10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Suzuki Inazuma 400 750 1200
Következő oldal

Kovacspeter 16445 2018. november 11. 23:32   Válasz erre: 16443
Scrambler csak 2O19-re várható, kávégép állt a kereskedés előtt. Fura, bár lehet hogy Budapestre még mindig gyorsabb volt eljutnia mint Bukarestbe.
    

Kovacspeter 16444 2018. november 11. 23:26   Válasz erre: 16332
Azért a maiak sem hegyi levegőt pufognak ki.
Mérnöki csoda:
    

inazuma400 16443 2018. november 11. 23:24   Válasz erre: 16442
Jó estét Peti bácsi! :) de most mit láttál a szalon előtt? Scramblert v kávé gépet? Lehet h ja, nem hiszem h a triumph nagyon elterjedt... Meg hát azé nincs olyan sok jó szerelő se pláne aki mindenhez ért!
    

Kovacspeter 16442 2018. november 11. 23:17   Válasz erre: 16313
Hát Laci, drága játékszer, de egy új motor mitől lenne olcsó.
Sufniiis, ugyanazt a motort nézzük? Pont hogy a Triumph a minőségi kidolgozásban erős, majd teszek be közeli képeket is a finom részletekről.
A kávéracsni nekem is tetszik, de hát azzal olyan hosszú utakat nemigen lehetne tenni, hacsak nem fakír az ember. A múltkor állt egy makulátlan példány a Triumph szalon előtt, jól körbeszaglásztam. Nagyot néztem a rendszámot látva, Fehér-megyei r.sz. tábla volt rajta. Budapesten szervizeltetné a tulaj...?
    

inazuma400 16441 2018. november 11. 22:41   Válasz erre: 16440
Sőtt a hátsó megint kint volt nem rég, defekt miatt... Jövőre meg jönnek az új papucsok, elég kockásra koptattam a gumit... Szégyellem is magam...
    

inazuma400 16440 2018. november 11. 22:38   Válasz erre: 16438
Enis félek az ilyenektől, de kerék kiszedessel és vissza rakással nem volt elméleti gond :D gyakorlati se igaz... Csak a hátulja kicsit játszós, meg az eleje se volt az igazi, mert én gumicsere miatt vettem ki, kint volt több napig, de nem tettem semmit a fekpofak köze és össze zártak, azzal kell kicsit szórakozni, de ám tényleg senki extra! :) nyugodtan kiszedheted! :)
    

inazuma400 16439 2018. november 11. 22:34   Válasz erre: 16437
Jó éjt! :)
    

kokrno 16438 2018. november 11. 22:33   Válasz erre: 16429
Akkor kivetted a kereket? Azt már nem merném meglépni. Szétszedés, összerakás talán menne, de a beállítás? A szocikat még meg mertem bontani. Autószerelőnek tanítottak végül is. Csak a szakmában nem dolgoztam, meg gyakorlatot nem szereztem.
Fiatalként még folyton olajat cseréltem a kocsijaimban, a Swiftben még kuplungot is cseréltem. De termosztát ccseréknél, feszítőknél , kisebb bütyköléseknél tovább nem merészkedtem. Amik csak szét meg összerkást kértek. De a beállítások gyakorlatot igényelnek. Az meg nincs, meg önbizalom. Már a kocst sem bütykölöm jópár éve. Másra hagyom az olajcseréket is. A mocin a fordsz.mérő burkolatát kicseréltem, meg az indexeket. De komolyabb dolgot nem mernék megbontani. Elismerésem, akik meg merik tenni.
    

jimy_L 16437 2018. november 11. 22:30   Válasz erre: 16436
Efogyott a sör, jóccakát!
    

jimy_L 16436 2018. november 11. 22:28   Válasz erre: 16435
Hosszú évek kitartó munkája.
    

inazuma400 16435 2018. november 11. 22:23   Válasz erre: 16434
Hát nem mondanám szerencsének :D de azt meg hogy? Gondolom nem egy nap alatt történt mert az esőn állt a motor... Az enyém fűtött garázsban van! :)
    

jimy_L 16434 2018. november 11. 22:20   Válasz erre: 16433
Akkor Te szerencsés vagy. Barátom DL 650-esébe 5 liter esővíz volt. Lusta volt ponyvázni a motort.
    

inazuma400 16433 2018. november 11. 22:16   Válasz erre: 16432
Persze, még csak az hiányzik! :D a tankot azé vettem le, mert amióta nálam van azóta szopok miatta, ügyesen tele dzsuvazza a karbit (Y) olyan finom kis rozsda pereg a tankrol h még a szűrő se fogja meg...
    

jimy_L 16432 2018. november 11. 22:07   Válasz erre: 16431
Nem kell a rossz duma, a tankot is azé vetted le me , csopperes csepptankot teszel helyette. Crómozottat. ;)))
    

inazuma400 16431 2018. november 11. 21:58   Válasz erre: 16426
Hat én nem vagyok oda érte a sok csicsaert, de az Inan pont annyi van amennyi kell, se több se kevesebb, bár én ezt az Ina esetében nem hívnak annak, viszont nekem ezek a króm csopper ej cruiserek és társaik nem jönnek be.
    

jimy_L 16430 2018. november 11. 21:57   Válasz erre: 16427
Én nekem nagyon bejött a konferencia,először gurultunk, asztán dumátunk. A többiek szerencséjére nem tudtam végig ott lenni, de ami nem késik, az időbe oda ér. Vagy mi...
    

jimy_L 16429 2018. november 11. 21:53   Válasz erre: 16419
Jó az index is, élőbe kellene látni, milyen az összhatás. Én nemrég cseréltem a motor deklik csavarjait rozsdamentesekre.
Kicseréltem a hátsókerék csapágyait,
És elmostam a hátsó lengővillát kívül belül. Most tisztább mint sokak leömlője. Meg a lánckerék dekliből csákányoztam ki a zsírt. Ja és a bovdenek sem ragadnak be egy darabig.
    

inazuma400 16428 2018. november 11. 21:52   Válasz erre: 16424
Rendben! Nyugodtan, ilyennel még úgyse mentél! :)
    

kokrno 16427 2018. november 11. 21:43   Válasz erre: 16425
Köszi, ez jó tipp. Bevallom őszintén, bár már volt eszemben, még nem néztem meg, mikori az akku. Kevesen vesznek eladó cuccba új akkut, ha nem muszáj. Még a német sem.
Ma is, hogy elővettem, az első indítás nem jött össze, nem kapta el, és egyre lassulva tekert. Másodikra kapta csak el. Akkor is az volt a fejemben, milyen idős lehet az akku? Igaz, hideg is volt szegény, csak egy kis OSB-s sufnit tudtam neki szorítani, és a külső hideg éri. Mondjuk, ha sógor cucca inem foglanák a garázst, ott sem lenne melegebb.
Köszi az invitációt, de a kolléga nem érti a talikat, "Minek annyit beszélni, ha gurulni is lehet?" Fiatal, de főleg annyi dolgot talál magának, hogy keveset tud szórakozásra fordítani. Így némileg megértem.
    

kokrno 16426 2018. november 11. 21:32   Válasz erre: 16421
Én 175 magas vagyok. Mivel a sisakra nyomja, így alatta középre nem jön. Csak a vállamnál olyan elől, az oldalamon pár, meg a karom.
Sokat nézegettem az Inákat, vagy fél évig, de nekem a gyári volt stílusidegen. Igaz, csak képeken láttam. De írtam, én króm és csillogásrajongó vagyok Hiszen az Ina pont a krómos , meg fém tükrök, óraburkolatok, lámpa, légszűrőhőz , hátsó teló, lámpatartó, csizmavédő miatt jött be nekem. A sok szép íves fémes forma között ordít a szögletes műanyag. Mint egy Ferrari 250 GTO egy műanyagspoilerrel némi túlzással. Persze, az ízlés sokféle, meg a megszokás nagy úr.
    

cblaci 16425 2018. november 11. 21:25   Válasz erre: 16417
Nekem a régi akkuval csinálta ezt, de akkor már érdekes módon a feszültség is elszaladt egy minimálisan. Akkor kezdtem méregetni amikor már látványos volt ez a pulzálás, csatikat is átfújogattam kontakt spray-vel, testet átkezeltem de nem segített, ezért nem is törődtem vele. 2008-as volt a Varta akksim, tavaly év közepén cseréltem ki, egyik pillanatról a másikra döglött meg, nem csoda hiszen 9 éves volt. Az új akkuval viszont nem csinálta a pulzálást, a feszkó se ment 14,2V főlé, vagyis nálam ez a jelenség az akku fáradásának volt a jele, mert az új akkuval helyreállt a rend. Ettől függetlenül nálad lehet más is, valamelyik csatlakozónál egy kicsivel nagyobb átmeneti ellenállás, test probléma stb... egy multiméterrel érdemes rámérni az akkura alapjáraton és emelt fordulaton is, ha nagyjából 14V környékén van az jó, mondjuk az olcsóbb műszerek 1-2 Voltot is tévednek, érdemes elvinni egy autó elektromoshoz, neki jó műszere kell hogy legyen és ő az akksit is ki tudja mérni terheléses méréssel.
    

cblaci 16424 2018. november 11. 21:17   Válasz erre: 16416
Megbeszéltük, ha esetleg rámjönne a rosszbaj, akkor majd a Te motoroddal fogok körözgetni amíg a tünetek szűnnek :-)
    

cblaci 16423 2018. november 11. 21:15   Válasz erre: 16413
Vögyed csak, GSX 1400 már volt az Inazuma konferencián, de Busa még nem.
Ja, kokrno-nak mondom, a találkozóra jöhet egyéb típus is, tehát ha úgy gondolod, hogy elhozod a barátodat (akiért felelősséget vállalsz hogy rendesen viselkedik) annak akkor sincs akadálya ha Riga12-vel jön :-)
    

inazuma400 16422 2018. november 11. 21:04   Válasz erre: 16420
Saját fotó, van videóm is asszem, de lehet másik teloba, meg nemtom h azt meg e lehet osztani v csak képet.
    

inazuma400 16421 2018. november 11. 21:01   Válasz erre: 16419
Az órák ígyis kapnak, csak nem annyit, meg nem férsz oda megtakaritani :D azt nemtom hh csinálod, 1 keveset mész, 2 már hideg van és nincs bogár, v én nőttem túl nagyra, de nekem tele szokott lenni vele a dzsekim hiába van plexim! :D hát nekem nem, lehet ha ezzel jött volna ki akkor oké, de így báncsa a szemem :) nekem amúgy bejönnek a gyari bumszli indexek! :D
    

kokrno 16420 2018. november 11. 20:51   Válasz erre: 16417
Én csak újságban láttam 500-ast. Szoci négyüteműből csak Simsont. láttam sokág élőben. A Junakról is csak olvastam, hallottam. Talán Uralt láttam, vagy Dnyeprt, ezeket azóta is keverem.
    

kokrno 16419 2018. november 11. 20:48   Válasz erre: 16415
A megvitatások, hehe. Láttam már a pleximegvitatást is. Én is tapasztalom, hogy pont a sisakra veri a menetszelet, éx hangos. De lusta ember lévén nem veszem le, mert nem kelü az órákról is vakarnia a bogarakat, meg a kabátom elejéről. Helyette szenvedek az úton, hehe. Mindegy, füldugó segít.
Én az én indexeeimre vagyok kíváncsi , kinek jön be. Azt cseréltem rajta, nem gyári volt, de azt sem akartam feltenni. Ezen a sok krómcuccos motoron nagyon bántónak látom az olcsó Suzuki építőkészlet műanyag szögletes indexeit. Sokáig válogattam a neten, mire meglettek az árban, az órákhoz, lámpához formában nagyjából megfelelő krómosak. Tudom, hogy így olcsóbb volt az idomos testvér indexeivel, meg kehet, hogy más akkori Suzukikon is használtva voltak. De a 250 Banditnak helyre kis krómos körindexei voltak, miért nem azokat rakták fel ? Lehet, hogy sokaknak most már a könyökén jön ki a Jawa, de a 350-esekhez utángyártott krómindexeket is néztem. Meg Intruderekét.
    

inazuma400 16418 2018. november 11. 20:37   Válasz erre: 16415
Helyes, helyes! :) milyen lámpa? :D
    

kokrno 16417 2018. november 11. 20:35   Válasz erre: 16412
Én már régen eladtam a csepptankost. Amikor panelban laktam, bicajnak sem volt hely, nemhogy motornak. Sajnos nem volt eredeti sem, későbbi Jawák krómos sárvédője, kipufogója, hátsó lámpája. A kerekeket is tönkretettem az említett szétszedéssel. A főtengelyt is egy szétszedésnél. A töltése gyárilag siralmas. Index néikül, ledes izzókkal még elmenne, de amúgy a mai világítós időkre alkalmatlan, ha sötétben látni is szeretnél.45W dinamó. Gyári 25/35W-os zzókkal, hátul az 5W helyzetjelzővel ok. De a féklámpát ilyenkor már akkuról nyomná. Szabályos 2x25W indexekkel szintén kevés. 45/55W-os normál izzókkal látni lehetne vele, de az alpból sok. Az indexek, nagy fényszóróizzó miatt mindig beégett a megszakítója. Pedig az is akésőbbié volt már benne. És ezt a 45W-os dinamót rakták még a 80-as években is a W350-ekbe. Sok olyan ment lefordított indexekkel, karjelezve.
Tényleg, Inánál normális alapjáraton a fények enyhe pulzálása, hogy olyankor keveset tölthet a generátor? Lámpa, üresjelző kicsit pulzál alapjáraton.
    

inazuma400 16417 2018. november 11. 20:35   Válasz erre: 16414
Lehet, mert láttam már előbe nem egyszer, mzbol meg a 250 ets trophy sport volt a kedvencem :D
Így vettük, de használt is neki. Az saját, a dobozokat, a hűtés, és a spoilert leszámitva minden gyári. Jajaja, vki pont azt fikázta h h néz ki, meg nem gyári... De aki elvitte az tudta micsoda érték az a fejidom, jó helyre került a motor, 12 év azért hosszú idő! De apám nem bánja, szereti az inat nagyon, onnantól kezdte baszni neki a csőrét h én megvettem a 400ast :D
    

inazuma400 16416 2018. november 11. 20:25   Válasz erre: 16412
Hat igen, nem gondoltam volna h a motor mellé majd egy nagyszerű közösség is jár! :) csak nem lesz baj, majd figyelünk a tünetekre, és találkozókon mész egy két kört az inakkal ha látjuk h probléma van! :D
Annyira tényleg nem szeretnék belebonyolódni a szerelésbe, tényleg nem nekem való, és félek is tőle, azért egy kicsit bonyultabb mint az mz! :)
Ja, jó kis fotó! Kemény csávó ezek a veteránosok, meg még a mopedesek, amikor mennek csoportosan nem kis tavolsagokat megtevve! :D kell hozzá elhivatottság az biztos, megvan a maga feelingje, de én nem vállalkoznek rá az tuti! A nagy motorokat meg hagyjuk is :'D
    

jimy_L 16415 2018. november 11. 20:23   Válasz erre: 16402
No, jövőhéten teszek fel egy két képet vásárolni tervezett lámpákról. Csak,hogy legyen mit kitárgyalni. :))
    

kokrno 16414 2018. november 11. 20:20   Válasz erre: 16407
Az ötszázas már régóta ritkaság. Náumk nem is tudom, lehetett-e vajon forgalomban. Az örökségét viszont sokáig továbbvitték a salakmotorjaik.
Micsoda kényszerhűtés! Ti alkottátok, vagy így vettétek? A TS ülésidom saját, vagy ez nem az, csak szépítés? Régen mekkora májerság volt egy ilyen fejidom, a 120-as Skoda indexeivel. Igazi kordokumentum ez a motor.
    

jimy_L 16413 2018. november 11. 20:18   Válasz erre: 16412
Akkó mégiscsak vöszök egy busát:))
Majd behunyt szemmel ülök rája;)
    

cblaci 16412 2018. november 11. 20:07  
Régen kellett már ekkora terjedelmet visszaolvasni, én ennek örülök és közben eszembe jutott még egy fontos dolog. Valahogy az Inazumának van egy különleges gravitációja, legalábbis az eddigi tapasztalataim alapján mindig olyan embereket vonzott magához, akikkel jó volt közösséget alkotni. Tényleg nem is emlékszem arra, hogy lett volna közöttünk olyan aki kilógott a sorból. Ezért arra a következtetésre jutottam, hogy az antiszociális személyek egyéb típusoknál találhatóak meg... ezzel csak az a baj, hogy április óta én is az "egyéb típust" használók halmazába tartozok :-)

Viccet félre, a krómozott lámpa az eredeti, úgy a 400, 750 és az 1200-as esetében is!
Örülök Ricsi hogy sikerült levenni a tankot, a szelepbeállítás innen már csak egy lépés, de ahhoz a lépéshez egy kicsit nem árt tájékozódni.
A csepptankos Jawa nekem dédelgetett vágyam volt egy időben, pár éve itt a közelben sikerült is találni egy 250-est, de sajnos olyan árat mondott a tulaj, hogy meg kellett kapaszkodnom. Pedig elég mostoha körülmények között volt tárolva, az egér is befészkelte magát a légszűrőbe, az egyik festett oldalsó lemezdekni a tyúkok előtt volt, abból szedegették a kukoricadarát... akkor még átfordult a blokk, azóta nem tudom mi van vele. Veterán találkozón mindig lefotózom a jobb darabokat, sőt néhány éve Petiékkel Erdélyben belefutottunk egy Cseh világjáró Jawás csapatba is, na az a hangulat nagyon tetszett, lehetne tőlük tanulni a bármekkora motorosoknak is.
    

inazuma400 16411 2018. november 11. 20:01   Válasz erre: 16410
Má többet nem próbálom... Pedig telorol is szokott menni...
    

inazuma400 16410 2018. november 11. 19:58   Válasz erre: 16409
Má megint nem, pedig most jól csináltam....
    

inazuma400 16409 2018. november 11. 19:57  
Hat az előbb se sikerült a több kép :D
    

inazuma400 16408 2018. november 11. 19:55   Válasz erre: 16407
Hopsz, az lemaradt mert mellé nyúltam :D
    

inazuma400 16407 2018. november 11. 19:51   Válasz erre: 16406
Faterom vmi 80ezer km körül adta el, de az valós volt, és bontatlan blokk, falubeli motor, mi voltunk a második tulaj gyakorlatilag, formailag amúgy a 3dik
Amúgy nagyon jó áron 180ert ment el, full doboz szettel.
A modern motoron előbb utóbb látszik a koruk, de a klasszikus időtálló, ezt nagyon jól megfogalmaztad. És igaz is. Mind a 2 állítás. Nekem amúgy jawabol az 500as 4t a kedvencem, gyönyörű motor, Gyönyörű hang! :)
Itt van pár kép fatemerol.
    

kokrno 16406 2018. november 11. 19:42   Válasz erre: 16405
Az említett unikatesóm öccsének is van Jawaja. Mjadnem, mint a bátyjáé volt, csak 12 V-os. Anyukája szedte össze a pénzt, azután egy Jawás ismerőstől vették meg keveset futottan, jó állapotban. De szinte nem is ment vele, szétszedte, és kierült, repedt volt az egyikmhenger. Ahhoz összeszecte a cuccokat, pár év műlva összerakta a blokkot. Később bele a motorba, de leszedte a festenivaló cuccokat, mert az állásban le valami velük. Már ebben az állapotában is vagy 20 éve áll a kamrában, mostanra mőr rozsdásodva. Pedig megvételkor pöpecül nézett ki. Az ilyen mocik körül bennem is meglett a nosztalgia a régi motorok után. Tetszenek a modern gépek is, de idővel látszik rajtuk a koruk. Ez is az Ina mellett szól, hogy a klasszikus kinézet örökzöld. A többi divat jön és megy.
Ez volt az én motorom. Még általánosba jártam, amikor faterom megvette a nyolcvanas években. 500 ft lett volna, de egy kibic belevauzott, higy többet ér, így vette faterom 1000 ft-ért. Szétszedtem, lemezig lekromofágoztam. Én hülye még a küllőket is kiszedtem,. Újra lett fújva, de kerékkiegyensúlyozása nem sikerült. Hehe, az külön művészet, nem olyan egyszerű, mint ahogyan elképzeltem. Sosem futott szépen azután.
    

inazuma400 16405 2018. november 11. 19:06   Válasz erre: 16404
Apámnak is jawaja volt ezelőtt, idén volt váltás, de amúgy 12 évig volt nálunk a motor. Jó volt meg minden, de én nem szerettem vezetni. :D
Hát azért vannak kivételek, de lehet köze a motoros múltnak is hozzá. Azért lássuk be, minnel rosszabb egy motor, és itt most nem akarom fikázni az mzket jawakat stb, de össze se lehet hasonlítani a japán technikával, Annál nehezebb vele megtanulni motorozni, és aki megtanul egy olyanon jól, annak lesz egy jó alapja, meg lesz fogalma a motorozasrol, de a mostaniaknak már nincs ilyen gondjuk, friss jogsival akár 20evesen! Rutin nélkül felülhetnek egy 150-180 lóerős gépre, én nem mondom h nincsenek isten adta tehetségek, de nem az a jellemző.... Egy 600as 100 lovas is überbaszottbrutal 0 rutinnal Pláne 0 aggyal... Meg aztán ha olyan társaságba is keveredik akik tudnak menni, ő meg akar de nem tud, ott borítékolható a végeredmény...
    

kokrno 16404 2018. november 11. 18:31   Válasz erre: 16397
Unokatesóm jó tizessel idősebb, ő hajdanán minden kismotorral ment, ami a szociban elérhető volt, Riga Verhovina, stb. Volt utána csepptankos Jawája, majd több évig Jawa 350 638-as. Azt olyan '90 körül eladta. Utána pár évvel ezelőttig semmi. Majd olyan 5-6 éve feljött a vezérhangya, és vett egy K5 GSXR 1000-t. Pár éve vdett egy K7-es ugyanilyet. Én azt hittem, vége lesz ilyen ugrás után, de nem. Még megvan mindkettő. Pedig tipikus speed-motorosan jár vele a haverokkal. De nem esett el vele. Igaz, azt mondta, régen volt valahány esése a kicsikkel, meg a Jawával. Amilyen lökött, nem néztem volna ki belőle, hogy így megússza az ezres sportgépet.
    

kokrno 16403 2018. november 11. 18:23   Válasz erre: 16396
Krómos. De most megnéztem a vásárláskor lefotózott motorokat, és a kéken tényleg ilyen matt fémszínű a lámpa hátulja. A paksin nem gyári volt, de az enyém utáni feketének megint csak ilyen krómos a teljes lámpája, mint az enyém. Pedig a kék is, és az utóbbi is a tankon kiálló nagy feliratos, nem matricás, mint az enyém.
    

inazuma400 16402 2018. november 11. 18:18   Válasz erre: 16400
Enyémen is ilyen, de neked Jimy nem is gyári van rajta nem?
    

inazuma400 16401 2018. november 11. 18:16   Válasz erre: 16393
A sötét nekem sem a barátom, a sötétített pleximnek meg pláne nem :D szóval nekem az mindig élmény, mert olyankor összes bogár meg Jehova tanúja bejön :D bár volt olyan szürkületben ismerős helyen, h lehajtott plexivel mentem, mert rohadt hideg volt, vmi október környéke v ilyesmi, estefelé, nah és úgy oldottam meg h refi fel és azt láttam az úton XD
Hát igen, az ina gyári ülése azért hosszú távon nem kényelmes, az első benyomások és a látszat ellenére! :D nem is tudom h van e olyan a csopiba akinek még nincs komfortositva?!
    

kokrno 16400 2018. november 11. 18:12   Válasz erre: 16396
Az egész az. Vagy fényes lemez. Nem is tudom. Miért, a többin nem ilyen? Most már talán kihűlt, kimegyek letakarni, most megnézem még egyszer, króm, vagy fényes lemez?
    

inazuma400 16399 2018. november 11. 18:09   Válasz erre: 16390
Múltkor már le kellett engednem, azaz ilyen agusztusba, dugulás miatt. Én nem csinálok ilyen dolgokat de majd megnézem h mikor volt csinálva, és ha kell jövőre megkapja azt is. Szerencsére van egy jó szerelőm! :)
    

inazuma400 16398 2018. november 11. 18:06   Válasz erre: 16389
Ja! Az kimaradt h a vezetéstechnikai képzés jó dolog! Egyszer enis szeretnék eljutni egy dodor féle kanyarképzésre! :D
    

inazuma400 16397 2018. november 11. 18:04   Válasz erre: 16389
Akkor még meg sem születtem! :D én apám rigajat nyúztam nagyon sokáig, 10 évesen adta ide, udvarba motoroztam sokat, meg jogsi nélkül amikor mentünk fát termelni, az erdei utakon :D mert amúgy nem engedett ki, voltam v 20 éves mire megvettem az első motorom a kis etz, de azt többet kellett szerelni mint menni vele, szóval igazából nekem is az Ina az első igazi motor amivel valódi rutint szereztem! :)
Ez egy nagy badarság! :) semmi köze nincs ahoz, meg nem ott tanul meg motorozni az ember, szerintem meg pont a régiek tanultak meg jól motorozni, mert megvolt a lépcsőfok stb, én is vehettem volna rögtön 600ast... De minek?! A fokozatosság híve vagyok. Sokkal jobban el lehet sajátítani ezt a dolgot ha az ember nem rögtön egy tudását jóval meghalado gépre ül. Népszerű ez főleg spormotorosok körében... Mindjárt 600 meg 1000... Aztán a legtöbb pórul is jár....
A sötétben énis félek... És kerülöm is... Persze a régit bandával ezt se tudtam elkerülni... Szóval volt egykét éjszakai menet, de szerencsére nem volt semmi baj.
Én már túl vagyok ilyeneken, 1,2,3 tiltás, 3dikban 160 a vége óra szerint, 190ig van órázva, annyit mentem is vele egyszer. De 160 fölött nem kényelmes a 0 szélvédelem miatt. 120-140 utazó nekem kényelmes.
    

jimy_L 16396 2018. november 11. 17:59   Válasz erre: 16394
Nem, a lámpára, hogy az egész krómozott, vagy én látom rosszul.
    

kokrno 16395 2018. november 11. 17:58   Válasz erre: 16376
No igen, ezen gyárilag van sok minden, ami fényes. Amik nekem a giccsesbe hajló ízlésvilágom miatt nagyon tetszenek.
    

kokrno 16394 2018. november 11. 17:55   Válasz erre: 16392
Mire is gondolsz? Az indexre?
    

kokrno 16393 2018. november 11. 17:54   Válasz erre: 16383
Amúgy azért volt jó az a két túra, mert oda én térkép nélkül ismertem az út nagy részét, így én vezettem őket. Az én tempómban mentünk. A másodiknál volt, hogy vissza Pesten keresztül jöttünk, és a rakpartot nem ismerem, így a másik srác vezetett. Vagyis az utasa mondta, merre. Sötétedésig nem is volt gond, de utána türelmetlen lett. Az elsőnél én Gyöngyöstől különváltam, beugrottam rokonokhoz. Akkor egyedül is max. 100-at tartottam, pedig a végére már nagyon elültem a hátsómat, nekem egyben az a 100 km is sok volt. Láttam már, hogy itt a kemény mag komoly erdélyi túrákat csinál, azt végigülni... Le a kalappal előttük, nem csk ezért.
Most egy hónap kihagyás után már ezen a kis úton kezdett a hátsóm helyezkedni. De jó volt végre nem az autóból látni a motorosokat, hanem egy másik nyergéből.
    

jimy_L 16392 2018. november 11. 17:48   Válasz erre: 16391
Jó az a króm első lámpa! Az gyári?
    

kokrno 16391 2018. november 11. 17:46   Válasz erre: 16388
Köszi! Bár itt mind szép, mert majdnem mind Ina, meg olyasmi, hehe
    

jimy_L 16390 2018. november 11. 17:43   Válasz erre: 16387
No, ügyes vagy, látod nem egy agysebészet.
A leengedett karbik nehogy megtréfáljanak, ha újra benzin éri őket. Ha már így szétkaptad, akkor egy szelephézagot is nézhetnél, ha még nem volt.
    

kokrno 16389 2018. november 11. 17:43   Válasz erre: 16383
Még 16 évesen szereztem '90-ben az A jogsit. Akkor még csak az volt. Nyárra jött be a korlátozott A. Így egy vizsgára feldrótozott rendszámos Simsonnal vizsgáztam rutinból. Azután egy MZ ETZ 250-el forgalomban. Nekem faterom vett már korábban egy '67-es csepptankos Jawa 250-et. Azzal talán két évet motorozgattam ritkán, szerintem ezer km-t nem mentem összesen. Ja, és előtte semmi kismotor, otthon a Babettát se engedte faterom használni, féltette azt is az autót is. Nem az a büszke apa volt, aki kicsiként motorozni, autóvezetni tanítja a fiát. Nagyapám Babettájával mentem egyszer 50 métert. Szóval volt már jogsim, de az az MZ volt a legkomolyabb motor, amit vezettem. 20-onpár éve. Úgyhogy most kezdem igazából a motorozást. Aki most vizsgázott, jobban vezet, mert nagymotorral rutinozott. Talán jövőre nem felejtem el, és időben megnézem a szolnoki ingyenes vezetéstechnikai napot. De először csak kis köröket mentem a város körül. Meg a környéken. Végül a friss jogsis kollégával, meg a szintén hasonszőrű barátjával mentem túrázni augusztusban a Mátrába. Meg szeptemberben a Dunakanyarba. De jobbára csak 100-al mentünk. Néhol megrángatták a bajszát többsávos úton. Az utolsó volt rossz, mert visszafelé már siettek haza, és egy motoron ülve volt, hogy 170-el előzött a srác az ötös főúton a sötétben. Próbáltam a lépést tartani, de nem éreztem biztonságban magamat a sötétben. Kiugrik egy nyúl, macska, már azzal is kampó. Nekem az volt a csúcs eddig a motorral, amit mentem. meg egyszer megnéztem kettesben, meddig forog el, de amúgy ritka, ha belenyal a nyolcezerbe. Nekem elég ez a 90-100-as utazótempó. Mivel tisztában vagyok a rutintalanságommal. Úgyhogy még bőven van tartalék az inában, amihez fel kell nőnöm.
    

jimy_L 16388 2018. november 11. 17:36   Válasz erre: 16355
Hali!
Gratulálok SZÉP motor. Jó választás.
    

inazuma400 16387 2018. november 11. 17:34  
Amúgy a mai nap sikerült leszednem a tankot olyan 2-3 óra felé, de össze-vissza volt csak időm írni, mert közbe mindig menni kellett vhova.... Ám Nem volt bonyolult, félelmetesebbnek tűnt mint amilyen! :D leengedtem a karbikat, lekötöttem az akksit, majd még meg fog kellenem takarítani a motort. Néztem a leömlőket is, van rajta pár pici folt, de amúgy szép csillogós, ezt így tényleg egy fél óra rendbe lehet hozni szerintem. :) de visszatérve a tankra, holnap felhívom a céget, és ha minden okés akkor fel is adom postán.
    

inazuma400 16386 2018. november 11. 17:20   Válasz erre: 16375
Értem. Igen igen, azért a találkozók hangvétele teljes más, szóval ha itt nem is aktívak, jó lenne többet találkozni személyesen. :) persze tudom h mindekinek sok a dolga, nehéz megoldani stb. Az idei volt az első találkozóm, /ezt most kokrno miatt mondom/ és tetszett, nagyon jó a csapat. Csak azt sajnálom h kezdetektől fogva nem mentem, persze gondolom a 15osrol talán amúgy is lemaradtam, 16ban nemtom h volt e szándékom, 17ben már akartam, de nem jött össze... Pedig amúgy megmondom az őszintét, ugye én először azért regisztráltam mert volt egy igen hülye kérdésem, és az addigi tapasztalataim alapján nem számítottam nagy jövőre itt.... (mmimt a motoros felületek tekintve, h milyenek az emberek stb) de ez egy szűk közösség, normális emberekből, ez a csapat nagyon más mint a többi! Örülök h itt lehetek! :)
    

kokrno 16385 2018. november 11. 17:15   Válasz erre: 16381
Egyelőre a szépítgetés terén nem teszek semmit. Tervezgettem, hogy ha megveszem, milyen régies tankfestést kap. Meg esetleg egy olyan sárvédőt, amit belinkeltem. De azután elég szép motort sikerült venni a maga 17 évéhez képest, így egyelőre pl. sajnálnám átfestetni. Pedig nekem a fekete autóban, motorban az utolsó helyen áll. Nekem kékben, bordóban tetszik ez a motor., meg a képeken látott kékes ezüst szín is bejön. De használt járműnél az állapot fontosabb, mint a szín. Így végül a feketét választottam a kissé viseletesebb kék helyett, pedig annak nagyon tetszett a színe.
    

kokrno 16384 2018. november 11. 17:08   Válasz erre: 16374
Igen, ismerem az ilyet. Most is az írogatás hatására mentem egy kört, visszafelé megálltam Tőserdőnél. Amikor indultam, jött egy nagy motoros társaság. Elég vegyes, és fiatal lányok, meg nők is voltak közöttük. Amikor megálltak, párnak csak meg kellett üvöltetnie a motort. Erre a nem messze lévő helynél indulván pár srácból az egyik válaszul jól elfüstölt helyben pár dekát a hátsó gumiról. Nekik ez a lényeg.
    

inazuma400 16383 2018. november 11. 17:08   Válasz erre: 16374
Úgy gondolod felnőttem a feladathoz, egy 600as gépet már el terelgetek, nem mondom h én leszek a leggyorsabb, de tényleg hiányzik az erőtartalék, és ha egyedül vagyok ez azért nem zavar mert nem kell senkihez alkalmazkodni. És azért annyira nem is hajtom ezt a dolgot, mivel az h mi lesz jövőre az egy kérdőjel, 2 év múlva viszont szeretném a vfrt. Ha faterral is motorozok ő is el lép egyesbe, azt az erőhatranyt nem lehet pótolni. Pl én nem szeretem amiatt hidegen forgatni a motort h lépést tartsak mással, szóval ez indulasnal rossz, de később is adódhat olyan helyzet h egyszerűen nem elég az erő, meg énsem 3dikban meg 4dikben akarok lemotorozni mondjuk 200 kmtert. :) ez most hosszú lesz az tuti. :D
A legelső élményem az inaval az volt h nálam volt 3 napja a motor, talán vezettem 50kmtert összesen, és egy 400as motorokbol álló rutinos csapattal mentem, akik köcsögök voltak, azt mondták nem mennek 100nal többet, ehhez képest volt h mentem 150et is egyenesbe és le voltam maradva, kanyarokban úgy döntöttem a motort h ahogy még nem akartam volna, és meglepődtem rajta h ilyet tudok, de még ígyis le votlam maradva... Mert amúgy mentek mint a vadparasztok, nekem meg még rutinom se volt. (aki elöl ment srác azz hallottam egy másik kollégátol h ő egyébként úgy motorozik h kanyarba pattog el a motor segge) és én ilyennekkel mentem motorozni.....
Aztán a későbbi banda se volt jobb, hiába mondtam én haveromnak, aki 850es tdmmel volt, ment mint az állat én meg próbáltam utána menni, akkoriban is többet motorztam úgy ahogy nem akartam :D
De igazából ez az időszak tanított meg "menni", nem mondom h követendő példa, szerintem nekem rohadt nagy szerencsém volt, ebből nagy bajok lehettek volna.
Egy motorozás alkalmával az egyik kolléga el is esett, de nem egyszerű módon, én mentem elöl, ő leghatul, 3mam voltunk, és menetiranyal szembe állt, mivel olyat esett h a motor a sajat tengelye körül megpördült v ilyesmi lehetett mert a gyerek a bukója tetejét is lehúzta, igazából jól megúszta, neki nem lett, baja de a motor nem ment haza saját lábán, mert első villa össze vissza hajlott.... Ez egy 900as tdm, és 250 etzrol ült rá.
Akivel járok haverommal külföldre, de az Simson után er5re ült, el is feküdt vele pár hétre rá, ő is megúszta, de a Motor ott se ment haza talán saját lábán, mert neki meg kiszakadt a dekni. Most 600as Banditja van, amiről meséltem is. Őt még kanyarokban megfogom, de egyenesbe esélyem sincs, mikor el lövi neki :D jobb amúgy szerintem hasonló teljesítményű motorral motorozni, legalabbis ez a 400 nagyon kevés a 600hoz. És itt most nem arról van szó h erővel akarnám pótolni a "tudatlanságot" persze azt se állítom h én vagyok Rossi, de egy nagyobb motor tényleg elkéne lassan... Azt sem mondhatom h biztos minden oké lesz, és persze elkottazhatom a dolgot, de úgy gondolom erre kevesebb az esély saját hibából, mintha csak simán arra utaznek h majd a tudás hiányát erőből oldom meg.
    

kokrno 16382 2018. november 11. 17:00   Válasz erre: 16378
https://www.bazismotor.hu/termek/alu-fender-universal-2/

Pl. itt egy alu sárvédő.
    

cblaci 16381 2018. november 11. 16:56   Válasz erre: 16380
Az egyébként nem baj ha van igény a szépítgetésre, mert mindig lehet egy kicsit hozzátenni, erre találsz megoldásokat ha visszaolvasol. Készültek itt szebbnél szebb komfort ülések, tankbőrök, kényelmi extrák és mindenféle dolgok. Az erről készült saját képeket én még most is őrzöm, szinte a legkisebb dolgokat is feljegyeztem, ha kell ezeket meg tudom mutatni. Sajnos kb. 2 éve összeomlott az oldal, azóta egy kicsit körülményes a visszalapozás, de attól még működik.
    

kokrno 16380 2018. november 11. 16:04   Válasz erre: 16374
A stílusnál női hasonlattal olyan az Ina nekem, mint a magamhoz való nő, aki tetszik nekem, minden téren jó, és szeretem. Csak a fantáziámban szeretném, ha este kisminkelve, pin-up girl ruhában lépne be a hálószobába..
    

inazuma400 16379 2018. november 11. 15:48   Válasz erre: 16371
Igen-igen, nekem is ez a bajom azzal a stilussal, pedig bejön! :D
    

inazuma400 16378 2018. november 11. 15:46   Válasz erre: 16370
Tudom mire gondolsz, és láttam is egyet, de most rittig nen találom.... Legalábbis a sárvédős vonatkoztatast, amúgy meg pont az Ina az a motor amit minimális változtatasokkal rohadt jóra meg lehet csinálni.
    

inazuma400 16377 2018. november 11. 15:38   Válasz erre: 16369
Hát igen, mindekinek megvan a saját stílusa, alapjába véve enis sor4 párti vagyok, de ki akarom próbáni a v4et, a kis triple meg majd kiderul hogy muzsikál! :)
    

KTib962 16376 2018. november 11. 15:32   Válasz erre: 16373
Nekem meg egy ilyen...:-)
    

cblaci 16375 2018. november 11. 15:14   Válasz erre: 16368
Mert közben sokan eladták a motort, mások meg szinte minden kérdésre megtalálták itt a választ egy kis visszaolvasással, de olyanok is vannak akik privátban kérdeznek.
Valahogy csak én maradtam itt meg Inazuma nélkül is, pedig tagja vagyok valamelyik Hornet csoportnak és a Honda motorosoknak is, de mindkét helyre egyszer írtam még, amikor bemutatkoztam :-)
Itt meg voltak -vagy vannak- barátaim, szerencsére a találkozók során mindig azt érzem, hogy vannak.
    

cblaci 16374 2018. november 11. 15:07   Válasz erre: 16359
A CB400-at a pakolászással nőttem ki, nem az erejével volt bajom, rövid volt a hátulja, a kisebb táskákhoz még éppen, de a dobozokhoz már nem volt elég a mérete. Az igazsághoz hozzátartozik az is, hogy rengeteget motoroztam 250-es MZ vel, abban az időben amikor nem is nagyon volt lehetőség "kinőni" az erejét. Ma viszont az adatok azok amik kecsegtetik a bikereket, még akkor is ha a meglévőt se tudta kihasználni. Közben kialakult egy ccm alapú hierarchia is, amit én egyébként nagyon utálok. Minden csapatban megjelennek a "legjobbak", ezek osztályoznak, bírálnak, mert őket tartja fel a többi, vagy éppen a haladásban vannak zavartatva, ami pedig a legnagyobb baj, hogy lesznek olyanok akik ezekre akarnak hasonlítani. Eddig mindig megtaláltam a magamhoz való társaságot, mert tudom mekkora felelőssége van a csapatban való motorozásnak. Volt eset amikor közénk vágott egy fiatal társaság, elől valami sportgép ment, durván a határon motorozva, egy darázsderekú kislány (talán még 18 sem volt) volt az utas, előttem fékezte el a motor elejét... inkább mi engedtünk mert abból tragédia lett volna ha felvesszük a kesztyűt... ehhez kell inkább felnőni mindenkinek, nem a bizonygatáshoz. Aztán olyan is volt amikor egy olyan srác került a csapatba aki előtte hosszú évekig Pannóniázott, aztán nagyobb japán gépre váltott. Nem ismertem akkor még, de mivel nem feszegettük a határokat soha, nem gondoltam hogy probléma lesz. Hát bizony lett, Eger után nemsokkal a 3. balos kanyarban nyiladékot vágott az erdőbe. Szerencsére néhány öltéssel megúszta, de az hogy ez megtörtént a mi felelősségünk is volt, még akkor is ha nem volt forszírozott a tempó, mert ami neked megy rutinból az lehet egy kezdőnek vagy újrakezdőnek problémát okoz, ő pedig bizonyítani akar, ennek a veszélyét pedig nekünk is fel kellett volna ismerni. Ricsi elmondta, hogy egyébként nincs baja a motor erejével, de amikor csapatban motorozik, bizony le kell forgatni rendesen és még akkor se biztos, hogy tudja tartani a tempót, ebből következően jó lenne egy nagyobb... én ebben inkább a kényszert érzem nem a szükségességet, ez pedig nem biztos hogy a legjobb út egy nagyobb motor felé.

Az Inazumával kapcsolatban, a retro vagy nem, meg hogy hol lehetne változtatni, kérdésekre én soha nem kerestem a választ, nekem tökéletes volt úgy ahogy, hiszen azért választottam, a megbízhatósága viszont megkérdőjelezhetetlen, emellett bármikor kiállok.
    

kokrno 16373 2018. november 11. 13:28   Válasz erre: 16370
Nekem ilyesmi tetszene, csak sok krómmal.
    

kokrno 16372 2018. november 11. 13:22   Válasz erre: 16371
Azt azt, főleg, hogy logikátlanul rohadt lusta ember vagyok. Nálam a "motorépítés" kimerült a nem rávaló kis háromszögindex lecserélésében, meg a plexi felrakásában. Csak néha még motorozni is lusta voltam, hehe. Főleg, amikor a motor anyáméknál volt még, és nem volt kedvem elautózni egy hétvégén kétszer hozzájuk. Pedig csak jó fél óra.
    

KTib962 16371 2018. november 11. 13:18   Válasz erre: 16370
Azt hittem motorozni szeretnél...:-)
    

kokrno 16370 2018. november 11. 13:16   Válasz erre: 16367
Az Inával annyi a gondom, hogy kicsit se hús, se hal. Retró is, meg nem is. Az ülésidom, meg a sárvédők, kerekek nem retrók. Közben egy csomó retró hatású elem van rajta. Pl. egy Triumph Thruxtonhoz képest.
Átépítésekben, cafe racerek, meg ilyenekben viszont már nagyon gyönyörűen lehet vele hozni a stílust. Csak mennyi pénz lenne olyanná tenni, régi fémküllős kerekek, fém sárvédők, az ülésnél valahogyan megoldani, hogy az idom kiváltható legyen. Nekem akkor lenne a tökéletes.
    

kokrno 16369 2018. november 11. 13:09   Válasz erre: 16366
Igen, ezt már láttam. Annyi felmerült bennem, hogy egy ötlet megszívlelhető, amit láttam az írásokban. Bármit írhatnak az újságírók, mindenki a saját ízlése alapján, a lényeg, hogy mit súg a gép, ha gurulsz vele. Lehet, hogy sokan írtak róla jór, de te majd nem azt érzed. De fordítva is lehet, hogy igen, nekem is bejön.
Lényeg, hogy kollégám, akivel idén a két "igazi túrámat" megtettem, még nem rendelkezik saját motorral. Robogózott sokat, meg krosszmotorozott fű alatt. Idén letette a rendes A jogsit. Amíg nem jön össze a pénz a saját motorra, párszor bérelt motort. Neki az volt a szempont, hogy túl erős nem kell, meg nagy. Elég a 600. Meg majd két személyre is elég legyen. Próbált egy napra 600-ban GSR-t, CBR-t, YZF-t. SV-t. Bár leírás alapján szemezett az SV-vel, hogy nyomatékos lent, meg majd jó lesz két személyre, a próbák után azt mondta, marad a sornégy, neki az jön be.
    

inazuma400 16368 2018. november 11. 13:07   Válasz erre: 16365
Hát 2-3an tartjuk fent a lángot.... 3 éve amikor csatlakoztam majdnem mindenki aktív volt... Ez ahhoz képest nagyon gyenge... És már akkor is azt mondta Laci h el van laposodva regebbhez képest.

Hát igen. Eleinte enis sokat kérdezōsködtem, amikor még nem ismertem a típust stb, de ez nem olyan motor amit minden héten szerelni kell... Szóval van benne abban vmi amit mondasz! :)
    

inazuma400 16367 2018. november 11. 13:03   Válasz erre: 16364
Hát nekem nem jön át ez a motor, de a stílus rendben van, csak vhogy túl lapos a tankja nekem, meg az egyhengeré' de vagyok oda! A 750es ina tökéletes választás! :) gyönyörű motor! Nemcsakhogy a Suzukinak a legszebb motorja, de az összes közül is az egyik legszebb!!! :)
    

inazuma400 16366 2018. november 11. 12:58   Válasz erre: 16359
Enis raktam össze egy makettet, de nem teljesen :D hiányzik róla ez-az... Meg a fényezés matricák stb :D egy nsr 500as... De ez a makett dolog nem nekem való :D inkább a modelleket gyűjtöm, abból van egy csomó! :D hát igen, a 400as kategóriat hamar ki lehet nőni... Pedig amikor először ültem át a kisetzről, akkor azt hittem h ennél erősebb motor nem kell, egy rakéta volt hozzá képest! :D azóta enis kacsingatok mindenfelé, de ha vissza olvasol látni fogod, mert mostanában erről ment a téma. :)
    

kokrno 16365 2018. november 11. 12:57   Válasz erre: 16363
Mi lenne, ha pörögne? Így is annyi van visszafelé, szerintem csak a nagyját fogom megkapargatni.

Amúgy lehet, higy az a gond, hogy túl jó a motor. Anno sokat forogtam Suzukis fórumokon. Pl. a Baleno, meg Liana fórumjai alig mentek. kevés is volt, és nem volt a tulajoknak gondja az autóval igazából. Azt meg nem írogatják többször is, hogy jó a kocsi, jó a kocsi. Azt már látom, hogy itt is csak a motor adja a témák egy részét, másik része a kapcsolódó túrák, egyebek.
    

kokrno 16364 2018. november 11. 12:52   Válasz erre: 16361
Bocsi, most ismerkedem a fórum motorjával, még ki kell tapasztalnom, mit hogyan lehet feltölteni.
Akkor a link képként is:
    

inazuma400 16363 2018. november 11. 12:52   Válasz erre: 16358
Bírom a fogalmazasaidat! :D
Hát sajnos igen... Pedig én tényleg azt hittem h a tali után azért megélénkül a forum...
Ismét egy jó videó! Nálam még csak 3 éve van, de ígyis olyan soknak tűnik, mintha mindig velem lett volna!
    

kokrno 16362 2018. november 11. 12:51   Válasz erre: 16361
Ez a Suzuki Tempte, vagy ST 400 lenne az igazi retro Suzuki. Ez nagyon tetszett régen, és mindig élvezettel hallgattam azt a lassú csühogését. Akkoriban láttam talán prospektusban az Inazumát is. Meg biztosan élőben is láttam, de emez jobban megfogott, sokszor láttam a munkahelyre bepöfögni. Csak anno japán belpiacra elég volt a 400 blokk, nagyobbal nem csinálták. Ami lehet, hogy rokon az LS 650 blokkjával, nem tudom. Annak van ilyen egyhengeres régi vágású erőforrása. Csak azt anno errefelé szoftcsopperként hozták, pedig az a blokk ilyen köntösben ütne igazán. Ami nagyon hasonlítana a Triumph retro motorjaihoz.
    

kokrno 16361 2018. november 11. 12:45  
http://farm5.static.flickr.com/4139/4776438920_900f634b38_z.jpg
    

inazuma400 16360 2018. november 11. 12:43   Válasz erre: 16357
Hát van benne az is igen! :D de azért majd ha vissza olvasol, látni fogod h nyitott vagyok mindenre is! :D
    

kokrno 16359 2018. november 11. 12:14   Válasz erre: 16358
Szia! Már vagy tíz éve fel-fel merült a motorvásárlás ötlete, és egy CB400-on gondolkodtam. Azért is, mert régen összeraktam pár makettet, és a ez a motor nagyon tetszett. Pár éve a rokoni körben láttam is egyet, még mindig bejött, élőben is. Azután, amikor komolyra fordult a dolog, lebeszéltek róla, hogy hamar kinövi az ember, plusz egy ilyen japán piacos cucc alkatrészellátása sem egyszerű. Így áttértem a 600-as vonalra, de a CB600 kipufogóját valahogyan kilöki a szervezetem. Akkor még fel sem merült, hogy azt cserélni is lehetne. Így továbbmozdultam a CBR600F4 vonalra, arra azt írták, hogy még elég kényelmes. Persze közben kacsingattam jobbra-balra, néztem GSXR-eket. Banditokat. Csúszott oktató Yamaha FZ6N-t. Közben szeretem a veterán dolgokat, és az arra hasonlítóakat. Volt, hogy Royal Einfielddel kacérkodtam, az mindig tetszett. Egy Triumph Thruxton, vagy Bonneville is bejönne, csak drágák voltak a félmillás, később 600 környékére emelt kerethez. Egyszer a köbcentire keresett Suzukik között eljutottam az Inazumához, amit régen is láttam, csak elfelejtettem, és azután már igazából azt kerestem. Végül az is lett.
    

cblaci 16358 2018. november 11. 11:49   Válasz erre: 16355
Üdv minálunk!
Nekem is 750-es inazumám volt, 9 évig használtam komolyabb problémák nélkül. A 9 év alatt fokozatosan épült és szépült (szerencsés voltam mert eleve jó állapotban jutottam hozzá) majd az utolsó évekre teljesedett ki egészen, ekkor már minden igényemet kielégítette a felszereltségét tekintve is. Aztán egy visszatérő súlyos betegség állt közénk, ez egy nagyon durva függőség ami a központi idegrendszerbe fészkeli be magát, Hondakór-nak hívják, ami az én esetemben gyógyíthatatlan. Így aztán feladtam a korábbi 9 évet és bár fájdalmas volt a búcsú, de onnan folytattam ami korábban a CB 250 és a CB-1 után lezárultnak látszott. Az Inazumára visszatérve, a 750-es az arany középút, nekem soha nem volt bajom az erejével, persze legtöbben mégis az 1200-as brutalitására vágynak, nekem meg inkább a 6-os váltó játékossága tetszett, ami főleg lassú meneteknél és a kanyargósok közötti játékban volt partner. Megbízhatósága mellett nagyon szép vonalú igazi kortalan klasszikus motor, a régi képeket nézegetve bizony sokszor párásodik be a szemem...
Nagyon jó választás volt, gratulálok hozzá és sok sok boldog kilométert kívánok!

Jut eszembe, amikor elment a harcos igyekeztem szépen elbúcsúztatni, talán itt még nem is mutattam meg ezt a videót, mert vannak időszakok amikor az itteni gyerekek nem érdemlik meg, olyankor van ez amikor mindenki csak olvasni akar és elanyátlanodik a fórum, mostanra már elég komoly létszámú csendes olvasókör alakult ki, mondják is amikor telefonon beszélünk: "mindennap olvasom ám a fórumot...", úgyhogy sokan vagyunk csak ez nem nagyon látszik sajnos, de talán majd egyszer ez is változik.
https://www.sportmotor.hu/video/zLmwE0z2hhg
    

kokrno 16357 2018. november 11. 11:45   Válasz erre: 16356
Köszi! Mégha a nicked alapján az elfogultság is szól belőled, hehe. Eddig bejött, és lassan csak felnövök majd hozzá.
    

inazuma400 16356 2018. november 11. 11:39   Válasz erre: 16355
Szia! Gratulálok, jó választás! :) jó olvasgatast, egy ideig biztos el leszel vele! :)
    

kokrno 16355 2018. november 11. 09:50  
Sziasztok! Krisztián vagyok, 45 éves. Januárban vettem egy Inát. Ezzel lettem újrakezdő, de igazából kezdő motoros. Kocamotoros, eddig 2000km-t mentem vele. Tetszik, majd próbálok itt visszaolvasni, hogy némileg képben legyek a fórumról.
    

kokrno 16354 2018. november 11. 09:47  

    

inazuma400 16353 2018. november 10. 21:37   Válasz erre: 16352
Ja, hát én speciel németekre gondoltam, de ez is inkább akkor jó ha van kint ismerős... Olcsóbb néhány típus, honosítani nem nagy összeg, jobb állapotúak, leszervizeltek stb...
    

cblaci 16352 2018. november 10. 18:00   Válasz erre: 16348
Az a "kint" eléggé tág fogalom, pl. az osztrákoktól érdemes motort venni, amikor kerestem a Hondát a fiam küldött néhány ígéretes hirdetést, csak a távolság volt nagy és még akkor ő se beszélt olyan jól németül.
    

cblaci 16351 2018. november 10. 17:54   Válasz erre: 16346
Akkor megoldódott a rejtély :-)
    

inazuma400 16350 2018. november 10. 17:44   Válasz erre: 16349
:D
    

jimy_L 16349 2018. november 10. 16:15   Válasz erre: 16348
Van nekem elég bajom.
    

inazuma400 16348 2018. november 10. 13:38   Válasz erre: 16346
Ja, közbe látom a megoldást! :) kintről amúgy nem próbálkoztatok?
    

inazuma400 16347 2018. november 10. 13:36   Válasz erre: 16344
A hayabusa úgy jön ide, h a bkingbe az a blokk van. Amit Laci mond trollkodast azt nem értem mert, nincs sportmotor profilom, pedig úgy rémlik h egyszer próbálkoztam vele, de nem tudok belépni, szóval passz...
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22119
5 622 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők