10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Suzuki Inazuma 400 750 1200
Következő oldal

cblaci 16245 2018. november 1. 20:41   Válasz erre: 16244
Ez a bérmotor dolog nem is olyan rossz. Ha bizonytalan az ember motorválasztás terén akkor egy bérmotor jó lehet arra, hogy ne egy nagyobb kiadás után jöjjön rá, hogy mégse jó lóra tett. Olyan 12ezres napi díja van, annyit bőven megér, még ha le kell tenni valamennyi kaukciót akkor is. Persze erre csak a bizonytalanoknak van szüksége, én biztosra mentem :-)
    

inazuma400 16244 2018. november 1. 19:24   Válasz erre: 16242
Ja, eshat ott a lényeg a hozzászolasban amit belinkeltel, az utolsó mondat. Az 50km meg a rutintalansag. Azért a Bandittal jóval többet mentem, így volt időm jobban kitapasztalni meg hozzászokni, meg hát ugye az inaba is gyűltek a km terek közben. De az tényleg furcsa még mindig az Ina után h olyan magason kell ülni a Bandin is.
    

inazuma400 16243 2018. november 1. 19:19   Válasz erre: 16242
Jaaa várjál már tudom, de ezt tökre elfelejtettem :D az első nagy túrán 2 éve, az egy bérmotor volt, haverom azzal jött, én meg el kértem kipróbálni, és tényleg nem tetszett, és valóban szarok voltak rajta a gumik is, csuszkalt a hátulja... Persze az igazsághoz az is hozzá tartozik h azt azért nem húztam tiltasig egyesbe, mert a 600as Bandit igen, és azért tizenegyketezres fordulaton elég vaddisznó volt :D de tényleg nem voltam elajulva a hornettol, persze nem is parasztkodtam vele, de ez volt az első alkalom h rendelkezem némi rutinnal, és azt hittem h rá ülök egy 600asra h azon majd lefosom a lábam meg h mennyire 6x erősebb lesz a 400ashoz képest, ehhez képest azt tapasztaltam h nagyon barátságos motor ha nem forgatja az ember, és tényleg az sem tetszett h olyan magason ülök, leglabbis az Inahoz képest, az inat sokkal jobban lehet érezni kanyarban szerintem. De tényleg úgy van h az ember minnel többet motorozik annál inkább jön rá h mennyire nem tud, mert a 400asba amúgy az a jó h el lehet lőni neki büntetlenül, egy 600assal nem merném megcsinálni.... Még :D
Nah de vegszora, tényleg teljesen elfelejtettem ezt a sztoryt, igazad votl bocsánat! Jobban emlékszem arra amit leirtam mint amit én aki át éltem :D csak amikor írtad h elkertem haverom hornetjet elkezdtem pörgetni h dehát nincs is az ismeretségi körömben senkinek :D dehat ez is az bizonyítja h tényleg nem hagyott bennem semmi nyomot..
    

cblaci 16242 2018. november 1. 19:00   Válasz erre: 16241
Akkor két inazuma400 nevű felhasználó írogat erre a fórumra, vagy nekem vannak szövegértési problémáim :-)

inazuma400 14419-es hozzászólás 2017. szeptember 2, 20:13
"Hat én nemtom. Nem akarok bele szólni, meg nem is értem hozzá... Merthogy olyan emberek elírták akik ezzel foglalkoznak és értenek hozzá h a hornet az egy jó motor, és papíron jobb mint az Ina, legalábbis itt főként most csak a futóműre térnék ki... De én amikor mentem a 600zassal nem voltam tőle elajulva... Az Ina sokkal jobban feküdt, az kéri h fektessék... Mondjuk a horneten szar gumik voltak... Meg persze arról sincs foglalmam se h milyen lehet egy 750es ina, de gondolom ugyan olyan jó mint a 400zas csak jobban megy.... Meg itt most 900zas hornetről van szó.... De akkor is, én nem is értem h hogy lehet inarol hornetre ülni, pedig én aztán tényleg meg voltam hallva azért a motortért! Persze ez lehet az én rutintalansagom is, meg az h kb 50km mentem vele és annyi..."
    

inazuma400 16241 2018. november 1. 18:38   Válasz erre: 16240
Ahha, gyanús volt már az előző kommented is, de mostmà tuti nem rólam van szó :D sose mentem hornettel :D haveromnak amikor Banditot vettem akkor iszonyat szarul fordult de tisztában voltam vele h a guminyomas miatt, és én olyat sose állítottam még a banditrol se h túl nagy fordulaton jön meg az erő, de az utóbbi állítás határozottan igaz a kicsi inara, de ezen sem lepődöm meg a kis ccm sor4 sajátosság. Plussz én azt vallottam h utcára bőven elég a 80 le mindenre, meg azt ki is kell tudni motorozni, pedig egy 6 kilós 100 lovas nakedet is kevesen tudnák kimotorozni... Szóval tuti keversz vkivel :)
Igen a vfr dög nehéz, ezzel enis tisztában vagyok, és féltem/félek is tőle, de egyszer muszáj kipróbálnom a v4et, még az igazi a fajtából :D "a triple meg..." segítek, tökéletes, ezt a szót kerested! :))
    

cblaci 16240 2018. november 1. 17:40   Válasz erre: 16239
Akkor segítek, valamelyik haverodét próbáltad ki, de csalódás volt mert nem úgy kanyarodott ahogy szeretted volna és túl nagy fordulaton jött meg az erő is... majd azzal fejezted be, hogy szarrá kopott gumi volt rajta. Akkor nem mondtam de most mondom, ha valami szar azt csak a szarhoz lehet hasonlítani, megfelelő összehasonlítási alap csak jó műszaki állapotú motor lehet. Egyébként a viffer egy remekmű, de nehéz, a triple meg... de inkább nem folyok bele, ha az tetszik akkor legyen hozzá szerencséd ;-)
    

inazuma400 16239 2018. november 1. 17:09   Válasz erre: 16238
Az jó mert én már nem emlékszem! :D mindig hornet buzi voltam, de mára már kikopott belőlem... Meg a 600as sornegyeknek se vagyok már elkötelezett híve, tudom h a kawa alatt is botfutomu van mint a Honda alatt, de most nem ez a lényeg, hanem h kéne ideiglenes egy erősebb olcsó motor, és a kawara mindig gerjedtem, meg hát ugye fent van a listán az örökzöld, a viffer, de az jövőre esélytelen, ezért gondoltam a kawara, viszont a végleges Motort tényleg a street tripleben látom :)
Érdemes elgondolkodnom azon írtál. Mmimt a szerviz költségeken.
    

cblaci 16238 2018. november 1. 16:47   Válasz erre: 16237
Azért meglepő a kérdésed mert emlékszem milyen véleményed volt a 600-as Hornet-el kapcsolatban, ami szinte ugyanazt tudja menetteljesítményben mint a 600-as ZZR, csak az utóbbin még ráadásul van vagy 6 lapméter műanyag borítás is...
Azt javaslom aludj még rá egyet, nem akarsz te repedezett idomokat javítani és elöregedett karburátorokkal kínlódni, amelyeket amúgy is nehéz belőni egy vélhetően már jó néhányszor szétforgatott motorblokkhoz. Ne azt nézd hogy olcsó! Inkább azt lásd, hogy miért olcsó! Azért mert lejárt az idejük, hidd el az ilyen olcsó gépek szoktak csak igazán költségesek lenni.
    

inazuma400 16237 2018. november 1. 12:19  
Szerintetek érdemes még Kawasaki zzr 600 D t venni? Elég olcsón mennek szóval elgondolkodtam rajta h esetleg jövőre kéne venni ha úgy jön össze... Úgyhogy most kérdezősködöm mindenféle, hátha itt is van vkinek tapasztalata vele, v van a környezetében stb...
    

gezasz 16236 2018. október 31. 12:06  
y
    

inazuma400 16235 2018. október 28. 12:19   Válasz erre: 16234
Hát majd kiderul, de ez nem az a típus amúgy.
    

jimy_L 16234 2018. október 24. 12:29   Válasz erre: 16228
Remélem a 4százasé is ilyen.
    

jimy_L 16233 2018. október 24. 09:18   Válasz erre: 16214
Nálam a tárolás több módon is szóba jöhet. Viszont csak hóban, jégben nem megyek vele, így csak letakarva pihen fedett helyen, a fűtött lakásda meg nehézkes lenne be vinni. Ha meg nem használom, akkor hetente egyszer úgy is beröffentem, hadpöfögjön kicsit.
    

inazuma400 16232 2018. október 23. 22:17   Válasz erre: 16230
Rendben, köszönöm, majd kiderül. Bár még nemtom pontosan melyik nap fogom leszedni, lehet h csak hétvégén... De írok mindenképp ha lent van :)
    

inazuma400 16231 2018. október 23. 21:52   Válasz erre: 16229
Úgy tudom a csap vákumos szóval nemtom elzarni, a gumipogacsakra emlékszem amik a vázon vannak, mert az egyik kiesett gyertya cserenel.
Üresen fog vissza kerülni a tank, el kell küldenem megcsináltatni a belsejét a rozsda miatt.
    

cblaci 16230 2018. október 23. 18:14   Válasz erre: 16228
A látható dolgokat leírták előttem, van viszont még két fontos dolog ami csak akkor látszik ha felhajtod a tankot. Az egyik egy túlfolyó cső, amit ki is húzhatsz a tankkal együtt, de akkor jegyezd meg hol volt levezetve, én inkább az Y elágazó alsó csonkjáról húztam le a csövet mielőtt levettem a tankot. A másik a benzinszint mérő csatlakozója, ezt könnyen megtalálod mert a tank hátsó vége alatt van a vázon, van rajta egy pöcök amit meg kell nyomni ahhoz, hogy szét tudd húzni. Apró figyelmesség ha a tank kormány felőli része alá teszel egy kis rongyot, úgy nem cseszed le a festéket a vázról és a tank elülső éléről sem amikor megemeled a tank végét és mozgatod. Egyébként ha megemeled és lámpával alá világítasz akkor látni fogod amiket leírtam, azt viszont nem tudom van-e eltérés a 400-as nál, ha van is nem sok lehet.
    

kantorbalu 16229 2018. október 23. 16:15   Válasz erre: 16228
Két csavar az ülés elejénél. Azokat ki. Gumi alátéteket zsebre vágni. Benzincsap elzár. Kis kereszt hornyos srófhúzóval a benzin csövet (bilincs) leszedni. Tankot kb 45 fokos szögben emelni és húzni hátra. Két kis gumi pogácsa marad a vázon, tedd el, ne vesszen el!
Nekem a vissza tevés mindig nehezebb, amíg bele találok a két kampóval azokba a “csapokba”, főleg, ha tele a tank...
    

inazuma400 16228 2018. október 23. 15:39   Válasz erre: 16214
Hat én úgy h előtte megcsináltatom a tankot, a leszedesehez kéne egy kis segítség, a múltkor már próbáltam gyertya cserenel, de nem sikerült, így végül csak fel hajtottam és úgy bénáztam... Az addig oké h fogja 1 v 2 csavar a vázhoz, de alul hogy néz ki a dolog, benzincső stb... ? Nem akarok semmit elszakitani v eltörni rajta....
    

inazuma400 16227 2018. október 23. 15:28   Válasz erre: 16214
XDDDDD
    

cblaci 16226 2018. október 23. 13:02   Válasz erre: 16218
Kedvem az volna hozzá, de majd egyeztetünk még addig.
    

cblaci 16225 2018. október 23. 13:01   Válasz erre: 16219
Az üdítőjük jó volt, sokat megittam belőle kisdobos koromban, így még az is lehet hogy a fékbetétük is jó. Az viszont már nem biztos hogy vinné a fogam, bár még gyári az összes, igaz felül az egyik egy kicsit befelé áll, de a használati értékét ez nem befolyásolja és csak akkor látszik ha bénán vicsorgok. Visszatérve a betétre, lehet csak áztatni kell egy kicsit aztán már le is lehet szopkodni a vasig... szóval én hiszek Jimynek, az a gyártó aki egyszer már jó üdítőt csinált az érthet a fékbetétekhez is.
    

cblaci 16224 2018. október 23. 12:55   Válasz erre: 16217
Hasonlóan járok el én is, de idén már nem kell azon agyalnom, hogy leeresszem a karbit vagy nem. Az akksit én biztos nem szedem ki mert nem egyszerű, konkrétan azt a részét elba..ta a Honda, szerintem vendég tervezőkre bízták a Ducatitól... eddig kétszer vettem ki, egyszer amikor a riasztót építettem be, egyszer meg amikor a szivar aljzatot, mindkét műveletnél az akksi ki-be szerelés vette el a legtöbb időt, ezért a szivar aljzat úgy van kialakítva, hogy visszatölthető rajta keresztül az akksi. Ezt egyébként én találtam ki és "kétirányú feszültség jövés-menés"-nek neveztem el, de még nem szabadalmaztattam.
    

Kovacspeter 16223 2018. október 22. 22:52   Válasz erre: 16217
"Bármikor előbukkan a napocska, máris előkapom egy körre:-)!"
Én is ezt mondom mindenkinek, de általában kevés sikerrel... a júzerek inkább álló helyben rángatják a gázkart, röpke 20 perc-félóra alatt el is éri az olajhő az üzemit, el lehet képzelni milyen jó az a motornak. Több típusnál ráadásul képtelenség elérni így az üzemi hőt.
    

Kovacspeter 16222 2018. október 22. 22:41   Válasz erre: 16212
"évente fékfolyadék csere, kétévente, a fékfolyadékkal érintkező gumi alkatrészek, cseréje elöl, hátul. Mert ez is gyári ajánlás."
Nem gyári ajánlás. A gy. ajánlás: Fékfolyadék csere kétévente vagy 18 ezer km. Fékvezeték, 4 évente csere. Alsó fékmunkahenger tömítés, karmantyú, valamint felső, főhenger tömítések csak ellenőrzésre szorulnak, szükség esetén csere. Nem kell kétévente cserélni. Max ha hidraulikaboltos cájg van benne...
"Mert a legtöbbet úgy spórolsz, ha karbantartasz." Ez igaz:-)
    

Kovacspeter 16221 2018. október 22. 22:33  
Fékbetétről utoljára: Csak gyárit használok, és megvan az oka. Nézzük az elejét. Brembo nyereg gyárilag. A Brembo hivatalos oldala kereken tízféle! betétet kínál az 1.2-eshez. 5 kemény, 5 puhább. Viszont ajánl mindkét csoportból 1-1 db-ot utcára. Bőség zavara, lehet válogatni, de itt jön a csel. Van egy 11-ik féle amit csak a Suzukinak gyártanak/gyártottak, és amit nem lehet megkapni a Brembo-nál, azt kizárólag a Suzukitól lehet beszerezni...
Az 1.2-esemben, volt már Nissin szinter, volt puhább, volt Brembo-Brembo, de a legprofibb a Suzuki-Brembo.
    

Kovacspeter 16220 2018. október 22. 22:20   Válasz erre: 16213
Tulajdonod, cserére kínálod ok. Nekem az jött le hogy keresel kopottat. Találtam hátra kidobásra váró kopottat, de ezek szerint nem bírom értelmezni hogy tulajdonképp mit is keresel.
Így akkor feladom.
KP, az értetlen.
    

Kovacspeter 16219 2018. október 22. 22:11   Válasz erre: 16210
Fenyő, a Róna kapcsán merült fel ez a fékbetét kérdés Jimynél. Igazából meglepődtem hogy ez a vállalkozás még egyáltalán létezik, de megkapargatva a netet, van weboldaluk, hivatalosan működnek. Gondolom fejlődtek az idők folyamán, nyilván most már uniós szabályoknak is meg kell felelniük. Mondjuk az a harmatos minőség ami anno volt, onnan csak fejlődni lehetett:-) Ladába meg ilyesmikbe vitték felújítani a betéteket, meg veteránosok olyan gépekhez amiknél már nem volt elérhető új alkatrész. A semminél nyilván több volt...
    

Kovacspeter 16218 2018. október 22. 21:59   Válasz erre: 16206
5 napra tudnak kb jósolni a meteorológusok. Egyeztessünk majd.
    

fenyooldrider 16217 2018. október 22. 18:24   Válasz erre: 16214
Téli elrakásom a következő procedúra szerint zajlik: mivel amúgy is 100-as benyával járok, ez rendben is van, betolom a garázsom végébe, felhúzom közép sztenderre, ha nem felejtem el, akkor lekötöm az aksit (ha elfelejtem akkor veszek tavasszal megint egy újat:-) és ennyi! Bármikor előbukkan a napocska, máris előkapom egy körre:-)!
    

fenyooldrider 16216 2018. október 22. 18:13   Válasz erre: 16211
GoldFreen S33 betétet használok, ennek az üzemi felső hőfoka 600 fok, a maximális hőtűrése 850 fok, ami ugye erősen a vörös izzás tartományában van! Természetesen fog alatta is, mint a zöld festék:-) !
Esőben, melegben egyaránt jó, cserébe nem kíméli a tárcsát sem! Előtte az S3-at használtam, az is egész jó!
    

fenyooldrider 16215 2018. október 22. 18:05   Válasz erre: 16211
Persze, hogy nem neked szántam, de ez a ragasztósdi kiveri nálam a biztit!
    

cblaci 16214 2018. október 21. 20:18   Válasz erre: 16212
Kell neked obszcén szavakat használni, aztán meg csodálkozol ha félre értik :-)

Beszéljünk másról, ki hogyan rakja el a motorját télire?
Szólok előre, hogy az úgy nem lesz jó! :-)))
    

jimy_L 16213 2018. október 21. 20:11   Válasz erre: 16205
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ..........
A képen szereplő betétek a tulajdonomat képezik, ezeket kínáltam cserére.
A motorban nem ezek a betétek vannak, amik a képen. Hanem újak.
Tehát plusz vasam, ezek révén van.
Azért KÖSZÖNÖM a felajánlást!
    

jimy_L 16212 2018. október 21. 19:44  
Mondom én. hogy nem figyeltek.
Ilyen szavakat használtam: fékbetét, csere, alig használt, ingyen.

Nem vita indítónak szántam.

Igen spórolok a féken, évente fékfolyadék csere, kétévente, a fékfolyadékkal érintkező gumi alkatrészek, cseréje elöl, hátul. Mert ez is gyári ajánlás.
Mert a legtöbbet úgy spórolsz, ha karbantartasz.

Ha lenne pálinkám, már nem lenne... :))
    

cblaci 16211 2018. október 21. 19:07   Válasz erre: 16210
Kedves Fenyő, én meg azt nem értem miért nekem címezted ezt és miért többes számban. Ha elolvastad amit írtam, akkor láthatod hogy a gyári ajánlás mellett voksolok, ráadásul még ilyet is írtam: "Összegezve az a meglátásom, hogy álljon csak rendelkezésre a fékerő maximálisan, akkor is ha ez a tárcsa szempontjából nem éppen kedvező".

Egyébként a szinter között is van szar 5ezerért és az organikus között is van gyárival egyenértékű 15ezerért, általában a nevesebb gyártókkal nem szokott baj lenni. Te egyébként milyen betéteket használsz és melyik gyártótól?
    

fenyooldrider 16210 2018. október 21. 18:24   Válasz erre: 16208
Srácok, nem is értem ezt a 'kímélő", meg 'olcsó" fékmegoldásokat, most motorozni akartok, vagy spórolni? Mindig azt vallottam, hogy a fék egy motoron legyen az arra a típusra elérhető maximum, az ára meg a vele elérhető spórolás az utolsó utáni szempont volt mindig is!
Ha eszi a tárcsát vagy a betéteket, akkor jó étvágyat hozzá, ha nincs pénzem motorozni, akkor nem motorozok!
Azért kíváncsi lennék, hogy a fékpofa ragasztó kisiparosnak erre milyen engedélye van, ugyanis motorkerékpár alkatrészekre külön minősítések kellenek, a fékpofát szerintem ugyanúgy nem lehet ilyen módszerekkel javítani, mint például W, ZR, stb nagy sebességű radiál gumit! Azért ha valaki ragasztat betéteket, kérjen már róla műbizonylatot, kíváncsi lennék rá nagyon! :-)
    

jimy_L 16209 2018. október 21. 13:34   Válasz erre: 16200
Ez legyen, a legnagyobb gondom... ;))
    

cblaci 16208 2018. október 21. 11:23   Válasz erre: 16207
Hasonló választ reméltem, mert én is inkább a gyári ajánlásokat tartom jónak. Az Inazuma organikus betétei kiszámíthatóak voltak, de esős viszonyok között észnél kellett lenni, ugyanis intenzív féknél volt egy kis késedelmi idő. Nekem volt olyan élményem amikor az első pillanatokban a vizes tárcsákat fogó betétek még nem tudtak megfelelő fékhatást kifejteni, erre az volt a reakció hogy még jobban rámarkoltam, majd a súrlódási energia következtében (elfőzve a vizet) hirtelen "harapott" a betét, ami az orrnehéz tulajdonságok miatt még további kellemetlen pillanatokat okozott az első gumi megcsúszásával. A kevésbé tárcsabarát betétek viszont vizes tárcsán is hamarabb elérik a megfelelő fékhatást, de mivel az amúgy is harapósabb összetétel kisebb fékerőhöz szoktatja az embert, kisebb annak az esélye is, hogy elfékezzük az elejét.
Egyébként a szokásokon is nagyban múlik a tárcsa fogyása, egyik ismerősöm 30 ezer km-nél már komoly vállasodásra panaszkodott (újonnan vette a motort), aztán motoroztunk együtt és bizony láthatóan imádta markolászni a féket, ott is ahol egyébként teljesen indokolatlan volt...
Összegezve az a meglátásom, hogy álljon csak rendelkezésre a fékerő maximálisan, akkor is ha ez a tárcsa szempontjából nem éppen kedvező, ha csak egyszer ment meg, akkor is bőven visszajöhet a tárcsák ára. Nyilván nem tudhatom mi lett volna ha... de úgy vélem az Inazuma organikus betéteivel utolértem volna a Passatot.
Köszönöm a választ!
    

lecso 16207 2018. október 21. 08:41   Válasz erre: 16200
Bocs.
Nincs olyan, hogy legjobb betét. Vagy hidegen jó, vagy melegen. Vagy esőben jó, vagy szárazon. Vagy minden jó, de zabálja a tárcsát. Nem véletlenül van a komolyabb gyártók katalógusában olyan kis diagram, amelyik mutatja, melyik típusú betétnek melyek az erősségei, illetve gyengéi. Ott is látszik, hogy ebben az esetben is érvényesül a valamit valamiért elv. Egy rakás esetben van olyan, hogy versenyképes a gyári betét ára, az utángyártottal. Mindig érdemes utánakérdezni, ha jó a gyári betét ára, szerintem azt érdemes választani.
    

cblaci 16206 2018. október 20. 21:19   Válasz erre: 16204
29-től 1-ig ügyelek, aztán jó lehet, annyi változás viszont van az előző évekhez képest, hogy 3-4 fokban én már nem indulok el.
    

Kovacspeter 16205 2018. október 19. 23:09   Válasz erre: 16199
Itt az üres üveg hátra, a pálinka meg jó lesz vki másnak, mert túl jó saját pálinkám van ahhoz hogy a másét igyam. Ez utóbbi ténylegesen így van:-) A lemezek is megvannak hozzá.
BP-n összefuthatunk, vagy leteszem vhol a számodra.
    

Kovacspeter 16204 2018. október 19. 21:28   Válasz erre: 16188
Na, inkább beszéljünk arról hogy mi legyen 29-e és 4-e között:-)
Létezik hogy összejön némi szabadnap?
    

Kovacspeter 16202 2018. október 19. 20:41   Válasz erre: 16200
Rafinált, csak a Róna betétről nekem a minőség a legutolsó dolog ami eszembe jut. Annak idején használtam, de kb 2 hét után ki lett hajítva a nyeregből.
"Elmart" fékezést nemigen lehetett vele összehozni, volt ennek is előnye, kezdő motorosként lehetetlen volt olyan üzemállapotot előidézni (a leggyakoribb hibát) hogy az hátulja megelőzze az elejét:-)
    

Kovacspeter 16201 2018. október 19. 20:34   Válasz erre: 16198
Hátöö, alaposan félre. Kötve hiszem hogy az EBC-nél jobb legyen a Róna betét és akkor finoman fogalmaztam...
Többféle, puha organikusból válogathatsz. De hát ha ebben látod a szerencsédet, akkor mindjárt megnézem, ha jól emlékszem van egy szett kopott betét, de csak a hátsó jó a 750-eshez, az első más.
    

cblaci 16200 2018. október 18. 18:44   Válasz erre: 16199
Rafinált megfogalmazás :-) nekem egyébként átjött a jó szándék, sajnálom hogy a "de miért?" nagyobb hangsúlyt kapott. Borítsd ki azt az üveget Jimy, aztán töltess bele olyat amilyet szeretnél, ha te azzal elégedett vagy akkor nincs miről beszélni. Választ én se kaptam, de nem is érdekes, mert ami jó, az jó, kinek ez, kinek az.
    

jimy_L 16199 2018. október 18. 18:23  
Van egy literes üvegem, jóféle barack pálinkával teli. Üres üvegre cserélném.
    

jimy_L 16198 2018. október 18. 16:25   Válasz erre: 16194
Valószínűleg félreértettél, nem az ár, az ami befolyásoló tényező.
Lényegesen többet is fizetnék érte.
Mert a féken ne spóroljunk.
Hisz, a kerekes járművek, egyik legfontosabb alkatrésze.
    

lecso 16197 2018. október 18. 13:10   Válasz erre: 16196
Legyen :-)
    

Kovacspeter 16196 2018. október 17. 23:37   Válasz erre: 16190
Tanárúr, egy jó záró kicsapás az őszi szünetben? Valami Pádis szerű pl, vagy Kalotaszeg, Torockó?
    

Kovacspeter 16195 2018. október 17. 23:33   Válasz erre: 16190
Na tessék.
    

Kovacspeter 16194 2018. október 17. 23:32   Válasz erre: 16189
Nem már, Róna betét... ennyiért már van normális gyártótól is sztem.
    

Kovacspeter 16193 2018. október 17. 23:31   Válasz erre: 16188
Odébb van még, de ma pl még rövid ujjú ingben voltam az utcán. Hátha kitart az idő.
    

Kovacspeter 16192 2018. október 17. 23:28   Válasz erre: 16187
Kemény... na meg ezek szerint szerencse hogy a többieknél sem lett 'szendvics'.
Veled meg Zolibával azért (is) szeretek menni, hogy nagy távköz szokott lenni, így aztán ha valami nagy gebasz van, akkor sincs szendvics.
    

cblaci 16191 2018. október 17. 06:12   Válasz erre: 16190
Utcai körülmények között szerinted melyik az arany középút? Sok okosságot lehet olvasni a forgalmazóktól, de a felhasználói tapasztalatok sokszor mégis mást mutatnak. Szinter, karbon kerámia, organikus... amelyek összetételéről mindent meg lehet találni a neten, de engem az érdekel, hogy valójában, szerelői szemmel, melyik az ami jó? Nem a legjobb, hanem ami hideg-meleg, vizes-száraz körülmények között is normális fékhatást biztosít. Köszi!
    

lecso 16190 2018. október 16. 21:33   Válasz erre: 16189
15-ért már kapok EBC-t, 4 féle közül választhatok.
    

jimy_L 16189 2018. október 15. 21:57  
Kedves egybegyűltek!
A Lacitól anno kaptam két első fékvasat.
Amit felfújtattam, a Rona kft-nél. Frankó
puha betétek lettek, fog mint állat esőben is, viszont kíméletes a tárcsához.
Mostanában kaptam a hátsóhoz is vasat.
Így az is megújult. Viszont a megmaradt betéteket sajnálom felújíttatni. Olyan vastag még, kár lenne elpazarolni. Azonban szeretem, ha ezekből van idehaza tartalék.
Azért gondoltam, ha valakinek pont ez kell, akkor átadom, cserébe a kopottakért amit felújíttatok.
Így lesz tartalék, és nem kell a felújítás idejére (5-7 nap) letennem a motort.
Azért is írtam, hogy ezek SZINTER betétek, mert nem akarom senki kárát, hisz ezek picit koptatják a tárcsát, meg kicsit jobban melegszenek is.
Viszont, ha valakit érdekel a felújítás, 12-15 ezer péz a komplett első szett.
Különböző keménységűekből lehet választani.
Ennyi.
    

cblaci 16188 2018. október 15. 20:39   Válasz erre: 16186
Nem tudom lesz-e még ehhez jó időnk, a vasárnapi egy napos zempléni kör is fázósan indult reggel, sőt este is úgy ért véget. Szerencsére nappal jó idő volt. Jelezd majd ha kitalálsz valamit, de szerintem max egy, vagy esetleg két napra tudok lelépni.
    

cblaci 16187 2018. október 15. 20:37   Válasz erre: 16185
Ja, mer mennek mint az állat!
Az úgy vót, tisztelt bíró úr, hogy én csak rendesen mentem, utánam meg a többi. Aztán a forgalom is szapora vót, mint máskor is a vásár napjának a végin. Est felé jártunk, má' kínlódott a hold, de még nem vót udvara, jó szeműek még látnak olyankor. A szembe sor vót szaporább, előttem meg tököltek, vártam hogy maj' csak szűnik szembű, oszt búhatok, úgy is vót, kiraktam a szemafort oszt nekieredtem, ameg befékezett előttem céltalan... hirtelen meleg lett, pedig előtte már kezdtem fázni, húztam a féket is meg a kormányt, nem tudom méket jobban, de közbe vót egy olyan gondolatom hogy meszeltek! Má' nem sok vót az útbú, úgy 30km után egy benzinkútnál köszöntünk el, de még akkor is szapora vót a pulzus és a szar is vigyázzba állt bennem...
Így utólag, de csak magamba, ez amolyan büntető fékezés lehetett, merhogy talán túl közel mentem, így még az is lehet hogy azt hozták vón' ki ebbű, hogy az én seggembe a lúfasz...
Azok mondták, akik még jöttek, hogy a VFR-es -aki 3. nak jött- majnem leverte a pekvancot a második motor hátárúl. Szóval erős vót ez, de tanultam belőle, legközelebb majd óvatjával, főleg ha én vezetem a csürhét.
Azé' annyit üzennék annak a meglódult képzeletűnek, hogy a ménkű ígesse el a suttyó fajtáját, levelestül ágastul!
    

Kovacspeter 16186 2018. október 15. 18:05  
Okt. 29-nov. 4 között valami záró kicsapás?
Jó idő esetén több naposra gondoltam.
    

Kovacspeter 16185 2018. október 15. 18:01   Válasz erre: 16183
Ajjaj Laci, me'mindig szágúdozoo' :-)
    

Kovacspeter 16184 2018. október 15. 17:59   Válasz erre: 16182
Mire kell a kopott betét?
    

cblaci 16183 2018. október 15. 13:10   Válasz erre: 16182
Gondolom félted a tárcsát. Az Inazumára én is mindig organikust vettem, jó is volt és a tárcsa sem fogyott. A Hornet gyárilag szinterrel van szerelve, ezért a cserénél a gyári ajánlást követtem. Egyelőre még nem látszik a tárcsán de biztosan kajálja rendesen... cserébe viszont nagyon komoly a fékhatás, tegnap valószínűleg annak volt köszönhető hogy nem bontottam le egy román Passat hátulját.
    

jimy_L 16182 2018. október 15. 12:54  
Ha esetleg valakit érdekel.
Alig használt SZINTER fékbetétek.
Kopottakért, (vas is lehet) cserélném.
Pöstön ki is cserélem.
    

Kovacspeter 16181 2018. október 10. 23:10  
Még tervben van egy kicsapás október második felére ha az időjárás is kiadná, holnap jelzek ezzel kapcsolatban.
Aztán lassan kapuzárás, max. idehaza vmi.
    

Kovacspeter 16180 2018. október 10. 23:03   Válasz erre: 16178
Kristálytiszta körpanoráma volt, jól látszottak a Fogarasi havasok 200 km távolságban...
Komolyabb fagyok már vannak éjszaka, az adótoronyról folyamatosan zúgtak le a jégdarabok ahogy megsütötte a nap.
    

Kovacspeter 16179 2018. október 10. 22:59   Válasz erre: 16177
A csúcsgúláig gondolom a Hornet is feljött volna, kg-ban tán még kicsit könnyebb is a 750-esnél, a csúcsgúlát meg nem muszáj erőltetni, pár perc gyalog.
    

fenyooldrider 16178 2018. október 8. 06:32   Válasz erre: 16176
Komoly mászás, gratula hozzá! Tényleg szerencsétek volt az idővel, ott már akár hó is lehetne!
    

cblaci 16177 2018. október 7. 13:11   Válasz erre: 16176
Szívesen fáztam volna ott veletek, persze az is lehet hogy melegem lett volna mire felmászok, mert nem hiszem hogy az Inazumánál is alacsonyabb Hornetet kockára tettem volna. Örülök hogy az évszakhoz képest jó időt fogtatok ki.
    

Kovacspeter 16176 2018. október 6. 09:30  
Nincs már meleg 1848 méteren, Nagy-Bihar, tegnap:
    

Kovacspeter 16175 2018. október 3. 21:17   Válasz erre: 16172
Egyet még tervezek az idénre ha az időjárás is kiadja. Jelzek majd.
    

Kovacspeter 16174 2018. október 3. 21:15   Válasz erre: 16168
Pedig egy hely úgy néz ki megürül a hosszított hétvégi kicsapáson.
    

Kovacspeter 16173 2018. október 3. 21:05   Válasz erre: 16167
Azért cselesek ezek a kínaiak, japán nevet adnak a féktárcsának:-)
    

kantorbalu 16172 2018. október 3. 19:17   Válasz erre: 16156
De jó lenne!
Dolgozom ezerrel...
    

inazuma400 16171 2018. október 2. 19:49   Válasz erre: 16168
Osztom a véleményed! :)
    

inazuma400 16170 2018. október 2. 19:48   Válasz erre: 16166
Ez az idő már nem arra való... Motoroztam én télen a mínuszokban is mzvel, de azt is csak azért mert nem votl kocsi...
    

inazuma400 16169 2018. október 2. 19:46   Válasz erre: 16164
XD én ezt így már nem élvezem... Vasárnap kerültünk egyet, de konkrétan szarrá fagytam... Plussz a gumin is éreztem h ez már nem az a nyári 6ezer fokos aszfalt...
    

jimy_L 16168 2018. október 1. 22:28   Válasz erre: 16166
Szívesen mennék!
Csak ez a fránya munka.

Nem azzal van bajom aki kitalálta a munkát réges-régen. Hanem a többiekkel akik nem verték mingyá agyon.
    

jimy_L 16167 2018. október 1. 22:24   Válasz erre: 16165
A betét nyoma.
Mivel a régi betétet hagytam, amibe kb.1000 km van. A betét puha, nem karistol, inkább fényesít.
A régi tárcsák barázdáltabbak voltak mint egy Záray Vámosi lemez, így még nincsenek összekopva.
Viszont, ha most így fog, akkor összekopva még nagyobbat, lassít. ;))
    

Kovacspeter 16166 2018. október 1. 21:40   Válasz erre: 16163
Ez is kisebb karika lesz, mindössze három nap:-)
    

Kovacspeter 16165 2018. október 1. 21:39   Válasz erre: 16161
Mitől olyan karistos középen?
    

jimy_L 16164 2018. október 1. 18:31   Válasz erre: 16163
Húzzá pufajkát!
    

inazuma400 16163 2018. szeptember 30. 10:43   Válasz erre: 16156
Részemről kb ennyi volt a szezon... Fázós vagyok :D talán még egykét melegebb hétvégén elmegyek egykét kisebb karikára, de semmi komoly....
    

inazuma400 16162 2018. szeptember 30. 10:40   Válasz erre: 16161
Jól néz ki ígyis sztem.
    

jimy_L 16161 2018. szeptember 29. 22:04   Válasz erre: 16160
Nem. Kínai, viszont a minőségibb.
Az ifonomnak nem volt ilyen doboza, és csomagolása. Habár, barátom mikor rendelte a tárcsáit, az elsők Angliából, jöttek. Nekem a szett, meg az usábú.
Viszont szereztem ócsókicsipézé, első sárvédőt a villához. A csavarok csak ideiglenesek, míg nem találok szebbet.
    

Kovacspeter 16160 2018. szeptember 29. 20:56   Válasz erre: 16158
Az milyen gyártmány, japán?
    

Kovacspeter 16159 2018. szeptember 29. 20:54   Válasz erre: 16157
Ezt nem tudtam, pár éve felmentem, akkor még nem volt magánút.
    

jimy_L 16158 2018. szeptember 28. 12:03   Válasz erre: 16155
Arashi.
    

jimy_L 16157 2018. szeptember 28. 12:01   Válasz erre: 16154
Nem, mert szüreteltek a hegyre vezető út mentén. És az valami magánút, csak gyalog. Vagy, ha épp nem szüretelnek.
    

Kovacspeter 16156 2018. szeptember 27. 22:32  
Okt. 5-7-ig (péntek-vasárnap) Torockó?
Kinek milyen?
    

Kovacspeter 16155 2018. szeptember 27. 22:28   Válasz erre: 16151
EBC?
    

Kovacspeter 16154 2018. szeptember 27. 22:27   Válasz erre: 16147
Motorral fel egészen a tengerszemig?
Mert az Inazuma fel tud menni végig:-)
    

inazuma400 16153 2018. szeptember 25. 17:15   Válasz erre: 16149
Há ja, meg ez a buzi hirdetés amivel tele van minden, mostanában énsem nagyon voltam erre, de úgy látom nem maradtam le sokmindenrol...
    

inazuma400 16152 2018. szeptember 25. 17:13   Válasz erre: 16147
Foh! Ez szép hely! :)
    

jimy_L 16151 2018. szeptember 24. 21:33   Válasz erre: 16149
Lecseréltem a gyári érték alá kopott első féktárcsáimat.
Elég jól teszik a dolgukat, habár még nincsenek összekopva a betétekkel.
Az eddigi motorjaimon is ezt a márkát használtam, azokon is bevált.
Pedig a fékezés, a gyávák menekülése.
    

jimy_L 16150 2018. szeptember 24. 21:26   Válasz erre: 16149
Háát lenne még kép, csak félek a többiek megköveznek.
    

kantorbalu 16149 2018. szeptember 24. 20:27  
...tikkadt szöcskenyájak legelésznek... itt a fórumon. Meg ez a cudar idő sem kedvez...
    

kantorbalu 16148 2018. szeptember 24. 20:21   Válasz erre: 16147
Szépség!
    

jimy_L 16147 2018. szeptember 23. 08:32  
Hali!
Múlthét pénteken, erre motoroztam.
Megyer-hegyi tengerszem.
    

kantorbalu 16146 2018. szeptember 17. 11:21   Válasz erre: 16145
Akkor privát küldöm...
    

indiszogye 16145 2018. szeptember 17. 10:53   Válasz erre: 16144
Szia Balázs! Még sajnos nem.
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22119
5 622 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők