Billigpeter | 8575 | 2013. augusztus 23. 20:25 | Válasz erre: 8570 |
Magasabb:-) Bár azt nem csak az olaj, hanem a benzin is hûti.
|
Kovacspeter | 8574 | 2013. augusztus 22. 22:25 | Válasz erre: 8568 |
Szia! Sajnos a Kappa és a Givi (a kettõ gyakorlatilag ugyanaz a konzolt illetõen) már csak a hátsó dobozhoz gyárt tartót. Régebben csináltak oldalra is, de abban nem sok köszönet volt. Úgyhogy marad az utólagos elkészítés. |
Kovacspeter | 8572 | 2013. augusztus 22. 22:19 | Válasz erre: 8566 |
Na, az ott nem lesz egyszerû. Van pár falu a környéken, Hernád, Örkény, Pusztavacs, attól tartok hogy nem lehet Dunát rekeszteni szálláshelyekkel. Valami létszám van már?
|
Kovacspeter | 8570 | 2013. augusztus 22. 22:11 | Válasz erre: 8559 |
Teljesen? Én igazából nem az élvonalbeli ûrtechnikára gondolok, hanem átlag utcai sportgépekre amit elég jól kihasználnak egyes felhasználók. Pl. széria 600-as Gikszer. Vagy akár bármilyen túrasport gép, akár légolajos vagy vizes. Azoknál is van többször ekkora hõm. pályán, nem kopognak,nem zörögnek, mennek hibátlanul azóta is. 130-140 olajhõfoknál mennyi a hõmérséklet a dugattyú tetején? Légolajosnál, vizesnél? |
boboysa | 8569 | 2013. augusztus 21. 16:28 | Válasz erre: 8568 |
hy ez a srác csinál doboz tartó konzolt és árul dobozt is http://auto-motor.vatera.hu/motor_robogo_quad_alkatresz_felszereles/karosszeria_kulso_elemek/csomagtarto/v_strom_dl_650_1000_oldaldoboz_tarto_1788138827.html telefon számát majd csak jövõ héten tudom megadni de szerintem így is tudsz vele beszélni |
bradiz | 8568 | 2013. augusztus 21. 11:47 |
sziasztok nemrég sikerült szert tennem egy 2000-ben gyártott 1200-as példányra.kérdésem lenne hátha tudtok segíteni.hátsó doboz /kappa a konzol is/ van rajta,viszont oldalra is szeretnék tenni dobozokat.sehol nem találok oldaldoboz tartó konzolt.a segítséget elõre is köszönöm üdv: zoli
|
hacse | 8566 | 2013. augusztus 17. 14:36 | Válasz erre: 8557 |
Megint az a fránya szálláskérdés merül fel...
|
hacse | 8565 | 2013. augusztus 17. 13:59 | Válasz erre: 8556 |
Most Michelin Pilot Roadhoz tudnék hozzáférni félbrutális áron, így hát valószínûleg ollan félét fogok koptatni majd, de még egy picit tájékozódom.
|
hacse | 8564 | 2013. augusztus 17. 13:55 | Válasz erre: 8561 |
Ígérni bárki tud. Betartani meg úgysem szokás a mai világban , tehát nem fogunk megsértõdni. Mondjad azt , hogy ott leszel, legalább addig is örülünk neki, ha meg nem sikerül odatolnod a képedet , akkor legfeljebb csalódunk , az meg napi szintû megpróbáltatás már. Még én sem biztos , hogy oda bírok pofátlankodni, de igyekszem.
|
hacse | 8563 | 2013. augusztus 17. 13:48 | Válasz erre: 8562 |
Ez teljesen igazságos, viszont 4 darab dugattyú az valamivel lassabban távozik elfelé ( vagy mittomén ), és addig még van idõ nem ? Vagy nem? ;D
|
Billigpeter | 8562 | 2013. augusztus 16. 16:21 | Válasz erre: 8552 |
Az lehet, hogy a vas nem cseppfolyos, de a dugattyú már 600 fokon távozik a szelepeken keresztul az égéstermékkel egyutt.:-)
|
Billigpeter | 8560 | 2013. augusztus 16. 16:15 | Válasz erre: 8559 |
Más káposztához másik kecske is dukál:-)
|
Kovacspeter | 8558 | 2013. augusztus 16. 00:28 | Válasz erre: 8555 |
Fogalmam sincs hogy 135 fokos olajnál mennyi lehet a dugattyútetõ meg a felsõ gyûrû hõmérséklete. Kopogás nem volt, pedig füleltem nagyon, van benne 100ezer. Pályáról kiállás környékén simán vannak ekkora hõmérsékletek versenygépeknél.
|
Kovacspeter | 8557 | 2013. augusztus 16. 00:20 | Válasz erre: 8553 |
Ma este tudtam meg Janibától ezt a fejleményt amikor elhoztam a gépet. Akkor Örkény, beszéljünk majd össze. Talán jövõre visszakerül Balassagyarmatra. Billig Peti jössz? |
Kovacspeter | 8556 | 2013. augusztus 16. 00:12 | Válasz erre: 8551 |
Ha Z6-ot veszel akkor úgy 25-30 ezer km-ig nem kell kiszerelni a hátsó kereket. Egy baja van, esõben bizonytalan. Most Road3 van, egyetlen dologban jobb a Z6-nál, esõben faszányosan tapad. Talán az apró barázdáinak köszönhetõen? Kérdezd meg Gyulát, vannak nála jó árban abroncsok is. |
VVLaci | 8555 | 2013. augusztus 15. 23:33 | Válasz erre: 8552 |
Egyetlen lényeges hõmérséklet van: 270 °C. A dugattyú felsõ gyûrûhornyában ne menjen efölé a hõmérséklet, mert megszûnik a kenés. (az olaj elpárolog, megszorul a gyûrû). De kopottabb motoroknál a hõfok növekedésével elõjönnek a kopogások, akkor érdemes hûteni a vasat.
|
hacse | 8554 | 2013. augusztus 15. 22:32 | Válasz erre: 8546 |
Jó jó, csak ésszel, nagyon odafigyelve , mert roppant balesetveszélyes !! ;D
|
hacse | 8553 | 2013. augusztus 15. 22:29 | Válasz erre: 8550 |
Navazze! Az igaz - tavalyi versenynapon volt szerencsém látni - , hogy borzasztó gyorsan karcoltak azok az ún. " utcai " motorok nem beszélve arról , ahogyan azokon a rumplikon meg sima aknafedeleken koptatták a FIX(!) lábtartókat pl. az MZ-k. Megérdemelnek egy jobb minõségû aszfaltot . Ha a Jóisten is úgy akarja én megnézem õket Örkényben is. Gyertek el ti is gyerekek! :-))
|
hacse | 8552 | 2013. augusztus 15. 22:12 | Válasz erre: 8549 |
135 fokos vót az olajad! Mennyi lehetett a különbözõ alkatrészek hõmérséklete ? De nem érdekes, a vörös izzás az 800 fok, és akkor még nem cseppfolyós a vas ...;-))))
|
hacse | 8551 | 2013. augusztus 15. 22:09 | Válasz erre: 8548 |
Köszi, de most úgy gondoltam, hogy életemben elõször veszek erre a motorra egy ÚJ hátsó abroncsot nagy valószínûséggel. Felesleges pénzkidobás ugyan, de azt remélem ettõl a beruházástól, hogy talán nem kell átlagban ötezer kilométerenként kiszerelnem a kereket. ...mintha a fogamat húznák.. :o))
|
Billigpeter | 8550 | 2013. augusztus 15. 21:09 |
http://www.sportmotor.hu/motoros_hirek/motor/balassagyarmat-batrak-versenye.html |
Kovacspeter | 8549 | 2013. augusztus 14. 23:28 | Válasz erre: 8545 |
A pádisi hõmérsékleti rekord azóta megdõlt Isztambulban: 135 fok. Mentünk befelé a gyorsforgalmin, volt még hátra vagy 60 km a célig, amikor beállt az egész. Volt két sáv plusz leállósáv. A forgalom megállásakor a leleményes török úrvezetõk automatikusan kialakítottak egy harmadik forgalmi sávot a leállósávon. A késõbbiekben még reménytelenebbé vált a helyzet, ekkor kialakítottak négyet. Az autósorok között maradt úgy 15 cm hely...a végén kínunkban mentünk már mindenütt, járdán, vízelvezetõ árokban, stb. Nem ártott odafigyelni mert az árokban helyenként hiányzott a csatornarács. Aztán szóltam a többieknek hogy álljunk meg mert szétfõ a blokk, az agyvízrõl nem is beszélve. Szerencsére éppen útbaesett valami kajázó, ott visszahûlt motor és ember üzemire. Szóval ilyenek is voltak. |
Kovacspeter | 8548 | 2013. augusztus 14. 23:12 | Válasz erre: 8544 |
Nézzek valamit hátra ócsón'? Igaz hogy 170-es tuti nem lesz használtban, elég 'hülye' méret.
|
Billigpeter | 8547 | 2013. augusztus 14. 19:01 | Válasz erre: 8540 |
Nem érdekes, utána úgyis lefagyott az oldal egy egész napra.
|
Billigpeter | 8545 | 2013. augusztus 14. 18:52 | Válasz erre: 8543 |
Igen, rajta van. elég nagy felulet van szabadon, hogy a menetszél elvégezze a feladatát:-) Motoros felvonuláson, Pádison nem voltam vele, de városi szötymörgés során nem ment az olaj 100 fok fölé. Úgyhogy nem vettem le, mert dekoratív:-) |
hacse | 8544 | 2013. augusztus 13. 23:22 | Válasz erre: 8542 |
Igazából az van , hogy rohamosan halmozódik nálad a pénz , aztán el kell költeni valamire. ;o)) Na , de 100 szónak is 1 a vége; azér' aki hosszúakat túrázik, annak érdemes megejteni ilyesmiket , és akkor kisebb az esélye a kellemetlen meglepiknek. Nekem most egy hátsó abroncsra fáj a fogam - nagyberuházás - , mer' azt érdemes lecserélni azt mondják, bár én nem tom .. :D
|
Kovacspeter | 8543 | 2013. augusztus 13. 22:14 | Válasz erre: 8531 |
Szép a gépezet. Te Peti, ebben a melegben is használod azt a hûtõtakarót?
|
Kovacspeter | 8542 | 2013. augusztus 13. 22:11 | Válasz erre: 8527 |
Az összes kerékcsapágy lett cserélve. Igazából csak biztonságból, hangjuk nem volt, nem kotyogtak, egyedül csak a lánckeréknél tapasztaltam az utóbbi idõben egy nagyon minimális holtjátékot kézzel megmozgatva, de hangja annak sem volt. Kapott a gyári helyett fém fékcsöveket, a Borsayék készítették el az X-Bike-nál örökéletû garanciával. A Szutyuki 5 évenként ajánlja a cserét, ez meg elmúlt tíz. Kiválóan mûködött, csak a korától tartottam. János azt mondta hogy kb. felesleges cserélni. Volt az erdélyi túrán egy Gsx 550, eredeti 28 éves gyári gumi fékcsõvel, behúzva az elsõ fékkart úgy keményedett az eleje mint az állat, szóval...
|
hacse | 8541 | 2013. augusztus 12. 16:58 | Válasz erre: 8539 |
Én ezt úgy csinálom - nagyon idõtakarékos módszer - , hogy csak akkor fekszem le , ha már elaludtam, vagy még akkor sem! Ha lefekve aludtam mondjuk, akkor meg inkább elõbb felkelek , majd csak - az idõ ésszerûbb kihasználása végett - azután ébredek fel. Hogy ez milyen sorrendben történik azt meg úgysem tudja ellenõrizni senki. :-)
|
hacse | 8540 | 2013. augusztus 12. 16:53 | Válasz erre: 8538 |
Igen ott voltam, de már ahogy megírtam azt a hsz-t bökte a szememet a monitor, úgyhogy kikapcs. és szempihi. Nemigen számítottam arra, hogy abban az idõsíkban te a fórumon tevékenykedsz.
|
Billigpeter | 8539 | 2013. augusztus 11. 01:16 |
ha lefekszem, csak háromig számolok, oszt alszom is. néha félnégyig, de lehet hogy ötig. most is ......
|
hacse | 8537 | 2013. augusztus 11. 00:46 | Válasz erre: 8531 |
De ennek a másiknak még jobban áll "a lemenõ nap fénye ". :o)
|
Billigpeter | 8533 | 2013. augusztus 10. 23:26 |
Az alábbi két képen láthato egy uj alkatrész VVlacinak köszönhetõen. ki találja ki, hogy mi az? :-)
|
Billigpeter | 8529 | 2013. augusztus 10. 18:53 |
Ez meg a nyócezeröccázhuszonkilencedik hozzászólás a Suzuki GSX 400 750 1200, valamint GW 250 inazuma típusfórumhoz. Sok sikert a magánéletben.
|
hacse | 8527 | 2013. augusztus 6. 21:34 | Válasz erre: 8526 |
Milyen csapágyakat ? Meg milyen ilyenek? :-] Hát a létszám az nem tom hogyan alakul, mer ' az megy , hogy még nem tudom,meg majd mittomén. Tudom, hogy nem egyszerû , majd mihamarabb próbálok intézkedni.
|
Kovacspeter | 8526 | 2013. augusztus 6. 14:55 | Válasz erre: 8525 |
Ok. Létszámot jó lenne minél hamarabb megtudni, mert tavaly is elég nehéz volt szállást találni. Bár így sem lesz egyszerû. Esetleg megkérdezem Frecska Janit majd ha megyek a gépemért, csapágyakat cserél meg ilyenek. Hátha tud vmit, azt hiszem hogy szervezõ is.
|
hacse | 8525 | 2013. augusztus 5. 21:23 | Válasz erre: 8524 |
Ja, má' néztem, akartam is konzultálni ez ügyben veled. Ha valami égbekiáltásos nem jön közbe , akkor meg szeretném tekinteni a rendezvényt. Még az is lehet, hogy nem egyedül megyek.
|
Kovacspeter | 8524 | 2013. augusztus 4. 16:32 | Válasz erre: 8522 |
Balassagyarmat? http://www.balassagyarmat.hu/hun/programajanlo.html Nekem úgy tûnik hogy jó az a hétvége. |
Kovacspeter | 8523 | 2013. augusztus 4. 16:31 | Válasz erre: 8521 |
Sõt, itt a kis maradék Magyarországon is van annyi minden...
|
hacse | 8521 | 2013. augusztus 1. 08:44 |
Nem is kell elmenni ûrtúristának. Van itt a földön is elég látnivaló. :-)
|
Kovacspeter | 8520 | 2013. július 30. 10:51 | Válasz erre: 8516 |
Szépen sikerült, a jó idõt is kifogtuk. Valóban sokat pihent a tanktáskában;-) de fényképeztem is, csak eléggé rendszertelenül. |
Kovacspeter | 8519 | 2013. július 30. 10:49 | Válasz erre: 8515 |
Biza szép szakaszok vannak a tengerparton. Bár motorral érdemesebb Bosznián keresztül lemenni, nagyon szép, csak idõigényes.
|
Billigpeter | 8518 | 2013. július 29. 20:49 | Válasz erre: 8513 |
Ne félj Csabi, amelyik kutya a kezedbõl eszik, az fog a lábadbol is:-)
|
Billigpeter | 8516 | 2013. július 29. 20:47 | Válasz erre: 8511 |
Szép túra volt, irigyellek egy kicsit benneteket: Látom, a te géped ismét a tanktáskába töltötte az út nagy részét:-) |
Billigpeter | 8515 | 2013. július 29. 20:44 | Válasz erre: 8509 |
Köszi szépen, nem lehet okom panaszra, az idõ fasza volt, a sör meg általában hideg :-) Bár amikor elhagytuk a pályát, már bántam, hogy mégsem motorral mentem |
Billigpeter | 8514 | 2013. július 29. 20:40 | Válasz erre: 8508 |
Az csak optikai tuning, meg akkor kell használni, amikor séta közben elfelejtkezik az "optimális viselkedésrõl":-)
|
hacse | 8513 | 2013. július 27. 23:23 | Válasz erre: 8500 |
Nem nagyon merek kommentet írni ehhez, mer' olyan határozottan figyel az az eb. :-))
|
Kovacspeter | 8511 | 2013. július 27. 17:03 |
Erdélyi túra képekben: http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/motoros_tura/?dr=90068
|
Kovacspeter | 8509 | 2013. július 27. 16:04 | Válasz erre: 8502 |
Jól sikerült amúgy a horvátországi nyaralás?
|
Kovacspeter | 8508 | 2013. július 27. 16:03 | Válasz erre: 8500 |
Alighanem ez a morc eb távol tartja a portádtól az illetékteleneket. Jól látom, szöges nyakörvvel is felszerelted? |
Billigpeter | 8506 | 2013. július 25. 11:56 | Válasz erre: 8505 |
Ebben az esetben én is bakter akarok lenni annál a cégnél, ahol dolgozol:-) Bár ha jobban belegondolok- az egész országot rólad nevezték el. Most lebuktál, csak alibibõl kell neked az éjjeliõri állás, miközben van egy egész országod:-)
|
hacse | 8505 | 2013. július 25. 11:15 | Válasz erre: 8503 |
Csinálhattál volna fotókat másnak a hajóiról is. Ez itt az én flottám, rendes tõled , hogy ingyen reklámozol , de ne haragudj, nem áll módomban ingyen kölcsönadni neked egyiket sem. Szabott árakon dolgozom...;o))))
|
Billigpeter | 8500 | 2013. július 24. 22:34 |
hacse | 8498 | 2013. július 23. 14:34 |
Azér' írok , hogy ne görgetõdjön annyira hátra a fórumunk. Szépálmokat!
|
Billigpeter | 8496 | 2013. július 20. 13:21 | Válasz erre: 8495 |
Sebaj, majd részegen motorozok, olyankor úgyis eléggé ködös a tekintetem:-) Mondjuk azon nem sokat segít egy làmpa, de a bátorság, az sokkal nagyobb:-) |
hacse | 8495 | 2013. július 20. 11:48 | Válasz erre: 8493 |
..mondjuk ködfényszórót meg kizárólag ködben lehet használni lakott területen kívül. :-]
|
hacse | 8494 | 2013. július 19. 16:55 | Válasz erre: 8487 |
És a mobilgödrös ? Tudod, csak annyi a dolgod, hogy kiásod neki a helyet , odavisszük , belerakjuk, oszt' má' kész is a komplett mobilgödör. Olyan, amilyen alakút akarsz, meg a mélysége is mindegy . Amilyen formájúra ásod , ott a helyszínen olyanra csináljuk. Nem drága egyébként. ;-)))
|
hacse | 8493 | 2013. július 19. 16:42 | Válasz erre: 8490 |
A jelenleg hatályos jogszabályok szerint ez így ebben a formában teljesen szabálytalan, fõleg úgy , hogy nappalimenetfény jelzõvel illetjük , mer' motorkerékpárra utólagosan nem szerelhetõ fel nappali menetfény (asszem szabályosan csak egy darab kiegészítõ fényforrás , vagy ködlámpa lehet, középtájékon) , annak ellenére, hogy kereskedelemben kapható ilyen cucc, meg a gyárilag úgy szerelt motorbiciklin szabályos . Személygépkocsira ezzel ellentétben felpattintható utólagosan is a meghatározott paramétereket betartva. Ennek ellenére tényleg hasznos dolog ez. Tehát akkor; ez NEM nappali menetfény , hanem ködfényszóró ! :-)) A cucc dobozán a felirat hülyeség , nem értenek ezek hozzá..;o))
|
Billigpeter | 8492 | 2013. július 19. 13:10 | Válasz erre: 8491 |
Az egyik ismerõsöm rendelte kínából, egy hónap alatt jön meg, árfolyamtól függõen 8-9 e Ft körül mozog az ára (a párnak)
|
lecso | 8491 | 2013. július 19. 12:18 | Válasz erre: 8490 |
Nocsik, ilyen pilácsokon én is agyaltam. Hol, és mennyi vót?
|
Billigpeter | 8490 | 2013. július 19. 11:53 | Válasz erre: 8488 |
Egyelõre még csak tesztmódban mûködik, ezért a hátsó helyzetjelzõre van kötve direktbe. de mivel bevált, kap egy kapcsolót a kormányra:-) A cucc dobozán a felirat: nappali menetfény -ugyan az NKH még nem látta, és még két évig nem is fogja- a rendõrbácsik nem köhögtek érte, pedig a tompított nem is égett, csak a helyzetjelzõ, meg a két kiegészítõ lámpa. egyébként mentem vele este is- rendesen forrik elõttem az aszfalt:-) |
Kovacspeter | 8488 | 2013. július 19. 11:29 | Válasz erre: 8482 |
Kormányról kapcsolod? Gondoltam régebben valami hasonlóra, de inkább a fényszóró izzókkal szórakoztam, van kettõ-három fajta aminek jó fénye van, a legnagyobb részével tényleg nem sokat látni. Kpm mit szól hozzá? |
Kovacspeter | 8487 | 2013. július 19. 11:19 | Válasz erre: 8481 |
Azért az ásatlan kút keresõs sztori az komoly volt.
|
Imre215 | 8486 | 2013. július 13. 22:15 | Válasz erre: 8483 |
Ejj, de jól mutat!! Szép munka! Ilyet én is el tudnék képzelni az XJR Inazumán :))
|
hacse | 8485 | 2013. július 13. 13:58 | Válasz erre: 8483 |
'Iszen világít ez , most mit szerénykedsz ? :-o))
|
Billigpeter | 8482 | 2013. július 13. 00:04 |
hacse | 8481 | 2013. július 12. 16:59 | Válasz erre: 8480 |
Há' ja. Meg szeretik is, mer' nincs sok veszõdség vele, hamar megvan, meg nem igényel különösebb karbantartást sem..;o))
|
Kovacspeter | 8480 | 2013. július 11. 23:41 | Válasz erre: 8478 |
Ásatlan kutat meglepõen sokan tudnak csinálni;-)
|
Kovacspeter | 8479 | 2013. július 11. 23:40 | Válasz erre: 8475 |
Ki köll annak jönni;-) de hát a 4.8-4.9-et is vadnak mondják. Ezek több száz km-en lettek mérve úgy hogy menet közben nem volt hosszú megállás. A hidegindítás zabálja rendesen a benyát. Hogy vagy, rendbe jött a szemed? |
hacse | 8478 | 2013. július 11. 10:51 | Válasz erre: 8473 |
Ja, mondjuk egy olyan tapasztalt túrázónak, akinek kútásó a foglalkozása meg sem kottyan egy ilyen képzõdmény leküzdése. :-)
|
hacse | 8477 | 2013. július 11. 10:39 | Válasz erre: 8476 |
Vazze Billig, itt evett a fene , oszt' nem gyütté' be ?!!! Ilyen apróságokkal próbálod magadat kihúzni a felelõsség alól, hogy hajnali kettõ, meg feszített tempó ?!?!?! ...na jóvan, elfogadom, kettes ülj le ! Átmenté'. Na, de azér', ha erre vetõdsz valamikor , és máshogy nem jön össze , akkor hívjál fel, igaz, hogy akkor nem lesz meglepi, de talán össze tudunk futni legalább egy málnaszörpre, vagy mittomén. :o)) Szépnapokat! |
Billigpeter | 8476 | 2013. július 10. 22:12 |
Szasz Csabi! Egy kicsit eltitokzatoskodtam a történetet, de úgy terveztem, hogy rajtad ütök a lakóhelyeden, de ez sajnos nem jött be:-( Történt ugyanis, hogy Horvátországban voltam kénytelen eltölteni a meg nem érdemelt szabadságom, és az járt a fejembe, hogy vagy jövetben, vagy menetben meglátogatlak. De hát az ember tervez, az isten végez- odafelé hajnal kettõkor voltunk Letenyénél, és úgy gondoltam, hogy nem biztos, hogy örömmel vennéd a látogatást ezen a korai órán, visszafelé meg elég feszített tempóba kellett jönni, így nem volt idõm a zaklatásodra:-) Sajnálom, hogy így alakult, talán majd egy másik alkalommal bejön az élet:-) |