lecso | 8675 | 2013. szeptember 11. 12:13 | Válasz erre: 8662 |
Hát, a Mami kupa pont ezeknek a hiánytüneteknek a kezelésére született. Egy ETZ-vel egy év aazért nem kerül annyiba, mint az ûrkutatás. 6 órás minden évben van Brezován. |
Kovacspeter | 8671 | 2013. szeptember 11. 10:19 | Válasz erre: 8662 |
Na, meg is rendeltem: http://webshop.animare.hu/motorsport_a_vasfuggony_mogott_1973_1983+151766.html
|
boboysa | 8670 | 2013. szeptember 11. 08:31 | Válasz erre: 8666 |
pont ugyan ez a hibám volt ugyanilyen szerviz után. Nagykõrösi úton a suzukinál tudták csak megcsinálni ultrahangos karburátor fürdetés megjavította. szerintem a karbi tisztítás közben bele ment valami piszok és ez okozta a hibát. |
Kovacspeter | 8669 | 2013. szeptember 10. 22:21 |
Hétvégén ezt mutatta a km-számlálò. Vagy két éve egy túra elején elszállt a kmóra spirál, emiatt kicsit több van benne, kb 2 ezerrel, 102ezer.
![]() |
Kovacspeter | 8668 | 2013. szeptember 10. 22:15 | Válasz erre: 8666 |
Hello! Hogy hidegen alapjáraton néha tüsszent egyet az nem gáz, szegény keveréket kap. Ha karburátortisztítás elõtt nem csinálta ezt a 3000 körüli dadogást-rángatást akkor gondolom valami benzinellátási nyûg lehet. Egyszer kétszer írt ide az utóbbi idõben egy nagyon kiváló szakember Lecso néven, aki a Mami iskola gyakorlati tanára, hátha szerencséd lesz és olvassa a leírásodat. |
Kovacspeter | 8667 | 2013. szeptember 10. 21:58 | Válasz erre: 8662 |
150-200 km-t még éppen kibír a lánc gyári zsírral, bár azt elég hamar leveri. Össze sem lehet hasonlítani a mostani körülményeket, hozzáállást az akkoriakkal. Meg hát nincsenek egyesületek, van pár elhivatott ember és kész. Most egy postás fizetésbõl aligha menne a versenyzés. A Visegrád felfutó volt egyszerkétszer az utóbbi idõben is, de ha jól tudom vmi miatt annak is annyi lett. Kiszámolja az ember hogy mennyibe kerülne rèszt venni valamelyik kategóriában...szóval a motorozás luxus most már. Köszi a könyv ajánlót, be fogom szerezni, remélem lehet még kapni. |
bradiz | 8666 | 2013. szeptember 9. 09:40 |
sziasztok kérdés: 1200 inazuma vásárlás után szervizben volt.vezmûlánc csere meghajtólánc csere szelephézag állítás karbi tisztítás szinkron.melegen a következõ hibát produkálja 2-3000 ford.között gyorsításnál egy pillanatra bedadog kicsit rángat efelett elmúlik fõleg 4. 5. fokozatban.szervíz elõtt nem csinálta de akkor meg alapjáraton hidegen durrogott.most már nem durrog helyette rángat.visszavittem pillanatnyilag a mester agyal rajta mi lehet vele.hátha van valaki akinek ugyan ez volt a gondja és ötlettel tud segíteni.
|
Mikky | 8665 | 2013. szeptember 7. 20:49 | Válasz erre: 8664 |
A Bregyo az egy kulon allatfaj. Olyan motorimado fanatikus 1000 evben egy szuletik. Kozel 60 evesen lenyomja a fiatalokat. Direkt nem vettem speed motort. Ma mar utana ugrottam egy CBR 600 RR-esnek,de lenyomtam mint a belyeget. Fika volt. Tornacipoben,farmerban. Meg volt nala winklivas is,mert 1 fokot se dontott. Lekvar. Kulonben meg ne hergeljetek,mert valagba rug az asszony. Mikor a beszoktatasi motorozasra vittem,utana megdicsert,hogy milyen szep sima stilusban megyek. Milyen biztonsagba erezte magat stb... Ja az igazsag az,hogy az olvaso szemuvegem maradt rajtam. Mintha oszi kodben motoroztam volna!!! Csak meg ne tudja!!
|
hacse | 8664 | 2013. szeptember 7. 19:40 | Válasz erre: 8662 |
Szabó "Bregyó" tavaly Balassagyarmaton körözött keményen a háztömb körüli futamon. Te mikor térsz vissza ? Ez a motorvásárlás már egy jó lépés a versenyzés irányába . ;-)))
|
Mikky | 8663 | 2013. szeptember 5. 23:54 | Válasz erre: 8654 |
Bocs az oreggel magamra celoztam. En vagyok a kepen. 250-es Yamaha. Mivel akkoriban a fel vilag ilyennel versenyzett,most a nosztalgiazo gazdagok ugy felvertek az arat,mintha aranybol volna.
|
Mikky | 8662 | 2013. szeptember 5. 23:48 | Válasz erre: 8653 |
Hat nem kenyeztette a gepet tulsagosan. Az uj lancszettet egyszer se fujta be. Meg jo hogy csak 150-200 km-et ment vele. Ugy bizony. Az volt az aranykor. Elmentem motoros postasnak,hogy allandoan edzesben legyek. Ja es a postas fizubol is tudtam versenyezni. Persze eselyem se volt egy TSZ elnok,maszek badogos,esztergalyos fiaval szemben. De tudtam bajnok lenni igy is. A kanyarokban jobban iparkodtam. Utcai versenyek. Parkolokban,elhagyatott,de lezart utakon. Hegyi felfutok. Visegrad,Pecs,Parad. 6 oras versenyek. Hol vannak mar ezek? Vegyel 4-5 milkaert egy motort,kolts ra ugyanennyit. Oltozz fel 3-bol es mar lehetsz is utolso egy langosevo versenyen. Ki birja ezt anyagilag? Ez verseny? Ez sport? Milliomosok kivaltsaga. Ha most lennek 16 eves bele se kezdenek. Mi az edzesek kozott beszelgettunk. Baratok voltunk. Ha beszart a gep,akkor atmentem a rivalisomhoz alkatreszert. Nem penzert adtuk-vettuk!!! Mikor 50-ben az utolso futamon dolt el a bajnoksag sorsa. Elozo nap betortek a Honved gepallomasara es elloptak a versenyre felkeszitett motorom. Azert leutaztam Dunaujvarosba a tobbiekkel. Ott meg,mikor meghallottak,hogy mi tortent,a SZTREZS ZOLI (csupa nagy betukkel) kolcsonadta a szeretett motorjat!!! O egyesuleten kivuli volt. Sajat motor. Minden sajat koltseg. Balassagyarmatrol leutazott oda es nem o ment,hanem en. Halabol 6. lettem az ismeretlen motorral,ami lassubb is volt mint az enyem es bajnok lettem. El tudtok ilyet kepzelni manapsag? A Csanadi Robi irt egy konyvet: Motorosok a vasfuggony mogott. Olvasd el. Szintiszta igazsag. En mar a Juhasz Karcsi,Harmati Arpi,Juhos Arpi,Drapal Jancsi,Vlaszati Jancsi,Rendek Robi,Szabo Jancsi(kis Bregyo) idoszakban mentem specialban. Iszonyu-nak hivta. Azert irom,mert igy ismernek az oregek. Egyik srac ragasztotta ram,mert szinte minden masodik szavam az volt akkoriban,hogy iszonyu.
|
Kovacspeter | 8661 | 2013. szeptember 5. 22:26 | Válasz erre: 8658 |
Hello Csabi! Nem lehet egyszerû, jól elhúzódik ez a baj, mielõbbi jobbulást kívánok neki! Jelezz majd ha tudsz vmit. Sajna jövõre is kérdéses Gyarmat.
|
Kovacspeter | 8660 | 2013. szeptember 5. 22:21 | Válasz erre: 8657 |
Ja, van egy-két ritkaság is, pl a White.
|
hacse | 8659 | 2013. szeptember 5. 22:20 | Válasz erre: 8653 |
Igen ez az, szeretjük mi az élõ legendákat , meg azokat akik valamilyen kapcsolatban voltak-vannak velük! Éljen a Béke Barátság Kupa!:-))
|
hacse | 8658 | 2013. szeptember 5. 22:16 | Válasz erre: 8656 |
Sze Peti! Van egy olyan gyanúm hogy nem tok menni Örkénybe , az asszony tegnap kórházba került megint hirtelen ezzel a hasnyálmirigy -epe problémájával, ezelõtt is több, mint 2 hétig bent volt . Most talán nem lesz addig, de ez még nagyon bizonytalan. Ha elõbb haza is jön , akkor sem lesz 100%- ban hadra fogható, a 2 gyerek meg egész embert kíván. Talán jövõre bízzunk benne, hogy lesz utcai kergetõzés Gyarmaton. |
Kovacspeter | 8656 | 2013. szeptember 5. 22:07 | Válasz erre: 8652 |
Sornégyesekbõl kiindulva a Yamaha is csinálja még az Xjr-t, kb. 500 ezerrel olcsóbban. Nagyon szép klasszikus az is.
|
Kovacspeter | 8655 | 2013. szeptember 5. 22:04 | Válasz erre: 8646 |
Gugli. Dunát mondjuk nem lehet velük rekeszteni. Sokáig hirdettek egy tompakéket Hajdú-Biharban, nem tudni mi lett vele.
|
Kovacspeter | 8654 | 2013. szeptember 5. 22:00 | Válasz erre: 8645 |
Az öregnek egy 350-es Yamaháját láttam vagy 15 éve Pesten, Karsay Lacibá boltjában szétszedve, hiányosan, valami brutális árat kért érte.
|
Kovacspeter | 8653 | 2013. szeptember 5. 21:57 | Válasz erre: 8644 |
Akkor eléggé száraz tankkal adta át az eladó, fogtechnikus lehet a szakmája;-) A honvédos idõkbõl jöhet minden amit érdemesnek tartasz elmondani, érdekel nagyon az az idõszak. Úgy hiszem a magyar motorsport szempontjából aranykor volt a 60-as évek végétõl kezdõdõ idõszak, elkezdek jönni a nemzetközi sikerek, Szabó II meg Drapál mellett, Repits Géza, Godány Béla, Ifj. Reisz, Juhos, stb. És ha kapnak több lehetõséget, ki tudja mi lett volna. Na meg amatõr szinten is mennyi verseny volt, akár utcai pályán is megrendezve. Azt hiszem ennek a hangulatába lehetett belekóstolni a közelmúltban Balassagyarmaton ami most sajnos elmarad, azaz pályán lesz megtartva. |
Mikky | 8652 | 2013. szeptember 5. 14:53 | Válasz erre: 8651 |
Koszonom es tenyleg van mihez. Mindenki csodalja,hogy letezik ilyen motor is? Kerdem,akkor miert nem gyartanak mar ilyen format? Tudom a Honda elkezdte,de 3.2 milkaert?
|
Billigpeter | 8650 | 2013. szeptember 4. 12:23 |
Képek: https://plus.google.com/photos/107726211312007782877/albums/5919704266293517425?sort=1 |
Mikky | 8648 | 2013. szeptember 3. 11:58 | Válasz erre: 8646 |
En vasarnap vettem meg az egyetlen Szab.Szat.Megyeit. Igaz ez kistestver. 750-es. Lattam hirdetesekben tobb 1200-est,ha jol emlekszem Veszpremiek voltak. Mindegy,az orszag tulso felen.
|
Mikky | 8647 | 2013. szeptember 3. 11:26 |
Megkaptam a kezelesit. Nagyon szepen koszonom!!! Kesz a motor. Azt hittem elcsereltek. Annyira mas. szuper lett. 15 munkadijert.
|
bradiz | 8646 | 2013. szeptember 3. 09:28 |
sziasztok nem tudtok eladó 1200 inazumát? a haver kipróbálta az enyémet azóta nem hagy békén segítsek neki kereíteni egy példányt.elsõsorban nyíregyháza környéke de elmegyünk messzebb is.mondjuk nem csodálkozom,hogy belezúgott:)
|
Mikky | 8645 | 2013. szeptember 3. 07:32 | Válasz erre: 8644 |
Az oreg 1982-ben a Paradsasvari hegyiversenyen.
![]() |
Mikky | 8644 | 2013. szeptember 3. 07:18 | Válasz erre: 8643 |
17.25-el szorosan kovetlek. Kozvetlen a vetel utan sikerult ennyit tankolnom. Mire lennel kivancsi a honvedos idokbol?
|
Kovacspeter | 8643 | 2013. szeptember 3. 01:27 | Válasz erre: 8614 |
Másik rekord. (a középsõ sor az érdekes, tankolás volt Inazumába)
![]() |
Kovacspeter | 8642 | 2013. szeptember 3. 01:22 | Válasz erre: 8614 |
Ínnye, elhódítottad az elsõbbséget;-)Köll az a maszk nyáron?
|
Kovacspeter | 8641 | 2013. szeptember 3. 01:19 | Válasz erre: 8592 |
Isten hozott a klubban Mikky! Ha lesz egy kis idõd, írhatnál errõl a Honvédos idõszakról. Üdv |
Kovacspeter | 8640 | 2013. szeptember 3. 01:12 | Válasz erre: 8583 |
Az aztán egy minõségi olajszûrõ lehetett, szerencséje volt.
|
Kovacspeter | 8639 | 2013. szeptember 3. 01:05 | Válasz erre: 8576 |
Nyíregyházi templomtorooony, lengedez a szélbeeen... |
Kovacspeter | 8638 | 2013. szeptember 3. 01:04 | Válasz erre: 8575 |
Igen, olyankor néha szoktam neki lökni egy gázfröccsöt.
|
Mikky | 8637 | 2013. szeptember 2. 21:30 | Válasz erre: 8636 |
hivott a szerelo,kesz a gep!!! Holnap 4 gyertya es elhozhatom. Minde tokeletes!!!
|
Mikky | 8636 | 2013. szeptember 2. 20:51 | Válasz erre: 8634 |
meg csak kostolgatom,mert a kogumival tok mindegy ugyis
|
Billigpeter | 8634 | 2013. szeptember 2. 20:49 | Válasz erre: 8633 |
Szerintem lágyítsál, de majd kitapasztalod menet közben, lehet, neked jobban bejön a feszesebb futómû.
|
Mikky | 8633 | 2013. szeptember 2. 20:45 | Válasz erre: 8631 |
Koszi. Nekem kozepen van. Lagyitsak,vagy kemenyitsek a hatson?
|
Billigpeter | 8632 | 2013. szeptember 2. 20:39 | Válasz erre: 8628 |
Van egy Haynes féle service manual PDF-ben, ha az megfelel, küldjél e-mailcímet.
|
Billigpeter | 8631 | 2013. szeptember 2. 20:37 | Válasz erre: 8627 |
az elsõ telók nem állíthatók, ha lágynak találod, akkor a Wilbers gyárt hozzá progresszív rugót, attól feszesebb lesz. a hátsó telón is csak a rugóelõfeszítést tudod állítani, nekem a második kattba van, mentem már vele jó szar úton, de még nem ütött fel, pedig nem vagyok anorexiás (100+) :-)
|
Billigpeter | 8629 | 2013. szeptember 2. 20:29 | Válasz erre: 8625 |
Gyári vagy utángyártott alkatrészeket jó áron Molnár Gyulától (Zöldi) tudsz beszerezni. Kérjél tõle ajánlatot bármire, ami kell. (motoralkatresz@gmail.com)
|
Mikky | 8627 | 2013. szeptember 2. 20:06 | Válasz erre: 8626 |
elso hatso telo beallitas? kene kupplung bowden,km spiral,egyaltalan hol lehet alkatreszeket beszerezni? |
Billigpeter | 8624 | 2013. szeptember 2. 19:35 | Válasz erre: 8623 |
Gratula, sok balesetmentest hozzá. a karbikban a barna mocsok a benzinbõl válik ki hosszú állás miatt. Úgyhogy ne sokat hagyd állni, oszt akkor nem lesz ilyen nyûgje:-)
|
Mikky | 8623 | 2013. szeptember 2. 17:49 | Válasz erre: 8622 |
Karbik tele vannak barna mocsokkal. Szinkronizalva sohase volt meg. Ugy nez ki,jelenleg,hogy minden nyugje csak tisztitas,beallitas. Holnap kap egy garnitura Pirelli Angel ST-t. Aztan mennei bododsag. Remelem!!!
|
Mikky | 8622 | 2013. szeptember 1. 21:39 | Válasz erre: 8618 |
Koszi. Meg van a gep. Kicsit dadog huzatas utan alacsony fordulaton,de holnap megy karbi tisztitasra-beallitasra. 0.5 cm-es a majrecsik es kokemeny 10 eves gumikkal. Szuper ez a motor. Semmi kockaztatas,sima orommotorozas volt csak.
|
hacse | 8621 | 2013. szeptember 1. 21:02 | Válasz erre: 8619 |
Akkor jövõre sem Balassagyarmaton lesz a verseny ...... ;-))
|
Billigpeter | 8619 | 2013. szeptember 1. 19:48 | Válasz erre: 8617 |
Én itt be is fejeztem a versenyt. amúgy más is kuzdött hasonlo gondokkal, több sportgép is meghatoan fõzte a vizet, pedig nekik nem is volt hûtõmaszkjuk. gyarmat belterulete rendesen fel van dúlva, egyszer biztos lesz belõle valami, a kirendelt szakemberek már az árnyékban heverészve futyörésztek a csajok után:-) |
hacse | 8618 | 2013. szeptember 1. 12:43 | Válasz erre: 8613 |
Ilyen kis "közjáték" után alkudnia kell a vevõnek, az eladóak meg engedni az árból. .... meg amúgy is... Sikert!
|
hacse | 8617 | 2013. szeptember 1. 12:41 | Válasz erre: 8614 |
Gratulálok az újonnan felállított rekordodhoz ! Ez még nem teljesen profi szint ,amit így Kovács tanárral versengve mûveltek, mert még nagyok az eltérések / 135v. 150 /. Majd ha eljuttok odáig, hogy már csak 1-1 fokkal gyõzitek le egymást és már tétje lesz a dolognak , hogy megfõtt e a blokk rendesen, vagy a dugónak megszûnik az ellenállása , akkor lesz igazán izgalmas a buli . ;o))) Az a hûtõmaszk meg túl jól mutat ahhoz, hogy levedd , annyit megér az a kis plusz hõ.:D. Nem volt felesleges az a porlasztósor összehangolás már tisztán látszik. Gyarmaton készül e már az új háztömb körüli "versenypálya" ?
|
VVLaci | 8616 | 2013. augusztus 31. 22:43 | Válasz erre: 8614 |
Mondtam én, hogy kell az a hûtõmaszk! :-)))))))))))
|
Billigpeter | 8615 | 2013. augusztus 31. 22:24 | Válasz erre: 8612 |
Ez tényleg tûszelep balhé, ha megoldodott, akkor király. ne felejts el alkudni:-)
|
Billigpeter | 8614 | 2013. augusztus 31. 22:20 | Válasz erre: 8570 |
Ma több rekord is megdõlt. Valamelyik marha, aki hasonlít rám, nem vette le a hûtõmaszkot, így sikerult a kék túra keretében 150 fokos olajjal felérni a Kékesre. Mondjuk a gépnek semmi rendellenes hangja nem volt, és viszonylag hamar vissza is hûlt a hûvös magaslati levegõnek köszönhetõen. a másik: 13 litert tankoltam 290 km-re, pedig a14 orakor kezdõdõ felvonulás elõtt elmentunk Balassagyarmatra, megnézni a Pannonia muzeumot, ahová a tervezettõl 45 perc késéssel érkeztunk. egy kicsit feszített volt a tempo visszafele, de visszaértunk, ennek ellenére a kislány nem érte még be ennyivel, miota nálam van. csináltam egy vagon képet, hétfõn a cégtõl felteszem, mert itthon elfogyott a 2 gigás keretem, oszt mire egy képet feltölt, eljön jézus Kassárol:-) |
Mikky | 8613 | 2013. augusztus 31. 18:35 | Válasz erre: 8612 |
Hivott,hogy megcsinaltatta. A tuszelep ala szorult egy koszdarabka. Kipucoltak es most jo. Holnap ujra probaut. A kilometer spiral szakadt el.
|
Mikky | 8612 | 2013. augusztus 31. 11:32 | Válasz erre: 8611 |
Most voltam kiprobalni a motort. Nehezen indul. Sokaig keri a szivatot. Vazikusan kifogastalan. Mikor igazan bemelegedett,ingadozik az alapjarat. Felmegy 2500-re aztan lejjebb megy,kesobb leall. Eros benzinszag vegig. Km ora nem megy. Velemeny???
|
hacse | 8611 | 2013. augusztus 30. 20:45 | Válasz erre: 8606 |
Lehet , hogy ez a "nem megyünk vele semmire /ami nem jelenti azt, hogy nem javítható!/, nyomjuk el valakinek" típusú történet az egész. Szerintem netes hirdetésekben lehet találni Inazumákat, böngésszél!http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx_750_e_inazuma_csere-7165602 , vagy pl.;http://www.kepesmotor.hu/suzuki-tura_sporttura/p1241958&st=gsx%20750 , vagy ez; http://www.kepesmotor.hu/suzuki-tura_sporttura/p590184&st=gsx750 Van azért pár darab 750-es , szerintem találsz magadnak.
|
hacse | 8610 | 2013. augusztus 30. 20:28 | Válasz erre: 8607 |
Ez megencsak igaz , de kisebb helyet foglal, oda meg be lehet passzítani a söröt. :-)) Egyébként emlékeztetlek , hogy gyere Örkénybe! Azt halottam , hogy fellendülõben van az építõipar úgyhogy most már te is egyenesbe vagy, ömlik a zsé, avval meg mindent el lehet intézni ; szabadidõt , egészséget meg ami kell..;o]
|
Billigpeter | 8608 | 2013. augusztus 29. 21:23 | Válasz erre: 8606 |
Lehet, hogy így a jobb. Vegyél 1200-est, abbol több van elado.
|
Billigpeter | 8607 | 2013. augusztus 29. 21:21 | Válasz erre: 8605 |
Az lehet, DE NEM ÁLL MEG A TETEJÉN A SÖR :-)
|
hacse | 8605 | 2013. augusztus 29. 20:01 | Válasz erre: 8604 |
Nem szívesen.;o)) LAPTOPPPOT újítsál magadnak , abba bele van nyomorítva a klaviatúra is, meg portörlés esetén könnyebben elmozdítható. ...hehe..
|
Billigpeter | 8604 | 2013. augusztus 29. 19:09 | Válasz erre: 8603 |
Köszönöm szépen a hozzámvalo nincsmit:-) A többiek nevében nem tudok nyilatkozni. Venni kéne már egy tetves billentyûzetet. |
hacse | 8603 | 2013. augusztus 27. 21:48 | Válasz erre: 8602 |
Sok örömteli motorozást kívánok minden fordulatszámon a jól beállított ételhordó egyedileg formázott ülésének tetején! ;-)) VVlacinak meg jó egészséget ! Egyébként mindenkinek jó egészséget! |
Billigpeter | 8602 | 2013. augusztus 27. 20:45 |
Ma az ételhordo is kapott négy új gyertyát, meg a VVlaci karbiszinkronizácios ráutalo magatartást tanúsított, mellyel a motor viselkedését - kulönösen alapjáraton, és alacsony fordulatszám tartományban- rendkívul kedvezõ modon befolyásolta. Hát hiába, a szakembert nem a kutya szarja, a mester úr meg nem bácsi:-) Köszönöm neki mégegyszer! |
Billigpeter | 8601 | 2013. augusztus 27. 20:36 | Válasz erre: 8598 |
Sok balesetmentest hozzá, meg ilyenek. Mostmá lehet gumit reszelni a flaszteren, hogy a csajoknál bevágodjál :-D
|
Billigpeter | 8600 | 2013. augusztus 27. 20:32 | Válasz erre: 8597 |
Nincsen mit. Majd írd meg, mire jutottál.
|
hacse | 8598 | 2013. augusztus 27. 18:18 |
Új gumiabroncs képzõdött a motorom hátsó kerékpántján. Az van ráírva , hogy Michelin Pilot Road 2. Ennek a keréknek az agyába meg bele kellett nyomorítanom 2 darab 6204-es csapágyat a régiek helyett , mer' az egyik érdekes módon akadozva meg hangosan tevékenykedett. Az volt ráírva hogy Koyo, de az mindegy.
|
Mikky | 8597 | 2013. augusztus 27. 07:22 | Válasz erre: 8594 |
Koszonom szepen. Akkor megvarjuk mire jut vele az urge. Ezutan mar nagyon szigoru leszek vele.
|
hacse | 8596 | 2013. augusztus 26. 23:26 | Válasz erre: 8594 |
Én is ezt akartam írni, valszeg te írogattál akkoriban errõl a témáról érintettség okán, de nem voltam benne biztos , hogy erre gondol Mikky.
|
hacse | 8595 | 2013. augusztus 26. 23:22 | Válasz erre: 8592 |
Na, ez igen! Úgy saccolom olyan 24 éves lehetsz mostanában. ;o))) Az a pici kihagyás nem jelent semmit , volt úgy , hogy én egy egész télen nem motoroztam .... :-)) Ezt a változatot jobban megértem, hogy ha 35 év után is , de hiányzik a motorozás, mint azt az ismerõsömet , aki úgy motorozott kb 15 éven keresztül, hogy nem kopott soha el az elsõ abroncsa, mer' mindig egykeréken közlekedett, többnyire nyélgázon, meg bele volt nõve a motor a lába közé, aztán egyszer csak kijelentette, hogy rá se bír nézni a motorokra , de legalábbis fel nem ül rá többet, mer' nem akar meghalni, pedig soha nem esett komolyabban. Én úgy gondolnám , hogy ha valaki beleunt a sportmoccba , akkor beujít mondjuk egy kettõötvenes nakedbiket , vagy robeszt, csoppert, vagy mittomén egy oldalkocsis veteránt akár. Na, mindegy, vegyé' egy gépet , mer' az kell!
|
Billigpeter | 8594 | 2013. augusztus 26. 23:03 | Válasz erre: 8592 |
Én követtem el azt a hsz.-t. tunetek: hidegen is, melegen is nehezen indul, gyakran áll le valamelyik henger, a gyertyát kivéve önindítoval forgatva sugárban fossa magábol a benyát. az alapjáratot nem lehet beállítani, mert hol 3000, hol 500. karbitakarítás kicsit segít, de nem oldja meg a problémát. mivel a benzin túlfolyik, már nem porlad el rendesen, a kipufogogázban érezni az el nem égett benzint. ha nagyon átenged a tûszelep, akkor annyira túl tud folyni, hogy a henger már csak tisztán benzint szív, és ha a motor jár, még a hajtkart is el tudja hajtani. Gyári tûszelepsor 20400 Ft, az utángyártott (Tour-max) 8400 Ft. remélem segített valamit.
|
hacse | 8593 | 2013. augusztus 26. 22:48 | Válasz erre: 8591 |
A fekete meleg fémek kézbevétellel való tanulmányozása nálam pl. már-már kapkodásszerûnek szokott tûnni , és nem minden esetben elég mélyreható és alapos a vizsgálat eredménye. Meg még azt nem tudom pontosan megfigyelni, hogy a megfogás , vagy az elengedés folyamata a gyorsabb, pedig fontos lenne a végeredmény szempontjából, mer' az nagyrészt mindig ugyanaz. Úgy gondolom, ha az elengedési ciklust gyorsítani lehetne , kisebb károkozással , vagy ami még fontosabb minimális személyi sérüléssel lehetne befejezni a vizsgálatot. E témában több szakember a fém hûtését ajánlja a vizsgálódás megkezdése elõtt, megint mások különbözõ mechanikus megfogó eszközöket - egyszerûbben tûzifogókat, fogókat - javasolnak a térbeli mozgatás kivitelezésére. Minden ilyen eljárás hátulütõje, hogy a fekete meleg tulajdonsággal bíró anyag felületi részeit nem tudjuk tapintással érzékelni, úgyhogy marad az elengedési ciklus további gyorsítására tett kutatások folytatása. Nagyban nehezíti sikeres módszerek kidolgozását, hogy meglehetõsen szubjektív ,személyi tényezõk játszanak közre ezeknél a folyamatoknál. :D
|
Mikky | 8592 | 2013. augusztus 26. 21:54 |
Huha,de beindultatok!!! Koszi mindenkinek!! Akkor eloszor is. Nem vagyok kezdo,csak kb. 35 evet kihagytam. Dehat ha valaki egyszer motoros volt,az az is marad. Eddig birtam. Valogatott gyorsasagis voltam a Honvedban,meg a Drapal,Juhasz,Vlaszati idoszakban. Persze megoregedtem. Mar nem kene speed motor. Ez az Inazuma meg ugy hiszem,hogy tokeletes lenne,egy kivenhedt motorversenyzonek. De szopni nem akarok. Tudom,hogy a motor az sose tokeletes. Azt mindig szereli a gazdaja,ha kell,ha nem. De ebben a feelingben az is benne van. Csak mas ugye szerelgetni,meg mas mindenfele rejtelyek utan nyomozni. Esetleg jol becumizni valamivel. Az asszonyt kurva kemeny volt rabirni,hogy elhiggye azt,hogy mar nem a va va va,aztan fek-rol szol csak a motorozas. Aztan persze rogton jott a mindig olajos kez stb... hulyesegeivel. Most a csaladi kasszanal tartunk...Tehat a felelmem egy korabban megragadt fostalicskarol szolna. Ezt a tuszelepes zagyvasagot en se hiszem. Hala Istennek,az elado tok kukanak tunt,de lehet rafkos simlis is. Mondtam,csinaltassa meg,aztan megnezem ujra. A keresobe beirtam ezt a hibat es ezen a topic-on valaki irt ilyesmirol. Hala az uj google-nak mar nem lehet a tarolt valtozatra egy katt es mar meg is van,kikeresni. 8600 hozzaszolas meg kicsit sok nekem. Azert batorkodtam szakerto segitsegert folyamodni,hatha itt van a szerzoje,vagy emlekszik meg valaki a temara.
|
Billigpeter | 8591 | 2013. augusztus 26. 21:35 | Válasz erre: 8589 |
Mer én ilyen gyorsan tudok tanácsot adni! Ennél már csak a fekete meleg patkot tudom gyorsabban megnézni :-)
|
hacse | 8590 | 2013. augusztus 26. 21:30 | Válasz erre: 8588 |
Még csak annyit ehhez, hogy én az utóbbi idõben télire le szoktam engedni a benyát a porlasztókból , és úgy állt már 4 hónapot is éppen ezen a télen, és tavasszal minden gond nélkül indult. Mondjuk az igaz, hogy nem 40 fokos melegben száradt a karbi belseje.
|
hacse | 8589 | 2013. augusztus 26. 21:25 | Válasz erre: 8587 |
Navazze, mire leírtam már meg is elõztél tanácsadásilag. :-))
|
hacse | 8588 | 2013. augusztus 26. 21:20 | Válasz erre: 8586 |
Aggyonisten! AZ INAZUMA JÓ MOTOR! Ez nem képezi vita tárgyát. A leggyakoribb karburátor problémát a tûszelep és annak tömítése okozza, és ha az a bibi, akkor bizony ömlik bele a hajtóanyag. A három hónapig való állás viszont önmagában még nem indokolja az ömlést. Ez olyan baj, amit innen a számítógép mellõl nem lehet orvosolni, de az én véleményem szerint nincs ott nagy gond, persze érthetõ , hogy tisztába kéne tenni egy hozzáértõ ember segítségével az ügyet, mivel motorvásárlásról van szó, ahol minimális elvárás , hogy mûködõképes legyen a gép, feltéve hogy motorozás céljából adjuk ki rá a zsét. Billig Peti bácsinak már élõben is volt szerencsétlensége ehhez a tûszelepes bulihoz, úgyhogy õ többet, esetleg még árakat is tud mondani. Nekem egy másik barátom ugyancsak tûszelep csatát vívott a Banditjával, õ egyszerûen vásárolt bele tûszelep tömítést abban a "húszforintos" értékrendben a mezõgazdasági boltban és az legalább ugyanolyan jó, de szerinte még jobb is , mint a gyári. Kívánom, hogy legyen szerencséd egy jó Inazumához! |
Billigpeter | 8587 | 2013. augusztus 26. 21:09 | Válasz erre: 8586 |
Szevasz Mikky! Az az igazság, hogy látatalanban elég nehéz ítéletet mondani. Az elmúlt három honapban nem volt túl hideg, elképzelhetõ, hogy kiszáradtak az úszoházak, oszt a visszamarado mázga megfogta valamelyik úszot, vagy tûszelepet. Ha valamelyik karbiba felakadt az úszo, akkor az okozhatta, hogy megszívja magát az a henger mocskosul, beköpi a gyertyát, és nem indul be. ezt mondjuk érezni is lehet, mert a benzin elégetlenul ömlik a kipufogoba, plusz ha a többi henger mûködik, akkor ez a benzin sûrû fehér fustként távozik a kipufogon. Jo lenne, ha tudnal magaddal vinni valakit, aki ért a motorokhoz, hogy átnézze a gépet. Nem fiatal technikák már ezek a vasak, lehet, hogy amit jelentéktelen hibának vélsz, az késõbb súlyos ezresekbe fog kerulni. Ha erre nincs mod, akkor a sarkalatos pontok: Fékek állapota, kulönösen a tárcsáké (nincs berágva, nem log, nem kottyan) A teleszkopok mûködnek, nem fossák az olajat kormánycsapágy nem log, nem forog kockásan a motor alapjárata (melegen) egyenletes, nem hullámzik, szépen veszi a túrát, nem fustöl, a kupplung rendesen kiemel, nem csúszik. lánc, gumik állapota, bár ezeket lehet cserélni, de nem túl olcso. Hirtelen ennyi jutott eszembe. sok szerencsét a vásárláshoz. |
Mikky | 8586 | 2013. augusztus 26. 18:40 |
Jo napot,jo motorozast mindenkinek. Meg nem vagyok inazumas,de nemsokara az leszek. A legszebb motorok egyike. Remelem olyan jo is. Talan ebben tudnatok segiteni. Amit kineztem,egy 1999-es, 750-es. Ma vettem volna meg,de egy,vagy ket hengere nem indult be. Azt mondta az elado,hogy egy hozzaerto megnezte mar ma reggel es a karburatorokban felakadt valami,mert 3 honapja nem volt beinditva es kiszaradt. Omlik bele a benzin. Letezik ez? Elore is koszonom a valaszt.
|
boboysa | 8585 | 2013. augusztus 26. 07:19 | Válasz erre: 8568 |
Pilisvörösvár Kálvária utca 20 T:06 30 961 0855 Itt a telefon szám meg a címe az oldal konzol gyártónak |
Billigpeter | 8584 | 2013. augusztus 24. 22:10 | Válasz erre: 8583 |
Én a múltkor gázolajon probáltam ki majdnem a bukocsövet. Gondolom, egy kamionos túltankolt, oszt a piros lámpánál fékezve szétlocsolt vagy 15 litert. Itt se csak saját képességeim domináltak, hanem az õrangyalka, a szerencse, meg motor nem akart eldûlni, oszt ennyi. Azért a gatyám vonalkodos lett. Azota bõszen figyelem a sötét foltokat az aszfalton, nem akarok még egyszer 19-re lapot húzni:-)
|
hacse | 8583 | 2013. augusztus 24. 20:49 | Válasz erre: 8581 |
Az is kiváló módszer, csak sok idõbe telik kitapasztalni a meglazítás mértékét. Egyik volt munkatársam úgy járt a Kawasaki ZZR 400 -asával anno, hogy kilyukadt, vagy valami más módon szétment az oilszûrõje , a kenõanyag meg a mocc hátsó gumija alá kényszerült szétterülni olyan 80-as haladási sebesség közepette. Elmondása alapján nem csupán a saját ügyessége folytán sikerült nyeregben maradnia, kellett némi szerencse is hozzá. Bár szerintem akkor igazán szigorú a helyzet, ha az elsõ gummancs alá is jut belõle...
|
hacse | 8582 | 2013. augusztus 24. 20:33 | Válasz erre: 8580 |
Na, ebben megen teljesen igazad van, csak a ..sanyám...........tõbe.....-hez ez jobban passzol folytatásként. ;o)
|
Billigpeter | 8581 | 2013. augusztus 24. 20:00 | Válasz erre: 8577 |
Ha egy kicsit meglazítod az olajszûrõt, akkor a túlzott tapadást tudod vele kompenzálni, nem is kell hozzá vizes út:-)
|
Billigpeter | 8580 | 2013. augusztus 24. 19:57 | Válasz erre: 8579 |
A Sajkú Dárka azaPÁM Jára szokott szállni a megzenésített népköltemény alapján:-)
|
hacse | 8579 | 2013. augusztus 24. 18:48 | Válasz erre: 8576 |
Azután pedig a daloSAJKÚ kismaDÁRKA szállj azaNYÁM fejfáJÁRA felszólítás is el szokott hangzani dallamosan. :-]
|
hacse | 8578 | 2013. augusztus 24. 18:03 | Válasz erre: 8572 |
Nézegettem már Örkényt a neten, a létszám akadozva alakul, de ha nincs más , akkor sátor + hálózsák..
|
hacse | 8577 | 2013. augusztus 24. 17:58 | Válasz erre: 8571 |
2. és 37..... , vagy 3. és 41....., de 2. és 37 lesz, mer' a másik túlságosan tapad és azt nem szeretem, fõleg vizes úton..;o))) Amúgy meg 180/55 ös , mer' a 170-es az..az...az olyan más....:D |