28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Suzuki Inazuma 400 750 1200
Következő oldal

cblaci 13080 2016. november 15. 19:43   Válasz erre: 13076
Csak vicceltem, egyrészt precízen váltok és soha nem pörgetem 4500 fölé... és csak ritkán füllentek :-)
    

Billigpeter 13079 2016. november 15. 18:52   Válasz erre: 13074
Fasza a gép, nálunk csak két jó dolog van a cégnél, a munkaidõ vége, meg a fizetés :-)
    

sirgit 13078 2016. november 15. 17:44  
Cblaci és többiek-Köszi :D

Holnap megtekintem a dobozban hagyott összbeszerzést levegõ szûrõ tekintetében, mert beletettétek a bogarat a fülembe.
A dobozán mintha Inazuma 1200 lett volna- igaz a rendeléskor felhívtam az üzletet motoralkatrész webáruház-

Amúgy szeretném a plexit is víztisztára cserélni, így ha valakinek a jelenleg sem használt füst színûm bejön, szívesen elboltolom-
A felirat beszerzés neccesnek tûnik, de ráérek tavaszig- még a végén legyártatom -
Köszönöm a felajánlásokat Wartburg-Mz- és 750 felirat ügyében, ezek közül a 750 fent van nekem is a mocin, a többi csak gyerekkori emlék.

Megvan egyébként a Suzuki felirat csak a tank egy festésen esett át a böszmeségem miatt, így még nem raktam vissza, de úgy néz ki az kerül vissza-

Egyik képen van- a másikon nincs még fent

    

sirgit 13077 2016. november 15. 17:31   Válasz erre: 13057
Köszi- 1 napig olvasgattam a 40-vagy 50 es olajról- tiszta idegõrlés-
Rendeltem ismét Repsol 10W-40-t öreg motoros barátom tanácsára.

Felirat:- hát az nem lesz könnyû ha nem matricából szeretném, viszont eldöntöttem hogy marad a háznál mert semmi gondja, így most a fékkaroktól, tükörig mindent újat kap, gyertya,olaj és többirõl nem is beszélve.
Még az ülést is újra varratom, -:)
Már nem tudom mihez kaptam a levegõ szûrõt, valahol a garázsba bedobtam dühömben-
    

inazuma400 13076 2016. november 15. 12:48   Válasz erre: 13072
A hetediket énis szoktak! Ez az mz-s korszakból maradt meg, ott a 6dikat kerestem! :D(v az is 6sebesseges volt?! Már nem emlékszem! :D) de olyan is élõ fordult inanál is meg mznél is h a nagy vadulások közepette az utolsó két fokozat között megtaláltam az ürest! :D sõt idõnként az is igaz h "nem mindig váltok durván 1bõl 2be, de ha igen akkor üres!" :D
    

inazuma400 13075 2016. november 15. 12:35   Válasz erre: 13052
Üdv! Feliratot énis kerestem, de ebayn is csak matricát találtam, gondolom te is a mûanyagot keresed nem a matricát, van egy oldal ahol mindent lehet hozzá kapni, gondolom azt is, telefonos egyeztetés után mondják neked katalógusból, gyári cuccok, az áruk is az! Majd Há lesz idõm utána nézek melyik is volt az, de mostanában sajnos nagyon kevés van! :(
    

cblaci 13074 2016. november 14. 23:03   Válasz erre: 13073
Az átlátszó kabintetõ nem széria tartozék, csak egy szükség szülte utólagos extra :-) Az ismerkedésre nem sok idõ jutott, egyik nap elhoztam teherautóval, a másik nap meg már be kellett mutatnom a "Mi a pálya" pályaválasztási program keretei között általános és középsulis tanulóknak a Debreceni Egyetemen. Esõs nap volt, így kénytelenek voltunk a bukókeretre fóliát szermányolni, egésznapos volt a rendezvény ahol nagy érdeklõdés fogadta a kis hernyótalpast.
Az éles próba volt inkább érdekes nekem, van egy transzformátor állomásunk ahova nem tudtunk terepjáróval bejutni, így kapóra jött a gépezet. Ott aztán volt szántás, járhatatlan földút, épülõ autópálya szakasz... stb. A gép jelesre vizsgázott, egyszerûen nincs elõtte akadály, az egy másik dolog hogy a pilótát sem kíméli annyira felcsapja a sarat. Nagyjából 10-11km/h-ás tempót tudtam tartani, tudott volna kétszer annyit is de akkor úgy szálltam volna le róla mint a mocsári disznó.
750ccm-es kéthengeres elektromos befecskendezésû benzinmotor hajtja, az alváza csónaktest szerû, ha nincs rajta a hernyótalp képes a vízen is úszni a speciális lamellás kerekeivel. Vagyis kétéltû a gép egy úszókapcsolóval ellátva, ami egy szivattyút kapcsol ha netalán bejutna a víz az utastérbe.
A súlya közel egy tonna, az orrán egy 2tonnás csörlõ van, ami önmentésre tökéletesen elég, de szerintem rásegítéssel a céges Ranger terepjárókat (~2500kg) is ki tudja menteni, bár azt még nem próbáltuk. A kezelése egyszerû, balra lent van egy "elõre-0-hátra" irányváltó kar, a motorokéhoz hasonló kormány baloldalán helyezték el a féket (szokatlan volt mert a motoron az a kuplung helye), jobb oldalon van a gázkar, az index, lámpa, kürt a megszokott helyen. Van még egy kétfokozatú sebességváltó, olyan mint a fûnyírókon a "teknõs" és a "nyuszi" fokozat, vagyis egy lomha és egy gyorsabb. Lábpedálok nincsenek, szóval olyan mint egy motor, csak teljesen más :-) sõt igazából a Quad-hoz se lehet hasonlítani mert elég durva gép, a kormány elfordításával a két oldal hajtásának sebessége változik egymáshoz képest, de nincs nagy átmenet, hirtelen fordul, fõleg ha nagyot fog a gumitalp, oldalanként minden kerék össze van zárva, vagyis hajt. Kanadában gyártják, 10M forintba került úgyhogy otthonra egyelõre nem tervezek venni, annak viszont örülök hogy a cég megvette, vannak olyan helyzetek amikor nagyon sokat segíthet.
    

hacse 13073 2016. november 14. 21:13   Válasz erre: 13071
Érdekes kis terepgép, gondolom a "gyári" kabintetõ összecsukva kis helyen is elfér. :o)) Egyébként mesélj!
    

cblaci 13072 2016. november 14. 20:06   Válasz erre: 13070
A hatodik is csak 8ezres fordulatszám körül veszélyesedik, fõleg ha trafi is van, sõt az is elõfordul amikor a hetediket is keresem. :-)
    

cblaci 13071 2016. november 14. 20:03   Válasz erre: 13069
Azért a munkahelyen is történnek jó dolgok, meséljek?
    

Billigpeter 13070 2016. november 14. 18:48   Válasz erre: 13067
Szerintem is, hatodikba nem is szoktam váltani, mer az már veszélyes :-)
    

hacse 13069 2016. november 14. 18:31   Válasz erre: 13062
Meg a stresssssz. .. nem csak a munkahelyi..
    

hacse 13068 2016. november 14. 18:30   Válasz erre: 13063
Az utolsó cserénél én is azt rendeltem , nem volt gond vele.
    

hacse 13067 2016. november 14. 18:26   Válasz erre: 13064
Az 5000 az sok... még olajjal is. :-)
    

hacse 13066 2016. november 14. 18:24   Válasz erre: 13061
Van benne igazság. :o)
    


Kovacspeter 13064 2016. november 14. 00:05   Válasz erre: 13060
"Olajat én is használok. Jobb ha van benne.. "
De ha nincs, akkor ugye semmiképp se legyen 5000 rpm fölé pörgetve a gépezet. :-D
    

Kovacspeter 13063 2016. november 14. 00:02   Válasz erre: 13059
Na ezek szerint idõközben változtatott a Hiflo, amikor elkezdtem az Inazumázást akkor még egyfélét lehetett rendelni.
    

Kovacspeter 13062 2016. november 13. 23:55   Válasz erre: 13058
Laci, mit nyomsz? A pálinka-pezsgõ összeállítás szokott hasonló dolgokat eredményezni:-)))
    

cblaci 13061 2016. november 13. 22:48   Válasz erre: 13060
Józsi bácsi és a borsznobok esete jutott az eszembe: "Nincsen ennek semmi baja!"

Úgy van az a motorbiciklinél is, ha van benne olaj, nincsen annak semmi baja, a többi csak marketing ;-)
    

hacse 13060 2016. november 13. 19:12  
Olajat én is használok. Jobb ha van benne.. MZ meg Verhovina felirataim vannak, az MZ-t ajánlanám , azok megbízhatóbbak vótak .. feliratban is. :o)
    

Billigpeter 13059 2016. november 13. 18:12   Válasz erre: 13056
Szia!
Én már régóta Repsol moto racing 10w-50 et használok, mivel a hûtõtakaró ugyan szép, de nagy melegben nem túl hasznos :-)
Nem hiszem, hogy túl sokan fognak nálad dörömbölni az inazuma felirat miatt, én esetleg tudok adni neked két 750-es Suzuki tankfeliratot, amit Fenyõtõl kaptam, de szerintem nem rakom fel, mert nagyon kiáll. Bár szerintem el kellene gondolkoznod a Warti feliraton, attól igazán egyedi lenne :-)
Én egy ismerõs autósboltba szoktam szûrõket vásárolni, eddig még mindig azt kaptam, amit szerettem volna. Egyébként a hiflo nem ugyanazt a szûrõt adja a 750- eshez, mint az 1200- eshez, mert a 750- esé HFA 3604; az 1200-asé HFA 3503. Ennek ellenére a szûkítõ kedvezõen befolyásolja a történetet, hamarabb vissza lehet tolni a szivatót, hideg idõben nem torpan gázadásra, meg ilyenek.
    

cblaci 13058 2016. november 13. 11:50  
Háromszor is elkezdtem olvasni az utolsó hozzászólás elejét, hogyaszongya: "Hajolj bátran az 5O-es végû felé".
A szemöldököm megzsibbadt úgy felvontam, na gondoltam magamban, egy kicsit elmaradok oszt egybõl pisztollyal fenyegetõznek... de aztán megnyugodtam, csak én nézek túl sok akció filmet, vagyis nem egy 50-es kaliberû pisztoly csövérõl van szó, hanem valami olajos viszkozitásról, amit csak a városi ember tud értelmezni nem én.
Ülésrõl volt szó, de az meg is oldódott, olaj szintén, szûrõ is. Inazuma feliratot viszont még én se tudok beszerezni, hiába vannak komoly kapcsolataim, még Zsiga komám a helyi vasbótos is a fejét rázta, pedig õ aztán nagy mágus, a lapos elemtõl a petróleum lámpabélig mindent beszerez nekem... esetleg egy Wartburg 353-as felirata lenne, de sajnos abból is csak egy van és használt.
Ja és hogy akadozik-e?! Nálunk aztán nem, sõt! szélvészként eszetlenül futkároznak a bitek, szinte nem is látszik a portól a virtuális tér.
Aviszonlátás!
    

Kovacspeter 13057 2016. november 13. 00:03   Válasz erre: 13056
Hajolj bátran az 5O-es végû felé, magasabb motorhõnél nagyon nem mindegy mi van benne. A gyári Suzuki kézikönyvben is írják az 5O-est, mint lehetõséget.

Az általad belinkelt képre reagáltam, azon egy 4OO-as Inazuma van, és az Inazuma feliratot csak azokra tették. Mivel belpiacos volt, ezt nem lesz egyszerû beszerezni.
Nem lehet hogy Bandi szûrõt kaptál? Szeretik keverni, az egy nagy szögletes szûrõ.
    

sirgit 13056 2016. november 12. 23:19  
Kovacspeter-köszi a választ.

Én Repsol 10w-40 szintetikus használok, de netes olvasgatást követõen a 10w-50 felé hajlok.Minõségi megbízható beszerzéssel nincs gond, após autószerelõ valami 55%os engedménnyel az Unix és Bárdi mûveknél :)
Háááát, a feliratokkal kapcsolatban nálam semmi kép nem jelenik meg, az oldal amúgy kérdésedre, nálam mûkszik.
Közben az ülés varratás megoldódni látszik, szerencsére tõlem/hozzám közel, Vas megyében.

Az INAZUMA felirattal kapcsolatban viszont bárki bármikor zaklathat
Rendelni egyébként most rendeltem egy kosár cuccot hogy megújtísam a kicsikét, a motoralkatrész webáruházból, és utána rögtön hívtam is õket-azt mondták mindenbõl azt rendeltem ami jó a típushoz,-hát remélem.
A levegõ szûrõ az egy érdekes dolog- UNIX-os rendelésbe total olyat küldtek ami fogalmam sincs mire jó, de nekem nem az biztos.- :( reméljük most jobb lesz a helyzet-
    

Kovacspeter 13055 2016. november 11. 20:49  
Nálatok is ennyire akadozva mûkszik az oldal?
    

Kovacspeter 13054 2016. november 11. 20:45   Válasz erre: 13052
Hy!
Ülés: amiket itt leggyakrabban láthattál azok Andor keze munkája: +363O68O3274 (H-B megye, postázás van)

Félszinti is elég, de csak minõségi olajat használj, ezen semmiképp nem szabad spórolni, fullszintbõl is van gatya minõség...fontos hogy ellenõrzött helyrõl szerezd be, az olcsó internetes helyek veszélyesek.
"érdekes módon mindig csak a második rendelésre kapom azt a szûrõt ami belefér :)-érdekes- "
Az évjárat és motorszám alapján való rendelés csodákat tesz:-)
Ha jól emlékszem elõfordult hogy a Hiflo nem volt problémamentes, ugyanazt a szûrõt kínálja Gs 5OO, Inazuma 4OO, 75O, 12OO-hoz...azért ez érdekes, voltak is páran akiknek 75O-esen szûkítgetés után lett jó. Gyárival tutira nincs ilyen, én azt használok a szükségtelen szopást elkerülendõ:-), Lehet hogy egy Mahle-t vagy egy Meiwát meg lehetne próbálni.

Ezen a képen a 4OO-as belpiacos Inazuma felirata van, nem lesz egyszerû, bontó, vagy márkakereskedés, esetleg ebay-es, stb turkászás.
Üdv
    

Kovacspeter 13053 2016. november 11. 20:10   Válasz erre: 13046
Van itt minden. Vaskeresztek a motorburkolaton, amerikai csillag a vezérsíkon:-)
    

sirgit 13052 2016. november 10. 21:14  
Sziasztok srácok.

Jó sokat szólok hozzá :( de azért be benézek olvasgatni.

Szeretnélek Bennetek megkérni hogy ha valakinek lenne ismerõse aki az ülést újrahúzná, megköszönném.-
Nem szakadt, igazából semmi gondja, csak olyan szép üléseket látok itt néha képeken.

email címre kérnék írni, arról értesítést is kapok.

Ja, és hogy kicsit beindítsam a fórumot, Ti szintetikus vagy félszintetikus olajat használtok?-
Érdekelne a levegõ szûrû típusa is, mert ahol én szervizeltetem, érdekes módon mindig csak a második rendelésre kapom azt a szûrõt ami belefér :)-érdekes-

és persze köszönöm mindenkinek aki firkant valamit-
ui.: nincs valakinek Inazuma felirata tankra?-pénzért :D kép lent-
köszönöm szépen
    

fenyooldrider 13051 2016. november 6. 21:42   Válasz erre: 13050
:-)
    

Billigpeter 13050 2016. november 6. 18:03   Válasz erre: 13049
Fasza a nyakkendõd a 2. képen, Csak felcsúszott a csomó :-)
    

fenyooldrider 13049 2016. november 6. 17:59  
Itt lõttem a nyáron, sok motoros fórumon dicsérték, hát megnéztük, megkajáltunk, tényleg kellemes üdítõ nyugalmas hely a mai rohanó világban, mintha megállt volna az idõ:
http://www.henryxwesterncity.hu/

    

Billigpeter 13048 2016. november 6. 17:12   Válasz erre: 13047
e. gõzgép

:-)
    

cblaci 13047 2016. november 6. 14:24   Válasz erre: 13046
Oldalrepülõgépes motorkerékpár, vagy inkább oldalmotorkerékpáros repülõ?
és vajon mi hajtja?

a. benzin
b. kerozin
c. sugár
d. mittudomén

szerintem a d, de ez csak tipp
    

fenyooldrider 13046 2016. november 6. 04:55  
Ha nem is ina, de érdekesség a nyárból:
    

inazuma400 13045 2016. november 3. 18:26   Válasz erre: 13034
Asszem énis a motoralkatresz.euról rendeltem, de majd megpróbálom megkeresni a számlát!
    

cblaci 13044 2016. november 1. 17:14   Válasz erre: 13036
Nekem egy 160km-es kanyarral sikerült elbúcsúztatni a szezont, azt viszont úgy, hogy a környék legszebb helyeit érintettem. Volt olyan erdei út ahol szinte csak csordogáltam, élvezve a késõ õszi napsütést. Erdélyt viszont sajnálom, jó lett volna még egyszer idén kilátogatni.
    

cblaci 13043 2016. november 1. 17:10   Válasz erre: 13042
A hátsó gumi új volt (2-es kép, a futófelületen még látszik a fehér számsor és a csík), az elsõ kopottabb valóban, de inkább a széle, ebbõl én azt látom hogy nem volt kezdõ, lehet hatszor körbemotorozott volna bármelyikõnket (hozzáteszem, nekem ettõl volt már kopottabb is mire kicseréltem). A motor veszélyes üzem, bármi is történhetett, a tények ismerete nélkül nem szerencsés találgatásokba bocsátkozni, sajnos az már nem változtat semmin de a szeretteinek fájhat.
Nyugodjon békében!
    

fenyooldrider 13042 2016. november 1. 15:21   Válasz erre: 13034
Ahogy elnézem (fõleg a 8-as fotót kinagyítva) a csoda az lett volna, ha nem csúszik el ilyen gumikkal! Mind az elsõ, mind a hátsó totál eldobásra ítélt, ehhez még hozzájön a hegyi utakon a spéci mikroklíma, tudjátok, mikor verõfényes száraz úton motorozol, aztán beérsz egy naptól teljesen beárnyékolt szakaszra, ahol nem elég a sokkal hidegebb aszfalt, még hozzá szokott jönni az aszfaltra tapadt nedves falevél és a lombok között átvillogó napfény ami még a jó gumival és komoly tudással rendelkezõ motorost is megszenvedteti, nemhogy az olyan agyonkopott gumival rendelkezõ motoros társunkét, mint akinek sajnos nem volt most szerencséje!
Ez a legveszélyesebb idõszak a motorozásban, mikor ilyenkor kisüt kissé a nap és még azt hisszük, hogy nyárutó van, pedig nagyon nem.....

Legyen tanulság ez mindannyiunknak és legyen Neki könnyû a föld!
    

szegaimi 13041 2016. november 1. 08:22   Válasz erre: 13040
Esküszöm semmi közöm hozzá!
    

Billigpeter 13040 2016. október 31. 21:10   Válasz erre: 13039
Hát mostanában nem egy életbiztosítás felétek közlekedni :-( Nyugodjanak Békében!
    

szegaimi 13039 2016. október 31. 18:56  
A sors fintora????
http://www.pecsistop.hu/tartalom/cikk/484246_borzalmas_tragedia_ott_gazoltak_halalra_ahol_a_fia

és Õk heti rendszerességgel jártak ki a Karesz emlékhelyéhez, erre pont most....
    

szegaimi 13038 2016. október 30. 21:48   Válasz erre: 13037
Köszi Peti!
Hajnalban Mohács mellett találtak egy segéd-motorkerékpárost az út melletti árokban, rajta sem tudtak segíteni. :(

    

Kovacspeter 13037 2016. október 30. 21:12   Válasz erre: 13034
Hello Imi!

Én gyári Szutyukit szermányoltam legutóbb, de pl próbáld meg a motoralkatresz.eu -t.

Úgy tûnik az elsõ gumi nem volt valami acélos, de hát ki tudja mi történt, hideg is van már...Isten nyugtassa a szerencsétlenül járt motorostársunkat.
    

Kovacspeter 13036 2016. október 30. 21:03   Válasz erre: 13033
Majd megnéztem az enyémet is, hogy pár méterrel arrébb hátha 20 fokkal több van, de szintén fagypont alatt volt a hõmérséklet:-D
    

Kovacspeter 13035 2016. október 30. 21:00   Válasz erre: 13033
Ma reggel ez látvány fogadott Pádison a faházból kilépve: Ispán bácsi motorja
    

szegaimi 13034 2016. október 30. 08:20  
Jó napot! Jó napot!
Urak, üdv mindenkinek. Érdeklõdni szeretnék, hogy ki cserélt mostanában elsõ telószimeringet és hol szerezte be a gyûrûket?
A motorozással tessék óvatosnak lenni, éppen tegnap csúszott el valaki a Mecsek egyik teljesen ártalmatlan kanyarjában és sajnos nem volt szerencséje, jött szembõl egy autó. :(
53 éves volt, tehát nem az a tipikus száguldozós hülye gyerek.
(mondjuk a képek alapján a gumijai nem voltak éppen a toppon)
http://babara.hu/2016/10/29/motorbaleset-a-66-os-szerpentinen/
    

cblaci 13033 2016. október 29. 20:52   Válasz erre: 13031
Gondolatban veletek vagyok Peti!
    

cblaci 13032 2016. október 29. 20:52   Válasz erre: 13030
...és nem ég meg a színezõanyag sem, most van jó idõ ahhoz is.
    

Kovacspeter 13031 2016. október 29. 12:57   Válasz erre: 13030
Az igaz. Viszont Pádison állítólag havazásra is mutatkozik esély...
Itt várakozok már az általatok épített benzinkúton B.újfaluba:-)
    

Billigpeter 13030 2016. október 28. 17:58   Válasz erre: 13029
legalább nem lesz annyi bogár a plexin Meg a szúnyog se csíp annyira.:-)
    

Kovacspeter 13029 2016. október 27. 21:55   Válasz erre: 13028
Ok, köszönöm, reggel jelentkezem, sajnos kissé almásodik a hétvége, de egy vagy két nap összejöhet.
Egy biztos, nem lesz az a szar meleg:-)
    

lecso 13028 2016. október 26. 22:48   Válasz erre: 13026
Gyere.
Éppenséggel van még egy szabad ágy az egyik faházban.
    

Kovacspeter 13027 2016. október 25. 20:27   Válasz erre: 13024
Ja, meg a Csodavár, behugyi.
    

Kovacspeter 13026 2016. október 25. 20:25   Válasz erre: 13023
Ne már! Én is akarok, beférek még? :-)
    

Kovacspeter 13025 2016. október 25. 20:21   Válasz erre: 13022
Pedig a konzerválásról beszélni kell, nem úgy van az hogy csak egy legyintéssel elintézzük a témát kérem szépen;-D
    

lajostrom 13024 2016. október 24. 21:50   Válasz erre: 13023
Jó lesz! A Szamosbazárt idén néztem : befosi!
    

lecso 13023 2016. október 24. 19:50  
Én szombaton megyek három napra a Pádisra :-)

    

Billigpeter 13022 2016. október 23. 22:42  
Gondoltam, ma írok egy ilyen szezonzárós, konzerválós hozzászólást, de nem megy, lesz még itt jó idõ. Odanyúltam ma a Fõnixem indítógombjára, de szerintem várta, mert komolyan hamarabb beindult, mint ahogy a gombot benyomtam, menni akart. Én is, ha már beindult, ne legyen hiába.... mentünk 150-et- hamar hazajöttem, mert a hosszúhétvégén színezzük a házat, és még van elõkészület. A fiataloknak üzenem, hogy a konzerválásról minden rajta van a fórumon, lapozzátok nagy jókedvvel,szerintem az elmúlt 13 E hozzászólásban ott lesz a válasz mindenre.
    

lecso 13021 2016. október 23. 13:48   Válasz erre: 12996
Köszönöm!
    

Kovacspeter 13020 2016. október 22. 21:28   Válasz erre: 13019
Tartós, de azért mit kaphat az a blokk belülrõl... ez azért mégiscsak egy motor szétbarmolása a szokásos népvakítás keretein belül.
Igaz tartja magát az a vélemény hogy a levegõs blokk nem jó "mer'akétközépsõhengermegsül";-)
    

hacse 13019 2016. október 16. 14:43   Válasz erre: 13018
A motorkerékpározás csúcsa... A Moto GP, a hosszú , tartalmas túrák, a Gymkhana , motocross VB , trialozás , stuntriding , Dragsterek , motorépítés, satöbbi. Ezek mind eltörpülnek a "kipufogó melegítés" - értelmetlen hajtókar nyújtogatás mellett. Ehhez igazán jártas tehetséges, kísérletezõ kedvû, motorkedvelõ emberek kellenek. Tisztelet nekik.. :o))
Mondjuk ez is egyfajta megerõsítése annak , hogy tényleg tartós az olajkályha..
    

fenyooldrider 13018 2016. október 15. 07:51  
Az õs Gixxer blokk még mindig agyoncsaphatatlan:https://www.youtube.com/watch?v=seMyuR4ERew
    

Kovacspeter 13017 2016. október 11. 23:19   Válasz erre: 13015
Csak azért jutott eszembe, mert az egyik kolléga szerzett be bõ éve jó áron egy Gopro3-ast használtan, és elég jó felvételeket tudott vele készíteni. Nagy térben milyen lenne a minõsége, arról nincs tapasztalat. Azt nem gondoltam volna hogy a járulékos dolgokra ennyit el lehet locsolni.
Hogyne emlékeznék a videóra meg a galériára!
Amúgy a Vörös-szakadék és a Sárkánykert eléggé kiesik a fõbb turista-célpontok közül.
    

fenyooldrider 13016 2016. október 11. 15:17   Válasz erre: 13013
Az Én kamerám a GoPro3 hero megfelelõje, a teszteken is pont ugyanazt tudja egy eltéréssel: az árnyék/fény átmenetet a GoPro finomabban csinálja, de ez pont nem számít repülés közben! Az enyém SJCAM SJ4000, de az újabb verziója már wifis, ami pont jó lenne a drónra, élõben láthatná a telón, hogy mit lát a kamera!
Tud androiddal és ios-al is kommunikálni és árban is baráti!
Asszem ez az: http://sportkamera.arukereso.hu/sjcam/sj4000-wifi-p261240861/#termek-leiras
Persze utána kéne járni, hogy a wifi mekkora teljesítményû rajta,ill a teló milyen messzirõl látja?
    

cblaci 13015 2016. október 8. 18:34   Válasz erre: 13013
Azt hittem én is, hogy majd ügyes leszek, belefaragtam mégegy akksit a géptestbe, úgy már felbírta a mini dv kamerát ami minõségre messze áll a GoPro-hoz de a sajátjától jobb, a gép egy kicsit félre állt tõle de az irányítón van balance, hurrá! jó lesz az! viszont a repülési idõ csökkent és csak visszajátszva láttam amit felvett, sokszor csak azt nem ami a lényeg lett volna...
Aztán volt a kezembe egy wifis-videó szemüveges cucc, aminek csak a drónon kívüli része majdnem 200ezer volt + a copter ára, összesen fél misi, de az is úgy hogy darabokban lett rendelve és legóként összerakva, készen megvéve közel lett volna a millához. Az viszont egy élmény volt, felvettem a szemüveget és azt láttam csak amit a drón, azzal akár egy kastélyrom ablakán is bemehetnék, képes stabilan megállni és fotókat videókat készít valós idõben, tõled akár 800-1000méterre is... na akkor ismertem fel hogy mi a jó és mi az ami ha a fejem tetejére állok se lesz olyan... azóta csak játszok az itthonival, 3 akksim van hozzá, akksinként 6-7 percet tud repülni. Az csak arra jó ha egyszer lesz egy komolyabb gépem nem fogom egybõl a földhöz verni mert nem a nulláról kezdek.
Mindkét helyre emlékszem, sõt az egyikrõl videó, a másikról galéria készült.

Videó: Vörös-szakadék 30másodperctõl:https://www.sportmotor.hu/video/WiqT3fI0BI1

Fotógaléria: Sárkányok Kertje:
https://www.sportmotor.hu/album/RaWWiVeAbns
    

Kovacspeter 13014 2016. október 8. 16:48   Válasz erre: 13011
Vagy a Sárkányok Kertje Almásgalgó mellett:
https://www.youtube.com/watch?v=Svofu00kSMg
Na jó nem offolom szét tovább az Inazuma fórumot
    

Kovacspeter 13013 2016. október 8. 16:46   Válasz erre: 13011
Akkor van ára ezeknek is. Amúgy egy Go Pro 3-assal milyen felvételeket lehetne készíteni? Azt már barátibb áron lehet beszerezni használtan.
Emlékszel, a Vörös-szakadék Szászsebesnél, Fehér megye:
https://www.youtube.com/watch?v=mCYOIfs_5JE
    

Kovacspeter 13012 2016. október 8. 16:42   Válasz erre: 13010
De maradsz azért itthon, vagy külföld?
    

cblaci 13011 2016. október 8. 06:08   Válasz erre: 13006
Azért nem vittem mert nem csinál olyan felvételt amivel érdemes lenne vágólapon kinlódni. Még az elsõ idõszakban le is vettem róla a kamerát, teher nélkül úgy megy mint az állat. Arra volt jó hogy megtanultam vele az alapokat, egyébként mûködik most is pedig elég nagyokat esett.
Láttam a videót, mostanában többet is megnéztem, minimum fél millióból már össze lehetne rakni egy olyan drónt amivel ezt a szintet meg lehetne közelíteni.
    

Billigpeter 13010 2016. október 8. 00:17   Válasz erre: 13009
Mittomén, elegem volt az építõiparból- van saját szakmám, váltani kellene- nehéz itt hagyni, 95- óta ugyanaz a fõnököm, házasságnak se semmi!
Egyre jobban azt érzem, hogy fel kell állni, menni, bárhová. eddig nem tettem, mert a hangulat családias volt
mostanában ezt érzem:
https://www.youtube.com/watch?v=ywQdI5bMuvs
Ma jött meg a nyelvvizsga bizonyítvány, jövõ héten a diplomám. meglátjuk, mi lesz, megyek,mert mennem kell...
    

Kovacspeter 13009 2016. október 7. 23:26   Válasz erre: 13007
Na Peti mi a helyzet, átalakítjátok a vállalatot, vagy továbbmész egyénileg másfelé?
    

inazuma400 13008 2016. október 7. 23:24   Válasz erre: 13001
Nagyon baba! Örülök h kicsit kerekebb lett a tank mert nekem nem igazán jött be az elõd szögletes tankja! Várom már a tavaszt, lesz mit nézni! :D szoktatok menni amtsre?! Ám nagyon jó a Vidi is, még nem is láttam! :) nekem is van hasonló képem apámmal, /1gyes tsen vagyok Lefényképezve Õ pedig mögöttem van! :) nem nehéz kitalálni h honnan ez a dili és melyik motor tehet róla! :D
    

Billigpeter 13007 2016. október 7. 23:04  
Még én is élek, folyamatban a vállalatmódosítás, lesz vége.
    

Kovacspeter 13006 2016. október 7. 22:27   Válasz erre: 13001
Egy drónos:
https://www.youtube.com/watch?v=OGyMSt1WFzQ

Amúgy a szerkezet a múltkor otthon maradt?
    

Kovacspeter 13005 2016. október 7. 22:26   Válasz erre: 13001
Nem találtam meg sajnos pedig kerestem egy fél óráig, rövid bevezetõ van az elején az odaútról, aztán a leglátványosabb része amikor igen közel kerülgetik az Ordast, kristálytiszta idõ és nagyon jó a minõség. Sok videó van fent amúgy.
    

Kovacspeter 13004 2016. október 7. 22:22   Válasz erre: 13001
Ójee;-)
Úgy tûnik a képrõl hogy az RS változat alá komolyabb futómûvet pakoltak. A legszebb, legretrósabb számomra mégis a drótküllõs EX változat, amúgy az is két dudás
    

Kovacspeter 13003 2016. október 7. 22:18   Válasz erre: 13002
Ez de jó!
Fõleg amikor begurul az elsõ generációs 1969-tõl gyártott CB750 mellé.
    

cblaci 13002 2016. október 7. 19:34  
https://www.youtube.com/watch?v=QwyddljZ650
    

cblaci 13001 2016. október 6. 20:18   Válasz erre: 13000
Jöhet nyugodtan, sõt a Pádisról is ha van, ja és a tied lett a 13ezredik hozzászólás!
Láttad már az új CB 1100 RS-t? Lemásolták a dupla dudánkat, már csak amiatt is tetszik :-)
    

Kovacspeter 13000 2016. október 5. 22:15   Válasz erre: 12999
Hát igen...;-)
Találtam a múltkor egy elég jó siklóernyõs felvételt is, megkeresem.
    

cblaci 12999 2016. október 4. 05:53   Válasz erre: 12997
Nagyon szép felvétel, csak kár hogy rövid, még néztem volna :-)
    

Kovacspeter 12998 2016. október 3. 21:41  
Székelykõ, Torockó, Torockószentgyörgy-vár
    

Kovacspeter 12997 2016. október 3. 21:40  
Ha van 2 percetek az életbõl...
https://www.youtube.com/watch?v=NU8FIS9rJHU
Ajánlott kinagyítva és 72O HD -ben nézni ha bírja a technika.
    

Kovacspeter 12996 2016. október 2. 23:52   Válasz erre: 12992
Bánffyhunyadtól az 1R út Fehérvölgyig (Albac) végig le van aszfaltozva.
A korábban aszfaltozott túlsó rész Mãtișești-tõl Fehérvölgyig ugyan leromlott valamennyire, de lehet szépen haladni, a Bélesi-tó utáni Medve-hágó környéki görgeteges köves szakasz a múlté, vékony, friss fekete aszfalt van. Mócföld kellõs közepe szépen járható;-)
    

Kovacspeter 12995 2016. október 2. 23:44   Válasz erre: 12983
Szerencse hogy nem volt sok gond az ügyelettel.
Jó elképzelés volt az elsõ napi bemelegítés a Hosszú-kõre. Egybõl nekimenni a nagy kõnek bizonyára nagyobb izomlázat eredményezett volna hétfõre;-)
Legközelebb lehet akár az Ordaskõre is menni, bár arra valamennyivel több idõ kell, nehezebb mint a Székelykõ, igaz lentrõl nem így látszik.
    

Kovacspeter 12994 2016. október 2. 23:32   Válasz erre: 12971
A Balcsi hálás a turistáknak, bár azok csak némiképp a homokot kavarják fel, a leghálásabb azért hogy a Kis-Balaton egy részét visszaállították, nem közvetlenül folyik már bele a Zala, hanem megszûrve, és elvileg nem lehet beleengedni semmit a part környékérõl.
Nagyon sokat tisztult az utóbbi 15 évben.
    

cblaci 12993 2016. október 2. 19:46   Válasz erre: 12987
Az internet falósejtjei bekebelezték, de az is lehet hogy a keresõrobotok... bonyolult ez a világhálózat, majdnem annyira mint az emberi elme...
    

lecso 12992 2016. október 2. 19:17   Válasz erre: 12981
Hol aszfaltoztak?

    

inazuma400 12991 2016. október 2. 18:05   Válasz erre: 12990
Mondjuk én mostanában nem mentem egyedül, amikor meg a héten mentem igazából nem volt túl jó idõ... De ez a szombat nagyon adta! :D
    

hacse 12990 2016. október 2. 17:38   Válasz erre: 12989
...ugyanarról beszélünk , kár cifrázni .. :o) Ezért megyek sokat egyedül.
    

inazuma400 12989 2016. október 2. 17:09   Válasz erre: 12988
Nem is arra a részre gondoltam h nem akarok róla leszálni, hanem arra h nem kell menni sehova, nem kell ottlenni idõre sehol, nem kell haza sietni mert dolog van stb...
    

hacse 12988 2016. október 2. 14:49   Válasz erre: 12986
Ezt én sokszor megélem manapság is , hogy nincs kedvem leszállni róla , de ez nálam már így volt a Trophy MZ- vel is meg nagyjából mindegyikkel.
Na, jó az Iná-val minimum duplán annyira jó.
    

hacse 12987 2016. október 2. 14:46   Válasz erre: 12985
?
    

inazuma400 12986 2016. október 2. 12:17   Válasz erre: 12974
Nem kamu, meg nem majmolás! De tegnap nekem is sikerült átélnem vmi hasonlót, pedig nem számítottam rá! Dehát Úgynézki h ezt hozza ki az emberbõl az inazuma! :) sztori a következõ, elmentem kicsit motorozni a jó idõre való tekintettel mondom megyek egy kis kört az olyan 50km, aztán 70 lett belõle, mikor nem igazán volt kedvem menni semerre sem, és úgy volt h haza megyek, akkor utol értem egy 1200es Vfrt ami nagyon nyugodt tempóban motorozott, gondoltam követem egy darabig mivel úgyis lenne kedvem motorozni meg az idõ is jó csak épp "útvonaltervem" nem volt, lényeg a lényeg követtem olyan 30kmen át aztán vissza fordultam mert nem volt kedvem után mennie nagy városban, és a.haza felé úton sikerült átélnem azt h nincs cél nem kell sietni sehova nem kell agyalni semmin, csak át adtam magamat az érzésnek! Rohadt jó volt! Gondoltam megosztom veletek! :) elég szedett vedettek a gondolatait, sztem a másnapra való tekintettel, de azért a lényeg ott a végén! H milyen jó is az inazuma és h mennyivel át lehet vele élni a motorozás tiszta élményét! :)
    

Billigpeter 12984 2016. szeptember 29. 20:46   Válasz erre: 12980
Köszönöm, remélem összejön :-)
    

cblaci 12983 2016. szeptember 28. 22:29   Válasz erre: 12981
Az alvással nem volt gond, az ébredéssel már annál inkább :-) na meg az izomláz is bujkált a lábaimban, de szerencsére tudtam pihenni mert csendes volt az ügyelet.
    

Kovacspeter 12982 2016. szeptember 28. 22:00   Válasz erre: 12958
Szszabee, a helyedben meggondolnám a bontást. Ha nem annyira búg az a 3-mas akkor lehet jobb lenne hagyni. Brutál költségek tudnak beszaladni. Szakember látta-hallotta?
    

Kovacspeter 12981 2016. szeptember 28. 21:54   Válasz erre: 12973
Na, jól sikerült a hétvége, kiképzés megvolt, off road elmaradásáért nem lehet felelõsséget vállalni az aszfaltozás miatt.
Gondolom a hazaérkezés után nem volt gond az alvással;-)
    

cblaci 12980 2016. szeptember 28. 20:17   Válasz erre: 12974
Egyszer majd csak összejön és sikerül eljönnöd velünk, bár kétségtelen hogy a spontán és magányos motorozás is tud nagyon jól sikerülni, sõt néha nagyobb élmény mint falkába verõdve másokhoz igazodni. Nem keresem már én sem a társaságot, de nem is kell mert nekem már megvan az akikkel bármikor szívesen elindulok. A tél hosszú, fõleg nekünk akik megízleltük azt a fajta szabadságot amit pont Neked felesleges ecsetelni, hiszen tudod! Ettõl függetlenül legyen a tél bármilyen zord, azt a fajta fagyos uradalmat is meg lehet törni, pl egy garázsbulival, amiben Neked is volt részed Gáboréknál, közöttünk, nem is olyan régen. Ahhoz pedig nem más adta az alapot mint az összetartozás és a közös motoros élmények. Ha engem kérdeznének, hogy mi az igazi motorozás, akkor nagyon óvatosan fogalmaznék, mert van amikor kell az útiterv, oda kell érned, meg kell csinálnod, értelmet kell adni annak az útnak... ugyanakkor ha csak egy szabad délutánod van akkor abból egy kevés idõ szeletet sem szabad a tervezés oltárán feláldozni, olyankor van a mindegy merre, csak "üvöltsön a szél, tomboljon a vihar!"
Szerintem az igazi motorozás ott kezdõdik ahol Te jól érzed magad és nem más próbálja azt a saját érzelmei alapján definiálni...
A stressz az meg egy mocskos valami, de arra már rájöttem hogy egy dologtól még az is irtózik, az pedig a humor, attól valahogy mindig elgyengül... számtalan példát tudnék erre felhozni, sokszor egy jól sikerült mondat képes egy egész csapatot újraindítani, ez a tulajdonság benned is megvan, ehhez nem feltétlen szükséges Besenyõ bõrébe bújni. Egyelõre sok sikert kívánok azokhoz a frissen nyíló és már járható utakhoz, de azért majd úgy szervezd az életed hogy egyszer velünk is el tudj jönni, érezd is azt amirõl itt hablatyolok. Ez egy olyan szóbeli meghívó volt amit mostanában nem sûrûn osztogatok...
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22119
5 623 Eddigi túrák
14 222 466 km
34072 Eddigi túra-résztvevők