18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Suzuki Inazuma 400 750 1200
Következő oldal

Kovacspeter 8174 2013. március 15. 12:02   Válasz erre: 8167
A Banner meg a Varta is Kínában készül már egy ideje, a Yuasából is az olcsóbbik változat asszem Taiwanon.
    

Kovacspeter 8173 2013. március 15. 11:57   Válasz erre: 8171
Szia! Részemrõl sajnos semmi tapasztalat vele. Contiból csak Road Attackot használtam, az elfogyott elölrõl 12 ezer km alatt, ezen sokan csodálkoztak. Úgyhogy olyan soha többet nem lesz. Pedig nem gyilkolom, eddig a Z6 garnitúráim elmentek 25 ezret elöl-hátul, a jelenlegiben 27 ezer van és még van benne egy kevés.
    

janos41 8172 2013. március 14. 17:22  
Egyébként 2006-ban vásároltam az Inazumat, használom is rendesen de akksit még nem cseréltem benne, szóval nem egyedi eset a tartós akksi ennél a vasnál :)
    

janos41 8171 2013. március 14. 17:18  
Sziasztok! Mint sokan mások így én is gumi vásárlás elõtt állok. Continental Contimotion-rõl valakinek valami tapasztalat?
    

Kovacspeter 8170 2013. március 13. 22:18   Válasz erre: 8159
Újonnan? Akkor nagyon jó áron vetted.
    

Kovacspeter 8169 2013. március 13. 22:16  
Peti, gumesz elrakva.
    

Billigpeter 8168 2013. március 13. 13:39   Válasz erre: 8167
A jóisten megteremtette a világot (többen állítják), a többi meg Kínába készült:-)
Nem mondom, hogy sok szerencsét hozzá, mert ez nem szerencse kérdése, inkább csak azt kívánom, hogy sokat legyen használva az élettartama folyamán:-)
    

hacse 8167 2013. március 13. 12:52  
Vettem tegnap akkumulátort a motoromba. A legóccóbb Power(r)oad típusú , kínai márkájút választottam. Utólag elemeztem, amit kivettem a mociból és rádöbbentem ,hogy az is kínai áramforrás volt , több, mint 6.5 évet szolgált( De 2008 tavaszától 2012 õszéig tuti biztos, mer' azóta van nálam az Ina). Nem tom miért cserélte ki az elõzõ gazdája , de valószínûleg" lefutotta" magát az eredeti, és ha figyelembe vesszük, hogy 13. éves a gépem és eredetileg valószínûleg valami faja cucc volt benne , akkor az sem húzta tovább. Összevetve ezt a tényt, meg azt , hogy a gyerekem quadjában is 4 éves volt az ugyanilyen márkájú cucc, amikor eladtam a gépet, és benne volt télen -nyáron , mindenféle gond nélkül indított, valamint meghallgatva az akksiboltos ember tanácsait, megvásároltam e "prémium" terméket 8500 Ft-ért. Garancia ugyanannyi rá , mint általában , 9 hónap. Mondtam ennek a kereskedõnek" humorosan", hogy ha nem úgy teljesít a cucc, ahogy kell ,be fogom vele dobni a kirakata üvegét. :-)) Legyen hozzá szerencsém , vagy ne ? :-I Jó lenne , ha ez is beválna , mert nem szeretek márkanévért fizetni...
    

hacse 8166 2013. március 13. 10:59   Válasz erre: 8160
Van itt jawás ember is. Nekem az MZ örök number one , hiszen az egész fiatalságom Mz-zéssel telt, nem véletlen van meg még most is. Annyi élményt , meg örömöt semmi nem okozott az életemben , mint az MZ-k , meg szerintem nem is fog soha , akármilyen fain gép kerül is a kezeim közé. Az Mz-nél van szebb, jobb, gyorsabb, erõsebb, kényelmesebb, hogy megbízhatóbb van e azt nem tudom, mert nekem soha semmi bajom nem volt egyikkel sem , (megfelelõ, csekély karbantartás mellett), satöbbi, csak ott és azokban az idõkben és helyzetekben az MZ- im voltak velem. A KTM-emrõl majdnem mondhattam és remélem az Inazumáról még mondhatok egyszer hasonlókat. A Jóisten , meg a betelepülõ nagyvállalatok ( hun vannak má' !?) miatt csökkenõ munkanélküliség segítsen minket! :o]
    

hacse 8165 2013. március 13. 10:31   Válasz erre: 8154
Las Vegas Roulette style decor & pimp line. :o))) Magyarul megmondva; fénylik, mint az a szentjánosbogár- leánykollégium, amit végig izélt a fényes p...ájú tücsök. :D Szerintem ez az a kategória , amit az alvó sofõrnek is illik meglátni.
    

szucsizu 8164 2013. március 13. 09:32  
Bpeti-ez igen, ez igazi Fonix feltamadas. Jobban nez ki a vasad, mint ujkoraban! Csak aztan nehogy alacsonyan repulo, villogo azonositatlan targykent definaljanak. :-)

    

Billigpeter 8163 2013. március 13. 08:18   Válasz erre: 8162
kipróbáltam a régi nokiám 6,7V-os töltõjével, faszául mûködik. legegyszerûbb az lenne, ha elé kötnék valami jó nagy ellenállást, meg egy diódát, csak akkor az ellenállást hûteni kéne. így elég lenne egy kétpólusú tolóajtócsatlakozó, mert a helyzetjelzõtõl kapna 6 V-ot folyamatosan, a féktõl meg 12-t, a dióda meg azért kell, hogy ne vesszenek rajta össze:-)
    

VVLaci 8162 2013. március 13. 07:23   Válasz erre: 8156
Én azon gondolkoztam, hogy egy kisebb darabra (kb. 6 LED) kötni helyzetjelzõt és a fékre hagyni az atomvillanást. Akkor nem kell feszültséget osztani és 6V nem biztos, hogy gyújtja a 12 V-os ledeket. A lednél nem lineáris a fénymennyiség, nem igazán szabályozható a feszültséggel úgy, mint az izzó.
    

VVLaci 8161 2013. március 13. 07:19   Válasz erre: 8159
Nem tudsz, mert amíg megiszod, a másik oldalon keletkezik túlfolyási veszteség, mármint ha a veséd jól dolgozik! De a kövektõl megszabadulsz! :-))))))
    

VVLaci 8160 2013. március 13. 07:17   Válasz erre: 8151
Fõleg ha összecsomagolva a pincében hegyel hosszú évekig! :-)))

Úgy tûnik, ez a csapat eléggé MZ párti!
    

Billigpeter 8159 2013. március 13. 00:25   Válasz erre: 8158
A doboz még a megboldogult MaxxpowerM- bõl van (a volt Suzuki szalon Miskolcon), 2009-ben sikerült lealkudni 30e környékére, platnyival. asszem 42 l-es, de még nem próbáltam ki, hogy bele lehet-e hányni 84 sört:-)
    

Kovacspeter 8158 2013. március 13. 00:05   Válasz erre: 8154
Doboz honnan van, mennyié', hány literes?
    

Kovacspeter 8157 2013. március 13. 00:04   Válasz erre: 8152
No igen, a válság egyik legnagyobb vesztese az építõipar, nem lehet egyszerû nektek.
A jelenlegi helyzet úgy szar ahogy van. Tökéletesen el lett baszva az egész dolog 90-ben, részben tudatosan.
Mindkét nagy párt bebizonyította alkalmatlanságát a problémák megoldását illetõen, lehetne sorolni az okokat, a gazdasági-politikai összefonódásoktól elkezdve, de teljesen felesleges. Ekkora romhalmazt eltakarítani, és egy egészséges, új életet megszervezni gyakorlatilag lehetetlen.

    

Billigpeter 8156 2013. március 12. 23:56   Válasz erre: 8155
Egyelõre igen, kellene csinálni egy 12v-6v átalakítót, oszt akkor lehetne helyzetjelzõ is.
    

Kovacspeter 8155 2013. március 12. 23:54   Válasz erre: 8154
Király!
Pótféklámpaként van bekötve?
    

Billigpeter 8154 2013. március 12. 23:41   Válasz erre: 8153
Köszönöm:-)
Íme, egy kis dobozvillamosítás, hogy az ûrbõl is lássák, ha motorozok:-)

    

Kovacspeter 8153 2013. március 12. 23:37   Válasz erre: 8148
Ok, továbbítottam kérésedet, szerintem belefér.
    

Billigpeter 8152 2013. március 12. 23:09   Válasz erre: 8151
Nekem is van MZ-m, így már nem kell, hogy gumicsónakot szerezzek. :-)
Lehet, hogy fellendült az építõipar, de mi nagyon a szélére ültünk, oszt leestünk. Bárkivel beszélek a szakmába, vagy nincs munkája, vagy nem fizették ki (Mi viszont mind a kettõt fel tudjuk mutatni). Nem tudom, hogy lehetünk ennyire balfaszok, hogy miközben dübörög a gazdaság, képesek vagyunk az út szélén éhenhalni.


    

hacse 8151 2013. március 12. 21:07   Válasz erre: 8150
Pedig a gumicsónak fenntartási költségei viszonylag barátiak. Nekem viszont cserélnem sem kell , mert MZ-m az van. :-))
    

VVLaci 8150 2013. március 12. 10:35   Válasz erre: 8149
Egyik barátom most cserélt egy gumicsónakot MZ-re! :-))))
    

hacse 8149 2013. március 12. 10:20   Válasz erre: 8143
Azt hallottam , hogy fellendül az építõipar ! Felemelik a béreket! ...aztán azok meg elszállnak , úgy hogy többet nem is látjuk õket.... :-(
De az a megnyugtató, hogy ez más területen is így alakul .... Már többször mondtam, de most is így gondolom : azt tudjuk, hogy majd mi lesz, de hogy addig mi lesz .... Mer' az élet rövid. Ha eladnám a motort arra már nem kellene költenem. 3-400000-ért talán elvinnék. Motorozni MZ-vel is lehet. Csak vidáman! :-[
    

Billigpeter 8148 2013. március 12. 08:38   Válasz erre: 8147
Ha elrakja április 10-ig, az szerintem belátható idõ(szerintem hamarabb megoldódik, de láttunk már csodákat ebben a gyönyörû iparágban). mindenképpen kell, csak egy kis haladékot kérek. Azt, hogy te vedd meg, azt nem annyira támogatom, mert akármi is történhet, oszt ottmarad a nyakadon a lomom. (tudod a megállapodás: a bankosok nem játszanak tubán, te meg nem adsz kölcsön) :-)))
    

Kovacspeter 8147 2013. március 12. 01:00   Válasz erre: 8145
Hajlanak az elrakatásra belátható idõn belül. Kérték hogy mondjunk egy fix idõpontot ameddig ki lesz fizetve, addig elteszik.
Azt is lehet hogy kifizetem, oszt' majd ha lesz rá keret akkor ideadod az árát.

    

Kovacspeter 8146 2013. március 10. 23:56   Válasz erre: 8145
Ok.
    

Billigpeter 8145 2013. március 10. 23:37   Válasz erre: 8144
Jó, akkor tetesd már el.
köszi
    

Kovacspeter 8144 2013. március 10. 23:30   Válasz erre: 8143
Hy Peti!
Ok. De szerintem el tudom rakatni hónap végéig ha kell.
    

Billigpeter 8143 2013. március 10. 22:59   Válasz erre: 8142
Szia Peti!

szerintem is jó lehet a Bt021, az inkább a bajom, hogy jelenleg nincs rá keret. Volt egy kis rajzolgatós maszekom, de csak hónap végén fogják(?) kifizetni. Ha lesz lé, meg meglesz még a gumi is, akkor majd keresnélek.
Köszönöm, hogy megkérdezted.
    

Kovacspeter 8142 2013. március 10. 22:32  
Billig Peti, megjöttek az árak, sajna a felsõ határon van az ár.

"120/70 ZR17 Continental Race Attack Custom 58W M/C TL motor köpeny ez teljesen új 15.000 Ft (DOT2008 de végig raktárban állt)
A neve ellenére ez inkább túragumi, de két komponenses.

120/70 ZR17 Bridgestone BT021 58W TL ELSÕSZERELT motor köpeny 15.000 Ft"

A Contit sokallom, lehetne olcsóbb mivel régi Dot-os, normális tárolástól függetlenül. A Bt021 jó vételnek tûnik, 100 km ide vagy oda. Vannak ettõl olcsóbbak is, csak azok már viseltesek. És van még bagóért vágott slick, de gondolom nem akarsz gumit cserélni 2000 km múlva.

    

Kovacspeter 8141 2013. március 10. 22:22   Válasz erre: 8139
Köszi, meg fogom nézni. Ha elõbb nem akkor utóbb;-)
    

VVLaci 8140 2013. március 10. 14:05   Válasz erre: 8139
http://youtu.be/OmXTlf-mEsY

http://youtu.be/CXyVp7iw10Q

Nem is a gyengébbik fajtából való! :-)
    

hacse 8139 2013. március 10. 10:33   Válasz erre: 8131
Motorversenyzõ is volt. A nagy szökés , címû 1963-as filmet érdemes megnézni, nem csak e jelenet miatt :

http://www.youtube.com/watch?v=GYrxxkHM9Fw
    

Kovacspeter 8138 2013. március 7. 23:06  
Billig Peti, lenne itt egy új motorról leszedett Bt021-es, kb. 100 km-t futott, pontos ár késõbb lesz, de 10 és 15 e ft között lesz. Vannak mások is, de ez tûnik a legjobb vételnek. A többirõl is írok majd.
    

Kovacspeter 8137 2013. március 7. 23:03   Válasz erre: 8135
Szia Imre! Akkor egyre gondoltunk.
    

Kovacspeter 8136 2013. március 7. 23:01   Válasz erre: 8134
Ez tiszta sor. De nem erre gondoltam hanem annak a kétségeimnek adtam hangot, hogy a gyár kétféle hátsó lánckerékkel-lánccal készítette volna a típust, az áttételezést megváltoztatva, mert ugye akkor változnak a lejjebb leírt értékek.
    

Imre215 8135 2013. március 7. 21:04   Válasz erre: 8133
Szia Peti! A BilligPetitõl kapott információ alapján megrendeltem a láncszettet. Egyébként nekem is eszembe jutott, amit írtál, lehet, hogy az F-es lácméretét is belekeverték. Ja, és megtaláltam az én motorom kézikönyvében is. Elsõ alkalommal nem lapoztam eléggé hátra...
    

VVLaci 8134 2013. március 7. 00:06   Válasz erre: 8133
A lánchosszat a fogaskerekek határozzák meg. Adottak a gyári méretek. Ha növeled a fogaskerekeket, hosszabb lánc kell, ha csökkented, rövidebb.
    

Kovacspeter 8133 2013. március 6. 22:31   Válasz erre: 8127
Szia Imre!
Szerintem kizárt hogy kétféle lánc kell hozzá, eltérõ hátsó lánckerékkel változik az adott sebességhez tartozó fordulatszám, meg a nyomaték a hátsókeréken. Valószínû, hogy másik változat alatt a Gixefre gondoltak.
    

Kovacspeter 8132 2013. március 6. 22:25   Válasz erre: 8126
Ok, holnap kérdezem.
    

Kovacspeter 8131 2013. március 6. 22:25   Válasz erre: 8125
Ez nagyon nagy videó! Azt nem tudtam hogy az autóversenyzésen kívül motorozással is foglalkozott.
    

Billigpeter 8130 2013. március 5. 22:14   Válasz erre: 8129
Igazán nincs mit. Ha kell, át tudom küldeni a manualt.
    

Imre215 8129 2013. március 5. 21:18   Válasz erre: 8128
Köszönöm szépen Peti!
    

Billigpeter 8128 2013. március 5. 20:53   Válasz erre: 8127
Szia Imre!

A service manual szerint az elsõ lánckerék 15 fogas, a hátsó 42, a lánc pedig 112 tagos.
    

Imre215 8127 2013. március 5. 20:03  
Sziasztok! Láncszett csere elõtt áll a motorom (750-es). Utánanézve, az egyik helyen azt mondták, hogy kétféle van, egy rövidebb és egy hosszabb lánccal, illetve ennek megfelelõen eltérõ hátsó lánckerék mérettel. A kézikönyve nem tartalmaz arra vonatkozó adatot, hogy milyen hosszú, vagy hány szembõl álló lánc kell rá. Tud valaki valami okosat mondani e témában?
    

Billigpeter 8126 2013. március 5. 17:30   Válasz erre: 8123
Megköszönném. Egyelõre csak a használt jöhet szóba.
    

hacse 8125 2013. március 5. 10:09  
http://www.youtube.com/watch?v=CXyVp7iw10Q Ez az élet Babolcsai néni!!!!
    

Kovacspeter 8124 2013. március 4. 22:20   Válasz erre: 8118
Hamarosan nem lesz egyszerû bejutni hozzátok a kapun belülre;-)
    

Kovacspeter 8123 2013. március 4. 22:18   Válasz erre: 8115
Szép eredmény az öccá km, ahhoz képest hogy márc. 4. van.
Nézzek vmi gumeszt? Új, vagy használt?
    

VVLaci 8122 2013. március 4. 14:24   Válasz erre: 8117
Majd egyszer valami tábortûz mellett eldanoljuk-gitározzuk! :-))))

    

hacse 8121 2013. március 4. 14:09   Válasz erre: 8118
Viccet félretéve, kezd markáns arca lenni az ebnek.
    

hacse 8120 2013. március 4. 14:08   Válasz erre: 8118
Vetté' egy nagyobb kutyát is? :--)) Ez vigyáz a kicsire ? :o)))
    

VVLaci 8119 2013. március 4. 08:03   Válasz erre: 8118
Nagyon nõ a ház õrzõje! :-))) Már nem az a gurulós kismackó!
    

Billigpeter 8118 2013. március 3. 22:53  
"Na, kezdjél el futni!":-)
    

Billigpeter 8117 2013. március 3. 21:51   Válasz erre: 8112
Nem ismertem személyesen a mûvész urat, de biztos jóbarátok lettünk volna:-)))
    

Billigpeter 8116 2013. március 3. 21:50   Válasz erre: 8113
Én is szívesen hallgatom, különösen menet közben:-)
Mi újság felétek?
    

Billigpeter 8115 2013. március 3. 21:48   Válasz erre: 8114
Köszi szépen:-)
Eddig megvan az elsõ 500 km, úgy tûnik, hogy jó is. Nem nagyon forgattam még 6000 felé, de hát az hatba 140 környéke, és 8 fokba nem is igen kell több:-)))
Küzdök még egy kis olajszivárgással, bár nem tudom, honnan, meg tegnap ráléptem az elejével valamire, oszt szétb@szta az elsõ gumit szövetig:-(


    

Imre215 8114 2013. március 3. 20:53   Válasz erre: 8111
Szép lett a motorod, Peti! :))
    

szucsizu 8113 2013. március 1. 18:54  
Sziasztok Inasok!

BPeter- nagyon pöff-röff lett a moci!!! Örülök, hogy összeállt és menetkész lett a vas!
Az enyémet ma vittük el szezon felkészitésre, csak a szokasos szelep-karbi-gyertya kombo, olaj-olajszuro csere és +talán vezérmûlánc. Meglássuk mennyire van megnyúlva a feszitõ alapján.
Jo volt hallani a hangját, szépen járt mint egy vekker óra. :o))
    

VVLaci 8112 2013. február 28. 22:14   Válasz erre: 8111
"Azért vannak a jóbarátok..." (Máté Péter) :-))))))))))))))))))))))
    

Billigpeter 8111 2013. február 28. 21:17   Válasz erre: 8110
Hát, azért jó esély volt rá, hogy "csonka vágányon" végzi az ételhordó. Ha Imre nem talicskázza elõ azt a blokkot a náciktól potom áron, akkor nemigen lett volna motorozás ebben a szezonban.
De most rettenetesen örülök, hogy nem lett igazam:-)
    

Kovacspeter 8110 2013. február 28. 00:36   Válasz erre: 8103
Szépen passzol a felirat színe a fényezéshez.
A képeket nézve eszembe jut hogy valaki azt mondta pár hónapja: "Gazdasági totálkár."
Akárhogy is nézzük, nem lett igaza;-)))
    

Kovacspeter 8109 2013. február 28. 00:33   Válasz erre: 8096
"csak mostanában sok volt nekem a ún. nehéz(kes) emberekbõl, aztán kéne egy kis nyugalom ,de amúgy minden oké. :-))"

Ezzel én is így vagyok mostanában.
    

VVLaci 8108 2013. február 27. 21:56   Válasz erre: 8105
Mivel a túramotorokon a szögletes doboz dukál, egy 20 l-es marmonkannára gondoltam! :-) ............
    

VVLaci 8107 2013. február 27. 21:54   Válasz erre: 8102
TUDOM HOL LAKSZ!!!!!!!!!!! :-)))))))))))))))))))
    

Billigpeter 8106 2013. február 27. 21:08  
Érdekes gépsárkány, ha ki akarsz tûnni a tömegbõl:-)
http://www.onroad.hu/motor/hirek/1410/
    

Billigpeter 8105 2013. február 27. 21:06   Válasz erre: 8104
Ugye, hogy jobban áll rajta, mint egy ötliteres teszkógazdaságos étolajosflakon?
meg olyan szép színe van. olyan szép sárga, tudja má mire gondolok:-)
    

hacse 8104 2013. február 27. 21:02   Válasz erre: 8103
Tetté' rá tankot? Faja! ;o)))))))) A matrica se rossz...:o))
    

Billigpeter 8103 2013. február 27. 20:41  
Egy kis optikai tuning az ételhordón:
    

Billigpeter 8102 2013. február 27. 20:39   Válasz erre: 8101
Keressél nyugodtan, majd jól elbújok:-)
    

VVLaci 8101 2013. február 27. 20:35   Válasz erre: 8094
Fel a fejjel, jön a tavasz! :-))))

És szükségem lesz a segítségedre is! (hegesztésileg)
    

hacse 8100 2013. február 27. 20:33   Válasz erre: 8094
Má' megen mit nem csináltál? Vagy mit igen? ;D
    

hacse 8099 2013. február 27. 20:32   Válasz erre: 8092
Ja, egyébiránt kezeim közé kaptam nagy hányattatás után a gyertyákat , meg a légszüttyögetõt. A zunokahúgom úgy küldte haza az egyik barátnõjével, mer' most meg nem jön haza pár hétig. Még egyszer köszi Peti!
    

hacse 8098 2013. február 27. 20:18   Válasz erre: 8093
:o))
    

hacse 8097 2013. február 27. 20:15   Válasz erre: 8095
Jó, hogy egyszerûen megoldódott a probléma.
    

hacse 8096 2013. február 27. 20:13   Válasz erre: 8092
Szeva Pítör!

Legalább 5 kérdést tettem fel abban az ímélben , amit a zaladekoros embernek küldtem , miután telefonon megbeszéltük, hogy fogok neki küldeni egy olyan ímélt , amiben a konkrét kérdéseket felteszem.
Elküldtem neki, többek között azt a kérdést is feltéve , hogy jó minõségû pólóval együtt érdekelne elsõsorban az ügylet és ez megoldható e ,és ebben az esetben mennyi a tarifa , majd vártam. Jó egy hét elteltével , mivel nevezett nem méltatott válaszra , elküldtem kb. 10 példányban az emailt ugyanazon, eltéveszthetetlen címre. Ezután kb 2 nap múlva érkezett az a tömör válasz, amit idéztem már a 8061-es hsz-ban. Ennyi, se több se kevesebb. Majd összeszedem a bátorságomat, aztán rákérdezek, mer' úgy néz ki, hogy itt a legolcsóbb, csak mostanában sok volt nekem a ún. nehéz(kes) emberekbõl, aztán kéne egy kis nyugalom ,de amúgy minden oké. :-))
    

Billigpeter 8095 2013. február 27. 18:04  
Asszem megoldódott az alapjárat felakadós történet, a visszahúzó bowden nem volt rendesen megfeszítve, és meghajolva befeszült a tokba. feszítettem rajta, azóta szépen visszacsattan a helyére a pillangószelep.
    

Billigpeter 8094 2013. február 27. 18:00   Válasz erre: 8090
Még szerencse, hogy nem akartam dobozt venni, mostanában egy marék molylepkét sem érdemlek meg:-)
    

Billigpeter 8093 2013. február 27. 17:59   Válasz erre: 8087
Ezért nincsen életbiztosításom, hogy tényleg sírjanak a temetésemen:-)
    

Kovacspeter 8092 2013. február 27. 14:03  
Hello Csabi! Ebben a 2000-2500 ft-os Zaladekoros árban a póló is benne van?
    

Motogirl 8091 2013. február 27. 10:13   Válasz erre: 8089
Maradjunk még csak a pipinél, a disznó stimmel! :)))))))))
    

Motogirl 8090 2013. február 27. 10:13   Válasz erre: 8088
Ki kell érdemelni már a lehetõségét is! :)
    

VVLaci 8089 2013. február 27. 08:02   Válasz erre: 8088
Ez csak a nõi összetartás, már ha van ilyen! :-)

Hogy is van a mondás: Sok tyúk disznót gyõz! :-))))
    

hacse 8088 2013. február 27. 07:49   Válasz erre: 8087
Ha ez valóban így van én nem szeretnék találkozni vele. Félek. Már a nevét sem merem leírni. Én nem tudom mivel bántottam meg. :-/ :o)))

Értem, szóval a doboz nem eladó számomra ....
    

Motogirl 8087 2013. február 26. 22:46   Válasz erre: 8083
Ott tör ketté ahol a legvastagabb vagy! :) Erre a kis idõre kell még a doboz? Csak felesleges pénzkidobás lenne....! :)))))))))

Ismered a mondást? Nem az a lényeg ki halt meg hanem ,hogy mit hagyott ránk! :)
    

VVLaci 8086 2013. február 26. 12:17   Válasz erre: 8085
Ahogy mondod! :-)
    

hacse 8085 2013. február 26. 10:59   Válasz erre: 8084
Az az aranyszívû-gyémántlelkû fajta ? ;o))
    

VVLaci 8084 2013. február 26. 10:02   Válasz erre: 8083
Érdemes is! Évát ismerem, kemény csaj! :-))))
    

hacse 8083 2013. február 26. 09:59   Válasz erre: 8081
Jó, majd vigyázok. :-]
    

hacse 8082 2013. február 26. 09:38   Válasz erre: 8080
Rágyúrtam .... Nem kellett sokat.
    

Motogirl 8081 2013. február 25. 23:54   Válasz erre: 8078
Vigyázz mert összefognak a nõstény ördögök...... , ilyen nyám- nyámot szoktunk reggelizni!:)
    

Motogirl 8080 2013. február 25. 23:53   Válasz erre: 8077
De vicces Márkatárs! Ez veleszületett vagy tanult? :P

    

Motogirl 8079 2013. február 25. 23:52   Válasz erre: 8075
Mi vagyunk az erõsebbik nem, mert Mi tudjuk mondani, hogy NEM!! :)
    

hacse 8078 2013. február 25. 23:03   Válasz erre: 8075
Miben vagytok gyengébbek? Vízilabdázásban ? Metró alagút építésben ? Ezekben én is gyenge vagyok.. :-)))))
    

hacse 8077 2013. február 25. 22:57   Válasz erre: 8074
Bocs. Elhiszem. Az a "Köszi a tanácsot KawaÉvi!" tényleg erõs volt kissé. ehe..hehe.. ;D
    

hacse 8076 2013. február 25. 22:53   Válasz erre: 8073
Még nem ... de ezek után érdemes elgondolkodni a beszervezésén.. :o))
    

KawaÉvi 8075 2013. február 25. 22:28   Válasz erre: 8073
Persze hogy nem...de mi gyengébbek (?) tartsunk össze :-)
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22118