18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Suzuki Inazuma 400 750 1200
Következő oldal

lecso 8675 2013. szeptember 11. 12:13   Válasz erre: 8662
Hát, a Mami kupa pont ezeknek a hiánytüneteknek a kezelésére született. Egy ETZ-vel egy év aazért nem kerül annyiba, mint az ûrkutatás.

6 órás minden évben van Brezován.
    

lecso 8674 2013. szeptember 11. 12:07   Válasz erre: 8666
Most úgy tûnik, sokat kap... nem keveset...
    

lecso 8673 2013. szeptember 11. 12:05   Válasz erre: 8669
Gratula!!!
    

lecso 8672 2013. szeptember 11. 12:05   Válasz erre: 8668
Olvassa :-)
    

Kovacspeter 8671 2013. szeptember 11. 10:19   Válasz erre: 8662
Na, meg is rendeltem: http://webshop.animare.hu/motorsport_a_vasfuggony_mogott_1973_1983+151766.html
    

boboysa 8670 2013. szeptember 11. 08:31   Válasz erre: 8666
pont ugyan ez a hibám volt ugyanilyen szerviz után.
Nagykõrösi úton a suzukinál tudták csak megcsinálni ultrahangos karburátor fürdetés megjavította.
szerintem a karbi tisztítás közben bele ment valami piszok és ez okozta a hibát.

    

Kovacspeter 8669 2013. szeptember 10. 22:21  
Hétvégén ezt mutatta a km-számlálò. Vagy két éve egy túra elején elszállt a kmóra spirál, emiatt kicsit több van benne, kb 2 ezerrel, 102ezer.
    

Kovacspeter 8668 2013. szeptember 10. 22:15   Válasz erre: 8666
Hello!
Hogy hidegen alapjáraton néha tüsszent egyet az nem gáz, szegény keveréket kap. Ha karburátortisztítás elõtt nem csinálta ezt a 3000 körüli dadogást-rángatást akkor gondolom valami benzinellátási nyûg lehet. Egyszer kétszer írt ide az utóbbi idõben egy nagyon kiváló szakember Lecso néven, aki a Mami iskola gyakorlati tanára, hátha szerencséd lesz és olvassa a leírásodat.
    

Kovacspeter 8667 2013. szeptember 10. 21:58   Válasz erre: 8662
150-200 km-t még éppen kibír a lánc gyári zsírral, bár azt elég hamar leveri.
Össze sem lehet hasonlítani a mostani körülményeket, hozzáállást az akkoriakkal. Meg hát nincsenek egyesületek, van pár elhivatott ember és kész. Most egy postás fizetésbõl aligha menne a versenyzés. A Visegrád felfutó volt egyszerkétszer az utóbbi idõben is, de ha jól tudom vmi miatt annak is annyi lett. Kiszámolja az ember hogy mennyibe kerülne rèszt venni valamelyik kategóriában...szóval a motorozás luxus most már. Köszi a könyv ajánlót, be fogom szerezni, remélem lehet még kapni.
    

bradiz 8666 2013. szeptember 9. 09:40  
sziasztok kérdés: 1200 inazuma vásárlás után szervizben volt.vezmûlánc csere meghajtólánc csere szelephézag állítás karbi tisztítás szinkron.melegen a következõ hibát produkálja 2-3000 ford.között gyorsításnál egy pillanatra bedadog kicsit rángat efelett elmúlik fõleg 4. 5. fokozatban.szervíz elõtt nem csinálta de akkor meg alapjáraton hidegen durrogott.most már nem durrog helyette rángat.visszavittem pillanatnyilag a mester agyal rajta mi lehet vele.hátha van valaki akinek ugyan ez volt a gondja és ötlettel tud segíteni.
    

Mikky 8665 2013. szeptember 7. 20:49   Válasz erre: 8664
A Bregyo az egy kulon allatfaj. Olyan motorimado fanatikus 1000 evben egy szuletik. Kozel 60 evesen lenyomja a fiatalokat. Direkt nem vettem speed motort. Ma mar utana ugrottam egy CBR 600 RR-esnek,de lenyomtam mint a belyeget. Fika volt. Tornacipoben,farmerban. Meg volt nala winklivas is,mert 1 fokot se dontott. Lekvar. Kulonben meg ne hergeljetek,mert valagba rug az asszony. Mikor a beszoktatasi motorozasra vittem,utana megdicsert,hogy milyen szep sima stilusban megyek. Milyen biztonsagba erezte magat stb... Ja az igazsag az,hogy az olvaso szemuvegem maradt rajtam. Mintha oszi kodben motoroztam volna!!! Csak meg ne tudja!!
    

hacse 8664 2013. szeptember 7. 19:40   Válasz erre: 8662
Szabó "Bregyó" tavaly Balassagyarmaton körözött keményen a háztömb körüli futamon. Te mikor térsz vissza ? Ez a motorvásárlás már egy jó lépés a versenyzés irányába . ;-)))
    

Mikky 8663 2013. szeptember 5. 23:54   Válasz erre: 8654
Bocs az oreggel magamra celoztam. En vagyok a kepen. 250-es Yamaha. Mivel akkoriban a fel vilag ilyennel versenyzett,most a nosztalgiazo gazdagok ugy felvertek az arat,mintha aranybol volna.
    

Mikky 8662 2013. szeptember 5. 23:48   Válasz erre: 8653
Hat nem kenyeztette a gepet tulsagosan. Az uj lancszettet egyszer se fujta be. Meg jo hogy csak 150-200 km-et ment vele. Ugy bizony. Az volt az aranykor. Elmentem motoros postasnak,hogy allandoan edzesben legyek. Ja es a postas fizubol is tudtam versenyezni. Persze eselyem se volt egy TSZ elnok,maszek badogos,esztergalyos fiaval szemben. De tudtam bajnok lenni igy is. A kanyarokban jobban iparkodtam. Utcai versenyek. Parkolokban,elhagyatott,de lezart utakon. Hegyi felfutok. Visegrad,Pecs,Parad. 6 oras versenyek. Hol vannak mar ezek? Vegyel 4-5 milkaert egy motort,kolts ra ugyanennyit. Oltozz fel 3-bol es mar lehetsz is utolso egy langosevo versenyen. Ki birja ezt anyagilag? Ez verseny? Ez sport? Milliomosok kivaltsaga. Ha most lennek 16 eves bele se kezdenek. Mi az edzesek kozott beszelgettunk. Baratok voltunk. Ha beszart a gep,akkor atmentem a rivalisomhoz alkatreszert. Nem penzert adtuk-vettuk!!! Mikor 50-ben az utolso futamon dolt el a bajnoksag sorsa. Elozo nap betortek a Honved gepallomasara es elloptak a versenyre felkeszitett motorom. Azert leutaztam Dunaujvarosba a tobbiekkel. Ott meg,mikor meghallottak,hogy mi tortent,a SZTREZS ZOLI (csupa nagy betukkel) kolcsonadta a szeretett motorjat!!! O egyesuleten kivuli volt. Sajat motor. Minden sajat koltseg. Balassagyarmatrol leutazott oda es nem o ment,hanem en. Halabol 6. lettem az ismeretlen motorral,ami lassubb is volt mint az enyem es bajnok lettem. El tudtok ilyet kepzelni manapsag? A Csanadi Robi irt egy konyvet: Motorosok a vasfuggony mogott. Olvasd el. Szintiszta igazsag. En mar a Juhasz Karcsi,Harmati Arpi,Juhos Arpi,Drapal Jancsi,Vlaszati Jancsi,Rendek Robi,Szabo Jancsi(kis Bregyo) idoszakban mentem specialban. Iszonyu-nak hivta. Azert irom,mert igy ismernek az oregek. Egyik srac ragasztotta ram,mert szinte minden masodik szavam az volt akkoriban,hogy iszonyu.
    

Kovacspeter 8661 2013. szeptember 5. 22:26   Válasz erre: 8658
Hello Csabi! Nem lehet egyszerû, jól elhúzódik ez a baj, mielõbbi jobbulást kívánok neki! Jelezz majd ha tudsz vmit. Sajna jövõre is kérdéses Gyarmat.
    

Kovacspeter 8660 2013. szeptember 5. 22:21   Válasz erre: 8657
Ja, van egy-két ritkaság is, pl a White.
    

hacse 8659 2013. szeptember 5. 22:20   Válasz erre: 8653
Igen ez az, szeretjük mi az élõ legendákat , meg azokat akik valamilyen kapcsolatban voltak-vannak velük! Éljen a Béke Barátság Kupa!:-))
    

hacse 8658 2013. szeptember 5. 22:16   Válasz erre: 8656
Sze Peti!

Van egy olyan gyanúm hogy nem tok menni Örkénybe , az asszony tegnap kórházba került megint hirtelen ezzel a hasnyálmirigy -epe problémájával, ezelõtt is több, mint 2 hétig bent volt . Most talán nem lesz addig, de ez még nagyon bizonytalan. Ha elõbb haza is jön , akkor sem lesz 100%- ban hadra fogható, a 2 gyerek meg egész embert kíván. Talán jövõre bízzunk benne, hogy lesz utcai kergetõzés Gyarmaton.
    

hacse 8657 2013. szeptember 5. 22:08   Válasz erre: 8650
Szépek a képek, meg a képeken a gépek. ;o)
    

Kovacspeter 8656 2013. szeptember 5. 22:07   Válasz erre: 8652
Sornégyesekbõl kiindulva a Yamaha is csinálja még az Xjr-t, kb. 500 ezerrel olcsóbban. Nagyon szép klasszikus az is.
    

Kovacspeter 8655 2013. szeptember 5. 22:04   Válasz erre: 8646
Gugli. Dunát mondjuk nem lehet velük rekeszteni. Sokáig hirdettek egy tompakéket Hajdú-Biharban, nem tudni mi lett vele.
    

Kovacspeter 8654 2013. szeptember 5. 22:00   Válasz erre: 8645
Az öregnek egy 350-es Yamaháját láttam vagy 15 éve Pesten, Karsay Lacibá boltjában szétszedve, hiányosan, valami brutális árat kért érte.
    

Kovacspeter 8653 2013. szeptember 5. 21:57   Válasz erre: 8644
Akkor eléggé száraz tankkal adta át az eladó, fogtechnikus lehet a szakmája;-)
A honvédos idõkbõl jöhet minden amit érdemesnek tartasz elmondani, érdekel nagyon az az idõszak. Úgy hiszem a magyar motorsport szempontjából aranykor volt a 60-as évek végétõl kezdõdõ idõszak, elkezdek jönni a nemzetközi sikerek, Szabó II meg Drapál mellett, Repits Géza, Godány Béla, Ifj. Reisz, Juhos, stb. És ha kapnak több lehetõséget, ki tudja mi lett volna. Na meg amatõr szinten is mennyi verseny volt, akár utcai pályán is megrendezve. Azt hiszem ennek a hangulatába lehetett belekóstolni a közelmúltban Balassagyarmaton ami most sajnos elmarad, azaz pályán lesz megtartva.
    

Mikky 8652 2013. szeptember 5. 14:53   Válasz erre: 8651
Koszonom es tenyleg van mihez. Mindenki csodalja,hogy letezik ilyen motor is? Kerdem,akkor miert nem gyartanak mar ilyen format? Tudom a Honda elkezdte,de 3.2 milkaert?
    

hacse 8651 2013. szeptember 5. 14:04  
HátakkorgratulálokazújgépegységhezMikky!
    


bradiz 8649 2013. szeptember 3. 13:12  
kösz
    

Mikky 8648 2013. szeptember 3. 11:58   Válasz erre: 8646
En vasarnap vettem meg az egyetlen Szab.Szat.Megyeit. Igaz ez kistestver. 750-es. Lattam hirdetesekben tobb 1200-est,ha jol emlekszem Veszpremiek voltak. Mindegy,az orszag tulso felen.
    

Mikky 8647 2013. szeptember 3. 11:26  
Megkaptam a kezelesit. Nagyon szepen koszonom!!! Kesz a motor. Azt hittem elcsereltek. Annyira mas. szuper lett. 15 munkadijert.
    

bradiz 8646 2013. szeptember 3. 09:28  
sziasztok nem tudtok eladó 1200 inazumát? a haver kipróbálta az enyémet azóta nem hagy békén segítsek neki kereíteni egy példányt.elsõsorban nyíregyháza környéke de elmegyünk messzebb is.mondjuk nem csodálkozom,hogy belezúgott:)
    

Mikky 8645 2013. szeptember 3. 07:32   Válasz erre: 8644
Az oreg 1982-ben a Paradsasvari hegyiversenyen.
    

Mikky 8644 2013. szeptember 3. 07:18   Válasz erre: 8643
17.25-el szorosan kovetlek. Kozvetlen a vetel utan sikerult ennyit tankolnom. Mire lennel kivancsi a honvedos idokbol?
    

Kovacspeter 8643 2013. szeptember 3. 01:27   Válasz erre: 8614
Másik rekord. (a középsõ sor az érdekes, tankolás volt Inazumába)
    

Kovacspeter 8642 2013. szeptember 3. 01:22   Válasz erre: 8614
Ínnye, elhódítottad az elsõbbséget;-)Köll az a maszk nyáron?
    

Kovacspeter 8641 2013. szeptember 3. 01:19   Válasz erre: 8592
Isten hozott a klubban Mikky!
Ha lesz egy kis idõd, írhatnál errõl a Honvédos idõszakról.

Üdv
    

Kovacspeter 8640 2013. szeptember 3. 01:12   Válasz erre: 8583
Az aztán egy minõségi olajszûrõ lehetett, szerencséje volt.
    

Kovacspeter 8639 2013. szeptember 3. 01:05   Válasz erre: 8576
Nyíregyházi templomtorooony,
lengedez a szélbeeen...
    

Kovacspeter 8638 2013. szeptember 3. 01:04   Válasz erre: 8575
Igen, olyankor néha szoktam neki lökni egy gázfröccsöt.
    

Mikky 8637 2013. szeptember 2. 21:30   Válasz erre: 8636
hivott a szerelo,kesz a gep!!! Holnap 4 gyertya es elhozhatom. Minde tokeletes!!!
    

Mikky 8636 2013. szeptember 2. 20:51   Válasz erre: 8634
meg csak kostolgatom,mert a kogumival tok mindegy ugyis
    

Mikky 8635 2013. szeptember 2. 20:51   Válasz erre: 8634
kuldtem a cimet priviben

    

Billigpeter 8634 2013. szeptember 2. 20:49   Válasz erre: 8633
Szerintem lágyítsál, de majd kitapasztalod menet közben, lehet, neked jobban bejön a feszesebb futómû.
    

Mikky 8633 2013. szeptember 2. 20:45   Válasz erre: 8631
Koszi. Nekem kozepen van. Lagyitsak,vagy kemenyitsek a hatson?
    

Billigpeter 8632 2013. szeptember 2. 20:39   Válasz erre: 8628
Van egy Haynes féle service manual PDF-ben, ha az megfelel, küldjél e-mailcímet.
    

Billigpeter 8631 2013. szeptember 2. 20:37   Válasz erre: 8627
az elsõ telók nem állíthatók, ha lágynak találod, akkor a Wilbers gyárt hozzá progresszív rugót, attól feszesebb lesz. a hátsó telón is csak a rugóelõfeszítést tudod állítani, nekem a második kattba van, mentem már vele jó szar úton, de még nem ütött fel, pedig nem vagyok anorexiás (100+) :-)
    

Billigpeter 8630 2013. szeptember 2. 20:32   Válasz erre: 8626
Guminyomás elöl- hátul 2,5.
    

Billigpeter 8629 2013. szeptember 2. 20:29   Válasz erre: 8625
Gyári vagy utángyártott alkatrészeket jó áron Molnár Gyulától (Zöldi) tudsz beszerezni. Kérjél tõle ajánlatot bármire, ami kell. (motoralkatresz@gmail.com)
    

Mikky 8628 2013. szeptember 2. 20:08   Válasz erre: 8627
kezikonyvet honnan tudnek beszerezni?
    

Mikky 8627 2013. szeptember 2. 20:06   Válasz erre: 8626
elso hatso telo beallitas?
kene kupplung bowden,km spiral,egyaltalan hol lehet alkatreszeket beszerezni?
    

Mikky 8626 2013. szeptember 2. 20:04   Válasz erre: 8625
guminyomas?
    

Mikky 8625 2013. szeptember 2. 20:04   Válasz erre: 8624
tudsz segiteni?
    

Billigpeter 8624 2013. szeptember 2. 19:35   Válasz erre: 8623
Gratula, sok balesetmentest hozzá. a karbikban a barna mocsok a benzinbõl válik ki hosszú állás miatt. Úgyhogy ne sokat hagyd állni, oszt akkor nem lesz ilyen nyûgje:-)
    

Mikky 8623 2013. szeptember 2. 17:49   Válasz erre: 8622
Karbik tele vannak barna mocsokkal. Szinkronizalva sohase volt meg. Ugy nez ki,jelenleg,hogy minden nyugje csak tisztitas,beallitas. Holnap kap egy garnitura Pirelli Angel ST-t. Aztan mennei bododsag. Remelem!!!
    

Mikky 8622 2013. szeptember 1. 21:39   Válasz erre: 8618
Koszi. Meg van a gep. Kicsit dadog huzatas utan alacsony fordulaton,de holnap megy karbi tisztitasra-beallitasra. 0.5 cm-es a majrecsik es kokemeny 10 eves gumikkal. Szuper ez a motor. Semmi kockaztatas,sima orommotorozas volt csak.
    

hacse 8621 2013. szeptember 1. 21:02   Válasz erre: 8619
Akkor jövõre sem Balassagyarmaton lesz a verseny ...... ;-))
    

hacse 8620 2013. szeptember 1. 20:52   Válasz erre: 8618
eladónak
    

Billigpeter 8619 2013. szeptember 1. 19:48   Válasz erre: 8617
Én itt be is fejeztem a versenyt. amúgy más is kuzdött hasonlo gondokkal, több sportgép is meghatoan fõzte a vizet, pedig nekik nem is volt hûtõmaszkjuk.
gyarmat belterulete rendesen fel van dúlva, egyszer biztos lesz belõle valami, a kirendelt szakemberek már az árnyékban heverészve futyörésztek a csajok után:-)

    

hacse 8618 2013. szeptember 1. 12:43   Válasz erre: 8613
Ilyen kis "közjáték" után alkudnia kell a vevõnek, az eladóak meg engedni az árból. .... meg amúgy is... Sikert!
    

hacse 8617 2013. szeptember 1. 12:41   Válasz erre: 8614
Gratulálok az újonnan felállított rekordodhoz ! Ez még nem teljesen profi szint ,amit így Kovács tanárral versengve mûveltek, mert még nagyok az eltérések / 135v. 150 /. Majd ha eljuttok odáig, hogy már csak 1-1 fokkal gyõzitek le egymást és már tétje lesz a dolognak , hogy megfõtt e a blokk rendesen, vagy a dugónak megszûnik az ellenállása , akkor lesz igazán izgalmas a buli . ;o))) Az a hûtõmaszk meg túl jól mutat ahhoz, hogy levedd , annyit megér az a kis plusz hõ.:D. Nem volt felesleges az a porlasztósor összehangolás már tisztán látszik. Gyarmaton készül e már az új háztömb körüli "versenypálya" ?
    

VVLaci 8616 2013. augusztus 31. 22:43   Válasz erre: 8614
Mondtam én, hogy kell az a hûtõmaszk! :-)))))))))))
    

Billigpeter 8615 2013. augusztus 31. 22:24   Válasz erre: 8612
Ez tényleg tûszelep balhé, ha megoldodott, akkor király. ne felejts el alkudni:-)
    

Billigpeter 8614 2013. augusztus 31. 22:20   Válasz erre: 8570
Ma több rekord is megdõlt. Valamelyik marha, aki hasonlít rám, nem vette le a hûtõmaszkot, így sikerult a kék túra keretében 150 fokos olajjal felérni a Kékesre. Mondjuk a gépnek semmi rendellenes hangja nem volt, és viszonylag hamar vissza is hûlt a hûvös magaslati levegõnek köszönhetõen.
a másik: 13 litert tankoltam 290 km-re, pedig a14 orakor kezdõdõ felvonulás elõtt elmentunk Balassagyarmatra, megnézni a Pannonia muzeumot, ahová a tervezettõl 45 perc késéssel érkeztunk. egy kicsit feszített volt a tempo visszafele, de visszaértunk, ennek ellenére a kislány nem érte még be ennyivel, miota nálam van.
csináltam egy vagon képet, hétfõn a cégtõl felteszem, mert itthon elfogyott a 2 gigás keretem, oszt mire egy képet feltölt, eljön jézus Kassárol:-)

    

Mikky 8613 2013. augusztus 31. 18:35   Válasz erre: 8612
Hivott,hogy megcsinaltatta. A tuszelep ala szorult egy koszdarabka. Kipucoltak es most jo. Holnap ujra probaut. A kilometer spiral szakadt el.
    

Mikky 8612 2013. augusztus 31. 11:32   Válasz erre: 8611
Most voltam kiprobalni a motort. Nehezen indul. Sokaig keri a szivatot. Vazikusan kifogastalan. Mikor igazan bemelegedett,ingadozik az alapjarat. Felmegy 2500-re aztan lejjebb megy,kesobb leall. Eros benzinszag vegig. Km ora nem megy. Velemeny???
    

hacse 8611 2013. augusztus 30. 20:45   Válasz erre: 8606
Lehet , hogy ez a "nem megyünk vele semmire /ami nem jelenti azt, hogy nem javítható!/, nyomjuk el valakinek" típusú történet az egész. Szerintem netes hirdetésekben lehet találni Inazumákat, böngésszél!http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx_750_e_inazuma_csere-7165602 , vagy pl.;http://www.kepesmotor.hu/suzuki-tura_sporttura/p1241958&st=gsx%20750 , vagy ez; http://www.kepesmotor.hu/suzuki-tura_sporttura/p590184&st=gsx750 Van azért pár darab 750-es , szerintem találsz magadnak.
    

hacse 8610 2013. augusztus 30. 20:28   Válasz erre: 8607
Ez megencsak igaz , de kisebb helyet foglal, oda meg be lehet passzítani a söröt. :-)) Egyébként emlékeztetlek , hogy gyere Örkénybe! Azt halottam , hogy fellendülõben van az építõipar úgyhogy most már te is egyenesbe vagy, ömlik a zsé, avval meg mindent el lehet intézni ; szabadidõt , egészséget meg ami kell..;o]
    

VVLaci 8609 2013. augusztus 29. 21:26   Válasz erre: 8602
:-))))))



Köszönöm!
    

Billigpeter 8608 2013. augusztus 29. 21:23   Válasz erre: 8606
Lehet, hogy így a jobb. Vegyél 1200-est, abbol több van elado.
    

Billigpeter 8607 2013. augusztus 29. 21:21   Válasz erre: 8605
Az lehet, DE NEM ÁLL MEG A TETEJÉN A SÖR :-)
    

Mikky 8606 2013. augusztus 29. 21:15  
Az elado eltunt. Gondolom nagyobb a gond mint amire szamitott.
    

hacse 8605 2013. augusztus 29. 20:01   Válasz erre: 8604
Nem szívesen.;o)) LAPTOPPPOT újítsál magadnak , abba bele van nyomorítva a klaviatúra is, meg portörlés esetén könnyebben elmozdítható. ...hehe..
    

Billigpeter 8604 2013. augusztus 29. 19:09   Válasz erre: 8603
Köszönöm szépen a hozzámvalo nincsmit:-)
A többiek nevében nem tudok nyilatkozni. Venni kéne már egy tetves billentyûzetet.
    

hacse 8603 2013. augusztus 27. 21:48   Válasz erre: 8602
Sok örömteli motorozást kívánok minden fordulatszámon a jól beállított ételhordó egyedileg formázott ülésének tetején! ;-))
VVlacinak meg jó egészséget ! Egyébként mindenkinek jó egészséget!
    

Billigpeter 8602 2013. augusztus 27. 20:45  
Ma az ételhordo is kapott négy új gyertyát, meg a VVlaci karbiszinkronizácios ráutalo magatartást tanúsított, mellyel a motor viselkedését - kulönösen alapjáraton, és alacsony fordulatszám tartományban- rendkívul kedvezõ modon befolyásolta. Hát hiába, a szakembert nem a kutya szarja, a mester úr meg nem bácsi:-)
Köszönöm neki mégegyszer!
    

Billigpeter 8601 2013. augusztus 27. 20:36   Válasz erre: 8598
Sok balesetmentest hozzá, meg ilyenek. Mostmá lehet gumit reszelni a flaszteren, hogy a csajoknál bevágodjál :-D
    

Billigpeter 8600 2013. augusztus 27. 20:32   Válasz erre: 8597
Nincsen mit. Majd írd meg, mire jutottál.
    

hacse 8599 2013. augusztus 27. 18:18   Válasz erre: 8597
Szívesen.
    

hacse 8598 2013. augusztus 27. 18:18  
Új gumiabroncs képzõdött a motorom hátsó kerékpántján. Az van ráírva , hogy Michelin Pilot Road 2. Ennek a keréknek az agyába meg bele kellett nyomorítanom 2 darab 6204-es csapágyat a régiek helyett , mer' az egyik érdekes módon akadozva meg hangosan tevékenykedett. Az volt ráírva hogy Koyo, de az mindegy.
    

Mikky 8597 2013. augusztus 27. 07:22   Válasz erre: 8594
Koszonom szepen. Akkor megvarjuk mire jut vele az urge. Ezutan mar nagyon szigoru leszek vele.
    

hacse 8596 2013. augusztus 26. 23:26   Válasz erre: 8594
Én is ezt akartam írni, valszeg te írogattál akkoriban errõl a témáról érintettség okán, de nem voltam benne biztos , hogy erre gondol Mikky.
    

hacse 8595 2013. augusztus 26. 23:22   Válasz erre: 8592
Na, ez igen! Úgy saccolom olyan 24 éves lehetsz mostanában. ;o))) Az a pici kihagyás nem jelent semmit , volt úgy , hogy én egy egész télen nem motoroztam .... :-)) Ezt a változatot jobban megértem, hogy ha 35 év után is , de hiányzik a motorozás, mint azt az ismerõsömet , aki úgy motorozott kb 15 éven keresztül, hogy nem kopott soha el az elsõ abroncsa, mer' mindig egykeréken közlekedett, többnyire nyélgázon, meg bele volt nõve a motor a lába közé, aztán egyszer csak kijelentette, hogy rá se bír nézni a motorokra , de legalábbis fel nem ül rá többet, mer' nem akar meghalni, pedig soha nem esett komolyabban. Én úgy gondolnám , hogy ha valaki beleunt a sportmoccba , akkor beujít mondjuk egy kettõötvenes nakedbiket , vagy robeszt, csoppert, vagy mittomén egy oldalkocsis veteránt akár. Na, mindegy, vegyé' egy gépet , mer' az kell!
    

Billigpeter 8594 2013. augusztus 26. 23:03   Válasz erre: 8592
Én követtem el azt a hsz.-t. tunetek: hidegen is, melegen is nehezen indul, gyakran áll le valamelyik henger, a gyertyát kivéve önindítoval forgatva sugárban fossa magábol a benyát. az alapjáratot nem lehet beállítani, mert hol 3000, hol 500. karbitakarítás kicsit segít, de nem oldja meg a problémát. mivel a benzin túlfolyik, már nem porlad el rendesen, a kipufogogázban érezni az el nem égett benzint. ha nagyon átenged a tûszelep, akkor annyira túl tud folyni, hogy a henger már csak tisztán benzint szív, és ha a motor jár, még a hajtkart is el tudja hajtani. Gyári tûszelepsor 20400 Ft, az utángyártott (Tour-max) 8400 Ft. remélem segített valamit.
    

hacse 8593 2013. augusztus 26. 22:48   Válasz erre: 8591
A fekete meleg fémek kézbevétellel való tanulmányozása nálam pl. már-már kapkodásszerûnek szokott tûnni , és nem minden esetben elég mélyreható és alapos a vizsgálat eredménye. Meg még azt nem tudom pontosan megfigyelni, hogy a megfogás , vagy az elengedés folyamata a gyorsabb, pedig fontos lenne a végeredmény szempontjából, mer' az nagyrészt mindig ugyanaz. Úgy gondolom, ha az elengedési ciklust gyorsítani lehetne , kisebb károkozással , vagy ami még fontosabb minimális személyi sérüléssel lehetne befejezni a vizsgálatot. E témában több szakember a fém hûtését ajánlja a vizsgálódás megkezdése elõtt, megint mások különbözõ mechanikus megfogó eszközöket - egyszerûbben tûzifogókat, fogókat - javasolnak a térbeli mozgatás kivitelezésére. Minden ilyen eljárás hátulütõje, hogy a fekete meleg tulajdonsággal bíró anyag felületi részeit nem tudjuk tapintással érzékelni, úgyhogy marad az elengedési ciklus további gyorsítására tett kutatások folytatása. Nagyban nehezíti sikeres módszerek kidolgozását, hogy meglehetõsen szubjektív ,személyi tényezõk játszanak közre ezeknél a folyamatoknál. :D
    

Mikky 8592 2013. augusztus 26. 21:54  
Huha,de beindultatok!!! Koszi mindenkinek!! Akkor eloszor is. Nem vagyok kezdo,csak kb. 35 evet kihagytam. Dehat ha valaki egyszer motoros volt,az az is marad. Eddig birtam. Valogatott gyorsasagis voltam a Honvedban,meg a Drapal,Juhasz,Vlaszati idoszakban. Persze megoregedtem. Mar nem kene speed motor. Ez az Inazuma meg ugy hiszem,hogy tokeletes lenne,egy kivenhedt motorversenyzonek. De szopni nem akarok. Tudom,hogy a motor az sose tokeletes. Azt mindig szereli a gazdaja,ha kell,ha nem. De ebben a feelingben az is benne van. Csak mas ugye szerelgetni,meg mas mindenfele rejtelyek utan nyomozni. Esetleg jol becumizni valamivel. Az asszonyt kurva kemeny volt rabirni,hogy elhiggye azt,hogy mar nem a va va va,aztan fek-rol szol csak a motorozas. Aztan persze rogton jott a mindig olajos kez stb... hulyesegeivel. Most a csaladi kasszanal tartunk...Tehat a felelmem egy korabban megragadt fostalicskarol szolna. Ezt a tuszelepes zagyvasagot en se hiszem. Hala Istennek,az elado tok kukanak tunt,de lehet rafkos simlis is. Mondtam,csinaltassa meg,aztan megnezem ujra. A keresobe beirtam ezt a hibat es ezen a topic-on valaki irt ilyesmirol. Hala az uj google-nak mar nem lehet a tarolt valtozatra egy katt es mar meg is van,kikeresni. 8600 hozzaszolas meg kicsit sok nekem. Azert batorkodtam szakerto segitsegert folyamodni,hatha itt van a szerzoje,vagy emlekszik meg valaki a temara.
    

Billigpeter 8591 2013. augusztus 26. 21:35   Válasz erre: 8589
Mer én ilyen gyorsan tudok tanácsot adni! Ennél már csak a fekete meleg patkot tudom gyorsabban megnézni :-)
    

hacse 8590 2013. augusztus 26. 21:30   Válasz erre: 8588
Még csak annyit ehhez, hogy én az utóbbi idõben télire le szoktam engedni a benyát a porlasztókból , és úgy állt már 4 hónapot is éppen ezen a télen, és tavasszal minden gond nélkül indult. Mondjuk az igaz, hogy nem 40 fokos melegben száradt a karbi belseje.
    

hacse 8589 2013. augusztus 26. 21:25   Válasz erre: 8587
Navazze, mire leírtam már meg is elõztél tanácsadásilag. :-))
    

hacse 8588 2013. augusztus 26. 21:20   Válasz erre: 8586
Aggyonisten!

AZ INAZUMA JÓ MOTOR! Ez nem képezi vita tárgyát. A leggyakoribb karburátor problémát a tûszelep és annak tömítése okozza, és ha az a bibi, akkor bizony ömlik bele a hajtóanyag. A három hónapig való állás viszont önmagában még nem indokolja az ömlést. Ez olyan baj, amit innen a számítógép mellõl nem lehet orvosolni, de az én véleményem szerint nincs ott nagy gond, persze érthetõ , hogy tisztába kéne tenni egy hozzáértõ ember segítségével az ügyet, mivel motorvásárlásról van szó, ahol minimális elvárás , hogy mûködõképes legyen a gép, feltéve hogy motorozás céljából adjuk ki rá a zsét. Billig Peti bácsinak már élõben is volt szerencsétlensége ehhez a tûszelepes bulihoz, úgyhogy õ többet, esetleg még árakat is tud mondani. Nekem egy másik barátom ugyancsak tûszelep csatát vívott a Banditjával, õ egyszerûen vásárolt bele tûszelep tömítést abban a "húszforintos" értékrendben a mezõgazdasági boltban és az legalább ugyanolyan jó, de szerinte még jobb is , mint a gyári. Kívánom, hogy legyen szerencséd egy jó Inazumához!
    

Billigpeter 8587 2013. augusztus 26. 21:09   Válasz erre: 8586
Szevasz Mikky!
Az az igazság, hogy látatalanban elég nehéz ítéletet mondani. Az elmúlt három honapban nem volt túl hideg, elképzelhetõ, hogy kiszáradtak az úszoházak, oszt a visszamarado mázga megfogta valamelyik úszot, vagy tûszelepet. Ha valamelyik karbiba felakadt az úszo, akkor az okozhatta, hogy megszívja magát az a henger mocskosul, beköpi a gyertyát, és nem indul be. ezt mondjuk érezni is lehet, mert a benzin elégetlenul ömlik a kipufogoba, plusz ha a többi henger mûködik, akkor ez a benzin sûrû fehér fustként távozik a kipufogon.
Jo lenne, ha tudnal magaddal vinni valakit, aki ért a motorokhoz, hogy átnézze a gépet. Nem fiatal technikák már ezek a vasak, lehet, hogy amit jelentéktelen hibának vélsz, az késõbb súlyos ezresekbe fog kerulni.
Ha erre nincs mod, akkor a sarkalatos pontok:
Fékek állapota, kulönösen a tárcsáké (nincs berágva, nem log, nem kottyan)
A teleszkopok mûködnek, nem fossák az olajat
kormánycsapágy nem log, nem forog kockásan
a motor alapjárata (melegen) egyenletes, nem hullámzik, szépen veszi a túrát, nem fustöl, a kupplung rendesen kiemel, nem csúszik.
lánc, gumik állapota, bár ezeket lehet cserélni, de nem túl olcso.
Hirtelen ennyi jutott eszembe. sok szerencsét a vásárláshoz.

    

Mikky 8586 2013. augusztus 26. 18:40  
Jo napot,jo motorozast mindenkinek. Meg nem vagyok inazumas,de nemsokara az leszek. A legszebb motorok egyike. Remelem olyan jo is. Talan ebben tudnatok segiteni. Amit kineztem,egy 1999-es, 750-es. Ma vettem volna meg,de egy,vagy ket hengere nem indult be. Azt mondta az elado,hogy egy hozzaerto megnezte mar ma reggel es a karburatorokban felakadt valami,mert 3 honapja nem volt beinditva es kiszaradt. Omlik bele a benzin. Letezik ez? Elore is koszonom a valaszt.
    

boboysa 8585 2013. augusztus 26. 07:19   Válasz erre: 8568
Pilisvörösvár Kálvária utca 20
T:06 30 961 0855
Itt a telefon szám meg a címe az oldal konzol gyártónak
    

Billigpeter 8584 2013. augusztus 24. 22:10   Válasz erre: 8583
Én a múltkor gázolajon probáltam ki majdnem a bukocsövet. Gondolom, egy kamionos túltankolt, oszt a piros lámpánál fékezve szétlocsolt vagy 15 litert. Itt se csak saját képességeim domináltak, hanem az õrangyalka, a szerencse, meg motor nem akart eldûlni, oszt ennyi. Azért a gatyám vonalkodos lett. Azota bõszen figyelem a sötét foltokat az aszfalton, nem akarok még egyszer 19-re lapot húzni:-)
    

hacse 8583 2013. augusztus 24. 20:49   Válasz erre: 8581
Az is kiváló módszer, csak sok idõbe telik kitapasztalni a meglazítás mértékét. Egyik volt munkatársam úgy járt a Kawasaki ZZR 400 -asával anno, hogy kilyukadt, vagy valami más módon szétment az oilszûrõje , a kenõanyag meg a mocc hátsó gumija alá kényszerült szétterülni olyan 80-as haladási sebesség közepette. Elmondása alapján nem csupán a saját ügyessége folytán sikerült nyeregben maradnia, kellett némi szerencse is hozzá. Bár szerintem akkor igazán szigorú a helyzet, ha az elsõ gummancs alá is jut belõle...
    

hacse 8582 2013. augusztus 24. 20:33   Válasz erre: 8580
Na, ebben megen teljesen igazad van, csak a ..sanyám...........tõbe.....-hez ez jobban passzol folytatásként. ;o)
    

Billigpeter 8581 2013. augusztus 24. 20:00   Válasz erre: 8577
Ha egy kicsit meglazítod az olajszûrõt, akkor a túlzott tapadást tudod vele kompenzálni, nem is kell hozzá vizes út:-)
    

Billigpeter 8580 2013. augusztus 24. 19:57   Válasz erre: 8579
A Sajkú Dárka azaPÁM Jára szokott szállni a megzenésített népköltemény alapján:-)
    

hacse 8579 2013. augusztus 24. 18:48   Válasz erre: 8576
Azután pedig a daloSAJKÚ kismaDÁRKA szállj azaNYÁM fejfáJÁRA felszólítás is el szokott hangzani dallamosan. :-]
    

hacse 8578 2013. augusztus 24. 18:03   Válasz erre: 8572
Nézegettem már Örkényt a neten, a létszám akadozva alakul, de ha nincs más , akkor sátor + hálózsák..
    

hacse 8577 2013. augusztus 24. 17:58   Válasz erre: 8571
2. és 37..... , vagy 3. és 41....., de 2. és 37 lesz, mer' a másik túlságosan tapad és azt nem szeretem, fõleg vizes úton..;o)))
Amúgy meg 180/55 ös , mer' a 170-es az..az...az olyan más....:D
    

Billigpeter 8576 2013. augusztus 23. 20:26   Válasz erre: 8573
sanyám.............tõbe.............
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22118