18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Suzuki Inazuma 400 750 1200
Következő oldal

Billigpeter 8275 2013. április 3. 22:31   Válasz erre: 8273
Körbeért a szájam, csoda, hogy nem esett le a fejem. Ha addig szerzek elsõ gumit, nem megyünk zemplénbe szezont nyitni?
    

Billigpeter 8274 2013. április 3. 22:29  
Csak azért, hogy ne kelljen mélyen keresni ezt a fórumot:-)
    

VVLaci 8273 2013. április 2. 23:15   Válasz erre: 8272
Vigyorogtam, mint Te a sisak alatt! :-)
    

Billigpeter 8272 2013. április 2. 20:40  
Köszönöm az elismeréseket, örülök, ha tetszett:-)
    

KawaÉvi 8271 2013. április 2. 18:12   Válasz erre: 8264
Szereztél nekem (is) pár vidám percet Peti!!!! Köszönöm :-)
És gratulálok...legszívesebben én is motoroztam volna!
    

Csiszi 8270 2013. április 2. 09:35  
Biliigpeter! Nagyon jó a szöveg! Egy igazi író veszett meg( el ) benned!!
    

VVLaci 8269 2013. április 1. 23:04   Válasz erre: 8264
:-)))))))))

Jó írás! :-)
    

Billigpeter 8268 2013. április 1. 22:12  
Ja és nekem is jó a dunakanyaros kaland-túra, sok- sok technikás egyenessel:-)
    

Billigpeter 8267 2013. április 1. 22:10   Válasz erre: 8265
Nem mellé, hanem helyett:-(
Az a baj, hogy nem tudnék közkedvelt témákról írni. Nem voltam valóságsó sztár, nem vagyok b..zi, elég régen elvesztettem a szüzességem, és nem szedek annyi tudatmódosítót, hogy kitaláljak egy olyan történetet, mint a henri polter:-)
    

hacse 8266 2013. április 1. 22:08   Válasz erre: 8262
Kedves Imre!

Szavazatát rögzítettük. Írását köszönjük! További szép estét kívánunk! :o)))
    

hacse 8265 2013. április 1. 21:58   Válasz erre: 8264
Örülök, hogy sikerült néked motoroznod és emlékeztetnélek rá, hogy íróként is lehet némi pénzt keresni az építõiparból származó bevételek mellé . ;D
    

Billigpeter 8264 2013. április 1. 21:41  
egy kis olvasmányosság:
"Délután 3 órára már 7 fokos hõség perzselte az aszályosnak egyáltalán nem nevezhetõ tájat, a vastag felhõkön átsejlõ nap meg-megcsillant a belvíz által létrehozott kisebb- nagyobb pocsolyák felszínén. Mivel a locsolkodók hadjárata már az utolsókat rúgta, olyan csend honolt a környéken, hogy még a kutyák is csak félve, rövid vakkantásokkal merték megtörni ezt a hirtelen jött nyugalmat.
És ekkor megtörtént: rövid önindítóhang után a hengerenkénti leömlõkre felhelyezett gixerdob nyers morgása adta a szomszédság tudomására, Petike motorozni készül.
"Hát ez hülye" - gondolták az emberek, miközben a jól fûtött autóból kinézve látták, ahogy a bõrruhám alá húzott számos aláöltözõtõl Michelin baba méretûre dagadva kesztyûs kézzel próbálom a maszkot a sisak alatt eligazítani úgy, hogy az orromból elõtörõ gõzfelhõ közvetlenül a sisakplexire csapódva ne növelje az eufólia miatt a szemem elõtt lebegõ rózsaszín ködöt.
Lóra fel! Egész testem beleborzong, ahogy megérzem az ülepem alatt az ismerõs remegést. Régen találkoztam már a motorommal ebben a "pozícióban"! Kezeim a kormányra simulnak, ismerõsek a kezelõszervek, minden ott van, ahol a múltkor volt. Szinte öntudatlanul végzem az indulás elõtti rutint: tükörállítás, oldalkitámasztó vissza, világítás, szívató a helyére.
Végre a váltó kukactengelye a helyére csúsztatja az egyes fokozat fogaskerekeit, az üres visszajelzõje kialszik, a motor diszkrét rándulással adja tudtomra: "felõlem mehetünk".
Elindulunk. A terelõvonal megfakult csíkjai szinte egyenként üdvözölnek. "Ésszel menjél ökör, hideg még az aszfalt, meg poros is"- szólal meg belülrõl egy hang. Felesleges mondania, látom. A tél által hátrahagyott számtalan kátyú többségében vidáman borzolja az ottmaradt vizet a hûvös északi szél. "Pici egy, óvatos kettõ haladós három" az ételhordó újjászületett blokkja óriási magabiztossággal gyorsítja a vasat, vele együtt engem is. "De jó érzés is ez, az istenit neki" fut át az agyamon, miközben elhagytam fatornyos kicsi falum helységjelzõ tábláját. A fordulatszámmérõ bõszen ostromolja a 6000-es fordulatot, nyers még a blokk, nem engedem felé, inkább elváltok. a hideg szél miatt könnybe lábad a szemem, beleüt a hideg az ujjamba, nem baj, megéri, mert éppen MOTOROZOK!
Mellettem nesztelen suhan el a halott táj, száraz fû, kopasz fák, fekete szántók. Valaki szólhatna már, mondhatná már az illetékes szenteknek, hogy tavasz van, lehet, hogy elnézték a naptárat.
Alattam a motorbicikli azt hiszem, élete legjobb formáját hozza. A hangja gyönyörû, teljesítménye fenomenális. Meghozta hát a gyümölcsét az a számtalan munkaóra, melyet fõként egyedül, de a segítõtársaim tagadhatatlan érdemei mellett töltöttem a feltámasztásával. Eszembe villan a Cblaci kommentje: "méghogy virágtartó! nem is áll meg a tankján a virág, mert lecsúszik róla!" Mosolyognék, de az arcomra fagyott a vigyor, mióta elindultam. Tényleg kár lett volna ezért a vasért!
Elágazáshoz érek, merre kellene mennem? A mûszeregységre pillantva az üzemanyagszint jelzõ mutatója megnyugtatóan nézegeti az alatta elhelyezkedõ skála "F" betûjét, bárhova mehetek. Elindulok balra, hátha arra történik valami. Az országút elhagyatott, szinte egyedül haladok rajta. Egyszercsak egy kanyarból kifelé jövet feltûnik szembõl egy szimpla fényszóró. Egybõl felismerem: ez nem egy kiégett izzójú Zsiguli, hanem egy SV teljes valóságában. Elgémberedett karokkal intünk egymásnak, és elégedetten konstatáljuk, hogy nem egyedül vagyunk hülyék ebben az országban.
Másfél órai motorozás után a szervezetem jelzései kezdtek felülkerekedni a motorozás miatti katarzisomon, a nap is eltûnt, és érezhetõen elkezdett az idõ hûlni. "Egy jéghideg koka-kóla, az volna most az igazi" gondoltam, és hangosan röhögtem. hazafelé vettem az irányt. egy piros lámpánál megállva a mellettem álló autó ablaka lehúzódott:" Kemény vagy Öcsém" hangzott egy borízû hang elismerõ kurjantása, köszönetképp intettem neki, ami elég sutára sikerült: rendesen el voltam már gémberedve.
Valóban kemény lennék? A barátom motoros postás, õ az XR 125-tel havon, jégen, ónos esõn át közlekedik, hogy az emberek megkapják a küldeményeiket, amit várnak. Na Õ kemény, de azért én se vagyok gumiból!
Hazaérve bevittem a gépet a vidámszínpadra, 121-et mutat a napi számláló. nem túl sok, gyõzködöm magam, hogy mennyire jólesett.
Most egy jó nagy bögre forralt bor mellett, egy forró fürdõ után még mindig remegõ kézzel gépelem ezt a szösszenetet, és arra gondolok, hogy lehet, hogy hülye vagyok, de a mai délután minden pillanata megérte, bármikor megismételném. Sõt, még az írói vénám is elõhozta."

    

Billigpeter 8263 2013. április 1. 21:34   Válasz erre: 8260
De én elláttam. úgy ímmel-ámmal. Pedig nem is dolgoztam:-)
    

Imre215 8262 2013. április 1. 21:27  
Sziasztok! Én a magam részérõl - mert nekem csak magam része jutott - támogatom a találkozót és azt is, hogy a Duna-kanyarban legyen. Ott biztos vannak kanyarok, de legalább egy :))
    

hacse 8261 2013. április 1. 20:58   Válasz erre: 8259
Figyeld a volt gépkocsim rendszámát!
    

hacse 8260 2013. április 1. 20:44   Válasz erre: 8259
Dolgozom ma Péter bá , ezért nem nedvesítettem be egyetlen nõszemély testét sem. De , ha nem dolgoznék , akkor sem valószínû, hogy locsolnék, mert most megteszi helyettem az idõjárás.
Tali.: Június 22-23, vagy 29-30 lenne a legjobb szerintem. A hely meg Dunakanyar . Én ezt javasolnám. Javasoljatok ti is valamit! Igény az nem tom van e rá, de ha nincs , akkor megtartjuk igénytelenül..;o)
Locsolási feladatokat te sem láttál el mi?
    

Billigpeter 8259 2013. április 1. 19:09  
Mivel ismét húsvét hétfõ van, és Csabi megint nem ment nõstényeket locsolkodni, hagyománytiszteletbõl szeretném elkezdeni feszegetni ezt a Harmadik Inazuma Konferencia(HIK) elnevezésû egyfelvonásos vígoperettet, hátha van még rá igény.
    

Kovacspeter 8258 2013. március 31. 23:03   Válasz erre: 8257
Cakat!
    

hacse 8257 2013. március 31. 22:56  
Joccakát!
    

Kovacspeter 8256 2013. március 31. 22:49   Válasz erre: 8254
Nem valami kellemes elmeny.
    

Kovacspeter 8255 2013. március 31. 22:46   Válasz erre: 8253
Na majd most a Gixer dobbal hatha...
    

Billigpeter 8254 2013. március 31. 22:42   Válasz erre: 8252
Lehet, hogy az se, de nem szívesen akarnám kipróbálni:-)
    

Billigpeter 8253 2013. március 31. 22:40   Válasz erre: 8251
Mondjuk én 4,6 alá nem tudtam levinni, de lehet hogy azér, mer a szél kapaszkodik a mellkasomba:-)
    

hacse 8252 2013. március 31. 22:39   Válasz erre: 8246
Nem csoda , hogy kitépte mérgében a futófelületet, senki nem szereti, ha áthajtanak rajta motorral...:o)) Viccet félretéve én is hasonlatosan jártam tavaly , csak nekem a hátsó gummancsot szakította szét egy kamionról leesett alkatrész az autópályán , annyi, hogy az nem állt meg a szövet magasságában, hanem egy babapiskóta alakot egy az egyben kivágott a gumimból, de így legalább megtapasztalhattam , hogy a "durrdefekt " nem is olyan nagy ügy.:-] Az elsõgumis durrdefekt az lehet, hogy nagyobb ...? :-I
    

Kovacspeter 8251 2013. március 31. 22:38   Válasz erre: 8226
Esetleg a fogyasztast lehet osszehasonlitani, az a 750-esnel fenomenalis, a Cblaci gepebol kiindulva. Igaz az 1.2-esnel sem sok. De hogy egy 750-es sornegyes gep kicsivel 4.1 alatt fogyasszon azt nem gondoltam volna. Ket szemellyel.
    

Billigpeter 8250 2013. március 31. 22:35   Válasz erre: 8249
Hát a válasz szerintem nem ezt tükrözi. Lehet én tévedek.
    

Kovacspeter 8249 2013. március 31. 22:32   Válasz erre: 8243
Poenos volt. Sertest nem fedeztem fel benne.
    

hacse 8248 2013. március 31. 22:31   Válasz erre: 8244
Köszönjük szívesen! :o)
    

hacse 8247 2013. március 31. 22:30   Válasz erre: 8243
???
    

Billigpeter 8246 2013. március 31. 22:28   Válasz erre: 8235
Hát így ránézésre szerintem átmentem egy csavaron, három körömnyi felületen kitépte a futófelületet szövetig.
    

hacse 8245 2013. március 31. 22:28   Válasz erre: 8242
Köszi, minden rendben vele hála Istennek , cseperedik szépen.
    

Billigpeter 8244 2013. március 31. 22:26  
Kellemesebb Húsvétot mindenkinek!
    

Billigpeter 8243 2013. március 31. 22:25   Válasz erre: 8228
Nem ez volt a célom, ha valami sértõt írtam, elnézést kívánok!
    

Kovacspeter 8242 2013. március 31. 22:24   Válasz erre: 8241
Mi ujsag, kisfiad szepen fejlodik?
    

hacse 8241 2013. március 31. 22:21   Válasz erre: 8238
Praktikus dolgok ezek , sok sikert hozzá!
    

Kovacspeter 8240 2013. március 31. 22:20   Válasz erre: 8239
Megrazo elmeny lehetett.
    

hacse 8239 2013. március 31. 22:17  
Bangó Margit nótaénekes és Lakatos Márk sztájliszt Majka , Belehalok címû rap adaptációját nyomják duettben a televízió képernyõjén.... hát nem szenvedünk eleget?.. :-))
    

Kovacspeter 8238 2013. március 31. 22:16  
Nem a nyul hozta, ket hete vettem miutan teljesen megpusztult az elozo, alig tudtam lementeni rola a szamokat, kiszolgalt vagy 8 evet. Nem vagyok hive az effele kutyuknek, ugyhogy biztos nem fogja atvenni a hatalmat. Bar amit tudnak ezek a vackok, az nem semmi. Metronom, hangologep (erzekenyebb mint a Korg amit hasznalok) az angol szotarrol mar ne is beszeljunk. Feltelepitek ra meg egy Gpst Europa terkeppel, kotongumiba bele, aztan a tanktaska ala, es kesz a navi.
    

hacse 8237 2013. március 31. 22:04   Válasz erre: 8236
Biztos a húsvéti nyúl hozta neked ajándékba . Vigyázz , nehogy átvegye a hatalmat az a technika ! :o))
    

Kovacspeter 8236 2013. március 31. 21:59   Válasz erre: 8233
Viszont kivanom!
Vettem egy okostelefont, (okosabb mint en) most errol irok, es egyelore nincs ratelepitve magyar billentyuzet.
    

hacse 8235 2013. március 31. 21:57   Válasz erre: 8226
Semmi közöm hozzá, de micsinyátá a zelsõgumiddal Billig Péter ? Vagy írtad má' ?
    

Kovacspeter 8234 2013. március 31. 21:54   Válasz erre: 8229
Aldott Husvetot Zoli bacsi! Jo lenne mar Erdelybe menni.
Reg voltam motorral locsolkodni. Az idojosok szerint holnap az eso is fog locsolni.
    

hacse 8233 2013. március 31. 21:52   Válasz erre: 8231
Szia Kovacspeter!
Te az a Kovacspeter vagy , aki ezidáig ékezetes betûkkel írogatott ezen a fórumon , de most már nem úgy ír , vagy valamilyen külföldi Kovacspeter vagy ? :-)))) Mellesleg boldog Húsvéti ünnepet Kívánok neked és mindenkinek!!
    

Kovacspeter 8232 2013. március 31. 21:49   Válasz erre: 8212
Itt vmi csunya moderalas tortent. Ritkasag a ezen a forumon. Lassan mar az ideirkalas is az lesz.
    

Kovacspeter 8231 2013. március 31. 21:46   Válasz erre: 8224
Ja, meg nyakunkon a tejjel-mezzel folyo Kanaan. 23 eve igerik hogy mosma' csak par ev.;-)
    

Kovacspeter 8230 2013. március 31. 21:33   Válasz erre: 8214
Ezt nem tudtam. Emlekszem a sracra a masodik talalkozorol. Valoban a motorozas elmenye a legfontosabb, jo lenne mar gurulni egy kicsit.
    

adorizoli 8229 2013. március 31. 08:42  
Áldott húsvétot kívánok mindenkinek!
Locsolni szoktatok-e járni még (motorral)?
    

meszi1100xxx 8228 2013. március 30. 06:37   Válasz erre: 8226
No comment!! Köszönöm, hogy itt lehettem.
    

Billigpeter 8227 2013. március 29. 23:39   Válasz erre: 8225
Na eztet szívesen megnéztem:-)
    

Billigpeter 8226 2013. március 29. 23:31  
Hát egy ötszázast én is összekalapáltam mindaddig, míg valahol szét nem csesztem az elsõ gumit. Lehet, hogy több is lett volna , ha nem veszem észre. Jó lenne, ha gumimotoros lennék, akkor visszapattannék bármirõl:-)
Nem hasonlítottam össze a 750-est az 1200-el hisz a külalakon kívül nincs is mit. Mindenki motorozzon annyit, amennyit bír.
    

hacse 8225 2013. március 28. 19:47  
http://www.youtube.com/watch?v=vmAaVgUzNh8

Nekem ez is..
    

hacse 8224 2013. március 28. 19:37   Válasz erre: 8223
Nálam is kizárólag a költségvetés szabályoz be, de ne aggódjunk hiszen nyakunkon a brutális mértékû rezsicsökkentés ..! :-]
    

meszi1100xxx 8223 2013. március 28. 19:19   Válasz erre: 8222
Természetesen semmi féle sértõdés nincs nálam, értem én a humort, és én is írtam egy véleményt. Ennyi!!! Egyébként én is nagyon vigyázok a motorra, és ha lehet akkor csak száraz idõben motorozom(kivétel ha útközben megázom) de +7-10fok az már nekem elfogadott. De remélem azért most már eljön a jobb idõ is mert az idei 870km nagyon kevés még. Ja és ha bírja a költségvetésem akkor ez a szám növekedni fog.
    

hacse 8222 2013. március 28. 18:59   Válasz erre: 8220
Mészi te még nem igazán érted ezt a fajta gúnyos , ironikus akasztófahumort, ami itten ezen az oldalon folyik. Billig úr és én is az elõzõ hsz -ainkat megfelelõ , alkalomhoz illõ humorral fogalmaztuk meg. Semmiféle rivalizálás nincsen az 1200-asok meg a 750 esek között, ezen a fórumon , sõt a 400-asokkal sincsen ellentétünk , de még a más típust birtoklókkal sem. Itt gumimotorosok sincsenek, én személy szerint csak azért nem motorozok ha havas meg latyakos az út , mert nem szeretném szétmaratni a gépemet sóval, valamint vannak idõszakok, amikor az ember anyagilag sem áll úgy. Egyébként a kedvenc MZ-mel már ebben a barátságtalan téli tavaszban elfogyasztattam egy tank benyát, az bõ 300 km. Abban azt hiszem egyetértünk , hogy nagyságrendekkel jobb jó idõben motorozni, mint hidegben, és ezért várjuk mi a jó idõt . Maradjunk tisztelettel! :-))
    

foxbed 8221 2013. március 28. 18:27  
ÚJ,még nem használt bélelt esõovarál eladó
170-180as nem pocakos rider,vagy 165-175ös
benzincsibe részére.
30-9441889
Kecskemét

    

meszi1100xxx 8220 2013. március 28. 15:54  
Szerintem itt szó sem volt az 1200-750 összehasonlításról. Vagy tévedek?? Ami meg a motorozást illeti személy szerint én már motoroztam nem is keveset, nem szoktam megvárni a 20fokot.
Azok a gumi motorosok akik "csak" a jó idõre várnak. És ez megint csak egy vélemény a sok közül.
    

VVLaci 8219 2013. március 28. 15:32   Válasz erre: 8218
.. és a kutyájával! :-))) Szépen megnõtt a vadállat! :-)))
    

hacse 8218 2013. március 28. 14:51   Válasz erre: 8217
Na, végre valaki leírta a lényeget!; " Jöhetne már a jóidõ ..." ;o) Szerintem nem kapsz a pofádra , mer' most ide leírom, hogy aki a Billigpetit bántalmazni szeretné, annak v..., annak aaa Billig Péterrel gyûlik meg a baja...;D
    

Billigpeter 8217 2013. március 28. 11:47  
Szerintem a 750-es azér jobb, mint a zezerkettes, mert 750-esem van, zezerkettesem meg nincs:-) Igaz, hogy egy kicsit gyengébb, de legalább nem erõsebb. az 1200-esnek az az elõnye a 750- essel szemben, hogy nincs hátránya. esetleg az lehet a hátránya, hogy nincs elõnye:-) (Ezért még biztos kapok a pofámra)
Jöhetne már a jóidõ, mert elcserélem a biciklit egy gumicsónakra (vagy motorosszánra, esetleg két rövidebb nyakú zsiráfra:-))


    

hacse 8216 2013. március 28. 08:50   Válasz erre: 8209
Nekemmegazegyesnemtûnikrövidnek120körülvanavégeebbenafokozatbanazúgyjómera100igvalógyorsuláshozpontelégmegmégteddhozzáhogy4500nálmegjönanyomatékhozzáaztánonnanfolyamatosanizévan.....atöbbinemszámíthiszenezegytúramotoramitfélmilláértmeglehetkapni...
    

hacse 8215 2013. március 28. 08:41   Válasz erre: 8212
Tudom , ezt a gyorsulás értéket a Hayabusákhoz szokták párosítani , nem tudom, de valószínûleg ez lehetett a moderálás alá esett írásban.
A Hayabusa az egy nagyon jó motorbicikli, bár tõlem nagyon távol áll az a formavilág.
    

hacse 8214 2013. március 28. 08:33   Válasz erre: 8210
Ezt a nyomaték különbség dolgot a Banditnál egy pici elektronikai trükkel csinálták - állítólag így kezelhetõbb a jármû - eltolták az elõgyújtását. Asszem valamelyik banditás fórum alapján csinálta meg egyik haverom az elektronika módosítását, ami elmondása alapján egy vezeték átkötésével valósul meg, és akkor a nyomaték ugyanannyi és ugyanott jelentkezik, mint az Inánál. Ezt biztos, hogy így van, mert motoroztam az "átalakítás" elõtt is és utána is azzal a banditával, meg hát sokat gurulunk együtt a sráccal. Peti te ismered, mert ott volt az Ina találkozón is. Van még a csapatban egy átalakítás nélküli gép is és azért érezni a különbséget a kettõ között. Van még némi eltérés a kenésnél , a Banditba szerelt blokkokban több olajfurat van, ez látható is , a Banditák hengereibe olajcsövek csatlakoznak elöl, ugyanakkor az Inazumán ugyanazokon a helyeken csak a furat nélküli öntvény elõkészítés van. De ezek mind semmit sem számítanak, csak a motorozás élménye a fontos !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-))
    

hacse 8213 2013. március 28. 08:11   Válasz erre: 8209
Akko' 108... :o))))
    

meszi1100xxx 8211 2013. március 27. 11:58   Válasz erre: 8210
Kíváncsian várom a véleményedet a két motorblokk közti különbségrõl, ha van egyáltalán.
    

Kovacspeter 8210 2013. március 27. 11:46   Válasz erre: 8206
Igen, az Ina szûkebb torkú Keihin-karbikon keresztül kapja a benyát, a Bandin Mikuni van. Eggyel kisebb hõértékû gyertya van az Inában, az áttétel eggyel hosszabb a Bandinál. 15-44, 15-45.
Belül nem valószínû lényeges eltérés, legközelebb ha megyek megkérdezem a Frecska urat. Õt szoktam boldogítani az efféle kérdéseimmel.
Az adatbázis a fõtengelyadatra ír a Bandihoz 93Nm/6500, az Inára 98/4500.
Bár ha jól emlékszem a Bandinál változott a fõtengely-adat a gyártás vége felé.
    

Kovacspeter 8209 2013. március 27. 11:34   Válasz erre: 8202
Ezt a 110Le-t, 110Nm-t sokallom, gyári állapotú gépekrõl van szó? A motoradatbázisban 100Le szerepel 8500-nál. A Majtikáé tud 117Le-t, sportdobbal-szûrõvel átfúvókázva.
Nekem nem tûnik rövidnek, max az 1-es.
    

Kovacspeter 8208 2013. március 27. 11:27   Válasz erre: 8201
A fõtengely adat az egy dolog, hogy 119Nm/7250, vagy 98Nm/4500. Az a baj hogy a motort nem a fõtengely végén keletkezõ nyomaték gyorsítja, hanem a hátsókerék aszfalttal érintkezõ pontjára átvitt nyomaték. És van még emellett több dolog, pl. a váltó, az áttételezés, mekkora súlyt kell mozgatni. Ha fõtengely adatot nézünk, akkor a Rocket III-nak kéne a legjobban mennie 200 Nm-rel, de nem így van.
Ne értsd félre, nem arról van szó hogy egy egykori XX tulajt gyõzködjek, minden tiszteletem az XX-é, gyorsabb, modernebb, erõsebb. Csak abból indultam ki hogy ahogy én közlekedem, (országút 110 óra szerint, elõzésnél néha több) abban a tartományban lényeges különbséget nem észleltem. Nyilván ha mondjuk 160-nál ráadjuk a koppgázt minkét motorra, akkor az XX elhúz.
    

Kovacspeter 8207 2013. március 27. 11:09   Válasz erre: 8200
Köszi!
A napokban olvastam hogy mennyi pozitív élettani tulajdonsága van a diópálinkának. Persze kis mennyiségre értve, nem fél liter elfogyasztására;-)
Az a magyarszombatfai anyag nagyon finom volt.
    

meszi1100xxx 8206 2013. március 27. 07:07   Válasz erre: 8203
Igen én is olvastam ezeket a cikkeket az ináról. De viszont lenne egy kérdésem!! Mi a különbség az ina, és a gsf1200-közt?? amit tudok az a karbi sor, és csak a motorblokkról beszélek.
    

hacse 8205 2013. március 26. 20:59   Válasz erre: 8204
Tsá Peti!

Belehegesztek inkább egy darabot objektív módon asszem .. :-))

    

Billigpeter 8204 2013. március 26. 19:53   Válasz erre: 8202
Ha rövid a váltód, toldd meg egy lépéssel:-))
    

hacse 8203 2013. március 26. 19:31   Válasz erre: 8202
D:MOTOBIKE PAGESuzuki GSX 1200 Inazuma - Villámcsapás - Teszt - Motorrevü.htm
D:MOTOBIKE PAGESuzuki GSX 1200 Inazuma - Villámcsapás - Teszt - Motorrevü.htm

Itt is írnak a gyorsulásáról.

Bocs, de nem tudtam beilleszteni a linket..
    

hacse 8202 2013. március 26. 17:34   Válasz erre: 8201
Papír szerint , mivel anno a német piacra is meg kellett hogy feleljen 95 Nm, 98 Le, de a valóságban több mérés szerint is 110 Le , 110 Nm körül állt meg. Ha jól emlékszem ide a fórumra is feltettünk ezzel kapcsolatos dolgokat régebben. Ami a legmeglepõbb , hogy az európai forgalmazás kezdetén Németországban megmérték a 0-100 -ig gyorsulást , ami 2,8 mp körüli értékre jött ki! Az újságíró úgy fogalmaz, hogy az ezredforduló tájékán még nem volt ennél jobban gyorsuló gyári sportmoci a piacon. Nagy elõnye az Inának, hogy könnyû gép és ez sokat jelent mozgékonyságban meg menetteljesítményekben. Mondjuk a váltója az rövid. Én szeretem. :-))
    

meszi1100xxx 8201 2013. március 26. 06:57   Válasz erre: 8198
Hát Péter sajnos az adatok az xx mellett szólnak. 119Nm 7250 fordulaton, még az Ina ha jól tudom 100Nm igaz 4500fordulaton. De hangsúlyozom, hogy engem kellemesen meglepet amit az Ina TUD!!! És nem beszélve a könnyû kezelhetõsége. És még egyszer nem gyõzöm hangsúlyozni a motor szép csendben való járását. Aki hallotta csak csodálkozik.
    

hacse 8200 2013. március 25. 08:30   Válasz erre: 8199
Még nem felejtettem el, rajta vagyok az ügyön. Az a gond, hogy az ottani ismerõsöm, akire ebben a témában lehet számítani beköltözött Lentibe, és ritkán jár arrafelé manapság. Jó, tudom ez csak kifogás.... Azt hittem , a tél folyamán eljutok majd oda , nem sikerült, de szerzek az tuti !
    

Kovacspeter 8199 2013. március 24. 23:16   Válasz erre: 8197
Te Csabi, Magyarszombatfa fele nem jár vki? Jóféle diópálinkára vevõ lennék.
    

Kovacspeter 8198 2013. március 24. 23:15   Válasz erre: 8196
Nyilvánvaló hogy nem lehet egy lapon említeni, de nekem olyan emlékeim vannak róla, hogy kisebb sebességnél nem múlta felül érezhetõen az Inazumát erõben. Gyorsan meg nem szoktam menni, országúton 110 óra szerint.
    

hacse 8197 2013. március 23. 19:45   Válasz erre: 8190
Jó dolog ez, nem csak kiválóan pakolható a gép, de jól is látható.
    

meszi1100xxx 8196 2013. március 23. 06:53   Válasz erre: 8195
Hát azért a kettõt nem szabad egy napon emlegetni. És ezt minden elfogultság nélkül mondom. Jó volt menni az inával, könnyû a motorozás és a kigyorsítás is kellõen jó, de az xx jobb. És ezzel nem minõsítem a Suzukit, ez egy más stílus de amit tudd az több mint amit vártam. Én olyan motoros vagyok aki mindig tudd, és tudott örülni a meglévõ motorjainak. De számomra a legjobb motor ami volt nekem az a Hayabusa, és itt nem a teljesítményre gondolok. Amire gondolok ha kell akkor egy örült teljesítmény, egy laza túra, és a városban is meg állja a helyét a könnyû motorozáshoz. Csak egy példa akár az ina 5000fordulaton 150km/óra a tudása és semmivel sem több a fogyasztása mint az inának. De még jó, hogy különbözõ emberek vagyunk így mindenkinek NEM kell hogy azonos legyen a véleménye.
Széles utat.
    

Kovacspeter 8195 2013. március 22. 23:15   Válasz erre: 8194
Meg vagy vele elégedve? Milyen az XX után?
    

meszi1100xxx 8194 2013. március 21. 04:42   Válasz erre: 8192
150km teljesítve.....
    

Kovacspeter 8193 2013. március 20. 22:23   Válasz erre: 8190
Pazar!
    

Kovacspeter 8192 2013. március 20. 22:23   Válasz erre: 8189
Hy! Hogy sikerült a motrozás? A jó idõ úgy tûnik adott volt.
    

VVLaci 8191 2013. március 20. 21:20   Válasz erre: 8190
Csinos!!! :-)
    

Billigpeter 8190 2013. március 20. 20:46  
Na, így gondoltam:-)
Vettem egy dimmert, beépítettem, a ledek 1,7 V-nál megszólalnak, gyönyörûen parázslanak. azt b sztam el, hogy arra nem számítottam, hogy a dimmer kimeneti negatívja meg a féklámpa között nincs feszültség, úgyhogy még egy relét be kell építeni, ami kellõ idõben a testet váltogatja, oszt a porbléma megoldódik.
Két vezetéken:-)


    

meszi1100xxx 8189 2013. március 19. 11:18  
Sziasztok
Pécsen verõfényes napsütés, remélem holnap is az lesz és akkor a lovak közé csapunk a haverral. A fekete szörny ugrásra kész ismételten.
    

Kovacspeter 8188 2013. március 17. 17:53   Válasz erre: 8186
Na, akkor indulok, ha nem is hallgatni. ;-) Ma este Puccini Turandot c. operája lesz elõvezetve.
    

Kovacspeter 8187 2013. március 17. 17:51   Válasz erre: 8185
"és a motor hihetetlenül szépen csendesen jár"
Vizes Honda után nem kis dicséret az Inazumának.
Alsóbb sebességtartományokban nem lesz gyengébb az XX-nél, jól van hangolva, áttételezve. Persze nagy tempónál már kiütköznek a lóerõ különbségek, de ez engem nem zavar, nem szoktam gyorsan menni.
    

hacse 8186 2013. március 17. 16:00   Válasz erre: 8183
Mindegy, az igazság úgyis "odaát "van. Hallgassunk inkább zenét! :-))
    

meszi1100xxx 8185 2013. március 17. 14:50   Válasz erre: 8184
Igen úgy nézz ki, de nem baj mert végül is költségmentes vele a motorozás. Remélem!!! Gumik, fékek, lánc, és a motor hihetetlenül szépen csendesen jár. És nem utolsó a küllem sem, hibátlan gyári minden.
    

Kovacspeter 8184 2013. március 17. 12:48   Válasz erre: 8182
Szia!
Köszi szépen!
Végül is megmarad az Inazumád?
    

Kovacspeter 8183 2013. március 17. 12:47   Válasz erre: 8177
Kínaira emlékszem, de majd megnézem a papírját, mert Bannert vettem tavaly, amikor megpusztult az elõzõ.
    

meszi1100xxx 8182 2013. március 15. 19:00   Válasz erre: 8175
Sziasztok
Péter a pasi aki szervizeli a 246000km inazumát a telefonszáma van meg, 06-20-2751-778 Taschner motors service a címe.
    

hacse 8181 2013. március 15. 17:00   Válasz erre: 8179
Igen , többek között rád is, meg néha feltûnik egy egy GSX tulaj itt ott, aztán többet nemigen látjuk-halljuk. Találkozót is szervezünk, évente egyet. Idén lesz a harmadik, ha minden összejön, az idõpont meg a helyszín még függõben van. Úgyhogy ha már ránk találtál, akkor látogasd bátran ezt a fórumot, szívesen látunk itt, csakúgy ,mint a többi márka-és motoros társat. :-))
    

janos41 8180 2013. március 15. 15:42  
Egyébként, 19 éves koromban vettem a mocit, most pedig 25 vagyok. Azóta sok-sok boldog km, 1 év kihagyás és abszolút mûszaki probléma mentesség van mögöttünk :) Szóval eszem ágában sincs megválni tõle.
    

janos41 8179 2013. március 15. 15:31  
Conti Road Attack 2 volt nekem hátul én azt imádtam de igaz h nagyon max 10000 km amit elment. hacse, gondolom itt rám is gondolsz :) örülök, hogy megtaláltam ezt a fórumot és jó tudni, hogy van egy jó kis "típusösszetartás"
    

hacse 8178 2013. március 15. 14:47   Válasz erre: 8175
Én úgy érzékelem, hogy szinte több inazumás bújik meg a "háttérben" Mo-on, mint akiket eddig ismerünk. :-]
    

hacse 8177 2013. március 15. 14:43   Válasz erre: 8174
Most hallottam egy olyan változatot - ezt is szakértõtõl(?) - miszerint a Banner az nem Kínában készül, mert az egy tradicionális osztrák családi vállalkozás, ezért ad a hagyományokra ,meg ilyesmik. Engem már annyira nem is érdekelnek ezek a dolgok , miután európai autó, meg egyéb márkák öltenek formát a "nagy fal" mögötti területen. BMW motorblokkokat gyárt a Loncin, meg Apriliát a Linea, Benellit a Keeway, és mi meg nagy örömmel vásároljuk meg a német meg az olasz motorunkat. Ha az Ausztrál népeknek jó a kínai Skoda ,meg WV, akkor , akkor nem tom....azokat nem ismerem. :o)))
    

Kovacspeter 8176 2013. március 15. 12:38   Válasz erre: 8175
Nincs elérhetõség az adatlapján, csak egy f@szbúk link, de azon meg nem vagyok fent. Légyszi segítsen már vki aki fent van, valami elérhetõség kellene.
    

Kovacspeter 8175 2013. március 15. 12:33  
Mészi gépe: http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/motor/?dr=84478

Viszont a hozzászólásokban írja egy Taschner nevû ember, hogy szervizel egy 246 ezret futott elsõ tulajos gépet. Ennek utána kéne járni.
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22118