható stb, de azt már tudjuk h az előző generációs triple jó vétel :D egyébként meg az ilyen motorokon jó megtanulni motorozni, se abs se semmi... Amúgy nagyon szeretem a kicsi inat, ha 750es lenne, még egy darabig ense gondolkodek a cserén :D telleg felporogtem, de asszem itt mindenki ezt érzi, főleg így szezon elején, el szokva a rég látott kis kedvencetol. De h mondjak vmi negatívat is már a banditrol, hiába ugyan az a blokk mint az Ina, vhogy a külseje mégsem fog meg, az inanak sokkal szebb a vonalvezetese. Nah megprobalom mostmà befogni :D
    

inazuma400 17975 2019. március 31. 22:36   Válasz erre: 17974
Akkor félre értettél! :) a huzgalast úgy értettem h tyuning, és főleg az autókra, mivel arra jellemző, ugye megveszi a paraszt azt 1,8T meg 1,9tdi, oszt irkaljak fel, meg nagyobb turbo, persze h behal a motor, ha kell 200 ló akkor oyat kell venni alapból mert az arra van kitalalva, nem pedig a 140-50 lovakat felhuzgalni szarásig! :D

Hát kéne ja, egy ilyen 600as bandi, ma is voltunk motorozni, de legszivesebben le se szállnék róla egész nap :D bár az idő még nem ideális, kicsit fáztam is, mert jött be a hasamnal a hideg, az aszfalt meg még picsa, mondjuk néztem a gumit, azé elég szépen dontogettem, pedig fel se tűnt... Kb 1 centi majrecsikom maradt.... A mai napra tökéletes a mámorító szó, mert tényleg az volt a mai motorozás :D jó ez a teljesítmény :D idén érzem először h jól csinálom, nem érdekelnek a műszerek se, h melyik mutató mennyit mutat, régen túl sokat foglalkoztam a számokkal és nem koncentráltam az útra eléggé. Nekem nehéz volt megállapítani a sebességeket mert a nagy számok mérföldben vannak, a kicsiket meg nem látom rendesen :D de olyan 140 ig azé elment a mutató, nekem amúgy az is fekszik legjobban 120-140, bár még érzem h így szezon elején kicsit szokatlan, de lehet amiatt mert ez sokkal gyorsabban éri el mint az enyém :D gondolkodom is h fel kéne hagynom az a5el v elnapolni, és ha megvan a rá szánt kesh, inkább venni egy triplet :D nagy most a kísértés, csak ezzel meg az a baj h mire megint anniy pénzt össze szedek 20 éves lesz az A5, bár tényleg el kéne gondolkodnom h kell e az az én pénztárcámnak... Ha azt megveszem lehet sose tudok triplet venni... :D
Hát enis nagyon kíváncsi leszek h milyen lesz sajátomra vissza ülni, lehet a 7100 as olajat kéne betáraznom :D
Hát lett volna másra is, abból a pénzből is v még hozzá csaptam volna 200at és jó is lett volna, csakhogy én szoptam a jogsi miatt, mert vmikor 2009be v mikor megcsináltam a 125tost, h majd 2 év múlva leteszem a korlátlan, nah igen ám, csak válság volt meg minden, és nem volt rá kesh, mire eljutottam oda h jogsi, addigra megszuletett az új törvény és én csak A2re mehettem mert nem voltam 24, emiatt kellett vennem 400ast, 16ba tettem le a korlátlant, egy évet úgy motoroztam h igazából nem is fért bele a jogsiba a motor mert ugye a korlátozás 35kw volt a motor meg 38 de rendőr sose állított meg.
Egyébként nem bántam meg, mert 125os etz után atom zsír király brutal volt, azt hittem h sose fog nagyobb kelleni, persze a valóságban egy szezon után úgy érzi az ember h jöhetne vmi nagyobb, de ez azért így nem igaz, de 2-3 szezon és tényleg kell a másik, mert kinovi az ember... Meg még annyiból jó h így jobban meg lehet tanulni motorozni, mert nem olyan erős, és megbocsájtó... Aze elején ezzel is csináltam faszsagokat, és nem rajtam múlik h itt vagyok, hanem szerencsém volt h épp nem jött szembe semmi amikor at néztem a kanyarba a másik sávba... Mert ez elő fordult kb 3x 4x első szezonba, utána már nem, azért egy full kezdőnek sueirntem sok a 600,hamar földhöz vág.... Kell a rutin, ha újra kezdenem akkor se csinálnam máshogy és masnak is ezt ajánlanám. Persze a Te korodban más, de fiatalon.... Haveromnak nem volt ekkora szerencséje, de ő is "olcsón" megúszta, talán 2 hete ha megvolt neki a motort, Simson után er5, kanyarba ki is csúszott vele, motor nem ment haza lábon mert kiszakadt a dekni....
Nah ez jó hosszúra sikerült :D
    

kokrno 17974 2019. március 31. 21:42   Válasz erre: 17973
A nem húzgálni kellre írtam, mert , ha húzod neki, forogni fog, hehe
A 750-ben lenne tartalék turbósításra, de a 400 gondolom már relatíve hegyes lehet a méretéhez.

De amúgy tényleg nagyobb kell, ha már kevés. Én meg ezért vettem nagyobbat, mint a tudásom indokolná. Nekem a tiéd is sok lenne, ha kihasználnám az erejét. Majd remélhetőleg felnövök az enyémhez. Meg úgy éreztem, vagyok már annyira megfontolt, hogy az erő ne vigyen kísértésbe. A tavalyi szezon alapján ez be is jött. Mászkáltam 90-100-al. Néha előzésnél jobban meghúztam, de az is max. 140 körül. Egyszer próbáltam 2-ben, meddig forog ki. Meg egyszer mentem 170-180 körül. De a 90-100 nekem bőven elég. Viszont, ha majd egyszer talán meglesz a rutin , nem kell motort váltanom. Meg volt rá keret, amikor megvettem. Nem tudom, neked csak a 400-ra volt akkor pénzed, azért az lett?
    

inazuma400 17973 2019. március 31. 18:51   Válasz erre: 17971
De én az utólagos turborol beszélek, de ám se vagyok híve a túrbós motoroknak.

A forgatást meg nem értem miért hoztad fel, de ám bírják, mert arra vannak tervezve, egyébként az 1000 motor blokk az ami nem is igazán forog sokat, 9-10 ezer körül már max teljesítményt adnak le... Minnel kisebb annál többet forog, egy 250es Bandi vmi 21 ezer környékén tilt :D
    

kantorbalu 17972 2019. március 31. 13:56   Válasz erre: 17960
Július legeleje?
A 8.-i héten már itthon kell legyek. Akár 1-8 között.
    

kokrno 17971 2019. március 31. 13:01   Válasz erre: 17970
Mondjuk azt el kell ismerni, hogy a Suzuki több évtizedes tapasztalattal rendelkezik a kis turbómotorok terén, hiszen Japánban a kei kategóriában az élen van. Bár az tényleg az eldobós kategória, nem tudom, meddig húzzák a kis 660 ccm-es turbós járgányok. Bár teljesítménylimitjük van, 63 paci. De Angliában 79 pacisok is lehetnek.

A sportmotorok meg miről szólnak, ha nem a forgatásról? Meg a motorkerékpármotorok. Egy autóban az 1000 motor mennyit forog, meg egy motorban? Utóbbi pont a forgatásra van tervezve.
    

inazuma400 17970 2019. március 31. 10:27   Válasz erre: 17967
Az az élet tartam rovására megy, +1 hibaforras :D én kocsinal is ezt mondom mindig, nem huzgalni kell, hanem eroset kell venni, az arra van tervezve! :D
    

kokrno 17969 2019. március 31. 08:21   Válasz erre: 17967
Aliról 56Eért, plusz sápok háznál van a Suzuki kis turbó.

IHI RHB31 small Turbo VZ21 13900-62D50 JA11V, JA11C ,JA71C, JA71V, supplier AAA Turbocharger Parts
https://s.click.aliexpress.com/e/8bcUrTi
    

kokrno 17967 2019. március 31. 08:06   Válasz erre: 17957
Ha megvolt az élmény, még úgyis várni kell a tiédre, akkor turbót rá. Bár a Suzuki a gyári turbóson is ücsörög egy ideje

https://totalbike.hu/hirek/2019/02/05/ujabb_lepessel_kerult_kozelebb_a_gyartashoz_a_suzuki_turbos_motorja/
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22120
5 622 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők