19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Suzuki Inazuma 400 750 1200
Következő oldal

Kovacspeter 13983 2017. május 31. 22:59   Válasz erre: 13976
Nekem már sikerült, Isztambulban kb 145 fokos volt az olaj, és nem kellett hozzá gumit égetni. Azért kb mert a hőmérőn 120-140-ig van a piros, és kissé efölött volt a mutató...
    

Kovacspeter 13982 2017. május 31. 22:55   Válasz erre: 13972
Belpiacos az Inazuma, ki mondta?
Meg lehetett venni idehaza anno az összes Suzuki kereskedésben.
Csak a 400-as volt belpiacos.
    

Kovacspeter 13981 2017. május 31. 22:53   Válasz erre: 13970
Z6, igen jó, most már olcsó is, egy baja van: Vízen gyengécske.
Z8-at szerintem ne, akkor már inkább egyértelműen Z01. A hiedelmekkel ellentétben VAN belőle 170-es.
    

Kovacspeter 13980 2017. május 31. 22:50  
Üdv!
Pólók nincsenek elfelejtve, csak nem kicsi elhavazódás vagyon mostanság, hamarosan...
    

hacse 13979 2017. május 31. 21:55  
Jóestét!

Rendezünk ebben az esztendőben is inazumás konferenciát ?
    

inazuma400 13978 2017. május 31. 19:15   Válasz erre: 13976
Nemtom mennyire vág ide, de hogyhogy nem, már megint egy többszáz motorból álló (azt hazudták 350en voltunk, ezt se megerősíteni se cáfolni nem tudom) csoportos gurulás kellős közepén találtam magam! :D és ugye váltottam 10w40ről 50esre, és mintha tényleg jobban bírná az efféle terhelest! Mert ugye tavaly a kékes túra nem nagyon tetszett neki 10w40nel nagyon sok motorossal, meleggel, állással és tyúklépésben való haladással 2 személlyel, partnak felfelé! Csak hogy enis hozzászóljak a témához! :D
Egyébként ha készül videó Rick motorjarol azt hol lehet megtekinteni? Csak úgy kíváncsiságbol! :D
    

cblaci 13977 2017. május 31. 19:02   Válasz erre: 13976
Nem is az olajat sajnálom, sőt azt is elhiszem hogy az illesztési hézagok is jól vannak kitalálva és a fém alkatrészek is sokat elviselnek. Vannak viszont tömítések, szimeringek, amelyek eleve a kor miatt is fáradnak, ezeknek nem feltétlen hiányzik az extrém hő. Voltak ismerőseim akik űzték ezt a sportot, könnyezett is a motorblokk rendesen, vagy ott van példának a szelepszár szimering aminek kék füst formájában szokott megjelenni a bánata, nekem egyik se hiányzik. Szeretném még sokáig megőrizni ezt az állapotot amikor a 6ezres olajciklus alatt nem kell olajat pótolnom és akár ugyanazzal a szivaccsal is lemoshatnám a blokkot mint amivel a műszeregységet vagy a tankot.
    

fenyooldrider 13976 2017. május 31. 15:29   Válasz erre: 13975
Ne sajnáld, sokkal többet bír, mint gondolnád! Egy a lényeg: Castrol Power1 Racing 10w50, azzal a vassal olyan olajjal jártam, mikor már minden izzott a vason, a kipu már világított, az olaj még mindig bírta! Ennek 180 fok a lobbanáspontja, de soha nem tudtam 150 fokig sem felmelegíteni:-))))))
    

cblaci 13975 2017. május 31. 13:21   Válasz erre: 13973
Durranásig én még soha, igazából nem is nagyon izgat a gumifüst, de olyat már láttam amikor a satu részeg gyerek a motoros találkozón nem csak a gumit baszta szét, hanem a faridomot és a rendszámot is a drótokkal, másnap meg fogta a fejét...
Na meg a motort is sajnálnám felfőzni.
    

cblaci 13974 2017. május 31. 13:13   Válasz erre: 13972
Te tudod jól, csak itthon nálunk azért adtak el kevesebb új 750-est mert nem sokkal volt olcsóbb mint az 1,2-es. Akkoriban ráadásul tombolt a hiteles vásárlási láz is, úgy meg méginkább a nagyobbat vitték mert nem volt számottevő különbség a két típus havi törlesztője között. Olaszból jött be a legtöbb 750-es szerintem.
    

fenyooldrider 13973 2017. május 31. 04:52   Válasz erre: 13968
Régebben én a garázsban szoktam gumicsere előtt ily módon kivégezni a régi gumit! Ez főleg télen nagyon léleképítő, haverokkal, sörök/pálinkák között:-)))
Mondjuk az Inával nem csinálom, valahogy ennél nem vonz az ilyesmi:-)
    

Rick 13972 2017. május 30. 21:44   Válasz erre: 13969
Ja és azt mondta, hogy belpiacos az inazuma. Mondtam neki, hogy max a 400-as, mert ha a szervizkönyvébe minden európai országba más levegőmennyiséget határoznak meg, akkor kétséges, hogy belpiacos.
    

Rick 13971 2017. május 30. 21:41   Válasz erre: 13969
TL 1000-est nagyon leoltotta... Most már kíváncsi vagyok mi lesz az enyémből.
    

Rick 13970 2017. május 29. 23:00   Válasz erre: 13969
Nem baj ha kielemzi, hogy ki mit rontott el rajta. Legalább tisztában vagyok vele, hogy mit kell még rajta csinálni később vagy most.
Ha kicsit iszom rögtön ügyes meg okos leszek. Egyébként persze, hogy nem koptatom a drága gumit. Csak nagyon ritkán... Rendőrség ebből a Z6 Metzelerből rendelt, nagyon lement az ára, gondolom a nagy berendelés miatt. Gondolkoztam is egy Z8-on, nehogy már olcsó legyen, ha veszek... :-)
    

cblaci 13969 2017. május 29. 21:34   Válasz erre: 13968
Megcsinálja, afelől nyugodt lehetsz. Egyébként láttam a videót ahol feltűnt a motorod, ott elhangzott az is, hogy aki kéri annak nem csinál vidit a motorjáról.
Na de a hangzatos burnout, vagyis a hátsó kerék túlzott kiforgatása -anélkül hogy a drága benzin mozgási energiává alakuljon- szerintem helytelen, felelőtlen, az erőforrások és az emberiség ökológiai lábnyoma szempontjából is nagyon káros...
én is csak egyszer, de tényleg! ;-)
    

Rick 13968 2017. május 28. 20:47   Válasz erre: 13967
Te ajánlottad, és amikor megkérdeztem azt mondta, hogy ismer Téged. Szóval Te is tudod: a videós esettanulmány kb. annyira része a szerelésnek, minthogy olajos lesz a keze. :-) De engem nem zavar. Egyrészt nem érdekel, másrészt vállalom magam. Tegnap pl. 6 sör után burnoutot rendeztem az udvaron a feleségem és a szomszédok együttes ovációja közepette... a feleségem még csapkodott is, a lányom röhögve videózta. Nem vagyok szentlélek. Belefér.
    

cblaci 13967 2017. május 28. 13:39   Válasz erre: 13966
Olyan lehetőség nincs hogy simán megjavítja, te kifizeted, aztán mindenki megy a dolgára mindenféle videós esettanulmány nélkül?
    

Rick 13966 2017. május 28. 09:34   Válasz erre: 13965
Nemsokára látható lesz ország-világnak, hogy mekkora gyökér a tulaj, hogy nem foglalkozott a motorjával. :-)
    

Rick 13965 2017. május 28. 09:32  
A moci a Taschner garage-be került. A legjobb időket hagyom ki...
    

Rick 13964 2017. május 24. 00:15   Válasz erre: 13962
Anno megmásztam.
    

inazuma400 13963 2017. május 22. 00:09   Válasz erre: 13962
Itt a jó idő, mindenki motorozik! :D
    

fenyooldrider 13962 2017. május 21. 18:52  
De nagy a csönd itt!
Kissé megtöröm, néhány mai fotóval:
Európa legnagyobb bronz madara a tatabányai Turulja a maga 15(!) méteres szárny fesztávolságával:
    

Rick 13961 2017. május 20. 10:15  
Sziasztok! :-) Kicsit elkanászodtam, de vagyok.
    

hacse 13960 2017. május 18. 22:43   Válasz erre: 13959
Szombat reggel érek haza 24 órás műszakból, nem biztos , hogy belemegyek ebbe a kalandba.. Szinte nincs olyan év, hogy legalább egy alkalommal körbe ne motoroznám a Balcsit ,az öreg Trophymra emlékezve , mer' avval is mentem párszor körbe valamikor régen..
    

fenyooldrider 13959 2017. május 15. 21:22  
Valaki? Előre láthatólag sokan leszünk/lesznek!
:
    

hacse 13958 2017. május 11. 21:51   Válasz erre: 13956
Jó lesz mégis inkább az inazumás .... ha jut belőle .. :o))
    

Kovacspeter 13957 2017. május 11. 15:33   Válasz erre: 13955
Bye Alex-eset még lehet csináltatni gyorsba
    

cblaci 13956 2017. május 11. 14:38   Válasz erre: 13955
A Metallicás elfogyott, AC-DC-s nem is volt, van még Korda Gyuri fan club-os nyócér, vagy Halász Jutkás hétér... esetleg okosba bármilyen, azok olcsóbbak :D
    

hacse 13955 2017. május 11. 11:17   Válasz erre: 13946
Tiszteletem mindenkinek!
Metallica-s, vagy AC-DC-s nincs ? :o)

Köszönet a pólókért !
Majd valamilyen formában megkereslek Peti bá' ,hogy miként rendezzem az anyagiakat.
    

cblaci 13954 2017. május 10. 19:54   Válasz erre: 13952
Szombaton nősül Tomi, szóval nem hiszem hogy közvetlen a lagzi után annyira öntögetős kedvében lesz Gabi :-)
    

inazuma400 13953 2017. május 10. 17:31   Válasz erre: 13951
Köszi! :)
    

Kovacspeter 13952 2017. május 9. 22:35   Válasz erre: 13949
Ok, viszem a pólóitokat meg a Gáborét is.
Jut eszembe, lehet meg kéne próbálni hogy Gábor nem tölthet semmit a poharakba, mert az igen veszélyes szokott lenni.:-) No meg elvégre te vagy a házigizda,hétfőn reggel kezdeni kell :D
    

cblaci 13951 2017. május 9. 18:46   Válasz erre: 13948
CB 750 Nighthawk, ha jól rémlik 92-es.
    

cblaci 13950 2017. május 9. 18:45   Válasz erre: 13949
Akarom mondani megszüleTTek, merhogy én már azon túl vagyok :-)
    

cblaci 13949 2017. május 9. 18:42   Válasz erre: 13946
Végre megszületek! Eggyel több ok az ivászatra a vasárnapi garázs közgyűlésen :D
    

inazuma400 13948 2017. május 9. 17:01   Válasz erre: 13944
Az a sárga Honda az milyen jószág, Laci?!
    

Kovacspeter 13947 2017. május 9. 16:32  
Elöl
    

Kovacspeter 13946 2017. május 9. 16:29  
Pólók elhozva, és személyenként szortírozva. Telefonos képek:
    

Kovacspeter 13945 2017. május 8. 19:40   Válasz erre: 13944
Jaja, meg ha már ennyit szórakoztunk az üggyel, akkor legyen jó.
Holnap megyek a póló ombréhez, üziket majd küldöm, jelzek majd.
    

cblaci 13944 2017. május 8. 19:06   Válasz erre: 13943
Megértettem Peti, arra akartam célozni hogy nem baj ha egy kicsit többe kerül mint a Novelle, főleg ha tartósabb, mert mégis csak egy emlék.

Harta tegnap:
    

Kovacspeter 13943 2017. május 8. 18:17   Válasz erre: 13940
Ez a drágább nem Novelle lesz hanem attól jobb
minőségű. A Novelle lett volna 1100 körül, de abból már nem tudták megoldani rendelést minden kívánt méretben. Nem jut eszembe a márka, de kiváló anyag. A noname 8-900 ft- os elég silány minőség lett volna, sajna ezért lett ez a drága.
    

inazuma400 13942 2017. május 8. 16:44   Válasz erre: 13939
Hát nekem tett egyet be a szerelő, amúgy sztem nincs...
    

inazuma400 13941 2017. május 8. 16:44   Válasz erre: 13938
Hát az lesz! Van jó szerelőm, csak most épp a kocsi is c vágányon van, szal ez sztem tolódik egy hónapot.... De akk mindenképpen meglesz nézetve, mert lesz egykét nem gyenge túránk :D
    

cblaci 13940 2017. május 8. 13:39   Válasz erre: 13937
Két utólag nyomtatott Novelle egyenpólóm is van, érdekes hogy a régebbi az jó, az újabb viszont a második mosás után látványosn kibojhosodott, szóval ott is változó a minőség. Hátha ez jobban bírja majd.
    

Kovacspeter 13939 2017. május 8. 00:15   Válasz erre: 13935
A 75O-esen meg a 4OO-ason van ü.a. szűrő?
    

Kovacspeter 13938 2017. május 8. 00:14   Válasz erre: 13933
Hm, ha előtte lefogyasztottad szárazra az üzemanyagtankot, akkor lehet hogy sikerült valamennyi trutymót megkajáltatni a motorral+a karburátorokba bejuttatni.
El kéne vhova vinni egy tisztításra+szinkronra ha kell.
    

Kovacspeter 13937 2017. május 8. 00:09  
Végre elkészültek a pólók, de még nem volt időm elmenni értük. Amint megvannak küldök mindenkinek üzenetet. A nyomtatási költséget pár oldallal korábban már írtam, az tudtommal nem változott 24OO/ póló. A "nyers" póló alapanyag viszont sajnos drágább lett mint ami be lett tervezve. Az említett jobb minőségű Novelle lett volna 11OO ft körül de ebből már nem tudtak beszerzni minden méretet, a 9OO ft körüli nagyon gyenge anyagból volt, azt nem mertem vállalni, 196O ft lett a vége a nyers póló darabjának, de ez igen kiváló anyag, jobb mint a Novelle.
Ha kézben van a cucc, akkor küldök mindenkinek üzenetet, és postázom. De Szoboszló környékén vagy Pesten személyesen is átvehető.
    

inazuma400 13936 2017. május 7. 12:10   Válasz erre: 13935
Köszönöm! :)
    

fenyooldrider 13935 2017. május 7. 05:22   Válasz erre: 13934
Valószínű, hogy az etenolos benzin belerohadt valahova!
Sajnos valószínűleg végig kell tisztítanod az üzemanyag rendszert, de először a benzinszűrőt dobd ki, mivel az a tapasztalat, hogy a papírjára lerakódik egy hártya, amit nem látsz, csak egyszerűen fékezi, vagy megakadályozza az átfolyást!
Ha ez nem segít, akkor karbi putzen!
A gyújtórendszerednek valószínűleg semmi baja, azért mondták a gyertyákat, mert ha kifogy a benzin, akkor mivel elszegényedik a keverék és az jóval magasabb hőfokú égéssel jár, de azért szerintem annyira nem vészes,mivel rövid ideig tart ez az állapot!
Summa summárum, 90%, hogy karbi tisztítás lesz a vége, de egy enyhe kísérletet megér a benzinszűrő csere!
    

inazuma400 13934 2017. május 6. 13:33  
Nemtom miért küldte el 4x, szar a telom...
    

inazuma400 13933 2017. május 6. 13:31  
Üdv! Pár hete alig akart beindulni a motorom, szivatóra, és gáz adásra is leállt, úgy indítottam h teli szivató, felpörgött 4ezerre, visszatoltam. Leeset 500ra, aztán adtam szivatót leállt, beinditottam megint akkor gázt adtam erre az 500zas fordulatra, leállt, aztán semmi... Mintha nem kapott volna benzint, elbizonytalanodtam. Hoztam bele 6 litert, közben persze eltekergettem az alapjárati csavart is... De végül nagy nehezen beindult. Aztán tele tankoltam, még 6,vmennyi ment rá, szóval kellett h úgy kb 6liter legyen benne! Ezt megelőzően volt egy kalandom amikor Kifogyott csumára a benzin út közben, azt halottam ez kinyirja a gyertyát, igaz ez?! Mert azóta nehezen indul a motor, mmimt beindul leáll, ezt eljatsza 3x mire nem áll le, szivatót azt kéri, pedig új az aksi, pöc röff indult.... Melegen indul jól, 1500 alapjárat, melegen. Szépen jár. Tavaly kapott új benzincsövet, benzin szűrőt, ki lett pucolva a karbi szelephezag be lett lőve, asszem szinkron is volt.... Kérdés miért csinálja ezt hidegen?? Van vmi ötlet h hol keressem a hibát?! Válaszokat köszi!
    

inazuma400 13932 2017. május 6. 13:31  
Üdv! Pár hete alig akart beindulni a motorom, szivatóra, és gáz adásra is leállt, úgy indítottam h teli szivató, felpörgött 4ezerre, visszatoltam. Leeset 500ra, aztán adtam szivatót leállt, beinditottam megint akkor gázt adtam erre az 500zas fordulatra, leállt, aztán semmi... Mintha nem kapott volna benzint, elbizonytalanodtam. Hoztam bele 6 litert, közben persze eltekergettem az alapjárati csavart is... De végül nagy nehezen beindult. Aztán tele tankoltam, még 6,vmennyi ment rá, szóval kellett h úgy kb 6liter legyen benne! Ezt megelőzően volt egy kalandom amikor Kifogyott csumára a benzin út közben, azt halottam ez kinyirja a gyertyát, igaz ez?! Mert azóta nehezen indul a motor, mmimt beindul leáll, ezt eljatsza 3x mire nem áll le, szivatót azt kéri, pedig új az aksi, pöc röff indult.... Melegen indul jól, 1500 alapjárat, melegen. Szépen jár. Tavaly kapott új benzincsövet, benzin szűrőt, ki lett pucolva a karbi szelephezag be lett lőve, asszem szinkron is volt.... Kérdés miért csinálja ezt hidegen?? Van vmi ötlet h hol keressem a hibát?! Válaszokat köszi!
    

inazuma400 13932 2017. május 6. 13:31  
Üdv! Pár hete alig akart beindulni a motorom, szivatóra, és gáz adásra is leállt, úgy indítottam h teli szivató, felpörgött 4ezerre, visszatoltam. Leeset 500ra, aztán adtam szivatót leállt, beinditottam megint akkor gázt adtam erre az 500zas fordulatra, leállt, aztán semmi... Mintha nem kapott volna benzint, elbizonytalanodtam. Hoztam bele 6 litert, közben persze eltekergettem az alapjárati csavart is... De végül nagy nehezen beindult. Aztán tele tankoltam, még 6,vmennyi ment rá, szóval kellett h úgy kb 6liter legyen benne! Ezt megelőzően volt egy kalandom amikor Kifogyott csumára a benzin út közben, azt halottam ez kinyirja a gyertyát, igaz ez?! Mert azóta nehezen indul a motor, mmimt beindul leáll, ezt eljatsza 3x mire nem áll le, szivatót azt kéri, pedig új az aksi, pöc röff indult.... Melegen indul jól, 1500 alapjárat, melegen. Szépen jár. Tavaly kapott új benzincsövet, benzin szűrőt, ki lett pucolva a karbi szelephezag be lett lőve, asszem szinkron is volt.... Kérdés miért csinálja ezt hidegen?? Van vmi ötlet h hol keressem a hibát?! Válaszokat köszi!
    

inazuma400 13931 2017. május 6. 13:31  
Üdv! Pár hete alig akart beindulni a motorom, szivatóra, és gáz adásra is leállt, úgy indítottam h teli szivató, felpörgött 4ezerre, visszatoltam. Leeset 500ra, aztán adtam szivatót leállt, beinditottam megint akkor gázt adtam erre az 500zas fordulatra, leállt, aztán semmi... Mintha nem kapott volna benzint, elbizonytalanodtam. Hoztam bele 6 litert, közben persze eltekergettem az alapjárati csavart is... De végül nagy nehezen beindult. Aztán tele tankoltam, még 6,vmennyi ment rá, szóval kellett h úgy kb 6liter legyen benne! Ezt megelőzően volt egy kalandom amikor Kifogyott csumára a benzin út közben, azt halottam ez kinyirja a gyertyát, igaz ez?! Mert azóta nehezen indul a motor, mmimt beindul leáll, ezt eljatsza 3x mire nem áll le, szivatót azt kéri, pedig új az aksi, pöc röff indult.... Melegen indul jól, 1500 alapjárat, melegen. Szépen jár. Tavaly kapott új benzincsövet, benzin szűrőt, ki lett pucolva a karbi szelephezag be lett lőve, asszem szinkron is volt.... Kérdés miért csinálja ezt hidegen?? Van vmi ötlet h hol keressem a hibát?! Válaszokat köszi!
    

cblaci 13930 2017. május 2. 19:39   Válasz erre: 13929
Méghogy láttam... ettem is! :-)
    

fenyooldrider 13929 2017. május 2. 15:13  
Laci, Te mint specialista, láttál már három fázisú szivárványt villanyoszlopra szerelve? :-))
(ehhez nem kell porcelán, nem húz át)
    

fenyooldrider 13928 2017. május 2. 15:10  
Mai fejlemények: friss NKH műszaki 4360Ft :-)))
Csak a gyári dobot raktam vissza:-) !
    

Kovacspeter 13927 2017. május 1. 19:34   Válasz erre: 13923
Lacihoz hasonlóan arra tippelek hogy az autós, meg a sétáló szatyros 'helyi erők' lehetnek :-)
    

Kovacspeter 13926 2017. május 1. 19:30   Válasz erre: 13921
Jól kiszúrtad az incidenst.
    

ColargoTJ 13925 2017. április 30. 22:23  
Köszi Laci! Rákeresek és elolvasom! :)
    

cblaci 13924 2017. április 29. 22:55   Válasz erre: 13923
Lehet csak egy HVCS-s villongás volt, amúgy meg haverok.

Nézegettem a teszteket a megújult 650-es V-Stromról, merhogy én eleve nem is tudtam hogy van már újabb is mint a tied. A leírás szerint az új szebb lett... szerintem meg nem vált előnyére hogy eltűnt a dupla lámpa és a kipufogó is kalandosabb benyomást keltett a régi helyén. Az viszont jó dolog hogy ülésmagasság tekintetében van választási lehetőség, igaz elég karcsú a +- 2cm de a semmitől akkor is több, a kisebb embereknek ezzel legalább nem kell foglalkozni ha elkezdik a faragcsálást. Egyébként az Onroad teszpilótája úgy vélekedett hogy az XT-nél tökéletesebb túramotoron még nem ült, márpedig ez komoly kijelentés egy hondástól :-)
    

ColargoTJ 13923 2017. április 29. 19:10  
Én a torockói kocsin gondolkoztam, hogy ez most mi volt?! Csak a haverra akart ráijeszteni, vagy mi, mert, ahogy a viccben mondják:
Ez most komoly?! Mert, viccnek durva lenne! :)
    

cblaci 13922 2017. április 29. 18:14  
Van itt ez a kép, jó sokáig kerestem mert a Manuálban lévő annyit ér mint vászon tarisznyán a lakat.
Nem most szedtem szét először, csak azzal a különbséggel hogy most túl magabiztosan... a 11 és 12-es számú lemezkéket fordítva is be lehet tenni, ez adta a bizonytalanságot, a kép alapján viszont könnyen boldogultam, szerintem aki otthon szerelget annak érdemes elmenteni.
Amúgy kihaltunk mint a dinók? Már bocs hogy érdeklődök...
Aviszonlátás!
    

cblaci 13921 2017. április 27. 18:26   Válasz erre: 13920
3:13-nál közúti veszélyeztetés tényállásának fennforgását állapítottam meg!
"Köcsögautós" :-)
    

Kovacspeter 13920 2017. április 26. 22:36  
Csak úgy: https://www.youtube.com/watch?v=rQ6F6X_W14U
    

Kovacspeter 13919 2017. április 26. 22:35   Válasz erre: 13918
No igen, a Bihar-hegységben azért előfordul ilyenkor is, de a Mátrában-Bükkben nem jellemző hogy ennyire visszatámad a tél.
    

cblaci 13918 2017. április 26. 20:21   Válasz erre: 13917
Szép a tél ilyen formában, csak egy kicsit most el volt tévedve, április derekán.
    

Kovacspeter 13917 2017. április 25. 20:33  
De azért a Mátra teteje meg a Bükk fennsík is kapott rendesen: https://vimeo.com/214358842
    

Kovacspeter 13916 2017. április 25. 20:32   Válasz erre: 13910
Ez tényleg elférne egy Suzuki motorkerékpár katalógusban.
Szó ami szó, szerencsénk volt ezzel az időjárási "ablakkal", komoly havat kapott a Pádis, meg a Bihar-hágó környéke is, bár most már ott is olvad a webcamerák szerint.
    

robeeka 13915 2017. április 20. 22:25   Válasz erre: 13908
Igen egészen rendben volt.
Pedig nem is langyosodott.
R.
    

cblaci 13913 2017. április 20. 22:13   Válasz erre: 13910
Nagyon szép képek születtek, erre én is felfigyeltem, jól sikerült nagyon!
    

cblaci 13912 2017. április 20. 22:11   Válasz erre: 13909
8-éve vadászok egy egészséges gyári dobot, volt amelyik nevetségesen drága volt de mégsem hibátlan, volt csúszott, horpadt, rozsdás...
Most a túrán már az első nap idegesített hogy hangosabb vagyok mint a többiek, a V-stromok is olyan szépen duruzsoltak és persze a tied is. Ahogy hazaértem rákerestem újra, ekkor jött fel ez a dob a pesti hirdetőtől, nagy segítség volt hogy elhoztad, féltem hogy valaki megelőz. Már alig várom hogy a helyére kerüljön, köszönöm!
    

cblaci 13911 2017. április 20. 22:09   Válasz erre: 13904
A 10 millába beleférhetett volna egy tető is... no de messzi földön híres a magyar találékonyság és ezt tudják Kanadába is, igazuk is lett mert megoldottuk :-)
    

ColargoTJ 13910 2017. április 20. 21:52  
Ne hibáztasd magad Peti! Én voltam figyelmetlen, annyira lekötött a hó látványa, nem számítottam az összeszűkülő keréknyomra a hóban. Az egyik oldalról kapott pofont átlökte a gumit a másik oldalra, ahonnan mandinerként kapta a gumi a másik pofont, de sikerült stabilizálnom a motor, így nem lett borulás!
Szerintem is nagyon jók lettek a fotók! Lecsó egyik képe a Torockószentgyörgyi vár alatti tisztáson még egy Suzuki motorkerékpár katalógusban is jól mutatna!
Az elmúlt napok időjárása miatt valószínűleg erre a terepre most nem jutnánk fel! Tökéletes volt a túra időpontjának időzítése!
    

Kovacspeter 13909 2017. április 20. 21:45   Válasz erre: 13902
Elvileg holnap este megyek, de vonattal, jövő héten van esély hogy hazakerül a kémény.
Türelem kipufogót terem:-)
    

Kovacspeter 13908 2017. április 20. 21:38   Válasz erre: 13906
Hi!
Jó kis vállalkozás volt akkor a mai műszaki vizsga. De legalább bizonyítottak a gumik:-)
    

Kovacspeter 13907 2017. április 20. 21:28   Válasz erre: 13901
Szépen alakul a tél...úgy nézem hogy a Bihar (Vârtop)-hágó melletti sípálya, ahol megálltunk. Úgy látszik hogy nem is olvad, mert szépen megmaradt a fenyőkön is.
    

robeeka 13906 2017. április 20. 21:26  
Hali!
Ma nem voltam zselé 35 km a nagyfaluban.
De:
Van friss vizsga
Meg az új gumi beavatva.
Reggel havaseső 2 fok
Délután sima eső 4 fok.

Üdv
R.
    

Kovacspeter 13905 2017. április 20. 21:24   Válasz erre: 13898
Ja, néztem, tök jól összejöttek a fotók.
Hátöö, a keréknyomos szakasznál némiképp sárosnak érzem magam...lényeg hogy nem lett baj.
    

fenyooldrider 13904 2017. április 20. 20:38   Válasz erre: 13903
Jó vas, de vehettek volna egy hard-top tetős verziót inkább, hogy ne zsugorfóliázni kelljen az eső ellen :-)))
Amúgy ismerem,úszik, csúszik mászik, csak a hasa ne érjen le, mert akkor nyekk neki!
    

cblaci 13903 2017. április 20. 17:24   Válasz erre: 13901
Hoppá! Persze van olyan technika amivel bevállalnám, meséltem róla Torockón, azért vette a cég hogy a legextrémebb időjárási körülmények között is eljussunk a hibahelyekhez. Egyik nap átvettem, másik nap meg már be is kellett mutatni a műszaki egyetemen egy pályaválasztási nyílt nap keretei között, pedig akkor még én is csak ismerkedtem vele.
Aztán sikerült élesben is kipróbálni, egy Tr állomást kellett megközelíteni ami a sár miatt már hónapok óta el volt zárva a külvilágtól. Volt ott mélyszántás, kanális, épülő autópálya szakasz földtúrásokkal, homoktengerrel, méter mély keréknyomokkal... ott ahol a háromtengelyes terepes teherautók az életükért küzdöttek én simán átgázoltam, a sofőrök meg csak pislogtak mint béka a pocsolyába... nagyon élveztem, pedig úgy összevert engem is sárral hogy a mocsári disznók között elvegyülhettem volna. A gép teljesítőképességének még csak a határát sem súrolta a dagonya, igaz havas körülmények között még nem próbáltam de a bizalmam maximális, akár a Pádisra is felmásznék vele :-)
    

cblaci 13902 2017. április 20. 17:18   Válasz erre: 13900
Azt elhiszem, de most talán nem lenne ez olyan túl jó ötlet, bár sokak szerint az izgalom és a veszély az ami megfűszerezi az életet. Szerintem tudni kell a határt, nehogy túl fűszeresre sikerüljön :-)
    

lecso 13901 2017. április 20. 12:00  
Tegnapi kép...
    

fenyooldrider 13900 2017. április 19. 20:31   Válasz erre: 13899
Most kellett volna mennetek, izgalmasabb lett volna :-)
    

cblaci 13899 2017. április 19. 17:56   Válasz erre: 13898
Az Inazumán nincs külső hőfokmérő, viszont félig eltakart olajhűtővel is alig érte el a 70°C-os hőmérsékletet az olaj, ebből már lehetett következtetni hogy hűvös van :-) na meg olyan vizuális jelek is voltak a második nap reggelén mint pl. a deres motorok... aznap másztunk fel a Köközi-szoros keresztjéig, akkor meg már meleg volt :-)
    

ColargoTJ 13898 2017. április 19. 16:58  
"Az első nap Pádison 2-3 fokra tippelnék"
A hó ellenére, három foknál melegebb volt!
Nem néztem meg, hogy mennyi volt pontosan, ugyanis miután kétszer sikerült majdnem eldobnom a vasat a szűk havas keréknyomban, már nem fáztam! :)
Három foknál, elkezd villogni egy sárga hópihés visszajelző lámpa a műszerfalon, ez biztos nem villogott. De másnap Torockón 0 fok volt! Ezt le is fotóztam, a fotót megtaláljátok az albumban! :)
    

cblaci 13897 2017. április 19. 05:55   Válasz erre: 13896
Olyan nagy hó nem volt, viszont le volt taposva és jeges volt a teteje, emiatt meghiúsult az "A" terv, miszerint Havasrekettye felé megyünk át a Pádison.
    

fenyooldrider 13896 2017. április 18. 22:08   Válasz erre: 13892
Ez komoly?? Tökig érő hóban csapattátok?
    

Kovacspeter 13895 2017. április 18. 21:05   Válasz erre: 13893
Sikerült kis minőségromlással megoldani, betettem a képek közé. Az eredeti minőség se nagy eresztés, na mindegy, feltettem ide is, valamit talán visszaad, aszongya': http://indavideo.hu/video/Kokozi-szoros_Cheile_Valisoarei
    

Kovacspeter 13894 2017. április 18. 20:59   Válasz erre: 13891
Az első nap a Pádison azért bekapcsolták a hűtőszekrényt:-) Ott 2-3 fokra tippelnék, TJ-t kéne megkérdezni, neki van külső hőmérője.
    

cblaci 13893 2017. április 17. 20:27   Válasz erre: 13890
Ha nem boldogulsz megpróbálhatom én is ha elküldöd az eredeti videót, én se értek annyira hozzá de a fiaim talán tudnának vele kezdeni valamit.
    

cblaci 13892 2017. április 17. 20:24  

    

cblaci 13891 2017. április 17. 20:22   Válasz erre: 13889
A korai kezdéshez képest nem lehet egy szavunk sem, még a harmadik napon kapott esővel és a magasabb részeken mért 7°C-al is ki lehetett egyezni, főleg hogy a túra többi részében igen kegyes volt velünk az időjárás. Néhány képet én is mutatnék, a teljes képsorozatot azért nem mert ahhoz nem kértem a többiektől beleegyezést. A csapat nagyobbik felével most találkoztam először, mégis olyan volt mintha már korábban is ismertem volna őket, a csapatban történő motorozás szép példája volt ez a túra.
    

Kovacspeter 13890 2017. április 17. 18:06  
A Kőközi-szoros tetején csináltam egy rövid videót telefonnal, de nagy gépen lejátszva 90 fokkal el van fordulva. VLC programmal sikerült elforgatni, azonban torzult a kép és romlott a minőség. Tud valaki vmi megoldást erre?
    

Kovacspeter 13889 2017. április 17. 18:01  
Jó kis kicsapás volt. No meg április közepén még nem túl gyakori egy 3 napos túra Erdélyben, valószínűleg Torockón mi voltunk az első motoros vendégek:-)
    

lecso 13888 2017. április 17. 11:35   Válasz erre: 13886
Ment.
    

lecso 13887 2017. április 17. 11:35   Válasz erre: 13886
Ment.
    

cblaci 13886 2017. április 17. 10:04  
Küldjétek át az e-mail címeteket ide: mozsonyil@gmail.com és akkor küldöm a fotókat. A Lajosét is, köszi!
    

ColargoTJ 13885 2017. április 16. 23:10  
Én is nézegetem a fotókat, hamarosan én is megosztom veletek, addig is itt egy kis ízelítő a letaposott jeges hóról, ami az utunkat állta! :)
    

ColargoTJ 13884 2017. április 16. 23:07  
Köszönöm mindenkinek a remek társaságot, Petinek, pedig az élményekben gazdag túravezetést! A facéről loptam ezt a meme-t, megosztom veletek is hiszen tökéletesen illik a mi Pádis túránkra is! :)
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22119
5 622 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők