inazuma400 | 17350 | 2019. január 14. 19:15 | Válasz erre: 17349 |
Majd nézelődöm. Vmi kéne, de úgy h ne legyen útba semmiképp se... Ja jól néz ki ez a megoldás, korrektnek is tűnik. Ügyes vagy, biztos megoldod! :) |
cblaci | 17349 | 2019. január 14. 18:57 | Válasz erre: 17347 |
cblaci | 17348 | 2019. január 14. 18:48 | Válasz erre: 17346 |
Messze vagyok én is a motor határainak feszegetésétől, főleg utassal, ha viszont egy elbénázott kanyarban hamarabb leér a bukócső mint a lábtartó, akkor nehezebb összeszedni a motort, mert a lábtartó hajlik, de ha a bukócső betámaszt akkor az kellemetlen pillanatokat okozhat. Egy ilyen élményem volt, szerencsére nem dobott el, de azonnal átalakítottam a kritikus ponton. A lábtartó talán kétszer karcolt a 9 év alatt, de azt se pont úgy akartam. |
inazuma400 | 17347 | 2019. január 13. 23:34 | Válasz erre: 17334 |
Hat én így se látom, egyrészt úgy lett volna jó ha ugyan abból a pozícióbol van fotózva, másrészt meg enis nagyitottam de pixeles, főleg a második fotó.
|
kantorbalu | 17346 | 2019. január 13. 22:44 | Válasz erre: 17344 |
Oh... Laci... én nem döntöm annyira a motort, hogy ez leérjen. Ízirájder vagyok lágy hegyi utakon. Mozduljunk rá erre az Uz völgyre, azt mondom! |
kantorbalu | 17345 | 2019. január 13. 22:39 | Válasz erre: 17342 |
Uraim! Pesti, budai, Pest környéki amatőrök! Itt a kitűnő alkalom, hogy a legjobbtól a legjobbról kapjunk okítást! Engem karburátor, szelepek, vezérlés, lánc szett, ilyesmi érdekel. Karbantartás, szerviz, hasonlók...Komolyan gondoltam a kérdést Hozzád. A vasárnap nekem általában jó szokott lenni. Kellene még 19 ember rajtam kívül?:-)
|
cblaci | 17344 | 2019. január 13. 19:29 | Válasz erre: 17338 |
kokrno | 17343 | 2019. január 13. 15:43 | Válasz erre: 17341 |
Ja, tényleg, igazad van, dúsulna a keverék. Ha erre elvesz az arány megtartása miatt a gázállás ellenére, gyengébbnek érződik a motor.
|
lecso | 17342 | 2019. január 13. 10:10 | Válasz erre: 17340 |
Volt már rá példa. Van egy költsége a dolognak, de 20 fő körül már párezer forintos jelent csak fejenként. Témakör tetszőleges. Az viszont fontos, hogy szinte csak vasárnap a jó.
|
lecso | 17341 | 2019. január 13. 09:26 | Válasz erre: 17323 |
Nem dúsít, hanem szegényít. Kevesebb oxigén-kevesebb benzin, így marad ideális. Te pedig nagyobb gázt húzol. Így marad minden a régiben, nagyobb gázállásnál.
|
kantorbalu | 17340 | 2019. január 12. 22:16 | Válasz erre: 17339 |
Elkészült egy szűk hónapja. Két állás, összenyitható, van hely bütykölni. Frecska Tanárúr! Nem tervezed, hogy indítasz egy esti iskolát amatőröknek, motor tulajdonosoknak, ahol a motor szerelés alapjait tanulhatják meg a kezdők? Szánnék rá némi forintot. Karbi pucolás, szelephézag, vezérműlánc, stb... |
kokrno | 17339 | 2019. január 12. 17:36 | Válasz erre: 17337 |
No, ez már a motor zárt helye lenne, amit írtál, hogy majd megcsinálsz? Az OSB lapokból a térkövön gondolom.
|
kantorbalu | 17338 | 2019. január 12. 17:23 | Válasz erre: 17337 |
Az eredeti szürke “életveszélyes” volt. Ez is hosszú, de mazsola-barát. A jövő nyaram sokkal szabadabb lesz. Menni kellene.... Uz-völgye! Rákattantam! Itthon ne hagyjatok! Majd csúszkálok Utánatok ;-))) Addig elmegyek terep-motorozásra, hátha csöppet felzárkózom. |
kantorbalu | 17337 | 2019. január 12. 17:08 | Válasz erre: 17336 |
Nem ideálisak a fény viszonyok a fotózáshoz, de látszik, Simáék hogy oldották meg. Szerintem ami ennél hosszabb, az már leérhet egy döntött kanyarban.
![]() ![]() |
kantorbalu | 17336 | 2019. január 12. 11:38 | Válasz erre: 17334 |
Majd küldök képet a végeredményről, de köszi! Pocsék fotós vagyok. Iszonyú fontos, hogy ne lógjon ki nagyon, mert én majdnem “körzőztem” a régivel.
|
Kovacspeter | 17335 | 2019. január 12. 10:29 | Válasz erre: 17325 |
12 és 13 között van egy kis szünet vmikor. Jelentkezem |
cblaci | 17334 | 2019. január 12. 10:01 | Válasz erre: 17332 |
inazuma400 | 17332 | 2019. január 11. 22:56 | Válasz erre: 17331 |
Hat ez így nekem nem annyira jön át. A színe más :) még az első kép egész jó, de másodikon nem sok látszik. Leglabbis én nem tudom kivenni.
|
kantorbalu | 17331 | 2019. január 11. 20:54 | Válasz erre: 17329 |
Ilyen volt Ilyen lett Nem tudom látszik-e? A szürke a régi, a fekete az új. ![]() ![]() |
kantorbalu | 17330 | 2019. január 11. 20:43 | Válasz erre: 17329 |
Zugló. Petié szerintem nem olyan, mint az enyém. |
inazuma400 | 17329 | 2019. január 11. 20:34 | Válasz erre: 17326 |
Köszi, ezt jó tudni! Gondolnám rá, de nem akartam megint felhozni, nem vagyok egy Rossi, de azért nem szeretnék a bukócső miatt fikázni, mert leér a kanyarba... Szóval akkor Peti bácsié is át van szabadva? Gondolom ez helyileg Pest mi?
|
inazuma400 | 17328 | 2019. január 11. 20:30 | Válasz erre: 17324 |
Rendben, köszönöm szépen! Akkor ez el dőlt. :)
|
inazuma400 | 17327 | 2019. január 11. 20:28 | Válasz erre: 17321 |
Rendben, köszönöm, nem sürgős, csak akkor enis tudjam h mi a helyzet, nem árt ha van a motoron. :)
|
kantorbalu | 17326 | 2019. január 11. 20:03 | Válasz erre: 17317 |
Én Sima Béláéknál alakíttattam át a régi bukócsövet, mert túl nagy volt és a RILI tréningen leért a gyakorlatok közben. Kisebbre szabták és szinterezték+kaptam egy “egyedi” kapaszkodót is a csomagtartóra az utasnak (sajnos a gyárit nem örököltem meg Csiszitől...). Mindez 25 db ezres volt. Simáékat ajánlom mindenkinek, van ott minden, mint a búcsúban! Én Petitől (Kovács Fater...) kaptam a tippet anno...
|
kantorbalu | 17325 | 2019. január 11. 19:55 | Válasz erre: 17320 |
9-től 16-ig a Fesztivál Színház próbatermében, 12-13 között van egy órám. Láttam, hogy a Gin-tonic sorozatban játszotok a Céggel, de azon a koncerten a zenekar nem játszik, a kórus énekel. Pedig szerettem volna játszani a MAO-val. Sokukkal sokat játszottam már privát, de így egyben nem. Szóval ott vagyok az 1-es portánál |
kokrno | 17324 | 2019. január 11. 19:43 | Válasz erre: 17317 |
Én is írtam a bukócső miatt, de nincsen konkrét vételi szándékom, úgyhogy az én részemről a tiéd lehet.
|
kokrno | 17323 | 2019. január 11. 19:41 | Válasz erre: 17319 |
Gondolom, az injektoros sem tud több oxigénmolekulát varázsolni, mint amennyi rendelkezésre áll. Nem tudom, hogy némi dúsítással tud-e valamennyit csalni az erő érdekében, van-e ilyesmi a programjában, ha érzi, hogy a szokáss fojtószelepálláshoz képest csökken a beszívott levegő mennyisége. Vagy eleve csak elvesz a benzinből, hogy tartsa a normákat.
|
kokrno | 17322 | 2019. január 11. 19:34 | Válasz erre: 17319 |
Injektoros rendszerek szenzorai, és egyebek. https://www.injektor.hu/13-publikus-cikkek/alapok/31-az-ecu-alapinformacioi |
Kovacspeter | 17320 | 2019. január 11. 17:24 | Válasz erre: 17305 |
Balázs, holnap egész nap a Müpában vagyok, bent leszel?
|
Kovacspeter | 17319 | 2019. január 11. 17:22 | Válasz erre: 17292 |
A Holdon sajnos nem, az Apollo-program véget ért mielőtt megszülettem:-) Azonban nyugodt lehetsz kb 3000 méterig nem gyengül, érzetre ugyanúgy megy felfelé, tehát mint a huzat:-) Egyetlen dolgot tapasztaltam, az alapjáratot szeretem az alsó érték körül tartani, (1100) azonban odafönt ez leesett 900-ra, és nem a hideg miatt, de hát ez egy pici mozdulattal korrigálható. Érdekes hogy befecskendezős motorokra mondták akkor páran hogy nem úgy húz, bár a régebbiek azokból is inkább csak fél-injektorosnak számítanak, de volt közöttük modernebb 1190 Adventure is, mondjuk azon csodálkoztam. Nem tudom az újabbak milyenek, ott már úgy van mint az autóknál hogy van beszívott levegő hőmérséklet mérő, meg légtömegmérő? Mert akkor gondolom nem kéne... Frecska Tanár Úr segít nekünk ebben a kérdésben? |
inazuma400 | 17317 | 2019. január 11. 16:12 | Válasz erre: 17307 |
Jimy, ha aki előttem érdeklōdött, már nemtom konkro v Bazsi, és nem kell neki a bukócső, akkor én azt lestoppolnam magamnak, ha jó idők lesznek, majd össze futunk vhol, köszi! :)
|
inazuma400 | 17316 | 2019. január 11. 16:09 | Válasz erre: 17312 |
Ja azt láttam, régi top gear nagyon jó volt, tetszettek azok a tesztek amikor szare húgyé kellett venni nekik autókat, aztán különböző feladatokat csinálni, meg amikor nagyon messzire mentek velük, sokat nevettem, a régit már nem nézem.... Sose lesz már olyan mint volt azzal a 3 "Hülyével" :D
|
desiderus | 17314 | 2019. január 11. 10:01 | Válasz erre: 17313 |
Az irányjelzőnek vissza kell(ene) ugornia középre. Az irányjelzés befejezéséhez pedig be kell nyomni. Első körben próbáld meg WD40-nel megfújni, nekem segített. :-)))))
|
kokrno | 17313 | 2019. január 11. 08:30 |
Hali srácok! Az index hogyan működik rendesen? Elsőre azt sem tudtam, mit csináljak, azt hittem, vissza kell oldalra nyomni, de mindig átnyomtam közép helyett a másik oldalra. Faterom mondt, hogy be kell nyomni az indexet, hogy visszaálljon. De gyárilag visszaugrik középre, vagy kint marad, és megnyomásra ugrik vissza? Kolléga vett egy Hornetet, és megjavította rajta a kart, hogy indexeléskor középre ugorjon. Ő mondta, hogy szinte minden motor így működik. Én viszont nem tudom, hogy a miénknek is középre kell ugrania elhúzás után, vagy csak akkor, amikor benyomjuk?
|
kokrno | 17312 | 2019. január 10. 21:38 | Válasz erre: 17310 |
Elméletileg bármi felmegy majdnem bárhová. Egyszer a TopGear-esek tán Dél-Amerikában mentek magasra , ahol már érezhetően nehezen működtek a gépek. Hiszen már emelkedőn is másképpen megy a gép, mint a síkságon, ennek megfelelően választunk fokozatot, gázt. Közben nem panaszkodunk, hogy nem úgy megy, mint sík terepen. Ha magasban gyengül is a gép, azért mindig rendelkezésre áll annyi teljesítmény, hogy kisebb fokozattal, több gázzal, de felmenjünk. Csak ex-has benyögöm, hogy a 750 Ina a 86 paci helyett már csak lead x magasságban mondjuk 72-t, nem fog megállni, hiszen ennyivel is közlekednek. Meg kevesebbel is. Nem tudom, mi nem menne már akkor, egy Babetta? |
kokrno | 17311 | 2019. január 10. 21:28 | Válasz erre: 17309 |
Diesel elméletileg dúsul, ha nincsen korrekció. A porlasztó a depreszióval benzint szív be az úszóházból. Ha ritkul a levegő, azonos gázállásnál kevesebb benzint is tud beszívni. A régivágású, nem számítógépvezérelt diesel levegőt szív be, utána a gázállásnak megfelelő mennyiségű gázolajat porlaszt be. Ott csak a beszívott levegő ritkul, de az üzemanyag-mennyiség változatlan. |
lecso | 17310 | 2019. január 10. 19:23 | Válasz erre: 17309 |
https://www.youtube.com/watch?v=QvCLvmv0Gig Itt a tag 4700 méteren nem panaszkodott a karbis Hondával... |
jimy_L | 17309 | 2019. január 10. 18:21 | Válasz erre: 17308 |
Vajon, hogy bírná a magasabb, oxigénhiányos környezetet? Ahol már a karbisok is gyengülnek. |
kokrno | 17308 | 2019. január 10. 17:33 | Válasz erre: 17307 |
Láttam az eltévesztett hirdetést, hehe. A teoretikus hidegindításra ugrott be a tényleg diesel motor, hogy az vajon hogyan indulhat hidegben, hűvösben. Valamit talán én is olvastam róla. Abból rémlett, hogy valami munkamotor lett belerakva, ami nem járműbe való, így gyenge, rázkódós, lassú valami. |
jimy_L | 17307 | 2019. január 10. 12:05 | Válasz erre: 17306 |
Ez egy 750-es ina volt, diselnek volt, megadva az üzemanyag. Csak már nincs fent a hirdetés. Olvastam tesztet a royal enfield díseléről. Kösz nem. |
kokrno | 17306 | 2019. január 10. 10:29 | Válasz erre: 17304 |
Nem tudom, hogy a szivattyúmotoros diesel Royal Einfeldek mit művelhetnek. Bár vajmi kevés lehet Európában. Indiában meg nagyrészt meleg van.
|
jimy_L | 17304 | 2019. január 9. 20:15 | Válasz erre: 17303 |
A francba már levette a hirdetést. Pedig, ha ebben a hidegben is jól indult volna, dizel létére, lehet megveszem. |
jimy_L | 17303 | 2019. január 8. 21:49 |
Most látom van ebből dizel is, én vettem eszt a szar benzinest. :))))))))))) https://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/gsx_750_e/suzuki_gsx_750_e_csere_is-13753435 |
lecso | 17302 | 2019. január 8. 21:38 |
Ma szereztem kölcsön egy bika laptopot. Összevágom a székelykői effektet.
|
inazuma400 | 17301 | 2019. január 8. 19:23 | Válasz erre: 17300 |
Elméletileg igen a válasz mindkét dologra, de majd az idő megválaszolja.
|
kokrno | 17300 | 2019. január 8. 19:19 | Válasz erre: 17299 |
Ha becsülettel odatette magát a mester, téged már csak kiszolgál a tank problémamentesen.
|
inazuma400 | 17299 | 2019. január 8. 15:58 | Válasz erre: 17296 |
Hát ez is gondolom attól függ hol tárolják a motort, nalunk a garázsba azért nincs olyan hideg sose h ez megeshessen szerintem.... A cikket most nem olvasom el, mert ez most nagyon sok betű nekem :D meghat ugye 20 éves motorról beszélünk... Lehet h ha új korától lett volna nálam, nem lenne iylen baja.... Meg lehet h a japány levegő se tett jót neki... Passz...
|
jimy_L | 17298 | 2019. január 8. 09:42 | Válasz erre: 17296 |
Eggyik haverom dl 650-es tankjában annyi vízvolt, hogy már azt szívta a szivattyú, nem a benzint. Habár a gép télen nyáron kint állt a szabadban. Eső verte, nap szívta.;))) Szerintem érdemes évente a téli elrakás előtt, leengedni a tankot és kipucolni. Majd újra tölteni, benyával. |
kokrno | 17297 | 2019. január 7. 21:02 | Válasz erre: 17296 |
Ilyesmi kellene ellene kicsiben http://www.trinexus.hu/termek/zemanyag_szuro_vizlevalasztoval_mercyam_10_micro-p9765 |
kokrno | 17296 | 2019. január 7. 20:40 | Válasz erre: 17295 |
Először arra gondoltam, az etanoltartalom miatt. De abban sem szabad víznek lenni. De, ha a benzinbe víz kerül, akkor kiválik, és alulra kerül. Nem tudom, hosszú téli álláskor mennyi plusz pára jut a tankba, de, ha van víz, és esetleg némileg gyűlik is, az egy kis alsó rétegben áll ösze. Ha tényleg az aljuk hajlamos rozsdásodni, az vízre mutathat. Egyik cikkben arra is utaltak, hogy régebben voltak a motoroknak vízgyűjtő kis tartáyuk a beincsap alján, amit üríteni lehetett. A cikk hasznos a vizes tulajdonságokra nézve sima benzinre is, ha kivonjuk az alapvető etanolos dolgokat belőle. http://etanolblog.blogspot.com/2008/09/ellensegunk-viz_6144.html?m=1 |
inazuma400 | 17295 | 2019. január 7. 20:02 | Válasz erre: 17294 |
Nemcsak Suzukik, én meglepődtem h a csavonak mennyi meloja van... Nagyon sok tank rozsdásodik... Pl amit nekem a szerelőm mutatott, már megjavitva, az egy 919es cbr volt....
|
kokrno | 17294 | 2019. január 7. 17:39 |
Más Suzukik is a tankrozsdával küzdenek. Ez is 2001, és ennek az évjáratnak a környékét írtátok ti is problémásnak. https://totalbike.hu/technika/motordoktor/2019/01/07/benzintank_javitas_vagy_csere/ |
fenyooldrider | 17293 | 2019. január 5. 13:37 | Válasz erre: 17292 |
''''''''Kovács Fater """" Ezt megkaptad :-) |
kantorbalu | 17292 | 2019. január 5. 10:24 | Válasz erre: 17291 |
Köszi! Mondjuk Kovács Fater járhatott már az 1200-vel a Holdon is, tuti megoldotta! De hát én nagyon mazsola vagyok Hozzá képest. |
kokrno | 17291 | 2019. január 5. 08:54 | Válasz erre: 17290 |
Beírtam, hogy Grossglockner karburátorral, az elején volt két motoros cikk. Az egyiiben írta is, hogy a karbis kicsit gyengült fent, meg a másikban is írták hozászólásoknál. Meg, hogy háromezer alatt erőtlennek érezte a motort, és sokszor kellett visszakapcsolni alacsony fokozatba. De azért még kisköbcentis gépek is felmennek, az 1200 is fel fog. Az itteni túrás srácok, akik jártak magasban, ők elsőkézből majd megmondják a frankót, én csak "fotelből", másodkézből vettem az infót, hehe |
kantorbalu | 17290 | 2019. január 4. 23:51 |
Én is Buék Mindenkinek! Nyárra Grossglocknert tervezünk. A jó öreg karburátoros 1200 mit szól a 2500 méteres magassághoz? Már ami a keverékképzést illeti. Van ottan elegendő oxigén? Kell számítani valami meglepetésre? |
hacse | 17289 | 2019. január 4. 18:02 |
Boldog és kiegyensúlyozott 2019 - es esztendőt kívánok mindenkinek !
|
cblaci | 17287 | 2019. január 2. 05:56 | Válasz erre: 17286 |
Egy jó tanács, legközelebb felül a gázkarnál old el a húzó toló gázbovdeneket, sokkal kevesebb szívás mint alól kikötni, főleg visszaszerelésnél praktikusabb és azokat sem árt átkezelni. A potméter helyzetét jegyezd fel a házra.
|
fenyooldrider | 17286 | 2019. január 2. 04:59 | Válasz erre: 17284 |
Igen, Kantorbalu jól mondja, kézi alapjárat szaszeráló kézikészülék, igen, gyári! Az állvány azért praktikus, mert karbi tisztítás után fel tudom tölteni benyával, hogy minden ok-e, mert előfordul, hogy valamelyik tűszelep rendetlenkedik ilyenkor, túlfolyik, vagy zárva marad! Így feltöltöm és megspórolok egy esetleges hibát, ami egy plusz karbi ki-be szereléssel jár, ami azért elég szopás! |
kokrno | 17284 | 2019. január 1. 20:32 | Válasz erre: 17283 |
Micsoda infúziós állvány. A bal alsó tekerentyű micsoda? Az a motoron is rajta van? |
fenyooldrider | 17283 | 2019. január 1. 19:29 |
Ezzel kezdtem az évet, (pucera,stb) szükséges rossz letudva:-)
![]() |
lecso | 17282 | 2019. január 1. 18:26 | Válasz erre: 17263 |
Készült bizony, nem is kevés videó. Sok giga, össze kellene szerkeszteni.
|
inazuma400 | 17281 | 2019. január 1. 18:03 | Válasz erre: 17280 |
Tamiya makettek jók, enis csináltam egy nsr 500ast, de nem festettem le, meg nem matricáztam fel, ám se annyira az én világom ez, van egy csomó kész modellem, már nem is tudom őket hova rakni :D
|
kokrno | 17280 | 2019. január 1. 16:48 | Válasz erre: 17279 |
Ezek érdekesek, csak nekem jobban az jön be, ami minél jobban hasonlít az eredetire. Azért összeraktam, jópofa. Makettből is csináltam csoppert. Nekem tetszik mindenféke motorstílus. A mechanikai szemléltetőmodellek jók ebből, amik önmagukért vannak, és megmutatják, mit tudnak kihozni ebből a technikából. De magamnak nem vennék, van sok más dolog, amire kell a pénz. |
inazuma400 | 17279 | 2019. január 1. 15:08 | Válasz erre: 17277 |
Haverommal pont ezt raktuk össze néhány napja, hugatol kapta, mondjuk nekem ez a csopper feeling nem jön át, de van egy régi autó meg egy régi versenyautó ami kéne, de azoknak 16ezer forint darabja sajnos.... Pedig jó cuccok ezek! :)
|
kokrno | 17278 | 2019. január 1. 13:36 | Válasz erre: 17276 |
Nekem is száraz volt a szilveszter. De csak azért, mert utálom az alkoholt, és sohasem iszom, hehe Ez a szerencsém, mert az édességet szeretem, és az abban tanúsított mértékletességemet ismerve , ha szeretném az alkoholt, valami lecsúszott tróger alkesz lennék, ha még élnék. |
kokrno | 17277 | 2019. január 1. 13:31 |
Boldog új évet! Így az évváltást "motorozva" töltöttem, hehe Páromtól kaptam. ![]() |
cblaci | 17276 | 2019. január 1. 10:08 | Válasz erre: 17271 |
Nálam is, sőt volt egy kis bevetés is, de szerencsére javarészt nyugodt volt az ügyelet.
|
cblaci | 17275 | 2019. január 1. 10:05 | Válasz erre: 17269 |
Nem volt rá szükség mert tudta, mint kiderült ismerte a motort a SportMotor oldal galériáiból, ahol van fotóalbum a Nagy-Bihar meghódításáról is. Olyan apró részletre is figyelt, mint pl. a tank felirat, mert először csak egy logó volt aminek a széle egy kicsit felvált a pasztázás miatt, akkor cseréltem feliratra, ami rá lett lakkozva. Használva volt, de megkapott az a motor mindent, az új talaj ezzel is tisztában volt és tudta mit vesz, szerintem jó üzletet csinált.
|
fenyooldrider | 17274 | 2019. január 1. 09:31 |
Mindenkinek boldog, motorozásban gazdag új évet kívánok, legyen olyan az évetek, amilyet szeretnétek!
![]() |
inazuma400 | 17273 | 2019. január 1. 02:28 |
B.U.E.K!!!! Petivel hszére reagálva, én matta vagyok! :D alig bírtam ezeket a sorokat le írni, ha nem lenne helyes írás javító v hogy hívják ez esélytelen lenne XDDDDD |
Kovacspeter | 17271 | 2018. december 31. 19:48 |
Búék! Nálam száraz a szilveszter mert bevetés következik. Igyatok helyttem is. |
Kovacspeter | 17269 | 2018. december 31. 12:40 | Válasz erre: 17265 |
Az új tulajnak nem mondtad hogy a gép 'tudja' a Nagy-Bihart is?:-)
|
Kovacspeter | 17268 | 2018. december 31. 12:36 |
Bosch-ról jut eszembe: Az akkumulátoruk motorkerékpárba. Olyat ne vegyetek. Legutóbbi akkucserekor az akkumulátorosnál volt kétféle noname amit ajánlottak, nevükre nem emlékszem az egyik legyen Csingcsang, a másik Limlom. Kérdeztem hogy más nincs?. Azt mondja van, Yuasa, több mint kétszer annyiért. Na ne már, a kettő között nincs valami, aminek a nevét is ki tudom mondani? Erre azt válaszolta hogy tulajdonképpen van, Bosch, csak ezerpárszáz forinttal drágább a 'Limlom'-nál, de azt semmiképp ne vegyem meg, az már nem az a Bosch... Egyik Inazumás ismerősöm, Laci földije szívott is vele, megvette, beüzemelte ahogy kell, majd mért rajta 11,7 V-ot...A töltést sem vette, így visszavitte gariba, becserélték vmi másra. |
Kovacspeter | 17267 | 2018. december 31. 12:20 | Válasz erre: 17264 |
Jahogy a HT Bosch, értem. A Makita gondolom biztos kiszolgál nyögdíjig.
|
cblaci | 17265 | 2018. december 31. 11:30 | Válasz erre: 17261 |
Bizony van mire emlékezni. Ha tényleg igaz, hogy a végén lepörög az a bizonyos film, ezek a képek biztosan benne lesznek!
![]() ![]() |
jimy_L | 17264 | 2018. december 30. 22:23 | Válasz erre: 17260 |
Háztartási bosch, a züd. Anná nem nehezebb drágábnak lenni.
|
Kovacspeter | 17263 | 2018. december 30. 22:06 | Válasz erre: 17224 |
Tanárúr, jól emlékszem hogy a Transzszékelykő utazásról mintha készült volna valami videó?
|
Kovacspeter | 17261 | 2018. december 30. 22:03 | Válasz erre: 17257 |
Az mindig jó ha van. De hát voltál már a Nagy-Biharon is a keresztnél az Inazumával, súlyban, kezelhetőségben mégiscsak hasonló motor. De van hátra 180/55-ben is TKC, és elől is befér a sárvédőtől:-) |
Kovacspeter | 17260 | 2018. december 30. 22:00 | Válasz erre: 17255 |
Nem semmi hogy egy Makita szerszámgép 5x annyi mint a Bosch. Kemény.
|
jimy_L | 17259 | 2018. december 30. 18:11 | Válasz erre: 17258 |
"Ha most megrendeli INGYENES katalógusunkat, akkor 9999 forintért postázzuk önnek."
|
cblaci | 17258 | 2018. december 30. 17:53 | Válasz erre: 17256 |
Csak számkijelzéssel dolgozok és gagyi dolgokkal nem foglalkozok! Ellenben tudok jó áron kiváló minőségű porszívó készüléket, csak most, csak Neked! Száraz vagy nedves porszívású, akár a kettő együtt, mindez elképesztő teljesítmény mellett, bármekkora gyűjtő tartály, vagy igény szerint annál is nagyobb, beállítható hajlékony fémcső, ultra halk készenléti állapot, kerekes kivitelben (téli-nyári gumi szettel alufelnin), beépített on-off kapcsolóval... stb. Cégem szlogenje: A takarítással többé nem szív, ha Cébé László porszívójával szív! A többit akkor majd szóban :D |
cblaci | 17257 | 2018. december 30. 17:46 | Válasz erre: 17253 |
Nagyon biztató ez a völgy, de úgy gondolom minél hamarabb szereznem kell bukócsövet a Hondára...
|
hacse | 17256 | 2018. december 30. 16:53 | Válasz erre: 17248 |
Ha számkijelzéssel hívsz felveszem , és ha nem eldobható Perkins motoros , műanyag utánzatú hajkiegyenesítő készüléket , vagy hasonló, széles körűen kihasználható terméket kívánsz értékesíteni számomra , akkor nagyon szívesen beszélgetek veled . mindenjókat! :o) |
jimy_L | 17255 | 2018. december 30. 12:31 | Válasz erre: 17240 |
Nem bosch lett, hanem makita 5x annyié. :(( Sose hozza vissza az árát, nagyon ritkán kell, de akkor nagyon. Tök jó idő van, lehet motorkázok egyet, vagy még egyet. ;)) |
inazuma400 | 17254 | 2018. december 29. 22:15 | Válasz erre: 17249 |
Hát vannak olyanok akik ezt csinálják, de én nem vagyok úgy elengedve anyagilag, meg a személyiségem sem olyan, lásd audi, van már újabb, nekem mégis b8 kéne, mert külsőre az tetszik, viszont ugye egy rakás szar.... De nekem attól újabb tényleg nem kéne, és valszeg az Ina cseréje se lenne sürgető ha 750es lenne... Bár ez úgyis sokáig így marad sztem... Majd alakul...
|
Kovacspeter | 17252 | 2018. december 29. 21:20 |
Autós oldal, de hasznos: https://www.injektor.hu/technikai-info/13-publikus-cikkek/alapok/36-az-akkumulator-es-vizsgalata
|
Kovacspeter | 17251 | 2018. december 29. 21:04 | Válasz erre: 17223 |
Az Exide jó áron volt régebben, de ahogy elterjedt, mostanra meg is drágult.
|
Kovacspeter | 17250 | 2018. december 29. 21:02 | Válasz erre: 17217 |
Nekem volt ctx is, nem Yuasa, méretben, paraméterekben ugyanaz, most ytx van. Van taiwani Yuasa is. |