inazuma400 | 18676 | 2019. május 13. 20:55 | Válasz erre: 18675 |
Aha, értem mit mondasz. Majd holnap szétszedem és megnézem. Remélem csak annyi a baj. Dobok egy "vidámabb" képet is, "ina az inában" :D ![]() |
cblaci | 18675 | 2019. május 13. 20:48 | Válasz erre: 18674 |
inazuma400 | 18674 | 2019. május 13. 20:37 | Válasz erre: 18673 |
Köszi! Nah az király lesz... Az a baj h nem emlékszem h h nézett ki az alja, a benzinszintjelzőnél tudom h találkoztam egy hatalmas gumi talpal. De h most a csapnál volt e horony... Azt se tudom h kezdjek hozzá... Le kéne engedni a benzint, és akkor nem kéne emiatt levennem a tankot. Ha meg csak el borítanam addig vmerre akkor is le kell kötni, meg fényezésre vigyázni kell. Báár.. A motort kell elborítani. H ne legyen abba a felébe benzin. Nah csak kitalalom... :D ha csak nincs jobb ötlet.
|
cblaci | 18673 | 2019. május 13. 19:59 | Válasz erre: 18672 |
A 750-es Inának ugyanez a vákum csapja, én inkább visszabontanám, mert úgy rémlik a csap anyagába van marva a tömítés hornya. Ezt a talp tömítést nézném meg első körben, lehet az a ludas.
|
inazuma400 | 18671 | 2019. május 13. 19:25 |
Ma végre sikerült elérnem v 4edjére a szerelőt, jövőhèt közepén hívjam fel megint időpontotért úgy tele van.... Ma lecseréltük az olajat is. A bemelegítő körön azért kiderült h kicsit vérszegény a paripa, kihuzattam 11ig, ott már ugye lead mindent, hiába forog v 14et.. Közel sincs akkor tűzereje mint a Bandinak, de azért jó masina! :) Viszont van egy problémám, menet közben elvileg nem, azaz h járó blokkolnál nem, legalábbis azt nem ellenőriztem, de ha le állítom a motort össze gyűlik a benzin és csöpög, a képen látható helyen, lehet húznom kéne a csavarokon még?! (bár szerintem jól meghúztam őket) v van ott vmi túlfolyó, bár most nézem képen h lehet h a benzincső a baj, és ott folyik esetleg vissza?! Csak ideiglenesen lett berakva, mert ez volt itthon, gondoltam ha majd elviszem a szerelőhoz azt is kicseréltetem, addig kibírja így... Bár ugye én arra számítottam h ma vihetem.... |
cblaci | 18670 | 2019. május 13. 19:07 | Válasz erre: 18667 |
A fólia jó ötlet, én megpróbálnám a helyedben.
|
cblaci | 18669 | 2019. május 13. 19:05 | Válasz erre: 18658 |
Szép motor ez is, jobban tetszik mint a félidomos kivitel, van olyan az egyik ismerősömnek. Kicsit nyersebb a blokk járása mint a 600-as Horneté, gondolom ezt észre vette a haverod is, viszont a 750-es Kawa Z lóerőben tudja azt amit a 900--as Hornet, a nyomatéka viszont jóval kevesebb, ott jelentkezik a kevesebb ccm.
|
jimy_L | 18668 | 2019. május 13. 12:08 | Válasz erre: 18667 |
Nehezebb elrontani, mint jól megcsinálni. Semmi nem kell hozzá, sprickolsz rá vizet, az ujjacskáiddal rányomkodod, hajszárítóval fixálod, pengével körbevágod. ;) |
inazuma400 | 18667 | 2019. május 13. 10:26 | Válasz erre: 18666 |
Ez mondjuk nem rossz ötlet, kérdés h meg e tudom csinalni szépen....
|
jimy_L | 18666 | 2019. május 13. 09:18 | Válasz erre: 18648 |
Hali! Tegyél rá autófóliát, van króm, és arany hatású is. Lakkozni sem kell. Kicsit megmelegíted felrakás után, és körbe vágod. http://www.carbon-auto-folia.hu/3d-teckwrap-matt-es-fenyes-foliak/teckwrap-fenyes-szurke-cg03 |
inazuma400 | 18665 | 2019. május 12. 20:13 | Válasz erre: 18664 |
Átérzem, a sajátommal énse mentem, kb 10kmtert...
|
kokrno | 18664 | 2019. május 12. 20:06 | Válasz erre: 18663 |
Az a baj, azon is még csak egyszer ültem. Mindig van valami más. Vagyis mégy egyszer, amikor ráraktam a nyerget, de csak a sufniban, menni nem mentem vele. Akkor is esett. |
inazuma400 | 18662 | 2019. május 12. 19:48 | Válasz erre: 18660 |
ennyi extrával így se drága, bár nemtom mennyiért mennek.
|
kokrno | 18661 | 2019. május 12. 19:44 | Válasz erre: 18657 |
7 éve vettem, de évente max. tucatszor megyek vele. Tavaly , ha kétszer ültem rajta. Általában párom kezdeményezi, magamtól nem jut az eszembe ráülni.
|
kokrno | 18660 | 2019. május 12. 19:41 | Válasz erre: 18659 |
Azt még nem mondta. 900,vagy 950? Nem tudom, mennyi volt az irányára. Lett volna egy helyben is 750-ért, de emez csábítóbb volt neki, ha drágább is.
|
inazuma400 | 18659 | 2019. május 12. 19:28 | Válasz erre: 18658 |
Nah, fasza! mennyi volt? így képről ez is szép állapotúnak tűnik. jó sok extra is volt hozzá, asszem jó boltot csinált! :)
|
kokrno | 18658 | 2019. május 12. 19:04 |
inazuma400 | 18657 | 2019. május 12. 19:00 | Válasz erre: 18655 |
Hát az még odébb van... Akkor kezdődik ha vissza kapom a szerelőtől. Gondolkodtam bicinglin enis, de nem az én műfajom. Meg veszélyes is, meg magamból kiindulva engem is idegelnek, szóval inkább hanyagolom :D |
inazuma400 | 18656 | 2019. május 12. 18:58 | Válasz erre: 18654 |
Hat remélem h jövő héten látja már. Írtam neki, de nem votl fent, ilyenkor a telót úgyse veszi fel, majd holnap munkaidőben felhívom. Aztán remélem h vihetem is, meg eső se fog esni.
|
kokrno | 18655 | 2019. május 12. 18:57 | Válasz erre: 18651 |
Végre kezdődik a szezonod. Csak felszabadultabb a sajáttal gurulnod. Nekem ennyi jutott a két kerékből most: ![]() |
cblaci | 18654 | 2019. május 12. 18:52 | Válasz erre: 18651 |
Örülök, hogy jobb lett a helyzet! A hidegindítási problémákat sok minden okozhatja, olyan is amit otthon nem tudsz orvosolni, találgatások helyett jobb ha szerelő látja.
|
kokrno | 18652 | 2019. május 12. 16:20 | Válasz erre: 18650 |
Akkor elméletben le lehetne szedni, és újrafujni.
|
inazuma400 | 18651 | 2019. május 12. 13:53 |
Nah emberek, úgy néz ki van Isten, éjjel kis manók rendbe tették, ma már nem folyik, és kurvajó! :D sokkal gyengébbre számítottam... Amúgy jobb mint a Bandit, a fékek is, futómű, kuplung, gáz, gázreakció, és amúgy húz, nyilván nem akkorát mint egy nagyobb motor, de ezen azt érzem h nincs szét hajtva meg nincs szét kopva, amúgy a 400as sokkal selymesebben jár, mint a 600/750, azok nagyon "traktorosak". Bár a hideg indítással gondok vannak, szeritem ki fogom cseréltetni a membránokat is, bár majd megmondja milyen állapotúak, tömítéseket tuti, meg a csavarokat, mert mindnek szét van szopva a feje... (fater akart rajta húzni, egy csavaron tudott egy negyedet) Gyertyákba max 6 ezer lehet, nemtudom h miért szívozik hidegen, szivato, indul, de le is áll, ha húzok neki gázt ha nem, mert gáz nélkül "legyengül" gázzal viszont befullad, azért gondolom h esetleg membrán, gondolom jó öregek stb. Bár én nem értek ehhez, szerintetek mi lehet? Amúgy melegen már indul faszán, nem gondolom h szelephezag, mert az is kB 12 ezerrel ezelőtt lett ellenőrizve, és akkor se kellett hozzá nyúlni, de utána fogok nézni a füzetkébe, h miket kell cseréltetnem stb. Bár anno szerelőm azt mondta h ha szarul indul, lehet gyertya pipa/kábel, majd ezt is meg fogom nézetni. De amúgy maga a motor ígyis nagy királyság, úgyhogy megvan a boldogság! :D |
kokrno | 18649 | 2019. május 12. 12:23 | Válasz erre: 18647 |
Nem tudja leoldani róla a festéket? Ez most műanyag, és az anyagát marta fel? Vagy csak a festéket?
|
inazuma400 | 18647 | 2019. május 12. 11:14 | Válasz erre: 18645 |
Nem, azzal nincs gond, de le volt kopva a fekete festék, ki akartam javíttatni, lehet h elsőre sikerült is neki, azt nem láttam, csak mondta h amikor lefujta lakkal felmarta az egészet neki, és újra festette, hozzá lett tévve a tankhoz, de nagyon gyalázatosan néz ki, szóval kell új belőle.
|
kokrno | 18646 | 2019. május 12. 09:22 | Válasz erre: 18643 |
Sajna ez drága, és csak matrica https://www.ebay.com/itm/Inazuma-GW250-complete-decals-sticker-graphics-kit-set-transfers-logo-aufkleber-/271788440129 |
kokrno | 18645 | 2019. május 12. 09:13 | Válasz erre: 18643 |
Mi történt akkor az eredetivel? Meghajlította?
|
kokrno | 18644 | 2019. május 12. 09:12 | Válasz erre: 18643 |
Ja, így értem. Nem figyeltem, amikor 400-at láttam képen, hogy más emblémakiosztása van.
|
inazuma400 | 18642 | 2019. május 11. 23:42 | Válasz erre: 18640 |
Gyárilag úgy van h van egy inazuma felirat a tankon, az ülés alatti idomon meg egy embléma. Tudod, ez japán belpiac. :)
![]() |
inazuma400 | 18641 | 2019. május 11. 23:40 | Válasz erre: 18639 |
Köszi de telleg nem, inazuma feliratot szeretnék, v triumph :D
|
kokrno | 18640 | 2019. május 11. 23:11 | Válasz erre: 18638 |
Akkor nem maradsz a gyári kiosztásnál? A tankra rakod a típust? De a deklire most akkor nem ugyanaz van? Úgy értettem, a festő az Inazumát rakta vissza arra.
|
jimy_L | 18639 | 2019. május 11. 23:05 | Válasz erre: 18638 |
Pedig mán majdnem megkérdeztem kell -e a tankra, az enyimérű a felirat.
|
inazuma400 | 18638 | 2019. május 11. 22:52 | Válasz erre: 18629 |
Köszi! :) de inazuma feliratot teszek rá v semmi mást, szerintem mirekmotors tud szerezni, az árral lesz gond :D
|
inazuma400 | 18637 | 2019. május 11. 22:47 | Válasz erre: 18617 |
Az kemény! hát igen, a franciák elektorinkája legendás, enyémmel nem volt gond, de fapadvolt nagyon, szóval igazából nem is nagyon volt benne amit tönkre mehet.. (pug 306, azé az mégse renó)
|
inazuma400 | 18636 | 2019. május 11. 22:44 | Válasz erre: 18620 |
jajaja, nemsok eltérés van a 2 motor között.
|
jimy_L | 18634 | 2019. május 11. 22:17 | Válasz erre: 18631 |
Talján romboló. :)) Ekkorában eddig csak merci, és man volt alattam. Ez a fostalicska csak 3,5 t. |
kokrno | 18633 | 2019. május 11. 22:16 | Válasz erre: 18630 |
Nekem elsőre ez ugrott be, mostanság sok eső volt, ilyenkor megtalálja a víz az utat magának. Kollégáktól, netről volt már jópár beázásos sztori. De persze függetlenül más is lehet.
|
kokrno | 18632 | 2019. május 11. 22:14 | Válasz erre: 18613 |
Alin egyenkénti betűket láttam eddig, ez pl. 4000 körül lenne, a 12 betű. https://m.aliexpress.com/item/32810735983.html?pid=808_0000_0109&spm=a2g0n.search-amp.list.32810735983&aff_trace_key=a1d6f200ea974d1eb71a015260e29480-1557605181782-08442-UneMJZVf&aff_platform=msite&m_page_id=1646amp-zRZ0zywh2fM_79k2B70haQ1557605282524 |
cblaci | 18631 | 2019. május 11. 22:08 | Válasz erre: 18627 |
A 21 tonnás kosaras amit esetenként én is hajtok, új korában se volt jó, ott is elektromos hibák vannak nagyobb részben.
|
cblaci | 18630 | 2019. május 11. 22:05 | Válasz erre: 18624 |
Amúgy esős időben jött elő, és az a vicc hogy már a végén be se indult. Az egyik barátommal húztuk el a mesterhez (nincs messze 15km), előtte kétszer is próbáltam, tekerte de nem indult, na gondoltam az indításgátló is beszart mert nem kattogott az injektornál ami szokott és a benzinszivattyú is kussban volt. Áthúztuk a szerelőhöz, az beleült és egyből indult... persze le már nem állt csak ha rálépett a fékre. Tavaly szeptemberben vettük, napi használatban van, azzal jár dolgozni a feleségem, több mint 6ezret ment minden gond nélkül, azóta nem ez volt az első eső, kíváncsi leszek mi lesz a vége.
|
kokrno | 18629 | 2019. május 11. 22:03 | Válasz erre: 18613 |
cblaci | 18628 | 2019. május 11. 21:58 | Válasz erre: 18625 |
Nekem még ez az első injektoros motorom, remélem nem lesz vele gond, ez már nem otthoni móka ha beszarik.
|
jimy_L | 18627 | 2019. május 11. 21:56 | Válasz erre: 18624 |
Ezt az iveco is tudja. Már ott tartok, hogy nem bele tankolok, hanem rá, és felgyújtom.
|
cblaci | 18626 | 2019. május 11. 21:54 | Válasz erre: 18622 |
Gyújtáskapcsoló kizárva, a km óra az ABS-tól kapja a jelet, az is meghülyülhetett ami állítólag kihathat az egész műszeregységre, de lehet az uch is... az a baj ezek egyenként is drága alkatrészek, vagyis a találomra cserélgetés se jó megoldás. Az is lehet egyszerű test hiba, olyanhoz vittük aki ismeri ezeknek a rákfenéjét, de ő is kért egy pár napot. Nagyobb törése nem volt, motortető volt már fényezve és az egyik ajtó, de az se látszik, csak adtak vele állapotfelmérő lapot amin szerepelt.
|
jimy_L | 18625 | 2019. május 11. 21:53 | Válasz erre: 18623 |
Hát ezen biztos nem ;) Ezé jó az injektor, ott csak egy talptömítés van. Ami több éves állás után szintén megpunnyad. Az 3-5000 ft/db típusonként változó. |
kokrno | 18624 | 2019. május 11. 21:50 | Válasz erre: 18622 |
Most esős időkben jött elő? Nem tcom, Cliónál hogyan van a légbelépés a szellőzőnél. Van autó, aminél a sok levél telirakja a szélvédő alatti csatornát, mint egy gát. Megáll a víz, és,ha olyan helyen van a fűtőegység nyílása a csatornából, átfolyik a víz, be áztatva valamit. Persze, lehet teljesen más is, rozsdás testpont, épp most behalt elektronika. |
cblaci | 18623 | 2019. május 11. 21:46 | Válasz erre: 18619 |
kokrno | 18622 | 2019. május 11. 21:44 | Válasz erre: 18617 |
Nem beázik valahol az elektronikára? Sok autónál előfordul, kirohadt rész, rossz szélvédőcsere, ilyesmi, és befolyik a víz egy vezérlőegységre, vagy kasztnimodulra. Előélet ismert? Rosszabb eset, hogy töröttből megcsinált autónál tákolják a vezetékköteget. |
jimy_L | 18621 | 2019. május 11. 21:32 | Válasz erre: 18617 |
Nekem volt ilyen volvóm. Csak dodzsemnak hívtuk, mert zsetonnal is beindult.
|
cblaci | 18620 | 2019. május 11. 21:31 | Válasz erre: 18618 |
Keihin CVK az is, akkor valószínűleg nincs túl nagy eltérés a 750-éhez képest.
![]() |
jimy_L | 18619 | 2019. május 11. 21:30 | Válasz erre: 18615 |
inazuma400 | 18618 | 2019. május 11. 21:18 |
cblaci | 18617 | 2019. május 11. 21:15 | Válasz erre: 18612 |
Nekem a feleségem Clio-ja adta fel a leckét, olyannyira, hogy elvittem autó elektromos szerelőhöz aki diagnosztikai téren is toppon van. Először kulcs nélkül is világítottak a műszerfal visszajelzői, aztán mikor beindult és le akartam állítani járt tovább, akkor is ha kivettem a kulcsot. Ha viszont benyomtam a fékpedált leállt... Mindenféle elektromos faszság kijön rajta, már légzsák vezérlőt is cseréltünk korábban, ez az első francia autónk, de szerintem az utolsó is. Mondjuk én nem akartam hogy megvegyük, de annyira megtetszett neki. Motor, kaszni kifogástalan, de az elektronika nagyon szívat. |
inazuma400 | 18616 | 2019. május 11. 21:08 | Válasz erre: 18610 |
Pontosan ahogy mondod, összejött egyszerre minden, az meg nem az én idegrendszeremnek való... az elmúlt 2 napban rengeteg miatyánkot mondtam... ha megfilmesítenék akkor úgy nézne ki a hang, mint a star warsban R2D2, annak is ki kellett minden szavát sípolni! :)
|
cblaci | 18615 | 2019. május 11. 21:06 | Válasz erre: 18611 |
Tuti hogy nem! A 16-os alkatrész maga a tűszelep, csak külön van szedve a kapaszkodójától. A tűszelep, bronz vagy réz fészekbe fekszik, csak fültisztítóval fértem hozzá, azzal is csak óvatosan szabad tisztogatni. Járj utána. |
cblaci | 18614 | 2019. május 11. 21:02 | Válasz erre: 18609 |
Nagyon jó volt! Vittem magammal egy óriás tepertős pogit vésztartaléknak, még tegnap vettem a melóban, olyan kemény volt már, hogy ki lehetett volna verni vele a fogam... ott ettem meg a Tisza parton, abban a természeti környezetben jobban ízlett mint bármi. Úgy terveztem eszek egy halászlét a Hableányban, de úgy elcsesztem az időt hogy még az is elmaradt. |
inazuma400 | 18613 | 2019. május 11. 21:00 | Válasz erre: 18608 |
jajaja, hát az oldalidomra vissza is tette a fényező srác, viszont a felirattal gondban leszek, mert az nem sikerült olyan jól, (másik alvállalkozónak volt kiadva, és meg sem közelíti a fényezés minőségét) ha kapok és nem horror akkor veszek újakat, ha nem akkor nem lesz a tankon semmi.
|
inazuma400 | 18612 | 2019. május 11. 20:54 | Válasz erre: 18606 |
Ahha, köszi a részletes leírást. akkor még vannak lehetőségeim, a forró vizes ruhásig se jutottam el, abban reménykedtem h délutánra bedagad, úgy néz ki be is dagadt, de csak a többi, az az 1 nem, viszont utána nem volt időm foglalkozni vele, mert a kocsival kínlódtam, aminek meg az lett a vége h vehetek másik utastér ventilátort... most nincs betévve a kesztyű tartó, mert ha így megütöm elindul, és kedden reggel kell a kocsi, de nemtom milyen idő lesz, még ha meleg lenne az oké, de ha esni fog párásodni fog és nem tudnám lefújni az ablakot... hétfőn megkérdezem mennyiért tudnak nekem hozni, (11ért talaltam újba, vmi kínait, a valeo 50 újonnan...) szóval h 11-2 ezer körül tudnak nekem szerezni, akkor azt megrendelem reggel, mert délutánra ottvan, ha viszont magamnak rendelek az legalább 3 nap lesz...
|
jimy_L | 18611 | 2019. május 11. 20:41 | Válasz erre: 18606 |
Sőt a tűszelep fészke alatt is van egy gumi tömítés, ami szintén eltud fáradni. És hiába zár a tűszelep a fészek alatt túl tud folyni! 16-os alkatrész ![]() |
kokrno | 18610 | 2019. május 11. 20:29 | Válasz erre: 18595 |
Aludj rá egyet, most biztosan rá vagy görcsölve, hogy csőstül jött az áldás, amikor pont azt vártad, hogy egyenesbe kerülsz. Meg egyelőre engedd el az egyiket, és koncentrálj a másikra. |
kokrno | 18609 | 2019. május 11. 20:26 | Válasz erre: 18597 |
Ma jó idő volt a motorozáshoz, biztosan jó volt gurulni. Sok motorost láttam, de csak az autóból. Most már én is várom, hogy legyen egy szép nap, amikor nincsen más.
|
kokrno | 18608 | 2019. május 11. 20:20 | Válasz erre: 18583 |
Ezekkel összerakva biztosan frankó lesz. Remélhetőleg a feliratokat is sikerül majd frankón felrakni, sérülés nélkül.Meg sikerül a szivárgásokat megoldani.
|
kokrno | 18607 | 2019. május 11. 20:17 | Válasz erre: 18579 |
Olyan art deco, vagy steampunk kinézete van. Önmagában 30-50-es évek stílusa, de a tárcsa-sárvédő kombóval meg modernnek tűnik. Itt a lényeg, hogy neked tetszik-e? Gondolom, ha zavart volna, rögtön ledobod. Meg térben minden másképpen fest, mint képen egy szögből . Ha neked bejön, miért vennéd le? |
cblaci | 18606 | 2019. május 11. 20:15 | Válasz erre: 18604 |
jimy_L | 18605 | 2019. május 11. 18:20 | Válasz erre: 18604 |
Ki tudja hol folyik még? Folyhat befelé is. A karbin belül is vannak gumi tömítések. Valamelyik szívószelep nyitva van, azon keresztül befolyik a benya a hengerbe, a dugó mellett meg lefolyik a blokkba. |
inazuma400 | 18604 | 2019. május 11. 18:11 | Válasz erre: 18603 |
Én nem tapasztaltam ilyet, de majd megnézem, amúgy nem értem az összefüggést, a karbi tömítés nem zár, ott folyik el, akkor h kerül az olajba bele?! Lehet h hülye vagyok, de okos az nem, úgyhogy léci magyarázd már el nekem.
|
jimy_L | 18603 | 2019. május 11. 16:06 | Válasz erre: 18601 |
Az eddigi olaj szint felett van az olaj. Az olajbeöntőig megtelt. Nagyon benzinszagú az olajbetöltőnyíláson bebugott pálca. Haverom motorja kb 5-10 perc alatt telt meg benzinnel. Betöltő nyílásig. |
inazuma400 | 18602 | 2019. május 11. 14:07 |
Nah, sikerült szét szednem, tele is fújtam wd40nel, de az baj h mérgemben oda is ahova nem kellett volna, letörölgettem, most forog is, indul meg minden, de azon kívül h esetleg budositeni fog, lesz tőle vmi bajom? Mégiscsak az utastér ventilátorrol van szó, gondoltam azé még járatom kint, hátha kifujja magát.
|
inazuma400 | 18601 | 2019. május 11. 14:04 | Válasz erre: 18598 |
Nemtom van e jelentőssége, mert ez még a tavalyi olaj, szóval úgyis megy a levesbe, de valószínű caka azután h vissza jött a szerelőtől, egyébként azt higy tudom megállapítani?
|
inazuma400 | 18600 | 2019. május 11. 14:01 | Válasz erre: 18597 |
Festői! Gyönyörű táj, gyönyörű motor! Élvezd ki. Engem meg itt esz az ideg, ahelyett h enis motoroznek...
|
jimy_L | 18598 | 2019. május 11. 13:48 | Válasz erre: 18591 |
Azé majd nézd meg nem- e folyt némi benzin az olajba is. Mert ilyenkor simán előfordul.
|
cblaci | 18596 | 2019. május 11. 13:33 | Válasz erre: 18595 |
Nálam még a régi CB-nél segített amikor felmelegítettem a karbit, annyit puhult a tüszelep gumihegye, hogy elzárt. Aztán amikor újra benzines közeg vette körül visszapuhult és tette a dolgát. Hajszárítóval csináltam, de csak miután leengedtem a benzint,nehogy kigyújtsam a motort. Talán jobb megoldás ha a karbicsészére rongyot tekersz és azt forró vízzel itatod amíg át nem melegszik, ez hamarabb megvan és biztonságosabb. Nagyon szép az idö, szerintem rám fog esteledni, imádom a Tiszát! |
inazuma400 | 18595 | 2019. május 11. 13:01 | Válasz erre: 18594 |
Hát igen, de mindneki a saját kárán tanul... Gyönyörű kép! :) Nekem ma nem lesz motorozás, a kocsi is szivat, ideg szétbasz.... Most lett megkefezve a ventilátor, de már szar.... Kiszedtem, csak kézzel tudom elinditani, utána teszi a dolgát, szét akarom szedni de nem bírtam még eddig... Pedig nagyjából tudom h h kéne, de nem akarja az igazságot... Majd megprobalom a másik oldalról, kíváncsi vagyok a kommutatorra meg a kefekre. Jó befújom wd40nel majd a csapágyazásnál, (igazából bronz perselybe szalad) aztán meglátom.... De má tököm kivan a szereléssel.... |
cblaci | 18594 | 2019. május 11. 12:34 | Válasz erre: 18591 |
Ezzel a karbi kiszáradással kapcsolatban Laci bácsi adott tanácsokat régebben, érdemes néha odafigyelni az öreg csókára, nem mindig beszél hülyeséget... Abádszalóknál a Tisza-tó most: ![]() |
inazuma400 | 18593 | 2019. május 11. 12:34 |
Nah most ott tart a dolog h a döntött oldalon (oldalsztender, folyik a benzin, de úgy látom mintha csak az első karbinal folyna, a belsőnél nem, meg a csapnál is csöpög néha, azon van túl folyó?
|
inazuma400 | 18591 | 2019. május 11. 10:33 |
jimy_L | 18587 | 2019. május 11. 08:01 | Válasz erre: 18583 |
Nagyon szép lett! Milyen felirat lesz a tankon? Suzuki, honda, netán triumph?
|
fenyooldrider | 18586 | 2019. május 11. 05:49 | Válasz erre: 18584 |
Jól néz ki! A fémesség még így fotón keresztül is átjön!
|
inazuma400 | 18585 | 2019. május 10. 23:12 | Válasz erre: 18584 |
Jajaja, megérte, napon mondjuk világosabb a színe, de csillog mint állat, szép munka. Metalos nagyon.
|
cblaci | 18584 | 2019. május 10. 22:24 | Válasz erre: 18583 |
Nagyon szép! Úgy tűnik érdemes volt ilyen sokat várni.
|
inazuma400 | 18583 | 2019. május 10. 22:18 |
cblaci | 18582 | 2019. május 10. 22:15 | Válasz erre: 18579 |
Neked kell eldönteni, ha tetszik akkor hagyd rajta. A féktárcsa viszont nem néz ki rosszul, így a helyén már nem is annyira vadas.
|
jimy_L | 18581 | 2019. május 10. 22:13 | Válasz erre: 18579 |
A féktárcsa csavarok kék menetrögzítővel, vannak berakva. Azoknál menetfúróval érdemes kipucolni a menetet a kerékagyban. A csavarokat csak simán megdrótkorongoztam. Jó lett! Mi van a lánccal? |
cblaci | 18580 | 2019. május 10. 22:08 | Válasz erre: 18571 |
Tudom jól milyen amikor vágysz egy motorra, azt is tudom milyen érzés amikor végre hazaviszed, szard már le magasról milyen tesztet írtak róla. A motorválasztást nálam nem a görbék határozták meg, de már az első körök is meggyőzőek voltak. Ha majd kiismered rendesen akkor lesz az igazi, nekem az ismerkedéshez szinte kellett az egész tavalyi szezon, de a szerelem csak mélyült. Ha úgy érzed jó lóra tettél, akkor neked sincs miért aggódni! |
kantorbalu | 18579 | 2019. május 10. 19:48 | Válasz erre: 18578 |
Én már így vettem. Ronda? Vegyem le? Az első sárvédő is “tuning” volt. Na igen...vannak rajt’ csicsák, szép lassan lekerülnek róla... (Amúgy jó nagyokat szívtam a csavarokkal. Azt hiszem, a következő project valami hasonló lesz: csavarok “ápolása”, cseréje. Máskülönben nagy sz...ás tud lenni egy egyszerű futómű-/fék szerelés.) |
kokrno | 18578 | 2019. május 10. 19:11 | Válasz erre: 18575 |
Modern motornak néz ki az eleje, már csak a fordított teló hiányzik az összképhez. A hűtőn a lemez készen vett darab, vagy egyedileg készült?
|
kokrno | 18576 | 2019. május 10. 19:07 | Válasz erre: 18571 |
Mennyivel kisebb az Inánál? Az író szerint elég feltűnő a méretkülönbség.
|