10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Suzuki Inazuma 400 750 1200
Következő oldal

jimy_L 16346 2018. november 10. 13:11   Válasz erre: 16345
Tudtam, csak nem sejtettem!
Hayabusa ingyen se kéne.
Barátomnak keresek busát, akitől az inát vettem. Mivel az akkori busájával, nyáron elkottázott egy kanyart. És sokba lenne talpra állítani. És nem sikerült dűlőre jutnunk, ha már vesz, melyik évjárat legyen. Ezért tettem fel a kérdést, a saját nevemben, most minek magyarázzam ott, hogy a motor barátomnak lesz stb...
Viszont még nem találtunk árérték arányban elfogadhatót. Me annak meg a színe nem jó.
Há mennyivel szebb a zűd!?
Ekkor még úgy volt, hogy a zűd marad nálam, csak időközben mégsem lett eladó.
Ennyi.
    

cblaci 16345 2018. november 10. 12:51   Válasz erre: 16344
Akkor valaki trollkodik a SportMotor oldalon az itteni felhasználó neveddel és fotóddal....
    

jimy_L 16344 2018. november 10. 12:34   Válasz erre: 16343
Amit nem értek, hogy, hogy jön ide a hayabusa. Jó persze keréken, de....?
Me, hogy eddig az szóba sem került.
    

cblaci 16343 2018. november 10. 09:22   Válasz erre: 16339
A Hayabusa mozgékony lesz? Így már érted?
    

cblaci 16342 2018. november 10. 09:20   Válasz erre: 16334
A környezetvédelem olyan mint a béke, törekszik rá az emberiség, látszólag...
    

jimy_L 16341 2018. november 10. 09:02   Válasz erre: 16340
Annál nagyobb gödröt kell ásni neki, ha elpusztul....
    

inazuma400 16340 2018. november 10. 08:05   Válasz erre: 16339
Ja jók azok a nagy tehenek! :)
    

jimy_L 16339 2018. november 10. 07:57   Válasz erre: 16333
Ezt most nem értem, pedig az ilyesmi velem ritkán fordul elő.
A Biking nem teccik.
A gsx ezernéccá viszont nagyon teccik.

Csak, nem olyan mozgékony mint a 750 ina.
    

inazuma400 16338 2018. november 9. 23:20   Válasz erre: 16332
És ha már bele futottam akkor ezt is belinkelem

https://www.sportmotor.hu/magazin/kornyezetszennyezo-a-zold-jarmuvek-gyartasa
    

inazuma400 16337 2018. november 9. 23:11   Válasz erre: 16332
Egy ilyet azért elfogadnék! :D

https://totalbike.hu/hirek/2014/06/19/mert_a_ketutem_jo_ugye/
    

inazuma400 16335 2018. november 9. 23:03   Válasz erre: 16333
Nem elég retro! :D de ám jó cucc! :D
    

inazuma400 16334 2018. november 9. 23:02   Válasz erre: 16332
Jajaja, sajnos mindent ez nyír ki... Már sosem fognak olyan gépek születni se kocsiból se motorból mint régen... Persze megértem h szükséges ez a lépés, de azért a gyárak még mindig nagyon sok szart juttatnak a légkörbe, arról nem is beszélve h a fene nagy zöld autókat milyen környezetszennyező módon állítják elő... Az xrjt is ez nyírta ki, meg az összes 600as sportmotort stb... A 2 ütemű 500as szörnyekről ne is beszéljünk...
Szóval megint csak azt tudom mondani h teljesen igazad van!
    

cblaci 16333 2018. november 9. 22:14   Válasz erre: 16327
Te Jimy, ha már mozdony, akkor miért nem inkább a Bking?
    

cblaci 16332 2018. november 9. 22:11   Válasz erre: 16329
Azokban az időkben még lehetett kalózkodni a környezettudatlanság teljes szabadságával.. avagy az egyik szemem sír a másik meg nevet!
    

inazuma400 16331 2018. november 9. 19:52   Válasz erre: 16330
Bírom a Dodort! Jó a stílusa! :D jó kis teszt, csak nem nekem szól. Meg ez nálam nem ilyen egyértelmű.. Meg itt ez a 2 motor lett összehasonlítva... De ha én mondjuk egy rsv és egy cbr között vacilalok? Vagy egy kawa meg egy Yamaha? Azért ez nem ennyire egyszerű! :D
Mindig nézem a videóit, pár napja elhintette instan a képet a nikenről, szóval tuti volt nála, de még nincs kész a teszt, ugyanis múlt héten hétfőn a liveba mondta h tárgyalt a Yamahaval, mert h akarták h tesztelje, de ő szólt nekik előre h ne legyen félre értés ha neki nem jön be akkor ő azt fogja mondani amit gondol és nem fog róla áradozni h milyen jó stb. De látatlanban azt mondta neki nem tetszik, a motornak 2 kereke van. Szóval kíváncsi leszek! :D
    

jimy_L 16330 2018. november 9. 18:24   Válasz erre: 16318
No, találtam neked V4, sor 4 tesztet.
https://www.facebook.com/fodor.donat/videos/1812725632088309/
    

inazuma400 16329 2018. november 9. 11:36   Válasz erre: 16327
És ha már Mike hailwood akkor egy újabb elérhetetlen nagy kedvenc! :) Honda rc 166
https://youtu.be/U6rBOwHs4xE
    

inazuma400 16328 2018. november 9. 11:21   Válasz erre: 16327
Nem láttam még ezt a filmet. De nem tűnik rossznak. :) az a ducati az elején nagy királyság, viszont a másik 2 talicska nem tetszik... A zene az nagyon jó ami alatt szól. Egyik kedvenc számom. Lynyrd skynyrd - free bird, ha más is vevő az ilyen muzsikára! :)
Gondolom a leggyorsabb indiánt mindneki látta, kötelező darab! :D ám tetszett még az "egy hét" az is egy jó motoros film, meg majd a terence hill alkotására leszek kíváncsi.
    

jimy_L 16327 2018. november 9. 07:36   Válasz erre: 16326
Tessék, egy jó öreg klasszikus film.
https://youtu.be/ZQF2kK4Bv-U
    

inazuma400 16326 2018. november 8. 22:12   Válasz erre: 16325
Nemtom miért csak 1 képet osztott meg... De itt a többi. V még egy.... Nemtom most engedi e...
    

inazuma400 16325 2018. november 8. 22:11   Válasz erre: 16323
Hat ez durva sztori, hallani lehet h az olaszokkal probléma van, de mv kapcsán még nem hallottam, inkább csak ducatit szidják. Pedig bevallom az első generációs f4 gyel enis szimpatizalok, dehát az ára... Beszélünk egy 16-18 éves motorról ami 2 milla, ráadásul sportmotor... :D ám nekem a dragster jobban bejön mint a brutale... De ha már olasz naked akkor ducati, igaz nem új de a sport classic az nagyon adja! Főleg a nagy bojler spoilerrel mint a Paul smart replican is van, csak annak a színe nem tetszik, láttam is egy pirosat a hahun, 2006os v 8as má nemtom, nagyon kevés km, és vmi 4,5 milla, szóval az se nekem való :D itt egy pár kép, szerintem gyönyörű masina! :) (nagyon sok kedvenc motorom van :D)
    

inazuma400 16324 2018. november 8. 21:51   Válasz erre: 16322
Erre most ense kerestem csak szembe jött, most minden az eicmaval van tele, meg az újdonságokkal. :)
Még nem, motorozás reményében :D de szerintem lassan le kell tenni úgyis... Szóval meg kéne lépni mostanában, nemhiszem h idén fogok még motorozni. Persze lehet kicsit az is benne van h nehezen veszem rá magam a bütykölésre, odzkodom tőle, pedig az autómon is csináltam már meg egyszerűbb dolgokat. Mindig attól félek h elbalfaszkodom és tönkre teszek rajta vmit :D
    

jimy_L 16323 2018. november 8. 21:34   Válasz erre: 16319
Itt mellettünk, az egyik cégnél a főnők, vett egy mv brutálatot.
Mesélte, hogy érdekesek a motoros kirándulásai, mikor gondol egyet a motor, se kép se hang, le áll.
Főleg előzésnél volt beszabehu.
A szervizben azzal vigasztalták, hogy a motor teljesen rendben van.
Aztán történt egyszer, hogy kerti partit rendezett, és kitolta a motort a kertbe mint látványosság. Kis idő múlva a motor elkezdett füstölni, az ülés környékéről, spontán, no akkor döntött akképpen, hogy eladja.
    

cblaci 16322 2018. november 8. 21:31   Válasz erre: 16321
Jól tetted, én úgyis csak szemellenzős lóként szoktam böngészni, időm sincs rá sok így csak arra keresek rá ami közelebb áll hozzám.

Tankot levetted már?
    

inazuma400 16321 2018. november 8. 20:48   Válasz erre: 16320
Hat szerintem is felesleges, csak érdekesség képpen küldtem! :)
Még mindig amondó vagyok h ha új és kerek lámpa akkor thruxton, rninet, z900rs! :) kár h az xjrt is nyugdíjazták.... Bár az utolsó átirat már nem tetszett nekem. A Hondanal mivan? Nincs már cb1100? Már csak ezt a neo cafet tolják? Nem rossz, de annyira nem jön be, épp azon agyaltam h ez idei modell, tehát tavaly még nem volt a kiállításon, és most jutott csak eszembe h idén még azért nem láttam, mert el is maradt... Szóval majd jövőre, mert azért kíváncsi vagyok rá előbe h mit mutat.
Mire az öreg Cébé László nyugdíjas lesz addig kitudja miket dobnak még piacra! :) de jó az ha készül az ember! :)
    

cblaci 16320 2018. november 8. 19:56   Válasz erre: 16319
Erre az erőre nagy szükség van pl. a földművelésben, de nem az utcán, főleg nem egy szellős naked bike esetében. Mondjuk szépnek szép és viszonylag hamar felismertem melyik az eleje és honnan kezdődik a hátulja, ami azt jelenti, hogy vannak ettől futurisztikusabb és ezáltal kevésbé bejövős modellek is. Viszont a Honda is gyúr a 2019-es bemutatókra, sőt ők legalább gondolnak a kissé elnyűt és idejétmúlt ízlésűekre is. Egy nem magyar oldalon találtam ezt a képet, a fordító segítségével próbáltam lefordítani de elég nagy volt a katyvasz és inkább a 650-ről és az ezresről szólt. Ezen viszont az arany középút száma látszik, vagyis a 750! Mindössze csak ezt az apró részletet találtam, de elképzeltem hogy ennek talán lesz hátulja is és akkor megszületik egy újabb bálvány, a csoda, ami a modern időkben is ápolja a kereklámás hagyományt. Az öreg Cébé László pedig ha eléri a nyugdíjas kort, majd ezzel fog repeszteni mint az állat :-)
    

inazuma400 16319 2018. november 8. 17:19  
Há' noooormáális?????! :D

http://onroad.hu/2018/11/08/csupasz-superbike-mv-agusta-brutale-1000-serie-oro/
    

inazuma400 16318 2018. november 8. 13:55   Válasz erre: 16314
Én elhiszem h ti mind tapasztalt vén rókák vagytok, de nekem bőven elég ez a kategória, és azért a 400 meg a 600/750 nem egy kategória. Plussz azért egy v4et se keverj össze egy sor4el.... Úgy tudom a tiéd is "csak" 750es nem? Akkor azon is sokat kell váltogatni, miért nem 1,2est vettél? Tudom h aztakurva érzés lesz átülnöm egy 600/750es gépre, legalább tudom a határaimat, szerintem nincs ezzel baj. Nemtom miért akar mindenki 1000+ ra ültetni, nem állok rá készen, és nem is vágyom rá. Lehet ha idősebb leszek nekem is az fog kelleni h legyen egy nyomatekos gépem amin nem kell váltogatni stb, de még nem tartok ott. Szerintem azért a v4 alulról is jól megy, egy bajom van csak vele h dögnehéz, de majd meglátjuk milyen lesz ha majd oda jutok.
    

inazuma400 16317 2018. november 8. 13:39   Válasz erre: 16313
Nekem eddig csak piros motorjaim voltak, jó ez most bordó de majdnem ugyan az. :) az is igaz h a rigamat atfujtam feketére, ez hozott némi plussz lóerőt a konyhára! XD
Meg szerintem ez a szín téma olyan dolog h nem minden néz ki jól ugyanabban a színben, v legalábbis van h egy másik színben még jobban néz ki. Ez kocsinal és motornal is így van szerintem. Akárki bármit mond az inazuma bordóban a legszebb! :) az rc36ll pirosban, a vtech viffer a faceliftes fekete fehérben, stb stb stb. :)
    

jimy_L 16316 2018. november 8. 13:09   Válasz erre: 16310
No, ez már legalább jó lett.
Én csak a kipuff elhelyezésével, barátkozom nehezen.

Ej, ha tudnék fűzött kerekeket szerezni az inára.... (bashatnám, a szép új féktárcsáimat).
    

jimy_L 16315 2018. november 8. 13:05   Válasz erre: 16313
Egészségedre!
    

jimy_L 16314 2018. november 8. 13:04   Válasz erre: 16311
Legalább nem lesz szokatlan a vifferen,
a nyomaték hiányából adódó állandó váltogatás.
    

cblaci 16313 2018. november 8. 13:01  
Robogó ügyben én se tudok segíteni, volt nekem is de azt nemrég eladtam, mert a kezdeti fellángolás hamar kihunyt. Utáltam szerelni a sok idom miatt, szerencsére nem sok baj volt vele de valahogy mégsem volt velem kompatibilis a robogózás.
Az scambler se jön be, drága játékszer ami kívülről sufnis jegyeket hordoz, akkor már inkább a Café racer.
Az új körlámpás CB 650 viszont nagyon tetszik, jobban mint az ezres, főleg pirosban, pedig a konferencián volt nekem egy olyan megállapításom, hogy a motor színe fekete.
Közben letelt az ebédszünet.
    

inazuma400 16312 2018. november 7. 22:51   Válasz erre: 16310
A márka stimmel :D de egy scrambler sose lesz szép a szememben :D nem szeretem azt a stílust, de te valóban nagy hasznát vennéd a sok terepezes miatt! :)
Amúgy ha már új motorok, láttam pár képet eicmarol elvétve, az új cbr 650 nagyon adja, tetszik az az agresszív stílus.
Egyébként jövőre tervez vki jönni motorkiallitasra hungexpora? Elvileg lesz, meg nem olyan szar lesz mint eddig. Akik régóta járnak azok azt mondják válság óta szar, hááát én nemtom, lehet újdonság varázsa, de én 12be votlam először, és el votlam ájulva, viszont az utóbbi pár évben tényleg egyre rosszabb volt... Pl sok gyártó nem volt jelen v csak néhány motorral, meg divat lett a cetlizes h ne ülj re erre meg arra.... 12be csak a ducatik voltak felpakolva magas állványokra, azon kívül bármire rá lehetett ülni, összes bmw stb...
    

inazuma400 16311 2018. november 7. 22:42   Válasz erre: 16307
4ezer alá nem engedem az enyémet, ehhez képest egy 600as még 3ezren is simán megy, azért haverom banditjaval kicsit többet tudtam menni mint a hornettel, én elhiszem h az 1,2 nyeregből minden fika, de azért egy 4 és 600as között óriási a különbség. Szeretem húzatni a motort, de néha még akkor is kevés amikor visszaváltok, hiába forog v 14ezret igazából csak zúg, azért egy 600as 8 ezer fölött már szépen dolgozik, nyilván nem lehet össze hasonlítani a liter feletti gépekkel amik 3-4 ezres fordulaton adnak 100nmt. Meg néha tényleg sajnálom szarrá forgatni, pedig igazából tudom h baja nem lesz tőle. Bár évről évre érzem h tolódik ki a fordulatszam tartomány amiben használom, vhogy mégis igaz rám is, mint a legtöbb motorosra h 3 és 9 között használják legtöbbet a gépeket, (jó nálam mondjuk /főleg/ 4-10 de nemsok különbség) meg leginkább akkor érzem az erő hiányát ha nagyobbakkal megyek motorozni és egy kicsit jobban húzzák. Pl amikor haverommal votlam, ő ki se forgatta, csak normálisan húzta neki, én meg szarrá forgattam mégis lemaradtam, jó ez nyilván csak egyenesekre igaz, de akkor is zavaró h nem tudom tartani a lépést.
Nekem kajak elég ez a 6-800-as kategória, meg az a 100 ló, nincs akkora tapasztalatom se mint neked, azért 1,2es nyergében a +100e km tiszteletre méltó! :)
    

Kovacspeter 16310 2018. november 7. 19:45  
Off:
Anemjóját, ezzel még lehetne is kezdeni valamit: http://www.mcnews.com.au/2019-triumph-scrambler-1200-xe-xc/
90/90 21-es elsőkerék, jó rugóút, (az XE a magasabb) kicsivel 200 kila felett megáll a súly, 90 ló 7400-nál, 110 Nm 3950 fordulaton.
És még szép is!
    

Kovacspeter 16309 2018. november 7. 19:38   Válasz erre: 16303
Tök hülye vagyok robogó fronton.
A közelmúltban az egyik legrosszabb élményem volt mikor kollégám-haverom megkért hogy vigyem már el a vizsgabázisra a 250-esét merthogy nekem útbaesik. Negyedannyi futómű mint egy átlag motoron...
A lényeg hogy inkább 250 mint 125, és nagykerekű legyen.
    

Kovacspeter 16308 2018. november 7. 19:30   Válasz erre: 16295
Ha így alakul a november, még egyszer mehetünk, lehet nem is lesz tél:-)
    

Kovacspeter 16307 2018. november 7. 19:28   Válasz erre: 16290
Ja ki lehet bírni. Meg tulajdonképpen ki lehet vele kerülni az 1.4-es Zizit, Hájasbusát, Ezresgixert, Cbrt... Csak mondjuk 3000 fordulaton totál döglött egy 600 sornégy. Tehát a motorozási szokásaidat figyelembe véve csak egy kicsit lesz jobb mint a jelenlegi géped.
Te tudod végülis.
    

inazuma400 16306 2018. november 7. 08:54   Válasz erre: 16305
Attól még lehet tartós ezek szerint.. De Enis az ortodox vfresek közé tartozom! :D a triplenek is imádom a mechanikus zajait, abban a kiegyenlítő tengely vinnyog :D
    

kantorbalu 16305 2018. november 7. 00:01   Válasz erre: 16304
A cimborámé sem fogaskerekes már, hiányoltam is a visítást! De vagy 140.000 km van a masinában...
Robogót meg megoldom valahogy...
    

inazuma400 16304 2018. november 6. 16:14   Válasz erre: 16303
Robogó témába nem tudok segíteni. De a viffer az nagy királyság ja! De főleg a fogaskerekesek, a vtech már nem az igazi, de szépnek szép.
    

kantorbalu 16303 2018. november 5. 21:56   Válasz erre: 16297
Nana...
A viccet félretéve: robogót keresek. Valami occót rohangálni, várost átszelni. 150-250cm2 között. Nem kell csili-villi, legyen egyszerű, praktikus. Nem baj, ha régi, korszerűtlen. Vigyen el két embert valahogy és ne járkáljak gyakran a szerelőhöz. Csak úgy fórum témán kívül nincs valami tippetek?
(Amúgy a VFR-az egyik kedvencem, egy barátomnak van, szerelmes bele, elpusztíthatatlan...)
    

inazuma400 16302 2018. november 5. 20:52   Válasz erre: 16301
Köszönöm! :) teljesen egyetértek veled! :)
    

fenyooldrider 16301 2018. november 5. 20:45   Válasz erre: 16300
Meg különben is, elég f@szság:-) !
Azon kívűl, hogy előadd magad semmire sem való, annak viszont látványos!
Anno vagy 7-8 éve az ősét teszteltem (Piaggio Mp800) , de rájöttem, hogy a motorgyárak már tisztában vannak vele, hogy a hetero motorosokat már ellátták mindenféle kis és nagy, aszfalt és bokorugrókkal, ezért kitaláltak egy ilyet az eddig nem motorozó öltönyös homiknak is is, :-)
    

inazuma400 16300 2018. november 5. 20:17   Válasz erre: 16299
Köszönöm h fáradtál. :) érdekes, pedig a csapból is ez folyik! :) nagyon ajnarozzak... hat amennyibe kerül, szerintem nem is fog elterjedni a faludban egyhamar! :)
    

cblaci 16299 2018. november 5. 20:12   Válasz erre: 16298
Már készültem kikapcsolni a gépet, de a kedvedért rákerestem. Nekem egy furcsa ördögszekér jött fel, azt se tudtam hogy létezik ilyen, legalábbis itt nálunk a faluban még nincs elterjedve.
    

inazuma400 16298 2018. november 5. 19:36   Válasz erre: 16297
Remek! :D nah de ha már témánál vagyunk, nektek mi a véleményetek a Yamaha 3 kerekű niken gépéről? Aki eddig próbálta mind dicséri. Szerintem rusnya egy jószág. Meghat a motornak 2 kereke van...
    

cblaci 16297 2018. november 5. 19:20   Válasz erre: 16296
Babetta? Beszélj Baluval, ő a te embered :-)
    

inazuma400 16296 2018. november 5. 18:59   Válasz erre: 16294
Azért hátha hallgatok a jó szóra! De nyilván nem XD de tényleg írd le mit javasolsz, jók ezek az eszmecserék, még akkor is néha nem vezetnek sehova :D igazabol a zzr az ára miatt volt kecsegtető, nem volt más tervben, és semmi sem létkérdés, jövőre jó az Ina is, de 2 év múlva kéne a viffer... A streety meg maaaajd később :)
    

cblaci 16295 2018. november 5. 18:46   Válasz erre: 16287
Sokadjára néztem meg, merthogy én ezt már megkaptam korábban. Annyira szép azon a környéken az ősz, mérhetetlenül sajnálom hogy az idén lemaradtam róla...
    

cblaci 16294 2018. november 5. 18:41   Válasz erre: 16292
Billig Petit idézném: "Neked se lehet elég büdöset fingani!" :-) vagyis törheti az ember magát, ha neked csak a VFR kell, aztán meg az angol 3 hengeres. Így aztán én már meg se próbálok másik alternatívát ajánlani :-)
    

cblaci 16293 2018. november 5. 18:35   Válasz erre: 16288
Mi ebből a tanulság? Ha az átlagnál jobban motorozol (fél kézzel is) akkor ehhez az adottsághoz kell csapatot választani, vagy egyedül kell menni. Egyébként volt ebből vita egy másik motoros oldalon, azzal a különbséggel, hogy ott a sportmotorosok minősítették a túrásokat, merthogy kerülgetni kell őket, meg bénák, sőt ezek között az a legrosszabb aki láthatósági mellényt hord... Akkor én belementem ebbe a vitába, mert -főleg utassal- velem is előfordul, hogy nem a kanyarvadászat az elsődleges, hanem a látnivalók, természetesen figyelembe véve a forgalom ritmusát és nem feltartva másokat. Végül odáig fajult a helyzet, hogy már forgalmi akadályként is emlegetve volt egy bizonyos motoros réteg, amit én azért nem értettem, mert van az úton autóbusz, kukásautó, traktor, vagy Józsi bácsi az 1.0-ás Swiftel, aki egy évben csak kétszer veszi elő a gépet, halottak napján és amikor a cefrét viszi a főzőhöz... és ennél a pontnál gondolkodtam el, hogy vajon ezeket a különösen veszélyes járműveket hogyan tudja kikerülni egy ilyen kritikus (és ezt nem rád értem) ha egy mittudom én GS500 megelőzése is feladja a leckét.
    

inazuma400 16292 2018. november 5. 15:34   Válasz erre: 16289
Jó az sv de nekem nem kell, kövire kell egy vfr utána meg streety!! :)
Helyesírási hibákért elnézést, meg a sok szóismétlésert! :D
    

inazuma400 16291 2018. november 5. 15:31   Válasz erre: 16288
Pontosan így van ahogy mondod! Hát én nem mások miatt választok motort, de mivel a motort nem racionalitás alapján választunk, szerintem kell h follyon rá az ember nyála! :)
Elhiszem. A motorozas világában sokan nem a képességeinek megfelelő motort választanak.. Mert szégyellik a kisebbet stb... Meg nem akarnak egy két évente motort cserélni, pedig szerintem így lehet jól megtanulni motorozni.... Szóval a mondandod végével is teljesen egyetértek! :)
    

inazuma400 16290 2018. november 5. 15:24   Válasz erre: 16286
Nem kenyerem a 2 henger! :) hat lehet benne vmi amit mondasz, de mivel ez ritkábban fordul elő így ki lehet bírni szerintem. De majd alakul! :)
    

jimy_L 16289 2018. november 5. 12:16   Válasz erre: 16285
Jóféle SV 650? Nyomatékos, jó a váz, jó a futómű. Fiatalabbak is jó áron vannak.
    

KTib962 16288 2018. november 5. 09:58  
Magam részéről is azt vallom, hogy főként az számít ki ül a nyeregben. Nekem volt cbf600-am és nagyon jól motorozható. A tesztekben is úgy említik, hogy a szürke eminenciás, valóban semmi extravagancia. Ha az számít, hogy megbízható géppel biztonságosan jót motorozzál és nem villogni akarsz a kocsma előtt jó társ. Ha szerpentinen vagy meghálája hogy őt választottad. Olyan könnyen irányítható szinte mint egy bicikli (persze csak annak aki megtanult normálisan motorozni). Én is utaztam már együtt nagyobb, szebb, kívánatosabb géppel rendelkező csapattal, mindegyik gép nagyobb de minimum erősebb volt az enyémnél, utassal voltam többen meg szólóban és már kínomban, hogy ne maradjanak el annyira a szerpentinen egy kézzel vezettem hátha attól kellőképpen belassulok de végül a megállás segített a felzárkózásban. Ez nem arcoskodás, ez tény. Az is tény, hogy egyenesben elhúzó sportmotoros miatt is kellett kanyarban lassítanom mert egy túramotor kanyartempóját se volt képes átvinni az aszfaltra. Csak azt nem értem miért nem vallják be maguknak a hiányosságaikat és miért nem veszik el egy pillanatra a gázt, ha azt látják, hogy a tükörben már percek óta liheg a nyomukban valaki (ez úgy igazságos ha megjegyzem nagyon néha de találkoztam már ilyennel is).
    

Kovacspeter 16287 2018. november 4. 22:40  
Mindeközben Torockón: https://www.youtube.com/watch?v=byoWmLQkPmA
Őszi színek
    

Kovacspeter 16286 2018. november 4. 22:38   Válasz erre: 16267
600 ccm-nél inkább két hengerben gondolkozz.
Az meg a gyakorlati használhatóság terén kb mindegy hogy 600 ccm-nél 77 ló vagy 100 ló. Persze száz LE ép ésszel mindenre elég, de hol hajlandó a gép ezt a teljesítményt leadni? 12-13 ezernél... Elmész egy Alpok-hágóra vagy egy Kárpátok hágóra vagy akármilyen jelentősebb emelkedőre felcuccolva, ketten, és nem lesz sokkal nagyobb előrelépés mint a 400-asod. Persze mindennel lehet mindent, láttunk már Pannonia P-10-est Motorkulit húzni a Transzfogarason, meg elszánt német túrázókat Royal Enfielddel Földet kerülni.
    

inazuma400 16285 2018. november 4. 20:39   Válasz erre: 16284
Azért az sem mind1 ki ül a nyergében! :) meghat szokták volt mondani h szerpentinen nem a teljesítmény számít...
Egyébként a videóra visszatérve, pedig azt mondják a túra endurokkal nagyot lehet veretni szerpentinen meg h igazabol azok a legjobb motorok... De a videóból is egyértelműen kiderül h a multistradas csóka nincs a helyzet magaslatán, a kis cbfes meg tudhat vmit! :)
Még egy szösszenet, ilyen élményem nekem is volt, haverom 850es tdmmel, de vhogy mégsem bírt velem a Visegrádi szerpentinen :D pedig ő tényleg tapasztaltabb és jobb motoros nálam, bár voltak neki fent dobozok is, (nemtom mennyit számít) dehát az mégiscsak 850 2 henger enyém meg 400 sor4...
    

cblaci 16284 2018. november 4. 20:10   Válasz erre: 16283
Megy az, ha nem tartja fel egy 1200-as Multistrada :-)
https://www.youtube.com/watch?v=b_ClF1lsGiA
    

inazuma400 16283 2018. november 4. 19:39   Válasz erre: 16281
Hát nemtom, nem próbáltam, de papíron nem győz meg... Tisztában vagyok vele, nem is kell 100 lónál több, de azért annyi jó ha van, persze tudom h utcán inkább a nyomaték számít, de vhogy akkor se kéne az a 600as cbf... Biztos amúgy nagyon jó motor és bombabiztos, de nem az én stílusom. Talán hülyeség, de nem tetszik a kisugárzás, egy szép motor egyébként, bár a hátuljaval nem vagyok kibekülve, de felém azt kommunikalja ez a motor h kezdőknek való, mmint olyanoknak akiknek egy szép megbízható motorra van szüksége nyugodt gurulasokhoz, de még nem találják a helyüket, a stílusukat a Motorozás világában. Persze az én tapasztalatommal v inkább hiányával ez hiteltenül hangzik a számból, de nekem ez jön le róla... Egy motornak legyen karaktere, de a cbf szerintem túl hétköznapi. Róla nem olvastam tesztet emlékeim szerint, szóval ezek most teljesen az én gondolataim, aztán az újságírók lehet rommá dicsérik h milyen jó, azt nemtudom, de nekem ez a véleményem.
    

inazuma400 16282 2018. november 4. 19:16   Válasz erre: 16278
Szia Hacse! Szerintem közülünk senki nem motorozik annyit amennyit szeretne! :) az idei szezon nagyon rövidnek tűnt, azt hittem idén végre megyek 2 olacserényit, de sajnos most sem sikerült... Ha nem lett volna benne az egy hetes túra akkor idén nagyon gyenge lett volna a szezon... Jövőre jobban oda kell figyelni, kevesebbet dolgozni és többet motorozni! :D
    

cblaci 16281 2018. november 4. 19:13   Válasz erre: 16276
Nem is hiszed milyen jól van hangolva az a kevés lóerő. Nem csak 100ló felett van élet Ricsi.
    

cblaci 16280 2018. november 4. 19:11   Válasz erre: 16277
Elnézést de engem nem hozott lázba.
Akkor már inkább Csoki, mármint nem úgy, hanem a dumája!
"Csavarni a spanglit, felpróbálni az összes csálé csecsű stoppos picsát!"
Mi ez ha nem egy szépirodalmi remek :-)))
    

cblaci 16279 2018. november 4. 19:00   Válasz erre: 16278
Maga ugye csuklott máma késő délután, úgy tizenhét és tizennyóc óra között? Merhogy meglátogatott engem a Péter tanárbá és meg vót emlegetve, persze jó értelemben. Felhozódott az okleveles gépészmérnök, Billig Péter is, merhogy az is el van tűnve rendesen...
Tudom én nem hiányzok nektek, mert látjátok és olvassátok a sok szép értékes dolgot amit írok, én viszont semmit se tudok rólatok így az se tudom éltek-e vagy haltok.
Köszönöm a jókívánságot Csabi, mióta nem szedem a gyógyszert sokkal jobban vagyok :-)
    

hacse 16278 2018. november 4. 18:27  
Sziasztok Gyerekek !
Má' régen írtam , az igaz , de rendszeresen benézek ide . Közben meg motorozgatok is , de továbbra sem annyit amennyit szeretnék . A motorommal továbbra sincs gond . Jobbulást kívánok Laci ! Mindenkinek minden jókat !
    

kantorbalu 16277 2018. november 4. 14:25   Válasz erre: 16274
Atya világ!
Hogy ez kinek jutott eszébe?!!!
Az a háttér! Hozzá egy szívdöglesztő elien a 80’as évekből, és alatta a KGST ciki...
A zene és a szöveg se semmi!!!
Micsoda kincs...!!!!
Bocsánat, hogy off-olunk!
Nagyon hálás vagyok ezért! Bearanyozta a délutánom!
    

inazuma400 16276 2018. november 4. 14:18   Válasz erre: 16270
Hat a 750es ina után a cbf 600 visszalépés lett volna... Az egy elég erőtlen gép 77 ló asszem, attól jobb a 6kilos hornet, én 600asbol tuti csak 100 lovast vennék... Nekem tényleg nincs szükségem nagyobb motorra egy középkategorias nakednel de azt teljesen ki akarok használni.
    

kantorbalu 16275 2018. november 4. 14:10   Válasz erre: 16274
Igen!!!
Linda lett volna a következő ikonikus figura! Bár itt nem Linda, de retroszexi, deciki
Annyira rossz, hogy jó.
Köszi!
    

jimy_L 16274 2018. november 4. 13:19   Válasz erre: 16272
https://youtu.be/XjE2QlJhq6w
    

kantorbalu 16273 2018. november 4. 12:54   Válasz erre: 16265
Route 66

...és ne legyek kemény...?
    

kantorbalu 16272 2018. november 4. 12:52   Válasz erre: 16265
https://m.youtube.com/watch?v=sDZQeKmqnbE
    

jimy_L 16271 2018. november 4. 11:46  
Pálinkás jó reggelt!

Hu, már több éve mindig megfogadom, hogy húsvétkor, halottak napján, és karácsonykor nem motorozok. De, nehéz megtartani, ha jó az idő.
    

cblaci 16270 2018. november 4. 07:40   Válasz erre: 16269
Motoroztam jó pár évet 400-as CB-vel az Ina előtt, így aztán nekem nincs bajom a 600-as gépekkel. Sőt volt egy idő amikor a CBF600-asokat is nézegettem, mert nehezen sikerült jó állapotú nagy Hornet, a CBF-ből meg rengeteg volt, nem csak 3-4. Peti próbált lebeszélni, mert szerinte megbánnám, végül sikerült az eredeti terv, így nem tudom hogy hosszú távon milyen csalódást okozott volna a CBF600.
    

inazuma400 16269 2018. november 3. 23:31   Válasz erre: 16268
Nyilván, de azért egy 1000+os gépet nem lehet összehasonlítani egy 600assal... Nem egy kategória... Pedig amúgy szeretem ezeket a nagy dögöket, xjr, zrx, stb.. /mondjuk elég nehezek / Ritkák is, szóval még kuriózumnak is elmegy némelyik... De ahhoz az kell h vki arra vágyjon, az is egy stílus, egy életérzés. ott vannak pl az épített motorok, ma is oylan bmwt láttam, brat stílusban megépítve h aztadurva, csávó hozzá öltözve (Y) rohadtul bejönnek, főleg a kávé gépek, de mivel nem állhat 18 motor a garázsban ezért olyat kell választani ami az emberhez a legközelebb áll.
Én elhiszem h egy 600as fika egy ezerkettohoz képest, de azért nemhiszem h Peti bacsi radikálisan erre céloz, inkább vmi olyasmi megfogalmazást várok tőle h alul nem mennek, pörgetni kell őket, sokat gepeszkedni a váltóval stb. Meg azért szerintem egy 1000+os géphez tapasztalat is kell, 100nm 4 ezres fordulaton nem kutyafule :D
    

cblaci 16268 2018. november 3. 21:50   Válasz erre: 16267
Szerintem próbálj ki egyszer egy ezerkettest és akkor megérted :-)
    

inazuma400 16267 2018. november 3. 21:28   Válasz erre: 16266
Hat én amúgy simán kijonnek vele... De a triumph sor3 és az lesz..... Majd.... :D de fejtsd ki légyszíves a véleményed, kíváncsi vagyok az álláspontodra! :)
    

Kovacspeter 16266 2018. november 3. 20:56  
Ricsi, tök mindegy hogy Hornet, Kawasaki vagy miegymás, 600-as sornégyest ne.
    

cblaci 16265 2018. november 3. 19:08   Válasz erre: 16264
Babetta?! Akarsz róla beszélni? Sokat nézted az Üvegtigrist? Annál egy bicikli is jobb, ezért kövér a magyar ember!
Jut eszembe, egyik ismerősöm mesélte hogy örökölt egy bicajt az Édesapjától, aztán akárhányszor ráült mindig a kocsma felé fordult. Nincs ebben semmi kísérteties, sok év alatt úgy kopott a kormánycsapágy :-)))
    

kantorbalu 16264 2018. november 3. 17:30   Válasz erre: 16262
Én boldog tudatlanságban csücsülök a böszme Inazumán. Csitt-csatt a csühös...
Nekem egy Babetta van kilátásban;-)
Komolyan...
Üdv
(Még kihasználom a szép időt, tekergünk erre-arra)
    

inazuma400 16263 2018. november 2. 20:53   Válasz erre: 16262
Nembaj az, legalább pörgött kicsit a fórum! :)
Köszönöm! :) Papíron nincs akadálya! :D
    

cblaci 16262 2018. november 2. 20:27   Válasz erre: 16261
Rendesen kibeszéltük a témát, elvenni és hozzátenni se tudok már többet. Lényeg, hogy ne add fel és sikerüljön a terved! ;-)
    

inazuma400 16261 2018. november 2. 19:44   Válasz erre: 16259
Hat nemtom, első alkalom volt h 125 4t vel mentem... És az etzs emlékeimhez képest borzalmas volt... Én elhiszem h annak nagyon jó aki most kezdi ezt a dolgot, meg jók ezek a lépcsők, enis vehettem volna rögtön 600ast... De minek? Az mz után a 400as ina is egy űrrakéta volt....
Engem sem a nyers erő érdekel, akkor vehetnék speed triplet, v gsx1000st, v egy mt10et, v KTM 1290 duke v h a fenébe hívják.... De ez mind más tészta mint a kis triple... Nekem egy középkategorias nyomatékos kis pörgős gép kell, amit életteli minden fordulatszám tartományban, atom futóművel megspékelve, és ebben a triple a legjobb. Motorozasaim nagy részét úgyis csak a hétköznapi meg hétvégi kicsapongasok teszik ki, a triple nem túramotor, de azt az évi 1-2 öt ki fogom bírni vele... Ha nagyon sokat túráznék és sokszor mennék hosszú útra, több napra, akkor tuti egy vfr lenne a választásom, de nekem a hétköznapokban az túl nehéz, és túl idomos :D és aláírom h az újságírói nyomás nagyban közre játszott abban h a triplere vagyom, de ha mégsem váltja be a hozzá fűzött reményeket, még mindig eladhatom és vehetek helyette barmi mást. Bár ha eltekintek ettől a típustól, nemtudom mit vennék... Valószínű nem Hondat, pedig régen oda voltam érte, de egyszerűen nem győz meg az új paletta... Nagyon sajnálom h az euró4 kinyirta a hornetet.... Nagy eséllyel z900rst vennék mert sor4, kereklámpa, és gyönyörű...
    

inazuma400 16260 2018. november 2. 19:26   Válasz erre: 16258
Hat talán kicsapongo vagyok, de tudom h csakis a naked jöhet szóba, mert hosszú távon az érdekel. Ez a zzr úgy jött mert nagyon olcsó, a vfr meg azért mert egyszer kell egy, és mivel a triple nagyon messze van addig nem akarok inazumazni. Ugyanis most 5 éves, és 2 milla, mivel az r verzióra fáj a fogam... Lehet h kuszanak tűnik ez az egész, de pontosan tudom mit akarok, persze sok típus tetszik és nehéz választani, de döntöttem, csak ehhez idő kell... Plussz itt a kocsi téma, h előbb azt akarom lecserelni, egy nem olcsó modellre, de viszont 10 éves már a kiszemelt, szóval előbb muszáj azt beszereznem, mert ha a triumph lesz az első akkor túl öreg lesz mire összeszedem a kocsira a pénzt újra.... Mert az még ígyis évek. Szóval igazából minden ki van találva, még ha nem is tűnik úgy! :D
    

cblaci 16259 2018. november 2. 18:29   Válasz erre: 16256
Helyén kezelve a dolgokat tényleg jó, persze nem vártam tőle többet mint ami egy 125-ös négyüteműtől elvárható. Az viszont elismerésre méltó, hogy ugyanaz a finom műszer mint a nagyobb testvérei. Engem egy szép és igényes technika sokkal jobban lenyűgöz, mint pl. a nyers erő, ez látszik a választásomon, hiszen a 900-as Hornetnál tudtam volna jóval erősebb gépet is venni az arra félretett pénzből. Sajnos egy részleges izomszakadás miatt most nem tudok motorozni ebben a szép késő őszi időben, de azt nem bírtam ki hogy ne indítsam be, mert még mindig nem tudok betelni azzal, hogy gyakorlatilag nincs mechanikai zörej, csak a gyári csövek mély duruzsolása... inkább nem magyarázom, mert ez nem csak egy Honda, nekem tényleg egy álom vált valóra.
    

cblaci 16258 2018. november 2. 18:20   Válasz erre: 16255
Valahogy nem érzem nálad a konkrét irányt, ha elvakult lenne a kötődésed valamelyik típus iránt, akkor azt mondanám, hogy ne gondolkodj más motoron csak a cél legyen előtted. Az Inazuma jó és még sokáig elmegy, inkább gyűjts az álomra, mert minden más csak tolja maga előtt időben azt, amire igazán vágysz. Szerintem ehhez még sokat kell olvasgatnod, de főként ki is próbálni a motorokat, hogy ne csak mások, hanem a saját tapasztalataid alapján találj rá az igazira.
    

inazuma400 16257 2018. november 2. 17:44   Válasz erre: 16256
Vissza kellett vinnem a ritunpalyarol az oktató házához, és nagyon szarul ment* (csak küldés után olvastam vissza és láttam h Kimaradt h hova vissza, meg a telo átjavította a mentet mintre)
    

inazuma400 16256 2018. november 2. 17:41   Válasz erre: 16251
Amúgy tényleg ennyire jó? Nagyon felülnék egy kis etzre, mert amikor néhány éve csináltam a korlátlan jogsit, vissza kellett vinnem egy 125os ybrt de borzalmas volt... Egyrészt a súly és a virsli gumik miatt olyan mint egy bicikli, csak sokkal gyorsabban megy ami miatt olyan érzésem volt h minden pillanatban h el fogok esni vele :D a városi forgalomban képtelen votlam tartani az oktató 6os golfjaval a tempót egyszerűen annyira szarul mint, hiába forgattam 8ezerig ki, nem csinált semmit.... Ez a 4t 125 nagyon borzalmas... Én az etzmre nem így emlékszem, szerintem megenné reggelire az ybrt...
    

inazuma400 16255 2018. november 2. 15:35  
Megint teleirom a fórumot, de kimaradt egy fontos infó! :D az rninet még egy gyönyörű masina! Az első kiadás, mert ugye azóta abból is van ezer meg egy átirat :D
    

inazuma400 16254 2018. november 2. 14:07   Válasz erre: 16251
:D nem írtam hetekig, gondoltam behozom a lemaradást! :) ez ígyis van ahogy mondod, de motorok esetében nem feltétlen... Elég igazságosnak tűnik a pontrendszer, és nem minden szempontnal a triple jön ki győztesként, szóval neki is vannak gyengéi, de összesítésben mindig nyer. De megint csak magamat tudom ismételni, nem hiába utánozzák a japok őket, és azért a mostani tetsztekre is kíváncsi lennék mert az mt szériát nagyon dicsérik, szóval akad ellenfele bőven a kis triumphnak, és eladás szempontjából verik is őt, mert az mt szériát veszik mint a cukrot, de insta profilok alapján azt szűrtem le h németeknel és franciaknal kelendő cucc a kis angol. Plussz még mindig ott van h ha mégse tetszik, eladhatom.
De ennyi ember nem tévedhet, rádasul újságírók, volt egy külföldi teszt, 6 ból 4 en vitték volna azt a motort haza, 1 választotta a monstert mert ducati szerelmes 1 meg vmi mást, de mindenki azt mondta jó motor a triple. Egy cikkben azt is olvastam h megkerdeztek embereket h szerintük milyen a tökéletes motor, vki azt válaszolta "a tökéletesen motornak 3 hengere van és 675 ccm" :D engem kilóra megvettek! :D
Hat nemtom... Amikor először láttam képen bejött, utána annyira nem, nem rossz ez a neo Cafe de nem vágyom rá, számomra ez össze egyeztethetlen... Vmi v legyen retro v legyen új, én a mostaniak közül tuti a thruxtont vinném, v a kawa z900rst.. Az svt meg hagyjuk is... Nemtom miért nem poroljak le a suzukinal az Ina terveit, a retro lázba az kéne...
Tökéletes beszámoló mint mindig! :) gyönyörű képek, mesés írás! :)
    

inazuma400 16253 2018. november 2. 12:53   Válasz erre: 16252
Az e verzió nem tetszik. Érdekes, mert képeken nagy monstrumnak tűnik, bár egyszer láttam egy e verziót előben, talan 400ast és tényleg elég kicsi volt, ez is olyan mint az Ina mi? H ugyan akkora belőle a kicsi meg a nagy?! Az inaval is megtapasztaltam az évek alatt h a magasságomhoz kicsi, hétköznapokban elvagyok vele, de azért amikor túra van és menni kell napi 3-4 száz kmtert több napon keresztül, akkor a terdeimen érzem h nagyon össze vannak hajtogatva, ezt leszámitva semmi problémám nincs vele.
    

jimy_L 16252 2018. november 2. 10:35   Válasz erre: 16237
Hali!
E-től felfelé keress. Az öregebbek konstrukció hibásak.
Meg szerintem, a Te magasságodhoz kicsi. Kényelmetlen lehet, hosszútávon.
    

cblaci 16251 2018. november 2. 07:52   Válasz erre: 16250
Ez igen, ha csak az utolsó 3 hozzászólást osztanánk 365-el, akkor is jó átlagot mutatna az egy napra jutó karakterek száma :-)
Azért mindent ne vegyél be amit az újságok írnak, nagyon sok esetben a marketing oldala sokkal erősebb mint maga a tényleges valóság. Ha megtehetném, hogy új motorok között válogathatnék, akkor lennék bajban, ezzel szemben az általad említett 15 évesek között hamarabb tudnék választani, mert azoknak már van múltjuk és legtöbb kinőtte a gyerekbetegségét. Érdekességként mutatok egy kis pancser tesztet, elismerem hogy van benne jókora márka iránti elkötelezettség is és érzelmektől sem mentes, de ne ezt az oldalát nézd, hanem azt, hogy legalább ennyit kellene menni mindegyikkel ahhoz hogy saját véleményünk legyen és értékelni tudjunk. Először egyébként képeken fura volt ez a "Neo Café" stílus, de minél többet látom annál inkább megdőlni látszik az a gondolatom, miszerint -ha esetleg- 10 év múlva motort szeretnék cserélni, nem lesz olyan utánpótlás a használt piacon ami olyan szinten elcsábít mint a nagy Hornet. A CB1000R-nek nem minden részlete tetszik, de mégis magasan viszi a pálmát az újak között, körlámpás, igényes az apró részletekig, van benne egy kis retro, de a mai kor fejlettsége is bőven visszaköszön a részleteiben. Sajnos csak a kistestvérét volt alkalmam kipróbálni, de az annyira tetszett, hogy gondolati síkon már elindult bennem valami a nagy testvére felé...
Na de nem szaporítom tovább mert a levelek nem ugranak maguktól a talicskába és a fűgereblyém se tud önállóan dolgozni, további szép hosszú hétvégét!
https://www.sportmotor.hu/album/GXMVPfbE2a3
    

inazuma400 16250 2018. november 2. 01:32  
Megint nemtudok leallni, de kimaradt egy gondolat még az első turnusbol :D
Szóval azért is kecsegtető még számomra a triumph mert ritka, és szeretek egyedi lenni. Sajnos a 3 henger mára már nem csak az ő sajátossága, de azért még mindig jóval kevesebb fut belőle itthon mint japán társaibol, ha típust nézünk még szűkebb a keresztmetszet. Előbe alig láttam még, mmimt utcán és nem motorkiallitas keretein belül. Ez főleg annak tudható be h nem ismerik és félnek tőle, h megbízhatatlan.
    

inazuma400 16249 2018. november 2. 01:22   Válasz erre: 16247
A ducatik amúgy nekem is tetszenek, meg még egy csomó más is, naked, sport, stb reggelig sorolhatnam, de amikor először hallotam előbe egy ds hangját aszittem az utolsokat rúgja :D igazabol én simán vennék olaszt is de túl drágák és megbízhatatlanok, (meg szervizigenyesek, költségesek,) legalábbis a ducatinak voltak minőségbeli problémái a 2ezres évek elején, mert válságba votl a cég... Vmi ilyesmit remélik, pedig a monster is egy gyönyörű motor. Mondjuk nekem az abszulot kedvenc a sport classic, a fejidomos, meg a 848, meg egy másik olasz kedvenc, mv agusta 1000 f4 az első szeria.
És kocsi korom óta a Honda volt a nagybetűs motor, és nagyon sokáig az is volt.. Ez a triumph buzeria csak 1-2 éve van meg :D
    

inazuma400 16248 2018. november 2. 01:09   Válasz erre: 16247
Nincs semmi ilyesmi, de meg votlam róla győződve h márpedig te hülyeséget beszélsz, aztán amikor szembesítettél, elég hülyén éreztem magam, és olvastam a kommentem és kajak nem értettem miről beszélek, pedig alapjába véve tényleg jó a memóriám, de ezt vmiért teljesen elfelejtettem, dehát írtam is h bocsi, meg igazad van, szóval nem esik nehezemre elismerni, jó most nyilvánvaló volt, de ha magamtól rajovok h hülyeség amit mondok akkor is elismerem. Szóval no problem! :)
Hát régebben enis főleg vizuális típus voltam, de csak magamat tudom ismételni. (majd lentebb) Alapjába véve nekem a naked kategória fekszik, akármennyire is tetszenek a sportmotorok is, és menő az üléspozíció, egyben egy rakás szar is :D gyűlölöm a csutka kormányt, ami érdekes mert a kávé gépekért is oda vagyok. Talán az mz-s korszakra vetitheto vissza h szeretem a classikus formákat (ez a dolog tényleg kicsi korombol eredethezteto amire én már nem is emlékszem, de faterom mesélte, meghat van egykét tárgyi bizonyítékom is h a motorok szeretete nem ujkeletu dolog nálam) szoval ha apámnak egy sportmotorja lett volna akkor lehet azokért rajonganek ennyire.
De amiért oda vagyok és a mai napig megnézem azok a kerek lámpás motorok, /a triple viszont más tészta/ a 2003as 600as hornet votl a nagy kedvenc, szentül hittem h olyanom lesz. Igen ám, de 2012 karácsonyra kaptam életem első motorrevujet, ami elindotta bennem ezt a folyamatot, mert elkezdtem venni, nem minden hónapban, hanem csak akkor ha votl benne számomra érdekes dolog. És mivel a naked bikeok érdekeltek, rendre elolvastam az összehasonlító teszteket, és h-h nem mindig a triple került ki a végén győztesnek... És az évek alatt elkezdett érdekelni hogy h lehet az h mindig ő nyer, ez a motor nagyon tudhat vmit. Pedig sor4 volt az über nálam. És a formájához is nehezen szokott a szemem, de az is csak 2012tol érdekel, mert az első széria egyszerűen ocsmány akármennyire jó motor is.... A legújabb meg már kifejezetten tetszik. Ma már nem csak azt nézem meg egy motoron mennyire jól néz ki, hanem mennyire jó vele csapatni, emlékszem a hornet cikkre, "betyarkodasra tervezték" tudtam h ez az ami nekem kell, viszont ezt a triumph sokkal jobbam tudja, rádasul a hornet már most 15 éves, és nehéz belőle jót találni, plussz a triumphnak istenkiraly a futóműve. És tuti h vmit nagyon tudnak ezek az angolok mert már a japok is őket majmoljak, sportmotorbol naked, 3 henger, stb.. Mára már biztos nincs olyan könnyű dolga a triumphnak mint régen... A Yamaha mt szériát nagyon dicsérik, de nekem vhogy mégse kéne. De visszatérve még mindig megnézem a szép motorokat, meg érdekelnek, de már nem ez az elsődleges szempont, majd ha öreg leszek előkapom a kicsi inat a garázs mélyéről és majd azzal krúzolgatok. :D hát ez elég hosszú lett meg kusza is, de nemtom máshogy leírni :D
    

cblaci 16247 2018. november 1. 22:44   Válasz erre: 16246
Emiatt nehogy már szarul érezd magad. Velem is előfordult ilyesmi, igaz már jó régen volt de én egy igazi láncolajozó ellenes voltam, el se tudtam képzelni, hogy az olaj hogyan marad meg a láncon miközben a környezetét nem mocskolja össze. Még vitákba is belementem, aztán viták helyett jobbnak láttam megépíteni egy fapados verziót. Mondjuk voltam olyan fasza gyerek, hogy leírtam a tapasztalataimat és azt is, hogy én tévedtem mert működik. Sok mindent látok másképpen mint mondjuk 15 évvel ezelőtt, így aztán engem is lehetne kényes helyzetbe hozni egy-egy régi hozzászólásommal, sőt biztos van olyan is amit én is elfelejtettem időközben.
Amúgy csak így közöttünk :-) áruld már el mi tetszik a triple-be? Érdekel, hogy másnál hogyan működik ez a dolog, ami nálam úgy, hogy először vizuálisan kell megszeressem, majd el kell bűvöljön a hangja, aztán kipróbálom és ha az is passzol, akkor szeretném birtokolni. Mondjuk a triple-nél az első lépésnél elbukott a dolog. Egy időben nagyon tetszettek a Ducati-k, vagyis a vizuális kötődés megvolt, aztán belefutottam Tokajon egy Ducati találkozóba, hú basszus az a kulturálatlan csörömpöléses cirkusz egy életre elvette a kedvem, főleg amikor azt láttam, hogy ott ezt erényként élték meg. Nekem a kis 400-as CB mutatta meg az igazi utat, aztán jött az Inazuma, ami csodálatos szépségével hódította el a szívemet, majd azt hiszem a második Inazuma talira jött el először Rudi a szürke 900-as Hornettel és az a motorhang volt az ami beleszart ebbe az idillbe, mert akkor éreztem először, hogy nem teljes a fent említett 3 pont, ami végül idén tavasszal teljesedett ki.
    

inazuma400 16246 2018. november 1. 21:42   Válasz erre: 16245
Teljesen egyet értek veled. Csak sajnos nem minden típus bérelhető, meg inkább ez az azoknak való szerintem főleg akik nem találják a helyüket a motorozas világaba, illetve arra is jó ha nem akarnak saját motort birtokolni, pénz v idő miatt, mert van olyan is aki évi egyszer megy el egy nagy túrára és annyi. Hát az Motor függő is h mennyi a bérleti díj meg a kaució, a Hondaert 2 kilót kellett letenni, plussz ugye a bérlés díja is a napok számától függ, 4 napra volt így 15/nap asszem. Azt Tom h a ducati 848 az meg vmi 35 körül votl /nap rá ültem, de azzal nemtom h h lehet motorozni, rohadt jól néz ki, de szerintem én első kanyarba felborulnek vele :D hát igen az ilyen fanaticsok mint mi tudják h mit akarnak! :))
De még mindig nem térek napi rendre ezzel a sztoryval, 3x olvastam el mire rájöttem h a hornet szó nem elírás, egyszuren még úgy sem ugrott be, tényleg csak harmadjara... Asszem vigyáznom kell mit írok a neten mert még a végén összetűzésbe keveredek saját magammal! :D kerestem a kifogást h miért vagyok ennyire hülye, de az elég gyenge magyarázat h reggel nem hagytak aludni :D
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22119
5 622 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők