Billigpeter | 13183 | 2016. december 11. 22:07 | Válasz erre: 13182 |
"Egyetlen kép maradt mindössze, azt is egy pesti rokon készítette egy horgászat során" Nem figyelsz oda rendesen, nyilvánvaló, hogy teniszütõ :-) |
inazuma400 | 13182 | 2016. december 11. 21:06 | Válasz erre: 13181 |
Nagy vagy Laci! Most sem csalódtam! :D szép történet, örülök h ezt megosztottad velünk! De talán mind közül az a.sor tetszett a legjobban amikor azt írtad jó érzés volt megtalálni a képet és elmerengni rajta, mert ezt vhol én harcoltam ki! :) legyen ez a többieknek is tanulság! :D úgy gondolom a rohanó világban értékes az ilyen pillanat, pár percre kirántja az embert a mókuskerékbõl, eltereli a gondolatokat a bajokról, meg a kapálózásról, legalábbis szerintem! Kíváncsian várom az mz-s folytatást! Köszi a képet, nagyon jó! :) mi az egyébként a hátadon?!
|
cblaci | 13181 | 2016. december 11. 18:15 | Válasz erre: 13180 |
inazuma400 | 13180 | 2016. december 11. 17:27 |
Helyeshelyes! :D az jót tenne ja! :D gondoltam feldobom egy kicsit ezzel a fórumot, Dehat nem sikerült...
|
cblaci | 13179 | 2016. december 11. 16:37 |
Sehol senki? Minnyá keresek egy képet a vitrinyben, merhogy az állítólag segít, sõt jó ha van hozzá egy történet is. |
inazuma400 | 13178 | 2016. december 9. 23:08 | Válasz erre: 13177 |
Értem! De volt h ki mikor mivel, legalább szóban... A kép csak extra, hát nekem gyerekkoromról van pár kép, az igencsak 90venes évek még... Manapság meg ugye már mindenki zsebében ott lapul vmi amivel elkaphatja a pillanatot! :)
|
cblaci | 13177 | 2016. december 9. 08:53 | Válasz erre: 13175 |
Ne búslakodj Ricsi, legtöbbünknek nincs digitális emléke az elsõ idõszakról. A kereskedelmi forgalomban megjelenõ lcd kijelzõs kompakt gépek csak pár évvel az ezredforduló elõtt jelentek meg, de akkor még kevesen engedhették meg maguknak, én pl. az elsõ digitális gépemet 2007-ben vettem. Szóval az elsõ lépcsõfokok emlékei egy kicsit már megsárgultak a fotópapíron ráadásul valahol a szekrények mélyén pihennek. Ha szabin leszek erre majd több idõm lesz remélem.
|
inazuma400 | 13175 | 2016. december 8. 23:12 | Válasz erre: 13158 |
Hát nem sokan reagáltak de neked külön köszönöm Laci! :) kemény amúgy a kép, mondjuk én olyanra gondoltam amit benzinmotor hajt, de sebaj! :D akkor én ezen a vonalon haladva egy sárga lábbal hajtóssal kezdtem, de akad pár kép ahogy mz tankon ülök v 2-3 évesen.... :D már akkor fertõzött voltam,.én nem emlékszem de hallottam sztorikat :D
|
hacse | 13174 | 2016. december 8. 22:24 | Válasz erre: 13165 |
Sajnállak Peti, de úgy gondolom , hogy nem Te b@sztad el.
|
hacse | 13173 | 2016. december 8. 22:15 | Válasz erre: 13157 |
Én kis dologra gondoltam , fõként ha iszogatásról lesz szó. ..sok kisdologra.. :o)) Kellemes bulit!
|
Billigpeter | 13171 | 2016. december 8. 21:46 | Válasz erre: 13168 |
Én már túlléptem rajta. Kollégám azt mondta,"nem téged loptak el, mi a faszt hisztizel." Persze, nem esett jól, de igaza van.
|
Billigpeter | 13169 | 2016. december 8. 21:37 | Válasz erre: 13167 |
Lehet késõn jönni? legfeljebb hamarabb megyek :-) 18-ig dolgozok, de utána el tudok indulni, lehet, hamarabb is. szívesen megyek, ha megvártok, de nálatok alszom :-)
|
cblaci | 13168 | 2016. december 8. 21:33 | Válasz erre: 13165 |
Vannak dolgok amiket nem lehet kivédeni, ez már megtörtént, persze én könnyen dumálok mert nem hozzám törtek be, ha viszont magadat hibáztatod az se megoldás, lépj túl rajta.
|
cblaci | 13167 | 2016. december 8. 21:28 | Válasz erre: 13164 |
Konkrét idõpont nincs, úgy egyeztünk, hogy szombat délután érkezési sorrendben találkozunk, ki ahogy szabadul. Andor állítólag bográcsozni fog, nekem egy kicsit nyûgösebb a szombat, Apóséknál sertés búcsúztató lesz, de közben Krisztit is elkísérem nagybevásárolni mert megígértem. Csörögjünk össze dél körül akkor majd többet tudok, jó lenne találkozni!
|
Billigpeter | 13165 | 2016. december 8. 21:03 | Válasz erre: 13163 |
Én basztam el, mert volt egy indokolatlan biztonságérzetem: A POLGI ANYÓSÁVAL SZEMBEN LAKOM, és van térfigyelõ rendszer, függöny jobbra. bármikor átmegyek, mondja, hogy ki állt meg elõttem, milyen autóval, milyen rendszámmal, de õk nem autóval jöttek. nyilván nem õk a hibások, én. elvittek 200 E ft-ot, aminek a fele céges pénz volt. mondjuk a 87-ezerre( a céges része) kaptam részletet, ami a cégest illeti.Maj kifizetem. Enyém a hibapont, túl sok volt a bizalom. Remélem, visszajönnek, én minden este várom Õket, nagy az akácos, kell a trágya. |
Billigpeter | 13164 | 2016. december 8. 20:42 | Válasz erre: 13162 |
Mikor lesz? mert vannak gondok az ina ülésével, elmesélném Andornak, etalonnak meg ott a csühös. Nem laktok messze, 4 liter gázolaj, és gyorsabb, mint a posta :-)
|
cblaci | 13163 | 2016. december 8. 20:35 | Válasz erre: 13161 |
Nem is tudom mit lehet ilyenkor mondani, nagyon sajnálom, bár az most nem sokat segít...
|
cblaci | 13162 | 2016. december 8. 20:33 | Válasz erre: 13160 |
A szentembernél leszünk, tudod aki járt a vízen :) tavasszal viszont nálam lesz a szezonnyitó, akkor már jobb idõ lesz és remélem te is tudsz majd jönni.
|
Billigpeter | 13161 | 2016. december 8. 19:06 | Válasz erre: 13147 |
felkészülési idõszak van. különösen azért, mert két hete nem csak én jöttem haza este a bejáraton, hanem a fürdõszoba ablakán egy másik csapat is járt elõttem, csak korábban. Alaposak voltak, csak aranyat, meg készpénzt vittek, minden más hardver maradt. mesélem, hogy a riasztó 2 éve le van vezetékelve, csak az egyik alvállalkozóm, aki a villamos- meg vagyonvédelmet csinálja a cégemnek, azóta hiteget, hogy hozza a szerelvényeket. Mivel a csávók úgyis visszajönnek, mert szétnéztek, ezért a szükséges felszerelés mihamarabb meg lesz rendelve, csak a fizetést várom. Sõt, ha megjön, fel is lesz szerelve rövid idõn belül, most erre koncentrálok. Rácsok már kerültek az ablakokra, az a vicc, hogy nem õk, én lakok börtönbe. Na sebaj, legalább gyakorlok a rácson kifelé nézni :-). |
Billigpeter | 13160 | 2016. december 8. 18:50 | Válasz erre: 13157 |
az olajos téma engem is érdekel, kérek a konzíliumról egy kivonatot :-)
|
Billigpeter | 13159 | 2016. december 8. 18:48 | Válasz erre: 13158 |
kemény vagy Testvérem, látni a részvevõ arcán, hogy nagyon koncentrál, de biztos, hogy te gyõztél! Látszik a gép állapota, valamint a vezetõjének magabiztossága, valamint az ellenfél reményvesztettsége :-) Sajnos, az én hasonló képeim belevesztek a végtelenbe, 5 költözködés kigyomlálta õket. Lehet, hogy az õsi felhõtárban(anyámnál) még van eredeti, majd széjjelérdeklõdök. |
cblaci | 13158 | 2016. december 8. 17:24 | Válasz erre: 13156 |
Nekem az elsõ gépem egy Trike volt, azt hiszem az volt az elsõ lépcsõfok, nagyjából a 70-es évek közepén. Pont elõztem, lazán fél kézzel és mosolyogva! :D ![]() |
cblaci | 13157 | 2016. december 8. 17:17 | Válasz erre: 13153 |
Szombaton, de ne gondolj nagy dologra, a helyi motoros barátokkal iszogatunk egy kicsit.
|
inazuma400 | 13156 | 2016. december 8. 11:27 |
Tudom h nehányotoknak bele van írva adatlapjába, de így h kezd éledezni a fórum, nincs kedvetek leírni ki mikor kezdte a motorozást, lépcsõfokok stb, ha vannak képek, feldobálni! csak egy ötlet... Ha már motorozni úgysem lehet.....
|
hacse | 13154 | 2016. december 8. 10:52 | Válasz erre: 13152 |
Na ugye , hogy ugye? Olyan sokat kellett visszaolvasnod , hogy nem is sikerült mindjárt bepótolnod . :o))) Naprakésznek kell lenned mer' lemaradsz ! :-]
|
fenyooldrider | 13152 | 2016. december 7. 20:40 |
Húú srácok, most látom micsoda nagy élet van itt! Bocs, hogy kimaradtam egy ideig, de mindjárt bepótlom,- visszaolvasok :-)))) |
cblaci | 13151 | 2016. december 7. 09:53 | Válasz erre: 13146 |
Na ez érdekel, ha mégis sikerül eljönnöd a garázsbulira akkor térjünk vissza a témára. |
cblaci | 13150 | 2016. december 7. 09:49 | Válasz erre: 13144 |
� A terepjáró képessége, a terepjáró autókéhoz képest is nagyságrendekkel jobb, de ilyenkor azért nem éppen komfortos a fülke, bár ez nem mindig látszik a kezelõn, ugyanis a kezdeti öröm hamar az arcára fagy és az végig kíséri az utazás teljes tartama alatt. Olyan ez is mint a motorozás, nem hátrány ha jó idõ van.
|
Kovacspeter | 13149 | 2016. december 7. 00:08 | Válasz erre: 13139 |
Elég az a teljesítmény, ha azt tudja mint a régiek, akkor bõven jó. Szerintem ez az utóbbi idõk legszebb klasszikus-retrós sornégyese, legfõképp az EX változat a drótküllõs kerekeivel. Bár ott a futómû tûnik ´víkonynak´ az RS valamivel komolyabbnak látszik. |
Kovacspeter | 13147 | 2016. december 6. 23:58 | Válasz erre: 13098 |
Ez igen Peti, hogy áll a 900-as Hornet projekt?
|
Kovacspeter | 13146 | 2016. december 6. 23:51 |
Olajokhoz még pár dolog, valóban elsõdlegesen 10w40 van megadva, de 120fok felett ez már határeset hogy elég. A neten tényleg sokminden van, de ezekrõl a dolgokról olyan emberrel beszéltem aki az olajokból írta a diplomáját. Hõelvezetés terén szinte semmi különbség, fogyasztásban is. Nagyon minimális. E két dologban akár más márkájú 40-es végûnél nagyobb lehet a különbség mint azonos márkán és típuson belül a 40-es és az 50-es végû között. Viszont ha felmegy a hõ 120-140 fokra, akkor a különbség jelentõsen megnõ az 50-es javára. Volt aki nagyobb hûtõt (az olajos Gixerét) javasolt. Viszont ezzel kapcsolatban Laci tapasztalatát tudom alátámasztani, hogy a motor a gyári kisebb hûtõjével is inkább túlhûtött, õszi-tavaszi körülmények között. Ezért aztán nemigen lett volna jó választás. Frecska úr egy ventilátor rendszert készített rá, ami abszolút bevált. Lehet így már vissza kéne állni a 40-esre? Elég jól visszahûti, de természetesen mióta fent van azóta nem volt igazán meleg külsõ hõmérsékletben erõs erõltetés. Lehet hogy a ventilátor taszítja az ilyen körülményeket;-) Venti nélkül inkább 10w 50 Olajtémában amúgy marha érdekes dolgok várhatóak. Felvettem a kapcsolatot a Mol almásfüzitõi központi olajlaboratóriumával, ami Magyarország legprofibb laborja. Magánszemélyek számára még kissé macerásan megy a dolog, de mûködik. (nemrég van ez a lehetõség) Majd beszámolok még errõl. |
inazuma400 | 13145 | 2016. december 6. 23:35 | Válasz erre: 13139 |
Szép szép, de ma már nem tudnak olyan nakedeket csinálni mint régen, hiába nyúlnak vissza a retro vonalakhoz vmi mindig hiányzik v nem illik oda v nem stimmel, legalábbis én így vagyok velük! Legalábbis a japók háza táján, mert a bmw meg a triumph azért érzi még a dolgot! :D mondjuk a cbt is elindítottak a jó úton, de még nem izgazi... :D
|
Kovacspeter | 13144 | 2016. december 6. 23:08 | Válasz erre: 13074 |
Komoly terepjáró képességgel rendelkezik a szerkezet. Egy csatornán, vagy tavon átkelni igencsak izgalmas lehet vele. No meg élmény lehet vezetni, gondolom élvezetesebbé és színesebbé tudja tenni a melót.
|
Kovacspeter | 13143 | 2016. december 6. 22:58 | Válasz erre: 13069 |
Affene azt a stresszt, pálinkát neki:-)
|
cblaci | 13141 | 2016. december 6. 20:58 | Válasz erre: 13139 |
Nevezhetjük vérszegénynek, nekem viszont akkor is kéne ha lábbal rásegítve tudna csak elindulni :) CB-s Lackó két hónapja mutatott itt egy szerinte kellemes videót, generációkról szólt, egyrészt az Ember, másrészt a Honda CB családtagjai, fõként a CB1100 fõszereplésével, az nagyon ott vót! Tudom hogy nem tetszhet mindenkinek, én is csak olyankor szoktam ilyeneket linkelni amikor úgy érzem könnyebb lenne egy kéthetes vizihullát feléleszteni mint a fórumot :D |
Billigpeter | 13140 | 2016. december 6. 17:26 | Válasz erre: 13138 |
meg dadogok is. nem én voltam, hanem az öntudatra ébredt prestigio grace 7557 telefonom. tud emailt küldeni, bárkit felhív, sms- t küld, netezik. ezenkívül bármikor lefagy, legtöbbször akkor, amikor szükség van rá (ebbõl adódik is néhány sérülése, mert volt néhány indokolatlan ütközése szilárd tereptárgyakkal), és akkor van térerõ, amikor akarja. Ezt csak azért írtam le, hogyha valaki ilyet vásárolna, azt azon nyomban verje ki a fejébõl :-(
|
Billigpeter | 13139 | 2016. december 6. 17:18 |
Honda CB 1100 RS inazuma. A mûszaki adatok szerint kicsit vérszegény, de legalább légolajos. Szépnek szép, de szerintem nincs benne semmi elragadó, bár tetszik a 4-2 kidörgõ, ami nem az utas seggét hevíti. Na, ezért marad az inazuma is:-) http://hegylakok.hu/2016/12/honda-cb1100-rs/ |
Billigpeter | 13137 | 2016. december 4. 18:18 | Válasz erre: 13135 |
Sajnos, addig még aludni kell párat, de ami késik, az nem a villamos :-)
|
cblaci | 13136 | 2016. december 3. 20:34 | Válasz erre: 13133 |
Ehhez én nem értek, de terepre nem jobb a komótosabb 1 vagy kéthengeres? Csak kérdezem, bár tudom tanárbával mi is a sornéggyel... na de mi csak azért mert az volt kéznél. Meg ez húzta neki mint a háborodás, mi meg nem gyorsan akarunk odaérni, hanem csak simán odaérni. Az orosz gyerek szimpibb volt, azóta már állítólag begyakorolta és egy svunggal nyitja a kapu mindkét szárnyát :D |
cblaci | 13135 | 2016. december 3. 20:27 | Válasz erre: 13132 |
Titkon már azt a hozzászólást vártam ami így szól: Reggel felnyergeltük Norbival az egyik csapatszállító jármûvet és örömmel jelentem hogy azóta már harmadik lakóját õrzi a vidámszinpad... Na hátha majd holnap :) |
hacse | 13134 | 2016. december 3. 20:03 | Válasz erre: 13132 |
Mennek ezek még meg nem állnak. .. sõt még azután izs. Úgy mint az egyszeri gazda mondta , akinek kimúlt a lova , hogy már azelõtt megdöglött mielõtt beértek volna a faluba , csak hát szegény gebe érezte a vesztét oszt' annyira húzott , hogy még beértek a falu közepén lévõ futballpályáig. :o))
|
hacse | 13133 | 2016. december 3. 19:52 | Válasz erre: 13128 |
https://www.youtube.com/watch?v=zoz8RKuOHQI ..egy könnyed kompromisszum terepre és sztrádára..
|
cblaci | 13131 | 2016. december 2. 18:37 | Válasz erre: 13129 |
Ott a pont! nem kell azt túlcifrázni. Az IZS egy igazi többcélú mûszer. Itt a példa rá hogy az õshazájában miért nem terjedt el az elektromos kapu. Ráadásul ez része az alapfelszereltségnek is :) http://auto.indavideo.hu/video/A_falu_bikaja |
cblaci | 13130 | 2016. december 2. 18:29 | Válasz erre: 13128 |
Lentebb ott vannak a válaszok a variációkra, aszfaltra több is, de hogy terepesre is kiegészítsem, legyen mondjuk a Transalp.
|
hacse | 13129 | 2016. december 2. 10:40 | Válasz erre: 13128 |
IZS Planéta 350 + koljaszka motocikla = globetrotter. Nem szép , viszont jó nehéz.. meg végtelen a szervizintervalluma.
|
inazuma400 | 13128 | 2016. december 2. 07:25 | Válasz erre: 13127 |
Kérjük a tippeket mindkét variációra! :D
|
cblaci | 13127 | 2016. december 1. 20:59 | Válasz erre: 13122 |
Na ja, csak a pillével együtt már 5milla környékén beszélgetünk, annyi pénzbõl két motort vennék, egy szép aszfaltbetyárt és egy állat terepest. A 2in1 variánst az összeg harmadából is össze lehetne hozni, bár az nem lenne ennyire elegáns :)
|
inazuma400 | 13126 | 2016. december 1. 17:11 | Válasz erre: 13124 |
Ja értem! Hát nagy kár! Hát tudok egykét trükköt! :D de még nemtom hogy lesz, még megy a harc faterral, mert nem engedi h az udvaron térjen végsõ nyugovóra az elsõ autóm...
|
inazuma400 | 13125 | 2016. december 1. 17:07 | Válasz erre: 13121 |
Értem! Hát ez még elmegy, de az x.semmi képpen sem, majd év végén lesz szavazás akkor megmondom melyikre voksolok (motorrevünek minden év végén van év motorja szavazás és ott minden kategóriaba kell szavazni) de amúgy sem vagyok oda a sor2ért, kivétel ezalól a triumph! :D mondjuk ezt az ernájtít blokkolnám! Meg az r1200r tetszik még nagyon, ami 2015 be jött ki asszem, mondjuk a concept fényévekkel jobb volt! :D
|
Billigpeter | 13124 | 2016. december 1. 15:55 | Válasz erre: 13114 |
Hát ez még az õskorban volt, amikor nem kellett bontós papír a kivonáshoz. jelenleg nincs hivatalos út hogy véglegesen kivonasd,meg a traktor is maradjon, a feketét meg gondolom úgyis ismered.
|
Billigpeter | 13123 | 2016. december 1. 15:51 | Válasz erre: 13121 |
Az a baj, hogy mostanában egyre jobban hódít a bogárfej kinézetû fejidom. Kár, mert egyébként tényleg jó kiállású vas :-)
|
Billigpeter | 13122 | 2016. december 1. 15:48 | Válasz erre: 13119 |
Pedig tök jól nézne ki egy pille utánfutóval :-) Mondjuk ez:
![]() |
cblaci | 13121 | 2016. december 1. 15:40 | Válasz erre: 13120 |
inazuma400 | 13120 | 2016. december 1. 07:33 | Válasz erre: 13119 |
Jólvan na, csak kérdeztem! Nem értek hozzá! :D ám sem szeretem azt a stílust... :D
|
cblaci | 13119 | 2016. november 30. 19:26 | Válasz erre: 13118 |
Megpróbálok elképzelni egy scramblert feldobozolva amivel egy nap lenyomok mondjuk 6-700km-t... Inkább nem! :-) |
inazuma400 | 13118 | 2016. november 30. 19:18 | Válasz erre: 13117 |
Hát valszeg ja, de szerintem sincs ezzel semmi baj! Én mondjuk nem vagyok oda a földutakért, de a várakat és egyéb szép látni valókat énis szeretem, csak vezessen hozzájuk olyan út amin fel lelhetõ némi burkolat :D amúgy esetleg egy scrambler nem felelne meg erre a célra? Talán egy kicsit ötvözi a naked és terep stílust, v rosszul gondolom?
|
cblaci | 13117 | 2016. november 30. 19:07 | Válasz erre: 13116 |
inazuma400 | 13116 | 2016. november 30. 15:46 | Válasz erre: 13115 |
Ja. Bocsánat, ezt nem gondoltam végig! :D nemtom mi járt a fejemben amikor azt írtam... :D ám úgy látom mi rokon lelkek vagyunk, legalábbis olyan szempontból amit a naked motorokról írtál! Viszont nekem ezek a kalandos enduros motorok nem jönnek be! Nem keverem a ctx, nagyobb sok motort ismerek :D én esetleg sport v sport túra vonalon indulnék tovább! Mondjuk mikor kijött az nc énis nézegettem a simát, tetszett a a kalaptartós megoldás, h bele lehet tenni a tankba! Motorokra vissza térve, kevés az új motor ami megfog, de egy street triplere beinvesztálnék már csak kíváncsiságból is, mert ódákat zenegenek mindenhol róla! Külsõre viszont az új thruxton Nagyon bejön, szerettem a régit is de ez üt! Meg a bonville, amúgy érdekes h itt vhogy nem nagyon emlegeti senki az európai márkákat. Vfr be is gondolkoznék annak csak a súlyától félek, mondjuk 900zas xjt vezettem az is 250kg volt... De nemtom... Esetleg cbr 600, ducati, mv, az a baj hosszú a lista és mind kéne! :D
|
cblaci | 13115 | 2016. november 30. 08:29 | Válasz erre: 13113 |
inazuma400 | 13114 | 2016. november 30. 07:22 | Válasz erre: 13109 |
Elvan a gyerek ha játszik! :D nagyon szép állapotban van az etz!!! Grat! :) az enyém már külsõleg is vihar vert, de még mindig jobban néz ki mint amilyen állapotban van! :D értem! Hát én még ma is szorgalmasan fizetem azt a kemény 1500ft súly adót meg van vagy 3ezer a biztosítás is :D nem akarják amúgy el venni tõled a motort mert nem fizetted? Mennyi ideig nem fizetted?! Ezt csak azért kérdezem mert ez jó alternatíva lehet nekem is arra h megtartsam az autóm de ne kelljen semmit fizetni rá, ugyanis drága uniónak köszönhetõen hogyhogy nem, de legális módon nem tartható meg a saját jármûved ha végleg ki akarod vonatni... A bácsi az nálam csak szava járás! De Okéj, meg értettem! :D
|
inazuma400 | 13113 | 2016. november 30. 07:15 | Válasz erre: 13108 |
Aha, értelek! A Honda az HONDA! :D de kurvajo cucc az Ina is! Meg legalább kicsit fel éledt a fórum is! Miért még lesz következõ?! Egyébként érdekelne h ki mire cserélné és milyen szempontok alapján?! Mmint itt gondolok ilyenre is h azért cserélném mert öreg, meg sok km, és h vmi hasonló korúra cserélnétek e v mindenképp fiatalabbra stb... Legalább megy a téma! :D egy nem ide vágó dolog, azt tudjátok h xjr 1300zat nyugdíjazták?! Én mondjuk sajnálom, nekem a.régebbi típusok bejöttek.... És a végére megint egykis ina dicsõítés, mer nehogy má' ne :D nincs nagy tapasztalatom mert nem sok motorral mentem és nem sok kmet, de nekem nagyon bejon formára meg úgy mindenre, én igazából rosszat nem tudok róla mondani, max azt h az enyém gyenge mivel 400zas, de az összes eddig motor közül amivel mentem ez a legjobb szerintem!! :D és nem utolsó sorban a szerelõm is megdícsérte, h milyen jó motor, nincs szét hajtva, stb, Mmint konkrétan az enyém, pedig hát ugye 400zas, azt meg kergetni kell.... :D
|
cblaci | 13112 | 2016. november 29. 23:29 | Válasz erre: 13110 |
Egy vásárlás súlypontja pont a kereten és az akaraton nyugszik, ha ezek megvannak akkor nincs gond. A hozzászólás második felét is értem, de vajon ugyanaz a felfogatás? Az ötlet jó :-)
|
Billigpeter | 13111 | 2016. november 29. 22:58 | Válasz erre: 13109 |
Ma is mûködik, ha oldalba rúgod, sajnos túlnõtt rajta a bürokrácia, mivel nem volt rá fizetve a súlyadó, meg a kötelezõ, ezért véglegesen kivonták a forgalomból, de néha titokban megyek vele néhány 10 kilométert az ina rendszámával, és mindig élvezem :-) Ja és ne bácsizz, mert lekurvázlak :-D
|
Billigpeter | 13110 | 2016. november 29. 22:37 | Válasz erre: 13104 |
a használtautón van két fehér z.egerszegen, azt akarnám megnézni. tetszik fehérben. persze, ha fos, választok másikat, mert csak a csajok vesznek autót szín alapján. egyelõre semmi konkrét, csak a keret, meg az akarat :-) meg van egy 1200-es bandita kosárba törötten, akciós áron. lehet,kellene egy 750-es inazuma, ami 1200-as? :-) |
Billigpeter | 13109 | 2016. november 29. 22:24 | Válasz erre: 13107 |
Amikor a nagyfiúk együtt játszanak :-)
![]() |
cblaci | 13108 | 2016. november 29. 21:25 | Válasz erre: 13106 |
Ha igazából belemerülnék akkora támadási felületet képezne a mondókám, hogy az esetlegesen erre tévedõ más típusok szerelmesei rögvest felnégyelnének virtuálisan. Fõleg ha olyanokat állítanék hogy a "hangvillások" se tudnak szebb motorhangot... vagy hogy már 1989-ben olyan kidolgozású motorok születtek amit a S betûsök az ezredfordulón se tudtak überelni... Szóval ilyeneket inkább nem állítok :-) Egy nagyon egyszerû példával írnám le inkább. Tételezzük fel hogy Te nagyon szereted a mákos tésztát, de éppen ehetnél túrós csuszát is, meg tudnának gyõzni? hogy egyed inkább a túróst, miközben az ízlelõbimbóid a mákosra gerjednek? Legtöbbünket -a keleti motorok után- az elsõ komolyabb márka kíséri végig, nekem ez a Honda, egymás után kettõ is, és bár szeretem az Inazumát de nagyon hiányzik a villanymotor hang, vagy ha úgy tetszik a "hondavinnyogás", sõt olyan apróságon is fennakadok mint pl. az oldalsztender kapcsolója, ami a 10évvel öregebb Hondán szépen el volt dugva szem elõl, és a kosz elõl is, míg az Inán úgy néz ki mint egy szállítószalag végálláskapcsolója. Jogosan kérdezhetnétek ezek után, akkor meg mi a fa..ért vettél Suzukit köcsög gyerek? Mert pont annyival tetszett jobban az Ina mint a többi ami nem Honda, de ezzel ki is merült az egyetlen alternatíva, mert a következõ már Honda lesz megint. :-) |
inazuma400 | 13107 | 2016. november 29. 20:35 | Válasz erre: 13101 |
Még mindig megvan az etzd Peti bácsi?! Az enyém igen! Mondjuk használhatatlan teljesen, de itt porosodik, õ volt az elsõ! :D de az autómmal is így vagyok, idén 2x vettem másikat majdnem, de nem bírok megválni tõle sem... Jövõre tervezem a cserét, mondjuk jobb szeretném inkább mellé, de nincs rá sok esély... Valszeg mennie fog kelleni... :( etkóról képet kérek! :D
|
inazuma400 | 13106 | 2016. november 29. 20:31 | Válasz erre: 13100 |
Azért ha tudod, meg publikus, szavakba önthetnéd Laci bácsi! Mmint h mitõl más a Honda mint a többi! Csak azért érdekel mert világ életemben Hondat akartam csak hát nem úgy sikerült! Mondjuk egy percig sem bánom, csak azt h 400zas és nem nagyobb az inám! Nekem amúgy fõleg a.600zas hornet volt a.nagy kedvenc! Az elsõ nagy szerelem meg az Rc36II, de mintha már mondtam volna..... :D
|
cblaci | 13104 | 2016. november 29. 19:30 | Válasz erre: 13101 |
Értem én, sõt tavaly volt alkalmam megérezni az emlékek és a kötõdés súlyát, amikor a fiammal történt az autóbaleset és kellett a pénz. olyan kézenfekvõ volt, gyorsan eladom és ha rendezõdik a dolog majd lesz másik motor, aztán amikor végre komoly érdeklõdõ hívott már nem is tûnt olyan könnyûnek a dolog, aznap este le is vettem a hirdetést. Ha van hirdetési link arról a Hornetról küldd már el privátban, ígérem nem veszem meg elõled :-) csak azért érdekel mert egy idõben rengeteget megnéztem. |
Billigpeter | 13103 | 2016. november 29. 19:24 | Válasz erre: 13102 |
Meg ilyenek: inazumák, hosszú tömött sorokban:-) ![]() ![]() ![]() |
Billigpeter | 13102 | 2016. november 29. 19:20 | Válasz erre: 13096 |
Hát igen, az elsõ. Asszem én provokáltam ki, jól ,sikerült, mer a következõn is ott voltunk ;-)
![]() ![]() |
Billigpeter | 13101 | 2016. november 29. 19:12 | Válasz erre: 13100 |
Persze, tudom. Persze, ki lehet várni a megfelelõ vásárlót. Most megvan a fedezet a másikra, szerintem meg is lesz a motor. Azt ina meg azért marad, amiért az etz250 is. Tudod, az emlékek :-) Persze van ára, de nem mindenáron ;-)
|
cblaci | 13100 | 2016. november 29. 18:57 | Válasz erre: 13098 |
Nagyon jó motor a Hornet 900! Még régebben a Sevenfifty fórumon beszélgettünk a "ki mit venne ha lecserélné a motort" típusú álmokról, talán még emlékszel erre az idõszakra is. Részemrõl örök szerelmem marad a CB 1300, de ahogy telik az idõ egyre valószínûbb hogy ez a szerelem plátói marad. Nem feltétlen a pénzrõl van szó (persze amennyit mostanában motoroztam -a kezdetekhez képest- azért felesleges volna komolyabb motorra gyûjtögetni), van más dolog is, kipróbáltam és be kell látnom, hogy amire a relatív "kis" Inazumát használom, arra a nagy CB-t nem tudnám. Nagy nekem, nem az aszfalton, hanem ott ahol még az Inával vígan forgolódok, mondjuk Erdély murvás útjain... így jött képbe nekem is a Hornet 900, az jóval filigránabb és nem utolsó sorban mégiscsak egy HONDA, amihez volt már két elõdnél is szerencsém és tudom miért másabbak azok mint a többiek. Jövõre a 8. inazumás év következik, elhiheted hogy nekem is a szívemhez nõtt, na meg eddig szerencséje is volt, mert mindig voltak fontosabb dolgok annál hogy lecseréljem. Neked viszont sok szerencsét hozzá, az úgy fõleg jól hangzik hogy a Fõnix is marad.
|
Billigpeter | 13099 | 2016. november 29. 17:47 | Válasz erre: 13097 |
Kicsit lassú a reakcióidõ mostanság... Az enyém is.
|
Billigpeter | 13098 | 2016. november 29. 17:46 | Válasz erre: 13096 |
Én vótam az a bátor, mert kicsit õszintére ittam magam, oszt nem ide illett a beszólás. a pokolgép szerencsére maradt, nagyon szeretem, mint a többi régi rockbandát, valamint névrokonomat, Bill kapitányt. Én is sajnálom, hogy ennyire leült az egész fórum, emlékszem régebben sokszor kérdezték tõlem, hogy milyen oldalt olvasgatok, hogy folyton ráz a röhögés. Jó volt benézni a fórumra, mindig történt valami érdekes, amit a tagság vérmérsékletének megfelelõen lereagált. Van azért jobb hírem is: lehet, lesz egy nagytesója az ételhordónak, ha minden sikerül, betolok mellé egy 900-as Hornetet, de nem szeretném elkiabálni. Az inazuma meg marad, mert amennyit adnának érte, annyiért nem adom oda, meg egyébként is úgy a szívemhez nõtt :-) természetesen nyugtával a napot :-) (pedig nem vagyok apekes :-)) |
cblaci | 13097 | 2016. november 29. 00:25 | Válasz erre: 13096 |
Na jó kis beszélgetés kerekedett ebbõl is :) de legalább megpróbáltam... |
cblaci | 13096 | 2016. november 28. 17:36 | Válasz erre: 13095 |
cblaci | 13093 | 2016. november 27. 21:10 | Válasz erre: 13092 |
Azért a másik verziót se zárd ki teljesen, még ha most annyira kézenfekvõnek is tûnik az alaptézis. Amúgy télre hajlott az idõ, ezért van csend, bele kõ nyugodni, pálforduló is odébb lesz, de még onnét is messze van a tavasz... szóval van ok az aggodalomra, mert soká jön még el a motorozás ideje. Igyál valamit Testvérem, attól majd megnyugszol, sõt igyál helyettem is mert nekem most még azt se lehet szerda reggelig... Csõ! |
Billigpeter | 13092 | 2016. november 27. 20:07 |
Szerintem is. gondolkoztam az ellenkezõjén, de az teljesen badarság. Szerintem. |
inazuma400 | 13091 | 2016. november 20. 16:16 |
Nah fiúk lányok, ígértem itt egykét emberkének h utána nézek a dolgoknak, de nem találtam se feljegyzést se számlát, viszont ha vissza olvastok lehet megtalaljátok a hozzá szokások között h mit honnan rendeltem!
|
hacse | 13090 | 2016. november 20. 10:32 | Válasz erre: 13074 |
Olvasgattam ezekrõl egyszer , de élõben még nem volt hozzájuk szerencsém. Nagy élmény lehet, annak ellenére , hogy ez sem a kényelmes utazgatásról szól.
|
inazuma400 | 13089 | 2016. november 17. 23:15 | Válasz erre: 13088 |
Ú :( bár mindenhol vannak jól fizetõ helyek, meg az sem mind1 milyen beosztásban van az ember....
|
inazuma400 | 13087 | 2016. november 16. 23:01 | Válasz erre: 13085 |
Jaaa, aszittem h ott az is jó! :D Laci, hát Ezaz! :D
|
cblaci | 13086 | 2016. november 16. 21:45 | Válasz erre: 13085 |
Mindig csak a píz... pedig az a legkevesebb :-) |
Billigpeter | 13085 | 2016. november 16. 19:01 | Válasz erre: 13083 |
Én is csak a fizetésnapra gondoltam, csak pontatlanul fogalmaztam.
|
Billigpeter | 13084 | 2016. november 16. 18:57 | Válasz erre: 13082 |
Oké, de kimegyünk vele a dágványba, nem csak az udvaron gyövünk- megyünk a betonyon :-)
|
inazuma400 | 13083 | 2016. november 15. 23:21 | Válasz erre: 13079 |
Akkor nálunk csak egy! :D a meló vége! XD
|
cblaci | 13082 | 2016. november 15. 19:54 | Válasz erre: 13079 |
Egy nyílt nap során elintézem hogy kipróbálhasd, utasként :-)
|
cblaci | 13081 | 2016. november 15. 19:54 | Válasz erre: 13077 |
Régebben én is sokat olvastam az olajokról és a bûvös W jelzéssel elválasztott számok jelentésérõl. A gyári ajánlás általában az arany középutat célozza meg, ettõl persze el lehet térni, ha pl. sokat pályázol a géppel, vagy ha olyan a klíma hogy inkább a "folyósság" elõnyösebb. A mi gépkönyvi elõírásunk 10W-40, mint ahogy általában az itthoni klíma viszonyok mellett a legtöbb típusnál is ez a viszkozitási érték az optimális. Motorozásnál kevésbé beszélhetünk téli üzemeltetésrõl, de ha mégis olyan tökösek lennénk akkor mûszakilag jobb megoldás lenne a 5 vagy 0W-s megoldás, mint ahogy a meleg oldali értéknél is van különbség ami pl. fogyasztásban is jelentkezhet egy 40-es végû olaj javára az 50-es olajjal szemben. Ezek mellett vannak olyan tulajdonságok mint pl. a hõelvezetés, ott is inkább egy 40-es végû a nyerõbb normál felhasználási körülmények között, mint ahogy jobb egy 50-es ha pl. pályanapokon elõszeretettel forgatod a gépet a piros tartományba. Szerintem nem döntöttél rosszul amikor a 10W-40et választottad, ebben azóta hiszek leginkább amióta olajhõmérõm van, idén (fõleg a sok esõs nap miatt) jellemzõbb volt az a túlhûtöttség mint a 110-120°C-os olajhõmérséklet, amit egyébként ezek a mai olajok még bõven elbírnak. Utóbbi idõben inkább az eredetiség az ami foglalkoztatott, fõleg a sok pancsolt olajról szóló rémhír miatt olyat kerestem ami biztosabb forrásból származik és ráadásul kedvezményem is van rá, így jutottam el a Repolhoz és egy jó ideje már megelégedve használom.
|