Kovacspeter | 13983 | 2017. május 31. 22:59 | Válasz erre: 13976 |
Nekem már sikerült, Isztambulban kb 145 fokos volt az olaj, és nem kellett hozzá gumit égetni. Azért kb mert a hőmérőn 120-140-ig van a piros, és kissé efölött volt a mutató...
|
Kovacspeter | 13982 | 2017. május 31. 22:55 | Válasz erre: 13972 |
Belpiacos az Inazuma, ki mondta? Meg lehetett venni idehaza anno az összes Suzuki kereskedésben. Csak a 400-as volt belpiacos. |
Kovacspeter | 13981 | 2017. május 31. 22:53 | Válasz erre: 13970 |
Z6, igen jó, most már olcsó is, egy baja van: Vízen gyengécske. Z8-at szerintem ne, akkor már inkább egyértelműen Z01. A hiedelmekkel ellentétben VAN belőle 170-es. |
Kovacspeter | 13980 | 2017. május 31. 22:50 |
Üdv! Pólók nincsenek elfelejtve, csak nem kicsi elhavazódás vagyon mostanság, hamarosan... |
inazuma400 | 13978 | 2017. május 31. 19:15 | Válasz erre: 13976 |
Nemtom mennyire vág ide, de hogyhogy nem, már megint egy többszáz motorból álló (azt hazudták 350en voltunk, ezt se megerősíteni se cáfolni nem tudom) csoportos gurulás kellős közepén találtam magam! :D és ugye váltottam 10w40ről 50esre, és mintha tényleg jobban bírná az efféle terhelest! Mert ugye tavaly a kékes túra nem nagyon tetszett neki 10w40nel nagyon sok motorossal, meleggel, állással és tyúklépésben való haladással 2 személlyel, partnak felfelé! Csak hogy enis hozzászóljak a témához! :D Egyébként ha készül videó Rick motorjarol azt hol lehet megtekinteni? Csak úgy kíváncsiságbol! :D |
cblaci | 13977 | 2017. május 31. 19:02 | Válasz erre: 13976 |
Nem is az olajat sajnálom, sőt azt is elhiszem hogy az illesztési hézagok is jól vannak kitalálva és a fém alkatrészek is sokat elviselnek. Vannak viszont tömítések, szimeringek, amelyek eleve a kor miatt is fáradnak, ezeknek nem feltétlen hiányzik az extrém hő. Voltak ismerőseim akik űzték ezt a sportot, könnyezett is a motorblokk rendesen, vagy ott van példának a szelepszár szimering aminek kék füst formájában szokott megjelenni a bánata, nekem egyik se hiányzik. Szeretném még sokáig megőrizni ezt az állapotot amikor a 6ezres olajciklus alatt nem kell olajat pótolnom és akár ugyanazzal a szivaccsal is lemoshatnám a blokkot mint amivel a műszeregységet vagy a tankot.
|
fenyooldrider | 13976 | 2017. május 31. 15:29 | Válasz erre: 13975 |
Ne sajnáld, sokkal többet bír, mint gondolnád! Egy a lényeg: Castrol Power1 Racing 10w50, azzal a vassal olyan olajjal jártam, mikor már minden izzott a vason, a kipu már világított, az olaj még mindig bírta! Ennek 180 fok a lobbanáspontja, de soha nem tudtam 150 fokig sem felmelegíteni:-))))))
|
cblaci | 13975 | 2017. május 31. 13:21 | Válasz erre: 13973 |
Durranásig én még soha, igazából nem is nagyon izgat a gumifüst, de olyat már láttam amikor a satu részeg gyerek a motoros találkozón nem csak a gumit baszta szét, hanem a faridomot és a rendszámot is a drótokkal, másnap meg fogta a fejét... Na meg a motort is sajnálnám felfőzni. |
cblaci | 13974 | 2017. május 31. 13:13 | Válasz erre: 13972 |
Te tudod jól, csak itthon nálunk azért adtak el kevesebb új 750-est mert nem sokkal volt olcsóbb mint az 1,2-es. Akkoriban ráadásul tombolt a hiteles vásárlási láz is, úgy meg méginkább a nagyobbat vitték mert nem volt számottevő különbség a két típus havi törlesztője között. Olaszból jött be a legtöbb 750-es szerintem.
|
fenyooldrider | 13973 | 2017. május 31. 04:52 | Válasz erre: 13968 |
Rick | 13972 | 2017. május 30. 21:44 | Válasz erre: 13969 |
Ja és azt mondta, hogy belpiacos az inazuma. Mondtam neki, hogy max a 400-as, mert ha a szervizkönyvébe minden európai országba más levegőmennyiséget határoznak meg, akkor kétséges, hogy belpiacos.
|
Rick | 13971 | 2017. május 30. 21:41 | Válasz erre: 13969 |
TL 1000-est nagyon leoltotta... Most már kíváncsi vagyok mi lesz az enyémből.
|
Rick | 13970 | 2017. május 29. 23:00 | Válasz erre: 13969 |
Nem baj ha kielemzi, hogy ki mit rontott el rajta. Legalább tisztában vagyok vele, hogy mit kell még rajta csinálni később vagy most. Ha kicsit iszom rögtön ügyes meg okos leszek. Egyébként persze, hogy nem koptatom a drága gumit. Csak nagyon ritkán... Rendőrség ebből a Z6 Metzelerből rendelt, nagyon lement az ára, gondolom a nagy berendelés miatt. Gondolkoztam is egy Z8-on, nehogy már olcsó legyen, ha veszek... :-) |
cblaci | 13969 | 2017. május 29. 21:34 | Válasz erre: 13968 |
Megcsinálja, afelől nyugodt lehetsz. Egyébként láttam a videót ahol feltűnt a motorod, ott elhangzott az is, hogy aki kéri annak nem csinál vidit a motorjáról. Na de a hangzatos burnout, vagyis a hátsó kerék túlzott kiforgatása -anélkül hogy a drága benzin mozgási energiává alakuljon- szerintem helytelen, felelőtlen, az erőforrások és az emberiség ökológiai lábnyoma szempontjából is nagyon káros... én is csak egyszer, de tényleg! ;-) |
Rick | 13968 | 2017. május 28. 20:47 | Válasz erre: 13967 |
Te ajánlottad, és amikor megkérdeztem azt mondta, hogy ismer Téged. Szóval Te is tudod: a videós esettanulmány kb. annyira része a szerelésnek, minthogy olajos lesz a keze. :-) De engem nem zavar. Egyrészt nem érdekel, másrészt vállalom magam. Tegnap pl. 6 sör után burnoutot rendeztem az udvaron a feleségem és a szomszédok együttes ovációja közepette... a feleségem még csapkodott is, a lányom röhögve videózta. Nem vagyok szentlélek. Belefér.
|
cblaci | 13967 | 2017. május 28. 13:39 | Válasz erre: 13966 |
Olyan lehetőség nincs hogy simán megjavítja, te kifizeted, aztán mindenki megy a dolgára mindenféle videós esettanulmány nélkül?
|
Rick | 13966 | 2017. május 28. 09:34 | Válasz erre: 13965 |
Nemsokára látható lesz ország-világnak, hogy mekkora gyökér a tulaj, hogy nem foglalkozott a motorjával. :-)
|
fenyooldrider | 13962 | 2017. május 21. 18:52 |
De nagy a csönd itt! Kissé megtöröm, néhány mai fotóval: Európa legnagyobb bronz madara a tatabányai Turulja a maga 15(!) méteres szárny fesztávolságával: ![]() ![]() |
hacse | 13960 | 2017. május 18. 22:43 | Válasz erre: 13959 |
Szombat reggel érek haza 24 órás műszakból, nem biztos , hogy belemegyek ebbe a kalandba.. Szinte nincs olyan év, hogy legalább egy alkalommal körbe ne motoroznám a Balcsit ,az öreg Trophymra emlékezve , mer' avval is mentem párszor körbe valamikor régen..
|
hacse | 13958 | 2017. május 11. 21:51 | Válasz erre: 13956 |
Jó lesz mégis inkább az inazumás .... ha jut belőle .. :o))
|
Kovacspeter | 13957 | 2017. május 11. 15:33 | Válasz erre: 13955 |
Bye Alex-eset még lehet csináltatni gyorsba
|
cblaci | 13956 | 2017. május 11. 14:38 | Válasz erre: 13955 |
A Metallicás elfogyott, AC-DC-s nem is volt, van még Korda Gyuri fan club-os nyócér, vagy Halász Jutkás hétér... esetleg okosba bármilyen, azok olcsóbbak :D
|
hacse | 13955 | 2017. május 11. 11:17 | Válasz erre: 13946 |
Tiszteletem mindenkinek! Metallica-s, vagy AC-DC-s nincs ? :o) Köszönet a pólókért ! Majd valamilyen formában megkereslek Peti bá' ,hogy miként rendezzem az anyagiakat. |
cblaci | 13954 | 2017. május 10. 19:54 | Válasz erre: 13952 |
Szombaton nősül Tomi, szóval nem hiszem hogy közvetlen a lagzi után annyira öntögetős kedvében lesz Gabi :-)
|
Kovacspeter | 13952 | 2017. május 9. 22:35 | Válasz erre: 13949 |
Ok, viszem a pólóitokat meg a Gáborét is. Jut eszembe, lehet meg kéne próbálni hogy Gábor nem tölthet semmit a poharakba, mert az igen veszélyes szokott lenni.:-) No meg elvégre te vagy a házigizda,hétfőn reggel kezdeni kell :D |
cblaci | 13950 | 2017. május 9. 18:45 | Válasz erre: 13949 |
Akarom mondani megszüleTTek, merhogy én már azon túl vagyok :-)
|
cblaci | 13949 | 2017. május 9. 18:42 | Válasz erre: 13946 |
Végre megszületek! Eggyel több ok az ivászatra a vasárnapi garázs közgyűlésen :D
|
Kovacspeter | 13946 | 2017. május 9. 16:29 |
Pólók elhozva, és személyenként szortírozva. Telefonos képek:
![]() |
Kovacspeter | 13945 | 2017. május 8. 19:40 | Válasz erre: 13944 |
Jaja, meg ha már ennyit szórakoztunk az üggyel, akkor legyen jó. Holnap megyek a póló ombréhez, üziket majd küldöm, jelzek majd. |
cblaci | 13944 | 2017. május 8. 19:06 | Válasz erre: 13943 |
Megértettem Peti, arra akartam célozni hogy nem baj ha egy kicsit többe kerül mint a Novelle, főleg ha tartósabb, mert mégis csak egy emlék. Harta tegnap: ![]() ![]() ![]() |
Kovacspeter | 13943 | 2017. május 8. 18:17 | Válasz erre: 13940 |
Ez a drágább nem Novelle lesz hanem attól jobb minőségű. A Novelle lett volna 1100 körül, de abból már nem tudták megoldani rendelést minden kívánt méretben. Nem jut eszembe a márka, de kiváló anyag. A noname 8-900 ft- os elég silány minőség lett volna, sajna ezért lett ez a drága. |
inazuma400 | 13942 | 2017. május 8. 16:44 | Válasz erre: 13939 |
Hát nekem tett egyet be a szerelő, amúgy sztem nincs...
|
inazuma400 | 13941 | 2017. május 8. 16:44 | Válasz erre: 13938 |
Hát az lesz! Van jó szerelőm, csak most épp a kocsi is c vágányon van, szal ez sztem tolódik egy hónapot.... De akk mindenképpen meglesz nézetve, mert lesz egykét nem gyenge túránk :D
|
cblaci | 13940 | 2017. május 8. 13:39 | Válasz erre: 13937 |
Két utólag nyomtatott Novelle egyenpólóm is van, érdekes hogy a régebbi az jó, az újabb viszont a második mosás után látványosn kibojhosodott, szóval ott is változó a minőség. Hátha ez jobban bírja majd.
|
Kovacspeter | 13938 | 2017. május 8. 00:14 | Válasz erre: 13933 |
Hm, ha előtte lefogyasztottad szárazra az üzemanyagtankot, akkor lehet hogy sikerült valamennyi trutymót megkajáltatni a motorral+a karburátorokba bejuttatni. El kéne vhova vinni egy tisztításra+szinkronra ha kell. |
Kovacspeter | 13937 | 2017. május 8. 00:09 |
Végre elkészültek a pólók, de még nem volt időm elmenni értük. Amint megvannak küldök mindenkinek üzenetet. A nyomtatási költséget pár oldallal korábban már írtam, az tudtommal nem változott 24OO/ póló. A "nyers" póló alapanyag viszont sajnos drágább lett mint ami be lett tervezve. Az említett jobb minőségű Novelle lett volna 11OO ft körül de ebből már nem tudtak beszerzni minden méretet, a 9OO ft körüli nagyon gyenge anyagból volt, azt nem mertem vállalni, 196O ft lett a vége a nyers póló darabjának, de ez igen kiváló anyag, jobb mint a Novelle. Ha kézben van a cucc, akkor küldök mindenkinek üzenetet, és postázom. De Szoboszló környékén vagy Pesten személyesen is átvehető. |
fenyooldrider | 13935 | 2017. május 7. 05:22 | Válasz erre: 13934 |
Valószínű, hogy az etenolos benzin belerohadt valahova! Sajnos valószínűleg végig kell tisztítanod az üzemanyag rendszert, de először a benzinszűrőt dobd ki, mivel az a tapasztalat, hogy a papírjára lerakódik egy hártya, amit nem látsz, csak egyszerűen fékezi, vagy megakadályozza az átfolyást! Ha ez nem segít, akkor karbi putzen! A gyújtórendszerednek valószínűleg semmi baja, azért mondták a gyertyákat, mert ha kifogy a benzin, akkor mivel elszegényedik a keverék és az jóval magasabb hőfokú égéssel jár, de azért szerintem annyira nem vészes,mivel rövid ideig tart ez az állapot! Summa summárum, 90%, hogy karbi tisztítás lesz a vége, de egy enyhe kísérletet megér a benzinszűrő csere! |
inazuma400 | 13933 | 2017. május 6. 13:31 |
Üdv! Pár hete alig akart beindulni a motorom, szivatóra, és gáz adásra is leállt, úgy indítottam h teli szivató, felpörgött 4ezerre, visszatoltam. Leeset 500ra, aztán adtam szivatót leállt, beinditottam megint akkor gázt adtam erre az 500zas fordulatra, leállt, aztán semmi... Mintha nem kapott volna benzint, elbizonytalanodtam. Hoztam bele 6 litert, közben persze eltekergettem az alapjárati csavart is... De végül nagy nehezen beindult. Aztán tele tankoltam, még 6,vmennyi ment rá, szóval kellett h úgy kb 6liter legyen benne! Ezt megelőzően volt egy kalandom amikor Kifogyott csumára a benzin út közben, azt halottam ez kinyirja a gyertyát, igaz ez?! Mert azóta nehezen indul a motor, mmimt beindul leáll, ezt eljatsza 3x mire nem áll le, szivatót azt kéri, pedig új az aksi, pöc röff indult.... Melegen indul jól, 1500 alapjárat, melegen. Szépen jár. Tavaly kapott új benzincsövet, benzin szűrőt, ki lett pucolva a karbi szelephezag be lett lőve, asszem szinkron is volt.... Kérdés miért csinálja ezt hidegen?? Van vmi ötlet h hol keressem a hibát?! Válaszokat köszi!
|
inazuma400 | 13932 | 2017. május 6. 13:31 |
Üdv! Pár hete alig akart beindulni a motorom, szivatóra, és gáz adásra is leállt, úgy indítottam h teli szivató, felpörgött 4ezerre, visszatoltam. Leeset 500ra, aztán adtam szivatót leállt, beinditottam megint akkor gázt adtam erre az 500zas fordulatra, leállt, aztán semmi... Mintha nem kapott volna benzint, elbizonytalanodtam. Hoztam bele 6 litert, közben persze eltekergettem az alapjárati csavart is... De végül nagy nehezen beindult. Aztán tele tankoltam, még 6,vmennyi ment rá, szóval kellett h úgy kb 6liter legyen benne! Ezt megelőzően volt egy kalandom amikor Kifogyott csumára a benzin út közben, azt halottam ez kinyirja a gyertyát, igaz ez?! Mert azóta nehezen indul a motor, mmimt beindul leáll, ezt eljatsza 3x mire nem áll le, szivatót azt kéri, pedig új az aksi, pöc röff indult.... Melegen indul jól, 1500 alapjárat, melegen. Szépen jár. Tavaly kapott új benzincsövet, benzin szűrőt, ki lett pucolva a karbi szelephezag be lett lőve, asszem szinkron is volt.... Kérdés miért csinálja ezt hidegen?? Van vmi ötlet h hol keressem a hibát?! Válaszokat köszi!
|
inazuma400 | 13932 | 2017. május 6. 13:31 |
Üdv! Pár hete alig akart beindulni a motorom, szivatóra, és gáz adásra is leállt, úgy indítottam h teli szivató, felpörgött 4ezerre, visszatoltam. Leeset 500ra, aztán adtam szivatót leállt, beinditottam megint akkor gázt adtam erre az 500zas fordulatra, leállt, aztán semmi... Mintha nem kapott volna benzint, elbizonytalanodtam. Hoztam bele 6 litert, közben persze eltekergettem az alapjárati csavart is... De végül nagy nehezen beindult. Aztán tele tankoltam, még 6,vmennyi ment rá, szóval kellett h úgy kb 6liter legyen benne! Ezt megelőzően volt egy kalandom amikor Kifogyott csumára a benzin út közben, azt halottam ez kinyirja a gyertyát, igaz ez?! Mert azóta nehezen indul a motor, mmimt beindul leáll, ezt eljatsza 3x mire nem áll le, szivatót azt kéri, pedig új az aksi, pöc röff indult.... Melegen indul jól, 1500 alapjárat, melegen. Szépen jár. Tavaly kapott új benzincsövet, benzin szűrőt, ki lett pucolva a karbi szelephezag be lett lőve, asszem szinkron is volt.... Kérdés miért csinálja ezt hidegen?? Van vmi ötlet h hol keressem a hibát?! Válaszokat köszi!
|
inazuma400 | 13931 | 2017. május 6. 13:31 |
Üdv! Pár hete alig akart beindulni a motorom, szivatóra, és gáz adásra is leállt, úgy indítottam h teli szivató, felpörgött 4ezerre, visszatoltam. Leeset 500ra, aztán adtam szivatót leállt, beinditottam megint akkor gázt adtam erre az 500zas fordulatra, leállt, aztán semmi... Mintha nem kapott volna benzint, elbizonytalanodtam. Hoztam bele 6 litert, közben persze eltekergettem az alapjárati csavart is... De végül nagy nehezen beindult. Aztán tele tankoltam, még 6,vmennyi ment rá, szóval kellett h úgy kb 6liter legyen benne! Ezt megelőzően volt egy kalandom amikor Kifogyott csumára a benzin út közben, azt halottam ez kinyirja a gyertyát, igaz ez?! Mert azóta nehezen indul a motor, mmimt beindul leáll, ezt eljatsza 3x mire nem áll le, szivatót azt kéri, pedig új az aksi, pöc röff indult.... Melegen indul jól, 1500 alapjárat, melegen. Szépen jár. Tavaly kapott új benzincsövet, benzin szűrőt, ki lett pucolva a karbi szelephezag be lett lőve, asszem szinkron is volt.... Kérdés miért csinálja ezt hidegen?? Van vmi ötlet h hol keressem a hibát?! Válaszokat köszi!
|
fenyooldrider | 13929 | 2017. május 2. 15:13 |
Laci, Te mint specialista, láttál már három fázisú szivárványt villanyoszlopra szerelve? :-)) (ehhez nem kell porcelán, nem húz át) ![]() |
fenyooldrider | 13928 | 2017. május 2. 15:10 |
Mai fejlemények: friss NKH műszaki 4360Ft :-))) Csak a gyári dobot raktam vissza:-) ! |
Kovacspeter | 13927 | 2017. május 1. 19:34 | Válasz erre: 13923 |
Lacihoz hasonlóan arra tippelek hogy az autós, meg a sétáló szatyros 'helyi erők' lehetnek :-)
|
cblaci | 13924 | 2017. április 29. 22:55 | Válasz erre: 13923 |
Lehet csak egy HVCS-s villongás volt, amúgy meg haverok. Nézegettem a teszteket a megújult 650-es V-Stromról, merhogy én eleve nem is tudtam hogy van már újabb is mint a tied. A leírás szerint az új szebb lett... szerintem meg nem vált előnyére hogy eltűnt a dupla lámpa és a kipufogó is kalandosabb benyomást keltett a régi helyén. Az viszont jó dolog hogy ülésmagasság tekintetében van választási lehetőség, igaz elég karcsú a +- 2cm de a semmitől akkor is több, a kisebb embereknek ezzel legalább nem kell foglalkozni ha elkezdik a faragcsálást. Egyébként az Onroad teszpilótája úgy vélekedett hogy az XT-nél tökéletesebb túramotoron még nem ült, márpedig ez komoly kijelentés egy hondástól :-) |
ColargoTJ | 13923 | 2017. április 29. 19:10 |
Én a torockói kocsin gondolkoztam, hogy ez most mi volt?! Csak a haverra akart ráijeszteni, vagy mi, mert, ahogy a viccben mondják: Ez most komoly?! Mert, viccnek durva lenne! :) |
cblaci | 13922 | 2017. április 29. 18:14 |
cblaci | 13921 | 2017. április 27. 18:26 | Válasz erre: 13920 |
3:13-nál közúti veszélyeztetés tényállásának fennforgását állapítottam meg! "Köcsögautós" :-) |
Kovacspeter | 13919 | 2017. április 26. 22:35 | Válasz erre: 13918 |
No igen, a Bihar-hegységben azért előfordul ilyenkor is, de a Mátrában-Bükkben nem jellemző hogy ennyire visszatámad a tél.
|
cblaci | 13918 | 2017. április 26. 20:21 | Válasz erre: 13917 |
Szép a tél ilyen formában, csak egy kicsit most el volt tévedve, április derekán.
|
Kovacspeter | 13917 | 2017. április 25. 20:33 |
De azért a Mátra teteje meg a Bükk fennsík is kapott rendesen: https://vimeo.com/214358842
|
Kovacspeter | 13916 | 2017. április 25. 20:32 | Válasz erre: 13910 |
Ez tényleg elférne egy Suzuki motorkerékpár katalógusban. Szó ami szó, szerencsénk volt ezzel az időjárási "ablakkal", komoly havat kapott a Pádis, meg a Bihar-hágó környéke is, bár most már ott is olvad a webcamerák szerint. |
robeeka | 13915 | 2017. április 20. 22:25 | Válasz erre: 13908 |
Igen egészen rendben volt. Pedig nem is langyosodott. R. |
cblaci | 13913 | 2017. április 20. 22:13 | Válasz erre: 13910 |
Nagyon szép képek születtek, erre én is felfigyeltem, jól sikerült nagyon!
|
cblaci | 13912 | 2017. április 20. 22:11 | Válasz erre: 13909 |
8-éve vadászok egy egészséges gyári dobot, volt amelyik nevetségesen drága volt de mégsem hibátlan, volt csúszott, horpadt, rozsdás... Most a túrán már az első nap idegesített hogy hangosabb vagyok mint a többiek, a V-stromok is olyan szépen duruzsoltak és persze a tied is. Ahogy hazaértem rákerestem újra, ekkor jött fel ez a dob a pesti hirdetőtől, nagy segítség volt hogy elhoztad, féltem hogy valaki megelőz. Már alig várom hogy a helyére kerüljön, köszönöm! |
cblaci | 13911 | 2017. április 20. 22:09 | Válasz erre: 13904 |
A 10 millába beleférhetett volna egy tető is... no de messzi földön híres a magyar találékonyság és ezt tudják Kanadába is, igazuk is lett mert megoldottuk :-)
|
ColargoTJ | 13910 | 2017. április 20. 21:52 |
Kovacspeter | 13909 | 2017. április 20. 21:45 | Válasz erre: 13902 |
Elvileg holnap este megyek, de vonattal, jövő héten van esély hogy hazakerül a kémény. Türelem kipufogót terem:-) ![]() |
Kovacspeter | 13908 | 2017. április 20. 21:38 | Válasz erre: 13906 |
Hi! Jó kis vállalkozás volt akkor a mai műszaki vizsga. De legalább bizonyítottak a gumik:-) |
Kovacspeter | 13907 | 2017. április 20. 21:28 | Válasz erre: 13901 |
Szépen alakul a tél...úgy nézem hogy a Bihar (Vârtop)-hágó melletti sípálya, ahol megálltunk. Úgy látszik hogy nem is olvad, mert szépen megmaradt a fenyőkön is.
|
robeeka | 13906 | 2017. április 20. 21:26 |
Hali! Ma nem voltam zselé 35 km a nagyfaluban. De: Van friss vizsga Meg az új gumi beavatva. Reggel havaseső 2 fok Délután sima eső 4 fok. Üdv R. |
Kovacspeter | 13905 | 2017. április 20. 21:24 | Válasz erre: 13898 |
Ja, néztem, tök jól összejöttek a fotók. Hátöö, a keréknyomos szakasznál némiképp sárosnak érzem magam...lényeg hogy nem lett baj. |
fenyooldrider | 13904 | 2017. április 20. 20:38 | Válasz erre: 13903 |
Jó vas, de vehettek volna egy hard-top tetős verziót inkább, hogy ne zsugorfóliázni kelljen az eső ellen :-))) Amúgy ismerem,úszik, csúszik mászik, csak a hasa ne érjen le, mert akkor nyekk neki! |
cblaci | 13903 | 2017. április 20. 17:24 | Válasz erre: 13901 |
cblaci | 13902 | 2017. április 20. 17:18 | Válasz erre: 13900 |
Azt elhiszem, de most talán nem lenne ez olyan túl jó ötlet, bár sokak szerint az izgalom és a veszély az ami megfűszerezi az életet. Szerintem tudni kell a határt, nehogy túl fűszeresre sikerüljön :-)
|
fenyooldrider | 13900 | 2017. április 19. 20:31 | Válasz erre: 13899 |
Most kellett volna mennetek, izgalmasabb lett volna :-)
|
cblaci | 13899 | 2017. április 19. 17:56 | Válasz erre: 13898 |
Az Inazumán nincs külső hőfokmérő, viszont félig eltakart olajhűtővel is alig érte el a 70°C-os hőmérsékletet az olaj, ebből már lehetett következtetni hogy hűvös van :-) na meg olyan vizuális jelek is voltak a második nap reggelén mint pl. a deres motorok... aznap másztunk fel a Köközi-szoros keresztjéig, akkor meg már meleg volt :-)
|
ColargoTJ | 13898 | 2017. április 19. 16:58 |
"Az első nap Pádison 2-3 fokra tippelnék" A hó ellenére, három foknál melegebb volt! Nem néztem meg, hogy mennyi volt pontosan, ugyanis miután kétszer sikerült majdnem eldobnom a vasat a szűk havas keréknyomban, már nem fáztam! :) Három foknál, elkezd villogni egy sárga hópihés visszajelző lámpa a műszerfalon, ez biztos nem villogott. De másnap Torockón 0 fok volt! Ezt le is fotóztam, a fotót megtaláljátok az albumban! :) |
cblaci | 13897 | 2017. április 19. 05:55 | Válasz erre: 13896 |
Olyan nagy hó nem volt, viszont le volt taposva és jeges volt a teteje, emiatt meghiúsult az "A" terv, miszerint Havasrekettye felé megyünk át a Pádison.
|
fenyooldrider | 13896 | 2017. április 18. 22:08 | Válasz erre: 13892 |
Ez komoly?? Tökig érő hóban csapattátok?
|
Kovacspeter | 13895 | 2017. április 18. 21:05 | Válasz erre: 13893 |
Sikerült kis minőségromlással megoldani, betettem a képek közé. Az eredeti minőség se nagy eresztés, na mindegy, feltettem ide is, valamit talán visszaad, aszongya': http://indavideo.hu/video/Kokozi-szoros_Cheile_Valisoarei
|
Kovacspeter | 13894 | 2017. április 18. 20:59 | Válasz erre: 13891 |
Az első nap a Pádison azért bekapcsolták a hűtőszekrényt:-) Ott 2-3 fokra tippelnék, TJ-t kéne megkérdezni, neki van külső hőmérője.
|
cblaci | 13893 | 2017. április 17. 20:27 | Válasz erre: 13890 |
Ha nem boldogulsz megpróbálhatom én is ha elküldöd az eredeti videót, én se értek annyira hozzá de a fiaim talán tudnának vele kezdeni valamit.
|
cblaci | 13891 | 2017. április 17. 20:22 | Válasz erre: 13889 |
Kovacspeter | 13890 | 2017. április 17. 18:06 |
A Kőközi-szoros tetején csináltam egy rövid videót telefonnal, de nagy gépen lejátszva 90 fokkal el van fordulva. VLC programmal sikerült elforgatni, azonban torzult a kép és romlott a minőség. Tud valaki vmi megoldást erre?
|
Kovacspeter | 13889 | 2017. április 17. 18:01 |
Jó kis kicsapás volt. No meg április közepén még nem túl gyakori egy 3 napos túra Erdélyben, valószínűleg Torockón mi voltunk az első motoros vendégek:-)
|
cblaci | 13886 | 2017. április 17. 10:04 |
Küldjétek át az e-mail címeteket ide: mozsonyil@gmail.com és akkor küldöm a fotókat. A Lajosét is, köszi!
|
ColargoTJ | 13885 | 2017. április 16. 23:10 |
Én is nézegetem a fotókat, hamarosan én is megosztom veletek, addig is itt egy kis ízelítő a letaposott jeges hóról, ami az utunkat állta! :)
![]() |
ColargoTJ | 13884 | 2017. április 16. 23:07 |
Köszönöm mindenkinek a remek társaságot, Petinek, pedig az élményekben gazdag túravezetést! A facéről loptam ezt a meme-t, megosztom veletek is hiszen tökéletesen illik a mi Pádis túránkra is! :)
![]() |