28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Suzuki Inazuma 400 750 1200
Következő oldal

Billigpeter 13183 2016. december 11. 22:07   Válasz erre: 13182
"Egyetlen kép maradt mindössze, azt is egy pesti rokon készítette egy horgászat során"
Nem figyelsz oda rendesen, nyilvánvaló, hogy teniszütõ :-)
    

inazuma400 13182 2016. december 11. 21:06   Válasz erre: 13181
Nagy vagy Laci! Most sem csalódtam! :D szép történet, örülök h ezt megosztottad velünk! De talán mind közül az a.sor tetszett a legjobban amikor azt írtad jó érzés volt megtalálni a képet és elmerengni rajta, mert ezt vhol én harcoltam ki! :) legyen ez a többieknek is tanulság! :D úgy gondolom a rohanó világban értékes az ilyen pillanat, pár percre kirántja az embert a mókuskerékbõl, eltereli a gondolatokat a bajokról, meg a kapálózásról, legalábbis szerintem! Kíváncsian várom az mz-s folytatást! Köszi a képet, nagyon jó! :) mi az egyébként a hátadon?!
    

cblaci 13181 2016. december 11. 18:15   Válasz erre: 13180
Egyszer volt, hol nem volt, még abban az idõben amikor nem csak a szüreti bálon lehetett szekeret látni, és sokan a "nyomós kútról" hordták a vizet, egészen távol a világ zajától, egy félreesõ kis faluban, ahol a madarak is csak megdögleni szálltak le, született egy legény. Az a legény alig múlt 12 éves de már szemet vetett édesapja rendszámos "púpos", vagy ha úgy jobban tetszik "nagytankos" szimójára. Keserves 2év következett az elsõ jogosítványig, megannyi illegális motorozással a kerti dûlõutak törvényen kívüli területén, ahol néha csak a csõsz tûnt fel, de az sem barátságból integetett...
A nehéz idõszak után végre jogosítvánnyal a kézben, apáról fiúra szállt a szimó, amirõl abban a pillanatban lehullott a rendszám, majd a váznyakba CM50 hatósági jelzés került. Ekkor megnyílt a világ, igaz csak mikro világ volt az, de így visszagondolva nagyon nagy élmény volt akkoriban egy tejfölösszájú életében. A szimó napról napra szebb lett, a púpos tankot felváltotta a modernebb banán tank, magasra húzott könyök és "enduro" rács került a kipufogóra. A semmitmondó okker sárga szín átváltozott és gyönyörû ladapiros neolux fényezést kaptak a sárvédõk is nem csak a tank és a deknik (bár a képen ez már igen rózsaszínûvé fakult...), továbbá nagyon látványos volt rajta a palacsintasütõ méretû MZ tükör is. Az üléshuzat felsõ része követte a motor színét, magas kormány, törésbiztos "rácsoslámpa" és állítható MZ hátsó gátlók tették még terepesebbé a gépet. A sárga felni nem saját ötlet volt, de ha az elsõ nem is, az elõ három sárgafelnis között tutira ott volt a gép, ami aztán rövidesen divatot, sõt egyenesen divat cunamit indított el a környéken. Külön érdekesség, hogy a helyi KTSZ üzem szegecsfej festõ hõkamrájában készült, ami igen tartósnak bizonyult. Egyetlen kép maradt mindössze, azt is egy pesti rokon készítette egy horgászat során, sok képet feltúrtam érte, jó érzés volt megtalálni és elmerengeni rajta, még most is 30 év után.
10ezer Ft-ért adtam el, akkor amikor 13400 volt egy új! Azután jött a 250-es ETZ 16 éves koromban, de az még ettõl is veszettebb történet...
    

inazuma400 13180 2016. december 11. 17:27  
Helyeshelyes! :D az jót tenne ja! :D gondoltam feldobom egy kicsit ezzel a fórumot, Dehat nem sikerült...
    

cblaci 13179 2016. december 11. 16:37  
Sehol senki?
Minnyá keresek egy képet a vitrinyben, merhogy az állítólag segít, sõt jó ha van hozzá egy történet is.
    

inazuma400 13178 2016. december 9. 23:08   Válasz erre: 13177
Értem! De volt h ki mikor mivel, legalább szóban... A kép csak extra, hát nekem gyerekkoromról van pár kép, az igencsak 90venes évek még... Manapság meg ugye már mindenki zsebében ott lapul vmi amivel elkaphatja a pillanatot! :)
    

cblaci 13177 2016. december 9. 08:53   Válasz erre: 13175
Ne búslakodj Ricsi, legtöbbünknek nincs digitális emléke az elsõ idõszakról. A kereskedelmi forgalomban megjelenõ lcd kijelzõs kompakt gépek csak pár évvel az ezredforduló elõtt jelentek meg, de akkor még kevesen engedhették meg maguknak, én pl. az elsõ digitális gépemet 2007-ben vettem. Szóval az elsõ lépcsõfokok emlékei egy kicsit már megsárgultak a fotópapíron ráadásul valahol a szekrények mélyén pihennek. Ha szabin leszek erre majd több idõm lesz remélem.
    

cblaci 13176 2016. december 9. 08:49   Válasz erre: 13173
Köszönjük!
    

inazuma400 13175 2016. december 8. 23:12   Válasz erre: 13158
Hát nem sokan reagáltak de neked külön köszönöm Laci! :) kemény amúgy a kép, mondjuk én olyanra gondoltam amit benzinmotor hajt, de sebaj! :D akkor én ezen a vonalon haladva egy sárga lábbal hajtóssal kezdtem, de akad pár kép ahogy mz tankon ülök v 2-3 évesen.... :D már akkor fertõzött voltam,.én nem emlékszem de hallottam sztorikat :D
    

hacse 13174 2016. december 8. 22:24   Válasz erre: 13165
Sajnállak Peti, de úgy gondolom , hogy nem Te b@sztad el.
    

hacse 13173 2016. december 8. 22:15   Válasz erre: 13157
Én kis dologra gondoltam , fõként ha iszogatásról lesz szó. ..sok kisdologra.. :o)) Kellemes bulit!
    

Billigpeter 13172 2016. december 8. 21:49   Válasz erre: 13170
oké, köszönöm. ha elindulok, szólok.
    

Billigpeter 13171 2016. december 8. 21:46   Válasz erre: 13168
Én már túlléptem rajta. Kollégám azt mondta,"nem téged loptak el, mi a faszt hisztizel." Persze, nem esett jól, de igaza van.
    

cblaci 13170 2016. december 8. 21:40   Válasz erre: 13169
Ha úgy alakul lesz egy üres szoba :)
    

Billigpeter 13169 2016. december 8. 21:37   Válasz erre: 13167
Lehet késõn jönni? legfeljebb hamarabb megyek :-) 18-ig dolgozok, de utána el tudok indulni, lehet, hamarabb is. szívesen megyek, ha megvártok, de nálatok alszom :-)
    

cblaci 13168 2016. december 8. 21:33   Válasz erre: 13165
Vannak dolgok amiket nem lehet kivédeni, ez már megtörtént, persze én könnyen dumálok mert nem hozzám törtek be, ha viszont magadat hibáztatod az se megoldás, lépj túl rajta.
    

cblaci 13167 2016. december 8. 21:28   Válasz erre: 13164
Konkrét idõpont nincs, úgy egyeztünk, hogy szombat délután érkezési sorrendben találkozunk, ki ahogy szabadul. Andor állítólag bográcsozni fog, nekem egy kicsit nyûgösebb a szombat, Apóséknál sertés búcsúztató lesz, de közben Krisztit is elkísérem nagybevásárolni mert megígértem. Csörögjünk össze dél körül akkor majd többet tudok, jó lenne találkozni!
    

Billigpeter 13165 2016. december 8. 21:03   Válasz erre: 13163
Én basztam el, mert volt egy indokolatlan biztonságérzetem: A POLGI ANYÓSÁVAL SZEMBEN LAKOM, és van térfigyelõ rendszer, függöny jobbra. bármikor átmegyek, mondja, hogy ki állt meg elõttem, milyen autóval, milyen rendszámmal, de õk nem autóval jöttek. nyilván nem õk a hibások, én. elvittek 200 E ft-ot, aminek a fele céges pénz volt. mondjuk a 87-ezerre( a céges része) kaptam részletet, ami a cégest illeti.Maj kifizetem.
Enyém a hibapont, túl sok volt a bizalom.
Remélem, visszajönnek, én minden este várom Õket, nagy az akácos, kell a trágya.



    

Billigpeter 13164 2016. december 8. 20:42   Válasz erre: 13162
Mikor lesz? mert vannak gondok az ina ülésével, elmesélném Andornak, etalonnak meg ott a csühös. Nem laktok messze, 4 liter gázolaj, és gyorsabb, mint a posta :-)
    

cblaci 13163 2016. december 8. 20:35   Válasz erre: 13161
Nem is tudom mit lehet ilyenkor mondani, nagyon sajnálom, bár az most nem sokat segít...
    

cblaci 13162 2016. december 8. 20:33   Válasz erre: 13160
A szentembernél leszünk, tudod aki járt a vízen :) tavasszal viszont nálam lesz a szezonnyitó, akkor már jobb idõ lesz és remélem te is tudsz majd jönni.
    

Billigpeter 13161 2016. december 8. 19:06   Válasz erre: 13147
felkészülési idõszak van. különösen azért, mert két hete nem csak én jöttem haza este a bejáraton, hanem a fürdõszoba ablakán egy másik csapat is járt elõttem, csak korábban. Alaposak voltak, csak aranyat, meg készpénzt vittek, minden más hardver maradt. mesélem, hogy a riasztó 2 éve le van vezetékelve, csak az egyik alvállalkozóm, aki a villamos- meg vagyonvédelmet csinálja a cégemnek, azóta hiteget, hogy hozza a szerelvényeket. Mivel a csávók úgyis visszajönnek, mert szétnéztek, ezért a szükséges felszerelés mihamarabb meg lesz rendelve, csak a fizetést várom. Sõt, ha megjön, fel is lesz szerelve rövid idõn belül, most erre koncentrálok. Rácsok már kerültek az ablakokra, az a vicc, hogy nem õk, én lakok börtönbe. Na sebaj, legalább gyakorlok a rácson kifelé nézni :-).

    

Billigpeter 13160 2016. december 8. 18:50   Válasz erre: 13157
az olajos téma engem is érdekel, kérek a konzíliumról egy kivonatot :-)
    

Billigpeter 13159 2016. december 8. 18:48   Válasz erre: 13158
kemény vagy Testvérem, látni a részvevõ arcán, hogy nagyon koncentrál, de biztos, hogy te gyõztél! Látszik a gép állapota, valamint a vezetõjének magabiztossága, valamint az ellenfél reményvesztettsége :-)
Sajnos, az én hasonló képeim belevesztek a végtelenbe, 5 költözködés kigyomlálta õket. Lehet, hogy az õsi felhõtárban(anyámnál) még van eredeti, majd széjjelérdeklõdök.
    

cblaci 13158 2016. december 8. 17:24   Válasz erre: 13156
Nekem az elsõ gépem egy Trike volt, azt hiszem az volt az elsõ lépcsõfok, nagyjából a 70-es évek közepén. Pont elõztem, lazán fél kézzel és mosolyogva!
:D
    

cblaci 13157 2016. december 8. 17:17   Válasz erre: 13153
Szombaton, de ne gondolj nagy dologra, a helyi motoros barátokkal iszogatunk egy kicsit.
    

inazuma400 13156 2016. december 8. 11:27  
Tudom h nehányotoknak bele van írva adatlapjába, de így h kezd éledezni a fórum, nincs kedvetek leírni ki mikor kezdte a motorozást, lépcsõfokok stb, ha vannak képek, feldobálni! csak egy ötlet... Ha már motorozni úgysem lehet.....
    

hacse 13155 2016. december 8. 10:55   Válasz erre: 13148
..Dunlop.. :o]
    

hacse 13154 2016. december 8. 10:52   Válasz erre: 13152
Na ugye , hogy ugye? Olyan sokat kellett visszaolvasnod , hogy nem is sikerült mindjárt bepótolnod . :o))) Naprakésznek kell lenned mer' lemaradsz ! :-]
    

hacse 13153 2016. december 8. 10:48   Válasz erre: 13151
Mikor lesz ?
    

fenyooldrider 13152 2016. december 7. 20:40  
Húú srácok, most látom micsoda nagy élet van itt!
Bocs, hogy kimaradtam egy ideig, de mindjárt bepótlom,- visszaolvasok :-))))
    

cblaci 13151 2016. december 7. 09:53   Válasz erre: 13146
Na ez érdekel, ha mégis sikerül eljönnöd a garázsbulira akkor térjünk vissza a témára.

    

cblaci 13150 2016. december 7. 09:49   Válasz erre: 13144
� A terepjáró képessége, a terepjáró autókéhoz képest is nagyságrendekkel jobb, de ilyenkor azért nem éppen komfortos a fülke, bár ez nem mindig látszik a kezelõn, ugyanis a kezdeti öröm hamar az arcára fagy és az végig kíséri az utazás teljes tartama alatt. Olyan ez is mint a motorozás, nem hátrány ha jó idõ van.
    

Kovacspeter 13149 2016. december 7. 00:08   Válasz erre: 13139
Elég az a teljesítmény, ha azt tudja mint a régiek, akkor bõven jó.
Szerintem ez az utóbbi idõk legszebb klasszikus-retrós sornégyese, legfõképp az EX változat a drótküllõs kerekeivel. Bár ott a futómû tûnik ´víkonynak´ az RS valamivel komolyabbnak látszik.
    

Kovacspeter 13148 2016. december 7. 00:02   Válasz erre: 13133
Nem semmi!
Milyen gumi lehet ezen?
    

Kovacspeter 13147 2016. december 6. 23:58   Válasz erre: 13098
Ez igen Peti, hogy áll a 900-as Hornet projekt?
    

Kovacspeter 13146 2016. december 6. 23:51  
Olajokhoz még pár dolog, valóban elsõdlegesen 10w40 van megadva, de 120fok felett ez már határeset hogy elég. A neten tényleg sokminden van, de ezekrõl a dolgokról olyan emberrel beszéltem aki az olajokból írta a diplomáját.
Hõelvezetés terén szinte semmi különbség, fogyasztásban is. Nagyon minimális. E két dologban akár más márkájú 40-es végûnél nagyobb lehet a különbség mint azonos márkán és típuson belül a 40-es és az 50-es végû között. Viszont ha felmegy a hõ 120-140 fokra, akkor a különbség jelentõsen megnõ az 50-es javára.
Volt aki nagyobb hûtõt (az olajos Gixerét) javasolt. Viszont ezzel kapcsolatban Laci tapasztalatát tudom alátámasztani, hogy a motor a gyári kisebb hûtõjével is inkább túlhûtött, õszi-tavaszi körülmények között. Ezért aztán nemigen lett volna jó választás.
Frecska úr egy ventilátor rendszert készített rá, ami abszolút bevált. Lehet így már vissza kéne állni a 40-esre? Elég jól visszahûti, de természetesen mióta fent van azóta nem volt igazán meleg külsõ hõmérsékletben erõs erõltetés. Lehet hogy a ventilátor taszítja az ilyen körülményeket;-) Venti nélkül inkább 10w 50

Olajtémában amúgy marha érdekes dolgok várhatóak. Felvettem a kapcsolatot a Mol almásfüzitõi központi olajlaboratóriumával, ami Magyarország legprofibb laborja. Magánszemélyek számára még kissé macerásan megy a dolog, de mûködik. (nemrég van ez a lehetõség) Majd beszámolok még errõl.
    

inazuma400 13145 2016. december 6. 23:35   Válasz erre: 13139
Szép szép, de ma már nem tudnak olyan nakedeket csinálni mint régen, hiába nyúlnak vissza a retro vonalakhoz vmi mindig hiányzik v nem illik oda v nem stimmel, legalábbis én így vagyok velük! Legalábbis a japók háza táján, mert a bmw meg a triumph azért érzi még a dolgot! :D mondjuk a cbt is elindítottak a jó úton, de még nem izgazi... :D
    

Kovacspeter 13144 2016. december 6. 23:08   Válasz erre: 13074
Komoly terepjáró képességgel rendelkezik a szerkezet. Egy csatornán, vagy tavon átkelni igencsak izgalmas lehet vele. No meg élmény lehet vezetni, gondolom élvezetesebbé és színesebbé tudja tenni a melót.
    

Kovacspeter 13143 2016. december 6. 22:58   Válasz erre: 13069
Affene azt a stresszt, pálinkát neki:-)
    

Kovacspeter 13142 2016. december 6. 22:53   Válasz erre: 13068
Valahogy az 1.2-nél nem volt baj vele.
    

cblaci 13141 2016. december 6. 20:58   Válasz erre: 13139
Nevezhetjük vérszegénynek, nekem viszont akkor is kéne ha lábbal rásegítve tudna csak elindulni :)
CB-s Lackó két hónapja mutatott itt egy szerinte kellemes videót, generációkról szólt, egyrészt az Ember, másrészt a Honda CB családtagjai, fõként a CB1100 fõszereplésével, az nagyon ott vót!
Tudom hogy nem tetszhet mindenkinek, én is csak olyankor szoktam ilyeneket linkelni amikor úgy érzem könnyebb lenne egy kéthetes vizihullát feléleszteni mint a fórumot :D
    

Billigpeter 13140 2016. december 6. 17:26   Válasz erre: 13138
meg dadogok is. nem én voltam, hanem az öntudatra ébredt prestigio grace 7557 telefonom. tud emailt küldeni, bárkit felhív, sms- t küld, netezik. ezenkívül bármikor lefagy, legtöbbször akkor, amikor szükség van rá (ebbõl adódik is néhány sérülése, mert volt néhány indokolatlan ütközése szilárd tereptárgyakkal), és akkor van térerõ, amikor akarja. Ezt csak azért írtam le, hogyha valaki ilyet vásárolna, azt azon nyomban verje ki a fejébõl :-(
    

Billigpeter 13139 2016. december 6. 17:18  
Honda CB 1100 RS inazuma. A mûszaki adatok szerint kicsit vérszegény, de legalább légolajos. Szépnek szép, de szerintem nincs benne semmi elragadó, bár tetszik a 4-2 kidörgõ, ami nem az utas seggét hevíti. Na, ezért marad az inazuma is:-)
http://hegylakok.hu/2016/12/honda-cb1100-rs/
    

Billigpeter 13138 2016. december 4. 20:43   Válasz erre: 13131
megy izs, meg nem izs :-)
    

Billigpeter 13137 2016. december 4. 18:18   Válasz erre: 13135
Sajnos, addig még aludni kell párat, de ami késik, az nem a villamos :-)
    

cblaci 13136 2016. december 3. 20:34   Válasz erre: 13133
Ehhez én nem értek, de terepre nem jobb a komótosabb 1 vagy kéthengeres? Csak kérdezem, bár tudom tanárbával mi is a sornéggyel... na de mi csak azért mert az volt kéznél. Meg ez húzta neki mint a háborodás, mi meg nem gyorsan akarunk odaérni, hanem csak simán odaérni.
Az orosz gyerek szimpibb volt, azóta már állítólag begyakorolta és egy svunggal nyitja a kapu mindkét szárnyát :D
    

cblaci 13135 2016. december 3. 20:27   Válasz erre: 13132
Titkon már azt a hozzászólást vártam ami így szól: Reggel felnyergeltük Norbival az egyik csapatszállító jármûvet és örömmel jelentem hogy azóta már harmadik lakóját õrzi a vidámszinpad...
Na hátha majd holnap :)
    

hacse 13134 2016. december 3. 20:03   Válasz erre: 13132
Mennek ezek még meg nem állnak. .. sõt még azután izs. Úgy mint az egyszeri gazda mondta , akinek kimúlt a lova , hogy már azelõtt megdöglött mielõtt beértek volna a faluba , csak hát szegény gebe érezte a vesztét oszt' annyira húzott , hogy még beértek a falu közepén lévõ futballpályáig. :o))
    

hacse 13133 2016. december 3. 19:52   Válasz erre: 13128
https://www.youtube.com/watch?v=zoz8RKuOHQI ..egy könnyed kompromisszum terepre és sztrádára..
    

Billigpeter 13132 2016. december 3. 19:32   Válasz erre: 13131
megy izs, meg nem izs :-)
    

cblaci 13131 2016. december 2. 18:37   Válasz erre: 13129
Ott a pont! nem kell azt túlcifrázni. Az IZS egy igazi többcélú mûszer. Itt a példa rá hogy az õshazájában miért nem terjedt el az elektromos kapu. Ráadásul ez része az alapfelszereltségnek is :)
http://auto.indavideo.hu/video/A_falu_bikaja
    

cblaci 13130 2016. december 2. 18:29   Válasz erre: 13128
Lentebb ott vannak a válaszok a variációkra, aszfaltra több is, de hogy terepesre is kiegészítsem, legyen mondjuk a Transalp.
    

hacse 13129 2016. december 2. 10:40   Válasz erre: 13128
IZS Planéta 350 + koljaszka motocikla = globetrotter. Nem szép , viszont jó nehéz.. meg végtelen a szervizintervalluma.
    

inazuma400 13128 2016. december 2. 07:25   Válasz erre: 13127
Kérjük a tippeket mindkét variációra! :D
    

cblaci 13127 2016. december 1. 20:59   Válasz erre: 13122
Na ja, csak a pillével együtt már 5milla környékén beszélgetünk, annyi pénzbõl két motort vennék, egy szép aszfaltbetyárt és egy állat terepest. A 2in1 variánst az összeg harmadából is össze lehetne hozni, bár az nem lenne ennyire elegáns :)
    

inazuma400 13126 2016. december 1. 17:11   Válasz erre: 13124
Ja értem! Hát nagy kár! Hát tudok egykét trükköt! :D de még nemtom hogy lesz, még megy a harc faterral, mert nem engedi h az udvaron térjen végsõ nyugovóra az elsõ autóm...
    

inazuma400 13125 2016. december 1. 17:07   Válasz erre: 13121
Értem! Hát ez még elmegy, de az x.semmi képpen sem, majd év végén lesz szavazás akkor megmondom melyikre voksolok (motorrevünek minden év végén van év motorja szavazás és ott minden kategóriaba kell szavazni) de amúgy sem vagyok oda a sor2ért, kivétel ezalól a triumph! :D mondjuk ezt az ernájtít blokkolnám! Meg az r1200r tetszik még nagyon, ami 2015 be jött ki asszem, mondjuk a concept fényévekkel jobb volt! :D
    

Billigpeter 13124 2016. december 1. 15:55   Válasz erre: 13114
Hát ez még az õskorban volt, amikor nem kellett bontós papír a kivonáshoz. jelenleg nincs hivatalos út hogy véglegesen kivonasd,meg a traktor is maradjon, a feketét meg gondolom úgyis ismered.
    

Billigpeter 13123 2016. december 1. 15:51   Válasz erre: 13121
Az a baj, hogy mostanában egyre jobban hódít a bogárfej kinézetû fejidom. Kár, mert egyébként tényleg jó kiállású vas :-)
    

Billigpeter 13122 2016. december 1. 15:48   Válasz erre: 13119
Pedig tök jól nézne ki egy pille utánfutóval :-) Mondjuk ez:
    

cblaci 13121 2016. december 1. 15:40   Válasz erre: 13120
Nem értek hozzá én sem, de azt már érzem egy ideje, hogy egy többcélú gép lenne az igazi. Az S kivitel se tetszik? Ez még hordoz némi klasszikus vonást, csak az a lámpa csípi egy kicsit a szemem, az összkép viszont egész pofás, fõleg így szépen feldobozolva.
    

inazuma400 13120 2016. december 1. 07:33   Válasz erre: 13119
Jólvan na, csak kérdeztem! Nem értek hozzá! :D ám sem szeretem azt a stílust... :D
    

cblaci 13119 2016. november 30. 19:26   Válasz erre: 13118
Megpróbálok elképzelni egy scramblert feldobozolva amivel egy nap lenyomok mondjuk 6-700km-t...
Inkább nem! :-)

    

inazuma400 13118 2016. november 30. 19:18   Válasz erre: 13117
Hát valszeg ja, de szerintem sincs ezzel semmi baj! Én mondjuk nem vagyok oda a földutakért, de a várakat és egyéb szép látni valókat énis szeretem, csak vezessen hozzájuk olyan út amin fel lelhetõ némi burkolat :D amúgy esetleg egy scrambler nem felelne meg erre a célra? Talán egy kicsit ötvözi a naked és terep stílust, v rosszul gondolom?
    

cblaci 13117 2016. november 30. 19:07   Válasz erre: 13116
Valószínû a motorozáson nem ugyanazt értjük, amivel nincs semmi baj, legfeljebb másképpen látjuk a dolgokat. Egy évvel ezelõtt a Szarvasi járás malmait barangoltam be, nagyon élveztem a magányt és van amikor szükségem is van rá, de azért volt bennem egy kis para, fõleg amikor a motor határait feszegettem útban az örménykúti malmok felé. Pedig elõtte Petiékkel felmentünk a Nagy Bihar kaptatóján is, ami olyan hely ahol korábban egy Transalp is elvérzett egy szerencsétlen borulás és egy kiálló kõ miatt. A Bihar viszont másabb volt mert ott nem voltam egyedül, nem úgy mint az öreg malmok közötti a csapásokon, ahol teljesen magamra voltam utalva. Voltak olyan szakaszok ahol nem voltam biztos hogy kijutok saját erõmbõl... mégis élveztem, ugyanúgy mint amikor a szellemfalu Nagyecsér volt a cél, ahova csak egy 6km-es földút vezetett, sõt szintén azon a túrán Kács közelében a barlanglakásokhoz is feljutottam. Akkor egyedül a kácsi várrom nem jött össze, de talán egy NC750X-el sikerült volna. Erdélyben meg... ahhoz túl kevés ez a felület. Szóval a klasszikus forma és a kaland keresés nem járnak kézen fogva, persze sikerülhet, de csak kompromisszumokkal, talán így érthetõbb miért választanám pl. az NC-t, vagy valami hasonló felépítésû könnyebb gépet.
Mert ugye a kérdés az volt, ha váltanánk akkor mire, és milyen szempontok alapján döntenénk.

    

inazuma400 13116 2016. november 30. 15:46   Válasz erre: 13115
Ja. Bocsánat, ezt nem gondoltam végig! :D nemtom mi járt a fejemben amikor azt írtam... :D ám úgy látom mi rokon lelkek vagyunk, legalábbis olyan szempontból amit a naked motorokról írtál! Viszont nekem ezek a kalandos enduros motorok nem jönnek be! Nem keverem a ctx, nagyobb sok motort ismerek :D én esetleg sport v sport túra vonalon indulnék tovább! Mondjuk mikor kijött az nc énis nézegettem a simát, tetszett a a kalaptartós megoldás, h bele lehet tenni a tankba! Motorokra vissza térve, kevés az új motor ami megfog, de egy street triplere beinvesztálnék már csak kíváncsiságból is, mert ódákat zenegenek mindenhol róla! Külsõre viszont az új thruxton Nagyon bejön, szerettem a régit is de ez üt! Meg a bonville, amúgy érdekes h itt vhogy nem nagyon emlegeti senki az európai márkákat. Vfr be is gondolkoznék annak csak a súlyától félek, mondjuk 900zas xjt vezettem az is 250kg volt... De nemtom... Esetleg cbr 600, ducati, mv, az a baj hosszú a lista és mind kéne! :D
    

cblaci 13115 2016. november 30. 08:29   Válasz erre: 13113
Miért ne lehetne következõ? még csak 43éves vagyok baszod, csak lesz még néhány szép évem :-) A csupasz CB 1300 külsõ és belsõ tulajdonságai hordozzák azokat a jegyeket amitõl megdobban a szívem, mondhatnám azt is ha becsukom a szemem és motorra gondolok, akkor valami olyasmi jelenik meg. A böszmesége miatt sajnos vannak korlátai, egy útkeresõs Kovács Petis túrán Erdélyben szinte biztos hogy nem boldogulnék vele úgy mint az Inával. Hasonló rajzolatú de kisebb gép meg már sajnos egyre kevesebb van, fõleg ha feltétel lenne a négy krómos leömlõ, a klasszikus töklámpa és sorolhatnám a régebbi nekem tetszõ nakedek stílusjegyeit. Az ezres BigOne-ból szinte alig találni már épkézláb darabot, a Sevenfifty szintén ebbe a kategóriába tartozik, de tetszik a lentebb említett 900-as Hornet is, azok még viszonylag újabb és talán kevesebb fájdalmat megélt gépek. A klasszikus naked az egyik kategória, újabban viszont vonzanak a terepesebb gépek is, sõt az újabbak közül kifejezetten tetszik az NC750S vagy egy fokkal jobban az NC750X, (nem összekeverni a CTX-el, annak még a látványától is kiütéses leszek).
Az NC750X nem is túl nagy, nagyon keveset fogyaszt, azokat a terepviszonyokat pedig amit az Inával is leküzdöttünk bõven túl is teljesíti. A mindössze alig 55lóerõ oda van hangolva ahol leginkább kell a kraft, igaz nem sornégy és nem is töklámpás, de olyan egészen jó állású, már már endurós kalandmotor. Szóval ha nyitnék az újabb gépek felé akkor még az is lehet hogy valami ilyesmi lenne a következõ, az idõ nekem dolgozik, hagyom õket egy kicsit öregedni :-)

    

inazuma400 13114 2016. november 30. 07:22   Válasz erre: 13109
Elvan a gyerek ha játszik! :D nagyon szép állapotban van az etz!!! Grat! :) az enyém már külsõleg is vihar vert, de még mindig jobban néz ki mint amilyen állapotban van! :D értem! Hát én még ma is szorgalmasan fizetem azt a kemény 1500ft súly adót meg van vagy 3ezer a biztosítás is :D nem akarják amúgy el venni tõled a motort mert nem fizetted? Mennyi ideig nem fizetted?! Ezt csak azért kérdezem mert ez jó alternatíva lehet nekem is arra h megtartsam az autóm de ne kelljen semmit fizetni rá, ugyanis drága uniónak köszönhetõen hogyhogy nem, de legális módon nem tartható meg a saját jármûved ha végleg ki akarod vonatni... A bácsi az nálam csak szava járás! De Okéj, meg értettem! :D
    

inazuma400 13113 2016. november 30. 07:15   Válasz erre: 13108
Aha, értelek! A Honda az HONDA! :D de kurvajo cucc az Ina is! Meg legalább kicsit fel éledt a fórum is! Miért még lesz következõ?! Egyébként érdekelne h ki mire cserélné és milyen szempontok alapján?! Mmint itt gondolok ilyenre is h azért cserélném mert öreg, meg sok km, és h vmi hasonló korúra cserélnétek e v mindenképp fiatalabbra stb... Legalább megy a téma! :D egy nem ide vágó dolog, azt tudjátok h xjr 1300zat nyugdíjazták?! Én mondjuk sajnálom, nekem a.régebbi típusok bejöttek.... És a végére megint egykis ina dicsõítés, mer nehogy má' ne :D nincs nagy tapasztalatom mert nem sok motorral mentem és nem sok kmet, de nekem nagyon bejon formára meg úgy mindenre, én igazából rosszat nem tudok róla mondani, max azt h az enyém gyenge mivel 400zas, de az összes eddig motor közül amivel mentem ez a legjobb szerintem!! :D és nem utolsó sorban a szerelõm is megdícsérte, h milyen jó motor, nincs szét hajtva, stb, Mmint konkrétan az enyém, pedig hát ugye 400zas, azt meg kergetni kell.... :D
    

cblaci 13112 2016. november 29. 23:29   Válasz erre: 13110
Egy vásárlás súlypontja pont a kereten és az akaraton nyugszik, ha ezek megvannak akkor nincs gond. A hozzászólás második felét is értem, de vajon ugyanaz a felfogatás? Az ötlet jó :-)
    

Billigpeter 13111 2016. november 29. 22:58   Válasz erre: 13109
Ma is mûködik, ha oldalba rúgod, sajnos túlnõtt rajta a bürokrácia, mivel nem volt rá fizetve a súlyadó, meg a kötelezõ, ezért véglegesen kivonták a forgalomból, de néha titokban megyek vele néhány 10 kilométert az ina rendszámával, és mindig élvezem :-) Ja és ne bácsizz, mert lekurvázlak :-D
    

Billigpeter 13110 2016. november 29. 22:37   Válasz erre: 13104
a használtautón van két fehér z.egerszegen, azt akarnám megnézni. tetszik fehérben. persze, ha fos, választok másikat, mert csak a csajok vesznek autót szín alapján. egyelõre semmi konkrét, csak a keret, meg az akarat :-)
meg van egy 1200-es bandita kosárba törötten, akciós áron. lehet,kellene egy 750-es inazuma, ami 1200-as? :-)
    

Billigpeter 13109 2016. november 29. 22:24   Válasz erre: 13107
Amikor a nagyfiúk együtt játszanak :-)
    

cblaci 13108 2016. november 29. 21:25   Válasz erre: 13106
Ha igazából belemerülnék akkora támadási felületet képezne a mondókám, hogy az esetlegesen erre tévedõ más típusok szerelmesei rögvest felnégyelnének virtuálisan. Fõleg ha olyanokat állítanék hogy a "hangvillások" se tudnak szebb motorhangot... vagy hogy már 1989-ben olyan kidolgozású motorok születtek amit a S betûsök az ezredfordulón se tudtak überelni...
Szóval ilyeneket inkább nem állítok :-) Egy nagyon egyszerû példával írnám le inkább. Tételezzük fel hogy Te nagyon szereted a mákos tésztát, de éppen ehetnél túrós csuszát is, meg tudnának gyõzni? hogy egyed inkább a túróst, miközben az ízlelõbimbóid a mákosra gerjednek?
Legtöbbünket -a keleti motorok után- az elsõ komolyabb márka kíséri végig, nekem ez a Honda, egymás után kettõ is, és bár szeretem az Inazumát de nagyon hiányzik a villanymotor hang, vagy ha úgy tetszik a "hondavinnyogás", sõt olyan apróságon is fennakadok mint pl. az oldalsztender kapcsolója, ami a 10évvel öregebb Hondán szépen el volt dugva szem elõl, és a kosz elõl is, míg az Inán úgy néz ki mint egy szállítószalag végálláskapcsolója.
Jogosan kérdezhetnétek ezek után, akkor meg mi a fa..ért vettél Suzukit köcsög gyerek?
Mert pont annyival tetszett jobban az Ina mint a többi ami nem Honda, de ezzel ki is merült az egyetlen alternatíva, mert a következõ már Honda lesz megint. :-)
    

inazuma400 13107 2016. november 29. 20:35   Válasz erre: 13101
Még mindig megvan az etzd Peti bácsi?! Az enyém igen! Mondjuk használhatatlan teljesen, de itt porosodik, õ volt az elsõ! :D de az autómmal is így vagyok, idén 2x vettem másikat majdnem, de nem bírok megválni tõle sem... Jövõre tervezem a cserét, mondjuk jobb szeretném inkább mellé, de nincs rá sok esély... Valszeg mennie fog kelleni... :( etkóról képet kérek! :D
    

inazuma400 13106 2016. november 29. 20:31   Válasz erre: 13100
Azért ha tudod, meg publikus, szavakba önthetnéd Laci bácsi! Mmint h mitõl más a Honda mint a többi! Csak azért érdekel mert világ életemben Hondat akartam csak hát nem úgy sikerült! Mondjuk egy percig sem bánom, csak azt h 400zas és nem nagyobb az inám! Nekem amúgy fõleg a.600zas hornet volt a.nagy kedvenc! Az elsõ nagy szerelem meg az Rc36II, de mintha már mondtam volna..... :D
    

cblaci 13105 2016. november 29. 19:31   Válasz erre: 13103
Szép emlékek!
    

cblaci 13104 2016. november 29. 19:30   Válasz erre: 13101
Értem én, sõt tavaly volt alkalmam megérezni az emlékek és a kötõdés súlyát, amikor a fiammal történt az autóbaleset és kellett a pénz. olyan kézenfekvõ volt, gyorsan eladom és ha rendezõdik a dolog majd lesz másik motor, aztán amikor végre komoly érdeklõdõ hívott már nem is tûnt olyan könnyûnek a dolog, aznap este le is vettem a hirdetést.
Ha van hirdetési link arról a Hornetról küldd már el privátban, ígérem nem veszem meg elõled :-) csak azért érdekel mert egy idõben rengeteget megnéztem.
    

Billigpeter 13103 2016. november 29. 19:24   Válasz erre: 13102
Meg ilyenek:
inazumák, hosszú tömött sorokban:-)
    

Billigpeter 13102 2016. november 29. 19:20   Válasz erre: 13096
Hát igen, az elsõ. Asszem én provokáltam ki, jól ,sikerült, mer a következõn is ott voltunk ;-)
    

Billigpeter 13101 2016. november 29. 19:12   Válasz erre: 13100
Persze, tudom. Persze, ki lehet várni a megfelelõ vásárlót. Most megvan a fedezet a másikra, szerintem meg is lesz a motor. Azt ina meg azért marad, amiért az etz250 is. Tudod, az emlékek :-) Persze van ára, de nem mindenáron ;-)
    

cblaci 13100 2016. november 29. 18:57   Válasz erre: 13098
Nagyon jó motor a Hornet 900! Még régebben a Sevenfifty fórumon beszélgettünk a "ki mit venne ha lecserélné a motort" típusú álmokról, talán még emlékszel erre az idõszakra is. Részemrõl örök szerelmem marad a CB 1300, de ahogy telik az idõ egyre valószínûbb hogy ez a szerelem plátói marad. Nem feltétlen a pénzrõl van szó (persze amennyit mostanában motoroztam -a kezdetekhez képest- azért felesleges volna komolyabb motorra gyûjtögetni), van más dolog is, kipróbáltam és be kell látnom, hogy amire a relatív "kis" Inazumát használom, arra a nagy CB-t nem tudnám. Nagy nekem, nem az aszfalton, hanem ott ahol még az Inával vígan forgolódok, mondjuk Erdély murvás útjain... így jött képbe nekem is a Hornet 900, az jóval filigránabb és nem utolsó sorban mégiscsak egy HONDA, amihez volt már két elõdnél is szerencsém és tudom miért másabbak azok mint a többiek. Jövõre a 8. inazumás év következik, elhiheted hogy nekem is a szívemhez nõtt, na meg eddig szerencséje is volt, mert mindig voltak fontosabb dolgok annál hogy lecseréljem. Neked viszont sok szerencsét hozzá, az úgy fõleg jól hangzik hogy a Fõnix is marad.
    

Billigpeter 13099 2016. november 29. 17:47   Válasz erre: 13097
Kicsit lassú a reakcióidõ mostanság... Az enyém is.
    

Billigpeter 13098 2016. november 29. 17:46   Válasz erre: 13096
Én vótam az a bátor, mert kicsit õszintére ittam magam, oszt nem ide illett a beszólás.
a pokolgép szerencsére maradt, nagyon szeretem, mint a többi régi rockbandát, valamint névrokonomat, Bill kapitányt.
Én is sajnálom, hogy ennyire leült az egész fórum, emlékszem régebben sokszor kérdezték tõlem, hogy milyen oldalt olvasgatok, hogy folyton ráz a röhögés. Jó volt benézni a fórumra, mindig történt valami érdekes, amit a tagság vérmérsékletének megfelelõen lereagált.
Van azért jobb hírem is: lehet, lesz egy nagytesója az ételhordónak, ha minden sikerül, betolok mellé egy 900-as Hornetet, de nem szeretném elkiabálni.
Az inazuma meg marad, mert amennyit adnának érte, annyiért nem adom oda, meg egyébként is úgy a szívemhez nõtt :-)
természetesen nyugtával a napot :-) (pedig nem vagyok apekes :-))
    

cblaci 13097 2016. november 29. 00:25   Válasz erre: 13096
Na jó kis beszélgetés kerekedett ebbõl is :)
de legalább megpróbáltam...

    

cblaci 13096 2016. november 28. 17:36   Válasz erre: 13095
Ki volt az a bátor aki meg merte moderálni a testvéremet? így sincs sok hozzászólás oszt még azt a keveset is kiválogatják?! Hát milyen kultúra az ilyen? Utoljára az I. Inazuma konferencián jöttem ennyire idegbe, még szerencse hogy Zoli bácsi lefogott, bár elõször õ is feltûrte a pólót, aztán valahogy úrrá lettünk az agresszión...
:D

ui: A Pokolgépet én se tudom megunni, na meg Bill kapitányt se, és sorolhatnám...
"A zene minden szomorúságunknak, minden örömünknek hangot ad. Senki számára nem kell lefordítani." /H.E./

    

cblaci 13093 2016. november 27. 21:10   Válasz erre: 13092
Azért a másik verziót se zárd ki teljesen, még ha most annyira kézenfekvõnek is tûnik az alaptézis.
Amúgy télre hajlott az idõ, ezért van csend, bele kõ nyugodni, pálforduló is odébb lesz, de még onnét is messze van a tavasz... szóval van ok az aggodalomra, mert soká jön még el a motorozás ideje. Igyál valamit Testvérem, attól majd megnyugszol, sõt igyál helyettem is mert nekem most még azt se lehet szerda reggelig...
Csõ!
    

Billigpeter 13092 2016. november 27. 20:07  
Szerintem is. gondolkoztam az ellenkezõjén, de az teljesen badarság. Szerintem.

    

inazuma400 13091 2016. november 20. 16:16  
Nah fiúk lányok, ígértem itt egykét emberkének h utána nézek a dolgoknak, de nem találtam se feljegyzést se számlát, viszont ha vissza olvastok lehet megtalaljátok a hozzá szokások között h mit honnan rendeltem!
    

hacse 13090 2016. november 20. 10:32   Válasz erre: 13074
Olvasgattam ezekrõl egyszer , de élõben még nem volt hozzájuk szerencsém. Nagy élmény lehet, annak ellenére , hogy ez sem a kényelmes utazgatásról szól.
    

inazuma400 13089 2016. november 17. 23:15   Válasz erre: 13088
Ú :( bár mindenhol vannak jól fizetõ helyek, meg az sem mind1 milyen beosztásban van az ember....
    

Billigpeter 13088 2016. november 17. 16:42   Válasz erre: 13087
Itt Borsodban? Ne röhögtess...
    

inazuma400 13087 2016. november 16. 23:01   Válasz erre: 13085
Jaaa, aszittem h ott az is jó! :D Laci, hát Ezaz! :D
    

cblaci 13086 2016. november 16. 21:45   Válasz erre: 13085
Mindig csak a píz... pedig az a legkevesebb :-)

    

Billigpeter 13085 2016. november 16. 19:01   Válasz erre: 13083
Én is csak a fizetésnapra gondoltam, csak pontatlanul fogalmaztam.
    

Billigpeter 13084 2016. november 16. 18:57   Válasz erre: 13082
Oké, de kimegyünk vele a dágványba, nem csak az udvaron gyövünk- megyünk a betonyon :-)
    

inazuma400 13083 2016. november 15. 23:21   Válasz erre: 13079
Akkor nálunk csak egy! :D a meló vége! XD
    

cblaci 13082 2016. november 15. 19:54   Válasz erre: 13079
Egy nyílt nap során elintézem hogy kipróbálhasd, utasként :-)
    

cblaci 13081 2016. november 15. 19:54   Válasz erre: 13077
Régebben én is sokat olvastam az olajokról és a bûvös W jelzéssel elválasztott számok jelentésérõl. A gyári ajánlás általában az arany középutat célozza meg, ettõl persze el lehet térni, ha pl. sokat pályázol a géppel, vagy ha olyan a klíma hogy inkább a "folyósság" elõnyösebb. A mi gépkönyvi elõírásunk 10W-40, mint ahogy általában az itthoni klíma viszonyok mellett a legtöbb típusnál is ez a viszkozitási érték az optimális. Motorozásnál kevésbé beszélhetünk téli üzemeltetésrõl, de ha mégis olyan tökösek lennénk akkor mûszakilag jobb megoldás lenne a 5 vagy 0W-s megoldás, mint ahogy a meleg oldali értéknél is van különbség ami pl. fogyasztásban is jelentkezhet egy 40-es végû olaj javára az 50-es olajjal szemben. Ezek mellett vannak olyan tulajdonságok mint pl. a hõelvezetés, ott is inkább egy 40-es végû a nyerõbb normál felhasználási körülmények között, mint ahogy jobb egy 50-es ha pl. pályanapokon elõszeretettel forgatod a gépet a piros tartományba. Szerintem nem döntöttél rosszul amikor a 10W-40et választottad, ebben azóta hiszek leginkább amióta olajhõmérõm van, idén (fõleg a sok esõs nap miatt) jellemzõbb volt az a túlhûtöttség mint a 110-120°C-os olajhõmérséklet, amit egyébként ezek a mai olajok még bõven elbírnak. Utóbbi idõben inkább az eredetiség az ami foglalkoztatott, fõleg a sok pancsolt olajról szóló rémhír miatt olyat kerestem ami biztosabb forrásból származik és ráadásul kedvezményem is van rá, így jutottam el a Repolhoz és egy jó ideje már megelégedve használom.
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22119
5 623 Eddigi túrák
14 222 466 km
34072 Eddigi túra-résztvevők