19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Suzuki Inazuma 400 750 1200
Következő oldal

Kovacspeter 13484 2017. február 15. 22:49   Válasz erre: 13460
Megismerni és megélni valóban kevés az élet, de azért törekedni kell kihozni a maximumot a lehet?ségekb?l.
Jó ötlet a középiskolás földrajzórákon történ? kötelez?vé tétel, bár már az is hasznos lenne ha a tanárok, akik ismerik, rászánnának egy órát a filmre.

"Menni kell, mert latni kell, mig meg lathatjuk!
Es becsuljuk meg!"

Igyekszünk.:-)

I
    

Kovacspeter 13483 2017. február 15. 22:42   Válasz erre: 13474
Indi, ez igen, ha beindul akkor komolyabban meg is lehet szell?ztetni.
Páran szenvedtek ezzel, de akiket ismerek, és követhet? el?élet? a motorjuk azoknak nem volt ilyen baja, nem hinném hogy típushiba. Inkább az alapvet? szabályok be nem tartására tippelnék a korábbi tulajoknál+ a ridegtartás súlyosbító tényez?, és a tengerparti származás is, Anglia, Hollandia, ilyesmi.
    

Kovacspeter 13482 2017. február 15. 22:36   Válasz erre: 13473
Feny?, a link nem nyílik meg.
Várjunk szerintem. Az a helyzet hogy át lehetne menni az Indexre is, az stabil, csak ott pl nem lehet túrát kiírni, egy találkozó vagy bármi más szervezése itt sokkal könnyebb.
A sportmotoron meg az a funkció elég gyér.
Hobbiból csinálják ezt az oldalt, kell még id?.
    

Kovacspeter 13481 2017. február 15. 22:28   Válasz erre: 13479
Kérlek.
Az utóbbi id?ben kezdték felkapni a magyarországi túrázók. Szálláslehet?ségek is er?teljes javulást mutatnak.
    

Kovacspeter 13480 2017. február 15. 22:22   Válasz erre: 13463
Na, még az a legjobb megoldás, nem akad meg+nagy képerny?.
    

ColargoTJ 13479 2017. február 15. 22:19   Válasz erre: 13476
Köszönöm szépen Péter az ötleteket és a tanácsokat! Pádist tényleg muszáj csak önmagáért is felkeresni! Lecsó tavaly ?sszel invitált is, hogy csatlakozzak hozzá, de egyéb elfoglaltság miatt sajnos kikellet hagynom. Azonban az elmúlt id?szakban elég sokat olvastam Pádisról, ami nagyon meghozta a kedvem, hogy barangoljak a környéken.
    

Kovacspeter 13478 2017. február 15. 22:12   Válasz erre: 13462
No de szakember is jár erre néha...;-)
    

Kovacspeter 13477 2017. február 15. 22:09   Válasz erre: 13462
Használatfügg?, 50-es vég?nél nyugodtabban alszik az ember, de a legnyugodtabban ventilátorral:-)
Nyilván normál esetben elég a 40-es, de ha többször el?fordul az olajh?fok a piros tartományban, akkor meghálálja.
    

Kovacspeter 13476 2017. február 15. 21:59   Válasz erre: 13452
TJ, a V-Stromok, és az RT "tudják" azt a 10 km-es szakaszt utassal is,:-) tehát a második terv ok.
Az els? lehet a necces, a 8 km-es szakasz miatt. (útállapot, id?járás, bár ahogy említettem régiek a tapasztalataim)
Egyébiránt ha valaki tud frissebb infót konkrétan arról a szakaszról, akkor azt írja már be ide.
Még egy ötlet: Torockóról jövet Fehérvölgy-Albac-nál lefordulás az 1R jelzés? útra (Bánffy felé) ami átszeli a Gyalui-havast, Mócföld kell?s közepét. Már az is végig aszfaltos lett. Aztán Kalota után meg lefordulás Pádis felé. (Tábla jelzi) Így az ellenkez? irányból lehetne végigjárni. Ez a megoldás a hosszúsága miatt szoboszlói megszállással lehet kényelmes. Ez utóbbi verzió esetén jelezz, mert Pádisról leérve a 76-os f?utat kerülni kell mint a náthát, borzalmas. Akkor majd mondom a 'menekül?utat'.
A Cblaci által ajánlott 'Menyasszony fátyla' vízesést ne hagyjátok ki. Havasrekettyénél kell lefordulni, kb 5 km föld út. Es?s id?ben érdekes lehet. A vízesést?l még olyan 1-2 km-t feljebb lehet menni ahol szép a kilátás a Fehér-sziklákra. Feljebb ne menjetek!
Pádisra amúgy több id?t is érdemes rászánni a természeti látnivalók miatt, amik nagyobb része túracip?s.
Az els? terved esetén kecsegtet? program pl. az Aranyosf?i jégbarlang meglátogatása A Kárpátok film is mutat bel?le egy kicsit.
    

cblaci 13475 2017. február 15. 21:50   Válasz erre: 13474
Üdv!
Szerencsére nálam nem jött elö ez a probléma, van viszont olyan márkatársunk aki emiatt volt kénytelen tankot cserélni. Ha az ígéret beteljesedik akkor majd azt is oszd meg velünk, hátha másoknak is a segítségére lesz.
    

indiszogye 13474 2017. február 15. 18:38  
Sziasztok! Mélyen tisztelt inások a lakhelyem találkoztam egy emberrel, aki sok éve gyárt üvegszálas tartályokat. Ha minden igaz rövidesen lesz sablon az ina tankjához, és akkor minden korróziós probléma megsz?nik. Remélem nem csak ígéret amit kaptam. Üdv: Indi.
    

fenyooldrider 13473 2017. február 13. 15:22   Válasz erre: 13471
Akkor énekeljünk/imádkozzunk az oldalért, hátha el?bb gyógyul:https://www.youtube.com/watch?v=gPN4ImIoVm0
    

inazuma400 13472 2017. február 12. 20:15  
Rendben Laci, csak kíváncsi lennék h vajon honnan a búsból rendeltem a telo szimeringet meg potvéd?t, mert rengeteg boltot felkerestem akkor, a nagyját meg is találtam e-mail formájában, de ezt pont nem, pedig emlékszem h telon beszéltem egy csavoval, és ott volt minden, csak arany áron mert eredeti volt japánból. És jó lenne tudni pont emiatt, csak h meglegyen ha kell! Másrészt meg feny?nek igaza van az oldallal kapcsolatban!
    

cblaci 13471 2017. február 12. 19:59  
Bocs, ha egy kicsit nyers voltam, azt hiszem ideje lesz egy rövidebb zenét meghallgatnom törökülésben :-)
https://www.youtube.com/watch?v=hgamN_JDaQA
    

cblaci 13470 2017. február 12. 19:46   Válasz erre: 13469
Szia Feny?!
Szerverhiba volt és már karácsonykor is dolgoztak rajta, majd azt hiszem 27-én dölt össze teljesen. Szilveszter éjjelén egy pillanatra még visszajött az oldal, Hacse 22:30-kor még tudott írni, nekem már nem sikerült... tehát vélhetöen még azon a szilveszteri estén is dolgoztak rajta. Azóta már történtek javulások, küldtek emailt is és az üzenetre is válaszoltak, végre Peti is be tudott jelentkezni.
Nem akarok puncsolni senkinek, de ha én ilyen sok támadást kaptam volna mint amit ?k, úgy szartam volna le az egészet hogy abba hiba nem lett volna. Az meg a saját külön véleményem, hogy a kapcsolattartás nem az ékezeteken múlik!
    

fenyooldrider 13469 2017. február 12. 19:07   Válasz erre: 13468
Adatvesztés??? Eddig modernizálásról volt szó, meg hogy egy két nap türelmet kérnek!
Ennek már lassan 2 hónapja és még 'mindig nem beszélni madjarszka, ékezet nem ismerni".......
Próbáljuk meg héberül, úgy biztos megy!!
    

cblaci 13468 2017. február 12. 18:58   Válasz erre: 13467
Nem értek hozzá, de gondolom ekkora adatvesztés után nem kevés meló helyreállítani az elmúlt években összegyült agymenéseket. Legyél türelmes Ricsi ;-)
    

inazuma400 13467 2017. február 12. 15:55  
most néztem bele pár fórumba, van ahol addig se enged visszatekerni, van ahol meg még korábbra is.....
    

inazuma400 13466 2017. február 12. 15:52  
amúgy nálatok is csak 2016.szept.25 ameddig vissza lehet tekerni? mert nekem szükségem lenne az infókra még nyárról, és nem tudom vissza nézni! :(
    

hacse 13465 2017. február 12. 15:21   Válasz erre: 13454
Nagyon köszönöm!
    

inazuma400 13464 2017. február 12. 15:20  
Azt se tom kinek címezzem,
(szegaimi, cblaci) úgyhogy csak így simán leírom, a szerel?m azt javasolta h legközelebb énis inkább 10w50est tegyek bele, azt ajánlja az öreg olajh?tésesekbe... szóval idén lehet énis megfogadom a tanácsát!

szegaimi, ha az asszonynak 1.2ese van akkor neked mid van? :D
    

lecso 13463 2017. február 12. 14:05   Válasz erre: 13427
Leszedtem ncore-ról hd-ben, és a tv-n néztem meg.

Valóban szép film.
    

szegaimi 13462 2017. február 12. 12:55   Válasz erre: 13461
Köszönöm sporttárs! Több mint kielégít? volt1 :)
    

cblaci 13461 2017. február 12. 12:00   Válasz erre: 13459
10W-40 a gyári ajánlás, de pl. Peti az 50-est használja az ezerkettesben, nemrég azt is leírta hogy miért:

"elsodlegesen 10w40 van megadva, de 120fok felett ez már határeset hogy elég. A neten tényleg sokminden van, de ezekrol a dolgokról olyan emberrel beszéltem aki az olajokból írta a diplomáját.
Hoelvezetés terén szinte semmi különbség, fogyasztásban is. Nagyon minimális. E két dologban akár más márkájú 40-es végunél nagyobb lehet a különbség mint azonos márkán és típuson belül a 40-es és az 50-es végu között. Viszont ha felmegy a ho 120-140 fokra, akkor a különbség jelentosen megno az 50-es javára"
    

Utalatos 13460 2017. február 12. 09:32   Válasz erre: 13423
Szaporabban ver a szivem.
Megnezni csak 50 perc, megismerni vagy "megelni" egy elet is keves kenne.
Gyonyoru. Nem a film, hanem a termeszet, a kornyezet, melyben elhetunk, elhetnenk.
Azert a filmet is kotelezove tennem, legalabb kozepiskolasok foldrajz orain!
Menni kell, mert latni kell, mig meg lathatjuk!
Es becsuljuk meg!
    

szegaimi 13459 2017. február 12. 09:21  
Könyörüljetek rajtam kartársak, hadd ne kelljen visszalapoznom, nemtom mennyit!
Andikám 1.2-esébe milyen oilt vegyek? Én 10W-40-re emléxem, de nem vagyok teljesen biztos a dologban.
Köszönettel!
    

cblaci 13458 2017. február 11. 18:48   Válasz erre: 13457
Szívesen, jó utat!
    

ColargoTJ 13457 2017. február 11. 17:44  
Köszönöm szépen! :)
    

cblaci 13456 2017. február 11. 16:30   Válasz erre: 13453
ColargoTJ! A 13432-es hozzászólásod elsö linkjében ha ránagyítasz az útvonalra, akkor Havasrekettyénél megtalálod Cascada Valul Miresei néven. Egy térképrészletet kimásoltam és pirossal bekarikáztam:
    

cblaci 13455 2017. február 11. 16:27   Válasz erre: 13446
Üdv Penge! Ezek szerint hozzád is eljutott a jelszó változtatásáról szóló email. Várom már a tavaszt én is, terv az lenne b?ven ;-)
    

cblaci 13454 2017. február 11. 16:25   Válasz erre: 13445
Azokon a vitákon nem nagyon volt kategorizálás, egyrészr?l az olajozót ellenz? -spray-t pereferáló-, másrészr?l az olajozót használó -azzal elégedett- userek csaptak össze. El?bbiek esetében a legtöbb tapasztalat nélkül utasította el, utóbbiak akik már évek óta használták az olajozót természetesen védték a saját kütyüjüket. Még az elején én is résztvettem a csörtében, aztán már csak olvasgattam a medd? vitákat. Nekem már elég ha nálam teszi a dolgát a szerkezet, bizonyított eleget, így aztán nem akarok gy?zködni senkit, 4-éve használom ezért van véleményem, azt viszont csak olyan helyen írom le ahol ismer?söknek segíthetek vele, mint pl. Hácsénak aki megérdemli mert f?zött nekem tejbegrízt :-)
    

ColargoTJ 13453 2017. február 11. 15:31  
cblaci! Megnéztem a fotógalériát és nagyon tetszett! Pádison a vízesés merre felé található?
    

ColargoTJ 13452 2017. február 11. 11:40  
Egy Erdélyi túra utolsó napján támadnánk meg a Pádist. Két, esetleg három V-Strommal és egy RT-vel, valamint utasokkal. A határt átlépve, vagy egyenesen hazamegyünk Pest-megyébe, vagy esetleg Hajdúszoboszlón megszállunk, ez illetve az egész túra formázás alatt áll! :)
    

Kovacspeter 13451 2017. február 10. 22:49   Válasz erre: 13440
Ez igen! Milyen szépen lecsorogtál azon a piszkosszürke páncélkemény jeges szakaszon. Én nem mertem, emlékszel, Zolibával inkább kétoldalról fogva, egyesbe téve 'lekuplungoltuk' a Cb-t meg az 1.2.est.
    

Kovacspeter 13450 2017. február 10. 22:38   Válasz erre: 13449
Javítanék: legalábbis amikor arra jártam, azóta kész lett egy újabb szakasz Rekettye után, 1O km maradt aszfalt nélküli szakasz.
    

Kovacspeter 13449 2017. február 10. 22:35   Válasz erre: 13434
Kb Havasrekettyéig.
    

Kovacspeter 13448 2017. február 10. 22:32   Válasz erre: 13432
ColargoTJ!

Els? verziódban egy elég necces szakasz van: ahogy a 75O-es útról letérsz a Pádis felé a 763-as út felé. Kb 8 km. Rég jártam ott, el?fordul ezekkel az erdei utakkal hogy kissé rendbehozzák ?ket, máskor meg gyakorlatilag romokban vannak. (A 75O-es tök jó, sima aszfalt, s?t a másik oldalról is megcsinálták az utat a jégbarlang felé)
A második verzió ok, egy kb 1O km-es szakasz van ami rosszabb makadámút, de azért el lehet rajta zörögni. Azt kéne tudni hogy hány motorral mentek, utassal, milyen motorokkal, stb? És mi a magyarországi célállomás?
    

Kovacspeter 13447 2017. február 10. 22:16   Válasz erre: 13431
És ez még a napjainkban is mennyire szembet?n?...
    

Penge 13446 2017. február 10. 22:11  
Üdv mindenkinek! Ismét közöttetek. Nagyon örülök annak,hogy az oldalt azok is tudják olvasni akik nincsenek belépve,így nem maradtam le semmir?l. Remélem mihamarabb meghozza a jó id?t a három cimbora (S.J.B.), és újra motorozhatunk. Viszlát !
    

Kovacspeter 13445 2017. február 10. 22:02   Válasz erre: 13430
Laci, ugyan nem tudom milyen parázs viták zajlottak, de a mások és a saját tapasztalataimat is figyelembe véve 3 verziót tartanék tartanék értelmesnek:
Az els? a km alapú olajozás es?szenzorral, off-road fokozattal, mint a Mccoi, azt nem tudom hogy van-e más hasonló rendszer.
A második a házi olajozó megoldások, a harmadik a csukott láncbura. Az els? kett? közötti verziók, (amiket a kereskedelemben lehet kapni) lényegesen nem tudnak többet mint mint a házi megoldások.
Részemr?l a láncburára szavaznék, csak hát a látvány...
A szoci motoroknál sem voltak teljesen hermetikusak, de m?ködött a dolog, ráadásul az ilyen-olyan gy?r? nélküli láncoknál, igaz a Le is kevesebb volt.
    

cblaci 13444 2017. február 10. 18:43   Válasz erre: 13443
Mi sem keressük a bajt, néha viszont el?fordulhatnak nem várt események, f?leg a magasabb részeken. Egyik alkalommal teljesen száraz napos id?ben törölköztem bele a murvába... utána már hiába gondolkoztam hogy ezt lehetett volna másképp is, felálltam és mentem tovább, szerencsére egy kipufogó cserével megúsztam. A Jád völgyében történt nyáron, még csak jég se kellett hozzá.
    

ColargoTJ 13443 2017. február 10. 17:03  
Az a jeges rész az oldalra lejtó útszakasszal elég durva! Tavaly el?tt diliból -13 fokban mentem dolgozni december 31-én Suzuki RV-vel. Simán megjártam, de már nagyon nem élveztem, annyi ruhát felvettem, hogy alig tudtam a karomat hajlítani. Hazafelé az utolsó pár méteren a földutas utcánkban egy hasonlóan havas, lefagyott részen egyszer?en kicsúszott alólam a motor egy keréknyom oldalán, oldalra lecsúszva. Lépésben mentem, leraktam a lában, de így sem tudtam kivédeni az esést, mert csúszott minden. Azóta a hosszában lefagyott bordákat, vagy oldalra lejt? fagyos utakat, ha csak tehetem kerülöm! :)
    

cblaci 13442 2017. február 10. 16:36  
Közben eszembe jutott hogy készült err?l galéria is, ha esetleg érdekel valakit
https://www.sportmotor.hu/album/99tFauTAtoo
    

cblaci 13441 2017. február 10. 16:28  
Ez meg kicsit lentebb, már közel a vízeséshez:
    

cblaci 13440 2017. február 10. 16:27  
Úgy látszik egyszerre csak 1 képet lehet feltölteni...
Ez lett volna az els?, a jeges:
    

cblaci 13439 2017. február 10. 16:25   Válasz erre: 13437
Bocsánat, de itthon szembesültem azzal, hogy bizony nagyon telik az id?. Nem tavaly hanem még 2014-ben volt az a túra, március végén.
Ahogy jöttünk lefelé úgy javult a helyzet, a jeges élmény után a vízesésnél már a portól nem láttunk...
    

ColargoTJ 13438 2017. február 10. 15:49  
Kovácspeter! Ez nagyon jó film! Köszönöm, hogy megosztottad a linkjét! Én is tovább ajánlom másoknak az ismeretségi körömben!
    

cblaci 13437 2017. február 10. 13:47   Válasz erre: 13436
Ha jól rémlik azon jöttünk le tavaly április elején, az alja fagyos volt, a tetején viszont csordogált a víz... nagy élmény volt! Gondolom egyr?l beszélünk, de talán jobb lesz ezzel Kovács Petit megvárni, ? nagyon ismeri a Pádist.
    

ColargoTJ 13436 2017. február 10. 13:22  
10 km kibírható, hacsak nem ázott fel el?tte. :)
    

lecso 13435 2017. február 10. 13:16   Válasz erre: 13434
10 km. Utána megint tükör az 1-es f?útig északnak.
    

gezasz 13434 2017. február 10. 12:31   Válasz erre: 13432
A 763-as út föld út. Meddig azt nem tudom. De a Pádis fennsíkon a tüköraszfalt véget ér, a képen látható uton folytatódik
    

lajostrom 13433 2017. február 10. 10:21   Válasz erre: 13432
Ment üzi.
    

ColargoTJ 13432 2017. február 10. 10:05  
Sziasztok! Pádisról szeretnék információt kérni. Nyárra egy Erdélyi túrát tervezünk. Hazafelé Torockóról a 75-ös úton Fehérvölgyön át szeretnénk Pádist megközelíteni, majd a 750-es úton felvágtatva átvágni rajta, de látom, hogy ez az út hurokban visszafordul, nem éri el a Pádison átmen? 763-as utat. A google azonban simán összeköti a két utat egy szám nélküli erdei úton. Valaki járt már erre, esetleg megtette ezt az utat? Lehet rajta közlekedni, mennyire rossz ez az út, oldaldobozokkal felvértezve vajon elférünk rajta? Pádisról Királyhágó érintésével haladnánk Nagyváradnak és Ártándnál térnénk vissza Magyarországra.
Ez lenne a terv:
https://goo.gl/maps/GTqrq687T1N2
Vagy menjünk inkább biztosra és maradjunk a f?úton?
https://goo.gl/maps/cTGZHSwRVFu
Segítségeteket el?re is köszönöm!
    

cblaci 13431 2017. február 9. 13:09   Válasz erre: 13429
Igaz két nekifutásra de másodjára is megnéztem. Egy újabb gondolat a filmb?l:

"A Kárpát-koszorú, nem csak természetföldrajzi de történelmi és kulturális szempontból is világokat választ el egymástól. Egy évezreden át a Magyar Királyság természetes határát képezte."
    

cblaci 13430 2017. február 9. 13:06   Válasz erre: 13425
Veszélyes a téma, legalábbis volt bel?le már néhány parázs vita a SportMotor oldalon. Az olajozást nem kell nagyon túlkomplikálni, a lényeg egy lehet?leg állandó vékony olajfilm, ami persze a küls? körülményeknek köszönhet?en nem mindig tartható fent. A túlbonyolított es?érzékel?s agyon computerizált kütyüket egy jobb láncszett áráért vesztegetik, egy fapados verzió viszont fillérekb?l megvan és az is van legalább olyan jó, s?t néha jobb, mert a bonyolultabbakat beállítani is bonyolult, példa erre az egyik barátom aki úgy ahogy van ki akarta b.szni a picsába az egészet a sokadik próbálkozás után. Az én olajozóm is túlzás egy kicsit, ma már nem reteszelném az üres jelz?höz és igazából a szabályzót is kihagynám egy megfelel? sz?kít?vel helyettesítve, s?t egy vákuum csappal zárnám nyitnám az egészet, így a relé és a mágnesszelep meghibásodásának lehet?ségét is kizárnám. Lassan összeáll a Zoli bácsi olajozója, szeretném letesztelve készen átadni neki, az lenne a legjobb ha a találkozásunkkor fel tudnám szerelni a motorjára aztán látnánk hogyan dolgozik. ~3,5 percenként egy, azaz 1 csepp b?ven elég az olajfilm fenntartásához, ezt itthon 20°C környékén (középérték) beállítom egy sz?kít?vel, az én szabályzóm is annyira van állítva már évek óta. A csap akkor nyit ha jár a motor, a vákuumcs? lesz elágaztatva, bilincseket készítek itthon, a leng?villa méretét már elküldte Zoli bácsi. Mondják hogy es?ben több kell, meg autópályán... stb, el?ször is kell egy alap állapot, vagyis kezdésnek ne az olajozótól várjuk az olajfilm felépülését mert az sok id?, itt vérzik el a legtöbb kütyü, mert el?ször nem látszik az olaj, még 100km után sem, aztán ráteker az ipse és úszik az egész. Ha motort mosok igyekszem a láncot is szárazra törölni, ezután vékonyan ecsettel áthúzom az egész láncot, ez az alapállapot, ezt az állapotot tartja majd fenn a 3,5 percenként az 1csepnyi adagolás. Nyilván ez egy középérték és egy sportmotor 200km feletti tempójánál megd?lne az egész, s?t egy endurónál se lenne jó, a neki való komolyabb élettérben, de egy utcai túramotornál tökéletesen elég, még esetenként murvás körülmények között is. Emlékszem a spray-s id?szakban amikor még nem volt aszfalt út a Pádison, úgy nézett ki a lánc a portól mintha kötél lenne... az olajozóval viszont leválik a por, nem tud egymásra épülni és csiszolóanyagként szétkoptatni mindent. Persze ebb?l is jut a felnire, anélkül nem is m?ködne a dolog, a környezetbarát Stihl olaj viszont egy mozdulattal letörölhet? anélkül hogy nyomot hagyna, ezért én csak is azt használok. "Na és mi van az es?vel?" teszik fel a kérdést többen. Mi lenne, ez az az állapot amire az elején is utaltam a küls? körülmények hatása, vagyis igazából majdnem védhetetlen, mert aki spray-zik az mit csinál ilyenkor? rászakad az ég, erre a félreáll és a vizes láncot nyakon fújja? sokat ér... de ez igaz az automatára is, mert hiába növeli az adagolást ha a hátsókerék a lánccal együtt egy a kerekek által porlasztott állandó vizes környezetben kénytelen végezni a dolgát. Itt csak a korábban felvitt olaj adja védelmet, ami persze kitart valameddig, aztán már csak a csapokba zárt gyári zsírban lehet bízni, vagy esetleg abban hogy egyszer eláll az esö. Lefotóztam amit összeszedtem a CB 500-hoz, még a csövek és a t? hiányzik, nem lesz bonyolult, de fenntart egy (id?járástól is függ?) majdnem állandó állapotot, fillérekbe kerül de hiszem hogy meghálálja a láncszett és kényelmi szempontból sem utolsó. Persze egy burkolat jobb lenne, de az meg akkor jó ha szinte hermetikusan zár, no meg azt ha szerelni kell... meg mittudom én... nekem az Inazumán nagyon nem tetszene.
    

Kovacspeter 13429 2017. február 8. 23:45   Válasz erre: 13425
A filmet pedig 'tessen' csak megnézni végig.;-)
    

Kovacspeter 13428 2017. február 8. 23:41   Válasz erre: 13425
Csabi, nem láncolajozót kéne szerkeszteni, hanem egy zárt láncburát. Valószín? hogy nemigen lenne egy esztétikus megoldás, viszont a meghibásodási esély a O-hoz közelítene.
Egy V-Stromon láttam ilyet, gyakorlatilag 3-4 ezer km-ként kellett ráfújni hígabb láncsprayt. Nem volt ez rossz megoldás a veterán gépeknél.
    

Kovacspeter 13427 2017. február 8. 23:23   Válasz erre: 13421
Szóval ide: https://www.youtube.com/watch?v=3jfDmPAfeVs
    

Kovacspeter 13426 2017. február 8. 23:20   Válasz erre: 13424
Úgy gondolom hogy a legkomolyabb alkotás a témában. Amit egy sz?k órában össze lehet tömöríteni az benne van.
Minden magyar embernek látnia kellene...
No meg a filmhez nagyon jó választás volt Nagy Balázs kalauzolása. Hallgattam el?adásait él?ben is, nagyon színesek, érdekesek voltak, lehetetlen volt 'nem odafigyelni' rá.
Számomra is a 'Vad Magyarország' volt ekkora élmény, pedig nem beszéltünk össze.
Az 52 percb?l egy-két pipánál azért többet odatehetsz.:-)
    

hacse 13425 2017. február 8. 21:47  
Rendeltem lánckerekeket meg láncot. Most kellene szerkesztenem egy láncolajozó berendezést. Nem fogok. Örülök ha lesz annyi id?m , hogy a fentebb említett gépelemeket ráillesszem a motorbiciklimre.
A film gyönyör?! Nem volt lehet?ségem megnézni. Csak bele - bele tekintgettem.
Kiegyensúlyozott kerekeket kívánok mindenkinek !
    

cblaci 13424 2017. február 6. 17:45   Válasz erre: 13423
Nagyon szép film!
Remek min?ségben tálalja a Kárpátok szépségét, megéri rászánni az id?t, nem is gondoltam hogy a Gyilkos-tó mindössze csak 180 éves. Utoljára a "Vad Magyarország A vizek birodalma" volt rám ekkora hatással, amiben Kulka János volt a mesél?.
Milyen kár hogy ebb?l az ezerarcú csodából még csak keveset láthattam, ráadásul egy egész élet is túl kevés lenne hozzá. Annak viszont örülök, hogy egy-két pipát képzeletben odatehettem az 52perc alatt.

"Aki a Kárpátok bérceire hág, vagy völgyeibe száll, megérezheti azt a sajátos légkört, ami sokszín?ségéb?l és az itt él? népek lelkéb?l fakad..."

Már alig várom a következ? kirepülést!
    

Kovacspeter 13423 2017. február 5. 21:43  
Ha van 50 perc az életb?l...: https://www.youtube.com/watch?v=HkZ8RoaLKyw
Ajánlott 720 Hd-ben nézni ha bírja a net.
    

Kovacspeter 13422 2017. február 5. 21:40   Válasz erre: 13421
Faja volt!
Na meg la a kalappal Beáék el?tt, semmi panasz nem hangzott el, ez nem túl gyakori. Ahhoz képest meg a videó alatti hozzászólások között is nyöszörögtek páran a 'megfelel?' id?járásról.
Mikor els? nap mentünk fel a tejfölben, engem a sisak alatt a röhögés kerülgetett:-)

Egy kis porszem azért becsúszott a gépezetbe, a Jádlesi-tározó id?közben - elt?nt.:-)

Amúgy terveznék (többek között) a Kárpát-kanyarnál található iszapvulkánokhoz eljutni, eddig még kimaradt.
    

lecso 13421 2017. február 5. 11:18   Válasz erre: 13420
Tökéletes hétvége lett, talán az eddigi legjobb!
    

Kovacspeter 13420 2017. február 4. 22:52   Válasz erre: 13417
Hello Jancsi!
Most néztem meg. H?, lett egy kis zabszemes leereszkedés a f?útig.:-)
Azért az jól jöhetett hogy Frpéterék autóval mentek.
Jut eszembe, az els? nap este, mikor felmentünk, 'kissé' gyér volt a látótávolság, azt a vattaszer? ködöt.
Azt nem lehet mondani hogy nem lett kihozva a szezonvégb?l a maximum.:-)
    

cblaci 13419 2017. február 4. 18:54   Válasz erre: 13416

    

hacse 13418 2017. február 4. 18:27   Válasz erre: 13416
Navégre. :o)
    

lecso 13417 2017. február 4. 08:58   Válasz erre: 13416
Üdv F?nök!
Sportmotoron láttad a videót? A havasat.
    

Kovacspeter 13416 2017. február 3. 22:51  
Uraim!
No próba-szerencse alapon, valami csoda folytán be tudtam lépni.
A póló min?ségi lesz, folyamatban van az ügy.
A kés?i órára való tekintettel 'egyebet nem kívánok mondani, kérem kapcsolja ki.'
    

cblaci 13415 2017. január 29. 21:52   Válasz erre: 13413
Rajtam volt már XXL-es póló bolond ballagáson, úgy néztem ki mint a banya hálóingben... biztos emlékeztek, Indul a Bakterház: "Ott a kísértet a ganénál" :-)
Szóval nekem lényeges a méret ha sukár akarok lenni.
    

hacse 13414 2017. január 29. 21:16   Válasz erre: 13411
- Az a sok nedves lucerna ...
- A szavannákon nincs is lucerna !
-Má' nincs ..
    

hacse 13413 2017. január 29. 21:06   Válasz erre: 13410
Van az úgy , hogy pl. az L-es nagyobb , mint az XXL-es , ezt már sokszor tapasztaltam "pályafutásom" során. Ha valami min?ségibb az alap póló , akkor talán a méretezés nagyobb eséllyel fedi a valóságot. Ennek elvileg egységes szabványnak kéne lenni , de ki tudja miért , különböz? gyártóknál máshonnan indul az alap. Bízzunk benne, hogy nagyon nem nyúlunk mellé méretileg. A legnagyobb méret mondjuk jó mindenkinek , ráadásul egyedi megjelenéseket kölcsönöz a visel?inek. :o))
    

cblaci 13412 2017. január 29. 18:17   Válasz erre: 13411
Gy?zike rajongó vagy Fenyö bajtárs? :-)
    

fenyooldrider 13411 2017. január 28. 21:59   Válasz erre: 13410
2XL:
    

cblaci 13410 2017. január 28. 20:16   Válasz erre: 13409
Jóvan na... akkor úgy fogalmazok, büszke vagyok hogy Ti olyan szép szál gyerekek vagytok :-)
    

fenyooldrider 13409 2017. január 28. 18:35   Válasz erre: 13408
Na de Laci, nehogy azt mondd, hogy neked is 2XL póló kell, mi ez a fejedelmi többesszám:-)?
Mikor utoljára láttalak,nem gondoltam volna, hogy ilyen gyorsan megvastagodsz:-))))))) !
    

cblaci 13408 2017. január 27. 23:52   Válasz erre: 13407
Szasz!
Nekem már egy kicsit kezd elegem lenni a télb?l... de azért köszönöm a jókívánságot :-)

Az eddigi póló igényeket elküldtem Petinek, érdekes hogy mindenkinek 2XL-es kell, büszke vagyok hogy ilyen szép szál gyerekek vagyunk!
:-)
    

hacse 13407 2017. január 27. 19:54   Válasz erre: 13406
Sziasztok!
2 darab 2XL - es pólót szeretnék én is rendelni majd ha eljut abba a fázisba a prodzsekt.

További h?vös telet mindenkinek! :o]]
    

cblaci 13406 2017. január 27. 18:31   Válasz erre: 13405
Semmi baj, néha velem is el?fordul. Peti is azt szeretné hogy várjuk ki a tesztüzem végét, vannak opciók amelyek máshol nem olyan jól m?ködtek mint itt, ilyen pl. a túraszervezés. Egyedül amúgy is kevés lennék egy ilyen döntéshez, ráadásul holtid? van most, ami meglátszik a hozzászólások számán is.
    

fenyooldrider 13405 2017. január 26. 20:21   Válasz erre: 13404
Bocs, hogy elszakadt a cérna és köszi a türelmed!
Nagyon szívesen innék már egy sört veled/veletek megbeszélve ezeket a problémákat!
Nálam legjobban az csapja ki a biztosítékot, hogy az 'új" oldal nem tud magyarul, ezt rothadtul sért?nek érzem nemzeti érzület?ként/ Magyar motorosként!!
    

cblaci 13404 2017. január 26. 18:40   Válasz erre: 13402
Köszi Fenyö cimbora hogy elmagyaráztad ezt a bonyolult világhálózatot, a falusi ember nehezen érti eztet a dolgot, mer' ugye van neki a kis mikrovilága, ahol egy tálca tojás az annyi, kicsit mozog az ára de az nagyjából holnap is annyi, a tojótyúk is éri a pénzt ha nem túl öreg... de ez a "kattintás után lóvé jár" na az azért egy kicsit bonyolult, persze attól még elképzeltem milyen jó lenne szerezni egy olyan kattintógépet ami csak nekem csepegteti a lóvét...
Kirúgni nem fognak mert akkor kiegyenesítem a kaszát, na meg azt is tudja itt mindenki hogy nyilad van... egyel?re legyél egy kis türelemmel és ne bosszankodj. A pólóigényed jegyeztem, afel?l nyugodtan alhatsz.
    

cblaci 13403 2017. január 26. 18:35   Válasz erre: 13401
Az árát még nem tudom pontosan, de ahhoz képest hogy milyen sok ember foglalkozott vele szerintem kedvez? lesz. Merhogy volt egyszer a m?vész ember, aki megalkotta a grafikát, aztán voltak a szaktanácsadó emberek akik segítették a m?vész ember munkáját, majd eztán jött az utánajáró ember aki Hszoboszlótól Budapestig kereste a megfelel? pólógyártó embert. A m?vész ember, a tanácsadó emberek, s?t még az utánajáró ember se kér a munkájáért semmit, a pólógyártó ember viszont ebb?l él, így neki fizetni kell, a láncolat ezen része egyel?re még bizonytalan, de majd az utánajáró embert megkérdezem, aki történetesen sajnos ugyanaz mint a Motorozz.hu-ra belépni nem tudó ember. Értesítelek Testvérem ha többet tudok.
    

fenyooldrider 13402 2017. január 26. 15:36   Válasz erre: 13400
Szintén 2 db 2XL rendel nekem is!
A költözésen ne gondolkodj szerintem, nincs mire várni, enyhén szólva régen is gyengusz volt, most meg inkább nem jellemezném, mert kitiltanának azokért a szavakért!
Miel?tt azt hinnéd, hogy nekünk tesz szívességet az oldal, ki kell, hogy ábrándítsalak, minden kattintás után lóvé jár nekik, úgyhogy Mi teszünk szívességet nekik, a net így m?ködik!
Addig tedd meg, amíg van elérhet?sége itt mindenkinek, utána ny?gösebb lesz, esetleg el is veszhetnek adatok, nevek, címek......
Lojálisnak nem egy olyan szolgáltatóhoz/szolgáltatáshoz kell lenni aki bel?lünk hasznot húz, aztán azzal hálálja meg, hogy a továbbiakban még a Magyar nyelvet sem beszéli és kategóriákkal igénytelenebbé válik a régi önmagánál is!
Ez az Én saját véleményem, ha a modiknak nem teszik az igazság nyugodtan rúgjanak ki innen!
    

Billigpeter 13401 2017. január 26. 10:18   Válasz erre: 13400
Szeva Testvérem!
Szerintem én 2 db 2XL-es megoldást szeretnék, ha az egyiket a találkozón lehányom, legyen váltás :-)
Áráról esetleg lehet tudni valamit, vagy az a darabszám függvénye?
    

cblaci 13400 2017. január 25. 14:41  
Jó napot!
Kovács Petit még mindig nem engedi belépni az oldal, ezért szeretném tolmácsolni a kérdését a pólóméretek és a darabszámmal kapcsolatban. Valószinüleg másoknak is lehet belépési problémája, ?k a peter.kovacs12@gmail.com vagy a mozsonyil@gmail.com email címen leadhatják a méret és darabszám igényüket.
Van egyébként ötletem az Inazuma fórum áthelyezésére is, de még várok, ha viszont nem jön válasz továbbra sem és javulás sem lesz, akkor megteszem a megfelel? lépéseket. Reméljük a legjobbakat.
    

cblaci 13399 2017. január 23. 06:00   Válasz erre: 13398
Ráadásul jól is van ez így... mert most kivételesen nem jut eszembe semmi :-)
    

hacse 13398 2017. január 22. 21:20   Válasz erre: 13394
Namostakko' eemondom leírva , hogy mitírtamott : A kérd?jelsorozat az kérd?jelsorozat akart lenni, az is lett. Azt akarta jelenteni, hogy MIVAAAAN?
A második rész az hajszálpontosan azt takarja , amit Cblackó kielemzett és közzétett bel?le.
Kegyetlen igazság ez , de Cblacinak már nemigen van hova fejl?dni, kin?tte ezt a világot. ...és ha valaki tudja , akkor én tudom miféle borzalom ez. :o]]
    

hacse 13397 2017. január 22. 21:05   Válasz erre: 13396
?????????????????????????????????...::::::::::::::::::::::::::?????????????.....???. Na ugye, hogy ugye ? :o))
    

fenyooldrider 13396 2017. január 21. 20:12   Válasz erre: 13394
????? :-) ?????
    

inazuma400 13395 2017. január 21. 17:42   Válasz erre: 13394
Ja már értem, meg se fordult a fejemben h az ? akar lenni :D
    

cblaci 13394 2017. január 21. 09:18   Válasz erre: 13393
Hacse hozzászólása teljesen világos, van néhány ékezetes karakter ami helyett kérd?jelet ír a rendszer, vagyis az els? karakterek a gondolkodást jelölik, aztán írja hogy "igaz", tehát belátja hogy tényleg igazam van. Mondandójának második fele pedig a pozitív gondolkodásra utal, ami mint tudjuk a harmóniánk kulcsa, az meg kézen fogva jár a humorral, merhogy a humor az nagyon fontos, képes gyógyítani is! Írhatta volna ezt is: "ne verg?dj te hülye cébés mert a következ? találkozón nyakon váglak..." ehelyett meger?sítette hogy helyes az út amin járok. Így aztán neki is igaza van :-)
    

inazuma400 13393 2017. január 20. 23:14  
Laci: XD hát igen... Lehet az tett be neki... Amúgy csak én nem értem hacse hozzászólását?
    

hacse 13392 2017. január 20. 23:01   Válasz erre: 13391
???......????.. ...igaz , hogy efféle hozzáállással érdemes csak.. :o]
    

cblaci 13391 2017. január 20. 22:07   Válasz erre: 13390
Igazából az akksi nem egy komoly dolog, attól sokkal bonyolultabb témákban is igazam szokott lenni, ez valszeg annak tudható be hogy mindenhez értek, vagyis mindenhez is... a karácsonyi rajzomat pl. olyan magas szinten prezentáltam, hogy a szerver nem tudta lekezelni, és sajnos azóta se heverte ki :-)
Ennek ellenére szeretem ezt az oldalt és szurkolok hogy felépüljön!
    

inazuma400 13390 2017. január 19. 23:30   Válasz erre: 13389
Hát ebben nem tévedsz! Érdemben már nem tudok hozzá szólni a témához de kell írogatni h lássam h hol tartok! :D szerintem mindenki irományában van igazság... De f?leg Laciéban, ? le ír írta, ki is hozta bel?le a maximumot! XD (szereti ezt az oldalt mert 2x is igaza van stb XD sírok!!! :D)
    

hacse 13389 2017. január 19. 21:14   Válasz erre: 13384
Én már csak mindig a legolcsóbbat veszem egy ideje , még soha nem csalódtam. Lehet err?l a témáról hosszasan beszélgetni , de nekem nincs kedvem , mert egy világ méret? átb...szás alanyai vagyunk én azt érzem..
    

hacse 13388 2017. január 19. 21:06   Válasz erre: 13384
A nagy indítóáramú akkuk olyanok , mint a hegyesre tuningolt motorok. Az élettartamuk jellemz?en nem hosszabb...
    

cblaci 13387 2017. január 19. 19:23   Válasz erre: 13384
Lentebb már leírtam a véleményemet err?l Feny? bajtárs, inkább idéznék a cikkb?l:

"a gyártók sem hülyék, de állítólag ma az akkuk 30 százaléka éri meg a hároméves kort, szóval ne tervezzünk hosszú távra. Hétköznapi autók esetén már csak ezért sem érdemes túlzásokba esni"
    

cblaci 13386 2017. január 19. 19:20   Válasz erre: 13381
Erre van példám nekem is Csabi, megvettem a megnövelt indítóáramú neves akksit egy év garanciával, alig egy hónappal a garancia id?n túl egyik pillanatról a másikra döglött be. Ezeket úgy turbózzák, hogy a lemezek felületét növelik, viszont a küls? méret adott máskülönben nem fér be az akksi a helyére, ezért a lemezfelület növeléssel arányosan kénytelenek vékonyítani is azt. Jön egy hosszabb téli id?szak aztán az ilyenkor el?forduló hosszabb indítózás maradandó nyomot is hagy bennük, majd egyszer csak hirtelen halált halnak...
mérgemben vettem egy standard nyitható kupakos savas akksit 10ezerért, ennek már 3 éve és hibátlanul szolgál, ráadásul a kisebbik fiam hajtja már egy ideje a szóban forgó autót, az meg vagány gyerek, még sz.rni is kocsival jár, teljesen mindegy hogy -15°C van.
Ezek után nekem nem kell a megnövelt indítóáramú neves akksi, pont elég ha az autó gyári paramétereihez igazodik, régebben is elég volt és azokat legalább 4-5 évig tudtam használni.
    

fenyooldrider 13385 2017. január 19. 19:04   Válasz erre: 13384
Amúgy a mienkbe (750) cikkszám szerint ez kell:
12V 8Ah Ytx9-BS

Itt egy lista, ami szerint ez 75-135 amper indítóárammal létezik márkafügg?en, azért ez tetemes különbség és leglobban ez tükrözi az árakat is, nem csak a márka!
Itt a lista: http://motor-akkumulator.arukereso.hu/?st=YTX9-BS&gclid=Cj0KEQiA5IHEBRCLr_PZvq2_6qcBEiQAL4cQ0-0oCBy5FHvtBXr1dnfoAV-6AV2PuI23NdqsScqDjWgaAgAe8P8HAQ
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22119
5 622 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők