10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Suzuki Inazuma 400 750 1200
Következő oldal

inazuma400 17350 2019. január 14. 19:15   Válasz erre: 17349
Majd nézelődöm. Vmi kéne, de úgy h ne legyen útba semmiképp se...
Ja jól néz ki ez a megoldás, korrektnek is tűnik. Ügyes vagy, biztos megoldod! :)
    

cblaci 17349 2019. január 14. 18:57   Válasz erre: 17347
Ha böngészed a netet találsz megoldást Ricsi, én is képek alapján tervezgetek. A Givi a blokk alatt, a leömlő felfüggesztéséhez találta ki a felfogatást a Hornetnél, ahol ráadásul gumi szilent van, úgyhogy azt is átalakítottam volna, mert az úgy szerintem gyenge. A képek alapján a Heed sokkal jobb, mert az alsó blokktartóhoz rögzíti a csőváz alját, de hogy pontosan hol az sajnos nem látszik a képeken. Vagy hosszabb csavart használ, vagy adaptert, én az utóbbit választottam megerősítve.
Nem lesz egyszerű, de megcsinálom, ez a terv:
    

cblaci 17348 2019. január 14. 18:48   Válasz erre: 17346
Messze vagyok én is a motor határainak feszegetésétől, főleg utassal, ha viszont egy elbénázott kanyarban hamarabb leér a bukócső mint a lábtartó, akkor nehezebb összeszedni a motort, mert a lábtartó hajlik, de ha a bukócső betámaszt akkor az kellemetlen pillanatokat okozhat. Egy ilyen élményem volt, szerencsére nem dobott el, de azonnal átalakítottam a kritikus ponton.
A lábtartó talán kétszer karcolt a 9 év alatt, de azt se pont úgy akartam.
    

inazuma400 17347 2019. január 13. 23:34   Válasz erre: 17334
Hat én így se látom, egyrészt úgy lett volna jó ha ugyan abból a pozícióbol van fotózva, másrészt meg enis nagyitottam de pixeles, főleg a második fotó.
    

kantorbalu 17346 2019. január 13. 22:44   Válasz erre: 17344
Oh... Laci... én nem döntöm annyira a motort, hogy ez leérjen. Ízirájder vagyok lágy hegyi utakon.

Mozduljunk rá erre az Uz völgyre, azt mondom!
    

kantorbalu 17345 2019. január 13. 22:39   Válasz erre: 17342
Uraim! Pesti, budai, Pest környéki amatőrök! Itt a kitűnő alkalom, hogy a legjobbtól a legjobbról kapjunk okítást! Engem karburátor, szelepek, vezérlés, lánc szett, ilyesmi érdekel. Karbantartás, szerviz, hasonlók...Komolyan gondoltam a kérdést Hozzád. A vasárnap nekem általában jó szokott lenni. Kellene még 19 ember rajtam kívül?:-)
    

cblaci 17344 2019. január 13. 19:29   Válasz erre: 17338
Igazából engem is az Uz-völgy gondolata rázott fel a bukócsővel kapcsolatban, persze tavaly is gondoltam rá, de mindenre nem volt idő. Egy csomó minden hiányzott a Hondáról, olyanok amiket az Inazumán megszoktam. Van már töltő kivezetésem, középsztenderem, teljes doboztartó konzolom, viszont hiányzik még a bukócső, láncolajozó, hogy csak a fontosabbakat említsem.

Néztem a képeket és tényleg eléggé kilóg még mindig a bukócsöved, az a lényeg, hogy a lábtartó érjen le elsőnek és figyelni kell azt is hogy az még enged felfelé, amit nem árt rászámolni, ha ebbe a dőlésbe nem szól bele a bukócső akkor nincs mitől félni.
Nem tudom mennyire olvastál vissza de az én bukócsövem is dőléshatáron belülre lógott, ezért az alsó ívből vágtam ki egy keveset. Bandité volt eredetileg, abból lett átalakítva. Előtte utána képem tudok mutatni róla.

A Hondánál addig eljutottam tegnap, hogy az alsó hosszú átmenő blokktartó csavar helyett szereztem egy másik hosszabbat, arra szerkesztettem egy erős adaptert, ami a bukócső alját rögzíti. Innen már könnyebb megtervezni a csövet, mert a felső rögzítési pontok adottak. Majd mutatok képet arról is ha lesz idő foglalkozni vele.
    

kokrno 17343 2019. január 13. 15:43   Válasz erre: 17341
Ja, tényleg, igazad van, dúsulna a keverék. Ha erre elvesz az arány megtartása miatt a gázállás ellenére, gyengébbnek érződik a motor.
    

lecso 17342 2019. január 13. 10:10   Válasz erre: 17340
Volt már rá példa. Van egy költsége a dolognak, de 20 fő körül már párezer forintos jelent csak fejenként. Témakör tetszőleges. Az viszont fontos, hogy szinte csak vasárnap a jó.
    

lecso 17341 2019. január 13. 09:26   Válasz erre: 17323
Nem dúsít, hanem szegényít. Kevesebb oxigén-kevesebb benzin, így marad ideális. Te pedig nagyobb gázt húzol. Így marad minden a régiben, nagyobb gázállásnál.
    

kantorbalu 17340 2019. január 12. 22:16   Válasz erre: 17339
Elkészült egy szűk hónapja. Két állás, összenyitható, van hely bütykölni.

Frecska Tanárúr! Nem tervezed, hogy indítasz egy esti iskolát amatőröknek, motor tulajdonosoknak, ahol a motor szerelés alapjait tanulhatják meg a kezdők? Szánnék rá némi forintot. Karbi pucolás, szelephézag, vezérműlánc, stb...
    

kokrno 17339 2019. január 12. 17:36   Válasz erre: 17337
No, ez már a motor zárt helye lenne, amit írtál, hogy majd megcsinálsz? Az OSB lapokból a térkövön gondolom.
    

kantorbalu 17338 2019. január 12. 17:23   Válasz erre: 17337
Az eredeti szürke “életveszélyes” volt.
Ez is hosszú, de mazsola-barát.

A jövő nyaram sokkal szabadabb lesz. Menni kellene.... Uz-völgye! Rákattantam! Itthon ne hagyjatok! Majd csúszkálok Utánatok ;-)))
Addig elmegyek terep-motorozásra, hátha csöppet felzárkózom.
    

kantorbalu 17337 2019. január 12. 17:08   Válasz erre: 17336
Nem ideálisak a fény viszonyok a fotózáshoz, de látszik, Simáék hogy oldották meg. Szerintem ami ennél hosszabb, az már leérhet egy döntött kanyarban.
    

kantorbalu 17336 2019. január 12. 11:38   Válasz erre: 17334
Majd küldök képet a végeredményről, de köszi! Pocsék fotós vagyok. Iszonyú fontos, hogy ne lógjon ki nagyon, mert én majdnem “körzőztem” a régivel.
    

Kovacspeter 17335 2019. január 12. 10:29   Válasz erre: 17325
12 és 13 között van egy kis szünet vmikor.
Jelentkezem
    

cblaci 17334 2019. január 12. 10:01   Válasz erre: 17332
Megpróbáltam kinagyítani a Balázs képeit, a pixelekkel viszont nem sokat tudok kezdeni. Talán a csatlakozásnál lett rövidebbre vágva a szár, ezáltal közelebb került a blokkhoz és úgy kevésbé lóg ki. Egyébként nem nehéz az Inazumára bukócsövet csinálni, az acélbölcső jó rögzítési alap. Nekem ez a Horneten sokkal bonyolultabb, mert nincs bölcső. Egy Givi-t elvittek előlem, a Heed gyártmány rohadt drága de az tetszik jobban, úgyhogy le fogom gyártani, a terv már kész van. Ma van néhány szabad órám, a felfogatási pontok kialakítását elkezdem, szezonra talán kész lesz.
    

inazuma400 17332 2019. január 11. 22:56   Válasz erre: 17331
Hat ez így nekem nem annyira jön át. A színe más :) még az első kép egész jó, de másodikon nem sok látszik. Leglabbis én nem tudom kivenni.
    

kantorbalu 17331 2019. január 11. 20:54   Válasz erre: 17329
Ilyen volt
Ilyen lett
Nem tudom látszik-e?
A szürke a régi, a fekete az új.
    

kantorbalu 17330 2019. január 11. 20:43   Válasz erre: 17329
Zugló.
Petié szerintem nem olyan, mint az enyém.
    

inazuma400 17329 2019. január 11. 20:34   Válasz erre: 17326
Köszi, ezt jó tudni! Gondolnám rá, de nem akartam megint felhozni, nem vagyok egy Rossi, de azért nem szeretnék a bukócső miatt fikázni, mert leér a kanyarba... Szóval akkor Peti bácsié is át van szabadva? Gondolom ez helyileg Pest mi?
    

inazuma400 17328 2019. január 11. 20:30   Válasz erre: 17324
Rendben, köszönöm szépen! Akkor ez el dőlt. :)
    

inazuma400 17327 2019. január 11. 20:28   Válasz erre: 17321
Rendben, köszönöm, nem sürgős, csak akkor enis tudjam h mi a helyzet, nem árt ha van a motoron. :)
    

kantorbalu 17326 2019. január 11. 20:03   Válasz erre: 17317
Én Sima Béláéknál alakíttattam át a régi bukócsövet, mert túl nagy volt és a RILI tréningen leért a gyakorlatok közben. Kisebbre szabták és szinterezték+kaptam egy “egyedi” kapaszkodót is a csomagtartóra az utasnak (sajnos a gyárit nem örököltem meg Csiszitől...). Mindez 25 db ezres volt. Simáékat ajánlom mindenkinek, van ott minden, mint a búcsúban! Én Petitől (Kovács Fater...) kaptam a tippet anno...
    

kantorbalu 17325 2019. január 11. 19:55   Válasz erre: 17320
9-től 16-ig a Fesztivál Színház próbatermében, 12-13 között van egy órám.
Láttam, hogy a Gin-tonic sorozatban játszotok a Céggel, de azon a koncerten a zenekar nem játszik, a kórus énekel. Pedig szerettem volna játszani a MAO-val. Sokukkal sokat játszottam már privát, de így egyben nem.
Szóval ott vagyok az 1-es portánál
    

kokrno 17324 2019. január 11. 19:43   Válasz erre: 17317
Én is írtam a bukócső miatt, de nincsen konkrét vételi szándékom, úgyhogy az én részemről a tiéd lehet.
    

kokrno 17323 2019. január 11. 19:41   Válasz erre: 17319
Gondolom, az injektoros sem tud több oxigénmolekulát varázsolni, mint amennyi rendelkezésre áll. Nem tudom, hogy némi dúsítással tud-e valamennyit csalni az erő érdekében, van-e ilyesmi a programjában, ha érzi, hogy a szokáss fojtószelepálláshoz képest csökken a beszívott levegő mennyisége. Vagy eleve csak elvesz a benzinből, hogy tartsa a normákat.
    

kokrno 17322 2019. január 11. 19:34   Válasz erre: 17319
Injektoros rendszerek szenzorai, és egyebek.

https://www.injektor.hu/13-publikus-cikkek/alapok/31-az-ecu-alapinformacioi
    

jimy_L 17321 2019. január 11. 18:28   Válasz erre: 17317
Ok!
Megkeresem.
    

Kovacspeter 17320 2019. január 11. 17:24   Válasz erre: 17305
Balázs, holnap egész nap a Müpában vagyok, bent leszel?
    

Kovacspeter 17319 2019. január 11. 17:22   Válasz erre: 17292
A Holdon sajnos nem, az Apollo-program véget ért mielőtt megszülettem:-)
Azonban nyugodt lehetsz kb 3000 méterig nem gyengül, érzetre ugyanúgy megy felfelé, tehát mint a huzat:-) Egyetlen dolgot tapasztaltam, az alapjáratot szeretem az alsó érték körül tartani, (1100) azonban odafönt ez leesett 900-ra, és nem a hideg miatt, de hát ez egy pici mozdulattal korrigálható.
Érdekes hogy befecskendezős motorokra mondták akkor páran hogy nem úgy húz, bár a régebbiek azokból is inkább csak fél-injektorosnak számítanak, de volt közöttük modernebb 1190 Adventure is, mondjuk azon csodálkoztam. Nem tudom az újabbak milyenek, ott már úgy van mint az autóknál hogy van beszívott levegő hőmérséklet mérő, meg légtömegmérő? Mert akkor gondolom nem kéne...
Frecska Tanár Úr segít nekünk ebben a kérdésben?
    

Kovacspeter 17318 2019. január 11. 17:09   Válasz erre: 17302
Hú, az szuper lesz!
    

inazuma400 17317 2019. január 11. 16:12   Válasz erre: 17307
Jimy, ha aki előttem érdeklōdött, már nemtom konkro v Bazsi, és nem kell neki a bukócső, akkor én azt lestoppolnam magamnak, ha jó idők lesznek, majd össze futunk vhol, köszi! :)
    

inazuma400 17316 2019. január 11. 16:09   Válasz erre: 17312
Ja azt láttam, régi top gear nagyon jó volt, tetszettek azok a tesztek amikor szare húgyé kellett venni nekik autókat, aztán különböző feladatokat csinálni, meg amikor nagyon messzire mentek velük, sokat nevettem, a régit már nem nézem.... Sose lesz már olyan mint volt azzal a 3 "Hülyével" :D
    

kokrno 17315 2019. január 11. 11:14   Válasz erre: 17314
Köszi!
    

desiderus 17314 2019. január 11. 10:01   Válasz erre: 17313
Az irányjelzőnek vissza kell(ene) ugornia középre. Az irányjelzés befejezéséhez pedig be kell nyomni. Első körben próbáld meg WD40-nel megfújni, nekem segített. :-)))))
    

kokrno 17313 2019. január 11. 08:30  
Hali srácok! Az index hogyan működik rendesen? Elsőre azt sem tudtam, mit csináljak, azt hittem, vissza kell oldalra nyomni, de mindig átnyomtam közép helyett a másik oldalra. Faterom mondt, hogy be kell nyomni az indexet, hogy visszaálljon. De gyárilag visszaugrik középre, vagy kint marad, és megnyomásra ugrik vissza? Kolléga vett egy Hornetet, és megjavította rajta a kart, hogy indexeléskor középre ugorjon. Ő mondta, hogy szinte minden motor így működik. Én viszont nem tudom, hogy a miénknek is középre kell ugrania elhúzás után, vagy csak akkor, amikor benyomjuk?
    

kokrno 17312 2019. január 10. 21:38   Válasz erre: 17310
Elméletileg bármi felmegy majdnem bárhová. Egyszer a TopGear-esek tán Dél-Amerikában mentek magasra , ahol már érezhetően nehezen működtek a gépek.

Hiszen már emelkedőn is másképpen megy a gép, mint a síkságon, ennek megfelelően választunk fokozatot, gázt. Közben nem panaszkodunk, hogy nem úgy megy, mint sík terepen.
Ha magasban gyengül is a gép, azért mindig rendelkezésre áll annyi teljesítmény, hogy kisebb fokozattal, több gázzal, de felmenjünk. Csak ex-has benyögöm, hogy a 750 Ina a 86 paci helyett már csak lead x magasságban mondjuk 72-t, nem fog megállni, hiszen ennyivel is közlekednek. Meg kevesebbel is.
Nem tudom, mi nem menne már akkor, egy Babetta?
    

kokrno 17311 2019. január 10. 21:28   Válasz erre: 17309
Diesel elméletileg dúsul, ha nincsen korrekció.

A porlasztó a depreszióval benzint szív be az úszóházból. Ha ritkul a levegő, azonos gázállásnál kevesebb benzint is tud beszívni.
A régivágású, nem számítógépvezérelt diesel levegőt szív be, utána a gázállásnak megfelelő mennyiségű gázolajat porlaszt be. Ott csak a beszívott levegő ritkul, de az üzemanyag-mennyiség változatlan.
    

lecso 17310 2019. január 10. 19:23   Válasz erre: 17309
https://www.youtube.com/watch?v=QvCLvmv0Gig

Itt a tag 4700 méteren nem panaszkodott a karbis Hondával...
    

jimy_L 17309 2019. január 10. 18:21   Válasz erre: 17308
Vajon, hogy bírná a magasabb, oxigénhiányos környezetet?
Ahol már a karbisok is gyengülnek.
    

kokrno 17308 2019. január 10. 17:33   Válasz erre: 17307
Láttam az eltévesztett hirdetést, hehe.
A teoretikus hidegindításra ugrott be a tényleg diesel motor, hogy az vajon hogyan indulhat hidegben, hűvösben.
Valamit talán én is olvastam róla. Abból rémlett, hogy valami munkamotor lett belerakva, ami nem járműbe való, így gyenge, rázkódós, lassú valami.
    

jimy_L 17307 2019. január 10. 12:05   Válasz erre: 17306
Ez egy 750-es ina volt, diselnek volt, megadva az üzemanyag.
Csak már nincs fent a hirdetés.

Olvastam tesztet a royal enfield díseléről. Kösz nem.
    

kokrno 17306 2019. január 10. 10:29   Válasz erre: 17304
Nem tudom, hogy a szivattyúmotoros diesel Royal Einfeldek mit művelhetnek. Bár vajmi kevés lehet Európában. Indiában meg nagyrészt meleg van.
    

kantorbalu 17305 2019. január 9. 23:26   Válasz erre: 17302
Azt megnézném!
    

jimy_L 17304 2019. január 9. 20:15   Válasz erre: 17303
A francba már levette a hirdetést. Pedig,
ha ebben a hidegben is jól indult volna,
dizel létére, lehet megveszem.
    

jimy_L 17303 2019. január 8. 21:49  
Most látom van ebből dizel is, én vettem eszt a szar benzinest. :)))))))))))
https://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/gsx_750_e/suzuki_gsx_750_e_csere_is-13753435
    

lecso 17302 2019. január 8. 21:38  
Ma szereztem kölcsön egy bika laptopot. Összevágom a székelykői effektet.
    

inazuma400 17301 2019. január 8. 19:23   Válasz erre: 17300
Elméletileg igen a válasz mindkét dologra, de majd az idő megválaszolja.
    

kokrno 17300 2019. január 8. 19:19   Válasz erre: 17299
Ha becsülettel odatette magát a mester, téged már csak kiszolgál a tank problémamentesen.
    

inazuma400 17299 2019. január 8. 15:58   Válasz erre: 17296
Hát ez is gondolom attól függ hol tárolják a motort, nalunk a garázsba azért nincs olyan hideg sose h ez megeshessen szerintem.... A cikket most nem olvasom el, mert ez most nagyon sok betű nekem :D meghat ugye 20 éves motorról beszélünk... Lehet h ha új korától lett volna nálam, nem lenne iylen baja.... Meg lehet h a japány levegő se tett jót neki... Passz...
    

jimy_L 17298 2019. január 8. 09:42   Válasz erre: 17296
Eggyik haverom dl 650-es tankjában annyi vízvolt, hogy már azt szívta a szivattyú, nem a benzint.
Habár a gép télen nyáron kint állt a szabadban. Eső verte, nap szívta.;)))
Szerintem érdemes évente a téli elrakás előtt, leengedni a tankot és kipucolni. Majd újra tölteni, benyával.
    

kokrno 17297 2019. január 7. 21:02   Válasz erre: 17296
Ilyesmi kellene ellene kicsiben

http://www.trinexus.hu/termek/zemanyag_szuro_vizlevalasztoval_mercyam_10_micro-p9765
    

kokrno 17296 2019. január 7. 20:40   Válasz erre: 17295
Először arra gondoltam, az etanoltartalom miatt. De abban sem szabad víznek lenni. De, ha a benzinbe víz kerül, akkor kiválik, és alulra kerül. Nem tudom, hosszú téli álláskor mennyi plusz pára jut a tankba, de, ha van víz, és esetleg némileg gyűlik is, az egy kis alsó rétegben áll ösze. Ha tényleg az aljuk hajlamos rozsdásodni, az vízre mutathat.
Egyik cikkben arra is utaltak, hogy régebben voltak a motoroknak vízgyűjtő kis tartáyuk a beincsap alján, amit üríteni lehetett.
A cikk hasznos a vizes tulajdonságokra nézve sima benzinre is, ha kivonjuk az alapvető etanolos dolgokat belőle.

http://etanolblog.blogspot.com/2008/09/ellensegunk-viz_6144.html?m=1
    

inazuma400 17295 2019. január 7. 20:02   Válasz erre: 17294
Nemcsak Suzukik, én meglepődtem h a csavonak mennyi meloja van... Nagyon sok tank rozsdásodik... Pl amit nekem a szerelőm mutatott, már megjavitva, az egy 919es cbr volt....
    

kokrno 17294 2019. január 7. 17:39  
Más Suzukik is a tankrozsdával küzdenek. Ez is 2001, és ennek az évjáratnak a környékét írtátok ti is problémásnak.

https://totalbike.hu/technika/motordoktor/2019/01/07/benzintank_javitas_vagy_csere/
    

fenyooldrider 17293 2019. január 5. 13:37   Válasz erre: 17292
''''''''Kovács Fater """"
Ezt megkaptad :-)
    

kantorbalu 17292 2019. január 5. 10:24   Válasz erre: 17291
Köszi!
Mondjuk Kovács Fater járhatott már az 1200-vel a Holdon is, tuti megoldotta! De hát én nagyon mazsola vagyok Hozzá képest.
    

kokrno 17291 2019. január 5. 08:54   Válasz erre: 17290
Beírtam, hogy Grossglockner karburátorral, az elején volt két motoros cikk. Az egyiiben írta is, hogy a karbis kicsit gyengült fent, meg a másikban is írták hozászólásoknál. Meg, hogy háromezer alatt erőtlennek érezte a motort, és sokszor kellett visszakapcsolni alacsony fokozatba. De azért még kisköbcentis gépek is felmennek, az 1200 is fel fog.
Az itteni túrás srácok, akik jártak magasban, ők elsőkézből majd megmondják a frankót, én csak "fotelből", másodkézből vettem az infót, hehe
    

kantorbalu 17290 2019. január 4. 23:51  
Én is Buék Mindenkinek!

Nyárra Grossglocknert tervezünk. A jó öreg karburátoros 1200 mit szól a 2500 méteres magassághoz? Már ami a keverékképzést illeti. Van ottan elegendő oxigén? Kell számítani valami meglepetésre?
    

hacse 17289 2019. január 4. 18:02  
Boldog és kiegyensúlyozott 2019 - es esztendőt kívánok mindenkinek !
    

KTib962 17288 2019. január 2. 09:19   Válasz erre: 17286
De jó, hogy nem IKEA-s motorom van :-)
    

cblaci 17287 2019. január 2. 05:56   Válasz erre: 17286
Egy jó tanács, legközelebb felül a gázkarnál old el a húzó toló gázbovdeneket, sokkal kevesebb szívás mint alól kikötni, főleg visszaszerelésnél praktikusabb és azokat sem árt átkezelni. A potméter helyzetét jegyezd fel a házra.
    

fenyooldrider 17286 2019. január 2. 04:59   Válasz erre: 17284
Igen, Kantorbalu jól mondja, kézi alapjárat szaszeráló kézikészülék, igen, gyári!
Az állvány azért praktikus, mert karbi tisztítás után fel tudom tölteni benyával, hogy minden ok-e, mert előfordul, hogy valamelyik tűszelep rendetlenkedik ilyenkor, túlfolyik, vagy zárva marad!
Így feltöltöm és megspórolok egy esetleges hibát, ami egy plusz karbi ki-be szereléssel jár, ami azért elég szopás!
    

kantorbalu 17285 2019. január 1. 21:12   Válasz erre: 17284
Alapjárat:-)
    

kokrno 17284 2019. január 1. 20:32   Válasz erre: 17283
Micsoda infúziós állvány.
A bal alsó tekerentyű micsoda? Az a motoron is rajta van?
    

fenyooldrider 17283 2019. január 1. 19:29  
Ezzel kezdtem az évet, (pucera,stb) szükséges rossz letudva:-)
    

lecso 17282 2019. január 1. 18:26   Válasz erre: 17263
Készült bizony, nem is kevés videó. Sok giga, össze kellene szerkeszteni.
    

inazuma400 17281 2019. január 1. 18:03   Válasz erre: 17280
Tamiya makettek jók, enis csináltam egy nsr 500ast, de nem festettem le, meg nem matricáztam fel, ám se annyira az én világom ez, van egy csomó kész modellem, már nem is tudom őket hova rakni :D
    

kokrno 17280 2019. január 1. 16:48   Válasz erre: 17279
Ezek érdekesek, csak nekem jobban az jön be, ami minél jobban hasonlít az eredetire. Azért összeraktam, jópofa. Makettből is csináltam csoppert. Nekem tetszik mindenféke motorstílus.
A mechanikai szemléltetőmodellek jók ebből, amik önmagukért vannak, és megmutatják, mit tudnak kihozni ebből a technikából. De magamnak nem vennék, van sok más dolog, amire kell a pénz.
    

inazuma400 17279 2019. január 1. 15:08   Válasz erre: 17277
Haverommal pont ezt raktuk össze néhány napja, hugatol kapta, mondjuk nekem ez a csopper feeling nem jön át, de van egy régi autó meg egy régi versenyautó ami kéne, de azoknak 16ezer forint darabja sajnos.... Pedig jó cuccok ezek! :)
    

kokrno 17278 2019. január 1. 13:36   Válasz erre: 17276
Nekem is száraz volt a szilveszter.

De csak azért, mert utálom az alkoholt, és sohasem iszom, hehe

Ez a szerencsém, mert az édességet szeretem, és az abban tanúsított mértékletességemet ismerve , ha szeretném az alkoholt, valami lecsúszott tróger alkesz lennék, ha még élnék.
    

kokrno 17277 2019. január 1. 13:31  
Boldog új évet!

Így az évváltást "motorozva" töltöttem, hehe Páromtól kaptam.
    

cblaci 17276 2019. január 1. 10:08   Válasz erre: 17271
Nálam is, sőt volt egy kis bevetés is, de szerencsére javarészt nyugodt volt az ügyelet.
    

cblaci 17275 2019. január 1. 10:05   Válasz erre: 17269
Nem volt rá szükség mert tudta, mint kiderült ismerte a motort a SportMotor oldal galériáiból, ahol van fotóalbum a Nagy-Bihar meghódításáról is. Olyan apró részletre is figyelt, mint pl. a tank felirat, mert először csak egy logó volt aminek a széle egy kicsit felvált a pasztázás miatt, akkor cseréltem feliratra, ami rá lett lakkozva. Használva volt, de megkapott az a motor mindent, az új talaj ezzel is tisztában volt és tudta mit vesz, szerintem jó üzletet csinált.
    

fenyooldrider 17274 2019. január 1. 09:31  
Mindenkinek boldog, motorozásban gazdag új évet kívánok, legyen olyan az évetek, amilyet szeretnétek!
    

inazuma400 17273 2019. január 1. 02:28  
B.U.E.K!!!!
Petivel hszére reagálva, én matta vagyok! :D alig bírtam ezeket a sorokat le írni, ha nem lenne helyes írás javító v hogy hívják ez esélytelen lenne XDDDDD
    

Kovacspeter 17272 2018. december 31. 19:49   Válasz erre: 17271

    

Kovacspeter 17271 2018. december 31. 19:48  
Búék!
Nálam száraz a szilveszter mert bevetés következik. Igyatok helyttem is.
    

jimy_L 17270 2018. december 31. 16:07   Válasz erre: 17265
Ide mán sárkányröpülő köll, nem motor.
    

Kovacspeter 17269 2018. december 31. 12:40   Válasz erre: 17265
Az új tulajnak nem mondtad hogy a gép 'tudja' a Nagy-Bihart is?:-)
    

Kovacspeter 17268 2018. december 31. 12:36  
Bosch-ról jut eszembe: Az akkumulátoruk motorkerékpárba. Olyat ne vegyetek.
Legutóbbi akkucserekor az akkumulátorosnál volt kétféle noname amit ajánlottak, nevükre nem emlékszem az egyik legyen Csingcsang, a másik Limlom. Kérdeztem hogy más nincs?. Azt mondja van, Yuasa, több mint kétszer annyiért.
Na ne már, a kettő között nincs valami, aminek a nevét is ki tudom mondani? Erre azt válaszolta hogy tulajdonképpen van, Bosch, csak ezerpárszáz forinttal drágább a 'Limlom'-nál, de azt semmiképp ne vegyem meg, az már nem az a Bosch...
Egyik Inazumás ismerősöm, Laci földije szívott is vele, megvette, beüzemelte ahogy kell, majd mért rajta 11,7 V-ot...A töltést sem vette, így visszavitte gariba, becserélték vmi másra.
    

Kovacspeter 17267 2018. december 31. 12:20   Válasz erre: 17264
Jahogy a HT Bosch, értem. A Makita gondolom biztos kiszolgál nyögdíjig.
    

cblaci 17266 2018. december 31. 11:34  
Mindenkinek Boldog Új Évet Kívánok!
    

cblaci 17265 2018. december 31. 11:30   Válasz erre: 17261
Bizony van mire emlékezni. Ha tényleg igaz, hogy a végén lepörög az a bizonyos film, ezek a képek biztosan benne lesznek!
    

jimy_L 17264 2018. december 30. 22:23   Válasz erre: 17260
Háztartási bosch, a züd. Anná nem nehezebb drágábnak lenni.
    

Kovacspeter 17263 2018. december 30. 22:06   Válasz erre: 17224
Tanárúr, jól emlékszem hogy a Transzszékelykő utazásról mintha készült volna valami videó?
    

Kovacspeter 17262 2018. december 30. 22:04   Válasz erre: 17261
A 120/70
    

Kovacspeter 17261 2018. december 30. 22:03   Válasz erre: 17257
Az mindig jó ha van. De hát voltál már a Nagy-Biharon is a keresztnél az Inazumával, súlyban, kezelhetőségben mégiscsak hasonló motor.
De van hátra 180/55-ben is TKC, és elől is befér a sárvédőtől:-)
    

Kovacspeter 17260 2018. december 30. 22:00   Válasz erre: 17255
Nem semmi hogy egy Makita szerszámgép 5x annyi mint a Bosch. Kemény.
    

jimy_L 17259 2018. december 30. 18:11   Válasz erre: 17258
"Ha most megrendeli INGYENES katalógusunkat, akkor 9999 forintért postázzuk önnek."
    

cblaci 17258 2018. december 30. 17:53   Válasz erre: 17256
Csak számkijelzéssel dolgozok és gagyi dolgokkal nem foglalkozok!
Ellenben tudok jó áron kiváló minőségű porszívó készüléket, csak most, csak Neked! Száraz vagy nedves porszívású, akár a kettő együtt, mindez elképesztő teljesítmény mellett, bármekkora gyűjtő tartály, vagy igény szerint annál is nagyobb, beállítható hajlékony fémcső, ultra halk készenléti állapot, kerekes kivitelben (téli-nyári gumi szettel alufelnin), beépített on-off kapcsolóval... stb.
Cégem szlogenje: A takarítással többé nem szív, ha Cébé László porszívójával szív!
A többit akkor majd szóban :D
    

cblaci 17257 2018. december 30. 17:46   Válasz erre: 17253
Nagyon biztató ez a völgy, de úgy gondolom minél hamarabb szereznem kell bukócsövet a Hondára...
    

hacse 17256 2018. december 30. 16:53   Válasz erre: 17248
Ha számkijelzéssel hívsz felveszem , és ha nem eldobható Perkins motoros , műanyag utánzatú hajkiegyenesítő készüléket , vagy hasonló, széles körűen kihasználható terméket kívánsz értékesíteni számomra , akkor nagyon szívesen beszélgetek veled .
mindenjókat! :o)
    

jimy_L 17255 2018. december 30. 12:31   Válasz erre: 17240
Nem bosch lett, hanem makita 5x annyié. :(( Sose hozza vissza az árát, nagyon ritkán kell, de akkor nagyon.

Tök jó idő van, lehet motorkázok egyet, vagy még egyet. ;))
    

inazuma400 17254 2018. december 29. 22:15   Válasz erre: 17249
Hát vannak olyanok akik ezt csinálják, de én nem vagyok úgy elengedve anyagilag, meg a személyiségem sem olyan, lásd audi, van már újabb, nekem mégis b8 kéne, mert külsőre az tetszik, viszont ugye egy rakás szar.... De nekem attól újabb tényleg nem kéne, és valszeg az Ina cseréje se lenne sürgető ha 750es lenne... Bár ez úgyis sokáig így marad sztem... Majd alakul...
    

Kovacspeter 17253 2018. december 29. 21:25  
https://www.geocaching.hu/caches.geo?id=2618
    

Kovacspeter 17252 2018. december 29. 21:20  
Autós oldal, de hasznos: https://www.injektor.hu/technikai-info/13-publikus-cikkek/alapok/36-az-akkumulator-es-vizsgalata
    

Kovacspeter 17251 2018. december 29. 21:04   Válasz erre: 17223
Az Exide jó áron volt régebben, de ahogy elterjedt, mostanra meg is drágult.
    

Kovacspeter 17250 2018. december 29. 21:02   Válasz erre: 17217
Nekem volt ctx is, nem Yuasa, méretben, paraméterekben ugyanaz, most ytx van.
Van taiwani Yuasa is.
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22119
5 622 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők